Ik ervaar dat dus niet maar het zou kunnen omdat deze regio op Sassenheim zit ( Ziggo heeft 3 ontvangst stations en 3 regio stations en dan nog een zooi substations) Ziggo is natuurlijk een samenvoeging van Casema, Multikabel en Essent en hoe het met de bekabeling in de rest van het land zit weet ik niet.
In deze regio is alles glas tot wijk en straat nivo,ik zie in de Ziggo fora ook dingen waarvan ik denk,hier is dat echt niet ! Maar ik heb een eigen zaak gehad en kwam ook wel eens bij klanten waar alles perfect was en dan kom je kijken,overal dunne Gamma kabel,de coax mantels in de pluggen afgeknipt (men dacht dat het voor versteviging was) plastic "eitjes" (coax koppelstukjes) en rijgdozen zonder afsluitweerstanden, sommige Ziggo netwerken zijn 20 jaar geleden de grond in gegaan,vaak nog eigendom van gemeenten geweest,nergens retourgeschikte versterkertjes in een flat waar de ziggo kabel zo op het oude centrale antenne systeem is aangesloten.
Misschien heb ik gewoon wel mazzel dat het hier wel goed is.
Dat is natuurlijk ook een voordeel van XMS,niet alleen nieuwe technologie maar ook een relatief gezien heel nieuw netwerk t.o.v. wat er bij de concurrent in de grond zit en er is nog geen maatschappij geweest op xms na ( correct me if I am wrong) die tot en met in huis de aansluiting vernieuwd hebben,en dat Ziggo bij mij thuis goed is zegt natuurlijk absoluut niet dat Ziggo dan overal goed zou moeten zijn,sterker,ik ben ook realistisch genoeg om te zien dat dat niet zo is,maar ze zijn wel met vernieuwingen bezig en dat gaat razendsnel,maar ligt jouw thuiskabeltje ergens verzopen in een kuil tussen wijkkastje en je voordeur dan zal je zelfs daar niets van merken.
[
Voor 20% gewijzigd door
Nick39 op 11-02-2010 16:33
]