Joster schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 14:04:
Dit topic nog eens doorgelezen en dan kom ik weinig ervaringen tegen over de Hero dienend als navigatie voor in de auto. Is er iemand die dit geprobeerd heeft, met wat voor software dan ook, en hier wat meer over kan laten horen?
Navigatie CoPilot op de Hero
Heb vandaag CoPilot er op gezet en getest en kan zeggen het werkt heerlijk. Snelle GPS fix, makkelijke bediening, veel opties, flitscameras staan er ook in, NICE.
Nadeel: zover ik zie is het alleen in het Engels, Spaans en nog een paar andere talen beschikbaar. Voor mij geen probleem maar Nederlands zal nog komen.
Installeren gaat super makkelijk, kaarten kunnen via de PC erop gezet worden ook makkelijk.
Moet wel zeggen dat de Telefoon soms wat traag reageert en even een seconde blijft hangen.. het is niet extreem storend maar het kan beter. Verwacht met firmware updates nog wat verbeteringen.
Android Market met Belgische simkaart
Ben er achter gekomen dat als er een Belgische SIM in je Hero zit, ookal zit je op NL Wifi, zijn er GEEN betaalde apps te vinden in de market, en sommige gratis apps zoals pacman ook niet.
Ik heb een Tmobile sim er in gedaan en het werkte direct, ik heb pacman, eRay en CoPilot kunnen kopen.
Dus voor België is de android market blijkbaar in een zeer beperkte vorm beschikbaar.
Iemand met een G1 met een Belgische sim die eens kan kijken of de Market enkel de Hero uit Belgie blokkeert of gewoon in het algemeen België blokkeert?
Nav4all
Heb gisteren ook even nav4all getest, moet zeggen het gebruikt zeer weinig data en het werkt goed, maar het ziet er grafisch natuurlijk gewoon lelijk uit. Men zou het kunnen installeren voor in geval van nood. Toch wel iets om eens in de gaten te houden als in september een nieuwe userinterface komt. Goed het is gratis dus acceptabel maar niet te vergelijken met TomTom Garmin of dus CoPilot.
Scenes en instellingen gewist bij Simwissel!
Let op voor diegenen die 2 dagen bezig zijn geweest met het inrichten van de 7 tabbladen en mapjes hebben gemaakt etc.. als je even een andere simkaart in de Hero steekt wist hij instellingen van de Scenes en zie je de opgeslagen scenes ook niet meer. Weg is weg. Programma's blijven gelukkig wel actief.
[
Voor 14% gewijzigd door
Ptoeneigh op 03-08-2009 00:05
]