HTC Hero Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 ... 13 Laatste
Acties:
  • 157.832 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 276663

Havocnl schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 15:36:
Ik heb een vraagje voor jullie allen.
Ik wil dit toestel gaan kopen over een week of 3 (abbo verlenging) en ga hierbij voor het eerst ook een internet abbo nemen.
Ik heb een oude SIMkaart (medio 2003 dachtik). Deze is nog nooit voor UMTS gebruikt, in die tijd was GPRS al nieuw. Nu meen ik ergens gelezen te hebben dat je SIMkaart ook nieuwe snelheden moet ondersteunen.
Mijn vraag dus, kan ik met mijn oude SIMkaart HSDPA gebruiken en ook fatsoenlijke snelheden hiermee halen (ja okej dit hangt ook veel samen met de foon en antenne etc).
Het gaat me dus vooral om of het mogelijk is... Wie kan me hier wat over uitleggen, het zou toch jammer zijn als ik dit toetstel koop en door mijn oude SIMkaart doet ie niet alles....
Klopt er zijn geloof ik rond 2005 nieuwe kaarten in omloopgekomen voor mobiel internet (vodafone).
Snelheden worden vooral beinvloed door de masten en de telefoon zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:47

DarkSide

theres no place like ::1

Ik heb een vraagje voor jullie allen.
Ik wil dit toestel gaan kopen over een week of 3 (abbo verlenging) en ga hierbij voor het eerst ook een internet abbo nemen.
Ik heb een oude SIMkaart (medio 2003 dachtik). Deze is nog nooit voor UMTS gebruikt, in die tijd was GPRS al nieuw. Nu meen ik ergens gelezen te hebben dat je SIMkaart ook nieuwe snelheden moet ondersteunen.
Mijn vraag dus, kan ik met mijn oude SIMkaart HSDPA gebruiken en ook fatsoenlijke snelheden hiermee halen (ja okej dit hangt ook veel samen met de foon en antenne etc).
Het gaat me dus vooral om of het mogelijk is... Wie kan me hier wat over uitleggen, het zou toch jammer zijn als ik dit toetstel koop en door mijn oude SIMkaart doet ie niet alles....
Kan zijn dat deze niet werkt. Wiki
Je hebt echt een USim nodig.
Sims zijn sowieso verbeterd. Kan me nog herrinnern dat ik ooit een simkaart heb gehad waar ik niet meer dan 100 contacten op kwijt kon. Was heel lastig om toen mijn telefoon geheugen in 1 x te kopieren naar de simkaart. Zodat ik al mijn gegevens in mijn nieuwe telefoon had. (Dit is al weer lang geleden).

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NetAmp
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:40

NetAmp

"for indoor use only"

[...] Ik heb een oude SIMkaart (medio 2003 dachtik). [...] kan ik met mijn oude SIMkaart HSDPA gebruiken [...]
Je kan 'm toch omruilen voor een nieuwe (U)Sim? Bij Orange kon ik dat toen probleemloos doen. (En volgens mij heb ik er ook niets extra voor betaald)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jandehoop
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19-02 18:00
DarkSide schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 15:41:
[...]

Kan zijn dat deze niet werkt. Wiki
Je hebt echt een USim nodig.
Sims zijn sowieso verbeterd. Kan me nog herrinnern dat ik ooit een simkaart heb gehad waar ik niet meer dan 100 contacten op kwijt kon. Was heel lastig om toen mijn telefoon geheugen in 1 x te kopieren naar de simkaart. Zodat ik al mijn gegevens in mijn nieuwe telefoon had. (Dit is al weer lang geleden).
Goed dat ik dit hoor! Ik heb een sim-kaart uit 2004! Dan zal ik straks even in de HI-winkel (als ze 12 september de Hero binnenkrijgen) of ik ook een nieuwe simkaart mag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:08

Jag

Wel bijzonder dat bijna niemand hier hem als traag ervaart terwijl dat in de reviews meestal wel terugkwam. Dan zijn of de reviewers zeikers of toch een andere firmware versie (of veel widgets aangezet ofzo?). Hetzelfde een beetje voor de accu duur. Ben wel blij dat allebei deze zaken mee blijken te vallen, heb erg veel zin ook een Hero in mijn handen te hebben. Ik hoop dat ze hem op voorraad hebben bij de Telfort winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mj2sL
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09:37
Ik snap ook niet hoe dat met de vermeende traagheid zit... Bij mij is 'ie gewoon lekker vlot! Mijn oude telefoon (Nokia 6500 Classic) liep juist heel vaak vast of moest lang nadenken. Dat heeft deze niet, hoewel de vergelijking mank loopt (gewone tel vs smartphone).

Accu is wel even wennen, ben 1x opladen per 2-3 dagen gewend, dan is het best schrikken als je telefoon 's avonds nog maar 1/3 van de capaciteit over heeft. Dan nog is dat prima. Gister was voor mij de eerste dag, heb er lekker veel mee gespeeld dus dat zit wel snor. Bovendien heb ik snelkoppelingen gemaakt voor WiFi, GPS en mobiel internet (eerste twee waren al aanwezig). Ik zet het gewoon uit als ik het niet gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanardenne
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Anoniem: 184013 schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 12:17:

Wat betreft de mail applicatie, gebruik ze beide en tot op heden geen keuze kunnen maken. Beide ( htc mail and googlemail) werken beide goed, geven beide html mooi weer. Bij nieuwe mail geeft de ene een melding via de groene led , de andere via oplichten van trackball.
Ligt het aan mij of kan ik nergens in de instellingen vinden hoe ik voor de Google mail App instel dat hij push mail moet hanteren, of als dat niet kan 'om de zoveel min checken'. Hij update nu niet automatisch.

Edit: laat maar, ik had blijkbaar per ongeluk de gmail sync uitgezet. doh! 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door vanardenne op 31-07-2009 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chilly_Willy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-07 14:31
Cavalera125 schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 13:06:
[...]

Zelfde hier, goede verlichting en zorgen voor niet al teveel reflectie. Ik hoor trouwens wel vrij goed de auto-focus, zeker tijdens barcode scanning, dan is hij nogal actief. Valt dit geluid jullie ook op?
Ik ben bang dat mijn autofocus het dus niet doet.... :(

*edit: ik hoor de net in de barcode scanner wel 2 keer een tik en zag dat hij probeerde te focussen, maar daarna deed hij niets meer.

*edit2: in de barcode scanner en de pricewatch scanner zie en hoor (tik) ik hem focussen, maar hij blijft maar heen en weer gaan. Start ik de camera app, dan focust hij alleen maar op oneindig (met tik) en beweegt hij niet meer :( Echt vervelend dat hij nu terug moet, ik heb hem net.

[ Voor 36% gewijzigd door Chilly_Willy op 31-07-2009 19:36 ]

Coïtus ergo sum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17:19
vanardenne schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 17:17:
Ligt het aan mij of kan ik nergens in de instellingen vinden hoe ik voor de Google mail App instel dat hij push mail moet hanteren, of als dat niet kan 'om de zoveel min checken'. Hij update nu niet automatisch.
GMail wordt hier gewoon gepusht. Een paar seconden na het versturen van een testmail staat ie op de telefoon.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 195305

Tuurlijk, het is er helemaal ingetrokken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag

Jag

Mj2sL schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 17:15:
Ik snap ook niet hoe dat met de vermeende traagheid zit... Bij mij is 'ie gewoon lekker vlot! Mijn oude telefoon (Nokia 6500 Classic) liep juist heel vaak vast of moest lang nadenken. Dat heeft deze niet, hoewel de vergelijking mank loopt (gewone tel vs smartphone).

Accu is wel even wennen, ben 1x opladen per 2-3 dagen gewend, dan is het best schrikken als je telefoon 's avonds nog maar 1/3 van de capaciteit over heeft. Dan nog is dat prima. Gister was voor mij de eerste dag, heb er lekker veel mee gespeeld dus dat zit wel snor. Bovendien heb ik snelkoppelingen gemaakt voor WiFi, GPS en mobiel internet (eerste twee waren al aanwezig). Ik zet het gewoon uit als ik het niet gebruik.
Nou ik kom van een Nokia N70 af. Een smartphone (na ja, ik kan er iig TomTom op draaien) bijna uit de tijd dat je nog met oud Hollandsche florijnen kon betalen. Die is traaaaaaag, ongelofelijk (en loopt altijd vast met bluetooth :P ). Dus ik ga de Hero sowieso heel snel vinden :).

Wat betreft de accu wordt het wel wennen idd, het handige van die oude bak van mij is dat tot op de dag van vandaag (en hij is echt oud), hij nog steeds 3 dagen met een accu kan overleven. Met niet al te veel bellen haalde ik altijd het hele Lowlands weekend ermee. Dat zal met de Hero wel even rechargen worden vrees ik :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RunaR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 16:43
Soms blijft-ie wel hangen. Tijdens het swipen van de een home naar de volgende hapert ie soms een halve seconde. Ik zie dit 1 op de 4 keer wel gebeuren. het gaat net niet helemaal vloeiend. Gebeurt vooral is de telefoon net uit standby komt of uit een applicatie. Zoveel widgets staan er niet op mijn scherm: klok met weer, favoriete contacten, alle 5 de setting switchers, bookmarks en de grote weer widget. Geen mails, twitters en sms. En een eigen wallpaper vanaf de sd kaart (die ga ik er even af gooien).

[ Voor 7% gewijzigd door RunaR op 31-07-2009 18:30 ]

ISS Detector en meer voor Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-07 22:08
Ik heb de telefoon (nog?) niet zelf maar heb er vandaag wel mee gespeeld.

Ik ben het eens met RunaR, ook ik heb wel degelijk 'lag' ervaren. Het gaat gewoon net niet helemaal vloeiend, hapert een korte seconde. Zie het als TouchFlo3D bij de HTC Diamond II, m.i. heeft deze hetzelfde probleem (loopt in principe vloeiend, maar af en toe zonder reden gewoon net even niet). Tsja, ontkom je kennelijk toch niet aan. Verder heb ik wel een boel open gehad maar dat leek geen invloed te hebben op deze kleine vertraging. Ik heb de widgets niet actief gebruikt (was een demo toestel dus geen twitter e.d. kunnen instellen).

Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik deze kleine vertragingen ook niet als storend ervaar, ik had er niet echt last van maar je merkt het wel. Maar ik weet gewoon dat elk toestel wel zijn nadeel heeft en elk toestel heeft ergens wel last van vertraging (of anders een onlogisch menu waardoor je 2x zolang bezig bent om te zoeken, bij wijze van!).

GoogleMaps werkte erg goed merkte ik al, leuk dat je gewoon kan wisselen tussen wegenkaart en satelliet. Navigatie werkte ook, maar het plotten hiervan is wel vrij beperkt (je kan niet instellen dat hij de kortere route kiest, hij stuurde me nl. voor een bepaalde route zo'n 40km om over de snelweg omdat dat 'sneller' is - in de praktijk is het even snel).

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb even een foto gemaakt van de verkleuring. Het is niet helemaal goed te zien, maar je ziet tussen het woord 'htc' en het gaatje aan de onderkant een iets donkerdere plek zitten.

http://i26.tinypic.com/kapeo3.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 195305 op 31-07-2009 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag

Jag

offtopic:
Wellicht dat als je de foto overneemt en dan handmatig belicht (en dan "overbelichten") dat het beter te zien is. Als je met auto belichting een wit (of zwart) vlak fotografeert wordt het nl grijs, zoals hier ook een beetje gebeurd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als ik het overbelicht is het niet te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111759

Anoniem: 195305 schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 17:49:
[...]

Tuurlijk, het is er helemaal ingetrokken
waar heb je hem dan opgelegd???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als hij op mijn bureau ligt, dan liggen m'n telefoons altijd of op een stapel (nieuw, blank) papier of op een sokje zoals die bij de Touch HD zit. Ik heb hem overigens alleen maar in mijn hand gehad (wellicht dat dat ook een oorzaak kan hebben) en niet in mijn broekzak o.i.d. gehad.

Heb de foto in Fireworks iets helderder gemaakt:
http://i29.tinypic.com/717l7m.jpg

[ Voor 44% gewijzigd door Anoniem: 195305 op 31-07-2009 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-07 22:08
Is het niet gewoon huidvet dan? Het is een plek die 'schuift' over je hand en dus veel huidvet mee kan nemen. Maar je krijgt het niet schoon... Tsja, de ruwe teflon laag zorgt hier misschien voor? Ruw betekent uiteindelijk gewoon dat er textuur in zit waar jou huidvet in kan blijven zitten.

Wel erg zonde, als ik hem neem ga ik denk voor de bruine, maar als ik dit lees, tsja, dan al helemaal! Witte vind ik trouwens wel stijlvol hoor :)

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ga maandag terug naar de winkel waar ik hem gehaald heb... ze zijn al op de hoogte.

Ik heb de achterkant er nog even afgehaald en met 3 verschillen soorten doeken 'opgepoetst', maar krijg het er niet vanaf.
Ik heb alleen water nog niet geprobeerd, maar daar begin ik ook niet aan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15:23
Zit je dan, met je witte krasvrije Hero :P Heb zoveel verhalen gehoord dat mensen de witte nemen omdat die zo'n anti-kras coating heeft.. Uiteindelijk ben je dus alleen maar slechter af. De bruine versie ziet er in het echt trouwens ook nog een stuk beter uit dan op de foto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gersomvg
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 04-07 16:32
Voor de mensen die het trouwens nog niet weten: Je kan bij contacten->menuknop->"weergeven" instellen datie geen gmail-contacten toont bij je telefooncontacten.. Hou ze zelf ook liever gescheiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sds
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-06 16:55

sds

Gersompie schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 20:56:
Voor de mensen die het trouwens nog niet weten: Je kan bij contacten->menuknop->"weergeven" instellen datie geen gmail-contacten toont bij je telefooncontacten.. Hou ze zelf ook liever gescheiden.
ahhhh top, scheelt een hele hoop onderhoudswerk, bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RichardvdD schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 20:32:
Zit je dan, met je witte krasvrije Hero :P Heb zoveel verhalen gehoord dat mensen de witte nemen omdat die zo'n anti-kras coating heeft.. Uiteindelijk ben je dus alleen maar slechter af. De bruine versie ziet er in het echt trouwens ook nog een stuk beter uit dan op de foto's.
Wie zegt dat deze laag niet op de bruine versie zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruzor
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

Weet iemand hoe je al je Google Calenders te zien krijg in je agenda? Ik kan alleen mijn "hoofd" Calender selecteren en zie de andere twee, die ik aangemaakt heb, niet ertussen staan.

Het synchen gaat verder goed, als ik de naam van de "hoofd" Calender aanpas op internet, veranderd die op m'n HTC ook.

[This is what you get when you mess with us]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanardenne
  • Niet online
Als tip: je hoeft niet perse per contact te bekijken met welke facebook contact je 'm koppelt. Als je naar |contacten| gaat, en dan naar |updates en gebeurtenissen| kan je door |profielen koppelen| iedereen tegelijkertijd koppelen. Super handig! Met Flickr kan ik dat (nog) niet vinden,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanardenne
  • Niet online
Ruzor schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 22:04:
Weet iemand hoe je al je Google Calenders te zien krijg in je agenda? Ik kan alleen mijn "hoofd" Calender selecteren en zie de andere twee, die ik aangemaakt heb, niet ertussen staan.

Het synchen gaat verder goed, als ik de naam van de "hoofd" Calender aanpas op internet, veranderd die op m'n HTC ook.
Als je in de kalender staat en klikt op |menu| en vervolgens op |Agenda's| kan je selecteren welke agenda's je wilt zien. Bij mij staan daar al mijn Google Calendars tussen. Bij jou dus niet begrijp ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruzor
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

vanardenne schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 22:18:
[...]

Als je in de kalender staat en klikt op |menu| en vervolgens op |Agenda's| kan je selecteren welke agenda's je wilt zien. Bij mij staan daar al mijn Google Calendars tussen. Bij jou dus niet begrijp ik?
Klopt. Dat menu heeft bij mij Alle agenda's, My Calender, [naam van hoofdcalender] en Outlook. Misschien moet ik iets online nog aanpassen? Daar zijn ze wel gewoon te zien.

[This is what you get when you mess with us]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanardenne
  • Niet online
Ruzor schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 22:37:
[...]

Klopt. Dat menu heeft bij mij Alle agenda's, My Calender, [naam van hoofdcalender] en Outlook. Misschien moet ik iets online nog aanpassen? Daar zijn ze wel gewoon te zien.
In de Google Calendar settings moet je inderdaad ook aangeven of je bepaalde calendar shared of niet. Daar zal het euvel dan waarschijnlijk zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 262708

Heeft iemand al gecheckt of de Hero sneller reageert als je gewoon voor de standaard Android schil kiest ipv 'sense' ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekhouse
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13-08-2024
Kan je met die Gmail applicatie niet kiezen om de hoeveel tijd die synct dan? Het lijkt erop dat het of continu syncen is of handmatig of zie ik dat verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanardenne
  • Niet online
Beekhouse schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 23:29:
Kan je met die Gmail applicatie niet kiezen om de hoeveel tijd die synct dan? Het lijkt erop dat het of continu syncen is of handmatig of zie ik dat verkeerd?
Dat klopt inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekhouse
Hmm.. Okay dan, dat vreet wel wat stroom dan heb ik door.. hij gaat redelijk snel leeg bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69767

Beekhouse schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 23:35:
Hmm.. Okay dan, dat vreet wel wat stroom dan heb ik door.. hij gaat redelijk snel leeg bij mij.
Mwah, Gmail = push dus dat valt wel mee hoor. Daarom verschijnen updates ook bijna instant, hij pullt dus niet iedere 5 minuten oid.
With push email, Gmail offers real-time, two-way synchronization of your email, notifying you of new e-mails even when you're using another application.
bron: http://googlemobile.blogs...d-gmail-and-contacts.html

[ Voor 42% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 31-07-2009 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13:51
Na anderhalf dag met de Hero gespeeld te hebben kan ik melden dat dit mijn beste telefoon ooit is.
Hiervoor had ik een Nokia N82. Enige dat daar beter aan is, is de camera..
Ik was één van de HTCtje.nl winnaars dus kan mooi mijn sim-only + internet van KPN gebruiken.

Lag??
Ik heb 6 schermen vol zitten met widgets maar heb totaal geen last van lag. Enige is dat als ik uit standby kom en ik wil snel naar mijn laatste scherm dan wil het wel eens ietwat laggen, niet storend echter en komt lang niet altijd voor. Heb het idee dat dit alleen gebeurt als er net weer een nieuwe update van het weer komt.

Exchange
werkt erg lekker (mail + agenda). Syncroniseren gaat vlot terwijl dit bij mijn Nokia altijd erg lang duurde. Ook webpagina's gaat lekker snel. En ik altijd maar denken dat dit op de N82 aan die trage verbinding van KPN lag.

Typen
Waar ik vooral bang voor was is het typen op een touchscreen. Na een dag spelen gaat erg lekker. Typen in portraid mode is niet aan mij besteed dus heb deze snel op T9 gezet, in landscape gaat het prima. (QWERTY is trouwens ook niet handig als je aan het rijden bent heb ik gemerkt)

Scherm
Wat helder! ik vond de schermen van de iPhone altijd super maar deze ziet er nog scherper en helderder uit.
Dat laagje dat over het scherm zou zitten tegen vingerafdrukken werkt prima. Vingerafdrukken hou je wel maar één keer met een doek erover en het is weer schoon. Ik heb er echter wel een screenprotector (van HTC zelf, niet bijgeleverd trouwens) opgeplakt, ik ben namelijk toch bang voor krassen. Ik merk niks geen verschil qua gevoeligheid dus daar hoef je het niet voor te laten.

Android Market
Hier had ik eerlijk gezegd meer van verwacht. Er staan genoeg apps in maar 90% is naar mijn mening fun om één keer te gebruiken maar meer ook niet. Daarnaast vind ik het zoeken naar apps niet ideaal.
Voorbeeld: ik wilde graag de buienradar app downloaden. Als ik zocht op "buien" kon de market niks vinden, als ik zocht op "buienradar" weer wel. Zelfde geldt voor Shazam. Toen ik zocht op Shaz werd er niks gevonden.

Muziek
Werkt prima. Geluid is via de speaker prima en met goede oordopjes vind ik het goed om aan te horen.

Bellen
Ik merk geen verschil met de Nokia. Ik weet nog niet hoe goed anderen mij horen.

Camera
Voor mij het minst belangrijk. Voor snapshots is dit prima. Gemis voor velen is denk ik wel een flitsers.

Internet
Zoals gezegd vind ik het snel genoeg, vooral mobiele websites openen uiteraard snel.
Multitouch werkt super voor zoomen. Tekst is altijd goed leesbaar door het fijne scherm.

Accu duur
Ik heb er iets meer dan een dag mee gedaan, denk tussen de 30 en 35 uur.
In die tijd heb ik veel met maps gespeeld, muziek geluisterd, youtube gekeken, homescreens aanpassen totdat het helemaal klopt, mail verstuurd, internet hele dag aan. Het weer 12 keer bekeken, NU.nl app veel gebruikt, veel gebladerd door de market, en veel mee gesmst.
Ik ben er blij mee, ik denk dat ik er met normaal gebruik (voor mij) een dag of 2 mee doe.

iPhone VS. HTC Hero
Scherm van de HTC vind ik beter, Widgets van de HTC spreekt voor zich.
Snelheid is naar mijn mening hetzelfde (vergeleken met 3G. 3GS weet ik niet)
Als ik moet kiezen ga ik voor de Hero, vooral vanwege het feit dat je al je homescreens kan indelen zoals je zelf wil.

één ding kom ik niet uit. Misschien dat iemand mij hiermee kan helpen. Ik gebruik normaal gesproken ook POP mail van Ziggo (met @home mailadres). Ik krijg echter met geen mogelijkheid mijn mail binnen. Als ik mijn nokia helemaal opnieuw instel komt alles weer binnen maar bij de Hero heb ik dat mailaccount al een keer of 5 ingesteld.. heeft iemand anders dit probleem ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

yorroy schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 23:45:
Na anderhalf dag met de Hero gespeeld te hebben kan ik melden dat dit mijn beste telefoon ooit is.
Hiervoor had ik een Nokia N82.
Join the club _/-\o_ Ik kwam van de N95: en ik wil nooit meer Symbian. Sowieso is de Market van Android geweldig, ook al vind jij van niet, maar Ovi Store is echt een regelrechte ramp. En ook apart dat ze nu pas gaan nadenken over een nieuwe UI voor Symbian, lekker op tijd voor een "marktleider" 8)7 (zelfde geldt overigens ook voor Microsoft, die loopt ook achter op userfriendly UIs voor mobiles). Ik ben heel blij dat Google hier met Android op is gesprongen (en Apple): anders zou er nu en over 5 jaar nog niets veranderd zijn (marktleiders zijn vaak lui, omdat ze dachten geen concurrentie te hoeven vrezen).

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 31-07-2009 23:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekhouse
Anoniem: 69767 schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 23:44:
[...]

Mwah, Gmail = push dus dat valt wel mee hoor. Daarom verschijnen updates ook bijna instant, hij pullt dus niet iedere 5 minuten oid.

[...]

bron: http://googlemobile.blogs...d-gmail-and-contacts.html
Ja het kan er natuurlijk ook aan liggen dat ik om de 5 minuten laat zien aan iedereen hoe geniaal die Layar en Wikitude apps zijn en daarom me accu zo snel op is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Beekhouse schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 23:53:
[...]

Ja het kan er natuurlijk ook aan liggen dat ik om de 5 minuten laat zien aan iedereen hoe geniaal die Layar en Wikitude apps zijn en daarom me accu zo snel op is :)
Check altijd of je GPS na afloop weer uitstaat. Vaak genoeg gehad dat ik die per ongeluk na gebruik van Wikitude/Layar (=wel een beetje traag), de GPS liet aanstaan. Moet handig weer uit (klein beetje onhandig). Ik heb een G1 overigens, en ik haal ook maar ca. 30 uur op een lading met normaal gebruik. Maarja, ik doe er ook veel meer mee dan vroeger op m'n N95 (die ging langer mee maar dat komt omdat ik minder vaak zat te internetten, gpsen of op Market e.d.).

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 31-07-2009 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Laatst online: 13:02

Dreanor

Joene

Waarschijnlijk moet ik helaas nu al mijn abbo opzeggen (zie dit topic: Dreanor in "Brief T-Mobile mbt Orange") en ik wil een android toestel. Nu had ik mijn zinnen gezet op de HTC Hero, echter wordt ik door de traagheid (volgens vele reviews) erg terughoudend naar dit toestel.

Ik wou lekker mijn abbo af laten lopen (over 3 maanden pas) om hopelijk tegen die tijd een snellere android phone te kopen. Dus om terug te komen op de Hero, hoe traag/snel is hij nu werkelijk en hoe groot zijn de vele minpunten op hardware gebied zoals je ze leest in de reviews (processor/rom/geluid/etc)?

ps. Ik lees veel positieve dingen hier, dat het niet langzaam is etc. Misschien moet ik maar een test/demo toestel in de winkel proberen...

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dreanor schreef op zaterdag 01 augustus 2009 @ 00:00:
ps. Ik lees veel positieve dingen hier, dat het niet langzaam is etc. Misschien moet ik maar een test/demo toestel in de winkel proberen...
Het is nog al subjectief: want het hangt er vanaf met welke andere toestellen je hem vergelijkt. Ik zou hem gewoon in de winkel proberen idd. Als je 3 maanden nog kunt wachten, dan zou je er op kunnen hopen dat de Xperia 3 (SE met een 1Ghz cpu met Android) al in de winkel ligt. Al vermoed ik dat het wel wat later wordt (het is nl nog erg stil rondom dit toestel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murdock_nl_
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05:18
Dreanor schreef op zaterdag 01 augustus 2009 @ 00:00:
En je blijft uitstellen natuurlijk, zodra die experia er is wordt er weer een sneller aangekondigd. En probeer het inderdaad in de winkel.

offtopic gaat hi nu al is een keer leveren? die stellen ook maar uit. staat nu al 3 augustus :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Laatst online: 13:02

Dreanor

Joene

Anoniem: 69767 schreef op zaterdag 01 augustus 2009 @ 00:02:
[...]

Het is nog al subjectief: want het hangt er vanaf met welke andere toestellen je hem vergelijkt. Ik zou hem gewoon in de winkel proberen idd. Als je 3 maanden nog kunt wachten, dan zou je er op kunnen hopen dat de Xperia 3 (SE met een 1Ghz cpu met Android) al in de winkel ligt. Al vermoed ik dat het wel wat later wordt (het is nl nog erg stil rondom dit toestel).
Het probleem is dat ik waarschijn niet meer drie maanden kan wachten (dank U T-!@#$-mobile). En zoals alle Android phones tot nu toe zal het nogal uitlopen met de release en ik verwacht eerlijk gezegd dat er over drie maanden nog geen nieuw android toestel te koop is.

Met langzaam bedoel de de telefoon zelf, zijn eigen smooth animaties etc. Niet in vergelijking met andere telefoons. Zoals vele reviews doen vermoeden dan de HTC Hero de Sence schil niet echt aan en wordt traag, daar heb ik het over. ;)

Edit @ Door: murdock_nl_: Ja, tuurlijk. Maar als een toestel snel genoeg is om zichzelf te kunnen draaien ben ik tevreden. Ik bedoel dat de Hero de Sence UI niet goed aan kan. ;) Er komt altijd een snellere telefoon uit dus dan kan je nooit een toestel kopen. :P

[ Voor 11% gewijzigd door Dreanor op 01-08-2009 00:09 ]

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

.........

één ding kom ik niet uit. Misschien dat iemand mij hiermee kan helpen. Ik gebruik normaal gesproken ook POP mail van Ziggo (met @home mailadres). Ik krijg echter met geen mogelijkheid mijn mail binnen. Als ik mijn nokia helemaal opnieuw instel komt alles weer binnen maar bij de Hero heb ik dat mailaccount al een keer of 5 ingesteld.. heeft iemand anders dit probleem ook?
dat probleem heb ik ook. denk dat het aan de poorten ligt maar heb de goeie nog niet ontdekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsepiels
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 26-11-2015
Is er iemand die problemen heeft met de internetontvangst van Vodafone? De ene keer werkt het, om het 5 min. daarna niet meer te doen en daarna krijg ik het ook niet meer aan de praat. Ik heb de instellingen goed staan, al zeggen ze bij Vodafone dat ze het toestel niet ondersteunen. Wifi werkt verder prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nielsepiels schreef op zaterdag 01 augustus 2009 @ 00:34:
Is er iemand die problemen heeft met de internetontvangst van Vodafone? De ene keer werkt het, om het 5 min. daarna niet meer te doen en daarna krijg ik het ook niet meer aan de praat. Ik heb de instellingen goed staan, al zeggen ze bij Vodafone dat ze het toestel niet ondersteunen. Wifi werkt verder prima.
Vreemd toen ik belde zei een Vodafeun medewerker dat ik de instellingen van de Magic over moest nemen. Ik heb overigens qua ontvangst geen problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsepiels
Vreemd toen ik belde zei een Vodafeun medewerker dat ik de instellingen van de Magic over moest nemen. Ik heb overigens qua ontvangst geen problemen.
Ja, dat zei hij later ook tegen mij, en meestal doet ie het wel. Ik heb het met een T-Mobile kaartje van een collega geprobeerd, en geen probleem.

Overigens is mijn SD kaartje, na een keer opnieuw opstarten, nu beschadigd en werkt ook niet meer. Gaat best lekker... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lictorian
  • Laatst online: 22-08-2024
voodooless schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 14:20:
Net support mail terug gehad van HTC. Blijkbaar ben ik niet de enige die een niet werkende marketplace heeft. Ze zijn nu gegevens aan het verzamelen, en ik hoor er nog van.

Even afwachten dus. Verder geen problemen meer gehad.
Ik kan me ook niet aanmelden voor Android Market. Ik krijg steeds de foutmelding: " Kan geen betrouwbare gegevensverbinding met de server tot stand brengen"

Ik heb al een Gmail account, en momenteel nog een T-mobile abo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
Heeft iemand eigenlijk al van zijn eigen muziek de albumafbeelding gezien in de muziekspeler. Ik heb de gehele ID3 tag (volgens mij heet dat zo toch) ingevuld maar er gebeurd niks. In Windows Mediaplayer krijg ik wel gewoon de album art te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97471

Het is goed om te lezen dat de meeste mensen hier positief over de Hero zijn. Ik was voornamelijk bang voor de accuduur en de snelheid, zeker na het lezen van de review van Engadget (die overigens alle Apple producten altijd de hemel inprijzen, partijdig dus) :) Ik meen ook ergens op internet gelezen te hebben dat de snelheid ervan waarschijnlijk in de nabije toekomst gepatcht gaat worden door HTC :) Maar eerst zien dan geloven, HTC en WiMo patches was enkele jaren geleden een drama!
murdock_nl_ schreef op zaterdag 01 augustus 2009 @ 00:06:
[...]
offtopic gaat hi nu al is een keer leveren? die stellen ook maar uit. staat nu al 3 augustus :'(
Offtopic: Heb vanmiddag Hi maar weer eens gebeld, moet ze volgende week terugbellen, voorlopig nog geen voorraad in zicht. Ze hebben ook nog niks binnen gehad, dus er is nog niemand die hem via Hi heeft.
Wel ironisch trouwens, ze adverteren bij Hi met de slogan 'Als eerste de nieuwste telefoons'...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sds

sds

yorroy schreef op zaterdag 01 augustus 2009 @ 01:21:
Heeft iemand eigenlijk al van zijn eigen muziek de albumafbeelding gezien in de muziekspeler. Ik heb de gehele ID3 tag (volgens mij heet dat zo toch) ingevuld maar er gebeurd niks. In Windows Mediaplayer krijg ik wel gewoon de album art te zien.
Ja maar daar heb ik wel de tags van m'n muziekbestanden voor om moeten zetten van ID3v2.4 naar ID3v2.3 (Mp3tag voor gebruikt).
Met ID3v2.4 (wat volgens mij een heel standaard versie van de tag is) werd alles behalve de albumart gelezen door de hero player.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickiii
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-12-2024
Nogmaals: De lag die soms voorkomt tijdens het switchen tussen de schermen is géén probleem. Het is volgens mij een luxe-probleem aangezien het toestel zo prettig is dat je gewend raakt om sneller te werken. Over het algemeen beter reageert naar mijn ervaring met andere (Symbian, Windows Mobile) smartphones die nog trager zijn. Alleen de iPhone lijkt het vaak net iets beter met vloeiende animaties, maar die heeft niet dezelfde support voor widgets.

Ik denk altijd heel goed na voordat ik iets stoms zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

Nielsepiels schreef op zaterdag 01 augustus 2009 @ 00:34:
Zelf zit ik ook bij Vodafone en ze ondersteunen de Hero inderdaad nog niet. Nadat ik een APN had toegevoegd met hun algemene instellingen[ zie hier ]werkt het prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vliegvlug
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Vliegvlug

Flight Simple

Ik heb mijn Hero sinds woensdag maar heb nog geen tijd gehad er veel mee te doen.

Het opstarten tot je eindelijk de pin code kan intoesten duurt erg lang maar als hij eenmaal is opgestart werkt het vlot genoeg.

Iets waar ik niet uit kom is het volgende. Het toestel geeft de hele tijd aan dat ik aan het roamen ben terwijl ik gewoon verbonden ben met mijn provider Telfort.

Staat dan een R bij de signaalsterkte indicator en krijg bij aanzetten en verbinden met mobiel internet een waarschuwing dat data roaming hoge kosten met zich mee kan brengen. Dat is irritant en ook vervelend voor als ik een keer echt roam want dan heb ik het niet door.

Heb de 200+ pagina's van de handleiding al doorzocht maar niet kunnen vinden hoe het apparaat bepaalt wanneer er geroamd word.

Hebben ander met Telfort dit ook of weet iemand hoe dit juist in te stellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RunaR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 16:43
yorroy schreef op zaterdag 01 augustus 2009 @ 01:21:
Ik heb in al mijn muziekdirectories een folder.jpg staan met de album-art. werkt perfect en voor bijna alle systemen.

ISS Detector en meer voor Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murdock_nl_
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05:18
RunaR schreef op zaterdag 01 augustus 2009 @ 10:28:
[...]

Ik heb in al mijn muziekdirectories een folder.jpg staan met de album-art. werkt perfect en voor bijna alle systemen.
Dit is volgens mij ook de gebruikelijke standaard. Dus zou erg mooi zijn als de hero dat ondersteund hoef ik niks aan te passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 312459

210667 schreef op zaterdag 01 augustus 2009 @ 10:05:
[...]

Zelf zit ik ook bij Vodafone en ze ondersteunen de Hero inderdaad nog niet. Nadat ik een APN had toegevoegd met hun algemene instellingen[ zie hier ]werkt het prima.
Hmm, ik heb hetzelfde probleem, maar dan dat ik helemaal geen connectie tot het internet via Vodafone's netwerk tot stand kan brengen. Ik heb de algemene instellingen én de Magic instellingen geprobeerd, maar zonder succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 65750

Telfort gebruikt het netwerk van KPN, dus vandaar roaming.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

Anoniem: 312459 schreef op zaterdag 01 augustus 2009 @ 10:45:
[...]

Hmm, ik heb hetzelfde probleem, maar dan dat ik helemaal geen connectie tot het internet via Vodafone's netwerk tot stand kan brengen. Ik heb de algemene instellingen én de Magic instellingen geprobeerd, maar zonder succes.
Vreemd, ik heb gewoon die APN aangemaakt, aangevinkt en toen een reboot gedaan. En nogmaals, alles werkt naar behoren. Ben bang dat ik je niet verder kan helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sds

sds

RunaR schreef op zaterdag 01 augustus 2009 @ 10:28:
[...]

Dat heb ik normaal ook maar dat werkte hier niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 312459

210667 schreef op zaterdag 01 augustus 2009 @ 10:56:
[...]

Vreemd, ik heb gewoon die APN aangemaakt, aangevinkt en toen een reboot gedaan. En nogmaals, alles werkt naar behoren. Ben bang dat ik je niet verder kan helpen.
Ja, ik heb gehoord dat het bij alle vodafone klanten zo simpel werkt :P.

Het enige wat mij opvalt is dat als ik naar telefoonstatus ga, dat er bij 'status mobiel netwerk' staat dat de verbinding verbroken is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vliegvlug
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Vliegvlug

Flight Simple

Anoniem: 65750 schreef op zaterdag 01 augustus 2009 @ 10:46:
Telfort gebruikt het netwerk van KPN, dus vandaar roaming.
Daar was ik zelf ook al bang voor maar vraag me af of iedereen met Telfort dit dan heeft.

En of het niet in te stellen is dat "NL KPN", wat ik krijg als ik netwerken zoeken doe, geen roaming is.
Op het standby scherm wordt als prodiver NL KPN NL TELFORT weergegeven dus misschien is dat het probleem, dat dit afwijkt van wat er bij zoeken gevonden is en hij dus denkt dat het wel roaming is.

Ik ben niet bekend met Android maar zou dit ergens onder de motorkap te 'hacken' zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gersomvg
Hm.. Hero zou mp4 moeten ondersteunen. Net voor de lol ff een 700 mb mp4 film erop gezet maar dat kan hij niet aan :o Scherm blijft gewoon zwart..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsepiels
Anoniem: 312459 schreef op zaterdag 01 augustus 2009 @ 11:08:
[...]

Ja, ik heb gehoord dat het bij alle vodafone klanten zo simpel werkt :P.

Het enige wat mij opvalt is dat als ik naar telefoonstatus ga, dat er bij 'status mobiel netwerk' staat dat de verbinding verbroken is.
Bij lijkt het alsof het een binnen/buiten probleem is. Zodra ik naar buiten ga heb ik verbinding, binnen soms niet. Vreemd, want met mijn HD heb ik hier nooit last van gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98248

210667 schreef op zaterdag 01 augustus 2009 @ 10:05:
[...]

Die proxyinstellingen zou ik niet invoeren, geeft problemen bij streamen en duurt iets langer om verbinding te krijgen. Enige voordeel is dat de server afbeeldingen comprimeert zodat ze sneller gelader zijn (wat in praktijk niet zo is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mj2sL
Gersompie schreef op zaterdag 01 augustus 2009 @ 11:58:
Hm.. Hero zou mp4 moeten ondersteunen. Net voor de lol ff een 700 mb mp4 film erop gezet maar dat kan hij niet aan :o Scherm blijft gewoon zwart..
Hero speelt standaard geen filmpjes af volgens mij. Moet je op de Market even een mediaplayer downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Wat versta jij onder mp4? Dat is een behoorlijk nietszeggende term. Kijk ook eens naar Video coderen voor je PMD: Tips en trucs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanardenne
  • Niet online
Ik heb er echter wel een screenprotector (van HTC zelf, niet bijgeleverd trouwens) opgeplakt, ik ben namelijk toch bang voor krassen. Ik merk niks geen verschil qua gevoeligheid dus daar hoef je het niet voor te laten.
Welke heb je waar gekocht, als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
vanardenne schreef op zaterdag 01 augustus 2009 @ 13:15:
[...]

Welke heb je waar gekocht, als ik vragen mag?
Bij Telecomtelecom, maar ik zie dat ze nu niet meer op voorraad zijn.
Deze verkopen ze ook in de officiële HTC shop, maar daar betaal je meer.
Er zitten er 2 in trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanardenne
  • Niet online
yorroy schreef op zaterdag 01 augustus 2009 @ 13:27:
[...]

Bij Telecomtelecom, maar ik zie dat ze nu niet meer op voorraad zijn.
Deze verkopen ze ook in de officiële HTC shop, maar daar betaal je meer.
Er zitten er 2 in trouwens.
Ik zie 'm hier voor nog iets minder:

http://www.amazon.co.uk/S...6H00038-01M/dp/B002ISEHHY

En die past precies? heb je misschien een foto hoe het eruit ziet als hij er op zit?

edit: excuus, ik zie dat dit eigenlijk niet in dit topic thuis hoort.

[ Voor 5% gewijzigd door vanardenne op 01-08-2009 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gersomvg
RoD schreef op zaterdag 01 augustus 2009 @ 13:06:
Wat versta jij onder mp4? Dat is een behoorlijk nietszeggende term.
H.264 ;) Zou moeten werken op htc hero.. Of zou er toch nog iets zijn met afmetingen van beeld.. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightYears
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-03-2024

LightYears

wilt geen iPod

Of het alleen op de hero is of android breed weet ik niet maar: Tijdens het surfen krijg ik in browser geen popups voor basic authentication te zien (de bekende vul je username en wachtwoord popups). Hoe krijg ik die wel te zien?

EAC > Ogg vorbis -q6 > Cowon S9 > Westone ES3X > Oor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Gersompie schreef op zaterdag 01 augustus 2009 @ 13:45:
[...]

H.264 ;) Zou moeten werken op htc hero.. Of zou er toch nog iets zijn met afmetingen van beeld.. :?
Misschien? Zoek het eens uit. Ik linkte niet voor niets naar dat topic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 312476

Dit soort zaken horen hier niet thuis.

[ Voor 94% gewijzigd door RoD op 01-08-2009 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

*knip* zie hierboven.

[ Voor 91% gewijzigd door RoD op 01-08-2009 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mj2sL schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 19:16:
Mijn witte Hero begint heel licht te verkleuren, ik vermoed dat het iets met het hoesje te maken heeft (ook officieel HTC). Ga morgen even bellen. Pas in ieder geval op met hoesjes of iets dergelijks.
Is er al nieuws over je verkleuring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mj2sL
Anoniem: 195305 schreef op zaterdag 01 augustus 2009 @ 14:14:
[...]

Is er al nieuws over je verkleuring?
Helaas geen tijd gehad om te bellen, ben nu een mailtje aan het opstellen. Kan meteen een fotootje als bijlage doen. De verkleuring is best duidelijk en ik wou nu al dat ik de bruine versie had besteld... Maar goed, we komen er wel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

de witte heeft toch een teflon laag erover om dit soort dingen te verkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gersomvg
DennusB schreef heel lang geleden in dit topic:
In het menu van mijn Hero zie ik wel een optie met "Zoeken naar firmware updates".
Weet niet of dat iets is ? :P
Waar vind je die trouwens? Heb alle menu's afgezocht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Gersompie schreef op zaterdag 01 augustus 2009 @ 15:20:
[...]

Ik zal er thuis ff naar kijken :)

Owner of DBIT Consultancy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unneoetech
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-06 11:16
Zeker voor mij ook de beste telefoon ooit. Geweldig wat er allemaal kan. Net ook ff hier wat van geinstalleerd en dat is echt handig.
Wat me tegenvalt is voornamelijk de agenda applicatie. Het is niet mogelijk geloof ik om gelijk in google maps de locatie van afspraken te zien. Ook het veranderen van categorie/agenda is niet mogelijk na het maken van afspraken. Daarnaast vind ik ook de kalender met de hoekjes niet overzichtelijk. Beter was het als je gewoon de maand of week view zoals ie ook online is had. Daarnaast staat in de lijst view maar hooguit 1 maand ofzo. Hopelijk komt hier een keer een update voor.

Al met al toch een super telefoon! Ik kan er niet vanaf blijven...
Ben ook nog aan het zoeken om radiostreams van internet te openen maar hier zal vast wat op te vinden zijn.

[ Voor 6% gewijzigd door Unneoetech op 01-08-2009 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Anoniem: 312476 schreef op zaterdag 01 augustus 2009 @ 15:20:
de witte heeft toch een teflon laag erover om dit soort dingen te verkomen?
Die laag is vooral tegen krassen. En zoals al genoeg gezegd is: Zelfs met die laag weet je van tevoren al dat de witte veel sneller krassen of andere schade krijgt vergeleken met een donkere, bruine versie. Die teflon laag maakt de telefoon dus iets minder krasgevoelig, maar nog steeds veel gevoeliger dan een bruine.

Trouwens, je kan de telefoon sowieso wel ruilen binnen 7 dagen omdat dit onder redelijke verwachting valt. Als je een telefoon koopt van 500 euro mag je er niet van uit gaan dat de telefoon na 1 dag al onder de smerigheid zit, wat niet eens af te wassen is. Lijkt me een goede reden om de telefoon terug te brengen of op zijn minst om te ruilen voor een bruine.

[ Voor 26% gewijzigd door Divak op 01-08-2009 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

had je de telefoon los gekocht of bij een abo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zou iemand eens een paar foto's kunnen plaatsen gemaakt met de camera van Hero?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

weet iemand welke player de standaard youtube gebruikt. Wanneer je via de browser filmpjes bekijkt zijn die veel scherper dan via de youtube uit het programmamenu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98248

Anoniem: 69767 schreef op zaterdag 01 augustus 2009 @ 17:53:
Zou iemand eens een paar foto's kunnen plaatsen gemaakt met de camera van Hero?
Zo moeilijk is dat toch niet te vinden?

http://www.flickr.com/cameras/htc/hero/

Mijn vraag:

Er zijn standaard 2 mail clients geinstalleerd, eentje specifiek voor Gmail, de ander (HTC Mail) kan pop3/imap (of ms exchange) syncen. Momenteel gebruik ik de Gmail-app aangezien ik ook een gmail-account heb. Heeft het voordelen om de HTC Mail in gebruik te nemen?

[ Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 98248 op 01-08-2009 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unneoetech
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-06 11:16
Anoniem: 312476 schreef op zaterdag 01 augustus 2009 @ 17:15:
had je de telefoon los gekocht of bij een abo?
Met een HI Abbo. Gratis toestel met Hi 20 + eindeloos online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erreen
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 28-09-2021
Gersompie schreef op zaterdag 01 augustus 2009 @ 15:20:
[...]

menu - instellingen - beveiliging

Ben super tevreden met m'n Hero, alleen krijg ik mijn email niet aan de praat :(

Ik heb volgens mij alles goed ingevuld, maar krijg geen authentificatie??

Ik zit bij hetnet. Bij m'n vorige HTC was het geen enkel probleem!

Iemand een gouden tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gersomvg
erreen schreef op zaterdag 01 augustus 2009 @ 19:25:
Oh ja.. niet de meest logische categorie maar toch..
Maar aan dat menu'tje te zien doetie firmware idd automatisch downloaden :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kirretje
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 03-07 09:13
Dag mensen, ik heb sinds enkele dagen een htc hero. Ben er erg blij mee en had tot vanmiddag nog geen problemen ondervonden.

Helaas heb ik nu problemen in de sms applicatie.
Wanneer ik me inbox ingang en vervolgens een gesprek open waar een stuk of 8 berichten instaan dan kan ik niet gelijk scrollen. Hij reageert dan helemaal niet op mijn vinger. Als ik hem daarna eens in landscape en weer terug zet kan ik vaak wel door het gesprek scrollen, of ik moet gewoon een tijd wachten. Zelf heb ik het idee dat hij met iets bezig is ondertussen. Maar via taskiller blijkt er weinig te draaien.

Zijn er al meer mensen die hier last van hebben? En weet iemand een app die laat zien waar de jeep allemaal mee bezig is? CPU usage etc...

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erreen
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 28-09-2021
erreen schreef op zaterdag 01 augustus 2009 @ 19:25:
[...]

Ben super tevreden met m'n Hero, alleen krijg ik mijn email niet aan de praat :(

Ik heb volgens mij alles goed ingevuld, maar krijg geen authentificatie??

Ik zit bij hetnet. Bij m'n vorige HTC was het geen enkel probleem!

Iemand een gouden tip?
Lekker jezelf quoten :9

Ik krijg de melding over de uitgaande server.
Net nog op m'n "oude" HTC geprobeerd en daar werkte het gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada.
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 00:06
Paar uur geleden binnen, prachtig toestel. Echter krijg ik mobiel internet niet werkende. Ik heb de volgende instellingen toegepast:

Naam: Vodafone BLOX (mag je zelf kiezen, maakt niets uit)

APN: live.vodafone.nl

Proxy en poort hoef je niet in te stellen.

Gebruikersnaam: vodafone

Wachtwoord: vodafone

Server, MMSC, MMS-proxy, MSS-poort hoef je ook niet in te stellen.

MMS-Protocol: WAP 2.0

MCC: 204

MNC: 04

APN-type hoef je ook niet in te stellen.

Wat moet ik verder instellen? Moet gegevensroaming aanstaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:35
live.vodafone.com, niet .nl :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nope, dat is alleen voor buitenland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada.
Opgelost, bedankt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mregeling
  • Laatst online: 14:58
heeft iemand ervaring met google latitude?
ik heb dat aan staan, nu kan ik op internet kijken waar ik zit.
maar ik kan nergens vinden wanneer, en hoevaak ie update?
zelfs als google maps niet draait word me locatie wel bijgewerkt, soms na een uur en soms pas na 4 uur.
zit geen logica in....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mregeling2005 schreef op zaterdag 01 augustus 2009 @ 22:02:
heeft iemand ervaring met google latitude?
ik heb dat aan staan, nu kan ik op internet kijken waar ik zit.
maar ik kan nergens vinden wanneer, en hoevaak ie update?
zelfs als google maps niet draait word me locatie wel bijgewerkt, soms na een uur en soms pas na 4 uur.
zit geen logica in....?
Hij update alleen als Latitude draait. Anders wordt de laatst bekende locatie gebruikt, of als je iGoogle gebruikt: http://www.google.com/sup...er.py?hl=nl&answer=144213

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 01-08-2009 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada.
Grom, ik probeer niet voor ieder wissewasje het hier te vragen, maar hier kom ik niet zelf uit. Ik heb nu mijn Hotmail adres ingesteld bij de email, maar nu staan al mijn berichten op de eerste pagina van m'n inbox als ongelezen, hoe komt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:47

DarkSide

theres no place like ::1

Volgens mij komt dat omdat hotmail geen imap ondersteund. En ziet je hero het dus als 'nieuwe' mail, dus ongelezen.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87922

Daar heb ik geen probleem mee. MP4's gemaakt voor mijn ipod touch met het programma ipodme worden zonder problemen afgespeeld op mijn Hero. Ik converteer wel alle films die ik wil kijken naar het juiste formaat: 480x320. Zodat ik geen last heb van eventueel extra cpu cycles die gebruikt zouden moeten worden om het beeld te schalen naar het formaat van het display van de Hero.
Pagina: 1 ... 11 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Accessoires worden hier besproken, niet in dit topic.