Hmmmmmmmm
Gisteren thuis gekomen, vrouw een beetje geirriteerd: internet was weg geweest. Gek genoeg 0.0 bericht op de site, ze had op eigen initiatief op haar mobieltje gekeken (zelf niet nagegaan).
Bij thuiskomst werkte alles weer, geen snelheids test gedaan; ik wist niet dat er een storing was.
Gezien we een nieuw IP hadden (???) liggen mijn servers ook even op hun gat (jammer, gezien het voice gedeelte van mijn server al live is!).
@Denan:
19:30, Gisteren, had ik niet veel tijd, excuses hier voor, ik zal wat beter testen van het weekend, echter ik wou dit even doen zodat ik nog feedback kon vragen als het niet werkte.
1) Mijn XMS ingelogged, de ipconfiguratie over genomen in mijn router die daar (mijn xms) staat voor fixed IP.
2) Actief gemaakt router gereboot.
3) Verbinding weg.
4) Glas modem (leiden, ik weet niet welk type ik heb) gereset.
5) router gereboot.
6) nog steeds geen verbinding.
Dit lijkt mij overeen te komen met wat je eerder aangaf over het type glasmodem, echter:
7) Router op DHCP gezet, gereboot, instant acces.
8 ) Afwijkend IP van mijn fixed IP zoals op Mijn XMS vermeld word.
Moet ik langer wachten met het glas modem uit te houden, of doe ik iets anders fout?
Ik neem hier even voorzichtig een aanname: Gezien ik niet het fixed IP adres krijg via DHCP, zal ik wel een fixed zelf in moeten stellen. Echter, dat lijkt geweigerd te worden.
Bedankt alvast.
@Yogoi:
Is er al nieuws over de uitkomst van de verloting van de 2 Animo 130 boxen? (mijn vrouw heeft veel hoop op TV in de slaapkamer

)
[
Voor 0% gewijzigd door
Darkangle op 13-11-2009 09:43
. Reden: 8 ) kan niet zonder spatie... ]