Ik ben zo erg gewend aan de vele extensies cq Add-ons dat het me pas opvalt als er "iets scheef gaat" :
Een greep uit de lange lijst...:
AnyColor.........................: Om de bovenkant een rustig (beige) kleurtje te geven ipv vies Vista-blouw.
BeeFree........................: "Removes tracking links from several web search engines"
Element Properties
Expand Short URL
FireShot..........................: Schermkopie maken.
....................................... (En nog een paar van dit soort Add-ons)...
Download folder Button
gTtranslate......................: Vertaald geselecteerde tekst.
Flagfox
FoxyProxy Standaard
TorButton
Tab Counter.....................: Staat bij mij nu op "53" (...)
ReloadEvery
Scrollbar Anywhere.........: Je kan hiermee scrollen alsof je een "pdf-handje" hebt. Geen officiele add-on.
....................................... httpee pagesperso-orange.fr/marc.boullet/index.html
....................................... Niet fool-proof maar ik kan niet meer zonder....
Linkification.....................: Maakt van een "tekst-link" zoals hierboven, een gewone aanklikbare link.
Toolbar Buttons...............: Extra knoppen.
Undo Closed Tabs Button : Erg handig als je per ongeluk tabblad(en) weg klikt.
Go Parent Folder.............. Samen met:
Show Parent Folder.........: Na een zoekopdracht in de vele bookmarks kan je tevens
...................................... direkt naar de map waar de bookmark staat.
Xmarks..........................: Synchroniseert bookmarks & tabbladen tussen verschillende browsers (..) !
...................................... Helaas is de toekomst onzeker omdat er in FF4 iets dergelijks zit
...................................... maar dan helaas minder mooi...
Zoom into
Zoom page
All-in-One-Sidebar....: Nadat ik vele jaren had lopen schelden omdat de bookmarks-side-bar
.............................. -aan de linkerkant dus- niet breed genoeg kon worden gemaakt waardoor je altijd
.............................. problemen had met lange namen kan je hem eindelijk net zo breed maken als je wil.
.............................. Ook hoef je maar de muis tegen de linker rand te bewegen en floep daar is hij..
.............................. Plus history, downloads, add-ons etc....
.............................. Ik zag dat .........................> Darkstone <........... hem ook gebruikt........:
.............................. De laatste versie "steelt" echter je "normale" bookmarks & History icon uit de taakbalk.
.............................. Als je de icoontjes toch terug wilt is de enige mogelijkheid...:
Custom Buttons of
Custom Buttons2....: (Beter) Maak je eigen knoppen maar ik studeer nog want dat is niet voor de poes..
Ben benieuwd of................> Darkstone <...... dit is opgevallen... ?
Java Console's........: Vele uitgeschakelde oude Java Console's (...) zonder "De-installeren"-mogelijkheid...
............................... Er is vast wel iemand.....? .. die daar wat voor weet....?
Sorry....................... Een beetje veel getypt maar ik heb pas over een week weer tijd dus.... ---Peter---
Edit........................ Ik heb net een simpel prog'je "JaVaRa" gebruikt en of het daar van kwam weet ik niet
............................... maar ineens was "De-installeren" weer mogelijk.. :-)
Wiethoofd:............... Bedankt voor ctrl shift T want dat was ik vergeten...
............................... Hoewel je met dat knopje ook nog een lijstje met afgesloten tabbladen kan zien...
[
Voor 7% gewijzigd door
Peter Triac op 30-11-2010 13:27
]