“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”
-1 kan ik me dus goed voorstellen.
[ Voor 18% gewijzigd door Kixtart op 06-07-2009 15:53 ]
☻/
/▌
/ \
Het viel me alleen op dat er zo enorm veel -1's waren, terwijl l0calh0st wel gewoon allemaal 0'en kreeg. Maar ik zie dat er nu ook al wat meer 0'en gegeven zijn.
[ Voor 7% gewijzigd door Woy op 06-07-2009 16:19 ]
“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”
Beide reacties kunnen w.m.b. dus gewoon op 0 staan.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Neem deze post BWzes03 in 'nieuws: 'Nokia gaat Android-toestel uitbrengen' - update' die als On-topic wordt gemod, waarna vervolgens mijn reactie als Off-topic wordt gemod.
Tevens een andere post Laguna in 'nieuws: Ziggo CAM CI+-module voor hdtv's eind juli leverbaar' die als Off-topic wordt gemod, waarna de reactie op mijn post als On-topic wordt gemod.
Ik vind het maar vreemde praktijken.
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Misschien had je in jouw eigen post dat off-topic weg moeten laten. Op zich kunnen ze beide wel op +1.Laguna schreef op maandag 06 juli 2009 @ 18:47:
Af en toe wordt er niet bepaald consequent gemod zie ik.
Neem deze post BWzes03 in 'nieuws: 'Nokia gaat Android-toestel uitbrengen' - update' die als On-topic wordt gemod, waarna vervolgens mijn reactie als Off-topic wordt gemod.
Tevens een andere post Laguna in 'nieuws: Ziggo CAM CI+-module voor hdtv's eind juli leverbaar' die als Off-topic wordt gemod, waarna de reactie op mijn post als On-topic wordt gemod.
Ik vind het maar vreemde praktijken.
Ook die tweede van jou is gewoon on-topic en dus +1.
Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
[ Voor 10% gewijzigd door boe2 op 06-07-2009 21:38 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Howdy!
Eens, beide zijn nette +1's wat ik dan ook heb gegeven voor beide posts.Seraphyn schreef op maandag 06 juli 2009 @ 21:55:
Ik vind ze geen van beiden nou echt bijzonder interessant, ik zie trouwens niet in waarom iemand een 0 heeft gegeven voor SKiLLa's reactie. Voor mij zijn ze beiden gewoon een +1.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Ik ben degene die hem 0 heeft gegeven.Boeboe schreef op maandag 06 juli 2009 @ 21:37:
SKiLLa in 'nieuws: Telenet vernieuwt combinatie-abo's en verhoogt prijzen' staat op 0, maar hoort volgens mij toch op +2 thuis.
Waarom?
- De vergelijking naar Nederlandse prijzen is zinloos. Het gaat over een prijsverhoging van belgacom dat gerechtvaardigd is. Niet over het feit dat het in NL goedkoper is door veel meer concurrentie of gebruikers die verstandigere keuzes maken.
- Dat laatste stukje van de accept giro is wederom OOK NIET relevant. In de prijsverhoging staat niks uitgelegd over een evt meerprijs hiervan dus dat is onveranderd. Dus zinloos hier te vermelden.
- Zoals ik al had verwacht zouden er mensen komen die hier een +2 voor geven, puur omdat het wat grote tekst is dat indirect relevant lijkt, echter is het niets meer dan gebakken lucht.
Nou, dat moet je me toch eens uitleggen waarom je deze reactie slechter vind.Zeker omdat het een reactie is op three2five in 'nieuws: Telenet vernieuwt combinatie-abo's en verhoogt prijzen' die ook een +2 gekregen hebben en beide reacties samen goede argumenten geven. Als ik eerlijk moet zijn vind ik de reactie die op 0 staat eigenlijk van beter niveau dan degene die op +2 staat.
Ik heb deze een +2 gegeven omdat het een goede tekst is met argumenten en relevant! Het is een wonder
- Deze tekst legt uit waarom een prijsverhogig niet ongegrond is. Terwijl er in de topic alleen maar over ongegrond wordt besproken wat dus niet zo het geval is.
- Naast de verhoging van de abboprijs worden ook down/up snelheden geupload, dus tis niet allemaal slecht enz
- Deze reactie was eerder. De bovenste post is aan het uitmelken...
Als alles fout gaat: Reset.
Pjerry leest de les....
De laatste review: lensje
mjtdevries in 'nieuws: NSA bouwt groot rekencentrum dat 65 megawatt verstookt'
arjankoole in 'nieuws: NSA bouwt groot rekencentrum dat 65 megawatt verstookt'
junjur in 'nieuws: NSA bouwt groot rekencentrum dat 65 megawatt verstookt'
Vullisbak in 'nieuws: NSA bouwt groot rekencentrum dat 65 megawatt verstookt'
Lijkt mij gewoon een ordinaire flame naar Quickenborne. -1tje dus.
Howdy!
Hier ben ik het dus niet mee eens wat de +2 betreft, een +2 betekend dat het is beargumenteerd. Ik zie hier geen argument naar voren komen laat staan meer dan 2 feiten. Hij vertelt alleen één klein feit en daarna is de rest al eigen mening gebaseerd, dus een +1 van mij.
Deze reactie vind ik toch meer een +1 dan een +2. Er wordt niks toegevoegd.. geen interessante info.. wel netjes ontopic dat wel.RoD schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 00:19:
nieuws: NSA bouwt groot rekencentrum dat 65 megawatt verstookt heeft 0 (NUL) +2-moderaties. En dat op meer dan 50 reacties... Daar wordt echt veel te conservatief gemod. Deze mogen wmb best op +2:
arjankoole in 'nieuws: NSA bouwt groot rekencentrum dat 65 megawatt verstookt'
-1 vind ik wat te hard, maar die +1 vind ik ook te hoog. Ik hou het op een 0.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
Mag wmb op +2.
Verwijderd in 'nieuws: Jammie Thomas tekent beroep aan tegen boete van 1,92 miljoen'
Idem.
[ Voor 33% gewijzigd door RoD op 07-07-2009 10:18 ]
De referentie naar:Cloud schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 10:05:
[...]
-1 vind ik wat te hard, maar die +1 vind ik ook te hoog. Ik hou het op een 0.
lijkt mij ongewenst en volgens de moderatie faq hoort ie dan op -1.zo'n kleine gesnorde huisschilder
laat niets aan onduidelijkheid te wensen over. Een -1 en een modbreak mijnerzijds.Oostenrijkers u kent ze wel, die lui die zo'n kleine gesnorde huisschilder voortbrachten
Dat soort generaliseren doen ze maar in NSTM
[ Voor 21% gewijzigd door Delerium op 07-07-2009 10:29 ]
Duidelijk voorbeeld van mensen die het topic niet meer zien en gewoon maar onzinnig gaan reageren of het nou wel of niet efficiënt is. Daarom geef ik de volgende reacties -1:
unglaublich in 'nieuws: NSA bouwt groot rekencentrum dat 65 megawatt verstookt' - Zinloos / Onjuist
BobV in 'nieuws: NSA bouwt groot rekencentrum dat 65 megawatt verstookt' - Zinloos
Pmf1971 in 'nieuws: NSA bouwt groot rekencentrum dat 65 megawatt verstookt' - Zwaar offtopic
bbob in 'nieuws: NSA bouwt groot rekencentrum dat 65 megawatt verstookt' - Idem
bbob in 'nieuws: NSA bouwt groot rekencentrum dat 65 megawatt verstookt' - Vermoeiend
kunnen in 'nieuws: NSA bouwt groot rekencentrum dat 65 megawatt verstookt' - We hebben het nu niet over het feit of het wel allemaal efficiënt is.. is al genoeg kenbaar gemaakt... >:
Verwijderd in 'nieuws: NSA bouwt groot rekencentrum dat 65 megawatt verstookt' - Kom dan met argumenten... + offtopic
Daarnaast nog een aantal nulletjes:
Sunbeam-tech in 'nieuws: NSA bouwt groot rekencentrum dat 65 megawatt verstookt' - Jouw PC en zijn verbruik zijn offtopic
The mindkiller in 'nieuws: NSA bouwt groot rekencentrum dat 65 megawatt verstookt' - Al Gore heeft niks met NSA te maken
Niemand_Anders in 'nieuws: NSA bouwt groot rekencentrum dat 65 megawatt verstookt' - Bijna een +1, als het iets minder offtopic was
deze mag van mij naar +2:
Wim-Bart in 'nieuws: NSA bouwt groot rekencentrum dat 65 megawatt verstookt'
Mensen hebben het alleen maar over texas terwijl het in UTAH komt... wat is dit nou... +2 informatief!
Die laatste reply is absoluut geen +2. Het staat gewoon in het artikel en bevat daarnaast geen enkel inhoudelijk punt. Ik heb er een 0 voor gegeven.
Net te laat.
Zou niet weten waarom de eerste 6 reacties naar de -1 zouden moeten. Mogen dan wel wat offtopic zijn maar kunnen prima op 0.
De reactie van 'Wim-Bart' zie ook niet meer in dan een 0. Als hij dat 'schaapjes gedoe' achterwege had gelaten had ik er nog een +1 aan gegeven.
[ Voor 4% gewijzigd door pcgek op 07-07-2009 11:12 ]
Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.
Waarom:
even voor de mensen die een stopcontact hebben met een gaatje: Dit gaat waarschijnlijk niet (goed) werken hoor. Dus wie heeft nou gamma stopcontactdozen nodig
is toch ook een zinloze reactie? Gaan we dadelijk voor iedere brander een mededeling krijgen. Deze branders werken hier niet zinvol mee als je niet de bijbehorende soft/firmware installeert!
Krijgt -1, vind ik wel een 0 offtopic waard omdat het nuttige informatie is mbt tot spelling.
☻/
/▌
/ \
Indien een taalfout de inhoud van een reactie onjuist beinvloed (accuduur - dure accu) en de taalfout is niet voor de hand liggend dan is een 0 of zelfs een +1 verdedigbaar, maar die situaties doen zich zelden voor.
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Overigens heeft ie wel volkomen gelijk.
Je bedoeld flaming?botoo schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 12:45:
Wmb krijgen alle taalpuristen in principe een -1. Indien iemand zich geroepen voelt om grammaticale verbeteringen aan te brengen kan 'ie beter naar een taalpuristensite gaan. Op T.net verstoort het slechts de leesbaarheid van de threads en is storend belerend (soms zelfs zuiver flamend) naar je medetweaker toe.
Indien een taalfout de inhoud van een reactie onjuist beinvloed (accuduur - dure accu) en de taalfout is niet voor de hand liggend dan is een 0 of zelfs een +1 verdedigbaar, maar die situaties doen zich zelden voor.
Sorry, moest even

Ik vind het ook een -1. Taalfouten dien je niet zo naar voren te brengen anders konden we net zo goed het forum hierover verwijderen.
Mag je daar ook taalfouten melden in reacties?
edit:
Volgens mij niet dusWat we niet in dit topic willen zien
* Opmerkingen over de inhoud van de teksten;
* Suggesties voor een andere stijl of alternatieve manier van schrijven;
* Opmerkingen over plaatjes;
* Fouten in teksten die niet van de redactie komen (alle statische teksten, bijvoorbeeld op het inlogscherm, indexpagina van de pricewatch, et cetera).
[ Voor 70% gewijzigd door Soldaatje op 07-07-2009 13:09 ]
Gallery pagina!Soldaatje schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 13:03:
Maar dat forum gaat toch alleen over taalfouten die in artikelen staan?
Mag je daar ook taalfouten melden in reacties?
edit:
[...]
Volgens mij niet dus
- gallery
- DM
- ignore
Waar de laatste eigenlijk gewoon de beste optie is, want de meeste zitten er niet op te wachten
(denk ook vooral niet in gallery, want dan is het gelijk weer zo publiekelijk)
[ Voor 19% gewijzigd door Kixtart op 07-07-2009 13:19 ]
☻/
/▌
/ \
Engelse werkwoorden mag je in de Nederlandse taal gebruiken mits je ze op de Nederlandse manier vervoegd. In het geval van to flame:TGoC schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 13:01:
[...]
Je bedoeld flaming?Of gaan we nu het NL en EN samenvoegen
Sorry, moest even
Infinitief: | flamen |
---|---|
Stam: | flame (de laatste e moet blijven staan voor de uitspraak) |
Tegenwoordige tijd: | ik flame jij flamet hij flamet wij flamen jullie flamen zij flamen |
Verleden tijd: | ik flamede jij flamede hij flamede wij flameden jullie flameden zij flameden (stam eindigt op een m-klank, m zit niet in 't kofschip, dus een d) |
Voltooid deelwoord: | geflamed (zie 't kofschip regel hierboven) |
Onvoltooid deelwoord: | flamend (infinitief+d) |
Exercise:
Probeer to delete op Nederlandse wijze te vervoegen
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Maar aan de andere kant vind ik het juist weer irritant als mensen spelfouten maken. Boss brengt het nog op een aardige manier en geeft hem een grappige tip. Ik vind zijn post daarom zeker een 0 waard en geen -1RoD schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 13:19:
Ik vind het uberhaubt ongewenst om mensen erop aan te spreken. Ik kan me voorstellen dat een hoop mensen het irritant vinden, ook op de gallerypagina. Als het echt dramatisch of onleesbaar is, meldt het aan een PowerMod/forum-mod (afhankelijk waarvan het staat). Dan kan een user er eventueel op aangesproken worden. Voor de rest vind ik het persoonlijk niet gewenst om mensen er op aan te gaan spreken. Het levert alleen maar irritatie op.
I Stand correctedRayNbow schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 13:34:
[...]
Engelse werkwoorden mag je in de Nederlandse taal gebruiken mits je ze op de Nederlandse manier vervoegd. In het geval van to flame:
Infinitief: flamen Stam: flame
(de laatste e moet blijven staan voor de uitspraak)Tegenwoordige tijd: ik flame
jij flamet
hij flamet
wij flamen
jullie flamen
zij flamen
Verleden tijd: ik flamede
jij flamede
hij flamede
wij flameden
jullie flameden
zij flameden
(stam eindigt op een m-klank, m zit niet in 't kofschip, dus een d)
Voltooid deelwoord: geflamed
(zie 't kofschip regel hierboven)
Onvoltooid deelwoord: flamend
(infinitief+d)
Exercise:
Probeer to delete op Nederlandse wijze te vervoegen.

Wordt het geen tijd om met deze flauwe kul te stoppen?
Volgens mij voldoet deze reactie Rockvee2 in 'nieuws: Japans basisstation mailt ouders als kind thuiskomt' aan alle definities van een FiPo.
/edit
Gaat lekker daar, hier weer een absoluut "nutteloze opmerking" over in zijn ogen een nutteloos Japans apparaat. Verwijderd in 'nieuws: Japans basisstation mailt ouders als kind thuiskomt' -1 wmb.
[ Voor 25% gewijzigd door Pjerry op 07-07-2009 22:11 ]
Pjerry leest de les....
Kan iemand mij vertellen waarom dit een +1 waard is?
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Verwijderd in 'nieuws: Spaanse rechter: geen copyright-inbreuk bij niet-commercieel p2p-gebruik'
Iemand maakt een redelijk onschuldige opmerking die best binnen het topic past maar deze reactie als antwoord daarop vind ik gewoon volledig over de schreef gaan. 0 is dan ook echt veel te hoog!
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
In het geval van 'accu duur' vind ik het juist verwarrend en is de reactie dus behulpzaam. Daarom heb ik ook een 0 gegeven.botoo schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 12:45:
Persoonlijk vind ik taalfouten erg storend voor de leesbaarheid, en al helemaal op de frontpage. Van mensen die foutloos kunnen programmeren zou je toch verwachten dat ze wat simpele spellingsregeltjes ook beheersen.botoo schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 12:45:
Indien iemand zich geroepen voelt om grammaticale verbeteringen aan te brengen kan 'ie beter naar een taalpuristensite gaan. Op T.net verstoort het slechts de leesbaarheid van de threads en is storend belerend (soms zelfs zuiver flamend) naar je medetweaker toe.
Tja ik vind taalfouten ook storend en soms helpen ze zelfs de leesbaarheid om zeep, maar ik ga niet mensen publiekelijk om hun fouten affakkelen. Dat is niet nodig en niet gewenst.torp schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 16:45:
[...]
Persoonlijk vind ik taalfouten erg storend voor de leesbaarheid, en al helemaal op de frontpage. Van mensen die foutloos kunnen programmeren zou je toch verwachten dat ze wat simpele spellingsregeltjes ook beheersen.
Overigens bestaan er geen mensen die foutloos kunnen programmeren.
[ Voor 11% gewijzigd door Cloud op 08-07-2009 17:10 ]
Dat is in het besproken geval ook niet aan de hand.Cloud schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 16:55:
maar ik ga niet mensen publiekelijk om hun fouten affakkelen. Dat is niet nodig en niet gewenst.
[ Voor 4% gewijzigd door torp op 08-07-2009 17:06 ]
En we hebben het nog altijd over Boss in 'nieuws: Sony kondigt Vaio W-netbook aan - update' neem ik aan.
[ Voor 43% gewijzigd door Dirk op 08-07-2009 17:14 ]
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
☻/
/▌
/ \
Dirk schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 17:13:
Ik vind de manier van brengen daar lomp en onvriendelijk
Interessant hoe de meningen hierover verschillen. DirkW, ik snap niet hoe je de reactie van Boss lomp en onvriendelijk kunt vinden.Kixtart schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 17:17:
Op een grappige manier gebracht.
Omdat je toch in principe iemand publiekelijk voor paal zet.DirkW, ik snap niet hoe je de reactie van Boss lomp en onvriendelijk kunt vinden.
[ Voor 25% gewijzigd door Kixtart op 08-07-2009 17:26 ]
☻/
/▌
/ \
Tuurlijk, maar ik snap ECHT niet hoe je die opmerking van Boss als lomp en onvriendelijk kunt lezen...Kixtart schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 17:26:
Niemand zegt dat we allemaal dezelfde mening moeten hebben.
Lijkt me een typische kort lontje-reactie om meteen het gevoel te hebben dat je voor paal bent gezet. Is het zo erg om iets bij te leren? Ik zie het als behulpzaam.Kixtart schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 17:26:
Omdat je toch in principe iemand publiekelijk voor paal zet.
Verwijderd
Weet ik niet zo... Hoewel het een nogal felle manier van verwoorden is, geeft zijn reactie perfect de absurditeit van die 'onschuldige opmerking' aan. En aangezien die onschuldige opmerking wel de typische gedachtegang is van de downloaders, is het toch wel degelijk heel on-topic en relevant.k1n8fisher schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 12:41:
Hier een 0 aan geven is imho te hoog:
Verwijderd in 'nieuws: Spaanse rechter: geen copyright-inbreuk bij niet-commercieel p2p-gebruik'
Iemand maakt een redelijk onschuldige opmerking die best binnen het topic past maar deze reactie als antwoord daarop vind ik gewoon volledig over de schreef gaan. 0 is dan ook echt veel te hoog!
Een aftrek kan ik me iets van voorstellen, maar -1 vind ik onrechtvaardig. Juist in dit soort situaties, waar mensen lekker hun kop in het zand stoppen, is het soms nodig iets harder uit de hoek te komen.
ik vind juist de vergelijking met verkrachting, waarbij een persoon wel heel erg in de grond wordt getrapt, wel heel erg ver gaan. Persoonlijk zou ik graag een -2 uitdelen voor zulke opmerkingen. Dat kan ik niet en ik snap best dat dit misschien een beetje overtrokken is maar van alle analogieën die ik voorbij heb zien komen is dit wel een van de ergsten.Verwijderd schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 18:49:
[...]
Weet ik niet zo... Hoewel het een nogal felle manier van verwoorden is, geeft zijn reactie perfect de absurditeit van die 'onschuldige opmerking' aan. En aangezien die onschuldige opmerking wel de typische gedachtegang is van de downloaders, is het toch wel degelijk heel on-topic en relevant.
Een aftrek kan ik me iets van voorstellen, maar -1 vind ik onrechtvaardig. Juist in dit soort situaties, waar mensen lekker hun kop in het zand stoppen, is het soms nodig iets harder uit de hoek te komen.
Die opmerking waar hij op reageert is trouwens wel een opmerking die een hoop artiesten zelf ook maken. Die weten ook wel dat als hun muziek meer wordt gedownload het dus ook enorm populair is.
Zo waren er in de jaren 1980 bootleg hitlijsten waaraan een artiest ook zijn populariteit kon afmeten. Sommigen verzamelden zelfs alle bootlegs die er van hun verschenen.
Zo absurd is die opmerking dus helemaal niet gezien het feit dat deze uiteindelijk vanuit de industrie zelf afkomstig is.
Deze reactie mag, wmb, door de aanvulling/update omhoog worden getild naar +3 omdat dit een aanvulling is op het artikel wat voor iedereen die dit betreft ook zeer belangrijk is om te weten!
[ Voor 8% gewijzigd door TheCapK op 08-07-2009 20:13 ]
Zwaar overdreven vergelijkingen vind ik niet kunnen. Of dat nou een misdrijf uit WOII is (waar bijna iedereen begint te schreeuwen), of zoals hier, een verkrachting, wat een vele malen zwaarder misdrijf is dan het mogelijke misdrijf waarmee vergeleken wordt. Je zou de discussie winnen omdat in het nieuwe geval de lezer wel moet toestemmen, terwijl de situaties totaal niet vergelijkbaar zijn. Het is dus gewoon een drogreden.Verwijderd schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 18:49:
[...]
Weet ik niet zo... Hoewel het een nogal felle manier van verwoorden is, geeft zijn reactie perfect de absurditeit van die 'onschuldige opmerking' aan. En aangezien die onschuldige opmerking wel de typische gedachtegang is van de downloaders, is het toch wel degelijk heel on-topic en relevant.
Het enige wat je met een dergelijk argument kunt is de discussie doodgooien, iets nuttigs levert het niet op.
Ik heb hem een 0 gegeven. Voor het punt dat hij aanhaalt is het zeker on topic +1, maar de laatste zin maakt er voor mij een 0 van. Ik zie net dat er echter +3 voor gegeven is, vermoed dat dat in ieder geval iets te hoog is.
Verwijderd
Verwijderd in 'nieuws: Franse Senaat neemt nieuwe versie 'three-strikes'-wet aan'
Deze is nou gewaardeerd als off-topic, maar da's imho niet terecht. Zeker als je de daarvoor gemaakte reacties & discussie volgt. Deze post is een duidelijk relevant antwoord op de discussie, en ook nog eens on-topic op het hoofd-onderwerp. Het kan zijn dat je het er niet mee eens bent, maar het moderatie-systeem heeft niet als doel om te stemmen of je het ergens mee eens bent
* Delerium waagt er zowaar een +2 aan
Verwijderd
THXDelerium schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 14:05:
An sich geen beroerde post.
* Delerium waagt er zowaar een +2 aan
La majestueuse égalité des lois, qui interdit au riche comme au pauvre de coucher sous les ponts, de mendier dans les rues et de voler du pain. - Anatole France
Het is gewoon jammer dat hij zijn eigen reactie gaat hergebruiken om direct "aan te vallen" op iemand die hem meer inzicht probeert te geven. Ik vind het daarom wel een -1 waard eigenlijkSpheroid schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 14:48:
Wolthuis87 in Werkgroep auteursrecht wijst rectificatie-eis Mininova af schrijft een ontopic post, maar eindigt een edit met een vrij lullige opmerking naar de reactie op zijn post. Ik heb een -1 gegeven, maar vraag me af of dat te streng is of niet?
* Manuel neemt een schop en gooit er ook een -1 bij en toen stond die op een -1Dirk schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 14:53:
Op de man spelen is not-done. Ook -1 van mij dus.
Maar goed..
Hieronder staan er nog een paar die van mij wel een nulletje verdienen:
Verwijderd in 'nieuws: Franse Senaat neemt nieuwe versie 'three-strikes'-wet aan' - Off-topic maar niet zwaar genoeg voor een -1
marking in 'nieuws: Franse Senaat neemt nieuwe versie 'three-strikes'-wet aan' - Wat is hier zo aan beargumenteerd?
Verwijderd in 'nieuws: Franse Senaat neemt nieuwe versie 'three-strikes'-wet aan' - Ik vind het niet meer waard dan een 0, hij beargumenteert namelijks niets..
orca in 'nieuws: Franse Senaat neemt nieuwe versie 'three-strikes'-wet aan' - Onjuistheden, het kan wat muggezifterig overkomen maar goed..
Brummetje in 'nieuws: Belgische overheid legt dure sms-diensten aan banden' - Geen meerwaarde, alleen mening zonder argument
Dit waren ze eerst wel eens weer. Zal vanavond eens wat meer posten.
[ Voor 0% gewijzigd door Manuel op 09-07-2009 15:38 . Reden: BB-Tag vergeten ]
heb ik een -1 aan gegeven, die eerste en tweede zin zijn erg aanvallend. Daarna wordt het 0 gehalte hoger.
En deze een +2 hollandismad in 'nieuws: Franse Senaat neemt nieuwe versie 'three-strikes'-wet aan'
wel weinig eigen tekst maar wel de moeite gedaan om het geheel te onderbouwen.
♥ Klik hier ! | Mijn V&A advertenties | Join het DPC Whatpulse team♥
Verwijderd
Hoezo zijn de situaties niet vergelijkbaar? De ernst van de situatie is natuurlijk compleet anders, maar de gevolgde logica niet! Juist daarom is de vergelijking zo krachtig.Dirk schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 20:20:
[...]
Zwaar overdreven vergelijkingen vind ik niet kunnen. Of dat nou een misdrijf uit WOII is (waar bijna iedereen begint te schreeuwen), of zoals hier, een verkrachting, wat een vele malen zwaarder misdrijf is dan het mogelijke misdrijf waarmee vergeleken wordt. Je zou de discussie winnen omdat in het nieuwe geval de lezer wel moet toestemmen, terwijl de situaties totaal niet vergelijkbaar zijn. Het is dus gewoon een drogreden.
Had je het wel acceptabel gevonden wanneer er ongewenste intimiteiten had gestaan, i.p.v. verkrachting?
Ik vind dit dus totaal geen -1 waard, hij mag misschien feitelijke onjuistheden vertellen maar die gaan we niet afstraffen met een -1 lijkt me? Hij zegt in mijn ogen bijna hetzelfde wat ik ook denk alleen dan iets anders verwoord. Ik geef deze voor de moeite toch maar een 0..HeyDude schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 15:46:
Hier piratepraat in 'nieuws: Franse Senaat neemt nieuwe versie 'three-strikes'-wet aan'
heb ik een -1 aan gegeven, die eerste en tweede zin zijn erg aanvallend. Daarna wordt het 0 gehalte hoger.
Alles wat hoger is dan de 0 is wat mij betreft puur mismodden, vooral hoe hij die laatste zin aanhaalt. Er mag wel eens naar die mensen gekeken worden die daar nou een +3 op hebben gezetBramBo schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 13:35:
Wat te doen met Verwijderd in 'nieuws: Werkgroep auteursrecht wijst rectificatie-eis Mininova af'
Ik heb hem een 0 gegeven. Voor het punt dat hij aanhaalt is het zeker on topic +1, maar de laatste zin maakt er voor mij een 0 van. Ik zie net dat er echter +3 voor gegeven is, vermoed dat dat in ieder geval iets te hoog is.
[ Voor 34% gewijzigd door Manuel op 09-07-2009 16:09 . Reden: Added something :) ]
Ik ga geen onvergelijkbare zaken vergelijken. De diefstal van intellectueel eigendom is niet vergelijkbaar met de aantasting van de menselijke waarde. De gevoelswaarde is totaal anders, dus de te volgens logica ook.Verwijderd schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 15:56:
[...]
Hoezo zijn de situaties niet vergelijkbaar? De ernst van de situatie is natuurlijk compleet anders, maar de gevolgde logica niet! Juist daarom is de vergelijking zo krachtig.
Had je het wel acceptabel gevonden wanneer er ongewenste intimiteiten had gestaan, i.p.v. verkrachting?
Ik blijf er dus bij dat het een drogredenatie is om een dergelijke hyperbool te gebruiken.
Ranten op het kabinet met termen als 'bakellende' vind ik toch echt not-done.Manueltje22 schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 16:07:
Ik vind dit dus totaal geen -1 waard, hij mag misschien feitelijke onjuistheden vertellen maar die gaan we niet afstraffen met een -1 lijkt me? Hij zegt in mijn ogen bijna hetzelfde wat ik ook denk alleen dan iets anders verwoord. Ik geef deze voor de moeite toch maar een 0..
[ Voor 65% gewijzigd door Dirk op 09-07-2009 16:12 ]
(Hmmz, heb daar overheen gelezen..)Dirk schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 16:09:
Ranten op het kabinet met termen als 'bakellende' vind ik toch echt not-done.
Maar eensch, dan verander ik mijn score voor hem speciaal naar een -1tje.
Ty voor het even zeggen (ondertussen ga ik weer eens verder lezen
Twee dingen. Ten eerste: wat bedoel je met "ranten"?Dirk schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 16:09:
[...]
Ik ga geen onvergelijkbare zaken vergelijken. De diefstal van intellectueel eigendom is niet vergelijkbaar met de aantasting van de menselijke waarde. De gevoelswaarde is totaal anders, dus de te volgens logica ook.
Ik blijf er dus bij dat het een drogredenatie is om een dergelijke hyperbool te gebruiken.
[...]
Daarnaast vraag ik mij af waarom iemand niet zijn politieke voorkeur mag uiten in zijn reactie? Want dat is in feiten wat hij doet en jouw moderatie-reactie doet lijken alsof jij het dus niet eens bent met die mening.
[ Voor 0% gewijzigd door Robino op 10-07-2009 10:38 . Reden: 'is' toegevoegd aan eerste alinea ]
Net als alle pun op Microsoft (micro$ux en whatever) niet echt gewenst zijn is dit dat imho ook. Als de premier een eikel vind, of zijn kabinet incompetent, maar dat kun je ook nornaal opschrijven.Rave17 schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 16:28:
[...]
Daarnaast vraag ik mij af waarom iemand niet zijn politieke voorkeur mag uiten in zijn reactie? Want dat is in feiten wat hij doet en jouw moderatie-reactie doet lijken alsof jij het dus niet eens bent met die mening.
La majestueuse égalité des lois, qui interdit au riche comme au pauvre de coucher sous les ponts, de mendier dans les rues et de voler du pain. - Anatole France
Ik lig er niet wakker van maar als we toch bezig zijn, heeft deze nog wat nodig naar -1:Dirk schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 16:09:
[...]
Ondertussen heeft deze post 27x een -1, 13 keer 0 en ook nog 6x +1
eindscore 0,5 ...
♥ Klik hier ! | Mijn V&A advertenties | Join het DPC Whatpulse team♥
-=bas=- in 'nieuws: EC: jongeren laten betalen voor content heeft hoogste prioriteit' - Iemand die een +3 hiervoor geeft mag wel eens nader worden onderzocht.. Meer dan een -1 wegens trollen is het niet waard..
Stoney3K in 'nieuws: EC: jongeren laten betalen voor content heeft hoogste prioriteit' - Ik begrijp niet wat hier nou zo informatief aan is, als ik het zo lees geef ik hem een +1, hij doet alleen een suggestie, dus waarom informatief..
arjankoole in 'nieuws: EC: jongeren laten betalen voor content heeft hoogste prioriteit' - Geen argument aan bod gekomen, geen +2 van mij..
miw in 'nieuws: EC: jongeren laten betalen voor content heeft hoogste prioriteit' - Een +3 voor dit?
Mutatie in 'nieuws: EC: jongeren laten betalen voor content heeft hoogste prioriteit' - Uhu een +2, sure...
Dimby in 'nieuws: EC: jongeren laten betalen voor content heeft hoogste prioriteit'
Mortis__Rigor in 'nieuws: EC: jongeren laten betalen voor content heeft hoogste prioriteit' - Leuke opmerking, maar geen +2 waard..
Verwijderd in 'nieuws: EC: jongeren laten betalen voor content heeft hoogste prioriteit' - Sorry dat ik het zeg, maar iemand even leuke zinnen in het rond te gooien als: "Politici zijn echt wel de dom/stom-ste mensen op aarde.", had hij van mij allang een -2 gekregen..
Faust in 'nieuws: EC: jongeren laten betalen voor content heeft hoogste prioriteit' - Een gevoellig onderwerp voor meneer Faust, maar dat neemt niet weg dat die met ziektes moet gaan spotten..
Shinzok in 'nieuws: EC: jongeren laten betalen voor content heeft hoogste prioriteit' - Heeft een +2 wegens een lang verhaal.. Maximaal een +1 als je het mij vraagt..
Ik zal vanmiddag eens verder gaan..
Maar mijn reactie in het begin niet? : vgroenewold in 'nieuws: Panasonic introduceert hd-camcorder met 240GB-harddisk'
Verwijderd
Zelfs de meest goedwillige mod zou hier niet meer dan 0 in mogen zien... Maar er staan ook stapels +1's...Manueltje22 schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 07:00:
w00t, het is weer eens moderatie-nacht en heb meteen al mijn eerste aan de hengel hangen..
-=bas=- in 'nieuws: EC: jongeren laten betalen voor content heeft hoogste prioriteit' - Iemand die een +3 hiervoor geeft mag wel eens nader worden onderzocht.. Meer dan een -1 wegens trollen is het niet waard..
Je moet informatief wat breder zien. Je mag je ook als interessant opvatte. Vroeger heette het meerwaarde, maar dat vond men te abstract. Het gaat om posts die meer zijn dan het standaard on-topic gebabbel. Een interessante suggestie is dus zeker een +2 waard.Stoney3K in 'nieuws: EC: jongeren laten betalen voor content heeft hoogste prioriteit' - Ik begrijp niet wat hier nou zo informatief aan is, als ik het zo lees geef ik hem een +1, hij doet alleen een suggestie, dus waarom informatief..
ECHTER... de "suggestie" die gedaan wordt in die post vindt ik zeker geen +2 waard. Hoofdzakelijk gezeur dat alles tegenwoordig lage kwaliteit zou hebben, en dat de EC daar iets aan zou moeten veranderen. Dat sneeuwt het goede punt dat hij aandraagt, vastzitten aan eigen landgrenzen onder. Maarja... dat laatste is juist waar de EC iets aan wilt veranderen, dus dat draagt ook niets bij aan de discussie.
Uiteindelijk wat mij betreft slechts een +1 waard. Die +3's zijn uiteraard pure mening/mis-mods.
Staan (nu) allemaal al correct.arjankoole in 'nieuws: EC: jongeren laten betalen voor content heeft hoogste prioriteit' - Geen argument aan bod gekomen, geen +2 van mij..
miw in 'nieuws: EC: jongeren laten betalen voor content heeft hoogste prioriteit' - Een +3 voor dit?
Mutatie in 'nieuws: EC: jongeren laten betalen voor content heeft hoogste prioriteit' - Uhu een +2, sure...
Dimby in 'nieuws: EC: jongeren laten betalen voor content heeft hoogste prioriteit'
Mortis__Rigor in 'nieuws: EC: jongeren laten betalen voor content heeft hoogste prioriteit' - Leuke opmerking, maar geen +2 waard..
Verwijderd in 'nieuws: EC: jongeren laten betalen voor content heeft hoogste prioriteit' - Sorry dat ik het zeg, maar iemand even leuke zinnen in het rond te gooien als: "Politici zijn echt wel de dom/stom-ste mensen op aarde.", had hij van mij allang een -2 gekregen..
Hmmm... Ik zie het probleem niet zo.Faust in 'nieuws: EC: jongeren laten betalen voor content heeft hoogste prioriteit' - Een gevoellig onderwerp voor meneer Faust, maar dat neemt niet weg dat die met ziektes moet gaan spotten..
Faust zijn schrijfwijze is inderdaad niet bepaald de plezierigste..

Maar de manier waarop hij hier de vergelijking met een kanker maakt, is een algemeen aanvaarde en veel gebruikte beschrijving. Ik vindt dat niet aanstootgevend. Ik zie ook absoluut niet in hoe hier met de ziekte gespot wordt.
Het enige waar ik over val, is de ongenuanceerdheid later in de post, waar hij met levenslange datalimieten en afsluiting schermt. Maar hij maakt ook gewoon een paar goede punten. Aftrek voor de ongenuanceerheid ja, maar -1 vindt ik te laag.
Ik begin een beetje het gevoel te krijgen dat posts van Faust zo langzamerhand per definitie omlaag gemod worden, zonder dat men nog objectief kijkt wat hij eigenlijk opschreven heeft.
Met de nadruk op maximaal...Shinzok in 'nieuws: EC: jongeren laten betalen voor content heeft hoogste prioriteit' - Heeft een +2 wegens een lang verhaal.. Maximaal een +1 als je het mij vraagt..
De meesten staan inmiddels gelukkig op een net nivo.Manueltje22 schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 07:00:
w00t, het is weer eens moderatie-nacht en heb meteen al mijn eerste aan de hengel hangen..
Eigenlijk is informatief niet zo'n handige naam, want het is voor meer dan dat.Stoney3K in 'nieuws: EC: jongeren laten betalen voor content heeft hoogste prioriteit' - Ik begrijp niet wat hier nou zo informatief aan is, als ik het zo lees geef ik hem een +1, hij doet alleen een suggestie, dus waarom informatief..
Eigenlijk is het voor posts die ontopic zijn, maar daarnaast ook een onderbouwing/argumenten voor hun meningen geven.
En dan mag deze wat mij betreft wel op +2.
Waar spot hij dan met ziektes? Ik zie dat nergens?Faust in 'nieuws: EC: jongeren laten betalen voor content heeft hoogste prioriteit' - Een gevoellig onderwerp voor meneer Faust, maar dat neemt niet weg dat die met ziektes moet gaan spotten..
Dat alleen het woord kanker of tumor in een reactie voorkomt betekent nog niet automatisch dat het verkeerd gebruikt word.
Ik vind het hier in zijn betoog heel toepasselijk. En op geen enkele manier zie ik hem spotten met die ziekte.
Verwijderd
Ehm... Ze staan momenteel allebei op +1 on-topic?vgroenewold schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 10:41:
Dit is on-topic blijkbaar: Tweddy in 'nieuws: Panasonic introduceert hd-camcorder met 240GB-harddisk'
Maar mijn reactie in het begin niet? : vgroenewold in 'nieuws: Panasonic introduceert hd-camcorder met 240GB-harddisk'
Die van jouw op 24x +1 en 4x 0. Ik zie het probleem niet?
Van jou en van mij :-)
Die is gemeld.Manueltje22 schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 07:00:
Hee? Dat is dan in de laatste minuten gebeurt of ik heb de verkeerde.Verwijderd schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 10:56:
[...]
Ehm... Ze staan momenteel allebei op +1 on-topic?
Die van jouw op 24x +1 en 4x 0. Ik zie het probleem niet?
Hehe, bedankt in ieder geval voor je opmerking over de moderaties. Alleen kan ik je zeggen dat Faust zijn bericht goed heeft aangepast, aangezien het om 07:00 / 03:00 toch even iets anders was.. Zal voortaan wel de ergere posts eens quoten voor het geval dat..Verwijderd schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 10:53:
Hmmm... Ik zie het probleem niet zo.
Faust zijn schrijfwijze is inderdaad niet bepaald de plezierigste..![]()
Maar de manier waarop hij hier de vergelijking met een kanker maakt, is een algemeen aanvaarde en veel gebruikte beschrijving. Ik vindt dat niet aanstootgevend. Ik zie ook absoluut niet in hoe hier met de ziekte gespot wordt.
Het enige waar ik over val, is de ongenuanceerdheid later in de post, waar hij met levenslange datalimieten en afsluiting schermt. Maar hij maakt ook gewoon een paar goede punten. Aftrek voor de ongenuanceerheid ja, maar -1 vindt ik te laag.
Ik begin een beetje het gevoel te krijgen dat posts van Faust zo langzamerhand per definitie omlaag gemod worden, zonder dat men nog objectief kijkt wat hij eigenlijk opschreven heeft.
Die berichten van Faust raak je eenmaal aan gewend, in al de moderaties die ik reeds heb gedaan zie ik steeds Faust staan en telkens weer zwaar negatief. Als ik de naam nu al zie dan denk ik al bij mezelf dat hij eens weer wat onnodigs gaat zeggen, als het nou eens on-topic was en een keer zonder gescheld dan zou ik me nog eens bedenken.
Maar als nog neem ik (en nog vele andere moderatoren) toch de moeite om zijn post weer eens te lezen, voor het geval dat
Dat gevoel bekruipt mij ook steeds meer. De vergelijking die hij hier maakt met de ziekte is puur overdrachtelijk en wordt op zeer veel plaatsen op deze wijze (algemeen geaccepteerd) toegepast. Nu vindt meneer Faust het wel leuk om tegen de haren in te strijken, wat hem natuurlijk niet populair maakt, maar zo nu en dan maakt hij wel een punt en daar moet je alert op blijven.Verwijderd schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 10:53:
[...]
Hmmm... Ik zie het probleem niet zo.
Faust zijn schrijfwijze is inderdaad niet bepaald de plezierigste..![]()
[...]
Om dit soort dingen te voorkomen, kijk ik nooit, voordat ik een post gemodereerd heb, naar de naam van de poster.
[ Voor 4% gewijzigd door Pjerry op 11-07-2009 00:01 ]
Pjerry leest de les....
Door mijn werk ben ik echter wel gewend om niet naar de naam te kijken maar naar het resultaat waardoor ik pas door opmerkingen die hier worden gemaakt pas in de gaten krijg dat iemand vaak negatief opvalt. Die enkele keer dat iemand mij negatief opvalt is het vaak wel heel erg gesteld met zo iemand.
Dat neemt niet weg dat ze van mij dan gewoon weer een nieuwe kans krijgen de volgende keer dat ze iets posten.
Wat hem beweegt om meestal zo negatief en controversieel te zijn, vind ik op zich wel interessant, maar het doet T.Net in ieder geval geen goed. Horden mensen ergeren zich aan hem, hetgeen je ook al in zijn blogs tegenkomt.
Pjerry leest de les....
Geen idee waarom sommigen zo met Faust 'weglopen' (of: een punt zien in zijn reacties, waar tevens het woord 'kanker' in voorkomt, waarbij ik dan al gegeten en gedronken heb...)
[ Voor 15% gewijzigd door KillerBee op 11-07-2009 15:13 ]
Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
Inderdaad hier weer een typisch gevalletje zielig, jammer dat ik geen -2 kan geven.KillerBee schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 15:11:
Faust in 'nieuws: T-Mobile hernoemt G1 Touch naar G2 Touch'
Geen idee waarom sommigen zo met Faust 'weglopen' (of: een punt zien in zijn reacties, waar tevens het woord 'kanker' in voorkomt, waarbij ik dan al gegeten en gedronken heb...), maar ik kan er niets anders van maken dan dat hij bewust reacties probeert te ontlokken (gevalletje aandacht tekort?) door zijn, naar mijn mening, aanstootgevende toon.
Pjerry leest de les....
☻/
/▌
/ \
Ik hoop dat het hem tot inkeer brengt, maar ik vrees het ergste....... Kun je zo'n persoon niet helemaal bannen? Komt hij natuurlijk onder een andere naam terug...... ip-blok misschien?Kixtart schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 15:43:
Kleine edit en mail, want dit gaat gewoon nergens over. Verder laat ik het gewoon staan omdat er meerdere reacties genest zijn. In principe kan het allemaal weg, maar hopelijk dringt het zo wat beter door. Natuurlijk wel gewoon op -1 verborgen allemaal.
Pjerry leest de les....
Hij heeft soms wel goede reacties, zoals die paar reacties die ik vandaag van heb hem gelezen, misschien weet hij nu beter en gaat die eens wat beter met zijn reactie-stijl omPjerry schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 15:59:
[...]
Ik hoop dat het hem tot inkeer brengt, maar ik vrees het ergste....... Kun je zo'n persoon niet helemaal bannen? Komt hij natuurlijk onder een andere naam terug...... ip-blok misschien?
Verder om weer even on-topic te komen:
Q in 'nieuws: Techneut wil vpn-vereniging oprichten om bewaarplicht te omzeilen' verdient dus toch echt geen +2, zijn verhaal is in eerste instantie goed gestart maar later het verhaal dan krijg je zinnen als: "Ik wil er geen politieke rant van maken maar het feit dat wij een gristelijke regering hebben maakt deze ellende extra wrang." & "De overheid is precies de partij aan wie al deze informatie niet is toevertrouwd. De overheid wordt bestuurd door een generatie mensen die niet weet wat een computer is en fundamenteel niets van het Internet begrijpt en hoe het werkt. ", dit zijn allemaal eigen meningen in plaats van feiten. Het verhaal is daarom ook maar half-beargumenteert en geef ik dus maximaal een 1, hoger verdient die in mijn ogen ook niet als je het hele verhaal hebt gelezen.
[ Voor 0% gewijzigd door Manuel op 11-07-2009 17:14 . Reden: Typo ]
Verwijderd in 'nieuws: Bill Gates werkt mee aan preventie van orkanen'
/edit naar volgende post verplaatst
[ Voor 72% gewijzigd door Pjerry op 12-07-2009 00:36 ]
Pjerry leest de les....
Eens off-topic in het artikel. Maar volgens Femme horen reactie die on-topic zijn in de sub-thread dan weer wel gewoon als on-topic gemodereerd te worden.RoD schreef op zondag 12 juli 2009 @ 00:31:
Ontopic in de subdraad, offtopic in het artikel. Ik denk dat zowel een 0 als een +1 goed zijn.
Erg ongegronde verdachtmaking: Verwijderd in 'nieuws: Techneut wil vpn-vereniging oprichten om bewaarplicht te omzeilen' Die +1 is iig imo een echte mismod. mag van mij op -1.
Pjerry leest de les....
Dat ligt eraan welke je bedoelt. De regering had inderdaad genoeg informatie om de op handen zijnde aanslag aan te zien komen. Maar al met al zonder enige bron een -1 post.Pjerry schreef op zondag 12 juli 2009 @ 00:35:
[...]
Erg ongegronde verdachtmaking: Verwijderd in 'nieuws: Techneut wil vpn-vereniging oprichten om bewaarplicht te omzeilen' Die +1 is iig imo een echte mismod. mag van mij op -1.
Vind hem nog wel mee vallen hij uit geen zware beschuldigingen. Maar net wat je al aangeeft, beetje verdachtmaking.Ik vond hem niet ernstig genoeg voor de -1.Pjerry schreef op zondag 12 juli 2009 @ 00:35:
[...]
Eens off-topic in het artikel. Maar volgens Femme horen reactie die on-topic zijn in de sub-thread dan weer wel gewoon als on-topic gemodereerd te worden.
Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.
Ik hoef denk ik niet uit te leggen waar de schoen wringt, maar ik doel uiteraard op de zin in de kleine lettertjes.
Dit topic is gesloten.