Verkeerd gelezen. Maar vind die google logo met wereldbol niet erg.
Inderdaad, 'Sense' is een element wat de HTC Hero doet uitblinken..
En het mag toch echt niet van Google.. nieuws: 'Google verbiedt HTC-interface voor toestellen met Google-logo'
En het mag toch echt niet van Google.. nieuws: 'Google verbiedt HTC-interface voor toestellen met Google-logo'
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
momenteel wel nog ja, daarom zeg ik "of wachten tot Sense naar de TD2 komt" (dus naar WinMo)CLB schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 16:25:
Hmm 'Sense' is momenteel nog echt Android-based dus dat gaat niet werken volgens mij...
de vraag is, hoelang gaat dat dan duren...Sense is niet voorbehouden aan Android, zei marketingtopman Michael Wang in een vraaggesprek met Tweakers.net. "Sense is geen Android-versie van TouchFlo3D: TouchFlo is alleen een interface, Sense is de paraplu die daar boven hangt."
OnePlus P9 Pro || Huawei GT3 || Samsung Tab S7
Wat net nog in me opkomt wat betreffende flash... Uitzendinggemist.nl, zal dat gaan werken
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
In de demo van Adobe leek toch wel veel goed te werken. Iig een trailer op een bepaalde site. Is er btw ergens al een filmpje waar in goed word laten zien hoe de browser werkt?
Samsung 49RU8000 | Xbox Series X | Xbox One X | Xbox One | Xbox 360 | Xbox
Erg mooi filmpje. Na het zien van allemaal filmpjes van de witte versie, en een paar plaatjes van de bruine, ging ik toch een klein beetje twijfelen. Maar die twijfel is gelijk weggenomen en mijn Urban Brown bestelling blijft gewoon staan.CLB schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 16:25:
Nog een schon filmpje van de HTC Hero Urban Brown:
Dat scherm werkt wel echt bizar goed hoor en zo te zien doet 't zeker niet onder voor de iPhones!
Duidelijk filmpje ook en damn, wat gaat dat allemaal soepel en snel.
Ik vraag me alleen inderdaad af hoe dat flash nou precies werkt. Op het filmpje van Adobe werkt alles natuurlijk (zou een beetje stomme reclame zijn als je dingen wilt laten zien die niet werken), maar ik las bijvoorbeeld ook dat sites zoals dumpert.nl het niet doen. Terwijl dat eigenlijk ook wel leuk is om onderweg te kunnen bekijken
Het probleem is dat de flash file wel aangepast moet zijn zodat het werkt op de telefoon. Adobe heeft dat natuurlijk netjes gedaan maar vele andere flashplayers zijn misschien nog niet compatible zodat ze niet werken. Maar ik denk dat dat gewoon een kwestie van tijd is.
Leuke telefoon, ik twijfel tussen deze en de I7500/Galaxy. Ik vraag me echter af of je op deze Android ook alternatieve homescreens kunt draaien zoals dxTop (http://dxtop.wikidot.com/start), aHome(http://www.mappn.com/community/index.php?topic=151.0) en OpenHome(http://betterandroid.wordpress.com/) . Dit vraag ik me af omdat HTC er Sense op heeft gezet. Kun je ondanks Sense ook alle apps/widgets uit de Android Marketplace downloaden en draaien?
[ Voor 13% gewijzigd door PhoenixT op 08-07-2009 22:19 ]
With PlaneShift since 2003. WC-Grid ftw!
Dat is nou net de truc bij deze. Dit is de eerste mobiel die niet meer van flash lite gebruikt maakt maar van de volwaardige flash player 9. Zoals eerder beschreven in de aankondeging van dit toestel op tweakers:Beekhouse schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 21:09:
Het probleem is dat de flash file wel aangepast moet zijn zodat het werkt op de telefoon. Adobe heeft dat natuurlijk netjes gedaan maar vele andere flashplayers zijn misschien nog niet compatible zodat ze niet werken. Maar ik denk dat dat gewoon een kwestie van tijd is.
enDe nieuwe smartphone wordt als eerste uitgerust met een volwaardige Flash Player. Tot nog toe draaiden smartphones alleen de uitgeklede versie Flash Lite, die over minder functionaliteit beschikt. Adobe maakte dinsdag bekend dat Flash 10 voor alle smartphoneplatformen beschikbaar komt.
Update 24/6 15:01: De Flash Player van de HTC Hero ondersteunt Flash 9-content en niet, zoals eerder gemeld, Flash 10.
Als je het adobe filmpje goed hebt bekeken hoor je dat die zegt dat 80% van de flash content draaid op de HTC Hero. En dat mocht je je eigen flash content werkende willen krijgen je naar de developer page moet gaan voor de richtlijnen. Oftewel niet alles is nog compatible
Het enige Apple apparaat dat ik heb is een iPhone 2G, het icoon verwijst naar de innovatie die Apple gemeengoed in de markt heeft gemaakt. Apple heeft veel invloed gehad en daar moet je (of ik) geen fanboy van zijn om dat in te zien. Het helpt ook niet als je overal Apple "fanboys" ziet omdat een iPhone en een Apple logo in hetzelfde venster ziet...Anoniem: 218468 schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 22:25:
Het zegt mij al genoeg wanneer een opmerking als die waar iedereen hier op in gaat afkomt van een user met een apple usericon. Dan weet je toch genoeg? Daar valt geen objectief gesprek mee te voeren
Ik ben Apple fan, en net zo goed HTC fan.
De gelijkenis trek ik bij de grafische vormgeving, de vrijwel identieke features en vooral de focus op vingerbediende interface met specifieke bediening vergelijkbaar met de iPhone.
Windows Mobile kan je onmogelijk vernieuwend noemen, de hele interface lijkt te verdacht veel op Windows voor PC's metonhandige dingen als uitklapmenu's voor veelgebruikte opties en een pennetje is echt niet leuk onderweg. Dit typ ik lekker op een iPhone met mijn duimen op een toestel van 2 jaar oud. Er was toen gewoon niets dat in de buurt kan... De invloed is duidelijk op nieuwe toestellen, maar de HTC Hero is de eerste die een echte concurrent kan zijn. Een resistief scherm is geen capacitief scherm. Ouderwetse Windows Mobile + frontend is iets anders als een compleet nieuwe OS van 2008-2009 ontwikkeld rond de nieuwe gebruikswijze waar de iPhone mee is begonnen. Er is altijd IEMAND die een vergelijkbaar principe eerder heeft uitgebracht, uiteindelijk is het de iPhone die ervoor zorgt dat tientallen knopjes niet de enige manier van invoer is.
Helemaal met je eens hoor (als Android gebruiker). Moet gewoon gezegd kunnen worden. En nu nóg is een iPhone met een hoop dingen gewoon véél smoother/sneller. De huidige Android toestellen zijn echt nog niet uitontwikkeld, het begint nu pas. Een hoop dingen zijn nog best traag/trager. Dat kán toch, waarom moeilijk daarover doen! De opvolgers, met wat meer geheugen en Mhz'en, zullen weer leuker zijn. Nou prima toch.
Nickname does not reflect reality
HTC Hero vs. T-Mobile myTouch 3G... fight!
Source: endgadget.comTwo long lost siblings, at last reunited. But can there ever be unity? We don't think so. At every turn, the HTC Hero seems to trounce the myTouch 3G -- it's really hardly a contest. The myTouch is certainly lighter, and in many ways "feels" smaller because of it, but the size differences really are negligible. They're still both great phones, but the Hero really feels like a million bucks, while the myTouch feels a bit like a toy. Unfortunately, only one of them just went up for pre-order on T-Mobile, and it's not the one we want to marry.
Dat lijkt me niet ongewoon, de Hero gaat een van de belangrijkste toestellen worden van HTC voor de smartphonemarkt dit jaar. De concurrentie ligt achter, op een iPhone 3GS na.
Dit is toch het HTC Hero topic? ik lees alleen maar Iphone, Iphone, Iphone, Iphone, Iphone....zucht.. pictogrammetje's op een raster, errrrgggg vernieuwend hoor!
Volgens mij gebruikt Uitzendinggemist.nl helemaal geen flashCLB schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 19:28:
Wat net nog in me opkomt wat betreffende flash... Uitzendinggemist.nl, zal dat gaan werken![]()
Afgezien van wat jij vindt, zijn er blijkbaar een aantal mensen die het een interessante vergelijking vinden. Dat is, naar mijn mening, een groot compliment voor de HTC Hero. Het is denk ik de eerste telefoon die de naam iPhone killer waar kan maken. Hij is op een groot aantal punten gewoon beter. Het is daarbij een mooie mix van elementen van de Pre, TouchFlo en inderdaad in veel mindere mate de iPhone.Rpol schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 10:29:
Dit is toch het HTC Hero topic? ik lees alleen maar Iphone, Iphone, Iphone, Iphone, Iphone....zucht.. pictogrammetje's op een raster, errrrgggg vernieuwend hoor!
Overigens heb ik eigenlijk maar één minpunt. Ik ben benieuwd hoe snel of "smooth" alles aanvoelt. Ik heb met een G1 gespeeld en dat vond ik allemaal redelijk traag gaan, zeker in vergelijking met een iPhone. Het is jammer dat HTC er niet voor heeft gekozen om de Hero met een ARM Cortex A8 processor uit te rusten, i.p.v. de veel langzamere ARM11 core.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Klopt (bijna) ze gebruiken het alleen maar voor reclame. Voor de uitzendingen gebruiken ze WMP.Hoedje schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 10:47:
[...]
Volgens mij gebruikt Uitzendinggemist.nl helemaal geen flash
[...]
Uit de help van uitzendinggemist.nl:
Windows Media Player is het formaat waarin de omroepen het meerendeel van de programma's aanbieden. Uitzendinggemist.nl gebruikt Flash om reclame voor de programma's af te spelen.
Inderdaad, de door de merken benoemd tot "iPhone killers" zoals de Nokia Tube (5800 XpressMusic), de Nokia N95 / N96 / N97, de talloze HTC's, etc. zijn in mijn ogen geen slechte telefoons maar de iPhone is toch nog steeds ver vooruit op bediening. En dat is nu éénmaal belangrijker dan een autofocus 5MP camera. Nu ja, er zijn ook mensen die een auto kopen omdat ie mooi is maar slecht rijd, van die slimme types heb je altijd. Dan mag je nog fanboy of hater zijn, de iPhone is een goed allround toestel wat niet te ontkennen valt.Hoedje schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 10:47:
[...]
Dat is, naar mijn mening, een groot compliment voor de HTC Hero. Het is denk ik de eerste telefoon die de naam iPhone killer waar kan maken.
Te bedenken dat 2 jaar geleden niemand dit van Apple had verwacht, nu is een iPhone niet meer weg te denken uit deze wereld en dat voor een fabrikant die geen enkele historie heeft met mobiele telefoons. Het is gewoon lame om op de iPhone te beuken omdat men het een hype vind, waar Apple nog niet eens iets voor heeft moeten doen. BMW's, Audi's en Mercedes'en zijn ook degelijke wagens over het algemeen, omdat er veel idioten ermee rijden wil niet zeggen dat het slechte auto's zijn.
De HTC Hero is de eerste stap in de goede richting om Apple te one-uppen en het werd na 2 jaar verdomd tijd !
Er zijn wel filmpjes te zien waarin alles vrij smooth gaat. Dat geldt niet voor alle handelingen, maar over het algemeen merk ik geen vertragingen. En dat met beta-software, overigensHoedje schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 10:47:
[...]
Volgens mij gebruikt Uitzendinggemist.nl helemaal geen flash
[...]
Afgezien van wat jij vindt, zijn er blijkbaar een aantal mensen die het een interessante vergelijking vinden. Dat is, naar mijn mening, een groot compliment voor de HTC Hero. Het is denk ik de eerste telefoon die de naam iPhone killer waar kan maken. Hij is op een groot aantal punten gewoon beter. Het is daarbij een mooie mix van elementen van de Pre, TouchFlo en inderdaad in veel mindere mate de iPhone.
Overigens heb ik eigenlijk maar één minpunt. Ik ben benieuwd hoe snel of "smooth" alles aanvoelt. Ik heb met een G1 gespeeld en dat vond ik allemaal redelijk traag gaan, zeker in vergelijking met een iPhone. Het is jammer dat HTC er niet voor heeft gekozen om de Hero met een ARM Cortex A8 processor uit te rusten, i.p.v. de veel langzamere ARM11 core.
Ik kan niet wachten voordat deze telefoon in de winkel ligt. Ik hoop dat diverse winkels beide kleuren in de schappen hebben liggen want ik durf nog niet te bestellen. Wit is erg mooi en strak maar bruin is erg chique vooral omdat dit een kleur is die je niet erg vaak tegenkomt. Hopelijk binnenkort beide kleuren in de winkels zodat ik even kan spelen en vooral kijken naar de kleur.
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
nu we toch vergelijken:
nieuws: Filmpje toont Android-interface Sony Ericsson
ik vind de Hero toch meer sexy dan dit ding...maar tis maar een eerste filmpje he...
ik vind de Hero toch meer sexy dan dit ding...maar tis maar een eerste filmpje he...
Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl
Op zich kan die Sony-Ericsson leuk worden maar € 450 zal hij nooit kosten. Sony kennende eerder € 600 en meer. En of dat de meerprijs waard is...
Hoe zit het ondertussen met de vergelijking wit en bruin ? Hebben ze allebei een teflon laag ?
Hoe zit het ondertussen met de vergelijking wit en bruin ? Hebben ze allebei een teflon laag ?
Voor zover ik weet heeft alleen de witte een teflon laag.Phuncz schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 13:57:
Op zich kan die Sony-Ericsson leuk worden maar € 450 zal hij nooit kosten. Sony kennende eerder € 600 en meer. En of dat de meerprijs waard is...
PSN: DutchTrickle PVoutput
Is daar al bewijs van ? Want het werd door sommigen tegengesproken en nog niet effectief ergens met enig bewijs aangehaald zover ik weet.
Phuncz schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 14:23:
Is daar al bewijs van ? Want het werd door sommigen tegengesproken en nog niet effectief ergens met enig bewijs aangehaald zover ik weet.
Bron: http://www.htc.com/www/press.aspx?id=104664&lang=1043[message]HTC.com schreef[/message]
De witte HTC Hero heeft bovendien een Teflon-coating die resulteert in een duurzaam wit oppervlak.
[ Voor 16% gewijzigd door Thrace Grumble op 09-07-2009 14:39 ]
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
Schaamteloze zelfquote, aangezien iedereen over de iPhone en Flash aan het praten is.PhoenixT schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 22:18:
Leuke telefoon, ik twijfel tussen deze en de I7500/Galaxy. Ik vraag me echter af of je op deze Android ook alternatieve homescreens kunt draaien zoals dxTop (http://dxtop.wikidot.com/start), aHome(http://www.mappn.com/community/index.php?topic=151.0) en OpenHome(http://betterandroid.wordpress.com/) . Dit vraag ik me af omdat HTC er Sense op heeft gezet. Kun je ondanks Sense ook alle apps/widgets uit de Android Marketplace downloaden en draaien?
Je zal zeker alle apps uit de android market halen, zou een beetje vreemd zijn als dat niet kon. En skins vast ook wel, maar ik durf dit niet met zekerheid te zeggen...PhoenixT schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 14:48:
[...]
Schaamteloze zelfquote, aangezien iedereen over de iPhone en Flash aan het praten is.Heeft iemand het antwoord?
market place zou wel erg vreemd zijn als die niet werkte...
Ja, op de Sense UI kan je zowel alle specifieke HTC-widgets/apps draaien als wel de normale Android widgets/apps. Alles dat je kan vinden in de Market of op internet doet het gewoon.PhoenixT schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 14:48:
Schaamteloze zelfquote, aangezien iedereen over de iPhone en Flash aan het praten is.Heeft iemand het antwoord?
Andersom uiteraard niet, een HTC-widget doet het niét op de normale Android interface. De hele HTC-widget optie verdwijnt dan, dus je kan het niet eens proberen. Als je de Sense UI niet als default aanvinkt kan je met een druk op Home gewoon kiezen tussen de normale Android UI (wat sneller) dan wel Sense (wat mooier), is voor Hero gebruikers niet zo zinvol maar voor mensen met "iets" minder geheugen hebbende telefoons wel
Inderdaad zeg en 'n 4" scherm, dat is niet portable meer johBoy schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 13:21:
nu we toch vergelijken:

En de reden dat het niet op de bruine versie zit, is omdat je daar toch al minder snel vuiligheid op ziet
[quote]CLB schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 16:04:
[...]
Inderdaad zeg en 'n 4" scherm, dat is niet portable meer joh
denk je? Ik heb geen idee wat de afmetingen van dat ding gaat worden, daar gaat het meer om voglens mij...
[...]
Inderdaad zeg en 'n 4" scherm, dat is niet portable meer joh

denk je? Ik heb geen idee wat de afmetingen van dat ding gaat worden, daar gaat het meer om voglens mij...
Als je 'n 4" scherm wilt herbergen in 'n device spreekt het natuurlijk voor zich dat dat ding huge wordt
Anoniem: 239542
Vandaag ben ik in de gelegenheid geweest voor het eerst even met de Hero te "spelen".
Hij valt zeker niet tegen.
Het duurt bijna 2 min voordat deze is opgestart en daarna wordt je door een wizard begeleidt om bepaalde instellingen als tijd, wifi etc in te stellen.
De Hero voelt vrij zwaar en solide aan (pluspunt) en is in het echt nog mooier dan in de foto's.
De trackball is ook soepel en voelt niet overbodig.
De scherm zelf is heel mooi en doet zeker niet veel onder voor de amoled schermen van Samsung.
Betreffende het interface; TOP!
Alles loopt soepel en voelt heel gevoelig aan.
Ik heb helaas niet de tijd gehad om internet ed te kunnen testen en het is naar mijn mening echt een toestel die een mobiel internet abbonnement eist.
Het belgeluid is goed en de volume bij muziek luisteren is van normale kwaliteit en volume.
De camera is eenvoudig en doeltreffend, maar niet spectaculair.
Als ik moest kiezen tussen bijv de OmniaHD of de HERO, dan zal de Hero mijn keus zijn.
Het duurt bijna 2 min voordat deze is opgestart en daarna wordt je door een wizard begeleidt om bepaalde instellingen als tijd, wifi etc in te stellen.
De Hero voelt vrij zwaar en solide aan (pluspunt) en is in het echt nog mooier dan in de foto's.
De scherm zelf is heel mooi en doet zeker niet veel onder voor de amoled schermen van Samsung.
Ik heb helaas niet de tijd gehad om internet ed te kunnen testen en het is naar mijn mening echt een toestel die een mobiel internet abbonnement eist.
Het belgeluid is goed en de volume bij muziek luisteren is van normale kwaliteit en volume.
Als ik moest kiezen tussen bijv de OmniaHD of de HERO, dan zal de Hero mijn keus zijn.
Anoniem: 157137
BullDog!! Ik zag op tweakers.net dat jij dus inside information hebt. Zijn jouw ervaringen nu nou aan de hand van de nieuwe software firmware? Zo ja, zie je wat verbeteringen of extra features?Anoniem: 239542 schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 17:19:
Vandaag ben ik in de gelegenheid geweest voor het eerst even met de Hero te "spelen".
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 157137 op 09-07-2009 18:10 ]
Dank u, ik ben gerust gesteldBrad Pitt schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 15:35:
[...]
Ja, op de Sense UI kan je zowel alle specifieke HTC-widgets/apps draaien als wel de normale Android widgets/apps. Alles dat je kan vinden in de Market of op internet doet het gewoon.
Andersom uiteraard niet, een HTC-widget doet het niét op de normale Android interface. De hele HTC-widget optie verdwijnt dan, dus je kan het niet eens proberen. Als je de Sense UI niet als default aanvinkt kan je met een druk op Home gewoon kiezen tussen de normale Android UI (wat sneller) dan wel Sense (wat mooier), is voor Hero gebruikers niet zo zinvol maar voor mensen met "iets" minder geheugen hebbende telefoons wel
Misschien een ontzettend stomme vraag, maar toch lees ik er eigenlijk niets over:
Ik weet dat het een capacitive touchscreen betreft, maar houdt dit ook direct in dat het touchscreen van glas is (iig niet van kunststof/plastic)?
Ik weet dat het een capacitive touchscreen betreft, maar houdt dit ook direct in dat het touchscreen van glas is (iig niet van kunststof/plastic)?
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
Anoniem: 239542
Mijn ervaringen zijn aan de hand van de huidige software.Anoniem: 157137 schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 18:09:
[...]
BullDog!! Ik zag op tweakers.net dat jij dus inside information hebt. Zijn jouw ervaringen nu nou aan de hand van de nieuwe software firmware? Zo ja, zie je wat verbeteringen of extra features?
Het bedrijf waarvoor ik werk verwacht Maandag as de nieuwe software te krijgen en de toestellen hiervan te voorzien.
Ik heb geen idee wat de verbeteringen/vernieuwingen zijn in de nieuwe software, daar is geen uitspraak over gedaan. Het toestel leek in de beperkte tijd dat ik ermee bezig was in ieder geval niet buggy.
Mijn informatie is beperkt tot wat ik tot nu toe gepost heb.
Mijn indruk was dat de touchscreen van hard plastic was, maar het is zo glad als een spiegel en lijkt idd op glas. Verder vond ik dat het scherm erg goed reageerde op mijn actiesMisschien een ontzettend stomme vraag, maar toch lees ik er eigenlijk niets over:
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 239542 op 09-07-2009 19:59 ]
Zie startpost, ja dus

Ik maak dat ding niet voor niks natuurlijk... =p
Anoniem: 309051
Ik vraag me af wat voor sd kaart ik nodig heb voor mn Hero.. 8GB of 16GB?
Hangt af van of ik er films op kan zetten en die bekijken met mn telefoon, en of de apps op de SD kunnen worden geïnstalleerd...
Daarnaast wil ik natuurlijk wat muziek en fotos kwijt kunnen op de SD (zeg 200 tracks en 500 foto's ofzo..)
Iemand wijze raad voor me?
Hangt af van of ik er films op kan zetten en die bekijken met mn telefoon, en of de apps op de SD kunnen worden geïnstalleerd...
Daarnaast wil ik natuurlijk wat muziek en fotos kwijt kunnen op de SD (zeg 200 tracks en 500 foto's ofzo..)
Iemand wijze raad voor me?
Gewoon kopen wat je zelf wilt natuurlijk..
Ga gelijk voor 16GB kost toch niks meer!
Nou, micro-SD is volgens mij nog wel prijzig. Maar daar zal je dik genoeg aan hebben. 8GB ook wel. Video's zal je denk ik eerst moeten converten zodat ze soepel draaien (in een handson stond dat als de resolutie te groot is de telefoon er moeite mee heeft), dus dan worden ze sowieso niet al te groot.
40,- voor 16GB noem ik niet prijzig
M'n 2GB Ultra II SD kaart van 60,- 2 jaar geleden, dat was prijzig
Handbrake is wel een aardige tool om video's mee te converten/downscalen en zo.
Anoniem: 218468
Staan verder zo ver ik kan zien geen specs bij. Je wil natuurlijk ook wel een beetje snelheid. Ik wel iigMrMarcie schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 00:37:
Heb net gisteren een 16Gb MicroSD kaartje gekocht voor 29,95. Dat vond ik niet te gek. ;-) Ze zijn nog vekrijgbaar zo te zien.
Anoniem: 111759
het prijsverschil zit vaak in de snelheid van het kaartje: hoe sneller hoe duurderMrMarcie schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 00:37:
Heb net gisteren een 16Gb MicroSD kaartje gekocht voor 29,95. Dat vond ik niet te gek. ;-) Ze zijn nog vekrijgbaar zo te zien.
Ja dat klopt en kaartjes van 16GB class 4 staan in de pricewatch voor zon 60,-. Nu eerst dan maar een 8GB kaartje kopen denk ik die zijn er vanaf 20 euro ongeveer.
Ander vraagje, kun je op de 3.5mm aansluiting ook een handsfree set aansluiten?
Ander vraagje, kun je op de 3.5mm aansluiting ook een handsfree set aansluiten?
Kom dit net tegen op twitter http://android.hdblog.it/...ive-htc-hero-photoreport/
Mooie grote foto's van de Hero
Waar ik me toch wel zorgen overmaak is het feit dat het scherm 3.2" is ik heb nu een 3.5" maar dat is toch 0.75 cm kleiner in diagonaal. Is er misschien een 1:1 plaatje van de Hero zodat ik die kan vergelijken met men iphone?
De Hero is 0.6 cm smaller wat dus betekent dat de lente van het scherm wat groter is. Ik denk niet dat het zon probleem is, omdat ik een iPhone een beetje te breed vind. Ik heb liever lengte dan breedte. Betekent vaak dat je het met 1 hand zou kunnen bedienen (met een beetje grote handen). Vind ik stuk handiger.Mavel 128 schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 11:36:
Waar ik me toch wel zorgen overmaak is het feit dat het scherm 3.2" is ik heb nu een 3.5" maar dat is toch 0.75 cm kleiner in diagonaal. Is er misschien een 1:1 plaatje van de Hero zodat ik die kan vergelijken met men iphone?
Anoniem: 307258
http://www.phonearena.com...size-compare-pc_3774.htmlMavel 128 schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 11:36:
op deze site kan je de iphone met de htc hero 1:1 vergelijken
Ga ik straks in de TS verwerken!Crim schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 11:34:
Aha dankjeThrace Grumble schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 14:37:
HTC.com schreef:
De witte HTC Hero heeft bovendien een Teflon-coating die resulteert in een duurzaam wit oppervlak.
Ik weet niet of dit al langs is geweest, maar CoolSmartphone heeft 7 dagen met de Hero mogen spelen, er staan ook 7 filmpjes op hun kanaal er van:
http://www.youtube.com/user/coolsmartphone
(De eerste 3 zijn van nogal lage kwaliteit, maar de rest is HD)
Dit is de rechtstreekse link:Anoniem: 307258 schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 12:28:
[...]
http://www.phonearena.com...size-compare-pc_3774.html
op deze site kan je de iphone met de htc hero 1:1 vergelijken
http://www.phonearena.com...813&phones[1]=3774&area=2
Ik zie er wel een aantal dingen inzitten die volgens mij niet helemaal up-to-date zijn.
Bijvoorbeeld: De HTC Hero zou juist wél Microsoft Exchange support hebben.
Daarnaast kan een groot aantal verschillen natuurlijk worden aangepast mbv custom software.
Ik denk altijd heel goed na voordat ik iets stoms zeg
is een 65k kleuren scherm niet wat weinig? of zie je het verschil niet tot amper omdat een behoorlijk hoge pixel dichtheid hebt?
Dat laatste denk ik en tja kleuren heeft niets te maken met pixeldichtheid. Een TOUCH HD heeft ook 65.000 kleuren en ik moet zeggen dat ik het verschil niet zo zie met een 16 miljoenen kleurenscherm van Nokia bijvoorbeeld.Mavel 128 schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 13:42:
is een 65k kleuren scherm niet wat weinig? of zie je het verschil niet tot amper omdat een behoorlijk hoge pixel dichtheid hebt?
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 157137 op 10-07-2009 14:11 ]
In theorie zijn op witte voorwerpen sowieso krassen veel beter te zien dan op bruine. Vandaar dus de beschermingslaag op de witte versie, wat niet nodig op de bruine versie omdat eventuele krassen daar veel minder zichtbaar zijn.Phuncz schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 12:58:
[...]
Aha dankjeDus in theorie is de witte kras/slijtvaster dan de bruine versie ?
Ik bedoel ook als de pixels heel dicht op elkaar staan dan krijg je alsnog mooie vloeiende kleuren vandaar. Ik vroeg het me gewoon af.
Ik denk dat je bij kleuren moet denken aan een kleurenpallet. Hoe meer kleuren je ondersteunt hoe meer je dus verschillende tintenten en kleurvarianten kan gebruiken.Mavel 128 schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 14:54:
Ik bedoel ook als de pixels heel dicht op elkaar staan dan krijg je alsnog mooie vloeiende kleuren vandaar. Ik vroeg het me gewoon af.
Uiteraard maar ik denk dat er bedoeld wordt dat bij een hoge resolutie dit minder opvalt doordat er zoveel pixels dicht bij elkaar geplaatst worden dat je alsnog de illusie krijgt van een groter kleurenspectrum (immers gaan kleuren die dicht bij elkaar zitten zich voor het menselijk oog mengen en samen één kleur vormen).Anoniem: 157137 schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 14:56:
[...]
Ik denk dat je bij kleuren moet denken aan een kleurenpallet. Hoe meer kleuren je ondersteunt hoe meer je dus verschillende tintenten en kleurvarianten kan gebruiken.
Ik ben er overigens niet van overtuigd dat dat ook echt het geval is.
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 218468 op 10-07-2009 17:08 ]
Uhm tsjaa...M-en-M schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 13:30:
Ik weet niet of dit al langs is geweest, maar CoolSmartphone heeft 7 dagen met de Hero mogen spelen, er staan ook 7 filmpjes op hun kanaal er van:
Over die kleuren, 65.000 is meer dan zat, 16 miljoen kleuren is gewoon omdat het leuk klinkt, done.
http://www.sizeasy.com/Anoniem: 157137 schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 11:42:
[...]
De Hero is 0.6 cm smaller wat dus betekent dat de lente van het scherm wat groter is. Ik denk niet dat het zon probleem is, omdat ik een iPhone een beetje te breed vind. Ik heb liever lengte dan breedte. Betekent vaak dat je het met 1 hand zou kunnen bedienen (met een beetje grote handen). Vind ik stuk handiger.
For sale | "Goodbyes are only for those who love with their eyes. Because for those who love with heart and soul there is no such thing as separation" Rumi
Heb 'm morgen waarschijnlijk binnen, zal dan wel ff testen. Maar zal vast wel snel genoeg zijn voor zo'n Android phone.Anoniem: 111759 schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 11:04:
[...]
het prijsverschil zit vaak in de snelheid van het kaartje: hoe sneller hoe duurder
For sale | "Goodbyes are only for those who love with their eyes. Because for those who love with heart and soul there is no such thing as separation" Rumi
Ik vind geen reviews meer, kom op mensen... Ik wil ze lezen!
Tevens staat ook nog nergens 'n handleiding online, ook jammer...
Wel gevonden:
Nog een kort filmpje van de Urban Brown versie en de interface:
Haha Spaanse stuntfilm:
Tevens staat ook nog nergens 'n handleiding online, ook jammer...
Wel gevonden:
Nog een kort filmpje van de Urban Brown versie en de interface:
Haha Spaanse stuntfilm:
Misschien een hele stomme vraag, maar ik vind het altijd wel belangrijk om me voor te kunnen bereiden op criticasters
Heeft iemand een opsomming van voordelen die deze telefoon heeft tegenover de anderen in dit segment?
Wat ik me zo kan bedenken is; gevoeligheid van het scherm, accuduur, Android natuurlijk met een mooie interface... tja en dan houdt het al zo ongeveer op volgens mij. 3,5mm jack ?
Wat ik me zo kan bedenken is; gevoeligheid van het scherm, accuduur, Android natuurlijk met een mooie interface... tja en dan houdt het al zo ongeveer op volgens mij. 3,5mm jack ?
Anoniem: 69767
Het gaat toch niet om de specs maar wat je er mee kan doen en hoe goed het werkt. Ga naar een willekeurige Chinese webshop en je koopt ook de meest fantastische apparaten als je de specs mag geloven, maar eenmaal aangekomen werkt het allemaal toch niet zo geweldig...Anoniem: 218468 schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 09:01:
Overigens, zo veel ontlopen de specs van telefoons elkaar niet meer en gaat het om kleine verschillen (een 3MP vs 5MP etc). Het gaat tegenwoordig toch echt meer om de software en gebruiksgemak.
De Android Market is op de Apple Store na, de beste. Ovi Store werkt voor geen meter. De Android Market kent auto-update, veel gratis applicaties/games, en ook belangrijk een 24h refund policy: dus je kan betaalde applicaties 24u eerst testen.
Wat doe je nou veel op een telefoon?
- Foto's maken: af en toe. Vind ik niet zo belangrijk, op vakantie neem ik liever een echte digitale camera mee (ook ivm accu telefoon), en snapshots maybe 2 x per week: veel kun je ook verbeteren via Photoshop (brightness/sharpness etc). Ik vind Internetten en GPS veel belangrijker, want dat gebruik ik veel vaker en daar wil ik zeker niet op inleveren.
- Internetten? Vaak. Android met Webkit-browser is daarvoor perfect, incl. Flash op Hero.
- Bellen en SMSen? Vaak. Kwaliteit schijnt goed te zijn van de belkwaliteit.
- GPSen? Regelmatig. Google Maps is perfect sinds de laatste update met (walking) directions etc, enkel nog een kompas (die er al in zit) functie ontbreekt, maar komt denk ik in de volgende release. Turn by Turn via Co-Pilot (die niet eens zo duur is, 22 pond) die de maps locaal saved (dus geen streaming nodig ivm buitenland)
- Calender/Afspraken? Als je van Google Calendar gebruikt maakt of je telefoon je hoofdagenda is? Dan is een Google Toestel perfect. De agenda werkt heerlijk en gemakkelijk: en je kan hem dus simpel via Google Calender ook vanaf je PC updaten en andersom.
- Applicaties/Games om je telefoon uit te breiden? Een goed gevulde store met veel apps bij Android; Ovi is fail.
- Update packs? Bij Nokia krijg je alleen firmware updates/fixes; je krijgt niet zoals bij Apple en Android volledige OS updates (1,5 CupCake -> 2,0 Donut; iPhone OS 2/3 etc) waardoor je toestel blijft meegaan voor een paar jaar.
Precies. Als je puur naar de specs kijkt is de N97 in alle opzichten beter. Hogere resolutie, FM-radio, toetsenbord, etc. Maar als nu zo de eerste ervaringen lees dan blijkt het allemaal niet zo geweldig zijn, en in de filmpjes was ik ook niet echt onder de indruk.Het gaat toch niet om de specs maar wat je er mee kan doen en hoe goed het werkt. Ga naar een willekeurige Chinese webshop en je koopt ook de meest fantastische apparaten als je de specs mag geloven, maar eenmaal aangekomen werkt het allemaal toch niet zo geweldig...
De Hero heeft dan geen toetsenbord, een lagere resolutie met minder kleuren, maar als ik de filmpjes zie van het gebruiksgemak, zowel van het toetsel als van de software, ben ik gelijk verkocht. Het ziet er allemaal veel beter uit en dan interesseren de specs mij niet zo veel meer.
Deze telefoon gaat zeker de opvolger worden van mijn oude telefoon..
Nu moet ik om nummerbehoud te kunnen aanhouden overstappen naar Vodafone want er is bij belnu.nl wel een hele goedkope abbo aanbieding met Vodafone.
Hi wordt hem niet omdat dat mijn huidige aanbieder is en die alleen maar crappy verlenging aanbiedingen heeft en je dus geen nummerbehoud met een nieuw abbo kan uitvoeren.
Maar voordat ik zomaar hiervoor kies vroeg ik me af of hun geen branded versie laten uitkomen, iemand sprak erover in dit topic en T-Mobile heeft er sowieso wel 1 maar ik wil geen branded versie. Iemand?
Nu moet ik om nummerbehoud te kunnen aanhouden overstappen naar Vodafone want er is bij belnu.nl wel een hele goedkope abbo aanbieding met Vodafone.
Hi wordt hem niet omdat dat mijn huidige aanbieder is en die alleen maar crappy verlenging aanbiedingen heeft en je dus geen nummerbehoud met een nieuw abbo kan uitvoeren.
Maar voordat ik zomaar hiervoor kies vroeg ik me af of hun geen branded versie laten uitkomen, iemand sprak erover in dit topic en T-Mobile heeft er sowieso wel 1 maar ik wil geen branded versie. Iemand?
In retrospect, it was inevitable
En vergeet niet dat Vodafone binnenkort met een abonnement komt waar in dus VOIP toegestaan is, onbeperkt internet en max snelheid van 3.6 mbps. En dit allemaal voor 15 euro.-Cyril- schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 11:40:
Deze telefoon gaat zeker de opvolger worden van mijn oude telefoon..
Jammer dat ik slechte ervaringen heb met Vodafone, anders had ik het meteen gedaan.
Inderdaad! Mooie opsommingAnoniem: 69767 schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 09:27:
[...]
Het gaat toch niet om de specs maar wat je er mee kan doen en hoe goed het werkt. Ga naar een willekeurige Chinese webshop en je koopt ook de meest fantastische apparaten als je de specs mag geloven, maar eenmaal aangekomen werkt het allemaal toch niet zo geweldig...
Overigens, zo veel ontlopen de specs van telefoons elkaar niet meer en gaat het om kleine verschillen (een 3MP vs 5MP etc). Het gaat tegenwoordig toch echt meer om de software en gebruiksgemak.
De Android Market is op de Apple Store na, de beste. Ovi Store werkt voor geen meter. De Android Market kent auto-update, veel gratis applicaties/games, en ook belangrijk een 24h refund policy: dus je kan betaalde applicaties 24u eerst testen.
Wat doe je nou veel op een telefoon?
- Foto's maken: af en toe. Vind ik niet zo belangrijk, op vakantie neem ik liever een echte digitale camera mee (ook ivm accu telefoon), en snapshots maybe 2 x per week: veel kun je ook verbeteren via Photoshop (brightness/sharpness etc). Ik vind Internetten en GPS veel belangrijker, want dat gebruik ik veel vaker en daar wil ik zeker niet op inleveren.
- Internetten? Vaak. Android met Webkit-browser is daarvoor perfect, incl. Flash op Hero.
- Bellen en SMSen? Vaak. Kwaliteit schijnt goed te zijn van de belkwaliteit.
- GPSen? Regelmatig. Google Maps is perfect sinds de laatste update met (walking) directions etc, enkel nog een kompas (die er al in zit) functie ontbreekt, maar komt denk ik in de volgende release. Turn by Turn via Co-Pilot (die niet eens zo duur is, 22 pond) die de maps locaal saved (dus geen streaming nodig ivm buitenland)
- Calender/Afspraken? Als je van Google Calendar gebruikt maakt of je telefoon je hoofdagenda is? Dan is een Google Toestel perfect. De agenda werkt heerlijk en gemakkelijk: en je kan hem dus simpel via Google Calender ook vanaf je PC updaten en andersom.
- Applicaties/Games om je telefoon uit te breiden? Een goed gevulde store met veel apps bij Android; Ovi is fail.
- Update packs? Bij Nokia krijg je alleen firmware updates/fixes; je krijgt niet zoals bij Apple en Android volledige OS updates (1,5 CupCake -> 2,0 Donut; iPhone OS 2/3 etc) waardoor je toestel blijft meegaan voor een paar jaar.
Trouwens ik heb in een AD filmpje gezien dat je de kompass in streetview kan gebruiken
Ja, het lijkt alleen een beetje nutteloos dat je dan op je telefoon kan rondkijken als je op straat staat, terwijl je het ook met je eigen ogen in de werkelijkheid kan zien 
Alsof je op de coolsingel staat in Rotterdam en dan even je telefoon erbij pakt om te kijken hoe het eruit ziet
Alsof je op de coolsingel staat in Rotterdam en dan even je telefoon erbij pakt om te kijken hoe het eruit ziet
Daar heb je wel gelijk in natuurlijk, maar met streetview kan je ook andere plekken aanwijzen en daar kijken hoe het eruitziet voordat je ernaar toe gaat. Je kompass is geen real time locatie bepaler. Het laat alleen noord, west, oost, zuid zien.RichardvdD schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 12:34:
Ja, het lijkt alleen een beetje nutteloos dat je dan op je telefoon kan rondkijken als je op straat staat, terwijl je het ook met je eigen ogen in de werkelijkheid kan zien
Anoniem: 87922
En toch kan het handig zijn. Check dit filmpje maar.RichardvdD schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 12:34:
OP de 1 of andere manier werkt dat dus niet met een kompass. Dat heb ik uit de website kunnen afleiden. En een G1 heeft geen ingebouwde kompass. Er wordt wel voor de 3GS een kompassversie ontwikkeld. Er stond ook bij dat elke andere telefoons met gps en kompass "will be considered". Het zou me dus niet verbazen als de android versie in de toekomst wordt aangepast voor de HTC Hero.Anoniem: 87922 schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 13:24:
[...]
En toch kan het handig zijn. Check dit filmpje maar.
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 157137 op 11-07-2009 13:36 ]
Maar wel of geen branded versie van Vodafone? Want op de website van de aanbieding kan je ook bij de T-Mobile versie niet afleiden dat hij branded is..Anoniem: 157137 schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 12:02:
[...]
En vergeet niet dat Vodafone binnenkort met een abonnement komt waar in dus VOIP toegestaan is, onbeperkt internet en max snelheid van 3.6 mbps. En dit allemaal voor 15 euro.
Jammer dat ik slechte ervaringen heb met Vodafone, anders had ik het meteen gedaan.
Branded telefoons heten anders. T-Mobile noemt de Hero : T-Mobile G2 Touch en als Vodafone met haar eigen versie komt noemen ze het waarschijnlijk weer wat anders.-Cyril- schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 13:39:
[...]
Maar wel of geen branded versie van Vodafone? Want op de website van de aanbieding kan je ook bij de T-Mobile versie niet afleiden dat hij branded is..
Zolang een telefoon HTC Hero heet en verkocht wordt door een normale gsmshop kan je ervanuit gaan dat deze niet branded zijn. Branded telefoons hebben ook vaak een simlock. Dat kan dus ook helpen bij je keuze.
Als je de T-Mobile G1 bedoelt, die heeft wél een ingebouwd (digitaal) kompas.Anoniem: 157137 schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 13:35:
En een G1 heeft geen ingebouwde kompass
Zie: Wikipedia: HTC Dream (= T-Mobile G1).
[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 11-07-2009 14:13 ]
Ik neem aan dat die al voorbij is gekomen, maar misschien nog leuk voor de in de TS:
http://www.youtube.com/watch?v=B3yZjYbs6Mo&feature=fvst
Ik ga hem denk ik binnenkort bestellen met een Hi studenten online abo
Wat een mooie telefoon!
Ik ga hem denk ik binnenkort bestellen met een Hi studenten online abo
Dan wacht ik het dus even af nog.. Ik dacht dat T-Mobile alleen maar een branded versie uitbracht en die gsmshop blijft ook bij het T-Mobile abonnement de HTC-Hero de HTC-Hero noemen
. Volgende week zal hij wel op de web shops staan van de grote namen zelf.
Sh4wn schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 14:17:
Ik neem aan dat die al voorbij is gekomen, maar misschien nog leuk voor de in de TS:
Ik ga hem denk ik binnenkort bestellen met een Hi studenten online aboWat een mooie telefoon!
Dat wist ik niet. Ik vond het al raar dat die applicatie zonder kompas werkte.Anoniem: 69767 schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 14:09:
[...]
Als je de T-Mobile G1 bedoelt, die heeft wél een ingebouwd (digitaal) kompas.
Zie: Wikipedia: HTC Dream (= T-Mobile G1).
Was idd al genoemd (door mij) en ik prop 'm niet in de TS, omdat ik 'm niet zo stijlvol vind..Sh4wn schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 14:17:
Eigenlijk wacht ik op 'n YouTube serie van enkele HTC Hero filmpjes waarin ze verschillende dingen showen.
Levertijden / vragen / abbo's en die shizzle: [ABO] HTC Hero levertijden en abonnementen topic-Cyril- schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 14:20:
Dan wacht ik het dus even af nog.. Ik dacht dat T-Mobile alleen maar een branded versie uitbracht en die gsmshop blijft ook bij het T-Mobile abonnement de HTC-Hero de HTC-Hero noemen. Volgende week zal hij wel op de web shops staan van de grote namen zelf.
Zolang het geen G2 Touch heet kan het geen branded versie zijn.-Cyril- schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 14:20:
Dan wacht ik het dus even af nog.. Ik dacht dat T-Mobile alleen maar een branded versie uitbracht en die gsmshop blijft ook bij het T-Mobile abonnement de HTC-Hero de HTC-Hero noemen. Volgende week zal hij wel op de web shops staan van de grote namen zelf.
Lijkt me gruwlijk voor pretparken en dat soort dingen. Gewoon onbekende plekken zoals 't buitenland.RichardvdD schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 12:34:
Maar je hebt wel een punt, op bekende plekken is 't nutteloos
Weet iemand hier de percieze datum dat deze telefoon in de winkel ligt? Las ergens 17 juli klopt dat? Want ik was vandaag bij de belcompany in Zwolle maar die wisten geeneens wanneer hij uitkwam alleen dat het niet volgende week was.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
[ABO] HTC Hero levertijden en abonnementen topicschnumi schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 17:47:
Weet iemand hier de percieze datum dat deze telefoon in de winkel ligt? Las ergens 17 juli klopt dat? Want ik was vandaag bij de belcompany in Zwolle maar die wisten geeneens wanneer hij uitkwam alleen dat het niet volgende week was.
Heheh eindelijk Dag 7 - Part II online van Coolsmartphoneguy: Helaas niet zo interessant..
- SMS'jes worden in dagen ingedeeld...
--> Hopelijk is dat 'grouped messaging' wel uit te zetten, op de iPhone was dat echt 'n dikke fail namelijk
- Heeft nog wel enige moeite met het weergeven van Flash op grote Flashbases websites
- 5MP camera is redelijk goed (als er genoeg licht aanwezig is, zoals bij alle non-flash camera's)
- Je kunt de trackball gebruiken om tussen woorden te scrollen, of tussen letters
hahaha en toen was z'n batterij op... En zodoende: Dag 7 - Part III:
- AAAAYT, die gast stelt gewoon mijn vraag op 01:30
en de AF ziet er goed uit
- Je kan het woordenboek nieuwe woorden aanleren
- Geen enkel probleem gehad met de handset in de afgelopen week, geen freezes enzovoort
En hier nog 'n hele bunch foto's gemaakt met de HTC Hero!
- SMS'jes worden in dagen ingedeeld...
--> Hopelijk is dat 'grouped messaging' wel uit te zetten, op de iPhone was dat echt 'n dikke fail namelijk
- Heeft nog wel enige moeite met het weergeven van Flash op grote Flashbases websites
- 5MP camera is redelijk goed (als er genoeg licht aanwezig is, zoals bij alle non-flash camera's)
- Je kunt de trackball gebruiken om tussen woorden te scrollen, of tussen letters
hahaha en toen was z'n batterij op... En zodoende: Dag 7 - Part III:
- AAAAYT, die gast stelt gewoon mijn vraag op 01:30
- Je kan het woordenboek nieuwe woorden aanleren
- Geen enkel probleem gehad met de handset in de afgelopen week, geen freezes enzovoort
En hier nog 'n hele bunch foto's gemaakt met de HTC Hero!
[ Voor 25% gewijzigd door CLB op 12-07-2009 01:24 ]
Het "IM"-stijl SMS'en vond ik juist een groot pluspunt van de iPhone, het breekt het tijdperk van een SMS'je per dag waar je dat naar 1 persoon doet en dat je exact weet waarover het onderwerp ging. Nu heb ik een perfect overzicht, beter zou ik niet kunnen wensen eigenlijk.
Je merkt dat de telefoon af en toe moeite heeft, maar ik ben benieuwd of HTC de performance nog flink kan opkrikken met de nieuwe software (die morgen wordt geleverd en geinstalleerd op alle hero's).
Dank u niet goed genoeg gezocht blijkbaar.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Er is een handige manier om relevante topics te vinden en dat is klikken op het product htc hero (dat op nr 1 staat bij populaire producten) en dan klik je op de tab Nieuws, Meuk en Benchmarks en daarin kun je dus relevante forumtopics vinden.schnumi schreef op zondag 12 juli 2009 @ 11:01:
[...]
Dank u niet goed genoeg gezocht blijkbaar.Ben echt benieuwt naar dit toestel, zeker in vergelijking met mijn overleden SE G900 maar ik denk dat het een aardig stapje vooruit zal zijn.
Zijn er meer mensen die hun twijfels hebben bij de 528 mhz processor? in verhouding tot de meeste nieuwe smartphones nogal laag dunkt mij (3gs @ 600 mhz, samsung jet @ 800 mhz..)
En nog iets, uit wat ik tot nu toe op tweakers heb gelezen maak ik op dat applicaties alleen zijn te installeren op het interne geheugen (bij een niet geroot toestel). ik weet niet hoeveel ruimte een applicatie ongeveer inneemt maar gezien het beperkte interne geheugen zou ik hierover toch graag wat duidelijkheid hebben.
Is er overigens een reden voor, waarom apps niet op de sd kunnen worden gezet? weet niet hoe het zit met wegenkaarten, maar deze zou ik wel graag op mn sd hebben (GoPilot navigatie maakt gebruik van kaarten op het toestel ipv streaming).
En nog iets, uit wat ik tot nu toe op tweakers heb gelezen maak ik op dat applicaties alleen zijn te installeren op het interne geheugen (bij een niet geroot toestel). ik weet niet hoeveel ruimte een applicatie ongeveer inneemt maar gezien het beperkte interne geheugen zou ik hierover toch graag wat duidelijkheid hebben.
Is er overigens een reden voor, waarom apps niet op de sd kunnen worden gezet? weet niet hoe het zit met wegenkaarten, maar deze zou ik wel graag op mn sd hebben (GoPilot navigatie maakt gebruik van kaarten op het toestel ipv streaming).
Snelheid van 'n CPU zegt tegenwoordig niks meer, aangezien dit veel meer OS-based is...
Hoe groot 'n applicatie is, is op voorhand niet te zeggen.. Sommige zijn slechts 1MB, andere misschien 100.
Een reden zou kunnen zijn dat het toestel anders wat trager wordt, alhoewel me dat eigenlijk ook sterk lijkt.
Hoe groot 'n applicatie is, is op voorhand niet te zeggen.. Sommige zijn slechts 1MB, andere misschien 100.
Een reden zou kunnen zijn dat het toestel anders wat trager wordt, alhoewel me dat eigenlijk ook sterk lijkt.
iPhone 2G en 3G hebben 412MHz, meeste andere smartphones slechts 300MHz of minder. 500 en meer is gewoon leuk. Het ligt er toch 100% aan hoe goed de software is.
oké dat wist ik nietPhuncz schreef op zondag 12 juli 2009 @ 22:38:
iPhone 2G en 3G hebben 412MHz, meeste andere smartphones slechts 300MHz of minder. 500 en meer is gewoon leuk. Het ligt er toch 100% aan hoe goed de software is.
Daarbij kan je absoluut niet puur afgaan op de Mhz'en. Lees maar eens dit artikel door: Understanding the iPhone 3GS. De eerste blz. gaan volledig over mobiele (ARM) processoren
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Heb quasi gans het topic doorlezen, maar toch zit ik met een persoonlijke vraag. Weet iemand hoe goed de HTC hero gaat samenwerken met mac os x? Dan doel ik op synchroniseren van ical/address book/ (mss) iTunes. Indien hij hier geen problemen mee heeft, wordt deze mogelijk mijn aankoop boven de iPhone 3gs. Maar een goede werking met vermelde programma's is wel deels een must.
* nagasy zou hem toch stiekem kopen puur om er mee te prutsen. Maar kost jammergenoeg geld
.
* nagasy zou hem toch stiekem kopen puur om er mee te prutsen. Maar kost jammergenoeg geld
Battle.net: NagaByrd#2844
Dit topic is gesloten.
Let op:
Accessoires worden hier besproken, niet in dit topic.
Accessoires worden hier besproken, niet in dit topic.