Fairy schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 22:26:
[...]
In de settings bij Today de htc plugin uitzetten.
Ken het even niet exact zeggen mijn tel ligt beneden, en kom net van de sportschool dus ben effe lui
Hou eens even op met die onzin. Ik wijs die jongen de weg en jij gaat mij lopen afzeiken?the boiler schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 07:45:
[...]
sorry maar als je lui bent en geen zin hebt kun je beter ook geen half advies geven
het is een beetje een oplossing van als er in world of warcraft gevraagd wordt hoe ze een probleem in het spel oplossen >> o dat is gewoon alt+f4 (3 min zijn ze weer terug in het spel) boos en het probleem is weer terug
je bent wel van je klok probleem af maar je hebt er voor 99% kans dat je vindt dat je met een groter probleem zit als je dat advies opvolgt.
je schakeld op die manier de interface meegeleverd van htc uit en dan kom je terug in de interface van w.m. 6.1 als je gewend bent om daar mee te werken is het aan jou.
maar de tf3d interface van htc is wel een fijne voor de vinger bediening en naar mijn mening beter als het standaard wm interface.
je kan de klok wel kleiner maken door er van beneden naar boven met je vinger wegschuiven zeg maar als het ware naar voren wegschuiven.
hij is nu veel kleiner.
Die jongen kan vervolgens prima via google de keywords ingeven.
Laat maar, ik ga hier niet eens verder op in

[ Voor 13% gewijzigd door Fairy op 14-10-2009 08:10 ]