Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04:56

Geckoo

Good news, everyone!

ik zit dus te twijfelen tussen de hero en de pro 2

ik kan ze beide bestellen vrij goedkoop krijgen (de hero voo 117 met 1 jaar vodafone 35 of de pro 2 voor 206 met hetzelfde abo)
maar ik mis bij de hero bepaalde dingen welke de pro heeft en vice versa

voordelen pro
groot scherm
windows aplicaties (bekend mee)
toetsenbord
nadelen
geen multi touch
geen pricewatch scanner (zou die er niet zijn voor windows?)
geen google my tracks (gps tracking) (zou die er ook niet zijn voor windows)

voordelen hero
nieuwer
android (leuke leer ervaring)
nadelen
kleinere resolutie icm toetsenbord

wat is nou wijsheid? ik weet het niet meer...

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geckoo schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 16:30:
geen google my tracks (gps tracking) (zou die er ook niet zijn voor windows)
Ik gebruik TrackMe voor het registreren van een afgelegde route. Werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe, ik ben bij met het doorlezen van de topics.
Na alle post die ik heb gelezen over tomtom en mindere mate iGO8 heb ik een de volgende tip.
Ze hoeven beide niet geinstalleerd te worden. Ik had ze beide al draaien op m'n TP1, geinstalleerd naar het sd kaartje.
Na alleen het verwisselen van het kaartje naar de TP2 en snelkoppelingen maken werkten ze allebei feilloos.
Mocht je naar het apparaat geinstalleerd hebben dan is het voor TomTom al voldoende om de map "navigator" uit "program files"naar de root van je sd-card te kopieren en een snelkoppeling naar "TomTom Navigator.exe" te maken.
Voor iGo8 is alleen de snelkoppeling al voldoende.
TomTom werkte gelijk in breedbeeld, voor iGO heb ik de sys.txt aangepast zodat deze ook hetg volledige schem benut.
Verder heb ik ook voor elkaar dat iGO mijn contactpersonen heeft ingelezen en ook werkt TTS.
Indien gewenst post ik wel hoe je dat kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_T
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09:15
Rowel81 schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 16:25:
;( (Mijn 'oplossing' hiervoor is zorgen dat hij het scherm niet kan power-downen, voor mijn gevoel heeft TF3D vaker problemen wanneer het scherm donker is geworden en/of S2U2 al aan is gesprongen.)
Als je S2U2 eraf gooit? Ik heb dat ook geinstalleerd gehad maar het veroorzaakte bij mij alleen maar rare problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofyduck384
  • Laatst online: 08-09 18:01
Ik snap er echt geen drol van.
Leek me een heerlijk idee, online zijn op je mobiel zodat je af en toe ff iets snel kan checken ofzo. voor puur surfen gebruik ik mn pc wel.

Echter daar waar ik kies voor vodafone met 3,6Mb/s haal ik dat op mijn pro 2 in Amersfoort en omstreken never a nooit niet.
Net ff een testje gedaan via een internetpagina en dan kom ik op een snelheid van 39Kb/s.... Waarom is het zo allemachtig traag terwijl er iets anders beloofd wordt? Komt dit omdat ik binnen zit?
Ook wisselt hij regelmatig tussen de soort verbindingen. Ik heb er vrijwel nooit 3G staan. Meestal H of G. Hoe komt dit? Heb ik iets verkeerd staan, of heeft iedereen langzaam internet? Want 'ff' marktplaats checken is er niet echt bij. Man duurt minimaal 1 a 2 minuten om een pagina te laden ofzo. Som nog langer. 'FF' iets checken is er dus niet bij.

Ik gebruik gewoon opera, wat er standaard op stond. Moet ik misschien iets anders gebruiken? Zijn er dingen die ik nog moet installeren of instellen? Alles is bij mij gewoon standaard.

Hoor graag van jullie, want dit irriteert me :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goofyduck384 schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 22:16:
Leek me een heerlijk idee, online zijn op je mobiel zodat je af en toe ff iets snel kan checken ofzo. voor puur surfen gebruik ik mn pc wel.

Echter daar waar ik kies voor vodafone met 3,6Mb/s haal ik dat op mijn pro 2 in Amersfoort en omstreken never a nooit niet.
Net ff een testje gedaan via een internetpagina en dan kom ik op een snelheid van 39Kb/s.... Waarom is het zo allemachtig traag terwijl er iets anders beloofd wordt? Komt dit omdat ik binnen zit?
Ook wisselt hij regelmatig tussen de soort verbindingen. Ik heb er vrijwel nooit 3G staan. Meestal H of G. Hoe komt dit? Heb ik iets verkeerd staan, of heeft iedereen langzaam internet? Want 'ff' marktplaats checken is er niet echt bij. Man duurt minimaal 1 a 2 minuten om een pagina te laden ofzo. Som nog langer. 'FF' iets checken is er dus niet bij.

Ik gebruik gewoon opera, wat er standaard op stond. Moet ik misschien iets anders gebruiken? Zijn er dingen die ik nog moet installeren of instellen? Alles is bij mij gewoon standaard.

Ik kwam met IE 1x op 127KB en de 2e keer op 84KB
Maar het is wel vrijdag avond dus zal het op de mobiele netwerken ook wel druk zijn.
Ik test later nog wel eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master FX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12:28

Het is helaas iets waarin je niet de enige bent: check hier
H staat overigens voor HSDPA(3.5G), wat nog weer sneller is dan UMTS (3G). Dus zodra er H staat zou dat zelfs betekenen dat je een hogere snelheid zou kunnen halen.

Stay safe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_T

Nee daar loop ik ook tegenaan. Had me er echt op verheugd maar helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 25 juli 2009 @ 01:47:
[...]

Ik kwam met IE 1x op 127KB en de 2e keer op 84KB
Maar het is wel vrijdag avond dus zal het op de mobiele netwerken ook wel druk zijn.
Ik test later nog wel eens.
Nu op zaterdag.
10169.3 KByte/sec down
23.1 up
Ik geloofde m'n ogen niet.
En het is nog wel een flatfee van €7,- bij telfort

Daarna
9969.9 KByte/sec (=79759kbps) down
25.7 KByte/sec (=206kbps)
Ongelooflijk.
Ik heb geen flauw benul hoe ik een bmp kan bijvoegen anders deed ik de screenshot erbij

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2009 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:29

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Dat ligt over het algemeen niet aan de telefoon, want ik had het bij mijn diamond ook. Dat is dan ook een HTC toestel, maar de Nokia E66 van mijn vriendin is net zo snel. Die browser gaat alleen elke keer naar de website voor telefoon/pda, waardoor deze minder hoeft te laden.

Ik weet ook dat sommige speedtest niet goed met Opera overweg kunnen en daar verkeerde resultaten uitkomen, omdat het een en ander via servers van opera loopt?

www.mobielesnelheidsmeter.nl (1024kb)
Opera 4096.00 Mb/s
Explorer 1,64 Mb/s

http://www.dslreports.com/mspeed (1MB)
Opera 263 kbit/s
Explorer 670 kbit/s

http://mobilespeedtest.com (1MB)
Opera 3,05 Mbps / 390.88 KB/sec
Explorer 2,99 Mbps / 382.25 KB/sec

en nu www.speedtest.nl (niet bedoeld voor mobiel internet)
Opera 3177.9 Kbyte/sec = 25.423 kbps
Explorer 169.5 Kbyte/sec = 1356 kbps

edit: tests zijn allemaal op zolder (met veel ramen) gedraaid, liggend op mijn computerbureau en in het centrum van Tilburg.

edit2: @ ikdead.. waar doe je de test? Op speedtest.nl met Opera? Dat werkt nl. niet :)

[ Voor 11% gewijzigd door AndereKoekoek op 25-07-2009 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

edit2: @ ikdead.. waar doe je de test? Op speedtest.nl met Opera? Dat werkt nl. niet :)
[/quote]

Ik ben ff een backup aan't draaien en daarna ga ik jouw linjks ff proberen.

Nu op mobilespeedtest.com
3428kbps=428KB/sec

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2009 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 06-09 07:34
Mijn Touch Pro 2 moet voor reparatie, maar ik begreep dat als ik hem opstuur, het wel tot 5 weken kan duren! Ik heb die telefoon echt nodig en kan daar geen 5 weken op gaan wachten.... Heeft HTC niet een service point ergens, net zoals nokia/sony ericsson, waar dat gewoon even meteen geregeld wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wilde gister voor het eerst mij alarm gebruiken op de TP2.
Nu blijkt dat mijn 'snelkoppeling' in TF3D weg is (onder agenda stond deze vroeger).
Dit is sinds mijn hard reset die ik heb moeten doen.
Is er een manier om deze 'snelkoppeling' terug te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb al besloten om dit toestel te kopen.
Zit echter nog te kijken naar navigatiesoftware.
Heb van mijn Eten M700 nog een TomTom Navigator 6.010 maar die zal hier wel niet op werken zeker?
En TomTom 7 is blijkbaar nog steeds niet (niet meer) leverbaar.

Suggesties ? ? ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat gebruiken jullie om meerdere Google Agenda's te syncen? Google Sync werkt goed, alleen kan deze niet overweg met meerdere agenda's.
Goosync kan dit weer wel, maar de gratis versie kan dit niet automatisch (en moet je dus steeds handmatig syncen).

Ik zoek 'n gratis alternatief..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kreukeltje
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-11-2024
Heeft iemand dezelfde ervaring als ik, namelijk dat midden in een gesprek de BT-verbinding met mijn oortje (Nokia BH-102) uitvalt.
De enige remedie is dan de TP2 maar aan het oor te nemen, met alle risico's van dien.

De enige 'tweak' was het installeren van Tomtom, met een cab zonder de 2 bewuste BT dll's. Daar zou het probleem dus niet in moeten/kunnen zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 16:23:
[...]

Veeg met je vinger omlaag over de klok en hij wordt weer groot, veeg weer omhoog en hij wordt klein. :-)
Klopt ja, ik kwam er perongeluk achter.

Wie weet er een goed alternatief voor een wekker? Ik heb er al het e.e.a. van gelezen, wekkers op windows mobile, maar t is idd klote.
Sinds de laatste dagen gaat mijn alarm wel, maar krijg ik niet het schermpje om te negeren of te snoozen.. moet ik eerst op wekker klikken, en vervolgens het hele alarm uitzetten.
Ik las iets over Klaxon, werkt dit op de tp2, is dit al bekend?
Of heeft iemand een ander mooi alternatief??

Erik

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 27 juli 2009 @ 13:51:
[...]Ik las iets over Klaxon, werkt dit op de tp2, is dit al bekend?
Ja, Klaxon werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Ik heb een aantal dagen lopen stoeien met het verzenden van mijn Ziggo mail op het Vodafone netwerk en het uiteindelijk weten op te lossen. Ergens staat er volgens mij iets niet goed als je de instellingen handmatig instelt.

Oplossing:
-Nieuw mail account aangemaakt voor Vodafone e-mail
-De settings automatisch laten downloaden vanaf Vodafone.
-Test e-mail verstuurd (met succes!)
-Inkomende mailserver aangepast naar Ziggo

Et Voila

Settings bekeken en deze waren echt EXACT gelijk aan de settings die ik handmatig had ingevoerd. Later nog een paar keer geprobeerd om een nieuwe account handmatig aan te maken, maar kon steeds niet verzenden. Het lijkt erop dat ert bij het downloaden van de instellingen iets onderhuids wordt ingesteld of wat dan ook.

@Erik: Ik gebruik zelf G-alarm. Hier wordt nog volop aan geklust, terwijl het Klaxon project stil ligt. Deze ontwikkelaars hebben zich inmiddels op iets anders gestort.

[ Voor 10% gewijzigd door AndereKoekoek op 27-07-2009 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkleinman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:54

mkleinman

8kWp, WPB, ELGA 6

Daarnet de PRO2 besteld inclusief alle toeters en bellen erop en eraan.
hopelijk komt hij morgen al binnen, lekker mijn vakantie prutsen :)

Duurzame nerd. Veel comfort en weinig verbruiken. Zuinig aan doen voor de toekomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aha, tof. Welke versie kan het best gebruikt worden? (linkje?)

Gr Erik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb klaxon nu geinstalleerd, lijkt te werken, alleen nog niet als de telefoon uitgeschakeld is.

@ FlorisK:
Hartelijk dank, goeie tip. Ik heb nu G-alarm geinstalleerd.
Lijkt me super, even het e.e.a. testen nog. Is in ieder geval een stuk uitgebreider dan Klaxon, ziet er goed uit.

Heeft deze al eens geweigerd??

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2009 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo

Geckoo

Good news, everyone!

iemand enig idee waarom ik de cab van floris-k van de core player niet werkend krijg?
ik heb hem netjes gedowload en daana op een sd kaartje maar als ik hem opde pro2 instaleer krijg ik een fout melding.

posted from my pro2

het is nu toch gelukt. ik heb em nu gedownload uit het topic met mijn pro2 en nu doet hij het wel.

[ Voor 19% gewijzigd door Geckoo op 28-07-2009 09:12 ]

My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geckoo schreef op maandag 27 juli 2009 @ 23:45:
ik heb hem netjes gedowload en daana op een sd kaartje maar als ik hem opde pro2 instaleer krijg ik een fout melding.
Welke melding? Weet google er geen raad mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oeh, thnx!
Ik heb nu zo'n wallpaper gedownload en geinstalleerd - dat werkt.
Nu wil ik alleen de oude weer terug, maar hoe doe ik dit? Hoe verwijder ik de installatie van het .cab bestand van de HD wallpaper?? Ik kan hem nergens vinden.

Hèhè, gevonden na 3 kwartier :P Best ingewikkeld, zo'n ding, maar super! _/-\o_

Edit2: Shit, ik word niet goed :o Ik had dus een HD wallpaper.cab gedownload en geinstalleerd. Deze werkt, behalve op de beginpagina. Daar staat de standaardachtergrond, terwijl ik net wel de HD-wallpaper had, OOK op de beginpagina! Iemand die me kan helpen? Alvast bedankt

Ik lees het volgende:
One more thing. I don't personally get this problem, but if the picture doesn't load on the home tab, but all the other tabs are ok, you will need to clear the following 3 values in the registry (after the first install):

In HKCU/Software/HTC/manilla/
clear the value of
1: Cachedbackgroundpath
2: DefaultHomeBackgroundPath
3: HomeBackgroundPath

Iemand die weet wat HKCU/Software/HTC/manilla is?

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2009 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyw00d
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-09 13:04
Ja dat zijn de standaard waardes voor de Manilla 3D achtergronden. Je kan deze met een registery editor op je mobiel aanpassen. Dat is ook water staat. Installeer een registery editor voor windows mobile en pas dan de waardes aan, dan word het erna opgelost. (Mss even een soft reset).

P.S. krijg mijn TP2 vanmiddag binnen!

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cyw00d schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 13:38:
Ja dat zijn de standaard waardes voor de Manilla 3D achtergronden. Je kan deze met een registery editor op je mobiel aanpassen. Dat is ook water staat. Installeer een registery editor voor windows mobile en pas dan de waardes aan, dan word het erna opgelost. (Mss even een soft reset).

P.S. krijg mijn TP2 vanmiddag binnen!
Hmm.. Maar hoe kan het dan dat hij het een uur geleden wel deed, óok op de beginpagina? Dat moet toch ook gewoon een instelling zijn ergens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo

Geckoo

Good news, everyone!

heb je total commander er al op staan?
daarmee kan je makkelijk in je reg komen om deze waardes aan te passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geckoo schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 13:53:
heb je total commander er al op staan?
daarmee kan je makkelijk in je reg komen om deze waardes aan te passen.
OK, heb ik gedaan.
Ik heb de bestanden ook gevonden, maar hoe "clear ik the following values" ?

Heel apart... Altijd zoek ik me rot, dan post ik het hier, en een halve minuut later weet ik het antwoord? :?

Bedankt voor de hulp, 't is gelukt!

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2009 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo

Geckoo

Good news, everyone!

Verwijderd schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 14:05:
[...]

OK, heb ik gedaan.
Ik heb de bestanden ook gevonden, maar hoe "clear ik the following values" ?

Heel apart... Altijd zoek ik me rot, dan post ik het hier, en een halve minuut later weet ik het antwoord? :?

Bedankt voor de hulp, 't is gelukt!
hoe heb je het nou gedaan dan? want nu weet ik het nog niet.
zit nu ook even te kijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geckoo schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 14:10:
[...]

hoe heb je het nou gedaan dan? want nu weet ik het nog niet.
zit nu ook even te kijken...
Gewoon naar registry / hkcu / software / htc / manila / en dan dubbelklik op het bestand die je nodig hebt, en dan delete je de tekst die daar staat.

Ik ben op zoek naar leuke icoontjes voor de onderste balk..
Home - contacten - berichten etc etc.
Op xda-forum kan ik niet echt wat vinden.. Weet iemand een pagina waar ik mooie kan vinden??

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2009 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo

Geckoo

Good news, everyone!

nvm

[ Voor 99% gewijzigd door Geckoo op 28-07-2009 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowboarder!
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08-08-2020
Weet iemand al meer over wanneer de upgrade naar WM6.5 komt en in hoeverre er dan ook een upgrade voor TF3D komt en en/of er op de TP2 ook HTC Sence beschikbaar gaat komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gram501
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 08-06 01:16
Snowboarder! schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 16:26:
Weet iemand al meer over wanneer de upgrade naar WM6.5 komt en in hoeverre er dan ook een upgrade voor TF3D komt en en/of er op de TP2 ook HTC Sence beschikbaar gaat komen?
De HTC SENSE interface op je tel???

Afbeeldingslocatie: http://community.pointui.com/?bb_attachments=24538&bbat=6406&inline

Kijk hier:
-FILM-

en hier voor de instrukties
-KLIK-
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat ziet er erg vet uit :9~
Iemand dit al geïnstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de TP2 al een flink aan tal weken en ben over de hardware zeer tevreden. TF3D ben ik op zich tevreden over, maar het is gewoon niet af. Ik ben voorlopig de volgende tekortkomingen tegengekomen:

- TF3D: Geen calenderview per jaar (--> opgelost in nieuwste TF3D release zag ik)
- TF3D: Verjaardagen worden getoond als calenderactiviteit (diehoekje rechtbovenin bij de datum) in TF calender, terwijl deze in de standaard WM6.1 calender worden weggelaten.
- TF3D: Ik zie de leeftijd van iemand niet bij zijn verjaardag staan( In WM calender wel)
- TF3D: Ik kan een foto of filmpje niet verzenden vanuit het album via Bluetooth; enkel via de Windows File Explorer.
- TF3D: Als je bijvoorbeeld een telefoonnummer handmatig ingeeft kun je deze niet aan BESTAAND CP toevoegen enkel aan NEW CONTACT. In Windows Mobile 6.1 kan dit standaard wel. Heeeel irritant

Hebben jullie dit ook ervaren en hebben jullie nog andere tekortkomingen van TF3D?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo

Geckoo

Good news, everyone!

gram501 schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 17:30:
[...]

De HTC SENSE interface op je tel???

[afbeelding]

Kijk hier:
-FILM-

en hier voor de instrukties
-KLIK-
;)
ziet er goed uit, maar ik kan em niet downloaden, het is restricted...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inmiddels ook in het bezit van dit toptoestel, alleen een probleempje: mijn telefoon "ziet" m'n geheugenkaartje niet! Ik heb er verschillende grotes (8gb, 1gb) ingestopt, maar geen reactie. Weet iemand hier een oplossing voor?

edit:
512MB werkt wel...Ik snap er nu helemaal niets meer van!

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2009 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_T
Verwijderd schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 11:46:
Inmiddels ook in het bezit van dit toptoestel, alleen een probleempje: mijn telefoon "ziet" m'n geheugenkaartje niet! Ik heb er verschillende grotes (8gb, 1gb) ingestopt, maar geen reactie. Weet iemand hier een oplossing voor?

edit:
Zijn ze wel geformatteerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi

ind0mi

Net Skyfire (< gratis internetbrowser) erop geinstalleerd... 't ziet er niet zo mooi uit als Opera maar nu kan ik wel filpmjes kijken op sites als bijv. dumpert op mn TP2 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Verwijderd schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 11:46:

edit:
Alle formaten moeten gewoon werken. Welke class hebben de kaartjes?
Als je je TP2 aan de pc koppelt en je kiest 'Diskdrive', dan kun je zo vanaf 'Deze computer' op je pc de kaart formatteren. Hoef je hem niet open te maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Floris-K schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 15:26:
[...]

Alle formaten moeten gewoon werken. Welke class hebben de kaartjes?
Als je je TP2 aan de pc koppelt en je kiest 'Diskdrive', dan kun je zo vanaf 'Deze computer' op je pc de kaart formatteren. Hoef je hem niet open te maken :)
Het rare is dat die van 512mb niet geformateerd is en gewoon in een keer herkend werd. De 8GB kaart (class 2) komt uit mijn N95, ik heb hem in het menu van de N95 geformatteerd en toen direct overgezet. Volgens mij zit daar het probleem, omdat Nokia dan toch automatisch enkele mappen aanmaakt. Het probleem is echt dat ik geen SD slot op m'n PC heb zitten en dus geen andere manier heb om het kaartje te formateren.

Het probleem is dus dat het kaartje niet wordt herkend, ook niet via mijn PC...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 15:42:
[...]

Het rare is dat die van 512mb niet geformateerd is en gewoon in een keer herkend werd. De 8GB kaart (class 2) komt uit mijn N95, ik heb hem in het menu van de N95 geformatteerd en toen direct overgezet. Volgens mij zit daar het probleem, omdat Nokia dan toch automatisch enkele mappen aanmaakt. Het probleem is echt dat ik geen SD slot op m'n PC heb zitten en dus geen andere manier heb om het kaartje te formateren.

Het probleem is dus dat het kaartje niet wordt herkend, ook niet via mijn PC...
Er zijn micro-sd kaartjes in de handel waar een kleine usb stick als adapter wordt bijgeleverd.
Koop er een (desnoods een 1 of 2 gb, dus goedkoop) en je hebt een adapter voor welke pc dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 01:26:
[...]

Er zijn micro-sd kaartjes in de handel waar een kleine usb stick als adapter wordt bijgeleverd.
Koop er een (desnoods een 1 of 2 gb, dus goedkoop) en je hebt een adapter voor welke pc dan ook.
Ik heb zo'n adapter liggen maar die pakt 'm ook niet. Al begin ik nu wel te twijfelen aan het 8-gig kaartje omdat naast de N95 en de N73 geen énkel ander apparaat 'm pakt (digitale cam, usb stick). Inmiddels ook in een SD-slot in een PC geprobeerd, en ook die pakt 'm niet! Nieuw kaartje bestellen dus!

Tot hoeveel gig kan de TP2 aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-09 22:55

TommyGun

Stik er maar in!

Zijn er meer mensen die het probleem hebben dat 't alarm knopje slecht reageert? Is er 'n alternatief voor?

(Ik heb 't dus over hetgeen onder de klok op het begin scherm).

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TommyGun schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 11:48:
Zijn er meer mensen die het probleem hebben dat 't alarm knopje slecht reageert? Is er 'n alternatief voor?

(Ik heb 't dus over hetgeen onder de klok op het begin scherm).
Nee, werkt bij mij prima.

Als je op de klok tikt kun je onderaan ook het tabblad alarm openen. Dat gaat wellicht makkelijker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

JBS schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 12:39:
[...]
Nee, werkt bij mij prima.

Als je op de klok tikt kun je onderaan ook het tabblad alarm openen. Dat gaat wellicht makkelijker?
Op de klok tikken werkt bij mij ook meer niet dan wel, wellicht komt het doordat ik deze klok heb geïnstalleerd;

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=526466 (forsh77)

Maar eens uninstallen dan. Edit; yup dat was 't

[ Voor 7% gewijzigd door TommyGun op 30-07-2009 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:56
Verwijderd schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 10:14:
[...]

Ik heb zo'n adapter liggen maar die pakt 'm ook niet. Al begin ik nu wel te twijfelen aan het 8-gig kaartje omdat naast de N95 en de N73 geen énkel ander apparaat 'm pakt (digitale cam, usb stick). Inmiddels ook in een SD-slot in een PC geprobeerd, en ook die pakt 'm niet! Nieuw kaartje bestellen dus!

Tot hoeveel gig kan de TP2 aan?
De TP2 kan tot 32GB aan dus dat is het probleem niet. Zijn de kaarten wel FAT-geformateerd? Ik vermoed van niet..

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kassad schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 13:48:
[...]

De TP2 kan tot 32GB aan dus dat is het probleem niet. Zijn de kaarten wel FAT-geformateerd? Ik vermoed van niet..
De 512mb pakte de telefoon ook zonder formateren dus dat is het probleem niet. Wat ik al zei, dat hele kaartje klopt volgens mij niet, ik koop wel een nieuwe...Omdat ik verder ook geen mogelijkheid zie/heb om ze te formateren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi

ind0mi

Verwijderd schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 13:53:
[...]

De 512mb pakte de telefoon ook zonder formateren dus dat is het probleem niet. Wat ik al zei, dat hele kaartje klopt volgens mij niet, ik koop wel een nieuwe...Omdat ik verder ook geen mogelijkheid zie/heb om ze te formateren!
of je koopt een cardreader ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ind0mi schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 14:23:
[...]

of je koopt een cardreader ;)
Zie een paar posts eerder, die pakt 'm ook niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muramasa
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 03:55
Ik heb ook sinds afgelopen vrijdag een Touch Pro 2, en ben sindsdien een beetje bezig met het verkennen van de mogelijkheden van het apparaat.

Nu kwam ik op de site van HTC 2 updates tegen voor dit model, te vinden op de volgende links:

HTC Touch Pro 2 - Hotfix voor interne GPS
HTC Touch Pro 2 - Hotfix voor smsen naar internationale nummers

Bij de eerste upgrade krijg ik echter de error Invalid Vender ID, wat volgens HTC zoveel betekend als: deze update is niet geschikt voor deze telefoon. Mijns inziens moet deze update gewoon werken op de HTC Touch Pro 2 met standaard NL ROM? Waar gaat het fout?

Bij de tweede upgrade stond tevens dat de update niet geschikt was voor mijn apparaat.

Zijn deze updates misschien niet bedoeld voor Europese HTC's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Dacht ook even die updates te installeren, ondanks dat ik nergens last van heb.
Lees alleen dat de fix voor de GPS je dus een Hard Reset geeft :/

Net alles een beetje draaiende, dus pak hem wel mee als er een nieuw ROM komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de Touch Pro2 nu bijna een week en het is een te gek geweldig gaaf toestel met ontzettend veel mogelijkheden ben er super enthousiast en blij mee, maar als ik me scherm kantel zodat het op de maximale stand gaat valt hij nu uit zichzelf een stukje terug in plaats van dat hij stevig blijft staan ook als ik hem een klein tikje geef omhoog valt hij weer iets terug verder nog mensen hiermee??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cOOlrUnnINgs
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-09 13:00
Morgoth88 schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 19:45:
Ik heb ook sinds afgelopen vrijdag een Touch Pro 2, en ben sindsdien een beetje bezig met het verkennen van de mogelijkheden van het apparaat.

Nu kwam ik op de site van HTC 2 updates tegen voor dit model, te vinden op de volgende links:

HTC Touch Pro 2 - Hotfix voor interne GPS
HTC Touch Pro 2 - Hotfix voor smsen naar internationale nummers

Bij de eerste upgrade krijg ik echter de error Invalid Vender ID, wat volgens HTC zoveel betekend als: deze update is niet geschikt voor deze telefoon. Mijns inziens moet deze update gewoon werken op de HTC Touch Pro 2 met standaard NL ROM? Waar gaat het fout?

Bij de tweede upgrade stond tevens dat de update niet geschikt was voor mijn apparaat.

Zijn deze updates misschien niet bedoeld voor Europese HTC's?
Ik krijg ook de melding Invalid Vendor ID. Schiet weer lekker op dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Floris-K schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 19:53:
Dacht ook even die updates te installeren, ondanks dat ik nergens last van heb.
Lees alleen dat de fix voor de GPS je dus een Hard Reset geeft :/

Net alles een beetje draaiende, dus pak hem wel mee als er een nieuw ROM komt
Beter lezen:
Note: If you perform a device hard reset, you will need to reinstall the hotfix after the hard reset.
Oftewel, bij een hard reset installeer je de originele ROM weer en daar zit deze hotfix nog niet bij. :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webgangster
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 15:08
Verwijderd schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 23:56:
[...]

Beter lezen:

[...]

Oftewel, bij een hard reset installeer je de originele ROM weer en daar zit deze hotfix nog niet bij. :).
Wat dus inhoud dat je het update van een onderdeel op de telefoon is en niet een hele nieuwe rom (harde reset) ?

Krijg overigs ook de error van vendor id.
Die sms fix precies hetzelfde verhaal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
cOOlrUnnINgs schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 21:53:
[...]

Ik krijg ook de melding Invalid Vendor ID. Schiet weer lekker op dus.
Heb je last van deze 2 zaken dan? Ik heb een nederlandse TP2 met ROM 1.19.404 en heb hier geen last van, ik kan gewoon sms-en naar buitenlandse nummers en mijn GPS werkt ook. Ik ga er dus vanuit dat de update niet voor deze ROM is.

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 09:33
Er staat ok bij alleen als je een ROM versie lager dan 1.21.00 hebt, dus er zal binnenkort wel een ROM update komen.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vervelend puntje ontdekt: De telefoon schakelt wel érg snel door naar de voicemail na een binnenkomende oproep, ik schat al na 5 keer overgaan o.i.d. Weet iemand waar de instellingen hiervoor staan? Hele telefoon doorgeplozen maar kan t niet vinden...

edit:

heb het al!

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2009 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 10:16:
Vervelend puntje ontdekt: De telefoon schakelt wel érg snel door naar de voicemail na een binnenkomende oproep, ik schat al na 5 keer overgaan o.i.d. Weet iemand waar de instellingen hiervoor staan? Hele telefoon doorgeplozen maar kan t niet vinden...

edit:

heb het al!
Vermeld het dan ook even voor mensen die in de toekomst de zoekfunctie gebruiken en met hetzelfde probleem zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarief
  • Laatst online: 21-01 23:33
Verwijderd schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 10:16:

edit:

heb het al!
instellingen, telefoon,tab blad Services, oproep doorschakelen en dan instellingen ophalen.
hier kan je met sec instellen wanneer gesprek naar voicemail gaat. max is 30 sec

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJT
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-09 00:38
Tweaks voor de Touchflow 3d2 interface:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=502102

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowboarder!
Lekker, vanmorgen weer niet wakker geworden doordat het allarm van de TP2 niet afging. Terwijl alle instellingen goed staan (ik heb een getuige....).
't Zal wel niet aan HTC liggen maar aan WM6.1 maar hoe dan ook: balen. Kan ik weer een ander software pakketje erop zetten want hiervoor ga je natuurlijk niet het toestel ter reparatie aanbieden: ben je hem weer een paar weken kwijt.
Ben toch erg benieuwd wat WM6.5 gaat brengen en hoe HTC ons als TP2 bezitter verder van een upgrade van Touch Flo gaat voorzien.
Weet iemand al meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Weet iemand nog leuke games voor deze phone die ook met het tilt systeem werken en zo? (zoals Teeter).

@ hierboven, ik hoop ook dat WM6.5 en (de upgrade van) Touch Flo verbeteringen met zich mee brengen. Het mag vooral wel wat sneller en soepeler, erger me soms dood aan de software.

[ Voor 48% gewijzigd door TommyGun op 31-07-2009 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webgangster
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 15:08
Kassad schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 07:38:
[...]

Heb je last van deze 2 zaken dan? Ik heb een nederlandse TP2 met ROM 1.19.404 en heb hier geen last van, ik kan gewoon sms-en naar buitenlandse nummers en mijn GPS werkt ook. Ik ga er dus vanuit dat de update niet voor deze ROM is.
Bij werkt de GPS ook maar in Tomtom is het zo dat je de sateliet gegevens niet ziet.
Er staat dan 0 sateilieten terwijl hij daarna gewoon signaal heeft en weet waar je bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Snowboarder! schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 11:46:
Lekker, vanmorgen weer niet wakker geworden doordat het allarm van de TP2 niet afging. Terwijl alle instellingen goed staan (ik heb een getuige....).
't Zal wel niet aan HTC liggen maar aan WM6.1 maar hoe dan ook: balen. Kan ik weer een ander software pakketje erop zetten want hiervoor ga je natuurlijk niet het toestel ter reparatie aanbieden: ben je hem weer een paar weken kwijt.
Het is puur softwarematig en een reparatie zal het dan ook niet oplossen. Ze zetten gewoon dezelfde software er weer op. Hopelijk is het probleem in WinMo 6.5 opgelost.

Je kan andere apps erop zetten zoals G-Alarm en Klaxon.
Deze zijn een stuk betrouwbaarder en ik heb me de laatste tijd nog geen één keer verslapen.

[ Voor 57% gewijzigd door AndereKoekoek op 31-07-2009 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowboarder!
Floris-K schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 11:55:
[...]

Het is puur softwarematig en een reparatie zal het dan ook niet oplossen. Ze zetten gewoon dezelfde software er weer op. Hopelijk is het probleem in WinMo 6.5 opgelost.

Je kan andere apps erop zetten zoals G-Alarm en Klaxon.
Deze zijn een stuk betrouwbaarder en ik heb me de laatste tijd nog geen één keer verslapen.
Oke Floris,
Dank voor je reactie. Jij hebt dezelfde ervaring dus met WM6.1?
Mijn vorige pda (een ipaq) had dit overigens niet.
Nou ja, ik ga er wat anders opzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cOOlrUnnINgs
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-09 13:00
Kassad schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 07:38:
[...]

SMS-en doe ik niet, dus dat weet ik niet.
GPS-problemen heb ik echter wel, en wel zeer irritant ook. (zie eerdere berichten in dit topic).
Dus ik hoop wel dat er nog een fix komt voor de ROM die ik heb (ook 1.19.404.0 (51489) NLD)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJT
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-09 00:38
Heeft er iemand ervaring met Jbed op de TP2?
Begreep dat je daarmee java applicaties (voornamelijk games) gerized kunt draaien.
http://forum.ppcgeeks.com/showthread.php?t=55898
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=407667

overzicht van versies met uitleg over compatibility:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=501032

[ Voor 27% gewijzigd door MrJT op 31-07-2009 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Snowboarder! schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 12:08:
[...]

Oke Floris,
Dank voor je reactie. Jij hebt dezelfde ervaring dus met WM6.1?
Mijn vorige pda (een ipaq) had dit overigens niet.
Nou ja, ik ga er wat anders opzetten.
Ik heb idd dezelfde ervaringen en niet alleen met deze telefoon. Op mijn diamond had ik klaxon draaien, maar die zijn gestopt. Collega van me heeft een samsung en exact hetzelfde probleem. Hij is weer terug naar zijn ouderwetse radiowekker. Je kan er ook veel via google over vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Snowboarder! schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 11:46:
Ben toch erg benieuwd wat WM6.5 gaat brengen en hoe HTC ons als TP2 bezitter verder van een upgrade van Touch Flo gaat voorzien.
Weet iemand al meer?
Ik heb G-Alarm nu al ruim anderhalve maand draaien, en nog nooit een alarm gemist.

[ Voor 92% gewijzigd door Phusebox op 31-07-2009 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
Phusebox schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 19:01:
[...]

Ik heb G-Alarm nu al ruim anderhalve maand draaien, en nog nooit een alarm gemist.
Hier ook, werkt echt perfect, ook als je bijv het geluid uit hebt staan. Als je de phone omdraait gaat ie op snooze en nog meer van die handige dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 21:30
Kom net van de telfortshop waar de verkoper mij wijs heeft gemaakt dat Surf en mail niet werkt op de Touch Pro2 zonder een speciale SD kaart van telfort zelf. Ik wil graag dit toestel aanschaffen, maar zit nog een jaar vast aan telfort. Klopt dit wat de verkoper heeft gezegd, of hebben andere ervaringen dat het wel goed werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 23:45
Misschien dat deze vraag hier niet thuis hoort, maar vond het beetje overdreven om er een topic voor te starten.

Ik ben van plan om een nieuw toestel te kopen en mijn voorkeur gaat uit naar de Pro2 (na mijn Cruise). Ik las echter dat er verwacht wordt, dat de HD2 (met een stuk betere specificaties, nieuwe cpu) in augustus uit komt. Is dit nog steeds het geval en zal dit ook in NL zijn?
Mocht dit het geval zijn, dan wacht ik deze nog even af.

[ Voor 23% gewijzigd door Monda op 03-08-2009 09:35 ]

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Monda schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 09:34:
Misschien dat deze vraag hier niet thuis hoort, maar vond het beetje overdreven om er een topic voor te starten.

Ik ben van plan om een nieuw toestel te kopen en mijn voorkeur gaat uit naar de Pro2 (na mijn Cruise). Ik las echter dat er verwacht wordt, dat de HD2 (met een stuk betere specificaties, nieuwe cpu) in augustus uit komt. Is dit nog steeds het geval en zal dit ook in NL zijn?
Mocht dit het geval zijn, dan wacht ik deze nog even af.
HD en de TP zijn naar mijn mening sowieso geen toestellen die je kan vergelijken!
Je kiest voornamelijk voor de TP, als je een QWERTY toetsenbord wil. HD als je dat niet zoveel uitmaakt en je dus een dunner toestel prefereert. Maar in Augustus komt absoluut geen HD2 uit. Is nog helemaal niet gepresenteerd. Meestal gaat er minimaal een maand overheen als een toestel gepresenteerd is en dan dus te koop is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nadat mijn touch pro gestolen was, zat ik er ook over te denken om over te stappen naar de touch pro 2, Alleen kwa hardware is het niet een vooruitgang te noemen, (op het grotere scherm & hogere res na)

Is er al iets bekend over een nieuwer htc toestel met toetsenbord? of is het te vroeg omdat de touch pro 2 nog niet zo lang uit is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-10-2024
ik had ook een TP... en overstappen naar de TP2 is werkelijk geweldig :)

serieus.. ook al is de hardware nagenoeg hetzelfde... het apparaat werkt echt honderd keer fijner en is veeeeel stabieler.

grotere display is echt superfijn.. toetsenbord is zoveel beter...

gewoon echt een top toestel en gevoelsmatig 2x zo snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chicken
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10-09 22:30
Hier:
nieuws: 'Windows Mobile 6.5 wordt straks budget-OS'
noemt een MS medewerker (per ongeluk?) een HTC Touch HD Pro. Misschien is dat de nog onaangekondigde versie die je bedoelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zijn er al mensen die aan de slag gegaan zijn met custom ROM's? Op XDA wordt er al flink gesleuteld maar ik heb nog niet echt 'n final kunnen vinden die het flashen waard is. (geen links naar ROM's, alleen discussies erover ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_T
Is HardSPL al uit dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb er weinig verstand van maar begrijp dat we hierop moeten wachten? Er loopt wel 'n topic over de voortgang van HardSPL voor de Rhodium...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_T
JBS schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 19:35:
[...]
Ik heb er weinig verstand van maar begrijp dat we hierop moeten wachten? Er loopt wel 'n topic over de voortgang van HardSPL voor de Rhodium...
Op de TP2 zit een soort van BIOS die eerst controleert of de ROM die geladen wordt klopt met wat er geladen mag worden (Wát er precies gechecked wordt, geen idee). HardSPL is een tool die ervoor zorgt dat dat gedeelte uit de weg is en dan zijn er custom ROM's mogelijk. Tot die tijd niet want een custom ROM komt niet door de check heen tijdens boot-up.

Dat is althans hoe het mij uitgelegd is. Zoveel ervaring heb ik niet met WinMo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sarief schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 10:25:
[...]

instellingen, telefoon,tab blad Services, oproep doorschakelen en dan instellingen ophalen.
hier kan je met sec instellen wanneer gesprek naar voicemail gaat. max is 30 sec
Dit werkt niet bij Hi. heb er al paar keer over gebeld. zij schakelen standaard snel door en de gebruiker kan dit niet rekken (vroeger kon dit wel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Twee irritante dingetjes, wellicht iemand met een oplossing?

1. Na het corrigeren van alle namen in Outlook 2007 die door het overzetten vanaf m'n SE K850i voorzien waren van /1, /2, /3 zie ik nu in m'n contacten alles als "achternaam, voornaam". In Outlook kun je deze weergave eenvoudig omdraaien maar op m'n TP2 heb ik deze optie niet kunnen vinden. Zie ik wat over 't hoofd?

2. Als ik m'n TP2 neerleg en ik word gebeld is het scherm altijd gedraaid naar landscape. Ik heb de G-sensor al meerdere malen uitgelijnd maar dat wil 't probleem niet oplossen.

3. Iemand al wat gevonden om icons naar programma's toe te voegen aan het TouchFLO today menu?

[ Voor 36% gewijzigd door JBS op 04-08-2009 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Is er een manier om G-alarm zo aan te passen dat als je op de wekker tikt (start page) je naar G-alarm gaat ipv de default wekker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Consequator
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-09 22:54
Ik heb sinds eergisteren de touch pro2 (1e smartphone, altijd symbian gehad) en ik sync de bedrijfs mail via een intellisync server, alleen nu laat hij wel zien dat er nieuwe mail is in het touchflo scherm maar als ik naar de mail toe ga zegt hij dat er geen accounts zijn.
Als ik 'berichten' opstart dan staat daar 'outlook mail' met alle mail er in. Enig idee hoe ik deze mailbox ergens in touchflo kan drukken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ierlandfan
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-09 08:10
Nieuwe rom update beschikbaar op htc.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi

ind0mi

ik zie geen nieuwe rom alleen wat hot fixes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Ik wilde het net zeggen ja: alleen 2 hot fixes voor zowel Nederlands als Internationaal(Engels)

Ierlandfan: heb je inside info? Wanneer wordt de rom beschikbaar gesteld in het Nederlands? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 23:45
Floris-K schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 14:16:
Ik wilde het net zeggen ja: alleen 2 hot fixes voor zowel Nederlands als Internationaal(Engels)

Ierlandfan: heb je inside info? Wanneer wordt de rom beschikbaar gesteld in het Nederlands? :)
Hier staat ie toch gewoon?

meuk: HTC Touch Pro2 1.19 EU

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ierlandfan
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-09 08:10
Het is de meest onzinnige update die HTC ooit heeft uitgebracht. Er zitten geen hotfixes in, er veranderen maar twee dingen (yahoo zichtbaar als bron bij Stock en total available memory is nu 288MB. De hotfixes zijn niet eens te installeren (Invaild Vendor ID) Dit alles en de hard reset die hiervoor nodig is...hmm..ga je schamen HTC (Het is "maar" een 145 MB wat je moet downloaden hiervoor.....)

Over de update (Nog zoiets knulligs...)

Example : Go to htc.com / Select Country Europe Home / Support / Touch Pro2 and Category Hotfix. Now one more time click in the category list and ROM appears.

Probeer het maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Ja vreemd...

Ga je naar support -> Touch Pro2 dan kom je hier uit en daar staat hij niet bij:
http://www.htc.com/europe...x?p_id=250&act=sd&cat=all

maar idd dmv de link in de meuktracker kom je er wel.. Alleen is de update niet echt een relevante update voor mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10:11

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Die bug dat touchflo niet opstart na een soft reset is wel irritant...
Nu merk ik ook dat ik in die situatie het toestel niet uit kan zetten via de knop bovenop. Is er nog een andere manier voor? Ik zit nu op mijn werk en heb geen manual bij de hand...

Ik hoop dat er snel een grote update komt. Het toestel reageert ook nogal eens traag.

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Nyarlathotep schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 08:08:
Die bug dat touchflo niet opstart na een soft reset is wel irritant...
Nu merk ik ook dat ik in die situatie het toestel niet uit kan zetten via de knop bovenop. Is er nog een andere manier voor? Ik zit nu op mijn werk en heb geen manual bij de hand...

Ik hoop dat er snel een grote update komt. Het toestel reageert ook nogal eens traag.
Je kan de batterij eruit halen of anders een soft reset doen dmv het verborgen knopje onder het klepje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenTheStig
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online
Zijn er hier meer mensen met flinke krassen in de standaard screenprotector van hun touch pro 2? Ik heb het toestel sinds hij uitkwam, en ik heb nu al 10 keer zoveel krassen als in mijn vorige HP iPaq in 2 jaar tijd! Misschien komt het omdat ik het toestel wel eens met het scherm naar beneden op tafel leg, maar bij een schone tafel mag dit toch geen probleem zijn lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Bij een screen protector maakt dat toch niet zoveel uit?
Kom voor een paar euro een nieuwe en je bent weer een x aantal maanden zoet :)
Die standaard screen protectors zijn nooit echt kwaliteit spul geweest.

Kijk anders eens voor eentje van Brando. Heb zelf een Invisibleshield van Zagg voor de full body, maar hij voelt wel wat rubberachtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenTheStig
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online
Floris-K schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 10:45:
Bij een screen protector maakt dat toch niet zoveel uit?
Kom voor een paar euro een nieuwe en je bent weer een x aantal maanden zoet :)
Die standaard screen protectors zijn nooit echt kwaliteit spul geweest.

Kijk anders eens voor eentje van Brando. Heb zelf een Invisibleshield van Zagg voor de full body, maar hij voelt wel wat rubberachtig.
Voor het toestel maakt dit idd niet zoveel uit, maar ik ben niet van plan om elke 2 maand mijn screenprotector te vervangen ;)
Maar ik zal de Brando eens proberen, misschien blijft dat er beter uitzien.

[ Voor 6% gewijzigd door JeroenTheStig op 05-08-2009 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
Tha_T schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 19:43:
[...]

Op de TP2 zit een soort van BIOS die eerst controleert of de ROM die geladen wordt klopt met wat er geladen mag worden (Wát er precies gechecked wordt, geen idee). HardSPL is een tool die ervoor zorgt dat dat gedeelte uit de weg is en dan zijn er custom ROM's mogelijk. Tot die tijd niet want een custom ROM komt niet door de check heen tijdens boot-up.

Dat is althans hoe het mij uitgelegd is. Zoveel ervaring heb ik niet met WinMo
Ik heb begrepen dat er een IPL is (Initial Program Loader) die je kan vergelijken met een BIOS en dat daarna de SPL (Secondary Program Loader) de ROM laadt. HardSPL is een aangepaste SPL die zorgt dat een aangepaste ROM kan worden geladen. Laat een SPL zich dan met een MBR (Master Boot Record) vergelijken? Of haal ik nu dingen door elkaar? :+

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Accessoires mogen hier besproken worden. Hier worden reacties over accessoires verwijderd!
Levertijden en abonnementen mogen hier besproken worden.