Dat is dan jammer imo. Je snapt het spel niet van de rechtstaat als je dit soort dingen schrijft en daarnaast maakt een zin als "2. Spekken van eigen kas" de reactie al helemaal +2 onwaardig. Een absoluut ongegronde verdachtmaking die kant noch wal raakt.
Ik pak er maar eentje uit, om aan te geven dat ik op jouw reactie reageer, allemaal aanhalen is ook zo wat.
De eerste zin is "grappig" maar niet slim. Je kunt daarmee mensen tegen je in het harnas jagen (vooral met AGAIN er achter aan), die de rest dan niet meer lezen en je gewoon op -1 modereren. Absoluut onterecht weliswaar, maar toch....
Ik ben het ook totaal oneens met Rave17. De stelling die je poneert dat Apple wel eens meer profijt kan hebben dan andersom, is gezien de grootte van de markt voor
Windows MS zo gek nog niet. Daarnaast heeft Apple mooie spullen, waar de koper voordien (gezien de prijsstelling van Apple) helemaal geen/nauwelijks weet van zou kunnen hebben (ik formuleer heel voorzichtig

). Apple-mensen zijn veelal heel trouw, hoewel ik daar wel eens echte cijfers van zou willen zien (als MS 80% markt heeft en Apple 10% (fictieve cijfers) en aan beide kanten gaat 10 % (alleen rekenvoorbeeld) over naar de concurrent dan groeit MS ongeveer met 1,2% en Apple met 80%). Gelijk "verloop" kan wel eens een heel vertekend beeld geven.
Ik vind je post dus wel hout snijden en heb er ook een +1 voor gegeven.
/me Pjerry is overigens blij verrast om hier wel een goede post van jou te zien!
/edit
Je hebt helemaal gelijk, zeker met de eerste twee. Probleem is alleen dat hij wel telkens heel erg on-topic reageert op de voorgaande poster.
Ik denk dat het eleganter opgelost was als hij de tweede post een verwijzing naar zijn eerste post had gegeven, maar ja dan scoort hij ook niets meer..... Toch de te prefereren oplossing, zeker omdat de eerste post ook uitgebreider is.
Ik heb de volgende beoordelingen gegeven 9en ben benieuwd wat de andere modders daar van vinden):
1: +2
2: 0 (gemiddeld nog steeds +1,4!
/me Die +3 hier is voer voor de powers lijkt mij)
3: +1
/laatste edit een typo.....
[
Voor 25% gewijzigd door
Pjerry op 17-07-2009 01:35
]