Nokia N97 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 36 37 Laatste
Acties:
  • 389.337 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-10-2024

GKW

Anoniem: 320608 schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 09:16:
Ik kom net kijken op dit forum en mischien is deze vraag al vaker gesteld maar ik kon deze vraag niet vinden.

Ik heb problemen met het internet. Waarom word wifi automatisch ingesteld als je standaard toegangspunt terwijl het meestal niet voorhanden is.

Ik heb vaak in instellingen wifi verwijderd als toegangspunt maar elke keer als ik weer een keer contact maak met wifi word het weer ingesteld als belangerijkste toeganspunt waardoor accuweather niet meer automatisch geladen word omdat het geen internet kan vinden.
is hier een oplossing voor? mijn oude n95 wisselde zelfs vanzelf, dan moet het bij deze telefoon helemaal makkelijk gaan.
Je kunt met prioriteiten aangeven welk toegangspunt benadert wordt.
Kijk bij: Instellingen->connectiviteit->bestemmingen->Internet->opties->Indelen->Prioriteit wijzigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalua
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-06 21:09
Amiet01 schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 22:32:
Ik ben vandaag bij een NSP langsgeweest waarbij er een Dynafix monteur terplekke de reparaties doet (Vodafone Venestraat in Den Haag). Nou heb ik van meerdere mensen gehoord dat zij ook ter plekke een nieuwe GPS module erin hebben laten zetten. De monteur kon echter de GPS module niet bestellen omdat het op de printplaat zit en dus zou hij moeten worden opgestuurd. Ook deed hij het verhaal over de boost door een koperen draad of een betere camera shielding af als BS. Hij weet dat het een algemeen probleem is en heeft per mail contact opgenomen met Nokia en wacht een antwoord af over wat te doen met de problemen, aangezien het volgens hem ook opgelost zou kunnen worden door een SW update.
Bij welke NSP hebben degene die wel de GPS gefixed hebben gekregen hun Nokia laten repareren? Ik las ook iets over een of andere sticker die over de antenne werd geplakt?
Ik heb het even nagekeken maar de GPS module is inderdaad niet te bestelllen en wordt dan automatisch een L3 reparatie en die mag nokia alleen zelf doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaydecop
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12:58
GKW schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 09:30:
[...]

Je kunt met prioriteiten aangeven welk toegangspunt benadert wordt.
Kijk bij: Instellingen->connectiviteit->bestemmingen->Internet->opties->Indelen->Prioriteit wijzigen
dat prioriteitenverhaal werkt bij mij niet zo lekker, hoor. Heb wifi op prio 1 staan, omdat ik dat thuis wil, Vodafone GPRS staat op prio 3. Maar als ik thuis het net ga op met mijn tel, pakt hij altijd automatisch GPRS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
kaydecop schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 10:28:
[...]

dat prioriteitenverhaal werkt bij mij niet zo lekker, hoor. Heb wifi op prio 1 staan, omdat ik dat thuis wil, Vodafone GPRS staat op prio 3. Maar als ik thuis het net ga op met mijn tel, pakt hij altijd automatisch GPRS...
Dan moet je in de internetbrowser het toegangspunt onder verbindingsinstellingen even op "Internet" zetten.

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterBunny
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 29-05 21:03
Nokia heeft de service bulletin over de GPS geupdate, bij elke raparatie waarbij de telefoon gedemonteerd diend te worden moeten we standaard de nieuwe 'Camera Cushion' plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 317026

Heeft iemand enig idee waarom de gemaakte foto's 'slechts' rond de 650kb zijn? Hij staat op 5mp en kan
verder geen instellingen vinden, bij mijn vorige toestel had ik ook 5mp camera, alleen daar was een foto van
1,3mp kwaliteit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 309700

Ik heb sinds donderdag software versie 12.0.26 Deze update heb ik gedaan via mijn telefoon. Het gekke is dat hij nu nog steeds aangeeft in het update menu dat ik kan updaten naar 12.0.26. Als ik dit dan probeer doet hij verder niets. Het zal niets ergs zijn maar vind het vooral een beetje gek. Als ik *#0000# doe staat er wel 12.0.26. Kan iemand mij vertellen of je dit ook hebt en of ik dit weg kan halen?
Als ik op de computer software update wil doen zegt hij ook dat ik 12.0.26 heb.

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 309700 op 03-10-2009 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlisterAMG
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11:06
BastiaanN schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 23:27:
[...]

"dezelfde error" is niet echt concreet, vind je zelf ook niet? :P Welke error ontvang je? Ik draai zelf de software probleemloos op Vista x64 Ultimate en Windows 7 x64 Enterprise.

Misschien kan je de aangegeven oplossing op de onderstaande website eens proberen? :) Vooral het firewall/antivirus deel lijkt me dan van belang.
http://discussions.nokia....=swupdate&thread.id=54909

Edit2, probeer ook zeker de andere oplossing in het topic op het Nokia forum mocht de eerste niet werken :)
Heb deze tips en alle andere geprobeerd, maar geen succes. Firewall en antivirus staan uit. Heb alles een keer verwijderd, eerst met Youruninstaller, daarna met de Nokia Suite Remover, opnieuw opgestart, opnieuw geinstalleerd, weer gereboot, zoveel mogelijk processen afgesloten, maar niks werkt. Ik blijft de error krijgen dat er iets mis is met de configuratie.

Nu maar proberen op een oude xp-bak...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111759

Anoniem: 309700 schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 11:55:
Ik heb sinds donderdag software versie 12.0.26 Deze update heb ik gedaan via mijn telefoon. Het gekke is dat hij nu nog steeds aangeeft in het update menu dat ik kan updaten naar 12.0.26. Als ik dit dan probeer doet hij verder niets. Het zal niets ergs zijn maar vind het vooral een beetje gek. Als ik *#0000# doe staat er wel 12.0.26. Kan iemand mij vertellen of je dit ook hebt en of ik dit weg kan halen?
Als ik op de computer software update wil doen zegt hij ook dat ik 12.0.26 heb.
was bij mij ook zo maar het verdween spontaan na 2 dagen. nu geen melding meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
masterBunny schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 11:02:
Nokia heeft de service bulletin over de GPS geupdate, bij elke raparatie waarbij de telefoon gedemonteerd diend te worden moeten we standaard de nieuwe 'Camera Cushion' plaatsen.
Mogen we dit zien als een goeie oplossing voor het GPS-probleem?

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalua
PinokkioTV schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 13:14:
[...]

Nee dit kan het signaal verbeteren met 2-4 Db ongeveer, maar is nog niet de ultieme oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 309279

Na twee maanden proberen te wennen aan de N97 ben ik weer terug gegaan naar m'n oude vertrouwde N95-I. Ik kan niet wennen aan het lastige aannemen van gesprekken. Daarbij optellend andere ongemakken, die niet opwegen tegen de in mijn situatie relatief weinige voordelen heeft mij dit doen besluiten. Gek genoeg is het nog prettig ook... :)
Wellicht kom ik hier weer snel op terug, maar voorlopig houden we het zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Niet online
Anoniem: 309279 schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 13:32:
Na twee maanden proberen te wennen aan de N97 ben ik weer terug gegaan naar m'n oude vertrouwde N95-I. Ik kan niet wennen aan het lastige aannemen van gesprekken. Daarbij optellend andere ongemakken, die niet opwegen tegen de in mijn situatie relatief weinige voordelen heeft mij dit doen besluiten. Gek genoeg is het nog prettig ook... :)
Grappig. Hoezo ervaar je het aannemen van gesprekken op de N97 als lastig? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalua
BastiaanN schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 13:41:
[...]

Grappig. Hoezo ervaar je het aannemen van gesprekken op de N97 als lastig? :)
Waarschijnlijk gaat doet hij het niet op de juiste manier dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlisterAMG
AjaxArena schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 12:20:
[...]

Heb deze tips en alle andere geprobeerd, maar geen succes. Firewall en antivirus staan uit. Heb alles een keer verwijderd, eerst met Youruninstaller, daarna met de Nokia Suite Remover, opnieuw opgestart, opnieuw geinstalleerd, weer gereboot, zoveel mogelijk processen afgesloten, maar niks werkt. Ik blijft de error krijgen dat er iets mis is met de configuratie.

Nu maar proberen op een oude xp-bak...
Nou ff mezelf quoten dan: updaten via de XP bak ging prima.
Merk wel dat de telefoon wat sneller is en heb toch wel redelijk wat meer vrij ram. Of het moet nog dichtslibben. Ook werkt de unlock knop veel beter nu. Ben verder niets kwijtgeraakt, dat is wel prettig. Bij FW 20 ga ik wel voor een harde reset en dan met een schone foon beginnen. Hoop alleen niet dat het weer zo veel later uitgebracht gaat worden voor deze productcodes.

Nu ik toch bezig ben, een lijstje met irritatiepuntjes:

* De slechte notificatie bij gemiste berichten/oproepen. Het knopje linksonderin licht wel op, maar dit gebeurt hier ook wanneer ik geen berichten heb. Oftewel, het werkt totaal niet. Waarom geen envelopje of icoontje bij een ontvangen bericht/oproep?

* Wanneer je een bericht ontvangt en je bent op dat moment bezig in een applicatie, zoals Opera Mini, dan moet je eerst dit afsluiten. Er komt geen "pop-up" scherm die er voor zorgt dat het mogelijk maakt om het bericht direct te lezen, zonder eerst uit Opera te gaan. Dit had bijvoorbeeld mijn Symbian UIQ telefoon wel. Ik zie echter ook wel het lastige ervan in: het zou namelijk betekenen dat een spelletje onderbroken zou worden. Ik zou daar echter niet mee zitten.

* De volume-instellingen vind ik vrij matig. Het laagste niveau, wanneer je de speakers gebruikt, is te hard. Er had best nog een niveau lager mogen zijn (voor het geluid helemaal weggaat). Ook is het hoogste niveau wanneer je de koptelefoon gebruikt weer te zacht. Wellicht regulering?

* Het feit dat het gebruik van programma's als ebuddy, nimbuzz, palringo en windows live messenger behoorlijk frustrerend kan zijn. Wanneer je deze programma's naar de achtergrond drukt (maar wel aan wil hebben), komt het te vaak voor dat deze apps worden afgesloten. Ik gok door een gebrek aan RAM geheugen. Erg vervelend.

* Het constant moeten switchen van C naar E schijf, nadat je de telefoon hebt aangesloten op de pc. Vergeet je dit, dan staan nieuw ontvangen berichten op de C schijf. Niet wenselijk.

* Wellicht een probleem van hotmail, maar ik noem het toch: ik kan geen mails verwijderen uit de nieuwe Nokia Messaging app (de versie waarmee je HTML kan lezen). Ik kan ze wel gewoon lezen, maar verwijderen gaat niet. Dit ging met de originele mail app wel goed (al kon die weer geen html weergeven.

* Als ik mijn achtergrond wil kiezen, dan kan je kiezen uit al je foto's en kan je kiezen hoe vaak dit vernieuwd wordt (om de 30 minuten bijvoorbeeld). Het zou echter leuker zijn als de foto's in een shuffle stand getoond zouden worden en niet telkens dezelfde volgorde. Al is dit geen prioriteit :p

* Ik mis een slaapstand in de muziekspeler. Met mijn SE G900 (Symbian UIQ) luisterde ik graag muziek voor ik ging slapen. Ik zet een album op en stel de telefoon in dat deze na bijv. 30 minuten stopt met afspelen. De N97 mist deze optie...

Er was nog iets, maar ben het vergeten :P
En voor de duidelijkheid: ben nog altijd zeer tevreden over de telefoon, maar zou fijn zijn als meeste van deze punten zouden worden opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kalua schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 14:03:
[...]

Waarschijnlijk gaat doet hij het niet op de juiste manier dan ;)
'Sliden' met je vinger over de groene balk..., in de hoop, dat het gesprek wordt geactiveerd...(gebeurd wel eens niet door screenprotector), zo niet, nogmaals..., met regelmatig als resultaat -> net te laat, voicemail geactiveerd :X, geldt ook voor het bedienen van de groene touch-knop.
'k Heb ook geprobeerd met 'elke toets aannemen', zodat als je ontgrendeld het gesprek wordt geactiveerd, maar dat loopt ook lang niet vlekkeloos, je schiet er wel eens langs of overheen, etc, etc., tobben.
--> N95: in 1 keer de slider omhoog en je weet 't zeker... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 264313

AjaxArena schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 14:20:
[...]

* Wellicht een probleem van hotmail, maar ik noem het toch: ik kan geen mails verwijderen uit de nieuwe Nokia Messaging app (de versie waarmee je HTML kan lezen). Ik kan ze wel gewoon lezen, maar verwijderen gaat niet. Dit ging met de originele mail app wel goed (al kon die weer geen html weergeven.
Dat is vreemd bij mij werkt dit wel goed. Heb alleen sinds de nieuwe FW release dat ie met HTML berichten en verbinding op wil bouwen via GPRS ... ook al heb ik een bestaande Wifi verbinding :( Verder draait ie idd lekker op de nieuwe FW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalua
Anoniem: 309279 schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 14:34:
[...]

'Sliden' met je vinger over de groene balk..., in de hoop, dat het gesprek wordt geactiveerd...(gebeurd wel eens niet door screenprotector), zo niet, nogmaals..., met regelmatig als resultaat -> net te laat, voicemail geactiveerd :X, geldt ook voor het bedienen van de groene touch-knop.
'k Heb ook geprobeerd met 'elke toets aannemen', zodat als je ontgrendeld het gesprek wordt geactiveerd, maar dat loopt ook lang niet vlekkeloos, je schiet er wel eens langs of overheen, etc, etc., tobben.
--> N95: in 1 keer de slider omhoog en je weet 't zeker... ;)
Vreemd, ik heb die standaard beschermfolie er zelfs nog over, maar hij reageert hier wel gewoon goed. touchscreen defect misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlisterAMG
Anoniem: 264313 schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 14:38:
[...]

Dat is vreemd bij mij werkt dit wel goed. Heb alleen sinds de nieuwe FW release dat ie met HTML berichten en verbinding op wil bouwen via GPRS ... ook al heb ik een bestaande Wifi verbinding :( Verder draait ie idd lekker op de nieuwe FW!
Als ik klik op verwijderen, vraagt ie of ik wil verwijderen. Dan klik ik op JA en krijg ik direct de error dat bericht niet is verwijderd en dan skipt ie naar het schermpje met de blauwe laadbalk en staat er "Verwijderen" en de keuze annuleren. Werkt hier dus niet. Ik gooi het er wel een keer af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Niet online
Kalua schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 14:40:
[...]

Vreemd, ik heb die standaard beschermfolie er zelfs nog over, maar hij reageert hier wel gewoon goed. touchscreen defect misschien?
Inderdaad. Nog nooit gehad dat het gesprek niet activeerde. En je hoeft niet eens over de hele balk te slepen. een klein stukje over de balk in richting van de pijl is voldoende om het gesprek aan te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Ik ontvang voor mijn werk via Nagios wel eens een sms'je, maar wat ik graag wil is die ascending sms tone die bij vroegere nokia's erin zit. Ik kan dat ding (of een andere erg luide toon) nergens vinden. Heeft iemand enig idee waar ik dat vandaan kan halen? Ik wil er ook best wel wat voor betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BastiaanN schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 15:33:
[...]

Inderdaad. Nog nooit gehad dat het gesprek niet activeerde. En je hoeft niet eens over de hele balk te slepen. een klein stukje over de balk in richting van de pijl is voldoende om het gesprek aan te nemen.
Probeer maar 'es -> .....met 1 hand.... (simpel bij N95)

Ik wil de N95 niet promoten, die heeft z'n beste tijd wel gehad.
Maar bij mij wint de degelijkheid het van de onzekerheid.
Wellicht dat de nieuwe N97-sw-update eea weer in evenwicht brengt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlisterAMG
Een aanvulling op mijn eerdere post met minpunten:

* De agenda functie i.c.m. verjaardagen. Het feit dat verjaardagen die in contacten staan opgenomen, niet worden vermeld in de agenda is ZEER storend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13-06 13:07
Anoniem: 309279 schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 16:20:
[...]

Probeer maar 'es -> .....met 1 hand.... (simpel bij N95)

Ik wil de N95 niet promoten, die heeft z'n beste tijd wel gehad.
Maar bij mij wint de degelijkheid het van de onzekerheid.
Wellicht dat de nieuwe N97-sw-update eea weer in evenwicht brengt.
ik neem mijn telefoon altijd met 1 hand op. Gewoon met je duim over groene pijl sliden. Werkt altijd en percfect.

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 9 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Niet online
Golf2vr6 schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 17:37:
[...]

ik neem mijn telefoon altijd met 1 hand op. Gewoon met je duim over groene pijl sliden. Werkt altijd en percfect.
+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW

GKW

AjaxArena schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 17:13:
Een aanvulling op mijn eerdere post met minpunten:

* De agenda functie i.c.m. verjaardagen. Het feit dat verjaardagen die in contacten staan opgenomen, niet worden vermeld in de agenda is ZEER storend.
Zeker pas je eerste Symbian telefoon?

Dit kan je met het programma Birthday voor elkaar krijgen.
Dit programma zorgt ervoor dat de verjaardagen vermeld in de contacten in de agenda komen en ook wanneer en hoe je een melding kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlisterAMG
GKW schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 18:55:
[...]

Zeker pas je eerste Symbian telefoon?

Dit kan je met het programma Birthday voor elkaar krijgen.
Dit programma zorgt ervoor dat de verjaardagen vermeld in de contacten in de agenda komen en ook wanneer en hoe je een melding kan krijgen.
Als je een Symbian UIQ telefoon meerekend, dan is dit mijn 2e. Had een Sony Ericsson G900, die wél de verjaardagen in de kalender zette. Ik betaal niet graag voor een functie die ik als vanzelfsprekend beschouw voor een kalender.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW

GKW

AjaxArena schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 19:29:
[...]

Als je een Symbian UIQ telefoon meerekend, dan is dit mijn 2e. Had een Sony Ericsson G900, die wél de verjaardagen in de kalender zette. Ik betaal niet graag voor een functie die ik als vanzelfsprekend beschouw voor een kalender.
ok, heb hiervoor ook meerdere Windows Mobile telefoon gehad en daar lukte het niet mee, vandaar dat ik al blij ben dat ik het op de N97 voor elkaar krijg ook al moet ik er extra voor betalen.... helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09-05 17:37

Amiet01

Master_A

Kalua schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 13:23:
[...]

Nee dit kan het signaal verbeteren met 2-4 Db ongeveer, maar is nog niet de ultieme oplossing
De monteur van de Vodafone (Dynafix) deed dit verhaal af als onzin, omdat het volgens hem plastic is en geen effect heeft op het GPS signaal. Het klonk ook inderdaad wel logisch dat plastic geen invloed heeft.

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 197684

Hallo
Er is dus blijkbaar een update 12.0.026 en ik zelf heb 12.0.024 maar op een of andere manier kan ik niet updaten. Krijg de melding dat ik al up to date ben. Ik heb een simlockvrij toestel met de product code 0576350 met nederlands menu en taal type RM-505 ingestelde taal 01. Kan iemand mij vertellen waarom ik niet kan updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13-06 13:07
robertwebbe schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 11:04:
[...]

12.0.026 is the official PR1.2 release for new production units and for care.

PR1 user who upgrades to PR1.2 via NSU/FOTA will need to upgrade Mail for Exchange through SW updates in applications folder, and widgets through Ovi store (Facebook, Accuweather, etc.) separately
Previous 12.0.024 release is already available via NSU & FOTA, but 12.0.026 provides more compatibility for HW components to increase production capabilities. All other features and functionalities are same.

For all returned devices, 12.0.026 should be reflashed as latest PR1.2 SW.

[ Voor 88% gewijzigd door Golf2vr6 op 03-10-2009 22:04 ]

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 9 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 197684

Hallo
Het zal zeker goed bedoeld zijn deze informatie maar ik kan gewoon de afkortingen PR 1 en PR1.2 niet plaatsen dus ik weet niet waar ze voor staan dus als je de afkortingen zou kunnen vertalen zal ik het misschien wat beter begrijpen en waar kan ik dan die update halen en hoe instaleer je die dan via nsu of fota :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Niet online
Anoniem: 197684 schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 22:42:
Hallo
Het zal zeker goed bedoeld zijn deze informatie maar ik kan gewoon de afkortingen PR 1 en PR1.2 niet plaatsen dus ik weet niet waar ze voor staan dus als je de afkortingen zou kunnen vertalen zal ik het misschien wat beter begrijpen en waar kan ik dan die update halen en hoe instaleer je die dan via nsu of fota :?

[...]
Gewoon even je productcode invoeren op de website van Nokia, daar kan je zien of er updates beschikbaar zijn voor jouw toestel. Er zijn verschillende varianten van de N97 waarbij voor sommige varianten 12.0.024 beschikbaar is terwijl er voor de andere op dit moment 12.0.026 is. Als je nog niet kunt updaten gewoon nog even wachten.

De website waar je het kan controleren; http://europe.nokia.com/g...tware-update/can-i-update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 150297

Is het al bekend wanneer de n97 update 2.0 precies komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paxlie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-11-2024

Paxlie

chaos en inslag

Anoniem: 150297 schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 00:17:
Is het al bekend wanneer de n97 update 2.0 precies komt?
wat is update 2?

mijn firmware is nu versie 12 volgens mij :$ :$

Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
braque© zijn is een keuze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 150297

Dat is een grote update wat in oktober ergens moet komen.
Scrollen enz word allemaal sterk verbeterd.
Je ziet op internet een hoop filmpjes ervan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paxlie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-11-2024

Paxlie

chaos en inslag

Anoniem: 150297 schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 00:44:
Dat is een grote update wat in oktober ergens moet komen.
Scrollen enz word allemaal sterk verbeterd.
Je ziet op internet een hoop filmpjes ervan.
ah ok, thnx :)

Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
braque© zijn is een keuze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09-05 17:37

Amiet01

Master_A

Geruchten op het Dailymobile forum gaan dat hij op 10 oktober uitkomt. I sure hope so.

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 226604

AjaxArena schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 19:29:
[...]

Vreemd... Bij het de eerste keer openen van mijn agenda werd er gewoon gevraagd of deze verjaardagen moest importeren uit mijn contacten... Misschien ten overvloede maar gebruik voor de synchronisatie van kalender en contactgegevens gewoon Outlook. Werkt prima, zo doe ik het al heel wat jaren met zowel windows- als symbianbased telefoons en PDA's en heb dit soort problemen nog nooit ervaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 309279 schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 13:32:
Ook ik ben overgestapt van een N95-1 naar de N97. Alleen voor de kwaliteit van de foto's zou ik teruggaan naar de N95. Verder steekt de N97 met kop en schouders boven de N95 uit en zijn de meeste problemen die hier genoemd worden vaak onwetendheid en gebrek aan kennis bij de gebruiker zelf.

Moeilijkheden bij gesprekken aannemen?! Damn lees eerst eens de gebruiksaanwijzing door zeg. Als je dat al niet kan dan gaat het opzetten van een verbindingsrouting ook niet lukken nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

AjaxArena schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 14:20:
[...]

Nou ff mezelf quoten dan: updaten via de XP bak ging prima.
Merk wel dat de telefoon wat sneller is en heb toch wel redelijk wat meer vrij ram. Of het moet nog dichtslibben. Ook werkt de unlock knop veel beter nu. Ben verder niets kwijtgeraakt, dat is wel prettig. Bij FW 20 ga ik wel voor een harde reset en dan met een schone foon beginnen. Hoop alleen niet dat het weer zo veel later uitgebracht gaat worden voor deze productcodes.

Nu ik toch bezig ben, een lijstje met irritatiepuntjes:

* De slechte notificatie bij gemiste berichten/oproepen. Het knopje linksonderin licht wel op, maar dit gebeurt hier ook wanneer ik geen berichten heb. Oftewel, het werkt totaal niet. Waarom geen envelopje of icoontje bij een ontvangen bericht/oproep?
Nog nooit een groot schermpje aan de onderzijde gezien met "oproep gemist" of "u heeft 1 nieuw bericht ontvangen"?

Notificatie werkt prima.
* Wanneer je een bericht ontvangt en je bent op dat moment bezig in een applicatie, zoals Opera Mini, dan moet je eerst dit afsluiten. Er komt geen "pop-up" scherm die er voor zorgt dat het mogelijk maakt om het bericht direct te lezen, zonder eerst uit Opera te gaan. Dit had bijvoorbeeld mijn Symbian UIQ telefoon wel. Ik zie echter ook wel het lastige ervan in: het zou namelijk betekenen dat een spelletje onderbroken zou worden. Ik zou daar echter niet mee zitten.
Geen irritatiepunt voor mij
* De volume-instellingen vind ik vrij matig. Het laagste niveau, wanneer je de speakers gebruikt, is te hard. Er had best nog een niveau lager mogen zijn (voor het geluid helemaal weggaat). Ook is het hoogste niveau wanneer je de koptelefoon gebruikt weer te zacht. Wellicht regulering?
Ik vind het laagste niveau zacht genoeg en het luidste niveau met de koptelefoon is ook niets mis mee.
* Het feit dat het gebruik van programma's als ebuddy, nimbuzz, palringo en windows live messenger behoorlijk frustrerend kan zijn. Wanneer je deze programma's naar de achtergrond drukt (maar wel aan wil hebben), komt het te vaak voor dat deze apps worden afgesloten. Ik gok door een gebrek aan RAM geheugen. Erg vervelend.
Het enige programma wat zich bij mij met deze toepassing wel eens heeft afgesloten is Sygic. Ach ja, so be it. Geen problemen gehad met browsers of messenger.
* Het constant moeten switchen van C naar E schijf, nadat je de telefoon hebt aangesloten op de pc. Vergeet je dit, dan staan nieuw ontvangen berichten op de C schijf. Niet wenselijk.
Ook dit heb ik nog nooit ervaren. Volgens mij doe je iets gewoon niet goed, Ik hang hier dagelijks mijn telefoon aan mijn notebook en heb nog nooit hoeven switchen en al mijn berichten komen gewoon op E binnen ook na aan- en afkoppelen. Gewoon optie PC suite kiezen.
Ook hier heb ik geen problemen mee. Gewoon je vinger op het bericht houden en dan krijg je een popupschermpje met de optie verwijderen na ongeveer een seconde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

PinokkioTV schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 13:14:
[...]

Wat heeft een camera cushion te maken met het GPS signaal?! 8)7

Naar mijn idee lost dit het probleem met krassen op de lens op. Heeft natuurlijk niets te maken met het GPS signaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 312647

Wanneer ik een thema heb gedownload sla ik dit op in mn geheugenkaart. Deze kan ik onder bestandsbeheer, geheugenkaarf F, nergens meer terugvinden. Weet iemand waar ik die bestanden op mn geheugenkaart terug kan vinden?
Hartelijk dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 320718

Goeiendag allemaal,

Ik ben nieuw hiero, en gelijk een vraag :)

Ik heb nu sinds 3 weken een n97, het bevalt me zeer goed. Ik heb alleen 1 probleem ik weet ook niet of dat hier al is vermeld. Ik heb wel gezocht maar niet echt iets over kunnen vinden.
Ik heb de n97 icm telfort, nu ga ik op me n97 naar youtube en wil een filmpje afspelen in het venster dan lukt dat. Wil ik het nou via youtube.nl over laten schakelen om te kijken via realplayer doet ie het niet. Hij schakelt dan over naar realplayer dan zegt ie wil je verbinding maken en dan ja, en dan blijft ie laden. En daarna zegt ie kan geen verbinding maken.

Ook als ik op me n97 naar nederland.FM ga en druk daar op een radio zender blijft realplayer ook laden. Ik vind dit heel erg irritant dat ik geen streaming kan doen.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

alvast bedankt !! O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Niet online
Anoniem: 226604 schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 11:19:
[...]

Wat heeft een camera cushion te maken met het GPS signaal?! 8)7

Naar mijn idee lost dit het probleem met krassen op de lens op. Heeft natuurlijk niets te maken met het GPS signaal.
Eh nee, Deze zorgt ervoor dat de camera beter wordt geïsoleerd zodat er blijkbaar minder storing optreed in je GPS ontvangst ;)

[ Voor 6% gewijzigd door BastiaanN op 04-10-2009 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW

GKW

Wil dit even delen met jullie:

Ik heb onlangs toch maar Garmin Mobile XT aangeschaft omdat ik bij Sygic nogal last had van vertragingen, oftewel kruising reeds voorbij en dan pas een melding, of hij was echt compleet de weg kwijt.
Nou mijn ervaringen met Garmin zijn super!! Er zit nog hoogsten een meter 10-25 (afhankelijk van de snelheid) verschil in de werkelijkheid en wat Garmin aangeeft plus Garmin nog geen een keer de weg kwijt geweest.

Mijn "GPS probleem"lijkt dus aan de software te liggen en niet aan de N97.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111759

Anoniem: 320718 schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 11:50:
Goeiendag allemaal,

Ik ben nieuw hiero, en gelijk een vraag :)

Ik heb nu sinds 3 weken een n97, het bevalt me zeer goed. Ik heb alleen 1 probleem ik weet ook niet of dat hier al is vermeld. Ik heb wel gezocht maar niet echt iets over kunnen vinden.
Ik heb de n97 icm telfort, nu ga ik op me n97 naar youtube en wil een filmpje afspelen in het venster dan lukt dat. Wil ik het nou via youtube.nl over laten schakelen om te kijken via realplayer doet ie het niet. Hij schakelt dan over naar realplayer dan zegt ie wil je verbinding maken en dan ja, en dan blijft ie laden. En daarna zegt ie kan geen verbinding maken.

Ook als ik op me n97 naar nederland.FM ga en druk daar op een radio zender blijft realplayer ook laden. Ik vind dit heel erg irritant dat ik geen streaming kan doen.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

alvast bedankt !! O-)
volgens mij ligt dat aan de wijze waarop je conctast maakr met internet. Je moet daar niet laten kiezen voor een wapinstelling maar een echte internetinstelling. Bij kpn kun je kiezen tussen wap en mail&java. Met de eerste lukt het niet en met de tweede wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 320718

Anoniem: 111759 schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 12:31:
[...]

volgens mij ligt dat aan de wijze waarop je conctast maakr met internet. Je moet daar niet laten kiezen voor een wapinstelling maar een echte internetinstelling. Bij kpn kun je kiezen tussen wap en mail&java. Met de eerste lukt het niet en met de tweede wel.
ja dat zou je wel denken idd :O maar dat heb ik ook al geprobeerrt :S zelfs met me wifi thuis doet ie het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 227839

Anoniem: 226604 schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 11:15:
[...]

Nog nooit een groot schermpje aan de onderzijde gezien met "oproep gemist" of "u heeft 1 nieuw bericht ontvangen"?

Notificatie werkt prima.
Hij bedoelt als het scherm uit staat.

En dan kun je het notificatielampje gebruiken (het feit dat hij ook knippert
bij geen-berichten komt omdat je de 'heartbeat' dan nog aan hebt staan:
settings / phone / notification lights / standby br light / breathing light off )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Niet online
Anoniem: 227839 schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 12:59:
[...]
Hij bedoelt als het scherm uit staat.

En dan kun je het notificatielampje gebruiken (het feit dat hij ook knippert
bij geen-berichten komt omdat je de 'heartbeat' dan nog aan hebt staan:
settings / phone / notification lights / standby br light / breathing light off )
Anyway, dat ze er voor gekozen hebben om het scherm niet in een soort lowpower-state te zetten met een envelopje erop zal wel komen omdat dit type scherm het niet kan. Ik heb de iphone en de T-Mobile G1 dit ook nog nooit zien doen :) maar een mooi 3kleurig lampje o.i.d. was een mooie oplossing geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 316599

Zijn er mensen die ook de ervaring hebben dat met FW 12 de accu langer mee gaat? Ik heb m vrijdagochtend volgeladen. Daarna heb ik:

* De hele zaterdagochtend zitten kloten met veel verschillende internetradio's
* Alle menu's doorgespit om te kijken of er met de nieuwe FW dingen zijn veranderd
* Foto's genomen
* Gebeld, gesmst
* 3 uur lang nonstop op msn met Ebuddy
* 1 uur lang internetradio geluisterd en tegelijkertijd met de FM zender naar mn autoradio gestuurd.
* Een half uurtje lang YouTube videos bekeken.

En ik heb nu nog 2 streepjes :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 317026

Anoniem: 317026 schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 15:20:
Zojuist ook fw 12 geinstalleerd, ging allemaal perfect, alles werkt nog, niks verdwenen, fantastisch.
Alle 'problemen' die hier worden vermeld geen last van, ontgrendelaar werkt zelfs beter, phone is stukje
sneller geworden, en volgens mij is ook het probleem met mijn bt carkitt uit de wereld nu, zojuist een gesprek
van 6min18sec zonder te worden afgekapt, is me hiervoor dus nooit gelukt.. Rondom geweldig dus,
geweldig toestel!
sorry te vroeg gejuicht, nooit ergens problemen mee gehad voor mijn fw 12 update, moet nu 10x per dag
de batterij eruit halen, hij loopt de hele dag vast, helemaal gestoord van!! enorme spijt van de update, zo zie
je maar weer, why change while something's good..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Niet online
Anoniem: 317026 schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 14:32:
[...]

sorry te vroeg gejuicht, nooit ergens problemen mee gehad voor mijn fw 12 update, moet nu 10x per dag
de batterij eruit halen, hij loopt de hele dag vast, helemaal gestoord van!! enorme spijt van de update, zo zie
je maar weer, why change while something's good..
Beste is nog altijd om na een update een hard-reset te doen en geen backups terug te zetten. Gewoon opnieuw je contacten syncen met een syncdienst oid. En dan loopt hij echt als een zonnetje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• etienne100
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 05-06 14:13
BastiaanN schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 16:41:
[...]

Volgens mij is het juist die A-GPS die vraagt of die naar het internet mag in het buitenland. :)
Ik kreeg laatst dezelfde melding in Duitsland in het Nederlands terwijl ik een Engels navigatiesysteem gebruik. Maar het zou ook iets anders geweest kunnen zijn.
Dat dacht ik dus ook. Daarom drukte ik steeds op nee als ik die vraag kreeg dus ging er vanuit dat hij dat dan ook niet stiekem toch doet.
Aapenootjes schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 17:14:
[...]

Ik neem aan de je de kaarten van duitsland met maploader er op gezet hebt van te voren?
Nee, dom genoeg dacht ik dat die er al op stonden (was nooit zo goed in aardrijkskunde 8)7 ) Dus dan zal dat het wel geweest zijn.
Maar dan had er toch nog wel een waarschuwing kunnen komen terwijl ik op "nee" druk. Iets van; als je dat wilt zal ik echt iets moeten binnen halen ofzo.
Maar goed, 35 euro valt uiteindelijk dan nog wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaydecop
BastiaanN schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 10:44:
[...]

Dan moet je in de internetbrowser het toegangspunt onder verbindingsinstellingen even op "Internet" zetten.
Dat is hem... Dank u!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 311858

Anoniem: 311858 schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 21:49:
hellup ! ik heb nl. t volgende probleem met mijn agenda en dat is dat mijn alarmmeldingen niet afgaan en wanneer ik dus mijn agenda open krijg ik de volgende melding '' 1 of meer alarmen gingen niet af door tijdswijziging'' heeft iemand enig idee wat ik fout doe, dit probleem nergens eerder gelezen ?
diverse instellingen gewijzigd ,harde reset etc. geen resultaat !

verder een top toestel, wel in afwachting van de grote update
Iemand bekend met bovenstaand probleem ? het is nl. erg lastig als je alarm v.e taak of memo niet afgaat !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 320647

Coming next vind ik maar slechte calender widgets, ze laten bij mij de dagen zien die al zijn geweest.
Ik vond een betere: http://www.symbian-freewa...calendar-outlook-1-8.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
Anoniem: 320647 schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 18:08:
Coming next vind ik maar slechte calender widgets, ze laten bij mij de dagen zien die al zijn geweest.
Ik heb hem er bij gezet. Deze calender-outlook widget laat de hele week zien. Ik heb zelf de nieuwste coming next widget er ook op staan, zie actualiseert wel goed. Ik laat ze even naast elkaar draaien, maar zie vooralsnog meer in de coming next widget :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

PinokkioTV schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 18:22:
[...]

Ik heb hem er bij gezet. Deze calender-outlook widget laat de hele week zien. Ik heb zelf de nieuwste coming next widget er ook op staan, zie actualiseert wel goed. Ik laat ze even naast elkaar draaien, maar zie vooralsnog meer in de coming next widget :)
Oke, waar heb je de nieuwste coming next er bij gezet als ik vragen mag?

calender outlook laat ook je taken zien en je kunt een boel instellingen veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
Coming Next (2x) had ik er al op staan, dat Outlook dingetje heb ik er onder gezet. Instellingen heb ik nog niet naar gekeken. Het ziet er inderdaad netjes uit hoor, maar de problemen die jij met Coming Next heb, heb ik niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

PinokkioTV schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 18:50:
Coming Next (2x) had ik er al op staan, dat Outlook dingetje heb ik er onder gezet. Instellingen heb ik nog niet naar gekeken. Het ziet er inderdaad netjes uit hoor, maar de problemen die jij met Coming Next heb, heb ik niet :)
Misschien had ik een oudere versie, waar heb jij 'm vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
Hier uit het topic :)

/edit: Anoniem: 226604 in "Nokia N97 - Deel 2"

[ Voor 72% gewijzigd door PinokkioTV op 04-10-2009 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb thema's gedownload van zedge.net en geinstalleerd, bv eclips, nu had ik mijn telefoon uitgezet omdat ik de batterij moest laden. Ik zet het toestel weer aan toen de batterij vol was en hij heeft mijn geinstalleerde thema gedeinstalleerd. Als ik iets gratis download maar niet uit de OVI store weigert mijn n97 dit en zet er gewoon zijn standaard dingen op. Iemand die hier ook last van heeft? Wil zo graag n mooi rustig thema op mijn n97 maar wil hier liever niet voor betalen???? ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218081

Weet iemand waar de opgenomen videos staan?
Op de pc kan ik ze zien, maar op de telefoon in fotos vastgelegd zie ik ze niet (waar ze zouden staan volgens de handleiding)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Niet online
Anoniem: 218081 schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 21:00:
Op de pc kan ik ze zien, maar op de telefoon in fotos vastgelegd zie ik ze niet (waar ze zouden staan volgens de handleiding)
Probeer het mapje downloads eens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nee staan ze ook niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaydecop
Anoniem: 218081 schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 21:00:
en in je video menu? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ook niet, daar staat alleen de N97 homescreen film.
EDIT: Gevonden, na reboot stonden ze er ineens. 8)7

[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 218081 op 04-10-2009 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Sinds kort HI ipv Vodafone en als ik een sms verstuurd blijft er bij mijn leveringsrapporten "in wachtrij" staan terwijl het bericht al is afgeleverd. Bij Vodafone had ik altijd gewoon staan, afgeleverd. Nog meer mensen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:04
Dj-sannieboy schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 23:08:
Sinds kort HI ipv Vodafone en als ik een sms verstuurd blijft er bij mijn leveringsrapporten "in wachtrij" staan terwijl het bericht al is afgeleverd. Bij Vodafone had ik altijd gewoon staan, afgeleverd. Nog meer mensen last van?
KPN ondersteund geen afleverrapporten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Razer schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 23:21:
KPN ondersteund geen afleverrapporten...
Jawel hoor :), je moet je smsje beginnen met *0# , dan krijg je een afleverrapport

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sonsan
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:26
GKW schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 12:27:
Wil dit even delen met jullie:

Ik heb onlangs toch maar Garmin Mobile XT aangeschaft omdat ik bij Sygic nogal last had van vertragingen, oftewel kruising reeds voorbij en dan pas een melding, of hij was echt compleet de weg kwijt.
Nou mijn ervaringen met Garmin zijn super!! Er zit nog hoogsten een meter 10-25 (afhankelijk van de snelheid) verschil in de werkelijkheid en wat Garmin aangeeft plus Garmin nog geen een keer de weg kwijt geweest.

Mijn "GPS probleem"lijkt dus aan de software te liggen en niet aan de N97.
Zijn er meer mede-tweakers die dit ondervinden? Volgens mij gebruikt het merendeel Sygic, dus ik ben benieuwd of Garmin inderdaad dit vervelende GPS probleem oplost? Ik heb op mijn N95 ook altijd Garmin gebruikt, maar vind de Sygic er mooier uitzien (lekker belangrijk...) Als Garmin beter werkt switch ik weer terug en laat Sygic voor wat het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

MarlyS schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 01:27:
[...]

Jawel hoor :), je moet je smsje beginnen met *0# , dan krijg je een afleverrapport
Vandaar... Min puntje :P Maar je moet dus bij elke sms *0# invoeren voordat je je bericht typt, wie gaat dat nou doen? Kan dit automatisch?

[ Voor 3% gewijzigd door Dj-sannieboy op 05-10-2009 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119536

Dj-sannieboy schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 09:49:
[...]

Vandaar... Min puntje :P Maar je moet dus bij elke sms *0# invoeren voordat je je bericht typt, wie gaat dat nou doen? Kan dit automatisch?
Nee, helaas bij KPN/Hi moet je als je een afleveringsrapport wilt altijd de code invoeren. Dit gaat niet automatisch, waarom weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jos_M
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13:17

Jos_M

aka jos_jalla aka josti

Adobe brengt Flash 10.1 naar telefoons
Door Danijel Dercksen, maandag 5 oktober 2009 11:09 | 0 reacties
Artikel
Adobe heeft aangekondigd dat haar nieuwe Flash versie ook geschikt is voor BlackBerry-telefoons. De softwareontwikkelaar laat daarnaast weten dat ook Windows Mobile, webOS, Symbian en Android mee zullen doen in de nieuwe Flash-actie.
Adobe Flash 10.1
Adobe heeft haar nieuwe versie van Flash aangekondigd die zowel voor pc's als telefoons geschikt zal zijn. Versie 10.1 zal eind oktober in beta gaan voor telefoons echter zullen niet alle operatingsystems aangedaan worden door Adobe in eerste instantie. Zo zal de beta voor Windows Mobile en WebOS als eerste vrijgegeven gaan worden en begin volgend jaar zullen Symbian, Android en het BlackBerry OS volgen, aldus Adobe. Opvallend is dat wederom Apple het laat afweten terwijl geruchten al meer dan een jaar gaan dat ook die fabrikant vroeg of laat er aan zal moeten geloven.

Met versie 10.1 laat Adobe ook nieuw functionaliteiten los zoals http-streaming en het streamen van HD content. Volgens de softwareontwikkelaar komt met de nieuwe versie eindelijk volledige Flash ondersteuning naar telefoons en zou de ervaring vanaf 10.1 het zelfde moeten zijn als die op pc's. Wel benadrukt Adobe dat HD content ondersteunt moet worden door de CPU. Tot nog toe valt de HTC HD2 en de TG01 hier alleen nog onder met hun Snapdragon CPU.
Sweet, ik heb nu nog wel eens dat ik op een site niet alle content kan bekijken, dat is binnenkort dan verleden tijd. Mooi zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-06 15:57

racoon

mooowwww

Vraagje, ik wil mijn telefoon via nokia software updater updaten.

Nu hang ik de telefoon aan de pc en word herkent, als ik de nokia software updtarer start zegt hij na lang zoeken niks te hebben gevonden.

Zou een andere usb poort helpen?

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
racoon schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 15:08:

Nu hang ik de telefoon aan de pc en word herkent, als ik de nokia software updtarer start zegt hij na lang zoeken niks te hebben gevonden.

Zegt NSU dat hij je telefoon niet kan vinden, of de update niet?

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-06 15:57

racoon

mooowwww

The_Fes schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 15:13:
[...]

Zegt NSU dat hij je telefoon niet kan vinden, of de update niet?
NSU geeft aan geen apparaten gevonden te hebben, ik kan er wel muziek en andere dingen via massa opslag ozpetten.

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinpower
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12:47
racoon schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 15:08:

even in ovi-suite verbinding herstellen;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kohnee
  • Laatst online: 13-06 10:08
Ik heb een probleempje met mijn n97, hij zegt dat er nog maar 12.5 mb apparaat geheugen vrij is, terwijl ik er amper iets van kan vinden, kan iemand mij vertellen waarom dit zo groot is terwijl ik maar maximaal +- 15mb kan achterhalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sonsan
Ik kan Google Maps niet gebruiken op mijn N97. Ik heb deze geïnstalleerd omdat de nieuwste versie van Nokia Maps geen sattelietweergave meer heeft. Als ik Google Maps opstart blijft deze even actief waarna hij vanzelf weer weg valt. Dit blijft zich herhalen als ik G.M. weer opstart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 320899

Hmm ik heb ook iets lekkers:s
Heb vandaag een gloednieuwe n97 binnen gekregen via internet,start hem op werkt prima.
Dan hang ik hem aan de pc en wil de firmware update,en hoorde tijdens dat al elke keer zon geluidje wanneer je iets van usb connect.
Op de helft stop die ermee en kan die de telefoon niet meer vinden,ik haal hem eraf en krijg ding ga niet meer aan:S
Heb hem hier maar naar nokia service center gebracht,die gaan kijken of ze deze week nog tijd voor hebben bah:S

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 320899 op 05-10-2009 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 308528

Anoniem: 320899 schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 16:30:
Hmm ik heb ook iets lekkers:s
Heb vandaag een gloednieuwe n97 binnen gekregen via internet,start hem op werkt prima.
Dan hang ik hem aan de pc en wil de firmware update,en hoorde tijdens dat al elke keer zon geluidje wanneer je iets van usb connect.
Op de helft stop die ermee en kan die de telefoon niet meer vinden,ik haal hem eraf en krijg ding ga niet meer aan:S
Heb hem hier maar naar nokia service center gebracht,die gaan kijken of ze deze week nog tijd voor hebben bah:S
tja had je het forum gelezen had je het zelf kunnen herstellen door een harde reset te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 308528 schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 17:01:
[...]

tja had je het forum gelezen had je het zelf kunnen herstellen door een harde reset te doen.
Je bedoelt space,shift,backspace aan knop?
Geprobeert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

yep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ah ok daar ging die niet mee aan.
Maar als de firmware installeren verkeerd gaat dan kan de hardware daar toch niet aan kapot gaan?
En is er een manier om dit zelf te kunnen fixen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Niet online
Anoniem: 320899 schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 17:44:
Ah ok daar ging die niet mee aan.
Maar als de firmware installeren verkeerd gaat dan kan de hardware daar toch niet aan kapot gaan?
En is er een manier om dit zelf te kunnen fixen dan?
Nee, dat kan ook niet. Maar als het flashen van de software halverwege wordt beëindigd heb je grote kans dat de software corrupt is, zonder software kan het toestel niet booten :) Het enigste wat Nokia danook zal doen is het reflashen van je toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ah ok,thnx.
Dus nokia kan hem alleen zelf flashen,want me comp herkende hem ook niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mij is die harde reset toch steeds gelukt met mijn n95 en met mijn n97 .Wacht op jou antwoord als die terug komt van het nsp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sendar
  • Laatst online: 13:05
sonsan schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 16:27:
Ik kan Google Maps niet gebruiken op mijn N97. Ik heb deze geïnstalleerd omdat de nieuwste versie van Nokia Maps geen sattelietweergave meer heeft. Als ik Google Maps opstart blijft deze even actief waarna hij vanzelf weer weg valt. Dit blijft zich herhalen als ik G.M. weer opstart.
Zelfde probleem hier.. Nog geen oplossing gevonden..

http://www.flickr.com/photos/sendar/ - www.sanderhendriks.eu - www.twomendesign.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb jij wel es gehad dat je firmware maar half geinstalleerd werd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvanhees
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 23-03 15:51
vraagje er moet voor de N97 ook software zijn dat je op i phone manier kan unsliden zodat je dus dat knopje op de zijkant niet meer nodig hebt!?. kan ik niet vinden kan iemand me helpen ?.

bij me pa is dat unlock knopje namelijk al afgebroken! ;=(

thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Niet online
basvanhees schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 18:52:
vraagje er moet voor de N97 ook software zijn dat je op i phone manier kan unsliden zodat je dus dat knopje op de zijkant niet meer nodig hebt!?. kan ik niet vinden kan iemand me helpen ?.

thanks
Als je er gewoon voorzichtig mee doet en het knopje breekt onverhoopt toch af dan zou ik gewoon even langs een Nokia Care Point gaan. Die zullen echt niet moeilijk doen omdat knopje te vervangen :)

En ja er is software voor, google eens op nUnlock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sonsan
basvanhees schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 18:52:

thanks
Hier zo:
http://www.n97fanatics.co...is-must-have-application/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW

GKW

Volgens het filmpje heb je nog steeds het unlock knopje nodig....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nee, je hoeft enkel maar op dat zilveren toetsje (button) linksonder op je toestel te drukken en dan kan je vis slide unlocken.
GKW schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 19:34:
[...]

Volgens het filmpje heb je nog steeds het unlock knopje nodig....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW

GKW

Anoniem: 312647 schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 19:48:
nee, je hoeft enkel maar op dat zilveren toetsje (button) linksonder op je toestel te drukken en dan kan je vis slide unlocken.

[...]
okido!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Niet online
Nokia N97 - Deel 3
Daar graag verder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 319936

Anoniem: 320647 schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 18:08:
lijkt me een goed alternatief... maar hoe installeer ik dit?
Wie kan me helpen?

Alvast bedankt.
Pagina: 1 ... 36 37 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Toon eigen initiatief als je een vraag plaatst.