HTC Hero Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 13 Laatste
Acties:
  • 157.941 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joh - check de Spotlight - volgens Tweakers is de Hero: Android voor de massa. Onzin natuurlijk, aangezien de HTC Click zo goed als zeker op stapel staat: die is daadwerkelijk bedoeld als Android voor de massa. HTC Click, wordt HTC's lowbudget Android phone voor de massa - dat is dus NIET de Hero.

http://www.engadgetmobile...ild-android-on-the-cheap/

Overigens, als de HERO lang genoeg wordt uigesteld (al verwacht ik dat ie binnen 2 weken wel weer geleverd mag worden) kun je even een paar maanden doorsparen en gelijk de Sony-Ericsson Xperia 3 halen: Android, 4inch scherm, 800x400 resolutie touchscreen, en 8,1 MP camera met autofocus (en 3,5mm headphone jack). Kost natuurlijk wel iets meer, maar je krijgt er ook een hoop meer.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2009 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
4" is onhandelbaar zeg! Vandeweek die 3,7" Samsung gezien, leek meer op 'n PSP =s Zal lekker bellen *not*

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12-09 15:00
Sowieso doet het merk Sony-Ericson ook niet zoveel bij mij. Dan heb ik liever een HTCtje, Nokia of iPhone. Japanse telefoons ben ik nooit zo'n fan van geweest. Ook niet qua design.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Japans..? Komt uit Scandinavie.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeBBaN
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-01 13:17
CLB schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 06:56:
Japans..? Komt uit Scandinavie.
Offtopic, maar toch:
Het is een joint venture tussen een Japans (Sony) en een Zweeds (Ericsson) bedrijf. En ze opereren vanuit het hoofdkantoor in Londen.

Weet iemand trouwens welke Android telefoons er allemaal verwacht worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jabba
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-07 13:52

Jabba

Firkan

Heeft er iemand al nagedacht over de bescherming van zijn hero?

bv : http://www.zagg.com/invis...-covers-skins-shields.php

of een leren case oid?

weet niet wat nou het fijnst zal zijn, geen ervaring met screen protectors e.d

[ Voor 18% gewijzigd door Jabba op 28-07-2009 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:49

Boy

www.byoscoop.nl

Jabba schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 11:16:
Heeft er iemand al nagedacht over de bescherming van zijn hero?

bv : http://www.zagg.com/invis...-covers-skins-shields.php

of een leren case oid?

weet niet wat nou het fijnst zal zijn, geen ervaring met screen protectors e.d
Geen idee wat hierop zit (dat filmpje)

ik wil in ieder geval nooit een hoesje om m'n foon ding heen....
Ik heb wel een screen protector op m'n Touch Dual...

[ Voor 5% gewijzigd door Boy op 28-07-2009 11:23 ]

Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Omdat 't hier niet hoeft te gaan over accesoires en troep: Accesoires voor de HTC Hero
En ook, omdat hij vanaf morgen echt uitgeleverd gaat worden dus mensen op accesoires-zoektocht zijn =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
WeBBaN schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 09:33:
[...]

Offtopic, maar toch:
Het is een joint venture tussen een Japans (Sony) en een Zweeds (Ericsson) bedrijf. En ze opereren vanuit het hoofdkantoor in Londen.

Weet iemand trouwens welke Android telefoons er allemaal verwacht worden?
Misschien is dit topic wel niet het juiste topic om dat te bespreken :>

Ik zie trouwens dat CLB een topic geopend heeft over accessoires in ACC. Daar mogen die dingen dan vanaf nu ook besproken worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenica
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-06 20:21
Ik heb vandaag mijn witte Hero gekregen. Eerste indruk van de telefoon is zeer goed. Telefoon ziet er heel luxe uit en voelt zeer stevig aan in de hand. Achterkant is niet glad glad maar je voelt dat je grip hebt. Voor de voelen de knopen netjes aan (de 6 knopen die er zijn).
Klepje gaat makkelijk los, baterij plaatsen ook, simkaart insteeken ook geen probleem. Insteken van de mem stick gaat ook zonder enige moeite. Telefoon dicht doen is ook geen enkel probleem, je klikt hem makkelijk in.
Heb de telefoon heel kort aangehad, hij is aan het opladen. Je krijgt in begin wat vragen over accounts die je kunt skippen. Daarna krijg je voorbeeld hoe je kan tikken. Zodra je klaar ben kom je in het hoofdscherm wat heel scherp uitziet. Beeld is heel goed en links en rechts gaan gaat zeer vlot in het hoofd scherm. Menu ziet er ook geinig uit. Voor de rest heb ik er niet echt mee gespeeld, zodra die opgeladen is zal ik hem op zijn donder geven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaguarxj16
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10:58
Ik ben benieuwd naar je ervaringen!
Met name of alles soepel werkt of dat de hardware echt een bottleneck is.

[ Voor 51% gewijzigd door jaguarxj16 op 28-07-2009 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zenica schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 16:23:
Ik heb vandaag mijn witte Hero gekregen. Eerste indruk van de telefoon is zeer goed. Telefoon ziet er heel luxe uit en voelt zeer stevig aan in de hand. Achterkant is niet glad glad maar je voelt dat je grip hebt. Voor de voelen de knopen netjes aan (de 6 knopen die er zijn).
Klepje gaat makkelijk los, baterij plaatsen ook, simkaart insteeken ook geen probleem. Insteken van de mem stick gaat ook zonder enige moeite. Telefoon dicht doen is ook geen enkel probleem, je klikt hem makkelijk in.
Heb de telefoon heel kort aangehad, hij is aan het opladen. Je krijgt in begin wat vragen over accounts die je kunt skippen. Daarna krijg je voorbeeld hoe je kan tikken. Zodra je klaar ben kom je in het hoofdscherm wat heel scherp uitziet. Beeld is heel goed en links en rechts gaan gaat zeer vlot in het hoofd scherm. Menu ziet er ook geinig uit. Voor de rest heb ik er niet echt mee gespeeld, zodra die opgeladen is zal ik hem op zijn donder geven ;)
Tof en gefeliciteerd. Is dit je eerste Android telefoon? Welke telefoon had je hiervoor? Dat is wel interessant om te weten namelijk, om je ervaringen beter in context straks te zetten (het maakt nog al wat uit of je van een WM Mobile toestel komt, Blackberry of iPhone bv).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:07
Ik ben benieuwd naar de ervaraingen met de mail client in combinatie met bijv. POP3 en vooral IMAP. Kan iemand hier zijn ervaringen posten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenica
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-06 20:21
Verwijderd schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 16:56:
[...]
Tof en gefeliciteerd. Is dit je eerste Android telefoon? Welke telefoon had je hiervoor? Dat is wel interessant om te weten namelijk, om je ervaringen beter in context straks te zetten (het maakt nog al wat uit of je van een WM Mobile toestel komt, Blackberry of iPhone bv).
Ja dit is mijn eerste Android phone, doel bewust voor gekozen, wilde perse android hebben. Hier voor had ik N95 en was er redelijk tevreden over.
Heb nu al wat langer met de telefoon gespeeld en hij reageert wel oke, ik heb niet echte irritante haperingen of zo. Wel heb ik nu al 2 keer gehad in de youtube applicatie dat de zoek veld min of meer crasht, je krijgt een error te zien. Je kan dan als nog wel in de zoek veld dingen intikken maar je ziet niet wat je tikt. Maar ik vind dit niet echt boeiend zelf, maar kan zijn dat andere mensen dit wel irritant gaan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het typen is flink wennen, als je een HD gewend bent. Verder een leuk toestel, dat alles (nog) vloeiend doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 21:16:
Het typen is flink wennen, als je een HD gewend bent. Verder een leuk toestel, dat alles (nog) vloeiend doet.
In portrait of landscape? Ik vind typen in landscape echt prima gaan hoor (portrait is een stuk onhandiger), maar een N97 ofzo moet je ook het scherm draaien voor je kunt typen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In beide. Landscape gaat inderdaad wel iets beter, maar persoonlijk vind ik de HD net iets fijner typen.

Wat mij eigenlijk wel een beetje tegen viel toen ik alles uitpakte is dat er geen screenprotector in zat, al zijn die meestal wel bagger... maargoed je kunt je scherm tenminste even beschermen totdat de Brando protectors leverbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsepiels
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 26-11-2015
Verwijderd schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 21:16:
Hoe vergelijk je hem overall met de HD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooier en hij lijkt ook wat soepeler te lopen. Wat wel even wennen is is dat het scherm duidelijk kleiner is en dat je geen pennetje meer hebt. Verder wat ik er mee gedaan heb ben ik er tevreden mee.

Als ik ze beide een cijfer moet geven:
HD
beeld formaat: 9
beeld scherpte: 8
snelheid: 7
software uiterlijk: 7
handelbaarheid: 6

Hero (ik noem hem Heinz :-))
beeld formaat: 7
beeld scherpte: 9
snelheid: 8 (voor wat ik er nu pas mee gedaan heb, nog geen extra widgets erop!)
software uiterlijk: 9
handelbaarheid: 8

Nog even een tip. Ik haalde net de oplader uit de telefoon en deze moet je dus schuin eruit trekken NIET RECHT NAAR BENEDEN!!

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2009 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BLACK IS BEAUTIFUL

Cool op T-mobile is er nu ook de branded version uit van de hero. Prachtige kleur.

http://www.t-mobile.nl/pe...ils&ProductId=6589&Filter

Is er iemand die weet of er op dit toestel nog beperkingen zitten wat betreft software of functies?

Volgens mij is deze Branded hero op een 'wit-rose background' en eventuele 'Friend faves-app' na, identiek qua UI.

Hoor het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zal wel iets van roze in het menu o.i.d. zitten. Dit is/was toch ook met die andere T-Mobile modellen zo?

Ik heb hem overigens in het wit. Wat ik wel mooier had gevonden is als de grijze rand rond het scherm ook wit was geweest. Bij die van T-Mobile is alles 1 kleur..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 08:26
Conclusie review mobile burn
The HTC Hero is a great handset that I thoroughly enjoyed using. Its older brother, the Magic, was great fun when I tested it a while back, but the Hero is better still and I'd happily use one as my everyday phone. It's quite something for me to heartily recommend a touchscreen device, as (being a heavy texter/emailer) I've always been skeptical about using one full-time, but this is the first device that I've reviewed in 18 months that has triggered my 'I need this gadget' impulse. The mix of the fun Android UI, with HTC's 'Sense' concept sprinkled on top is surely a winning formula, and aside from a lack of features on the otherwise fine camera and music player, the device has no real flaws to speak of.

Overall, I can happily give the HTC Hero a "Highly Recommended" rating without any second thoughts whatsoever. No other device that I've tested has been so easy to set up and so intuitive to use, whilst also being fun and functional. If you can get over the odd chin (I quite like it, actually) then this is surely a device to seriously consider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gersomvg
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 16:59
*gesnipt*

Oeps :X :X Verkeerde tabblad.. dit moest in het accesoires topic

[ Voor 70% gewijzigd door Gersomvg op 28-07-2009 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 22:37:
Wat ik wel mooier had gevonden is als de grijze rand rond het scherm ook wit was geweest.
Daarom wil ik 'm ook in het Urban Brown.
De reden dat ze er zo'n ugly ass donkere rand omdoen is om het scherm beter uit te laten komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gersompie schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 22:44:
*gesnipt*

Oeps :X :X Verkeerde tabblad.. dit moest in het accesoires topic
Welk topic is dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Uhm zoek? HTC Hero en je vind 'm? Kijk in de TS? Check dit topic en zie m'n post..
En last but not least check de topicwarning als je 'n berichtje plaatst, staat zelfs een link.. ;)

En laatste deeltje van Pocketinfo is ook online: http://www.pocketinfo.nl/...-deel-3-laatste-deel.html

De Hero is het eerste toestel van HTC met Sense aan boord en de meeste zaken zijn al goed in orde maar er is nog zeker wat te wensen. Zo is het opnemen van video zeker nog niet goed genoeg en zijn de vertragingen die we soms merken ook iets dat nog aangepakt moet worden. Ook missen we nog een handige tool voor op je Desktop om de nodige multimedia zaken nog makkelijker op je microSD kaart te kunnen zetten. Hier staan echter vele positieve zaken tegenover en HTC Sense heeft het Android OS omgetoverd tot een heel bruikbare en strak uitziende user interface. De widgets zijn niet alleen mooi maar erg functioneel en de mogelijkheid veel naar eigen smaak aan te passen is erg prettig. Het scherm geeft alles ook mooi weer en de vormfactor is er eentje die je mooi vindt of niet maar hij werkt wel. Tijdens het bellen ligt de Hero lekker in de hand en ook de bediening is prettig op de terug toets na. Qua connectiviteit doet de Hero het ook prima en alle zaken rondom 3G, Wifi en Bluetooth zijn goed geregeld. Tel daarbij de prima batterij levensduur bij op en de Hero is voor een hele serie toestellen een geduchte concurrent. Pluspunten: - Toestel ligt lekker in de hand en voelt compact aan - Mooi helder scherm - HTC Sense met veel mooie en handige features - Goede connectiviteit (3G, Bluetooth, Wifi) - Batterij levensduur Verbeterpunten: - Video opnames met te lage resolutie en soms schokkerig - Sync tooltje voor muziek, video, etc. (en het liefst een iTunes sync optie) - Hero reageert soms wat traag - Terug toets zit te veel aan de rechterzijde

Lijkt me echt een heel mooi toestel, maar aan de andere kant denk ik ook weer...
Hmm had wel iets krachtigere CPU ingemogen en ik vind persoonlijk die videoresolutie toch wel jammer..

[ Voor 4% gewijzigd door CLB op 28-07-2009 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 22:55:

Lijkt me echt een heel mooi toestel, maar aan de andere kant denk ik ook weer...
Hmm had wel iets krachtigere CPU ingemogen en ik vind persoonlijk die videoresolutie toch wel jammer..
Dat dacht ik ook, maar voor zover ik nu het toestel gewerkt heb draait het soepel. Ik zat zelf te twijfelen of ik zou wachten op de Sony, maar tegen die tijd zou er wel weer iets nieuws uit gaan komen... dan kan je wel blijven wachten. Aan de afmetingen van het scherm ben ik nu wel een beetje gewend, alleen het aanraken van het scherm gaat bij mij nog wel eens fout (zal wel gewenning zijn).

Het terug gaan toetsje zit inderdaad iets te laag, tenzij je hem in je linker hand hou en links bedien... maar iets hoger had wel gemogen.

Nog een tip voordat je je google account invoerd... verwijder oude berichten die je toch niet meer nodig hebt. Anders ben je nog wel even bezig met verwijderen op je toestel :)

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2009 00:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zer0l
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 04-08 00:14
Kan je niet voorkomen dat hij alles download? Ik heb 1300 mails want het geweldige van Gmail is juist de grote ruimte en dat er dus nooit wat weg hoeft..
Of begrijp ik het verkeerd

In retrospect, it was inevitable

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moest op een gegeven moment mijn gmail account invoeren of er eentje aanmaken ivm google rechten i.c.m. het toestel. Ik zag daar verder niet iets bij staan over ophalen van emails.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Ik heb overal tussenin nog 300 ongelezen mails :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er valt me net iets op... er zit geen camera aan de voorkant.

Net wat gevonden over mijn Google verhaaltje... In de handleiding staat het volgende:

U moet u ook aanmelden bij een Google-account om Google Apps te kunnen gebruiken zoals Google Talk en Android Market.
Wanneer u de telefoon de eerste keer inschakelt, verschijnt de optie om u bij uw Google™-account aan te melden.
1. Tik in het scherm Accounts instellen op Google account > Ja > Volgende.
2. Tik op Aanmelden. Voer uw gebruikersnaam en wachtwoord in en tik vervolgens op Aanmelden. Na het aanmelden worden automatisch alle e-mails, contactgegevens en agenda-items van uw Google-account gesynchroniseerd.

[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2009 02:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3nno
  • Laatst online: 05-03-2024
Verwijderd schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 00:18:
[...]

Nog een tip voordat je je google account invoerd... verwijder oude berichten die je toch niet meer nodig hebt. Anders ben je nog wel even bezig met verwijderen op je toestel :)
Dus die 10000 mails die moet ik gaan verwijderen? Of anders synct hij ze allemaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Verwijderd schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 01:11:
Ik moest op een gegeven moment mijn gmail account invoeren of er eentje aanmaken ivm google rechten i.c.m. het toestel. Ik zag daar verder niet iets bij staan over ophalen van emails.
Mag dat ook een Google Apps account zijn?

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lijkt me inderdaad ook wel kunnen aangezien niet elke persoon die 'n Android toestel wil hebben, een Google / Gmail account heeft.. En dat van die mail is wel crap zeg, staan mailtjes in mn Gmailbox tot 4 jaar geleden ofzo =s Nja goed excuus om is alles te gaan taggen en verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:17

DarkSide

theres no place like ::1

Is het niet zo dat hij een gedeelte ophaalt. En de rest op de server laat staan. Maar dat je die wel kan doorzoeken met de zoekfunctie van de gmail client. Meen me te jerrinneren dat de htc client dat niet kon.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij download niet alle mailtjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NetAmp
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 14:59

NetAmp

"for indoor use only"

Zelf heb ik (nog) geen Android toestel in handen gehad. Maar is het niet zo dat hij alleen de INBOX synchroniseert? Dan kan je -voordat je synchroniseert naar je mobieltje- gewoon de boel opruimen via de knop ARCHIVE(REN) op de GMail website. Maar als hij ook die mails allemaal downloadt... 8)7

[ Voor 9% gewijzigd door NetAmp op 29-07-2009 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NetAmp schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 09:50:
[...]

Zelf heb ik (nog) geen Android toestel in handen gehad. Maar is het niet zo dat hij alleen de INBOX synchroniseert? Dan kan je -voordat je synchroniseert naar je mobieltje- gewoon de boel opruimen via de knop ARCHIVE(REN) op de GMail website. Maar als hij ook die mails allemaal downloadt... 8)7
Ik gebruik enkel de Gmail-applicatie van Android. Die download niet alle mailtjes. Hij syncroniseert idd, en laat alleen de eerste 20 mailtjes binnen of iets dergelijks. Wanneer je gaat swipen naar beneden download hij on the fly de volgende 20 mailtjes/headers etc. Ik had ook 1000'en mailtjes maar je hoeft dus niks te archiveren/deleten, komt allemaal goed als je de Gmail app (=standaard) gebruikt. Wanneer je een POP-client gebruikt kun je meestal wel instellen dat hij alleen de laatste 10/20/50 etc mailtjes/headers downloadt, dus ook dan hoef je niks bijzonders te doen behalve ff een setting te tweaken.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2009 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Je kan ook aangeven welke "labels" hij moet Syncen.

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NetAmp
  • Laatst online: 12-09 14:59

NetAmp

"for indoor use only"

Er zit ook geen (FM) Radio (ontvanger) op? Zijn er al Android toestellen die dat wel hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 15:42

mindcre8r

Tradepedia

NetAmp schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 11:13:
Er zit ook geen (FM) Radio (ontvanger) op? Zijn er al Android toestellen die dat wel hebben?
luister je veel wedstrijden oid? anders kan je toch gewoon webstreams gebruiken?

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murdock_nl_
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09-09 20:34
NetAmp schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 11:13:
Volgens mij niet, zijn natuurlijk ook nog niet zoveel androids telefoons. Je kan natuurlijk wel streamen via het internet, maar dat is wel heel wat anders natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Marzman schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 07:04:
[...]

Mag dat ook een Google Apps account zijn?
Je kan gewoon je google apps account invoeren als hoofdaccount op android.
Syncrhoniseerd die ook prima de agenda/mail mee.

Alleen als je voor de eerste keer in de market iets koopt (dus niet bij gratis programma's). Dan zegt die, dat je een normaal gmail account moet gebruiken...daar werkt apps dus niet mee..Beetje raar..maar goed

[edit]
ter verduidelijking...hij gebruikt dat normale gmail account dan alleen voor je market transacties..verder blijft je apps account gewoon werken.

[ Voor 13% gewijzigd door TripleQ op 29-07-2009 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsepiels
  • Laatst online: 26-11-2015
IS er toevallig iemand met een Hero en een Vodafone abo? Ik krijg mijn internet niet aan de praat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corniche
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05-2024
Jazeker, heb hem op dit moment in mijn handen!

Oh dat ding voelt goed! Gelukkig heb ik er geen cent voor hoeven te betalen haha! Abbo van 4 euro per maand, 300 minuten en 1000 sms en onbeperkt internet. (Foutjes worden weleens 'perongeluk' gemaakt in een aansluit systeem ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corniche
Vodafone heeft storing. Als dat opgelost is moet je het toestel terug zetten naar fabrieksinstellingen, dan alles opnieuw, zou het moeten werken.

APN: Vodafone
vodafone.live.com

That's all. Zoniet, klantenservice bellen, stellen die het in voor je in het netwerk.
Nielsepiels schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 11:47:
IS er toevallig iemand met een Hero en een Vodafone abo? Ik krijg mijn internet niet aan de praat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jandehoop
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19-02 18:00
murdock_nl_ schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 11:19:
[...]

Volgens mij niet, zijn natuurlijk ook nog niet zoveel androids telefoons. Je kan natuurlijk wel streamen via het internet, maar dat is wel heel wat anders natuurlijk.
Waarom is dat anders? Je kan toch gewoon radio luisteren via internet? Nog betere "ontvangst" ook zou je zeggen.

stiekem off-topic: Iemand hem al in de Hi-winkel gezien :)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy

Boy

www.byoscoop.nl

Corniche schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 11:53:

Oh dat ding voelt goed! Gelukkig heb ik er geen cent voor hoeven te betalen haha! Abbo van 4 euro per maand, 300 minuten en 1000 sms en onbeperkt internet. (Foutjes worden weleens 'perongeluk' gemaakt in een aansluit systeem ;) )
Huh? 'foutjes'?
Jij kent iemand intern ergens of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gersomvg
Corniche schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 11:53:

offtopic:
:o Een simonly met internetabbo voor 4 euro per maand? Waar haal je dat vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gersompie schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 12:00:
[...]

offtopic:
:o Een simonly met internetabbo voor 4 euro per maand? Waar haal je dat vandaan?
Denk dat die 1000 smsjes en onbeperkt internet los staan van zijn abbo kosten, dat je die er dus nog bij op moet tellen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:46
Ik heb T-Mobile zakelijk maar eens gebeld. Volgens hen is de G2 Touch gewoon een Hero en kun je de updates ook zonder problemen installeren. Je bent niet - zoals bij branded Windows Mobile phones - dus afhankelijk van T-Mobile updates. Alleen de kleur van het toestel is dus zwart, verder zijn er geen verschillen vertelden ze me (nu verwacht ik wel dat de interface roze is en dat 'internet' 'web 'n walk' genoemd wordt, maar ach..).

Ze konden alleen pas vanaf vrijdag prijzen voor contractverlenging doorgeven :/. Via de site kan het wel alleen ligt het contractverleng gedeelte er uit, beetje jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Leuk hoor, totdat ze erachter komen dat ze een foutje hebben gemaakt en verhalen ze de rest op je. Inclusief een dikke boete omdat je hebt nagelaten het te melden dat je te weinig betaalde. En zo te lezen ben je ook door iemand geholpen dus dan ook gelijk een trap onder zijn kont verwachten. Leuk hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corniche
Nee, ik ben zelf intern haha! ;)
Verwijderd schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 12:10:
[...]

Denk dat die 1000 smsjes en onbeperkt internet los staan van zijn abbo kosten, dat je die er dus nog bij op moet tellen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corniche
Het scheelt dat ik het ook al gemeld heb. Ze zouden het rechtzetten dus ja. Ik heb de emails bewaard dus ik wacht af ;) Niks te vrezen, alles zwart op wit
RichardvdD schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 12:11:
Leuk hoor, totdat ze erachter komen dat ze een foutje hebben gemaakt en verhalen ze de rest op je. Inclusief een dikke boete omdat je hebt nagelaten het te melden dat je te weinig betaalde. En zo te lezen ben je ook door iemand geholpen dus dan ook gelijk een trap onder zijn kont verwachten. Leuk hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy

Boy

www.byoscoop.nl

Corniche schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 12:16:
Het scheelt dat ik het ook al gemeld heb. Ze zouden het rechtzetten dus ja. Ik heb de emails bewaard dus ik wacht af ;) Niks te vrezen, alles zwart op wit

[...]
lol, goed ingedekt...als ze het rechtzetten betaal je het gewone bedrag, als ze het niet rechtzetten, heb je een lekkere bonus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier hoeven geen abonnementen besproken te worden heh!
Aparte topic daarvoor is al gesloten, dus ga hier aub niet verder |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik zit al lekker een paar uur te spelen met m'n Hero en wat werkt ie goed:)
Totaal geen moeite met de hardware, is retesnel :)
Alles werkt echt out of the box! The android market is ook heel erg leuk :) Leuke gratis applicaties en games.
Verder ligt ie vreselijk lekker in de hand, alleen vraag ik me wel af of ik die trackball veel ga gebruiken :P

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jandehoop
DennusB schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 13:04:
Alles werkt echt out of the box! The android market is ook heel erg leuk :) Leuke gratis applicaties en games.
Verder ligt ie vreselijk lekker in de hand, alleen vraag ik me wel af of ik die trackball veel ga gebruiken :P
Gebruik je veel widgets al? De kritiek is vaak namelijk (maar dat kan dus na de laatste update verholpen zijn) dat hij snel is totdat je echt widgets in je scherm (vooral hoofdscherm) gaat zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
jandehoop schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 13:12:
[...]

Gebruik je veel widgets al? De kritiek is vaak namelijk (maar dat kan dus na de laatste update verholpen zijn) dat hij snel is totdat je echt widgets in je scherm (vooral hoofdscherm) gaat zetten.
Nou heb er al een paar ingezet, agenda enzovoorts. Maar echt trager vindt ik hem niet worden :P

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jandehoop schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 13:12:
Men spreekt vooral over het volstampen van je 7 screens met widgets (wat toch niemand doet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickiii
  • Laatst online: 13-12-2024
Vodafoon Zorgeloos Internet werkt bij mij niet out-of-the-box

Wel staat het Netwerk goed en de Access Point Names (APN's) van MMS / MMS Business staan er standaard in. Moet ik verder nog iets invullen?

edit: Het werkt al! Ik heb inmiddels handmatig de Vodafone Internet (APN) toegevoegd. Vreemd aangezien er mensen waren die vertelden dat alles out-of-the-box werkte.

[ Voor 45% gewijzigd door rickiii op 29-07-2009 14:24 ]

Ik denk altijd heel goed na voordat ik iets stoms zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voodooless
  • Laatst online: 18:06

voodooless

Sound is no voodoo!

De standaard APN's van Vodafone zijn alleen voor mms e.d je moet gewoon een nieuwe toevoegen met APN type leeg. Die kun je dan selecteren als APN om te gebruiken.

Ik krijg echter de marketplace niet aan de gang... om de een of andere rede zegt ie dat hij niet kan communiceren. Niet via Wifi, nog 3G of HDSPA... Iemand enig idee?

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wel alles ingevuld bij de eerste startup van het toestel? Doelend op je Google-account en dergelijke...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voodooless

voodooless

Sound is no voodoo!

CLB schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 15:02:
Wel alles ingevuld bij de eerste startup van het toestel? Doelend op je Google-account en dergelijke...
Nee, Daar vraagt ie om als je de market place wil starten. Zowel nieuw account aanmaken, als ook oud account hergebruiken werken niet.. Ik zie hem eigenlijk ook niet erg veel data versturen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmmmz... En je data-abbo werkt wel..? Naja ook al WiFi getest zie ik.. weird =s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mregeling
  • Laatst online: 25-08 06:19
vind het beeldscherm super scherp hoor.
toestel ligt ook heel lekker in de hand.
kleiner als gedacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy

Boy

www.byoscoop.nl

mregeling2005 schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 15:19:
kleiner als gedacht.
en als ik het goed gelezen heb dimt het scherm ook bij feller licht? Zit een sensor in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoghi
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01-03-2018
Wat hebben jullie gedaan met de batterij? Eerst opgeladen of eerst gebruikt tot hij leeg is? Ik het tweede. Heeft dit nog invloed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickiii
  • Laatst online: 13-12-2024
CLB schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 15:02:
Ja maar toen had ik nog geen verbinding. Na het handmatig toevoegen van de Vodafone Internet APN heb ik internet. En nu gaat alles echt heerlijk.

Ik heb eerder met de HTC Magic gespeeld en er vallen direct een paar dingen echt op
- De widgets en contact-applicatie zijn allemaal net even wat mooier en functioneler.
- Input-correctie werkt echt uitstekend (voor mij)

Qua snelheid kan het inderdaad soms haperen, maar het is echt niet zo erg als men het doet overkomen. De hapering lijkt alleen in de animatie te zitten en niet in de functionaliteit. Ik had hiervoor een Samsung i450 (Symbian S60 telefoon) en vergeleken daarmee gaat het stukken sneller.

Ik denk altijd heel goed na voordat ik iets stoms zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Batterij is li-ion dus helemaal leeg laten lopen hoeft niet. Kan zelfs slecht zijn als je hem lang met een lege batterij laat liggen.

Maar eerst helemaal leeg laten gaan kan wel handig zijn (in ieder geval flink leeg laten lopen), dan werkt de batterij-indicator ook direct nauwkeuriger.

[ Voor 7% gewijzigd door Divak op 29-07-2009 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo beste Hero's

Ik mag zakelijk een nieuw toesten uitzoeken, en de HTC Hero lijkt me wel wat.
Prive ben ik al in het bezit van een Touch HD, en zoek een toestel die minstens zo snel is.
Ik lees vrij veel dingen over de performance van de Hero, is deze echt zo slecht ? Hoe zal dit
zijn in vergelijking met de Touch HD zoals ik gewend ben ? Ik heb hem nodig om te bellen, mail te ontvangen (exchange server) en agenda functionaliteit. Ooh ja, navigatie zou fijn zijn, maar weet niet of dat mogelijk is op dit toestel.

Graag jullie reactie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat heb je zelf uitgezocht? Wat vind je zelf van het toestel? Heb je dit topic uberhaupt wel gelezen?
De TopicStart gechecked met de tig reviews? Bellen, mailen, agenda kan ook met 'n Nokia 6300...
Navigatie ga ik niet over beginnen, maar als ik jou was zou ik de 'searchbutton' rechtsboven even gebruiken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jandehoop
Verwijderd schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 16:45:
Hallo beste Hero's

Prive ben ik al in het bezit van een Touch HD, en zoek een toestel die minstens zo snel is.
Ik lees vrij veel dingen over de performance van de Hero, is deze echt zo slecht ? Hoe zal dit
zijn in vergelijking met de Touch HD zoals ik gewend ben ? Ik heb hem nodig om te bellen, mail te ontvangen (exchange server) en agenda functionaliteit. Ooh ja, navigatie zou fijn zijn, maar weet niet of dat mogelijk is op dit toestel.

Graag jullie reactie...
Dit is echt een heel grappig bericht zo op bladzijde 31. Lees alles hiervoor eens, vooral het overzicht op bladzijde 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murdock_nl_
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09-09 20:34
Hallo beste Hero's

Graag jullie reactie...
Kijk ook eens een paar pagina's terug (Link), daar heeft iemand hem en die vergelijkt hem met de HD.

[ Voor 6% gewijzigd door murdock_nl_ op 29-07-2009 20:09 . Reden: Link naar bericht bijgevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo beste Hero's

Graag jullie reactie...
Alle bovengenoemde zaken kan-ie. Voor navigatie zul je losse software moeten gebruiken.
Waar je aan refereert is de opmerking in de reviews dat het toestel kan haperen als er veel widgets op de homescreens staan. Verder is iedereen benieuwd naar de periode die de batterij met 3G meegaat. Allebei worden nu onderzocht nu het toestel verkrijgbaar is, dus blijf dit topic volgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jandehoop schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 16:56:
Dit is echt een heel grappig bericht zo op bladzijde 31.
murdock_nl_ schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 17:07:
Kijk ook eens op pagina 27 volgens mij, daar heeft iemand hem en die vergelijkt hem met de HD.
offtopic:
Linkjes werken in deze situaties 't beste ;)
Je kan namelijk instellen hoeveel berichten je per pagina ziet.. Dus jullie hebben er 25, hij misschien wel 50 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mregeling
Boy schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 15:24:
[...]

en als ik het goed gelezen heb dimt het scherm ook bij feller licht? Zit een sensor in?
ja zit een sensor in.
zit ook een roaming functie in die je in en uit kan schakelen.
vooral makkelijk om geen verbinding in het buitenland te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand al uitgevonden hoe je zelf ringtones kunt toevoegen. Heb nog geen "verkenner"of zoiets gezien waarin je kunt kopieren

--edit-- al gevonden, via de musicplayer

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2009 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Leg dan ook gelijk uit hoe precies, zodat anderen er ook wat aan hebben als ze er naar zoeken:

Pagina 135 uit de handleiding gaf het antwoord:

Een nummer als beltoon instellen
U kunt nummers als beltoon gebruiken.
1. Selecteer het nummer dat u als beltoon wilt gebruiken in de bibliotheek en speel het af.
2. Druk in het afspeelscherm op MENU en tik op Instellen als beltoon.
3. Tik in het menu Instellen als beltoon op Beltoon telefoon of Beltoon contact.
Als u Beltoon contact selecteert, moet u in het volgende scherm de contacten selecteren waaraan u de beltoon wilt koppelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Laatst online: 12-09 23:33
;)

Afbeeldingslocatie: http://www.pfeffernuss.com/stuff/android/muziek.png

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 18:25:
Leg dan ook gelijk uit hoe precies, zodat anderen er ook wat aan hebben als ze er naar zoeken:

Pagina 135 uit de handleiding gaf het antwoord:

Een nummer als beltoon instellen
U kunt nummers als beltoon gebruiken.
1. Selecteer het nummer dat u als beltoon wilt gebruiken in de bibliotheek en speel het af.
2. Druk in het afspeelscherm op MENU en tik op Instellen als beltoon.
3. Tik in het menu Instellen als beltoon op Beltoon telefoon of Beltoon contact.
Als u Beltoon contact selecteert, moet u in het volgende scherm de contacten selecteren waaraan u de beltoon wilt koppelen.
uitleg vind je compleet in het treathje waar het thuishoort: het androide draadje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Laatst online: 12-09 23:33
Verwijderd schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 18:33:
uitleg vind je compleet in het treathje waar het thuishoort: het androide draadje
Waarom VRAAG je het hier dan? Mijn god |:(

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 18:33:
Uitleg hoort daar helemaal niet, is HTC Hero related :?
Tevens is het lekker aardig voor gebruikers die soortgelijke vragen hebben.. 'Ja kijk daar maar ff' 8)7
Maar zodoende is die ook opgenomen als eerste FAQ in de daarvoor bestemde FAQ in de TS :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cavalera125
  • Registratie: December 2003
  • Nu online
DennusB schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 13:04:
mregeling2005 schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 15:19:
kleiner als gedacht.
Ik ben benieuwd naar jullie vorige toestel. Ik kan me voorstellen dat als je van een ouder / minder high-end toestel naar de Hero gaat dat het allemaal erg snel lijkt te werken. Als je van de andere kant van een high-end telefoon zoals een HTC Touch Pro of iPhone komt dat het misschien trager lijkt.

Is er toevallig al iemand die hem heeft en gebruikt met een MS Exchange server? Is dat makkelijk in te stellen? Hoe bevalt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeurizz
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-02 18:10
Cavalera125 schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 19:13:
[...]

[...]

Ik ben benieuwd naar jullie vorige toestel. Ik kan me voorstellen dat als je van een ouder / minder high-end toestel naar de Hero gaat dat het allemaal erg snel lijkt te werken. Als je van de andere kant van een high-end telefoon zoals een HTC Touch Pro of iPhone komt dat het misschien trager lijkt.
Ik krijg mijn hero morgen. Heb hiervoor een iphone 3g gehad. Zal het je laten weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 18:42:
[...]

Uitleg hoort daar helemaal niet, is HTC Hero related :?
Tevens is het lekker aardig voor gebruikers die soortgelijke vragen hebben.. 'Ja kijk daar maar ff' 8)7
Maar zodoende is die ook opgenomen als eerste FAQ in de daarvoor bestemde FAQ in de TS :)
kan zijn, maar daar stond het wel in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brad Pitt schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 18:36:
[...]

Waarom VRAAG je het hier dan? Mijn god |:(
voor jouw god: omdat ik het daar net ff later zag staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 19:30:
kan zijn, maar daar stond het wel in
Dan geef je een linkje? Maarja 't is al goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mregeling
[...]

[...]

Is er toevallig al iemand die hem heeft en gebruikt met een MS Exchange server? Is dat makkelijk in te stellen? Hoe bevalt dit?
ik kom ook van een 3g af.
de iphone blijft gewoon het snelst.
de hero is wat langzamer allemaal, browser rendert langzamer.
als je de hero uit de standby haalt of je scrolt door de verschillende schermen , zie je altijd de klok verspringen na de goede tijd, hij loopt gewoon achter.
moet wel zeggen dat de hero qua mogelijkheden veel te bieden heeft.
het scherm is veel helderder en scherper dan de iphone.
toestel voelt zeer stevig en solide aan, geen kraakjes of kieren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het verschil is ook, in plaats van een verzameling statische icoontjes heeft de Hero widgets die voortdurend up-to-date informatie zullen tonen.
Als je op de iPhone een applicatie opent duurt het ook even voordat die geopend is. Dat vermommen ze dan wel weer beter, onder een mooie openings-animatie.
De iPhone geeft duidelijk voorkeur aan het smooth updaten van de interface waar de Hero eerder de animatie zal ophouden om iets sneller de gegevens te updaten.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2009 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Havocnl
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-09 15:18
Ik lees hier GSM Helpdesk: T-Mobile G2 Touch in digitale vitrines dat de G2 geen Sense heeft?
Wie weet hier nog meer over??? Anders is het namelijk wel een leuk iets...
Net al gelezen dat updates er gewoon op kunnen, maar wie kan het me precies uitleggen?
Kun je bij update (met sense) gewoon downloaden van HTC???

Wèh zedde gij??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 01:08

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

mregeling2005 schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 19:51:
[...]
als je de hero uit de standby haalt of je scrolt door de verschillende schermen , zie je altijd de klok verspringen na de goede tijd, hij loopt gewoon achter.
Dat is puur voor de animatie: deel van de widget, het hoort zo.

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voodooless

voodooless

Sound is no voodoo!

Ik heb net voordat ik naar huis ging de eerste crash meegemaakt. Ding lag gewoon aan de lader, en deed niks meer. Alleen een harde reset werkte. Verder vind ik het raar dat het ding vrijwel de hele dag aan de lader heeft gehangen, maar dat ik de accu indicator nooit vooruit heb zien gaan... Nu is het ding bijna leeg.

Verder heb ik nog steeds de marketplace niet werkend, ook niet via thuis wifi, wat in ieder geval in de browser en google maps extreem snel is... Ik denk dat ik daar maar even voor bij support zal moeten zijn...
Wij gebruiken Zarafa, en die is Exchange compatible (in iedergeval active sync), en dat werkt prima, weet alleen nog niet of push email ook goed werkt, hij staat nu gewoon op 15 minuten. Instellen is niet meer dan wat gegevens invullen. Vergelijkbaar met hoe het op een Nokia werkt (het instellen dan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gersomvg
voodooless schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 20:33:
Ik heb net voordat ik naar huis ging de eerste crash meegemaakt. Ding lag gewoon aan de lader, en deed niks meer. Alleen een harde reset werkte. Verder vind ik het raar dat het ding vrijwel de hele dag aan de lader heeft gehangen, maar dat ik de accu indicator nooit vooruit heb zien gaan... Nu is het ding bijna leeg.
Dat klinkt bijna als een hardwareprobleem :o Hij zou toch gewoon op moeten laden.. :/
Hoop dat ik geen toestanden krijg met m'n toestel.. Als er 1 ding is waar ik een hekel aan heb is het dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mregeling

Verder heb ik nog steeds de marketplace niet werkend, ook niet via thuis wifi, wat in ieder geval in de browser en google maps extreem snel is... Ik denk dat ik daar maar even voor bij support zal moeten zijn...
bij mij loopt de accu indicator wel gewoon.
je kan ook eens naar instellingen, dan Over de telefoon (helemaal onderaan) En dan status.
krijg je mooi alles te zien of ie oplaad, hoeveel je nog over hebt etc etc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Wij gebruiken Zarafa, en die is Exchange compatible (in iedergeval active sync), en dat werkt prima, weet alleen nog niet of push email ook goed werkt, hij staat nu gewoon op 15 minuten. Instellen is niet meer dan wat gegevens invullen. Vergelijkbaar met hoe het op een Nokia werkt (het instellen dan).
market werkt perfekt, evenals exchange

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoghi
  • Laatst online: 01-03-2018
Iemand al tips voor apps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Retro Meter Widgets

Op http://www.androidplanet....ttig-meestal-gewoon-leuk/ staan ze in het plaatje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe moeten wij nou weten wat nuttige apps voor jou zijn, er bestaan er duizenden. Kijk anders even in Android Software & Discussie
Pagina: 1 ... 8 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Accessoires worden hier besproken, niet in dit topic.