Knip
[ Voor 169% gewijzigd door Blubkens op 31-08-2020 22:37 ]
[ Voor 169% gewijzigd door Blubkens op 31-08-2020 22:37 ]
Nickname does not reflect reality
[ Voor 98% gewijzigd door Blubkens op 31-08-2020 22:38 ]
[ Voor 100% gewijzigd door Blubkens op 06-04-2021 13:51 ]
Is deze.Blubkens schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 11:58:
Nee deze heb ik nog niet geprobeerd. Ook heb ik hem nog niet gevonden
Geef die link is dan ga ik is wat research doen.
Auto-aanvullen is hier nog steeds Nederlands...De Taal is in te stellen op zijn nederlands alleen is het in autoaanvullen engels.
[ Voor 19% gewijzigd door Brad Pitt op 25-06-2009 13:01 ]
Zou het per ROM kunnen verschillen miss? Hangt er natuurlijk van af wat er als basis is genomen..Brad Pitt schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 12:59:
[...]
Auto-aanvullen is hier nog steeds Nederlands...
[ Voor 99% gewijzigd door Blubkens op 06-04-2021 13:51 ]
App zag er wel interessant uit en heb deze gisteren gedownload. Kreeg hem echter ook niet aan de praat, sterker nog, startte niet eens op... Kreeg met geen mogelijkheid BetterKeyboard naar voren, ook niet na de nodige instellingen te hebben gedaan. Maar weer gedeïnstalleerd dus. Dus ook hier op Ion no go...k7of9 schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 20:23:
The application BetterKeyboard (process com.betterandroid.betterkeyboard) has stopped unexpectedly. Please try again.[/i]
Iemand hetzelfde probleem en wellicht een oplossing?
Ik ben iig dus niet de enige dus het zal neem ik aan een algemeen probleem zijn. Hopen dat een update van de rom het probleem kan verhelpen want ik vind BetterKeyboard veruit de beste van alle opties.Brad Pitt schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 10:40:
[...]
App zag er wel interessant uit en heb deze gisteren gedownload. Kreeg hem echter ook niet aan de praat, sterker nog, startte niet eens op... Kreeg met geen mogelijkheid BetterKeyboard naar voren, ook niet na de nodige instellingen te hebben gedaan. Maar weer gedeïnstalleerd dus. Dus ook hier op Ion no go...
Is bij jou het autoaanvullen in smsen nu Engels of Nederlands? Hierin waren wat verschillen namelijk?ankhie schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 11:43:
Thanks voor deze geweldige guide. Heb nu de Google ION rom draaien. Helemaal geweldig dat het gelukt is.
Als ik een andere ROM wil installeren (bv superhero) hoef ik dan nu alleen maar te wipen en de update.zip te draaien of moet ik het complete stappenplan weer volgen?
De versie van Nk02 neem ik aan? Ik zag dat hij hier de Hero skin aan toe ging voegen? Draait die een beetje? En de verdere optimalisaties?Blubkens schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 11:43:
Vandaag de Google Ion R4 in handen gekregen.
Dit is nog wel een test versie maar kan ik hem alvast uit proberen
[ Voor 27% gewijzigd door Pizr op 27-06-2009 12:02 ]
[ Voor 100% gewijzigd door Blubkens op 06-04-2021 13:52 ]
Incl. die optie om auto-verbetering weer UIT te zetten?? Zo ja wil ik ook R4 er op hebbenBlubkens schreef op zondag 28 juni 2009 @ 10:07:
Met de nieuwe R4 heb ik nu auto anvullen nederlands weer
De Magic is een Sapphire. De Dream is de G1 Android.adgjm schreef op zondag 28 juni 2009 @ 16:54:
Op die website met links naar allerlei roms staat bij vrijwel elke rom als toestel 'Any HTC Dream'. Zijn deze dan ook beschikbaar voor de Magic of hoe moet ik het woord 'any' interpreteren?
Je kan ook de lite nemen die is totaal zonder apps en zonder skin. Ik ga ze allebei proberen laat wel ff weten welke beter werktk7of9 schreef op zondag 28 juni 2009 @ 17:07:
Is bij R4 die Hero skin optioneel of zit je eraan vast?
There is no art to find the minds construction in the face
[ Voor 99% gewijzigd door Blubkens op 06-04-2021 13:52 ]
[ Voor 154% gewijzigd door Blubkens op 06-04-2021 13:52 ]
[ Voor 100% gewijzigd door Blubkens op 06-04-2021 13:52 ]
Ideaaaal zeg, als je telefoon eenmaal geroot is hoef je alléén nog maar die zip op je SD te zetten en te renamen. Wipe, update, kláár! Drie minuten werk. Echt ideaal. Ik vind de Hero-look (nog) wel leuk. En die apps die er in staan zijn best okay. Uiteraard wel een paar deïnstalled (waaronder ook logischerwijs VoiceSearchBlubkens schreef op maandag 29 juni 2009 @ 09:20:
De R4 is nu ook officieel te downloaden.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=523971
[ Voor 27% gewijzigd door Brad Pitt op 29-06-2009 12:02 ]
Ik draai vista (x86).Blubkens schreef op maandag 29 juni 2009 @ 11:56:
[...]
De stap met die drivers gaat bij sommige nog wel is mis.
Voor mij weten was het fastboot, maar probeer het is wanneer die aangelosten is en zorg ervoor dat USB Debugging aanstaat!!
Welke windows heb je?
Die rom heb ik ook zien staan en spreekt mij ook er aan, alleen nog een kans gehad om het is een keer uit te proberen. Voor mijn weten is hij voor de G1 maar duurt niet lang voordat hij voor ons ook klaar gemaakt wordt.
[ Voor 125% gewijzigd door Blubkens op 06-04-2021 13:52 ]
[ Voor 169% gewijzigd door Blubkens op 06-04-2021 13:52 ]
Ah ok, thanks voor de infoMuppet schreef op maandag 29 juni 2009 @ 09:17:
[...]
Je kan ook de lite nemen die is totaal zonder apps en zonder skin.
[ Voor 100% gewijzigd door Blubkens op 06-04-2021 13:54 ]
had het gezien en hij is al uit, alleen afspelen van MP3's gaat niet helemaal super. Hij schijnt een stuk sneller te zijn dan die "leaks". Blijft beetje ruk op de Vodafone versie vanwege het geheugen geloof ik. Dus gebruik van Swapper is aan te raden. Alleen gaat je SD kaart dan wat minder lang mee. Maar die zijn ook niet belachelijk duur meer.Blubkens schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 11:01:
[...]
Gisteren is de HTC Hero build uitgekomen. Ontwikkelaars zijn vollop aan de gang om hem te fixen op je magic.
Dit is dus niet de SuperHerov2 maar de echte Hero
Dat heb ik dus niet iig ... alleen 1 a 2 sec w88 nadat je aan applicatie opent / sluit vind ik gewoon irritant. Dus daarom heb ik die Superhero er weer afgeknalt.Brad Pitt schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 11:06:
Swapper doet niéts voor de snelheid. Bijna na elke actie komt het HTC-logo in beeld en wordt de hele interface weer ingeladen. Dat is tot nu toe dé grootste bug/irritatie. Voor de rest is het té mooi voor woorden. Interactieve widgets, meer home-screens, multi-touch, werkelijk top.
Same here. Die gooi ik er nú dus ook weer op. Heb vandaag wel genoeg keren 30+ seconden zitten wachten na het afsluiten van een appBlubkens schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 14:04:
Ik ben nog steeds tevreden over de R4 ION Lite Rom.
Mja, weet zeker dat dat hier wel het geval was, al kan dat ook suggestief zijn geweest hoorHeb zojuist de overclock widgit geinstalleerd. Heb hem op scherm uit langzamer draaien. En in use op standaard. Vandaag in de oplader, even kijken of hij nu ook echt langer mee gaat.
[ Voor 99% gewijzigd door Blubkens op 06-04-2021 13:54 ]
Woow dat is goed nieuws, denk dat ik dit morgen eens ga proberen...Brad Pitt schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 10:25:
Als je de Hero Rom gebruikt maar in de toepassingslijst HTC Touchflo uitzet en de normale Startpagina weer activeert heb je wel de leuke goodies van de Hero (zoals browser met multi-touch en de supermooie bladwijzers, veel mooiere/leukere Personen-app etc.) plus extréme snelheid, zonder de traagheid van de Touchflo-interface. De mooie HTC-widgets werken dan uiteraard niet meer.
Minimaal even snel als de Ion Rom, zo niet nog sneller... Dus dát zou ik dan nog wel even proberen! Geen Swapper nodig, het OS keert altijd meteen weer naar de desktop zonder te wachten... Superblij mee!
Heb alleen een probleem met het slecht aankomen van SMS'jes dus dat is wel iets om rekening mee te houden.
Gewoon bij Toepassingen/beheer gaan, scrollen naar Touchflo, standaard waardes herstellen klikken. Heb mobiel nu niet bij me dus zal niet letterlijk zo zijn, maar wijst zich vanzelf, is een optie een paar naar onderen, als je het het ziet herken je het wel. Als je daarna op Home-toets drukt krijg je de vraag of je naar de Startpagina wilt of naar Touchflo, kies nu startpagina en álles gaat supersnel, met behoud van de goodiesBlubkens schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 14:46:
[...]
welke stappen voor touchflo disablen?
want als ik het verbuik bekijk wordt je nie vrolijk
[ Voor 100% gewijzigd door Blubkens op 06-04-2021 13:55 ]
Je moet doen wat je niet laten kunt, en laten wat je niet doen kunt.
[ Voor 151% gewijzigd door een moderator op 04-07-2009 13:33 ]
[ Voor 21% gewijzigd door RoD op 04-07-2009 13:32 ]
Dit had ik ook in eerste instantie en hoe ik het opgelost heb is het volgende. Ik heb USBDeview gedownload en alle drivers verwijderd die met mijn magic te maken hadden (uiteraard wanneer hij losgekoppeld was van de PC). Vervolgens toen ik hem weer aansloot kreeg ik de wizard weer en heb ik de drivers uit de SDK geinstalleerd. Daarna werkte het als een zonnetje.[b][message=32204680,noline]*knip eerste stuk* Ik heb wel geprobeerd om het in fastboot te starten, en dan kreeg ik wel de wizard nieuwe hardeware. Heb dus toen de driver geselecteerd en dat is goed gegaan. Nu heb ik ook bij apparaatbeheer een HTC Bootloader staan. Echter ik krijg nog steeds mijn apparaat niet te zien met "adb devices".. Niet in fastboot en niet als ik hem gewoon aansluit. Hebben jullie hier geen problemen mee? Of doe ik iets fout?
Gewoon de TouchFlo app uitzetten (Instellingen/Toepassingen beheren/ en dan van TouchFlo de Standaardwaarden wissen) en de UI weer laten verwijzen naar Startpagina. Dit kan in elke versie van de Hero Rom's.adgjm schreef op zaterdag 04 juli 2009 @ 13:16:
Heeft iemand een link naar die Hero-rom waarbij je de sense interface uit kunt zetten?
[ Voor 19% gewijzigd door Brad Pitt op 05-07-2009 11:33 ]
Bedankt voor de tip, goede tool!ankhie schreef op zondag 05 juli 2009 @ 09:56:
[...]
Dit had ik ook in eerste instantie en hoe ik het opgelost heb is het volgende. Ik heb USBDeview gedownload en alle drivers verwijderd die met mijn magic te maken hadden (uiteraard wanneer hij losgekoppeld was van de PC). Vervolgens toen ik hem weer aansloot kreeg ik de wizard weer en heb ik de drivers uit de SDK geinstalleerd. Daarna werkte het als een zonnetje.
Je moet doen wat je niet laten kunt, en laten wat je niet doen kunt.
[ Voor 100% gewijzigd door Blubkens op 06-04-2021 13:55 ]
Waar... is... die... link... dan!!!Blubkens schreef op maandag 06 juli 2009 @ 12:10:
Er schijnt weer een nieuwe Hero Rom te zijn die meer voor de Vodafone Magic gebruikers is gemaakt.
[ Voor 20% gewijzigd door Brad Pitt op 06-07-2009 16:10 ]
Snoep verstandig, verslind een Apple!
Anoniem: 307952
Dit dus.MHTC06 schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 12:17:
Welke ROM kan ik nou het beste installeren? Wat zijn van de verschillende roms de voor- en nadelen???
Heb je al een oplossing voor het probleem van geen smsjes ontvangen? Of althans, sommige niet? Gezien ik die rom ook geweldig vond, alleen wil ik wel al m'n smsjes draaien. Dus zit nu nog op de ION R4 Full rom, maar wil toch wel het liefst weer de Hero romBrad Pitt schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 14:24:
Zo, Rom 1.4 was ook niks voor mij, kon geen GMail en Hotmail instellen, niets, heel vaag. Nu 1.2 er weer op, die is zo goed als perfect (voor mij). Snel, stabiel, Multitouch, alles.
MHTC06, het is hier geen helpdesk. Doe aub zelf moeite voordat je hier wat komt vragen. Specifieke vragen over bepaalde ROM's mag, maar welke ROM je moet hebben moet je zelf bepalen.MHTC06 schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 12:17:
Welke ROM kan ik nou het beste installeren? Wat zijn van de verschillende roms de voor- en nadelen??? Ik wil in ieder geval een snellere rom dan de standaard. Daarnaast wil ik graag multitouch. Het gebruik van widges vind ik rtouwens ook wel erg fijn van de standaard rom... Gelet op mijn wensen, wat is voor mij de beste rom op dit moment???
Mijn dank is alvast groot voor de antwoorden!!
[ Voor 58% gewijzigd door RoD op 08-07-2009 13:10 ]
[ Voor 97% gewijzigd door RoD op 08-07-2009 15:39 ]
Nu weer even Rom 1.4 aan het proberen, GMail en Hotmail werken nu wel, moest handmatig een APN toevoegen, iets dat met vorige versies niet nodig was.MHTC06 schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 12:17:
Welke ROM kan ik nou het beste installeren?
Oh, ben as we speak de 1.4 nu aan het indelen en configgen. Zal mezelf zo een paar keer SMS'en, al komen die altijd wel aan irritant genoeg. Als je mij je gsm nummer DM't wil ik best wat SMSjes sturen (en andersom dan ook natuurlijkankhie schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 13:09:
Heb je al een oplossing voor het probleem van geen smsjes ontvangen? Of althans, sommige niet? Gezien ik die rom ook geweldig vond, alleen wil ik wel al m'n smsjes draaien. Dus zit nu nog op de ION R4 Full rom, maar wil toch wel het liefst weer de Hero rom
[ Voor 35% gewijzigd door Brad Pitt op 08-07-2009 17:17 ]
Alles werkt goed op de Hero ROM? (en snel?) Zonder nog eraan te prutsen...Brad Pitt schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 17:51:
Exchange staat er wel als losse optie bij tijdens de eerste boot maar ik gebruik dat niet, dus geen idee...
[afbeelding]
Ja bij mij doorliep hij de hele wizard, maar stopte helaas bij het moment supreme van finalizen ... even bladeren op XDA dan om te kijken of er iemand is die het gebruikt.Brad Pitt schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 17:51:
Exchange staat er wel als losse optie bij tijdens de eerste boot maar ik gebruik dat niet, dus geen idee...
[ Voor 25% gewijzigd door ankhie op 08-07-2009 20:01 ]
Er is hier nog steeds niet echt een antwoord op gegeven. Ik wil alleen een snellere ROM (dan de Vodafone ROM) en voor de rest wil ik automatisch updates krijgen van Google zoals dat nu ook het geval is. Ik wil niet steeds een nieuwe ROM erop gooien en 'opnieuw' beginnen op mn telefoon.ndsc schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 12:27:
Ik heb een HTC Magic van Vodafone (zoals vele hier) en zo ver ik weet is dit een branded ROM? Is het ook mogelijk om gewoon een "officiële" schone Google rom te installeren? Zonder al die root ongein. Zodat ik gewoon normaal de opeenvolgende updates van Google kan installeren zonder aan de slag te gaan met die tooltjes?
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 307952 op 08-07-2009 21:01 ]
Als ik verbinding maak met USB krijg ik NIET zo'n optie. Waar zit die optie??Homescreen->Druk op menu->Instellingen->Toepassingen->Ontwikkeling-> Vink USB-foutopsporing aan.
Maak nu verbinding via USB en selecteer Install from a list or specified location.
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
De Google Ion 4 Rom is wel degelijk sneller dan de standaard Vodafone Rom. Of die ook update weet ik niet, er zijn geen updates geweest sinds 1.5 hè...Anoniem: 307952 schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 20:51:
[...]
Er is hier nog steeds niet echt een antwoord op gegeven. Ik wil alleen een snellere ROM (dan de Vodafone ROM) en voor de rest wil ik automatisch updates krijgen van Google zoals dat nu ook het geval is. Ik wil niet steeds een nieuwe ROM erop gooien en 'opnieuw' beginnen op mn telefoon.
Iemand????
Staat ook al in dit topic genoemd. Je USB drivers zijn dan al geinstalleerd:spaceboy schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 20:57:
Ik wilde dit net gaan doen. Maar ik loop gelijk hier tegenaan:
[...]
Als ik verbinding maak met USB krijg ik NIET zo'n optie. Waar zit die optie??
[ Voor 21% gewijzigd door libero op 09-07-2009 20:41 ]
[ Voor 32% gewijzigd door libero op 09-07-2009 22:14 ]
Dat is zeker de eerste (paar) reboot(s) na de install zo ja. Hij is dan nogal bezig met de swapfile. Deze heb ik vandaag uit gezet en het draait allemaal stukken beter. Met de Rosie UI uit is deze Rom zeker niet (veel) trager dan de default Rom. Als je de snelste Rom zoekt zou ik de Google Ion er op zetten, die is op zéker sneller (maar dan heb je dus geen Multitouch en zo).libero schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 21:52:
ik heb de 1.4 fatality hero rom gepakt, ziet er mooi ut mar wel erg traaaaaag, veel trager dan de standaard vodafone rom heb ik het idee, ook met touchflo gereset...
Heb je met die Google ION(onbewerkte van de HTC site) ook Nederlands? Krijg je de updates als Cupcake, Donut enzo? En kun je nog altijd terug naar je Vodafone ROM (de officiële)?Brad Pitt schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 22:30:
[...]
Dat is zeker de eerste (paar) reboot(s) na de install zo ja. Hij is dan nogal bezig met de swapfile. Deze heb ik vandaag uit gezet en het draait allemaal stukken beter. Met de Rosie UI uit is deze Rom zeker niet (veel) trager dan de default Rom. Als je de snelste Rom zoekt zou ik de Google Ion er op zetten, die is op zéker sneller (maar dan heb je dus geen Multitouch en zo).
Had ik hier wel ja. Een andere gebruiker op dit forum zei echter dat hij het niet had geloof ik. Heb nu ook gewoon weer Nederlands met de Hero 1.4 Rom.Anoniem: 307952 schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 23:09:
Heb je met die Google ION(onbewerkte van de HTC site) ook Nederlands?
Geen idee... Cupcake werd meteen automatisch gedownload toen ik nog in de Vodafone store stond en het toestel voor het eerst aan zette... En een paar dagen erna dus die Google Ion er op gezet, en nu weer de Hero. Of deze automatisch updaten weet ik helaas niet...Krijg je de updates als Cupcake, Donut enzo?
Als je die back-upped of ergens kan downloaden vast wel ja. Was daar in het begin ook wel een beetje bang voor maar zal wel moeten kunnen denk ik. Heb nu alles veranderd, ook dat gare rode bootscherm, dus indien garantie nodig is zal er wel weer wat terug gezet moeten wordenEn kun je nog altijd terug naar je Vodafone ROM (de officiële)?
Voor een snellere telefoon is het een gokje waardBrad Pitt schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 23:40:
[...]
Had ik hier wel ja. Een andere gebruiker op dit forum zei echter dat hij het niet had geloof ik. Heb nu ook gewoon weer Nederlands met de Hero 1.4 Rom.
Maar die Google Ion is best vroeg gemaakt.. heeft ie dan nu wel standaard Cupcake als ik m van die site haal en installeer?[...]
Geen idee... Cupcake werd meteen automatisch gedownload toen ik nog in de Vodafone store stond en het toestel voor het eerst aan zette... En een paar dagen erna dus die Google Ion er op gezet, en nu weer de Hero. Of deze automatisch updaten weet ik helaas niet...
Even uitzoeken hoe je moet backuppen[...]
Als je die back-upped of ergens kan downloaden vast wel ja. Was daar in het begin ook wel een beetje bang voor maar zal wel moeten kunnen denk ik. Heb nu alles veranderd, ook dat gare rode bootscherm, dus indien garantie nodig is zal er wel weer wat terug gezet moeten wordenDenk wel dat dat goed komt hoor. Heb er op wat fora ook wel iets over gelezen. Vergeten toen meteen die Rom te downloaden, stom stom stom
Als ik hem/het weer tegen kom geef ik wel een gil.
Dát is die Rom zeer zeker ja...Anoniem: 307952 schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 23:56:
Voor een snellere telefoon is het een gokje waard
Heb nooit zelf de Rom geprobeerd van de HTC site hoor... Ik heb het dan over deze versie! R4 Lite deed het hier prima, tot nu toe (voor mij) de snelste Rom.Maar die Google Ion is best vroeg gemaakt.. heeft ie dan nu wel standaard Cupcake als ik m van die site haal en installeer?
[ Voor 13% gewijzigd door spaceboy op 10-07-2009 08:58 ]
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Anoniem: 307258
Da's wel erg uitgebreid. En iets als R4 (Lite) staat er niet bij.Anoniem: 307258 schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 12:18:
hier heb je een overzicht:
http://www.simonwalkerpho...on.asp?sortby=releasedate
staat trouwens gewoon in de ts
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq