Heb de HTC Hero een paar dagen in huis. Bevalt op zich goed. Met de standaard browser kun je de map van OpenStreetMap niet laten zien. Met de mail client van HTC kan ik geen mail vesturen naar mijn mailserver. Wel met IMAP ophalen. Het versturen van mail met gmail lukt wel. Toch een beetje de invloed van Google? Ben benieuwd naar de ervaringen van anderen.
Had ik eerst ook, toen heb ik bij HTC mail de grootte van de te downloaden bestanden aangepast (Standaard is "Alleen tekst")brabbelaar schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 16:08:
okay, met htc mail applicatie kan ik alle soorten attachment versturen, maar hij leest m'n mail niet in html format, wat regelmatig vrij storend is. Dus de vraag blijft, hoe kan ik alle soorten attachments met de gmail app versturen?
Ik gebruik zelf ook de Gmail client en vind het jammer dat e-mails van die client niet gekoppeld kunnen worden aan het tabje "E-mail" van een contactpersoon. Ik neem aan dat dit met de HTC mail client wel goed gaat. Wel logisch op zich, aangezien de Gmail client van Google is en hiervan dus geen informatie kan worden gedeeld met een HTC applicatie. Toch handiger als je echt alle informatie van 1 contactpersoon bij elkaar hebt.Anoniem: 87922 schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 10:52:
[...]
Volgens mij heeft de HTC Mail client wel multi-touch. Maar weet het niet zeker. Zelf gebruik ik de Gmail client met mijn apps account. Het voordeel van de Gmail client is volgens mij push-mail. Nadeel is dus dat je je mails helemaal niet kan zoomen. Maar vind het zelf niet echt een probleem.
Verder vind ik het vervelend dat alleen bij smsjes die je vandaag hebt ontvangen de exacte tijd staat. Bij gister staat "Gisteren" en dagen ervoor staat bv. "Jul 31". Als je de berichtdetails bekijkt zie je hetzelfde.
Verder supertelefoon, heb de G1 ook gehad en dit is toch net allemaal ff weer wat lekkerder of ziet er net wat mooier uit. Ook de lag valt reuze mee, nog niet storend voor mij geweest iig.
Heeft iemand al via Hi verbinding gehad met 3G? Bij mij is dat nog niet geval het geweest terwijl het met mijn Nokia 6500 vrijwel altijd zo was.
Anoniem: 98248
Heb inderdaad een N netwerk. Na wat verder onderzoek kwam ik er achter dat de combinatie WPA2 TKIP en N-netwerken soms problemen geeft. WPA2 icm AES maakt het netwerk zichtbaar op mijn Hero. Ik hoef (het kon trouwens geen eens) mij N-netwerk dus niet uit te schakelen.LodeScheen schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 17:34:
[...]
Heb je een N of G netwerk? Mijn Sitecom router stond op B/G/N, kanaal 11, nu heb ik hem op G en kanaal 13 gezet en vind mijn Hero het netwerk wel. Dit is wel erg jammer aangezien mijn hele netwerk nu niet meer op N kan draaien (wat dus aanzienlijk in snelheid scheelt)
Iemand anders dit zelfde probleem?
Internet via 3G heb ik overigens nog steeds niet aan de praat
Anoniem: 129000
Nog even teruggelezen op dit forum. Het lijkt er inderdaad op dat pop en smtp geblokkeerd zijn. Alleen imap is mogelijk voor de HTC mailclient.
Ik besefte mij dat ik de telefoon nog geen enkele keer hard herstart sinds ik hem voor de eerste keer opstartte, ik deed dat en nu werkt het naar behoren.SpartanArmada schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 16:51:
[...]
Internetten lukt wel. Ik heb voor de Market even met mijn mobiel een Gmail account aangemaakt, ik kan ook gewoon door de market browsen en alles. Maar hij blijft maar staan bij 'download starten'.
Dat vind ik ook erg jammer. Wellicht komt daar nog eens een oplossing voor.artaaa schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 21:31:
[...]
Ik gebruik zelf ook de Gmail client en vind het jammer dat e-mails van die client niet gekoppeld kunnen worden aan het tabje "E-mail" van een contactpersoon. Ik neem aan dat dit met de HTC mail client wel goed gaat. Wel logisch op zich, aangezien de Gmail client van Google is en hiervan dus geen informatie kan worden gedeeld met een HTC applicatie. Toch handiger als je echt alle informatie van 1 contactpersoon bij elkaar hebt.
Download even een andere sms app: Ik heb zowel ChompSMS als als Handcent SMS gedownload en beide bieden veel meer opties. Sowieso de tijd/datum notatie en bijvoorbeeld ook om de berichten de iPhone layout mee te geven, die vind ik zelf wat leuker.artaaa schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 21:31:
[...]
Verder vind ik het vervelend dat alleen bij smsjes die je vandaag hebt ontvangen de exacte tijd staat. Bij gister staat "Gisteren" en dagen ervoor staat bv. "Jul 31". Als je de berichtdetails bekijkt zie je hetzelfde.
Welke mediaspeler ondersteunt wel ogg vorbis? Heb er nog geen gevonden ...
EAC > Ogg vorbis -q6 > Cowon S9 > Westone ES3X > Oor
Anoniem: 195305
Ik heb net nog even zitten kijken toen me iets opviel. De plek waar de verkleuring zit is precies dezelfde plek en afmeting als de accu....Mj2sL schreef op zaterdag 01 augustus 2009 @ 14:31:
[...]
Helaas geen tijd gehad om te bellen, ben nu een mailtje aan het opstellen. Kan meteen een fotootje als bijlage doen. De verkleuring is best duidelijk en ik wou nu al dat ik de bruine versie had besteld... Maar goed, we komen er wel uit.
Morgen anders toch maar voor de Stinky Brown gaan...
Anoniem: 111759
ja, hoor, nagenoeg continue de "H" in beeld staanYoghi schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 21:40:
Heeft iemand al via Hi verbinding gehad met 3G? Bij mij is dat nog niet geval het geweest terwijl het met mijn Nokia 6500 vrijwel altijd zo was.
Wel inmiddels al 2 keer gehad dat de HTC.COM kalenderfunctie even uitgeschakeld was. Het duurt dan een minuut of 10 (of even de lopende processen stoppen) en ze zijn weer terug.
---edit---- probleem gevonden: kwam door Quickcalender, verwijderd en alles weer prima nu
---edit---- probleem gevonden: kwam door Quickcalender, verwijderd en alles weer prima nu
[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 111759 op 03-08-2009 10:39 ]
Navigatie CoPilot op de HeroJoster schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 14:04:
Dit topic nog eens doorgelezen en dan kom ik weinig ervaringen tegen over de Hero dienend als navigatie voor in de auto. Is er iemand die dit geprobeerd heeft, met wat voor software dan ook, en hier wat meer over kan laten horen?
Heb vandaag CoPilot er op gezet en getest en kan zeggen het werkt heerlijk. Snelle GPS fix, makkelijke bediening, veel opties, flitscameras staan er ook in, NICE.
Nadeel: zover ik zie is het alleen in het Engels, Spaans en nog een paar andere talen beschikbaar. Voor mij geen probleem maar Nederlands zal nog komen.
Installeren gaat super makkelijk, kaarten kunnen via de PC erop gezet worden ook makkelijk.
Moet wel zeggen dat de Telefoon soms wat traag reageert en even een seconde blijft hangen.. het is niet extreem storend maar het kan beter. Verwacht met firmware updates nog wat verbeteringen.
Android Market met Belgische simkaart
Ben er achter gekomen dat als er een Belgische SIM in je Hero zit, ookal zit je op NL Wifi, zijn er GEEN betaalde apps te vinden in de market, en sommige gratis apps zoals pacman ook niet.
Ik heb een Tmobile sim er in gedaan en het werkte direct, ik heb pacman, eRay en CoPilot kunnen kopen.
Dus voor België is de android market blijkbaar in een zeer beperkte vorm beschikbaar.
Iemand met een G1 met een Belgische sim die eens kan kijken of de Market enkel de Hero uit Belgie blokkeert of gewoon in het algemeen België blokkeert?
Nav4all
Heb gisteren ook even nav4all getest, moet zeggen het gebruikt zeer weinig data en het werkt goed, maar het ziet er grafisch natuurlijk gewoon lelijk uit. Men zou het kunnen installeren voor in geval van nood. Toch wel iets om eens in de gaten te houden als in september een nieuwe userinterface komt. Goed het is gratis dus acceptabel maar niet te vergelijken met TomTom Garmin of dus CoPilot.
Scenes en instellingen gewist bij Simwissel!
Let op voor diegenen die 2 dagen bezig zijn geweest met het inrichten van de 7 tabbladen en mapjes hebben gemaakt etc.. als je even een andere simkaart in de Hero steekt wist hij instellingen van de Scenes en zie je de opgeslagen scenes ook niet meer. Weg is weg. Programma's blijven gelukkig wel actief.
[ Voor 14% gewijzigd door Ptoeneigh op 03-08-2009 00:05 ]
Fantastische oplossingen op dit forum. De oplossing van RunaR werkt helaas niet voor me, hij haalt nog steeds geen html mail op als je't mij vraagt.
Ik heb m'n contacten idd via een omslachtige manier erin gekregen: alleen my contacts met google syncen, dan je telefoon met windows contacts, die dan importeren in gmail > contacts, dan je dubbele 'merge contacts' en voila... maar wat een klusje. Dit moet toch handiger kunnen. (en in het kader van 'sane defaults' zou hij altijd met 'my contacts' moeten syncen en niet standaart met alle google contacts).
Voor iemand als ik, die nooit met windows werkt, laat staan windows contacts is dit natuurlijk helemaal waanzin. die telefoon zou gewoon z'n contacten van 'phone' naar 'google' moeten kunnen kopieren.
Ik heb m'n contacten idd via een omslachtige manier erin gekregen: alleen my contacts met google syncen, dan je telefoon met windows contacts, die dan importeren in gmail > contacts, dan je dubbele 'merge contacts' en voila... maar wat een klusje. Dit moet toch handiger kunnen. (en in het kader van 'sane defaults' zou hij altijd met 'my contacts' moeten syncen en niet standaart met alle google contacts).
Voor iemand als ik, die nooit met windows werkt, laat staan windows contacts is dit natuurlijk helemaal waanzin. die telefoon zou gewoon z'n contacten van 'phone' naar 'google' moeten kunnen kopieren.
[ Voor 15% gewijzigd door brabbelaar op 03-08-2009 00:06 ]
Anoniem: 247377
LAGGING
Voorbeelden
1) Als ik bij de homescreen naar rechts scroll, reageert hij net ff 1/10de seconde later dan je het scherm aanraakt. De snelheid van screen wisseling is wel ok.
2) Bij het navigeren in Android, merk je ook af en toe dat de flow er niet vloeiend in zit, en maakt hij lichte haperingen.
3) Bij een spel zoals Space war, wat best een snel (en leuk) spel is, hapert hij ook weleens ietsje.
Applicaties openen en met andere opdrachten reageert de telefoon wel snel.
Hoeverre je je hieraan irriteert, verschilt van persoon. Ik dus wel een beetje en vraag me af of dit ligt aan de combinatie hard-software wat niet zo zuiver is afgesteld als bij I-phone. Of misschien is het wel de hardware die ontoereikend is.
Hopelijk verdwijnt dit een beetje, met de upgrades, maar denk dat we het op de koop toe moeten nemen.
Ben wel benieuwd hoe anderen dit ervaren..
Gebruik de Hero nu een paar dagen, en vind de 'lagging' 1 van de mindere punten.Dreanor schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 19:59:
Voor degene die hem al een paar dagen of langer hebben, hoeveel lag/traagheid heeft de telefoon echt? En dan praat ik over de traagheid die na voren komt in verschillende reviews eerder in deze topic (review van de modellen voordat de Hero uit kwam).
Voorbeelden
1) Als ik bij de homescreen naar rechts scroll, reageert hij net ff 1/10de seconde later dan je het scherm aanraakt. De snelheid van screen wisseling is wel ok.
2) Bij het navigeren in Android, merk je ook af en toe dat de flow er niet vloeiend in zit, en maakt hij lichte haperingen.
3) Bij een spel zoals Space war, wat best een snel (en leuk) spel is, hapert hij ook weleens ietsje.
Applicaties openen en met andere opdrachten reageert de telefoon wel snel.
Hoeverre je je hieraan irriteert, verschilt van persoon. Ik dus wel een beetje en vraag me af of dit ligt aan de combinatie hard-software wat niet zo zuiver is afgesteld als bij I-phone. Of misschien is het wel de hardware die ontoereikend is.
Hopelijk verdwijnt dit een beetje, met de upgrades, maar denk dat we het op de koop toe moeten nemen.
Dat wil ik ook! Wat zijn jouw instellingen?Anoniem: 111759 schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 23:55:
[...]
ja, hoor, nagenoeg continue de "H" in beeld staan
Als je je zelfgemaakte scène eerst opslaat heb je hier toch geen last van? Ik iig niet.Ptoeneigh schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 23:58:
[...]
Let op voor diegenen die 2 dagen bezig zijn geweest met het inrichten van de 7 tabbladen en mapjes hebben gemaakt etc.. als je even een andere simkaart in de Hero steekt wist hij instellingen van de Scenes en zie je de opgeslagen scenes ook niet meer. Weg is weg. Programma's blijven gelukkig wel actief.
Is het iemand al gelukt om de Hero aan zijn Parrot (CK3100) te koppelen?
Ik krijg elke keer een foutmelding als ik probeer te koppelen. De optie voor het invoeren van de pincode (standaard 1234) krijg ik wel in beeld, maar als ik dan op OK druk krijg ik een melding dat er een fout is opgetreden. Twee andere telefoons werken wel gewoon.
Iemand een oplossing of een idee waar de fout zit?
Ik krijg elke keer een foutmelding als ik probeer te koppelen. De optie voor het invoeren van de pincode (standaard 1234) krijg ik wel in beeld, maar als ik dan op OK druk krijg ik een melding dat er een fout is opgetreden. Twee andere telefoons werken wel gewoon.
Ik merk ook precies wat jij zegt (denk iedereen hier), maar moet zeggen dat ik het niet storend vind. Ik had eerst een iPhone 2G; daar lopen de animaties wel soepeler, maar je moet bij het openen van applicaties weer wat langer wachten. Ik kan er goed mee leven zoals het nu is.Anoniem: 247377 schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 02:14:
LAGGING
[...]
Gebruik de Hero nu een paar dagen, en vind de 'lagging' 1 van de mindere punten.
...
Er ging trouwens ook een tijd het gerucht de ronde dat een class 6 SD-kaartje voor minder lag zorgt (ivm swapfile op SD), heeft iemand dit al geprobeerd?
Er is ook een applicatie op de market die contacts kan converten:brabbelaar schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 00:03:
Fantastische oplossingen op dit forum. De oplossing van RunaR werkt helaas niet voor me, hij haalt nog steeds geen html mail op als je't mij vraagt.
ContactSync (http://www.cyrket.com/package/com.happydroid.contacts)
Ik heb sinds zaterdag de G2 Touch, oftewel de T-Mobile Branded versievan de hero. Wat een geweldig toestel, heb zelf eerder een Qtek S110, S110, HTC p3600, P3700 en iphone 3g Gehad maar kan zeggen dat dit toestel een verademing is wat betreft gebruikers gemak en applicaties. Via de market kan je de meest gekke maar ook nuttige appplicatie binnen halen, meestal geheel gratis.
De snelheid van hetopstarten de eerste keer viel me wel een beetje tegen, hij bleef lang het T-Mobile scherm laten zien. Wat mij ook opviel is dta er wel een 2 GB micro/mini SD bij zat maar geen beschermhoesjes zoals hier in de begin post wel gesuggereerd werd.
De sense interface zit er ook gewoon over heen, en het enige verschil met de gewone hero van mn collega s dat je T-Mobile zite bij het heractiveren van SENSE.
De geluidskwaliteits is goed en het internet werkt als een trein.
Al met al een goed toestal dat een goede 1,5 dagen werkt op een volle accu.
De snelheid van hetopstarten de eerste keer viel me wel een beetje tegen, hij bleef lang het T-Mobile scherm laten zien. Wat mij ook opviel is dta er wel een 2 GB micro/mini SD bij zat maar geen beschermhoesjes zoals hier in de begin post wel gesuggereerd werd.
De sense interface zit er ook gewoon over heen, en het enige verschil met de gewone hero van mn collega s dat je T-Mobile zite bij het heractiveren van SENSE.
De geluidskwaliteits is goed en het internet werkt als een trein.
Al met al een goed toestal dat een goede 1,5 dagen werkt op een volle accu.
Nee die opgeslagen scene ben je dan dus kwijt.. als je een nieuwe sim er in doet vraagt hij nadien wel of je de nieuwe instellingen wilt toepassen maar ik dacht hierbij aan SMS, APN etc.. maar hij wist dan dus je aanpassingen aan Sense.Yoghi schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 02:34:
[...]
Als je je zelfgemaakte scène eerst opslaat heb je hier toch geen last van? Ik iig niet.
Dus wees gewaarschuwd ;-)
Het is me wel gelukt mijn Hero te koppelen aan de Parrot (ook een CK3100) en een gesprek te voeren, maar elke keer als de Parrot weer wordt herstart weet hij er niks meer van. Groote kans dat het trouwens in mijn geval aan de Parrot ligt, na een herstart gaat hij ook altijd weer terug naar de standaard instellingen. Ik had al even de accuklem er afgehaald in de hoop dat ie zou resetten en weer normaal zou gaan werken maar dat werkte ook niet. Ik ga nog even de officiele (Parrot CK3100 reset dit?) reset proberen.bosaap22 schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 08:11:
Is het iemand al gelukt om de Hero aan zijn Parrot (CK3100) te koppelen?
Wat is de Hero trouwens een geweldig toestel (kom van een Samsung U600 en kort een Nokia 1661

Niemand dus nog een optie gevonden om de Gmail applicatie te koppelen aan het tabblad mail onder contactpersonen? Dit zou wel ideaal zijn als dat daarmee werkt.
[ Voor 0% gewijzigd door WhiteRaver op 03-08-2009 09:36 . Reden: Meer info, typo ]
Graag gedaan.
de standaardinstellingen, heb er niks aan veranderd. Heb een kpn flexibel, gecombineerd met onbeperkt snel internet (7.2 Mb/s)Yoghi schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 02:34:
[...]
Dat wil ik ook! Wat zijn jouw instellingen?
Iemand al gelukt om audio (muziek) te streamen via Bluetooth naar een autoradio / bt-headset / carkit etc?
sorry verkeerd topic
[ Voor 86% gewijzigd door xoun op 03-08-2009 11:03 . Reden: verkeerd topic ]
Patrick Stewart:"So you are not married, you don't have a girlfriend AND you've never seen Star Trek?"
Heeft iemand al een 3rd-party koptelefoon getest met de HTC Hero ?
Ik heb namelijk 2 geprobeerd op de HERO en beide werken niet
1x Senheiser In-ear
1x Iphone In-ear
* Door de schuine bovenkant van de HTC Hero gaat de steker (3.5mm) niet geheel in de telefoon.
1x Senheiser In-ear
1x Iphone In-ear
* Door de schuine bovenkant van de HTC Hero gaat de steker (3.5mm) niet geheel in de telefoon.
Anoniem: 104511
Wel heb ik ooit, ik zou vandaag na weken wachten dan ook eindelijk mijn exemplaar binnen krijgen, maar nee, de TNT steekt er een stokje voor! Ik zie die wagen van ze voorrijden en denk *hoera* om vervolgens even de benodigde rommel bijeen te pakken. Wat denkt meneer de postbezorger; "Geen zin aan te bellen, ik pleur wel een briefje in de bus dat 'ie 'm morgen op kan halen". Voor ik er erg in heb is meneer weer met de noorderzon vertrokken en ligt er zo'n lullig oranje-wit papiertje op de mat. Argh!!
Nog maar een dagje extra hier rond snuffelen en wat nuttige dingetjes opsteken dan maar
Nog maar een dagje extra hier rond snuffelen en wat nuttige dingetjes opsteken dan maar

Beetje vervelend; alle events die ik zonder internetverbinding toevoeg/bewerk/verwijder syncen op een later tijdstip (wanneer er wel internet is) niet met Google calendar. Alles wat ik mét internetverbinding doe synct wel..
Ik wil zeg maar dat wanneer ik thuis kom in het bereik van m'n wifi dat alle events automatisch gaan syncen..
Ik wil zeg maar dat wanneer ik thuis kom in het bereik van m'n wifi dat alle events automatisch gaan syncen..
Zelf ook een tevreden bezitter van de Hero, na een Touch Cruise gehad te hebben.
Lag vind ik meevallen, wordt zwaar overdreven en is zeker niet te vergelijken met WM6.0 /6.1 met een paar applicaties die open staan. Hero is met Android zeker sneller.
Nadeel vind ik wel dat ik nu filmpjes moet converteren om zaken te kijken op het scherm, maar de kwaliteit is wel weer super.
Accu gaat lekker lang mee, als je niet teveel loopt te demo'en aan je vrienden / bekenden.
Heb drie kleine probleempjes, niets cruciaals maar wel vreemd:
De performance is echt prima, aangezien ook via HSDPA de streams van o.a. youtube en uitzendinggemist.nl erg soepel verlopen.
In de browser ben ik er achter gekomen dat .png bestanden wel worden weergegeven maar echt LELIJK zijn. Dezelfde plaatjes voor m'n mobiele startpagina worden echt totaal anders gerenderd. Check http://mobiel.artens.nl en voor de vergelijking http://mobiel.artens.nl/png.html
Verder kunnen niet alle pagina's geladen worden, bijvoorbeeld de pagina van brandstof-zoeker.nl of een tussenpagina op NRC-Next.nl
Lag vind ik meevallen, wordt zwaar overdreven en is zeker niet te vergelijken met WM6.0 /6.1 met een paar applicaties die open staan. Hero is met Android zeker sneller.
Nadeel vind ik wel dat ik nu filmpjes moet converteren om zaken te kijken op het scherm, maar de kwaliteit is wel weer super.
Accu gaat lekker lang mee, als je niet teveel loopt te demo'en aan je vrienden / bekenden.
Heb drie kleine probleempjes, niets cruciaals maar wel vreemd:
- Enkele contacts heb ik geüpdate via MS Outlook voor goede plaatjes van mensen in Exchange, en dus contacts. Sindsdien krijg ik een syncerror op de contacts. Iemand een workaround?
- De startpagina van de browser wil maar niet van HTC af. Tips?
- De Flickr login werkt niet goed, ik kan via albums de gegevens van mijn profiel niet invoeren, waar moet dit?
De performance is echt prima, aangezien ook via HSDPA de streams van o.a. youtube en uitzendinggemist.nl erg soepel verlopen.
In de browser ben ik er achter gekomen dat .png bestanden wel worden weergegeven maar echt LELIJK zijn. Dezelfde plaatjes voor m'n mobiele startpagina worden echt totaal anders gerenderd. Check http://mobiel.artens.nl en voor de vergelijking http://mobiel.artens.nl/png.html
Verder kunnen niet alle pagina's geladen worden, bijvoorbeeld de pagina van brandstof-zoeker.nl of een tussenpagina op NRC-Next.nl
aw snap, was dat het alweer?
hou krijg je uitzendinggemist aan de praat?
ik ben al geweest naar m.uitzendinggemist.nl
En die geeft aan dat het toestel niet ondersteund wordt.
bij zoeken op google kom ik vooral berichten van begin van het jaar tegen dat android ondersteund gaat worden
gebruikte op dat moment trouwens wel wifi (ben nog aan het wachten op 3g activatie)
bij zoeken op google kom ik vooral berichten van begin van het jaar tegen dat android ondersteund gaat worden
gebruikte op dat moment trouwens wel wifi (ben nog aan het wachten op 3g activatie)
Browser -> Menu -> Meer -> Instellingenphizzie schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 12:48:
De startpagina van de browser wil maar niet van HTC af. Tips?
Thanks, dat had ik helaas al geprobeerd. Echter na een totale aan/uit sessie werkt het nu gelukkig wel. Zal wel iets in het buffer zijn.
Als in je hebt Vodafone en Internet Blox is nog niet actief? dan zit ik met hetzelfde. duurt veels te langDarkChylde schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 13:08:
(ben nog aan het wachten op 3g activatie)
Ik heb ff de eerste koptelefoon gepakt die naast me ligt en het werkt.gm3ij3r schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 11:47:
1x Senheiser In-ear
1x Iphone In-ear
Als stond ik de eerste keer ook met een klein fronsje te kijken naar dat schuine randje wat je noemt.
Er gewoon naartoe browsen en dan de uitzending aanklikken? De native app is er nog niet, maar de browser-versie werkt gewoon prima.DarkChylde schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 13:08:
Via uitzendinggemist.nl en daarna idd doorgelinkt naar de mobiele site. Via 3G/HSDPA connectie OK, WiFi ook. Ik gebruik een B/G wifi AP van Linksys.DarkChylde schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 13:08:
En hoe krijg je de video aan de praat? Moet ik daarvoor een videospeler installeren?Anoniem: 98248 schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 13:36:
[...]
Er gewoon naartoe browsen en dan de uitzending aanklikken? De native app is er nog niet, maar de browser-versie werkt gewoon prima.
Geen problemen met een Creative in-ear hier.gm3ij3r schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 11:47:
1x Senheiser In-ear
1x Iphone In-ear
Nee, probeer het nou eerst eens voordat je dit soort vragen stelt. Streaming video werkt out of the box.brabbelaar schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 13:43:
[...]
En hoe krijg je de video aan de praat? Moet ik daarvoor een videospeler installeren?
Ja, nee, ja..nee. natuurlijk probeer ik het, maar het werkt niet.Anoniem: 98248 schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 13:58:
[...]
Nee, probeer het nou eerst eens voordat je dit soort vragen stelt. Streaming video werkt out of the box.
Hier met mijn Sennheiser werkt het gewoon. Het is me wel een keer overkomen dat ie inderdaad niet werkte en dat geluid gewoon uit het speakertje kwam, maar dat is daarna niet meer gebeurd. Weet niet meer of ik iets speciaals heb gedaan ... misschien heb ik het toestel een keertje uitgezet. Probeer dat eens?gm3ij3r schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 11:47:
1x Senheiser In-ear
1x Iphone In-ear
ingen vill veta var du köpt din tröja
Verhip nou je't zegt, ik had 't onderdrukt, maar dat is mij ook overkomen, hij herkende gewoon niet dat de (bijgeleverde) koptelefoon erin zat. Bug! Toen heb opnieuw opgestart.gday schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 14:08:
[...]
Hier met mijn Sennheiser werkt het gewoon. Het is me wel een keer overkomen dat ie inderdaad niet werkte en dat geluid gewoon uit het speakertje kwam, maar dat is daarna niet meer gebeurd. Weet niet meer of ik iets speciaals heb gedaan ... misschien heb ik het toestel een keertje uitgezet. Probeer dat eens?
En rooten is inmiddels ook mogelijk: http://forum.xda-develope...php?p=4257081#post4257081
Anoniem: 311930
Dit is natuurlijk volledig offtopic. Daarnaast lijk je je geregistreerd te hebben om die link te plaatsen, en dat komt spammerig over. Vandaar deze modbreak.
[ Voor 78% gewijzigd door RoD op 03-08-2009 14:38 ]
Voortaan een TR maken en het daarbij laten aub.
[ Voor 87% gewijzigd door RoD op 03-08-2009 14:39 ]
Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl
Anoniem: 184013
Ik kan CoPilot ook niet vinden als betaalde app. M'n HTC hero is een nederlandse versie met belgische sim erin.Ptoeneigh schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 23:58:
[...]
Navigatie CoPilot op de Hero
Heb vandaag CoPilot er op gezet en getest en kan zeggen het werkt heerlijk. Snelle GPS fix, makkelijke bediening, veel opties, flitscameras staan er ook in, NICE.
Nadeel: zover ik zie is het alleen in het Engels, Spaans en nog een paar andere talen beschikbaar. Voor mij geen probleem maar Nederlands zal nog komen.
Installeren gaat super makkelijk, kaarten kunnen via de PC erop gezet worden ook makkelijk.
Moet wel zeggen dat de Telefoon soms wat traag reageert en even een seconde blijft hangen.. het is niet extreem storend maar het kan beter. Verwacht met firmware updates nog wat verbeteringen.
Android Market met Belgische simkaart
Ben er achter gekomen dat als er een Belgische SIM in je Hero zit, ookal zit je op NL Wifi, zijn er GEEN betaalde apps te vinden in de market, en sommige gratis apps zoals pacman ook niet.
Ik heb een Tmobile sim er in gedaan en het werkte direct, ik heb pacman, eRay en CoPilot kunnen kopen.
Dus voor België is de android market blijkbaar in een zeer beperkte vorm beschikbaar.
Iemand met een G1 met een Belgische sim die eens kan kijken of de Market enkel de Hero uit Belgie blokkeert of gewoon in het algemeen België blokkeert?
Nav4all
Heb gisteren ook even nav4all getest, moet zeggen het gebruikt zeer weinig data en het werkt goed, maar het ziet er grafisch natuurlijk gewoon lelijk uit. Men zou het kunnen installeren voor in geval van nood. Toch wel iets om eens in de gaten te houden als in september een nieuwe userinterface komt. Goed het is gratis dus acceptabel maar niet te vergelijken met TomTom Garmin of dus CoPilot.
Ik denk dat de betaalde apps nog niet beschikbaar zijn voor belgie. Heb op een website gelezen dat het stap voor stap ( lees land per land) wordt geactiveerd. belgie moet zoals gewoonlijk langer wachten.
Als het gaat om navigatie is het het handigst omdat gewoon in dit topic te houden: Android: Turn by Turn Navigation
Zou em graag willen rooten maar vind het toch nog beetje eng om dat in de eerste week dat ik hem heb te doen.Anoniem: 98248 schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 14:21:
En rooten is inmiddels ook mogelijk: http://forum.xda-develope...php?p=4257081#post4257081

Weet ook niet of er veel gevaren aan hangen namelijk..
Heeft iemand de aandelen app aan het werk gekregen voor oa. de AEX en AEX-aandelen?
Zo mijn witte terug gebracht en een stinky brown Hero in bezit. Ik dacht zelf dat van die bruine versie het ook hard plastic zou zijn die achterkant, maar blijkt hetzelfde spul te zijn als de Touch HD.
Ik heb nog nergens iets gelezen over het verkleuren van de achterkant. Volgens mij had je gewoon pech. Hoe bevalt de bruine versie?Anoniem: 195305 schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 16:03:
Zo mijn witte terug gebracht en een stinky brown Hero in bezit. Ik dacht zelf dat van die bruine versie het ook hard plastic zou zijn die achterkant, maar blijkt hetzelfde spul te zijn als de Touch HD.
widget nu.nl downloaden, dan heb je een heel mooi lijstje van de AEX indexRichardvdD schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 16:01:
Heeft iemand de aandelen app aan het werk gekregen voor oa. de AEX en AEX-aandelen?
De verkoper zag de verkleuring ook... hij vond dat het meer de crème/gele kant op ging. Hij dacht ook dat de accu de boosdoener was, omdat de verkleuring precies op de plek van de accu is.Flappie schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 16:14:
[...]
Ik heb nog nergens iets gelezen over het verkleuren van de achterkant. Volgens mij had je gewoon pech. Hoe bevalt de bruine versie?
Voordeel van die bruine vind ik dat de achterkant niet zo snel zo krassen als de witte hard plastic achterkant, verder is het toestel natuurlijk gewoon hetzelfde.
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 195305 op 03-08-2009 16:24 ]
Ook leuk: als je muziek luistert via een koptelefoon en je trek de stekker er uit, dan stopt de playback op je telefoon. Een makkelijkere stopknop heb ik nog nooit gehad.brabbelaar schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 13:30:
[...]
Ik heb ff de eerste koptelefoon gepakt die naast me ligt en het werkt.
Als stond ik de eerste keer ook met een klein fronsje te kijken naar dat schuine randje wat je noemt.
ik heb een rare bug in mijn klok widget.. als ik uit een app kom en terug ga naar mijn homescreen, dan loopt mijn klok 1 uur en 2 minuten achter (het kleine klokje bovenin niet, alleen de widget). Een seconde later springt ie dan naar de goede tijd. Maar inmiddels heb ik de telefoon al 2 keer uitgeschakeld/ingeschakeld en zelfs de accu er al uit gehad en hij blijft dit doen.. Iemand dit al meegemaakt en mogelijk een fix ervoor?
Niet echt dringend ofzo maar het irriteert me gewoon
[ Voor 36% gewijzigd door dbm_ op 03-08-2009 16:38 ]
Is het altijd precies 1 uur en 2 minuten, of precies de tijd dat je in die andere app bezig bent geweest? Want in een review viel het me op dat die klokwidget pas weer geüpdate wordt wanneer ie in beeld komt, dus dan zie je eerst een seconde de oude tijd en daarna wordt pas weer de goede tijd getoond.
The devil is in the details.
Anoniem: 87922
Gaaf, die wou ik nog een keer uitproberen. De iphone en mijn oude ipod touch kennen dat truukje ook.RunaR schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 16:26:
[...]
Ook leuk: als je muziek luistert via een koptelefoon en je trek de stekker er uit, dan stopt de playback op je telefoon. Een makkelijkere stopknop heb ik nog nooit gehad.
Ik had het alleen nog niet uitgeprobeerd, omdat ik er altijd pas aan denk in een volle trein.
Wat mij wel opvalt aan deze telefoon is, dat als er iets niet goed werkt dit na een reboot meestal opgelost is. Dit geeft me hoop, dat er bij een volgende firmware update nog flink wat verbeterd kan worden. Ik heb alleens gehad dat de trackball alleen nog maar rechts ging. En één keer dat ik even helemaal geen netwerk verbinding meer kon krijgen.
Heb zelf ook de witte Hero. Maar nog geen last van verkleuringen of krasjes. Zelfs nadat ik hem met vieze handen in de werkplaats bediend heb. Erg tevreden over de kwaliteit van het toestel.
Elke keer een uur en 2 minutenMute schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 16:35:
Is het altijd precies 1 uur en 2 minuten, of precies de tijd dat je in die andere app bezig bent geweest? Want in een review viel het me op dat die klokwidget pas weer geüpdate wordt wanneer ie in beeld komt, dus dan zie je eerst een seconde de oude tijd en daarna wordt pas weer de goede tijd getoond.
Trouwens net de klok widget weggegooid, teruggezet, zelfde probleem..
als ik de lock erop heb en die eraf schuif en dan halverwege stop, dan zie ik mijn klok een uur en 2 minuten achterstaan op het klokje bovenin.. echt belachelijk dit
Argh.. ik wordt helemaal gek. Ik krijg al een paar dagen gewoon niet de pop mailbox aan de gang.. dit terwijl G-Mail en Exchange vlekkeloos werken. Hebben jullie hier ook last van? Had het al één keer eerder in dit topic gezien.
offtopic:
Weten jullie wellicht een goede (gratis) mailapp uit de market?
om een of andere reden heb ik het alleen in klok widget 3 (waar ook het weer in staat). Maar die vind ik nou net het fijnste, lekker grote cijfers en gelijk het weer erbij
heb nu een kleinere klok widget er naast gezet, en die geeft dan wel de goede tijd aan terwijl klok 3 een uur en 2 minuten achterloopt
heb nu een kleinere klok widget er naast gezet, en die geeft dan wel de goede tijd aan terwijl klok 3 een uur en 2 minuten achterloopt
Ik heb trouwens precies hetzelfde, maar ik dacht dat het een feature was ipv een bug. Omdat dan het klokje altijd zo mooi heen en weer klappert naar de goede tijd.dbm_ schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 16:43:
om een of andere reden heb ik het alleen in klok widget 3 (waar ook het weer in staat). Maar die vind ik nou net het fijnste, lekker grote cijfers en gelijk het weer erbij
Is geen bug, hoort bij de animatie.dbm_ schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 16:34:
ik heb een rare bug in mijn klok widget.. als ik uit een app kom en terug ga naar mijn homescreen, dan loopt mijn klok 1 uur en 2 minuten achter (het kleine klokje bovenin niet, alleen de widget). Een seconde later springt ie dan naar de goede tijd. Maar inmiddels heb ik de telefoon al 2 keer uitgeschakeld/ingeschakeld en zelfs de accu er al uit gehad en hij blijft dit doen.. Iemand dit al meegemaakt en mogelijk een fix ervoor?

Leuke he, die grappige effecten die HTC er in gestopt heeft. net als de ruitenwisser en druppels in de weerwidget als het regent. Je scherm is dan niet echt natdbm_ schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 16:34:
Jip, nog steeds niet werkendyorroy schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 16:39:
Argh.. ik wordt helemaal gek. Ik krijg al een paar dagen gewoon niet de pop mailbox aan de gang.. dit terwijl G-Mail en Exchange vlekkeloos werken. Hebben jullie hier ook last van? Had het al één keer eerder in dit topic gezien.
offtopic:
Leuk grapje man... maar die animatie hadden ze ook kunnen laten zien zonder de klok de verkeerde tijd te laten aangeven, dus wat mij betreft nog steeds een bugRunaR schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 16:50:
[...]
Leuke he, die grappige effecten die HTC er in gestopt heeft. net als de ruitenwisser en druppels in de weerwidget als het regent. Je scherm is dan niet echt nat
Ik heb in de linkerbovenhoek een ballon met een oogje erin en een uitroepteken ernaast weet iemand wat dat betekent?
Voor als mensen ook hun contacten graag gesynced willen hebben tussen Outlook / Gmail / HTC Hero, ik heb nu de volgende oplossing in gebruik:
Ik gebruik enkel nog de Google contacts op de telefoon, niet meer de contacts on phone. Deze contacten worden daarom automatisch gesynced met de contacten in Gmail. Voor de sync tussen Gmail en Outlook gebruik ik de gratis tool 'GO ContactSync'. Dit kan je eenzijdig en tweezijdig instellen, automatisch of op commando (http://www.webgear.co.nz/Products/GOContactSync.aspx).
Voordelen:
- geen kabel sync meer nodig
- alle contactvelden in je telefoon, zijn daadwerkelijk zichtbaar in Gmail en Outlook
(dit was bij mij niet altijd het geval als ik HTC Sync gebruikte)
- goede backup: altijd direct de laatste contactinformatie online
Opmerkingen:
- Ik krijg bij de contacten die de text string bevatten in het veld 'notes' (vanwege de Facebook koppeling in de HTC Hero) wel wat errors popups met de tool, maar die lijken geen problemen te veroorzaken wat betreft het syncen.
- In een eerdere post sprak ik over Soocial. Hoewel veelbelovend, doet die de sync tussen Gmail en Outlook op dit moment nog niet goed (mist informatie etc)
Ik gebruik enkel nog de Google contacts op de telefoon, niet meer de contacts on phone. Deze contacten worden daarom automatisch gesynced met de contacten in Gmail. Voor de sync tussen Gmail en Outlook gebruik ik de gratis tool 'GO ContactSync'. Dit kan je eenzijdig en tweezijdig instellen, automatisch of op commando (http://www.webgear.co.nz/Products/GOContactSync.aspx).
Voordelen:
- geen kabel sync meer nodig
- alle contactvelden in je telefoon, zijn daadwerkelijk zichtbaar in Gmail en Outlook
(dit was bij mij niet altijd het geval als ik HTC Sync gebruikte)
- goede backup: altijd direct de laatste contactinformatie online
Opmerkingen:
- Ik krijg bij de contacten die de text string bevatten in het veld 'notes' (vanwege de Facebook koppeling in de HTC Hero) wel wat errors popups met de tool, maar die lijken geen problemen te veroorzaken wat betreft het syncen.
- In een eerdere post sprak ik over Soocial. Hoewel veelbelovend, doet die de sync tussen Gmail en Outlook op dit moment nog niet goed (mist informatie etc)
Even je notifications bekijken: vanaf de bovenrand van het scherm naar beneden swipen.ococ schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 16:55:
Ik heb in de linkerbovenhoek een ballon met een oogje erin en een uitroepteken ernaast weet iemand wat dat betekent?
Bleh... mijn Hero moet ik terugsturen: mobiel dataverkeer is stuk! Waarschijnlijk 4 weken kwijt
Ook de andere varianten van de klok updaten bij mij pas als hij zichtbaar is (wel sneller omdat het geen animatie betreft). Hetzelfde geld voor de weer app, die update ook pas als hij zichtbaar is. Het lijkt me logisch dat dit is om te voorkomen dat alle apps op de niet-zichtbare pagina's zich continu nutteloos blijven updaten.dbm_ schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 16:55:
[...]
Leuk grapje man... maar die animatie hadden ze ook kunnen laten zien zonder de klok de verkeerde tijd te laten aangeven, dus wat mij betreft nog steeds een bug
[ Voor 5% gewijzigd door vanardenne op 03-08-2009 17:05 ]
Ik zie dat ik mijn eigen contact-info kan invullen, maar ik heb mezelf al staan in de Gmail-contactlijst. Hoe kan ik die twee samenvoegen?
Ik denk altijd heel goed na voordat ik iets stoms zeg
Hij update wel.. de klok loopt namelijk gewoon elke keer 1 uur en 2 min achter.vanardenne schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 17:04:
[...]
Ook de andere varianten van de klok updaten bij mij pas als hij zichtbaar is (wel sneller omdat het geen animatie betreft). Hetzelfde geld voor de weer app, die update ook pas als hij zichtbaar is. Het lijkt me logisch dat dit is om te voorkomen dat alle apps op de niet-zichtbare pagina's zich continu nutteloos blijven updaten.
Maar ik geloof inmiddels ook wel dat het een "feature" is (of iig een slechte uitvoering ervan). Aangezien hij om 17:01 op 16:59 stond. Das namelijk maar 2 minuten, maar dan heb je alsnog de klapper animatie bij zowel de uren als de minuten.
Ik heb trouwens inmiddels gewoon een kleinere weer widget en kleinere digi klok widget in de plaats gezet.. heb ik ook gelijk plek voor wat extra widgets in mn homescreen
Lijkt me dat het niet zo snel stuk mag gaan. Kan je niet gewoon een nieuwe opgestuurd krijgen?Nielsepiels schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 17:01:
Bleh... mijn Hero moet ik terugsturen: mobiel dataverkeer is stuk! Waarschijnlijk 4 weken kwijt
Wat heb je nou eigenlijk voor probleem daarmee? Dat je niet meteen ziet hoe laat het is? De tijd zie je sowieso altijd al als je de Hero van de schermblokkering haalt dus dat lijkt me geen probleem, en als je al voorbij de schermblokkering bent weet je hoogstwaarschijnlijk al hoe laat het is.dbm_ schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 16:55:
[...]
Leuk grapje man... maar die animatie hadden ze ook kunnen laten zien zonder de klok de verkeerde tijd te laten aangeven, dus wat mij betreft nog steeds een bug
[ Voor 8% gewijzigd door gday op 03-08-2009 17:33 ]
ingen vill veta var du köpt din tröja
Naja het is niet alleen bij de schermblokkering. Ook bij andere apps wanneer je daarna terugkeert naar het homescreen. Maar met de schermblokkering is het het makkelijkst te repliceren. En het is niet per se een probleem, meer iets dat me gewoon stoort. En het is ook klaar nu want ik heb de widget vervangen, dus "probleem" opgelost.
Ik heb de telefoon nu een paar dagen.
Werkt super.., alleen wil hij vaak de audio via bluetooth niet automatisch pakken.
Als hij dit heeft moet ik de verbinding van de autoradio op de Hero
verbreken en weer opnieuw aanmelden.
Met de normale spraakverbinding heeft hij geen problemen.
Verder heb ik het probleem dat wanneer ik hem in de telefoon houder zet
(met 2 van die armen die je naar elkaar toe klikt) ,
dat het touchscreen slecht werkt.
Hebben meerderen dit?.
Ben toch bang dat ik het touchscreen sloop.
Kan zijn dat die armpjes teveel druk uitoefenen.
Werkt super.., alleen wil hij vaak de audio via bluetooth niet automatisch pakken.
Als hij dit heeft moet ik de verbinding van de autoradio op de Hero
verbreken en weer opnieuw aanmelden.
Met de normale spraakverbinding heeft hij geen problemen.
Verder heb ik het probleem dat wanneer ik hem in de telefoon houder zet
(met 2 van die armen die je naar elkaar toe klikt) ,
dat het touchscreen slecht werkt.
Hebben meerderen dit?.
Ben toch bang dat ik het touchscreen sloop.
Kan zijn dat die armpjes teveel druk uitoefenen.
Het Hero-topic is gewoon te zien in Themaforum: Android. Wellicht begrijp ik je niet goed. Stuur me dan even een DM.
210667
Je APN wel goed staan?
KPN
* APN: internet
* Account Name: KPN
* Password: gprs
KPN (als bovenstaande niet werkt)
* APN: portalmmm.nl
* Account Name: [leeg laten]
* Password: [leeg laten]
Of via 1200 service menu de instellingen ophalen?
[ Voor 6% gewijzigd door 210667 op 03-08-2009 18:33 ]
ok ff gemist. Nu opgelostRoD schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 18:13:
Het Hero-topic is gewoon te zien in Themaforum: Android. Wellicht begrijp ik je niet goed. Stuur me dan even een DM.
Het gaat om de instellingen van de uitgaande server., hij geeft aan dat de uitgaande server geen authenticatie ondersteundt?210667 schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 18:26:
[...]
Je APN wel goed staan?
KPN
Weet iemand hoe ik file uploads in de browser aan kan zetten? Ik moet natuurlijk wel kunnen vlotten vanafmijn telefoon...
Net KPN gebeld, daar hadden ze (nog) geen instellingen voor de Hero ?210667 schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 18:26:
[...]
Je APN wel goed staan?
KPN
en werd doorverwezen naar Hetnet.
Hetnet gebeld en daar konden ze mij ook niet helpen, die zei dat ik bij KPN moest
zijn voor instellingen van de uitgaande server.
Inkomende server werkt goed, nu de rest nog.
Misschien dat deze pagina nog wat hulp biedt?erreen schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 20:20:
[...]
Net KPN gebeld, daar hadden ze (nog) geen instellingen voor de Hero ?
en werd doorverwezen naar Hetnet.
Hetnet gebeld en daar konden ze mij ook niet helpen, die zei dat ik bij KPN moest
zijn voor instellingen van de uitgaande server.
Inkomende server werkt goed, nu de rest nog.
http://www.androidworld.nl/forum/viewtopic.php?f=22&t=71
Bedankt voor de reactie, maar het gaat om de SMTP server wat daar ingevuld dient te worden.vanardenne schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 20:23:
[...]
Misschien dat deze pagina nog wat hulp biedt?
http://www.androidworld.nl/forum/viewtopic.php?f=22&t=71
Nee, ik moest hem opsturen en dan wordt-ie gerepareerd, denk ik.DarkFly schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 17:25:
[...]
Lijkt me dat het niet zo snel stuk mag gaan. Kan je niet gewoon een nieuwe opgestuurd krijgen?
De Hero is nu een aantal dagen in gebruik en bevalt prima. CoPilot is duidelijk en goed te gebruiken, is alleen wel vaak de GPS fix "even" kwijt. Dit "even" varieert van enkele seconden tot minuten. Vreemd.
Wat me meer stoort is dat ik Exchange sync nog steeds niet aan de gang heb. Inmiddels via root-access het self signed certificate aan de keystore toegevoegd (/etc/security/cacerts.bks) maar het baat niet. Hij blijft de nietszeggende melding "Sync-protocolfout" geven. Iemand een idee?
Wat me meer stoort is dat ik Exchange sync nog steeds niet aan de gang heb. Inmiddels via root-access het self signed certificate aan de keystore toegevoegd (/etc/security/cacerts.bks) maar het baat niet. Hij blijft de nietszeggende melding "Sync-protocolfout" geven. Iemand een idee?
misschien overbodige vraag maar ssl toch wel aangevinkt in de instellingen?Fleurieus schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 20:37:
De Hero is nu een aantal dagen in gebruik en bevalt prima. CoPilot is duidelijk en goed te gebruiken, is alleen wel vaak de GPS fix "even" kwijt. Dit "even" varieert van enkele seconden tot minuten. Vreemd.
Anoniem: 247377
SLECHT BEREIK / ONTVANGST?
Heb een T-mobile abbo en kaart(2 jaar oud), maar met de Hero is het ontvangst niet al te goed. Geeft vaak maar 1 streepje aan(centrum Amsterdam), en switcht af en toe naar 3/4 streepjes.
Bij een paar van mijn contacten is het geluid heel nasaal en niet zuiver.
Hiervoor heb ik een Nokia gehad, en het bereik (idem geluid) was altijd top.
Herkent iemand dit..?
Heb een T-mobile abbo en kaart(2 jaar oud), maar met de Hero is het ontvangst niet al te goed. Geeft vaak maar 1 streepje aan(centrum Amsterdam), en switcht af en toe naar 3/4 streepjes.
Herkent iemand dit..?
Bij mij staan er ook maar 1 of 2 streepjes. Zolang ik een goede connectivity heb boeien mij die streepjes nietAnoniem: 247377 schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 22:47:
SLECHT BEREIK / ONTVANGST?
Herkent iemand dit..?
het wordt alleen vervelend wanneer je ook in gebouwen komt en in gebieden waar er maar net bereik iserreen schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 22:57:
[...]
Bij mij staan er ook maar 1 of 2 streepjes. Zolang ik een goede connectivity heb boeien mij die streepjes niet
ik zie ik zie wat jij niet ziet
Ik snap niet dat het sommige mensen niet opvalt dat de interface van de Hero gewoon traag werkt. Je ziet duidelijk dat bijv bij het inzoomen met de browser, of alles wat een vloeiend schuivend beeld vereist vaak gepaard gaat met haperingen. Ook het kantelen naar landscape wil soms niet opschieten.
Een vloeiende interface en snelle reactie van zo'n toestel is voor mij erg belangrijk. Bijna nog belangrijker dan alle features die je zelf kunt aanpassen. Nu heb ik nog een Windows Mobile toestel, maar tegen Oktober wil ik een ander. Ik had eerst mijn zinnen gezet op een Android telefoon, maar hoe meer filmpjes ik zie, des te huiveriger ik word. Het gaat gewoonweg niet vloeiend. De iPhone doet dit echt vele malen beter, helaas.
Dat wordt weer wachten op een telefoon die de iPhone echt gaat verslaan.
Een vloeiende interface en snelle reactie van zo'n toestel is voor mij erg belangrijk. Bijna nog belangrijker dan alle features die je zelf kunt aanpassen. Nu heb ik nog een Windows Mobile toestel, maar tegen Oktober wil ik een ander. Ik had eerst mijn zinnen gezet op een Android telefoon, maar hoe meer filmpjes ik zie, des te huiveriger ik word. Het gaat gewoonweg niet vloeiend. De iPhone doet dit echt vele malen beter, helaas.
Dat wordt weer wachten op een telefoon die de iPhone echt gaat verslaan.
Anoniem: 69767
Op m'n g1 heb ik vrij weinig last van. Ligt meer aan het toestel dan aan Android denk ik. Overigens zijn veel websites ook niet geoptimaliseerd voor mobiele devices. Denk aan GoT. Dat zijn grote pagina's met veel plaatjes en javascript. Daar kun je natuurlijk niet dezelfde performance verwachten als op een dualcore pc. Ook op mn netbook heb ik soms hickups onder windows of bij bepaalde handelingen (msn). Ik vind het allang knap dat de meeste telefoons nu in staat zijn websites volledig weer te geven, want ze zijn meestal gemaakt voor de van nature krachtigere pcs. En android is relatief nieuw dus ik denk dat het nog wel een halfjaar duurt voordat er een goeie afstemming met de hardware wordt gevonden.
Op een gemiddelde laptop start Outlook ook niet instant op, maar zit je vaak een paar seconden te wachten. Ook het startmenu van Windows heeft soms hickups op laptops. Dus waarom verwacht je dat van een smartphone dan wel?
Op een gemiddelde laptop start Outlook ook niet instant op, maar zit je vaak een paar seconden te wachten. Ook het startmenu van Windows heeft soms hickups op laptops. Dus waarom verwacht je dat van een smartphone dan wel?
[ Voor 40% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 04-08-2009 00:21 ]
Paar daagjes weggeweest, 1250 berichten verder en dus tijd voor HTC Hero [part deux]!!
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Dit topic is gesloten.
Let op:
Accessoires worden hier besproken, niet in dit topic.
Accessoires worden hier besproken, niet in dit topic.