Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• PaulZ
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 21-03 14:59
Is bij jullie ook het bibberen/stuiteren van afbeeldingen opgevallen? Ik heb het gezien bij het scrollen met de scrollbar op pagina's met achtergrond fixed. Die achtergrond zakt dan telkens een heel klein stukje mee en wordt dan weer opnieuw boven gepositioneerd.
Hetzelfde zie ik op de profielpagina van iemand op Hyves. Daar begint de profielfoto (en alleen die) te stuiteren als je naar beneden scrollt... Vreemd.

Lijkt een beetje te maken te hebben met 'Sommige sites scrollen langzaam' in de TS, maar 't is het net niet.

PaulZ wijzigde deze reactie 10-07-2009 09:49 (12%)

Vlinders moet je volgen, niet vangen...

• _heretic_
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 16-12-2012

_heretic_

so, a chicken is not a sparrow

dit is toch wel een behoorlijke WTF : http://weblogs.asp.net/fb...e-firefox-3-5-fiasco.aspx
hopelijk passen ze het snel aan. persoonlijk heb ik er geen last van, op m'n squeaky cleane 256mb systeempje is 3.5 wel even snel opgestart als de vorige versie., en IE gebruik ik al jaren niet meer...

In corporate religions as in others, the heretic must be cast out not because of the probability that he is wrong but because of the possibility that he is right.

• Matis
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 19:39

Matis

Rubber Rocket

quote:
_heretic_ schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 12:25:
dit is toch wel een behoorlijke WTF : http://weblogs.asp.net/fb...e-firefox-3-5-fiasco.aspx
hopelijk passen ze het snel aan. persoonlijk heb ik er geen last van, op m'n squeaky cleane 256mb systeempje is 3.5 wel even snel opgestart als de vorige versie., en IE gebruik ik al jaren niet meer...
Hmm, ik merk dat (nadat ik mijn systeem gestart heb) de eerste keer FF starten erg moeizaam gaat. Natuurlijk niet die gestelde 30-40 secs, maar 5 secondes doet ie er toch al wel over.
Wanneer ik (per ongeluk) FF afsluit en daarna weer opstart, istie er *instant*.

De koude start van FF 3.5 is nog behoorlijk hoog ;)

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

• Marzman
  • Registratie: december 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Bij mij is het ook even snel, maar het ziet er uit als een persoonlijke blog. Waarom zou hij het dan aan moeten passen? Van mij mag hij het een fiasco vinden. Bij een blog op asp.net is er bij mij trouwens ook meteen een vooroordeel over de onafhankelijkheid van de schrijver :)

De koude start duurt bij mij de eerste keer wel vrij lang. Maar dat was bij Firefox 3 ook al zo en is niet helemaal eerlijk vergelijken met IE. Als je voor Firefox een preloader installeert dan start hij de eerste keer ook supersnel op.

Marzman wijzigde deze reactie 10-07-2009 12:33 (30%)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• Luqq
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 26-03 21:03
Iemand anders hier ook wel eens last van sinds FF3.5 ? Dat je foto's zo worden, maar met een ctrl+f5 weer normaal zijn ? :?

En nee dan bedoel ik niet mijn awesome paint skills :+

• Smithers.83
  • Registratie: december 2003
  • Niet online

Smithers.83

het gezonde tegengeluid

quote:
_heretic_ schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 12:25:
Dat is Bug 501605, dus een bekend probleem. Patch is gemaakt en zal hoogstwaarschijnlijk in Fx 3.5.1 zitten, die mid/eind juli zal verschijnen.

• Marzman
  • Niet online

Marzman

quote:
Smithers.83 schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 12:36:
[...]

Dat is Bug 501605, dus een bekend probleem. Patch is gemaakt en zal hoogstwaarschijnlijk in Fx 3.5.1 zitten, die mid/eind juli zal verschijnen.
Ah zo, dan had ik Matis zijn post verkeerd begrepen. Ik dacht dat het stukje op weblogs.asp.net aangepast moest worden ;)

/▌

• Quincy5
  • Registratie: november 2006
  • Laatst online: 27-03 15:26
quote:
Smithers.83 schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 12:36:
[...]

Ik heb even naar die bug gekeken, maar ik zie niets wat er op wijst dat er een officiele patch is/komt; alleen een proposed patch waarvan niet duidelijk is of er verder iets mee gedaan wordt.

Nu ook met Ubuntu!

• _heretic_
  • Laatst online: 16-12-2012

_heretic_

so, a chicken is not a sparrow

quote:
Quincy5 schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 13:38:
Ik heb even naar die bug gekeken, maar ik zie niets wat er op wijst dat er een officiele patch is/komt; alleen een proposed patch waarvan niet duidelijk is of er verder iets mee gedaan wordt.
Bovendien heb ik minder problemen met de lange opstarttijden die de bug veroorzaakt, en meer met het ontwerp van de veiligheidssystemen en het opsommen van de fonts.
en wat dan als de tijdelijke mappen leeg zijn, valt 3.5 terug op dezelfde "waardeloze" entropie als 3.0.x, of hoe probeerden ze in die versie echte toevalsgetallen te verzekeren?

In corporate religions as in others, the heretic must be cast out not because of the probability that he is wrong but because of the possibility that he is right.

• Axelfoley007
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 22:50
Ben nog niet heel erg vrolijk over FF3.5, ik heb vanaf moment van update behoorlijk veel vastlopers van FF gehad. Het gebeurd vooral random, soms ben ik niet eens ermee bezig maar loopt hij op de achtergrond, en loopt zonder reden vast. Ook wanneer ik gewoon aan het surfen ben loopt hij zo nu en dan vast. Ik heb ook al een re-install geprobeerd, maar tot heden geen effect. Zit voorlopig maar even op IE8 totdat er een update is geweest.

• Voutloos
  • Registratie: januari 2002
  • Niet online
quote:
Quincy5 schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 13:38:
Er komt heus wel iets, want de huidige 'feature' kan gewoon écht niet. Enorme WTF van het hele team dat er bij betrokken is.

Talkin.nl daily photoblog

• PaulZ
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 21-03 14:59
quote:
Luqq schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 12:33:
Iemand anders hier ook wel eens last van sinds FF3.5 ? Dat je foto's zo worden, maar met een ctrl+f5 weer normaal zijn ? :?

[afbeelding]

En nee dan bedoel ik niet mijn awesome paint skills :+
't Viel mij gisteren ook op. Soms kwam er helemaal geen plaatje meer (wel waren de afmetingen in gebruik). Was trouwens thuis met Vista. Hier met XP nergens last van. Kan er alleen nog niks over vinden.

PaulZ wijzigde deze reactie 10-07-2009 15:37 (13%)

Vlinders moet je volgen, niet vangen...

Ik vind het ook heerlijk dat nu je zoekqueries met sleutelwoorden automatisch ingevuld worden zodra je begint met typen. Helaas moet je dan wel zelf er voor zorgen dat je bij handmatig gemaakte zoekbladwijzers de %s aan het eind van de URL moet hebben staan en niet ergens midden in.

Wiethoofds meuk en 'overige'

Hebben jullie al gemerkt dat Google Maps nu geolocation ondersteund?

Bij browsers die het ondersteunen (zoals Firefox 3.5) zit er een knopje linksboven boven de zoom-slider. Als je daar op klikt vraagt Google Maps aan je browser toestemming om je lokatie door te krijgen. Als je toestemming geeft weet Google Maps in één keer waar je op dat moment bent, handig als je een route wil plannen bijvoorbeeld.

De nauwkeurigheid kan verschillen, op mijn werk zit hij er wel een kilometer naast, thuis hooguit een meter of acht.

Maurits van Baerle wijzigde deze reactie 11-07-2009 12:43 (5%)

Het grote: DAB+ digitale radio topic / IPv6 topic / OpenWRT topic

tx voor de Tip ;)

• Kixtart
  • Laatst online: 21:47

Kixtart

Destruction = Improvement

Utrecht is toch wat te ver uit de richting :)
(zo'n 148km ;) )

Kixtart wijzigde deze reactie 11-07-2009 15:08 (16%)

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0Henk 'm!
Ik zit eens in mijn profiles map te kijken, en ik zie 500 mb aan places.sqlite-xxx.corrupt staan... :X

Maar even uitzoeken wat dit is, want ongemerkt eet deze (ik denk) bug HD.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• hostname
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 28-03 01:11
Bij mij komen ze met Washington aanzetten. Is me toch echt iets te ver voor nuttig gebruik.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Cafe Del Mar
  • Laatst online: 25-03 09:06
Als je FF opstart en er zijn updates van addons en/of plugins, vraagt ie of je dat wil installeren. Kan je ergens instellen dat ie dat niet moet vragen, maar dat ie dat gewoon telkens doet?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 20:41
Update Notifier gebruiken :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Cafe Del Mar
  • Laatst online: 25-03 09:06
quote:
Dank u zeer voor deze tip. Ik heb me al enorm geërgerd aan dat update scherm. Nu hopen dat het wegblijft :).

• EfBe
  • Registratie: januari 2000
  • Niet online
quote:
Marzman schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 12:31:
Bij mij is het ook even snel, maar het ziet er uit als een persoonlijke blog. Waarom zou hij het dan aan moeten passen? Van mij mag hij het een fiasco vinden. Bij een blog op asp.net is er bij mij trouwens ook meteen een vooroordeel over de onafhankelijkheid van de schrijver :)
err.... jij wilt mijn onafhankelijkheid in twijfel trekken? Op grond van wat precies? Ik werk echt niet bij MS (noch gebruik ik IE)

Ik refereer in die post naar een thread op Mozilla's eigen forum, en die spreekt echt voor zich. Ook heb ik zelf filemon gedraaid om te zien wat er loos was (want hij startte hier echt traag op, min. 30-40 seconden) en zag al rap dat het door de temp file system traversal kwam. (net als dat hij alle fonts enumerate... echt een onnodige actie)
quote:
De koude start duurt bij mij de eerste keer wel vrij lang. Maar dat was bij Firefox 3 ook al zo en is niet helemaal eerlijk vergelijken met IE. Als je voor Firefox een preloader installeert dan start hij de eerste keer ook supersnel op.
Dat lijkt me sterk, aangezien het een entropy gathering is in NSS die elke keer runt dat Firefox vindt dat het nodig is (bijna iedere nieuwe sessie).

Het NSS team heeft de bug overigens al gefixed (zie https://bugzilla.mozilla.org/show_bug.cgi?id=501605#c121 en verder), al had de desbetreffende developer het eerst niet goed gedaan. Het is nog steeds een verschrikkelijke puinhoop die code, inclusief die rommelige patch, maar ze zitten er kennelijk niet zo mee daar, aangezien er niet echt naar mijn voorstel om die calls naar undocumented windows library methods maar te vervangen door de juiste calls geluisterd wordt. Het kan een ego-kwestie zijn, geen idee. Wat ik wel weet is dat ik zonder die code te runnen bugs vond die de patch developer over het hoofd zag terwijl hij toch echt die code geschreven heeft (incl. goto's :X): hij had de rommelige variabele die de filetraversal moet uitzetten wanneer een modern windows wordt gebruikt niet in alle codepaths gezet, en de goto's + code structuur zorgden ervoor dat het niet alleen een zooi is maar ook dat het moeilijk te onderhouden is.

Op zich is het voornaamste dat het uiteindelijk werkt natuurlijk, het punt is alleen dat ik niet echt merk dat sommige developers van NSS erg geinteresseerd zijn in een betere oplossing voor windows noch dat ze veel verstand hebben van het developen op windows (anders gebruik je network neighborhood niet voor entropy bepaling... |:( ). En dat terwijl miljoenen mensen deze code runnen iedere dag...

Mozilla / firefox dev team heeft hier ook niet zoveel schuld aan, ze roepen slechts code aan in NSS, wat al stamt uit de netscape tijd, en wellicht wat aan vervanging toe is hier en daar. Maar ja, wie gaat dat op zn schouders nemen? :)

EfBe wijzigde deze reactie 13-07-2009 16:59 (7%)

Lead developer of LLBLGen Pro.
https://fransbouma.com

• westlym
  • Registratie: december 2007
  • Nu online
mijn computer is de afgelopen dagen een paar gecrasht met FF 3.5. En wat versta ik onder crashen? Eerst loop FF 3.5 vast, en daarna mijn hele computer (Windows Xp Pro Sp 3). Hierna heb ik een week lang IE 8.0 gebruikt, geen crashes meer.
En ja, ik vind het jammer, want ik wil heel graag FF 3.5 gebruiken, met name voor de stabiliteit, maar dat gebeurt nu niet.

Hopelijk zal dit probleem met FF 3.5.1 verholpen worden.

• mcDavid
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 19:36
quote:
westlym schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 14:41:
mijn computer is de afgelopen dagen een paar gecrasht met FF 3.5. En wat versta ik onder crashen? Eerst loop FF 3.5 vast, en daarna mijn hele computer (Windows Xp Pro Sp 3). Hierna heb ik een week lang IE 8.0 gebruikt, geen crashes meer.
En ja, ik vind het jammer, want ik wil heel graag FF 3.5 gebruiken, met name voor de stabiliteit, maar dat gebeurt nu niet.

Gelukkig is 3.0 nog lang niet uitgerangeerd ;)

Maar wel jammer idd, dat er na een dusdanig uit de hand gelopen ontwikkeltijd toch nog zoveel bugs in zitten. Dit is niet goed voor het imago van firefox...

zcflevo.nl

• Marzman
  • Niet online

Marzman

quote:
westlym schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 14:41:

Ik heb twee paar keer gehad dat FF 3.5 gecrasht leek te zijn (in twee weken dus dat valt wel mee, firefox 3.0 was ook niet foutloos). Het programma verdween gewoon en stond soms wel en soms niet meer in de taakmanager. Windows bleef ook gewoon werken.

Alleen in de blauwe balk bovenin staat de build wat ik vrij lelijk vind staan. Waarschijnlijk omdat het de laatste RC was.

Marzman wijzigde deze reactie 14-07-2009 16:03 (7%)

/▌

quote:
Marzman schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 16:02:
Alleen in de blauwe balk bovenin staat de build wat ik vrij lelijk vind staan. Waarschijnlijk omdat het de laatste RC was.
Toevallig de Nightly Tester Tools geïnstalleerd?
Extra > Nightly Tester Tools > Options > Use custom title (vinkje weghalen)

• EfBe
  • Registratie: januari 2000
  • Niet online
3.5.1 komt erg snel nu. Public Exploit in 3.5: http://secunia.com/advisories/35798/. Als het goed is zit een fix voor de file scanning ook in 3.5.1. Ze hebben de code wel brak opgelost, (het called een undocumented win32 method, terwijl er een goede public variant is) maar goed, dat is hun zaak, de dinosaur die die code ownt wil het niet fixen.

Lead developer of LLBLGen Pro.
https://fransbouma.com

• mcDavid
quote:
EfBe schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 09:14:
3.5.1 komt erg snel nu. Public Exploit in 3.5: http://secunia.com/advisories/35798/. Als het goed is zit een fix voor de file scanning ook in 3.5.1. Ze hebben de code wel brak opgelost, (het called een undocumented win32 method, terwijl er een goede public variant is) maar goed, dat is hun zaak, de dinosaur die die code ownt wil het niet fixen.
sja niet brak oplossen betekent waarschijnlijk zowat dat hele onderdeel from scratch herschrijven. Dat doe je niet even snel voor een *.*.1 update...

zcflevo.nl

• Marzman
  • Niet online

Marzman

quote:
Wiethoofd schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 16:13:
[...]

Toevallig de Nightly Tester Tools geïnstalleerd?
Extra > Nightly Tester Tools > Options > Use custom title (vinkje weghalen)
O ja, voor die extensions. Thanks :)

[edit]en Firefox begon weer raar te doen. Alle schermen vielen weg (ook in de taakplanner, best vaag) en na 40 seconde wachten was Firefox weer terug.
quote:
Marzman schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 16:02:
[...]

Ik heb twee paar keer gehad dat FF 3.5 gecrasht leek te zijn (in twee weken dus dat valt wel mee, firefox 3.0 was ook niet foutloos). Het programma verdween gewoon en stond soms wel en soms niet meer in de taakmanager. Windows bleef ook gewoon werken.
Ik begin nu toch ook wel te balen van Firefox 3.5. Heb vandaag weer een paar keer gehad dat Firefox niet opstart (hij lijkt op te starten, maar verdwijnt. Vervolgens kijk ik in de taakplanner, daar staat hij ook niet maar plotseling start Firefox toch weer op. Is dit die bekende bug of is dit iets anders?

Marzman wijzigde deze reactie 15-07-2009 15:03 (64%)

/▌

Ik weet dat je niet teveel met je extensie moet leuren, maar ik heb er net een ontdekt: coolpreviews, dat wordt een grote denk ik.

• Evanescent
  • Registratie: september 2001
  • Niet online

Evanescent

Helemaal klaar voor de zomer!

quote:
Sjah schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 01:38:
Ik weet dat je niet teveel met je extensie moet leuren, maar ik heb er net een ontdekt: coolpreviews, dat wordt een grote denk ik.
Heb je hun privacy statement wel gelezen?
Log File Information: In connection with your use of Cooliris Products, we may collect log file information automatically reported by your browser each time you access a web page, and active client log file information regarding user interactions. When you register with or use the Cooliris Service, our servers automatically record certain information that your web browser sends whenever you visit any website. These server logs may include information such as your web request, Internet Protocol (“IP”) address, browser type, referring / exit pages and URLs, number of clicks, domain names, landing pages, pages viewed, and other such information.
Nou, laat maar. :X

I'm thankful for the Foo Fighters because I've never felt threatened by a foo
so that means they're doing a hell of a job on the frontlines!

tja ach, alsof je uberhaupt veel privacy op het net hebt. Soms lees ik privacyverklaringen wel, maar word er meestal niet opgewonden van. :)

• Evanescent
  • Niet online

Evanescent

Jij wordt er niet opgewonden van als een bedrijf aangeeft jouw hele browse gedrag te loggen? Goed, dat moet jij weten, maar ik vind het raar. :)

• Glacier
  • Registratie: juli 2000
  • Niet online
Hier is het wel stabiel, maar sommige websites doen een beetje raar sinds 3.5 heb ik het idee..de website van de NS bijvoorbeeld, ik kan geen werkzaamheden meer checken..of op sommige sites staat alles over elkaar heengekwakt..

Glacier wijzigde deze reactie 16-07-2009 08:37 (3%)

• DMaarten
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 11-06-2016

DMaarten

Sleep is GOOD!

Ben ik de enige btw die problemen heeft met sommige berichten op telegraaf.nl sinds de 3.5 update?

<edit>

ook de laatste versie van adblock plus 1.1 staat er op

DMaarten wijzigde deze reactie 16-07-2009 13:31 (25%)

Missing, loving and wanna hug you my Sweety
The bottom line is money, nobody gives a FUCK!
Fourthousand hungry children leave us per hour from starvation,
while billions are spent on BOMBS, Creating DEATH showers!

quote:
sjaakduhuuhl schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 02:37:
Jij wordt er niet opgewonden van als een bedrijf aangeeft jouw hele browse gedrag te loggen? Goed, dat moet jij weten, maar ik vind het raar. :)
Ja je hebt ook zeker wel een punt hoor. Heb um trouwens alweer uninstallt, ik juichte te vroeg.

• Marzman
  • Niet online

Marzman

quote:
sjaakduhuuhl schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 01:55:
[...]

Heb je hun privacy statement wel gelezen?
[...]

Nou, laat maar. :X
Dat hoeft van mij ook niet :), zo zullen ze de populaire websites wel verzamelen.

/▌

• Vhond
  • Niet online
quote:
Glacier schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 08:36:
Hier is het wel stabiel, maar sommige websites doen een beetje raar sinds 3.5 heb ik het idee..de website van de NS bijvoorbeeld, ik kan geen werkzaamheden meer checken..of op sommige sites staat alles over elkaar heengekwakt..
Ik zou de NS site niet te veel als goed voorbeeld willen noemen: hoe lang heeft het geduurd voordat deze site alleen op de toen vers uitgekomen Explorer 7 draaide, en in alle andere browser inclusief Microsoft's voorgangers niet....

• Glacier
  • Niet online
Het valt me nu ook op dat hij videobestanden in de url niet meer automatisch afspeelt, maar alleen een witte pagina laat zien..

• mcDavid
quote:
Glacier schreef op Thursday 16 July 2009 @ 18:32:
Het valt me nu ook op dat hij videobestanden in de url niet meer automatisch afspeelt, maar alleen een witte pagina laat zien..
Heb je wel de goeie media-plugins geinstalleerd dan? En de bestandstypes hieraan gekoppeld?

zcflevo.nl

• Marzman
  • Niet online

Marzman

quote:
mcDavid schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 18:46:
[...]

Heb je wel de goeie media-plugins geinstalleerd dan? En de bestandstypes hieraan gekoppeld?
Bij mij is het ook. Die witte pagina is normaal, maar Firefox 3 opende dan je videoplayer (voorbeeldlinkje uitzending gemist: http://cgi.omroep.nl/lega...O_1336457/bb.20090715.asf )

/▌

• mcDavid
quote:
Marzman schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 18:54:
[...]

Bij mij is het ook. Die witte pagina is normaal, maar Firefox 3 opende dan je videoplayer (voorbeeldlinkje uitzending gemist: http://cgi.omroep.nl/lega...O_1336457/bb.20090715.asf )
Ik moet met Fx 3.0.11 (ubuntu) eerst op F5 rammen... Dat al geprobeerd?

zcflevo.nl

3.5.1 ook uit, check je updateknop.

• Evanescent
  • Niet online

Evanescent

Idd. En hij zou nu ook sneller moeten starten, gezien deze bugfix:
501605 FIXED: very slow startup for Firefox 3.5 due to accessing IE Internet Temporary Files and Windows Temp folder.

Ik had er zelf geen last van, maar dat komt ws. doordat ik op een ssd werk.

Evanescent wijzigde deze reactie 17-07-2009 10:05 (9%)

• Glacier
  • Niet online
quote:
mcDavid schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 18:46:
Jep. Alles werkte perfect met 3.0.
quote:
mcDavid schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 20:00:
Ik moet met Fx 3.0.11 (ubuntu) eerst op F5 rammen... Dat al geprobeerd?
Jep. F5, ctrl-F5..wit scherm :P
quote:
Sjah schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 09:40:
3.5.1 ook uit, check je updateknop.
* Glacier is updating now

Glacier wijzigde deze reactie 17-07-2009 10:15 (49%)

• Matis
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 19:39

Matis

Rubber Rocket

Jeuj, de FP heeft hem ook opgepikt :)
meuk: Mozilla Firefox 3.5.1

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

• SpaceK33z
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 23-02 18:30

SpaceK33z

Webdeveloper

Hehe gelukkig! FireFox starte bij mij echt extreem sloom op. Ik kon in die tussen tijd nog mijn mail op starten en ook nog lezen :P.

• DerOllie
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 21:08

DerOllie

PSN / GT Sport = DerOllie

hmm goede update dus. Net ook hier geinstalleerd, even omdenken...

www.youtube.com/DerOllie

• Deezers
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 21:20
Op mijn netbook (Acer Aspire One 8GB SSD 512mb ram versie) geeft FF 3.51 de hele tijd een melding dat door ''Low Memory'' een script is gestopt en vervolgens zien alle webpagina's er niet meer uit... voor versie 3.5 had ik nooit last van die melding en deed de browser en alle webpagina's het prima. Nu heb ik dus om die 10 seconde zo'n melding op welke webpagina dan ook...

• Coyote76
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 02-10-2015
Bij mij werkt in 3.5.1 onder Geschiedenis de nieuwe herstelopties niet goed meer (werkte nog wel in 3.5):

* Onlangs gesloten tabbladen
* Onlangs gesloten vensters

Ze zijn grijs en niet selecteerbaar als Firefox geheel afgesloten is geweest, het werkt wel als er altijd nog een tab of venster overblijft.

Heb voor de aardigheid ook een nieuw profiel geprobeerd, maar zonder resultaat.

Zijn er nog meer mensen die hier last van hebben?

Coyote76 wijzigde deze reactie 18-07-2009 01:17 (28%)

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Al mijn problemen zijn voorbij (met betrekking tot het afsluiten en weer even duren voor het weer opstart) lijkt het met 3.5.1. Ik heb het in ieder geval niet meer gehad.

/▌

• mcDavid
Ik heb toch nog niet het idee, dat firefox 3.5 net als 3.0 met recht "the best firefox yet" genoemd kan worden...

Heb zelf gelukkig nog niet zoveel van de problemen ervaren, maar werk dan ook 90% van de tijd op ubuntu. En daar had shiretoko iig weer een probleem met de fonts.

zcflevo.nl

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Robert
  • Registratie: juni 2000
  • Laatst online: 16:38

Robert

You have your answer..

gaat niet helemaal goed met de security daar blijkbaar :'(
quote:
Voor de tweede keer in één week is er een zeer ernstig beveiligingslek in Mozilla's Firefox ontdekt, waardoor aanvallers kwetsbare systemen in het ergste geval volledig kunnen overnemen en een patch is niet beschikbaar. Dinsdag werd bekend dat er een kwetsbaarheid in Firefox 3.5 zat, dat misbruikt werd voordat Mozilla Firefox 3.5.1 uitbracht. Die versie blijkt ook niet waterdicht, want er is een proof-of-concept v online verschenen waardoor aanvallers de browser kunnen laten crashen of willekeurige code kunnen uitvoeren. De "Unicode Data Remote Stack buffer overflow" werd op 15 juli gemeld en zit niet alleen in Firefox 3.5 zoals de advisory meldt, maar volgens het Internet Storm Center ook in versie 3.5.1.
bron: http://www.security.nl/ar...illa_Firefox_ontdekt.html

Met noscript voorkom je de bug gelukkig wel :)

Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS

Acties:
  • 0Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Run

Ik lig er niet echt wakker van. Als eerste is het uiteraard een nieuwe Firefox versie die nog volwassen moet worden, als tweede brengt Mozille snel genoeg updates uit en als laatste is de kans dat je ermee te maken krijgt erg klein.

It takes two fools to argue.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Flokky
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 27-06-2012
Vinden jullie het normaal dat een browser, die idle staat, constant meer geheugen vraagt? Bij mij is dat zo een 32-64 kB/seconde. Spreken we dan niet over 'memory leaks'?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Kixtart

Kixtart

Net of het bij Internet Explorer beter is. Fouten/bugs komen altijd voor en de ene is op dit moment in dat opzicht niet beter dan de andere, zolang ze maar optijd updates leveren.

http://www.microsoft.com/...rity/advisory/972890.mspx
http://www.microsoft.com/...ty/bulletin/ms09-032.mspx

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Robert
  • Registratie: juni 2000
  • Laatst online: 16:38

Robert

You have your answer..

quote:
Kixtart schreef op zondag 19 juli 2009 @ 14:06:
Net of het bij Internet Explorer beter is. Fouten/bugs komen altijd voor en de ene is op dit moment in dat opzicht niet beter dan de andere, zolang ze maar optijd updates leveren.

http://www.microsoft.com/...rity/advisory/972890.mspx
http://www.microsoft.com/...ty/bulletin/ms09-032.mspx
Ik vergeleek het ook niet met IE, maar ik gebruik FF inderdaad wel omdat ik het geen prettig gevoel vind als er zeer eenvoudig te misbruiken exploits in mijn browser aanwezig zijn. In dit geval moet de standaard/onwetende gebruiker dus 3 keer updaten in 1? week tijd (en dat moet hij doen door op knopjes te klikken, gaat tenslotte niet automatisch zoals wel bij IE het geval is, maar die updates duren dan wel wat langer soms).

Robert wijzigde deze reactie 19-07-2009 14:21 (4%)

Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS

Acties:
  • 0Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Run

quote:
Flokky schreef op zondag 19 juli 2009 @ 14:04:
Vinden jullie het normaal dat een browser, die idle staat, constant meer geheugen vraagt? Bij mij is dat zo een 32-64 kB/seconde. Spreken we dan niet over 'memory leaks'?
Misschien ligt de oorzaak bij een add-on die brak is?
quote:
Robert schreef op zondag 19 juli 2009 @ 14:20:
[...]

Ik vergeleek het ook niet met IE, maar ik gebruik FF inderdaad wel omdat ik het geen prettig gevoel vind als er zeer eenvoudig te misbruiken exploits in mijn browser aanwezig zijn. In dit geval moet de standaard/onwetende gebruiker dus 3 keer updaten in 1? week tijd (en dat moet hij doen door op knopjes te klikken, gaat tenslotte niet automatisch zoals wel bij IE het geval is, maar die updates duren dan wel wat langer soms).
Om eerlijk te zijn heb ik nooit last van de auto update functie in Firefox. Maar als je dit toch stoort heb ik geen alternatief voor je, voor elke browser komen heel geregeld nieuwe updates uit. Overigens is drie maal per week updaten een uitzondering hoor.

XWB wijzigde deze reactie 19-07-2009 14:25 (54%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Bij mij gaat hij iddle niet meer geheugen gebruiken. Ik moet wel toegeven dat ik 90 MB aan de hoge kant vind voor een browser met 3 tabs open maar Firefox is nooit zuinig met geheugen geweest (maakt ook niet meer zo veel uit met de huidige geheugenprijzen).

/▌

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Voutloos
  • Niet online
quote:
Robert schreef op zondag 19 juli 2009 @ 14:20:
(en dat moet hij doen door op knopjes te klikken, gaat tenslotte niet automatisch zoals wel bij IE het geval is, maar die updates duren dan wel wat langer soms).
Die updates gaan wel automatisch. Met knopjes heb je het enkel iets eerder...

En 'wat langer' en 'soms' voor de IE updates is een behoorlijke understatement.

Voutloos wijzigde deze reactie 19-07-2009 14:26 (45%)

Talkin.nl daily photoblog

Acties:
  • 0Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Run

quote:
Marzman schreef op zondag 19 juli 2009 @ 14:24:
Bij mij gaat hij iddle niet meer geheugen gebruiken. Ik moet wel toegeven dat ik 90 MB aan de hoge kant vind voor een browser met 3 tabs open maar Firefox is nooit zuinig met geheugen geweest (maakt ook niet meer zo veel uit met de huidige geheugenprijzen).
Ik heb momenteel één website openstaan en Firefox gebruikt 80MB. In een systeem met 2GB of meer geheugen lijkt me dit geen enkel probleem.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Saven
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 20:45

Saven

Administrator

Ik vind het irri die nieuwe wachtwoord beheer, en de nieuwe tabs.
Bij de tabs kun je als er 1 tab maar open staat die niet sluiten, en dat + dingetje is gaar.

Acties:
  • 0Henk 'm!
quote:
Saven schreef op zondag 19 juli 2009 @ 14:42:
Bij de tabs kun je als er 1 tab maar open staat die niet sluiten, en dat + dingetje is gaar.
Dat plus dingetje valt uit te schakelen, staat in de openingspost hoe.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

quote:
Saven schreef op zondag 19 juli 2009 @ 14:42:
Ik vind het irri die nieuwe wachtwoord beheer, en de nieuwe tabs.
Wat is er precies veranderd dan? Als ik maar 1 tab heb, dan heb ik nooit de neiging om die te sluiten en je andere punten snap ik niet. Waarschijnlijk heb ik dat + dingetje niet omdat ik het ooit uitgezet heb of omdat het niet in mijn theme zit.

Het wachtwoordbeheer daar heb ik ook nog geen andere dingen in ontdekt. Maar daar doe ik ook niet zo veel mee, behalve soms rechtsboven op "onthouden" klikken.

/▌

Acties:
  • 0Henk 'm!
quote:
Marzman schreef op zondag 19 juli 2009 @ 14:24:
Ik vind 90 mb zeer netjes, ik zou 400 mb bij 3 tabs veel vinden, we leven in een tijd van 1gig of meer.
Maar op systemen met zeg 128 mb loopt Fx ook ,en gebruikt die maar 30mb oid, vertelde iemand mij laatst die zo'n pc nog had.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik heb het even vergeleken met IE en je hebt wel gelijk. IE pakt meer geheugen.

Wat me nu wel weer opvalt is dat is dat IE en Chrome elk tabje als apart proces opstarten en Firefox niet. Als ik de reclamepraat vaan Google Chrome moet geloven is het ouderwets om dat niet te doen.

/▌

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mcDavid
quote:
Sjah schreef op zondag 19 juli 2009 @ 14:45:
[...]

Ik vind 90 mb zeer netjes, ik zou 400 mb bij 3 tabs veel vinden, we leven in een tijd van 1gig of meer.
Maar op systemen met zeg 128 mb loopt Fx ook ,en gebruikt die maar 30mb oid, vertelde iemand mij laatst die zo'n pc nog had.
Klopt, als je veel geheugen beschikbaar hebt, pakt firefox ook meer om je cache te versnellen.
quote:
Marzman schreef op zondag 19 juli 2009 @ 14:48:
Ik heb het even vergeleken met IE en je hebt wel gelijk. IE pakt meer geheugen.

Wat me nu wel weer opvalt is dat is dat IE en Chrome elk tabje als apart proces opstarten en Firefox niet. Als ik de reclamepraat vaan Google Chrome moet geloven is het ouderwets om dat niet te doen.
Er is inderdaad wat voor te zeggen om het browsen over meerdere processen te verdelen. Dat staat dan ook op stapel voor firefox 3.6.

zcflevo.nl

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Pinjataaa
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 17-02 16:05

Pinjataaa

Hit me!

De nieuwe firefox heeft meer kapot gemaakt als goed, bij mij tenminste.

Bijvoorbeeld kleding winkels die van die zoom functies hebben, werken allemaal niet meer.
Nu moet ik daarvoor Internet Explorer opstarten, dat is niet de bedoeling hè? :+

PSN: Pinjataaa

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Evanescent
  • Niet online

Evanescent

Ik zit nu bij een vriend met IE te werken en ik vind het maar een laggy browser, hoor, ten opzichte van Firefox. :+
Thumbs up voor Firefox (en Opera zal ook wel goed zijn, maar die interface ligt mij gewoon niet)

Evanescent wijzigde deze reactie 19-07-2009 20:42 (32%)

• nachtrog
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 26-06-2013
quote:
Robert schreef op zondag 19 juli 2009 @ 13:55:
gaat niet helemaal goed met de security daar blijkbaar :'(

[...]
bron: http://www.security.nl/ar...illa_Firefox_ontdekt.html

Met noscript voorkom je de bug gelukkig wel :)
Het kan je firefox crashen, maar het is niet exploitable:

http://blog.mozilla.com/s...xploitable-cve-2009-2479/

Valt deze keer dus best mee.

• pinojo123
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 27-03 19:30
Ik ben eigenlijk altijd erg tevreden met FF.
Alleen nu is het privacy tabblad verandert en worden mijn wachtwoorden niet meer onthouden. :(

• Ilya
  • Registratie: december 2004
  • Niet online

Ilya

Eat your brain?

quote:
pinojo123 schreef op maandag 20 juli 2009 @ 10:34:
Ik ben eigenlijk altijd erg tevreden met FF.
Alleen nu is het privacy tabblad verandert en worden mijn wachtwoorden niet meer onthouden. :(
Jawel hoor.. staat alleen bij Security.

• pinojo123
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 27-03 19:30
En daar staat toch echt een vinkje bij wachtwoorden onthouden.

• Kixtart

Kixtart

Misschien eens uitschakelen, firefox restarten en weer aanzetten. Anders eens met een nieuw profiel testen.

edit, of dit:
http://www.mydigitallife....for-always-auto-complete/
http://support.mozilla.co...parentId=386727&forumId=1

Kixtart wijzigde deze reactie 21-07-2009 09:32 (55%)

☻/
/▌
/ \

• westlym
  • Registratie: december 2007
  • Nu online
bij mij blijft FF 3.5.1 crashen als ik videobestanden langdurig afspeel.
vind ik bestwel irritant, want crasht mijn hele windows.
in ie 8.0 crasht het niet, maar gezien dat ik heel veel opensource applicatie op mijn computer gebruik, wil ik ff 3.5.1 blijven gebruiken.

dus ik dacht dat de nieuwe update de crashes zou verhelpen, maar dus niet.

• XWB
  • Niet online

XWB

Run

• mcDavid
quote:
WTF is er tegenwoordig toch mis met in één klik bij je menu kunnen :? :/

Verder ziet het er wel gelikt uit :9. Ff kijken of ze ook een nieuwe linux/gnome theme hebben...

zcflevo.nl

• Jazzle
  • Registratie: november 2004
  • Niet online
quote:
Ik hoop dat 3.7 snel komt want ik vind firefox echt heerlijk, maar het ziet er echt niet uit in een aero dekstop.

• mcDavid
quote:
Jazzle schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 20:29:
[...]

Ik hoop dat 3.7 snel komt want ik vind firefox echt heerlijk, maar het ziet er echt niet uit in een aero dekstop.
https://addons.mozilla.or...fox/search?q=aero&cat=all

zcflevo.nl

• CoolGamer
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 15:07

CoolGamer

What is it? Dragons?

quote:
mcDavid schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 19:36:
WTF is er tegenwoordig toch mis met in één klik bij je menu kunnen :? :/
Zo heel vaak hoef je toch niet in de menu's te zijn? Eigenlijk een verspilling van ruimte op je scherm. Hij is ook weer met een druk op de knop weer terug, dus als je er moet zijn ben je er toch weer zo.

¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸

Er zijn ook niet voor niets add-ons zoals Tiny Menu en Menu Editor. * Wiethoofd gebruikt deze om meer ruimte te krijgen voor z'n URL-balk die die direct naast z'n menu heeft staan

• Jazzle
  • Registratie: november 2004
  • Niet online
quote:
Ik ben op de hoogte van deze extensions zoals glasser, maar ik vind die mockup nog een stuk mooier dan dat :)

• Smithers.83
  • Registratie: december 2003
  • Niet online

Smithers.83

het gezonde tegengeluid

Deze mock-ups hebben betrekking tot Fx 3.7, niet 3.6. Deze zal eerst verschijnen. De eerste alpha van 3.6 wordt deze maand verwacht en 3.6 deze herfst (zegt men :P). Anway, 3.6 zal wel de Windows 7 features als Aeropeek, jumplist e.d. bevatten.

Maar goed, zoals altijd, deze mock-ups kunnen nog compleet veranderd worden of helemaal niet worden geïmplementeerd.

Smithers.83 wijzigde deze reactie 21-07-2009 22:01 (19%)

• TommyGun
  • Laatst online: 27-03 09:52

TommyGun

Stik er maar in!

Al 'n workaround voor Tab Mix Plus (FF 3.5) ?

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

quote:
TommyGun schreef op zaterdag 25 juli 2009 @ 22:03:
Je zou met de al eerder en vaker genoemde Nightly Tester Tools de addon forced installen, hij werkt met 3.1b2 dus zal als het goed is ook moeten werken onder 3.5.1

• TommyGun
  • Laatst online: 27-03 09:52

TommyGun

Stik er maar in!

quote:
Wiethoofd schreef op zaterdag 25 juli 2009 @ 22:10:
[...]

Je zou met de al eerder en vaker genoemde Nightly Tester Tools de addon forced installen, hij werkt met 3.1b2 dus zal als het goed is ook moeten werken onder 3.5.1
Inderdaad, ik had beter moeten zoeken. Bedankt

Edit; de beta voor 3.5 werkt beter dan forced installeren; http://tmp.garyr.net/tab_mix_plus-dev-build.xpi

TommyGun wijzigde deze reactie 26-07-2009 11:10 (56%)

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0Henk 'm!
https://bugzilla.mozilla.org/show_bug.cgi?id=324164

een bug in Fx die wel op fixed staat maar bij mij werkt het volgende nog niet lekker: interne links die een nieuwe tab openen deed ik altijd dwingen indezelfde tab te openen. Dat is erin te krijgen door browser.link.open_newwindow op 1 te zetten. Helaas worden links vanuit externe programma's dan ook in de dan openstaande tab geopend. Ik zie niet hoe ik dat weer op de pre-3.5 manier kan krijgen, dat dus externe toepassingen gewoon een nieuwe tab openen., Het is of het een of het ander lijkt het. :(

http://forums.mozillazine...8cdc70439bf3ee52&start=15

daar komt het uitgebreid aan bod, ze zitten te wachten op een fix, tot zolang moet ik maar TMPlus installen..? |:(

Sjah wijzigde deze reactie 26-07-2009 21:25 (16%)

• Sjowhan
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 27-03 16:46
Probleempje waar ik niet zo 1-2-3 uit kom :{.

Ik heb een tijdje geleden een crash gehad (BSOD) op Vista. Kan gebeuren, maar nu is het probleem dat Firefox 3.0.12 mijn ingelogde sessies bij GOT/Autoweek en diverse andere fora niet (meer) onthoud.
Dit betekend als ik firefox afsluit, en weer opstart, ik overal uitgelogd ben en dus overal opnieuw moet inloggen. Is er een mogelijkheid om te bekijken waarom Firefox het niet meer opslaat? Ik heb de cookies/cache al eens volledig geleegd, maar alsnog geen vooruitgang.

Ik weet ook dat ik ook een nieuw profiel kan aanmaken, maar wil eerst bekijken of het probleem op een andere manier op te lossen is.

http://specs.tweak.to/5253

Een nieuw profiel aanmaken en je oude behouden is niet heel moeilijk, gewoon de %AppData%\Mozilla\Firefox\profiles.ini weggooien zorgt er voor dat er een nieuw profiel aangemaakt wordt in de Profiles map. De .ini even hernoemen of verplaatsen en dus later terugzetten zorgt er voor dat je oude profiel weer ingeschakeld wordt.

• Evanescent
  • Niet online

Evanescent

@ Wiethoofd: Je kunt toch gewoon Firefox -p starten en een profiel naast je huidige profiel maken :? Het oude profiel hoef je helemaal niet weg te gooien of zo.

Dat is idd nog een mogelijkheid 8)

• _XipHiaS_
  • Registratie: mei 2002
  • Niet online
Zie net dat 3.5.2 bij controleren op updates staat.

http://www.mozilla.com/en-US/firefox/3.5.2/releasenotes/

_XipHiaS_ wijzigde deze reactie 01-08-2009 17:11 (6%)

quote:
_XipHiaS_ schreef op zaterdag 01 augustus 2009 @ 17:00:
Zie net dat 3.5.2 bij controleren op updates staat
Bij mij staat er nog 3.5.2 beta op die releasenotes site:
quote:
v.3.5.2 Beta (Build 1), released July 31st, 2009

• Sjowhan
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 27-03 16:46
Ben een tijd bezig geweest, maar 't zit schijnbaar toch ergens in het profiel.. Ik heb een nieuw profiel aangemaakt en daarna de data gekopieerd van het 'corrupte' profiel (dus eigenlijk alleen andere naam) maar dat werkte dus ook niet.

Na het aanmaken van een 3de profiel, heb ik het probleem toch zelf kunnen oplossen. Misschien dat 't in de cookies.sqlite zit, dat hier een verkeerde verwijzing zit, maar ben blij dat het weer helemaal werkt..

http://specs.tweak.to/5253

Weet iemand of en hoe het mogelijk is om de addon iconen onderin je statusbar zonder extra addon in een andere volgorde neer te zetten? Ik kan alleen m'n IE-Tab icoon verslepen en ergens anders neerzetten, maar daar blijft het bij.

• filenox
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 26-03 22:32

filenox

Pom pom porn

Ik heb vandaag m'n netlog-profiel omgezet naar een Firefox-reclame-pagina :+
En aangezien door het best wel hoge vriendenaantal veel mensen opkomen heeft het miss nog wel wat nut :) Dat van die vrienden was trouwens gewoon een proof of concept gedoe. ;)

"You've got enemies? Good, that means you stood up for something in your life." - www.filenox.net
Meest recente blogpost: Wakker worden met Python, PHP, AS, ….

• Dr. Horrible
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 22:45
Wat zijn er trouwens ontzettend veel addons die niet compatible zijn met 3.5, erg jammer, want daar draait firefox natuurlijk om. Zonder addons is het niet veel. Heeft iemand een manier om een firefox profiel makkelijk te kunnen syncen tussen twee computers?

• HaTe
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 01:05

HaTe

haat niet

quote:
TommyGun schreef op zaterdag 25 juli 2009 @ 22:03:
Sinds gister is er een update beschikbaar voor 3.5. Werkt hier weer goed :)

FF 3.7 ziet er wel erg gelikt uit :o

Specs

@Horrible: nou nou is dat niet beetje negatief, Fx is niet enkel goed vanwege extensie's , of zou jij anders gewoon IE gebruiken?

Nouja, en een addon voor syncen, bestond die dan, nice? Ik weet enkel een programma om Folders te sycnchen maar dat is netto hetzelfde effect: AJC Directory Synchronizer.

• anandus
  • Registratie: februari 2001
  • Niet online
quote:
Dr. Horrible schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 00:32:
Wat zijn er trouwens ontzettend veel addons die niet compatible zijn met 3.5, erg jammer, want daar draait firefox natuurlijk om. Zonder addons is het niet veel. Heeft iemand een manier om een firefox profiel makkelijk te kunnen syncen tussen twee computers?
Weave? :) (* anandus gebruikt Weave al een tijdje op 3 computers en het werkt prima so far, ook al is het alhpa/beta)
Anders Foxmarks? (Ik weet niet wat je wil syncen?)

anandus wijzigde deze reactie 03-08-2009 11:44 (15%)

"Anti-intellectualism has been a constant thread winding its way through our political and cultural life, nurtured by the false notion that democracy means that 'my ignorance is just as good as your knowledge.'" -Isaac Asimov

Pagina: 1 2 3 ... 32 Laatste

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True