Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaajeetee
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-05 17:44
Ik heb sinds een maandje of 2 een 2e hands auto; VW Lupo.

Hierbij zat een parrot CK3100 carkit ingebouwd en deze wil ik op zich wel gaan gebruiken.

Aangezien de standaard pincodes niet werken (1234 (volgens de handleiding) en 0000) nam ik aan dat de vorige eigenaar er een eigen pincode op heeft gezet.
Daarom heb ik de handleiding / het internet geraadpleegd om de carkit te resetten.

De oplossing (althans; dat zou het moeten zijn) is het indrukken van alle 3 de knoppen (bellen, ophangen en het navigatie-wieltje) waardoor de carkit zou gaan resetten.

Wanneer ik die 3 knoppen indruk wordt mijn display in een soort demo-modus gezet en kan ik, wanneer ik op een van de 3 knoppen druk, een van de achterliggende ledjes testen (om het zo maar even te zeggen).

Wanneer ik daarna weer op alle 3 de knoppen druk, krijg ik de papegaai weer in beeld.
Aangenomen dat de reset nu voltooid was, probeerde ik wederom met mijn telefoon te verbinden. Pincode 1234 en 0000 werkten nog steeds niet.

Nu is mijn vraag: hoe kan ik er voor zorgen dat ik mijn telefoon met deze carkit kan verbinden?
Ik heb verschillende telefoons geprobeerd: SE K700i, SE K800i en LG KG800. Echter geen enkele telefoon schijnt te kunnen verbinden met de carkit.

Ik verdenk nog steeds de foutieve pincode.

Heeft iemand tips / ideeen? Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20:21
bij mijn MK6000 moet je niet alle 3 de knoppen tegelijk indrukken maar slechts opnemen/ophangen, na ca. 5 seconden roept ie dan geheugen gewist... heb je dat al geprobeerd?

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:22

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Als laatste alternatief zou je de seriële kabel kunnen bestellen (of bij iemand langs gaan die `m heeft) en je carkit middels een update helemaal restoren.

Maar, graag verder in: [ervaring] Parrot BT carkits

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Dit topic is gesloten.