Ik ben op zoek naar een goede autohouder voor de N97, maar heb er nog geen gevonden.
De brodit houder komt vrij dicht in de buurt, deze heeft namelijk een "tilt & swivel" houder.
Maar zoals ik op de foto's kan zien kun je dan de ontgrendel knop aan de zijkant niet meer bedienen. Kan iemand dit bevestigen of juist ontkrachten?
Heeft iemand misschien een autohouder gevonden die tilt en swivel heeft en waarbij de ontgrendel knop nog wel te bedienen is?
Met mijn N95 heb ik altijd met veel plezier gebruik gemaakt van "Psiloc miniGPS", (je kunt hiermee profielen automatisch laten wisselen a.d.h.v. de gsm-masten, je hoeft dus niet je echte gps aan te hebben staan) )echter ik heb deze nog niet kunnen vinden in een versie geschikt voor S60v5. Wel heb ik "Handy profiles" gevonden die geschikt is voor S60v5 maar deze haalt het lang niet in gebruiks gemak en mogelijkeden als miniGPS.
Ik moet nog uitproberen of de S60v3 versie werkt, dat zal waarschijnlijk wel, maar dan ben ik bang dat de bediening te wensen overlaat.
Edit: Oke, het installeren van de S60v3 versie van Psiloc miniGPS is dus niet gelukt. Balen

.
Nu moet ik dus op zoek naar een vervangende app. iemand nog suggesties?
[
Voor 45% gewijzigd door
Franciscusm op 15-07-2009 15:36
]