HTC Hero Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 13 Laatste
Acties:
  • 157.942 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 10:24

it0

Mijn mening is een feit.

Er zit geen teflon op de modellen met de poepkleur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12-09 15:00
Die rubber laag dat het toestel niet glad in de hand ligt hebben beide telefoon wel. En zoals ik zei maakt het echt geen hol uit voor de bruine versie. Waarschijnlijk krijg je op de witte versie alsnog sneller je krassen te zien dan op de bruine. Wit is daar gewoon veel gevoeliger voor en vandaar dat beschermlaagje op de witte versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corpii
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:18

Corpii

Le Tostie

Ik las laatst een advertentie waar de Hero werd aangeprezen maar nu stond er een eigenschap bij waar mij even het nut van ontgaat, nl: een warmte gevoellig touchscreen en trackball...?
wat is het? wat kan ik er mee? en waarom zou ik het willen hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Kijk eens naar filmpjes. Daar wordt de trackball gebruikt. Wat ze met het touchscreen bedoelen weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 23:33
RoD schreef op zaterdag 18 juli 2009 @ 14:17:
Wat ze met het touchscreen bedoelen weet ik niet.
Het is een capacitief touchscreen, zelfde als bijv. op een iPhone, wat met warmte werkt i.p.v. met druk, zoals op de meeste touchscreens.

Deze kan je dan ook niet met een (normale) stylus of je nagel bedienen, je moet gewoon je vingertop gebruiken. Dit werkt in de praktijk fijner dan een niet-capacitief scherm. Alhoewel, die mening kan natuurlijk ook weer verschillen ;-)

Er zijn ook speciale pennetjes te koop die je wel kan gebruiken op een capacitief scherm.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-09 15:20

Dreanor

Joene

Brad Pitt schreef op zaterdag 18 juli 2009 @ 14:25:
Het is een capacitief touchscreen, zelfde als bijv. op een iPhone, wat met warmte werkt i.p.v. met druk, zoals op de meeste touchscreens.
Kleine correctie, capacitief reageert op elektriciteit die je in je hebt, niet op warmte. Zie je eigen bron. ;)

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Inderdaad. Ik zat ook aan capacitief te denken, maar dat werkt inderdaad niet met warmte. Het zal dus wel een foutje zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Was laat geworden gisteren en zo, my bad, excuses. Rest van het verhaal zal wel redelijk kloppen hoop ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.youtube.com/watch?v=YJW2rBiEJgQ

nog een reviewtje, prettige videokwaliteit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0ni
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 18-08-2024

0ni

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maak dan even een TR.

[ Voor 71% gewijzigd door RoD op 20-07-2009 13:41 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 08:26
Kom er net achter dat de hero geen flitser heeft. Wel een minpunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:49

Boy

www.byoscoop.nl

Cabo schreef op maandag 20 juli 2009 @ 14:52:
Kom er net achter dat de hero geen flitser heeft. Wel een minpunt.
dat is iets persoonlijks...ik hecht niet veel waarde aan een flitser. Foto's kunnen maken met je mobiel vind ik het minst belangrijk, hou meer van de agenda functionaliteit, syncen (via gmail doe ik dat nu met m'n Touch Dual, browsen (heeft multi-touch, wat mij enorm handig lijkt), goeie flash support, navigatiemogelijkheid (Co-Pilot), enorm mooi OS...ik vind dat ie wel ongeveer de whole package heeft...

offtopic:
maar ik wil ff niet zoveel geld uitgeven meer aan de telefoon (heb net een dik jaar m'n touch dual ...die kostte me toen ook 400 euro..is tegenwoordig 2e hands niet veel waard, dus verkopen is ook weer zoiets)

[ Voor 1% gewijzigd door Boy op 20-07-2009 15:02 . Reden: offtopic tags toegevoegd ]

Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 13:41
Misschien een domme vraag en al vaak beantwoord:
maar kan je met de Hero ook andere (outlook) agenda's syncen. Zoals bijvoorbeeld het werk.
(en dus ook pushmail etc..)

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNickx
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-06 11:08
Zosas schreef op maandag 20 juli 2009 @ 15:44:
Misschien een domme vraag en al vaak beantwoord:
maar kan je met de Hero ook andere (outlook) agenda's syncen. Zoals bijvoorbeeld het werk.
(en dus ook pushmail etc..)
Ja dat kan via RoadSync, ik geloof echter niet dat 't bi-directioneel is.
Enkel server -> device en niet zoals het zou moeten server <-> device.

: )

You can't control the wind, but you can adjust your sails.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag007
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 05-08 21:23
TechRadar heeft nu al een volledige review van de HTC Hero.
Mocht je geen zin hebben in de 13 (!!!) pagina's? Hier is hun verdict:
Verdict

We wanted to love the HTC Hero so much, as it sounded like a real alternative to the iPhone (and we need a few more of those).

And for the most part it is. As we picked up the phone, we quickly got excited by the likes of Facebook integration and being able to stock our homescreen(s) with a million different options.

But in terms of overall slickness, it still ain't an iPhone. It's wrong how nearly every touchscreen on the market is compared to Apple's device, as most aren't aiming to be the same thing, but the HTC Hero is clearly a competitor, and it fails to compete.

The media experience isn't good enough, being a little bit too basic and the video playback isn't enough for us.

However, don't get us wrong, this is a great phone and pleasingly, we get the feeling that a firmware upgrade or two may sort out 90 per cent of the problems we've just mentioned.

But whatever the reason HTC has decided to bring the Hero to the market in this current state, it simply isn't enough to make it into a Palm Pre or iPhone killer.

We're expecting a greater number of Android phones this year with more from HTC and the Sense UI, so even if this phone doesn't get fixed it's a pretty good effort, and the next one could just be the bullet that shatters the Apple.
http://www.techradar.com/...o-617981/review?artc_pg=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Waar ik het helemaal mee eens ben. Beetje leukere hardware en wat veranderingen in de UI en we komen er wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Opgenomen in de TS...

Zelf weet ik 't ook nog niet, mag vanaf morgen m'n abbo verlengen...
En ik koop ook nog 'n losse iPhone 3GS (als dat lukt qua voorraden)

Dan eerst de HTC Hero bevoelen en dan beslissen of ik 'm neem of dat ik wacht op de 2.0 Donuts..
Iets hogere resolutie qua scherm lijkt me wel wat namelijk, maar 't is allemaal afwachten, afwachten.

De reviews zullen deze week ook wel binnenstromen hoop ik, kan ik alvast 'n mooi beeld vormen over de Hero!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag007
Inderdaad, ik heb ook de hele week gekeken van Coolsmartphone.com met de HTC Hero op youtube,
en die gast was dan weer heel erg optimistisch.

[ Voor 26% gewijzigd door Mag007 op 20-07-2009 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20:43
Mag007 schreef op maandag 20 juli 2009 @ 21:37:

Mocht je geen zin hebben in de 13 (!!!) pagina's? Hier is hun verdict:
[...]
http://www.techradar.com/...o-617981/review?artc_pg=1
Dit is dus wel waar in al bang voor was:
The only problem, and it's a big problem for now, is the whole system does lag quite comprehensively at times. It's at its worst when you take the phone out of the box for the first time
En toch begin je door dit soort dingen weer te twijfelen.. iPhone 3gs of toch de Hero.
Ik denk dat je de Hero gewoon eerst zelf in je handen moet hebben voordat je echt kan oordelen, en wellicht zijn er bepaalde dingen in de verwachte update van deze week (als het echt een update is) wel flink verbeterd t.o.v. de modellen die reviewers in handen krijgen.

Ik heb um nog niet besteld, hopelijk krijg ik aanstaande donderdag een telefoontje van Belcompany dat de Hero binnen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Righthere
  • Laatst online: 05-09 15:20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphix
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11-09 08:45
yorroy schreef op maandag 20 juli 2009 @ 23:27:
En toch begin je door dit soort dingen weer te twijfelen.. iPhone 3gs of toch de Hero.
Ik denk dat je de Hero gewoon eerst zelf in je handen moet hebben voordat je echt kan oordelen, en wellicht zijn er bepaalde dingen in de verwachte update van deze week (als het echt een update is) wel flink verbeterd t.o.v. de modellen die reviewers in handen krijgen.
Maar daar direct onder staat inderdaad:
The last time we played with the HTC Hero, around a month ago, the problem was there but so much worse. This tells us two things: it's likely it will be fixed by the time the phone is released onto the market (or at least the first firmware update will go a long way to doing so) and HTC have had to rush this to market for some reason
Dus waarschijnlijk ligt het vooral aan de (gerushde) firmware. Na een update of twee is er hoop ik in het ergste geval alleen wat vertraging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeurizz
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-02 18:10
Ik twijfel ook tussen de 3gs of de hero. Mijn 3g heb ik teruggestuurd naar t-mobile ivm dekkingsklachten. Het voordeel bij de hero is de prijs, zeker inc. met een 12 maanden abo. Nadel bij de iphone is dat je direct weer aan een 24 maanden abo zit. Tenzij je hem loskoopt.
Ook werd mijn 3g een stuk trager van het jailbreaken. Wat absoluut nodig was om fatsoenlijke toegang tot je gsm te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lag is iets dat je absoluut niet wilt op je telefoon, dat gaat snel mateloos irriteren. Dan kun je beter nog maar even afwachten op de firmware verbetert, maar ja tegen die tijd staan er ook weer andere betere toestellen op de markt. Dus die FW-update moet dan niet al te lang gaan duren. Een iPhone met 24maanden abbo is ook niet handig, omdat volgend jaar toch echt een compleet verbeterde iPhone gaat verschijnen. Een N97 is helemaal crap voor 24mnd (Ovi sucks - er is totaal geen goede kwaliteit aan extra software verkrijgbaar; wat juist de iPhone en Android zo leuk maakt). Ik zou als de HTC Hero idd zo traag is gewoon de G1/Magic nemen voor 12mnd, of ff wachten op betere toestellen met Android (er staat veel leuks voor eind jaar). Want na 9 maanden al mag je weer verlengen met direct nieuw toestel uitkiezen, dus zit je maar 9 mnd vast aan je toestel.
Ik zou het risico op trage firmware namelijk niet nemen, echt super irritant wordt dat.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2009 07:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finwe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-09 14:16
Zou het niet mogelijk zijn om HTC Sense ff uit te zetten tot ze de performance fixen? Native Android moet snel zat zijn op de die phone...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat kan ja. Maar ik weet zeker dat de Sense interface tig keer sneller is dan de huidige mobieltjes / PDA's en nog wordt 't niet goed bevonden. Mensen die voor 't eerst 'n PDA kopen zullen versteld staan van de snelheid. Mensen die van 'n iPhone afkomen zullen 't misschien soms wat laggy vinden aangezien de iPhone wel superieur is. Maar die filmpjes met software die nog niet af is spreken gewoon boekdelen: de Hero is 'n monstertje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekhouse
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13-08-2024
Het lijkt wel of iedereen ineens de hoop laat vallen door 1 review..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Dat is het nadeel van een rationele review. Die leest men niet graag als men erg/te enthousiast is. Ook deze telefoon zal soms laggen, dat is inherent aan het OS en de (huidige) hardware. Daar is verder weinig mis mee hoor, want het OS en de UI zijn gewoon heel fijn. Eenmaal mee gespeeld en je bent verkocht ;)

Als je niet meteen al je zeven home-screens volpompt met widgets zal ook een Hero nagenoeg lagfree zijn :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy

Boy

www.byoscoop.nl

Brad Pitt schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 09:31:
[...]

Als je niet meteen al je zeven home-screens volpompt met widgets zal ook een Hero nagenoeg lagfree zijn :9
lol, we zijn geen chinezen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donderdagavond maar is even spelen met de Hero.
Is kijken of het mijn 5800XM kan gaan vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jandehoop
  • Laatst online: 19-02 18:00
Heb net de hele review gelezen. Ze zijn best positief zijn en geven ook 4 sterren. Er zijn wel wat minpunten:

De camera is gewoon slecht, dat is duidelijk.
De mediaspeler is niet briljant.
Hij kan soms laggy zijn.

Alleen dat laatste zou echt vervelend zijn. Voor de rest zeggen ze dat hij super is met internet, bellen (ook belangrijk) en natuurlijk heel erg aan te passen is met widgets naar je eigen smaak. Ook is het zo dat sommige probleempjes dan weer op te lossen zijn met een (betaalde) applicatie, maar dat vinden ze jammer (zoals .avi af kunnen spelen).

Alle reviews tot nu toe meenemend vind ik het wel een competitor met de Iphone (maar zeker geen Iphonekiller).

De Iphone wint met glans op het gebied van muziek, lagt nooit, is erg snel, veel applicaties enz.
De Hero wint op het gebied van alles snel bij de hand hebben en ermee spelen / hem echt je eigen vorm geven.

Mijn persoonlijke mening:
Voor mijn moeder / vader zou ik een Iphone kopen. Lekker makkelijk / snel / goede muziekspeler.
Voor mezelf een Hero, heerlijk homescreens maken perfect voor waar ik zin in heb, spelen met widgets, flash afspelen.

edit: Heeft niet direct met het apparaat te maken, maar wel met de keuze ervoor. De Hero is tenminste niet alleen bij t-mobile of in België beschikbaar.

[ Voor 6% gewijzigd door jandehoop op 21-07-2009 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 10:24

it0

Mijn mening is een feit.

Verwijderd schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 07:19:
Lag is iets dat je absoluut niet wilt op je telefoon, dat gaat snel mateloos irriteren. Dan kun je beter nog maar even afwachten op de firmware verbetert, maar ja tegen die tijd staan er ook weer andere betere toestellen op de markt. Dus die FW-update moet dan niet al te lang gaan duren. Een iPhone met 24maanden abbo is ook niet handig, omdat volgend jaar toch echt een compleet verbeterde iPhone gaat verschijnen. Een N97 is helemaal crap voor 24mnd (Ovi sucks - er is totaal geen goede kwaliteit aan extra software verkrijgbaar; wat juist de iPhone en Android zo leuk maakt). Ik zou als de HTC Hero idd zo traag is gewoon de G1/Magic nemen voor 12mnd, of ff wachten op betere toestellen met Android (er staat veel leuks voor eind jaar). Want na 9 maanden al mag je weer verlengen met direct nieuw toestel uitkiezen, dus zit je maar 9 mnd vast aan je toestel.
Ik zou het risico op trage firmware namelijk niet nemen, echt super irritant wordt dat.
Symbian is wel een meer volwassen OS en idd OVI store haalt het niet bij appstore/android market, denk ik wel dat er minder behoefte voor is. Nokia biedt zelf ook nog veel diensten aan zoals ngage, maps, heel ovi online met plaatjes/video sharen. Sportstracker wat echt veel beter is als alternatieven op de andere platformen. Podcasts/rss feeds zijn daar standaard ook erg goed geregeld.

Om een voorbeeld te geven. Ik had met de iphone een foto gemaakt. Vervolgens ging ik naar de mail app om een mail naar mezelf te sturen met de foto. Kon niet!? Attachments is niet intuitief. Inderdaad je moet het via de foto app doen, dan kan het wel. Dat singletasken van de iphone gaat ook erg snel vervelen. Als sense gaat irriteren door lag dan kan je het altijd nog uitzetten, maar aangezien de meeste mensen juist hem daarom kopen niet echt een optie...

Maar er komen zeker fw updates, inderdaad niet langer een contract nemen dan 1 jaar.

PS

Bestelmaar belde me net om door te geven dat ze vrijdag de hero komen afgeven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• david_again
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 30-08-2024
TechRadar heeft deze review gedaan met een pre-productie model dus je kan er volgens mij vanuit gaan dat de uiteindelijk versie wel wat verbeteringen heeft. Laten we het hopen.
the company assures us we've got a slightly faulty pre-production device.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

it0 schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 10:11:

Sportstracker wat echt veel beter is als alternatieven op de andere platformen. Podcasts/rss feeds zijn daar standaard ook erg goed geregeld.
Kijk eens naar Cardiotrainer of My Tracks. Ik vermoed dat Cardiotrainer zelfs beter is dan Sportstracker :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svenzeau
  • Laatst online: 17:51
http://gizmodo.com/5318860/htc-hero-review-tragically-flawed

En daar nog eens een review van Gizmodo. Van wat ik begrepen heb is deze blog nogal (heul erg) fan van de iPhone/iPod/alles met dat appeltje erop en verrassend genoeg komt het woord iPhone dan ook maar liefst 23 maal voor en is de HTC Hero het net niet. Ach.

En van Pocket-Lint nog eentje om je juist in de positieve richting te duwen, een 9/10!

[ Voor 28% gewijzigd door Svenzeau op 21-07-2009 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Alle reviews zijn opgenomen in de TS, heb ze zelf nog niet gelezen, komt wel =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svenzeau
Oh, dit is ook wel handig om te weten:
quote: Pocket-Lint
People have asked about how it feels in your pocket – if you are the kind of guy who wears Spandex everyday, then it might irritate, but we found it to be averagely phone-like in the pocket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Zelf heb ik besloten nog te gaan wachten tot eind van het jaar. Mijn iPhone 2G is nog goed genoeg en aangezien Android toch nog een paar keer geupdate gaat worden voor het eind van het jaar, zie ik niet in waarom ik nu al zou moeten upgraden. GPS heb ik niet nodig, de slechte camera heb ik al op de iPhone en de App Store ben ik nog lang niet op uitgekeken.
Svenzeau schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 17:52:
http://gizmodo.com/5318860/htc-hero-review-tragically-flawed

En daar nog eens een review van Gizmodo. Van wat ik begrepen heb is deze blog nogal (heul erg) fan van de iPhone/iPod/alles met dat appeltje erop en verrassend genoeg komt het woord iPhone dan ook maar liefst 23 maal voor en is de HTC Hero het net niet. Ach.

En van Pocket-Lint nog eentje om je juist in de positieve richting te duwen, een 9/10!
Gizmodo doet veel rond Apple, maar om ze biased te noemen omdat ze de iPhone vergelijken met de Hero is toch erg hypocriet. De HTC Hero [b]is[/i] gewoon de enige echt iPhone concurrent ipv. een random smartphone die zo bestempeld wordt "omdat het touchscreen heeft!!!".

Ik denk eerder dat je gewoon geen slechte review wil zien. Het is in dit topic nog al eens gebeurd dat er op een negatieve review werd gebashed omdat het niet fanboyish genoeg was. Als je zo onzeker bent over je aankoop dat 1 review je al van slag brengt, stop dan maar vlug met browsen, er zouden eens andere reviewers mee akkoord gaan dat de Hero niet zo perfect is.

[ Voor 12% gewijzigd door Phuncz op 21-07-2009 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S4nder
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-05-2023

S4nder

Say Hello

Aan de ene kant is het ook niet eerlijk om de HTC Hero te gaan vergelijken met de Apple iPhone. De Hero kost als los toestel +/- 420 euro en de iPhone dik 800 euro. Aan de andere kant is het natuurlijk wel de strijd tussen deze twee die voor veel mensen de doorslag zal geven.
Ik ga wel voor de Hero. Het lijkt me leuk om een beetje te stoeien met Android en het zal in het begin niet perfect zijn maar na wat updates kan het wel heel goed worden. Ik heb niks met de iPhone, maar ook niks tegen. Het design van de Hero spreekt mij meer aan, meer uitgesproken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
S4nder schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 18:37:
Aan de ene kant is het ook niet eerlijk om de HTC Hero te gaan vergelijken met de Apple iPhone.
De Hero kost als los toestel +/- 420 euro en de iPhone dik 800 euro.
Uhm dus? 8)7 Duurdere spullen zijn beter ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

CLB schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 18:38:
[...]

Dat niet automatisch maar normaalgesproken mag je van duurdere producten meer verwachten, kwa kwaliteit en opties die op de telefoon zitten. Dus als de Hero bijna de helft kost zou het dus heel knap zijn als deze bijna gelijkwaardig zou zijn aan de iphone.

Natuurlijk zit bij die 800 euro van de iphone ook een groot percentage "betalen voor het merk".

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeurizz
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-02 18:10
Ik ben 7 maanden in het bezit geweest van een Iphone 3G. Na deze 7 maanden was ik uitgekeken. Ik heb behoefte aan een telefoon waarbij ik in grote mate zelf kan bepalen. Hiermee doel ik op de indeling, achtergrond enz. Bij de Iphone moet je hiervoor direct weer jailbreaken.

Ook ik heb de Hero besteld en hoop hem deze week binnen te krijgen. Zal dan zo snel mogelijk mijn bevindingen posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

S4nder schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 18:37:
Aan de ene kant is het ook niet eerlijk om de HTC Hero te gaan vergelijken met de Apple iPhone. De Hero kost als los toestel +/- 420 euro en de iPhone dik 800 euro. Aan de andere kant is het natuurlijk wel de strijd tussen deze twee die voor veel mensen de doorslag zal geven.
Ik ga wel voor de Hero. Het lijkt me leuk om een beetje te stoeien met Android en het zal in het begin niet perfect zijn maar na wat updates kan het wel heel goed worden. Ik heb niks met de iPhone, maar ook niks tegen. Het design van de Hero spreekt mij meer aan, meer uitgesproken.
moet je iets relativeren: de iphone is duur gemaakt, im amerika kost hij iets van 299 $, omgerekend 220 €.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-09 16:00

DinX

Motormuis

CLB schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 18:38:
[...]

Van een toestel dat ongeveer het dubbele kost mag je wel betere specs / kwaliteit verwachten.

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnve
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-09 13:55
Verwijderd schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 19:27:
[...]

moet je iets relativeren: de iphone is duur gemaakt, im amerika kost hij iets van 299 $, omgerekend 220 €.
Dat is met een duurt abbo he. Met een goedkoper abbonement is hij hier goedkoper dan 300 dollar.
Alleen zonder abbo en simloackvrij is hij veel duurder maar dat is logisch.

Mini-ITX GamePC: Core i5 3470 | 16GB DDR3 | GTX 970 4GB | Samsung 830 128GB | Dell u2711 (27", IPS,1440p), 2343BW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag007
Het is niet voor niets dat de telefoon nog steeds niet op de markt is.
Ze zouden op het laatste moment nog een software update op alle toestellen hebben uitgevoerd.
Ik denk dat alle toestellen voor de reviewers deze versie nog niet hadden. Hopelijk brengt deze dan wel verbetering voor de snelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnve
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-09 13:55
Mag007 schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 19:35:
Het is niet voor niets dat de telefoon nog steeds niet op de markt is.
Ze zouden op het laatste moment nog een software update op alle toestellen hebben uitgevoerd.
Ik denk dat alle toestellen voor de reviewers deze versie nog niet hadden. Hopelijk brengt deze dan wel verbetering voor de snelheid.
Ik las ook dat de hero de page/swap file op de sd kaart zet. de 2GB sdkaart die je er bij krijgt is class4 (langzaam) als je deze vervangt voor een class6 kaart wordt hij blijkbaar merkbaar sneller.

Mini-ITX GamePC: Core i5 3470 | 16GB DDR3 | GTX 970 4GB | Samsung 830 128GB | Dell u2711 (27", IPS,1440p), 2343BW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

DinX schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 19:29:
[...]

Van een toestel dat ongeveer het dubbele kost mag je wel betere specs / kwaliteit verwachten.
Dat komt omdat Apple het toestel enkel via abo wil verkopen, in België zal de iPhone 3GS 16GB een acceptabele € 575,- kosten. Vergelijkbaar met de adviesprijs van de HTC Hero van € 469,- lijkt het me dat deze toestellen wel te vergelijken zijn. De prijs van de losse iPhone 3GS in Nederland is geen officiele prijs omdat de abo-loze toestellen geimporteerd zijn of abo forfait betaald is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svenzeau
Phuncz schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 18:18:
[...]

Gizmodo doet veel rond Apple, maar om ze biased te noemen omdat ze de iPhone vergelijken met de Hero is toch erg hypocriet. De HTC Hero [b]is[/i] gewoon de enige echt iPhone concurrent ipv. een random smartphone die zo bestempeld wordt "omdat het touchscreen heeft!!!".

Ik denk eerder dat je gewoon geen slechte review wil zien. Het is in dit topic nog al eens gebeurd dat er op een negatieve review werd gebashed omdat het niet fanboyish genoeg was. Als je zo onzeker bent over je aankoop dat 1 review je al van slag brengt, stop dan maar vlug met browsen, er zouden eens andere reviewers mee akkoord gaan dat de Hero niet zo perfect is.
Ik ben het er dan ook niet mee oneens dat dit een iPhone concurrent is, dat heb je mij ook niet horen zeggen. Wie gaat er in een review dan ook niet met marktleiders vergelijken? Dat is logisch en ik ben helemaal niet hypocriet. Biased betekent dat ze vergelijkingen erg veel in het voordeel van de fruitige rechthoek beslechten. Het touchscreen er ook gelijk bijhalen is helemaal niet nodig, dat heb ik niet genoemd.

En dat heb je dan verkeerd gedacht, dat ik geen negatieve review wil zien. Ik wil graag een gebalanceerde (en zoals eerder genoemd werd rationele) review lezen, niet alleen maar positieve of zoals jij het noemt fanboyish reviews. Niet zo snel conclusies trekken, we hebben het specifiek over Gizmodo, niet over negatieve reviews in het algemeen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag007
Hier trouwens nog een review van Slashgear:

http://www.slashgear.com/htc-hero-review-2149880/

EDIT:
Hier nog een door mobile-review:
http://www.mobile-review.com/pda/review/htc-hero-en.shtml

[ Voor 34% gewijzigd door Mag007 op 21-07-2009 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

Zo heb je altijd wel goede reviews en slechte reviews over nieuwe toestellen. Of het nu een strijkijzer of een smartphone is :P

Ik denk dat ik zelf voor de Hero ga. Ik zit nu al 2-3 jaar met een SE W950i maar ben hem toch wat ontgroeid. We zijn inmiddels toch al enkele generaties verder en hij begint z'n mankementen te krijgen.
Eerst dacht ik voor de Palm Pre te gaan maar de retail price doet me wat schrikken. Je kan natuurlijk een jaar wachten tot die goedkoper wordt, maar zo blijf je wachten.

Zeker met die Sense, de widgets en de integratie van dingen als Flickr, Facebook, Twitter,... vind ik hem qua functionaliteit erg dicht bij de Pre aanleunen. Ik gebruik dan ook nog eens alles van Google dus is het helemaal handig dat je er de "eigen" apps voor hebt.

Nu nog de moeilijke keuze, wit of bruin :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
martijnve schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 19:38:
Ik las ook dat de hero de page/swap file op de sd kaart zet. de 2GB sdkaart die je er bij krijgt is class4 (langzaam) als je deze vervangt voor een class6 kaart wordt hij blijkbaar merkbaar sneller.
Dat voorspelt weinig goeds. Als 288MB al niet eens genoeg is om die hele TouchFlo UI in te draaien dan weet ik het ook niet meer. Swapfile op de Magic zorgt ook niet echt voor een performance-boost en je creëert er een "corrupte" SD-card mee als je via USB wat data heen en weer wilt pompen. Die werkt wel weer na een reboot, maar irritant is het wel.

Ook een Class 6 kaart is natuurlijk vele malen trager dan het normale Ram dus ik hoop dat het een gerucht is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 10:57
DinX schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 20:00:
Zo heb je altijd wel goede reviews en slechte reviews over nieuwe toestellen. Of het nu een strijkijzer of een smartphone is :P

Ik denk dat ik zelf voor de Hero ga. Ik zit nu al 2-3 jaar met een SE W950i maar ben hem toch wat ontgroeid. We zijn inmiddels toch al enkele generaties verder en hij begint z'n mankementen te krijgen.
Eerst dacht ik voor de Palm Pre te gaan maar de retail price doet me wat schrikken. Je kan natuurlijk een jaar wachten tot die goedkoper wordt, maar zo blijf je wachten.

Zeker met die Sense, de widgets en de integratie van dingen als Flickr, Facebook, Twitter,... vind ik hem qua functionaliteit erg dicht bij de Pre aanleunen. Ik gebruik dan ook nog eens alles van Google dus is het helemaal handig dat je er de "eigen" apps voor hebt.

Nu nog de moeilijke keuze, wit of bruin :P
lol, zelfde situatie. alleen mijn w950i is echt bijna uit elkaar aan het vallen (te vaak laten vallen).

Ik maak me toch een beetje zorgen over de snelheid. Wil 'm ook weer 2 jaar gebruiken.
Het is wachten op de eerste tweakers die'm in hun handen krijgen...

hopen dat morgen een tweaker er een wint :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
schnumi schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 18:58:
[...]
Dat niet automatisch maar normaalgesproken mag je van duurdere producten meer verwachten, kwa kwaliteit en opties die op de telefoon zitten. Dus als de Hero bijna de helft kost zou het dus heel knap zijn als deze bijna gelijkwaardig zou zijn aan de iphone.

Natuurlijk zit bij die 800 euro van de iphone ook een groot percentage "betalen voor het merk".
Vind ik een beetje bullshit wat hier uitgekraamd wordt :)
Maar verder ga ik er niet op in, aangezien het totaal offtopic is :)
Komt erin
EDIT:
Hier nog een door mobile-review:
http://www.mobile-review.com/pda/review/htc-hero-en.shtml
Stond al als eerste in de TS, twee weken geleden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Kaas
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13-07 17:17
Kan niet wachten om hem zelf uit te gaan proberen, na al die reviews en hands-on filmpjes te hebben gezien uiteindelijk gister ook maar de bruine versie bestelt. Vooral vanwege de customizability van het toestel en het android OS _/-\o_

Enige minpuntje vind ik wel de processor, die had toch wel een beetje omhoog geschroeft mogen worden van mij.

Wel jammer dat deze telefoon werd afgerekend op de camera van het toestel, een paar posts terug. Als je echt mooie foto's wil maken dan neem je toch ook geen telefoon daarvoor ;) , of voor nog een beetje degelijke foto's op een telefoon zou ik gaan kijken naar SE's cybershot imo.

Weet iemand trouwens de reden achter het feit dat er geen teflonlaagje op de bruine uitvoering word geplaatst?
Bijna een vorm van discriminatie :X Aangezien de prijzen toch hetzelfde zijn, waarom niet?

Sorry voor de reactie hier :/ had alle 2 de topics open staan en per ongeluk fout gepost hier

[ Voor 255% gewijzigd door .Kaas op 21-07-2009 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

.Kaas, welkom op GoT :) Voor dit type berichten hebben we een speciaal topic in het leven geroepen. Deze kun je hier vinden: [ABO] HTC Hero levertijden en abonnementen topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!
.Kaas schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 21:25:
Weet iemand trouwens de reden achter het feit dat er geen teflonlaagje op de bruine uitvoering word geplaatst?
Omdat je op de bruine versie toch al minder snel / slecht vuil ziet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

Brad Pitt schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 20:08:
[...]

Dat voorspelt weinig goeds. Als 288MB al niet eens genoeg is om die hele TouchFlo UI in te draaien dan weet ik het ook niet meer. Swapfile op de Magic zorgt ook niet echt voor een performance-boost en je creëert er een "corrupte" SD-card mee als je via USB wat data heen en weer wilt pompen. Die werkt wel weer na een reboot, maar irritant is het wel.

Ook een Class 6 kaart is natuurlijk vele malen trager dan het normale Ram dus ik hoop dat het een gerucht is.
Zou dat niet eerder zijn als je al je scenes en al je desktops daarvan (50 totaal op die manier) vol met widgets steekt met daarin 700 nieuwe mails, 300 nieuwe tweets, ...). Ik kan me inbeelden dat je dan wel eens over die 288MB gaat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
DinX schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 22:39:
Zou dat niet eerder zijn als je al je scenes en al je desktops daarvan (50 totaal op die manier) vol met widgets steekt met daarin 700 nieuwe mails, 300 nieuwe tweets, ...). Ik kan me inbeelden dat je dan wel eens over die 288MB gaat komen.
Scenes staan niet in het geheugen hè. Een scene is gewoon een "indeling van de Home-screens". Als je van scene wisselt worden de screens gewoon "leeg gemaakt" en weer helemaal opnieuw ingeladen met de widgets/iconen/achtergrond die je had ingesteld.

Dit duurt even, aangezien het niet in het geheugen staat. Of je nu 1 of 4 scenes hebt zal dus voor het geheugen niets uitmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

Brad Pitt schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 23:25:
[...]

Scenes staan niet in het geheugen hè. Een scene is gewoon een "indeling van de Home-screens". Als je van scene wisselt worden de screens gewoon "leeg gemaakt" en weer helemaal opnieuw ingeladen met de widgets/iconen/achtergrond die je had ingesteld.

Dit duurt even, aangezien het niet in het geheugen staat. Of je nu 1 of 4 scenes hebt zal dus voor het geheugen niets uitmaken.
En zo 1 scene met 7 screens dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
DinX schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 23:43:
En zo 1 scene met 7 screens dan ?
Je Home-screen bestaat gewoon uit 7 "pagina's". Een scene is de indeling van die 7 pagina's. Als je dus drie scenes zou bewaren kan je drie indelingen hebben met individueel 7 pagina's. Er staan er echter altijd maar 7 in het geheugen. Het is niet zo dat je telefoon dan 21 pagina's staat te onthouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naskoel
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22-09-2023
hier maar even een actie topic gemaakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

naskoel schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 10:55:
hier maar even een actie topic gemaakt...
Inderdaad: Alles betreffende de actie: HTC Hero Actie

Hier gaat de discussie gewoon verder over de Hero, als product zijnde :)

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 08:26
Geef mij maar deze kleur!
Afbeeldingslocatie: http://www.blogcdn.com/www.engadget.com/media/2009/07/htc-hero-graphite-orange.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Laatst online: 12-09 15:20

Dreanor

Joene

FF over reviews. Ik lees graag reviews met goede punten als ook de negatieve punten. Het heeft geen zin om reviews te lezen als je alleen de reviews leest die 100% voor jou product zijn. Nee, dan liever beide kanten lezen en beslissen anders kom je achteraf voor verrassingen!

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uuuuhm weet iemand wat er met het HTC Hero Actie topic gebeurd is???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Die heb ik naar de HK gemoved.

Dat is pech voor de users die geen HK-XS hebben, maar dat topic had natuurlijk echt niets meer met het toestel zelf te maken. Het is dat het toestel de prijs is, maar voor rest niets.

Dus, topic staat in de HK, omdat daar wel ruimte is voor zulke discussies. Wil je weten hoe je HK-XS kan aanvragen, kijk even in: Forum FAQ #hktoegang

Klein voordeel. HTC kan ook niet meer meelezen :P

[ Voor 6% gewijzigd door Ginz op 22-07-2009 15:21 ]

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0ni
  • Laatst online: 18-08-2024

0ni

Ginz schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 15:20:

Dat is pech voor de users die geen HK-XS hebben, maar dat topic had natuurlijk echt niets meer met het toestel zelf te maken. Het is dat het toestel de prijs is, maar voor rest niets.

Dus, topic staat in de HK, omdat daar wel ruimte is voor zulke discussies. Wil je weten hoe je HK-XS kan aanvragen, kijk even in: Forum FAQ #hktoegang

Hmm hier baal ik wel heel erg van, kan dr nu niet meer in... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naskoel
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22-09-2023
Ginz schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 15:20:

hmmmz, dient dit echt een doel? 't is nog maar voor een dagje *snik* - tikkie flauw, maar zal wel aan mij liggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat hoeft niet in dit topic besproken te worden jongens, aangezien dit specifiek voor het toestel zelf is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Modbreak:Ontopic aub. Dit is niet de plaats voor dergelijke discussies.

Er wordt hier binnen de crew al over gesproken, dus je kunt snel een oplossing verwachten.

[ Voor 38% gewijzigd door RoD op 22-07-2009 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mregeling
  • Laatst online: 25-08 06:19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lijkt me een beetje de tegenpool van de iphone fanboys. Deze review benadrukt m.i. wat teveel de pluspunten en noemt vrijwel geen enkel nadeel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murdock_nl_
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09-09 20:34
Verwijderd schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 20:25:
[...]

Lijkt me een beetje de tegenpool van de iphone fanboys. Deze review benadrukt m.i. wat teveel de pluspunten en noemt vrijwel geen enkel nadeel..
Is nog maar deel 1... maar idd tot nu toe nog weinig nadelen maar eerst even het andere deel afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwerkt in de TS =) En we gaan rustig verder...

Topic loopt wel als 'n trein zeg! 500 post / 52.000 views... HTC Touch Diamond2 redde dat niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
[Edit] Niet helemaal wakker nog.

[ Voor 88% gewijzigd door Brad Pitt op 23-07-2009 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Laatst online: 06-09 02:08
video pocketinfo.tv:
http://www.pocketinfo.nl/...-htc-hero-demo-video.html

edit: :z stond ook al in:
ff niet opgelet

[ Voor 59% gewijzigd door DeBaroN op 23-07-2009 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ventrigo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Ventrigo

Het is zeker mijn tube !

Het is een mooi toestel om te zien. Je kan wel zien dat de gebruiker nog niet bekend is met de telefoon of dat hij ongeduldig is. Maar zijn de website werkelijk niet in en uit de zoomen? Dacht dat dat juist mogelijk was met deze telefoon net zoals de iPhone? Net zoals hij googlemaps probeert zoomt hij in met een touchbutton ? :S . Hoe raar is dat? (althans voor mij dan).

Tot nu toe nog steeds de telefoon die ik wil aangezien het gadget gehalte best wel hoog is (voor een leuke prijs :) )

Self reflection is the school of wisdom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Websites kan je in-en uitzoomen door te "knijpen" of "rekken" met twee vingers, Google Maps werkt (verbazend genoeg) (nog) met plus en min ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaJohn
  • Laatst online: 30-07 12:29
Ik lees in het "Wist je dat" over Haptic Feedback.
De HTC Magic heeft dit ook, maar de vraag is: of het tijdens het invoeren van een nieuw telefoonnummer ook de Haptic Feedback functie zijn dienst doet. Dat is namelijk niet het geval bij de HTC Magic.
Het stoort mij een klein beetje dat het niet doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
Ik heb dus net een Hero gewonnen via de actie van HTC. Het toestel wordt deze week nog opgestuurd.
Ik heb wel een dummy meegekregen, dat ding ligt echt super lekker in de hand en voelt veel degelijker aan dan de iPhone.

Als ik het toestel binnen heb post ik direct een review.

[ Voor 8% gewijzigd door yorroy op 23-07-2009 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy

Boy

www.byoscoop.nl

yorroy schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 12:05:
Ik heb dus net een Hero gewonnen via de actie van HTC. Het toestel wordt deze week nog opgestuurd.
Ik heb wel een dummy meegekregen, dat ding ligt echt super lekker in de hand en voelt veel degelijker aan dan de iPhone.

Als ik het toestel binnen heb post ik direct een review.
lucky bastard ;) gefeliciteerd...

ik heb gisteren ook twee pogingen gedaan (Meerssen een Maastricht)...maar helaas...

Dus waarschijnlijk wordt het gewoon kopen voor mij (of misschien morgen een kansje, maar lijkt me stug...)

[ Voor 9% gewijzigd door Boy op 23-07-2009 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleurieus
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 08-07 15:50
Ook ik ben de gelukkige winnaar van een Hero (thanks Nicole, locatie Zutphen).

Helaas nog maar een dummy mee, maar de echte komt waarschijnlijk zaterdag. De dummy weegt overigens wel behoorlijk meer dan het echte toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
Fleurieus schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 13:17:
Ook ik ben de gelukkige winnaar van een Hero (thanks Nicole, locatie Zutphen).

Helaas nog maar een dummy mee, maar de echte komt waarschijnlijk zaterdag. De dummy weegt overigens wel behoorlijk meer dan het echte toestel.
offtopic:
Gelukkig, ik schrok namelijk nogal van het gewicht van de dummy. Ik heb het echte toestel niet in mijn handen gehad.

Edit: even nagewogen, het scheelt 20 gram met het echte toestel.

[ Voor 8% gewijzigd door yorroy op 23-07-2009 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaJohn
  • Laatst online: 30-07 12:29
Hier ook een gelukkige winnaar van de HTC Hero actie! Had hem gisteren als één van de eersten gewonnen!
Ik had enorme mazzel! Man die voor me was had een verkeerde flyer afgedrukt..
Ik hoop dat ie zaterdag inderdaad binnen komt!

[ Voor 12% gewijzigd door DaJohn op 23-07-2009 13:25 . Reden: Verkeerd lidwoord.. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Modbreak:De HTC Hero-actie wordt hier besproken: HTC Hero Actie* Hier gewoon ontopic over het toestel aub en geen "ik heb em ook" "ik heb em niet" of "ik was net te laat"-berichten

*Heb je geen toegang, kijk dan hier hoe je het aan kan vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ptoeneigh
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
In het filmpje van Pocketinfo.nl zag ik dat de Hero naar een speciale URL gaat, namelijk:
http://www.htc.com/hero/m/nl/index.html

Hier kun je een aantal handige stap voor stap dingen terugvinden voor diegenen die niet kunnen wachten.

Ook de Nederlandse handleiding staat online:
http://www.htc.com/hero/m...703_Hero_HTC_Dutch_UM.pdf

en een T-Mobile G2 Touch snelstartersgids:
http://www.htc.com/hero/m...09_Hero_HTC_Dutch_QSG.pdf

Edit: Hier ook de normale snelstartgids:
http://www.htc.com/hero/m...26_Hero_HTC_Dutch_QSG.pdf

Enjoy!

[ Voor 10% gewijzigd door Ptoeneigh op 23-07-2009 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het mogelijk om de hero met een apple computer te synchroniseren (vooral muziek en foto's van de apple naar de Hero), met mijn palm lukt me dat niet ?
Ik zie er ook niks over in de handleiding van de Hero

Misschien heeft er iemand ervaring met Andriod en Apple

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 20:42:
Is het mogelijk om de hero met een apple computer te synchroniseren (vooral muziek en foto's van de apple naar de Hero), met mijn palm lukt me dat niet ?
Ik zie er ook niks over in de handleiding van de Hero

Misschien heeft er iemand ervaring met Andriod en Apple
Google al geprobeerd? Er is best het een en ander te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zomer
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 29-07 12:17
Een paar posts boven je staat een modbreak :>

[ Voor 85% gewijzigd door RoD op 23-07-2009 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ptoeneigh
  • Niet online
Leuk om te weten: (info uit de handleiding)

-De antenne zit in de "kin" van het toestel.
-Er is een mogelijkheid om er een keycord te bevestigen.
-Er zit ook nog ondersteuning op voor een USB headset mocht men die eerder aangeschaft hebben.

-LED-status -> Betekenis
Ononderbroken groen = Batterij is volledig opgeladen (terwijl de telefoon is aangesloten op de lichtnetadapter).
Ononderbroken rood = Batterij wordt opgeladen.
Knipperend rood = Batterij is bijna leeg.
Knipperend groen = Er is een nieuwe melding.
De meldingen worden weergegeven in volgorde van prioriteit...

-Als je de knop met het huisje ingedrukt houdt krijg je de 6 laatst geopende applicaties.
-Je kunt nummers vanuit een SMS of Email bellen.
-Je kunt een oproep negeren en een SMS-bericht sturen.
-Een gesprek in wacht plaatsen door op de knop BELLEN te drukken.
-"Als u de meegeleverde headset gebruikt, houdt u de knop ingedrukt om het gesprek te beëindigen".
-Telefoon heeft een vliegtuigmodus.
-Voor de meesten al bekend, je kunt gegevens zoals van facebook en gmail koppelen aan je contacten en zo ook hun foto bij de contacten zien.

- Je kunt kiezen uit drie indelingen voor het schermtoetsenbord: QWERTY, Compacte QWERTY, en Toetsenblok van telefoon.
Het liggende schermtoetsenbord gebruiken:
Het keuzevakje Stand in BEGIN> MENU > Instellingen > Geluiden en weergave moet zijn geselecteerd om de schermstand automatisch te laten veranderen. Niet alle toepassingen ondersteunen het liggende toetsenbord.

-(SMS)berichten verschijnen in groep. Pas op je kunt dus makkelijk een hele reeks wissen.
-Voor mail kun je dus POP IMAP en Exchange gebruiken.
"U kunt slechts één Microsoft Exchange ActiveSync-account op uw telefoon toevoegen. Vereiste U kunt synchroniseren met een Microsoft Exchange Server 2 003 Service Pack 2 (SP2) of Microsoft Exchange Server 2007"

-Je kunt (fotos en) videos ook via Gmail versturen en op Youtube delen.
-Je kunt in Gmail bijlagen toevoegen.

-De browser herkent ok een aantal telefoonnummers en adressen waarmee u het telefoonnummer kunt bellen of het adres opzoeken in Google Maps™. Herkende telefoonnummers en adressen worden groen gemarkeerd als u daar heen navigeert.

-Als u ergens bent waar u geen internetverbinding voor uw computer hebt, kunt u
uw computer met internet verbinden door de gegevensverbinding van uw telefoon (zoals 3G) of een Wi-Fi-verbinding te gebruiken.

-Behalve op Facebook en Flickr kun je je foto's ook op Picasa delen.

-Werken met HTC Sync™ > Met HTC Sync™ kunt u de adresboeken van Outlook en Windows (Outlook Express) evenals contacten en gebeurtenissen in de agenda op uw pc met de telefoon synchroniseren. U kunt Android-toepassingen van derden op de telefoon installeren.

-Er zit een PDF Viewer en Quickoffice op: Met Quickoffice kunt u bestanden van Microsoft Office Word, Microsoft Office Excel en Microsoft PowerPoint op uw telefoon bekijken. Quickoffice ondersteunt Microsoft Office 2 003 Word (.doc), Excel (.xls), PowerPoint (.ppt) en tekst- (.txt) bestanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ptoeneigh schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 21:09:

-De antenne zit in de "kin" van het toestel......
Dank voor de summary.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stfnlln
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12:42
review Engadget

conclusie:
spoiler:
The Hero represents a valiant effort from HTC -- though unfortunately, the company appears to have bitten off more than its last-generation hardware can chew. If this build of Android were to be loaded atop the guts of a 3GS or Pre, the performance would likely be astounding, but fused with the two-year old architecture of previous devices, it's mostly disappointing. We're not saying this isn't the best build of Android on the market -- we think it is. What we are saying is that this build is a bit too much for a device like the Hero to handle, and that makes for an uneven, sometimes frustrating experience. Going into the review, we desperately wanted to love this phone, but given the combination of a few poor hardware choices and an OS which outclasses the device it runs on, we can only recommend that you enter at your own risk. HTC has an explosive entry in the smartphone category with what its done on the software side... now it just needs the hardware to match.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murdock_nl_
Ptoeneigh schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 21:09:

-Je kunt een oproep negeren en een SMS-bericht sturen.
Heb je enig idee wat ze hier precies mee bedoelen. zo als ik het lees kan je een oproep negeren en dan gelijk sms versturen ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

murdock_nl_ schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 21:27:
[...]

Heb je enig idee wat ze hier precies mee bedoelen. zo als ik het lees kan je een oproep negeren en dan gelijk sms versturen ofzo?
Kan wel met meer gsm's. Een soort van niet-storen functie. De beller krijgt gewoon je antwoordapparaat te horen (alsof je gewoon zelf meteen voor afwijzen zou kiezen) en je gsm stuurt hem/haar dan ook nog een sms'je met een eventuele uitleg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murdock_nl_
DinX schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 21:29:
[...]

Kan wel met meer gsm's. Een soort van niet-storen functie. De beller krijgt gewoon je antwoordapparaat te horen (alsof je gewoon zelf meteen voor afwijzen zou kiezen) en je gsm stuurt hem/haar dan ook nog een sms'je met een eventuele uitleg.
Ohh oke die functie kende ik niet, heb dan ook nog een SE W810i.

En de conclusie van engadget is niet heel erg positief en dan vooral over de hardware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien een domme vraag voor de meesten onder jullie, maar goed:

Hoe zit het eigenlijk met het qwerty-azerty verhaal voor de Belgische gebruikers?
Standaard is het waarschijnlijk qwerty, maar kan dat via een update ook aangepast worden naar azerty?
Lijk me wel eenvoudiger om te sms'en en dergelijke...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ptoeneigh
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 21:35:
Misschien een domme vraag voor de meesten onder jullie, maar goed:

Hoe zit het eigenlijk met het qwerty-azerty verhaal voor de Belgische gebruikers?
Standaard is het waarschijnlijk qwerty, maar kan dat via een update ook aangepast worden naar azerty?
Lijk me wel eenvoudiger om te sms'en en dergelijke...
Ik verwacht dat dat er op zit, bij het aanzetten kun je kiezen voor je land, er staat zelfs Nederlands-Luxemburg.
Als ik m morgen heb zal ik dit meteen voor je controleren, woon zelf ook in BE maar gebruik Qwerty en op het werk Azerty. Ben 99% zeker er van dat dit gewoon te kiezen is bij de eerste set-up.
Ik laat het weten als ik m heb!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoppatee daar zat ik op te wachten, wordt morgen in de TS verwerkt :)
En die ook _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag007
Nou de review van Engadget klinkt niet zo heel erg goed... zeg maar gerust zeer negatief.
Ik zit er nu zo een 2 maanden met smart op te wachten, maar nu deze reviews binnen rollen krijg ik steeds meer de neiging te wachten op de Sony Ericsson met de 1Ghz processor. Blijkbaar is het nog steeds te moeilijk voor bedrijven om te wachten met het uitbrengen en goede software te produceren.
Ik ben in ieder geval heel erg benieuwd naar de versies die in de winkels komen te liggen. Hopelijk zit daar wel een goede build op, hoewel ik dat betwijfel...
Pagina: 1 ... 6 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Accessoires worden hier besproken, niet in dit topic.