TWFpa2Vs schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 10:02:
bluetooth voicedaling werkt alleen als het scherm aanstaat, adresboek synchronisatie werkt niet juist met carkit, oproepinformatie komt niet door in de carkit. market hapert soms of herlaad meerdere keren.

Dat is inderdaad allemaal bekend, heeft op zich niets met 5.08 te maken maar is gewoon een < OS2.2 ding 

Oproepen kan ik wel gewoon zien op de carkit trouwens. Voicedial is eerste dat ik altijd uninstall dus geen idee. 
De Market op 5.08 draait hier perfect. Zou alleen al vanwege die reden terug willen 

I.i.g. terug naar de oude Market want die nieuwe vind ik op een low-end device als een Magic tegenwoordig is geen feest, traaaag.
Beiden ja 

Wat is juist het verschil tussen die twee?
Geen idee eigenlijk. De x.25 versie zal wel wat nieuwer zijn. Wat die "meer" doet weet ik niet 

Op mijn oude HTC TyTN II had de radio een behoorlijke invloed op de batterij (en de ontvangst). Is dat hier ook het geval?
Van wat je hier en daar leest is de batterij-duur er met de nieuwe Radio en Kernet niet op vooruit gegaan 

Ik lees ook dingen over extra geheugen dat met een andere radio versie vrijkomt, hoe zit dat juist?
Dat is dé reden om deze dingen te installeren ja. Dat beetje extra geheugen scheelt echt bakken.
En waarom kon ik alles zo gemakkelijk op XDA vinden voor mijn TyTN II en ben ik nu al 2 weken aan het zoeken naar de juiste combinatie van radio/kernel/spl/rom voor de Magic? 

Waarschijnlijk omdat er nogal wat versies zijn van de Magic? 

[
                        Voor 41% gewijzigd door
                                                     Brad Pitt                                                 op 02-03-2011 10:32
                                            ]