Nokia N97 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 37 Laatste
Acties:
  • 389.477 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krijg je bij de UK versie ook een jaar gratis navigatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 20:25
robertwebbe schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 09:36:
Die cliënt bestaat niet meer. Het product is end of live verklaard en we investeren er dus niet meer in.

Helaas zou ik zeggen. Mogelijk kan ik wel nog een oude versie vinden, maar de ondersteuning is weg, dat lijkt me dus geen goed plan.
O, dat is wel jammer, ben wel te spreken over dat programma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
Verwijderd schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 19:25:
Ja, alleen van de UK, dus of je daar blij mee moet zijn weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zijn 2 updates gelukt en 3 updates mislukt. Wie heeft hier nog last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenremie
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14-01 15:07
Alle updates zijn bij mij gelukt, alleen werkt nu mn hotmail niet meer in nokia messaging. Downgrading again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tot nu toe heb ik hier ook last van, wel leuk dat er updates zijn. Maar beetje jammer dat ik de Firmware update nog steeds niet heb.

Gr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 19:25:
Zet er gewoon sygic mobile 7.71 Europe of Benelux op. Werkt echt perfect, ook met touchscreen alles bedienbaar zoals dat bij Tomtom ook gaat en is ook na 1 jaar nog steeds gratis te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:26

ZenTex

Doet maar wat.

Ik heb net een nieuwe N97 aangeschaft. Echter werken het Kompas en GPS niet. GPS signaal is 0 zowel binnen als buiten, en ook kompas toont geen activiteit. Ze staan wel aan.
Ik heb zelfs de handleiding geraadpleegd! Niets!

Dit is nou 1 van de belangrijkste functies voor mij.

Ehhh. Help?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenremie
Verwijderd schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 20:30:
[...]

Zet er gewoon sygic mobile 7.71 Europe of Benelux op. Werkt echt perfect, ook met touchscreen alles bedienbaar zoals dat bij Tomtom ook gaat en is ook na 1 jaar nog steeds gratis te gebruiken.
Uhm, gratis? Volgens de site moet je er gewoon voor betalen.
ZenTex schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 20:35:
Ik heb net een nieuwe N97 aangeschaft. Echter werken het Kompas en GPS niet. GPS signaal is 0 zowel binnen als buiten, en ook kompas toont geen activiteit. Ze staan wel aan.
Ik heb zelfs de handleiding geraadpleegd! Niets!

Dit is nou 1 van de belangrijkste functies voor mij.

Ehhh. Help?
Lijkt me dat je dan het beste gewoon terug kunt gaan naar de verkoper.

[ Voor 86% gewijzigd door jeroenremie op 15-07-2009 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aeroxtaxi
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 08-10-2024
nee joh, zoek gewoon even in dit topic zoeken en je weet dat de compas gecallibreert dient te worden. Het vinden van satalieten kan soms nog al lang duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 19:22:
[...]

Heb hem vanaf maandag jl. van Gsmwijzer.nl. Hij is simlockvrij, de eerste UK update was ook al vrij snel na de NL update beschikbaar, hooguit een dikke week later.
Enige "nadeel" wat ik kan ontdekken tot nu toe is dat de beschrijving in de doos Engels is, maar die is ook te downen in het Nederlands dus eigenlijk helemaal geen nadeel. Voor de rest merk je aan het toestel echt niet dat ie UK is, Alles is in de Nederlandse taal op het toestel.

Overigens heb ik van die problemen met geheugen en vastlopers etc. zoals in dit forum genoemd in de 3 dagen dat ik hem heb nog geen last gehad ondanks intensief gebruik en onderzoek.
Ok, ik weet genoeg, dankjewel :)

Heb 'm net besteld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:26

ZenTex

Doet maar wat.

Ik ben nog even aan het zoeken geweest en er word geen enkele satelliet gevonden. Zelfs een reguliere GPS met de kabel naar de ontvanger losgekoppeld vind normaal wel "een" satelliet.

Kompas heeft het heel even gedaan (geel ringetje), gelijk gecalibreerd, 5 seconden daarna was het weer weg.

Volgens mij moet ik idd terug naar de verkoper want dit kan gewoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sansar
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-01-2024
Franciscusm schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 14:36:
Ik ben op zoek naar een goede autohouder voor de N97, maar heb er nog geen gevonden.
De brodit houder komt vrij dicht in de buurt, deze heeft namelijk een "tilt & swivel" houder.
Maar zoals ik op de foto's kan zien kun je dan de ontgrendel knop aan de zijkant niet meer bedienen. Kan iemand dit bevestigen of juist ontkrachten?

Heeft iemand misschien een autohouder gevonden die tilt en swivel heeft en waarbij de ontgrendel knop nog wel te bedienen is?
Ik heb de Brodit tilt & swivel houder sinds afgelopen donderdag en hij is perfect! De knop aan de linkerzijkant is nog gewoon te gebruiken, evenals de volumeknoppen rechts. Alleen de cameraknop kom je niet meer bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sansar
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-01-2024
Razer schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 23:50:
[...]Volgens mij zit bij alle Nederlandse toestellen sowieso een jaar gratis navigatie, en 10 euro voor de Music Shop.
Ik had 2 jaar Benelux + Frankrijk licentie, en nu met Maps 3.0 is mijn zelfde licentie geldig verklaard voor heel Europa.

1 verschil: out of the box was het Drive + Walk, nu alleen nog maar Drive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 19:36:
Er zijn 2 updates gelukt en 3 updates mislukt. Wie heeft hier nog last van?
probeer dit eens: http://www.mobile-geeks.c...memory-of-nokia-n97/1547/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 11:58:
Hallo iedereen,

Ik ben sinds gisteren de trotse eigenaar van een Nokia N97 (ongelooflijk toestel).

Ik had even een vraagje waar ik geen antwoord op heb kunnen vinden op het forum.

Rechts boven op het scherm flikkert er constant een enveloppe (zoels bij de berichten) die ik op geen enkele manier kan uitschakelen. Het is precies alsof ik een bericht heb maar dat is dus niet het geval. Weet iemand wat dit is? en hoe ik het uitschakel? .

Alvast bedankt
Toni
Volgens mij liep ik er net tegenaan, probeer eens:

instellingen-telefoon-meldingsindicatoren-meldingsindicator- gemelde gebeurtenissen-vinkjes weghalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo iedereen.

Ik heb de afgelopen week lekker zitten prutsen met een audio/video kabeltje, Ik heb er een gekocht bij de Dixons.

Nu doe ik hem in de 3.5 mm input van de tel. en gewoon in de TV maar geen beeld alleen geluid. (heb dit bij 3 tv's geprobeerd). Iemand hier miss een oplossing voor of heb ik gewoon het verkeerde kabeltje?

Alvast bedankt,

the promise

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
Verwijderd schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 23:02:
Hallo iedereen.

Ik heb de afgelopen week lekker zitten prutsen met een audio/video kabeltje, Ik heb er een gekocht bij de Dixons.

Nu doe ik hem in de 3.5 mm input van de tel. en gewoon in de TV maar geen beeld alleen geluid. (heb dit bij 3 tv's geprobeerd). Iemand hier miss een oplossing voor of heb ik gewoon het verkeerde kabeltje?

Alvast bedankt,

the promise
Nogal logisch, dit toestel heeft toch geen video uitgang? Dat was op de N95 wel, maar volgens mij heeft deze dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een tweetal hardware zaken vallen mij op.

1) Als ik het scherm openklap zodat het toetsenbord zichtbaar wordt, zit er bij mij aan de rechterkant van het scherm, onderin enigszins speling. Deze speling neemt toe. Dit is met name irritant als ik rechts onderin het scherm aanraak. Dit geeft dan een klapperend effect. De linkerkant van het scherm is stevig en stabiel.

Ben vandaag teruggegaan naar mijn verkooppunt en zij hebben mij een ander exemplaar laten proberen. Deze had eigenlijk hetzelfde probleem. Wel wat minder, maar zo begon mijn toestel ook. Krijg dan toch het idee dat ik een zeurpiet ben, bovendien op dit topic hoor ik daar ook niemand over. Misschien is het een kwestie van een "schroefje" aandraaien?

Vervolgens ben ik naar een NSP gereden. Zij kunnen schroefjes aandraaien. Kreeg daar te horen dat dat niet aan de orde is. "Een slider systeem heeft altijd speling en dat is heel normaal". Of dit juist is, vind ik niet zo interessant. Zouden ze repareren dan wordt het klap mechanisme vervangen, aldus NSP. Onderdelen hebben ze alleen nog niet in huis. Duurt nog minstens enkele weken.

Als noodoplossing heb ik wat plakband rechts onderin achter het scherm aangebracht. Waanzin, maar het werkt.

Begrijpen jullie enigszins waar ik het over heb?

2) Mijn menutoets werkt niet naar behoren. Ik heb het toestel een week en dit speelt pas sinds vandaag. Als ik 'm indruk hoor ik een klik en een piep geluid. Alleen er gebeurd niks. Na een aantal niet succesvolle pogingen, heb ik het toestel opnieuw opgestart. Misschien was dat het. Helaas. Vervolgens heb ik een harde reset gedaan (*#7370#). Ook dit mocht niet baten. Vermoedelijk dan toch geen software probleem. Het gekke is alleen dat ik daar sinds vandaag pas last van heb.
Vervolgens kwam ik erachter dat als ik het langwerpige knopje met m'n nagel precies links onderin indrukte, het menu wel tevoorschijn kwam. Gewoonlijk bedien ik deze toets met m'n volle duim, maar dan ga ik geen menu zien. Dit is helaas niet met een plakbandje op te lossen.

Ook hier weer, komt dit iemand bekend voor?

Jammer van al dat plakband, maar voor de rest een mooie telefoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

liffey schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 19:45:
[...]

Oplossing is simpel: mail account verwijderen en nogmaals installeren. Automatisch ophalen uit laten. ;(
Handig is anders maar dit werkt bij mij. Geen vastloper meer gehad.
Mja, maar zo'n apparaat koop ik toch voor e-mai? Moet gewoon werken imho :)

Vandaag heb ik hem, na talloze resets/vastlopers/herinstallaties/minimaal gebruik mode maar weer verkocht... De traagheid werd onwerkbaar, maar ik heb nou eenmaal capaciteit nodig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij heeft het niks met het geheugen te maken aangezien ik nog 24 mb vrij geheugen heb...
Edit: Als ik ze 1 voor 1 update dan doen ze het wel;)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2009 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De N97 heeft inderdaad gewoon video-out net als de n95
maar je moet er wel het speciale nokiakabeltje voor hebben.

N95 bezitters hebben zo'n kabeltje nog, nieuwe N97'ers
kregen hem er niet bij..

[ Voor 188% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2009 00:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supremo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-09-2018
Phoolie schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 23:17:
[...]
Nogal logisch, dit toestel heeft toch geen video uitgang? Dat was op de N95 wel, maar volgens mij heeft deze dat niet.
Alle reviews die ik gezien heb zeggen van wel. Verder is de kabel volgens nokia.nl wel compatible: http://www.nokia.nl/ontde...le-ca-75u/compatibiliteit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 23:57:
De N97 heeft inderdaad gewoon video-out net als de n95
maar je moet er wel het speciale nokiakabeltje voor hebben.

N95 bezitters hebben zo'n kabeltje nog, nieuwe N97'ers
kregen hem er niet bij..
Ik heb het N95 Video kabeltje en heb zowel beeld als geluid.
Filmpje op de N97 aanzetten kabel daarna erin , beeld en geluid.
Je hoefd niets in je toestel in te stellen , werkt vanzelf.

Suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 23:49:
Een tweetal hardware zaken vallen mij op.

1) Als ik het scherm openklap zodat het toetsenbord zichtbaar wordt, zit er bij mij aan de rechterkant van het scherm, onderin enigszins speling.

2) Mijn menutoets werkt niet naar behoren.
Jammer van al dat plakband, maar voor de rest een mooie telefoon!
Ik wil je wel antwoord geven ,maar dat gaat je wss niet bevallen, maar van beide zaken heb ik absoluut geen last. Misschien dat ik gewoon mazzel heb, maar van speling of een vervelende menutoets heb ik geen last.

Ben benieuwd of er meer mensen last hebben van het probleem en ik gewoon geluk heb, want twee keer een toestel krijgen met speling lijkt wel erg toevallig.

succes ermee iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:53
Hier ook even alle updates geinstalleerd, wel helaas maar 14MB vrij geheugen nog na de updates. Hopen dat dit voldoende is.

Ik heb ook klein beetje last van speling rechts onder op de slider, echter is dit niet hinderlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 01:00:
[...]

Ik wil je wel antwoord geven ,maar dat gaat je wss niet bevallen, maar van beide zaken heb ik absoluut geen last. Misschien dat ik gewoon mazzel heb, maar van speling of een vervelende menutoets heb ik geen last.

Ben benieuwd of er meer mensen last hebben van het probleem en ik gewoon geluk heb, want twee keer een toestel krijgen met speling lijkt wel erg toevallig.

succes ermee iig.
Ik heb nergens last van - top toestel ! Zowel de HW als de SW werkt prima ! Ben er echt heel blij mee en zit er uren mee te klooien (alle opties en mogelijkheden etc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liffey
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 30-11-2021
goedemorgen.
Wat mij de laatste dagen opvalt is dat mijn interne geheugen in totaal maar 73 mb is. (waarvan 50 mb bezet) Was dit niet 128 mb?
Of ben ik confuus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook ik had speling als het scherm was opengeklapt. Ik heb het opgelost door een een papiertje van ongeveer 1 a 2 mm in het scharnier rechts te stoppen. Je ziet er niks van en hij zit hartsikke vast. Ik had vooral bovenin rechts een flinke speling, zodra ik rechtsboven het touchscreen gebruikte voelde ik een flinke trilling door het hele toestel. Ook de speling van rechtsonder is vrijwel opgelost hiermee. Ik zou zeggen, knutsel er eens op los!

De batterij van de Nokia N97 is gewoonweg uitstekend! Na een dagje af en toe internetten, smsen en bellen is er na de eerste nacht pas 1 streepje af. Maar meestal zit ik elke avond nog 2 a 3 uur te internetten en filmpjes te bekijken zodat ik hem toch wel snachts moet opladen, maar dat vind ik vrij logisch.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2009 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoelang duurt het opladen van de accu ongeveer? Hij hangt nu ongeveer 2 uur aan de stroom, en het oplaad balkje loopt nog steeds. Op blijft deze lopen zolang je hem aan de stroom hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben op dit moment op vakantie in Frankrijk en dacht dat de N97 allang uit zou zijn hier, maar dat is dus nog helemaal niet zo.
Toen ik gisterenmiddag de plaatselijke telefoonzaak binnenliep en vroeg naar een screenprotector, vroegen ze meteen of ze de N97 mochten zien. Alle vier de verkopers lieten de rest van de klanten voor wat het was en kwamen allemaal even de N97 bewonderen. Ze zeiden dat ie hier in La France pas rond Augustus/September in de winkeles ligt.
Helaas voor alle modellen was er screenprotector behalve voor de N97, ze wilden 'm zelfs wel voor mij op maat knippen, maar ik heb hartelijk bedankt.
Verder werkt alles perfect, ik heb de automatische updates van de widgets wel uitgezet, ivm de kosten. Ik gebruik ze handmatig bij een free WIFI punt die hiet ten overvloede zijn. Nederland kan er een voorbeeld aan nemen.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2009 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Takkie
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17-06 21:59
Verwijderd schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 12:05:
Hoelang duurt het opladen van de accu ongeveer? Hij hangt nu ongeveer 2 uur aan de stroom, en het oplaad balkje loopt nog steeds. Op blijft deze lopen zolang je hem aan de stroom hebt?
In de revieuw op de frontpage wordt anderhalve uur aangegeven. Bij mij is het meestal net een uurtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:53
Sinds de updates van gister is er iets dat me data verbinding open houdt, echter zijn er geen actieve toepassingen op dat moment. Iemand die hier ervaring mee heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liffey
Inmiddels na een week rommelen en zoeken even opnieuw begonnen zodat alle verkeerde instellingen weg zijn.
Wat ik nu niet kn vinden is waar ik kan instellen dat hij vraagt hoe een applicatie verbining met internet moet maken.
Nu kiest hij steeds standaard t-mobile internet, terwijl mijn w-lan voorkeur 1 is.
Ik wil gewoon iedere keer zelf kunnen aangeven welke hij gebruikt. Bij connectiviteit kan ik dit niet vinden...
Wel de voorkeursnetwerken (prioriteit 1 en 2) maar daar luisteren die applicaties dus niet naar....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Razer schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 12:43:
Sinds de updates van gister is er iets dat me data verbinding open houdt, echter zijn er geen actieve toepassingen op dat moment. Iemand die hier ervaring mee heeft?
Misschien die nieuwe Nokia e-mail client?

Edit; wanneer komt er voor de NL versie een firmware update?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2009 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 13:10:
[...]

Misschien die nieuwe Nokia e-mail client?

Edit; wanneer komt er voor de NL versie een firmware update?
is er net geweest, zal dus wel ff duren nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aeroxtaxi
dat is inderdaad de nieuwe email client, irriteert me ook enorm. Daarnaast is de email client maar tijdelijk en is er geen widget voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 14:18:
[...]

is er net geweest, zal dus wel ff duren nog
Als ik bij instellingen telefoonbeheer kijk bij app.updates staat er nog steeds versie v11.0.021.251.01 met datum 19-06-2009.

Is dat de laatste nieuwe, ik vind geen changelog m.b.t. de software updates?

En Opera mini werkt ook niet meer, raar.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2009 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 15:04:
[...]

Als ik bij instellingen telefoonbeheer kijk bij app.updates staat er nog steeds versie v11.0.021.251.01 met datum 19-06-2009.

die is toch pas een week of 2 geleden vrijgegeven. Direct na de releasedatum van de NL-toestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 15:13:
[...]

die is toch pas een week of 2 geleden vrijgegeven. Direct na de releasedatum van de NL-toestellen
Dat weet ik, maar dat is toch niet de laatste of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt webreal voor de tip. Misschien is dat beter dan plakband.

Vanochtend overigens telefoon teruggebracht naar het verkooppunt in ieder geval in verband met de menutoets (zie mijn vorige post). Ik had gehoopt het toestel om te kunnen ruilen voor een nieuwe N97, die wellicht minder speling bij de slider heeft en een menutoets die het doet.

Helaas, na een poetsbeurt van heb ik jou daar, vond Sherlock Holmes de verkoper met een loep een heel minuscuul klein gebruikerskrasje op de metalen ring. Voor het blote oog nauwelijks te zien. Ik heb hem gecomplimenteerd voor z'n scherpe ogen en goed speurwerk, maar vroeg mij hardop af wat dit voor consequenties had. Vanwege deze "gebruikersschade" kon ik omruilen vergeten en wordt het toestel naar Nokia gestuurd. Vermoedelijk over 3 weken is hij al klaar. Nou, dat is wat je noemt nog eens service...!
Na z'n werk wacht ik 'm op...

Nu zonder gekheid, ben vandaag m'n telefoon en broek verloren en zal niet snel nogeens bij BELCOMPANY m'n telefoon halen. Ik ben een redelijk mens en begrijp dat als een telefoon (gebruikers)schade heeft, zij niet zomaar omruilen. Maar tussen schade en schade zit nog een wereld van verschil. En het onuitstaanbare is, dat de verkoper de schade taxeert.

Wees gewaarschuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenremie
aeroxtaxi schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 14:50:
[...]

dat is inderdaad de nieuwe email client, irriteert me ook enorm. Daarnaast is de email client maar tijdelijk en is er geen widget voor.
Hoezo is er geen widget voor? Is gewoon de standaard email widget die gewoon werkt. Niet gaan lopen zeuren als je zelf niet weet hoe het werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nas T
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 05:33
Omdat nog niet iedereen wakker is:

Review N97 door tweakers.net

Hier staat de conclusie.

Ik vond de review treffend.

vrede in rust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nas T schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 15:24:
Omdat nog niet iedereen wakker is:

Review N97 door tweakers.net

Hier staat de conclusie.

Ik vond de review treffend.
Ik vond het schokkend om te lezen dat websites 2x zo langzaam inladen! Hopelijk wordt dat snel gefix0red. Verder wel een aardige review idd, alleen miste ik bepaalde punten van de smartphone als de kalender, e-mailclient, en (wireless) sync mogelijkheden.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2009 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat heb ik ook inderdaad erg vervelend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aeroxtaxi
jeroenremie schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 15:20:
[...]

Hoezo is er geen widget voor? Is gewoon de standaard email widget die gewoon werkt. Niet gaan lopen zeuren als je zelf niet weet hoe het werkt.
Als je dat zeuren noemt... Ik vind de nieuwe email client prettiger werken en het lijkt mij niet meer dan logisch dat ik dan van die client de nieuwe berichten op de voorpagina wil hebben. Maar om nou met twee programma's te werken is niet bepaald handig 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razor109
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-09 15:24
aeroxtaxi schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 17:31:
[...]

Als je dat zeuren noemt... Ik vind de nieuwe email client prettiger werken en het lijkt mij niet meer dan logisch dat ik dan van die client de nieuwe berichten op de voorpagina wil hebben. Maar om nou met twee programma's te werken is niet bepaald handig 8)7
ik gebruik de nieuwe client en heb de widget gewoon op mijn homescreen.. volgens mij ergens een instel foutje bij jou denk ik.. miss heb je de orginele email client ook ingesteld? dat heb ik namelijk niet.

Amber 95 Warmtepomp; Solax x3 5040Wp Z, Hoymiles 5520Wp O-W, Hoymiles 5040Wp O-W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aeroxtaxi
die heb ik idd ingesteld omdat die nieuwe email client er toen nog niet was. Ik krijg het ook niet voor elkaar om de oude te verwijderen. Dan doe ik het maar met de oude. :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij is het toch altijd 3 uur.
takkie.com schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 12:24:
[...]

In de revieuw op de frontpage wordt anderhalve uur aangegeven. Bij mij is het meestal net een uurtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liffey
aeroxtaxi schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 17:31:
[...]

Dat dacht ik ook :>
kritiek dat je er niks van snapt lijkt me volledig misplaatst. Die nieuwe cliënt is prima en daar is gewoon GEEN widget van. En nogmaals de email instellen en daar dan de widget van installeren is gewoon onhandig! :(

Ik krijg die NOS mobiel not geïnstalleerd. Ik kan de file niet eens downloaden. grrrr pop up is niet geblokkeerd. |:(
Iemand hier al verder mee is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aeroxtaxi schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 18:56:
die heb ik idd ingesteld omdat die nieuwe email client er toen nog niet was. Ik krijg het ook niet voor elkaar om de oude te verwijderen. Dan doe ik het maar met de oude. :s
Als ik bij widgets kijk zie ik alleen "email widget staan", maar deze brent mij naar de standaard mail. Niet de nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razor109
liffey schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 19:33:
[...]

kritiek dat je er niks van snapt lijkt me volledig misplaatst. Die nieuwe cliënt is prima en daar is gewoon GEEN widget van. En nogmaals de email instellen en daar dan de widget van installeren is gewoon onhandig! :(

Ik krijg die NOS mobiel not geïnstalleerd. Ik kan de file niet eens downloaden. grrrr pop up is niet geblokkeerd. |:(
ik zeg toch al net.. bij mij werkt de widget gewoon PERFECT met de nieuwe mail.. als ik er op klik/duw kom ik ook gewoon in de nieuwe client. Heb nooit de oude ingesteld dus denk dat dat jullie probleem is. Verder haalt hij de nieuwe mails automatisch op etc..
Verwijderd schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 19:47:
[...]

Als ik bij widgets kijk zie ik alleen "email widget staan", maar deze brent mij naar de standaard mail. Niet de nieuwe.
ik heb die ook geselecteerd en die werkt nu samen met mijn nieuwe client.. maar zoals hierboven denk ik dat je moet hard-resetten en dan de orginele mail client niet aanraken!

[ Voor 24% gewijzigd door Razor109 op 16-07-2009 20:18 ]

Amber 95 Warmtepomp; Solax x3 5040Wp Z, Hoymiles 5520Wp O-W, Hoymiles 5040Wp O-W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Razor109 schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 20:17:
[...]

ik zeg toch al net.. bij mij werkt de widget gewoon PERFECT met de nieuwe mail.. als ik er op klik/duw kom ik ook gewoon in de nieuwe client. Heb nooit de oude ingesteld dus denk dat dat jullie probleem is. Verder haalt hij de nieuwe mails automatisch op etc..

[...]

ik heb die ook geselecteerd en die werkt nu samen met mijn nieuwe client.. maar zoals hierboven denk ik dat je moet hard-resetten en dan de orginele mail client niet aanraken!
Heb het al gevonden. De mailbox verwijderen in de oude en dan doet ie het. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:41

Amiet01

Master_A

Ben net terug van vakantie en zie dat jullie allemaal praten over een nieuwe email client na het updaten? Ik heb na het updaten nog steeds de normale versie en vraag me af waar ik dan de nieuwe kan vinden (en hoe hij heet).

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsve
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 03-09 16:19
Amiet01 schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 20:34:
Ben net terug van vakantie en zie dat jullie allemaal praten over een nieuwe email client na het updaten? Ik heb na het updaten nog steeds de normale versie en vraag me af waar ik dan de nieuwe kan vinden (en hoe hij heet).
de SW update app opstarten in de toepassingen map. Die zoekt (en vind) aan aantal updates waaronder de nieuwe mail app. Succes

Be reasonable.... do it my way

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razor109
weet iemand hoe dat nu zit met de orginele 'Kaarten'.. ik ga over 3 weken naar Thailand en zou graag de kaart downloaden van te voren. Verder heb ik de UK versie. Kan ik dan gewoon daar lopend navigeren met de kompas of heb ik daar een licentie voor nodig? Zag dat bij mij 'Per Auto Door Europa' licentie actief is momenteel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aeroxtaxi
Verwijderd schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 20:29:
[...]

Heb het al gevonden. De mailbox verwijderen in de oude en dan doet ie het. :)
kan je eens uitleggen hoe je de mailbox hebt verwijderd :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aeroxtaxi schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 21:37:
[...]

kan je eens uitleggen hoe je de mailbox hebt verwijderd :?
Ga naar berichten/mailbox en open. Daar staat als het goed is je mailboxnaam. Dan opties/verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
De SDK voor de N97 is inmiddels ook vrijgegeven door Nokia: http://blogs.forum.nokia....kia-n97-sdk-v1.0-released

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Laatst online: 13:27
liffey schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 19:33:
[...]

NOS mobiel is nog niet beschikbaar voor n97 volgens nos site

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Verwijderd schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 15:04:
[...]

En Opera mini werkt ook niet meer, raar.
opera heeft nu ook een n97 versie btw, dus misschien tijd om de nieuwe te instalen (als je hem nog niet had).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aeroxtaxi
Verwijderd schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 21:41:
[...]

Ga naar berichten/mailbox en open. Daar staat als het goed is je mailboxnaam. Dan opties/verwijderen.
het is gelukt!

Shit :( :( Ik heb zojuist een diepe kras ontdekt op het scherm. Ik heb bewust de telefoon nog niet in mijn zak gehad (hoesje is onderweg) en nu zit er verd*mme een kras in. Bij een lichte achtergrond is de kras te zien, wat zonde..... :/ :| Gelijk een brando screenprotector besteld.

edit: ik zie nu dat de kras op de plaats zit van de scrollbar. Ik heb dus de kras met de het internetten gemaakt. Ik gebruik gewoon mijn vinger/nagel.

[ Voor 12% gewijzigd door aeroxtaxi op 16-07-2009 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb van vandaag de N97 binnen. Nu merk ik dat wanneer ik het toestel ontgrendel (via de schuifknop opzij) dat regelmatig mijn achtergrond donker blijft. Ik kan nog wel iets zien, maar niet genoeg om te kunnen werken. Wanneer ik dan even vergrendel en weer ontgrendel springt de achtergrondverlichting terug aan.

Iemand die dit probleem ook heeft? Of zou het een software probleem zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hacula
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 18-08 22:42
Verwijderd schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 22:59:
Ik heb van vandaag de N97 binnen. Nu merk ik dat wanneer ik het toestel ontgrendel (via de schuifknop opzij) dat regelmatig mijn achtergrond donker blijft. Ik kan nog wel iets zien, maar niet genoeg om te kunnen werken. Wanneer ik dan even vergrendel en weer ontgrendel springt de achtergrondverlichting terug aan.

Iemand die dit probleem ook heeft? Of zou het een software probleem zijn?
Ik heb het ook wel eens, maar ik verwacht dat het bij de volgende update verholpen is. Had hetzelfde probleem ook bij de N96 maar daar is het ook opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb software versie v 10.0.012.209.03 van 21/05/2009. Jij ook?
Hacula schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 23:02:
[...]

Ik heb het ook wel eens, maar ik verwacht dat het bij de volgende update verholpen is. Had hetzelfde probleem ook bij de N96 maar daar is het ook opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hacula
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 18-08 22:42
Verwijderd schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 23:05:
Ik heb software versie v 10.0.012.209.03 van 21/05/2009. Jij ook?

[...]
Ik heb V11, bedenk me nu dat ik het niet meer heb sinds ik V11 heb. Probeer eens te updaten anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wetterhahn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08-09 19:53
Ik heb sinds enkele dagen mijn nieuwe N97 en alles werkt perfect naar mijn zin. Echter, er is nog een klein probleem dat ik maar niet opgelost krijg. Ik probeer mijn telefoon te gebruiken als modem voor mijn laptop, tethering zo u wilt. Dit lukte heel goed op mijn vorige e71 maar niet op mijn nieuwe n97. Op mijn e71 kon het op twee manieren, de telefoon verbinden via PC Suite en dan de optie verbinding maken met internet kiezen of, als je hem aansluit op de pc meteen kiezen voor PC verbinden met internet. Op mijn n97 is de tweede optie er niet en kan zou het dus moeten kunnen via de eerste. Echter dit lukt niet! Hij zegt dat er geen modem gevonden is. Nu kan dit zo zijn omdat hij iedere keer dat ik hem aansluit de meldig geeft dat de CDC Comms Interface niet goed geinstalleerd kan worden. Ik kom nu echt niet verder. De CDC Comms Interface krijg ik niet goed geinstalleerd, niet via apparaatbeheer, ook niet als ik hem eerst verwijder en niet via de automatische install. Heeft iemand hetzelfde probleem of een oplossing? Ik heb Windows Vista X32, de nieuwste Nokia PC suite van de site en ook de nieuweste telefoon software, 11.x.

Alvast bedankt en excuses voor de enorme lap tekst.:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schrijver
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 16:25
aeroxtaxi schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 22:16:
[...]

het is gelukt!

Shit :( :( Ik heb zojuist een diepe kras ontdekt op het scherm. Ik heb bewust de telefoon nog niet in mijn zak gehad (hoesje is onderweg) en nu zit er verd*mme een kras in. Bij een lichte achtergrond is de kras te zien, wat zonde..... :/ :| Gelijk een brando screenprotector besteld.

edit: ik zie nu dat de kras op de plaats zit van de scrollbar. Ik heb dus de kras met de het internetten gemaakt. Ik gebruik gewoon mijn vinger/nagel.
Misschien een stomme vraag maar heb je misschien het standaard plastic laagje nog op je scherm zitten? Dat krast namelijk heel snel en is ook geen echte screenprotector.

Het scherm van de N97 zelf is redelijk krasbestendig en het zou vreemd zijn als dat via een beetje internetten zou gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hacula schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 23:28:
[...]

Ik heb V11, bedenk me nu dat ik het niet meer heb sinds ik V11 heb. Probeer eens te updaten anders?
Ik heb het ook wel eens, ook met V11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liffey
Als ik het goed begrijp is dat vooral handig voor softwareontwikkelaars?

Is er ergens nog een plek waar de meest gebruikte applicaties te vinden zijn? (Die softwarelinks op bladzijde 1 heb ik natuurlijk al gevonden :-))

Wat ik het meest mis is meer widgets en rssfeeds op het homescherm, zou handig zijn als je naar links schuift je alles wegschuift, en naar rechts een nieuw scherm met meer rss/widget opties.

Wat ik ook gek vindt is dat als je internet, je met het touchscreen je scherm als het ware oppakt en naar boven schuift(Je trekt aan de pagina), en dat je in de menu's juist naar beneden of boven moet duwen (ipv het trekken zoals bij internet) trekken is met name door de iphone toch de standaard en werkt erg plezierig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aeroxtaxi
Schrijver schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 07:11:
[...]

Misschien een stomme vraag maar heb je misschien het standaard plastic laagje nog op je scherm zitten? Dat krast namelijk heel snel en is ook geen echte screenprotector.

Het scherm van de N97 zelf is redelijk krasbestendig en het zou vreemd zijn als dat via een beetje internetten zou gebeuren.
Het plastic laagje is er al af. De kras is verticaal, een cm en precies op de plek van de scrollbar in de menu's. ik gebruik alleen mijn vinger om te scrollen. Dit is geen gevalletje van garantie toch? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01

Amiet01

Master_A

Ik heb nu dus de nieuwe email app geinstalleerd en hij werkt en ziet er idd prettiger uit. Alleen heb ik nu het probleem dat ik geen html mails kan lezen. Dat kan via de ingebouwde mail app door te klikken op de html "bijlage" waarna de mail wordt geopend in de browser. Volgens de uitleg van de nieuwe app zou hij wel html mails moeten kunnen weergeven.

@ liffey
Die rssfeeds kun je wel op je homescreen krijgen. Gewoon in de browser aanmelde voor een feed, naar je homescreen gaan en widgets toevoegen en dan zie je je rssfeed er nu bij staan. Dat "trekken" wat jij bedoelt heet kinetic scrolling en werkt idd erg prettig. Het zou best wel eens kunnen dat Nokia dit bij de N97 overal gaat toepassen (dus ook menu's), omdat de nieuwe budget 5530 XM dit ook heeft. Zou mij raar lijken als het vlaggenschip dit niet krijgt dan. Ik verwacht iig veel goeds met de eerste grote update voor de N97.

Edit:
Hebben meerdere mensen het probleem dat de muziekspeler widget zichzelf af en toe reset (om de 15 minuten ofzo)? Er staat dan normaal gesproken een nummer geopend en wordt dan ook weergeven, maar na een tijdje staat er weer "Ga naar muziek". Echt heel erg irritant en het is pas na de update dat ik dit heb.

[ Voor 15% gewijzigd door Amiet01 op 17-07-2009 11:24 ]

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barock
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 05-02 09:19
Heb na de laatste updates het volgende probleem:
Voorheen nadat de telefoon was aangesloten via USB (PC Suite modus) kon ik gewoon met Nokia music werken.
Maar nu geeft het programma steeds aan dat de telefoon in een verkeerde modus is aangesloten, wat ik ook probeer, Nokia Music maakt géén contact met de telefoon.
Raar, weet iemand een (de) oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liffey
@ liffey
Die rssfeeds kun je wel op je homescreen krijgen. Gewoon in de browser aanmelde voor een feed, naar je homescreen gaan en widgets toevoegen en dan zie je je rssfeed er nu bij staan. Dat "trekken" wat jij bedoelt heet kinetic scrolling en werkt idd erg prettig. Het zou best wel eens kunnen dat Nokia dit bij de N97 overal gaat toepassen (dus ook menu's), omdat de nieuwe budget 5530 XM dit ook heeft. Zou mij raar lijken als het vlaggenschip dit niet krijgt dan. Ik verwacht iig veel goeds met de eerste grote update voor de N97.

Edit:
Hebben meerdere mensen het probleem dat de muziekspeler widget zichzelf af en toe reset (om de 15 minuten ofzo)? Er staat dan normaal gesproken een nummer geopend en wordt dan ook weergeven, maar na een tijdje staat er weer "Ga naar muziek". Echt heel erg irritant en het is pas na de update dat ik dit heb.
[/quote]

Ik ben vooral voor eenduidigheid in het scrollen in de telefoon, de ene keer kinetic en dan weer duwen is verwarrend, hoop dat dit gelijk getrokken gaat worden. Wel fijn als het slechts dit soort kleine dingen zijn die irriteren ;) verder erg tevreden met het apparaat.
Wat de muziek widget betreft: ik heb dezelfde ervaring.
En de andere widget (accuweather) update nog steeds niet. Handmatig wel natuurlijk.
Wegens enkel problemen moet ik hele dagen stilzitten, top om dat ding van onder tot boven door te spitten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razor109
Ik heb mijn 2000 smsjes succesvol kunnen verplaatsen naar de massaopslag en dat kwam neer op 25 MB!! had ik niet verwacht.. dus zeker de moeite waard mocht je problemen hebben met geheugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01

Amiet01

Master_A

Hoe heb je dat verplaatst dan? Als ik namelijk massageheugen selecteer bij overig dan staat er wel E:, maar na een tijdje krijg ik een foutmelding ofzo en zet hij hem automatisch terug op C:

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aeroxtaxi
Barock schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 12:15:
Heb na de laatste updates het volgende probleem:
Voorheen nadat de telefoon was aangesloten via USB (PC Suite modus) kon ik gewoon met Nokia music werken.
Maar nu geeft het programma steeds aan dat de telefoon in een verkeerde modus is aangesloten, wat ik ook probeer, Nokia Music maakt géén contact met de telefoon.
Raar, weet iemand een (de) oplossing?
Moet je op het usb icoontje drukken links boven op het opstartscherm. Dan kom je in het connectiviteit menu van usb. Daar kan je de usb modus instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu bij mijn Instellingen -> Connectiviteit -> Bestemmingen en dan Internet Boingo staan en dit is niet te verwijderen, erg irritant want hij probeert nu dus soms in 1ste instantie met dat gare programma verbinding te maken op het Internet. Iemand enig idee hoe ik dit kan verwijderen? Als ik simpelweg verwijderen klik krijg ik: kan beveiligde netwerkbestemming niet bewerken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 12:54:
Ik heb nu bij mijn Instellingen -> Connectiviteit -> Bestemmingen en dan Internet Boingo staan en dit is niet te verwijderen, erg irritant want hij probeert nu dus soms in 1ste instantie met dat gare programma verbinding te maken op het Internet. Iemand enig idee hoe ik dit kan verwijderen? Als ik simpelweg verwijderen klik krijg ik: kan beveiligde netwerkbestemming niet bewerken
Hi, het is mij gelukt om andere toegangspunten te verplaatsen met een hogere prioriteit naar een andere netwerkbestemming, zodat 'Boingo' onderaan kwam te staan in die betreffende bestemming, maar ik ben ook buitengewoon geïnteresseerd in het verwijderen en wijzigen van beveiligde toegangspunten, dus als iemand dit weet...??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razor109
Amiet01 schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 12:43:
Hoe heb je dat verplaatst dan? Als ik namelijk massageheugen selecteer bij overig dan staat er wel E:, maar na een tijdje krijg ik een foutmelding ofzo en zet hij hem automatisch terug op C:
hmm geen idee.. ook gewoon bij Overig de E:\ geselecteerd en dan vraagt hij automatisch om te verplaatsen.

Heb wel pas bij SW_Update iets geupdate over 'Telefoon Geheugen' heb je dat ook gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• friendlyfiend
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-12-2020
aeroxtaxi schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 14:50:
[...]

Ik had er ook in een keer last van, die spontane verbinding met het internet. Je kunt in de nieuwe email client deze offline zetten. Dan maakt ie geen verbinding.

Trouwens een tip voor diegene die dit niet wisten. Druk de rooie knop even lang in en dan vraagt ie ook onmiddellijk om het uitschakelen van de verbinding. Handig, hoef je niet helemaal naar instellingen>etc. etc.

Ik heb trouwens wel een vraagje over die nieuwe client. Gmail werkt perfect, doet alles goed, maar hotmail daarentegen... die kan ik toevoegen, maar als ik dan op verz/ontv. klik, krijg ik 1 mailtje waarin staat dat ik de nieuwste versie van de client moet downloaden. En wanneer je dit doet, krijg je een oudere versie en heb je hetzelfde probleem.

Iemand met ditzelfde probleem? Hotmail in de nieuwe client? (die overigens wel een stuk mooier is dan de ouwe)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenremie
Had ik ook bij de nieuwe versie. Gedowngrade doet ie het wel weer gewoon met hotmail. Echter doet gmail het bij mij ook niet perfect, aangezien ie HTML mail niet synced. Hij "ziet" de mail gewoon niet. Iemand anders dat probleem?

[ Voor 7% gewijzigd door jeroenremie op 17-07-2009 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Werkt het alarm nu goed in de nieuwste firmware? [v10 had die afwijking dat je alarm constant een paar minuten te laat afging]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barock
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 05-02 09:19
aeroxtaxi schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 12:45:
[...]

Moet je op het usb icoontje drukken links boven op het opstartscherm. Dan kom je in het connectiviteit menu van usb. Daar kan je de usb modus instellen.
Dat heb ik gedaan, maar alle beschikbare werken niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:42
Verwijderd schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 13:42:
Werkt het alarm nu goed in de nieuwste firmware? [v10 had die afwijking dat je alarm constant een paar minuten te laat afging]
ik heb met v11 ook nog afwijkingen van 2 tot 5 min :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erg vreemd is het, ik zie ook geen programma's of via PC suite om het te verwijderen. Hoe heb jij Boingo dan weten te verplaatsen , bij mij is er geen beweging in te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schrijver
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 16:25
liffey schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 10:17:
[...]Is er ergens nog een plek waar de meest gebruikte applicaties te vinden zijn? (Die softwarelinks op bladzijde 1 heb ik natuurlijk al gevonden :-))
Ik gebruik deze.

Een pagina met vaak gebruikte software (legaal):
https://sites.google.com/a/nokiaaddict.com/downloads/Home

Deze wordt bijgehouden met de laatste versies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
*weg*

[ Voor 100% gewijzigd door RoD op 17-07-2009 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
liffey schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 10:17:
Is er ergens nog een plek waar de meest gebruikte applicaties te vinden zijn? (Die softwarelinks op bladzijde 1 heb ik natuurlijk al gevonden :-))
Ik had een link naar google geplaats en een algemene zoek term.
Maar dan geeft google ook links naar illegale software.
Dus een waarschuwing :/
(denk dat ik google maar een mailtje stuur dat het hun schuld is dat ik nu een waarschuwing heb).

Wat ik dus eigenlijk wilde zeggen is: kijk op www.google.nl

Geen regels overtreden hoop ik O-)

[ Voor 5% gewijzigd door Golf2vr6 op 17-07-2009 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• friendlyfiend
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-12-2020
Schrijver schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 15:13:
[...]

Ik gebruik deze.

Een pagina met vaak gebruikte software (legaal):
https://sites.google.com/a/nokiaaddict.com/downloads/Home

Deze wordt bijgehouden met de laatste versies.
Kijk! vet cool dit. Maar aan de andere kant.. dit is dus wat ik al dacht. Deze apps staan dus niet in de Ovi store... Ik had gehoopt dat gewoon alle apps voor de N97 op 1 plek kwamen te staan, gratis en betaald.

Dat idee had ik dus bij de Ovi store, waarom staan zulke geweldige apps (als bijv. de mobbler) niet in die store?

Als ze willen concurreren met Apple store moeten ze dit niet doen.

Wil niet zeggen dat ik blij met deze link ben, Schrijver! _/-\o_

PS: handytaskman! daar zocht ik om ja. Ideaal

[ Voor 3% gewijzigd door friendlyfiend op 17-07-2009 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 12:54:
Onder toepassingen Boingo verwijderen en hij is bij bestemmingen ook weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 18:57:
[...]

Onder toepassingen Boingo verwijderen en hij is bij bestemmingen ook weg.
Er staat bij toepassingen toch geen optie om Boingo te verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 19:20:
[...]

Er staat bij toepassingen toch geen optie om Boingo te verwijderen?
Sorry hoor , instellingen toepassingbeheer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 19:28:
[...]

Sorry hoor , instellingen toepassingbeheer.
Staat die niet bij!

http://discussions.europe...rtphones&thread.id=145903

Dit geeft een aardige afspiegeling van wat er aan de hand is! Een hard of soft reset is dus volgens mij de enige oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds een paar dagen de N97 en ben erg tevreden over het toestel.
In de auto gebruik ik voor de N97 de Brodithouder , maar alleen jammer van het laadsnoertje dat ik elke keer met de hand erin moet doen.
dan nu een vraagje:
De UMTS packet verbinding gaat steeds vanzelf aan.
Ik zet de UMTS verbinding uit door naar: menu > instellingen > connectiviteit > verbindingsbeheer te gaan en dan verbinding verbreken te kiezen.
Maar als ik het toestel na een paar minuten weer uit standby haal is de verbinding weer tot staat gekomen.
Hoe kan ik dat uitzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marquiss
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 02-08 08:57
nieuwe updates beschikbaar via SW update in je n97
let wel op N-GAGE is te downloaden al me spellen zijn weg die erop stonden......
geen idee of die nog terug te krijgen zijn
verder nokia maps 3.1
een geheugen kaart update (wellicht omdat ik er een kaartje in heb gestopt)
ovi contacts update (geen idee) lijkt soort messenger met vriendengroepen
en tenslotte de nokia messenger update hotmail die het wederom nog niet doet bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi ik ben nieuw op dit forum,ik ben gelukkig van mijn N96 af en krijg over een paar dagen mijn N97.Ik heb een vraag ,ik heb een back up gemaakt van mijn telefoonnummers adressen notities en agenda met nokia pc suitte.Mijn vraag is kan ik dit ook gewoon weer terugzetten op min N97?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
marquiss schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 21:53:
nieuwe updates beschikbaar via SW update in je n97
let wel op N-GAGE is te downloaden al me spellen zijn weg die erop stonden......
geen idee of die nog terug te krijgen zijn
verder nokia maps 3.1
een geheugen kaart update (wellicht omdat ik er een kaartje in heb gestopt)
ovi contacts update (geen idee) lijkt soort messenger met vriendengroepen
en tenslotte de nokia messenger update hotmail die het wederom nog niet doet bij mij.
oude updates ;)

lees maar een paar dagen terug ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ligt het nou echt aan mij of vind ik die zaklamp niet op mijn N97? In alle specs op internet staat toch dat er een aanwezig zou zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• md89
  • Laatst online: 17-05 19:27
Hoe kan ik zien op het startscherm of er verbinding is? Ik heb steeds links bovenin 3G staan..betekent dit dat hij verbonden is met internet? Ik heb het startscherm offline staan maar 3G blijft maar in beeld..
Pagina: 1 ... 10 ... 37 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Toon eigen initiatief als je een vraag plaatst.