Ik ben nu al een paar weken in bezit van de telefoon, en ik vind m nogsteeds heerlijk.Ik heb alleen wel een paar vragen:
1. Het enige wat ik vervelend vind is dat als ik gebeld word of een sms krijg, ik niet de naam van de contact zie, maar alleen het nummer. Ook het switchen tussen SIM of telefoongeheugen heeft geen effect. Heeft iemand hier een oplossing voor? (Ik heb de tips uit dit forum gevolgd, maar ik krijg het niet voor elkaar om namen te krijgen)
2. Heeft iemand al een goede internetradio client gevonden? Ik vind het echt schraal dat die er niet standaard op zit. Zit er zelfs bij een E75 op...(Aangezien de Nokia Internetradio applicatie nog niet werkt op deze telefoon)
3. En ik ben ook nog op zoek naar een goed
gratis programma waarmee ik office-documenten kan bewerken en lezen. Weet iemand waar ik deze kan vinden? (Ik heb nu OfficeSuite, maar dat is echt een waardeloos programma. Werkt irritant en kan bijna geen documenten openen...)
4. Weet iemand of het mogelijk is om Opera Mini in te stellen als standaardbrowser? Dus als je een link opent uit een mail of uit een sms dat je dan Opera opent ipv de standaard Nokia browser? (Ik heb veel op google gezocht maar eigenlijk niks gevonden...)
5. En ohja...wie heeft al geprobeerd om de NOS Mobiel applicatie te installeren? Ik krijg het niet eens voor elkaar om dat ding te downloaden, ik krijg dan alleen maar constant een heel verhaal over mogelijke datakosten en blabla, maar downloaden ho maar. En het lukt mij ook niet om op NOS Mobiel een livestream te kijken. Ik kijk nogal graag naar wielrennen, maar op mijn telefoon krijg ik het niet voor elkaar. Moet ik nog een plugin installeren ofzo? Wie helpt me uit de brand?
(Zo beter mods?)
[
Voor 33% gewijzigd door
Jos_M op 07-07-2009 22:49
]