Nokia N97 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 35 ... 37 Laatste
Acties:
  • 389.466 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die mijn probleem kan oplossen? Met Nokia Messaging kan ik een opgegeven emailaccount niet inzien. Alle gegevens naar mijn weten goed ingevoerd, ook wat betreft inkomende emailserver en uitgaande emailserver.

Vrienden die dezelfde email account gebruiken (2x E71 en een Iphone 3G) hebben geen problemen met het inzien van de account.

Wie helpt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hamsteg
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 24-08 23:39

hamsteg

Species 5618

Zie ook hamsteg in "Nokia N97 - Deel 2", werkt MMS bij iedereen goed? (bij mij dus niet)

... gecensureerd ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaydecop
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 04-09 13:42
Bij 3voortwaalf.nl is de mogelijkheid er om media te streamen, dit zou ik ook wel op m'n n97 willen, geen complete concerten, maar puur audio. Alleen wordt er een mediaplayer plugin gevraagd en deze is er dus niet, ik krijg alleen maar downloads bij microsoft en dat is nou niet de bedoeling (volgens mij). Nu mijn vraag:

Zijn er van dit soort plugins te krijgen voor een n97? Als ik dit google, krijg ik dertigduizend verschillende mediaplayers en nooit wat ik bedoel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet of ik dit mag posten? Maar ik dacht te lezen ergens in het forum dat er mensen waren die iets zochten omtrent Flash. Ik heb dit gevonden.

http://www.imserba.com/forum/showthread.php?t=133808

Adobe Flash Lite 3.1
For those who feel sorry for the traffic on the phone (and no Wi-Fi) to update
Go on:

Adobe Flash Lite 3.1

Adobe Developer: Adobe
Status: Free

Receiver Flash (*. swf)
Changes:
Improved compatibility of sites, 91% of top 500 sites.
Added support of Flash 9 (only AS2)
Improved connectivity and viewing HTML text / GetURL_target / CSS / WMode
Support H.264 / Improved video support (smoothing, search)
Increased memory for image processing
MP3 - Streaming Support
Support for hardware acceleration - Flash Lite 3.1 supports OpenVG 1.1 to improve performance flash rendering the ability of the smartphone.
Linux Reference port

Attached Files:
Adobe Flash Lite_3.1.sisx (1.07 MB, 381 views)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 12:43:
Goedemiddag,

waar kan ik een tasje (zoasl hierboven) bestellen of kopen...
In Groningen niet te koop op dit moment.
Het hoesje is verkrijgbaar bij unigsm.nl
Wordt ook CP-382 genoemd.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2009 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjentjuh
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16-09-2023
liffey schreef op zondag 27 september 2009 @ 10:39:
[...]

Qua fix werkt dit inderdaad erg goed. Zal van de week eens testen of de fix ook stabieler blijft tijdens het rijden.

edit: Inmiddels een ritje van 10 km door de stad gemaakt.
mc guider loopt nog steeds 200m achter, erg irritant.
GPS positie verwaait ook nog steeds (van 5 streepjes ontvangst naar 0 binnen seconden).
Positie is nog steeds onnauwkeurig, zit geregeld goed, maar verspringt dan opeens een straat waardoor de route veranderd en je alle aanwijzingen kunt negeren. Op de gok de goede richting aanhouden en wachten op een goede fix. Erg vervelend dus nog.

conclusie: proggie zorgt voor een snelle fix, maar maakt het navigeren verder niet beter.
Erg vreemd dat je zo'n slechte positionering hebt met de N97... Heb afgelopen weekend hem weer gebruikt in combinatie met GPSd en het werkt uitstekend. Heb nog niet veel genavigeerd maar voor mijn gevoel werkt het nu al beter als mijn vorige telefoon (N95) (Heb firmware versie 12)

PunlArjen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:50
arjentjuh schreef op maandag 28 september 2009 @ 10:56:
[...]

Erg vreemd dat je zo'n slechte positionering hebt met de N97... Heb afgelopen weekend hem weer gebruikt in combinatie met GPSd en het werkt uitstekend. Heb nog niet veel genavigeerd maar voor mijn gevoel werkt het nu al beter als mijn vorige telefoon (N95) (Heb firmware versie 12)
In eerste instantie lijkt het prima te werken, maar zodra je echt op weg bent in de auto, begint hij al snel achter te lopen (tot wel 300 meter ofzo) en regelmatig plaatst hij je naast de weg (op een paralelweg bij de snelweg bijvoorbeeld).

Ik ben van plan de "hack" met het koperdraadje uit te voeren binnenkort, ik zal mijn bevindingen posten.

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monaldo
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-07-2023
Verwijderd schreef op donderdag 24 september 2009 @ 14:19:
[...]

Ik heb dit probleem ook en volgens mij heeft nog niemand antwoord gegeven. Inmiddels heb ik van alles geprobeerd en volgens mij staan alle instellingen goed, maar ik krijg nog steeds geen melding van een ontvangen sms. Noch tekst noch geluid. Wie o wie heeft de oplossing voor dit probleem?
Heeft iemand inmiddels hier een antwoord op? Ik heb dit probleem ook al twee weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusher77
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:40
Voor de mensen met een UK versie van de N97:

Bij Software Updates onder Toepassing is nu een extra Telefoonsoftware update bijgekomen.
Ben hem nu aan het installeren, update is bijna 700kb groot, telefoon gaat restarten en krijg een vaag wit scherm waarin de telefoon aangeeft bezig te zijn met BIJWERKEN.
Nog nooit eerder zoiets gezien, ben benieuwd wat het doet :/

Edit: Kats, dat was gewoon een FOTA update :X Ik zit op nu v12.0.026 met m'n N97 UK

Vond het al vaag dat NSU opeens een ander soort scherm gaf toen ik net probeerde of FW12 al te verkrijgen was. Hij gaf alleen de huidige FW versie aan van m'n telefoon, maar niets over welke er nu eigenlijk beschikbaar was.

[ Voor 29% gewijzigd door Crusher77 op 28-09-2009 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liffey
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 30-11-2021
The_Fes schreef op maandag 28 september 2009 @ 11:03:
[...]

In eerste instantie lijkt het prima te werken, maar zodra je echt op weg bent in de auto, begint hij al snel achter te lopen (tot wel 300 meter ofzo) en regelmatig plaatst hij je naast de weg (op een paralelweg bij de snelweg bijvoorbeeld).

Ik ben van plan de "hack" met het koperdraadje uit te voeren binnenkort, ik zal mijn bevindingen posten.
Zelfde verhaal hier hoor, lijkt prima, maar de praktijk is anders...

Zou je met dat koperen draadje niet wachten tot na de firmware update van oktober?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20-09-2023
liffey schreef op maandag 28 september 2009 @ 13:25:
[...]

Zou je met dat koperen draadje niet wachten tot na de firmware update van oktober?
Je plakt m alleen vast, dus niks mis mee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sansar
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-01-2024
BastiaanN schreef op zondag 27 september 2009 @ 10:55:
[...]

12.0.26 zijn ze nu aan het uitrollen voor alle 'CV B' / 'CV W' toestellen. die komt binnenkort ook wel voor de Nederlandse variant beschikbaar. Mijn tip is om iig 12.0.24 NIET te installeren wanneer je een CV versie van de Nokia hebt, dan wordt alles zo instabiel als wat. Ik heb op het moment de Deense versie van 12.0.26 er op staan en het toestel werkt een stuk beter, ik heb alleen geen Nederlandse taal :P
Zodra 12.0.26 beschikbaar is voor mijn NL CV B dan ga ik hem updaten. 12.0.24 kan ik nu toch al niet krijgen, dus daar heb ik geen last van.

Blijft nog steeds mijn eerdere vraag onbeantwoord. Wie o wie heeft de talen Engels, Nederlands en Turks en wil de product code met mij delen? Ik gok EURO2 maar ook daar zijn meerdere varianten van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jos_M
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-09 12:17

Jos_M

aka jos_jalla aka josti

liffey schreef op maandag 28 september 2009 @ 13:25:
[...]

Over die FW update gesproken...is er al wat meer over bekend? Release datum, exacte veranderingen etc..? Ik ben toch wel errrrg benieuwd! Vooral die extra ruimte op de C: schijf kan ik goed gebruiken, ik heb nu nog maar 6.7 MB over..terwijl ik alle programmas op E:/ installeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sansar
Jos_M schreef op maandag 28 september 2009 @ 13:56:
[...]

Over die FW update gesproken...is er al wat meer over bekend? Release datum, exacte veranderingen etc..? Ik ben toch wel errrrg benieuwd! Vooral die extra ruimte op de C: schijf kan ik goed gebruiken, ik heb nu nog maar 6.7 MB over..terwijl ik alle programmas op E:/ installeer.
Same here, 9.6 MB vrij. Ik hoop alleen dat V20 vrij snel na V12 uitkomt voor mijn toestel. Anders blijf je achter de feiten aan lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
V12 zorgt al voor meer vrije ruimte... Installeer iig alles op het massageheugen... Dan heb je alleen problemen met de cache en berichten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bullish schreef op woensdag 23 september 2009 @ 14:49:
[...]

Dat heb ik zowel met mijn N96 als N97. Heb me erbij neergelegd dat die franse troep (parrot) de oorzaak is. Die is welliswaar nieuw maar kent zelfs de N95 niet in zijn instellingen (maar daar had ik dat probleem niet mee). Bij alle drie lukt het niet om je phonebook te uploaden naar de parrot. Maar waarschijnlijk ligt daar ook het probleem van het afbreken verbindingen; Hij blijft steeds een nieuwe verbinding maken.
Ik heb én een Nokia N97 én een Parrot carkit (de CK3200 LS), maar geen problemen met gebruik van de carkit bij bellen en de N97 synct mijn contactpersonen netjes met de carkit.

Dus misschien toch iets anders aan de hand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rednaS8
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06-06 16:14
Ik zag vanmorgen inderdaad ook een update (voor UK versie). Na het updaten naar 12.0.026 heb ik totaal geen beschikking meer over WLan. In het menu bij connectiviteit is bij mij de WLan-scan ook verdwenen. Ook via andere apps geen mogelijkheid tot WLan.

@ Crusher77: Heb jij of andere mensen hier ook last van?

Wat kan ik het beste doen om dit te herstellen? Een soft-reset?

Waar ik voor de update ook al last van had en nog niet eerder hier over gelezen had is het niet scherp stellen van mijn reeds eerder vastgelegde foto's. Als ik deze wil bekijken via menu --> foto's --> vastgelegd wil hij ze op een of andere manier niet geheel scherp trekken. Via de applicatie Photo Browser gebeurt dit echter wel. Hebben meer mensen hier last van?

Ik hoor het graag van jullie.

MVG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Hier net dezelfde problemen. Ik werkte voorheen met een nokia E65 ism een bluetooth gps-ontvanger en was blij dat ik alles in 1 had met mijn n97. Maar het werkt dus inderdaad voor geen meter, ik kan beter met een wegenkaart rondrijden dan me te baseren op de gps.

Laat je even weten hoe de hack met het koperdraadje verlopen is? Als het effectief voor een verbetering zorgt, overweeg ik het ook.

Los hiervan: toch best wel frustrerend dat een toestel van 600 euro en meer dit niet fatsoenlijk uitvoert... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
rednaS8 schreef op maandag 28 september 2009 @ 15:17:
Ik zag vanmorgen inderdaad ook een update (voor UK versie). Na het updaten naar 12.0.026 heb ik totaal geen beschikking meer over WLan. In het menu bij connectiviteit is bij mij de WLan-scan ook verdwenen. Ook via andere apps geen mogelijkheid tot WLan.

Waar ik voor de update ook al last van had en nog niet eerder hier over gelezen had is het niet scherp stellen van mijn reeds eerder vastgelegde foto's. Als ik deze wil bekijken via menu --> foto's --> vastgelegd wil hij ze op een of andere manier niet geheel scherp trekken. Via de applicatie Photo Browser gebeurt dit echter wel. Hebben meer mensen hier last van?

MVG
Ik heb zojuist ook de update uitgevoerd. Ik was mijn bestemmingen kwijt in de connectiviteit instellingen. Na aanmaken van een nieuwe bestemming met naam Internet en verplaatsten van het toegangspunt werkte het weer gewoon. Ik heb geen WLAN netwerk hier beschikbaar, dus dat kan ik thuis pas weer testen.

Mijn foto's werden, en worden nog steeds scherp weergegeven overigens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 911GT2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 11:37

911GT2

en blazen maar!

domme vraag misschien maar het lukt me maar niet om een é te typen op mijn n97 wat doe ik fout. Via sym kom ik er niet en ook een ' en dan een e werkt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
Ik heb de 12.0.026 versie en totaal geen problemen met WLan. Gps is gewoon een standaard-probleem. Dit kan naar mijn idee niet softwarematig opgelost worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
911GT2 schreef op maandag 28 september 2009 @ 16:31:
domme vraag misschien maar het lukt me maar niet om een é te typen op mijn n97 wat doe ik fout. Via sym kom ik er niet en ook een ' en dan een e werkt niet.
An sich is het niet zo'n domme vraag, maar het was fijn geweest als je de zoekfunctie gebruikt had. Kijk voor de lol eens op de vorige pagina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds een aantal dagen kan ik mijn RSS feeds niet meer verversen, het valt me op dat de feed van Nu.nl is blijven hangen op 23 september. Ook als ik handmatig probeer te verversen gebeurd er niets.
Zijn er meer mensen met dit probleem en wat is de oplossing om de feeds weer aan de praat te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusher77
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:40
rednaS8 schreef op maandag 28 september 2009 @ 15:17:

MVG
Ik zie het nu pas, en ik had precies hetzelfde. Gelukkig had ik een back-up staan van 30 augustus en nu werkt alles weer!

ZORG DAT JE EEN BACKUP VAN JE SETTINGS MAAKT VOORDAT JE DE N97-UK FOTA UPDATE UITVOERT!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Heeft er eigenlijk al een keer iemand aan de bel getrokken bij Nokia over het GPS probleem? Als ze dat nu niet snel fixen is het voor mij voldoende om het toestel te verkopen, ik heb hem juist gekocht voor de navigatie.

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheusk
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09:35
arjentjuh schreef op maandag 28 september 2009 @ 10:56:
[...]

Met GPSd krijg ik helemaal geen fix..
Client blijft ook op 0 staan. Ik neem aan dat dit het aantal satellieten zijn die hij ziet?

Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaeastwood
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09-09 20:29
knip

ZORG DAT JE EEN BACKUP VAN JE SETTINGS MAAKT VOORDAT JE DE N97-UK FOTA UPDATE UITVOERT!!!

[/quote]

Dat heb ik dus helaas niet gedaan en krijg dus met geen mogelijkheid een wireless toegangspunt er terug op. Als ik zoek naar toegangspunten vind hij alleen packet gegevens :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterBunny
  • Laatst online: 10-08 08:18
BastiaanN schreef op maandag 28 september 2009 @ 17:47:
Heeft er eigenlijk al een keer iemand aan de bel getrokken bij Nokia over het GPS probleem? Als ze dat nu niet snel fixen is het voor mij voldoende om het toestel te verkopen, ik heb hem juist gekocht voor de navigatie.
Het probleem is ook bekend en er is al een oplossing voor, even langs gaan bij uw lokale NSP :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
Ben wel benieuwd welke oplossing het NSP heeft voor het GPS probleem ...

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masis
  • Laatst online: 08-12-2020
Toen ik voor het aanschaffen vd N97 Nokia belde met wat vragen, beweerden ze dat GPS geen probleem had, en dat er nieuwe lens-klepjes onderweg waren om het krassen van dat klepje te verhelpen.
Maar hoorde daarna dat Nokia een soort 'Antenne booster' op de antenne van de GPS plakt, dit schijnt te helpen......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 911GT2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 11:37

911GT2

en blazen maar!

chapie schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 11:00:
[...]

De toets 'Sym' (rechts van spatiebalk) inhouden en dan op bv de 'e' drukken om 'ë' te krijgen. Voor andere tekens meerdere keren drukken.
thanks hiervoor... Dit is nogal onmisbaar als je dochter Fé heet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

911GT2 schreef op maandag 28 september 2009 @ 21:00:
Dit is nogal onmisbaar als je dochter Fé heet. :)
Psychische hulp voor dochterlief lijkt me onmisbaarder in dat geval..... ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2009 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polo306
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11-09 13:04
Ik heb sinds vanmiddag geen gps en internet meer op mn nokia.alleen nog.via de wifi.
De 3g geeftg ie wel aan maar verbinden ho maar.
Uit en aan gedaan.geen resultaat.
Wat kan t zyn?
Ik heb telfort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Over dit probleem heb ik elders ook al gelezen, het ligt niet aan je toestel, maar aan Telfort, mogelijk is er een storing.
Zie ook hier : Verwijderd in "[Mobiel Internet] Welke is nou het beste ?"

[ Voor 39% gewijzigd door Marly op 29-09-2009 02:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geldt het probleem met de lenscover dat men ook het 'flitser' probleem gaan verhelpen? Of ben ik de enige die een 'mist' van licht aan de linkerzijde heeft op een foto wanneer je in het donker fotografeert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hamsteg

hamsteg

Species 5618

polo306 schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 01:44:
Ik heb sinds vanmiddag geen gps en internet meer op mn nokia.alleen nog.via de wifi.
De 3g geeftg ie wel aan maar verbinden ho maar.
Uit en aan gedaan.geen resultaat.
Wat kan t zyn?
Ik heb telfort.
Dat heb ik ook, gelukkig was de terugweg voor mij gemakkelijk te rijden ;) Toch wel jammer dat je dan blijkbaar zo afhankelijk bent van een data verbinding. Telfort werkt nog steeds niet, voicemail is leuk ... not.

... gecensureerd ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supremo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-09-2018
MarlyS schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 02:17:
Over dit probleem heb ik elders ook al gelezen, het ligt niet aan je toestel, maar aan Telfort, mogelijk is er een storing.
Zie ook hier : Verwijderd in "[Mobiel Internet] Welke is nou het beste ?"
Ik heb ook Telfort en zelfde probleem. Maar dat zou toch geen invloed mogen hebben op GPS? Ik weet wel dat de GPS fix dan veel trager gaat, maar gisteravond buiten gestaan en na een paar minuten geen GPS fix. Google Latitude heeft er nu weinig zin in. Zo nu en dan werd ik in Den Haag gezet, terwijl ik toch echt in de Flevopolder was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bommes
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-09 22:57

Bommes

Capo del formaggio

Op
http://www.nokia.nl/ontde...pecificaties#software-app
Lees ik dit:
Bekijken van e-mailbijlagen – .doc, .xls, .ppt, .pdf
en:
Quickoffice document viewers (Quickword, Quickpoint, Quicksheet)
Adobe PDF viewer

Zijn dit allemaal enkel vieuwers, of kan het toestel ook office bestanden bewerken..??
Zoek functie van dit forum brengt me bij android telefoon topics.. |:(
(zoek opdracht N97 and word and excel and bewerken

[ Voor 14% gewijzigd door Bommes op 29-09-2009 12:10 ]

If you think you are too small to be effective, you have never been in the dark with a mosquito.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkwakman
  • Laatst online: 01:22
Bommes schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 12:08:
Op
http://www.nokia.nl/ontde...pecificaties#software-app
Lees ik dit:
Bekijken van e-mailbijlagen – .doc, .xls, .ppt, .pdf
en:
Quickoffice document viewers (Quickword, Quickpoint, Quicksheet)
Adobe PDF viewer

Zijn dit allemaal enkel vieuwers, of kan het toestel ook office bestanden bewerken..??
Zoek functie van dit forum brengt me bij android telefoon topics.. |:(
(zoek opdracht N97 and word and excel and bewerken
Quickoffice en Adobe PDF viewer zijn beiden alleen viewers, de PDF viewer is zelfs een trial van 15 dagen. Voor quickoffice kan tegen betaling wel een versie gedownload worden die kan bewerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bommes
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-09 22:57

Bommes

Capo del formaggio

Okay dank voor je antwoord.
Bewerken van office documenten (.doc en .exl) is een vereiste dus opzoek naar een ander model/merk dan.

If you think you are too small to be effective, you have never been in the dark with a mosquito.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,
Ik ben nieuw op het gebied van Sybian, en ik wou graag weten welke mogelijkheden deze heeft tov de Iphone die ik actueel heb (
-apps installeren
-misschien andere OS?
-kan er ook met de ROM "geknoeit" worden?
-is het mogelijk om hem als modem te gebruiken op de laptop (van de telefoon routen naar wifi bvb)
en nog wat vraagjes over de telefoon zelf:
Hoe lang gaat de batterij van de N97 mee?
Zou iemand een gemaakte foto kunnen posten ?
Werkt de FM ontvanger met de oordopjes (moet die er inzitten)?
Werkt de FM Transmitter goed?
Is de telefoon snel (sommige zeggen dat hij soms sloom is) ?
Is het "homescreen" aan te passen (grotere blokjes)
Alvast bedankt, en ik ga de N97 donderdag, vrijdag of zeker zaterdag halen.

EDIT:
Heb de startpost al gelezen, ben door al die links aan het browsen, en heb een aantal reviews gelezen(oa die van nieuwemobiel.nl)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2009 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
Bommes schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 12:48:
Bewerken van office documenten (.doc en .exl) is een vereiste dus opzoek naar een ander model/merk dan.
Of gewoon betalen natuurlijk..
Verwijderd schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 12:53:
Hallo,
Ik ben nieuw op het gebied van Sybian, en ik wou graag weten welke mogelijkheden deze heeft tov de Iphone die ik actueel heb (

EDIT:
Heb de startpost al gelezen, ben door al die links aan het browsen, en heb een aantal reviews gelezen(oa die van nieuwemobiel.nl)
Als je al reviews gelezen hebt, en goed gezocht hebt, moeten de meeste van je vragen wel al beantwoord zijn. Maar ik ben in een goede bui, dus heb wat antwoorden voor je opgeschreven
-apps installeren
Veel applicaties moeten gesigned worden voordat je ze kunt installeren. Dit kun je zelf doen (m.b.v. chinese websites) of je kunt je telefoon 'hacken' (lees een rompatchers installeren) waardoor je niet meer hoeft de signen (overigens moet je de hack nog wel signen, dus de chinese sites blijven (eenmalig) nodig)
-misschien andere OS?
Nog onduidelijk, wellicht is de N97 wel te updaten naar symbian^2 zodra deze uit komt.
-kan er ook met de ROM "geknoeit" worden?
ja, zie het verhaal over de installatie van apps
-is het mogelijk om hem als modem te gebruiken op de laptop (van de telefoon routen naar wifi bvb)
ja
en nog wat vraagjes over de telefoon zelf:
Hoe lang gaat de batterij van de N97 mee?
Is afhankelijk van het gebruik, doorgaans zo'n 2 tot 3 dagen bij normaal gebruik
Zou iemand een gemaakte foto kunnen posten ?
Werkt de FM ontvanger met de oordopjes (moet die er inzitten)?
Ja, werkt prima, maar wel alleen met hoofdtelefoon (werkt als antenne)
Werkt de FM Transmitter goed?
Soms lastig om een vrije frequentie te vinden, maar zodra je die hebt werkt het wel aardig. Gebruik hem eigenlijk vrijwel nooit omdat mijn autoradio een aux in heeft.
Is de telefoon snel (sommige zeggen dat hij soms sloom is) ?
Ik vind hem snel genoeg, heb geen last van vertragingen bij keuzes en menus
Is het "homescreen" aan te passen (grotere blokjes)
nee, je hebt altijd 5 dezelfde grootte blokjes tot je beschikking (eentje is altijd voor tijd en actieve profiel)
Alvast bedankt, en ik ga de N97 donderdag, vrijdag of zeker zaterdag halen.
Als je je keuze toch al gemaakt hebt, vanwaar al deze vragen? Je kunt alles donderdag, vrijdag of anders zeker zaterdag toch zelf uitproberen? :P

[ Voor 81% gewijzigd door TheFes op 29-09-2009 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mfpower
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-09 21:31

Mfpower

In dubio

[...]

Zoals ik al eerder aangaf heb ik ook de problemen met de GPS. Er zijn 2 hacks met het draadje. Eentje waarbij je de sticker met de antenne lostrekt, en een waarbij je een verbinding maakt met het zichtbare contactpuntje. De eerste heb ik me niet aan gewaagd. De tweede heb ik enkele uren mee zitten klooien. Ik moet zeggen dat m'n ontvangst buiten op het balkon van een precisie van 100m naar 40m ging bij helder weer. In de auto is het resultaat nog steeds onbruikbaar (parallelwegen, achterlopen). M'n N95 doet het prima en ligt met een dual sim in het dashboardkastje tegenwoordig.

Ik ben ook naar een care point geweest met het probleem. Ze wilden de firmware wel updaten naar 12 (ik heb een UK phone met 11). Maar ze wilden het niet op dat moment doen want het was teveel werk. Volgens mij hadden ze er gewoon geen zin in; deze zat in Amersfoort, ga wel naar een andere volgende keer. Kan de care point niet aanraden.

Maar dat lost het probleem niet op denk ik. Zij zeiden dat ze geen modificaties deden aan het moederbord (want daar zat volgens hun de ontvanger op). En dat ze dus moesten opsturen om het probleem te fixen. Mijn ervaring is dat je dan je telefoon 3 weken kwijt bent en dan met een FW update terug krijgt. Mijn verkoper wil me niet een nieuw toestel leveren. So I'm stuck. Iemand nog ideeën?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkwakman
  • Laatst online: 01:22
Bommes schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 12:48:
Ik heb begrepen dat de E-series telefoons van nokia wel een versie van quickoffice hebben die kan bewerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
Mfpower schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 13:26:
[...]

Zoals ik al eerder aangaf heb ik ook de problemen met de GPS. Er zijn 2 hacks met het draadje. Eentje waarbij je de sticker met de antenne lostrekt, en een waarbij je een verbinding maakt met het zichtbare contactpuntje. De eerste heb ik me niet aan gewaagd. De tweede heb ik enkele uren mee zitten klooien. Ik moet zeggen dat m'n ontvangst buiten op het balkon van een precisie van 100m naar 40m ging bij helder weer. In de auto is het resultaat nog steeds onbruikbaar (parallelwegen, achterlopen). M'n N95 doet het prima en ligt met een dual sim in het dashboardkastje tegenwoordig.

Ik ben ook naar een care point geweest met het probleem. Ze wilden de firmware wel updaten naar 12 (ik heb een UK phone met 11). Maar ze wilden het niet op dat moment doen want het was teveel werk. Volgens mij hadden ze er gewoon geen zin in; deze zat in Amersfoort, ga wel naar een andere volgende keer. Kan de care point niet aanraden.

Maar dat lost het probleem niet op denk ik. Zij zeiden dat ze geen modificaties deden aan het moederbord (want daar zat volgens hun de ontvanger op). En dat ze dus moesten opsturen om het probleem te fixen. Mijn ervaring is dat je dan je telefoon 3 weken kwijt bent en dan met een FW update terug krijgt. Mijn verkoper wil me niet een nieuw toestel leveren. So I'm stuck. Iemand nog ideeën?
FW12 zou inmiddels ook voor jou beschikbaar moeten zijn. Ik heb mijn UK versie gisteren geupdate. Overigens kreeg ik vandaag van Nokia een sms dat er een update beschikbaar was. Wel goede service vind ik!

Ik denk dat een nieuw toestel het probleem niet gaat oplossen, volgens mij heeft vrijwel elke N97 er last van. Welk zichtbaar contactpuntje bedoel je eigenlijk precies, ikzelf wilde die met de sticker proberen, losmaken is erg makkelijk, moet alleen nog even de lijm eraf pulken en een goed draadje zoeken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• general_p
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 04-08 00:00
Ik kreeg net een melding dat er nieuwe firmware is voor mn n97 echter op via de software update software zegt hij nog van niet. IN de PC Suite geeft hij onderaan wel aan dat er een update is.

met andere woorden ze zijn bezig met de nieuwe firmware uit te rollen dus het zal vandaag of morgen wel werken hoop ik dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mfpower

Mfpower

In dubio

The_Fes schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 13:36:
[...]

FW12 zou inmiddels ook voor jou beschikbaar moeten zijn. Ik heb mijn UK versie gisteren geupdate. Overigens kreeg ik vandaag van Nokia een sms dat er een update beschikbaar was. Wel goede service vind ik!

Ik denk dat een nieuw toestel het probleem niet gaat oplossen, volgens mij heeft vrijwel elke N97 er last van. Welk zichtbaar contactpuntje bedoel je eigenlijk precies, ikzelf wilde die met de sticker proberen, losmaken is erg makkelijk, moet alleen nog even de lijm eraf pulken en een goed draadje zoeken ;)
Ik zal vanavond eens updaten, thnx ik had het nog niet gezien. Maar ik denk dat het niets oplost. Dit plaatje geeft het contactpunt aan. Ik heb het precies zo gedaan:
Afbeeldingslocatie: http://img186.imageshack.us/img186/2520/img0081v.th.jpg
Maar zoals ik al zei, het lost te weinig op bij mij.

[ Voor 4% gewijzigd door Mfpower op 29-09-2009 13:47 . Reden: Plaatjes geneuzel ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b][message=32653579,noline]The_Fes schreef op dinsdag 29 september 2009 @
[...]

Als je al reviews gelezen hebt, en goed gezocht hebt, moeten de meeste van je vragen wel al beantwoord zijn. Maar ik ben in een goede bui, dus heb wat antwoorden voor je opgeschreven

[...]
Bedankt, ja ik heb wat reviews gelezen, maar het is natuurlijk niet hetzelfde als wanneer iemand hem al een hele tijd gebruikt heeft (meer ervaring met telefoon).
Zijn er ergens tutorials beschikbaar van die rompatchers en vanalles?
En wat zijn de tegenvallers van de telefoon?
Is er ook een site om themes te downloaden?
Heb al gezocht, maar kan niet echt een duidelijk antwoord vinden :( .
Alvast bedankt.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2009 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterBunny
  • Laatst online: 10-08 08:18
Mfpower schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 13:26:
volgens de service bullentin zou het vervangen van de camera shielding door een verbeterde versie een winst opleveren van 2~4 dBm. Er hoeft dus niks op het moederbord te gebeuren.. alleen als dat het probleem niet oplost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IK heb ook de melding dat er eindelijk een softwareupdate is,als ik de update start krijg ik echter de melding dat hij de update ni doorvoert omdat het internet ni snel genoeg os of dat hij ni door de firewall kan...wel de firewall staat uit en mijn internet is alles behalve traag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cuberob
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-09 16:47
friendlyfiend schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 00:55:
[...]

ik heb idd een Hi eindeloos online abbo. Maar op 64 kbps doet ie precies hetzelfde. En nog vreemder, vind ik, is dat ie het op mijn N95 wel goed deed.. Met hetzelfde abbo....dus was mijn 1e gedachte dat het aan het programma lag.. Welke provider en versie heb jij dan? En hoelang laadt ie bij jou?
@friendlyfiend
ik zou laatst voor je testen of last.fm wel snel streamed dus bij deze, beter laat dan nooit. Maar ja het werkt icm met mijn t-mobile internet gewoon perfect, als ik volgende druk duurt het ongeveer 4seconden en dan begint het nummer te spelen. (via wifi duurt het maar 1 seconde maargoed, verschil moet er zijn). ik heb het trouwens getest op 128kbps.

ps: leuk dat last.fm, zelf kiezen in welke valuta je wilt betalen, dwz 3 pond, dollar of euro per maand..... hmm lastig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste mede tweakers,

Ook ik kreeg eindelijk de melding dat er een softwareupdate beschikbaar is. Nu wist ik al dat dat voor mij niet geldig is omdat ik net zoals vele van jullie nu eenmaal niet kunnen wachten op de officiele release van Nokia, maar er toch voor kiezen hun telefoon als testopject te gebruiken en handmatig maar de updaten met alle gevolgen van dien. Nu is het bij mij altijd goed gegaan en draai probleemloos versie 12.0.026 met een andere productcode.
Nu wilde ik toch even de softwareupdate-applicatie checken op mijn telefoon en nu zie ik toch een zeer vreemde melding meteen bovenaan bij de lijst met updates wat er voorheen nooit stond:

Installeren voor de telefoonsoftware 0.1
(belangrijk) (4kB)

Wat moet ik hier nu mee, toch maar installeren of gewoon wachten tot de 2.0 versie te downloaden is en er verder niet op reageren.

bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 14:43:
Beste mede tweakers,

Ook ik kreeg eindelijk de melding dat er een softwareupdate beschikbaar is. Nu wist ik al dat dat voor mij niet geldig is omdat ik net zoals vele van jullie nu eenmaal niet kunnen wachten op de officiele release van Nokia, maar er toch voor kiezen hun telefoon als testopject te gebruiken en handmatig maar de updaten met alle gevolgen van dien. Nu is het bij mij altijd goed gegaan en draai probleemloos versie 12.0.026 met een andere productcode.
Nu wilde ik toch even de softwareupdate-applicatie checken op mijn telefoon en nu zie ik toch een zeer vreemde melding meteen bovenaan bij de lijst met updates wat er voorheen nooit stond:

Installeren voor de telefoonsoftware 0.1
(belangrijk) (4kB)

Wat moet ik hier nu mee, toch maar installeren of gewoon wachten tot de 2.0 versie te downloaden is en er verder niet op reageren.

bedankt
die update had ik 3 weken geleden al in de lijst staan. gewoon geinstalleerd en niks vreemds of anders gemerkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supremo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-09-2018
Lijkt dat Telfort problemen opgelost heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mfpower

Mfpower

In dubio

masterBunny schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 13:55:
[...]

volgens de service bullentin zou het vervangen van de camera shielding door een verbeterde versie een winst opleveren van 2~4 dBm. Er hoeft dus niks op het moederbord te gebeuren.. alleen als dat het probleem niet oplost.
Interessant ik ga vrijdag wel langs een (ander) servicepoint ;) Ik neem aan dat zij ook de bulletins ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mklcln
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-09 20:57
Weet iemand hoe je de trilsignaal in werking zet want als ik nu stil profiel selecteer heb ik geen trilfunctie zal het dan zo zijn dat mijn trilfunctie defect is???
Of is dit een firmware probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
dpz schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 16:13:
Weet iemand hoe je de trilsignaal in werking zet want als ik nu stil profiel selecteer heb ik geen trilfunctie zal het dan zo zijn dat mijn trilfunctie defect is???
Of is dit een firmware probleem?
Bij het stil profiel is je telefoon totaal stil, dus ook geen tril. Dat kun je uiteraard wijzigen bij instellingen -> profielen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinpower
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08:51
hmm ik kreeg vandaag smsje dat V12 voor mijn telefoon uit was.. Maar kan hem nog steeds niet updaten! wel matig:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er nog die de vage melding krijgen dat de update niet kan starten vanwege slecht internet?

Afbeeldingslocatie: http://foto-uploaden.nl/img/4/q36coky.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nokia software update via de site van Nokia zelf downloaden verhelpt het probleem ban de fout melding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barock
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 05-02 09:19
vinpower schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 16:16:
hmm ik kreeg vandaag smsje dat V12 voor mijn telefoon uit was.. Maar kan hem nog steeds niet updaten! wel matig:(
Ik ook niet, Pfff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinpower
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08:51
bij toepassingen -> sw-update staat ie er wel bij, maar daar kan ik hem niet updaten-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op mijn printscreen zie je rechtsonder de nokia softwareupdter staaan,dus dat had ik al geprobeerd,ma ik krijg telkens de zelfde melding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

linksonder...sorry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mklcln
  • Laatst online: 12-09 20:57
The_Fes schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 16:15:
[...]

Bij het stil profiel is je telefoon totaal stil, dus ook geen tril. Dat kun je uiteraard wijzigen bij instellingen -> profielen
Heb bij stil profiel wel trilsignaal geactiveerd maar werkt niet ook met nieuw profiel niet?
Misschien dan toch mijn trilfunctie kapot :S Iemand nog iets waarmee ik kan testen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masis
  • Laatst online: 08-12-2020
dpz schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 18:02:
[...]

Heb bij stil profiel wel trilsignaal geactiveerd maar werkt niet ook met nieuw profiel niet?
Misschien dan toch mijn trilfunctie kapot :S Iemand nog iets waarmee ik kan testen??
Start hem eens opnieuw op....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dkawa
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:04
de photo caller ID op de N97 vind ik niet goed werken. De foto die je te zien krijgt is TE klein.. weet iemand hoe je dit fullscreen krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liffey
Mfpower schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 16:11:
[...]

Interessant ik ga vrijdag wel langs een (ander) servicepoint ;) Ik neem aan dat zij ook de bulletins ontvangen.
Kun je ons op de hoogte houden, tob nl ook zeer met de gps....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlisterAMG
  • Laatst online: 11-09 16:13
dkawa schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 18:19:
de photo caller ID op de N97 vind ik niet goed werken. De foto die je te zien krijgt is TE klein.. weet iemand hoe je dit fullscreen krijgt?
Niet alleen te klein maar ook te traag. Ik heb de telefoon meestal al opgenomen voor de foto er staat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*weg* kicken binnen 24 uur zien we liever niet

[ Voor 91% gewijzigd door pven op 29-09-2009 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 16:53:
Nokia software update via de site van Nokia zelf downloaden verhelpt het probleem ban de fout melding
Zelfde melding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste Tweakers,
Ik heb een vraag over mijn n97, weet iemand hoe je de meldingen van "packetgevens verbinding actief" en dergelijke uit kunt zetten

Groetjes Arno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ID-College
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10:55
Wat ik raar vind, kon het zo 1,2,3 niet vinden, is dat wanneer je del tel unlocked met het schuifknopje aan de zijkant, dat hij dan wel aan gaat en ontgrendeld is, maar dat de verlichting uit blijft.
Je kan dan gewoon dingen opstarten e.d. maar je ziet haast geen steek. Als ik hem nogmaals schuif gaat hij weer op blokkering, en als ik hem dan weer schuif ontgrendeld hij en is de verlichting wel aan.

Meer mensen dit? En hoe komt dit? Het is namelijk erg vervelend af en toe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 20:25
Ik heb de laatste tijd nog wel eens last dat reminders uit de agenda niet gemeld worden of soms gaat het alarm na 1 piepje al weer uit, wanneer ik dan naar de agenda ga krijg ik de melding dat ik één of meerdere afspraken gemist heb door tijdsverschil, iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen?

Heb firmware 12.0.024
ID-College schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 22:37:
Wat ik raar vind, kon het zo 1,2,3 niet vinden, is dat wanneer je del tel unlocked met het schuifknopje aan de zijkant, dat hij dan wel aan gaat en ontgrendeld is, maar dat de verlichting uit blijft.
Je kan dan gewoon dingen opstarten e.d. maar je ziet haast geen steek. Als ik hem nogmaals schuif gaat hij weer op blokkering, en als ik hem dan weer schuif ontgrendeld hij en is de verlichting wel aan.

Meer mensen dit? En hoe komt dit? Het is namelijk erg vervelend af en toe...
Het is ook erg vervelend als mense vragen stellen die al heel vaak gesteld zijn.

Mocht je het antwoord dus willen weten dan moet je even de zoekfunctie gebruiken, want het staat verschillende keren vermeld in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, ik heb alle software updates geprobeerd op mijn N97 en via OVI maar krijg nog steeds geen melding van de nieuwe firmware 12.0.024!! Weet iemand waar het aan kan liggen? Misschien reden UK versie (las ik in een van de topic's) wanneer zou ik de nieuwe firmware kunnen verwachten.

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2009 00:03 ]

• TheFes
Verwijderd schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 23:32:
Hallo, ik heb alle software updates geprobeerd op mijn N97 en via OVI maar krijg nog steeds geen melding van de nieuwe firmware 12.0.024!! Weet iemand waar het aan kan liggen? Misschien reden UK versie (las ik in een van de topic's) wanneer zou ik de nieuwe firmware kunnen verwachten.
Ook dit staat al vele malen behandeld in het topic. Probeer het eens met de zoekopdracht "productcode" ;)

• Barock
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 05-02 09:19
Nieuw... Ovi-mail vandaag op deze site gezet...
http://betalabs.nokia.com/betas/view/ovi-mail
Wie zou hier gebruik van maken? Weer een emailadres erbij, wat zou de toegevoegde waarde zijn om je te registreren c.q. te downloaden en te installeren?

• hamsteg

hamsteg

Species 5618

dkawa schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 18:19:
Bij mij werkt dit perfect. Voor meer als de helft gevuld (portait) krijg ik meteen de foto in beeld als er gebeld wordt. Ik heb uit een foto gemaakt met de camera een selectie genomen (size: 907x911)en deze opgeslagen in een speciale contact sub-directory binnen Images. Het resizen en in een aparte folder plaatsen kunnen beiden wel eens een positief effect hebben op de performance.

... gecensureerd ...

• XstarzZ
  • Laatst online: 09-10-2022
Verwijderd schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 16:32:
Zijn er nog die de vage melding krijgen dat de update niet kan starten vanwege slecht internet?

[afbeelding]
ja ik krijg dezelfde vage melding...
men firewall volledig uitgezet hielp ook niets.
en aan traag internet kan het zeker niet liggen het is hiervoor altijd al gelukt op dezelfde pc en nu niet meer :? .
heb wel ergens op de site van nokia gelezen maar kan het zo niet 1 2 3 terug vinden,
dat de software updater problemen heeft om inteloggen bij het databestand en dat redelijk veel mensen deze foutmelding krijgen.
hoop dat nokia er rap wat aan doet, of iemand hier een oplossing vindt.

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 13:48:
[...]

Bedankt, ja ik heb wat reviews gelezen, maar het is natuurlijk niet hetzelfde als wanneer iemand hem al een hele tijd gebruikt heeft (meer ervaring met telefoon).

- Zijn er ergens tutorials beschikbaar van die rompatchers en vanalles?
- Is er ook een site om themes te downloaden?
Wat zijn de tegenvallers van de telefoon?

Heb al gezocht, maar kan niet echt een duidelijk antwoord vinden :( .
Alvast bedankt.

• dcell
  • Laatst online: 12-09 17:53
voor de eerste vraag zeg ik : Googlen
voor vraag 2 : Zedge, mobile9, ownskin bijv.
voor vraag 3 : voor mij zijn de tegenvallers -> krakende backcover, nog geen oplossing voor de camerakrassen, zwak gps, misschien niet geheel N97-only maar ik vind de pc-app Nokia Music erg bagger om playlists te editen als je al muziek en playlists op de N97 hebt en als laatste relatief weinig ram over. De N95 8Gb had ook 128mb maar na startup had je toch nog ongeveer 90mb vrij en met de N97 heb je een mb of 40 vrij.

[ Voor 14% gewijzigd door dcell op 30-09-2009 16:10 ]

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Is er nog een goede mogelijkheid om de packetgegevens verbinding tijdelijk uit te zetten? Lijkt me wel handig voor in het buitenland, uiteraard weet ik dat je gewoon 'bestemmingen' kun verwijderen, maar dat is nogal rigoreus. Verder valt het me op dat de packetgegevens verbinding altijd actief is, zelfs als het startscherm offline staat. Bij instellingen staat niets op automatisch.

Verwijderd

Wat bedoel je eigenlijk met camerakrassen?
Krassen op het glas van de camera ?

• TheFes
Verwijderd schreef op woensdag 30 september 2009 @ 16:23:
Wat bedoel je eigenlijk met camerakrassen?
Krassen op het glas van de camera ?
Weet je zeker dat je dit topic gelezen hebt? Ik begin er flink aan te twijfelen in ieder geval..
Ja hij bedoelt krassen op het glas van de camera..

Verwijderd

Er zit toch een kapje voor ?
En dan moet ik dat stukje net gemist hebben.

• liffey
Verwijderd schreef op woensdag 30 september 2009 @ 17:37:
Er zit toch een kapje voor ?
En dan moet ik dat stukje net gemist hebben.
Nokia N97 - Deel 2[filter_keywords]=krassen&data[boolean]=AND

Verwijderd

Dj-sannieboy schreef op woensdag 30 september 2009 @ 16:14:
Is er nog een goede mogelijkheid om de packetgegevens verbinding tijdelijk uit te zetten? Lijkt me wel handig voor in het buitenland, uiteraard weet ik dat je gewoon 'bestemmingen' kun verwijderen, maar dat is nogal rigoreus. Verder valt het me op dat de packetgegevens verbinding altijd actief is, zelfs als het startscherm offline staat. Bij instellingen staat niets op automatisch.
Ik heb hier ook last van en zou het toch een stuk prettiger vinden als je het gewoon uit kan zetten en dat jezelf bepaalt wanneer je dit wil

Verwijderd

Ik heb hier ook last van en zou het toch een stuk prettiger vinden als je het gewoon uit kan zetten en dat jezelf bepaalt wanneer je dit wil

Verwijderd

ik heb dus problemen met mn wekker.die loopt niet op tijd af...gewoon een paar minuten later ofzo!
ik kwam via google hier terecht...en zie een reactie op iemand die hetzelfde probleem had, van kijk op de thread
heb echter geen idee wat dat is en waar ik het kan vinden!sorry... |:(
dus kan iemand me vertellen hoe ik van het wekker-probleem af kom?!

Verwijderd

Hoi vandaag is de update geregeld firmware 12.0.024. Maar geen kinetic scrol menu.
Moet dit nog ingesteld worden?
als ik *#0000# typi zie ik datum aanpassing versie 04-08-09 aangepaste versie 12.0.024.c01.01.
weet iemand of dit goed is? of is er een nieuwere versie van.

• dcell
  • Laatst online: 12-09 17:53
Verwijderd schreef op woensdag 30 september 2009 @ 18:25:
Hoi vandaag is de update geregeld firmware 12.0.024. Maar geen kinetic scrol menu.
Moet dit nog ingesteld worden?
als ik *#0000# typi zie ik datum aanpassing versie 04-08-09 aangepaste versie 12.0.024.c01.01.
weet iemand of dit goed is? of is er een nieuwere versie van.
kinetic scrolling in de menus komt pas met FW20 8)

• Jos_M

Jos_M

aka jos_jalla aka josti

Verwijderd schreef op woensdag 30 september 2009 @ 18:14:
ik heb dus problemen met mn wekker.die loopt niet op tijd af...gewoon een paar minuten later ofzo!
ik kwam via google hier terecht...en zie een reactie op iemand die hetzelfde probleem had, van kijk op de thread
heb echter geen idee wat dat is en waar ik het kan vinden!sorry... |:(
dus kan iemand me vertellen hoe ik van het wekker-probleem af kom?!
Gewoon je wekker 4-5 minuten vroeger zetten...? Simpel zat, dunkt mij..

Verwijderd

Jos_M schreef op woensdag 30 september 2009 @ 19:37:
[...]

Gewoon je wekker 4-5 minuten vroeger zetten...? Simpel zat, dunkt mij..
hahhahahhaha grappig. niet dus
ik betaal toch geen 600 euro voor een telefoon om dan nog te gaan klooien met de wekkerfunctie! en zoals ik al schreef...er zijn blijkbaar mensen met hetzelfde probleem...die verwezen werden naar een bepaald antwoord...ik hoopte dus dat iemand mij dat antwoord kan geven

als je geen antwoord hebt (zoals jij dus),kun je net zo goed niet reageren 'dunkt mij'

• Jos_M

Jos_M

aka jos_jalla aka josti

Tja...als je de zoekfunctie had gebruikt, had je gezien dat er geen andere oplossing voor is dan even je wekker vroeger te zetten. Misschien wordt het wel met de FW 20 update gefixt, anders PECH! Leer er mee leven, de telefoon is verder prima te gebruiken

Verwijderd

Jos_M schreef op woensdag 30 september 2009 @ 20:07:
de telefoon is verder prima te gebruiken
En jij vind dit normaal dan?? Een toestel van 600 euro dat uit zichzelf krassen op de cameralens veroorzaakt, waarvan de gps niet fatsoenlijk werkt en waarvan het wekkergedeelte ook niet lekker werkt.

Ik heb de indruk dat er velen hier gewoon zweren bij dit toestel puur om erbij te zweren. Ik begin me toch zo stillaan bij het pietje gepakt te voelen door nokia...

Verwijderd

liffey schreef op woensdag 30 september 2009 @ 17:48:
[...]

Nokia N97 - Deel 2[filter_keywords]=krassen&data[boolean]=AND
Danku :*)

Volgende vraagje dan maar weer xD
Heeft iemand zoon nieuwe N97, zo ja, is het probleem inderdaad opgelost of niet ?
Alvast bedankt

• Rambie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-06 21:20
Voor alle mensen met GPS problemen,

neem eens een kijkje op het volgende forum hier op tweakers en laat jullie reacties achter!

http://gathering.tweakers...message/32662580#32662580

Verwijderd

dcell schreef op woensdag 30 september 2009 @ 18:42:
[...]

kinetic scrolling in de menus komt pas met FW20 8)

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2009 23:32 ]

• Sansar
Jos_M schreef op woensdag 30 september 2009 @ 20:07:
Tja...als je de zoekfunctie had gebruikt, had je gezien dat er geen andere oplossing voor is dan even je wekker vroeger te zetten. Misschien wordt het wel met de FW 20 update gefixt, anders PECH! Leer er mee leven, de telefoon is verder prima te gebruiken
Vreemd genoeg heb ik hier nooit last van (gehad). NL versie, FW10 out of the box, nu FW11.

Moet er wel bij zeggen dat ik de wekker met FW10 nooit heb gebruikt, dezelfde dag dat ik het toestel kreeg, kwam er FW11 op namelijk.

• Rambie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-06 21:20
De foto's bij het begin scherm, favoriete contacten zijn nogal korrelig. Is hier al een oplossing voor? Ik heb gezocht maar niets hierover gevonden!
Pagina: 1 ... 35 ... 37 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Toon eigen initiatief als je een vraag plaatst.