Nokia N97 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 37 Laatste
Acties:
  • 389.464 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

mitchi3 schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 00:01:
[...]

Dus dan ben je hem waarschijnlijk ruim 2 weken kwijt... Meestal sturen ze hem gelijk door (uit mijn ervaring dan)... Kan je niet een NSP in de buurt op zoeken? Weet niet waar je woont...
Er zit er hier 1 in de buurt. (Een phonehouse, en KPN shop)

Kan ik hem hier gratis na laten kijken/maken of whatever?

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-09 17:53
Kecin schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 09:39:
[...]

Er zit er hier 1 in de buurt. (Een phonehouse, en KPN shop)

Kan ik hem hier gratis na laten kijken/maken of whatever?
Factuur meenemen voor de zekerheid en een NSP doet het gratis aangezien je nog in je garantietermijn zit. Sommige NSP's zijn wat minder flexibel en willen perse een bon zien en andere doen er niet moeilijk over dus toch maar voor de zekerheid meenemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad, aankoopbon en identiteitsbewijs mee en het moet lukken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NetAmp schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 09:22:
[...]

Wat is het verschil tussen de "EU" en "Benelux" versie? Alleen de Nokia Maps (licentie)?
Nouja het boekje (en ander drukwerk) zal vast NL-(+Frans)-talig zijn (doh!) 8)7 Als dat alles is...
en misschien de toegang tot de ovi-shop (geen idee)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusher77
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:40
Iemand al geprobeerd om de product code van een UK versie te veranderen naar een NL/BNL versie en vervolgens geupdate naar de nieuwe firmware? Ben benieuwd of dat ook lukt :9

Telefoon werkt verder prima. Wat ik wel lelijk vind is dat hij, in ieder geval in deze fw-versie, af en toe een heel menu op moet bouwen en daarbij een halve seconde dingen tussendoor laat zien die er helemaal niet in horen. Voor de rest nog niet echt rare bugs gehad ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

dcell schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 10:04:
[...]

Factuur meenemen voor de zekerheid en een NSP doet het gratis aangezien je nog in je garantietermijn zit. Sommige NSP's zijn wat minder flexibel en willen perse een bon zien en andere doen er niet moeilijk over dus toch maar voor de zekerheid meenemen.
Oke, kan ik daar op wachten, krijg ik een nieuwe, of wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-09 17:53
Kecin schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 10:43:
[...]

Oke, kan ik daar op wachten, krijg ik een nieuwe, of wat?
bij sommige NSP's is het "klaar terwijl u wacht", dat wil zeggen dat als het te fixen is en ze hebben de juiste onderdelen dan duurt het een meestal een uur.

Bij andere mag je de volgende dag terugkomen en sommige doen nog minder en sturen jouw toestel door naar Nokia :P

Volgens mij doen de NSP's zelf niet aan omruilen tenzij je het toestel bij hun hebt aangeschaft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

dcell schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 10:57:
[...]

bij sommige NSP's is het "klaar terwijl u wacht", dat wil zeggen dat als het te fixen is en ze hebben de juiste onderdelen dan duurt het een meestal een uur.

Bij andere mag je de volgende dag terugkomen en sommige doen nog minder en sturen jouw toestel door naar Nokia :P

Volgens mij doen de NSP's zelf niet aan omruilen tenzij je het toestel bij hun hebt aangeschaft.
Oke, ik neem aan dat er niet overal al hardware is voor de n97, vooral omdat het toestel vaak nog niet eens in de winkel ligt. Dan stuur ik hem wel even op :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsve
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 03-09 16:19
Crusher77 schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 10:22:
Iemand al geprobeerd om de product code van een UK versie te veranderen naar een NL/BNL versie en vervolgens geupdate naar de nieuwe firmware? Ben benieuwd of dat ook lukt :9
Waarom zou je dat in godsnaam willen proberen? Omdat je je update dan 3 dagen eerder hebt? Als je je productcode aanpast vervalt al je garantie op je toestel... dat heb ik er niet voor over in ieder geval.

Be reasonable.... do it my way

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitchi3
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 25-11-2023
fsve schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 11:25:
[...]

Waarom zou je dat in godsnaam willen proberen? Omdat je je update dan 3 dagen eerder hebt? Als je je productcode aanpast vervalt al je garantie op je toestel... dat heb ik er niet voor over in ieder geval.
Ik heb wel me productcode veranderd en geupdated... Niks aan de hand, backup en hij doet het weer. Daarna productcode weer terug gezet... Garantie blijft gewoon hetzelfde, heb het bij me vorige toestellen ook altijd gedaan en heb ze altijd weg kunnen brengen bij een NSP... Volgens mij kunnen ze er niets eens achter komen... :?
EDIT: Maar dan moet je wel je productcode weer terug zetten naar origineel...Anders ben je wel de sjaak...

[ Voor 7% gewijzigd door mitchi3 op 02-07-2009 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusher77
mitchi3 schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 11:38:
[...]

Ik heb wel me productcode veranderd en geupdated... Niks aan de hand, backup en hij doet het weer. Daarna productcode weer terug gezet... Garantie blijft gewoon hetzelfde, heb het bij me vorige toestellen ook altijd gedaan en heb ze altijd weg kunnen brengen bij een NSP... Volgens mij kunnen ze er niets eens achter komen... :?
EDIT: Maar dan moet je wel je productcode weer terug zetten naar origineel...Anders ben je wel de sjaak...
Jij hebt ook de UK versie toch? Welke product code heb je gebruikt en heb je de hele firmware reinstalled?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitchi3
Crusher77 schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 11:41:
[...]

Jij hebt ook de UK versie toch? Welke product code heb je gebruikt en heb je de hele firmware reinstalled?
Ja heb UK... Ik hem veranderd in de nl versie: 0587245... Ik heb gewoon de NSU gedraait, nieuwe firmware geinstalleerd. Ik heb geen Reinstall gedaan. Na Het updaten was ik wel al me internet verbindingen kwijt, schok me dood, maar doormiddel van een vooraf gemaakte backup, weer alles "gelukkig" terug kunnen zetten... Maar het is allemaal op eigen risico!!! Wel de product code weer terug gezet in UK...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:41

Amiet01

Master_A

Heb net ook eindelijk mijn N97 binnen gekregen. Probeerde hem meteen te updaten via de telefoon en hij vind ook de update. Echter wanneer hij opnieuw opstart update hij niets en kom ik weer op mijn homescreen terecht waar hij aangeeft dat hij niet heeft geupdate (iets met taal ofzo). Ik heb het geprobeerd om hem in het Engels en Nederlands te zetten. Het blijkt nu dus dat ik een UK versie heb en dat ik zal moeten wachten :(. Is er al bekend gemaakt wanneer de UK versie komt?

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsve
IK had me er enigszins in verdiept in die product codes en het wijzigen daarvan, en heb ergens gelezen dat wanneer je de NSU gebruikt Nokia de combinatie van imei en productcode opslaat. Deze combinatie klopt tijdens het updaten niet en hebben ze dus een log van de invalid combinatie. Hiermee kunnen ze dus moeilijk doen als jij je telefoon weg brengt voor garantie. Ik weet niet of het echt zo is, maar ik wacht nog liever een paar dagen voor mijn update...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitchi3
fsve schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 12:35:
IK had me er enigszins in verdiept in die product codes en het wijzigen daarvan, en heb ergens gelezen dat wanneer je de NSU gebruikt Nokia de combinatie van imei en productcode opslaat. Deze combinatie klopt tijdens het updaten niet en hebben ze dus een log van de invalid combinatie. Hiermee kunnen ze dus moeilijk doen als jij je telefoon weg brengt voor garantie. Ik weet niet of het echt zo is, maar ik wacht nog liever een paar dagen voor mijn update...
wat jij zegt lijkt me enigzins wel logisch. Maar dan zou het toch raar zijn als ik weer een update zou draaien met me originele productcode. Dan zou in principe alles weer kloppen toch, als ik vanuit ga wat jij zegt? Ik raad het in ieder geval niemand aan en zeg altijd dat het op eigen risico is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsve
mitchi3 schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 12:56:
wat jij zegt lijkt me enigzins wel logisch. Maar dan zou het toch raar zijn als ik weer een update zou draaien met me originele productcode. Dan zou in principe alles weer kloppen toch, als ik vanuit ga wat jij zegt? Ik raad het in ieder geval niemand aan en zeg altijd dat het op eigen risico is!
Als ik de code van die check zou hebben geschreven zou eenmaal een "invalid combination" gewoon altijd blijven bestaan, ook al zet je hem later gewoon weer terug. Maar nogmaals, ik weet ook niet of wat ik heb gelezen waar is, en hoe ze er mee omgaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kamikazi
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Potdikkeme wat een mooi toestel. Net binnengekregen, gisteren besteld. Vanavond even goed voor zitten en alle mail etc in gaan stellen. Ben zeer benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsve
Kamikazi schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 13:24:
Potdikkeme wat een mooi toestel. Net binnengekregen, gisteren besteld. Vanavond even goed voor zitten en alle mail etc in gaan stellen. Ben zeer benieuwd :)
Dat was ook mijn eerste reactie :)

Over het rotzooien met productcodes gesproken, hier het bewijs dat ze het dus kunnen zien:
robertwebbe in "Nokia 5800 Tube"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitchi3
fsve schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 13:46:
[...]

Dat was ook mijn eerste reactie :)

Over het rotzooien met productcodes gesproken, hier het bewijs dat ze het dus kunnen zien:
robertwebbe in "Nokia 5800 Tube"
Das mooi... Dan weet ik het ook weer!! Dus dan voor iedereen: NIET DOEN DUS!! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand trouwens of je met een T-Mobile Iphone-abonnement ook
gewoon met een N97 het internet op kan?

(Ik neem aan dat 3g gewoon 3g is toch?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou heb mn n97 nu 2 dagen ben er erg tevreden over. Hij is nog niet vastgelopen en heb heb ook nog niet geupdate.
Ik heb nog wel de volgende dingen waar ik nog niet achter ben gekomen misschien dat iemand kan helpen ?
- Veranderen of toevoegen van sjabloonen waar kan dat?
- Kan je de naam van de email box veranderen mijne heet nu hotmail 01 vind ik niet zo mooi
Als iemand het weet hoor ik het graag. Ga nu weer verder spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsve
Verwijderd schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 15:11:
Nou heb mn n97 nu 2 dagen ben er erg tevreden over. Hij is nog niet vastgelopen en heb heb ook nog niet geupdate.
Ik heb nog wel de volgende dingen waar ik nog niet achter ben gekomen misschien dat iemand kan helpen ?
- Veranderen of toevoegen van sjabloonen waar kan dat?
- Kan je de naam van de email box veranderen mijne heet nu hotmail 01 vind ik niet zo mooi
- sjabloonen | menu - berichten - mijn mappen - sjablonen - opties - nieuw sjabloon of openen en bewerken - opslaan
- naam van je mailbox kan je niet veranderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand ervaring met vééééél liedjes erop zetten? Tenminste 500+, maar liefst 3000+. Ik wil weten hoe dit gaat tov. de N95 8GB of iPhone 3GS, mijn N95 8GB doet dit dus heel langzaam en ook tussen liedjes navigeren of liedjes verwijderen gaat tergend langzaam, ik heb er 3300 op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dankje hoe kon ik daar nou overheen hebben gekeken :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mephisteus
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 15:43:
Heeft iemand ervaring met vééééél liedjes erop zetten? Tenminste 500+, maar liefst 3000+. Ik wil weten hoe dit gaat tov. de N95 8GB of iPhone 3GS, mijn N95 8GB doet dit dus heel langzaam en ook tussen liedjes navigeren of liedjes verwijderen gaat tergend langzaam, ik heb er 3300 op.
Als (en ik zit nog te twijfelen) ik dit ding heb zal ik het laten weten.

Wil hem eigenlijk kopen voor de ruimte, het kunnen maken van playlists, en de qwerty. Maar toch, om het nu los te kopen terwijl ik mijn N95 8gb pas een jaar heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hetzelfde als jij, N95 8GB pas een jaartje, en ik wil een nieuwe met veel ruimte, playlists, keyboard en SNELHEID. Mijn huidige is dus retetraag met veel liedjes, en ik weet van de iPhone dat hij dat wel aankan. Dus als de N97 het ook aankan wordt het toch die, anders de 3GS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 16:39:
Ik heb hetzelfde als jij, N95 8GB pas een jaartje, en ik wil een nieuwe met veel ruimte, playlists, keyboard en SNELHEID. Mijn huidige is dus retetraag met veel liedjes, en ik weet van de iPhone dat hij dat wel aankan. Dus als de N97 het ook aankan wordt het toch die, anders de 3GS.
Is het niet veel goedkoper om dan gewoon een losse compacte mp3-speler er naast te kopen ?

/edit: oh en de 3GS heeft geen fysiek qwerty-keyboard.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2009 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wil ik niet, toch maar weinig ruimte in mijn broekzakken, en compact. . .tja, het enige wat me enigszins aanspreekt qua MP3 speler is een iPod 3rd generation en die zijn slechts 8GB of een iPod Touch. . .dan neem ik liever een telefoon als MP3 speler met 32GB. Ik kijk ook naar looks en usability nl. en ik heb de ruimte ook echt nodig, dus voor mij blijven weinig opties over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb vandaag ook de NL versie ontvangen, voorzien van nieuwe update. Even een vraag over het startscherm, die widgets kun je aanpassen, ook via download. Dat downloaden lukt wel, maar daarna selekteren als widget nog niet. Is er iemand die weet hoe dat moet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-09 17:48

RMX

Verwijderd schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 16:48:
Heb vandaag ook de NL versie ontvangen
Toch maar weer proberen ?
Probeer de handleiding eens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RMX schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 16:55:
[...]

de derde in een rij, andere allebei defekt scherm (DOA-scherm)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RMX schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 16:55:
[...]

over die widgets: ik kan geen widgets toevoegen aan de standaard keuzelijst. In de handleiding staat alleen maar de keuzeoptie binnen de bestaande koppelingen maar niet het maken van een nieuwe koppeling om die vervolgens in het startscherm weer te geven. of zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsve
Verwijderd schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 19:14:
[...]

over die widgets: ik kan geen widgets toevoegen aan de standaard keuzelijst. In de handleiding staat alleen maar de keuzeoptie binnen de bestaande koppelingen maar niet het maken van een nieuwe koppeling om die vervolgens in het startscherm weer te geven. of zie ik iets over het hoofd?
welkw widget van welk programma probeer je toe te voegen? Niet alle programma's (eigenlijk de meeste niet) hebben een widget voor het homescreen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fsve schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 19:20:
[...]

welkw widget van welk programma probeer je toe te voegen? Niet alle programma's (eigenlijk de meeste niet) hebben een widget voor het homescreen.
ik heb bv reuters en worldmate gedownload via optie widgets downloaden. Dat downloaden gaat prima, maar je ziet hem niet terug in de lijst van widgets om aan startscherm toe te voegen. Hoe weet ik welke programmas linker naar een widget (of komt dat nog maar sporadisch voor). Op internet zag ik een filmpje dat iemand bepaalde bookmarks als widget op het startscherm had staan (bv nu.nl) maar dat lukt mij niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsve
welke programma's wel een widget hebben kan ik je niet zeggen, maar als ik kies voor "inhoud downloaden" in het widget bewerkings menu kom je gewoon in de OVI store terecht en dat wil niet zeggen dat die programma's homescreen widgets hebben. De widget/programma combinaties zullen binnenkort wel gaan komen. Maar alles wat er nu is en goed werkt zal al geinstalleerd zijn.

Over je bookmark:
als je kiest voor snelkoppeling widget I en/of II kan je als je de instellingen voor die widgets aanpast kiezen voor een bookmark. Maarre... je hebt nu toch een Nederlandse versie...? ik heb dit allemaal uit de Engelse handleiding moeten halen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusher77
Wanneer je RSS feeds in je browser toevoegt, kun je deze ook als widget weergeven op je homescreen.
Heb net nu.nl geadd met een update-interval van 15min, nu even kijken of het updaten ook goed werkt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karelhuis
  • Laatst online: 29-01-2022
Verwijderd schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 15:39:
Ik gebruik Sygic McGuider 7.71 Build 4189D, werkt uitstekend met de N97.
WOW dat is mooi en gaaf heb het nu ook. N97 draait hem best.

Nu enkel nog streaming radio
(nokia internet Radio)
(tunin)
Dat soort dingen, of een player die windows media streams wil draaien. Dat zou wel heel mooi zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 00:59

robertwebbe

Robert Webbe

@mitchi3:
Als me je even je IMEI code PM't zal ik je de waranty info terug sturen.

Ik weet niet of je verder gelezen hebt in de topic maar de verwachting is dat Nokia binnenkort niet meer gaat kijken naar de productcode in het toestel zelf maar gaat zoeken in de eigen database. Als je bijvoorbeeld een toestel hebt waarin standaard geen Nederlands zit en je wijzigt de productcode, dan loop je het risico dat je na een toekomstige update Nederlands ineens weer weg is. Of als een operator variant wijzigt naar een open markt versie, dan heb je ineens de operator variant weer terug.

De enige manier om je prdocutcode om te laten zetten is om het te laten doen door een officeel Nokia Service Point. Zij gebruiken hiervoor de Phoenix software. Er zijn ook gekraakte versies van in omloop (waarmee je kunt flashen zonder noodzakelijke dongel) maar sinds kort kun je hierin niet meer zomaar je productcode wijzigen, hiervoor heb je een username en password voor nodig. Er is nog wel een manier om te flashen zonder code maar dat komt eigenlijk overeen met de NSS manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitchi3
robertwebbe schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 20:49:
@mitchi3:
Als me je even je IMEI code PM't zal ik je de waranty info terug sturen.

Ik weet niet of je verder gelezen hebt in de topic maar de verwachting is dat Nokia binnenkort niet meer gaat kijken naar de productcode in het toestel zelf maar gaat zoeken in de eigen database. Als je bijvoorbeeld een toestel hebt waarin standaard geen Nederlands zit en je wijzigt de productcode, dan loop je het risico dat je na een toekomstige update Nederlands ineens weer weg is. Of als een operator variant wijzigt naar een open markt versie, dan heb je ineens de operator variant weer terug.

De enige manier om je prdocutcode om te laten zetten is om het te laten doen door een officeel Nokia Service Point. Zij gebruiken hiervoor de Phoenix software. Er zijn ook gekraakte versies van in omloop (waarmee je kunt flashen zonder noodzakelijke dongel) maar sinds kort kun je hierin niet meer zomaar je productcode wijzigen, hiervoor heb je een username en password voor nodig. Er is nog wel een manier om te flashen zonder code maar dat komt eigenlijk overeen met de NSS manier.
Hele rare vraag.... Hoe stuur ik je een PM?? :D :D :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franciscusm
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18-11-2023
Wanneer ik gebruik wil maken van Maps lukt het maar niet om online te gaan. Ik krijg dan de melding "Geen internetverbinding. Selecteer opties> Instrumenten> online gaan om online te gaan" Echter wanneer ik dat doe krijg ik de melding "Internet gebruik uitgeschakeld"

Wat ik ook probeer het lukt maar niet om online te gaan. Dat wil zeggen met Maps dan. Met elk ander programma dat een internet verbinding nodig heeft heb ik geen enkel probleem.
Wat kan er verkeerd zijn? Iemand dit probleem ook al gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
mitchi3 schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 23:35:
[...]

Hele rare vraag.... Hoe stuur ik je een PM?? :D :D :?
offtopic:
Aanzetten in je voorkeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crusher77 schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 20:34:
Wanneer je RSS feeds in je browser toevoegt, kun je deze ook als widget weergeven op je homescreen.
Heb net nu.nl geadd met een update-interval van 15min, nu even kijken of het updaten ook goed werkt :D
hele rare vraag maar hoe doe je dat,het lukt mij niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mephisteus
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 16:39:
http://www.youtube.com/watch?v=dpx5j0jKUa4&fmt=22

Zie dit filmpje, hij voegt de music widget toe en gaat via dat naar de artiesten lijst met 3000+ nummers in de music library.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01

Amiet01

Master_A

Ik heb nu mijn Hotmail ingesteld op de N97 en heb hem ingesteld op automatisch ophalen. Hij moet dan alle berichten ophalen wat hij ook doet. Alleen vind ik dat het hele email programma dan langzaam reageert in het begin. Na 10-20 seconden doet hij het gewoon helemaal snel. Weet iemand hier een oplossing voor?

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kamikazi
  • Niet online
Sinds gisteravond mijne actief lopen gebruiken. Heb de Nokia mail applicatie geinstalleerd voor m'n IMAP prive e-mail, de Exchange verbinding voor m'n werk is al top. Misschien zie ik het ergens over het hoofd, maar is er geen Nokia Mail widget? Ik zie hem in ieder geval niet. Als hij er niet is, is het een gemiste kans moet ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusher77
Verwijderd schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 00:14:
[...]

hele rare vraag maar hoe doe je dat,het lukt mij niet
Als je met de ingebouwde webbrowser naar bv nu.nl gaat, kun je je via het menu abonneren op de RSS feeds. Hier moet je ook het update interval e.d. instellen. Als je dan vervolgens de inhoud van een widget verwijdert, en nieuwe inhoud toevoegt, staat de RSS feed in de lijst. Gewoon selecteren en toevoegen en hij staat er in O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crusher77 schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 10:14:
[...]

Als je met de ingebouwde webbrowser naar bv nu.nl gaat, kun je je via het menu abonneren op de RSS feeds. Hier moet je ook het update interval e.d. instellen. Als je dan vervolgens de inhoud van een widget verwijdert, en nieuwe inhoud toevoegt, staat de RSS feed in de lijst. Gewoon selecteren en toevoegen en hij staat er in O-)
super, bedankt, het is gelukt. alleen het automatisch verversen nog niet. Kom vanuit 10 jaar windows mobieltjes (van CE naar 6.5), dus Symbian ff wennen

-edit- gelukt. werkt prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsve
Kamikazi schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 09:43:
Sinds gisteravond mijne actief lopen gebruiken. Heb de Nokia mail applicatie geinstalleerd voor m'n IMAP prive e-mail, de Exchange verbinding voor m'n werk is al top. Misschien zie ik het ergens over het hoofd, maar is er geen Nokia Mail widget? Ik zie hem in ieder geval niet. Als hij er niet is, is het een gemiste kans moet ik zeggen.
Dat is het bekende nadeel van de nieuwe Nokia Messaging applicatie. Hij schijnt beter te werken dan de standaard mail app van de N97, alleen je kan je mail niet meer op je homescreen dmv een widget laten zien.
Kiezen of delen tussen:
een betere mail app zonder homescreen widget of
een "mindere" mail app met homescreen widget

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpEcTeR
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16-07 17:25
Mephisteus schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 00:51:
[...]

Zie dit filmpje, hij voegt de music widget toe en gaat via dat naar de artiesten lijst met 3000+ nummers in de music library.
De snelheid met 3000+ nummers valt me echt heel erg mee zeg, skipt nog behoorlijk snel van nummer vindt ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kamikazi
  • Niet online
fsve schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 10:24:
[...]

Dat is het bekende nadeel van de nieuwe Nokia Messaging applicatie. Hij schijnt beter te werken dan de standaard mail app van de N97, alleen je kan je mail niet meer op je homescreen dmv een widget laten zien.
Kiezen of delen tussen:
een betere mail app zonder homescreen widget of
een "mindere" mail app met homescreen widget
Hmmmm, beetje jammer. Weinig info bij Nokia ook of ze het gaan oplossen in de volgende versie, maar goed, de N97 versie van Nokia Mail ondersteunt ook nog geen HTML mail en ik verwacht toch echt dat ze dat wel een keer gaan toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenremie
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14-01 15:07
Uhm, ik gebruik Nokia Messaging, en ik kan gewoon mn mail in de widget zien hoor. Die gebruikt gewoon de standaard mailwidget. Gewoon de juiste mailbox selecteren. Werkt als een trein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsve
jeroenremie schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 11:27:
Uhm, ik gebruik Nokia Messaging, en ik kan gewoon mn mail in de widget zien hoor. Die gebruikt gewoon de standaard mailwidget. Gewoon de juiste mailbox selecteren. Werkt als een trein.
Thanks for the tip, dan ga ik gelijk even m'n mailbox over gooien van standaar naar messaging. Wil perse de widget behouden, vandaar dat ik nog niet was over gestapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsve
Verwijderd schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 15:11:
nog even terug komend op de inboxnaam... die kan je wel aanpassen.
Onder e-mailinstelling van je geselecteerde mailbox:
email instellingen - verbindings instellingen - inkomende instellingen - mailbox naam
kan je de naam aanpassen.

EDIT:
Had mijn vorige post even moeten editen, my bad

[ Voor 5% gewijzigd door fsve op 03-07-2009 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fsve schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 12:23:
[...]

nog even terug komend op de inboxnaam... die kan je wel aanpassen.
Onder e-mailinstelling van je geselecteerde mailbox:
email instellingen - verbindings instellingen - inkomende instellingen - mailbox naam
kan je de naam aanpassen.

EDIT:
Had mijn vorige post even moeten editen, my bad
Top bedankt het is gelukt.
Heb n wel iets geks gemerkt als ik mn telefoon aan de computer hang als massa opslag om er wat op te zetten en dan weer los maak staan al mn spellen die ik in de map spelletjes heb gezet ineens bij toepassingen :/ is dat op te lossenof niet?
Bedankt vast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uk versie nog steeds geen update??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riffii4life
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-10-2024
verschillen de beperkingen nog van de toestellen per tel maatschappij?? Ik wil me t mobile relax verlengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenremie
Verwijderd schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 12:28:
[...]

Top bedankt het is gelukt.
Heb n wel iets geks gemerkt als ik mn telefoon aan de computer hang als massa opslag om er wat op te zetten en dan weer los maak staan al mn spellen die ik in de map spelletjes heb gezet ineens bij toepassingen :/ is dat op te lossenof niet?
Bedankt vast
Toepassingen - opties - indelen - kies het progje dat je wil verplaatsen - opties - verplaatsen naar map - spelletjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al een goeie msn messenger op zijn nokia n97 staan?

zoja welke?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenremie
Ik gebruik Fring, werkt met msn en verschillende andere messaging types. Zie de openingspost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fring is niks, is er geen gewone messenger beschikbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyber1
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-09 20:59
ebuddy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beter, maar is er dan echt geen msn messenger voor de n97 beschikbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jeroenremie schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 13:12:
[...]

Toepassingen - opties - indelen - kies het progje dat je wil verplaatsen - opties - verplaatsen naar map - spelletjes.
Ja dat weet ik maar moet ik dat echt iedere keer weer opnieuw doen als ik hem aan de pc heb gehangen:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joshuakemper60
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 31-08 11:59
Even een vraagje!
Ik heb sinds gisteren een N97 en werkt BIJNA perfect.
Hij kan niet bellen (ik zal mezelf even toelichten)
Het bellen opzich lukt prima, ik bel een contact en breng de telefoon naar mijn oor, ik hoor niks!!!
Als ik de telefoon op de luidspreker functie zet hoor ik wel gewoon mijn voicemail praten.
Het lijkt dus wel alsof dit luidsprekertje kapot is (wat je dus normaal tegen je oor aan hebt!)
Heeft iemand dit ook gehad en er een oplossing voor gevonden of zal het echt een hardware matig probleem zijn? Ik heb al de firmware opnieuw geinstalleerd en een harde reset uitgevoerd.

Je hebt van die mensen die vragen : kan die ook bellen .... nou eigenlijk niet dus :(!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
joshuakemper60 schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 15:07:
Even een vraagje!
Ik heb sinds gisteren een N97 en werkt BIJNA perfect.
Hij kan niet bellen (ik zal mezelf even toelichten)
Het bellen opzich lukt prima, ik bel een contact en breng de telefoon naar mijn oor, ik hoor niks!!!
Als ik de telefoon op de luidspreker functie zet hoor ik wel gewoon mijn voicemail praten.
Het lijkt dus wel alsof dit luidsprekertje kapot is (wat je dus normaal tegen je oor aan hebt!)
Heeft iemand dit ook gehad en er een oplossing voor gevonden of zal het echt een hardware matig probleem zijn? Ik heb al de firmware opnieuw geinstalleerd en een harde reset uitgevoerd.

Je hebt van die mensen die vragen : kan die ook bellen .... nou eigenlijk niet dus :(!
Klinkt alsof ie gewoon kapot is hoor, ik zou er mee terug gaan.

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joshuakemper60
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 31-08 11:59
The_Fes schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 15:12:
[...]

Klinkt alsof ie gewoon kapot is hoor, ik zou er mee terug gaan.
Ja dat vermoeden heb ik ook, dan moet die maar terug :( Verder echt een super telefoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 13:45:
beter, maar is er dan echt geen msn messenger voor de n97 beschikbaar?
Kom op zeg, doe zelf aub eens wat moeite voor je al je vragen hier neer plempt.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-09 17:48

RMX

pven schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 15:15:
[...]

Kom op zeg, doe zelf aub eens wat moeite voor je al je vragen hier neer plempt.
Inderdaad, een van de grootste minpunten de afgelopen week in dit topic!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frankiejjj
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-12-2021
Ik heb zojuist mijn N97 ontvangen maar Youtube filmpjes spelen niet af?
Weet iemand hoe dit kan? Het is de nederlandse versie.

[ Voor 14% gewijzigd door een moderator op 03-07-2009 15:50 . Reden: aanhef en groeten is niet nodig ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 05-09 07:53

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Frankiejjj schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 15:43:
Ook voor jou de vraag: wat heb je zelf reeds onderzocht en geprobeerd voordat je hier je vraag plaatste?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Alvast Bedankt,

Gr Frank.
welke provider. met kpn hier geen enkel probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kamikazi
  • Niet online
joshuakemper60 schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 15:07:
Wat ik de eerste keer had toen ik gebeld werd, is dat ik de bovenkant van de telefoon te laag op m'n oor zette, waardoor de speaker niet over de oorschelp viel en ik vrijwel niets hoorde. Klinkt misschien stom, maar weet je zeker dat je je oor op de luidspreker zet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frankiejjj
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-12-2021
pven schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 15:49:
[...]

Ook voor jou de vraag: wat heb je zelf reeds onderzocht en geprobeerd voordat je hier je vraag plaatste?
Ik heb gezocht via google en youtube maar vond niks en daarna kwam ik hier terecht en poste het hier.
Ik heb Vodafone.

alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01

Amiet01

Master_A

Heb een volle dag met de N97 kunnen spelen nu en het bevalt me echt heel goed. Er zijn inderdaad wel wat kleine bugs, maar ik verwacht dat het met de update verwijnt (kan nog niet updaten met UK versie :(). Was alleen wel aan het browsen naar nu.nl en je wordt dus standaard naar de mobiele site doorgelinkt. Die ziet er echter niet uit (probeer maar). Echt onwijs smal weergeven en wordt niet over het scherm gerekt. Is er een mogelijkheid om wel naar de volledige site te gaan? Heb al via google geprobeert om op de site te geraken, maar ook dan wordt je doorgelinkt.

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01

Amiet01

Master_A

Speel je het af via Wifi of 3G? Als het via 3G is, is het waarschijnlijk omdat je provider het blokkeert. Ik kon dat heel simpel bij Vodafone omzeilen door de proxy te verwijderen uit de geavanceerde internetinstellingen.

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barock
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 05-02 09:19
PC Suite nieuwe verse gedownload heden morgen en sindsdien werkt de USB verbinding NIET MEER!
Hebben meerdere daar al last van gehad?
En zo ja, hoe dan op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Probeer aub eerst zelf eens het probleem op te lossen. GoT is geen helpdesk. Zie Het algemeen beleid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 11:37
Barock schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 16:22:
PC Suite nieuwe verse gedownload heden morgen en sindsdien werkt de USB verbinding NIET MEER!
Hebben meerdere daar al last van gehad?
En zo ja, hoe dan op te lossen?
Probeer eens Ovi Suite!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mephisteus schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 00:51:
[...]

Dat gaat inderdaad redelijk snel maar het navigeren door artiesten of albums gaat ook sneller dan door alle liedjes op de n95 8gb. Dit geeft voor mij helaas geen uitsluitsel dat het dus een significante verbetering wordt op alle vlakken (wat de 3gs wel is). Ik heb ze een bericht gestuurd of ze de volgende ook zouden kunnen reviewen:

What I'm most curious about is the following:
- Copying and converting in Ovi Suite itself
- Copying files to N97 from Ovi Suite (from PC)
- Deleting, renaming and moving (if possible) files/songs on the N97
- Accessing, changing, navigating through and searching for songs in the "All Music" library option in Music Player on the N97.

Als verder iemand een review met bovenstaande vindt, zou ik er zeer blij mee zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemannd vroeg voor verschillen tussen de xpressmusic en de n97:

Camera: 3,2 -> 5 MP
CPU: 65/66 MHz
Scherm: 3,2" -> 3,5"
Accu: 1320 -> 1500 mAh
Die widgets software zal gewoon via een software update komen/mogelijk zijn.

Ik vind deze verschillen zelf geen 300 euro waard, maarja toch ga ik voor de N97

-iemand nog verscillen? Posten !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 19:35:
iemannd vroeg voor verschillen tussen de xpressmusic en de n97:

Camera: 3,2 -> 5 MP
CPU: 65/66 MHz
Scherm: 3,2" -> 3,5"
Accu: 1320 -> 1500 mAh
Die widgets software zal gewoon via een software update komen/mogelijk zijn.

Ik vind deze verschillen zelf geen 300 euro waard, maarja toch ga ik voor de N97

-iemand nog verscillen? Posten !!
wat d8 je van een fysiek toetsenbord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skatebiker
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08-08 07:41
Amiet01 schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 16:10:
Heb een volle dag met de N97 kunnen spelen nu en het bevalt me echt heel goed. Er zijn inderdaad wel wat kleine bugs, maar ik verwacht dat het met de update verwijnt (kan nog niet updaten met UK versie :(). Was alleen wel aan het browsen naar nu.nl en je wordt dus standaard naar de mobiele site doorgelinkt. Die ziet er echter niet uit (probeer maar). Echt onwijs smal weergeven en wordt niet over het scherm gerekt. Is er een mogelijkheid om wel naar de volledige site te gaan? Heb al via google geprobeert om op de site te geraken, maar ook dan wordt je doorgelinkt.
Bekend probleem met mobiele browsers, ik heb op de 5800 (en eerdere toestellen zoals E70) dat probleem ook. Nu.nl ziet er niet uit. Ook Opera Mini heeft dat probleem. Ik heb een mail gestuurd naar support van opera en ze zeggen 'dat ligt aan de site kunnen wij niks aan doen'. Het lijkt alsof ze belang hebben dat je de volledige site nie ziet op je telefoon, heel vaag.
En het treedt ook op bij youtube (al kun je helemaal onderaan de pagina klikken naar 'desktop version'), hotmail, Telegraaf, www.cnn.com . Het is gewoon de user agent die je NIET kunt veranderen. Verander op je computer (IE / Firefox) maar eens de user agent naar :

Mozilla/5.0 (SymbianOS/9.4; U; Series60/5.0 Nokia5800d-1/21.0.025; Profile/MIDP-2.1 Configuration/CLDC-1.1 ) AppleWebKit/413 (KHTML, like Gecko) Safari/413

krijg je hetzelfde probleem.
Er zijn overigens proxyservers die dit probleem omzeilen en als je een hosting hebt met php kun je dat omzeilen, het heet phpproxy.
Gelukkig heb ik de N810 die ik tether met de 5800 als ik onderweg wil internetten, veel betere browser die wel de volledige site laat zien en je ook de UA kan veranderen.

[ Voor 4% gewijzigd door skatebiker op 03-07-2009 20:22 ]