Nokia N97 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 37 Laatste
Acties:
  • 389.467 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
mumbly schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 08:52:
[...]

Dat is inderdaad een bug. Ik heb precies hetzelfde. :/
Maar goed, een heel groot probleem is het niet en zal best met een (volgende) firmware worden opgelost.
true, een groot propbleem is het niet, hij start toch snel genoeg op. Wel erg slordig, het is geen geisoleerd geval, en bij een toestel uit deze prijsklasse had ik een stomme bug als deze niet verwacht.

* addictive vindt het browsen wel super gaan, stuk beter dan bij mijn blackberry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen_R
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08:46
Paxlie schreef op maandag 06 juli 2009 @ 23:48:
Hoe kan ik het makkelijkste synchroniseren met Google Calendar?
Ik lees overal dat dat via Exchange moet. Dat is een map in mijn toepassingen folder. Verder kan ik hier niks.
Ik gebruikte vroger GooSync, maar tegenwoordig kan dat inderdaad via Mail for Exchange:
http://www.google.com/sup...er.py?hl=en&answer=147951

Dit werkt na instellen perfect, en je hoeft je password ook niet aan een 3e partij te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb op mijn startscherm twee snelkoppelingen naar webpagina's gezet. Helaas zijn de icoontjes hetzelfde dus zie ik niet wat wat is. Iemand hiervoor een oplossing. Ik kan 'm niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze bug heb ik ook al vanaf het begin en een vriend van mij heeft het af en toe.
Het is bij mij niet nodig om hem te herstarten, als je er even mee speelt dan springt hij bij mij vanzelf over van 2 naar 7 streepjes, ik ben blij dat ik niet de enige ben, dan zal het de volgende wel worde opgelost hopelijk.
addictive schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 09:10:
[...]

true, een groot propbleem is het niet, hij start toch snel genoeg op. Wel erg slordig, het is geen geisoleerd geval, en bij een toestel uit deze prijsklasse had ik een stomme bug als deze niet verwacht.

* addictive vindt het browsen wel super gaan, stuk beter dan bij mijn blackberry

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2009 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kamikazi
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
addictive schreef op maandag 06 juli 2009 @ 20:33:
Wel ben ik opzoek naar een nog fijnere Twitter app, ik zou namelijk ook de laatste tweets in een widget in het homescreen zien. Iemand een idee? :)
Ik ben erg weg van Gravity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 01:31:
[...]

Er verschijnt ook een toetsenbord op je touchscreen als je je uitschuifbare qwerty toetsenbord niet wil/kan gebruiken.
klopt, alleen geen qwerty zoals bv bij de windowstoestellen maar gewoon standaard numeriek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
Kamikazi schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 10:51:
[...]

Ik ben erg weg van Gravity
Moet ik nog eens naar kijken, probleem is dat je in de Ovi store alleen met creditcard kunt betalen (tenzij ik niet goed genoeg gekeken had).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sendar
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-09 10:31
addictive schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 11:32:
[...]

Moet ik nog eens naar kijken, probleem is dat je in de Ovi store alleen met creditcard kunt betalen (tenzij ik niet goed genoeg gekeken had).
Via de site van Gravity kan je ook met paypal betalen: http://mobileways.de/c/order/

http://www.flickr.com/photos/sendar/ - www.sanderhendriks.eu - www.twomendesign.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
Sendar schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 11:45:
[...]

Via de site van Gravity kan je ook met paypal betalen: http://mobileways.de/c/order/
super, dankjewel voor de link! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mumbly
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18-03-2024
Heb ik alleen dat probleem met die Accuweather die niet goed werkt? Ziet iedereen dus wel de buien op het radar/satellietbeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er ook iemand die weet hoe so-lo werkt? Ik heb er in het begin veel van gehoord, maar nu hij eenmaal uit is staat er nergens iets over. Ik heb op internet gezocht en in de handleiding. Ik zou het graag eens willen proberen aangezien een vriend van me hem ook heeft gekocht.

@mumbly

Bedoel je maps bij accuweather? Ik kan daar inderdaad wel een kaart zien met buien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is de nieuwe firmware voor de EU versie al uit? Ik heb de topic doorzocht maar nog niet gevonden.

En zijn er verder nog verschillen tussen NL of EU? Studentmobiel heeft de EU wit voor goedkoper staan en op voorraad.

Verder: twijfel twijfel, zal die witte niet slijten na een tijdje?

Over garantie: elders in de topic wordt gezegd dat een bon genoeg is om bij een NSP ter plekke garantie te claimen ipv opsturen.
Mag ik wel nog steeds aanspraak maken op wet koop op afstand (ook met mijn abonnement dus)? Als het me niet bevalt wil ik voor de 3GS gaan, en dan liefst niet los kopen....

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2009 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
addictive schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 11:49:
[...]

super, dankjewel voor de link! :)
werkt super! Is die paar euro echt wel waard :)

kom alleen net een vreemde bug tegen, kon alleen maar in cijfers en leestekens typen (alsof de 2nd voor het gebruiken van de blauwe karakters vastgezet was). Er twee maal op klikken zoals je normaal kunt doen om het weer te unlocken werkte niet (en in Gravity kon ik wel gewoon typen). Tijd voor bugfixes!

Edit: pluus dat ik de 2-streepjes-accu-bug weer heb :/

[ Voor 5% gewijzigd door addictive op 07-07-2009 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-09 17:53
Verwijderd schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 13:00:
Is de nieuwe firmware voor de EU versie al uit? Ik heb de topic doorzocht maar nog niet gevonden.

En zijn er verder nog verschillen tussen NL of EU? Studentmobiel heeft de EU wit voor goedkoper staan en op voorraad.

Verder: twijfel twijfel, zal die witte niet slijten na een tijdje?

Over garantie: elders in de topic wordt gezegd dat een bon genoeg is om bij een NSP ter plekke garantie te claimen ipv opsturen.
Mag ik wel nog steeds aanspraak maken op wet koop op afstand (ook met mijn abonnement dus)? Als het me niet bevalt wil ik voor de 3GS gaan, en dan liefst niet los kopen....
Bij een NSP kan je altijd terecht voor reparaties, indien zij de benodigdheden hebben om het ter plekke uit te voeren dan doen ze dat vaak ook en anders wordt het opsturen. Je kan natuurlijk niet opeens een toestel gekocht bij shop X inleveren bij shop Z omdat die een NSP is.

Mij lijkt het niet dat je de wet "Koop op afstand" kan gebruiken om te telefoon in te leveren en je abo te laten stoppen. Of er moet iets goed mis mee zijn. Sowieso is het soms moeilijk om een "gebruikt" toestel (ook al is het maar voor 2 dagen) weer in te leveren en te zeggen "hij voldoet niet aan mijn verwachtingen". De webshop weet namelijk niet wat je er mee hebt gedaan en de imei-nummers zijn uniek en daar kan ook misbruik van worden gemaakt. Webshops doen er ook moeilijk over omdat zij het niet meer als nieuw kunnen verkopen. Of je moet het nieuw in doos thuis laten liggen maar dan kan je niks testen. Dus ja, ga een winkel in en vraag aan de verkoper of ze er 1 hebben of er mee mag "spelen". Sommige Mediamarkten (bijv. Arnhem) hebben ook werkende demo-toestellen, misschien kan je daar het 1 en ander uitproberen als ze er 1 hebben liggen.

De zwarte lijkt me even "snel" slijten als de witte want ze maken gebruik van dezelfde materialen. Ik denk dat je bedoeld of slijtage sneller zichtbaar is dan op een zwarte. Dat lijkt me van wel maar als je er voorzichtig mee omgaat zal het niet zo snel gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een idee wanneer N-Gage uitkomt voor de N97? Heb mijn broertje mijn N81 gegeven en die heeft de nieuwe N-Gage versie erop gezet, en enkele games gedownload en die wil ik graag ook op mijn mobiel spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barock
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 05-02 09:19
Iemand enig idee hoe een (de) screensaver is in te stellen, ben al een poosje bezig maar kan hier niets over vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mumbly
Verwijderd schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 12:30:
@mumbly

Bedoel je maps bij accuweather? Ik kan daar inderdaad wel een kaart zien met buien.
Dat bedoel ik ja. Ik zie de maps (kaart van Nederland op 5 zoom-niveaus) wel, maar er zijn geen buien te zien. :/

[ Voor 6% gewijzigd door mumbly op 07-07-2009 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds gisteren aan het spelen met de N97.

Vraagje over de WLAN. Ik heb deze ingesteld op mijn werk, en wil wifi alleen aanhebben wanneer ik het gebruik. Bij menu > instellingen> connectiviteit > wireless lan > opties > instellingen heb ik bij beschikbaarheid WLAN tonen "nooit" ingevuld. Toch maakt de N97 automatisch contact wanneer je het toestel ontgrendeld. Dit vreet batterijcapaciteit. Is dit een bug of mis ik een instelling ergens?

Bij mijn N95 kon ik in het menu handmatig WLAN scan aan en uitzetten, maar dit kan ik niet vinden bij de N97.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey ik ben aan het zoeken voor een mooi hoesje, hier zag ik een mooie http://www.youtube.com/watch?v=jaQetqiZ6Is op 2:45.

weet iemand waar deze te koop is? ik heb overal gezocht maar kon het niet vinden.

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sendar
Verwijderd schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 16:18:
hey ik ben aan het zoeken voor een mooi hoesje, hier zag ik een mooie http://www.youtube.com/watch?v=jaQetqiZ6Is op 2:45.

weet iemand waar deze te koop is? ik heb overal gezocht maar kon het niet vinden.

alvast bedankt
Zocht die inderdaad ook al, maar schijnt alleen op de Aziatische markt in het pakket te hebben gezeten. Heb deze besteld: http://cgi.ebay.co.uk/ws/...iewItem&item=130310768286

http://www.flickr.com/photos/sendar/ - www.sanderhendriks.eu - www.twomendesign.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RealRico
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12-01-2010
Vanmiddag binnen gekregen, de N97 Black.

Meteen geupdated naar nieuwe Firmware versie. Dit alles gedaan onder Windows 7.

Géén enkel probleem. Liep helemaal vlekkeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kun je ook op het scherm zelf een qwerty toetsenbord krijgen zonder de slide te gebruiken? Bijv. voor sms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 11:14:
[...]

klopt, alleen geen qwerty zoals bv bij de windowstoestellen maar gewoon standaard numeriek
Standaard numeriek? Bedoel je daarmee te zeggen dat je dus niet kunt sms met de slide dicht? Of numeriek zoals op een "ouderwetse" telefoon dus met onder ieder nummer een aantal leestekens en letters?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
addictive schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 13:28:
[...]
werkt super! Is die paar euro echt wel waard :)

kom alleen net een vreemde bug tegen, kon alleen maar in cijfers en leestekens typen (alsof de 2nd voor het gebruiken van de blauwe karakters vastgezet was). Er twee maal op klikken zoals je normaal kunt doen om het weer te unlocken werkte niet (en in Gravity kon ik wel gewoon typen). Tijd voor bugfixes!

Edit: pluus dat ik de 2-streepjes-accu-bug weer heb :/
zelfde probleem weer nu, toestel viel uit omdat 'ie leeg was, heeft echter de hele nacht aan de lader gehangen...
Ook weer het probleem dat ik alleen cijfers en leestekens kon typen, lijkt echter alleen in de Facebook app zo te zijn.

Zo blij als ik gister met het toestel was, zo haat ik Nokia nu >.<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 17:07:
[...]

Standaard numeriek? Bedoel je daarmee te zeggen dat je dus niet kunt sms met de slide dicht? Of numeriek zoals op een "ouderwetse" telefoon dus met onder ieder nummer een aantal leestekens en letters?
dat laatste, dus je kunt gewoon smsen (op de ouderwetse manier)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als jij de hele dag op de telefoon hebt gezeten, dan is het normaal dat hij leeg is. Mijne heb ik gister ook opgeladen tot die vol was en is zojuist ook uitgevallen, ook ik heb de batterijbug, maar dat heeft niks te maken met de batterij zelf alleen met de software.

@Jeroen

Ik wil juist wel dat hij met wifi verbind maar ik heb hem op altijd verbinden staan, maar bij mij pakt hij altijd vodafone terwijl er wel wifi beschikbaar is.
addictive schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 18:27:
[...]
zelfde probleem weer nu, toestel viel uit omdat 'ie leeg was, heeft echter de hele nacht aan de lader gehangen...
Ook weer het probleem dat ik alleen cijfers en leestekens kon typen, lijkt echter alleen in de Facebook app zo te zijn.

Zo blij als ik gister met het toestel was, zo haat ik Nokia nu >.<

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2009 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusher77
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11:46
Verwijderd schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 18:58:
@Jeroen

Ik wil juist wel dat hij met wifi verbind maar ik heb hem op altijd verbinden staan, maar bij mij pakt hij altijd vodafone terwijl er wel wifi beschikbaar is.
[...]
Instellingen > Connectiviteit > Bestemmingen > Internet
Kun je prioriteiten voor je verbindingen instellen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
Verwijderd schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 18:58:
Als jij de hele dag op de telefoon hebt gezeten, dan is het normaal dat hij leeg is. Mijne heb ik gister ook opgeladen tot die vol was en is zojuist ook uitgevallen, ook ik heb de batterijbug, maar dat heeft niks te maken met de batterij zelf alleen met de software.
kijk, dat ik hem 's ochtends van de lader afhaal, en hij voor het eind van de dag alweer leeg is, dat is gewoon niet normaal. Mijn Blackberry gaat 2-3 dagen mee. Ik vind het niet erg om hem 's nachts aan de lader te moeten hangen, maar dat ik er de dag niet eens mee doorkom is absurd in mijn ogen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

addictive schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 19:33:
[...]
kijk, dat ik hem 's ochtends van de lader afhaal, en hij voor het eind van de dag alweer leeg is, dat is gewoon niet normaal. Mijn Blackberry gaat 2-3 dagen mee. Ik vind het niet erg om hem 's nachts aan de lader te moeten hangen, maar dat ik er de dag niet eens mee doorkom is absurd in mijn ogen...
als de hele dag 3,5G en GPS aanstaat kan ik me wel voorstellen dat hij 's avonds behoorlijk leeg kan zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals vele anderen twijfel ik tussen de N97 en de IPhone. Voor de mensen die de N97 al bezitten - steek je het toestel gewoon in je broekzak, zonder hoesje, of vervoer je hem op een andere manier ?

Gaat niet alleen om de omvang van het toestel maar ook met oog op eventuele gevoeligheid voor schade etc.

Thanks !

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2009 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karelhuis
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 29-01-2022
Verwijderd schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 19:39:
Zoals vele anderen twijfel ik tussen de N97 en de IPhone. Voor de mensen die de N97 al bezitten - steek je het toestel gewoon in je broekzak, zonder hoesje, of vervoer je hem op een andere manier ?

Gaat niet alleen om de omvang van het toestel maar ook met oog op eventuele gevoeligheid voor schade etc.

Thanks !
Gaat gewoon in je broekzak, maar dan zonder sleutels of losgeld, je zet het scherm snel en makkelijk op slot met de knop aan de linkerkant. Scherm hoesje heb ik er al af. Heb laatste ook met de iphone gespeeld, ook mooi, maar ja ik ben een nokia man en geen appel man

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaeastwood
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09-09 20:29

Thanks !
Gewoon in de broekzak naast mijn andere mobiel. Geen hoesje erom nergens voor nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt jongens ! Ben zelf ook meer een Nokia man en denk dat ik mijn geliefde 8800 ga verkopen en dit weekend een N97 scoor, ook geen appels voor mij :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook wat 'vreemds' maar dan positief. Gisteren proberen te updaten via laptop: boel crashte
en de telefoon bleef in een wit scherm hangen. Na 2 minuten in mezelf "Je hebt hem toch niet
gebrickt he lul?" te herhalen sprong ie gelukkig ineens weer aan :)
(en gaf aan dat 'ie nog op de oude firmware draaide)

Vanochtend op een andere pc update gestart: "uw toestel heeft al de nieuwste versie, herinstalleren?"
Voor de zekerheid maar geherinstalleerd..............en daar was GuitarHero ineens weer :) :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2009 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mumbly
Voor de mensen die de N97 al bezitten - steek je het toestel gewoon in je broekzak, zonder hoesje, of vervoer je hem op een andere manier ?

Thanks !
Ja, ben bang dat het wel moet nog. Heb nog geen geschikt hoesje/tasje kunnen vinden. Ik sta open voor aanbevelingen in die richting trouwens.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paxlie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-11-2024

Paxlie

chaos en inslag

Koen Rotteveel schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 09:18:
[...]

Ik gebruikte vroger GooSync, maar tegenwoordig kan dat inderdaad via Mail for Exchange:
http://www.google.com/sup...er.py?hl=en&answer=147951

Dit werkt na instellen perfect, en je hoeft je password ook niet aan een 3e partij te geven.
Ik heb een lege map MfE en kan de software niet terugvinden op http://www.businesssoftwa...or_exchange_downloads.php
Selecteer daar europa en dan staat de N97 er niet bij. Klinkt dit toevallig bekend en zie ik iets over het hoofd?

Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
braque© zijn is een keuze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusher77
Paxlie schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 21:24:
[...]

Ik heb een lege map MfE en kan de software niet terugvinden op http://www.businesssoftwa...or_exchange_downloads.php
Selecteer daar europa en dan staat de N97 er niet bij. Klinkt dit toevallig bekend en zie ik iets over het hoofd?
5800 Xpress Music selecteren, krijg je hem voor S60 v5.0, oftewel zelfde als N97

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paxlie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-11-2024

Paxlie

chaos en inslag

Crusher77 schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 21:26:
[...]

5800 Xpress Music selecteren, krijg je hem voor S60 v5.0, oftewel zelfde als N97
ah top, thnx. Die had ik zelf ook kunnen bedenken inderdaad :$

Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
braque© zijn is een keuze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusher77
Paxlie schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 21:35:
[...]

ah top, thnx. Die had ik zelf ook kunnen bedenken inderdaad :$
Geen probleem, ik kop graag in d:)b

Ik zit nu alleen nog te wachten op de nieuwe firmware voor de UK generic's. Iemand enig idee of meer informatie hierover? Moet zeggen dat ik vrij weinig problemen heb, maar heb toch liever de nieuwe versie.
Kennis van me had wel het probleem dat de telefoon niet wou unlocken, waardoor de enige oplossing was de batterij er uit halen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• friendlyfiend
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-12-2020
Ik heb de N97 sinds vanmiddag ook eindelijk. Gekocht bij Belcompany in Leeuwarden. 1e indruk: Heerlijk toestel. Meteen update gedaan zonder problemen. Werkt allemaal perfect. Mbv de tweakers hier al heel wat dingetjes opgelost.

Wat mij wel wat tegenviel was de achterkant. Vond ik nogal breekbaar toen ik de batterij er in moest doen. Heeft een beetje een goedkoop gevoel dat achterkantje. Maar ja scheelt in gewicht denk ik dan maar.

Contacten syncen via Ovi gaat ook gemakkelijk, net zoals bestanden (muziek video) kopieren vanaf pc.

Eigenlijk nog geen vuiltje aan de lucht. Hopelijk net zoals bij mijn n95 die 2 jaar lang als een trein heeft gewerkt. (afkloppen.. ik lees dat sommige nog bugs hebben..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paxlie schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 21:24:
[...]

je kiest toch gewoon mfe bij het aanmaken van een nieuw emailadres. Dan download het het gehele bestand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jos_M
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-09 12:17

Jos_M

aka jos_jalla aka josti

Ik ben nu al een paar weken in bezit van de telefoon, en ik vind m nogsteeds heerlijk.Ik heb alleen wel een paar vragen:

1. Het enige wat ik vervelend vind is dat als ik gebeld word of een sms krijg, ik niet de naam van de contact zie, maar alleen het nummer. Ook het switchen tussen SIM of telefoongeheugen heeft geen effect. Heeft iemand hier een oplossing voor? (Ik heb de tips uit dit forum gevolgd, maar ik krijg het niet voor elkaar om namen te krijgen)

2. Heeft iemand al een goede internetradio client gevonden? Ik vind het echt schraal dat die er niet standaard op zit. Zit er zelfs bij een E75 op...(Aangezien de Nokia Internetradio applicatie nog niet werkt op deze telefoon)

3. En ik ben ook nog op zoek naar een goed gratis programma waarmee ik office-documenten kan bewerken en lezen. Weet iemand waar ik deze kan vinden? (Ik heb nu OfficeSuite, maar dat is echt een waardeloos programma. Werkt irritant en kan bijna geen documenten openen...)

4. Weet iemand of het mogelijk is om Opera Mini in te stellen als standaardbrowser? Dus als je een link opent uit een mail of uit een sms dat je dan Opera opent ipv de standaard Nokia browser? (Ik heb veel op google gezocht maar eigenlijk niks gevonden...)

5. En ohja...wie heeft al geprobeerd om de NOS Mobiel applicatie te installeren? Ik krijg het niet eens voor elkaar om dat ding te downloaden, ik krijg dan alleen maar constant een heel verhaal over mogelijke datakosten en blabla, maar downloaden ho maar. En het lukt mij ook niet om op NOS Mobiel een livestream te kijken. Ik kijk nogal graag naar wielrennen, maar op mijn telefoon krijg ik het niet voor elkaar. Moet ik nog een plugin installeren ofzo? Wie helpt me uit de brand?

(Zo beter mods?)

[ Voor 33% gewijzigd door Jos_M op 07-07-2009 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djambo
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10:48
Heb de N97 nu ook een paar dagen en ik ben er zeer tevreden over.. Maar toch 1 ding.. dit had ik met mijn n81 ook.
Als ik een nummer bel,maak niet uit of het gsm is of huis nummer.. ik zie altijd het gsm icoontje :|
dus ik heb een contact met 2 nummer een gsm nummer en huisnummer. bij me contact staan ze ook goed ingevuld 06 bij gsm en huisnummer bij huisnum. dus als die gene mij belt zie ik dus altijd een gsm icoon terwel hij met huisnummer bel.. ik vind dit toch wel irri.
meer mensen hier last van? of zou het kunne komen dat ik alle contacten heb over gezet met nokia pc suite,dus het probeem van me n81 heb meegenomen naar de n97..

kijk maar eens bij gebelde nummer staaan alleen gsm icoontje,bij mij dan toch :?

[ Voor 6% gewijzigd door Djambo op 07-07-2009 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds kort ook in het bezit van een witte N97.
Ik kom alleen uit 1 dingetje niet uit.
Bij mijn vorige telefoon ( Nokia E71 ) kon ik altijd kiezen als de telefoon met het internet contact moest maken ,hoe dit moest gebeuren, of met mobiel internet of met WLAN.
Ik krijg deze mogenlijkheid echt niet gevonden op de N97.

Voor de rest bevalt hij super goed.
De touchscreen reageerd lekker en het toestel gaat heel erg vlot door het menu heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jos_M
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-09 12:17

Jos_M

aka jos_jalla aka josti

Ohja ik heb ook nog een antwoord op de vragen over beschermhoezen. Ik heb zelf bij de MediaMarkt in Rotterdam een hoesje gekocht van Valenta. Kostte €14,95 als ik het goed heb. Niet zo'n lederen hoes voor aan je riem, maar gewoon een voor in je zak. Lijkt een beetje op rubberachtig spul, weet niet precies wat voor spul het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoelang duurt de laadtijd van de n97 de n95 was op een uurtje vol?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op Marktplaats staan 2 hoesjes van een telecom bedrijf. Hiervan heb ik het gewone hoesje gekocht. Nog geen 10 euro inclusief verzendkosten.

Het is gewoon een lederen hoes(niet voor aan je broekzak, er zit wel een lint aan, waar je een touw omheen kan doen voor om je nek, maar dit lint kun je binnen in opvouwen(er zit binnenin een zakje voor het lint)of je knipt het eruit.

@Chrusher77

Ook al heb ik de wifi op 1 staan en vodafone op 2, dan nog pakt hij gewoon vodafone terwijl de wifi verbinding wel beschikbaar is.
mumbly schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 21:24:
[...]

Ja, ben bang dat het wel moet nog. Heb nog geen geschikt hoesje/tasje kunnen vinden. Ik sta open voor aanbevelingen in die richting trouwens.....

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2009 00:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cuberob
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-09 16:47
heb nog wat wallpapers gemaakt voor de n97, zullen er nog wel meer bij komen met de tijd....
zie hier: http://share.ovi.com/album/robdeknegt.N97Wallpapers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulltje
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Iemand die trouwens nog een screenprotector gebruikt / gaat gebruiken op de N97? Of is dit zo goed als niet meer nodig tegenwoordig.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Takkie
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17-06 21:59
mumbly schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 21:24:
[...]

Heb bij de buitenlandse telefoonboer op de hoek een eenvoudig hoesje van 15 euro gekocht, de binnenkant is zacht en het geheel is niet specifiek voor de N97 gemaakt.
Bulltje schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 01:02:
Iemand die trouwens nog een screenprotector gebruikt / gaat gebruiken op de N97? Of is dit zo goed als niet meer nodig tegenwoordig.. :)
Voor de zekerheid (en nieuwsgierigheid) ook maar bij zagg.com de invisibleshield full body gekocht die gisteren verzonden is. Het duurd echter wel een week voordat dat binnen zal zijn.
Bij onze Phonehouse in Nijmegen verwachten ze invisibleshield over een week te kunnen verkopen.
*edit* Naar verwachting kan de Phonehouse het goedkoper aanbieden dan zagg.com 8)

[ Voor 4% gewijzigd door Takkie op 08-07-2009 01:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlisterAMG
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-09 16:13
Er zijn ook vaak van die hoesjes die je van de zijkant insteekt, met een randje eraan om te zorgen dat ie er niet makkelijk uit valt. Naar zoiets zal ik gaan zoeken, aangezien mij dat handiger lijkt dan één die je er van bovenaf in doet...

Zoiets, wat je ook voor de E75 hebt: E75 pouch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenremie
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14-01 15:07
Jos_M schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 22:33:
Ik ben nu al een paar weken in bezit van de telefoon, en ik vind m nogsteeds heerlijk.Ik heb alleen wel een paar vragen:

1. Het enige wat ik vervelend vind is dat als ik gebeld word of een sms krijg, ik niet de naam van de contact zie, maar alleen het nummer. Ook het switchen tussen SIM of telefoongeheugen heeft geen effect. Heeft iemand hier een oplossing voor? (Ik heb de tips uit dit forum gevolgd, maar ik krijg het niet voor elkaar om namen te krijgen)

Is echt al meedere malen beantwoord. Dit komt door dubbele nummers, dus zowel op je sim als op je telefoon. Je moet dus ongeacht je display settings een van de twee verwijderen.

2. Heeft iemand al een goede internetradio client gevonden? Ik vind het echt schraal dat die er niet standaard op zit. Zit er zelfs bij een E75 op...(Aangezien de Nokia Internetradio applicatie nog niet werkt op deze telefoon)

Nee nog niet, zou het zelf graag ook weten

3. En ik ben ook nog op zoek naar een goed gratis programma waarmee ik office-documenten kan bewerken en lezen. Weet iemand waar ik deze kan vinden? (Ik heb nu OfficeSuite, maar dat is echt een waardeloos programma. Werkt irritant en kan bijna geen documenten openen...)

Geen idee

4. Weet iemand of het mogelijk is om Opera Mini in te stellen als standaardbrowser? Dus als je een link opent uit een mail of uit een sms dat je dan Opera opent ipv de standaard Nokia browser? (Ik heb veel op google gezocht maar eigenlijk niks gevonden...)

Ja, dat is zelfs heel makkelijk. Kijk bij je instellingen van je telefoon en applicaties.

5. En ohja...wie heeft al geprobeerd om de NOS Mobiel applicatie te installeren? Ik krijg het niet eens voor elkaar om dat ding te downloaden, ik krijg dan alleen maar constant een heel verhaal over mogelijke datakosten en blabla, maar downloaden ho maar. En het lukt mij ook niet om op NOS Mobiel een livestream te kijken. Ik kijk nogal graag naar wielrennen, maar op mijn telefoon krijg ik het niet voor elkaar. Moet ik nog een plugin installeren ofzo? Wie helpt me uit de brand?

Is er nog niet voor de N97. Geduld. Meeste providers hebben een eigen streamservice van minstens nederland 1 (dus het wielrennen)
(Zo beter mods?)
Ja, tegelijk met mn telefoontje opgepikt voor 15 euro. Past perfect, nergens last van.
Verwijderd schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 22:52:
Sinds kort ook in het bezit van een witte N97.
Ik kom alleen uit 1 dingetje niet uit.
Bij mijn vorige telefoon ( Nokia E71 ) kon ik altijd kiezen als de telefoon met het internet contact moest maken ,hoe dit moest gebeuren, of met mobiel internet of met WLAN.
Ik krijg deze mogenlijkheid echt niet gevonden op de N97.
Kijk bij instellingen, connectiviteit... daar kun je bij bestemmingen je standaard volgorde instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de n97 nu ook sinds kort, dit is mijn eerst Symbian toestel dus dat is ff wennen. Verder erg tevreden over het toestel.

Nu heb ik alleen een probleempje (net als de meest hier), ik heb al een tijdje zitten zoeken maar kan geen pc suite vinden voor de n97. Weet iemand waar ik die kan downloaden?

Ik heb gister op een of andere manier gps aangezet nu krijg ik het niet meer uit? (ik denk dat dit nogal veel stroom verbruikt dus wil het wel uit zetten).

Edit:
Ik heb Vodafone maar nog steeds geen update. Dit heeft iedereen met Vodafone neem ik aan? Zo niet zeg het even, want dan zal ik wel wat verkeert doen. ;)

[ Voor 17% gewijzigd door een moderator op 08-07-2009 13:56 . Reden: aanhef/groeten/danken niet nodig ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenremie
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14-01 15:07
Uhm... PC Suite heet tegenwoordig OVI suite. FF googelen.

GPS kun je gewoon uitzetten. Kan het nu zo snel niet vinden.

Vodafone heeft niks te maken met een update. Je hebt waarschijnlijk een UK/EU versie telefoon dus. Daarom heb je nog geen update. Ik ook niet trouwens.

[ Voor 19% gewijzigd door jeroenremie op 08-07-2009 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schrijver
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 16:25
Ik heb gister de N97 van Vodafone ontvangen. Deze had uiteraard de oude firmware en er is ook nog geen nieuwe beschikbaar.

Ik heb met behulp van J.A.F. de productcode gewijzigd
van 0587371: N97 VF NL B
naar 0587245: N97 Netherlands (NL) CV

Vervolgens kon ik via Nokia software updater de firmware updaten naar de laatste versie.

Zover ik het kon zien levert Vodafone de N97 simlock vrij met een hele klein branding. Een paar linkjes in de software. Er staan geen logo's etc op het toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regul
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-09 22:27
Dus de toestellen van VF hebben een aparte firmware van Vodafone?

Of zijn die linkjes te doen zonder aparte provider firmware zodat je met de standaard Nokia updates kan updaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schrijver
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 16:25
Ja VF levert eigen firmware maar eigelijk niets waar je echt last van hebt.

Ik heb de productcode alleen maar aangepast zodat ik wel kan updaten naar de nieuwe firmware.

De VF firmware duurt meestal veel langer voordat er een update beschikbaar voor is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Werkt ScummVM hier eigenlijk goed op, ook met het touchscreen? Ik heb in het verleden al eens gelezen dat ScummVM niet op elk toestel goed overweg kon met de "muisvervanging", maar ik kan niks vinden over dat iemand het al op de N97 geprobeerd heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi,
- Hoe krijg ik nog een (of meerdere) extra kaders op het hoofdscherm waar je widgets in kunt plaatsen? Ik wil graag meerdere snelkoppelingen (nu 2 kaders) toevoegen. Je kunt nu maximaal 8 progs en/of urls kwijt, eigenlijk te weinig...

- Waar zit de internettelefoon??? Ik heb wel de sip-instellingen ingevuld, maar kan geen snelkoppeling vinden om het te activeren...

Tnx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:04

The Wizard

Moderator Mobile
Ik heb er eentje sinds gisteren opzitten, gekocht bij www.screenprotector.nl, 10 euro, geen verzendkosten. Had hem binnen een dag.

Het plaatsen is even lastig, omdat hij precies tussen het randje past, en je dus weinig marge hebt. Hij vult de hele voorkant behalve de sensoren en camera. Hij heeft uitsparingen voor het luidsprekertje en de menu knop.
Nu heb ik alleen een probleempje (net als de meest hier), ik heb al een tijdje zitten zoeken maar kan geen pc suite vinden voor de n97. Weet iemand waar ik die kan downloaden?
De oude PC Suite werkt ook gewoon met de N97, ik gebruik hem nog steeds op mijn laptop.
Ik gebruikte op mijn N82 altijd tunin.fm, maar deze werkt helaas (nog) niet met de N97....

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaeastwood
Nou in je broekzak is niet zo'n heel goed idee. Haal hem er net uit en is mijn scherm gebroken. Pfffff Gaat weer geld kosten. Was net zo blij met de N97

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-10-2024

GKW

thaeastwood schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 12:25:
Nou in je broekzak is niet zo'n heel goed idee. Haal hem er net uit en is mijn scherm gebroken. Pfffff Gaat weer geld kosten. Was net zo blij met de N97
Ben je ergens tegenaan gelopen/gevallen of was die zomaar spontaan kapot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaeastwood
GKW schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 12:48:
[...]

Ben je ergens tegenaan gelopen/gevallen of was die zomaar spontaan kapot?
Ik bukte . Haalde de N97 daarna uit mijn broekzak en de binnenkant van het scherm was gebroken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 12-09 16:18

Sharky

Skamn Dippy!

oh das zuur :(

This too shall pass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaeastwood
ik ga straks maar eens bij een Nokia servicepoint langs. Kijken wat die ervan zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Werkt bij jullie de auto-lock functie wel? (Dat je een sms'je kan sturen
waardoor je telefoon gelocked wordt)

Ik ontvang de sms'jes (met het codewoord) en kan ze gewoon openen.
Mijn toestel lockt niets :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sendar
Ben erg blij met deze telefoon, ondanks het gemis van Internet Radio, maar dat zal in de loop van de tijd wel goedkomen.

Vind het alleen jammer dat de foto's die ik van mijn N95 etc heb geïmporteerd apart in een map komen te staan. Genaamd Downloads. Zou ze liever gewoon in de map vastgelegd willen hebben, maar dat schijnt niet te kunnen.

Vandaag waren ook opeens smsjes verdwenen, stonden er ongeveer 50 op en vandaag spontaan opeens maar 43. De smsjes vandaag en gister waren verdwenen. Raar. Zal het eens in de gaten houden of dat spontaan was of dat ik iets verkeerds heb gedaan.

Verder tevreden gebruiker van de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusher77
Ik werd zojuist gebeld terwijl de telefoon gelockt was. Dus ik neem op door de beweging over het groene balkje te maken zoals wordt aangegeven.
Echter toen het gesprek was afgelopen en ik wou ophangen, bleef het scherm als het ware gelockt. Het unlocken hielp niet, en het gesprekscherm bleef staan. De enige oplossing was opnieuw opstarten, wat dus aangeeft dat de telefoon eigenlijk niet gelockt was.
Vrij apart verhaal, hoop dat de update voor de UK versie ook snel komt :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 11:43:
- Waar zit de internettelefoon??? Ik heb wel de sip-instellingen ingevuld, maar kan geen snelkoppeling vinden om het te activeren...

Tnx.
Is niet meegeleverd. Moet een extern programma voor worden gedownload, bijvoorbeeld fring. Wordt over gesproken dat dit wellicht in een toekomstige firmware update zal worden meegenomen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-10-2024

GKW

thaeastwood schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 13:10:
[...]

Ik bukte . Haalde de N97 daarna uit mijn broekzak en de binnenkant van het scherm was gebroken...
Dat zou niet mogen gebeuren. Idd langs een NSP. Houd je ons op de hoogte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:47
Is er ergens een manier om in te stellen hoe vaak de widgets automatisch mogen refreshen? Of is dit niet in te stellen, heb al in de handleiding gezocht maar kon helaas niks vinden.

En waar kan ik opgeven via welk toegangspunt ze verbinding moeten maken? Even wennen als je vanaf een Nokia E71 komt haha =)

[ Voor 26% gewijzigd door Razer op 08-07-2009 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaeastwood
GKW schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 14:58:
[...]

Dat zou niet mogen gebeuren. Idd langs een NSP. Houd je ons op de hoogte?
Net langs Finntax (NSP) geweest. Valt volgens hun buiten de garantie. Nieuw scherm kost 89euro ex btw. Valt gelukkig nog mee. Ik was de 1e dus het scherm moet nog worden besteld. Moet dus helaas wachten tot het scherm binnen is

Valt me wel tegen dat het scherm zo gevoelig is :(. Het is toch een gebruiksvoorwerp moet toch tegen een klein stootje kunnen zou je denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Razer schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 15:05:
Is er ergens een manier om in te stellen hoe vaak de widgets automatisch mogen refreshen? Of is dit niet in te stellen, heb al in de handleiding gezocht maar kon helaas niks vinden.

En waar kan ik opgeven via welk toegangspunt ze verbinding moeten maken? Even wennen als je vanaf een Nokia E71 komt haha =)
dat laatste: instellingen-connectiviteit-bestemmingen-internet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
Verwijderd schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 16:15:
[...]

dat laatste: instellingen-connectiviteit-bestemmingen-internet
Dankjewel, vraag me alleen af, waarom me N97 constant GPRS verbinding open houdt :( Liefste dat je widgets op refresh van 1x per half uur ofzo kon zetten, hele dag GPRS aan zal wel erg veel stroom vreten. Als iemand hier nog iets meer over weet hoor ik het graag, de handleiding is wat dat betreft wel erg karig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 14:44:
[...]

Is niet meegeleverd. Moet een extern programma voor worden gedownload, bijvoorbeeld fring. Wordt over gesproken dat dit wellicht in een toekomstige firmware update zal worden meegenomen :(
Eigenlijk belachelijk, alles zit op de N95 en je zou dan verwachten dat een nieuw (opvolger) ervan toch minstens 'backwards-compatible' moet zijn.

Overigens vreemd dat je wel de sip-instellingen kan opgeven, maar het vervolgens niet kan gebruiken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Razer schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 16:38:
[...]

Dankjewel, vraag me alleen af, waarom me N97 constant GPRS verbinding open houdt :( Liefste dat je widgets op refresh van 1x per half uur ofzo kon zetten, hele dag GPRS aan zal wel erg veel stroom vreten. Als iemand hier nog iets meer over weet hoor ik het graag, de handleiding is wat dat betreft wel erg karig.
dat valt wel mee, ik doe er ruim een dag mee en gebruik het toestel zeer intensief: naast de widgets nog meer dan een uur bellen, zo'n 50 smsjes en anderhalf tot twee uur internet/email-verkeer en dan meestal 's avonds een nog de helft volle accu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WolterRF
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-09 00:31
Ik heb vandaag ook mijn (vodafone) N97 binnengekregen, en er zijn toch een paar dingen die me wat dwars zitten.

- meteen toen ik de telefoon aanzette viel dit me al op, je hoort de vibratie heel goed, net of zit het onderdeel dat vibreert los ofzo, kunnen mensen hier bevestigen dat ie inderdaad wat lawaaiig is?

- is er een mogelijkheid om de simcontacten te kopieren naar de telefoon? ik heb namelijk weinig zin om stuk voor stuk alles opnieuw in te gaan voeren (google en dit topic zegt er verdacht weinig over).

nog even voorde duidelijkheid, ik heb gegoogled en in dit topic gezocht met de zoekfunctie.
alvast bedankt voor de hulp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klopt, vibratie is gewoonweg slecht. Ik schrok ook meteen en dat hij kapot was, maar dit is bij elk toestel zo.

Over symbian 2 gesproken. Is het al duidelijk of je de N97 kan updaten naar Symbian 2 en later Symbian 3?
Zou toch raar zijn als dit niet kan aangezien Nokia pas met de reclame begint in september en hij dan al "oud" is qua software..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:02
Verwijderd schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 19:28:
klopt, vibratie is gewoonweg slecht. Ik schrok ook meteen en dat hij kapot was, maar dit is bij elk toestel zo.

Over symbian 2 gesproken. Is het al duidelijk of je de N97 kan updaten naar Symbian 2 en later Symbian 3?
Zou toch raar zijn als dit niet kan aangezien Nokia pas met de reclame begint in september en hij dan al "oud" is qua software..
Nokia kennende zou ik er niet op rekenen. Geen enkel toestel heeft bijvoorbeeld ooit een FP upgrade gekregen; S60 FP1 -> S60 FP2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
Hoeveel geheuhen hebben jullie op C schijf standaard beschikbaar? Ik heb verder niks geinstalleerd en hier is maar 15,8MB over, komt dat een beetje met jullie overeen? Heb wel iets van 5900 smsjes en 30 MMSjes in me telefoon staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Razer schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 19:57:
Hoeveel geheuhen hebben jullie op C schijf standaard beschikbaar? Ik heb verder niks geinstalleerd en hier is maar 15,8MB over, komt dat een beetje met jullie overeen? Heb wel iets van 5900 smsjes en 30 MMSjes in me telefoon staan.
5900 smsjs, en die je allemaal tegelijk op je telefoon wilt hebben staan _/-\o_

Maar goed: smsjes, korte teksten, nemen niet veel bytes in beslag, dus dat zou op zich zelfs met 5900 smsjes geen probleem moeten zijn.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2009 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
Verwijderd schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 20:04:
[...]

5900 smsjs, en die je allemaal tegelijk op je telefoon wilt hebben staan _/-\o_

Maar goed: smsjes, korte teksten, nemen niet veel bytes in beslag, dus dat zou op zich zelfs met 5900 smsjes geen probleem moeten zijn.
Ja, was alleen vergeten te kijekn hoeveel er beschikbaar was voordat ik backup terug zette. Vroeg me gewoon af hoeveel geheugen er standaard op de C shijf beschikbaar is =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• friendlyfiend
Miki schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 19:34:
[...]

Nokia kennende zou ik er niet op rekenen. Geen enkel toestel heeft bijvoorbeeld ooit een FP upgrade gekregen; S60 FP1 -> S60 FP2.
Dat stond toch wel op tweakers. Dat de update ook beschikbaar zou zijn voor de N97.

Ik moet trouwens wel soms echt ff zoeken waar alles staat. Ik dacht, na de n95 valt het wel wat mee. Maar zoals beltonen veranderen, zien hoeveel geheugen je nog hebt etc. Moeilijk te vinden.

[ Voor 22% gewijzigd door friendlyfiend op 08-07-2009 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
friendlyfiend schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 20:41:
[...]

Dat stond toch wel op tweakers. Dat de update ook beschikbaar zou zijn voor de N97.

Ik moet trouwens wel soms echt ff zoeken waar alles staat. Ik dacht, na de n95 valt het wel wat mee. Maar zoals beltonen veranderen, zien hoeveel geheugen je nog hebt etc. Moeilijk te vinden.
Hier is het ook even wennen vanaf de E71, hoeveel geheugen heb jij vrij op de C? Ik heb hier geen programma's verder op geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• friendlyfiend
Razer schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 21:18:
[...]

Hier is het ook even wennen vanaf de E71, hoeveel geheugen heb jij vrij op de C? Ik heb hier geen programma's verder op geïnstalleerd.
haha :) dat was nou net mijn probleem ook. Ben ff aan het zoeken waar je dat kan vinden. Met de N95 was dat redelijk simpel.

edit: Ik zie het nu ik een programma wil installeren. Op mijn C: heb ik nog 37,1 mb vrij. En ook nog niks geinstalleerd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• friendlyfiend
Weet iemand trouwens al wanneer er Nederlandse apps gaan komen? Hyves, nieuws, widgets, etc etc?

Waar is het wachten op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:02
friendlyfiend schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 20:41:
Nee op Frontpage stond dat o.a. de N97 geschikt is om Symbian 2 kunnen draaien. Niet dat Nokia plannen heeft om deze software te verspreiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
friendlyfiend schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 21:30:
[...]

haha :) dat was nou net mijn probleem ook. Ben ff aan het zoeken waar je dat kan vinden. Met de N95 was dat redelijk simpel.

edit: Ik zie het nu ik een programma wil installeren. Op mijn C: heb ik nog 37,1 mb vrij. En ook nog niks geinstalleerd..
Mm dat is wel een groot verschil, dadelijk maar even een hard reset doen en kijken waar het verschil vandaan komt. Daarna maar eens alleen contacts en berichten kopiëren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:41

Amiet01

Master_A

Ik wilde net hetzelfde gaan vragen :p. Hyves zou idd erg handig zijn ipv Facebook ofzo. Heeft trouwens iedereen van jullie de oplader AC-8E meegehad bij zijn/haar telefoon? Volgens de handleiding zou er namelijk een AC-10E bij moeten zitten. Ik moet persé met zo'n verloopstekkertje de telefoon opladen waarbij het blokje ook nog best wel heet wordt. Ik heb de telefoon gekocht bij Studentmobiel en heb de UK versie. Overigens nog erg jammer dat ik de telefoon niet kan updaten. Denken jullie dat het nog lang zal duren?

Ook heb ik nog steeds niet gevonden hoe ik media kan delen van de N97 via mijn draadloos netwerk (naar mijn PS3).

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N0 0B
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08:12

N0 0B

cxb1=N#

Ik heb een AC-10E meegeleverd gekregen. Witte N97 vorige week gekregen, versie weet ik niet.. Had hem besteld bij studentmobiel. Tot nu toe erg tevreden over.

Won't you break the beats, cause I'm hardcore - Tiga

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
ik heb ook de AC-10E, en heb gelukkig het probleem niet meer gezien met het accu opladen, maar dan maar 2 streepjes accu hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Ik had eerst die met het blokje ertussen. (Kleine pin dus)
En mijn 2e n97 (beide StudentMobiel) had een normale aansluiten rechtstreeks voor de foon. (Incl blokje.)

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan ik als ik tijdens het bellen met een helpdesk in het keuzemenu een cijfer intoetsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand een duidelijk uitleg geven hoe ik de productcode van de N97 kan wijzigen?

Bij voorbaat mij dank...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sendar
Verwijderd schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 10:55:
Hoe kan ik als ik tijdens het bellen met een helpdesk in het keuzemenu een cijfer intoetsen?
Ik had hem gewoon opengeschoven, maar er zal vast een makkelijkere manier voor zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleD1980
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 00:09
Verwijderd schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 10:55:
Opties > Dialer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 10:57:
Kan iemand een duidelijk uitleg geven hoe ik de productcode van de N97 kan wijzigen?

Bij voorbaat mij dank...
Welkom op dit forum. :)

Zoals je tijdens het registreren hebt gelezen in de registratie-FAQ verwachten we hier eigen inzet. Jouw vraag is met de juiste termen via Google te beantwoorden.

[ Voor 3% gewijzigd door pven op 09-07-2009 11:10 ]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karp
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07:12
Ik heb net bericht gekregen dat ik er een jaar gratis navigatie bij heb. Zijn er meer mensen die dit hebben, of mij kunnen vertellen wat voor navigatie? Ik ga uit van nokia's eigen programma, of eventueel route 66. Morgen of maandag weet ik meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pven schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 11:09:
[...]

Welkom op dit forum. :)

Zoals je tijdens het registreren hebt gelezen in de registratie-FAQ verwachten we hier eigen inzet. Jouw vraag is met de juiste termen via Google te beantwoorden.
Het leuke is als ik google op 'productcode N97 wijzigen' dat ik dan op deze site terecht kom... ;)

En waarom het wiel opnieuw uitvinden als er al verschillende mensen hier op het forum het hebben gedaan.

Wat ik verder vind via google betreft of andere toestelen of staat zo beschreven dat ik er niets van begrijp! Vandaar dat ik via dit forum probeer een antwoord te vinden. Dit is daarbij zo'n beetje het grootste nederlandse N97 forum op internet wat er te vinden is. Dus niet zo raar dat ik hier mijn vraag stel, toch...?

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En dan? Op bellen duwen of wat?
Pagina: 1 ... 6 ... 37 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Toon eigen initiatief als je een vraag plaatst.