Nokia N97 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 37 Laatste
Acties:
  • 389.465 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07:28
Verwijderd schreef op zaterdag 04 juli 2009 @ 12:33:
Ik zit heeeeeel erg te twuifelen tussen de Nokia N97 en de iPhone 3Gs 32GB.
Wat zijn nu de voordelen van de N97 t.o.v. de iPhone.
De iPhone is weer wel een stuk platter, is toch fijner in de broekzak.

BTW ik heb al een abonnement bij KPN met internet totaal, dus het moet een simlock vrij toestel worden.
De prijzen zijn ook gelijk als ik de iPhone in Belgie ga halen (20 minuten rijden voor mij).

Ik weet het echt niet meer !!
http://www.youtube.com/wa...o&feature=player_embedded

Vergelijkings video van 10 min.

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitchi3
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 25-11-2023
Verwijderd schreef op zaterdag 04 juli 2009 @ 12:59:
[...]

menu-instellingen-connectiviteit-bestemmingen-internet. daar staat nu bij mij mail en java en alles werkt perfekt
Welke toegangspunten gebruiken jullie van KPN en waarvoor... Heb namelijk Mobiel Internet en Mail en Java staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg mijn geheugenkaartje er niet meer uit :)
Heb hem erin gedaan (met contactjes naar beneden, en ik hoorde een klik)
maar het apparaat ziet hem nergens en ik heb geen idee hoe ik hem er weer uit klik.

Normaal bij een microsd-kaartje moet je hem er als het ware weer 'in' klikken
om hem eruit te laten springen. Maar bij mij blijft 'ie dan gewoon haken.

Doe ik iets verkeerd of???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
BaszCore schreef op zaterdag 04 juli 2009 @ 15:04:
Ik heb hem zojuist gekocht bij de BelCompany in Beverwijk! Ik werd een kwartier nadat ik hem had gekocht gebeld door de BC in Zaandam dat ze hem daar ook hebben! Maar hij is echt wel super strak en werkt ook vet relax! Ben nog geen gekke dingen tegen gekomen! :)
Zou je eens voor mij kunnen kijken welke firmware erop staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mac-Mar
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12-09 21:49
In principe moet je hem er inderdaad weer uitklikken op dezelfde manier. Wat je kunt proberen is kort op het aan/uit knopje te drukken. Dan kun je alle andere profielen selecteren, en daar moet dan ook " verwijder geheugenkaart"

Of een mooie telefoon kopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mac-Mar schreef op zaterdag 04 juli 2009 @ 15:21:
In principe moet je hem er inderdaad weer uitklikken op dezelfde manier. Wat je kunt proberen is kort op het aan/uit knopje te drukken. Dan kun je alle andere profielen selecteren, en daar moet dan ook " verwijder geheugenkaart"

Of een mooie telefoon kopen...
Ben er al mee teruggeweest. Sleuf is inderdaad verrot, en aangezien ze geen
toestellen meer op voorraad hebben wordt het volgende week pas omruilen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Is het ook mogelijk om Mobiel Internet tijdelijk uit te schakelen??(Voor op vakantie bv) En heb je voor Nokia Maps ook mobiel internet nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mac-Mar
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12-09 21:49
Verwijderd schreef op zaterdag 04 juli 2009 @ 16:00:
Hoi,

Is het ook mogelijk om Mobiel Internet tijdelijk uit te schakelen??(Voor op vakantie bv) En heb je voor Nokia Maps ook mobiel internet nodig?
Het kan, maar je kunt het ook uitschakelen. Dat doe je bij de instellingen van Nokia Maps. Dan maak je geen gebruik van a-gps (assisted gps) maar alleen van je gps antenne. Dan duurt het ietswat langer voordat je een fix hebt (je gps antenne/toestel maakt dan namelijk geen gebruik van hulp van de gsm masten/internet om de positie van satelieten vast te stellen zodat je toestel weet welke satelieten hij om een positie moet vragen).

Wel moet je ervoor zorgen dat je de kaarten die je wilt gebruiken thuis al op je telefoon geinstalleerd hebt.

Mobiel internet is ook uit te zetten door bijvoorbeeld de instellingen te veranderen of door in te stellen dat hij vooraf vraagt hoe je online wilt gaan: wifi of toegangspunt enz enz. Dan kun je nog annuleren om verbinding te maken.

Kleine tip: dit zijn best basic tips. Die had je ook uit de handleiding of elders op het forum kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Ik heb van studentmobiel een nieuwe gekregen! KEURIGE SERVICE!

Donderdag opgestuurd nadat ik 2 rijen dode pixels had, vandaag zat er een nieuwe in de bus.

Maar nu heb ik een vraag, wat voor beschermhoesjes gebruiken jullie? Ik zoek een soort sok, waar kan ik die kopen?

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

W00fer schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 20:27:
[...]

De beste vind ik Slick. Welliswaar een S60v3 app, maar die zou ook goed moeten draaien op een S60v5 device zoals de N97.

Freeware via: http://www.lonelycatgames.com/?app=slick

MsnP15 wordt ook ondersteund (offline berichten sturen).
is er ook al uitgelegd hoe je dit op de n97 krijgt voordat ik me de pp ga zoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-09 17:53
DaannO schreef op zaterdag 04 juli 2009 @ 15:18:
[...]

Zou je eens voor mij kunnen kijken welke firmware erop staat?
ik heb vandaag een NL versie ontvangen van de webshop waar ik hem heb besteld en er stond standaard v10 op ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nas T
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 05:33
Kecin schreef op zaterdag 04 juli 2009 @ 17:35:
Maar nu heb ik een vraag, wat voor beschermhoesjes gebruiken jullie? Ik zoek een soort sok, waar kan ik die kopen?
hier.

@Dcell
Je bedoelt dezelfde V10 als hier eerder is vermeld? Het kan natuurlijk ook zijn dat ze een net iets nieuwere firmware erop gezet hebben...

[ Voor 15% gewijzigd door Nas T op 04-07-2009 18:12 ]

vrede in rust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n41r0j
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08:01
Haha, geniaal

In Engeland waar ik de afgelopen week wegsmolt hadden ze ook al hoesjes voor de n97 te kust en te keur liggen. Niet echt officieel ofzo, maar volgens mij moeten deze ook op internet te vinden zijn.
Ook heb ik daar de N97 als model mogen proberen, zowat iedere phoneshop had em daar wel staan om uit te proberen. Gek eigenlijk dat ik dat hier vanmiddag in Apeldoorn niet gezien heb.

[ Voor 30% gewijzigd door n41r0j op 04-07-2009 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
Kecin schreef op zaterdag 04 juli 2009 @ 17:35:
[...]

KLIK

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor de belgen onderons , juist N97 benelux black met azerty gaan halen in belcompany (stniklaas)
blij dat het azerty is, we kunnen spelen

grtz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die heb ik ook. Zit keurig om de N97 heen, en heeft een lusje waarmee je de telefoon
heel makkelijk uit het hoesje trekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Werkt bij iedereen heir de ovi store gewoon? Ik krijg nog steeds ontzettend vaak "the operation could not complete due to an error"
Waarom? Vanmiddag werkte het, programma gedl'ed. Maar nu werkt het weer niet. Heb ook niets veranderd, hij's niet eens uitgeweest of wat dan ook in tussentijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En werkt bij iedereen dat guitarherospelletje? Bij mij geeft 'ie geen geluid.

Over geluid gesproken: rammelt het cameraklepje bij jullie ook een beetje
als je de N97 licht beweegt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
Nas T schreef op zaterdag 04 juli 2009 @ 18:12:
[...]

hier.

@Dcell
Je bedoelt dezelfde V10 als hier eerder is vermeld? Het kan natuurlijk ook zijn dat ze een net iets nieuwere firmware erop gezet hebben...
yup de de oude V10, heb er zelf V11 op moeten zetten. Ben trouwens de hele dag al aan in het instellen en ontdekken. Ondanks dat ik al jarenlang S60 toestellen gebruik valt er nog veel nieuws te ontdekken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Edit: Ik krijg trouwens Nokia Music niet aan de gang in Vista.... Wel op mn xp laptop, maar mn vista desktop waar al mn muziek op staat krijgt het programma niet opgestart en geeft een foutmelding. Is dit een bekend probleem of alleen bij mij?
[/quote]

hier zelfde verhaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 04 juli 2009 @ 21:10:
En werkt bij iedereen dat guitarherospelletje? Bij mij geeft 'ie geen geluid.

Over geluid gesproken: rammelt het cameraklepje bij jullie ook een beetje
als je de N97 licht beweegt?
Guitar Hero werkt gewoon, en geen geluid van een camera klepje.

Over de Ovi store. Ik las dat de problemen vooral bij Nokia lagen, maar ik las ook dat toch veel mensen gewoon konden downloaden. En dat lukt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 04 juli 2009 @ 21:19:
[...]

en geen geluid van een camera klepje.
Dan heb ik dus echt een 'mishandeld gevalletje' gekregen.......... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mayhem
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-09 16:57

mayhem

Verwijderd schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 21:16:
Net een handige alarm app geinstalleerd, heb geen wekker/klok bij mijn nachtkastje,maar op deze manier heb ik dat wel :)
http://img197.imageshack.us/i/alarm.jpg/
En mn homescreen, niet echt scherp nee ;(
http://img171.imageshack.us/i/homem.jpg/
Heb voor voorlopig deze autohouder gekocht voor 10 euro via Ebay.
http://img171.imageshack.us/i/69597858.jpg/
Welke app is dit? wil ik ook wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is de camera precies dezelfde als op de n95 of trekt deze mooiere fotos enof videos?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riffii4life
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-10-2024
riffii4life schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 12:42:
verschillen de beperkingen nog van de toestellen per tel maatschappij?? Ik wil me t mobile relax verlengen.
Heeft iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zygivt
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 04-09 13:57

Zygivt

Evenaren en overtreffen

Voor zover ik weet ondersteund t-mobile geen mobiel tv verder loop je volgens mij niet tegen beperkingen aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Zygivt schreef op zondag 05 juli 2009 @ 07:22:
[...]

Voor zover ik weet ondersteund t-mobile geen mobiel tv verder loop je volgens mij niet tegen beperkingen aan.
De N97 ook niet dus.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zygivt schreef op zondag 05 juli 2009 @ 07:22:
[...]

Joh: en wat staat er op de website van T-Mobile dan?

http://www.t-mobile.nl/pe...ternet-telefoon/plus.aspx

"Mobile TV: Live je favoriete programma's bekijken:

Met web’n’walk Plus hoef je nooit meer je favoriete programma te missen. Want alle uitzendingen van Nederland 1 en 3, RTL4, MTV Music en SBS6 kijk je gewoon live op je mobiel, waar in Nederland je ook bent. En natuurlijk kun je ook internetten en e-mailen."

[Gratis mobiel TV dus als je WnW Plus hebt]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
streaming (volgens mij alle providers toch?), geen mobiel tv zoals KPN (maar zoals ik al zei dat ondersteund de n97 toch niet)

[ Voor 28% gewijzigd door Golf2vr6 op 05-07-2009 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Golf2vr6 schreef op zondag 05 juli 2009 @ 10:22:
streaming (volgens mij alle providers toch?), geen mobiel tv zoals KPN (maar zoals ik al zei dat ondersteund de n97 toch niet)
Wel via de add-on bluetooth tv-module van Nokia icm KPN abbo, zie RobertWebbe ergens in het vorige deel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
yep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 00:59

robertwebbe

Robert Webbe

Eén van de nadelen om telkens weer nieuwe delen te maken is dat je in ieder deel vaak weer moet herhalen wat in een eerder deel is geschreven omdat de vraag telkens weer terug komt.

Met de Nokia SU-33W kun je met een KPN of Hi abonnement Mobiel TV kijken via DVB-H mits je een Mobiel TV abonnement hebt. Dat ziet er dan zo uit:

Voor Vodafone en T-Mobile kun je alleen streaming kijken. Bij streaming is de bandbreedte een stuk lager en dus de kwaliteit ook een stuk minder. Maar het allerbelangrijkste verschil is wel de manier van bediening. Bij streaming moet je iedere keer weer terug naar de portal om van kanaal te wisselen en dat zapt niet echt handig. Ik heb hier een demo filmpje van Vodafone TV op een N82:

Blijkbaar vinden Vodafone en T-Mobile mobiel tv nog niet interessant genoeg want ze zouden er een applicatie van kunnen maken. Er zijn al operators die dat gedaan hebben en dan wordt zappen wel makkelijk. Alleen is de bandbreedte nog een issue. Waarschijnlijk willen ze het denk ik ook liever niet populair hebben, als mensen massaal streaming TV gaan zitten kijken kost die een vracht aan bandbreedte. Ook hier is wel een oplossing voor, MBMS. In dat geval wordt een bepaalde bandbreedte gereserveerd voor video doorgifte waarop je inhaakt als je TV kijkt. De techniek is volgens mij zo gemaakt dat het netwerk zelf kijkt hoeveel mensen er TV kijken en in plaats van dat er x aantal point to point verbindingen worden gelegd worden er van bepaalde gedeeltes in de verbinding een multicast of broadcast gemaakt.

[ Voor 32% gewijzigd door robertwebbe op 05-07-2009 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik belde gister om mijn nieuwe telefoon te reserveren. en toenhadik de keuze uit 4 modellen. 32 gb wit en zwart, en 16 gb wit en zwart..... die 16 gb hadik nog nergens iets over gehoord dus dat vond ik wel opmerkelijk, vandaag haal ik hem opdus vraag het dan nog even na

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe

robertwebbe

Robert Webbe

Verwijderd schreef op zaterdag 04 juli 2009 @ 19:12:
Werkt bij iedereen heir de ovi store gewoon? Ik krijg nog steeds ontzettend vaak "the operation could not complete due to an error"
Waarom? Vanmiddag werkte het, programma gedl'ed. Maar nu werkt het weer niet. Heb ook niets veranderd, hij's niet eens uitgeweest of wat dan ook in tussentijd.
Zou het kunnen zijn dat hij prima werkt als je via wifi verbindt en niet meer als je via het mobiel internet verbindt? In dat geval zal denk ik de proxy server van je provider de toegang blokkeren. Je kunt heel simpel de proxy settings wissen door bij je Internet toegangspunt het betreffende mobiel internet profiel te bewerken, dan naar Geavanceerde instellingen te gaan en daar het proxyserver adres te wissen en de proxy poort op 0 te zetten. Gevolg is overigens dan wel dat je niet meer op de portal van je provider kunt komen dus wellicht even je startpagina aanpassen naar www.google.nl ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
na een dag spelen ben ik de eerste bugs alweer tegenkomen. Wat me voornamelijk opviel is dat de widgets nog niet vlekkeloos updaten maar dat is hier volgens mij al eerder gemeld.

Verder heb ik een vastloper gehad nadat ik de telefoon van massa-opslag modus had afgehaald (ik heb netjes veilig verwijderen gekozen op de pc). Ik moest de telefoon herstarten en hij deed het weer prima.

Als laatste is dat zowel realplayer en "tv&video" app niet alle videos laat zien die ik op de telefoon heb gezet.
Ik zet bijv.10 videos (allemaal geconverteerde mp4tjes) op de N97, via bestandsbeheer zijn ze af te spelen maar als ik Realplayer open zegt die dat ik maar 6 videos heb terwijl ze allemaal in dezelfde map staan. Ook de app "tv&video" laat er 6 zien. Erg raar dus want ze zijn gewoon af te spelen als ik ze benader via bestandsbeheer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dcell schreef op zondag 05 juli 2009 @ 12:43:
na een dag spelen ben ik de eerste bugs alweer tegenkomen.
Is dit met de nieuwste firmware 11.0.021, of heb je nog de oude firmware? Want met de nieuwste firmware zouden de meeste bugs verdwenen moeten zijn.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2009 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pven schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 22:44:
Inderdaad, in zijn algemeenheid:
[modbreak]Het is geen schande om eerst zelf onderzoek te plegen voor je je vraag hier plaatst.[/]
Wie zegt dat ik niet eerst zelf heb gezocht? Ik vraag naar het draaieffect en niet om de fade in, fade out. Dat zit inderdaad bij thema's.

De link die ik erbij deed (http://www.youtube.com/watch?v=-WiFD91SSqQ) is blijkbaar dus niet bekeken.

Is het niet een idee om dit soort dingen in de openingspost te melden 'als het zo ontzettend vaak wordt gevraagd'? Ik vind het persoonlijk erg irritant als ik een forum pagina voor pagina moet doorspitten, ik mijn vraag door meerdere mensen gesteld zie worden, maar de reacties alleen maar 'zoek zelf eens' zijn. Daar word ik en de rest die op zoek is naar een antwoord niet wijzer van.

Ik heb Google afgestruind, mijn vragen op YouTube en diverse forums gesteld en van niemand antwoord gekregen.

Het antwoord zou dus moeten zijn: blijkbaar is deze beeldovergang uit de definitieve versie gegooid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
Verwijderd schreef op zondag 05 juli 2009 @ 12:46:
[...]

Is dit met de nieuwste firmware 11.0.021, of heb je nog de oude firmware? Want met de nieuwste firmware zouden de meeste bugs verdwenen moeten zijn.
Dit is met fw 11.0.021 ... gelijk een update gedaan natuurlijk toen ik hem binnenhad :)

Dat van de loskoppelen van de pc heb ik wel vaker gehad, op de N95 dan. Op een of ander manier vind die het niet zo leuk ook al volg ik de standaard procedure (veilig verwijderen/uitwerpen).

Het probleem met de librarylist van de videos ligt aan de massa-opslag modus. Ik heb net alle videos eraf gehaald en er weer opgezet, maar dit keer met OVI-Suite, dan wordt de library wel netjes geupdate zo te zien. Als ik het via massa-opslag modus doe dan wordt er slechts een deel weergegeven in Realplayer en in TV&Video .....

maar ik ben er tot nu toe wel tevreden mee. Ik heb een stuk of 15 themes geinstalleerd, en ook nog een app of 20 en nog wat java-spelletjes en ik merk niet dat de telefoon trager wordt. Sporadisch hikt hij ff maar voor de rest is die snel zat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitchi3
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 25-11-2023
Verwijderd schreef op zondag 05 juli 2009 @ 11:50:
ik belde gister om mijn nieuwe telefoon te reserveren. en toenhadik de keuze uit 4 modellen. 32 gb wit en zwart, en 16 gb wit en zwart..... die 16 gb hadik nog nergens iets over gehoord dus dat vond ik wel opmerkelijk, vandaag haal ik hem opdus vraag het dan nog even na
Gaat dit niet over de iPhone 3GS...??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:41

Amiet01

Master_A

Ik las ergens dat de N97 ook UpNp ondersteunt. Dit betekent toch ook dat je met je N97 mp3s zou kunnen streamen (of ernaartoe streamen). Als dit klopt, hoe doe je dit dan? Heb geprobeerd te zoeken met google maar kan er verder niets over vinden.

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo!
Ik heb sinds twee dagen mijn Nokia N97.
Bij inkomende gesprekken toont de mobiel alleen het 06nummer (geen naam)
Weet iemand hoe ik dit kan wijzigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe

robertwebbe

Robert Webbe

Amiet01 schreef op zondag 05 juli 2009 @ 15:20:
Ik las ergens dat de N97 ook UpNp ondersteunt. Dit betekent toch ook dat je met je N97 mp3s zou kunnen streamen (of ernaartoe streamen). Als dit klopt, hoe doe je dit dan? Heb geprobeerd te zoeken met google maar kan er verder niets over vinden.
Ik gebruik zelf een Philips Streamium op mijn stereo installatie en als je Media delen aanzet en alle muziekbestanden deelt, dan verschijnt deze in de beschikbare apparaten. Hier nog een foto die ik heb gemaakt toen ik mijn N95 beschikbaar had gemaakt.

Verwijderd schreef op zondag 05 juli 2009 @ 16:18:
Bij inkomende gesprekken toont de mobiel alleen het 06nummer (geen naam)
Weet iemand hoe ik dit kan wijzigen?
Waarschijnlijk heb je je contactgegevens van de SIM gekopieerd naar het toestelgeheugen. Dan staat ieder telefoonnummer er dus 2 keer in en in dat geval toont je toestel niet meer de naam (ook al zijn de twee vermeldingen identiek). Oplossing voor dit probleem is om naar de contacpersonen te gaan, te switchen naar het SIM geheugen en daar alle contactpersonen van de SIM te wissen.

[ Voor 39% gewijzigd door robertwebbe op 05-07-2009 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robertwebbe schreef op zondag 05 juli 2009 @ 16:39:
[...]

Ik gebruik zelf een Philips Streamium op mijn stereo installatie en als je Media delen aanzet en alle muziekbestanden deelt, dan verschijnt deze in de beschikbare apparaten. Hier nog een foto die ik heb gemaakt toen ik mijn N95 beschikbaar had gemaakt.

[...]

Waarschijnlijk heb je je contactgegevens van de SIM gekopieerd naar het toestelgeheugen. Dan staat ieder telefoonnummer er dus 2 keer in en in dat geval toont je toestel niet meer de naam (ook al zijn de twee vermeldingen identiek). Oplossing voor dit probleem is om naar de contacpersonen te gaan, te switchen naar het SIM geheugen en daar alle contactpersonen van de SIM te wissen.
danku ; was ook mijn probleempje, bijdeze ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de N97 ook sinds gisteren. Tot nu toe tevreden. Echter is me opgevallen dat de telefoon niet de contacten uitwisselt met de parrot carkit CK3100. Heeft iemand hier een oplossing voor? In het verleden (N95) moest ik hiervoor een programma Nokia 810 contacts installeren. Echter deze pakt hij niet op de N97.

Weet trouwens iemand welk navigatieprogramma geschikt is voor de N97?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe

robertwebbe

Robert Webbe

Verwijderd schreef op zondag 05 juli 2009 @ 20:14:
[...]
Echter is me opgevallen dat de telefoon niet de contacten uitwisselt met de parrot carkit CK3100. Heeft iemand hier een oplossing voor? In het verleden (N95) moest ik hiervoor een programma Nokia 810 contacts installeren. Echter deze pakt hij niet op de N97.
Heb je je Parrot carkit wel eens geupdate? Hij zou het prima moeten doen.
Hier kun je de updateprocedure vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nas T
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 05:33
Ja, en jij ook als je de searchfunctie gebruikt.

vrede in rust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nas T schreef op zondag 05 juli 2009 @ 20:50:
[...]

Ja, en jij ook als je de searchfunctie gebruikt.
Heb al gevonden: Sygic! Is dit echter de enige?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan mijne nog steeds niet updaten mn telefoon zegt geen updates beschikbaar. Nu naar NSP gaan en daar laten doen of iets anders?
Heeft de n97 nu ook een tv out optie want ik zag wel een kabeltje op marktplaats maar werkt dat?
Ik heb wel MCguider werkend gekregen werkt erg fijn en snel moet ik zeggen!

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2009 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mephisteus
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 05 juli 2009 @ 21:11:
Ik kan mijne nog steeds niet updaten mn telefoon zegt geen updates beschikbaar. Nu naar NSP gaan en daar laten doen of iets anders?
Heeft de n97 nu ook een tv out optie want ik zag wel een kabeltje op marktplaats maar werkt dat?
Ik heb wel MCguider werkend gekregen werkt erg fijn en snel moet ik zeggen!
Gewoon de nokia software updater proberen vanaf je pc, die werkte bij mij wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trueKAMi
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
Ik heb de gehele Nokia software suite geïnstalleerd op mijn PC, onder Windows 7. Ook onder compabiliteitsmodussen verbrak de Nokia Software Updater de verbinding op het moment dat hij ging updaten en zei vervolgens dat de telefoon niet aangesloten was (hij vind aan het begin van het proces de telefoon nog wel). Ook het backuppen van contacten e.d. ging niet, door onbekende fouten. Daarna alles onder Windows Vista geïnstalleerd en alles werkte perfect!

Meer mensen problemen met Nokia software onder Windows 7?

[ Voor 8% gewijzigd door trueKAMi op 05-07-2009 23:14 ]

"With a hammer like this, every problem looks like a nail!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrTGT
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:00

Ik heb zowel Route 66 Mobile 7 als 8 geïnstalleerd op de N97. Beide geven bij installatie een 'Compatibel' probleem aan. Programma's werken wel, maar zijn gewoon weg nauwelijks te gebruiken omdat je niet in bepaalde menu's kunt komen.

Hopen op een update vanuit Route66. Of iemand moet inderdaad een ander pakket weten die wel overweg kan met S60v5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
MrTGT schreef op zondag 05 juli 2009 @ 23:35:
[...]

Ik heb zowel Route 66 Mobile 7 als 8 geïnstalleerd op de N97. Beide geven bij installatie een 'Compatibel' probleem aan. Programma's werken wel, maar zijn gewoon weg nauwelijks te gebruiken omdat je niet in bepaalde menu's kunt komen.

Hopen op een update vanuit Route66. Of iemand moet inderdaad een ander pakket weten die wel overweg kan met S60v5
Volgens mij is Sygic al een paar keer genoemd 8)7

Bevalt mij prima op al m'n S60's ...

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IndoBoy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-09 15:24

IndoBoy

Een kok moet dik zijn!!!!

Weet iemand hoe je gebruik kunt maken van videotelefonie en wanneer dit kan?

Chieftec Dragon DA-01-BD,MSI K8T NEO,Athlon 64 3200+,1024DDR400,2xMaxtor,AsusV8200GeForce3 64MB DeLuxe,Creative LIVE Platimum5.1,DesktopTheater3500Digital,DVD Encore5x,Plextor DVD-RW 708A,Iiyama A201HT Vision 510 22" D'tron NF ,5 x Enermax 80m

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrTGT schreef op zondag 05 juli 2009 @ 23:35:
[...]

Ja ik heb MCGuider geinstaleerd heb heel europa erop staan met paar landen als turkije ed. en wat stemmen zoals kim holland en bert visser. Is dan iets meer dan 2 gb werkt lekker snel.

*Communicatie gaat middels het forum! Wil je iets bespreken wat niet op het forum toegestaant is? Dan is dat ook niet via DM/PM toegestaan. Wil je die persoon toch contacten, zoek zijn MSN/Mail in zijn profiel op en contact die persoon buiten het forum om. Heeft die persoon geen contact details in zijn profiel, dan heb je pech. Meldingen van "Contact mij op email@adres.nl" of "Je mail adres staat niet in je profiel" etc... zijn ook niet toegestaan!

[ Voor 26% gewijzigd door Ginz op 07-07-2009 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01
  • Laatst online: 12-09 14:41

Amiet01

Master_A

robertwebbe schreef op zondag 05 juli 2009 @ 16:39:
[...]

Ik gebruik zelf een Philips Streamium op mijn stereo installatie en als je Media delen aanzet en alle muziekbestanden deelt, dan verschijnt deze in de beschikbare apparaten. Hier nog een foto die ik heb gemaakt toen ik mijn N95 beschikbaar had gemaakt....
Ik kan echter in mijn N97 geen optie vinden om media te delen. Iemand een idee waar dit aan te zetten is? Ik kan namelijk mijn N97 niet vinden op mijn PS3 wanneer de telefoon verbonden is via het netwerk.

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomask0907
  • Laatst online: 25-08-2022
Ik heb een vraag dat begin scherm is dat nog aan te passen en dan wel 4 blokken, maar dat ik agenda iets meer info zie?? want ik zie nu eerst volgende afspraak .. en dan is het blokje al vol. ik zie dus geen duidelijke agenda?
iemand hier een idee voor

[ Voor 65% gewijzigd door thomask0907 op 06-07-2009 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ococ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-01-2022
Ik heb productnummer 0586303 en ik kan nog steeds niet updaten weet iemand waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
In zijn algemeenheid:
Modbreak:Zoek aub eerst voordat je je vraag hier plaatst. En als je je vraag plaatst, vermeld dan op zijn minst wat je zelf reeds uit hebt gezocht en met welk resultaat.

Er worden de laatste tijd steeds meer vragen in dit topic geplempt zonder enige vorm van eigen inzet, dat is toch niet echt de bedoeling.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomask0907
*knip* wat is er niet duidelijk aan het bovenstaande bericht?

[ Voor 88% gewijzigd door pven op 06-07-2009 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kamikazi
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
jeroenremie schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 11:27:
Uhm, ik gebruik Nokia Messaging, en ik kan gewoon mn mail in de widget zien hoor. Die gebruikt gewoon de standaard mailwidget. Gewoon de juiste mailbox selecteren. Werkt als een trein.
Klopt inderdaad als een bus, bedankt. Het is dus alleen niet mogelijk om zowel een mailbox via zowel Mail for Exchange (zakelijk) en Nokia Mail (prive) weer te geven via een widget.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomask0907
Poging 2,
Ik heb alle pagina afgezocht maar kan over het nummer probleem wat op pagina 18 is vermeld niks vinden.
Ook op mijn telefoon had ik diverse dingen geprobeerd, ik heb gekeken van sim naar telefoon kopieren en dan sim uitschakelen (bij nummers weergave (uit mijn hoofd)

Echter ben ik niet zo happig om de nummers definitief te verwijderen van mijn sim, kan iemand hier meer info over geven.
Ik wil namelijk dat als telefoon crasht dat alle nummers weg zijn.

En waar verwijder ik de nummers van de simkaart... dan denk ik dat ik ze weer allebei moet aanzetten SIm en telefoon geheugen, en dan diegene met sim ervoor verwijderen..

Maar dan nog de vraag, als ik ze verwijder van Sim dan zijn ze er defintief af, iemand een tip hiervoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*knip* zie pven in "Nokia N97 - Deel 2" voor het waarom

[ Voor 76% gewijzigd door pven op 06-07-2009 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

IndoBoy schreef op zondag 05 juli 2009 @ 23:55:
Weet iemand hoe je gebruik kunt maken van videotelefonie en wanneer dit kan?
Wat heb je zelf al geprobeerd? Wij zijn de Nokia helpdesk niet.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

ococ schreef op maandag 06 juli 2009 @ 10:20:
Ik heb productnummer 0586303 en ik kan nog steeds niet updaten weet iemand waarom?
Wacht dat je ervan dat Nokia (of jouw leverancier, als je een toestel heb gekocht bij een provider) de update nog niet heeft goedgekeurd voor jouw toestel?

Lijkt me logisch....
thomask0907 schreef op maandag 06 juli 2009 @ 10:49:

Maar dan nog de vraag, als ik ze verwijder van Sim dan zijn ze er defintief af, iemand een tip hiervoor
Ja. Als je ze verwijder van de SIM is dat definitief.

[ Voor 27% gewijzigd door Ginz op 06-07-2009 12:22 ]

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trueKAMi
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
Ginz schreef op maandag 06 juli 2009 @ 12:21:
[...]

Ja. Als je ze verwijder van de SIM is dat definitief.
Je kan wel altijd eerst nog een backup op je PC maken, gaat heel makkelijk, en als alles fout gaat zet je gewoon de backup terug, kost geen 5 minuten.

"With a hammer like this, every problem looks like a nail!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomask0907
Oke thanks voor de terugkoppeling.
Ik ga er naar kijken zodra ik thuis ben;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 06 juli 2009 @ 07:38:
[...]
*Communicatie gaat middels het forum! Wil je iets bespreken wat niet op het forum toegestaant is? Dan is dat ook niet via DM/PM toegestaan. Wil je die persoon toch contacten, zoek zijn MSN/Mail in zijn profiel op en contact die persoon buiten het forum om. Heeft die persoon geen contact details in zijn profiel, dan heb je pech. Meldingen van "Contact mij op email@adres.nl" of "Je mail adres staat niet in je profiel" etc... zijn ook niet toegestaan!
Ik zit me rot te zoeken, maar hoe PM ik eigenlijk iemand op Tweakers?

Ik vraag me namelijk nog steeds af of symbian 5th edition nog steeds
met dat rotte signen werkt.

[ Voor 42% gewijzigd door Ginz op 07-07-2009 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:02
Verwijderd schreef op maandag 06 juli 2009 @ 13:37:
[...]

Ik zit me rot te zoeken, maar hoe PM ik eigenlijk iemand op Tweakers?

Ik vraag me namelijk nog steeds af of symbian 5th edition nog steeds
met dat rotte signen werkt.
Link: De werking van de forumsoftware in het kort #FS_read-reply
Dan helemaal onderaan "DirectMessaging".

De 5800 is ook een S60v5 telefoon welke al een tijdje uit is. Door in dat topic te gaan zoeken kun je ook uitvogelen of het signen van applicaties nog van toepassing is. Het zoekwerk heb ik al voor je gedaan, de conclusie mag je zelf trekken.
http://gathering.tweakers...=signen&data[boolean]=AND

Zo'n beetje alles is wel te vinden op GoT als je maar even de tijd neemt :z

[ Voor 16% gewijzigd door Miki op 06-07-2009 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Miki schreef op maandag 06 juli 2009 @ 13:52:
[...]
Ook deze info is hier gewoon te vinden op GoT.
Daar heb ik gekeken. Ik moet dan toch een poppetje met een textballonnetje zien om
te pm'en? Ik zie bij niemand zo'n poppetje staan..

En dat signen is dus weer net zo'n ramp als voorgaande symbianversies :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
Het opladen duurt wel lang zeg. Ik heb de N97 aangesloten op het stopcontact met een oude Nokia-lader (met de grote plug nog) en het verloopstukje erop. Ik heb dat ding sinds half 2 aan de lader gehangen en hij is nog steeds niet vol (ging laden toen die een melding gaf van batterij bijna leeg). Ik heb er weinig mee gedaan in de tussentijd. Iemand anders ook zo'n lange oplaadtijd ? ik zag een post terugkomen met 8 uur ?! maar dat lijkt me niet echt normaal ....

Weet iemand trouwens hoe het zit met de walk & drive licentie voor 1 jaar. In mijn doos zat alleen een voucher voor 10 gratis musictracks maar niks geen voucher voor een walk & drive licentie. Het enige wat ik kon terugvinden op internet is dat er standaard 3 maanden gratis op zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sendar
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-09 10:31
dcell schreef op maandag 06 juli 2009 @ 16:33:

Weet iemand trouwens hoe het zit met de walk & drive licentie voor 1 jaar. In mijn doos zat alleen een voucher voor 10 gratis musictracks maar niks geen voucher voor een walk & drive licentie. Het enige wat ik kon terugvinden op internet is dat er standaard 3 maanden gratis op zit.
Als je in de Maps applicatie bent; kan je naar licenties en dan bijwerken. Bij mij kwam dan een jaar te staan, zonder code of wat in te voeren.

http://www.flickr.com/photos/sendar/ - www.sanderhendriks.eu - www.twomendesign.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
Sendar schreef op maandag 06 juli 2009 @ 16:37:
[...]

Als je in de Maps applicatie bent; kan je naar licenties en dan bijwerken. Bij mij kwam dan een jaar te staan, zonder code of wat in te voeren.
ok, dat had ik nog niet uitgeprobeerd. Bedankt voor het antwoord :)

Ik kan me trouwens herinneren dat het laden ongeveer 2,5 uur duurde bij de eerste keer. Mijn 2de keer weet ik niet want ik hing de telefoon aan de lader toen ik ging slapen. Een paar uur later werd ik wakker en was hij vol maar hij is nu alweer 3 uur verder en nog niet vol :(

edit : 3,5 uur geladen, eindelijk vol. Eens ff kijken wat de output van de lader is die bij de N97 hoort want dit is verd*mme erg lang ....

[ Voor 10% gewijzigd door dcell op 06-07-2009 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kamikazi
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
dcell schreef op maandag 06 juli 2009 @ 16:33:
Het opladen duurt wel lang zeg. Ik heb de N97 aangesloten op het stopcontact met een oude Nokia-lader (met de grote plug nog) en het verloopstukje erop. Ik heb dat ding sinds half 2 aan de lader gehangen en hij is nog steeds niet vol (ging laden toen die een melding gaf van batterij bijna leeg). Ik heb er weinig mee gedaan in de tussentijd. Iemand anders ook zo'n lange oplaadtijd ? ik zag een post terugkomen met 8 uur ?! maar dat lijkt me niet echt normaal ....
Viel mij ook al op! Aan de eigen oplader ging het een stuk vlotter naar mijn idee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
dcell schreef op maandag 06 juli 2009 @ 16:42:
[...]

ok, dat had ik nog niet uitgeprobeerd. Bedankt voor het antwoord :)

Ik kan me trouwens herinneren dat het laden ongeveer 2,5 uur duurde bij de eerste keer. Mijn 2de keer weet ik niet want ik hing de telefoon aan de lader toen ik ging slapen. Een paar uur later werd ik wakker en was hij vol maar hij is nu alweer 3 uur verder en nog niet vol :(

edit : 3,5 uur geladen, eindelijk vol. Eens ff kijken wat de output van de lader is die bij de N97 hoort want dit is verd*mme erg lang ....
Kijk is onderop de laders of de Ma waarde overeen komt. Iets zegt me dat de nieuwe laders een veel hogere Ma hebben.

Edit: de standaard N97 AC-10 lader heeft 1200Ma terwijl mijn oude E51 AC-5 lader maar 890Ma geeft.

[ Voor 5% gewijzigd door Miki op 06-07-2009 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
Miki schreef op maandag 06 juli 2009 @ 17:31:
[...]

Kijk is onderop de laders of de Ma waarde overeen komt. Iets zegt me dat de nieuwe laders een veel hogere Ma hebben.
De oude Nokia lader (hoorde nog bij mijn Nokia 7250) levert een output van 800 en de lader die je bij de N97 krijgt levert 1200 Ma vandaar dat het zo lang duurde :)

[ Voor 4% gewijzigd door dcell op 06-07-2009 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo Mensen,

Als ik de firmware probeer te updaten zegt de software steeds dat ik al de nieuwste versie heb.

Mijn sofware updater zegt dat 10.0.012 al de nieuwste is???

Iemand enig idee hoe dit kan??

txs

EDIT: ter verduidelijking: http://www.fortunahome.com/firmware.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2009 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsve
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 03-09 16:19
Verwijderd schreef op maandag 06 juli 2009 @ 18:40:
Hallo Mensen,

Als ik de firmware probeer te updaten zegt de software steeds dat ik al de nieuwste versie heb.

Mijn sofware updater zegt dat 10.0.012 al de nieuwste is???

Iemand enig idee hoe dit kan??

txs

EDIT: ter verduidelijking: http://www.fortunahome.com/firmware.jpg
Waarschijnlijk heb je een EU/UK versie. Daar is de nieuwe firmware nog niet van vrij gegeven. Wachten dus...

Be reasonable.... do it my way

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha ik heb geen idee welke ik heb, krijg hem net binnen van gsmweb.nl

Maar goed dan wacht ik maar... Niet teveel installeren nu dus want dat heeft geen nut... txs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 06 juli 2009 @ 19:00:
Haha ik heb geen idee welke ik heb, krijg hem net binnen van gsmweb.nl

Maar goed dan wacht ik maar... Niet teveel installeren nu dus want dat heeft geen nut... txs
de versie kun je zien op de doos: UK of NL moet er opstaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 06 juli 2009 @ 19:57:
[...]

de versie kun je zien op de doos: UK of NL moet er opstaan
of be zoals hier, maar ook nog geen nieuwere firmware voorzien, heb 2dagen , nog geen enkel probleem gehad , zo very happy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
Ik heb sinds vandaag ook een N97 (Vodafone Verlenging: 22,50 + internet. Eerste jaar 50% korting op m'n abonnementskosten).

Zat een beetje te spelen in de trein, opzoek naar een goede Twitter app, uitgekomen bij Tweets60. Ziet er toppie uit, maar werkte in eerste instantie niet (kreeg de melding "posting failed. check network coverage"), dit heb ik opgelost met het aanmaken van een extra verbinding, die gelijk is qua instellingen aan de normale vodafone instellingen, alleen dan zonder proxy gegevens.
Mocht je dezelfde fout krijgen, weet je waar het aan ligt ;)

Wel ben ik opzoek naar een nog fijnere Twitter app, ik zou namelijk ook de laatste tweets in een widget in het homescreen zien. Iemand een idee? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Verwijderd schreef op maandag 06 juli 2009 @ 20:21:
[...]

of be zoals hier, maar ook nog geen nieuwere firmware voorzien, heb 2dagen , nog geen enkel probleem gehad , zo very happy
Ik wil je (en anderen) absoluut niet bang maken maar zo goed is meegeleverde firmware niet. Misschien dat je niet iedere bug direct zult opmerken maar ze zijn er wel degelijk: Linkje naar officieel Nokia forum forum

[ Voor 4% gewijzigd door Miki op 06-07-2009 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben meer mensen last van een mindere ontvangst met de N97? Mijn woonplaats heeft sowieso moeilijke ontvangst, maar met mijn N96 had ik binnen nog een prima dekking om te bellen.

Mijn N97 geeft toch best vaak aan 'Geen netwerkdekking'. Als ik opnieuw opstart, dan lijkt de ontvangst weer prima in orde. Mijn vermoeden is dat dit toch aan de telefoon ligt... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Verwijderd schreef op maandag 06 juli 2009 @ 20:51:
Hebben meer mensen last van een mindere ontvangst met de N97? Mijn woonplaats heeft sowieso moeilijke ontvangst, maar met mijn N96 had ik binnen nog een prima dekking om te bellen.

Mijn N97 geeft toch best vaak aan 'Geen netwerkdekking'. Als ik opnieuw opstart, dan lijkt de ontvangst weer prima in orde. Mijn vermoeden is dat dit toch aan de telefoon ligt... :|
Kijk eens naar de link hierboven, dan zul je merken dat je niet de enige bent.

Voorbeelden:
http://discussions.nokia....message.id=143747#M143747
http://discussions.nokia....message.id=143761#M143761
http://discussions.nokia....message.id=143789#M143789

[ Voor 26% gewijzigd door Miki op 06-07-2009 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh, nou gelukkig is het maar een telefoontje van 649,- euro, dus waar zeur ik over :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supremo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-09-2018
Verwijderd schreef op zondag 05 juli 2009 @ 21:11:
Bij mijn N95 8GB zat die kabel er standaard bij. Heb zelf nog geen N97, maar zou wel erg krenterig zijn wanneer Nokia die nu niet meer in de doos stopt. Als het goed is moet er een 3,5 mm plug zijn die uitloopt in audio en composiet. Beeld is bij mij niet echt scherp (Philips SD breedbeeld bak), maar werkt redelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag mijn kapotte toestel mogen omruilen, maar nu zit er ineens
dat guitarhero niet meer op :) is dat grappig genoeg om ergens te downloaden
of hebben jullie zoiets van "wees blij dat je de extra ruimte hebt" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 06 juli 2009 @ 22:32:
het lijkt me dat je dat het beste zelf weet, of je het mist of niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusher77
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:40
Verwijderd schreef op maandag 06 juli 2009 @ 22:32:
Zou wel kunnen dat die in de Ovi Store staat, staan de meeste apps en games wel in die al op je toestel staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mephisteus
  • Niet online
Supremo schreef op maandag 06 juli 2009 @ 21:34:
[...]

Bij mijn N95 8GB zat die kabel er standaard bij. Heb zelf nog geen N97, maar zou wel erg krenterig zijn wanneer Nokia die nu niet meer in de doos stopt. Als het goed is moet er een 3,5 mm plug zijn die uitloopt in audio en composiet. Beeld is bij mij niet echt scherp (Philips SD breedbeeld bak), maar werkt redelijk.
Zit er niet bij bij de N97.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 06 juli 2009 @ 22:48:
[...]

het lijkt me dat je dat het beste zelf weet, of je het mist of niet
Bij mijn vorige toestel deed het geluid het niet :) :) :)
Crusher77 schreef op maandag 06 juli 2009 @ 23:06:
[...]

Zou wel kunnen dat die in de Ovi Store staat, staan de meeste apps en games wel in die al op je toestel staan.
Zoiets dacht ik al, maar is het een grappige game of de moeite niet waard?

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2009 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paxlie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-11-2024

Paxlie

chaos en inslag

Hopelijk weet iemand hier dit wel want ik word er na 2 uur stoeien best moe van.
Hoe kan ik het makkelijkste synchroniseren met Google Calendar?
Ik lees overal dat dat via Exchange moet. Dat is een map in mijn toepassingen folder. Verder kan ik hier niks.

Als ik dan zoek bij Nokia dan kom ik uit op een site waar je het kan downloaden, maar dan staat er voor de regio Europa geen N97 bij. Iemand nog zinvolle ideeen hoe ik het wel aan de praat krijg?

Verder bevalt de telefoon erg goed trouwens. Heerlijk helder geluid met bellen, dat was bij mijn N73 wel anders.

Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
braque© zijn is een keuze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusher77
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:40
Ik kreeg zojuist 2 sms'jes van het nummer +31614000000, beide met als enige inhoud een vraagteken.
Ik heb T-Mobile, iemand enig idee wat dit is? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cuberob
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-09 16:47
Heb hem inmiddels ook binnen (sinds 3 dagen) en ben er ook erg tevreden mee! mooi toestel en toetsenbord werkt erg fijn. Heb inmiddels alles een beetje naar mijn zin gezet (settings enzo).
een paar tips zijn iig: gebruik nokia email (te downloaden via http://betalabs.nokia.com/)
download daar ook java runtime 2.0 (zorgt dat je java apps/games soepeler/sneller draaien)
en ovi chat is ook leuk (goed geintegreerd met je contact lijst met status icoontjes) maar dat werkt natuurlijk alleen als je vrienden ook een nokia hebben en ovi chat installeren.

verder heb ik een paar wallpapers gevonden/gecropped naar 640x640 zodat ze in portraid en landscape mooi, zeker de moeite waard: http://www.easy-share.com/1906639367/n97walls.zip

verdere bevindingen (o.a.) tov de 5800:
-browser is echt aanzienlijk sneller
-toetsenbord maakt een hoop dingen (contact/mp3 zoeken) e.d. een stuk aangenamer
-scherm schakelt (met fw 11 iig) snel tussen landscape en portraid. thema effecten maakt het iets langzamer maar sommigedingen (vooral het weg "swipen" van je widgets) wel een stuk mooier
-spatie rechts went erg snel, vind het juist wel fijn
-compas werkt maar dat calibriren elke keert (8jes draaien in de lucht!?) is belachelijk, maar soms pakt hij hem ook zonder dat...

heb ook nog een paar leuke fotos van de n97 naast een 5800, e71 en e75 maar nu niet bij de hand, zal eens kijken of ik die nog kan posten

(sorry als het een heel onoverzichtelijk bericht is geworden maar tis al laat :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi!

Ben van plan binnenkort de N97 aan te schaffen maar ik zit eigenlijk met misschien wel een hele stomme vraag... Heeft de N97 buiten het uitschuifbare qwerty-toetsenbord ook een touch toetsenbord?

Met andere woorden als de N97 in mijn autohouder in portraitmodus staat kan ik dan ook cijfertjes en lettertjes typen middels het touchscreen? Of dient voor invoer van cijfers en letters echt het toetsenbord gebruikt te worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 00:48:
Hoi!

Ben van plan binnenkort de N97 aan te schaffen maar ik zit eigenlijk met misschien wel een hele stomme vraag... Heeft de N97 buiten het uitschuifbare qwerty-toetsenbord ook een touch toetsenbord?

Met andere woorden als de N97 in mijn autohouder in portraitmodus staat kan ik dan ook cijfertjes en lettertjes typen middels het touchscreen? Of dient voor invoer van cijfers en letters echt het toetsenbord gebruikt te worden?
Er verschijnt ook een toetsenbord op je touchscreen als je je uitschuifbare qwerty toetsenbord niet wil/kan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
Mijn N97 heeft de hele nacht aan de lader gehangen, nu zet ik hem aan, geeft 'ie aan "batterij bijna leeg". Steek ik de lader er weer in "laden voltooid". Iemand een idee hoe deze ongein te verhelpen is? :S

edit: herstarten en hij geeft wel 100% accu aan.
* addictive begint de bugs nu ook tegen te komen :(

[ Voor 21% gewijzigd door addictive op 07-07-2009 07:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paxlie schreef op maandag 06 juli 2009 @ 23:48:
Hopelijk weet iemand hier dit wel want ik word er na 2 uur stoeien best moe van.
Hoe kan ik het makkelijkste synchroniseren met Google Calendar?
Ik gebruik GooSync. De freeware versie laat je toe om je agenda te syncen. Voor contacts te syncen moet je wel de premium versie aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds gisteren de (witte) N97 in m'n bezit. Mijn eerste ervaringen :

- wat is de doos klein ! Belooft niet veel goeds voor de grootte van de gsm zelf
- idd, wat is ie klein. Ik had 'em minstens 1 cm breder & hoger verwacht.
- ook toetsenbord is klein, maar werkt wel uitstekend
- wat werkt ie snel ! M'n Symbian op mijn N80 werkte stukken trager.
- touchscreen is lekker gevoelig. Enkel de browser werkt minder gevoelig
- De lijst met software in Ovi is best wel matig. Hopelijk komen er snel meer applicaties uit.
- ben ik de enige die last heeft met de locatie van de O en de 0 (nul) ?

Tot zover uiterst tevreden van het toestel. Sygic werkt lekker.
Enkel volgend probleem : Ik ben eens door de applicatielijst gegaan op de links van de eerste pagina van dit topic, en heel wat installaties falen met een melding dat de app niet compatible is met de gsm (Lightsabre, Nokia step counter, ...). Iemand ook ervaren, of lukt het bij jullie wel ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mumbly
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18-03-2024
addictive schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 07:13:
Mijn N97 heeft de hele nacht aan de lader gehangen, nu zet ik hem aan, geeft 'ie aan "batterij bijna leeg". Steek ik de lader er weer in "laden voltooid". Iemand een idee hoe deze ongein te verhelpen is? :S

edit: herstarten en hij geeft wel 100% accu aan.
* addictive begint de bugs nu ook tegen te komen :(
Dat is inderdaad een bug. Ik heb precies hetzelfde. :/
Maar goed, een heel groot probleem is het niet en zal best met een (volgende) firmware worden opgelost.

Even wat anders. Hebben jullie een volledig werkende Accuweather widget?
Bij mij werkt alles, maar de satelliet/radar beelden laten alleen de kaart zien zonder buien. Heel jammer.
Pagina: 1 ... 5 ... 37 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Toon eigen initiatief als je een vraag plaatst.