Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Floris-K schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 09:27:
Heb zelf inmiddels een class 4 MicroSD

Dat ze ermee overweg kunnen is idd een feit, maar op ze de extra capaciteit benutten.. Dat vroeg ik me eigenlijk af. Heb in ieder geval Igo8 soepel draaien op een class4 van 8GB. Zal binnenkort eens een test doen met een film, maar verwacht ook hier weinig problemen.

edit: wat ik best vervelend vind is dat meldingenscherm. Voorheen klikte je boven in de balk en kreeg je een keuze menu. Kon je op je batterij klikken om te zien hoe vol deze nog was. Klik je daar nu dan staat er: geen nieuwe meldingen.

Moet nu naar: start -> instellingen -> meer -> energie om de batterij status te bekijken :/
Hoop dat daar iig een mooie widget ofzo voor komt.. Liefst iets met procenten.
Ik heb zelf deze:
Afbeeldingslocatie: http://www.computerfreakz.net/images/custom_rom_line_missing_under_communication.jpg

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=424926

Werkt wel goed.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:15
Ziet er op zich goed uit, ware het niet dat ze het wel ietsje mooier hadden mogen maken, en dat procent teken hadden ze weg kunnen laten naar mijn idee.

Maar als ik die install instructies zie dan wordt het me al te veel :D

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:12
Phusebox schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 11:40:
[...]

Ziet er op zich goed uit, ware het niet dat ze het wel ietsje mooier hadden mogen maken, en dat procent teken hadden ze weg kunnen laten naar mijn idee.

Maar als ik die install instructies zie dan wordt het me al te veel :D
Erhm, er is gewoon een cab file, edit 3 van het bericht.

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:29

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Heb het ff geinstalleerd en werkt als een zonnetje!

En hoezo install instructies? 5 secs werk in totaal (op herstart na dan)

Installeer eerst: sdkcerts.cab
Daarna: FInixNOverBatteryIconsOnly.cab

Vervolgens start je je gsm opnieuw en klaar :)

edit: spuit 11 ^^

[ Voor 3% gewijzigd door AndereKoekoek op 15-07-2009 11:57 . Reden: spuit 11 ^^ ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-09 21:19
Phusebox schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 11:40:
[...]

Heb zelf de kleuren icon set in dit topic. Vind hem wel duidelijk zo met het percentage over het niveau heen.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=520132

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/07/15/1247650549-440.jpg

screen shot mijn today scherm htc tp2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmr
ind0mi schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 12:22:
[afbeelding]

Leuke wek tijd :)

Weet niet of dit de bedoeling is maar als we toch screenshots gaan posten...
Ben nogal veranderlijk maar zo hem ik hem nu 8)

Trouwens net de Brodit actieve houder binnen gekregen. Begrijp wat er bedoeld werd met scherpe randen, dat klopt. Maar ik vraag me af of hij daar ook van beschadigd, hij glijd er gewoon heel strak in. :)

Afbeeldingslocatie: http://img268.imageshack.us/img268/3182/screen01wince.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door Pimmr op 15-07-2009 12:32 . Reden: ff censor & resize ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Welk screenshot progg. gebruiken jullie eingelijk?

ik had er vorige keer een gedownload en die zette de hele tijd een text door de screenshot heen.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
ind0mi schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 12:22:
[afbeelding]

Hoe kom je aan die klok? Ik vind altijd alleen maar lelijke klokken. En waarmee installeer je die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmr
Wii4all schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 12:35:
Welk screenshot progg. gebruiken jullie eingelijk?

ik had er vorige keer een gedownload en die zette de hele tijd een text door de screenshot heen.
MyMobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi

ind0mi

ik gebruik CapSure 1.11g.. gratis programma.. gewoon installen op je pda en foto maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmr
ind0mi schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 12:47:
[...]

ik gebruik CapSure 1.11g.. gratis programma.. gewoon installen op je pda en foto maken ;)
MyMobile is ook gratis en heeft als voordeel dat je je telefoon ook op je desktop kan bedienen (met kabel ertussen). Echt ideaal, je kan er ook zo cab files naar toe slepen. Geen geneuzel meer met heen en weer kopieren dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi

ind0mi

Phusebox schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 12:37:
[...]

Hoe kom je aan die klok? Ik vind altijd alleen maar lelijke klokken. En waarmee installeer je die?
Klok gevonden op XDA forum. Forsh77 is bestandsnaam.. is gewoon een .cab bestand. gewoon installen dus.. en voila.. nieuwe klok 8)

[url="xda "] http://forum.xda-developers.com/show...=forsh77+clock[/url]

a warning here this will disable the back ground picture you have to do background on all pages or uninstall the clock.

[ Voor 23% gewijzigd door ind0mi op 15-07-2009 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-09 22:55

TommyGun

Stik er maar in!

Floris-K schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 11:56:
Heb het ff geinstalleerd en werkt als een zonnetje!

En hoezo install instructies? 5 secs werk in totaal (op herstart na dan)

Installeer eerst: sdkcerts.cab
Daarna: FInixNOverBatteryIconsOnly.cab

Vervolgens start je je gsm opnieuw en klaar :)

edit: spuit 11 ^^
Om mezelf te quoten;
TommyGun schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 09:24:
Iemand enig idee wat de reden kan zijn van een failed installation mbt sdkcerts.cab? Kan geen details vinden verder.

Heb 't nodig voor http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=437307

Grom...

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi

ind0mi

TommyGun schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 13:03:
[...]

Om mezelf te quoten;

[...]
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=522080

kijk hier eens... mooie taskbar en gewoon .cab file ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Hmm is er ook ergens een tutorial hoe je zelf icoontjes maakt? Vind ze allemaal maar cheap en lelijk :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Sjiek, bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmr
Phusebox schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 14:04:
Hmm is er ook ergens een tutorial hoe je zelf icoontjes maakt? Vind ze allemaal maar cheap en lelijk :X
Beetje zoeken op XDA doet wonderen... http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=511706

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dorkie
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 14:24
Ik moet voor mijn werk meerdere (+30) Touch Pro2 telefoons configureren met Proxy/dns en andere netwerk instellingen. Is het mogelijk om een soort config file te maken die ik op elke nieuwe telefoon kan starten zodat alles is ingesteld wordt? Eventueel met pop-up's om user accounts in te vullen?
iemand een idee? In de search kan ik niet veel vinden iig.

Shuttle SP35P2 Pro 4 GB,Intel E6850 XFX 8800 GT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike123
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07:32
dorkie schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 20:06:
Ik moet voor mijn werk meerdere (+30) Touch Pro2 telefoons configureren met Proxy/dns en andere netwerk instellingen. Is het mogelijk om een soort config file te maken die ik op elke nieuwe telefoon kan starten zodat alles is ingesteld wordt? Eventueel met pop-up's om user accounts in te vullen?
Je kan proberen om met Sprite Backup 1 backup te maken van een telefoon waarin je alles hebt ingesteld
en die dan op de andere telefoons uit te voeren. Je hebt dan alleen nog het probleem dat je de
gebruikers namen en wachtwoorden moet aanpassen. En de telefoons hebben allemaal dezelfde naam.
Een exe bestand maken met Sprite Backup en op een extern kaartje zetten en die steeds in de telefoon stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

Phusebox schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 14:04:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=437307 hier kun je kiezen uit enkele, Battery Simple V2 is het zelfde als de standaard alleen zijn hier de % uit de batterij gehaald.

Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferruginous Hwk
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
dorkie schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 20:06:
Wellicht het volgende programma iets voor je?
http://www.spbsoftwarehouse.com/pocketpc-software/clone

Everything should be made as simple as possible, but not simpler. (A. Einstein)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-10-2024
Wie weet een uitgebreide GPS tool voor de Touch Pro 2/ WM6?

Heb nu een trial van BeelineGPS.. die ziet er echt super uit en heeft zeer veel mogelijkheden. Maar ik wil het liefst freeware/open source.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Hebben jullie trouwens ook de achterkant "volgepropt" met stukjes papier? Dit om het kraken van de behuizing aan alle kanten tegen te gaan. Er zit overal net wat spelen en als ik dan bezig ben met de telefoon kraakt het overal.
Heb nog geen oplossing voor de krakende aan/uit knop...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan iemand mij uitleg geven hoe ik in het begin scherm de Camera toets kan wijzigen, ik heb nu zoveel tijd besteed aan het zoeken ervan ik heb de hoop opgegeven. bijvoorbaat dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Dacide schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 08:57:
Wie weet een uitgebreide GPS tool voor de Touch Pro 2/ WM6?

Heb nu een trial van BeelineGPS.. die ziet er echt super uit en heeft zeer veel mogelijkheden. Maar ik wil het liefst freeware/open source.
opensource weet ik niet.

Heb je gpsed al geprobeert?

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Heb mijn Invisible shield binnen van Zagg

Achterkant bestaat uit 2 delen en die zit er inmiddels aardig goed op.
De voorkant wil echter NIET lukken...

Het is namelijk zo dat op mijn TP2 het beeldscherm net een halve mm dieper ligt dan de rest.
Ruimte voor de orignele screenprotector neem ik aan? Die sloot nl. perfect aan en was het scherm net zo hoog als de rand.

Bij de InvShield is het probleem dat je dus om de hoek moet gaan vouwen. Zit je beeldscherm goed en vouw je de hoekjes om, dan krijg je aan de randen licht ivm hoogteverschil. Werk je die bubbels weg, dan wip je de zijkantjes weer los. Ben zo inmiddels al een klein half uur bezig.

Normale screen protectors heb ik er binen 1-2 minuten helemaal strak en stofvrij op zitten. Nou al spijt dat ik die orignele protector eraf heb gehaald :( Maar 2 protectors over elkaar zal hij niet meer zo goed reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hé!

Sinds 3 weken heb ik ook de HTC TP2 en heb hierover een aantal vragen.. De instellingen zijn vrij ingewikkeld al zeg ik het zelf, en ik kan niet alles vinden dus wil ik vragen of het volgende mogelijk is:

- Kan je een eigen MP3 nummer als ringtone doen? Hoe? merci Gamepie!
- Kan je instellen dat de wekker het altijd doet, ook als de telefoon is uitgeschakeld? (dit is nu niet het geval, en werkt alleen als de telefoon aan staat)
- Is er een sneltoets waarmee je alles in één keer afsluit? (alle programma's, zoals internet..)
- Kan je het scherm blokkeren tijdens het luisteren van muziek? (zodat je de HTC gewoon in je broekzak kan doen, maar de muziek gewoon doorspeelt)
- Is het mogelijk om iets aan de trilfunctie te doen? Deze maakt erg veel lawaai, niet echt handig tijdens de les bijvoorbeeld..
- Verder staan al mijn MSN-contacten nu ook ineens bij "contacten" in het telefoonboek zegmaar.. Hoe haal ik deze weg? Hier heb ik alleen maar last van. bedankt weer tommygun!

Bedankt alvast!

Erik

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2009 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 06-09 07:34
K.. U.. T..

ik leg net m' n TP2 even in de zon neer, zie ik tot mijn grote schrik meerdere krassen erop zitten!! Waarvan 1tje zelfs best diep, die is echt voelbaar.. Krassen op het schermpje.

Ik ben echt superzuinig met hem.. hiervoor een touchpro1 gehad, die was nog helemaal als nieuw eigenlijk :S . Snap niet hoe dit kan.. is dit schermpje zo goedkoop??? Of gebeurd het als je hem op het schermpje op tafel legt voor straight talk??

Ben er echt heel boos om :(, want dat zal wel niet in garantie vallen

--
Verwijderd schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 16:05:

- Kan je een eigen MP3 nummer als ringtone doen? Hoe?
In de map "mijn beltonen" gooien.

[ Voor 17% gewijzigd door Boyd op 16-07-2009 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Gamepie56 schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 16:17:
K.. U.. T..

ik leg net m' n TP2 even in de zon neer, zie ik tot mijn grote schrik meerdere krassen erop zitten!! Waarvan 1tje zelfs best diep, die is echt voelbaar.. Krassen op het schermpje.

Ik ben echt superzuinig met hem.. hiervoor een touchpro1 gehad, die was nog helemaal als nieuw eigenlijk :S . Snap niet hoe dit kan.. is dit schermpje zo goedkoop??? Of gebeurd het als je hem op het schermpje op tafel legt voor straight talk??

Ehm nee valt niet onder garantie, maar geen screenprotector gebruikt dan? Of zit de kras misschien in je screenprotector?

Trouwens het StraighTalk gebeuren werkt bij mij zeg maar 5 van de 10 keer niet :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Hé!

Sinds 3 weken heb ik ook de HTC TP2 en heb hierover een aantal vragen.. De instellingen zijn vrij ingewikkeld al zeg ik het zelf, en ik kan niet alles vinden dus wil ik vragen of het volgende mogelijk is:

- Kan je een eigen MP3 nummer als ringtone doen? Hoe? merci Gamepie!
- Kan je instellen dat de wekker het altijd doet, ook als de telefoon is uitgeschakeld? (dit is nu niet het geval, en werkt alleen als de telefoon aan staat)
- Is er een sneltoets waarmee je alles in één keer afsluit? (alle programma's, zoals internet..)
- Kan je het scherm blokkeren tijdens het luisteren van muziek? (zodat je de HTC gewoon in je broekzak kan doen, maar de muziek gewoon doorspeelt)
- Is het mogelijk om iets aan de trilfunctie te doen? Deze maakt erg veel lawaai, niet echt handig tijdens de les bijvoorbeeld..
- Verder staan al mijn MSN-contacten nu ook ineens bij "contacten" in het telefoonboek zegmaar.. Hoe haal ik deze weg? Hier heb ik alleen maar last van.

Bedankt alvast!

Erik
Goeie vragen, zijn dezelfde punten als die ik heb als het over tekortkomingen gaat.

Betreft de MSN contacten, ik heb ze handmatig verwijderd, maar je kan uiteraard ook je adresboek syncen naar je workstation / notebook (wat vziw geen MSN contacts mee neemt) en het adresboek op de telefoon leeg maken. Vervolgens weer terug plaatsen vanaf 't systeem.

Oh en in 't vervolg beter de opties bekijken want bij het configureren van MSN kun je dit voorkomen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp

Gamepie56 schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 16:17:
K.. U.. T..

--

[...]

In de map "mijn beltonen" gooien.
Tja, de mijn is gisteren uit mijn borstzakje gevallen, ging echt heel zachtjes (bukte voor de auto). Meteen een aantal diepe deuken in de zijkant, echt heel diep! Snap er niks van.

Heb ik 'm altijd in het leren hoesje zitten, en nu effe 1 keer niet en hij glipt er zo uit (glad ding!).

Mooiigheid is er in ieder geval af :(

Mijn TYTN is wel 1000x gevallen en die had geen noemenswaardige schade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 06-09 07:34
Phusebox schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 16:23:
[...]

Ehm nee valt niet onder garantie, maar geen screenprotector gebruikt dan? Of zit de kras misschien in je screenprotector?

Trouwens het StraighTalk gebeuren werkt bij mij zeg maar 5 van de 10 keer niet :S
nee nog geen screenprotector erop gedaan.. op m'n touch pro 1 had ik die ook niet, en ik heb deze vlak voor m'n vakantie gehaald, dus geen tijd voor gehad. (ik ben nu nog op vakantie)
Tja, de mijn is gisteren uit mijn borstzakje gevallen, ging echt heel zachtjes (bukte voor de auto). Meteen een aantal diepe deuken in de zijkant, echt heel diep! Snap er niks van.
vriend van me had hetzelfde.. viel vanaf de tafel op een houten stoel.. van die dunne zwarte puntjes zie je nu.. volgensmij is dit ding meer bedoelt om in de vitrine te zetten, dan om te gebruiken.

[ Voor 28% gewijzigd door Boyd op 16-07-2009 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Slecht excuus, aangezien je er sowieso 1 standaard bij krijgt. Daarnaast, gewoon voorzichtig met je spullen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Alle telefoons die ik tot nu toe heb gehad zijn wel eens gevallen, en de enige die het altijd overleefde waren die oude Nokia 3210/3310, die spatte uit elkaar, klikte het weer in elkaar en niks aan de hand. Verder had ik altijd wel deukjes, k800i, diamond, siemens toestellen. Hebben ze toch allemaal wel hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cOOlrUnnINgs schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 19:32:
[...]

Helaas, vandaag was het weer 3x niks. 's-Morgens veel de GPS-fix om de haverklap weg, 's-middags was het zonodig nog erger, eerst duurde het heel lang voor ik een fix had, maar na een half uur navigeren was de fix verdwenen en ook met geen mogelijkheid meer terug te krijgen.
Balen dus. :(
Hoe heb je de telefoon in de houder? Ik heb 'm dwars in de houder (scherm gedraaid mbv Gyrator) en als ik dan de bovenkant rechts heb, is het ook moeizaam, bovenkant links gaat prima. Zal alles met positie van de antenne te maken hebben?
Tot nu toe wel 2x gehad dat ik onderweg niet meer van positie veranderde, terwijl tomtom dacht signaal te hebben. Opnieuw tomtom opstarten en het was weer in orde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-09 19:32
Floris-K schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 14:20:
Heb mijn Invisible shield binnen van Zagg

Achterkant bestaat uit 2 delen en die zit er inmiddels aardig goed op.
De voorkant wil echter NIET lukken...

Het is namelijk zo dat op mijn TP2 het beeldscherm net een halve mm dieper ligt dan de rest.
Ruimte voor de orignele screenprotector neem ik aan? Die sloot nl. perfect aan en was het scherm net zo hoog als de rand.

Bij de InvShield is het probleem dat je dus om de hoek moet gaan vouwen. Zit je beeldscherm goed en vouw je de hoekjes om, dan krijg je aan de randen licht ivm hoogteverschil. Werk je die bubbels weg, dan wip je de zijkantjes weer los. Ben zo inmiddels al een klein half uur bezig.

Normale screen protectors heb ik er binen 1-2 minuten helemaal strak en stofvrij op zitten. Nou al spijt dat ik die orignele protector eraf heb gehaald :( Maar 2 protectors over elkaar zal hij niet meer zo goed reageren.
Ik heb hetzelfde probleem. Ook de fullbody van ZAGG. Ik heb besloten om de achterkant er wel op te laten en helemaal geen protector meer op de voorkant te doen. Zowel de standaard cover als de ZAGG is geen succes. Tijdens uitgaan etc gebruik ik de Omnia. Voor werk etc gebruik ik de Pro2. Gewoon zuinig op zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Het is mij inmiddels min of meer gelukt. Beetje fohnen met koude lucht en geduld.. Als de lijm droog is dat kun je de randjes het beste omvouwen. Echter van al het wrijven met die kaart is de shield wat ruw geworden.

Die standaard protector was trouwens best aardig. Bij mij zit ie werkelijk perfect ! Stukken beter dan die bij de TD1 zat.

[ Voor 5% gewijzigd door AndereKoekoek op 16-07-2009 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmr

Kort antwoord: Nee. :/ Alternatief: Zet de telefoon op flight mode (geen verbinding dus zeer laag verbruik). G-Alarm kan dit geloof ik zelfs automatisch doen.
Ja :)
Afbeeldingslocatie: http://img268.imageshack.us/img268/1753/screencap0033.png
Deze knop sluit alle actieve programma's behalve de exclusive tasks.
Met de koptelefoon aangesloten zou hij door moeten spelen als je dmv een long press op de hangup knop het scherm lockt.
Telefoon gewoon op stil zetten ipv trillen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

hmm werkt weer. Denk een storing bij de vodafone dat alle wel werkt behalve internet browsers.

Heb trouwens Opera 9.7b geinstalleerd, maar de tp2 wordt er retetraag door.

[ Voor 102% gewijzigd door AndereKoekoek op 17-07-2009 00:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmr
Floris-K schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 00:14:
Heb trouwens Opera 9.7b geinstalleerd, maar de tp2 wordt er retetraag door.
Klopt... als je dan weer terug op 9.5 bent is die opeens retesnel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

newsgroupie schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 23:33:
[...]

Kort antwoord: Nee. :/ Alternatief: Zet de telefoon op flight mode (geen verbinding dus zeer laag verbruik). G-Alarm kan dit geloof ik zelfs automatisch doen.
Flight mode, dat is gewoon de stand-by? Eén keer de uitknop indrukken?

[...]

Ja :)
[afbeelding]
Deze knop sluit alle actieve programma's behalve de exclusive tasks.
Oké, bedankt

[...]

Met de koptelefoon aangesloten zou hij door moeten spelen als je dmv een long press op de hangup knop het scherm lockt.
Als ik dit doe krijg ik mijn vergrendeling. De juiste code moet dan ingevoerd worden om hem weer te ontgrendelen. Dit is natuurlijk niet zo erg als hij in mijn broekzak code's gaat proberen, maar zit hier een maximum aan? (niet dat na 3x de foute code, alles geblokkeerd wordt? :P)

[...]

Telefoon gewoon op stil zetten ipv trillen :?
Ja dit moet dan inderdaad, maar zo heb je helemaal niet in de gaten of je gebeld / gesmst wordt of niet! En dat is het probleem.. Het liefst zou ik gewoon willen weten of ik een sms krijg, maar de anderen hoeven de trilfunctie niet te horen :9

Bedankt voor de antwoorden in ieder geval _/-\o_ *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordy5
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12:19
Kan je instellen dat de wekker het altijd doet, ook als de telefoon is uitgeschakeld? (dit is nu niet het geval, en werkt alleen als de telefoon aan staat)

Als bij Instellingen > Communicatie > Vliegtuigmodus op aan zet, zal hij alle belfuncties e.d. uitzetten. (iets anders als standby)

Zit geen limiet op, tenzij dit via bijvoorbeeld Exchange Policy's wordt afgedwongen

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=437279

Als je dat bestand installeerd op je telefoon, zal het trillen een stuk.. *zeg* aangenamer zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jordy5 schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 12:06:
Kan je instellen dat de wekker het altijd doet, ook als de telefoon is uitgeschakeld? (dit is nu niet het geval, en werkt alleen als de telefoon aan staat)

Als bij Instellingen > Communicatie > Vliegtuigmodus op aan zet, zal hij alle belfuncties e.d. uitzetten. (iets anders als standby)

Zit geen limiet op, tenzij dit via bijvoorbeeld Exchange Policy's wordt afgedwongen

Als je dat bestand installeerd op je telefoon, zal het trillen een stuk.. *zeg* aangenamer zijn ;)
Klinkt goed, dat bestandje. Hopelijk kom ik eruit O-) :/
Ik ga het even proberen zo, en anders meld ik me wel weer :*)

Oh, ik lees dat het nog niet werkt voor smsjes O-)

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2009 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

HTC speelt perfect Avi films af, maar dan wel met Core player of wat dan ook.
Makkelijke applicatie en speelt bijna alles af.. Had hem ook al op mijn TD1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Floris-K schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 12:33:
HTC speelt perfect Avi films af, maar dan wel met Core player of wat dan ook.
Makkelijke applicatie en speelt bijna alles af.. Had hem ook al op mijn TD1
Oh, ik ben echt n00b hiermee nog :o
Ik heb nu TCPMP gedownload, als je die uitpak krijg je een aantal bestanden (15 ofzo). In welke map van de telefoon moet je deze nu zetten? :? En dan? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Als het een .cab is, dan moet je deze niet uitpakken.
De .cab naar je opslagkaart kopieren en dan draaien.

.cab bestanden zijn namelijk automatische installatie bestanden. Die zet zelf alles goed op zijn plek enz.

Ben zelf trouwens ook aan het installeren. Mocht je een foutmelding krijgen bij het afspelen; geef dan even een gil. Heb dit voorbij zien komen ergens en iemand heeft wat zaken aangepast en een nieuwe .cab gemaakt. Ik ben die nieuwe nu zelf aan het testen, maar de play knop enz die zie je niet goed.

Die aangepast versie crasht gewoon keihard op een Xvidje (Hangover)

[ Voor 47% gewijzigd door AndereKoekoek op 17-07-2009 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmr
Verwijderd schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 12:59:
[...]

Oh, ik ben echt n00b hiermee nog :o
Ik heb nu TCPMP gedownload, als je die uitpak krijg je een aantal bestanden (15 ofzo). In welke map van de telefoon moet je deze nu zetten? :? En dan? |:(
Het klinkt alsof je het cab bestand hebt uitgepakt, dit is een zelf installerend gecomprimeerd bestand wat je direct uit kan voeren dmv een verkenner op je telefoon.
Dus kopieer gewoon de cab file naar je telefoon en open deze in Explorer.
Ben het trouwens eens met Floris-k, ik heb ook Coreplayer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een link waar ik een Coreplayer .cab bestandje vind?
De eerste die ik gedownload had was gewoon een zip-bestand, maar deze versie bleek niet goed te werken heb ik gelezen.

[ Voor 181% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2009 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand trouwens al een blijvende oplossing voor het probleem van het niet opstarten van TF3D?

Als ik de pincode uitzet start TF3D wel gewoon op.
Pincode op het uitgeschoven toetsenbord invoeren werkt helaas niet bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Verwijderd schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 13:15:
Iemand een link waar ik een Coreplayer .cab bestandje vind?
De eerste die ik gedownload had was gewoon een zip-bestand, maar deze versie bleek niet goed te werken heb ik gelezen.
Heb zelf ook problemen met CorePlayer. Krijg hem niet goed draaiende, dus moet zelf ook ff verder kijken.
Ik weet wel dat er een Divx player is die goed werkt, maar op mijn Xvid bestanden heb ik geen geluid. Divx weer wel, maar dat wordt bijna niet meer gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of een goede gratis converter, die films van AVI omzet naar 3GP bijv? Ik vind tot nu toe alleen maar trialversie's die alleen de 1e 3 minuten converteren :P

Bedankt voor de moeite hè

Nog even iets kleins: Ik wil niet dat mijn telefoon gelijk gaat synchroniseren met de computer als ik ze met het kabeltje verbindt.. Nu staat ineens al mijn muziek op mijn HTC, terwijl ik dat helemaal niet wil. Hoe voorkom ik dat dit automatisch gebeurd?

@ BSMpower: Oeh, klinkt goed. ff testen *O*

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2009 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-09 19:32
Floris-K schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 13:35:
[...]
Heb zelf ook problemen met CorePlayer. Krijg hem niet goed draaiende, dus moet zelf ook ff verder kijken.
Ik weet wel dat er een Divx player is die goed werkt, maar op mijn Xvid bestanden heb ik geen geluid. Divx weer wel, maar dat wordt bijna niet meer gebruikt.
Ik heb gewoon Videora Converter gedownload voor de Touch Pro 2. Dit is een gratis converter die al ingericht is voor de Touch Pro2. Hij pakt veel formaten en zet die om naar mp4. Ik download vaak de 480P .mov trailers van Apple en converteer deze. Ze spelen daarna perfect af met de standaard Windows Media Player. Voor mij is dit een prima alternatief voor de CorePlayer.

http://www.videora.com/en.../htc-touch-pro2/download/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmr
Ik draai Coreplayer 1.3.2 PPC versie en die draait prima WVGA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bsmpower schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 13:41:
[...]

Ik heb gewoon Videora Converter gedownload voor de Touch Pro 2. Dit is een gratis converter die al ingericht is voor de Touch Pro2. Hij pakt veel formaten en zet die om naar mp4. Ik download vaak de 480P .mov trailers van Apple en converteer deze. Ze spelen daarna perfect af met de standaard Windows Media Player. Voor mij is dit een prima alternatief voor de CorePlayer.

http://www.videora.com/en.../htc-touch-pro2/download/
Nee dit was een grap :W

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2009 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Pocket divx Encoder

Gratis converter en werkt als een zonnetje. Kun je de resoluatie omzetten, zodat het soepeler draait en het bestand aanzienlijk kleiner zal worden.

Coreplayer

Heb ook een werkende Coreplayer voor je geupload

[ Voor 50% gewijzigd door AndereKoekoek op 17-07-2009 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Floris-K schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 13:56:
Pocket divx Encoder

Gratis converter en werkt als een zonnetje. Kun je de resoluatie omzetten, zodat het soepeler draait en het bestand aanzienlijk kleiner zal worden.

Coreplayer

Heb ook een werkende Coreplayer voor je geupload
Deze heb ik gedownload, maar dan staat 'ie als een winzip-bestand in mijn documenten.. Moet ik deze dan gewoon kopiëren naar mn geheugenkaart van de HTC, of wel uitpakken?

OK ik zal eerst ff proberen voor ik dingen vraag.

Oeh die werkt mooi ja, hartelijk dank! _/-\o_
FullScreen zit alleen op de kop :P Even zoeken of dat een instelling is.
Ja dus, werkt super en geen gestotter, 100%!

---------------------------------------------------------------------------------
Schiet me nog iets te binnen:
Hoe kan je het beste schakelen tussen Wifi en KPN-internet? Soms op youtube ofzo kan het 't beste via Wifi, omdat dat toch wat sneller is.. Maar moet je dan gewoon naar verbindingen? Of kan dit makkelijker?

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2009 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Dit gezien? > nieuws: Nieuwe versie HTC Touch Pro2 heeft 3,5mm-aansluiting voor headsets

Niet alleen jammer dat wij geen 3.5mm aansluiting hebben, maar ik zou ook wel graag die groen/rode verlichting hebben gehad voor de answer/reject knoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2009 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Je kan jezelf toch gewoon registreren? Ze sturen je geen reclame of wat dan ook per mail.
Voordeel is wel dat er 1000e dingen te vinden zijn voor je telefoon. Je kan ook in het topic van de Blackstone kijken voor theme's. Dit is de Touch HD en heeft geloof ik hetzelfde scherm.

Zal je nog 1x een link geven, maar als je registreert kun je alles zelf vinden en indien nodig om hulp vragen.

Ik heb momenteel deze erop zitten.. Ziet er erg classy uit ;)
Spike MicNeo Taskbar
Topic van Spike Micneo
krijg je deze icoontjes: (behalve dat HTC teken.. dat is in deze cab een windows logo. Ze hebben nog meerdere varianten)

Afbeeldingslocatie: http://i41.photobucket.com/albums/e270/adhunter/Albino/Taster-1.png

[ Voor 13% gewijzigd door AndereKoekoek op 17-07-2009 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op zondag 12 juli 2009 @ 17:56:
Ik probeerde gisteren om te MMS via Hi, maar krijg niks verzonden? Alle instellingen kloppen volgens de Hi site. Moet ik ergens iets speciaals doen voordat dit werkt?

@hierboven: check even of je ergens het aantal graden kan instellen dat je scherm draait? Dit moet 270 of 90 graden zijn, naarmate wat je wil.
Sorry voor mijn late reactie, maar ik was even met een korte vakantie en dus niet ertoe in staat om eerder te reageren. Ben meteen even in de weer geweest met Total Commander, maar kan nergens vinden waar ik het aantal graden kan instellen. Daarbij viel het mij tevens op dat mijn Opera ook alleen maar naar 1 zijde kantelt. Namelijk in landscape modus, dezelfde kant op als wanneer ik het toetsenbord uitgeschoven zou hebben. Ik was altijd in de veronderstelling dat opera volledig draaibaar was:S.
Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Weet iemand of er een programmatje is waarmee je de trilfunctie kunt aanpassen? De TP2 trilt behoorlijk irritant lang bij een smsje bv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Eeen paar posts naar boven staat je antwoord? (stuk of 6-7 ? )
jordy5 schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 12:06:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Floris-K schreef op zaterdag 18 juli 2009 @ 13:15:
Eeen paar posts naar boven staat je antwoord? (stuk of 6-7 ? )

[...]
Sorry mijn hersenen hebben een aversie voor dikgedrukte tekst dus dat lees ik meestal niet. Wordt meteen afgedaan als oninteressant en schreeuwerig.

edit: VAlert werkt niet, geïnstalleerd, maar programma is vervolgens nergens te vinden op op te starten. Opnieuw installeren helpt ook niet.

Vaag pas na een paar minuten verschijnt ie in mijn verkenner. Maar het werkt niet voor smsjes, alleen voor gesprekken, dus ik heb er nog niks aan.
Bovendien kun je je volume niet meer wijzigen met de hardware knoppen zolang die cab geinstalleerd is.

[ Voor 37% gewijzigd door Phusebox op 18-07-2009 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of deze Nodata goed werkt? Schijnt vanzelf aan te gaan als je de grens over gaat...en weer uit als je weer terug komt in NL

http://rapidshare.com/files/256420265/NoData_In_Roaming.cab

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cOOlrUnnINgs
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-09 13:00
Verwijderd schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 20:23:
[...]

Hoe heb je de telefoon in de houder? Ik heb 'm dwars in de houder (scherm gedraaid mbv Gyrator) en als ik dan de bovenkant rechts heb, is het ook moeizaam, bovenkant links gaat prima. Zal alles met positie van de antenne te maken hebben?
Tot nu toe wel 2x gehad dat ik onderweg niet meer van positie veranderde, terwijl tomtom dacht signaal te hebben. Opnieuw tomtom opstarten en het was weer in orde.
Ik heb in portraitstand in een houder staan.
Nadat ik van de week een reset gedaan had, is het probleem (nog) niet voorgekomen.
Ik hou het wel in de gaten, want dat moet je niet te vaak hoeven doen, resetten, lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste tweakers

Heb de toch pro 2 nu enkele weken in bezit en so far so good.
Het 'probleem' dat ik nog heb is de verjaardagen die ik heb ingevuld bij de contacten.
Deze zou ik graag in de agende hebben als reminder zodat ik weet waneer iemand jarig is (en evt hoe oud ze worden zoals op mn oude nokia).
Echter kan ik nergens een optie vinde waarmee hij de verjaardagen in de agenda zet?
Iemand die weet hoe dit te doen?

Verder loopt de tomtom ong 200 meter achter en als ik gebeld word tijdens het navigeren heb ik geen geluid met bellen of de tomtom verdwijnt en komt niet meer terug.
Ik zou graag hebben dat ik gewoon kan opnemen tijdens navigeren maar dat tomtom in beeld blijft.
Iemand die weet of dit gaat?

Verder trouwens super tevreden met de tp2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kruimel
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 04-07 09:33
Alle gegevens gesynchroniseerd met outlook en daarbij heeft hij alle verjaardagen mooi meegenomen en is in de agenda terug te vinden.
Wat ik ook wel mis is (zoals bij mijn HTC S710) dat de leeftijd er netjes bij staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kruimel schreef op zaterdag 18 juli 2009 @ 18:22:
Alle gegevens gesynchroniseerd met outlook en daarbij heeft hij alle verjaardagen mooi meegenomen en is in de agenda terug te vinden.
Wat ik ook wel mis is (zoals bij mijn HTC S710) dat de leeftijd er netjes bij staat.
Ten eerste bedankt voor de snelle reactie :)

Ik heb alle contacten en verjaardagen in de tp2 gezet.
Als ik nu dus sync met outlook (op de pc?) dan set hij alles ook in de agenda?
En kan ik dan ook de reminder 2 dagen vantevoren laten afgaan?

Trouwens de outlook op mn pc bevat een hoop messenger en verouderde contacten, ik hoop niet dat hij deze in de tp2 zet?

Edit wat ik wil vragen is of hij ook one-way kan syncen dus van tp2 naar outlook pc :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2009 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds enkele weken de HTC Touch Pro 2 naar tevredenheid. Vandaag zag ik opeens een vlek (olievlek) op internet wel bekend als de Newton ring. Heb HTC via de e-mail benaderd en van de week maar bellen.

Afbeeldingslocatie: http://www.avancecommunicatie.nl/content/dsc01427.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmr
Verwijderd schreef op zaterdag 18 juli 2009 @ 18:30:
[...]

Ik heb alle contacten en verjaardagen in de tp2 gezet.
Als ik nu dus sync met outlook (op de pc?) dan set hij alles ook in de agenda?
En kan ik dan ook de reminder 2 dagen vantevoren laten afgaan?
Check dit progje eens: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=529857

Trouwens de outlook op mn pc bevat een hoop messenger en verouderde contacten, ik hoop niet dat hij deze in de tp2 zet?
Ben bang van wel....
Edit wat ik wil vragen is of hij ook one-way kan syncen dus van tp2 naar outlook pc :)
Denk ik nu te simpel, gewoon eerst je hele Outlook adresboek legen en dan syncen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

newsgroupie schreef op zondag 19 juli 2009 @ 00:26:
[...]
Check dit progje eens: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=529857
[...]
Ben bang van wel....
[...]
Denk ik nu te simpel, gewoon eerst je hele Outlook adresboek legen en dan syncen?
Progje ziet er precies uit als wat ik wou hebben idd, tnx.
Helaas heb ik dus al optie 3 gebruikt en alle data uit outlook verwijderd en daarna gesyncd.
Daarna stonden idd alle verjaardagen in de agenda :)
Nu nog uitvinden hoe ik deze vanuit outlook aanpas naar 3 dagen van te voren beginnen met reminden...... :)

Eigenlijk is het ook beter zo, nu kan ik een fatsoenlijk contactenbeheer gaan doen vanuit outlook en de tp2 :)

Bedankt voor de reactie iig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmr
Verwijderd schreef op zondag 19 juli 2009 @ 00:31:
[...]
Nu nog uitvinden hoe ik deze vanuit outlook aanpas naar 3 dagen van te voren beginnen met reminden...... :)
[+] Added ability to customize reminder time for birthday alerts.
Weet alleen niet wat de max instelling in minuten is... ziet eruit als 3 digits terwijl jij dan 4320 minuten wilt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb alle contacten van m'n Sony Ericsson K850i op m'n SIM kaart gezet en ze zo op m'n TP2 gezet. Nu hebben bijna alle contacten "/1" en sommige "/2", "/3", "/4" of zelfs "/5" achter de naam staan. Sommige contacten hebben 2 of 3 nummers, maar zeker geen 4 of 5. Waar deze toevoegen dan ook vandaan komt is me een raadsel. Ben ze nu maar één voor één aan 't aanpassen via Outlook... Meer mensen die hier tegenaan gelopen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JBS schreef op zondag 19 juli 2009 @ 01:20:
Ik heb alle contacten van m'n Sony Ericsson K850i op m'n SIM kaart gezet en ze zo op m'n TP2 gezet. Nu hebben bijna alle contacten "/1" en sommige "/2", "/3", "/4" of zelfs "/5" achter de naam staan. Sommige contacten hebben 2 of 3 nummers, maar zeker geen 4 of 5. Waar deze toevoegen dan ook vandaan komt is me een raadsel. Ben ze nu maar één voor één aan 't aanpassen via Outlook... Meer mensen die hier tegenaan gelopen zijn?
e-mailadres en adres??

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee, op m'n SE toestel had ik alleen telefoonnummers, geen adressen en e-mail adressen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dag beste tweakers.
Bedankt voor de hulp zover :)

Ook newsgroupie bedankt voor de link naar het programma, zal het in overweging houden maar wil eigenlijk eerst kijken of dit niet vanuit outlook mogelijk is (hoe minder progjes hoe minder crashes hoop ik dan maar ;))

Hier nog even een paar vragen:
Heb gister door het ' tweaken' van de tp2 hem onstartbaar gemaakt. (wou de gps lag in tt7.9 oplossen doormiddel van het advanced configuration programma.
Hiervoor moest ik Net framework compact 3.5 en het programma installeren op de tp2.
Daarna moest gps logging uitgezet en wat buffer etc instellingen worden aangepast (info van xda developers)
Na deze wijzigingen vroeg de telefoon niet meer naar mijn simcode en verder werd tochflow 3D niet meer gestart.
Om alles goed te krijgen heb ik een hard-reset moeten doen wat goed gewerkt heeft.
Na het syncen met outlook en de imap gmail weer ingesteld te hebben loopt alles weer super :)

De vragen:
- Weet iemand een goed (gratis?) backup programma voor de TP2? (om te restoren na een crash)
- Is er een goed (en evt mooi) alternatief te verkrijgen voor tochflow3D?
- Iemand een niet crash-gevoelige oplossing voor de gps-lag?
- Weet iemand uit te leggen hoe/of ik in oulook de reminder voor verjaardagen 3 dagen van te voren kan zetten en of dit dan mee gesync word naar de TP2?

Alvast bedankt voor de hulp :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb TomTom 7 geinstalleerd maar deze verschijnt niet in de programma lijst. Ik meen me te herinneren dat dit na de vorige installatie (voor m'n hard reset) wel het geval was...

Hoe dan ook, met Total Commander heb ik een snelkoppeling gemaakt in Windows\Startmenu, dat werkt.

[ Voor 22% gewijzigd door JBS op 20-07-2009 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 19 juli 2009 @ 17:26:
De vragen:
- Weet iemand een goed (gratis?) backup programma voor de TP2? (om te restoren na een crash)
- Is er een goed (en evt mooi) alternatief te verkrijgen voor tochflow3D?
- Iemand een niet crash-gevoelige oplossing voor de gps-lag?
- Weet iemand uit te leggen hoe/of ik in oulook de reminder voor verjaardagen 3 dagen van te voren kan zetten en of dit dan mee gesync word naar de TP2?

Alvast bedankt voor de hulp :)
PIM Backup(gratis) of SPB Backup (kost wel geld)
SPB Mobile Shell werkt erg goed, maar naar mijn mening niet erg mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tk55 schreef op zondag 19 juli 2009 @ 19:51:
[...]

PIM Backup(gratis) of SPB Backup (kost wel geld)
SPB Mobile Shell werkt erg goed, maar naar mijn mening niet erg mooi.
Tnx voor de antwoorden zal de PIM backup eens gaan proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

JBS schreef op zondag 19 juli 2009 @ 01:20:
Ik heb hiervoor een Touch Diamond gehad en deze plaatst op de SIM overal /M, /T en/of /F bij.
Heb deze in Outlook allemaal weer samen lopen voegen. Ik vermoed dan ook dat bij jou 1 bijv mobiel is, 2 thuis, 3 werk, 4 fax etc etc etc.

Heb zelf trouwens weer probleem met pop3 mail. Hard reset gedaan en krijg het nu niet meer goed.
Nou heb ik op internet gelezen dat er een bug in WinMo zit/zat. MS heeft er een patch voor geschreven, maar deze is niet compatible met mijn TP2

http://www.microsoft.com/...ad7fb7a&displaylang=en&tm

Weet zeker dat mijn instellingen nu goed staan. Account ook al 4x opnieuw aangemaakt en alles laat ik via de authsmtp@vodafone.nl lopen ivm authenticatie.

[ Voor 6% gewijzigd door AndereKoekoek op 20-07-2009 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roblagarde
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 05-12-2014
Ziet er zeker heel classy uit, ik heb hem nu zelf ook draaien.
Thanx voor de link.
Floris-K schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 16:01:
Je kan jezelf toch gewoon registreren? Ze sturen je geen reclame of wat dan ook per mail.
Voordeel is wel dat er 1000e dingen te vinden zijn voor je telefoon. Je kan ook in het topic van de Blackstone kijken voor theme's. Dit is de Touch HD en heeft geloof ik hetzelfde scherm.

Zal je nog 1x een link geven, maar als je registreert kun je alles zelf vinden en indien nodig om hulp vragen.

Ik heb momenteel deze erop zitten.. Ziet er erg classy uit ;)
Spike MicNeo Taskbar
Topic van Spike Micneo
krijg je deze icoontjes: (behalve dat HTC teken.. dat is in deze cab een windows logo. Ze hebben nog meerdere varianten)

[afbeelding]

.....File not found. Should I fake it? (Y/N)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 14:05
newsgroupie schreef op zondag 19 juli 2009 @ 00:26:

Doe dit voorzichtig, het liet mij achter met een lege telefoon + een lege outlook.
Ik ben nog boos op MS dat ze een sync programma afleveren wat niet waarschuwt dat je dadelijk 500 contacten kwijt bent. Als zelfs Synctoy een simulatie functie heeft, zou ik die in active sync ook verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmr
jopie schreef op maandag 20 juli 2009 @ 15:01:
[...]

Doe dit voorzichtig, het liet mij achter met een lege telefoon + een lege outlook.
Ik ben nog boos op MS dat ze een sync programma afleveren wat niet waarschuwt dat je dadelijk 500 contacten kwijt bent. Als zelfs Synctoy een simulatie functie heeft, zou ik die in active sync ook verwachten.
Bij mij werkte dit in ieder geval prima. Het is natuurlijk altijd verstandig eerst een backup oid te maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo even een berichtje vanaf de HTC, waarom ook niet.. Het typt heerlijk!
sinds gister heb ik de forsh77 clock van het xda-forum gedownload en opzich werkt hij prima.. alleen heb ik vandaag al 2x gehad dat ineens de hele klok weg is en dat er alleen de tijd in cijfertjes staat, zonder mooie layout. Ala ik de telefoon dan ff aan en uit zet staat gewoon mijn forsh77 klok er weer, hoe kan dit? het .cab bestand is gewoon geinstalleerd op het apparaat zelf, niet op de geheugenkaart??

Bedankt, Erik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Laatst online: 15:12
Verwijderd schreef op maandag 20 juli 2009 @ 20:50:
Zo even een berichtje vanaf de HTC, waarom ook niet.. Het typt heerlijk!
sinds gister heb ik de forsh77 clock van het xda-forum gedownload en opzich werkt hij prima.. alleen heb ik vandaag al 2x gehad dat ineens de hele klok weg is en dat er alleen de tijd in cijfertjes staat, zonder mooie layout. Ala ik de telefoon dan ff aan en uit zet staat gewoon mijn forsh77 klok er weer, hoe kan dit? het .cab bestand is gewoon geinstalleerd op het apparaat zelf, niet op de geheugenkaart??

Bedankt, Erik
is het niet handiger om die vraag te stellen in het forum waar je de cab vandaan hebt?

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kreukeltje
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-11-2024
Misschien heeft iemand al eens deze ervaring gemeld, maar ik kan met de search niets vinden:
Op een 1 week oude Touch Pro 2 Tomtom Navigator geïnstalleerd (7.915, install onder de BT-dll's, kaart W&C Europa 830.2307).
Vanmiddag kwam er een telefoontje binnen en na een minuut of 2 viel m'n Nokia Bluetooth oortje helemaal uit. Nu was ik bijna op kantoor, dus vanaf een vast toestel teruggebeld. Verbinding was er nog wel op de telefoon.
Ik meen dit al een keer eerder te hebben gehad, maar ben niet zeker.

Herkent iemand dit?

Probleem met BT, Tommie, oortje of iets ander?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowboarder!
  • Laatst online: 08-08-2020
Zijn er meerdere mensen waarvan het alarm het af en toe laat afweten?
Ik heb hem op ma t/m vr op een vaste tijd ingesteld. 9 van de 10 keer gaat hij gewoon af maar af en toe dus niet.
Erg vervelend als je niet op je wekker kan vertrouwen.....
Ben benieuwd naar andere ervaringen.

[ Voor 5% gewijzigd door Snowboarder! op 22-07-2009 08:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kreukeltje schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 23:48:
Misschien heeft iemand al eens deze ervaring gemeld, maar ik kan met de search niets vinden:
Op een 1 week oude Touch Pro 2 Tomtom Navigator geïnstalleerd (7.915, install onder de BT-dll's, kaart W&C Europa 830.2307).
Vanmiddag kwam er een telefoontje binnen en na een minuut of 2 viel m'n Nokia Bluetooth oortje helemaal uit. Nu was ik bijna op kantoor, dus vanaf een vast toestel teruggebeld. Verbinding was er nog wel op de telefoon.
Ik meen dit al een keer eerder te hebben gehad, maar ben niet zeker.

Herkent iemand dit?

Probleem met BT, Tommie, oortje of iets ander?
Ik heb zelf een vergelijkbaar probleem gehad. Voor het installeren van TT7 kon je best 2 DLL's uit de CAB wissen. Die DLL's schrijven namelijk belangrijke windows-onderdelen (verantwoordelijk voor bluetooth) over bij installatie. Bij mij was de enige optie: CAB aanpassen, hard reset en opnieuw installeren van TT7. Welke DLL's het zijn weet ik niet, maar zijn niet moeilijk te Googelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-10-2024
Snowboarder! schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 08:52:
Zijn er meerdere mensen waarvan het alarm het af en toe laat afweten?
Ik heb hem op ma t/m vr op een vaste tijd ingesteld. 9 van de 10 keer gaat hij gewoon af maar af en toe dus niet.
Erg vervelend als je niet op je wekker kan vertrouwen.....
Ben benieuwd naar andere ervaringen.
heel vervelend ja.

Op mijn TP2 heb ik dit pas 1 of 2 x gehad.... maar op mijn TP1 kwam dit meerdere malen per week voor. Toen heb ik het programmaatje "Klaxon" geinstalleerd. Dat alarm werkte wel voor 99%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Klopt.. Alle standaard alarmen van Windows Mobile vertonen kuren.
Ik had er op mijn Touch Diamond ook veel last van, waardoor ik me dus wel eens versliep.
Klaxon heeft dit toen verholpen, maar ik kan nergens vinden of deze ook werkt op de TP2.

ga het binnenkort iig proberen, gezien ik na 2 maanden weer ga proberen te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cOOlrUnnINgs
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-09 13:00
cOOlrUnnINgs schreef op zaterdag 18 juli 2009 @ 16:37:
[...]

Ik heb in portraitstand in een houder staan.
Nadat ik van de week een reset gedaan had, is het probleem (nog) niet voorgekomen.
Ik hou het wel in de gaten, want dat moet je niet te vaak hoeven doen, resetten, lijkt me.
Na nog een aantal momenten gehad te hebben van wegvallend gps-signaal vandaag maar eens contact opgenomen met de winkel, deze hebben me doorverbonden naar de helpdesk van HTC.
Na het verhaal uitgelegd te hebben was de eerste vraag of ik een voorruit met voorruitverwarming heb (ja dus).
Dit kan een zeer nadelig effect hebben op het gps-signaal, dus ik ga nu maar eens testen met de TP2 aan de linkerzijde van het stuur (aan de zijkant van de voorruit zit geen voorruitverwarming).
Vandaag ook al de eerste testen uitgevoerd en tot op heden nog geen wegvallend signaal gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kreukeltje
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-11-2024
@HermanA: in mijn post was een belangrijke letter weggevallen (of niet getypt). Ik had de Cab al gecleaned en dus de install Zonder die 2 bewuste DLL's gedaan. De originelen van HTC zitten er dus nog in.

@cOOlrUnnINgs: heb iets dergelijks ook meegemaakt met een Go 910 in een Scenic. Die heeft een coating met metaaldeeltjes als warmtewerend 'schild' wat het signaal blokkeert. De positie op de voorruit heeft dan weinig effect. Een externe gps-muis wel. Of ik monteerde de unit op de zijruit, dat ging prima (ben nog linkshandig ook....)
Je probleem kan dus met zo'n coating te maken hebben (verwarming ook natuurlijk). Een externe muis doet dan wonderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kreukeltje schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 21:31:
@HermanA: in mijn post was een belangrijke letter weggevallen (of niet getypt). Ik had de Cab al gecleaned en dus de install Zonder die 2 bewuste DLL's gedaan. De originelen van HTC zitten er dus nog in.
Verduld, nu je het zegt herinner ik me dat ik eigenlijk meer problemen heb gehad met de "nieuwe" BT-manager dan goede ervaringen. Is het redelijk te veronderstellen dat HTC hier onderhand van op de hoogte is, en dus een en ander aan fixes hiervoor toevoegt aan de nieuwe ROM-update van ooit (want: als het net zo lang duurt als bij de TP1 dan zitten we voorlopig nog wel ff aan deze ROM vast)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jopie schreef op maandag 20 juli 2009 @ 15:01:
[...]

Hehe, dit had ik dus ook. Had gelukkig nog mijn MDA Touch waar alles op stond zodat ik die heb gesynct met Outlook om weer te syncen met mn TP2...

Verder heb ik mijn TP2 nu inmiddels 2,5 week. En ik moet zeggen, mijn twijfels over de houdbaarheid van het slidegedeelte beginnen toe te nemen. Waar beide delen bij aankoop (en de eerste dagen) nog 100% op elkaar aansloten, begin het scherm aan de bovenkant al enigszins over de rand te vallen, dit terwijl de onderkant wel volledig aansluit. Verder zit er al aardig wat speling op het scherm bij het volledig opklappen. Dit was op het begin totaal niet.

Nu begrijp ik dat dit niet te voorkomen is bij dergelijke toetstellen maar ik vraag me af wat acceptabel is en wat niet.

Meer mensen met dergelijke ervaring?

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2009 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blackbird-ce schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 09:26:
[...]

Ik heb mn POP3 van Telfort en IMAP op mn eigen mailserver draaien op een unbranded toestel over T-Mobile's netwerk. Wellicht helpt het?
POP3:
- Inkomende mailserver: pop3.telfort.nl
- Accounttype: POP3
- Gebruikersnaam: XXXXXX@telfort.nl
- Wachtwoord: een hoop sterretjes ;-) (wél laten onthouden uitaard)
- Uitgaande SMTP mailserver: smtp.telfort.nl
- Uitgaande server vereist bevestiging: ja
- Dezelfde naam en wachtwoord gebruiken voor verzenden: ja

Niets bijzonders dus.

Enige probleem dat ik soms heb met mn POP3 account, is dat hij een connection error geeft. Lijkt echter compleet random te zijn...
Raar hoor, ik heb i.p.v. xxx.telfort.nl xxx.telfortmail.nl
En 'vereist bevestiging" heb ik niet aangevinkt
Heb altijd verbinding

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb gmail toegevoegd en vroeg me of er een tweak is om mailtjes te kunnen voorzien van 'n ster zoals dat via gmail.com kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 13:32:
Heeft iemand trouwens al een blijvende oplossing voor het probleem van het niet opstarten van TF3D?

Als ik de pincode uitzet start TF3D wel gewoon op.
Pincode op het uitgeschoven toetsenbord invoeren werkt helaas niet bij mij.
Ik heb dit ook al een paar keer gehad., Bij mij is het tot nu toe steeds opgelost door een paar keer te soft resetten en uitzetten ff wachten en dan weer aanzetten. Tot nu toe is het steeds opgelost zonder verder iets te hoeven doen.
Dat herstarten is heb ik nooit vaker dan 4x te hoeven doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kassad schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 09:44:
[...]

is het niet handiger om die vraag te stellen in het forum waar je de cab vandaan hebt?
Veeg met je vinger omlaag over de klok en hij wordt weer groot, veeg weer omhoog en hij wordt klein. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowel81
  • Laatst online: 25-07-2015
Grmbl...

Al eens eerder gepost maar ik dacht dat het probleem (wonderbaarlijk) plots weg was. Afgelopen dagen nu ik de telefoon weer wat meer gebruik (helaas, vakantie voorbij.. :'() blijkt dit niet het geval tijd zijn.

Wanneer ik (vooral tijdens een bewerking) het scherm open of dicht schuif valt de telefoon uit (stroom er af). Ik moet hem dan dus helemaal opnieuw opstarten. Ik kan dit vrij consequent veroorzaken door bij SMS in portrait op menu te klikken, en dan op beantwoorden. Vervolgens tijdens het laden van het 'reply window' de telefoon open schuiven. I.p.v. naar landscape te switchen gaat gewoon de hele telefoon uit. Zelfde met op verzenden klikken in landscape en direct erna de foon dicht schuiven; ook dit resulteert vrijwel altijd in een acute powerdown.

In het geval de telefoon niets te doen heeft kan ik zonder problemen open en dicht schuiven zoveel als ik wil.

Dit in combinatie met TF3D die nog wel eens wil weigeren op te starten... ;( (Mijn 'oplossing' hiervoor is zorgen dat hij het scherm niet kan power-downen, voor mijn gevoel heeft TF3D vaker problemen wanneer het scherm donker is geworden en/of S2U2 al aan is gesprongen.)
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Accessoires mogen hier besproken worden. Hier worden reacties over accessoires verwijderd!
Levertijden en abonnementen mogen hier besproken worden.