Men is er erg over te spreken geloof ik. Draai zelf al geruime tijd Roms van Enomther, die vind ik persoonlijk fijner werken, ieder zijn ding I guess. Zijn laatste Rom ben ik enorm over te spreken maar dit weekend komt er weer een nieuwere versie uit, die naar verluid weer een stuk sneller zal zijn. Je zou ook die kunnen proberen, kan me niet voorstellen dat die tegen gaat vallen

Hoe de nieuwste CM Roms zijn weet ik zelf dus niet.
Enige probleem wat ik momenteel met m'n phone heb is dat na verloop van tijd de sound-notification voor sms'jes het niet meer doet (na herstart wel weer). Of ligt dat aan ChompSMS?
Dit heb ik ook wel eens gehad ja, je hebt bij ChompSMS de ringtone nog op Default/Standaard staan of heb je handmatig er eentje toegewezen? Gebruik zelf Handcent SMS, vind die toch iets fijner dan ChompSMS.
Verder nog een goeie reden om CM te updaten?

Spelen? Rommelen? Beetje bij de tijd blijven?

CM's 4.04 vond ik toendertijd ook een bijzonder fijne Rom moet ik zeggen hoor. Snel, stabiel, alles draaide er op etc. Huidige Enomther/CM Roms doen hier echter niet voor onder, bieden wat meer leuke dingen (nieuwe Market en zo), dus een wissel zal weinig kwaad kunnen