HTC Hero Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 13 Laatste
Acties:
  • 157.943 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Reviews zijn allemaal met firmware die niet final is.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik begin steeds meer te neigen naar de HTC Hero in plaats van de iPhone 3GS, omdat ik geen T-Mobile wil, al een iPod Touch 32GB heb ik en Belgie te duur en teveel gezeik vind. Keek net bij mijn abbo verlening op Hi.nl en wat blijkt: ik krijg hem gratis bij een 1 jarig 15 euro p/m abbo! :)

De beslissing is hierdoor bijna gevallen, kan ik altijd nog volgend jaar een nieuwere generatie iPhone halen ;) Heb een vraag waar ik na het lezen van dit topic niet echt uit kwam:

Ik begreep dat je de Sense interface geheel kunt uitschakelen en gewoon alle Android Apps kunt draaien, kan iemand dit bevestigen?

De Engadget review spreekt trouwens volgens mij voornamelijk over Flash problemen met betrekking tot de snelheid. Ik heb meerdere reviews gelezen en bijna niemand heeft het daarover, hooguit wat snelheidsproblemen die opgelost kunnen worden met firmware updates :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RunaR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 14:21

ISS Detector en meer voor Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:49

Boy

www.byoscoop.nl

Verwijderd schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 02:54:
Keek net bij mijn abbo verlening op Hi.nl en wat blijkt: ik krijg hem gratis bij een 1 jarig 15 euro p/m abbo! :)
ik weet dat dit het verkeerde topic ervoor is...maar voor 15 p/m is wel nogal cheap! Waar is dit? Ook voor nieuwe abo's?

(misschien discussie verplaatsen naar [ABO] HTC Hero levertijden en abonnementen topic

Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-09 02:08
Verwijderd schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 02:54:
Ik begin steeds meer te neigen naar de HTC Hero in plaats van de iPhone 3GS, omdat ik geen T-Mobile wil, al een iPod Touch 32GB heb ik en Belgie te duur en teveel gezeik vind. Keek net bij mijn abbo verlening op Hi.nl en wat blijkt: ik krijg hem gratis bij een 1 jarig 15 euro p/m abbo! :)
15,- p/mnd icm 1 jaar?!! geloof ik niks van! 2 jaar is die dan net gratis....

graag reageren in dat andere topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11-09 11:33
stay tuned: de T.net review zal waarschijnlijk binnen een paar uur op de frontpage verschijnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy

Boy

www.byoscoop.nl

arnoudwokke schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 09:56:
stay tuned: de T.net review zal waarschijnlijk binnen een paar uur op de frontpage verschijnen :)
Cool!!! Ik ben benieuwd wat T ervan vindt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ajaa cool! Ook met de versie zonder final firmware neem ik aan..
Echt eeuwig zonde vind ik dat allemaal mja komt wel dan.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 23:33
Wel geestig dat iedereen schijnt te denken dat HTC opeens met een magische firmware/OS op de proppen komt die alle minpuntjes opeens zal oplossen. Het ding bevat geen überhardware en het is een relatief zware UI dus hij zál gewoon af en toe laggen en een paar tellen niets doen als je 10 widgets open hebt. Niets raars aan.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazer
  • Niet online

Bazer

En nou?

arnoudwokke schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 09:56:
Kun je dan ook eens kijken of, en zo ja hoe eenvoudig, je de hero kan koppelen en synchroniseren met (web)diensten die niet standaard in de hero staan? (ik noem dan bijv. een email account van je provider (géén Gmail dus), hyves, linkedin, alex, enz.) want daar ben ik wel erg benieuwd naar!

Thanks!

Kamperen; alles wat je thuis laat is meegenomen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 15:42

mindcre8r

Tradepedia

ik krijg het toestel maandag als het goed is thuisbezorgd (ik zat op de stoel)

Ik zal dan een review schrijven a.d.h.v. buisness usage (Mail,Calendar,Docs,Internet)

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stfnlln
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12:42
Mag007 schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 01:00:
Nou de review van Engadget klinkt niet zo heel erg goed... zeg maar gerust zeer negatief.
Ik zit er nu zo een 2 maanden met smart op te wachten, maar nu deze reviews binnen rollen krijg ik steeds meer de neiging te wachten op de Sony Ericsson met de 1Ghz processor. Blijkbaar is het nog steeds te moeilijk voor bedrijven om te wachten met het uitbrengen en goede software te produceren.
Ik ben in ieder geval heel erg benieuwd naar de versies die in de winkels komen te liggen. Hopelijk zit daar wel een goede build op, hoewel ik dat betwijfel...
Ik vind het van Engadget een beetje raar dat ze negatief zijn over de snelheid omdat er zoveel apps draaien op de achtergrond. Maar dan niet even een filmpje laten zien of het verschil maakt als je een paar homescreens leeg maakt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fitz
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 25-08 23:03

Fitz

Vincent! We happy?

Brad Pitt schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 10:29:
Wel geestig dat iedereen schijnt te denken dat HTC opeens met een magische firmware/OS op de proppen komt die alle minpuntjes opeens zal oplossen. Het ding bevat geen überhardware en het is een relatief zware UI dus hij zál gewoon af en toe laggen en een paar tellen niets doen als je 10 widgets open hebt. Niets raars aan.
Ik denk dat ze wel een flink verbeterde firmware erop zetten hoor, als ze enkel een firmware uitbrengen met minimale verschillen hadden ze het toestel net zo goed direct (14 juli) kunnen verkopen. Nu hebben ze alle negatieve reacties gehoord van de reviewers (daar leert htc tenslotte het meeste van) en hebben ze bijna een maand de tijd gehad om de firmware écht final te maken.

Zoniet, dan moeten we xda maar weer ff raadplegen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Brad Pitt schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 10:29:
Mwa, een apparaat is zo snel als de software die erop draait, van wat ik van de Hero gezien heb is het niet zó speciaal dat deze hardware het niet op volle snelheid zou kunnen draaien.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Phyxion schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 10:57:
Mwa, een apparaat is zo snel als de software die erop draait, van wat ik van de Hero gezien heb is het niet zó speciaal dat deze hardware het niet op volle snelheid zou kunnen draaien.
Hmmm, ik vind het wel degelijk vrij speciaal. Ken weinig mobieltjes in deze klasse die dit zomaar allemaal eventjes op deze manier op het scherm toveren.

Plus ze zullen er constant mee bezig zijn zodat er binnenkort ook heus wel weer een update zal zijn. En sowieso vind ik het al knap dat die Sense-UI op déze manier draait hoor. Er is zó veel gaande op die zeven schermpjes als je dat wilt, dat het überhaupt op die manier loopt met af en toe een kleine lag is zeer netjes!

[ Voor 41% gewijzigd door Brad Pitt op 24-07-2009 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Brad Pitt schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 10:58:
[...]

Hmmm, ik vind het wel degelijk vrij speciaal. Ken weinig mobieltjes in deze klasse die dit zomaar allemaal eventjes op deze manier op het scherm toveren.

Plus ze zullen er constant mee bezig zijn zodat er binnenkort ook heus wel weer een update zal zijn. En sowieso vind ik het al knap dat die Sense-UI op déze manier draait hoor. Er is zó veel gaande op die zeven schermpjes als je dat wilt, dat het überhaupt op die manier loopt met af en toe een kleine lag is zeer netjes!
Het is maar net hoe het gedaan wordt. Sowieso heb ik het idee dat er nog wel wat rek zit in de snelheid van Android in het algemeen. Maar even afwachten wat Android 2.0 doet.
Als je bijvoorbeeld ziet hoeveel ROMs er zijn die toch enorm veel sneller zijn dan de originele Google ROM dan verwacht ik dat Google daar heus ook wel naar gaat kijken, en dan vooral hoe ze Android nog sneller kunnen maken. Wees eerlijk, daar zullen ze zelf ook profijt van hebben.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-09 20:24

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Wat me opvalt in de handleiding ...:
Geschatte levensduur van de batterij (bij benadering):
Spreektijd: Maximaal 420 minuten voor WCDMA
Maximaal 470 minuten voor GSM
Stand-by: Maximaal 750 minuten voor WCDMA
Maximaal 440 minuten voor GSM
Ik mag toch hopen dat ie wel iets langer stand-by kan staan. :P Ook apart trouwens dat ie met UMTS dus langer stand-by kan?

[ Voor 7% gewijzigd door gday op 24-07-2009 11:26 ]

ingen vill veta var du köpt din tröja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Fitz schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 10:52:
[...]

Ik denk dat ze wel een flink verbeterde firmware erop zetten hoor, als ze enkel een firmware uitbrengen met minimale verschillen hadden ze het toestel net zo goed direct (14 juli) kunnen verkopen. Nu hebben ze alle negatieve reacties gehoord van de reviewers (daar leert htc tenslotte het meeste van) en hebben ze bijna een maand de tijd gehad om de firmware écht final te maken.
Dus ineens in 1 week ontwikkeltijd, want de dingen moeten nog geupdate en verstuurd worden, zouden ze het toestel merkbaar sneller hebben kunnen maken en dat is in de afgelopen maanden gewoon niemand in het hele ontwikkelteam binnengevallen ?

Men is hier echt wel té optimistisch blijkbaar. Dit zal zeker verbeteren naar 2.0 toe maar men besefte niet ineens toen de eerste batch klaar was en al reviewtoestellen verstuurd waren: "oh ja we moeten hem nog effe sneller maken. Hoppa, zo gebeurd ! Effe alle toestellen opnieuw voorzien van firmware, reviewers melden dat het niet final is en alles is in orde !"

Don't think so :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stfnlln
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12:42
Hero op tweakers (voor wie de voorpagina skipped)

[ Voor 14% gewijzigd door Stfnlln op 24-07-2009 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De achterkant van het toestel is voorzien van een laag die het vrij van vet en vuil moet houden en tegen krassen moet beschermen. Deze laag van Teflon, de handelsnaam van polytetrafluorethyleen oftewel PTFE, is vooral bekend van de antiaanbaklaag in koekenpannen, maar doet bij de Hero ook zijn intrede op telefoons. Hoewel er discussie over is of de Teflon-laag ook op de bruine versie van het toestel zit, is de achterkant van de bruine Hero lastig vies en vet te krijgen.

Uhm tsjaa... Review de HTC Hero Urban Brown nou of niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fitz

Fitz

Vincent! We happy?

Phuncz schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 11:32:
[...]

Dus ineens in 1 week ontwikkeltijd, want de dingen moeten nog geupdate en verstuurd worden, zouden ze het toestel merkbaar sneller hebben kunnen maken en dat is in de afgelopen maanden gewoon niemand in het hele ontwikkelteam binnengevallen ?

Men is hier echt wel té optimistisch blijkbaar. Dit zal zeker verbeteren naar 2.0 toe maar men besefte niet ineens toen de eerste batch klaar was en al reviewtoestellen verstuurd waren: "oh ja we moeten hem nog effe sneller maken. Hoppa, zo gebeurd ! Effe alle toestellen opnieuw voorzien van firmware, reviewers melden dat het niet final is en alles is in orde !"

Don't think so :)
Niet perfect, maar wel merkbare verbeteringen.
Voorbeeld: het verschil tussen het bladeren van de 7 pagina's tussen touchscreen en scrollwheel.
bij erg veel videoreviews zie je dat het bladeren veel sneller gaat als ze het scrollwheel gebruiken. Je zou kunnen zeggen dat die snelheid zeker ook mogelijk is met het touchscreen. Is wellicht een bug die opgelost is in de final.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 08:26
Waarom alleen wit en bruin in NL. In Engeland komt deze kleur uit, grafiet. :9~
Afbeeldingslocatie: http://www.softsailor.com/wp-content/uploads/2009/06/HTC-Hero-Graphite.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is allang bekend... Hier in NL komt ook nog 'n zwarte versie uit dus niet alleen wit en bruin!

En de TS is geupdatet met oa 'Handleidingen' en ook alle reviews!

En Pocketinfo heeft deel 2 van hun review online gezet!

Nu ik al die reviews zo achter elkaar lees... hmm weet ik niet of ik wel blij ga zijn met die CPU... 8)7 |:(

[ Voor 86% gewijzigd door CLB op 24-07-2009 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoudwokke
@Bazer:

heb even de Hyves-applicatie erop gezet. Als je een foto maakt en wilt delen, verschijnt er ook een optie 'Delen op Hyves'. Kennelijk is het wel goed mogelijk om integratie van sociale netwerken verder mogelijk te maken dan gewoon een applicatie. In de Contacten-applicatie staat overigens geen Hyves-optie.

[ Voor 3% gewijzigd door arnoudwokke op 24-07-2009 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind reviews gebasseerd op beta firmware sowieso onzin. Vooral als een reviewer verzaakt om dit te melden (zoals Tweakers)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor zulke meningen kun je beter een topicje openen in GR =)
Dan wordt er ook nog naar gekeken door de redactie en wordt er eventueel aangepast waar nodig.
Verwijderd schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 13:00:
Dit kan inderdaad matig zijn, maar niet echt een probleem gezien de doelgroep van dit apparaat.
En als je buiten die doelgroep valt |:( Net of iedereen de matige speakerkwaliteit voor lief zou nemen 8)7

[ Voor 50% gewijzigd door CLB op 24-07-2009 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoudwokke
@HTCLOVER:

het build-nummer van mijn Hero is 1.76.405.6 146733 CL#47214. Bij de Diamond2 zei HTC er bijvoorbeeld bij dat de firmware niet de versie was die in de winkel zou verschijnen. Het lijkt erop (al kan ik dat niet nazoeken) dat de firmware is geflashed vlak voordat het toestel mijn richting uitkwam (woensdagochtend). Op dat moment deelde HTC ook al Hero's uit tijdens de actie. Bovendien is er op dit moment geen update beschikbaar voor mijn toestel. De kans dat de firmware een beta is, acht ik om deze redenen vrij klein. De kans dat alle lag-issues met een update die in zo korte tijd beschikbaar is worden gefixed, acht ik nog kleiner.

Als iemand hier zit die woensdag een exemplaar heeft gekregen bij die actie: onder Instellingen-Over de Telefoon kun je deze nummers vinden, dan kunnen we het vergelijken.
dus omdat tweakers te snel door widgets gaat is de conclusie software hapert geregeld? Lijkt me een beetje raar, maar is wel te begrijpen met beta-firmware
Nee hoor, ik test zowel normaal gebruik als intensief gebruik. En in beide gevallen hapert de software.
Hinderlijk? Ik bedoel start je het elke uur op? en sinds wanneer is een minuut hinderlijk? En het is mij niet duidelijk of dit de eerste keer 1 minuut was of dat altijd al zo was.
De eerste keer kon ik niet uitproberen: dat had HTC al gedaan. Ik heb het in totaal een keer of zes getest, alle tijden lagen binnen een range van vier seconden van het gemiddelde. Dat was zowel met als zonder simkaart; dat bleek helemaal niets uit te maken. En er zijn mensen die elke nacht hun toestel uitzetten, dus vanuit hen bezien is het relevante informatie :)

Dit is overigens mijn laatste reactie op jou, tenzij jij op basis van wederzijds respect een fatsoenlijk gesprek gaat voeren: je toon in de twee posts is tamelijk agressief. Bovendien lijk je een account te hebben aangemaakt alleen maar om dit te kunnen zeggen.

[ Voor 39% gewijzigd door arnoudwokke op 24-07-2009 13:12 . Reden: nieuwe post van HTCLOVER gezien ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De gekregen exemplaren zijn dummy's ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy

Boy

www.byoscoop.nl

arnoudwokke schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 13:03:
@HTCLOVER:

het build-nummer van mijn Hero is 1.76.405.6 146733 CL#47214. Bij de Diamond2 zei HTC er bijvoorbeeld bij dat de firmware niet de versie was die in de winkel zou verschijnen. Het lijkt erop (al kan ik dat niet nazoeken) dat de firmware is geflashed vlak voordat het toestel mijn richting uitkwam (woensdagochtend). Op dat moment deelde HTC ook al Hero's uit tijdens de actie. Bovendien is er op dit moment geen update beschikbaar voor mijn toestel. De kans dat de firmware een beta is, acht ik om deze redenen vrij klein. De kans dat alle lag-issues met een update die in zo korte tijd beschikbaar is worden gefixed, acht ik nog kleiner.

Als iemand hier zit die woensdag een exemplaar heeft gekregen bij die actie: onder Instellingen-Over de Telefoon kun je deze nummers vinden, dan kunnen we het vergelijken.
De winnaars krijgen de foon pas maandag toegestuurd heb ik gehoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-09 02:08
Waren het geen dummies die werden weggeven tijden de actie? (gelezen op dit forum)
Als dit geen beta is, waarom gaan ze hem niet leveren dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Het kan zijn dat enkele replies wat raar lijken. Er zijn een aantal posts getrashed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoudwokke
@CLB: wist niet dat het dummy's waren :)

Heb aan HTC gevraagd waardoor de vertraging is veroorzaakt. Ik kreeg helaas geen antwoord on-the-record. Welke conclusies je daaraan kan verbinden aangaande de firmware, laat ik aan anderen over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeBBaN
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-01 13:17
arnoudwokke schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 13:22:
@CLB: wist niet dat het dummy's waren :)

Heb aan HTC gevraagd waardoor de vertraging is veroorzaakt. Ik kreeg helaas geen antwoord on-the-record. Welke conclusies je daaraan kan verbinden aangaande de firmware, laat ik aan anderen over :)
Heb op een ander forum gelezen dat Google de lancering tegen houdt. Dit i.v.m. de Youtube integratie i.c.m. de Nederlandse en Belgische markt o.i.d.
Het zou zelfs uitgesteld zijn tot 7 augustus !

Quote van een reactie op Androidworld.nl:
De release van Hero toestellen in Nederland en België is momenteel "on hold" gezet door Google zelf. Er zijn problemen van technische/juridische aard en dit betreft de YouTube software die meegeleverd wordt op het toestel. Omdat er geen "gelokaliseerde versie" van YouTube in België bestaat en YouTube officieel niet zou bestaan, kan HTC de Hero toestellen momenteel niet vrijgeven.
Alle partijen zijn héél hard bezig om dit probleem op de kortst mogelijke tijd op te lossen. Geschat wordt dat het om een tweetal weken zou gaan. Officieus zou 7 augustus de nieuwe release datum zijn.

[ Voor 36% gewijzigd door WeBBaN op 24-07-2009 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeBBaN
Ahh... sorry. My bad.
Vind het toch maar irri om verschillende topics te hebben over hetzelfde toestel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joint_me
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-09 09:27
Heeft de Hero hetzelfde probleem als de magic, omtrent aanraak gevoeligheid bij de rand.

Volgens de tweakers review van de magic reageerde het scherm niet goed op invoer aan de rand (bijv. de spatiebalk). Heeft de Hero ditzelfde probleem, of kun je daarmee wel goed invoeren?

p.s. Ik neem aan dat je de normale google image gewoon kunt installeren, ipv van de HTC skin.

Hello fellow humans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoudwokke
@joint_me: had je vraag gezien als reactie op de review en naar aanleiding daarvan een paar zinnetjes toegevoegd aan het onderwerp Tekstinvoer op pagina 5. Thx voor het melden iig :)

@iedereen die nog vragen had over het lag-issue en de rom. Dit vond ik in de reacties onder de review van Slashgear: de reviewer antwoordt op de vraag waarom hij niets over de lags zegt in de review
’ve talked with HTC about the differing experiences, and they’re just as confused as we are; they say all the review devices (which I’m taking to mean those in the UK and those shipped to the US for reviews there) are running the same production ROM. However there are obviously some differences in performance across the board, not to mention I know a few people have had glitchier devices than others.
(linkje)

Wellicht heeft T.net dus een 'bad Hero' gekregen; ik weet het niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is helemaal mooi zeg.. Moet je straks gaan bewijzen dat je een 'slechte' hebt en dus niet goed functioneerd terwijl diezelfd batch bij anderen wel goed werkt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jayden
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
CLB schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 14:47:
Dat is helemaal mooi zeg.. Moet je straks gaan bewijzen dat je een 'slechte' hebt en dus niet goed functioneerd terwijl diezelfd batch bij anderen wel goed werkt..
Als het door een firmware-bug komt zal het binnen een paar weken wel opgelost worden.
Maar als het een hardware probleem is hoop ik dat ze de getroffen telefoons willen omruilen.

"I reject your reality and substitute my own." ~Adam Savage | "When does the hurting stop?" ~Bill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 12:46:
Ik vind reviews gebasseerd op beta firmware sowieso onzin. Vooral als een reviewer verzaakt om dit te melden (zoals Tweakers)
Ja en objectief je mening geven met als username HTCLOVER blijft ook lastig. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Laatst online: 12-09 04:56

Geckoo

Good news, everyone!

ik zit dus te twijfelen tussen de hero en de pro 2

ik kan ze beide bestellen vrij goedkoop krijgen (de hero voo 117 met 1 jaar vodafone 35 of de pro 2 voor 206 met hetzelfde abo)
maar ik mis bij de hero bepaalde dingen welke de pro heeft en vice versa

voordelen pro
groot scherm
windows aplicaties (bekend mee)
toetsenbord
nadelen
geen multi touch
geen pricewatch scanner (zou die er niet zijn voor windows?)
geen google my tracks (gps tracking) (zou die er ook niet zijn voor windows)

voordelen hero
nieuwer
android (leuke leer ervaring)
nadelen
kleinere resolutie icm toetsenbord

wat is nou wijsheid?

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 08:26
Android :+ Op welke OS draait die PRO windows? Android ontwikkeld zich in een rap tempo, wil niet dat je dat mist :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnve
  • Registratie: December 2004
  • Nu online
Geckoo schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 16:29:
ik zit dus te twijfelen tussen de hero en de pro 2
-- knip --
wat is nou wijsheid?
Ik denk dat de 3 nadelen die je opgeeft bij de touch niet zo relevant zijn. Die software zijn zeker alternatieven voor en multitouch (zeker zoals deze op dit moment geïmplementeerd is in de hero ga je niet zo erg missen) Het zoomen in de browser is handig maar daar zou ik iig mij telefoonkeuze niet op baseren.
Aan de andere kant denk ik dat de voordelen dat je bekend bent met de applicaties en het toetenbord ook niet zo zwaar zouden moeten wegen (voor mij niet iig). Mijn ervaring met de iphone is dat een goed onscreen keyboard zeer snel went en eigenlijk alleen jammer is op het moment dat je op de fiets iets wilt typen ofzo. En het toetsenbord van de hero lijkt mij nog beter dan dat van de iphone. Qua applicaties vind ik alleen maar leuk om allerlij nieuwe dingen te proberen.
Dan blijft het grote scherm over.

Mijn keuze voor de hero (heb hem ook in bestelling staan) komt vooral voort uit de charme van een echt open systeem en de nauwe integratie met allerlei google diensten (waar ik zeer tevreden gebruiker van ben), en de verwachting (gebaseerd op youtube en korte speelsessies met de magic, de hero en verschillende wm telefoons) dat het veel fijner in het gebruik is dan windows mobile. Met name door de vingergerichte interface en gewoon een goed up-to-date ontwerp. En natuurlijk dat android in rap tempo ontwikkeld en ik graag het nieuwste van het nieuwste heb. Wie weet wat er allemaal gaat komen (van google of via de android market). _/-\o_

[ Voor 14% gewijzigd door martijnve op 24-07-2009 16:57 . Reden: grote quote gesnoeid ]

Mini-ITX GamePC: Core i5 3470 | 16GB DDR3 | GTX 970 4GB | Samsung 830 128GB | Dell u2711 (27", IPS,1440p), 2343BW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Laatst online: 12-09 04:56

Geckoo

Good news, everyone!

en de cpu snelheid? wordt ook aangehaald in de reviews...

[edit]thanks trouwens voor de serieuse reactie

[ Voor 30% gewijzigd door Geckoo op 24-07-2009 17:04 ]

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Geckoo schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 17:04:
en de cpu snelheid? wordt ook aangehaald in de reviews...
Als je niet op elk van de 7 Home-screens 4 widgets zal plaatsen zal je er relatief weinig last van hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:13
Jayden schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 15:26:
[...]
Als het door een firmware-bug komt zal het binnen een paar weken wel opgelost worden.
Maar als het een hardware probleem is hoop ik dat ze de getroffen telefoons willen omruilen.
hardware lijkt me toch wel onwaarschijnlijk. Hij is van binnen bijna identiek aan de Magic

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fryskmantsje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-09 20:37
Vandaag bij ons even de Vodafone-winkel binnengegaan en heb de even de Magic mogen proberen.
Als de Hero ook maar in de buurt komt van de Magic hebben ze volgens mij al een winner.

Nu gebruik ik voor mijn werk een Samsung i780 (Winmobile 6.1) en wil een Hero ernaast hebben voor prive dmv een duo simcard. Nu hoop ik dat ik alle info (contacts en agenda etc.) een beetje goed te syncen valt tussen PC en 2 verschillende telefoons.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gersomvg
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 16:59
Binnenkort krijg ik een gratis HTC Hero thuisbezorgd namens htctje.nl maar ik heb even een prangende vraag;
Ik ga er een simkaart inproppen waar geen internetabbo bij zit (die had ik al en loopt nog een jaar..) .. dat hoeft verder ook niet want het meeste internet op m'n mobiel doe ik toch thuis en daar heb ik Wifi (neem aan dat bij wifiverbinding 0% gebruik wordt gemaakt van umts)..
Maar is het mogelijk dat als ik buiten de deur stap dat ik een soort umts-lock erop knal zodat m'n gadgets niet lekker met internet gaan syncen? Dat wordt namelijk een beetje dure grap..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RunaR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 14:21
Gersompie schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 18:04:
Binnenkort krijg ik een gratis HTC Hero thuisbezorgd namens htctje.nl maar ik heb even een prangende vraag;
Ik ga er een simkaart inproppen waar geen internetabbo bij zit (die had ik al en loopt nog een jaar..) .. dat hoeft verder ook niet want het meeste internet op m'n mobiel doe ik toch thuis en daar heb ik Wifi (neem aan dat bij wifiverbinding 0% gebruik wordt gemaakt van umts)..
Maar is het mogelijk dat als ik buiten de deur stap dat ik een soort umts-lock erop knal zodat m'n gadgets niet lekker met internet gaan syncen? Dat wordt namelijk een beetje dure grap..
Gefeliciteerd
APNdroid zou dit moeten kunnen. Zo kan je ook je internet blokkeren als je naar het buitenland gaat. Of gewoon geen umts instellingen in de telefoon zetten.

ISS Detector en meer voor Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gersomvg
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 16:59
Ok.. fijn :D Als ik thuis toch op wifi kan heb ik zo'n internetabbo nog niet zo hard nodig.. sync m'n agenda enzo wel via m'n computer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
RunaR schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 18:11:
APNdroid zou dit moeten kunnen. Zo kan je ook je internet blokkeren als je naar het buitenland gaat. Of gewoon geen umts instellingen in de telefoon zetten.
Yes, APNDroid is prima, die geeft echter wel een melding dat eventueel reeds openstaande apps misschien wél data blijven pompen. In hoeverre dat waar is, geen idee.

Laatst in België toch maar even gereboot na het aanzetten van die app ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsepiels
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 26-11-2015
Ik heb een Touch HD en in de instellingen zet ik in het buitenland altijd 'Gegevensverbinding' uit en, in het hotel bijv., 'wlan' aan. Kun je internet gebruiken, zonder dat je hoeft te vrezen voor dataverkeer via umts/hsdpa. Ik denk zomaar dat zoiets ook op de Hero zit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-09 16:00

DinX

Motormuis

RunaR schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 18:11:
[...]

Gefeliciteerd
Of lekker manueel via de widgets :p

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/i/1248361978.png

:)

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svenzeau
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17:51
Hij staat nog niet in de TS en ik heb hem volgens mij nog niet voorbij zien komen, maar CNet is er groot fan van met 9/10:
Conclusion
There's plenty missing from the iPhone, like Flash support, but what's there works fantastically well. Android, like the Linux from which it was spawned, has always had a whiff of geekiness about it -- you're free to bolt on everything but the kitchen sink, but it's not a perfectly polished jewel that's always a pleasure to use.

The HTC Hero smoothes many of those rough edges, with a shiny new UI that covers Android in widgety goodness. Additions like multitouch zoom, lovely Flickr and Facebook integration and a great keyboard make the Hero the best Android phone yet, especially since it's not as ugly as we feared. In fact, we've grown to like its jutting jawbone. If only it were slightly faster and slicker, we'd consider it an iPhone killer. As it is, we'll class it as an iPhone peer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Heeft iemand enig idee waar je een accu zou kunnen vinden voor de Hero, met minstens 1350mAh maar liever nog meer? Ik zie wel van die externe battery packs waarmee je je Hero weer op kunt laden zonder netstroom.

[ Voor 5% gewijzigd door gday op 24-07-2009 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gday schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 21:42:
Heeft iemand enig idee waar je een accu zou kunnen vinden voor de Hero, met minstens 1350mAh maar liever nog meer? Ik zie wel van die externe battery packs waarmee je je Hero weer op kunt laden zonder netstroom.
Zal nog even duren voordat native battery packs op de markt komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMarcie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13:24

MrMarcie

CFMoto 650MT

Als die foto's van de prijswinnaars met die HTC Hero zijn genomen, dan is het wel erg slechte kwaliteit. Had HTC toch wel ff beter kunnen doen.

For sale | "Goodbyes are only for those who love with their eyes. Because for those who love with heart and soul there is no such thing as separation" Rumi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Laatst online: 12-09 15:20

Dreanor

Joene

Ok, HTC Hero ja of nee? Ik lees dat het de beste Android phone tot nu toe is, maar dat de hele sence UI eigenlijk teveel vraagt van de hardware wat vertragingen etc. Dit komt vooral door de vele widgets die de gebruiker er zelf op knalt, dus deels heb je het zelf in de hand.

Echter mijn abbo loopt tot oktober maar ik kan eigenlijk nergens specs of nieuws vinden over andere android phones. Dus ik weet nog niet of ik moet wachten of toch de HERO moet halen. Ja ik wil android, ja ik ben ongeduldig! :P

Als ze nu gewoon betere hardware in de hero hadden gepropt was de keuze makkelijk...

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Als je abo nog tot oktober loopt, kan je beter wachten op nieuwe Android toestellen die dan uitkomen. Tussen nu en het eind van het jaar verwacht men een aantal zeer interessante toestellen zoals bv. de nieuwe Sony Xperia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

Dan moet ik mijn ongeduld zien te temmen! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DinX schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 19:38:
Of lekker manueel via de widgets :p

[afbeelding]
Alleen zo'n scherm is toch al geil jongens!!!
Svenzeau schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 21:29:
Hij staat nog niet in de TS...
Nou.. goed gekeken ;)

Ik wacht alle reviews nog ff af, heb ze eigenlijk nog niet goed doorgenomen..
Dan zeker nog paar keer reallife testen in wat winkels.. Ben nog niet helemaal uit of de CPU-kracht genoeg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

Offtopic: Geruchten als een 1ghz processor, 8mega pixel camera en 800x480 scherm? :o Dat is het wachten wel waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fitz

Fitz

Vincent! We happy?

Hier nog een review van Phone Scoop:
http://www.youtube.com/watch?v=aMGWIMZEbtI

Vraag aan Arnoudwokke:
Loopt jou HTC Hero net zo snel/traag als de video van Phone Scoop laat zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeBBaN
Phuncz schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 23:27:
Als je abo nog tot oktober loopt, kan je beter wachten op nieuwe Android toestellen die dan uitkomen. Tussen nu en het eind van het jaar verwacht men een aantal zeer interessante toestellen zoals bv. de nieuwe Sony Xperia.
Heb ook ergens gelezen dat ze (Google) voor het eind van 2009 ongeveer 19 Android telefoons verwachten. Mogen ze wel opschieten trouwens...

Maar de geruchten molen draait hard, alhoewel er nergens officieel is terug te vinden. De SE Xperia is een gerucht, de HTC Lancaster, en ook Motorola en LG zouden met een toestel komen. De Samsung Galaxy komt binnenkort uit.

Het is alleen zo verdomde jammer dat er niks zeker is. Niks is officieel. En een aankondiging van een fabrikant zegt tegenwoordig blijkbaar ook niks meer. Hero wordt steeds vooruit geschoven. De Galaxy zou er ook medio juli zijn, maar daar is nu helemaal niks over bekend.

Ik wil ook graag Android en ben best bereid een maandje of twee langer te wachten, maar waar wacht ik dan op? En is het ook echt twee maanden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiefschwarz
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 31-10-2022
Dreanor schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 23:42:
Misschien dat dit helpt...
One of our main gripes with the phone is the layout of the hard buttons. The four across the top don't bother us much, but the placement of the "back" key is a huge pain. It basically forces your hand into a cramp-inviting position -- it's an unnatural move for a key you've got to use a lot. If you're left handed, it'll seem fine (great even), but as a righty, we found it inconvenient and uncomfortable.
One problem that plagued the unit we were testing was screen freeze ups -- it just simply wouldn't accept any input.
We obviously like the reworked graphics, but it's annoying to see how the fresh paint job bogs the phone down in places. In particular, the calendar app which is fairly nimble on standard builds of Android seems sluggish here, and we noticed the same kind of jittery behavior in other apps which function just fine on our Dreams and Magics.
We found ourselves regularly frustrated by the speed of typing (which can sometimes hang painfully, a la iPhone OS 2.0), and some of the auto-correction, which is typically good, but can be maddening when incorrect. Keep in mind, we really, really wanted to like this keyboard, but the more time we spent with it, the more frustrated we became by it. Trying to tap out an address in Google Maps while walking somewhere, for instance, was a truly unpleasant experience.
HTC has also improved the music player here (a badly needed upgrade), though like so many other applications on the phone, it feels sluggish when compared to its rivals' experiences. We had the same feeling when using the browser -- another spot where the software falls victim to the phone's underpowered hardware -- the web experience on the Hero was typically slow and frustrating.
So Flash is kind of a big deal on new smartphones. The iPhone doesn't have it, the Pre doesn't have it, BlackBerry devices don't have it... but the Hero does. Unfortunately, in our testing, we found the inclusion actually hurts operation of the phone more than it helps. When browsing to a site heavy on Flash (there are many), the browser loading times were abysmal. Furthermore, trying to view videos in-window produced choppy, nearly unwatchable results. You may have a better experience with lighter kinds of content, but in our opinion the main reason to introduce Flash into a mobile environment is to allow for broader media viewing options, and in the current state of this Flash player, you're not really going to get much mileage out of it.
The Hero represents a valiant effort from HTC -- though unfortunately, the company appears to have bitten off more than its last-generation hardware can chew. If this build of Android were to be loaded atop the guts of a 3GS or Pre, the performance would likely be astounding, but fused with the two-year old architecture of previous devices, it's mostly disappointing. We're not saying this isn't the best build of Android on the market -- we think it is. What we are saying is that this build is a bit too much for a device like the Hero to handle, and that makes for an uneven, sometimes frustrating experience. Going into the review, we desperately wanted to love this phone, but given the combination of a few poor hardware choices and an OS which outclasses the device it runs on, we can only recommend that you enter at your own risk. HTC has an explosive entry in the smartphone category with what its done on the software side... now it just needs the hardware to match.
Eerlijk is eerlijk. Ik heb de negatieve stukken eruit gevist. Er is meer dan genoeg positiefs te melden over dit toestel. Er lijkt geen middenweg te zijn, of het is erg goed, of het is erg slecht. Dat goede gaat voornamelijk over de software. Voor mij was de keuze simpel, ik wil dit OS, met de Sense UI, maar zonder een hardware bottleneck. Dat in combinatie met het feit dat de introductie nu weer is uitgesteld heeft mij doen besluiten te wachten op een volgende generatie Android's van HTC en mijn order die al een maand geleden geplaatst was te annuleren. Ik wacht nu op een Android met 1 Ghz Snapdragon en een AMOLED. Geruchten over een TEGRA-based smartphone van Samsung worden steeds sterker. Als het een Android wordt dan ga ik er voor. AMOLED lijkt een intikkertje bij Samsung tegenwoordig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zit daar ook aan te denken inderdaad.. Ga ik nu voor 'n losse iPhone en als er over 2 maandjes 'n ubergeile Androider uitkomt kan ik mooi m'n abonnement verlengen met dat huidige abbo... AMOLED interesseert me vrij weinig eerlijk gezegd, en die SE heeft een 4" scherm (oftewel dat is een PSP en dus geen telefoon meer)

Maar 'n CPU-bottleneck daar heb ik geen zin... Eerst maar is reallife de Hero testen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mysteryman
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:29

Mysteryman

kan jij wat ik kan...

Ik denk dat (eventuele) performance problemen altijd aanwezig zullen zijn bij iets Innovatiefs (ik verwijs nu naar de Sense interface).

Op dit moment heb ik een HTC Touch, en deze telefoon zag er (bij het proberen in de winkel) ook SUPER! uit... Alleen, na een maand of 3 gebruik, gebruikte ik de 'fancy' touch cube niet meer, omdat het gewoon allemaal te traag- en niet goed reageerde... Daarnaast begon ik me ook te irriteren dat het, bijvoorbeeld, het oproepen van contacten ook niet flitsend ging.

Ik denk inderdaad dat ik eerst even goed ga kijken in de winkel, voordat ik daadwerkelijk de Hero aanschaf. Het OS, apps, en functionaliteit spreekt me heel erg aan. Ik zit alleen, zoals hierboven ook al genoemd is, niet (weer) te wachten op een fancy ui, waar ik uiteindelijk op moet wachten...

Everybody happy??? I soon change that here we go...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiefschwarz
Mysteryman schreef op zaterdag 25 juli 2009 @ 10:04:
Ik denk dat (eventuele) performance problemen altijd aanwezig zullen zijn bij iets Innovatiefs (ik verwijs nu naar de Sense interface).
HTC verdiend niks dan lof voor het verleggen van de grenzen voor de Android interface. Dat is zeker innovatief. Wat niet innovatief is, is het platform waar ze deze software op laten draaien. Ergens begrijp ik het wel. Dit toestel heeft het potentieel een mass-market phone te worden zoals bijvoorbeeld de touch diamond. Met een 'verouderde' chipset en geheugen kan een hoop geld bespaard worden op de productiekosten. Dat betekent dat de handset aantrekkelijk geprijsd de markt op kan en een hoog margepotentieel heeft. Daarmee wordt het echter wel een consumententoestel, en niet een toestel waar de professional op kan vertrouwen. Maar goed, laten we maar even afwachten wat na de introductie allemaal komt bovendrijven over het apparaat.

[ Voor 0% gewijzigd door tiefschwarz op 25-07-2009 10:30 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marc69 schreef op zaterdag 25 juli 2009 @ 10:28:
[...]

HTC verdiend niks dan lof voor het verleggen van de grenzen voor de Android interface. Dat is zeker innovatief. Wat niet innovatief is, is het platform waar ze deze software op laten draaien. Ergens begrijp ik het wel. Dit toestel heeft het potentieel een mass-market phone te worden zoals bijvoorbeeld de touch diamond. Met een 'verouderde' chipset en geheugen kan een hoop geld bespaard worden op de productiekosten. Dat betekent dat de handset aantrekkelijk geprijsd de markt op kan en een hoog margepotentieel heeft. Daarmee wordt het echter wel een consumententoestel, en niet een toestel waar de professional op kan vertrouwen. Maar goed, laten we maar even afwachten wat na de introductie allemaal komt bovendrijven over het apparaat.
Waarom zou een professional de nieuwste chipset en geheugen nodig hebben om er op te kunnen vertrouwen? Juist een ouder systeem wat doorontwikkeld is wordt (bugs, exploits) veelal gebruikt door professionals (windows 2000 of xp bijvoorbeeld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 25 juli 2009 @ 11:23:
[...]

Waarom zou een professional de nieuwste chipset en geheugen nodig hebben om er op te kunnen vertrouwen? Juist een ouder systeem wat doorontwikkeld is wordt (bugs, exploits) veelal gebruikt door professionals (windows 2000 of xp bijvoorbeeld).
Wat een onzinverhaal inderdaad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiefschwarz
Verwijderd schreef op zaterdag 25 juli 2009 @ 11:23:
[...]

Ik vermoed uit je reactie dat je mijn post niet helemaal goed gelezen heb. Mijn conclusie is dat het toestel met deze chipset geen betrouwbare prestatie neerzet. Een toestel dat lagt, input weigert enzovoorts belemmert efficient werken. De enige stelling die ik poneer is dat een professional in het algemeen de voorkeur geeft aan een betrouwbaar toestel. Dat kan ook met een oudere chipset, zolang de prestatie maar in orde is. Als ik jouw post goed begrepen heb ben je het daar, tenminste tot op zekere hoogte, mee eens. Dit toestel voldoet naar mijn inzien aan die betrouwbaarheid niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Marc69 schreef op zaterdag 25 juli 2009 @ 13:10:
[...]

Ik vermoed uit je reactie dat je mijn post niet helemaal goed gelezen heb. Mijn conclusie is dat het toestel met deze chipset geen betrouwbare prestatie neerzet. Een toestel dat lagt, input weigert enzovoorts belemmert efficient werken. De enige stelling die ik poneer is dat een professional in het algemeen de voorkeur geeft aan een betrouwbaar toestel. Dat kan ook met een oudere chipset, zolang de prestatie maar in orde is. Als ik jouw post goed begrepen heb ben je het daar, tenminste tot op zekere hoogte, mee eens. Dit toestel voldoet naar mijn inzien aan die betrouwbaarheid niet.
Laten we het er maar op houden, dat jouw post voor meerdere uitleg vatbaar is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Marc69 schreef op zaterdag 25 juli 2009 @ 13:10:
Dit toestel voldoet naar mijn inzien aan die betrouwbaarheid niet.
Inderdaad, omdat je een paar reviews hebt gelezen is die niet betrouwbaar, snel en stabiel :? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ptoeneigh
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
Hier nog wat foto's van de originele box en zijn inhoud, voor de liefhebbers:
Afbeeldingslocatie: http://lh6.ggpht.com/_ic8-RF4XOc4/SmrpRn5FRoI/AAAAAAAAAIQ/2pM5zAABfgs/box.jpg
http://picasaweb.google.com/ms6671/HTCHero#

[ Voor 28% gewijzigd door Ptoeneigh op 25-07-2009 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/s5uCbLGn5uurFWA0FnQngAlS/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/jD15nmLbVXQ6gAvWndOVI4dy/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/s8g6hfqyrxF80U5OKt98FghD/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister-Mark
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14-08 07:30
MrMarcie schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 22:59:
Als die foto's van de prijswinnaars met die HTC Hero zijn genomen, dan is het wel erg slechte kwaliteit. Had HTC toch wel ff beter kunnen doen.
Die zijn inderdaad met de HTC Hero zelf geschoten die foto's.
En ik kan het weten want sta er zelf op ;)

Ik had juist mijn Abo verlengt met een Sim-Only om later een Android toestel los te kopen. Maar deze actie was een mooie kans om er een te winnen. En ja hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiefschwarz
CLB schreef op zaterdag 25 juli 2009 @ 13:27:
[...]

Inderdaad, omdat je een paar reviews hebt gelezen is die niet betrouwbaar, snel en stabiel :? 8)7
Marc69 schreef op zaterdag 25 juli 2009 @ 10:28:
[...]Maar goed, laten we maar even afwachten wat na de introductie allemaal komt bovendrijven over het apparaat.
Ja, ik vertrouw op de conclusie van Engadget en Tweakers. Het zijn met argumenten onderbouwde conclusies die volgen uit de gepresenteerde informatie. Bovendien maak ik niet voor niks een voorbehoud. Lees even voordat je bijdehand gaat doen met je smiley's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Niet goed geslapen of altijd zo snel geirriteerd?
Het zijn twee reviews and that's it.. lekker simpel als je dan al gelijk een apparaat afwijst.

En op dat laatste door jou hierboven gequotte zinnetje sla ik geen acht, want toestel is toch al niet betrouwbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Marc69 schreef op zaterdag 25 juli 2009 @ 16:04:
Bovendien maak ik niet voor niks een voorbehoud. Lees even voordat je bijdehand gaat doen met je smiley's.
Tsja, er zijn hier wat mensen ietwat biased en niet in staat om kritische opmerkingen zomaar te accepteren, helaas.
CLB schreef op zaterdag 25 juli 2009 @ 16:07:
Niet goed geslapen of altijd zo snel geirriteerd?
Ik snap zijn toontje in zijn reactie wel hoor. Het begint hier een beetje een Kieskeurig.nl WOW-perfect-apparaat-topic te worden waar alleen lofzang mogelijk is. Het apparaat IS niet je-van-het. Het heeft gewoon zijn mindere eigenschappen. So what? Het is tot nu toe de leukste Android-phone, maar komt met heel veel dingen niét in de buurt van een iPhone of andere apparaten. Prima toch?

[ Voor 45% gewijzigd door Brad Pitt op 25-07-2009 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hanky74
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:08
Tnx. Ben benieuwd of er ook iets van een protection case bij geleverd wordt. Zou dat bijv. dat witte ding zijn wat onder de Hero ligt?

Afbeeldingslocatie: http://lh6.ggpht.com/_CknIVaWJMh4/SmsSMfeZv-I/AAAAAAAAAOA/SUTWgZK_p3c/hero.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EDIT @ Hierboven: Dat is de QuickStartGuide ;)
Brad Pitt schreef op zaterdag 25 juli 2009 @ 16:07:
Ik snap zijn toontje in zijn reactie wel hoor. Het begint hier een beetje een Kieskeurig.nl WOW-perfect-apparaat-topic te worden waar alleen lofzang mogelijk is. Het apparaat IS niet je-van-het. Het heeft gewoon zijn mindere eigenschappen. So what? Het is tot nu toe de leukste Android-phone, maar komt met heel veel dingen niét in de buurt van een iPhone of andere apparaten. Prima toch?
Nou dat vind ik helemaal niet, zijn genoeg mensen die zeggen de CPU-kracht te zullen missen.
Maar om te durven zeggen dat de Hero 'niet betrouwbaar' is op basis van 'n paar reviews vind ik erg voorbarig.

Daar haak ik dan ook op in en beweer niet dat de HTC Hero 'DE PHONE' van het jaar is, dan had ik 'm al besteld.

Zelf vind ik 't ook allemaal niet je van het klinken, wil ik 'm eerst zelf testen voor aanschaf.
En mocht hij me te laggy zijn dan wacht ik wel op de 1GHz Snapdragon / Tegra Powered Androids..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
CLB schreef op zaterdag 25 juli 2009 @ 16:14:
En mocht hij me te laggy zijn dan wacht ik wel op de 1GHz Snapdragon / Tegra Powered Androids..
Mate van laggy-heid bepaalt de user zelf wel een beetje. De standaard Sense-UI start op met wel heel veel widgets aan. Logisch, is erg cool natuurlijk. Als je daar gewoon de minst/nooit gebruikte van delete scheelt dat al een hoop. Dan is het (op een Magic dan hè... ;)) prima te doen. Met af en toe eventjes een kleine lag ja. Er wordt op de achtergrond natuurlijk ook wel het een en ander gedaan, zeker als je apps/widgets open hebt staan die wat willen updaten/binnenhalen. Dat verbaast me dan ook niet zoveel.

Het niet kunnen roteren van de Home-screen was voor mij reden (weer) terug te gaan naar een normale UI, al is de Hero interface erg fijn. Vooral de Album/Galerie app is veel fijner dan stock. Daarentegen vind ik de normale Contact list app weer fijner van de normale Android OS. Al is de Hero-versie wel veel beter geïntegreerd met andere dingen, zoals mail, sms, Facebook etc. Vond het echter net wat minder snel en intuitief werken. Oh well, ieder zijn ding. De normale UI met wat Hero-apps zou voor mij ideaal zijn. Een ander zal weer helemaal zweren hierbij.

Da's natuurlijk weer het leuke van Android, je kan zelf in meerdere of mindere mate bepalen wat je wilt. Zelfs al zou ik een Hero hebben zou ik deze denk ik toch flashen naar een aangepaste andere Rom. Ook omdat daarmee rommelen gewoon leúk is, maar goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ptoeneigh
  • Niet online
1. Weet iemand hoe dat met de muziekspeler werkt?
> Ik zie op de testvideo's steeds van die plaatjes bij iedere track/album staan, haalt de Hero die zelf uit een online datebase zoals bijvoorbeeld "Shazam" dat doet?

2. Weet iemand of er een soort log op zit om te zien hoeveel data je hebt verbruikt / hoeveel SMS / MMS je hebt verzonden? Ik kom van een N95 dus dat gaat een flinke stap vooruit zijn!

3. Youtube gebruiken via de Youtube app via Wifi, enig idee of dat werkt?

Wellicht mensen met een G1 of een Magic / gemanipuleerde Magic die dit al getest hebben?

Wat ik wel nice vind en me nu pas opviel is tijdens het "swipen" tussen die 7 schermen dat onderaan een soort balkje meeschuift zodat je kunt zien waar je zit.
Ik zou m dindsdag/woensdag moeten krijgen, eerst zien dan geloven!

-edit-

4. Is het verschil tussen een class 4 en een class 6 sd kaart echt merkbaar?

[ Voor 5% gewijzigd door Ptoeneigh op 25-07-2009 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Ptoeneigh schreef op zaterdag 25 juli 2009 @ 20:17:
1. Weet iemand hoe dat met de muziekspeler werkt?
> Ik zie op de testvideo's steeds van die plaatjes bij iedere track/album staan, haalt de Hero die zelf uit een online datebase zoals bijvoorbeeld "Shazam" dat doet?
Die zullen wel gewoon uit de MP3 zelf worden gehaald, zoals bij de meeste MP3-spelers/programma's zo is.
2. Weet iemand of er een soort log op zit om te zien hoeveel data je hebt verbruikt / hoeveel SMS / MMS je hebt verzonden? Ik kom van een N95 dus dat gaat een flinke stap vooruit zijn!
Standaard niet, maar mbv wat extra apps is dat prima bij te houden. ChompSMS laat bijvoorbeeld het aantal vertuurde SMS'jes zien en programma's zoals Netmeter houden data bij, qua normaal gebruik en Wifi apart.
3. Youtube gebruiken via de Youtube app via Wifi, enig idee of dat werkt?
Dat gaat zelfs beter aangezien er dan standaard op HQ-video's wordt overgeschakeld. Als je video's bekijkt zonder Wifi zie je de normale kwaliteit en moet je handmatig hoge kwaliteit aanzetten.
Wat ik wel nice vind en me nu pas opviel is tijdens het "swipen" tussen die 7 schermen dat onderaan een soort balkje meeschuift zodat je kunt zien waar je zit.
Da's inderdaad zeer handig, dit hebben de Magic Rom's niet. Draai nu een Rom met 5 schermen en vind dat al teveel, gebruik er maar drie van. Het is vaak even snel om even je app-lijst te openen en vanuit daar een programma op te starten. Voor de grote Touchflo widgets geldt dat uiteraard niet.
4. Is het verschil tussen een class 4 en een class 6 sd kaart echt merkbaar?
Qua wat? Om foto's te bekijken en muziek te luisteren? Qua prijs zou ik het niet laten een Class6 te kopen, die zijn ook al te traag voor woorden dus alles er onder is relatief zonde, lijkt mij. Denk alleen niet dat je dat heeel erg zal merken aangezien het switchen tussen foto's sowieso niet supersnel gaat. Maar goed, wat kost een leuke Class6 8GB kaart these days..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is eigenlijk alleen handig om sneller data naartoe te pompen vanaf de computer imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Als je heel veel andere Rom's flasht scheelt je dat elke keer toch weer een paar seconden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ptoeneigh
  • Niet online
Brad Pitt schreef op zondag 26 juli 2009 @ 01:52:
Die zullen wel gewoon uit de MP3 zelf worden gehaald, zoals bij de meeste MP3-spelers/programma's zo is.
[...]
Thanks voor je uitleg, heel nuttig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeurizz
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-02 18:10
*knip* dit mag in [ABO] HTC Hero levertijden en abonnementen topic

[ Voor 87% gewijzigd door pven op 27-07-2009 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*knip* dit voegt niet zo veel toe

[ Voor 93% gewijzigd door pven op 27-07-2009 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:02

icecreamfarmer

en het is

Is er turn bij turn navigatie mogelijk op android?
en zit die kin niet in de weg in je broekzak

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Laatst online: 20:11

DarkSide

theres no place like ::1

icecreamfarmer schreef op maandag 27 juli 2009 @ 14:07:
Is er turn bij turn navigatie mogelijk op android?
en zit die kin niet in de weg in je broekzak
Ehh TBT navi....

Verder zal je het moeten proberen in de winkel hoe hij voelt in je broek..... Zal wel meevallen denk ik

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*knip* dit past beter in [ABO] HTC Hero levertijden en abonnementen topic

[ Voor 83% gewijzigd door pven op 27-07-2009 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DanielB
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21-08 17:20
Ik mag per 2 september weer mijn abonnement verlengen en ik zit te denken aan dit mooie beestje.

Ik ben erg benieuwd naar de ervaringen met HTC Sync, aangezien ik normaal gewend ben met WMDC te werken en ik een beetje anti ben tegenover extra software installeren voor hetgeen wat Windows in principe ook moet kunnen doen. Een minpuntje van HTC vind ik wel dat ze het gebruik van HTC Sync best op de site hadden kunnen vermelden, omdat veel van hun telefoons gewoon via WMDC te synchroniseren zijn vanwege Windows Mobile. Ook de Android-site geeft niet echt duidelijkheid over de synchronisatiemogelijkheden met het OS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In die tijd zijn er allang weer betere Androiders bekend.. Moeten je natuurlijk wel aanspreken dan, dat wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12-09 15:00
In die tijd? September staat alweer bijna voor de deur. Zo snel worden telefoon ook niet uitgepoept en de Hero vind ik toch wel een koningsmodel met de mogelijkheden en specificaties. Helemaal door het prijskaartje wat er aan hangt. 400 euro is niks vergeleken met een iPhone of een N97.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maar wel bekend gemaakt, zodat je weer lekker kan wachten =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hanky74
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:08
Verkeerde topic

[ Voor 90% gewijzigd door Hanky74 op 27-07-2009 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

RichardvdD schreef op maandag 27 juli 2009 @ 19:27:
In die tijd? September staat alweer bijna voor de deur. Zo snel worden telefoon ook niet uitgepoept en de Hero vind ik toch wel een koningsmodel met de mogelijkheden en specificaties. Helemaal door het prijskaartje wat er aan hangt. 400 euro is niks vergeleken met een iPhone of een N97.
Er zouden toch pakweg 20 Android-toestellen in 2009 worden uitgebracht? Dan zouden er nog flink wat toestellen op stapel staan de komende maanden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12-09 15:00
Als ze allemaal net zo hard worden tegengehouden als de Hero kan dat ook nog wel even duren :P En meestal duurt het nog wel even na de aankondiging van een telefoon. Er moet ook een beetje faam vergaard worden voordat ze telefoon op de markt brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Pagina: 1 ... 7 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Accessoires worden hier besproken, niet in dit topic.