Firefox, wat vinden we ervan? Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 26 ... 32 Laatste
Acties:
  • 147.878 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb de update-functie aan het werk gezien van beta8 naar b9. Hij gooit er gelijk de update op nadat je Fx opstart, vraagt niks, maar je ziet het tenminste gebeuren, en je krijgt een site te zien van de nieuwe versie. Beter voor de n00bs, en gelukkig niet zo spartaans als Chrome (daar zie je niks).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user109731
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Freeaqingme schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 22:32:
* Freeaqingme las op slashdot dat ook iets als Acid3 nog niet volledig werkt in FF4. Nu is het natuurlijk "maar" een test, maar is 't niet wat vreemd voor een browser om anno 2010 dat nog niet te ondersteunen (zeker als worlddomination je streven is)?
Om hier nog even op terug te komen: Mythbusting: Why Firefox 4 won’t score 100 on Acid3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Out of the blue zijn de opstarttijden enórm verbeterd, vooral de eerste keer. Naar mijn weten heb ik geen silent update gehad maar goed... dat probleem is dus in ieder geval de wereld uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Welke versie b9... b10? Heb die silent update zelf geforceerd, door even terug te gaan naar b8, en dan kijken wat en hoe die het deed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

B9 it is, here. Gewoon nog de officiële beta's, de pre-beta's ben ik niet meer zo gek op vanwege addon support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Weet iemand of deze bug (als het een bug is) al gefixed is? 3.6.12 heeft er nog last van :/ terwijl het al vanaf 3.5 aanwezig is.

Tab To New Window Annoyance In Firefox

Ja, ik weet dat er een addon is. Zou leuk zijn als het zonder gefixed kan worden ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Raven op 25-01-2011 13:37 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu ik een tijdje Firefox 4 als main browser gebruik van b6 t/m b9 moet ik eerlijk zeggen dat ik nog steeds niet echt overtuigt ben, de snelheid en de look and feel is het gewoon nog net niet helemaal met al die overdreven fade effecten waardoor ik soms zelfs het gevoel heb dat Firefox 3.6 sneller werkt. Wel erg jammer want gebruik Firefox al vanaf versie 0.3 (toen hete het nog firebird) en dit is voor het eerst eigenlijk dat ik er een wat ontevreden gevoel bij heb vooral nu Chrome zo heerlijk blijkt te werken op me netbook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desalniettemin
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 23:28
Ik heb precies hetzelfde gehad met 3.6. Met Fx 4 geen last van gehad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Uhm, op wie reageer je? Mij of Spetsnaz. ;)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-08-2021
Sjah schreef op zondag 23 januari 2011 @ 14:53:
Moet toch zeggen dat Fx 4 super, is, en Fx 3.6 de slechtste versie tot nu toe. Ik noem hiccups af en toe, gewoon stoperig/zelfs schokkerig reageren dus af en toe, heb er in dit topic ook over gelezen, en ervaren. Verder de problemen met Flash crashes, zeker in het begin na 3.6.4 etc. Verder ging bij 3.6 het switchen tussen tabs ook zwaar, bij 4 veel lichter. Tenslotte het :r Personas.
Ik heb FF4 nog niet geprobeerd maar kan mij niet vinden in je kritiek over 3.6. In de versies van 1.5.x and 2.0.x en 2.5.x heb ik tijden gehad dat ik om de zoveel tijd mijn browsing sessie kwijt was, wat bij mij geloof ik sinds 3.0 misschien in totaal 3x gebeurd is. Traagheid heb ik pas sinds de laatste update van 3.6 opeens last van gekregen (idd stroperig scrollen) maar ik heb nu een schoon profiel en geen problemen meer. Ik geloof best dat de FF4 beta's een stuk sneller zal zijn maar ik heb nog nooit over zoveel problemen gelezen met font rendering en andere dingen -- ik heb de 3.6 beta's gebruikt en was daar perfect tevreden over. Daarom ben ik to nu toe terughoudend geweest om FF4 te proberen...

Personas vind ik trouwens een nuttige toevoeging voor mensen die niet de hele look willen veranderen maar alleen de achtergrondkleur van het FF-venster. Ik gebruik Simply Silver Fixed.

@Raven: Ben jij die about:config freak? :P Ik gebruik die addon om tab tearing uit te schakelen al heel lang en ben er erg tevreden over. Hij is 5kb dus trager zal je FF er echt niet van worden.

[ Voor 6% gewijzigd door Aham brahmasmi op 25-01-2011 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
3.6 had gewoon wat fouten, best kans dat een nieuw profiel hier dat voor een deel had opgelost, want vooral dat stroperig/zelfs schokken is natuurlijk fataal voor je (mijn) oordeel.
3.5 heb ik nog op mijn lappie, en die versie vind ik gewoon prima, dus zo slecht is 3.6 niet want die lijkt daar nogal op. Maar toch, met de andere versies had ik nooit klachten, op 2.0 na, maar dat was de skin die hier niet in smaak viel.

ps. b10 is nu ook uit. Denk je de beta's wel gehad te hebben, krijgen we ook nog een b11.

[ Voor 12% gewijzigd door Sjah op 25-01-2011 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Aham brahmasmi schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 19:24:
@Raven: Ben jij die about:config freak? :P Ik gebruik die addon om tab tearing uit te schakelen al heel lang en ben er erg tevreden over. Hij is 5kb dus trager zal je FF er echt niet van worden.
Uhm nee(?).
Hmm, 5kB is idd erg weinig.

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22
Aham brahmasmi schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 19:24:
Wie is geen fan van de about:config :P

En die tab tearing disabling addon is koning, weer tabbladen slepen naar gespreksvensters, heerlijk.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20:20

HaTe

haat niet

Ik heb net ook even FireFox 4 op een andere computer geïnstalleerd en ik zie dat die rechts naast / in de locatiebalk een refresh/stop knopje heeft.
Bij mij zit die er niet. Is daar een optie voor?

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Wiethoofd schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 21:19:
[...]

Wie is geen fan van de about:config :P

En die tab tearing disabling addon is koning, weer tabbladen slepen naar gespreksvensters, heerlijk.
Is er ook ergens een addon of setting te vinden waardoor je kan zorgen dat FF bij, stel dat je 15 tabs hebt, het sluiten van 1 niet meteen de breedte van de tab weer inschuift zodat ze allemaal passen? Dat vond ik erg handig in Chrome, veel makkelijker massa's tabs tegelijk sluiten. Ben niet zo van control-F4 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens mij kan je zowat alles aanpassen, maar dit lijkt me te freaky en teveel in de engine graven. Maar misschien dat iets als tab mix plus het kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leftblank
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:52
Yay, Firefox 4b10 lijkt hier ook de problemen met eindeloos durende reloads te verhelpen en tegelijk lijkt het geheugengebruik ook mee te vallen, een kleine 270MB ipv >800MB na een half uurtje surfen hier.

Wel jammer dat de App Tabs nog niet afgerond zijn; ik ben benieuwd of deze gewoon opgeslagen en niet te sluiten worden voor de final, zoals oorsponkelijk het idee was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03 14:35

_the_crow_

Rare vogel

Ja, dat lijkt me wel het idee van de Apptabs. Anders zou ik niet weten wat het voordeel is ten opzichte van normale tabs.

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22
Jejking schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 23:50:
Is er ook ergens een addon of setting te vinden waardoor je kan zorgen dat FF bij, stel dat je 15 tabs hebt, het sluiten van 1 niet meteen de breedte van de tab weer inschuift zodat ze allemaal passen? Dat vond ik erg handig in Chrome, veel makkelijker massa's tabs tegelijk sluiten.
Weet niet of dat nog in FF4 zit, maar in 3.6 moet je de volgende waarden tweaken:
browser.tabs.tabClipWidth
browser.tabs.tabMaxWidth
browser.tabs.tabMinWidth
Met name de Min en Max waarde gelijktrekken schakelen in feite het nut van de Clip uit en zorgt er voor dat je tabbladen niet meer versmallen.
Ben niet zo van control-F4 ;)
Scrollknopklik op de tab werkt ook 8)

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-08-2021
Sjah schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 19:56:
3.6 had gewoon wat fouten, best kans dat een nieuw profiel hier dat voor een deel had opgelost, want vooral dat stroperig/zelfs schokken is natuurlijk fataal voor je (mijn) oordeel.
Dat 3.6 fouten heb ik wel gemerkt aan de reacties op t.net maar ik heb met 3.6 tot nu toe de beste ervaringen gehad van alle FF-versies. Dat schokken bij het scrollen gebeurde in vlagen maar was wel hardnekkig, maar verder niet zo erg omdat ik net een nieuwe installatie heb op m'n SSD. :) Ik kijk verder wel uit naar FF4 maar hoop wel dat ze hem qua interface niet teveel overhoop gegooid hebben t.o.v. voorgaande versies.

Edit: Even FF4b10 geïnstalleerd. Indrukken:
- Standaardfonts zijn niet te lezen; cleartype meteen uitgezet via about:config. Ze zijn niet goed daar bij Mozilla of ze werken tegenwoordig misschien allemaal op Macs... |:(
- De interface is wel mooi en de menu-knop is intuïtief. Duidelijk veel aandacht aan besteed.
- De ingebouwde smooth scrolling is zo te zien niet anders dan die in 3.6 en erg rudimentair. Yet Another Smooth Scrolling geïnstalleerd, maar smooth is het zeker niet. Jammer, maar daarmee is deze beta voor mij al afgeschreven. Ik kom wel terug wanneer YASM naar behoren werkt. ;w (Niet dat ik nou zo enorm op deze beta afgeknapt ben, maar yasm maakt FF voor mij de allerfijnste browser.)

[ Voor 32% gewijzigd door Aham brahmasmi op 26-01-2011 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:50
Firefox 4b10 werkt prima. Al beter dan Opera 11 als je het mij vraagt! Alleen de interface vind ik nog een beetje raar, de dunne tabs bijv. vind ik erg lelijk :P Hier een userChrome.css die dat fixed door een paar pixels aan de padding toe te voegen, en ook 2 pixels bóven de tabs zodat je het venster weer kan vastpakken (Windows 7) ipv met tabs te gaan zitten slepen:

Cascading Stylesheet:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
    #appmenu-button {
    padding: 0px 18px 3px 18px !important;
    margin-top:0px !important;
    }

#navigator-toolbox[tabsontop="true"] #TabsToolbar {
        padding-top:2px !important;
    }
    .tabbrowser-tab { padding-top: 2px !important;  padding-bottom: 1px !important;}

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X_lawl_X
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18-09 15:04
Heb beta 10 geïnstalleerd en alles voelt al een stuk smoother aan. De fonts zijn al beter tov de vorige beta, alleen nog steeds niet goed genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• - J.W. -
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01:55
Ik heb de hardwarematige fontrendering dan ook uit staan.

In about:config:
gfx.direct2d.disabled - true

Ik had nog ff gauw de Google V8 benchmark gedraaid (versie 6):
FF beta 9 - 5919
FF beta 10 - 6032

Dus 2% betere prestatie.

En ja, ik heb een nieuwe pc ;)
- J.W. - schreef op woensdag 15 december 2010 @ 16:09:
[...]
Google V8: 6% trager (B7: 909, B8: 857)

[ Voor 68% gewijzigd door - J.W. - op 26-01-2011 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe

HaTe

haat niet

HaTe schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 23:10:
Ik heb net ook even FireFox 4 op een andere computer geïnstalleerd en ik zie dat die rechts naast / in de locatiebalk een refresh/stop knopje heeft.
Bij mij zit die er niet. Is daar een optie voor?
Iemand? Voor als het niet duidelijk is, ik bedoel de Combo Stop/Refresh/Go Button
Hier uitgelegd: http://linuxologist.com/a...4-0-screenshots-released/

Ik wil die dus ook :( maar hoe?

UPDATE
Zo, dat had ik wel eerder kunnen doen. Nieuw profieltje aangemaakt en kijken wat er anders was. Bij het aanpassen van de werkbalken zag ik dus dat een refreshbutton en stopbutton naast elkaar die combobutton vormen!
Heel apart haha

Dit dus:
Afbeeldingslocatie: http://img.dragy.nl/Firefox%20refresh.PNG

[ Voor 23% gewijzigd door HaTe op 26-01-2011 15:23 ]

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desalniettemin
Raven schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 18:10:
Uhm, op wie reageer je? Mij of Spetsnaz. ;)
Op RnB nav dit: Ik heb het idee dat 3.6.13 een beetje buggy is. Niet zo zeer qua stabiliteit en features, maar meer qua weergave. Ik merk het bij de tabs, dat er tekst achterblijft of dat ie niet lekker gerendered wordt. Ga ik er dan met de muis overheen, dan verdwijnt de oude tekst of de rendering wordt verbeterd. Merk soms ook dat afbeeldingen niet mooi gerenderd worden wanneer ik erdoorheen scroll.

Heeft Fx 4 geen last meer van 8)

@HaTe: kan dat niet via aanpassen? Ik heb die namelijk altijd al gehad sinds beta 1 :?

Edit: O je hebt het al gevonden zie ik ;)

[ Voor 9% gewijzigd door desalniettemin op 26-01-2011 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aham brahmasmi schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 09:53:
[...]

Edit: Even FF4b10 geïnstalleerd. Indrukken:
- Standaardfonts zijn niet te lezen; cleartype meteen uitgezet via about:config. Ze zijn niet goed daar bij Mozilla of ze werken tegenwoordig misschien allemaal op Macs... |:(
En daar hebben we het render-spook weer. De 1e beta (7) die ik probeerde had dat ook, dacht dat het daaraan lag. Bij b8 weer geprobeerd, die was perfect met fonts, en dat moet gelegen hebben aan mijn net verse W7 install. Hoor dat mensen het ook in b9 en nu weer b10 hebben, maar hier alles prachtig, met alle hardwareopties gewoon aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe

HaTe

haat niet

Hier ook nauwelijks problemen met de fonts, met hardware rendering.
Alleen hier in het menu is alles slecht te lezen: http://www.plentyparts.nl/

//edit
Update naar beta 10 heeft dat ook opgelost! Mooi.

[ Voor 21% gewijzigd door HaTe op 26-01-2011 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
als ik gewoon radioveronica intype in de adresbalk, moet die zoeken op
google en me dan naar radioveronica.nl brengen.... hoop je, want hij brengt me naar .com en das bagger. Kan even niet vinden welke waarde in about:config ik moet nakijken of daar iets op een enge searchengine staat., zo te zien staat alles goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe

HaTe

haat niet

keyword.URL;http://www.google.com/search?hl=nl&btnI=Ik+doe+een+gok&q=
browser.search.defaulturl;http://www.google.com/search?hl=nl&btnI=Ik+doe+een+gok&q=

Ik had die 2 aangepast op die manier en bij mij werkt dat nu perfect. Ik kwam namelijk eerder altijd op een Ask pagina of opendns pagina uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tx, die bovenste doet de trick al. weet niet waarvoor je 2e waarde precies goed is... ;) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe

HaTe

haat niet

Oh, ja ik had ze allebei voor de zekerheid maar aangepast :P
Graag gedaan

[ Voor 10% gewijzigd door HaTe op 26-01-2011 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desalniettemin
Net crashte mijn beeldscherm weer. Is weer hersteld, maar komt nog steeds door die hardware versnelling, want als ik het uitzet heb ik geen last :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user109731
  • Niet online
desalniettemin schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 21:05:
Net crashte mijn beeldscherm weer. Is weer hersteld, maar komt nog steeds door die hardware versnelling, want als ik het uitzet heb ik geen last :?
Heb je de laatste GPU drivers, updates etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16-09 15:42
Voor de geïnteresseerden: Firefox staat tegenwoordig ook in de Android market.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melkislekker
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14-07 21:38
Jammer dat er zo weinig Add ons staan beschreven op frontpage.

Men kan de add-on TinEye zeker niet missen, zie je een afbeelding op bijvoorbeeld een avatar, wil je weten waar die te vinden is op google? Klik en zoek :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nog een pluspunt van Fx4: downloadmanager is nu accuraat. In alle versie die ik kende, of het nu onder Xp of 7 was, altijd bij 50% schoot die naar 100% en was klaar, kortom hij gaf maar de halve echte speed aan.
Nu verholpen, damn zou tijd worden ook voor zo'n obvious bug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunirus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18:53
Sjah schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 14:06:
Nog een pluspunt van Fx4: downloadmanager is nu accuraat. In alle versie die ik kende, of het nu onder Xp of 7 was, altijd bij 50% schoot die naar 100% en was klaar, kortom hij gaf maar de halve echte speed aan.
Van men leven nog niet gezien die bug. De vreemdste die ik al wel eens in het wild heb gezien was dat hij stopte met downloaden als de muis niet meer bewoog. Je moest constant met die muis in de weer blijven om een file te downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Humor.. :)

Heb mijn bug ook gezien bij vriendin op Vista btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sebazzz schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 10:33:
Voor de geïnteresseerden: Firefox staat tegenwoordig ook in de Android market.
en maakt dat heel veel uit als in snelheid en gebruikersvriendelijkheid? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desalniettemin
JanDM schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 21:14:
[...]

Heb je de laatste GPU drivers, updates etc?
Ja, net hpupdate gecheckt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maranello
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 27-05 15:16
Sjah schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 14:06:
Ik had vaak dat die lang bezig was met "Scannen op virussen...", voornamelijk de grote bestanden. Overigens te verhelpen met door browser.download.manager.scanWhenDone naar false te zetten. Je eigen real-time virusscanner zal het wel oppakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb nu Fx4 installt op een verse Win-install (SSD gehaald). Vreemd genoeg zie ik nu geen userChrome folder, waar zet ik nu userChrome? Tjonge jonge....

btw het langzame opstarten is met een SSD wel weg, als straks iedereen het heeft is dat veel minder een issue. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nog iets ontdekt, je kan gewoon de stop-knop op de reload knop gooien, dan worden ze een gecombineerde. Scheelt weer ruimte, tjonge dit moet je ook maar net weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user109731
  • Niet online
Sjah schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 13:02:
Nog iets ontdekt, je kan gewoon de stop-knop op de reload knop gooien, dan worden ze een gecombineerde. Scheelt weer ruimte, tjonge dit moet je ook maar net weten.
Dat is bij mij standaard zo onder OS X, volgens mij een FF4 feature. Misschien gebruik je een oud profiel, of ze hebben het uit latere beta's gehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• switchboy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-09 21:50

switchboy

-ruimte te huur-

Ik dacht gisteren dat B10 de problemen met hotmail had opgelost. Helaas vandaag weer constante refreshes iedere seconde.

Wat nu lijkt te werken in op de "stop" klop blijven spammen tot je hem goed raakt(wanneer hij actief is). Dan stopt de refresh loop en kun je erna, zolang je de tab niet refreshed of dicht doet op je gemak je mail aanklikken en normaal lezen. Ook de webmessenger en naar ander folders gaan lijkt normaal te werken.

Edit 2:
Hmm het gekke is dat nu nieuwe tabs met hotmail geopend vanuit de messenger ook normaal blijven werken? 8)7

[ Voor 68% gewijzigd door switchboy op 29-01-2011 15:17 ]

My Steam Profile (Name Switch) Worth: 889€ (225€ with sales)Games owned: 83

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb een probleempje met firefox. Kan geen filmpjes bekijken in firefox (hoor wel geluid), terwijl ik dezelfde filmpjes wel kan streamen in safari. Vorige week kon ik alles nog gewoon bekijken in firefox. Ik heb dit probleem al eens eerder meegemaakt voordat ik mijn mac formatteerde.

Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe

HaTe

haat niet

Heb nu toch een probleem. Memory leak! Er komt elke seconde 10MBkB bij. Hij zit nu op 900MB!
Hierdoor blijft FireFox ook telkens even hangen, wat ik met 3.6 ook had :( Alleen had ik toen geen memory probleem..
Eens even FF opnieuw opstarten..

[ Voor 49% gewijzigd door HaTe op 29-01-2011 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

switchboy schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 15:05:
Ik dacht gisteren dat B10 de problemen met hotmail had opgelost. Helaas vandaag weer constante refreshes iedere seconde.
8)7
Ah ik ben dus niet de enige met dit irritante probleem :/ Hopelijk fixen ze het een beetje snel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max Hunt
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 14:03
Sjah schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 13:02:
Dat heb ik ook in Firefox 3.6 door wat code toe te voegen aan userChrome.css:

#stop-button[disabled]
{
display: none;
}

#stop-button:not([disabled]) + #reload-button
{
display: none;
}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Wiethoofd schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 09:28:
[...]

Weet niet of dat nog in FF4 zit, maar in 3.6 moet je de volgende waarden tweaken:
browser.tabs.tabClipWidth
browser.tabs.tabMaxWidth
browser.tabs.tabMinWidth
Met name de Min en Max waarde gelijktrekken schakelen in feite het nut van de Clip uit en zorgt er voor dat je tabbladen niet meer versmallen.
Slimme tip, alleen jammer dat het niet meer werkte bij 4.0 en hoger. Heb het even geprobeerd maar die waarden moest ik handmatig toevoegen, ze stonden niet meer in de lijst. Tab Mix Plus did the job, though.
[...]

Scrollknopklik op de tab werkt ook 8)
Respect, die truuk ken ik nog niet d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die App Tabs werken echt heerlijk! Doen precies wat ik wil: Ze blijven altijd actief, ook na een herstart van de browser. Ze zijn dedicated, dus externe sites krijgen een eigen tab. Super! Het was w.m.b. nog vetter geweest als die tabs in elk venster terug kwamen. Nu heeft elk venster z'n eigen app tabs. Maar tot nu toe zeer bruikbaar voor de e-mail, twitter en Yuotube ;)

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
Ze werken erg fijn inderdaad, en lichten op als er een verandering plaatsvindt, zoals een nieuwe tweet of email.
Room42 schreef op maandag 31 januari 2011 @ 12:54:
Het was w.m.b. nog vetter geweest als die tabs in elk venster terug kwamen.
Komt nog in een volgende release, er zijn wel plannen voor in ieder geval maar er moeten wat architecturele aanpassingen in Firefox daarvoor plaatsvinden.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _the_crow_

_the_crow_

Rare vogel

Room42 schreef op maandag 31 januari 2011 @ 12:54:
Die App Tabs werken echt heerlijk! Doen precies wat ik wil: Ze blijven altijd actief, ook na een herstart van de browser. Ze zijn dedicated, dus externe sites krijgen een eigen tab. Super! Het was w.m.b. nog vetter geweest als die tabs in elk venster terug kwamen. Nu heeft elk venster z'n eigen app tabs. Maar tot nu toe zeer bruikbaar voor de e-mail, twitter en Yuotube ;)
Ligt het aan mij dat dat hier niet vlekkeloos werkt? Als ik herstart dan zijn de appTabs weg. Ik heb de laatste nightly overigens.

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
browser.download.manager.alertOnEXEOpen << werkt niet bij mij, heeft ooit wel gewerkt maar niet in 4. Het is een setting tegen het "zeurderig vragen" voordat je iets wat je hebt download opent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Ik ben klaar met Firefox. Na jarenlang tevreden gebruikt te hebben, overgestapt naar Chrome.

Wat mij het meest irriteerde aan FF was het feit dat downloads vanaf een x64 Windows 7 machine, direct (!) op een share die gehost is op een W2K8 R2 x64 server, corrupt raakten. Keer op keer.

Toen uit wanhoop maar Chrome gepakt, ondanks dat ik erg moest wennen ben ik om. Het is stukken sneller dan FF, hoewel ik FF al vrij snel vond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user109731
  • Niet online
switchboy schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 15:05:
Verwijderd schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 21:09:
Ah ik ben dus niet de enige met dit irritante probleem :/ Hopelijk fixen ze het een beetje snel :)
Ik gebruik geen Hotmail, maar dit is bug 627729. Een fout in Hotmail. Microsoft heeft een fix, zal binnenkort wel uitgerold worden.

[ Voor 19% gewijzigd door user109731 op 31-01-2011 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexxxxxxxxxx
  • Niet online

Alexxxxxxxxxx

Hier had uw tekst kunnen staan

Waarom is Chrome sneller dan Firefox?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• - J.W. -
Alexxxxxxxxxx schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 00:26:
Waarom is Chrome sneller dan Firefox?
Sneller dan Firefox 3.6, maar niet sneller dan Firefox 4..

Tsja, waarom, 't kostte mozilla gewoon aardig wat tijd om de engine "chrome-snel" te krijgen. Er moest een hoop gebeuren, nieuwe javascript-engine, etc.

Ik denk dat aan het einde van de dag alle browsers ongeveer even snel zullen zijn.
En, zulke enorme stappen als er nu gemaakt zijn verwacht ik ook niet meer.

[ Voor 5% gewijzigd door - J.W. - op 01-02-2011 00:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexxxxxxxxxx
  • Niet online

Alexxxxxxxxxx

Hier had uw tekst kunnen staan

Chrome start bij mij sneller dan Firefox 4 beta 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• - J.W. -
Alexxxxxxxxxx schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 00:42:
Chrome start bij mij sneller dan Firefox 4 beta 10.
Zou kunnen, zal niet veel meer zijn, zijn ze ook nog mee bezig.Op m'n SSD gaat het al bijna instantaan, dus ik zou het niet precies weten 'helaas'.

Ga er eens mee browsen anders.. :)

Momenteel wint FF 4 de benchmarks (sunspider, kraken, google v8), maar goed, ik vind het zelf maar deels boeiend. Sneller = beter, maar de totale gebruikservaring vind ik stukken belangrijker en mijn voorkeur heeft dan FF. En dus mocht Chrome versie 37 straks wat sneller zijn dan Firefox 4, dan haal ik m'n schouders op..

[ Voor 32% gewijzigd door - J.W. - op 01-02-2011 01:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
@hierboven: Alleen in sunspider hoor: http://arewefastyet.com/awfy2.php?machine=9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Exorcist schreef op maandag 31 januari 2011 @ 21:52:
Ik ben klaar met Firefox. Na jarenlang tevreden gebruikt te hebben, overgestapt naar Chrome.

Wat mij het meest irriteerde aan FF was het feit dat downloads vanaf een x64 Windows 7 machine, direct (!) op een share die gehost is op een W2K8 R2 x64 server, corrupt raakten. Keer op keer.

Toen uit wanhoop maar Chrome gepakt, ondanks dat ik erg moest wennen ben ik om. Het is stukken sneller dan FF, hoewel ik FF al vrij snel vond.
Ik download ook vaak naar een share, nog nooit corrupte downloads gehad. Chrome vind ik ook een mooie browser, maar hij pakt iets meer geheugen wat beperkt is op mijn netbook. Addons hebben ze ook tegenwoordig op Chrome.

Alleen zou het voor mij dan wel erg veel Google worden. Met mijn apps account wordt alles al gelogd wat ik kijk op Youtube, zoek op Google, doe op Google Maps en ontvang per e-mail en dat vind ik al erg veel als ik soms Addsense advertenties voorbij zie komen van iets waar ik een paar dagen eerder naar gezocht had in Google (en al lang niet meer naar op zoek ben)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• - J.W. -
Ik had die beta van awfy2 nog niet gezien.. Ik snap sowieso niet goed wat/waarop ze nou testen daar, de resultaten lijken niet echt op de originele awfy.

Anyway, het hangt kennelijk van het systeem af, hier is FF wel het snelste
http://www.cellguru.co.cc...-beta-9-beats-google.html

[ Voor 24% gewijzigd door - J.W. - op 01-02-2011 08:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exorcist schreef op maandag 31 januari 2011 @ 21:52:

Hier hetzelfde, na jaren Firefox toch over op Chrome. Begon me steeds meer te irriteren aan kleine dingetjes, Firefox 4 mag dan snel zijn in benchmarks maar qua gebruikservaring voelt het langzaam, zelfs langzamer dan Firefox 3.6 door al die fade effecten. Het is voor mij de gebruikservaring die niet meer fijn voelt sinds Firefox 4.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2011 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand al een 64bit gebencht bij V8 bench enzo? Ben net over naar W7 x64, dus ben wel benieuwd. Zou erop kunnen overstappen, tenslotte is er een 64bit flash (wel beta)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Marzman schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 08:45:
[...]

Ik download ook vaak naar een share, nog nooit corrupte downloads gehad. Chrome vind ik ook een mooie browser, maar hij pakt iets meer geheugen wat beperkt is op mijn netbook. Addons hebben ze ook tegenwoordig op Chrome.
http://support.mozilla.com/en-US/questions/753738

Dit probleem bedoel ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Verwijderd schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 11:59:
[...]

Hier hetzelfde, na jaren Firefox toch over op Chrome. Begon me steeds meer te irriteren aan kleine dingetjes, Firefox 4 mag dan snel zijn in benchmarks maar qua gebruikservaring voelt het langzaam, zelfs langzamer dan Firefox 3.6 door al die fade effecten. Het is voor mij de gebruikservaring die niet meer fijn voelt sinds Firefox 4.
Waarom ben je dan niet 3.6 blijven gebruiken? Dat is ook de laatste officiele versie nog steeds.
Vaag probleem, je zou zeggen dat de twee OS-en dat afhandelen en dat de browser er niet zo veel toe moet doen bij het opslaan naar een netwerkshare.

[ Voor 23% gewijzigd door Marzman op 01-02-2011 12:25 ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• - J.W. -
Sjah schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 12:18:
Iemand al een 64bit gebencht bij V8 bench enzo? Ben net over naar W7 x64, dus ben wel benieuwd. Zou erop kunnen overstappen, tenslotte is er een 64bit flash (wel beta)...
Ik heb het geprobeerd, niet gebenched, maar ik zou gewoon de 32 bit nemen. Officiele 64 bit versies lijken niet te bestaan (enkel nightlies) en bijv Microsoft Silverlight bestaat alleen in 32 bit :|

@Spetsnaz: Apart, FF 4 voelt hier stukken sneller dan FF 3.6. Misschien een fresh install doen?

[ Voor 10% gewijzigd door - J.W. - op 01-02-2011 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0xDEADBEEF
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
* 0xDEADBEEF is :( een beetje boos :( 4.0b10 "browser.showQuitWarning" @ 4.0RC1 reset browser.warnOnQuit waardoor een met veel geduld opgebouwde sessie getrashed is geraakt :( :(

De knop met de optie "Save and Quit" komt dan niet langs tijdens het afsluiten.

[ Voor 28% gewijzigd door 0xDEADBEEF op 10-03-2011 19:46 ]

"Religion is an insult to human dignity. With or without it you would have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, that takes religion." - Steven Weinberg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Lars-
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Ik ben nu ook enige tijd over op Firefox 4, maar ik loop nu al een aantal keer tegen een merkwaardig probleem aan. Bij sommige sites lopen het geheel in de soep alsof er iets misgaat met de encoding, encryptie of wat dan ook. Hieronder een voorbeeld van als ik doorklik naar een beveiligd deel van rabobank.nl (vóór het daadwerkelijke inloggen: klik).

Afbeeldingslocatie: http://i55.tinypic.com/2iswebo.png
(Klik voor volledige versie)

Fx4.0b10 in safe-mode op Windows 7-64. Website werkt wel normaal in Internet Explorer.

Iemand ideeën?

[ Voor 7% gewijzigd door -Lars- op 01-02-2011 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
- J.W. - schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 12:24:
[...]

Ik heb het geprobeerd, niet gebenched, maar ik zou gewoon de 32 bit nemen. Officiele 64 bit versies lijken niet te bestaan (enkel nightlies) en bijv Microsoft Silverlight bestaat alleen in 32 bit :|
Yup, blijf ook bij 32 bit, gewoon even kijken, we moeten bezig blijven. :)

edit: becnhes gedaan en V8 is sneller in 32bit, Sunspider een tikkeltje sneller in 64.

Het is nu 7 jaar terug dat AMD met de 64bit kwam, en nu zijn er redelijk wat mensen over naar 64 bit OS, wat geen stiefkindje is ala Xp-64. Maar voordat de meeste bekende programmas 64 bit zijn (en dus gebruik maken van het dubbel aantal registers, verder heeft 64 bit toch niet veel voordeel, of wel...) zijn we weer 3 jaar verder. Kortom, 10 jaar wachten voordat het ingeburgerd raakt.

edit 2: die b11pre, heeft een voortgangsindicator in de linkeronderhoek als je een site opent. Beterrrr.

[ Voor 10% gewijzigd door Sjah op 01-02-2011 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _the_crow_

_the_crow_

Rare vogel

Ok, ik ben erachter waarom de appTabs niet bleven staan. Ik had 'Close history on exit' aan staan. Dan wordt dus echt álles informatie weggegooid. Nu werkt het prima. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
_the_crow_ schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 10:29:
Ok, ik ben erachter waarom de appTabs niet bleven staan. Ik had 'Close history on exit' aan staan. Dan wordt dus echt álles informatie weggegooid. Nu werkt het prima. :)
"Clear history when Firefox closes" op het tabblad Privacy, bedoel je, toch?

[ Voor 3% gewijzigd door Room42 op 02-02-2011 10:52 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_Cx_l
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 25-03-2023
hij start langzaam.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:35
Firefox is inderdaad erg traag geworden, ook zonder plugins.

Alleen is Firebug icm Web Developer echt heel erg fijn voor mij als webdev. De Chrome developer tools werken ook goed, maar niet ZO goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
Firefox 4 daarentegen is wel snel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ventieldopje
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-09 10:59

Ventieldopje

I'm not your pal, mate!

Firefox 4 zal een debug build zijn denk ik omdat het een beta is, waardoor er heel veel extra debugging informatie in de executables zit en dus trager is. Voordeel is wel dat bugs makkelijker zijn op te sporen ;)

De final release zal dan een release build zijn waar minder of geen debug informatie in zit en optimalisatie is toegepast.

www.maartendeboer.net
1D X | 5Ds | Zeiss Milvus 25, 50, 85 f/1.4 | Zeiss Otus 55 f/1.4 | Canon 200 f/1.8 | Canon 200 f/2 | Canon 300 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _the_crow_

_the_crow_

Rare vogel

Room42 schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 10:51:
"Clear history when Firefox closes" op het tabblad Privacy, bedoel je, toch?
Kak, ik bedoel die optie ja. Ik was nog niet goed wakker denk ik. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou, denk dat de Firefox Sync feature nog niet bugvrij is, hij onthoudt wel mijn favo's na een nieuwe install, maar hij gooit ze af en toe door mekaar, de volgorde dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desalniettemin
@Rare vogel: Volledig offtopic, maar ik blijf het me maar afvragen. Wat zegt ze nou op je avatar? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Lars-
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
-Lars- schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 15:17:
Ik ben nu ook enige tijd over op Firefox 4, maar ik loop nu al een aantal keer tegen een merkwaardig probleem aan. Bij sommige sites lopen het geheel in de soep alsof er iets misgaat met de encoding, encryptie of wat dan ook. Hieronder een voorbeeld van als ik doorklik naar een beveiligd deel van rabobank.nl (vóór het daadwerkelijke inloggen: klik).

[afbeelding]
(Klik voor volledige versie)

Fx4.0b10 in safe-mode op Windows 7-64. Website werkt wel normaal in Internet Explorer.

Iemand ideeën?
Ik heb het probleem gevonden. Default Character Encoding stond op UTF-8 i.p.v. ISO-8859-1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _the_crow_

_the_crow_

Rare vogel

desalniettemin schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 15:50:
@Rare vogel: Volledig offtopic, maar ik blijf het me maar afvragen. Wat zegt ze nou op je avatar? :)
offtopic:
_the_crow_ is de naam, maar dat terzijde. :D
Ik weet niet exact wat ze op dit specifieke stukje zegt, maar het is uit een stukje playbacken op Respect van Aretha Franklin. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
OT: ja dat meisje had sex-appeal. Helaas heb ik geen pedo-pas, was toen al veel te oud voor d'r. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Heb net de 64bit versie van Firefox 4 geinstalleerd, maar Flash werkt daar niet op. Zijn er oplossingen voor? Want op labs.adobe.com vind ik geen werkende versie :)

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!
http://labs.adobe.com/downloads/flashplayer10_square.html

werkt prima in Miinefield 64 bit, oftewel 4.0b11Pre x64

[ Voor 37% gewijzigd door Sjah op 03-02-2011 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ok, b11 is build 2 van uit, ik draai hem. Die heeft een status indicator linksonder die opkomt als je een site opent. Kan even niet vinden hoe je die uitzet, vind het onrustig, iemand?

Oja, er komt dus ook een b12, hoeveel zullen ernog volgen... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

#statusbar-display { display: none !important; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcDavid
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09-09 17:48
Sjah schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 13:40:
Ok, b11 is build 2 van uit, ik draai hem. Die heeft een status indicator linksonder die opkomt als je een site opent. Kan even niet vinden hoe je die uitzet, vind het onrustig, iemand?

Oja, er komt dus ook een b12, hoeveel zullen ernog volgen... :P
ik heb zojuist de b12pre uit de mozilla-daily PPA geinstalleerd, en die werkt al een stuk beter dan de b9pre die ik eerst had! Minder glitches, minder geheugengebruik (lijkt het tot nu toe).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user109731
  • Niet online
Sjah schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 13:40:
Die heeft een status indicator linksonder die opkomt als je een site opent.
Als je over een URL hovert komt dat binnenkort ook linksonder te staan. Ze stappen toch af van het idee om het rechts in de adresbalk te zetten.

Er zijn minder dan 30 beta hardblockers, dus met beta 12 kunnen ze een heel eind komen. FF 4 alpha 1 kwam bijna een jaar geleden uit (10 februari 2010), er is echt veel verbeterd in een jaar. Gelukkig komen er na FF 4 vaker releases; waarschijnlijk is dit de laatste lange beta-cycle :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marzman schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 12:21:
[...]

Waarom ben je dan niet 3.6 blijven gebruiken? Dat is ook de laatste officiele versie nog steeds.
Had gekund maar 3.6 draait niet lekker op mijn netbook en ik wil graag op iedere pc dezelfde browser gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeromussov
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
JanDM schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 19:29:
[...]

Als je over een URL hovert komt dat binnenkort ook linksonder te staan. Ze stappen toch af van het idee om het rechts in de adresbalk te zetten.
Eigenlijk bevalt mij het nieuwe idee wel... Het was even wennen maar het is net wat 'cleaner'.

Is (/komt) er ook geen optie om dit aan/uit te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcDavid
JanDM schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 19:29:
[...]

Top. Van mij mag die hele statusbalk weer terug zoals het was. Ik snap niet dat het uberhaupt daar in de adresbalk erbij gefrot moest terwijl die statusbalk nu voor 3 kwart leeg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mcDavid schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 20:35:
[...]

Top. Van mij mag die hele statusbalk weer terug zoals het was. Ik snap niet dat het uberhaupt daar in de adresbalk erbij gefrot moest terwijl die statusbalk nu voor 3 kwart leeg is.
Of net als in Chrome dat hij alleen tevoorschijn komt als het nodig is, in Firefox 3.6 had ik daar altijd een addon voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcDavid
Verwijderd schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 20:42:
[...]

Of net als in Chrome dat hij alleen tevoorschijn komt als het nodig is, in Firefox 3.6 had ik daar altijd een addon voor.
Ik heb in die balk precies 8 addon-icons staan die ik allemaal niet zomaar kwijt wil, dus die balk heb ik toch nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user109731
  • Niet online
zeromussov schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 19:57:
Is (/komt) er ook geen optie om dit aan/uit te zetten?
Volgens mij niet, misschien maakt iemand een extensie? :)
Verwijderd schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 20:42:
Het is idd een popup die alleen zichtbaar is bij mouse over. Dit zou in beta 11 (vanaf build 3) moeten zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
zeromussov schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 19:57:
[...]

Eigenlijk bevalt mij het nieuwe idee wel... Het was even wennen maar het is net wat 'cleaner'.
Yup dat, en dat Firefox hier eigen smoel toonde. Maar nee ze gaan weer 'ns de Chrome-way. :S

Verder jammer dat er in het about screen niet meer de builddate staat. Stond er wel in Minefield, maar bij de b11 is het weer weg, tjonge ze moeten niet hun powerusers gaan verraden.

Heb er al een opmerking over ingezonden....

[ Voor 26% gewijzigd door Sjah op 04-02-2011 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user109731
  • Niet online
Kijk eens bij about:support en about:buildconfig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
about:support kende ik niet, TX!

Toch wel jammer dat die datum weg is in het about schermpje, blijf ik vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maranello
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 27-05 15:16
Hoe zit het eigenlijk met de Windows 64-bit release van FF4? Volgens mij was het wel de bedoeling dat de final ook in 64-bit zou uitkomen, maar waarom blijven de builds dan steeds beperkt tot nightly? Er zijn volgens mij nog geen beta's uit geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• - J.W. -
Zolang niet alle populaire plugins in 64 bit verkrijgbaar zijn denk ik niet dat er een 64 bit final komt (is ook verstandig denk ik).

Bijv:
Flash 64 bit --> zit nog in beta fase
Silverlight 64 bit -> bestaat helemaal nog niet (opmerkelijk, IE 64 bit is er al wel)

De 64 bit FF versie heeft (vooralsnog?) geen voordelen ook.

[ Voor 11% gewijzigd door - J.W. - op 04-02-2011 11:46 ]

Pagina: 1 ... 26 ... 32 Laatste

Dit topic is gesloten.