Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom-ass
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 28-02 20:40
Woah, van de week mn magic ingeruild voor een desire s.
Uit de doos tethering, alle ruimte voor apps, enorme snelheid, geweldig!
Ondanks dat de nood erg laag is; jammer dat ie nog niet geroot is.

Aaanyway. Wat te doen meteen oude Magic? Op marktplaats met n beetje geluk nog €60 voor vangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _WgV_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-06 14:41

_WgV_

It's a magical world!

Tom-ass schreef op maandag 11 april 2011 @ 23:34:
Woah, van de week mn magic ingeruild voor een desire s.
Uit de doos tethering, alle ruimte voor apps, enorme snelheid, geweldig!
Ondanks dat de nood erg laag is; jammer dat ie nog niet geroot is.

Aaanyway. Wat te doen meteen oude Magic? Op marktplaats met n beetje geluk nog €60 voor vangen?
Ik bewaar hem als reserve en "mag kapot" telefoon voor uitgaan en sportactiviteiten.

#StopBurningStuff

Acties:
  • 0 Henk 'm!
_WgV_ schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 00:14:
Ik bewaar hem als reserve en "mag kapot" telefoon voor uitgaan en sportactiviteiten.
Same here. En af en toe een volgens de XDA-mensen "perfect soepel" lopende nieuwe GB Rom er op zetten om die vervolgens binnen een half uur met absurd hoge irritatie weer er af te knallen. Moet wel bezig blijven :)
<waar blijft die S2 dan! :( >

[ Voor 5% gewijzigd door Brad Pitt op 07-05-2011 09:05 ]

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Condor70
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 05-04 10:48
Welke Gingerbread roms hebben jullie tot nu toe geprobeerd en wat zijn de ervaringen?

ezGingerbread
COS-DS
Ginger yoshi
Nog meer?

(voorlopig nog op CM 6.1)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-04 12:52
ezGingerbread heb ik nog niet geprobeerd, maar ik prefereer GingerYoshi over COS-DS (Magic is ondertussen vervangen).

[ Voor 16% gewijzigd door Petervanakelyen op 11-05-2011 17:09 ]

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vanmorgen nog even de nieuwe GingerYoshi 1.1 geprobeerd, wederom trager dan stroop natuurlijk, ondanks alle euforische uitlatingen van de (fanboiz) op XDA. Meteen weer terug nu naar 5.08. En verder wachten op de S2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51488

Brad Pitt schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 12:38:
Vanmorgen nog even de nieuwe GingerYoshi 1.1 geprobeerd, wederom trager dan stroop natuurlijk, ondanks alle euforische uitlatingen van de (fanboiz) op XDA. Meteen weer terug nu naar 5.08. En verder wachten op de S2 :)
Alle goeie stappen gevolgd? Ikzelf run Ginger Yoshi 1.1 RC7 en loopt soepel als het maar kan en dit is de eerste keer dat ik root en een custom Rom heb geinstalleerd.

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 51488 op 18-05-2011 01:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Na twee jaar en honderden malen flashen neem ik aan dat dat wel goed is gegaan ja.
Ikzelf run Ginger Yoshi 1.1 RC7 en loopt soepel als het maar kan en dit is de eerste keer dat ik root en een custom Rom heb geinstalleerd.
Da's mooi :) Ik vond Cya5.08 vele malen sneller, zeker na een x-aantal uur gebruik. De huidige Galaxy S2 is echter weer ietsjes sneller dus zet gewoon lekker een Donut Rom er op en geef de Magic aan m'n moeder :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51488

Brad Pitt schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 12:21:
[...]

Na twee jaar en honderden malen flashen neem ik aan dat dat wel goed is gegaan ja.

[...]

Da's mooi :) Ik vond Cya5.08 vele malen sneller, zeker na een x-aantal uur gebruik. De huidige Galaxy S2 is echter weer ietsjes sneller dus zet gewoon lekker een Donut Rom er op en geef de Magic aan m'n moeder :P
Hmmm maakt geen reet uit hoe vaak je iets doet, fouten zullen altijd gemaakt worden. Loopt hartstikke soepel hier op MyTouch 3G (HTC Magic)

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 51488 op 20-05-2011 01:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 51488 schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 01:44:
Hmmm maakt geen reet uit hoe vaak je iets doet, fouten zullen altijd gemaakt worden. Loopt hartstikke soepel hier op MyTouch 3G (HTC Magic)
Met Compcache aan natuurlijk ook nog zeker hè? En bliiiijft soepel draaien, uur na uur, wat je ook opstart? Nou hartstikke mooi toch. Maar whatever ook, een Donut of Eclair Rom is gewoon soepeler. Maar ieder zijn ding hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siddler
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 09-06 10:39
Ik wil op mn HTC Magic nu eigelijk ook een custom rom gaan dragen. Ik vraag me alleen af of de batterijduur hiervan op vooruit of juist achteruit gaat. Momenteel vind ik dat ie al vrij snel leeg gaat, en ik wil dus niet dat dit nog (veel) sneller is.
Kan iemand dit voor me ophelderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerT
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-06 13:30
Meestal draait een costum rom op een hogere kloksnelheid.

Kijk anders eens op dealextreme of ebay, daar kan je wel nieuwe batterijen kopen voor de magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siddler
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 09-06 10:39
HammerT schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 16:15:
Meestal draait een costum rom op een hogere kloksnelheid.

Kijk anders eens op dealextreme of ebay, daar kan je wel nieuwe batterijen kopen voor de magic.
Ik heb momenteel een net nieuwe batterij van dealextreme erin zitten. Voor mijn gevoel is deze veel slechter als de originele batterij, ik denk dat ik daar de 3 dagen mee haalde. En nu haal ik met moeite 1,5 dag, en ik zit niet overdreven veel op 3G/wifi. Ik gebruik hem eigelijk alleen om te whatsappen en smsn.
Maar jij hebt dus ook geen idee hoeveel verschil er ongeveer in zal zitten? Anders wordt t gewoon proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killerbie
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01-10-2024
heb vandaag de htc magic van mijn vader ontvangen, deze was binnengegeven voor herstelling en hij had alreeds een nieuwe gsm gekocht. Kheb hirevoor een touch diamond gehad waarbij ik alwat ervaring had op XDA etc.

Deze gsm was volledig nieuw voor mij,na uren lezen en proberen alles te begrijpen heb ik een custom recovery en CM6 kunnen installeren, hierna een 'patc' voor de recovery, new radio en new boot kunnen onstalleren (met zeer veel trail and error!!)

Na 6h vechten met mijn magic en computer heb ik eindelijk mijn gewenste rom kunnen installeren (SFM1.2). Nu testen, maar alles lijkt goed te verlopen :)

nog mensen die gebruik maken van deze rom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerbruggeman
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-10-2024
Heb een 32B (Vodafone) en wil deze rooten voor mijn dochter met de SNELSTE rom voorhanden.
De telefoon is nu standaard en is niet vooruit te branden, ook niet met mem/app-managers...
Ik heb geen enkele ervaring met rooten van telefoons, dus alle tips zijn welkom,
thnx

Help Java!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
De laatste stable versie van Cyanogenmod (6.1) erop draaien lijkt me een goed idee dan...
Het is al een wat oudere versie, maar alle foutjes zijn er ook allang uitgehaald..

http://www.cyanogenmod.com/devices/htc-magic
Daar vind je alle informatie die je nodig hebt...Wiki / Downloads etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pathfinder2k
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 27-01 11:13

pathfinder2k

is hier...

Let wel, de magic is een eerste generatie Android toestel. Snel zoals je dat nu gewend bent zal hij nooit worden.
Pagina: 1 ... 20 21 Laatste

Let op:
Het posten van ervaringen mag in het algemene topic. Anders gaan de twee topics door elkaar lopen. Praat hier aub alleen over de beschikbare ROM's en het proces van het flashen van de ROM. Dan blijft het overzichtelijk voor iedereen :)