Naar mijn weten kan Apple zien wanneer je product is aangeschaft en bij welke winkel. Je garantie gaat in op de dag dat je het product aanschaft.CLB schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 14:52:
Hoort hier misschien niet helemaal thuis, maar gaat wel over m'n iPod Touch 2G.
Vandeweek gekocht in Maastricht, omdat we daar langskwamen (zelf woon ik in Den Haag) op de vakantie heenweg.
Nu ben ik op vakantie dus m'n bon kwijtgeraakt en zou ik graag willen weten hoe nu een nieuw aankoopsbewijs te bemachtigen.. Heb contant betaald dus het staat niet op m'n (internet)rekeningen vermeld en dergelijke.
Ik kan moeilijk terug naar de winkel, heb geen enkel bewijs dat ik 'm daar heb aangeschaft, maar ik wil wel graag weten dat ik garantie kan claimen mocht het nodig zijn... Iemand die weet hoe of wat ik dat alsnog kan regelen?
Je zou Apple kunnen vragen om hier een uitdraai van te maken zodat je met die uitdraai naar de desbetreffende zaak kan gaan om daar een nieuwe kassa-bon te laten maken. Maar dat is denk ik alleen interessant als je een aparte garantie-regeling hebt lopen via die winkel.