Nokia N97 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 33 ... 37 Laatste
Acties:
  • 389.470 views

• RV
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-09 14:30

RV

®

Iemand al een keer last gehad van een vastlopende browser (firmware 12.00.26), waarna de telefoon niet uitgeschakeld kan worden. Heb vervolgens de accu eruit moeten halen en er weer in moeten doen. Nu komt het alleen, sindsdien is het browservenster een soort van ingebrand in het scherm. Alleen als het donker is zie je het. Meer mensen hiermee bekend?

• Masis
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08-12-2020
pinokkia schreef op donderdag 17 september 2009 @ 11:42:
[...]

Ik heb de N96 en de N97. Ik vind de N96 zo`n rot toestel nu, want ik heb geregeld vastlopers. Het is zo erg, dat ik de batterij van mijn N96 eruit moet halen. Het opstarten duurt ellelang van mijn N96. Ik heb tot nu toe van de N97 nog nergens geen last van gehad. Alles start snel op, geen vastlopers en navigatie werkt perfect. Ik heb mijn N97 vanaf 21-07-2009.
Dank voor je reactie! Ga hem denk ik binnenkort bestellen bij GSMWijzer.nl, zij doe een redelijk goed aanbod in combinatie met Hi verlenging 2 jaar. Hoe zit het met de batterij? Volgens Nokia gaat de N97 meer dan 2x zo lang mee. Klopt dit in de praktijk?

• Kalua
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-09 22:24
Ik doe gemiddeld ongeveer 3 dagen met een volle accu. Ik heb 3G wel uitgeschakeld, maar nokia messaging constant aan staan.

• masterBunny
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-08 08:18
XstarzZ schreef op donderdag 17 september 2009 @ 10:48:
hey iedereen,
ik heb een redelijk moelijk vraag en ik hoop dat iemand hier me ermee kan helpen.
ik heb dus een belgische witte n97 met dus bijhoorend azerty bordje.
nu was ik het dus zat om te wachten op de firmware 12....
en zonder verder nadenken had ik dus men producktcode verandert naar benulux.
nu zit ik dus met firmware 12... maar die staat dus ingestelt op een qwerty bordje.
dus heb ik nu mijn produckcode verandert naar wat ze was, maar zegt hij dat ik al de nieuwste beschik maar hij zegt niet voor opnieuw te kunnen instaleren aangezien die nog niet beschikbaar is.
dus mijn vraag aan jullie, bestaat er een mogelijkheid om mijn azerty softwarematig terug te krijtwargen nu?
software downgraden is naar mijn onderzoek niet mogelijk.
en naar een care point gaan is lastig voor mij omdat ik niet zeker weet of ze gaan lastig doen ivm produckcode veranderen.
ik had al gedacht van wachten tot de 12. uit is voor belgie en dan kan ik die instaleren, maar weet iemand hoe lang dit nog gaat duren? want nu is het enorm lastig typen op de n97.
eeuwige dankbaarheid bij diegene die me kan helpen!
Ik zou deze productcode eens proberen: 0592010

• R_Donselaar
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 07:44
The_ReVenger schreef op donderdag 17 september 2009 @ 13:53:
Iemand al een keer last gehad van een vastlopende browser (firmware 12.00.26), waarna de telefoon niet uitgeschakeld kan worden. Heb vervolgens de accu eruit moeten halen en er weer in moeten doen. Nu komt het alleen, sindsdien is het browservenster een soort van ingebrand in het scherm. Alleen als het donker is zie je het. Meer mensen hiermee bekend?
Ik had dit gisteren ook met V11.0.021.251.01 Zie gelukkig echter geen ingebrand browser scherm. Wel moest ik de accu er uit halen...

• fsve
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 03-09 16:19
Er zochten nog wat mensen naar een reminder voor gemiste oproepen of smsjes, misschien is dit wat:

*weg* dubieuze site

Niet zelf getest maar laat het even weten.

[ Voor 26% gewijzigd door pven op 18-09-2009 11:35 ]

Be reasonable.... do it my way

• monaldo
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-07-2023
Kalua schreef op donderdag 17 september 2009 @ 14:47:
Ik doe gemiddeld ongeveer 3 dagen met een volle accu. Ik heb 3G wel uitgeschakeld, maar nokia messaging constant aan staan.
Das best lang. Denk dat er dan niet veel mee doet. Zodra ik een uur per dag internet, 3G aan en widgets, dan houdt die het net 2 dagen vol. Laat staan nog bellen, smsen en mailen, dan is die na anderhalve dag opeens uit.

• BlisterAMG
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-09 16:13
Verwijderd schreef op donderdag 17 september 2009 @ 11:08:
[...]

Inderdaad een hele fijne browser voor zover ik hem nu uitgeprobeerd heb! Ik krijg alleen met geen mogelijkheid die drie shortcuts op je beginscherm veranderd. Als je je vinger er op houdt dat zie je wel clear en edit maar kan dit niet selecteren. Iemand een idee?
Dacht ik eerst ook. Je moet die shortcut lang inblijven drukken en wanneer de clear en edit button verschijnen laat je het los. Je moet niet proberen er naar toe te schuiven, want dan valt dat menu weer weg. Indrukken, los laten en dan kan je gewoon kiezen uit clear en edit...

Verwijderd

The_ReVenger schreef op donderdag 17 september 2009 @ 13:53:
Ik heb inderdaad ook al een keer een vastloper gehad met firmware 12 waarbij de batterij eruit moest. Daarna leek inderdaad het scherm ingebrand. Ik heb toen maar de telefoon op de normale manier uitgezet, een paar minuten gewacht en de telefoon weer aangezet. Het probleem was daarmee verholpen.

• Brantje
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 03-09 19:13

Brantje

De post is daar >>

Ik ben opzoek naar een goede screenprotector.
Heb gezocht, en ben al een aantal keer een brando tegen gekomen.
Allen als ik hier kijk dan zie ik veel van brando? Welke is het beste?

Verwijderd

Brantje schreef op donderdag 17 september 2009 @ 17:08:
Ik ben opzoek naar een goede screenprotector.
Heb gezocht, en ben al een aantal keer een brando tegen gekomen.
Allen als ik hier kijk dan zie ik veel van brando? Welke is het beste?
Dat ligt helemaal aan jou :)

Wil je je Nokia als een spiegeltje gebruiken om je make-up bij te
werken in de club? Dan neem je de 'mirror'

Wil je een Nokia die weinig licht terugkaatst van je scherm?
(dus juist niet spiegelt)
Dan neem je de 'gewone'

Wil je een Nokia die je beeldscherm zo natuurgetrouw weergeeft?
Dan neem je de 'ultra clear'

Verwijderd

Wil je niet dat de kleuren helemaal worden verbouwt door de screenprotector neem dan geen mirror!

(heb nu de ultra clear en ben er heel tevreden mee).

Gr.

• Brantje
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 03-09 19:13

Brantje

De post is daar >>

Heb de ultra clear besteld.
Morgen komt ie binnen, samen (als het goed is), met me N97 :)

En is er enig verschil tussen deze 2 product codes:
0587245: N97 Netherlands (NL) CV B
0587246: N97 Netherlands (NL) CV W

[ Voor 41% gewijzigd door Brantje op 17-09-2009 18:19 ]

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11-09 21:00
Masis schreef op donderdag 17 september 2009 @ 14:45:
[...]
Dank voor je reactie! Ga hem denk ik binnenkort bestellen bij GSMWijzer.nl, zij doe een redelijk goed aanbod in combinatie met Hi verlenging 2 jaar. Hoe zit het met de batterij? Volgens Nokia gaat de N97 meer dan 2x zo lang mee. Klopt dit in de praktijk?
Dat hangt van jezelf af. Niet geloven wat er op de website staat. Ik doe zelf een week met een batterij. Ik bel hooguit 4 x 10 (voor de hele week dan) en surf heel effe maar. De rest staat de N97 dag en nacht op de standby stand.
Brantje schreef op donderdag 17 september 2009 @ 18:17:
Heb de ultra clear besteld.
Morgen komt ie binnen, samen (als het goed is), met me N97 :)

En is er enig verschil tussen deze 2 product codes:
0587245: N97 Netherlands (NL) CV B
0587246: N97 Netherlands (NL) CV W
0587245: Dit is de zwarte kleur
0587246: Dit is de witte kleur
Er zit voor de rest geen verschil in.

[ Voor 46% gewijzigd door pinokkia op 17-09-2009 18:36 ]

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

• XstarzZ
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09-10-2022
masterBunny schreef op donderdag 17 september 2009 @ 15:32:
[...]

Ik zou deze productcode eens proberen: 0592010
geprobeert,
het probleem is dat ik terug azerty wil.
en op deze producktcodes is de laatste 11.0...
en ik heb 12.0 staan.
en dan zegt hij hou er rekening mee dat de software mogelijk niet goedgekeurt is blabla.
dus er is echt geen andere mogelijkheid dan wachten tot de 12.0 uit is voor belgie?

• masterBunny
0592010 FRANCE_QW White 12.0.026

deze zou versie 12 moeten hebben, misschien alleen nog maar bij NSP's en komt het over een paar dagen voor de online software update...

• Amiet01
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:41

Amiet01

Master_A

Het probleem zit hem nu volgens mij niet in de productcode, maar in de taalpakket instelling. Bij mij had een gast van de NSP het namelijk andersom gedaan (van qwerty naar azerty) en hij had wat veranderd in de computer waarbij het correcte taalpakket weer was geïnstalleerd.

Master_A

• Masis
pinokkia schreef op donderdag 17 september 2009 @ 18:31:
[...]

Dat hangt van jezelf af. Niet geloven wat er op de website staat. Ik doe zelf een week met een batterij. Ik bel hooguit 4 x 10 (voor de hele week dan) en surf heel effe maar. De rest staat de N97 dag en nacht op de standby stand.
Dank voor je reactie! Bedoelde 2x langer dan de N96, volgens Nokia. De N96 gaat bij mij maar net 1 dag mee.

Heb de N97 net besteld, bij GSMWijzer.nl! :) :) Morgen contractje faxen, en wachten, nog ong. 4 hele werkdagen :'( :9

Draait Opera Mini 5 Beta soepel op de N97? Op de N73 die ik momenteel gebruik niet echt.

• vinpower
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14:52
hmm sinds vandaag staat het gps tekentje weer de hele dag op mijn beeldscherm. Dit betekend dat ik gewoon in verbinding sta met gps? en kost geen geld neem ik aan?:o

Verwijderd

AjaxArena schreef op donderdag 17 september 2009 @ 16:39:
[...]

Dacht ik eerst ook. Je moet die shortcut lang inblijven drukken en wanneer de clear en edit button verschijnen laat je het los. Je moet niet proberen er naar toe te schuiven, want dan valt dat menu weer weg. Indrukken, los laten en dan kan je gewoon kiezen uit clear en edit...
Top! Gelukt... Ik was inderdaad met mijn vinger aan het schuiven.

• GKW
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-10-2024

GKW

vinpower schreef op donderdag 17 september 2009 @ 22:26:
hmm sinds vandaag staat het gps tekentje weer de hele dag op mijn beeldscherm. Dit betekend dat ik gewoon in verbinding sta met gps? en kost geen geld neem ik aan?:o
Kost geen geld, wel energie dus de batterij zal sneller leeg zijn.

Verwijderd

Masis schreef op donderdag 17 september 2009 @ 21:49:
[...]

Dank voor je reactie! Bedoelde 2x langer dan de N96, volgens Nokia. De N96 gaat bij mij maar net 1 dag mee.

Heb de N97 net besteld, bij GSMWijzer.nl! :) :) Morgen contractje faxen, en wachten, nog ong. 4 hele werkdagen :'( :9

Draait Opera Mini 5 Beta soepel op de N97? Op de N73 die ik momenteel gebruik niet echt.
Opera Mini 5 draait alsof deze gamaakt is voor de N97! Wat een verademing!

• aeroxtaxi
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 08-10-2024
het is alleen jammer dat het toetsenbord niet optimaal werkt. Je kunt bijvoorbeeld met de d-pad niet scrollen, werkt de landscapemode niet goed en lukt het me niet om in of uit te zoomen. Maar Opera 5 werkt voor 200 % vriendelijker dan de standaard browser.

[ Voor 7% gewijzigd door aeroxtaxi op 17-09-2009 23:02 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 17 september 2009 @ 22:43:
[...]

Opera Mini 5 draait alsof deze gamaakt is voor de N97! Wat een verademing!
Werkt "uitzending gemist.nl" goed bij jullie ? Die browser is idd errug vet en responsive maar uitzending gemist werkt niet bij mij :-( (werkt wel met de Nokia Browser)

• Xmasjos
  • Laatst online: 20-09-2023
Opera mini kan niet streamen. Daarom zegt ie dat de site niet werkt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlisterAMG
aeroxtaxi schreef op donderdag 17 september 2009 @ 22:59:
het is alleen jammer dat het toetsenbord niet optimaal werkt. Je kunt bijvoorbeeld met de d-pad niet scrollen, werkt de landscapemode niet goed en lukt het me niet om in of uit te zoomen. Maar Opera 5 werkt voor 200 % vriendelijker dan de standaard browser.
Je moet landscape mode niet instellen. Gewoon op uit laten staan en het scherm zelf laten kantelen. Dan werkt het, hier in ieder geval, wel. Ik vind em lekker werken.

Wordt wel schijtziek van van de bekende bug: het constant terugveranderen van de instellingen bij mail en sms. Heb nu een deel van mijn smsjes op C staan en een deel op E. Als je vergeet te veranderen, komt weer een deel op C terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fsve schreef op donderdag 17 september 2009 @ 15:52:
Er zochten nog wat mensen naar een reminder voor gemiste oproepen of smsjes, misschien is dit wat:

*weg* dubieuze site

Niet zelf getest maar laat het even weten.
Hmmz, dit lijkt me echt een perfecte reminder! Ik zie alleen dat ' ie unsigned is en ik kom er net achter dat signen zonder UID op open signed niet meer werkt. Vanavond eerst maar eens kijken hoe het signen tegenwoordig gaat.

[ Voor 10% gewijzigd door pven op 18-09-2009 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12:59
AjaxArena schreef op donderdag 17 september 2009 @ 16:39:
[...]

Kun je ook de tijd en provider e.d. verwijderen van het hoofdscherm? Ik wil graag alleen een foto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hello

ik heb altijd geleerd dat er geen "domme vragen"zijn, dus bij deze. 8)7
op het startscherm staat opties, hieronder zit de tekst : startscherm online/ offline. kunnen jullie mij vertellen wat hiermee gebeurt? Als hij op offline staat kan ik gewoon bellen.

thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-10-2024

GKW

Verwijderd schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 08:35:
hello

ik heb altijd geleerd dat er geen "domme vragen"zijn, dus bij deze. 8)7
op het startscherm staat opties, hieronder zit de tekst : startscherm online/ offline. kunnen jullie mij vertellen wat hiermee gebeurt? Als hij op offline staat kan ik gewoon bellen.

thanks
De widgets op de home screen maken dan geen data verbinding meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:50
vinpower schreef op donderdag 17 september 2009 @ 22:26:
Zoals ik een paar dagen geleden ook al aangegeven heb, ligt dit waarschijnlijk aan de weather widget. Deze staat dan op current location, en probeert dus ook continu via gps te kijken waar je zit en daar het weer op aan te passen. Als je deze op je woonplaats instelt, is er geen gps verbinding meer nodig.

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
GKW schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 08:43:
[...]

De widgets op de home screen maken dan geen data verbinding meer
Let wel op dat de messaging widget zich hier volgens mij weinig van aan trekt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10-09 13:58
Kun je via de N97 ook terecht bij web sites als RTL gemist, uitzending gemist en Eredivisie live? Ofwel TV kijken via je mobiel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dkawa
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:04
Goedemorgen,

Vraagje.. ik kan voor 325 EUR een N97 black krijgen (1 maand oud)

Ik heb nu zelf een N85.

Is het de moeite waard om over te stappen van een N85 naar een N97?

gr.Dani

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een erg handig menu:
*weg* dubieuze site

[ Voor 62% gewijzigd door pven op 18-09-2009 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liffey
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 30-11-2021
dkawa schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 10:02:
Goedemorgen,

Vraagje.. ik kan voor 325 EUR een N97 black krijgen (1 maand oud)

Ik heb nu zelf een N85.

Is het de moeite waard om over te stappen van een N85 naar een N97?

gr.Dani
Nu weet ik dat domme vragen niet bestaan......... O-)
Maar heb je dan misschien meer info over jezelf? Wat voor gebruiker ben je? Wat vind je belangrijk aan een toestel. Welke functies gebruik je nu veel en welke wil je graag gaan gebruiken?
En wellicht kun je zelf de 2 specificaties naast elkaar leggen en dan besluiten of de toevoegingen van n97 en het uiterlijk voldoende voor je zijn om over te stappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Modbreak:Links naar warez staan we niet toe!

Recent hebben we een dubieuze site uit diverse berichten uit dit topic verwijderd. Als je twijfelt of een link wenselijk is: vraag het ons en/of plaats de link niet. Vanaf heden volgen er sancties als er weer naar deze site wordt verwezen.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlisterAMG
coenox schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 08:34:
[...]

Kun je ook de tijd en provider e.d. verwijderen van het hoofdscherm? Ik wil graag alleen een foto.
Dat ging over iets anders.
Maar zover ik weet kan dat niet.

Uitzending gemist kan je gewoon via de mobiele site bezoeken, werkt perfect. Nokia browser gebruiken. Zoek maar eens op uitzending gemist in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*weg* feedback mag via DM of mail.

[ Voor 87% gewijzigd door pven op 18-09-2009 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10-09 13:58
AjaxArena schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 11:45:
[...]
Uitzending gemist kan je gewoon via de mobiele site bezoeken, werkt perfect. Nokia browser gebruiken. Zoek maar eens op uitzending gemist in dit topic.
Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheusk
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09:35
Gaat bij jullie de headset kabel ook zo slapjes in de N97? je voet niet echt een klik vergrendeling oid.

Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teoprins
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 05-01-2021
Morpheusk schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 12:23:
Gaat bij jullie de headset kabel ook zo slapjes in de N97? je voet niet echt een klik vergrendeling oid.
Echt keihard aandrukken! *klik*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bullish
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-03-2023

bullish

. . . - - - . . .

Het irritant knipperende envelopje kun je oplossen door een nieuwe simkaart te plaatsen. Je beschikt waarschijnlijk over een oude Sim . Wanneer je een nieuwe ophaalt kun je hier ook meer nummers op plaatsen. De Nieuwe simkaart krijg je zo mee. Die moet dan wel geactiveerd worden.

groet
CharlieFox schreef op woensdag 09 september 2009 @ 22:06:
Beste mensen,

Top, dit topic over de N97! Al heel veel aan gehad. Mijn vrouw en ik hebben sinds enkele dagen ook ieder 'n N97. We hebben wat vragen:

1) Firmware:
Vandaag de firmware vernieuwd. Bij mijn vrouw krijg ik V12.0.024 erop maar op de mijne slechts V11.0.021. Wat zoeken op de Nokia site leverde op dat eea had te maken met verschillende productcodes, respectievelijk 0570817 voor mijn vrouw en voor de mijne 0585162. De 2 toestellen zijn tegelijkertijd geleverd via dezelfde tussenpersoon. Doosjes en inhoud zijn gelijk maar het viel me wel op dat de toestellen elk een andere lader hadden. De ene heeft een AC-6E (is met mini usb connector) en de andere heeft een AC-3E (is met N95 ronde connector + verloopstekkertje). Zou eea kunnen betekenen dat mijn toestel wat ouder is?

2) Irritant knipperend envelopje op mijn toestel:
Ik krijg 't niet weg! Alle berichten verwijderd. SIM kaart geleegd (omdat als ik op 't envelopje klik de melding krijg dat m'n SIM kaart vol is). Accu eruit gehaald en weer erin. Het knipperend envelopje blijft. Iemand enig idee?

3) Indeling van de shortcuts op het bureaublad:
Op mijn N95 kon ik zelf mijn meestgebruikte shortcuts bepalen op het bureaublad. Al het uitpluiswerk ten spijt, zelfs of lees: juist in bed ;) ben ik er nog niet achter gekomen hoe ik de meestgebruikte shortcuts op het bureaublad krijg. Heb de meestgebruikte wel in de hoofdmap kunnen krijgen, is nog slechts 1 klik verwijderd (mbv de chromen menuknop) van het bureaublad, maar nog een niveau hoger lukt me (nog) niet. Iemand enig idee hoe dit te doen?

4) Onscreen toetsenbord:
Ik dacht dat er ook een onscreen QWERTY toetsenbord op zat maar heb tot nu toe alleen nog maar een nummeriek bord kunnen vinden. Iemand enig idee of dat er wel op zit? Indien niet, ook geen ramp, want ik merk dat ik toch vrnl op het fysieke toetsenbord werk.

Alvast hartelijk dank voor de reacties.

Het irritant knipperende envelopje kun je oplossen door een nieuwe simkaart te plaatsen. Je beschikt waarschijnlijk over een oude Sim . Wanneer je een nieuwe ophaalt kun je hier ook meer nummers op plaatsen. De Nieuwe simkaart krijg je zo mee. Die moet dan wel geactiveerd worden.

Charliefox

motorola cd920 - Nokia 6210 - SE T610 - K750 - K800 - N95 - N96

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dkawa
liffey schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 11:06:
[...]

Nu weet ik dat domme vragen niet bestaan......... O-)
Maar heb je dan misschien meer info over jezelf? Wat voor gebruiker ben je? Wat vind je belangrijk aan een toestel. Welke functies gebruik je nu veel en welke wil je graag gaan gebruiken?
En wellicht kun je zelf de 2 specificaties naast elkaar leggen en dan besluiten of de toevoegingen van n97 en het uiterlijk voldoende voor je zijn om over te stappen.
:( :( nou nou domme vragen.. :P

Ik ben een gadget freak.. ben een groot gebruiker.. Heb ook veel apps op mn N85 staan en gebruik bijna alle functies. Ik maak veel foto's, luister muziek/radio, maak gebruik van agenda, sms/mms veel, internet veel. Dus is dit voldoende?

Mijn vraag is gewoon of ik veel nieuws te zien krijg wanneer ik de N97 heb... (ok touchscreen en widgets is anders) maar voor de rest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheusk
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09:35
Teoprins schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 12:52:
[...]

Echt keihard aandrukken! *klik*
idd thx! durfde niet echt door te drukken denk :+

Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
dkawa schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 15:46:
[...]

Ik ben een gadget freak.. ben een groot gebruiker.. Heb ook veel apps op mn N85 staan en gebruik bijna alle functies. Ik maak veel foto's, luister muziek/radio, maak gebruik van agenda, sms/mms veel, internet veel. Dus is dit voldoende?

Mijn vraag is gewoon of ik veel nieuws te zien krijg wanneer ik de N97 heb... (ok touchscreen en widgets is anders) maar voor de rest?
Dat is inderdaad ongeveer wat je krijgt, en natuurlijk een full qwerty tobo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liffey
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 30-11-2021
dkawa schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 15:46:
[...]

Camera is dezelfde, gps is dezelfde, werkgeheugen is dezelfde, met de nieuwe software gaat de capaciteit van de c: schijf wel omhoog, is nu 128 mg meen ik en loopt snel vol.
Qwerty toetsenbord is ERG fijn, mailen op je mobiel wordt hiermee volwassen, ik mail me suf, nagenoeg net zo snel heen en weer als sms, en echt makkelijk typen!
Touchscreen is echt een super verbetering t.o.v. de toetsen, ik had hiervoor de n82, en alles gaat nu echt super veel makkelijker. Met 2 tikken ben k van mailbox gewisseld, dat was toch lastiger met de n82.
Ook wisselen van profiel, en files checken met mijn feedswidget is 3x tikken op het scherm. Ik vind het een enorme verbetering.
GPS is op dit moment nog wankel, hopelijk opgelost met de 20.0 software die in oktober uitgerold wordt.

En dan natuurlijk het grotere scherm. en dan nog de 32 gb schijf, is erg fijn. Ik heb er 11 gb muziek op staan, en browse er makkelijk doorheen. Nu nog met een balkje naar beneden schuiven maar met de aankomende software zal dit ook kinetisch gaan.
En 32 gb is wel erg fijn. Hem mijn mp3 speler verkocht.
Films kijken gaat ook echt goed met deze tel.

Al met al zijn het minor verschillen met de n85, maar voor een gadget freak.... :9

Minder dom antwoord zo? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badboys83
  • Nu online
Is er ook een hoesje verkrijgbaar die je telefoon helemaal afsluit zeg maar. Dus niet dat er nog aansluitingen openblijven of dan je nog naar je je scherm kan kijken. Kheb al gezocht maar kon weinig vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ID-College
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10:55
Kheb er ook 1 besteld. Ben altijd Windows mobile gewend gweest icm een HTC, maar ga nu eens overstappen naar nokia :)
Klopt het dat de N97 symbian draait of...?

[ Voor 15% gewijzigd door ID-College op 18-09-2009 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naNs
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08-09 15:23
ID-College schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 20:16:
dit ga je niet menen toch? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje aan een ieder: iemand al problemen gehad met de bluetooth verbinding naar carkit..? Zolang ik niet gebeld wordt is er niets aan de hand, maar tijdens een gesprek wordt na 2-3 minuten de verbinding verbroken volgens de carkit en hoor ik ook niks meer, als ik dan op mijn foon kijk heb ik gewoon nog het gesprek lopen alleen praten door de telefoon gaat ook niet meer, iemand raad of advies?? heb alle instellingen die er zijn veranderd aan/uit gezet, carkit opnieuw geinstalleeerd, telefoon aan/uit, nieuwe verbinding met de kit gemaakt, hij blijft hetzelfde doen. ik heb ook nog een oude nokia 6021 in de auto erbij, geen enkel probleem met de foon, je zou dan toch denken dat het iets met de n97 moet zijn, verder super toestel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AjaxArena schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 11:45:
[...]

Dat ging over iets anders.
Maar zover ik weet kan dat niet.

Ja dit werkt wel maar de kwaliteit is niet denderend hoor,en dan stream ik nog wel via draadloos netwerk.Ik hoop dat ze snel de N97 opnemen in hun lijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
ID-College schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 20:16:
Kheb er ook 1 besteld. Ben altijd Windows mobile gewend gweest icm een HTC, maar ga nu eens overstappen naar nokia :)
http://lmgtfy.com/?q=n97+besturingssysteem
Dat was moeilijk ;)

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CasGas
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10-09 15:00

CasGas

.

Een paar uur geleden de telefoon binnen gekregen, maar hij werkt nog niet zoals het moet :(

Bij het instellen van Mail for Exchange krijg ik op het einde van de installatie alleen een foutmelding "Bestand beschadigd". Als ik in PC Suite bijvoorbeeld "Reinstall PC Suite support" wil uitvoeren zodat de telefoon word geupdate, krijg ik bij elke installatie op de N97 ook "Bestand beschadigd" te zien. Op google kom ik niet echt verder met deze foutmelding, het lijkt wel alsof het op alle installaties voorkomt.

Ik heb ook een nieuwe firmware update geprobeerd, ding draait nog op v11, maar er is nog geen nieuwe beschikbaar voor deze..

Iemand een idee waar ik het eventueel zou kunnen zoeken?

Sony A7III | Sony a6300 | Sony ZV-E1 | 12 2.0 | 21 1.4 | 24 1.4 | 35 2.8 | 50 1.4 | 135 1.8 | 16-28 2.8 | 16-70 4 | 28-75 2.8 | 70-200 2.8 II |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is een nieuwe versie te downloaden van Java, genaamd Java 2.0 voor for s60 5th Editions.

http://betalabs.nokia.com/apps/nokia-java-runtime-20-for-s60
http://www.symbian-freak....e_to_its_java_runtime.htm

Ik heb het net op mijn telefoon gezet eens kijken wat het doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polo306
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11-09 13:04
de links gaan niet open op een opera 5 beta op de n97.
raar hoor.

*weg* dit heeft niets met een N97 te maken

[ Voor 73% gewijzigd door pven op 19-09-2009 08:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dkawa
liffey schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 17:47:
[...]

Camera is dezelfde, gps is dezelfde, werkgeheugen is dezelfde, met de nieuwe software gaat de capaciteit van de c: schijf wel omhoog, is nu 128 mg meen ik en loopt snel vol.
Qwerty toetsenbord is ERG fijn, mailen op je mobiel wordt hiermee volwassen, ik mail me suf, nagenoeg net zo snel heen en weer als sms, en echt makkelijk typen!
Touchscreen is echt een super verbetering t.o.v. de toetsen, ik had hiervoor de n82, en alles gaat nu echt super veel makkelijker. Met 2 tikken ben k van mailbox gewisseld, dat was toch lastiger met de n82.
Ook wisselen van profiel, en files checken met mijn feedswidget is 3x tikken op het scherm. Ik vind het een enorme verbetering.
GPS is op dit moment nog wankel, hopelijk opgelost met de 20.0 software die in oktober uitgerold wordt.

En dan natuurlijk het grotere scherm. en dan nog de 32 gb schijf, is erg fijn. Ik heb er 11 gb muziek op staan, en browse er makkelijk doorheen. Nu nog met een balkje naar beneden schuiven maar met de aankomende software zal dit ook kinetisch gaan.
En 32 gb is wel erg fijn. Hem mijn mp3 speler verkocht.
Films kijken gaat ook echt goed met deze tel.

Al met al zijn het minor verschillen met de n85, maar voor een gadget freak.... :9

Minder dom antwoord zo? 8)
Hey, thanks.. dit is een goed antwoord...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 20:39:
Vraagje aan een ieder: iemand al problemen gehad met de bluetooth verbinding naar carkit..? Zolang ik niet gebeld wordt is er niets aan de hand, maar tijdens een gesprek wordt na 2-3 minuten de verbinding verbroken volgens de carkit en hoor ik ook niks meer, als ik dan op mijn foon kijk heb ik gewoon nog het gesprek lopen alleen praten door de telefoon gaat ook niet meer, iemand raad of advies?? heb alle instellingen die er zijn veranderd aan/uit gezet, carkit opnieuw geinstalleeerd, telefoon aan/uit, nieuwe verbinding met de kit gemaakt, hij blijft hetzelfde doen. ik heb ook nog een oude nokia 6021 in de auto erbij, geen enkel probleem met de foon, je zou dan toch denken dat het iets met de n97 moet zijn, verder super toestel!
Heb ik ook last van. Zover ik nu kan oordelen alleen als de telefoon aan het syncen is met de carrkitt. Na dit proces geen problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Laatst online: 25-05 11:27
Misschien dat dit al eerder gevraagd is, maar hebben meer mensen last dat je hoe dan ook alles op je E op slaat toch een melding krijgt dat je C vol zit? Ik krijg behoorlijk wat mails binnen dagelijks en de n97 sync die ook netjes vanuit Gmail. Ik ga naar > berichten > opties > instellingen > overige en dan het geheugen op E zetten of moet dit voor de mail ergens anders?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CasGas

CasGas

.

CasGas schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 21:20:
Een paar uur geleden de telefoon binnen gekregen, maar hij werkt nog niet zoals het moet :(

Bij het instellen van Mail for Exchange krijg ik op het einde van de installatie alleen een foutmelding "Bestand beschadigd". Als ik in PC Suite bijvoorbeeld "Reinstall PC Suite support" wil uitvoeren zodat de telefoon word geupdate, krijg ik bij elke installatie op de N97 ook "Bestand beschadigd" te zien. Op google kom ik niet echt verder met deze foutmelding, het lijkt wel alsof het op alle installaties voorkomt.

Ik heb ook een nieuwe firmware update geprobeerd, ding draait nog op v11, maar er is nog geen nieuwe beschikbaar voor deze..

Iemand een idee waar ik het eventueel zou kunnen zoeken?
Net ook geprobeerd om de productcode te wijzigen, maar die kan ik zelfs met geen enkel programma uitlezen, laat staan aanpassen..

Ik vrees dat ik morgen the phone house maar eens moet bellen, maar die zullen zeker niet open zijn op zaterdag :(

Sony A7III | Sony a6300 | Sony ZV-E1 | 12 2.0 | 21 1.4 | 24 1.4 | 35 2.8 | 50 1.4 | 135 1.8 | 16-28 2.8 | 16-70 4 | 28-75 2.8 | 70-200 2.8 II |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Laatst online: 14-08-2024
CasGas schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 23:26:
[...]

Net ook geprobeerd om de productcode te wijzigen, maar die kan ik zelfs met geen enkel programma uitlezen, laat staan aanpassen..

Ik vrees dat ik morgen the phone house maar eens moet bellen, maar die zullen zeker niet open zijn op zaterdag :(
Je kunt het met Phoenix proberen :) Zoek even in het N79 topic ...

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

An1mA schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 23:16:
Misschien dat dit al eerder gevraagd is, maar hebben meer mensen last dat je hoe dan ook alles op je E op slaat toch een melding krijgt dat je C vol zit? Ik krijg behoorlijk wat mails binnen dagelijks en de n97 sync die ook netjes vanuit Gmail. Ik ga naar > berichten > opties > instellingen > overige en dan het geheugen op E zetten of moet dit voor de mail ergens anders?
Ik heb ook mijn C helemaal vol terwijl ik alles op E heb geinstalleerd.
Weet niet hoe ik de C meer ruimte kan geven want als ik ga kijken staat er maar weinig op. (maar toch vol)
iemand een tip?

Verwijderd

polo306 schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 22:03:
raar hoor.
Iemand ervaring met convertors voor dvd to mp4?
Ik heb hier op mijn pc staan:
SUPER C.
dvd to mp4 converter
Quickmediaconverter.
Als ik een dvd aan klik met de video_ts bestanden en dan aan geef dan het een mp4 moet worden in de 640 360 resolutie dan geeft hij bij de SUPER C en Quickmedia aan dat er een ERROR is.maar welke is me niet duidelijk..
de dvd to mp4 converter zegt binnen 1 seconde dat alles geconverted is..maar er is niets gebeurt.
Hoe veranderen jullie een dvd met ondertitels naar de mp4 om??
Xilisoft DVD Ripper Ultimate 5. Met deze converter krijg je je orginele dvd's haarscherp inclusief je ondertiteling op je N97.

Iphone-Mpeg4 (480*320) (*mp4)
video quality:lower
audio quality:lower
Channels:2 (stereo)
Split: infinite

Als je AVI bestanden met ingebrande subtitles(of zonder subtitles,maar alleen een avi bestand) wilt converteren kan je het best gebruik maken van de volgende converter:
OJOsoft Total Video Converter 2.5.1.1125 .Deze is niet gratis,maar er zijn altijd manieren.

Vervolgens kies je het tabblad MP4 en kies je "Apple iphone highest available quality"
Als je dit gedaan klik je het tabblad advanced en rechts edit.

Frame size: 640x360
video compression: MPEG-4
Bitrate: 2300
Frequency: 44100 Hz.

De rest laat je onveranderd. De instellingen zal die ook onthouden als je later een nieuwe film gaat converteren.
Hij converteerd nu films van circa 700 mb (avi bestanden) naar bestanden van tussen de 1 en 2GB

Maar als je ze er eenmaal op heb staan heb je wel mooie kwaliteit.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2009 03:21 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 22:27:
[...]

Heb ik ook last van. Zover ik nu kan oordelen alleen als de telefoon aan het syncen is met de carrkitt. Na dit proces geen problemen.
bij mij is die helemaal standby, blijf het probleem houden, erg vervelend, kan hem zo niet gebruiken in de auto..
Hoop dat er iemand een oplossing heeft..

• CasGas

CasGas

.

CasGas schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 23:26:
[...]

Zo te horen heb ik nog het hele weekend om een oplossing te zoeken, ze zijn alleen op werkdagen bereikbaar.

Verwijderd

CasGas schreef op zaterdag 19 september 2009 @ 08:42:
[...]

Zo te horen heb ik nog het hele weekend om een oplossing te zoeken, ze zijn alleen op werkdagen bereikbaar.
Had ik ook last van. Na veel proberen denk ik dat dit de oplossing is. N97 los koppelen van de pc. Nokia PC suite afsluiten. Rechter muisknop op icoontje rechtsonder!. Ff wachten, dan NSS opstarten N97 met pc verbinden en de stappen volgen voor code te wijzigen.

• CasGas

CasGas

.

Verwijderd schreef op zaterdag 19 september 2009 @ 09:23:
[...]

Had ik ook last van. Na veel proberen denk ik dat dit de oplossing is. N97 los koppelen van de pc. Nokia PC suite afsluiten. Rechter muisknop op icoontje rechtsonder!. Ff wachten, dan NSS opstarten N97 met pc verbinden en de stappen volgen voor code te wijzigen.
Na 2x een complete hardreset lijkt het probleem wat betreft mail for exchange opgelost te zijn. Zo is kijken of nieuwe apps ook geinstalleerd willen worden. Guitar Hero Rock Tour staat er nu in ieder geval wel weer op :)

<edit>
Ook andere applicaties worden nu geinstalleerd, het probleem lijkt (vreemd genoeg) nu opgelost te zijn..
</edit>

[ Voor 9% gewijzigd door CasGas op 19-09-2009 10:55 ]

• polo306
polo306 schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 22:03:
raar hoor.

[mbr]*weg* dit heeft niets met een N97 te maken[/]
tuurlijk wel.als ze het over opera en andere progjes hebben heeft het toch niet SPECIFIEK met de n97 te maken.maar mijn vraag bedoelde ik meer als player.welk prog gebruikt men om dvds op de n97 te bekijken.

• Mar10us
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-07 20:56
Verwijderd schreef op zaterdag 19 september 2009 @ 03:08:
[...]

Xilisoft DVD Ripper Ultimate 5. Met deze converter krijg je je orginele dvd's haarscherp inclusief je ondertiteling op je N97.

Iphone-Mpeg4 (480*320) (*mp4)
video quality:lower
audio quality:lower
Channels:2 (stereo)
Split: infinite

Als je AVI bestanden met ingebrande subtitles(of zonder subtitles,maar alleen een avi bestand) wilt converteren kan je het best gebruik maken van de volgende converter:
OJOsoft Total Video Converter 2.5.1.1125 .Deze is niet gratis,maar er zijn altijd manieren.

Vervolgens kies je het tabblad MP4 en kies je "Apple iphone highest available quality"
Als je dit gedaan klik je het tabblad advanced en rechts edit.

Frame size: 640x360
video compression: MPEG-4
Bitrate: 2300
Frequency: 44100 Hz.

De rest laat je onveranderd. De instellingen zal die ook onthouden als je later een nieuwe film gaat converteren.
Hij converteerd nu films van circa 700 mb (avi bestanden) naar bestanden van tussen de 1 en 2GB

Maar als je ze er eenmaal op heb staan heb je wel mooie kwaliteit.
Misschien vinden jullie dit wel handig.

http://handbrake.fr/

Ik gebruik het normaal om dvd naar mkv te converteren en sinds kort ook om mijn avi's naar n97 mp4 te converteren.
En het is geheel opensource, linux, macos en windows 8)

--

• Droathoah
  • Laatst online: 12-03-2019
Mijn trilfunctie doet het niet meer als ik gebeld wordt als hij op stil staat. Met normaal doet die het wel. En bij profielfuncties staat die toch echt aan? WTF?

Verwijderd

Droathoah schreef op zaterdag 19 september 2009 @ 12:10:
Mijn trilfunctie doet het niet meer als ik gebeld wordt als hij op stil staat. Met normaal doet die het wel. En bij profielfuncties staat die toch echt aan? WTF?
Ik heb hetzelfde probleem gehad.Kon er geen oplossing voor vinden dus toen zelf maar een nieuw profiel aangemaakt met trillen aan en het geluid op zacht.

• Flexmaster
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 04-09 09:43
Verwijderd schreef op zaterdag 19 september 2009 @ 12:38:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem gehad.Kon er geen oplossing voor vinden dus toen zelf maar een nieuw profiel aangemaakt met trillen aan en het geluid op zacht.
Telefoon uit zetten en weer aanzettten geprobeerd?

• An1mA
Verwijderd schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 23:41:
[...]

Ik heb ook mijn C helemaal vol terwijl ik alles op E heb geinstalleerd.
Weet niet hoe ik de C meer ruimte kan geven want als ik ga kijken staat er maar weinig op. (maar toch vol)
iemand een tip?
Umm iemand? Want dit begint heel erg vervelend te worden.

Verwijderd

De N97 is nu ook toegevoegd voor de aplicatie uitzending gemist. Ik heb de aplicatie gedownload en geinstalleerd. Maar de kwaliteit is bedroevend slecht. Zijn er al meer mensen die de aplicatie hebben en ook de slechte kwaliteit? Ik heb de N96 hier ook en daar is het beeld schitterend.

• Sansar
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-01-2024
An1mA schreef op zaterdag 19 september 2009 @ 14:09:
[...]

Umm iemand? Want dit begint heel erg vervelend te worden.
Maak je browser cache eens leeg en kijk dan wat je aan vrije ruimte op C overhoudt.

• hamsteg
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 24-08 23:39

hamsteg

Species 5618

't kan aan mij liggen maar misschien ... MMS werkt voor 50%. De tekst komt altijd over maar de plaatjes blijven met regelmaat achter. Ik heb het gevoel dat de MMS software niet goed is want het ophalen van soms maar 4 woordjes tekst duurt toch behoorlijk lang. Het lijkt erop dat alles wel geladen wordt maar niet getoond. Pas geleden een plaatje dat als geluid kon worden afgespleeld ?!?

van N97 --> iPhone (na update iPhone 3.1 eindelijk MMS support), 100%
van iPhone --> N97, maar 50%

van N97 --> Nokia 5000D, 100%
Nokia 5000D --> N97, maar 50%

Ben ik de enige die blijkbaar 50% van de ontvangen MMSjes maar kan inzien?

... gecensureerd ...

• An1mA
Sansar schreef op zaterdag 19 september 2009 @ 15:04:
[...]

Maak je browser cache eens leeg en kijk dan wat je aan vrije ruimte op C overhoudt.
All gedaan, maar verloop heb ik dit probleem weer. Geen oplossing?

Verwijderd

Heb een minor problem. Sinds de update naar v11 staat de youtube app niet meer op de telefoon?
Iemand een idee hoe ik die terughaal? Heb 'm niet kunnen vinden in de Ovistore.

• Sendar
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-09 10:31
Verwijderd schreef op zaterdag 19 september 2009 @ 21:48:
Heb een minor problem. Sinds de update naar v11 staat de youtube app niet meer op de telefoon?
Iemand een idee hoe ik die terughaal? Heb 'm niet kunnen vinden in de Ovistore.
Dit is de YouTube App, de standaard app was geloof ik alleen een linkje naar Youtube.

http://www.flickr.com/photos/sendar/ - www.sanderhendriks.eu - www.twomendesign.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sendar schreef op zaterdag 19 september 2009 @ 22:06:
[...]

Dit is de YouTube App, de standaard app was geloof ik alleen een linkje naar Youtube.
Thanks. Heel handige apps.
Alleen mbt de 'echte' youtube app, kwaliteit is zeer slecht. En ik kan nergens een optie vinden waar ik een hogere streamkwaliteit kan instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polo306
Verwijderd schreef op zaterdag 19 september 2009 @ 03:08:
[...]

ik heb net een filmgeript maar geen ondertitels hoor.hoe doe je dat?
Er worden ook meerdere video stukjes geplaatst in mn video map oa de kijkwijzer etc.
Maar geen sub of menu.ik ripte een complete dvd met video-ts bestanden. Wel mooi beeld trouwens.
Ps ik gebruik de realplayer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Force
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-09 15:21
polo306 schreef op zondag 20 september 2009 @ 09:19:
[...]

ik heb net een filmgeript maar geen ondertitels hoor.hoe doe je dat?
Er worden ook meerdere video stukjes geplaatst in mn video map oa de kijkwijzer etc.
Maar geen sub of menu.ik ripte een complete dvd met video-ts bestanden. Wel mooi beeld trouwens.
Ps ik gebruik de realplayer.
Ik heb het programma ook geprobeerd, rippen gaat goed, kwaliteit is goed en de ondertitels zijn perfect te lezen.
Dus ik denk dat je een instellingsfout maakt in Xilisoft.
Je moet wel bovenaan de ondertitel kiezen, dat doet hij niet automatisch. Logisch, er zijn er bijna altijd meerdere (verschillende talen). En als je meerdere video's krijgt dan heb je meer geseleteerd dan alleen de hoofdfilm.
.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polo306
Idd.ik had 2 keuzes met nl. Ondertitels.1e gekozen.is niet goed gegaan dus.

Ik heb de hele dvd video-ts map aangevinkt.
Kan ik dan beter alleen de data met de grootste mbs aanvinken? Is dit dan ook voldoende*?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMmS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-10-2024
Heeft iemand enig idee hoe ik de Windows Live Messenger applicatie kan downloaden en installeren voor de N97. Bij het zoeken krijg ik enkel handleidingen die uitleggen hoe deze applicatie te installeren. Nokia/MSN gaan er vanuit dat deze voorgeinstalleerd is op de Nokia, echter dit is niet het geval bij mijn N97 (bij mijn E71 wel overigens). Iemand enig idee waar de applicatie vandaan te halen?
(Ovi, MSN etc. gaven geen resultaat)

Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterBunny
Bij ovi heb ik wel wlm zien staan. Anders ff Fring downloaden werkt ook goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexmaster
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 04-09 09:43
Ik gebruik hier zelf nimbus. Werkt goed en is snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe je de kwaliteit van de applicatie uitzending gemist wijzigt? Wanneer je Vodafone 3.6mb/s hebt id de kwaliteit van de uitzending gemist applicatie erg slecht. Zelfs over Wifi is er geen verschil. Ik hoop dat er een manier is om de bitrate te verhogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qizu
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-04 13:54
Iemand weet hoe je dit kan oplossen?

Ik heb een film van .avi naar .mp4 gecodeert. en deze op me telefoon gezet. alleen nu speelt hij alleen het geluid af.. Iemand enige idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Force
Is er een manier om het signaal van de fm transmitter te boosten?
Ik kan geen mp3 speler inbouwen in de auto dus de transmitter leek me ideaal.
Het signaal is alleen te zwak. Mijn autoradio ontvangt het wel maar het stoort teveel om er goed naar te luisteren.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Force
qizu schreef op zondag 20 september 2009 @ 18:06:
Iemand weet hoe je dit kan oplossen?

Ik heb een film van .avi naar .mp4 gecodeert. en deze op me telefoon gezet. alleen nu speelt hij alleen het geluid af.. Iemand enige idee?
Euh.. wat voor soort avi, welk programma gebruikt, welke settings?
Met "hij doet het niet" kunnen we niet zoveel.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qizu
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-04 13:54
The-Force schreef op zondag 20 september 2009 @ 18:15:
[...]

Euh.. wat voor soort avi, welk programma gebruikt, welke settings?
Met "hij doet het niet" kunnen we niet zoveel.....
Een film .avi (700mb) met media coder gedaan. probeer het nu met handbrake. en standaart settings van het programma. alleen even mp4 geselecteerd

Probleem opgelost!

met handbrake video codec mpeg-4(ffmpeg) instellen

Echt geweldig kwaliteit !!!!

[ Voor 12% gewijzigd door qizu op 20-09-2009 20:28 . Reden: Probleem opgelost ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigertje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-02 18:50
denan schreef op donderdag 17 september 2009 @ 08:51:
Is er al iemand tegen een applicatie aangelopen waarmee meerdere "workspaces" gedefinieerd kunnen worden in het homescreen van de N97? Persoonlijk vind ik de Android methode erg charmant, gewoon naar links en rechts scrollen voor nieuwe schermen met widgets. Op de n97 kan dat wel maar het is een puur cosmetische actie om de actieve widgets te verbergen.

Het zou wel erg prettig zijn om meerdere schermen met widgets te hebben, vooral als er meer handige widgets uitkomen.
Sowieso zou ik graag meer dan twee widgets hebben voor snelkoppelingen.
Maar ik heb nog nergens gevonden of dat kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand hetzelfde probleem als mij?

De flitser werkt in donkere omstandigheden niet naar behoren. Ik krijg bijna in alle gevallen een soort 'veeg' van licht over het gefotografeerde onderwerp. Alsof er een mist aan de linkerzijde van de camera hangt.

Hoe kan ik dit oplossen? Of is er sprake van fabricagefout en/of gedateerde software of iets dergelijks?

Wie helpt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masis
Verwijderd schreef op zondag 20 september 2009 @ 20:43:
Iemand hetzelfde probleem als mij?

De flitser werkt in donkere omstandigheden niet naar behoren. Ik krijg bijna in alle gevallen een soort 'veeg' van licht over het gefotografeerde onderwerp. Alsof er een mist aan de linkerzijde van de camera hangt.

Hoe kan ik dit oplossen? Of is er sprake van fabricagefout en/of gedateerde software of iets dergelijks?

Wie helpt?
Denk dat dit komt doordat de flitser te dicht op de lens staat, weer een slordige fout van Nokia. N96 heeft dit overigens ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
http://gathering.tweakers...s]=waas&data[boolean]=AND
Zo moeilijk was dat toch niet? :)

[ Voor 34% gewijzigd door BastiaanN op 20-09-2009 21:20 ]

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 20:25
Verwijderd schreef op zondag 20 september 2009 @ 17:18:
Weet iemand hoe je de kwaliteit van de applicatie uitzending gemist wijzigt? Wanneer je Vodafone 3.6mb/s hebt id de kwaliteit van de uitzending gemist applicatie erg slecht. Zelfs over Wifi is er geen verschil. Ik hoop dat er een manier is om de bitrate te verhogen.
Dan moet je contact opnemen met de leverancier van de beelden, deze kwalliteit is voldoende voor een N95 of N96, maar niet voor de N97.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb sinds twee dagen mijn N97 en hoewel mijn vodaphone abo pas eind september ingaat ben ik al wat aan het browser en e-mail testen en zo via mijn thuisnetwerkverbinding (goede ontvangst). Heb onder andere wefi geïnstalleerd (auto start 'on'). Ik loop steeds tegen het volgende probleem op: als ik de webbrowser open vraagt de N97 om de verbinding te selecteren (heb twee thuisnetwerken). Ik kies een netwerk en de homepage wordt geladen. Als ik echter vervolgens op een link klik, of een nieuwe Url invoer wordt er niets meer ingeladen. en soms verschijnt de foutmelding: Web: geen ractie van gateway. Wat is er aan de hand?

Ander vraagje: ik heb in wefi ingesteld dat er altijd via een bepaald netwerk verbinding moet worden gemaakt. Waarom moet ik bij het opstarten van de webbrowser dan weer de verbinding selecteren (waar overigens wefi niet tussen staat)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alternative
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 10-04-2022
Masis schreef op zondag 20 september 2009 @ 21:10:
[...]

Denk dat dit komt doordat de flitser te dicht op de lens staat, weer een slordige fout van Nokia. N96 heeft dit overigens ook.
Dat denk ik niet ?!?
Ik heb hier ook een n96 en een n97 :)
De n96 maakt super foto's (zonder waas van de flitser), en de n97 is bagger.
Op de dag zijn de foto's wazig (korrelig en onscherp) en s'avonds (of met weinig licht) krijg je die waas.
Overgens staat er fw 11.0.021 op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phoolie schreef op zondag 20 september 2009 @ 22:34:
[...]
Dan moet je contact opnemen met de leverancier van de beelden, deze kwalliteit is voldoende voor een N95 of N96, maar niet voor de N97.
Ja ik had het ook al gepost op mijn N96 werk hij super maar op de N97 is het echt bagger ook met wifi.Waar zit dan het verschil met de N96 ze hebben toch beide 16 miljoen kleuren. Waar zit het verschil dan in?
Pagina: 1 ... 33 ... 37 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Toon eigen initiatief als je een vraag plaatst.