Daar heb je natuurlijk helemaal gelijk in maar Sense vangt al een hoop op waar gebruikers van de gewone Android een app voor nodig hebben. Wellicht zijn er al gebruikers van de Hero die iets gevonden hebben dat Sense niet bied. Een groot gedeelte van de discussie in het softwaretopic is overigens erg technisch.Verwijderd schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 22:11:
[...]
Hoe moeten wij nou weten wat nuttige apps voor jou zijn, er bestaan er duizenden. Kijk anders even in Android Software & Discussie
Dan buig je de discussie om?
Speciale HTC Hero apps zullen er niet zijn, aangezien het gewoon Android is..
Zodoende hoeft dat hier niet besproken te worden en wordt het ook niet opgenomen in de TS.
Speciale HTC Hero apps zullen er niet zijn, aangezien het gewoon Android is..
Zodoende hoeft dat hier niet besproken te worden en wordt het ook niet opgenomen in de TS.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Ik heb een beetje ruzie met mijn smtp server.
Ik heb t-mobile en kreeg smtp niet aan de praat. Ik de helpdesk aan de lijn gehad en die vertelde dat ik smtp.gprs.t-mobile.nl moet gebruiken.
Nou goed, ingesteld. Eerste mail ging vlekkeloos.
Nu wil er net nog 2 versturen, en blijven ze allebei in mijn postvak uit staan omdat er een smtp fout is opgetreden?
Iemand een idee of dit bij t-mobile ligt of een fout is in android?
Ik heb t-mobile en kreeg smtp niet aan de praat. Ik de helpdesk aan de lijn gehad en die vertelde dat ik smtp.gprs.t-mobile.nl moet gebruiken.
Nu wil er net nog 2 versturen, en blijven ze allebei in mijn postvak uit staan omdat er een smtp fout is opgetreden?
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Apps zul je toch echt zelf op moeten zoeken. Jij weet wat je hebben wil, en het is hier geen afhaalchinees voor allerlei applicaties. Zelf dus aub even wat moeite doen.Yoghi schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 22:37:
[...]
Daar heb je natuurlijk helemaal gelijk in maar Sense vangt al een hoop op waar gebruikers van de gewone Android een app voor nodig hebben. Wellicht zijn er al gebruikers van de Hero die iets gevonden hebben dat Sense niet bied. Een groot gedeelte van de discussie in het softwaretopic is overigens erg technisch.
Verwijderd
Ok wellicht niet echt Hero related maar ik zie ook niet echt een "algemeen" topic hiervoor.. Ik post het hier maar aangezien ik wel interesse in de Hero heb.
Voor mij is een telefoon een gebruiksvoorwerp; ik heb hem altijd los in de broekzak en ik heb een hekel aan hoesjes etc. Echt krasvrij zijn mijn toestellen dus niet te noemen
Kan het touchscreen van bv de Hero wat krassen hebben of gaat zo'n ding echt voor geen meter meer werken als er wat krasjes op de display komen?
Voor mij is een telefoon een gebruiksvoorwerp; ik heb hem altijd los in de broekzak en ik heb een hekel aan hoesjes etc. Echt krasvrij zijn mijn toestellen dus niet te noemen
Ik zou het schrikbarend vinden als er NU al mensen zouden zijn met een onbruikbaar Hero-scherm 
Volgens mij is het scherm niet van glas maar van hard kunststof. Dus een beetje oppassen zal wel nodig zijn.
Volgens mij is het scherm niet van glas maar van hard kunststof. Dus een beetje oppassen zal wel nodig zijn.
Nickname does not reflect reality
Verwijderd
Wellicht dat het in je broekzak wat zal gaan krassen, maar door het gebruik zelf denk ik niet zo snel. Het scherm bedien je met je vingers en niet zoals bij andere modellen met een pennetje. Dit pennetje zorgt er vaak voor dat er sneller krassen op komen (mijn ervaring).Verwijderd schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 00:08:
Voor mij is een telefoon een gebruiksvoorwerp; ik heb hem altijd los in de broekzak en ik heb een hekel aan hoesjes etc. Echt krasvrij zijn mijn toestellen dus niet te noemenKan het touchscreen van bv de Hero wat krassen hebben of gaat zo'n ding echt voor geen meter meer werken als er wat krasjes op de display komen?
Ikzelf wacht ook op de vergelijkingen met de iPhone schermen.
Daar kun je met sleutels op krassen wat je wil, maar krassen komen er niet op.
Daar kun je met sleutels op krassen wat je wil, maar krassen komen er niet op.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
ik heb een heel klein dood pixel in me scherm, hij is wit en je ziet hem haast niet, maar bestaat er een programma voor om te proberen die pixel tot leven te laten komen ?
heb al gezocht maar geen geluk
heb al gezocht maar geen geluk
Heel stomme vraag, zit je toevallig op dat moment in een WIFI omgeving.DennusB schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 23:04:
Ik heb een beetje ruzie met mijn smtp server.
Indien ja, dan kan op deze verbinding geen "relay" toegang tot de SMTP server worden gemaakt.
Zet je Wifi eens uit en probeer nogmaals, excuses als je dit al hebt gedaan.
Gr, Nick
You can't control the wind, but you can adjust your sails.
Kan iemand uitleggen wat het verschil is met de HTC Hero die op de Belgische markt uit komt?
Bij pdashop.be is hij nl pas beschikbaar vanaf 7 augustus. Is dit puur een juridische/administratieve kwestie, of is er effectief in verschil in bvb pre-loaded software? waarom zou ik hem nu al niet kopen op pdashop.nl?
Bij pdashop.be is hij nl pas beschikbaar vanaf 7 augustus. Is dit puur een juridische/administratieve kwestie, of is er effectief in verschil in bvb pre-loaded software? waarom zou ik hem nu al niet kopen op pdashop.nl?
Ook push email? Gisteren bleek dat prima te werken tot ik wifi en 3G uit het gezet omdat de accu bijna leeg was. Vanmorgen 3G weer aan, maar er komen geen mails binnen.. Handmatig updaten (of iedere x minuten) en werkt wel prima.Verwijderd schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 21:19:
evenals exchange
Still no luck with the marketplace
Wat betreft SMTP meuk en diverse verschillende netwerken: probeer een smtp server met authenticatie te gebruiken, dan heb je in verreweg de meeste gevallen geen problemen.
[ Voor 15% gewijzigd door voodooless op 30-07-2009 09:25 ]
Do diamonds shine on the dark side of the moon :?
Verwijderd
push werkt ook prima, zij het dat ik hem op 15 min heb staan. staat scheelt enorm in de battery en met 15 min vertraging kan ik nog wel leven.....voodooless schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 09:24:
[...]
Ook push email? Gisteren bleek dat prima te werken tot ik wifi en 3G uit het gezet omdat de accu bijna leeg was. Vanmorgen 3G weer aan, maar er komen geen mails binnen.. Handmatig updaten (of iedere x minuten) en werkt wel prima.
Still no luck with the marketplaceHeb een mail uitgedaan naar HTC support, eens kijken wat dat oplevert?
Wat betreft SMTP meuk en diverse verschillende netwerken: probeer een smtp server met authenticatie te gebruiken, dan heb je in verreweg de meeste gevallen geen problemen.
Market werkt ook prima. ff gmailaccount invoeren en je kunt shoppen
Dat is dus geen push mailVerwijderd schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 09:27:
push werkt ook prima, zij het dat ik hem op 15 min heb staan.
Zojuist de Hero binnen gekregen. Aanmelden bij Google werkt prima, market ook handig.
Exhange instellingen accepteert hij (wel even ssl aanvinken) maar vervolgens krijg ik een "Sync protocolfout", zonder verdere details. Het zou iets met een certificaat kunnen zijn.... maar waar installeer ik dat? En hoe zie ik verdere details omtrent de foutmelding?
Exhange instellingen accepteert hij (wel even ssl aanvinken) maar vervolgens krijg ik een "Sync protocolfout", zonder verdere details. Het zou iets met een certificaat kunnen zijn.... maar waar installeer ik dat? En hoe zie ik verdere details omtrent de foutmelding?
ik ben ook erg benieuwd naar de battery life icm exchange push mail..
als dit net zo slecht is als dat met mijn SEX1 was dan kan ie zo weer de prullenbak in.
als dit net zo slecht is als dat met mijn SEX1 was dan kan ie zo weer de prullenbak in.
Bears and Bulls
Wij gebruiken (nog) geen geldig cerfiticaat, en ik krijg hier gewoon een melding om het te accepteren, waarna het gewoon prima werkt.Fleurieus schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 09:39:
Topic voor abbo's is gesloten met 'n bepaalde reden dus daar hoeft hier dan ook niet over gediscussieerd te worden.Gipsy schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 09:10:
Kan iemand uitleggen wat het verschil is met de HTC Hero die op de Belgische markt uit komt?
Vind dat niet echt een abbo gerelateerde vraag. Gaat om het verschil in de toestellen (zonder abbo).
En het abbo topic is op slot gegaan omdat iedereen, ondanks waarschuwingen, telkens postte van mij toestel is binnen bij leverancier, mijn toestel onderweg, mijn toestel komt morgen, mijn toestel is er nog niet, etc.
Ik weet verder niet waarom de hero in belgie later beschikbaar is dan in nederland. Dacht dat het iets te maken het met een gelocaliseerde versie van youtube. Welke er voor belgie niet is. Maar door alle geruchten de laatste tijid waarom de Hero uitgesteld is/was. Weet ik ook niet meer wat nu wel of niet waar is.
Maar als jij het toestel los wilt kopen kan dat best in een Nederlandse shop. Het toestel is immers simlock vrij. Wel moet je voor reparatie etc ook je toestel weer naar Nederland toesturen voor garantie afhandelingen etc. Misschien daarom toch maar even wachten.....
En het abbo topic is op slot gegaan omdat iedereen, ondanks waarschuwingen, telkens postte van mij toestel is binnen bij leverancier, mijn toestel onderweg, mijn toestel komt morgen, mijn toestel is er nog niet, etc.
Ik weet verder niet waarom de hero in belgie later beschikbaar is dan in nederland. Dacht dat het iets te maken het met een gelocaliseerde versie van youtube. Welke er voor belgie niet is. Maar door alle geruchten de laatste tijid waarom de Hero uitgesteld is/was. Weet ik ook niet meer wat nu wel of niet waar is.
Maar als jij het toestel los wilt kopen kan dat best in een Nederlandse shop. Het toestel is immers simlock vrij. Wel moet je voor reparatie etc ook je toestel weer naar Nederland toesturen voor garantie afhandelingen etc. Misschien daarom toch maar even wachten.....
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
abbo topic gaat over:CLB schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 10:18:
[...]
Topic voor abbo's is gesloten met 'n bepaalde reden dus daar hoeft hier dan ook niet over gediscussieerd te worden.
1. Discussie over mooie aanbiedingen voor de HTC Hero.
2. Discussie en meldingen over wanneer we de Hero kunnen verwachten in de winkels.
3. Vragen over aanbiedingen die bij de HTC Hero horen
Mijn vraag gaat niet over een aanbieding, levertermijn of abbonnement. Mijn vragen gaan over ev. verschillende types van toestellen en verschillende markten & consequentie van in 1 bepaald land te kopen en in ander land te gebruiken. Ik begrijp niet waarom hier niet over mag gepraat worden.
Het zal geen ander type HTC Hero zijn. De hardware is sowieso hetzelfde, maar er zijn geruchten dat hij zonder youtube-applicatie komt. Uiteindelijk zou ik me daar niet zo druk over maken, hij heeft gewoon flash en anders zal zo'n applicatie vast wel via de market beschikbaar komen. In ieder geval is het bijna zeker dat er niets op de HTC Hero in België straks staat wat de Nederlandse ook niet heeft. Als je dus in Nederland kan bestellen en straks ook wel garantie kan hebt (weet niet hoe dat werkt met bestellen in een ander land, ook niet het topic hiervoor) dan kan je hem gerust in Nederland bestellen.Gipsy schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 09:10:
Ik weet verder niet wanneer je hem geleverd kan krijgen via pdashop (ik probeer hem zelf via de HI-winkel te krijgen, maar kan geen informatie krijgen wanneer die binnen komt sinds het abo-topic om onduidelijke redenen door CLB gesloten is).
Verwijderd
Is er iemand die HTC Hero bluetooth aan de praat heeft met een carkit?
Ik heb een Nokia CK-20W carkit en kan geen verbinding maken met de HTC Hero met beide profielen (Telefoon & Stereo Media)
Als ik alleen de telefoon profiel kies om verbinding te maken, doet hij dat wel. Zodra ik dan een gesprek wil opbouwen wordt gelijk de bluetotoh verbinding verbroken.
Dit geld ook voor alleen het stereo media profiel.
Ik vraag me af meedere personen dit soort probleem hebben met een carkit of andere bluetooth apparaten.
Ik heb een Nokia CK-20W carkit en kan geen verbinding maken met de HTC Hero met beide profielen (Telefoon & Stereo Media)
Als ik alleen de telefoon profiel kies om verbinding te maken, doet hij dat wel. Zodra ik dan een gesprek wil opbouwen wordt gelijk de bluetotoh verbinding verbroken.
Dit geld ook voor alleen het stereo media profiel.
Ik vraag me af meedere personen dit soort probleem hebben met een carkit of andere bluetooth apparaten.
Ik heb trouwens nog een vraagje. Hoe zit het met updates van Hero / Android? Ik heb geen ervaring nog met een Android telefoon, maar begrijp van nieuwtjes dat dit bij de G1 bij T-Mobile over de air werd verstuurd, werkt dit straks ook bij de HTC of moet je het dan via je computer updaten?
En stel straks komt Android 2.0 (Donut) uit .... kan dit zomaar geupdate worden bij de Hero, of moeten we wachten tot ze bij HTC een nieuwe versie van Sense maken en hoe lang kunnen we zo'n support blijven verwachten?
En stel straks komt Android 2.0 (Donut) uit .... kan dit zomaar geupdate worden bij de Hero, of moeten we wachten tot ze bij HTC een nieuwe versie van Sense maken en hoe lang kunnen we zo'n support blijven verwachten?
In het menu van mijn Hero zie ik wel een optie met "Zoeken naar firmware updates".Wubinator schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 11:20:
Ik heb trouwens nog een vraagje. Hoe zit het met updates van Hero / Android? Ik heb geen ervaring nog met een Android telefoon, maar begrijp van nieuwtjes dat dit bij de G1 bij T-Mobile over de air werd verstuurd, werkt dit straks ook bij de HTC of moet je het dan via je computer updaten?
Weet niet of dat iets is ?
hoe is het ringtone volume eigenlijk? probleem vaak met smartphones is dat de speaker niet veel is.
Bears and Bulls
Ik heb het toestel (als winnaar van de HTC actie) ook eindelijk binnen!
Eerste reactie: scherm is echt onzettend helder, alles ziet er haarscherp uit en het toetsenbord typt erg fijn.
Helaas moet ik gewoon tot 17.00 uur werken dus kan er nu niet mee spelen.
ik zal vanavond uitgebreid agenda, exchange, browser etc checken en even vergelijkend warenonderzoek met de iPhone.
Eerste reactie: scherm is echt onzettend helder, alles ziet er haarscherp uit en het toetsenbord typt erg fijn.
Helaas moet ik gewoon tot 17.00 uur werken dus kan er nu niet mee spelen.
ik zal vanavond uitgebreid agenda, exchange, browser etc checken en even vergelijkend warenonderzoek met de iPhone.
Verwijderd
hard genoeg. Vergelijkbaar het de touch pro 2mindcre8r schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 11:44:
hoe is het ringtone volume eigenlijk? probleem vaak met smartphones is dat de speaker niet veel is.
Htc Hero heeft een antismudge beschermlaag op het scherm zitten zodat vingerafdrukken niet zichtbaar worden. Ik ben van plan om een screenprotector voor het scherm aan te schaffen, maar weet niet of dit bij de hero wel nodig is.
Weten jullie mischien hoe krasvrij het scherm is?
Dan mag het hier dus ook niet:
RoD schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 21:54:
Dit topic gaat op slot.
Keer op keer moeten we waarschuwen dat dit topic geen dagboek is om je bestellingsstatus in te noteren. We blijven niet aan de gang. Tzt zal dit topic wel weer open gaan, zodra een van ons zin heeft om de zooi hier op te ruimen.
[ Voor 144% gewijzigd door DaannO op 30-07-2009 11:57 ]
Edit: snel weg
Ontopic:
Heeft iemand ervaring met de geluidskwaliteit op de 3,5 plug? Ben benieuwd hoe die zich verhoudt tot een goede mp3 speler.
Ontopic:
Heeft iemand ervaring met de geluidskwaliteit op de 3,5 plug? Ben benieuwd hoe die zich verhoudt tot een goede mp3 speler.
[ Voor 73% gewijzigd door theHoff op 30-07-2009 11:59 . Reden: offtopic offtopic reactie verwijderd. ]
Yes, ik heb m'n Hero ook eindelijk.. een hele stap ivm m'n N73, haha.
Maar ik heb een vraagje / probleempje met het synchroniseren: Ik kan contacten en agenda wel synchroniseren van PC naar Hero maar niet andersom. Dus wanneer ik een afspraak maak in m'n Hero agenda, neemt ie dat niet mee naar m'n PC...
Ik heb geprobeerd om de synchronisatie te laten starten vanaf de Hero maar dat maakt niets uit. Gezocht naar instellingen hierover op de Hero.. ook niets gevonden. In de sync Manager heb ik ook niets kunnen vinden/instellen...
Is dit een of andere beveiliging / regel? Of zie ik iets over het hoofd?
Maar ik heb een vraagje / probleempje met het synchroniseren: Ik kan contacten en agenda wel synchroniseren van PC naar Hero maar niet andersom. Dus wanneer ik een afspraak maak in m'n Hero agenda, neemt ie dat niet mee naar m'n PC...
Ik heb geprobeerd om de synchronisatie te laten starten vanaf de Hero maar dat maakt niets uit. Gezocht naar instellingen hierover op de Hero.. ook niets gevonden. In de sync Manager heb ik ook niets kunnen vinden/instellen...
Is dit een of andere beveiliging / regel? Of zie ik iets over het hoofd?
Ik heb er nu een middag en een ochtend mee gespeeld en ik vind 'm fantastisch. Typen was ff wennen maar gaat in landscape uitstekend. De voorspelling / correctie is echt briljant.
Ik vind 'm ook snel. Er waren hier nogal wat vraagtekens bij maar ik heb een paar browser windows open en een gedownloade messenger op de achtergrond actief. Hij reageert nog steeds onmiddellijk. Oh en de pdf viewer met de 222pagina's usermanual staat ook nog open
Ik vind 'm ook snel. Er waren hier nogal wat vraagtekens bij maar ik heb een paar browser windows open en een gedownloade messenger op de achtergrond actief. Hij reageert nog steeds onmiddellijk. Oh en de pdf viewer met de 222pagina's usermanual staat ook nog open
Ook de Hero binnen. Fijn toestel, voelt helemaal niet zo traag aan als sommige reviews doen vermoeden.
Wel heb ik ook het probleem van de Android Market...Bij het laden van de servicevoorwaarden gebeurt er gewoon niks, blijft hij maar laden. Dus ben erg benieuwd wat Voodooless van de support te horen krijgt.
Wel heb ik ook het probleem van de Android Market...Bij het laden van de servicevoorwaarden gebeurt er gewoon niks, blijft hij maar laden. Dus ben erg benieuwd wat Voodooless van de support te horen krijgt.
Verwijderd
Weet iemand hoe je op deze telefoon kunt instellen dat de apps die je download uit de market automatisch op je geheugenkaart gezet worden?
Handmatig mag natuurlijk ook, kan nu niets vinden om dat te regelen, hij zet ze automatisch op het interne geheugen en da's natuurlijk niet heel handig....
(overigens gebruik ik niet het bijgeleverde geheugenkaartje, weet niet of dit verschil maakt)
Handmatig mag natuurlijk ook, kan nu niets vinden om dat te regelen, hij zet ze automatisch op het interne geheugen en da's natuurlijk niet heel handig....
(overigens gebruik ik niet het bijgeleverde geheugenkaartje, weet niet of dit verschil maakt)
Ik heb de mijne vanmorgen aan mn Sony autoradio (Xplod) kunnen koppelen dat ging soepel. Heb een test gedaan en het werkt prima tot zover.Verwijderd schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 11:17:
Is er iemand die HTC Hero bluetooth aan de praat heeft met een carkit?
.....
Trouwens voor de Belgen die meelezen, als je de Hero koopt staat Belgie niet in de keuzelijst maar als je Nederlands-Luxemburg pakt krijg je wel een Azery toetsenbord.
Ik gebruik het zelf niet maar t is maar voor de liefhebbers.
Youtube werkt gewoon hier in Belgie op BASE
Nou er komen wel vingerafdrukken op hoor... Is geen ramp, maar onder bepaalde lichtinval zie je het gewoon.TolgaGok007 schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 11:45:
Htc Hero heeft een antismudge beschermlaag op het scherm zitten zodat vingerafdrukken niet zichtbaar worden. Ik ben van plan om een screenprotector voor het scherm aan te schaffen, maar weet niet of dit bij de hero wel nodig is.
Ja het zelfde geldt ook voor de iphone het is meer een laag die er voor zorgt dat het niet zo erg is als op een toestel zonder die laag.Mj2sL schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 12:52:
[...]
Nou er komen wel vingerafdrukken op hoor... Is geen ramp, maar onder bepaalde lichtinval zie je het gewoon.
Weet iemand of het scherm hetzelfde is als bij de diamond reeks? Of iig net zo 'goed' aanvoelt.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Had ik eerst ook, maar toen ik de telefoon een keer uit en aan heb gezet kon ik opeens wel op Android Market. Waarschijnlijk heb je dat ook al geprobeerd, maar zo niet: zou ik het even doen.voodooless schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 09:24:
Still no luck with the marketplaceHeb een mail uitgedaan naar HTC support, eens kijken wat dat oplevert?
Gaat over levering en de bijbehorende termijn dus hoort hier niet thuis, simpel zat.
Ik sluit geen topics hoorjandehoop schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 10:48:
sinds het abo-topic om onduidelijke redenen door CLB gesloten is).
Staat in de TS. Is geen Google Experience phone, dus updates werken niet via 'de air'Wubinator schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 11:20:
Check de reviews.. Geluid is uuuuberhard zeggen ze!mindcre8r schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 11:44:
Dan moet je hem 'rooten'Verwijderd schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 12:47:
Weet iemand hoe je op deze telefoon kunt instellen dat de apps die je download uit de market automatisch op je geheugenkaart gezet worden?
Er komen ook gewoon vingerafdrukken op! Die smudge-laag houdt alleen in dat je er in 1 veeg afhebt.Mj2sL schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 12:52:
[...]
Nou er komen wel vingerafdrukken op hoor... Is geen ramp, maar onder bepaalde lichtinval zie je het gewoon.
*knip* aub niet kicken binnen 24 uur
[ Voor 91% gewijzigd door pven op 30-07-2009 13:49 ]
Wèh zedde gij??
Weet iemand trouwens of er een limiet is op het uitbreidbaar geheugen (microSD)? 4 GB zou wel moeten kunnen toch?
MicroSD 2.0 wordt ondersteund dus dat is tot 32GB.
Hij accepteert die nieuwe microsd kaartjes. Ik heb er 16gb in, maar 32 werkt ook.Gersompie schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 13:47:
Weet iemand trouwens of er een limiet is op het uitbreidbaar geheugen (microSD)? 4 GB zou wel moeten kunnen toch?
Een ietwat bekendere naam is ook wel microSDHC
Hero is SDHC compatibel, wat gaat tot 32 gig...Gersompie schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 13:47:
Ik vroeg me trouwens af, het ging erover dat er enkel op de witte versie van de Hero een antismudge laag zat. Zijn dit mensen die kunnen bevestigen dat deze laag ook op de bruine versie zit?
[ Voor 25% gewijzigd door Rvanlaak op 30-07-2009 14:00 ]
Dat ging over de teflon laag achter op de telefoon
brabbelaar schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 13:57:
[...]
Hij accepteert die nieuwe microsd kaartjes. Ik heb er 16gb in, maar 32 werkt ook.
Tegenstrijdig!Rvanlaak schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 13:58:
[...]
Hero is SDHC compatibel, wat gaat tot 32 gig...
32 Gig zou wel relaxed zijn i.v.m dat ding als Ipod gebruiken. Maar kan het?
Een makkelijke oplossing van dit probleem zou een linkje naar een htc-hero-shop ofzo.
Is dat nog kleiner dan normale microSD? Zag in een webshop namelijk een microSDHC met een adapter naar normale microSD..
Sorry; vanaf nu hoort het eigenlijk in accesoirestopic maarja, zo lastig een discussie ergens ander voortzetten
In de TS staan de specs van het toestel:jandehoop schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 14:02:
[...]
[...]
Tegenstrijdig!
Een makkelijke oplossing van dit probleem zou een linkje naar een htc-hero-shop ofzo.
CLB in "HTC Hero"
En anders hebben we HTC nog:
http://www.htc.com/nl/product/hero/specification.html
ehm, ik zie 2 x hetzelfde staan...jandehoop schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 14:02:
[...]
[...]
Tegenstrijdig!
Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl
Wie kan er met zekerheid zeggen dat de G2 Touch de normale HTC Hero is, voornamelijk dus met HTC Sense??? Gelezen dat die er niet op zit namelijk...
Wèh zedde gij??
Ik ben erg blij met mijn toestel! Ik heb 'm vanmorgen binnen gekregen, gewonnen met de HTC actie (htctje.nl). Valt me allemaal reuze mee qua snelheid, aangezien er veel negatieve reacties op waren was ik hier wel bang voor.
Hoe moet dit precies? Kon zo niks vinden @ Google.
Net support mail terug gehad van HTC. Blijkbaar ben ik niet de enige die een niet werkende marketplace heeft. Ze zijn nu gegevens aan het verzamelen, en ik hoor er nog van.
Even afwachten dus. Verder geen problemen meer gehad.
Even afwachten dus. Verder geen problemen meer gehad.
De T-Mobile versie van de Hero is niet voorzien van de HTC Sense User Interface. Je zult het, behalve met de SIMlock, dus moeten doen met de standaard Android (1.5) UI.Havocnl schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 14:18:
Wie kan er met zekerheid zeggen dat de G2 Touch de normale HTC Hero is, voornamelijk dus met HTC Sense??? Gelezen dat die er niet op zit namelijk...
[ Voor 99% gewijzigd door XENTiC op 30-07-2009 14:28 ]
Zo. Vanochtend mij HTC hero binnengekregen via de HTC actie. Super blij mee. Gaat goed rap nu nog leuke dingen instellen. Maar die snelheid valt me erg mee.
euhm.. http://www.google.nl/search?q=tmobile+g2+touch+senseHavocnl schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 14:18:
eerste resultaat en dan:
Just a refresher - the G2 Touch is the T-Mobile UK name for the HTC Hero, but for all intents and purposes they are the exact same phone.
Inmiddels een dagje in mijn bezit en lekker mee kunnen spelen. Ik heb hiervoor de Diamond en de HD gehad. Deze twee toestellen kunnen echter niet in de schaduw staan van dit toestel; wat is WM traag en lomp vergeleken met Android. Ook Sense draait veel soepeler en intuitiever dan TouchFlo.
Het is zelfs voor het eerst dat ik een paar iPhone jongens een beetje beteuterd naar het toestel zie kijken, want sommige functionaliteiten werken gewoon leuker/beter dan op de iPhone.
De Android Market is ook super, al ben ik nog op zoek naar een goeie RSS reader (gebruik nu NewsRob).
Al met al, voor de twijfelaars; rennen naar de winkel...
Het is zelfs voor het eerst dat ik een paar iPhone jongens een beetje beteuterd naar het toestel zie kijken, want sommige functionaliteiten werken gewoon leuker/beter dan op de iPhone.
De Android Market is ook super, al ben ik nog op zoek naar een goeie RSS reader (gebruik nu NewsRob).
Welke functionaliteiten? Ben benieuwd wat er beter werkt op de HTC Hero.Nielsepiels schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 14:42:
hoever is je batterij nu leeg?Nielsepiels schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 14:42:
Inmiddels een dagje in mijn bezit en lekker mee kunnen spelen. Ik heb hiervoor de Diamond en de HD gehad. Deze twee toestellen kunnen echter niet in de schaduw staan van dit toestel; wat is WM traag en lomp vergeleken met Android. Ook Sense draait veel soepeler en intuitiever dan TouchFlo.
Ik heb de Hero ook sinds vandaag in bezit. Maar ik kom niet helemaal uit het volgende:
- Ik heb m'n contacten in Outlook
- Deze sync ik met HTC Sync naar de HTC Hero
- nu wil ik dat deze contacten via de HTC Hero gesynced worden met Google Contacts
Maar het lijkt erop dat dit niet kan. Tot nu toe laat hij alleen de contacten van Google Contacts _zien_ in de HTC Hero en _synced_ hij 't niet met de contacten in de telefoon. Hopelijk heb ik het mis?
- nu wil ik dat deze contacten via de HTC Hero gesynced worden met Google Contacts
Maar het lijkt erop dat dit niet kan. Tot nu toe laat hij alleen de contacten van Google Contacts _zien_ in de HTC Hero en _synced_ hij 't niet met de contacten in de telefoon. Hopelijk heb ik het mis?
De widgets sowieso, het kompas in Google Maps/Streetview, de Twitter app gooit ook hoge ogen, Layar (uit de Android Market). Ook Footprints is een leuke applicatie...Welke functionaliteiten? Ben benieuwd wat er beter werkt op de HTC Hero.
Na een dag intensief klooien is de batterij wel leeghoever is je batterij nu leeg?
[ Voor 5% gewijzigd door Nielsepiels op 30-07-2009 15:27 ]
Heb hem ook, kom van een iPhone 2G af, maar het lijkt erop dat ik die geen moment ga missen. Het touchscreen is gewoon even responsief, de UI is super, en tja, het werkt gewoon lekker. Zelfs het keyboard vind ik beter dan op de iPhone!
Overigens zie je soms wel heel lichte vertraging (ik moet ook nog wat widgets opruimen), maar ik vind dat de reviewers het zwaar hebben overdreven. Zo noemt Gizmodo de Hero "tragically flawed" omdat ie zo traag zou ijn, nou ik vind het gewoon een superding hoor, die iPhone kan wel op marktplaats.
Overigens zie je soms wel heel lichte vertraging (ik moet ook nog wat widgets opruimen), maar ik vind dat de reviewers het zwaar hebben overdreven. Zo noemt Gizmodo de Hero "tragically flawed" omdat ie zo traag zou ijn, nou ik vind het gewoon een superding hoor, die iPhone kan wel op marktplaats.
Wat is de standaard pin code die je de eerste keer moet intoetsen?
Heb al 1 van de 3 pogingen verpest met 0000. Kan niets vinden in het boekje.. heb sowieso geen dik boekje gekregen.. alleen een snelstartgids
OOOOmg.. is natuurlijk gewoon pin van de simkaart uit m'n oude mobiel xD

OOOOmg.. is natuurlijk gewoon pin van de simkaart uit m'n oude mobiel xD
[ Voor 65% gewijzigd door Gersomvg op 30-07-2009 15:46 ]
Ik weet niet waar nielsepiels op doelde natuurlijk maar wat mij erg prettig heefd verrast is oa sipdroid dit is een voip applicatie die zoals verwacht lekker in de achtergrond draait en calls accepteerd. Maar hij kan ook uitgaande gesprkken afvangen en over voip sturenJvdS schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 14:48:
[...]Welke functionaliteiten? Ben benieuwd wat er beter werkt op de HTC Hero.
Dus als mn bundel leeg is verzet ik een schakelaar en alles gaat via voip tot ik het weer terug zet. Verder werkt het previewen van berichten (im en sms) in de "taskbar" erg handig.
edit:
Heeft er iemand al een manier gevonden om niet alle contacts met gmail te syncen maar alleen je zelf gemaakte? (dus niet die automagisch aangemaakte van gmail)
De procedure hiervoor van de eerdere androids werkt niet op de hero.
Opgelost Ga naar People->Groups->Menu->Sync Groups En dan All Contacts oid uitvinken.
Hij synct trouwens de standaard gmail groepen niet
[ Voor 22% gewijzigd door martijnve op 30-07-2009 16:27 ]
Mini-ITX GamePC: Core i5 3470 | 16GB DDR3 | GTX 970 4GB | Samsung 830 128GB | Dell u2711 (27", IPS,1440p), 2343BW
Heeft iemand enig idee hoe ik makkelijk mijn contacts uit mijn Nokia naar de Hero krijg?
Ik had zojuist door een probleem alle contacts uit Outlook dubbel staan in mijn Hero telefoonboek. Na verwijderen, was ook mijn Outlook leeg
Niet zo handig is (maar stiekem wel logisch).
Via BT contacts overzenden werkt in ieder geval niet
Ik had zojuist door een probleem alle contacts uit Outlook dubbel staan in mijn Hero telefoonboek. Na verwijderen, was ook mijn Outlook leeg
*knip*Al mijn contacten uit GMAIL stonden nu ook tussen mijn normale contacten. Dus toen heb ik in emails weggehaald uit mijn e-mail geschiedenis die hij automatisch opsloeg in een aparte map, blijkt dat hij dan gelijk alle e-mails weghaald van personen die ik had opgeslagen in 'My Contacts', in een aparte map dus.. Nu ben ik al m'n e-mail adressen kwijt dus omdat hij dan ook gelijk alle mappen leegt.
Wtf, ik kan HTC Sync nergens vinden op de officiele site en zelfs over de Hero is niks te vinden op de support page
Matig je taal aub.
Wtf, ik kan HTC Sync nergens vinden op de officiele site en zelfs over de Hero is niks te vinden op de support page
Matig je taal aub.
[ Voor 101% gewijzigd door RoD op 30-07-2009 16:34 ]
Dit topic is om de telefoon te bespreken. Dit soort zaken horen er dus niet thuis.
[ Voor 77% gewijzigd door RoD op 30-07-2009 16:12 ]
In the beginning there was nothing,and even that exploded!
Als je ze van je nokia op je pc kunt krijgen kun je ze daarna in gmail uploaden en dan vandaar naar je pc (als je gmail gebruikt tenminste)voodooless schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 16:02:
Heeft iemand enig idee hoe ik makkelijk mijn contacts uit mijn Nokia naar de Hero krijg?
Ik had zojuist door een probleem alle contacts uit Outlook dubbel staan in mijn Hero telefoonboek. Na verwijderen, was ook mijn Outlook leegNiet zo handig is (maar stiekem wel logisch).
Mini-ITX GamePC: Core i5 3470 | 16GB DDR3 | GTX 970 4GB | Samsung 830 128GB | Dell u2711 (27", IPS,1440p), 2343BW
Ik word doodziek van die tering apparten die lopen te syncen. Op m'n iPod altijd zoveel gezeik en nu met de HERO ook weer. Even GMAIL account invoeren op de telefoon en ik ben opeens al mijn e-mail contacten kwijt. Zowel in de telefoon als op m'n gmail account. Bedankt!!

Dat syncen met je Google Contacts..gaat automagisch. Al kun je het wel forseren...dmv een handmatige sync.Bij mijn GMail contacts staan na een sync actie ook de mobiele contacten (Voicemail/klantenservice) etc.vanardenne schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 15:17:
Ik heb de Hero ook sinds vandaag in bezit. Maar ik kom niet helemaal uit het volgende:
[ Voor 7% gewijzigd door TheVMaster op 30-07-2009 16:35 ]
wow! Dat is heftig! Ik had me juist zo verheugd op syncen! Heb al mijn contacten met volledige naam inclusief adres / geboortedatum ingevoerd. Heeft me echt weken gekost om al die info te verzamelen. Dat riskeer ik nu kwijt te raken?RichardvdD schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 16:30:
Ik word doodziek van die tering apparten die lopen te syncen. Op m'n iPod altijd zoveel gezeik en nu met de HERO ook weer. Even GMAIL account invoeren op de telefoon en ik ben opeens al mijn e-mail contacten kwijt. Zowel in de telefoon als op m'n gmail account. Bedankt!!![]()
![]()
edit: Via "gmail - contacts - export" kan je heel makkelijk een backup maken, niet onverstandig als ik dit zo hoor.
[ Voor 8% gewijzigd door jandehoop op 30-07-2009 16:44 ]
Je kan nu toch een backup maken voordat je begint ?jandehoop schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 16:38:
[...]
wow! Dat is heftig! Ik had me juist zo verheugd op syncen! Heb al mijn contacten met volledige naam inclusief adres / geboortedatum ingevoerd. Heeft me echt weken gekost om al die info te verzamelen. Dat riskeer ik nu kwijt te raken?
Ik haat PC applicaties voor telefoons, heb ik er dus ook niet op staan, daarnaast heb ik hier geen Nokia kabel en een BT PC hier, en ook gmail heb ik nietmartijnve schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 16:28:
Als je ze van je nokia op je pc kunt krijgen kun je ze daarna in gmail uploaden en dan vandaar naar je pc (als je gmail gebruikt tenminste)
Anyway. lang leven backups! Contacts zijn terug gezet, en ik heb ze dan ook maar direct effe geupdate
Dus al jouw contacten in je telefoon, staan nu ook in je Gmail contacts? wat raar dat hij dat bij mij helemaal niet doet dan.TheVMaster schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 16:34:
[...]
Dat syncen met je Google Contacts..gaat automagisch. Al kun je het wel forseren...dmv een handmatige sync.Bij mijn GMail contacts staan na een sync actie ook de mobiele contacten (Voicemail/klantenservice) etc.
Als tie zo praat, dan verwacht ik dat het wel aan hem zelf zal liggen. Gevalletje RTFM lijkt me. Ik zou me er niet te veel zorgen over maken.jandehoop schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 16:38:
[...]
wow! Dat is heftig! Ik had me juist zo verheugd op syncen! Heb al mijn contacten met volledige naam inclusief adres / geboortedatum ingevoerd. Heeft me echt weken gekost om al die info te verzamelen. Dat riskeer ik nu kwijt te raken?
edit: Via "gmail - contacts - export" kan je heel makkelijk een backup maken, niet onverstandig als ik dit zo hoor.
Voor het syncen van de contacten heeft provider Hi iets makkelijks gemaakt bij 'Mijn Hi'. Heb op dit moment nog 'n symbian toestel welke deze simpel kan synchroniseren. Het mooie is daarna nog dat ik online deze contacten kan koppelen aan een Hyves profiel waarna Hi de geboortedata en profielfoto's ophaalt. Dit heeft overigens niets met Android te maken.
Nu is mijn vraag dus in hoeverre dit synchroniseren ook met de Hero lukt. Over een aantal dagen krijg ik ook dit toestel binnen en zou dan graag m'n contacten op deze simpele manier syncen. Ofwel, heeft iemand al 't toestel via Hi aan de praat en lukt het om te syncen?
Nu is mijn vraag dus in hoeverre dit synchroniseren ook met de Hero lukt. Over een aantal dagen krijg ik ook dit toestel binnen en zou dan graag m'n contacten op deze simpele manier syncen. Ofwel, heeft iemand al 't toestel via Hi aan de praat en lukt het om te syncen?
Ik heb die functionaliteit ook in m'n WM foon, maar je zult volgens mij aan moeten zetten dat ie ook contacten moet syncen...vanardenne schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 16:46:
[...]
Dus al jouw contacten in je telefoon, staan nu ook in je Gmail contacts? wat raar dat hij dat bij mij helemaal niet doet dan.
offtopic:
*snif* ik wil er ook één...vorige week 2 x gereden voor HTC actie, maar was te laat...
ach ja...ff doorsparen
*snif* ik wil er ook één...vorige week 2 x gereden voor HTC actie, maar was te laat...
ach ja...ff doorsparen
Lijkt mij ook. Heb nu 100x een andere Rom er op gezet, 100x alles gesynced, gaat allemaal prima. Na het invoeren van je GMail gegevens staan binnen een paar seconden al je contacts, afspraken etc. op je mobiel.bertjeee schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 16:49:
Als tie zo praat, dan verwacht ik dat het wel aan hem zelf zal liggen. Gevalletje RTFM lijkt me. Ik zou me er niet te veel zorgen over maken.
Inclusief adressen. Als je op een adres van een contact klikt opent Google Maps en zié je de lokatie ook. Top.
Dat denk ik niet. Volgens mij is hij nog niet te krijgen via HI.Rvanlaak schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 16:50:
Voor het syncen van de contacten heeft provider Hi iets makkelijks gemaakt bij 'Mijn Hi'. Heb op dit moment nog 'n symbian toestel welke deze simpel kan synchroniseren. Het mooie is daarna nog dat ik online deze contacten kan koppelen aan een Hyves profiel waarna Hi de geboortedata en profielfoto's ophaalt. Dit heeft overigens niets met Android te maken.
HTC Sync staat op je geheugenkaartje, evenals de manual...Wtf, ik kan HTC Sync nergens vinden op de officiele site en zelfs over de Hero is niks te vinden op de support page
Verwijderd
Je kan syncen gewoon uitzetten hoor, gewoon ergens onder settings. Dan kun je het allemaal manueel bijhouden.RichardvdD schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 16:30:
Ik word doodziek van die tering apparten die lopen te syncen. Op m'n iPod altijd zoveel gezeik en nu met de HERO ook weer. Even GMAIL account invoeren op de telefoon en ik ben opeens al mijn e-mail contacten kwijt. Zowel in de telefoon als op m'n gmail account. Bedankt!!![]()
![]()
Het duurde overigens wel een tijd voordat ik mijn GMail contact (daar had ik er een aangemaakt bij wijze van test) in m'n telefoon kon terugvinden. Toen ben ik op zoek gegaan en vond ik de sync instellingenvanardenne schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 16:46:
[...]
Dus al jouw contacten in je telefoon, staan nu ook in je Gmail contacts? wat raar dat hij dat bij mij helemaal niet doet dan.
Even een vraagje, heb nu een simpel Vodafone abonnement waarmee ik af en toe online ga (dus geen blox). Ik schakel pas op Internet blox over als de Hero binnen is, maar wat als ik straks mijn simkaartje in de Hero plaats, maakt hij dan direct permanent een 3g verbinding aan of kan ik dat uitzetten?
'I'm nearly thirty you know. I'm not 15. By now I should be able to talk to a woman without accidentally saying "nipples" or "gusset". Or, or, "Did you know you can make candles out of human fat"'
http://shop.www.hi.nl/hi/RAPRD/HTC-Hero/THTHERObr.html : Wel dusjandehoop schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 17:05:
[...]
Dat denk ik niet. Volgens mij is hij nog niet te krijgen via HI.
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
Kan je uitzetten ja.StefSOFT schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 17:29:
maakt hij dan direct permanent een 3g verbinding aan of kan ik dat uitzetten?
[ Voor 82% gewijzigd door Brad Pitt op 30-07-2009 17:34 ]
Ik weet niet waar nielsepiels op doelde natuurlijk maar wat mij erg prettig heefd verrast is oa sipdroid dit is een voip applicatie die zoals verwacht lekker in de achtergrond draait en calls accepteerd. Maar hij kan ook uitgaande gesprkken afvangen en over voip sturen 
[/quote]
welk voip progje is dat?
/edit:
ahh... sipdroid.. sorry, ik las er zo snel overheen dat ik dacht dat het een tikfout was
[/quote]
welk voip progje is dat?
/edit:
ahh... sipdroid.. sorry, ik las er zo snel overheen dat ik dacht dat het een tikfout was

[ Voor 14% gewijzigd door brabbelaar op 30-07-2009 17:47 ]
Verwijderd
En mocht je m per abuis gewist hebben. LinkNielsepiels schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 17:11:
[...]
HTC Sync staat op je geheugenkaartje, evenals de manual...
Afsluiten kan niet met de meeste apps. Dit regelt Android allemaal zelf. Geheugen nodig? Dan wordt er een op de achtergrond draaiende app afgesloten. Services eventueel ook, die erna indien nodig gewoon weer worden ingeladen. Hoef je je niet druk om te maken.brabbelaar schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 17:53:
Is er een manier om te zien welke applicaties ik open heb/ om ze af te sluiten?
Bijvoorbeeld: als ik de browser eenmaal heb opgestart lijkt die open te blijven, evenals pdf reader. Waar zit de alt-f4?
Je kan het wel forceren met progs als TasKiller of Advanced Task Manager, maar is meestal niet nodig.

[ Voor 13% gewijzigd door Brad Pitt op 30-07-2009 18:03 ]
Ik heb dat inderdaad ook geprobeerd. Ik neem aan dat jij bedoelt onder 'instellingen' | 'gegevenssynchronisatie' | 'google'?TheVMaster schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 17:23:
[...]
Het duurde overigens wel een tijd voordat ik mijn GMail contact (daar had ik er een aangemaakt bij wijze van test) in m'n telefoon kon terugvinden. Toen ben ik op zoek gegaan en vond ik de sync instellingenDaar kun je het syncen ook forseren dus..
Ook als ik daar forceer, zet hij niet mijn telefooncontacten naar google contacts (ik heb google apps mail). Ik heb 'sync groupen' aan staan onder contacten
edit: ik krijg nu een 'momenten problemen met de synchronisatie'-error...
*weg* niet kicken binnen 24 uur.
[ Voor 92% gewijzigd door RoD op 30-07-2009 18:26 ]
Hij wordt inderdaad nog niet verzonden via Hi, maar is er niet iemand van de HTC actie welke Hi heeft?jandehoop schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 17:05:
[...]
Dat denk ik niet. Volgens mij is hij nog niet te krijgen via HI.
Daarnaast: kun je op de Hero sync profielen aanmaken zoals dat in symbian werkt? Mocht dit kunnen, is het mogelijk om voor zo'n acties een shortcut te plaatsen op de homescreen (net zoals die wifi-schakelaar)
Ook sinds vandaag in het bezit van een HTC Hero...
Na alle andere toestellen van HTC nu een keer de keuze voor Android.
Ik heb een paar vragen waar jullie misschien bij kunnen helpen;
Ik heb een eigen Exchange 2003 server en de synchronisatie werkt wel maar niet automatisch.
Maakt niet uit welke instelling ik kies, 5 minuten, 10 minuten..etc...
Handmatig werkt het goed, dan wordt de synchronisatie goed uitgevoerd.
De notification LED werkt niet...
Bij een gemiste oproep of sms gaat mooi dat lampje aan in de trackball maar het LEDje rechts boven naast de speaker blijft uit...
Het LEDje zelf werkt wel..bij het opladen is hij oranje en als hij klaar is groen...dus hij doet het wel...
Alvast bedankt voor het meedenken.
Na alle andere toestellen van HTC nu een keer de keuze voor Android.
Ik heb een paar vragen waar jullie misschien bij kunnen helpen;
Ik heb een eigen Exchange 2003 server en de synchronisatie werkt wel maar niet automatisch.
Maakt niet uit welke instelling ik kies, 5 minuten, 10 minuten..etc...
Handmatig werkt het goed, dan wordt de synchronisatie goed uitgevoerd.
Bij een gemiste oproep of sms gaat mooi dat lampje aan in de trackball maar het LEDje rechts boven naast de speaker blijft uit...
Het LEDje zelf werkt wel..bij het opladen is hij oranje en als hij klaar is groen...dus hij doet het wel...
Iemand toevallig al tegen problemen aangelopen met klok als widget? in dit geval krijg ik klok nummer 3 als widget niet op m'n scherm te zien
Hopelijk heeft iemand een oplossing.
Hopelijk heeft iemand een oplossing.
Maar wat klopt hier niet aan dan? Het lampje in de trackball hoort te gaan branden bij een gemiste oproep/bericht (zie wist-je-dat in de topic start: "een trackball heeft die blauw / wit oplicht bij een gemist gesprekje / smsje."). Dát is dus je notification 'led' voor gemiste oproepen of berichten.JudgeTreve schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 18:20:
De LED bovenin is zoals je al zei oranje tijdens het opladen en groen als het toestel aan de lader ligt maar klaar is met opladen.
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Nou, ik had dus gesynced waardoor alle contacten in m'n telefoon kwamen te staan van GMail. Daar stonden ook veel veel dubbele bij en heel veel contacten die ik op mijn telefoon niet nodig heb. Die heb ik daarna allemaal uit mijn telefoon gehaald, waardoor het ook gelijk in m'n gmail is verdwenen. Ik heb nu via mijn hotmail gelukkig alle contacten nog over weten te zetten, en heb het syncen nu ook mooi uitgezet.
Alles werkt nu trouwens prima
Nu nog een paar mooie apps zoeken want de standaard apps zijn niet heel veel boeiends, behalve de noodzakelijke
Alles werkt nu trouwens prima
[ Voor 8% gewijzigd door Divak op 31-07-2009 01:52 ]
Ik ben benieuwd of iemand het voor elkaar krijgt om op een HTC Hero Windows Mobile 6.1 te draaien. Of misschien wel Dual booten, dus met Android en WinMo.
In de handleiding staat dat deze LED nog een functie heeft...dat hij knippert bij een gemist gesprek of sms...Sp!tF!re schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 18:38:
[...]
Maar wat klopt hier niet aan dan? Het lampje in de trackball hoort te gaan branden bij een gemiste oproep/bericht (zie wist-je-dat in de topic start: "een trackball heeft die blauw / wit oplicht bij een gemist gesprekje / smsje."). Dát is dus je notification 'led' voor gemiste oproepen of berichten.
De LED bovenin is zoals je al zei oranje tijdens het opladen en groen als het toestel aan de lader ligt maar klaar is met opladen.
"Flashing green You have a pending notification"
[ Voor 3% gewijzigd door JudgeTreve op 30-07-2009 18:56 ]
Heeft iemand inig idee hoe je BT altijd discoverable kan zetten i.p.v slechts 120 seconden? Zonder discovery werkt mijn carkit helaas niet goed, en om iedere keer bij het in de auto stappen te moeten aanzetten... dat is niet handig
Mijn witte Hero begint heel licht te verkleuren, ik vermoed dat het iets met het hoesje te maken heeft (ook officieel HTC). Ga morgen even bellen. Pas in ieder geval op met hoesjes of iets dergelijks.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Accessoires worden hier besproken, niet in dit topic.
Accessoires worden hier besproken, niet in dit topic.