HTC Hero Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 13 Laatste
Acties:
  • 157.939 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij heeft dat niet zo zeer met HTC te maken en des te meer met Android.

Ik weet dat er een onderzoek loopt ivm. een vermeende samenwerking tussen Google (producent/ontwikkelaar van Android) en Apple.
Cooperation between tech giants Google and Apple may shift following Google's announcement of a new operating system for netbooks and--potentially--desktop computers, according to Reuters. Indeed, Google CEO Eric Schmidt began recusing himself from Apple board meetings where the iPhone was discussed after Google launched its Android play.
Misschien is mijn redenatie vergezocht, maar als deze samenwerking waar blijkt lijkt mij dat Android aardig samen zou moeten werken met OS X :P
Link

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2009 00:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

inderdaad je redenering is zkr te ver gezocht. :p Probleem van android is dat er geen software is voor synchronisatie.

edit: Android kun je inderdaad synchroniseren met je gmail account (alleen gmail). Mss dat je dan vanuit je gmail kunt synchroniseren met de genoemde applicaties op de mac.

Maar dan moet je dus wel een gmail account hebben en dat betwijfel ik :)

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2009 08:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16-08 21:48

TheLunatic

Ouwe boxen.

Het leveringsverhaal (uitstel naar eind juli) houdt nog steeds steek met het verhaal van de man van T-Mobile shop in Den Bosch: beschikbaar in week 31, prijs bekend in week 30 -- da's volgende week.

Ging wel over de G1 Touch, wat nu de G2 Touch zou zijn. Ik ga ervanuit dat dat de HTC Hero is.

Mother, will they like this song?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12-09 15:00
Het is inderdaad de G2 Touch geworden om verwarring te voorkomen. Het was sowieso een domme keuze om hem eerst G1 Touch te noemen. Maar de G2 is inderdaad de Hero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neo_TGP
  • Laatst online: 07-09 21:35
Verwijderd schreef op maandag 13 juli 2009 @ 07:50:
inderdaad je redenering is zkr te ver gezocht. :p Probleem van android is dat er geen software is voor synchronisatie.

edit: Android kun je inderdaad synchroniseren met je gmail account (alleen gmail). Mss dat je dan vanuit je gmail kunt synchroniseren met de genoemde applicaties op de mac.

Maar dan moet je dus wel een gmail account hebben en dat betwijfel ik :)
iCal kan inderdaad synchroniseren met Gmail (Of eigenlijk, Google Calendar - http://www.onemorething.nl/?p=showarticle&art_id=3428 ), en op die wijze kan je dus ook je HTC hero dezelfde agenda laten gebruiken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkpie
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-09 09:19

Frenkpie

"Crocs Rule !"

Misschien een rare vraag, maar als je deze telefoon koopt icm een abbo zonder web&walk (onbeperkt data). Kun je dan nog wel gebruik maken van GPS en google maps?

Mocht GPS icm google maps onafhankelijk van je w&w werken. Kun je dan ook in het buitenland (europa) gebruik maken van de navigatie?

Thnx :)

[ Voor 30% gewijzigd door Frenkpie op 13-07-2009 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 10:57
Frenkpie schreef op maandag 13 juli 2009 @ 15:24:
Misschien een rare vraag, maar als je deze telefoon koopt icm een abbo zonder web&walk (onbeperkt data). Kun je dan nog wel gebruik maken van GPS en google maps?
Er is geen reden dat dat niet kan, maar dan ga je voor alle data die je gebruikt apart betalen.
En dat is meestal onvoordelig

Als buiten Europa zit moet je of roaming data tarieven betalen. Of een lokale abbo/prepay met data toegang hebben.

[ Voor 12% gewijzigd door DarkChylde op 13-07-2009 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkpie

Frenkpie

"Crocs Rule !"

DarkChylde schreef op maandag 13 juli 2009 @ 15:26:
[...]

Er is geen reden dat dat niet kan, maar dan ga je voor alle data die je gebruikt apart betalen.
En dat is meestal onvoordelig

Als buiten Europa zit moet je of roaming data tarieven betalen. Of een lokale abbo/prepay met data toegang hebben.
Maar begrijp ik het dus goed dat je dus wel verbinding moet hebben met Internet (W&W) om gebruik te kunenn maken van google maps en GPS?

Dat zou wel jammer zijn, want die W&W abbo's zijn alleen 'gratis' binnen NL.. dus daar buiten moet je extra betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLunatic
  • Laatst online: 16-08 21:48

TheLunatic

Ouwe boxen.

GPS kan je wel gebruiken zolang je de kaarten maar op je telefoon hebt, Google Maps trekt zijn kaarten van het web dus dan heb je wel Internet nodig.

Mother, will they like this song?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 01:08

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Frenkpie schreef op maandag 13 juli 2009 @ 15:32:
[...]

Maar begrijp ik het dus goed dat je dus wel verbinding moet hebben met Internet (W&W) om gebruik te kunenn maken van google maps en GPS?

Dat zou wel jammer zijn, want die W&W abbo's zijn alleen 'gratis' binnen NL.. dus daar buiten moet je extra betalen?
Voor GPS alleen hoef je naar mijn weten geen data te verbruiken, echter, als je dit wil gebruiken icm bv Google Maps, betaal je OF voor je W&W abonnement (vast bedrag in Nederland, onbeperkt data gebruik) OF je betaalt per kB (dus geen vast bedrag, zowel niet in Nederland als in het buitenland, meestal onvoordelig)

De W&W abonnementen gelden alleen in Nederland, als je naar het buitenland gaat en data gaat verbruiken, doe je aan 'roamen', dan haal je data binnen via het netwerk van een buitenlandse provider. Dit gaat dan per kB, en dus niet met je vaste W&W abonnement.
Oftewel: het is is verstandig om in het buitenland helemaal geen data te verbruiken ;)

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkpie

Frenkpie

"Crocs Rule !"

Oke, dus kun je de kaarten dan eerst downloaden en dan later offline gebruiken? Of kan dat niet met deze telefoon?

En is er anders een alternatieve navigatiesoftware waar je dan niet verbinding hoeft te maken met internet om te navigeren?
Thrace Grumble schreef op maandag 13 juli 2009 @ 15:36:
Oftewel: het is is verstandig om in het buitenland helemaal geen data te verbruiken ;)
hehe logisch, maar stel dat ik nu straks op vakantie ga en wat wil rondnavigeren.. dan zou het wel handig zijn als ik m'n navigatie zou kunnen gebruiken zoals elke reguliere navigatiesysteem werkt (dus geen dataverkeer voor het ophalen van de kaart)

Maar goed, mijn conclusie is dus correct als ik zeg dat je voor navigatie in het buitenland moet betalen voor het dataverkeer bij dit toestel?

[ Voor 57% gewijzigd door Frenkpie op 13-07-2009 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beetje zoeken zou geen kwaad zijn denk Frenkpie, of hier of in Android Software & Discussie
Frenkpie schreef op maandag 13 juli 2009 @ 15:36:
Maar goed, mijn conclusie is dus correct als ik zeg
dat je voor navigatie in het buitenland moet betalen voor het dataverkeer bij dit toestel?
Dat klopt dus niet, aangezien dat aan de software ligt.
Co-Pilot maakt bv geen gebruik van data, maar van kaarten die zijn opgeslagen op je geheugenkaartje.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jlkiller
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08:04
Frenkpie schreef op maandag 13 juli 2009 @ 15:36:
Oke, dus kun je de kaarten dan eerst downloaden en dan later offline gebruiken? Of kan dat niet met deze telefoon?

En is er anders een alternatieve navigatiesoftware waar je dan niet verbinding hoeft te maken met internet om te navigeren?

[...]

hehe logisch, maar stel dat ik nu straks op vakantie ga en wat wil rondnavigeren.. dan zou het wel handig zijn als ik m'n navigatie zou kunnen gebruiken zoals elke reguliere navigatiesysteem werkt (dus geen dataverkeer voor het ophalen van de kaart)

Maar goed, mijn conclusie is dus correct als ik zeg dat je voor navigatie in het buitenland moet betalen voor het dataverkeer bij dit toestel?
Niet volledig. Er is tegenwoordig ook een navigatiesysteem dat de kaarten vanaf de telefoon zelf kan laden. Google Map-functies maken inderdaad gebruik van het internet. :) Dat navigatiesysteem het overigens CoPilot, als ik me niet vergis.

Mijn portfolio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkpie

Frenkpie

"Crocs Rule !"

oke, co-pilot is dus een alternatief dat je kunt gebruiken voor google maps. thnx :)

mijn excuses voor mijn luiheid :z zie nu dat er alternatieven zijn die niet streaming zijn.. 8)7

[ Voor 37% gewijzigd door Frenkpie op 13-07-2009 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Phuncz schreef op zondag 12 juli 2009 @ 10:29:
Het "IM"-stijl SMS'en vond ik juist een groot pluspunt van de iPhone, het breekt het tijdperk van een SMS'je per dag waar je dat naar 1 persoon doet en dat je exact weet waarover het onderwerp ging. Nu heb ik een perfect overzicht, beter zou ik niet kunnen wensen eigenlijk.
Wat ik persoonlijk erg fijn vind is een lijst met smsjes op datum en tijd, dus alle berichten in een grote lijst, en wanneer je een bericht opent je de gehele conversatie te zien krijgt. Zo heb ik het momenteel op mijn Touch Diamond 2, werkt erg prettig.
Op het moment zit ik nog met TF3D, maar hoop dat ze gauw de interface die HTC hier op Android heeft porten naar de Touch Diamond 2 (of geheel android porten op XDA) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AnderNeo
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 02-07 10:16

AnderNeo

Kwartelen

Er zijn overigens wel manieren om Google Maps ook offline te kunnen gebruiken. Ben zelf bezig geweest met volgende site: http://forum.mobiles24.com/showthread.php?t=13845
Is wel veel uitzoekwerk, maar het lukt aardig!

It's not the dying but the living that scares me to death

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• struik978
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10-09 09:57
wat ik nog niet tegen gekomen ben is het ontgrendelings partoon van de HTC hero.
Zit dit er nog wel op? ... bedoel ontgrendelen door een lijn te trekken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is in bijna alle filmpjes wel te zien. Je trekt geen horizontale lijn, maar je trekt 't scherm verticaal naar beneden.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 08:26
Je moet het scherm naar beneden schuiven, om te ontgrendelen.

[ Voor 19% gewijzigd door Cabo op 13-07-2009 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

URBAN BROWN, WHITE of BLACK?

Ik heb moeite met de Urban Brown versie....beetje een poep kleur ;(
De white version vind ik erg mooi, maar ook een beetje feminien

Op internet heb ik ook de black version gezien bij de UK branded version, en verwacht deze ook bij T-mobile in Nederland.
Maar aangezien T-mobile nog geen teken van leven laat zien, zal ik daar wrschnlk op moeten wachten.

Hebben jullie moeite met de Urban kleur...
En weet een insider misschien iets meer over de coming color en release datum of the branded version van T-mobile?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 13 juli 2009 @ 23:42:
URBAN BROWN, WHITE of BLACK?

Ik heb moeite met de Urban Brown versie....beetje een poep kleur ;(
De white version vind ik erg mooi, maar ook een beetje feminien

Op internet heb ik ook de black version gezien bij de UK branded version, en verwacht deze ook bij T-mobile in Nederland.
Maar aangezien T-mobile nog geen teken van leven laat zien, zal ik daar wrschnlk op moeten wachten.

Hebben jullie moeite met de Urban kleur...
En weet een insider misschien iets meer over de coming color en release datum of the branded version van T-mobile?
over smaak valt niet te twisten vind ik :>
ik heb zelf de witte besteld maar hoe vaker ik de bruine nu zie, hoe mooier ik hem vind worden. En zwart is gewoon de altijd-goed-kleur. vind het witte wel wat moderns hebben, en ja ik geef toe, hij is wat vrouwelijker dan de andere genoemde kleuren haha.

over het algemeen is je eerste indruk de beste, dus ik zou zeggen wacht even op de black versie ;)
succes met je aankoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• struik978
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10-09 09:57
Cabo schreef op maandag 13 juli 2009 @ 20:57:
Je moet het scherm naar beneden schuiven, om te ontgrendelen.
Ja weet idd dat je het ontgrendel scherm naar beneden moet schuiven .... maar dat is geen beveiliging tegen ongenodigde gasten.....

Dus hebben ze dan het "patroon tekenen" eruit gesloopt? of zou dit nog gewoon aangezet kunnen worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:03

Boy

www.byoscoop.nl

struik978 schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 08:44:
[...]

Ja weet idd dat je het ontgrendel scherm naar beneden moet schuiven .... maar dat is geen beveiliging tegen ongenodigde gasten.....

Dus hebben ze dan het "patroon tekenen" eruit gesloopt? of zou dit nog gewoon aangezet kunnen worden?
dat patroon tekenen is volgens mij standaard bij Android om je foon te locken, dus lijkt me dat je die optie gewoon kunt aanzetten...

Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 23:33
Boy schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 08:47:
dat patroon tekenen is volgens mij standaard bij Android om je foon te locken, dus lijkt me dat je die optie gewoon kunt aanzetten...
Yes, dat zit er ook gewoon alsnog in.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsmaal
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Interessant de simlock vrije Hero (zie Typhone). Omdat ik weinig mobiel bel heb ik een pre-paid Simyo met een te eenvoudig toestel (geen internet). Simyo maakt gebruik van het KPN netwerk, maar ik vraag mij af of Simyo ook HSDPA ondersteunt om daarmee incidenteel mail te checken of websites te raadplegen. (Mijn vraag daarover is (nog?) niet door Simyo beantwoord).

Voor zover ik heb kunnen nagaan is er geen VoIP cliënt voor de HTC/Android beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voip zal vast nog wel komen.
Verder vraag ik me af of je wel wil internetten met een Simyo abonnement, al is het incidenteel.
Ik denk niet dat ik wil weten wat dat kost. HSDPA heb je overigens volgens mij sowieso niet, alleen gprs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voip kan toch? IK bedoel je kan vast skypen op android?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 23:33
Verwijderd schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 12:29:
Verder vraag ik me af of je wel wil internetten met een Simyo abonnement, al is het incidenteel.
Ik denk niet dat ik wil weten wat dat kost. HSDPA heb je overigens volgens mij sowieso niet, alleen gprs.
Zit nu bij Vodafone en daarbij kan het (nog) niet. Deze zomer komen ze met een data-abo waarbij het wel kan.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb al heel veel gelezen over Andriod toestellen en de G1 blijft mijn favoriet eigenlijk door het toetsenbord.. Maar ben bang dat deze volgend jaar te 'traag' vanwege de lagere specs, wat denken jullie?

Daarna is de Hero wel een goede 2e keus vanwege de specs.. Maar ik vindt het niks dat er een Rosie skin over zit. Is het mogelijk dit uit te zetten zonder een nieuwe ROM te installeren zodat de homescreen net als bij de G1 en de Magic eruit ziet?

En geeft het toestel feedback als je typt? een trilling ofzo?

bedankt alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 15:15:
Ik heb al heel veel gelezen over Andriod toestellen en de G1 blijft mijn favoriet eigenlijk door het toetsenbord.. Maar ben bang dat deze volgend jaar te 'traag' vanwege de lagere specs, wat denken jullie?

Daarna is de Hero wel een goede 2e keus vanwege de specs.. Maar ik vindt het niks dat er een Rosie skin over zit. Is het mogelijk dit uit te zetten zonder een nieuwe ROM te installeren zodat de homescreen net als bij de G1 en de Magic eruit ziet?

En geeft het toestel feedback als je typt? een trilling ofzo?

bedankt alvast
Je kan ook veel dingen zelf opzoeken. Het is hier geen Hero Helpdesk ;)

Maar goed je kan het dus niet uitzetten en hij geeft inderdaad een trilling. Maar ik snap niet waarom je HTC Sense interface niet zou willen. Ik kan me niet voorstellen dat iemand de standaardlook mooier vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy

Boy

www.byoscoop.nl

Verwijderd schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 15:31:
[...]

Maar goed je kan het dus niet uitzetten en hij geeft inderdaad een trilling. Maar ik snap niet waarom je HTC Sense interface niet zou willen. Ik kan me niet voorstellen dat iemand de standaardlook mooier vind.
huh? Is het niet mogelijk om Sense uit te schakelen? Ik ging ervan uit dat dat wel mogelijk was, dat je een eigen 'home' screen software kunt hebben...

Niet dat ik dat zou willen, want ik wil graag de Rosie UI :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Kon nergens terug vinden of het nu wel of niet kon maar niet dus :)

Het is niet dat ik de Sense interface niet wil maar zou wel graag zelf de keuze willen hebben voor als het uiteindelijk toch niks is.. Ik dacht dat dat het idee bij ' open source' was namelijk. Misschien kijk ik dan toch wel voor een Magic..

Nu wordt het Android systeem steeds meer afgesloten gaat het steeds meer op een gesloten Iphone lijken.. zonde!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jlkiller
HTC Sense is ook open-source hoor. Of iig semi-opensource, aangezien er wel API's geschreven zijn voor Sense. Als ik me niet vergis is Sense zelfs open-source. :)

Mijn portfolio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hades.NL
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
jlkiller schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 15:56:
HTC Sense is ook open-source hoor. Of iig semi-opensource, aangezien er wel API's geschreven zijn voor Sense. Als ik me niet vergis is Sense zelfs open-source. :)
Je vergist je, er is juist geen API voor sense geschreven en Sense is ook zeker niet open-source. HTC wil zich juist onderscheiden van andere telefoons met Android en zal daarom Sense dus ook niet vrij beschikbaar stellen.

Android zelf is wel open-source end daar is ook een API voor beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertvdijk
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-09 10:57
Verwijderd schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 15:53:
Nu wordt het Android systeem steeds meer afgesloten gaat het steeds meer op een gesloten Iphone lijken.. zonde!
Ja tot op zekere hoogte is dit ook mogelijk met Android natuurlijk. De kernel is gewoon GPLv2, wat iedereen dwingt de wijzigingen naar buiten toe vrij te geven, maar het grootste deel van de userspace software is vrijgegeven onder de Apache License.
The Apache License (versions 1.0, 1.1, and 2.0) requires preservation of the copyright notice and disclaimer, but it is not a copyleft license — it allows use of the source code for the development of proprietary software as well as free and open source software.
Bastards die HTC. Gebruiken (lees: profiteren van) ze een gratis en open source software pakket voor hun producten, maar releasen ze zelf niet de source voor hun aanpassingen. Tja, bij Android waren ze ook niet gek, als alles GPL zou zijn zouden grote fabrikanten een stuk minder gïnteresseerd zijn, vrees ik, onterecht.

Kia e-Niro 2021 64 kWh DynamicPlusLine. See my GitHub and my blog for articles on security and other stuff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gertvdijk schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 16:12:
[...]

Ja tot op zekere hoogte is dit ook mogelijk met Android natuurlijk. De kernel is gewoon GPLv2, wat iedereen dwingt de wijzigingen naar buiten toe vrij te geven, maar het grootste deel van de userspace software is vrijgegeven onder de Apache License.

[...]

Bastards die HTC. Gebruiken (lees: profiteren van) ze een gratis en open source software pakket voor hun producten, maar releasen ze zelf niet de source voor hun aanpassingen. Tja, bij Android waren ze ook niet gek, als alles GPL zou zijn zouden grote fabrikanten een stuk minder gïnteresseerd zijn, vrees ik, onterecht.
Waar ik zelf bang voor ben is dat Google met een update komt en dat de Sense er niet meer mee werkt op een of andere manier en dat je er dan toch nog aan vast zit.. Omdat Google zegt dat ze liever geen Sense interface dingen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsmaal
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 12:29:
Zojuist heeft Simyo gereageerd en wat ik al vermoedde en jij aangeeft blijkt juist; alleen GPRS. De (pre-paid) internet kosten vallen wel mee hoor, klik hier ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Vreemd! :? Hier staat dat je de Sense interface wel degelijk kunt uitschakelen om weer de 'normale' Android interface te gebruiken:

http://www.reddit.com/r/g..._and_sense_ui_leaks_from/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavel 128
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09-09 14:11

Mavel 128

Gamertag: Mavel 128

dus het is niet mogelijk om op een hero htc sense uit te zetten? dat is voor mij een afvaller ben ik bang. Niet dat het niet mooi is. Maar stel dat het sneller werkt zonder of een keer wat anders wil. Wil ik daar wel vrij in zijn. Zelf wm heeft de mogelijkheid om de touchflo uit te zetten! jmmr imo

iets te laat maar ik hoop dat het uit gezet kan worden...

[ Voor 9% gewijzigd door Mavel 128 op 14-07-2009 16:39 ]

Samsung 49RU8000 | Xbox Series X | Xbox One X | Xbox One | Xbox 360 | Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0ni
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 18-08-2024

0ni

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hades.NL
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Sense kan wel uitgezet worden. Zie o.a. het "Andere HTC Magic Rom installeren" topic. Daar hebben ze de ROM van de Hero met Sense op de Magic gezet en dan kan Sense ook uitgezet worden.

@Hierboven: Amazone houdt nog 24 juli aan.

[ Voor 17% gewijzigd door Hades.NL op 14-07-2009 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertvdijk
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-09 10:57
Verwijderd schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 16:29:
Waar ik zelf bang voor ben is dat Google met een update komt en dat de Sense er niet meer mee werkt op een of andere manier en dat je er dan toch nog aan vast zit.. Omdat Google zegt dat ze liever geen Sense interface dingen zien.
Een dergelijke update voor een specifieke foon kan toch worden tegengehouden tot HTC er klaar voor is?

Kia e-Niro 2021 64 kWh DynamicPlusLine. See my GitHub and my blog for articles on security and other stuff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphix
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11-09 08:45
Eerder dan 27 juli wordt het toch niet, de stap naar augustus is dan ook nog wel te overzien. Maargoed, de link verwijst gewoon naar een webshop, dus zo betrouwbaar is die tweet nou ook weer niet. In Nederland zijn er ook genoeg winkels die aangeven dat 'ie pas augustus leverbaar is, terwijl mijn status vooralsnog op juli staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svenzeau
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-09 11:54
Maar Devicewire is wel een 'Authorised Ultimate partner' waardoor je wel geneigd bent ze te geloven. Zouden er verschillende leverdata zijn wat betreft verschillende landen? Ik word hier toch wel verdrietig van hoor, dat hele proces.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat 'n vragen worden er gesteld zeg. Sense is gewoon uit te schakelen, er komen gewoon updates uit, enige is dat deze via een computer moeten worden geinstalleerd en dat 't niet via WiFi kan. Als laatste is dit geen levertijden topic, daar heb ik 'n andere topic voor gestart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zer0l
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 04-08 00:14
Dit heeft niets met de telefoon te maken. Als je wilt discussiëren over levertijden, kan dat in TP.

[ Voor 85% gewijzigd door RoD op 14-07-2009 18:55 ]

In retrospect, it was inevitable

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ondanks Google (al zat ik er deze keer naast omdat er een bericht was van HTC dat het niet uit te schakelen was, maar blijkbaar toch fout) blijven mensen toch dit soort vragen stellen in plaats van zelf fatsoenlijk te zoeken. Met paar zoekwoorden heb je binnen een minuut je antwoord i.p.v half uur w8en voor een antwoord op tweakers.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sergei.Rotkop
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 24-06 22:56
Zou de Hero vloeiend satnav software (vb CoPilot )kunnen draaien?

Ik stel me deze vraag aangezien er weinig goeds wordt gezegd
over de CPU(Qualcomm MSM 7200A 528 MHz processor)

Is laggy sir? Is it? :?

Desondank ik het design WEL aantrekkelijk vind,
is het waarschijnlijk niet zo praktisch (Broekzak, houder voor in de wagen, ... )

But still, I want it.........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sergei.Rotkop schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 10:18:

is het waarschijnlijk niet zo praktisch (Broekzak, houder voor in de wagen, ... )

In welke zin weinig goeds?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:46
Sergei.Rotkop schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 10:18:

Volgens mij wordt dat een beetje overtrokken...mijn 3 jaar oude Windows Mobile telefoon draait ook prima de nieuwste Tomtom. Softwarematig misschien totaal niet vergelijkbaar, maar de processor uit de hero zal toch wel rondjes rennen om die uit mijn telefoon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Hero is ook alweer 10 euro duurder geworden in de pricewatch zie ik :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy

Boy

www.byoscoop.nl

Verwijderd schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 10:56:
De Hero is ook alweer 10 euro duurder geworden in de pricewatch zie ik :')
dat komt omdat algebeld.nl om de aantal dagen uit de lijst wordt geflikkerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sergei.Rotkop
Verwijderd schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 10:25:
[...]
In welke zin weinig goeds?
Andere high-end toestellen rollen hun spierballen reeds met 600MHz tot 1Ghz cpu's
en de engadget hands-on had het over "Our only concern is possible sluggishness from the Qualcomm processor that cause the graphic transitions to stutter a bit and results in screen rotations
that feel dangerously uncomfortable."
http://www.engadget.com/2009/06/24/htc-hero-hands-on/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-09 02:08
Sergei.Rotkop schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 11:49:
[...]
Andere high-end toestellen rollen hun spierballen reeds met 600MHz tot 1Ghz cpu's
en de engadget hands-on had het over [i]"Our only concern is possible sluggishness from the Qualcomm processor that cause the graphic transitions to stutter a bit and results in screen rotations
that feel dangerously uncomfortable."
En het begint met:
We're going to need some real time with the device to make a final opinion, but we're cautiously optimistic that HTC has a winner with its new Hero

http://www.engadget.com/2009/06/24/htc-hero-hands-on/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsepiels
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 26-11-2015
Sergei.Rotkop schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 11:49:
[...]

...Andere high-end toestellen rollen hun spierballen reeds met 600MHz tot 1Ghz cpu's...
Volgens mij gaat het in deze voornamelijk om Windows Mobile toestellen, die een traag OS draaien en een hoge resolutie scherm (800x480) hebben. Ik heb nog geen ervaring met Android, maar ik denk zomaar dat het een veel lichter OS dan WinMo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sergei.Rotkop
Nielsepiels schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 12:29:
[...]

Volgens mij gaat het in deze voornamelijk om Windows Mobile toestellen, die een traag OS draaien en een hoge resolutie scherm (800x480) hebben. Ik heb nog geen ervaring met Android, maar ik denk zomaar dat het een veel lichter OS dan WinMo...
Samsung omnia HD OS // Symbian OS v9.4 Series 60 rel. 5
CPU ARM Cortex A8 600 MHz; 3D Graphics HW Accelerator

Iphone 3Gs OS // iPhone OS (based on Mac OS)
CPU ARM Cortex A8 600 MHz, PowerVR SGX graphics

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavel 128

Mavel 128

Kijk het is ook de vraag wat je er mee wilt. Wil je graag gamen? Een 3GS heeft goede hardware voor games. Maar wil je dat ook? Als je echt wilt gamen onderweg. Waarom dan niet iets wat er speciaal voor gemaakt is. Dit is voor multimedia en om applicaties op de draaien om het leven simpel te maken. iig zo denk ik er over. En tuurlijk er zijn games op te spelen voor even tussen door, een verveeld momentje. 528mhz op die resolutie is genoeg en daar komt bij dat wanneer je alles er voor optimaliseerd is het snel zat. WM is iets wat op heel veel verschillende telefoons moet draaien en allemaal hetzelfde moeten kunnen. imo is windows mobile nog nooit lekker vlot geweest. Zover ik met de G1/dream heb kunnen spelen ging het goed snel. Android is minder massaal en open source zodat niet alles op een telefoon via regeltjes moet zoals bij apple en ms. Ik verwacht wel dat het goed genoeg is. Maar ik weet het natuurlijk ook niet zeker. Ik wacht gewoon af. En is het niks, dan zijn er nog genoeg andere telefoons op de markt die dan wellicht wat zijn.

edit: het aantal mhz zegt echt niet alles hoor. Het is hoe je het er voor optimaliseerd. Een psp heeft snellere grafics dan een iphone 3g. en toch heeft een psp 333mhz en een iphone 412mhz. Een ps2 kon goed mee kwa grafics ten opzichte van een xbox. Dat was 300mhz vs 733mhz. Maar toch draait het allebei even goed. laat je niet verleiden door de cijfertjes. In de praktijk kom je er wel achter wat het werkelijk is.

[ Voor 16% gewijzigd door Mavel 128 op 15-07-2009 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sergei.Rotkop
Bedankt! :) Alles samen zeer nuttige info!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 10:57
Nou, ik ben zelf ook aan het wachten op de performance van de gereleasede hero.
Want de cpu kracht is aan de krappe kant. Sense is een interface boven op Android en kost dus extra CPU kracht. Zoiet valt of staat bij de responsiviteit en dus de onderliggende resources.

De experience moet vloeiend zijn, anders is het nutteloos mi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Al zie je de filmpjes zit 't met de responsiviteit wel goed! Zelf ga ik waarschijnlijk voor 'n losse iPhone 3GS en bij mn verlening neem ik de Hero. Kan ik ze beiden bevoelen, bekijken en er daarna eentje verkopen of houden als hele dure 'biertelefoon' =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

DarkChylde schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 13:05:
Nou, ik ben zelf ook aan het wachten op de performance van de gereleasede hero.
Want de cpu kracht is aan de krappe kant. Sense is een interface boven op Android en kost dus extra CPU kracht. Zoiet valt of staat bij de responsiviteit en dus de onderliggende resources.

De experience moet vloeiend zijn, anders is het nutteloos mi.
Dat zegt niks, een apparaat is zo snel als de software die erop draait. Als HTC z'n werk goed gedaan heeft hebben ze het gewoon zeer snel gemaakt en zou je er niks van hoeven merken. De CPU is echt snel zat hiervoor.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy

Boy

www.byoscoop.nl

CLB schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 13:37:
Al zie je de filmpjes zit 't met de responsiviteit wel goed! Zelf ga ik waarschijnlijk voor 'n losse iPhone 3GS en bij mn verlening neem ik de Hero. Kan ik ze beiden bevoelen, bekijken en er daarna eentje verkopen of houden als hele dure 'biertelefoon' =)
OMG! Geld teveel? En ik hier maar hopen dat dat ding goedkoper wordt over een maandje (of 2) zodat ik 'm ook van mezelf mag aanschaffen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crim
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15:55
Boy schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 14:05:
[...]

OMG! Geld teveel? En ik hier maar hopen dat dat ding goedkoper wordt over een maandje (of 2) zodat ik 'm ook van mezelf mag aanschaffen :'(
Reken daar maar niet al te veel op, meeste prijsgrafieken van HTC telefoons in de pricewatch zijn horizontale lijnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blite
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-09-2022
Kan iemand me hier vertellen of de HTC Hero ook push notifications in applicaties gaat toestaan/kan toestaan (á la de iPhone 3GS), of dat dat mogelijke toekomstmuziek is voor Android 2.0? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jlkiller
Zit er allang in joh. Sinds Android 1.0 al.

Mijn portfolio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blite schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 22:38:
Kan iemand me hier vertellen of de HTC Hero ook push notifications in applicaties gaat toestaan/kan toestaan (á la de iPhone 3GS), of dat dat mogelijke toekomstmuziek is voor Android 2.0? :)
LOL meen je dat? iPhone OS is zowat het enige OS dat geen apps op de achtergrond kan draaien en daarvoor hebben ze dus Push Notifications bedacht. Je zult dus dit niet in Android vinden simpelweg omdat Android wel fatsoenlijk apps op de achtergrond kan laten draaien.

Maar aan de andere kant, zou een push notification functie wel handig zijn in het geval dat je daarmee je processorbelasting kan verlagen (voor apps die eigenlijk alleen maar eens in de zoveel tijd op de achtergrond hoeven te draaien). Dit is ook de reden waarom iPhone een snel ding is. Je kan niets op de achtergrond draaien simpelweg omdat de iPhone enorm laggy zou worden zodra dat kon.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2009 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavel 128

Mavel 128

Het niet laggy zijn van de iphone moet ook maar eens uit de wereld worden geholpen. Zo snel is ie niet hoor. Ja de S versie maar eerdere versies niet hoor. Als ik wifi aan wil zetten en ik ga naar instellingen krijg ik eerste 2 - 3 sec een wit scherm waarna de instellingen komen. Ben ik daar dan schuif ik wifi aan en daar zit ook vertraging in. Het pagina's wisselen in de browser idem. De iphone is laggy. Ik hoop dus ook met de hero een toestel te hebben die niet laggy is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Supersnel is de iPhone idd niet, echter moet ik nog de eerste deftige smartphone tegenkomen die wel snel is op alle vlakken. De 800MHz en 1GHz telefoons die verwacht zijn kunnen een verschil maken maar het ligt er toch volledig aan hoe goed de software in elkaar steekt. Ik leer ermee leven, voorlopig is er nog geen goede oplossing dus stressen is nutteloos :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boy schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 11:00:
[...]

dat komt omdat algebeld.nl om de aantal dagen uit de lijst wordt geflikkerd...
Waarom is dat eigenlijk??????

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Omdat Tweakers ze handmatig in moeten voeren en 't bedrijf daar zelf niet voor zorgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nowherebound123
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14:35
Ok, ik vraag me het volgende al een tijdje af:

In filmpjes van oudere HTC Sense builds zag je dat als ze naar rechts of links een andere home screen openden, de onderste menuknoppen even naar onder gingen, en er een soort blob/bol verschoof. Daar stoorde ik mij in de UI verschrikkelijk aan, de rest was zo prachtig, en dan ineens zo'n nutteloze onhandige en vooral lelijke blob.

Dit zie ik (gelukkig) niet terug in de officiele previews van htc en nieuwere filmpjes. Weet iemand of dit er definitief is uigesloopt?

EDIT:

Denk (en hoop) dat het er uit gesloopt is.

Hier screenshot van oude build:

Afbeeldingslocatie: http://www.mobile-review.com/pda/review/image/htc/hero/scr/scr11.jpg

Hier screenshot van nieuwe build:

Afbeeldingslocatie: http://www.allaboutphones.nl/photos/12458400348010/HTC-Sense-homescreen.jpg

Bij de oude zie je duidelijk dat het scroll "dingetje" boven de knoppen onderin het scherm de bovenkant is van een soort tumor die nooit in de UI tuishoorde, in de nieuwe build is dit niet meer zo, wat mij dat vermoeden dat de operatie geslaagd is en verdere uitzaaiingen (wow dat schrijft zich raar) uit zijn gebleven.

[ Voor 38% gewijzigd door nowherebound123 op 16-07-2009 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svenzeau
  • Laatst online: 12-09 11:54
Als zoethoudertje voor tijdens het wachten, nog maar eens een unboxing video, van Androidcommunity dit keer. Inclusief wat foto's en dergelijke.

EDIT Niets nieuws in de video overigens.

En hier nog een viral, in geposte volgorde kijken ;)

[ Voor 31% gewijzigd door Svenzeau op 16-07-2009 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Het ligt volgens mij ook veel meer aan de software dan het aantal Mhz. Vroeger had je een PC van 500Mhz die draaide perfect windows en was supersnel, en je kon er zelfs lekker 3D mee gamen. Dan zou het wel gek zijn als je er tegenwoordig niet eens een telefoon van kan laten draaien. Of is dit een té telefoonnewbie uitspraak? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Svenzeau schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 19:23:
Als zoethoudertje voor tijdens het wachten, nog maar eens een unboxing video, van Androidcommunity dit keer. Inclusief wat foto's en dergelijke.

EDIT Niets nieuws in de video overigens.

En hier nog een viral, in geposte volgorde kijken ;) [video]
[video]
Het ziet eruit dat ie erg snel reageert, maar ik hoop stiekem dat dit niet de final is. Dan zou het betekenen dat het alleen maar beter kan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 20:47:
[...]

Het ziet eruit dat ie erg snel reageert, maar ik hoop stiekem dat dit niet de final is. Dan zou het betekenen dat het alleen maar beter kan :D
Ik vind het al snel zat, elke keer als ik weer een nieuw filmpje kijk raak ik nog een stukje van dat al oh zo spaarzame geduld kwijt haha, ernstig. Dat busspringen is net Mirror's Edge trouwens :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 21:47:
[...]

Ik vind het al snel zat, elke keer als ik weer een nieuw filmpje kijk raak ik nog een stukje van dat al oh zo spaarzame geduld kwijt haha, ernstig. Dat busspringen is net Mirror's Edge trouwens :p
Ik zou dan maar eens op La Parkour of street jumping zoeken in Google of Youtube. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poster
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Nieuw filmpje
Helaas laadt hij bij mij nog niet goed in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ma9ma
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 19:40

ma9ma

MoDiMiDoFrSaSo

Poster schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 23:07:
Nieuw filmpje
Helaas laadt hij bij mij nog niet goed in...
Die staat 5 posts boven je ook al genoemd. Maar hier ook een totale offday voor de video hoster. Verder dan de intro kom ik ook niet

Fünf auf der nach oben offenen Richterskala

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poster
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
ma9ma schreef op Thursday 16 July 2009 @ 23:14:
[...]

Die staat 5 posts boven je ook al genoemd. Maar hier ook een totale offday voor de video hoster. Verder dan de intro kom ik ook niet
Me scusi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief
  • Laatst online: 14-07-2011
Uit dat filmpje is het voor mij duidelijk dat dit een toptoestel is. Jammer van de belichting die het effect van de kleur van de telefoon beetje teniet doet.
Doe es niet..

[ Voor 31% gewijzigd door DaannO op 17-07-2009 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jandehoop
  • Laatst online: 19-02 18:00
Ik heb in het forum teruggezocht (en gegoogeled), maar kon niet het definitieve antwoord vinden:

Heeft de witte mobiel nou als enige een teflonlaag of hebben ze dat allemaal?

Als iemand het doorslaggevende antwoord kan geven: GRAAG!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

jandehoop schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 09:06:
Thrace Grumble in "HTC Hero"

[ Voor 63% gewijzigd door Phuncz op 17-07-2009 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EDIT: Laat maar..

[ Voor 75% gewijzigd door CLB op 17-07-2009 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 10:24

it0

Mijn mening is een feit.

Als ik deze telefoon vergelijk met de htc magic lijkt me dat de Hero alleen maar voordelen heeft, of zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*weg*

[ Voor 97% gewijzigd door RoD op 17-07-2009 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 08:26
Beter camera, batterij en scherm. Zie topicstart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
it0 schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 11:56:
Als ik deze telefoon vergelijk met de htc magic lijkt me dat de Hero alleen maar voordelen heeft,
of zie ik iets over het hoofd?
Tsjaa dat is nogal een 'lompe' vraag natuurlijk... Wij kunnen niet zien wat jij als voordelen ziet en wat niet..
Persoonlijk vind ik 'm beter, omdat hij betere hardwarespecs heeft als de Magic, maar wat jij ervan vind..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jandehoop
  • Laatst online: 19-02 18:00
it0 schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 11:56:
Als ik deze telefoon vergelijk met de htc magic lijkt me dat de Hero alleen maar voordelen heeft, of zie ik iets over het hoofd?
De HTC Magic is al te koop :+

En sommige mensen zijn bang dat HTC Sense pas later update dan android, het is toch een ander besturingssysteem en specifiek van HTC. Maar dat is het wel zo'n beetje volgens mij.

En sommige mensen vinden de kin lelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 10:24

it0

Mijn mening is een feit.

De topic start had ik gemist, maar de hardware specs plus + htc sense maken het voor mij de betere optie.
Enigste jammere vind ik de maximale film resolutie, dat had toch minimaal vga moeten zijn. Maar ach zoveel filmpjes maak ik nou ook weer niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavel 128

Mavel 128

Dat is niet waar. Het is een laagje net als met de touchflo. Je kunt het ook gewoon uit zetten. Als je gwn de android versie wil. En anders zet je toch een andere rom er op? De hw specs blijven toch beter dan die vd magic

Acties:
  • 0 Henk 'm!
it0 schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 12:58:
De topic start had ik gemist
:(

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
jandehoop schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 09:06:
Ik heb in het forum teruggezocht (en gegoogeled), maar kon niet het definitieve antwoord vinden:

Als je dit maar niet gebruikt om je keuze te maken. Ja, de witte heeft als enige zo'n laag, en de bruine niet. Maar dit zegt verder helemaal niks. De reden dat ze dat laagje op de witte versie aanbrengen is omdat je daar krassen gewoon veel beter op ziet. Dat heb je op de bruine veel minder en daar is zo'n beschermlaagje dus helemaal niet nodig.

Dus als je een witte koopt omdat hij een beschermlaagje heeft, kan je achteraf alsnog bedrogen uitkomen aangezien de witte misschien zelfs alsnog sneller krassen zichtbaar maakt dan de donkere bruine versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HTC Hero Pizza Edition:

Erg mooi en lang filmpje waarin veel van de interface wordt geshowed! En HD! :D

Of iets korter en met 'n leuk achtergrondmuziekje:

[ Voor 28% gewijzigd door CLB op 17-07-2009 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnsch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19-08 17:36
Ik vroeg me af in hoe ver HTC Sense is doorgevoerd. zijn de kleuren van de GUI in de apps Android Market en YouTube ook donker? Kan iemand screenshots maken?

Ik heb zo'n vaag vermoeden dat die nog wel in gewoon classic Android stijl zijn.

[ Voor 21% gewijzigd door martijnsch op 17-07-2009 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als niemand het toestel heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hanky74
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-09 14:43
Fijn voor je, maar hier heeft niemand wat aan.

[ Voor 94% gewijzigd door RoD op 18-07-2009 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

CLB schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 20:59:
[...]

Als niemand het toestel heeft...
Er zijn al mensen die hem hebben hoor, ook gekocht. Op ebay ben ik er al een aantal tegengekomen.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op diverse internetsite's lees ik:
"De HTC Hero Brown heeft een zeer stijlvol design en een totale afmeting van 112 x 56 x 14mm en een gewicht van 135 gram. Het toestel ligt zeer gemakkelijk in de hand en is bovendien voorzien van een speciale Teflon coating. Deze geeft de HTC Hero Brown een zeer zachte touch en maar het toestel minder glad waardoor het niet zo snel uit uw handen zal glippen"

Ik mag hopen dat de bruine Hero ( in bestelling :9~ ) ook een teflon laag heeft, ik vind dit één van de pluspunten van de telefoon t.o.v. andere telefoons. Kan iemand verifieren of de bruine ook teflon heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phyxion schreef op zaterdag 18 juli 2009 @ 08:36:
[...]

Er zijn al mensen die hem hebben hoor, ook gekocht. Op ebay ben ik er al een aantal tegengekomen.
Daarom ook die puntjes achter mn zin. Als een Tweaker 'm zou hebben wisten we dat natuurlijk allang.
Verwijderd schreef op zaterdag 18 juli 2009 @ 09:57:
Ik mag hopen dat de bruine Hero ( in bestelling :9~ ) ook een teflon laag heeft, ik vind dit één van de pluspunten van de telefoon t.o.v. andere telefoons. Kan iemand verifieren of de bruine ook teflon heeft?
Ik mag hopen dat je het topic volgende keer is doorneemt voordat je 'n vraag stelt.
Gebruik de searchfunctie en vind 't antwoord wat inmiddels al 33x gegeven is..
Deze functie vind je rechtsboven in ieder topic. Je vult daar 'bruin teflon' in en je vind zo je antwoord! Succes

[ Voor 6% gewijzigd door CLB op 18-07-2009 10:34 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Accessoires worden hier besproken, niet in dit topic.