tajvdz schreef op maandag 14 september 2009 @ 14:35:
[...]
nou graag gedaan. Ik denk dat het op de telefoon zelf bijwerken wat lastig is. Ik heb op mijn laptop gewoon dezelfde muziek staan en bewerk alles daar. Dan kan je dus makkelijk wat wissen en aanpassen en weer terug sturen. Heb je dat niet op een pc staan dan zou je eerst even alles kunnen kopieeren, dan bewerken,op de telefoon verwijderen en dan weer terug zetten. Ik had met album covers als ik die had gewijzigs vaak dat de originele bleef staan. als ik het eerst weghaalde dan ging het daarna wel goed.
Mja het gaat ook vrij traag idd. Nokia Music was ook veel te traag. Aangezien ik al begonnen was met toevoegen van Art aan de mp3's, ben ik er maar langzaam mee verder gegaan. Dat werkt wel, maar wel tijdrovend. Vooral het aanpassen van de idtag duurt langer aangezien het op de mass storage moet worden aangepast. ALs ik het gewoon op de pc had gedaan, dan was het veel sneller geweest. Maar dan had ik wel eerst de muziek moeten verwijderen, de muziek op mijn pc uitzoeken (heb meer muziek dan op de foon past), taggen en terugplaatsen. Maja ik kom er wel

Als goed is ben ik zo ook af van de album art in de afbeeldingen galerij.
The_Fes schreef op maandag 14 september 2009 @ 15:01:
[...]
Die instelling kan ik inderdaad ook niet veranderen. Wel kan ik mail verwijderen. Ik gebruik het programma voor mijn gmail account, gaat het bij jou om een ander account? Wellicht dat het daar aan ligt.
Ja, een hotmail account. Ben niet echt tevreden nog over Nokia Messaging, maar het heeft HTML weergave en dat had de oude client niet. Die mijns inziens wél beter werkte.
Wat ik verder toch als een minpunt blijf zien is de notificatie van een nieuw berichtje. Als het scherm op blokkering staat, dan merk je er niks van als je het smsje hebt gemist. Hopelijk kunnen ze zoiets nog (native) gaan toevoegen, dus dat ik dit zonder een eventuele app kan doen. En het feit dat er geen call id (foto niet, maar zelfs geen naam van wie je het smsje hebt ontvangend?!) wordt getoond bij een smsje vind ik ook matig eigenlijk
Had iemand nog een oplossing voor het verjaardag - kalender probleem? Ze worden niet in mijn kalender getoond. Zie ik iets over het hoofd?