"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Ik vind het irritant dat ik binnen elke 10 min. mijn muis moet bewegen om te voorkomen dat mijn monitor uit gaat. Theoretisch moet het mogelijk zijn, want bijv. Gom player gaat ook niet op zwart tijdens het kijken van een film.
Google geeft alleen een paar opties voor Linux en een paar programmatjes waarmee je de screensaver tijdelijk uit kunt zetten. Helaas is het uitzetten van de screensaver niet hetzelfde als het voorkomen dat het beeldscherm uitgeschakeld wordt.
Firefox 3.5 rendert sowieso een stuk sneller dan 3.0. Sneller dan 2.0 weet ik niet meer, dat is te lang geleden om te herinneren. Probeer ook 3.6 beta eens, die is merkbaar nog sneller dan 3.5Sjah schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 15:38:
Wat loopt men in de Fp 3.5.5 thread toch te kankeren op Fx, alsof het niks meer zou zijn. Hij zou vooral langzaam zijn, nouja volgens mij rendert 3.5 sneller dan 2.0 deed...
De enige 'oplossing' is je screensaver of het uitschakelen van je scherm naar 15 minuten of later te zetten.
Op internet vond ik het volgende:
Ik heb geen idee of het theoretisch mogelijk is voor een add-on om dit commando af te vangen en te voorkomen dat de screensaver wordt gestart of mijn scherm uitgezet ...When the computer has been idle for a time, the system sends a WM_SYSCOMMAND message to the current foreground window with argument SC_SCREENSAVE. If the active window is not a windows application, or if it gobbles up the message, then nothing further happens.
[ Voor 24% gewijzigd door Aham brahmasmi op 11-11-2009 17:20 ]
Ik heb nog niks gevonden tot nu toe
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Beter zoekenwontcachme schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 20:47:
Ik heb nog niks gevonden tot nu toe

Dammit, ik wist dat ik er ergens iets over had gelezen, maar kon het niet meer terugvinden.
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Ik ga vanavond even wat dingen disablen en kijken of het helpt
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.
_the_crow_ schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 09:54:
Om even op die vraag terug te komen. Als ik het goed begrijp heet dat multi-process-kunstje van Mozilla: Electrolysis. Dat gaat er vanaf versie 3.7 in zitten als ik de mapnamen moet geloven van de nightly builds.
[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]
maarja om een beetje website te debuggen is firefox i.c.m. firebug toch echt een pré want de IE toolbar werkt niet lekker.
Hoeveel tabs heb je dan aan? Dat maakt ook uit. Ik vind het bij firefox nooit zo'n ramp, meestal surf ik alleen en dan heb ik niet veel aan behalve firefox. Die mag van mijn 4GB best wat opvreten. Ik zit regelmatig aan 30+ tabs. Maar als FF het allemaal trekt hoor je mij niet klagenNoFearWizz schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 16:38:
Op mijn werk zit mijn firefox vaak boven de 1gb aan geheugen gebruik. echt niet normaal meer.
maarja om een beetje website te debuggen is firefox i.c.m. firebug toch echt een pré want de IE toolbar werkt niet lekker.
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Ik heb meestal een tab of 4 open staan. Het probleem is dat met webdevelopment je toch veel met sites doet heMsG schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 16:53:
[...]
Hoeveel tabs heb je dan aan? Dat maakt ook uit. Ik vind het bij firefox nooit zo'n ramp, meestal surf ik alleen en dan heb ik niet veel aan behalve firefox. Die mag van mijn 4GB best wat opvreten. Ik zit regelmatig aan 30+ tabs. Maar als FF het allemaal trekt hoor je mij niet klagen. Het schijnt idd wel een resource hogger te zijn, maar ik zou bij Chrome al veel features missen. Firebug is bijna onmisbaar bij webdevven idd.
Ik alleen niet uit de mapnamen opmaken of het een aparte set nightly builds zijn mét electrolysis of dat het in elke versie 3.7a1pre zit. Want de tijd waarop de laatste build in de map gezet is, is verschillend.Wiethoofd schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 16:09:
Even smerig _the_crow_ quoten om mijn punt kracht bij te zetten
Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.
1GB is wel heel veel. Ik zit hier (met Firebug) aan het einde van een dag devven niet hoger dan misschien 2 a 300 MB.NoFearWizz schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 16:38:
Op mijn werk zit mijn firefox vaak boven de 1gb aan geheugen gebruik. echt niet normaal meer.
WinXP/32 overigens
Gebruik je niet een of andere gare extension?
[ Voor 7% gewijzigd door Bosmonster op 18-11-2009 16:10 ]
☻/
/▌
/ \

[ Voor 4% gewijzigd door XWB op 18-11-2009 20:56 ]
Onder ubuntu zie ik firefox nooit boven de 300MB uitkomen. En dat met een stuk of 20 addons. Onder windows XP (op mijn werk) zit ik momenteel op 150MB, maar dat is wel met minder addons (4 stuks).
Firebug: 1.4.5
Firecookie: 0.9.1
Ik laat het nog even zo en bekijk later wat er gebeurd bij het enablen van een van de twee.
[ Voor 18% gewijzigd door Kixtart op 19-11-2009 13:43 ]
☻/
/▌
/ \
Ik stelde deze vraag op het Mozilla-forum met als reactie de volgende:_the_crow_ schreef op woensdag 18 november 2009 @ 15:55:
Ik alleen niet uit de mapnamen opmaken of het een aparte set nightly builds zijn mét electrolysis of dat het in elke versie 3.7a1pre zit. Want de tijd waarop de laatste build in de map gezet is, is verschillend.
Oftewel, het zijn twee verschillende branches nog. Als ik het goed begrijp.Not really. The majority of the Electrolysis changes are still on the electrolysis branch. Some new systems were landed into Trunk before they went through the adjustments for Electrolysis. Like the HTML5 Parser for example. So the changes are made on Trunk and then synced to the Electrolysis branch.
Ik gebruikte dit altijd om snel naar bepaalde pagina's te gaan maar sinds kort is dit dus haast onbruikbaar geworden.
Ik kan het oplossen door de geschiedenis te wissen maar ik gebruik het al jaren zo.
Ik heb het ingesteld dat ie 30 dagen onthoud.
Iemand enig idee of ik dit kan oplossen?
Het maximale aantal hits dat ie in je awesomebar mag tonen limiteren, dan laat ie wat eerder resultaten zien en is ie tijdens het typen nog aan het zoeken naar meer resultaten.kadooosh schreef op donderdag 19 november 2009 @ 19:33:
Iemand enig idee of ik dit kan oplossen?
☻/
/▌
/ \
{signature}
Verder heb ik vandaag firebugaddon weer aangezet, want het geheugen is niet meer naar 1GB gegaan. Dus het lijkt erop dat het probleem of in firebug of firecookie zat voor mij.
☻/
/▌
/ \
Kan ook met Speedyfox. Voor de gemaksdieren onder ons.Voutloos schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 09:22:
Had ik ook en las toen een tip om je db te optimaliseren: http://www.gettingclever....acuum-your-firefox-3.html . Wel netjes FF eerst afsluiten voor de grootste verbetering.
Ik heb een hele tijd zonder firebug+firecookie gewerkt: 250-300mb geheugen
Alleen firebug aan: 250-300mb geheugen
Firebug+firecookie: 700+ geheugen
Dus het is of firecookie in mijn geval of ik heb niet precies dezelfde situatie gecreeërd met mijn surfgedrag. Heb nu wel firecookie uninstalled, omdat ik er toch niet zoveel mee deed. Mocht ik geen update meer erover geven dan was dat het waarschijnlijk
☻/
/▌
/ \
To dare is to do
Nevermind, ligt niet aan firefox. Mijn hele systeem loopt om de paar minuten een paar seconden vast...
[ Voor 29% gewijzigd door Slaapje op 27-11-2009 13:28 ]
To dare is to do
Bedankt voor de tip, ik merk meteen verschil!_the_crow_ schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 16:08:
[...]
Kan ook met Speedyfox. Voor de gemaksdieren onder ons.
Ook met java heb ik vaak problemen. Deze al geupdate, maar lijkt toch echt aan Firefox te liggen (ook aangezien ik er voor de update geen last van had). Vensters worden gewoon niet geladen. Links onderin zie je wel staan "javascript:void 0" maar laden ho maar. Hier heb ik al bij verschillende sites last van. Zoals bij DjDownload.com waar dan de 'player' niet geladen wordt.
Echt balen aangezien ik nu dus naast firefox nog IE moet gebruiken
edit:
Bedacht me opeens dat het misschien aan één van de plugins kon liggen. Allemaal uitgeschakeld en toen werkte het allemaal weer naar behoren. Bleek aan de ZoneAlarm Toolbar te liggen. Deze dus maar weer uitgezet en nu werkt het allemaal weer naar behoren.
[ Voor 14% gewijzigd door 13art op 29-11-2009 11:50 ]
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
[ Voor 31% gewijzigd door blmp op 29-11-2009 13:17 . Reden: typo ]
7950x/32GB/860 Pro 2TB/MSI Suprim X RTX4090 | MacBook Pro M1 Pro 16"
hxk-clan wijzigde dit bericht 29-11-2009 13:17 (31%)
Reden: typo
Een typo van 31%

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
[ Voor 106% gewijzigd door SaN op 29-11-2009 18:14 ]
1 proces kan meerdere threads hebben.Sjah schreef op zondag 29 november 2009 @ 13:07:
Even over multicore support wat ooit moet komen. Vraag die ik heb: bij IE en chrome is 1 tab 1 proces, en die kan 1 core gebruiken, toch? Wat ik veel interessanter vind is dat 1 tab alles cores kan gebruiken, zou dit mogelijk zijn?
{signature}
{signature}
www.youtube.com/DerOllie
https://wiki.mozilla.org/WeeklyUpdates/2009-11-30Cybpraetorian schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 10:06:
Zou FF 3.6 niet nog in November uitkomen?
ik quote:
* still aiming to be ready to ship in late December
Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8
op tweakers in de meuktracker
meuk: Mozilla Firefox 3.6 bèta 4
ik snap dat dit niet de officiele aankondiging is, maar hier begreep ik het van...
ik quote:
maar ok, dan wordt het eind decemberDe Mozilla Foundation heeft de derde bètarelease uitgebracht van versie 3.6 van zijn webbrowser Mozilla Firefox. De nieuwe versie heeft als codenaam Namoroka meegekregen en zal als alles goed gaat nog in november verschijnen

www.youtube.com/DerOllie
quote: chrome://testpilot/content/status.html?eid=2Facts About Your Browser Use This Week
Browsing: You have spent a total of 0.05 hours actively using Firefox this week. Firefox was running but idle for a total of 0 hours.
Bookmarks: At the beginning of the week you had 183 bookmarks. Now you have 183 bookmarks in 6 folders, to a max folder depth of 1.
Downloads: You downloaded 0 files during this week.
Extensions: At the beginning of the week you had 26 Firefox extensions installed. Now you have 26 extensions installed.
Verwijderd
Noia Extreme 3.70 update, die wel werkt met de 3.6 beta's
Wel handmatig je userChrome.css aanpassen helaas, de menu optie ontbreekt.
http://www.deviantart.com...For_Firefox_by_Kasteo.zip
[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]
Ik heb de strata-addon i.c.m. FF 3.7a1pre. Het is toch ietsje anders dan de 3.7-standaard skin. Maar dan wel versie 0.5.2 van de skin. De nieuwere versie vind ik persoonlijk lelijker. En die strata-buddy heb ik maar gelaten voor wat het is.Sebazzz schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 18:35:
Voor de mensen die een Firefox 3.7/4.0 experience® willen hebben in een niet-beta Firefox (3.5), probeer eens de Strata40 add-on met de StrataBuddy add-on. Werkt geweldigKicks chrome hoor.
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Dat hoeft ook niet, want voor Glass zorgt de StrataBuddy add-onanandus schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 19:53:
Dat Strata is duidelijk niet compatible met All-Glass helaas. Was wel nieuwsgierig.
Oh, dat mogen ze er wel even bijzeggenSebazzz schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 19:57:
[...]
Dat hoeft ook niet, want voor Glass zorgt de StrataBuddy add-on
* anandus gaat het nog een keer proberen
Heb even de screens gecheckt. Een 3.7/4 experience is dat de menu-balk weg is? Net zoals bij IE en Chrome...Sebazzz schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 18:35:
Voor de mensen die een Firefox 3.7/4.0 experience® willen hebben in een niet-beta Firefox (3.5), probeer eens de Strata40 add-on met de StrataBuddy add-on. Werkt geweldigKicks chrome hoor.
* Sjah denkt er het zijne van
Wat ik niet snap, is dat ze zo een grote verandering in een 3.7 door zouden gaan voeren. Doe dat lekker als 4 komt, en schrap 3.7.
Ik heb de addons geprobeerd, maar krijg het absoluut niet zo mooi als de screens?? Zie geen 2 knoppen (waaronder menu valt dan), en menubalk is er nog.. misschien omdat ik met userChrome.css heb gekloot ofzo... edit: Aaah ok, dat personal menu is aardige extensie, tx.
Fission is ook een leuke btw.
[ Voor 31% gewijzigd door Sjah op 08-12-2009 23:54 ]
Daarvoor heb je de add-on personal menu. Werkt prima, vind ik. Maar standaard heb je gewoon menu's hoorSjah schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 21:53:
[...]
Heb even de screens gecheckt. Een 3.7/4 experience is dat de menu-balk weg is? Net zoals bij IE en Chrome...
[ Voor 7% gewijzigd door Sebazzz op 08-12-2009 22:13 ]
Als ik de Strata-addon mag geloven wel:Sjah schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 21:53:
Heb even de screens gecheckt. Een 3.7/4 experience is dat de menu-balk weg is? Net zoals bij IE en Chrome...
*klikbaar*

Fission en Strata-buddy voegen voor mij in ieder geval niks nuttigs toe.
[ Voor 21% gewijzigd door _the_crow_ op 09-12-2009 10:45 ]
Helemaal rechts staat het icontje van Personal Menu, die add-on haalt de menubar weg._the_crow_ schreef op woensdag 09 december 2009 @ 10:22:
[...]
Als ik de Strata-addon mag geloven wel:
*klikbaar*
[afbeelding]
edit:
Fission en Strata-buddy voegen voor mij in ieder geval niks nuttigs toe.
Dat is optioneel, maar personal menu heeft geen nut als je de menubalk houdt.pjlgt schreef op woensdag 09 december 2009 @ 12:56:
[...]
Helemaal rechts staat het icontje van Personal Menu, die add-on haalt de menubar weg.
Oh, dus ik kan de 'hide menubar'-extensie deïnstalleren?pjlgt schreef op woensdag 09 december 2009 @ 12:56:
[...]
Helemaal rechts staat het icontje van Personal Menu, die add-on haalt de menubar weg.
Handig
Edit:
Oh, maar de menu bar komt bij mij niet terug als ik op 'alt' druk, ik moet het weer inschakelen. Hoort dat of is dat een bug?
[ Voor 19% gewijzigd door anandus op 09-12-2009 13:06 ]
* Tomino vond net de beste add on sinds tijden!
https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/4526
Stoorde me onbewust al tijden aan dat popup scherm dat omhoog kwam na iets gedownload te hebben.
Nu opent hij in een nieuw tab, en zo ingesteld dat het automatisch mijn eerste tab wordt.
Misschien ten overvloede, maar:Tomino schreef op donderdag 10 december 2009 @ 12:02:
Wauw.
Stoorde me onbewust al tijden aan dat popup scherm dat omhoog kwam na iets gedownload te hebben.
Nu opent hij in een nieuw tab, en zo ingesteld dat het automatisch mijn eerste tab wordt.

☻/
/▌
/ \
Jawel, maar hij verdwijnt dan weer.Kixtart schreef op donderdag 10 december 2009 @ 12:07:
Ik heb gewoon 'close when all downloads are finished' aan. Dan komt dat schermpje ook niet omhoog
'na iets gedownload te hebben'. Volgens mij komt hij weer omhoog als de download completed is en dat is met dat vinkje niet zo. Maar is is iig naar wens in te stellenStoorde me onbewust al tijden aan dat popup scherm dat omhoog kwam na iets gedownload te hebben.
☻/
/▌
/ \
☻/
/▌
/ \
hier ook geen problemen, geef eens een voorbeeld...Glacier schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 22:13:
Doen urls van filmpjes het weer goed in 3.7? Dat vind ik echt heel irritant aan de 3.5.5 die hier nu draait..
www.youtube.com/DerOllie
Krijg sinds vanmiddag ineens deze vreemde indeling. Normaal staan die linkjes daar rechts niet meer. Meer mensen dit hebben??
[ Voor 11% gewijzigd door DerOllie op 26-12-2009 12:37 ]
www.youtube.com/DerOllie
Ik raad Download Statusbar aan.Tomino schreef op donderdag 10 december 2009 @ 12:02:
Wauw.
Vind ik iig erg prettig werken. Niet storend en geen tab die je weer moet sluiten...
Je zou even met de Adblock Plus Element Hiding Helper een eigen verbergingsregel aan kunnen maken.Cybpraetorian schreef op zaterdag 12 december 2009 @ 19:10:
vanmiddag Adblockplus geupdate van 1.1.1 naar 1.1.2. Heb ook de plugin googlepedia ingeinstalleerd (laat bij elke google search de betreffende wikipedia pagina zien).
Krijg sinds vanmiddag ineens deze vreemde indeling. Normaal staan die linkjes daar rechts niet meer. Meer mensen dit hebben??
Zelf heb ik de Wolfram Alpha Google plugin, eens kijken wat er gebeurt als ik die van de wikipedia er bij zet
Gewoon een verkapte kijk-mij-eens-een-excuus-zoeken-om-die-leuke-FF-smiley-in-te-voegen-post

Verder 3.6b5 is nog steeds niet uit, en 3.5.6 is nog niet uit, terwijl er al 'n tijd paar builds zijn.
[offtopic]Thunderbird 2.0.0.24 laat helemaal lang op zich wachten, zitten nu al ruim 4 mnd op .23.
Ik neem aan dat je doelt op Jejking z'n uitspraak? Ik vind 3.7 merkbaar sneller.Sjah schreef op zondag 13 december 2009 @ 12:33:
Ik heb net ook even 3.7 installt, wat moest er ander zijn, ik mis het even denk ik, behalve dat Gecko 1.9.3 gebruikt wordt dan.
Verwijderd
Alleen AdBlockPlus, Skype addon, Foxmarks en AIO sidebar werken nog.
extenties die niet meer werken zijn:
AVG safesearch
Closebutton
FEBE
Ghostery
Greasemonkey
Scribefire
Swifttabs
Iemand iets soortgelijks ervaren? (en belangrijker, een oplossing?)
In eerste instantie werkte XMarks ook niet, maar die kon ik weer aan de praat krijgen door de extentie uit te schakelen en opnieuw te in te schakelen. Dat werkte bij de overige extenties niet.
/edit
Het lijkt aan mijn FF profiel te liggen. Ik maak net een nieuw profiel aan en kan dan de laatste versie van greasemonkey gewoon installeren. Zijn er mogelijkheden om een profiel te repareren?
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2009 13:13 ]
Dacht eerst dat het werkte, bij voorbeeld Ford werd het frame inderdaad weg gehaald, maar bij een andere zoekopdracht blijven de ads van Google wel weg, het frame is er ook niet, maar de tekst wordt niet verbreed...Wiethoofd schreef op zaterdag 12 december 2009 @ 21:17:
[...]
Je zou even met de Adblock Plus Element Hiding Helper een eigen verbergingsregel aan kunnen maken.
Zelf heb ik de Wolfram Alpha Google plugin, eens kijken wat er gebeurt als ik die van de wikipedia er bij zet

www.youtube.com/DerOllie
Ja die uitspraak ja. Je hebt gelijk, 3.7 is sneller dan 3.5, vraag af of het ueberhaupt nog langzamer is dan Chrome 3.0 Las op een forum een uitspraak dat 3.6 met Chrome 2.0 valt te vergelijken qua speed._the_crow_ schreef op zondag 13 december 2009 @ 12:37:
[...]
Ik neem aan dat je doelt op Jejking z'n uitspraak? Ik vind 3.7 merkbaar sneller.
In de Sunspider-benchmark is Chrome nog iets sneller dan Firefox 3.7 bij mij. De exacte waarden heb ik niet meer overigens. Ook lijkt Chrome nog ietsjes sneller in gebruik. Maar FF vind ik nog gewoon lekkerder werken.Sjah schreef op zondag 13 december 2009 @ 14:13:
Ja die uitspraak ja. Je hebt gelijk, 3.7 is sneller dan 3.5, vraag af of het ueberhaupt nog langzamer is dan Chrome 3.0 Las op een forum een uitspraak dat 3.6 met Chrome 2.0 valt te vergelijken qua speed.
Deze worden dan later middels een MX Record benaderd en adhv de hostname laat onze provider de juiste pagina zien (meerdere sites per ip).
Prima systeem an sich. Alleen nu test ik altijd of alles goed is gegaan door mijn hosts file aan te passen (voordat ze live gaan). Is er ook een plugin oid die dit voor mij kan doen? Want je moet notepad openen als admin voordat je het kan veranderen.
Ik probeer de profile manager open te maken op een Windows Vista 64 systeem, maar het lukt niet.
Wat wil ik precies doen: ik wil een profiel op een andere harde schijf aanmaken.
Ik heb al de instructies op deze pagina gevolgd (http://support.mozilla.com/nl/kb/Profielen+beheren), maar het lukt me gewoon niet.
Nog andere belangrijke info, Firefox staat niet geïnstalleerd op de C schijf, maar een andere schijf, en het letter van de schijf heb ik ook ingevuld.
IsRelative moet dan ook nog van 1 naar 0 veranderd worden, voor meer info: http://support.mozilla.co...tie_gevorderde_gebruikers
[ Voor 33% gewijzigd door Wiethoofd op 21-12-2009 20:24 ]
De nieuwe profile moet ik nog aanmaken.Wiethoofd schreef op maandag 21 december 2009 @ 20:21:
Je moet in je %appdata%\Mozilla\Firefox\profiles.ini het 'Path' wijzigen waar je je profielmap hebt staan, staat die op D:\Firefoxprofiel\abcd1234.default dan komt dat keurig achter 'path' te staan.
Ik wil graag de standaard profile manager open maken.
Waarom met een profilemanager werken als je handmatig makkelijker en sneller de wijzigingen door kunt voeren....westlym schreef op maandag 21 december 2009 @ 20:24:
Ik wil graag de standaard profile manager open maken.
Ideaal als je, zoals ik, meerdere pc's hebt waar Firefox op staat. Hoef ik zelf niet meer bij te houden welke addons ik waar geinstalleerd of verwijderd heb.
* Jejking eens is met kraaimans._the_crow_ schreef op zondag 13 december 2009 @ 14:58:
[...]
In de Sunspider-benchmark is Chrome nog iets sneller dan Firefox 3.7 bij mij. De exacte waarden heb ik niet meer overigens. Ook lijkt Chrome nog ietsjes sneller in gebruik. Maar FF vind ik nog gewoon lekkerder werken.
Chrome werd ff automatisch meegeleverd met Earth toen ik dat erop zette. Heb toen even een paar minuutjes rondgebrowst en Firefox voelt prettiger aan maar komt er niet bij wat betreft pure snelheid, gevoelsmatig.
- Is het mogelijk om je locatie bar zo te veranderen zodat je je laatst getypte url ziet (zoals IE)
- Is het mogelijk om je popup setting te veranderen? Nu is het alleen mogelijk om pagina' toegang te geven maar wil graag bepaalde pagina' blokkeren.
de safe mode "start" ook gewoon, maar ik zie niets. alleen het schermpje dat er services zijn uitgeschakeld en ik kan kiezen om die permanent uit te schakelen.
firefox is zichtbaar bij processes maar niet bij applications
[ Voor 23% gewijzigd door Vorak op 25-12-2009 19:10 ]
dan maakt ie in die map een nieuwe folder aan "zkbcc4yt.standaardgebruiker", wat wel normaal zal zijn. met firefox "open" kan ik die map niet deleten, wat er toch op duidt dat de boel actief is. firefox kan ik nog steeds niet zien, al vormt zich dan (natuurlijk) wel weer een process in mn process list. Het programma laadt ook middels dat rondje waar je muis dan in verandert ( zandlopertje van vista), dat er wat gebeurt is me wel duidelijk. Zonder foutmelding is het alleen zo vreemd. Nogmaals firefox opnieuw geinstalleerd, helpt allemaal niets.
je idee was wel slim trouwens, ik had al iets dergelijks geprobeerd door een nieuwe gebruiker aan te maken. Dat sluit mijns inziens uit dat het probleem in mn profiel of addons zit allemaal. Bij het reinstallen heb ik dat ook niet laten verwijderen, kan natuurlijk wel maar dan ben ik mn 50 favorites kwijt (en dat heb ik liever niet)
*fixed met systeemherstel*
[ Voor 33% gewijzigd door Vorak op 26-12-2009 23:34 ]
Nieuwe aangemaakt, wat settings overgezet en dat was dat dan weer. Even uitzoeken trouwens of een overclock hier iets mee te maken kan hebben, het lijkt me stug maar ben benieuwd.
Dit topic is gesloten.