Nokia N97 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 31 ... 37 Laatste
Acties:
  • 389.475 views

• Sjaak_Trekhaak
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
CharlieFox schreef op donderdag 10 september 2009 @ 09:00:
Punt 2 heb ik inmiddels zelf gevonden. Mijn SIM kaart was idd vol maar niet met contacts (die had ik geleegd) maar met sms berichten! Nadat ik die verwijderd had was het knipperende envelopje weg.
Kwam er net ook achter hoe je dat weg krijgt, even naar Berichten -> Opties -> SIM berichten en die leeggooien :)

• Mistermo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-09 16:37
Weet iemand of er een prog. is waarmee je zelf thema kan maken en/of aanpassen.

Er zijn een hoop thema's te vinden, maar heb nog niks concreets kunnen vinden om ze zelf te maken.

• fsve
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 03-09 16:19
CharlieFox schreef op donderdag 10 september 2009 @ 09:21:
Nou, nou ... dat is behoorlijk "diep" in het menu. Helaas de txt (nog) niet gevonden. In het betreffende venster staat [Nee] onder "Handtekening opnemen". Staat dus uit maar een handtekening wordt dus op de een of andere manier toch verzonden. Ik zoek ook nog ff verder. Kijken wie het eerst is? ;)
Het lijkt er op dat het geen telefoon instelling is, maar een Gmail instelling (bevestig even of dit inderdaad voor een Gmail account is)

O.a. dit gevonden:
http://groups.google.com/...d/thread/20ca44bd1cc7ed6d

Be reasonable.... do it my way

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:42
Verwijderd schreef op woensdag 09 september 2009 @ 16:41:
[...]

het is overigens de eerste keer dat ik lees over een defekt vergrendelknopje dus zo vaak komt dat niet voor
defekt niet maar mijn vergrendelschuifknopje ziet er erg gammel uit. Het lijkt net alsof hij er elk moment zo van af kan vallen.

• Takkie
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17-06 21:59
Mistermo schreef op donderdag 10 september 2009 @ 10:42:

Er zijn een hoop thema's te vinden, maar heb nog niks concreets kunnen vinden om ze zelf te maken.
Er is een app door Nokia zelf ontwikkeld, Carbide.ui Theme edition. Gratis te downloaden van de developer sites @ Nokia

Ben er sinds gisteren ook een beetje mee aan het spelen, maar vind het nog best ingewikkeld.
Als je leuke tutorials gevonden hebt, kun je mij die dan PM-en?

• Basjuuh
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-07 16:40
Mag ik vragen aan iemand van jullie hoe hij Tom Tom geinstalleerd heeft, bij mij werkt de autorun file nl niet..

Op mijn oude N82, werkte deze wel goed..
Zou het komen omdat nu alles op een intern geheugen komt te staan en bij m'n oude foon op een geheugenkaart?

Vieln Dank

• Bulltje
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
fsve schreef op donderdag 10 september 2009 @ 10:55:
[...]

Het lijkt er op dat het geen telefoon instelling is, maar een Gmail instelling (bevestig even of dit inderdaad voor een Gmail account is)

O.a. dit gevonden:
Ligt inderdaad aan de instelling van je mail-account, met Hotmail nergens last van namelijk. ;)

@ Basjuuh: TomTom werkt niet op de N97. Zoek ff op Sygic..

[ Voor 6% gewijzigd door Bulltje op 10-09-2009 13:49 ]

• Staatslot
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 02-09 09:58
Ik heb een vreemd probleem met mijn zojuist ontvangen N97.
Als ik 3g gebruik (mail for exchange, of een weer widget of wat dan ook) ben ik totaal niet bereikbaar (geen sms ontvangen/versturen als bellen). Is dit ergens op te lossen? Ik kan de internet verbinding wel prioriteren maar alleen als ik meerdere toegangspunten opgeef dus dat kan het niet zijn... dank!

• Basjuuh
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-07 16:40
Bulltje schreef op donderdag 10 september 2009 @ 13:47:
[...]

Ligt inderdaad aan de instelling van je mail-account, met Hotmail nergens last van namelijk. ;)

@ Basjuuh: TomTom werkt niet op de N97. Zoek ff op Sygic..
Dag geld :D, achja, leuk plezier van gehad op m'n n82

Verwijderd

[...]

O.a. dit gevonden:
ik kan dit ontkrachten want bij al mijn mailtjes van hotmail staat exact dezelfde handtekening onderaan het mailtje.

• Staatslot
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 02-09 09:58
mvergroesen schreef op donderdag 10 september 2009 @ 13:54:
Ik heb een vreemd probleem met mijn zojuist ontvangen N97.
Als ik 3g gebruik (mail for exchange, of een weer widget of wat dan ook) ben ik totaal niet bereikbaar (geen sms ontvangen/versturen als bellen). Is dit ergens op te lossen? Ik kan de internet verbinding wel prioriteren maar alleen als ik meerdere toegangspunten opgeef dus dat kan het niet zijn... dank!
heb iets raars ontdekt:
als ik bij netwerkmodus de modus verander, maakt niet uit van wat naar wat dan werkt het wel (ik kan internetten en gewoon gebeld worden, maar laat ik die modus staan en schakel ik het toestel uit en aan dan werkt het weer niet tot ik opnieuw de netwerkmodus verander...

• Trent900
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2022
Mooi en leuk apparaat hoor, maar ik irriteer met wel mateloos aan 1 ding: Het kraken van de batterij-afsluitklep tijdens het typen op het toetsenbordje.....meer mensen last van?

Verwijderd

Trent900 schreef op donderdag 10 september 2009 @ 14:36:
Mooi en leuk apparaat hoor, maar ik irriteer met wel mateloos aan 1 ding: Het kraken van de batterij-afsluitklep tijdens het typen op het toetsenbordje.....meer mensen last van?
Nokia blijkbaar ook, want ze hebben het kunstof vervangen door staal op de mini. Ik heb zelf de N97 verkocht, want het was/is gewoon een toestel vol fouten. Zowel hardware als software.

De N900 wordt het ook niet voor mij, en de mini laat ik lekker liggen in de magazijnen.

Ik heb m'n E71 weer in m'n zak. Pure liefde.

• Xmasjos
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20-09-2023
Die van mij kraakt totaal niet... Geen idee waar het aan zou kunnen liggen.

Verwijderd

Nokia blijkbaar ook, want ze hebben het kunstof vervangen door staal op de mini. Ik heb zelf de N97 verkocht, want het was/is gewoon een toestel vol fouten. Zowel hardware als software.

De N900 wordt het ook niet voor mij, en de mini laat ik lekker liggen in de magazijnen.

[/quote]

Ik geniet nu ook weer lekker van mijn 5800.

• Er!k
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10-09 13:58
Nou, zojuist mijn abo verlengd en na lang wikken en wegen toch gegaan voor de N97. Ik ben benieuwd!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:53
Ik heb helaas precies hetzelfde, heb twee N97's gehad en beide hadden hier last van. Op het begin merk je er nog niks van, echter als je het toestel langer gaat gebruiken gaat het klepje steeds meer kraken.

• etienne100
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07-09 20:27
Verwijderd schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 16:47:
[...]

absoluut niet, heb zelf die van brando en je merkt geeneens dat die erop zit, is echt een aanrader!
Ik heb die brando er drie keer af moeten halen vanwege stof :'( En dat afwassen is ook niet echt super geweldig. Tijdens het drogen komt er gewoon weer stof op: :(
En na een paar keer eraf halen sluit i niet meer perfect op de uiteinde. Nog gemailt naar de (pda)shop maar geen reaktie helaas. Ik vind toch al dat de protector voor de 97 helemaal anders is. In de 95 viel die perfect in de randen op het scherm en zag je er echt niets van. Nu om de randen van de camera dus wel een beetje.
En weet niet zeker of die protector inderdaad niets doet met de gevoeligheid van het touch scherm. Heb al opnieuw de kallibratie gedaan maar het is vaak nog maar half half (of heb gewoon te dikke vingers)

Kwam ook de app. "smartlight" tegen op internet. Ook wel makkelijk want dan blijft de verlichting tenminste aan als je de navigatie alleen op positie bepalen hebt staan of een bericht aan het maken bent en iemand vraagt je net even iets en daarna je scherm op zwart. Stukken beter dus.

En de virusscanner van Kaspersky geeft trouwens ook goed aan hoeveel ruimte er overal in gebruik is (via "scan folder")

• RV
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-09 14:30

RV

®

Verwijderd schreef op donderdag 10 september 2009 @ 14:43:
[...]

Ik snap niet dat mensen zo negatief zijn over de N97. Noem de fouten eens op dan?

Verwijderd

papiertje tussen klep en battery, opgelost

Verwijderd

Ik heb net mijn N97 in bezit en kom tot de ontdekking dat de camera niet functioneerd. Als ik de lenscover open doe dan krijg ik een zwart beeld, ik kan wel alle instellingen wijzigen en hoor ook het afdrukgeluidje als ik een foto probeer te maken, echter heb ik geen beeld en worden de fotoos ook niet opgeslagen.
Hoop dat iemand me kan helpen.

• CharlieFox
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23-04 05:56
[...]

O.a. dit gevonden:
Het gaat idd over een Gmail account. Maar nog steeds niet gevonden hoe die txt aangepast kan worden, laat staan te verwijderen.

Alvast hartelijk dank voor de replies!

Verwijderd

Must have software voor je N97: vbagx, een gameboy advance emulator

is ook te koop op http://www.vampent.com/vbag.htm

om hem aan de praat te krijgen op mn n97 was ff lastig maar gelukkig was de oplossing ergens op een forum te vinden:

Install VBAG on your N97

Attach your N97 in Mass Storage mode and do a search on where you installed VBAG for a file called VBAG.cfg (its in the Private\20010F59 folder or somewhere)

replace this file with the attached.

This basically is the direction pad for normal direction, the select button as select, start = q, select = w, L button = I, R button = O, A button = K, B Button = L and finally ENTER is the equivalent of the right soft key (go back in the menus). Also, it runs the game in full screen.

file: http://www.allaboutsymbian.com/forum/attachment.php?attachmentid=4532&d=1248273143

bron: http://www.allaboutsymbian.com/forum/showthread.php?t=85705&highlight=picodrive

• sonsan
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11:04
Xmasjos schreef op donderdag 10 september 2009 @ 15:09:
[...]

Die van mij kraakt totaal niet... Geen idee waar het aan zou kunnen liggen.
Die van mij kraakt ook hoor. Als je het toetsenbord gebruikt kraakt mijn N97 vooral in de buurt van de cameralens.

Verwijderd

The_ReVenger schreef op donderdag 10 september 2009 @ 17:17:
[...]

Ik snap niet dat mensen zo negatief zijn over de N97. Noem de fouten eens op dan?
Hardware: Krakende behuizing, behuizing/slider van de camera en het touchscreen is het gewoon net niet.

Software: Toestel zou HET toestel zijn van Nokia ever! Gewoon bagger. Symbian V5 touch is leuk, maar het is gewoon soms net iets te vaak drukken, te diep weggestopt en gewoon niet uitnodigend. Niet dat dat op de E71 heel anders is overiegens, maar die heeft punten waar ik blij van word.

Ik kom overigens jullie toestellen niet afzeiken hoor. Heb de N97 8 weken in m'n bezit gehad en ben een redelijke Nokia fanboy, maar de N97 en kort daarop de aankondiging van de mini met veel punten welke verbeterd werden is gewoon een dikke fail.

Maar nogmaals, ik verkies Nokia nog altijd boven al die andere-niet-nader-te-noemen-fancy-merken met de functionaliteit van een aardappel.

Verwijderd

wie o wie kan mij helpen met het veranderen van de sofware code.
ik heb het nu al een paar keer geprobeerd met jaf en steeds krijg ik een melding met Error reading phone init data....

ook heb ik het 1000 keer bij nemesis geprobeerd en daar zegt hij steeds scan for product error.
ik hoop echt dat iemand mij kan helpen
Alvast 1000 maal dank voor jullie reacties

Groetjes R6-je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mistermo schreef op donderdag 10 september 2009 @ 10:42:

Probeer deze site eens,werk perfect even aanmelden op de site en je kunt kant en klare thema's downloaden.
Maar je kunt ook zelf thema's maken succes.
http://www.ownskin.com/index

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polo306
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11-09 13:04
Wie heeft nokia email draaien en weet waar je de smtp/pop instellingen kan veranderen?
Ik heb telfort en moet de smtp instellingen veranderen.hy verstuurt niets..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13:27
Verwijderd schreef op donderdag 10 september 2009 @ 22:28:
[...]
Ik kom overigens jullie toestellen niet afzeiken hoor. Heb de N97 8 weken in m'n bezit gehad en ben een redelijke Nokia fanboy, maar de N97 en kort daarop de aankondiging van de mini met veel punten welke verbeterd werden is gewoon een dikke fail.
Welke punten verbeterd? minder geheugen(8gb ipc 32gb), geen klepje op camera heeft ook nadelen ivm krassen en mindere battery. Het enige voordeel wat ik zie is fw20, maar die komt ook voor de n97 beschikbaar.

De mini is gewoon een budget n97.

[ Voor 12% gewijzigd door Golf2vr6 op 11-09-2009 09:28 ]

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denan
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 17:24
Verwijderd schreef op donderdag 10 september 2009 @ 23:43:
ik heb het nu al een paar keer geprobeerd met jaf en steeds krijg ik een melding met Error reading phone init data....

ook heb ik het 1000 keer bij nemesis geprobeerd en daar zegt hij steeds scan for product error.

Groetjes R6-je
NSS bugged onder vista... ik had dezelfde problemen als jij omschrijft. Onder XP werkte het bij mij wel goed.

[ Voor 0% gewijzigd door denan op 11-09-2009 09:33 . Reden: (typo) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:44
CharlieFox schreef op donderdag 10 september 2009 @ 20:47:
[...]

Het gaat idd over een Gmail account. Maar nog steeds niet gevonden hoe die txt aangepast kan worden, laat staan te verwijderen.
De oplossing staat in het bericht wat jij quote, als je op de link drukt kom je dit tegen:
Toch wel!

Ik vond instructies om het op een Blackberry aan te passen en
inderdaad zo lukt het ook op een E71.
We hebben blijkbaar niet goed genoeg gekeken maar je kunt het gewoon
instellen op je E71.

Ga daarvoor naar GMail via de E71 en open het menu.
Kies dan "Ga naar.." en dan "Instellingen"
Je ziet dan een lijstje van instellingen en daar staat het gewoon bij!
Even uitvinken en klaar is kees.

Groet.
Dit moet dan wel via de gmail applicatie gedaan worden die je kunt downloaden via m.google.com. Aangezien je mails via Nokia Messaging via de smtp server van Gmail gaan, wordt deze instelling dan ook gewoon over genomen. Ik heb het in ieder geval net getest en het bericht kwam niet meer onder mijn mail te staan.

Dus.. de stappen die hierboven beschreven staan gewoon uitvoeren in de Gmail applicatie en klaar is kees :)

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaeastwood
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18:13
Hebben jullie ook dat jullie N97 constant een gprs/umts verbinding maakt? Ik heb alle widgets al van mijn homescreen afgehaald de instelling op altijd vragen gezet maar hij blijft automatisch verbinding maken.

Heb ook mijn hotmail verwijderd. Weet niet waar het nog meer aan kan liggen. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RV

RV

®

thaeastwood schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 10:02:
Hebben jullie ook dat jullie N97 constant een gprs/umts verbinding maakt? Ik heb alle widgets al van mijn homescreen afgehaald de instelling op altijd vragen gezet maar hij blijft automatisch verbinding maken.

Heb ook mijn hotmail verwijderd. Weet niet waar het nog meer aan kan liggen. Iemand een idee?
Naar instellingen > connection en dan alleen normaal netwerk aanzetten (dus umts uit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaeastwood
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18:13
The_ReVenger schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 10:09:
[...]

Naar instellingen > connection en dan alleen normaal netwerk aanzetten (dus umts uit).
Nee dat hielp ook niks. Heb nu een keer de vodafone instellingen weggegooid en opnieuw aangemaakt en nu blijft hij 'offline'. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CharlieFox
He The_Fes, top! Ik heb er overheen gelezen. Idd gewoon in m'n Gmail client op m'n N97 de "handtekening" uitgezet. Ben nu al redelijk happy.

Nog mooier zou zijn om het regeltje "Verzonden vanaf mijn mobiele apparaat" aan te kunnen passen in zoiets als: "Sent from my Nokia N97".

Iemand met (diep) technische kennis enig idee waar / hoe ik dat zou kunnen editten? Zit het ergens op de N97 software? Zit het bij mijn provider? (nu nog T-Mobile, over een week Vodafone). Of zit het ergens in mijn Google account?

[ Voor 4% gewijzigd door CharlieFox op 11-09-2009 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
dscobsct heeft trouwens weer een nieuwe theme fx gemaakt (flux):

http://www.youtube.com/watch?v=Z3oMpYldDgY

te vinden op symbian freak forum in modding sectie!

[ Voor 3% gewijzigd door Golf2vr6 op 11-09-2009 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsve
CharlieFox schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 11:01:
He The_Fes, top! Ik heb er overheen gelezen. Idd gewoon in m'n Gmail client op m'n N97 de "handtekening" uitgezet. Ben nu al redelijk happy.

Nog mooier zou zijn om het regeltje "Verzonden vanaf mijn mobiele apparaat" aan te kunnen passen in zoiets als: "Sent from my Nokia N97".

Iemand met (diep) technische kennis enig idee waar / hoe ik dat zou kunnen editten? Zit het ergens op de N97 software? Zit het bij mijn provider? (nu nog T-Mobile, over een week Vodafone). Of zit het ergens in mijn Google account?
Om je dan nog maar een keer te helpen ;)
http://groups.google.com/...569185c3f6ebaf?lnk=gst&q=

Het is dus niet mogelijk die text zelf aan te passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheusk
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 17:18
CharlieFox schreef op woensdag 09 september 2009 @ 22:06:

De ene heeft een AC-6E (is met mini usb connector) en de andere heeft een AC-3E (is met N95 ronde connector + verloopstekkertje). Zou eea kunnen betekenen dat mijn toestel wat ouder is?
Verwijderd schreef op woensdag 09 september 2009 @ 23:08:
[...]

Je vrouw heeft de juiste lader gekregen en jij bent lichtelijk genaaid. Niets te maken met of het toestel ouder zou zijn of niet...
Volgens mij hoort de AC-10E lader erbij te zitten en niet de AC-6E of welk ander type dan ook.
iig ik had de AC-5E lader erbij gekregen en dat is helemaal niet goed. Deze week kan ik deAC-10E lader ophalen bij een service punt van Nokia.

[ Voor 67% gewijzigd door Morpheusk op 11-09-2009 11:57 ]

Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CharlieFox
Okay FSVE, dank. Ik zie dat ik wel een suggestie kan doen aan Google en dat ga ik dus maar doen dan. Wie weet passen ze 't aan als er genoeg mensen om vragen ...

Vwb die lader: De AC-6E is vrijwel gelijk aan de AC-10E, beiden zijn geschikt voor de N97. Ik heb 't maar laten zitten met die laders. Ze laden allebei prima en voordeel is dat ik met die AC-3E nu 'n verloopsnoertje er bij heb. Die kan ik dan ook op de 12V lader in de auto doen (van onze vorige toestellen, de N95).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ga binnenkort op vakantie (buitenland)
Weet iemand hoe ik kan zorgen dat er geen internet verbinding wordt gemaakt zonder dat ik het wil.
Op mijn htc had ik een programmaatje No data. Is er ook zoiets voor de N97

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:53
Verwijderd schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 12:57:
Weet iemand hoe ik kan zorgen dat er geen internet verbinding wordt gemaakt zonder dat ik het wil.
Ik zou even je toegangspunt verwijderen voor internet als je helemaal zeker wilt zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vtpeters
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 12-09 16:54
Antwoord staat volgens mij in een vaan de vele voorgaande pagina van dit topic vermeld. Kwestie van even zoeken ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

denan schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 09:17:
[...]

NSS bugged onder vista... ik had dezelfde problemen als jij omschrijft. Onder XP werkte het bij mij wel goed.
heb ik ook al gedan maar met xp geeft hij bij beide het zelfde probleem aan.
echt ik wordt er gek van want het is best te doen als je het goed leest maar dit kan ik echt niet terug vinden?

iemand nog een idee wat het kan zijn?

[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2009 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polo306
Niemand??
polo306 schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 00:54:
Wie heeft nokia email draaien en weet waar je de smtp/pop instellingen kan veranderen?
Ik heb telfort en moet de smtp instellingen veranderen.hy verstuurt niets..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eenmaal ingesteld kun je niet meer de smpt settings wijzigen.
Het deleten en opnieuw aanmaken van je mailaccount is de enige optie voor zover ik het doorheb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand berichtgeving kunnen vinden van Nokia hoe zij het 'flitser' probleem gaan oplossen? Bij mij ontstaat er een vage streep aan de linkerzijde bij het maken van foto's in het donker. Ik wil geen huis, tuin en keuken trucjes uithalen met bijv. een 'fineliner' zoals iemand eerder had gemeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denan
  • Laatst online: 12-09 17:24
Verwijderd schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 14:06:
[...]

heb ik ook al gedan maar met xp geeft hij bij beide het zelfde probleem aan.
echt ik wordt er gek van want het is best te doen als je het goed leest maar dit kan ik echt niet terug vinden?

iemand nog een idee wat het kan zijn?
Wlke USB driver heb je geinstalleerd? (heeft NSS btw geen eigen supportforum?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:41

Amiet01

Master_A

Wat ik zou doen is de laatste letter in je toegangsput verwijderen. Terug in NL; zet je de laatste letter weer terug. Klaas is Kees

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polo306
Verwijderd schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 15:07:
[...]

Eenmaal ingesteld kun je niet meer de smpt settings wijzigen.
Het deleten en opnieuw aanmaken van je mailaccount is de enige optie voor zover ik het doorheb.
eenmaal ingesteld?
Ik kan alleen mn gebruikersnaam invullen met w8woord.daarna niets meer..zie ik iets over t hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Golf2vr6 schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 09:15:
[...]

Welke punten verbeterd? minder geheugen(8gb ipc 32gb), geen klepje op camera heeft ook nadelen ivm krassen en mindere battery. Het enige voordeel wat ik zie is fw20, maar die komt ook voor de n97 beschikbaar.

De mini is gewoon een budget n97.
Vergeet het aluminium niet in de behuizing van de mini. En zolang er geen prijs bekend is, is de term budget nogal uit de lucht gegrepen. Er zijn webshops die al gestunt hebben met de N97, en deze te koop hadden staan voor net onder de 400. Dus wat betreft de prijs..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

denan schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 15:19:
[...]

Wlke USB driver heb je geinstalleerd? (heeft NSS btw geen eigen supportforum?)
usb driver gewoon die me moedrebord ondersteund bedoel je? misschien dat ik die even moet update ga even kijken.
bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

polo306 schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 16:00:
[...]

eenmaal ingesteld?
Ik kan alleen mn gebruikersnaam invullen met w8woord.daarna niets meer..zie ik iets over t hoofd?
Dan heb je het waarsschijnlijk over een hotmail of gmail account??
Daar gebruikt de n97 de smtp servers van de desbetreffende mailprovider voor denk ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marquiss
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 02-08 08:57
kijk eens onder sms en dan email hier kun je zelf POP3 en die andere typen gebruiken
voeg daar maar eens je email toe

succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polo306
Verwijderd schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 18:14:
[...]

Dan heb je het waarsschijnlijk over een hotmail of gmail account??
Daar gebruikt de n97 de smtp servers van de desbetreffende mailprovider voor denk ik..
nee hoor.gewoon via nokia mail mijn telfort account ingevuld.alleen als de n97mail gebruikt wordt dan.kan ik mn account wel wyzigen.
Ik heb het over de nokiamail die je kan downloaden via de n97 zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlisterAMG
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-09 16:13
Ook lekker hier:
Heb alle nummers van mijn SIM naar de telefoon gekopieerd (nummers kwamen van een Sony Ericsson), echter kan ik er niet direct mee bellen. Wat is het geval: alle nummers hebben een toevoeging gekregen:

+e316123456789 ipv +316123456789

Ik heb bij mijn contacten ook niet de mogelijkheid om te kiezen voor een spraakoproep, moet ik handmatig invoeren, lijkt het...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeatLoaf
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06-04 20:06
Verwijderd schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 15:52:
Ja, genoeg navigatie voor de N97 te krijgen... Sygic McGuider vind ik persoonlijk de fijnste. Verder hier al Navigon en Garmin mobile er op gehad.
Hoe heb je Navigon werkend gekregen op de N97. Ik kan de applicatie wel installeren, maar opstarten lukt niet. De helpdesk van Navigon geeft aan dat er nog geen versie voor de N97 is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, hoe kan ik weten, of ik een Nederlandse N97 heb, of een UK uitvoering??
Als ik mijn firmware wil vernieuwen met NSU, geeft hij geen V12 aan.....maar V11 (die heb ik namelijk al).
Is dit een branded???
Ik heb een RM-505......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Laatst online: 14-08-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 22:44:
Als ik mijn firmware wil vernieuwen met NSU, geeft hij geen V12 aan.....maar V11 (die heb ik namelijk al).
Is dit een branded???
Ik heb een RM-505......
Alle (europese) N97 toestellen zijn RM-505. Achter je accu zit een sticker, daar staat de productcode (en IMEI/serienummer) op.
Verwijderd schreef op donderdag 10 september 2009 @ 23:43:

Groetjes R6-je
Probeer het eens met Phoenix ... Zie het N79 topic voor een uitleg :)

[ Voor 37% gewijzigd door PinokkioTV op 11-09-2009 22:53 . Reden: aanvulling ]

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 22:44:
Is dit een branded???
Ik heb een RM-505......
Ik heb een unbranded NL versie (simlock vrij gekocht) en ik kan ook nog niet updaten naar V12 ... duurt trouwens wel lang voor het beschikbaar is :-(

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2009 23:53 . Reden: typo ]

Verwijderd

Ik heb de autohouder besteld in hongkong. Binnen 1 week in huis en hij doet het perfect. Hij is iets aan de lompe kant maar voor het geld hoef je het niet te laten! Echt een aanrader!!
The-Force schreef op donderdag 03 september 2009 @ 10:24:
Ik heb mijn N97 nu 2 dagen en was op zoek naar een autohouder.
Kwam deze tegen bij Brando, staat er net op, wellicht ook interessant voor medetweakers
Ziet er wel goed uit, goede prijs ook...

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 23:52:
[...]

Ik heb een unbranded NL versie (simlock vrij gekocht) en ik kan ook nog niet updaten naar V12 ... duurt trouwens wel lang voor het beschikbaar is :-(
Ja, ok! ik heb productcode 0587245

[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2009 09:08 ]

• GKW
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-10-2024

GKW

Verwijderd schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 09:05:
[...]

Ja, ok! ik heb productcode 0587245
Dat is de NL uitvoering.

Het duurt nu al zolang...
Ik denk dat Nokia Nederland V12 overslaat en meteen naar V20 gaat....

Verwijderd

AjaxArena schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 20:04:
Ook lekker hier:
Heb alle nummers van mijn SIM naar de telefoon gekopieerd (nummers kwamen van een Sony Ericsson), echter kan ik er niet direct mee bellen. Wat is het geval: alle nummers hebben een toevoeging gekregen:

+e316123456789 ipv +316123456789
Dat heb ik een Ericsson meer zien doen om extra informatie toe te voegen aan contacten op een simkaart. Heb je die nummers op die SE een eigen beltoon o.i.d. toegekend? Je oude toestel interpreteerd die codes en toont ze je niet, maar de Nokia snapt die SE codes natuurlijk niet en copieert ze gewoon.

Verwijderd

MeatLoaf schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 20:50:
[...]

Hoe heb je Navigon werkend gekregen op de N97. Ik kan de applicatie wel installeren, maar opstarten lukt niet. De helpdesk van Navigon geeft aan dat er nog geen versie voor de N97 is.
Uhm ja, dat kan ik je wel vertellen maar niet hier. Als je me een PM stuurt met een emailadres kan ik je de (zeer uitgebreide) instructies mailen. Het gaat om deze versie:

Garmin Mobile XT V5.00.30 die ook werkt op de 5800

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2009 11:18 ]

• Mistermo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-09 16:37
takkie.com schreef op donderdag 10 september 2009 @ 13:38:
[...]

Er is een app door Nokia zelf ontwikkeld, Carbide.ui Theme edition. Gratis te downloaden van de developer sites @ Nokia

Ben er sinds gisteren ook een beetje mee aan het spelen, maar vind het nog best ingewikkeld.
Als je leuke tutorials gevonden hebt, kun je mij die dan PM-en?
Ik ben er ook een beetje mee aan het spelen geraakt maar nog geen turtoria gevonden.

Weet iemand waar ik op de te de losse bestanden van de thema's terug kan vinden. zoals de achtergrond en de picogrammen???

• Golf2vr6
Mistermo schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 11:06:
[...]

Ik ben er ook een beetje mee aan het spelen geraakt maar nog geen turtoria gevonden.

Weet iemand waar ik op de te de losse bestanden van de thema's terug kan vinden. zoals de achtergrond en de picogrammen???
Misschien dat je hier wat meer kan vinden:
http://www.symbian-freak....55b920d4f07610183b6318632

• karelhuis
  • Laatst online: 29-01-2022
De N97 geeft Algemene: Systeemfout, rara hoe kan dat?

Mijn N97 kon voor mijn vakantie de windows TV en Radio stream op www.rtvnoord.nl/mobiel gewoon streamen en laten zien, das makkelijk.

Na de vakantie wou dit niet meer, wat heb ik met de N97 uitgespookt hoor ik je denken. Niet veel bijzonders, veel free ware er op en spelletjes voor tijdens de vakantie. Hij gaf trouwens de laatste tijd regelmatig een vreemde error.

Heb de firmware er weer op gezet, fabrieksinstellingen weer zoals van ouds gedaan maar helaas de errors bleven en de stream wou niet, die gaf een melding die ik helaas niet heb genoteerd.

Gister bij Nokia care point geweest, vriendelijke mensen, heb ze verteld wat het de probleem was en ze hebben hem gesweept, alles is weer als nieuw.
Maar..... nog steeds geen streaming tv te kijken via www.rtvnoord.nl/mobiel de tmobile tv site naar bv rtl4 werkt wel.

Een voordeel is nu wel dat de errors weg zijn, collega van me kan met zijn N97 wel de noord stream bekijken, zo wel umts als wifi.

Ra ra wat kan dat zijn? Mis ik een pluging? of een ander belangrijke tool?

PS orb werkt nog wel.

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-09 17:53

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

Mijn zusje en moeder hebben sinds gisteren allebei de N97.
Het werkt allemaal erg mooi, maar zitten toch echt een paar domme bugs in de OS.
Mijn moeder draait nog firmware 10 en mijn zusje heeft gister de nieuwste gekregen, versie 12.

Weet iemand al of de bug is opgelost met de telefoon uit de blokkering zetten en weer aan.
Want dat werkt gewoon niet lekker. Soms gaat de backlight niet aan en soms moet je gewoon 2x uit de blokkering zetten voordat je de telefoon kan gebruiken.

Huub Huub Barbatruc!

• fsve
DNA_Saint schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 12:18:
Weet iemand al of de bug is opgelost met de telefoon uit de blokkering zetten en weer aan.
Want dat werkt gewoon niet lekker. Soms gaat de backlight niet aan en soms moet je gewoon 2x uit de blokkering zetten voordat je de telefoon kan gebruiken.
Lees even het topic als je het wilt weten... oke, het zijn een hoop pagina's maar er is een goede search functie... ik ook al weer tig x voorbij gekomen.

• RV

RV

®

fsve schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 12:24:
[...]

Lees even het topic als je het wilt weten... oke, het zijn een hoop pagina's maar er is een goede search functie... ik ook al weer tig x voorbij gekomen.
Misschien is het handig als de topicstart een keer bijgewerkt wordt met de meest voorkomende vragen en er gelijk een nieuw deel wordt geopend? Er zijn al zo veel pagina's en tientallen mensen die hetzelfde vragen. Als al de meest gestelde vragen en antwoorden in de topicpost komen, zou het een stuk schelen.

[ Voor 36% gewijzigd door RV op 12-09-2009 12:29 ]

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Het lijkt me inderdaad verstandig als de topicstart ververst wordt. :)

• Da-WiZZy0n
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-06 22:48
fsve schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 12:24:
[...]

Nou, ik heb gezocht en ik heb dit topic lang doorgenomen en het enige wat er staat is over de verlichting die niet aangaat bij het unlocken en dat dat vanaf V11 opgelost zou moeten zijn..
Nu heb ik V11 en dat knopje is toch echt nog een pain in the ass, dus ik weet niet of het uberhaupt softwarematig is op te lossen of dat het knopje niet gewoon slecht contact maakt.
Wie kan het me vertellen ?

Verwijderd

Ik heb 2 programma's geïnstalleerd die vragen:
Make sure that your phone has java sounds enabled

Hoe krijg ik dat voor elkaar?

• BastiaanN
  • Niet online
Wel belachelijk dat voor de NL versie van het toestel nu nog steeds de update niet beschikbaar is...

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

Verwijderd

Da-WiZZy0n schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 13:10:
[...]

Nou, ik heb gezocht en ik heb dit topic lang doorgenomen en het enige wat er staat is over de verlichting die niet aangaat bij het unlocken en dat dat vanaf V11 opgelost zou moeten zijn..
Nu heb ik V11 en dat knopje is toch echt nog een pain in the ass, dus ik weet niet of het uberhaupt softwarematig is op te lossen of dat het knopje niet gewoon slecht contact maakt.
Wie kan het me vertellen ?
Ik had het zelfde probleem maar ben toen naar de Nokia Service Point gegaan in Schiedam en die hebben m kosteloos d:)b naar FW12 geupdate. Sindsdien ben ik van dat probleem af.

Waar ik me sinds kort aan irriteer is de wijze hoe je de letters in moet voeren als je een contact zoekt in je telefoonboek, waarom kan dit niet gewoon zoals het typen van een SMS.

Ben uiteraard nog steeds ontzettend tevreden over mijn N97, ik heb via Ebay uit HOngkong voor 11 Euro :P een set laten komen met een rubber casing, een transparante casing, venster bescherming en 3 hoesjes, zo blijft mijn N97 ook mooi op de bouw :Y .

• BlisterAMG
Verwijderd schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 10:28:
[...]

Dat heb ik een Ericsson meer zien doen om extra informatie toe te voegen aan contacten op een simkaart. Heb je die nummers op die SE een eigen beltoon o.i.d. toegekend? Je oude toestel interpreteerd die codes en toont ze je niet, maar de Nokia snapt die SE codes natuurlijk niet en copieert ze gewoon.
Nee niks bijzonders. Alle nummers kregen die toevoeging, maar alleen als ze met landnummer (+31, +49) begonnen. Nummers die gewoon met 06 beginnen was niets mis mee. Maar goed, alles handmatig veranderd. Nu de verjaardagen erin zetten: ook die zijn niet meegegaan. Eigenlijk is er niks fatsoenlijk meegegaan... :/

Verwijderd

DNA_Saint schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 12:18:
Mijn zusje en moeder hebben sinds gisteren allebei de N97.
Het werkt allemaal erg mooi, maar zitten toch echt een paar domme bugs in de OS.
Mijn moeder draait nog firmware 10 en mijn zusje heeft gister de nieuwste gekregen, versie 12.

Ik heb de 12 firmware en heb dat probleem ook nog hoor.De ene keer doet hij het wel in een keer dan weer 2x. En soms trilt hij maar ook geen scherm.Hoop dat het opgelost is met de 20... software.

Verwijderd

karelhuis schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 12:08:
De N97 geeft Algemene: Systeemfout, rara hoe kan dat?

Mijn N97 kon voor mijn vakantie de windows TV en Radio stream op www.rtvnoord.nl/mobiel gewoon streamen en laten zien, das makkelijk.

Na de vakantie wou dit niet meer, wat heb ik met de N97 uitgespookt hoor ik je denken. Niet veel bijzonders, veel free ware er op en spelletjes voor tijdens de vakantie. Hij gaf trouwens de laatste tijd regelmatig een vreemde error.

Heb de firmware er weer op gezet, fabrieksinstellingen weer zoals van ouds gedaan maar helaas de errors bleven en de stream wou niet, die gaf een melding die ik helaas niet heb genoteerd.

Gister bij Nokia care point geweest, vriendelijke mensen, heb ze verteld wat het de probleem was en ze hebben hem gesweept, alles is weer als nieuw.
Maar..... nog steeds geen streaming tv te kijken via www.rtvnoord.nl/mobiel de tmobile tv site naar bv rtl4 werkt wel.

Een voordeel is nu wel dat de errors weg zijn, collega van me kan met zijn N97 wel de noord stream bekijken, zo wel umts als wifi.

Ra ra wat kan dat zijn? Mis ik een pluging? of een ander belangrijke tool?

PS orb werkt nog wel.
Volgens mij gaat dat ook niet lukken ik kan wel de mobiele site bekijken en alle berichten,maar livestream is niet mogelijk. Dit omdat daar een windows mediaplayer voor nodig hebt en die heeft de N97 niet

• tajvdz
  • Laatst online: 31-03 00:43
iemand nog een advies? De Brando of MCA screenprotector?
Zie wel reacties over Brando hier maar MCA niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tajvdz schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 22:26:
iemand nog een advies? De Brando of MCA screenprotector?
Zie wel reacties over Brando hier maar MCA niet..
Ik heb de Brando en ben zeer tevreden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tajvdz
Verwijderd schreef op zondag 13 september 2009 @ 00:08:
[...]

Ik heb de Brando en ben zeer tevreden
ok.. de crystal clear?

hoeveel zitten er in de verpakking?
bij MCA 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Laatst online: 14-08-2024
tajvdz schreef op zondag 13 september 2009 @ 00:16:
[...]

ok.. de crystal clear?

bij MCA 2
Ik heb zelf de goedkoopste van dat moment op Ebay gekocht, niks mis mee :)

Bijvoorbeeld deze, voor dat geld kan je er geen buil aan over houden :+

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tajvdz
nou ik heb de Brando screenprotector en de cp-382 hoes besteld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tajvdz schreef op zondag 13 september 2009 @ 00:16:
[...]

ok.. de crystal clear?

bij MCA 2
Yes 1 maal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CharlieFox
RoD schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 12:30:
Het lijkt me inderdaad verstandig als de topicstart ververst wordt. :)
Ja, daar ben ik ook wel op voor. Ik spreek puur uit eigen ervaring en voor mijzelf. Er is idd een (hele goede) search functie, maar moet je wel goed thuis in zijn om dat helemaal te doorgronden. Ik zit op het niveau van simpelweg 'n zoekwoordje intikken en dan krijg je heel wat pagina's voor je kiezen! Don't get me wrong, ik vind het wel echt heel interessant om de topic N97 deel 1 en 2 door te nemen, maar het is echt heel veel ...

Waarom plaatsen we niet elke vraag apart in een eigen topic? Evt met de syntax "N97" voorin de titel? Ik denk dat het makkelijker zoekt en je ziet gelijk waar het topic over gaat. Als iedereen ontopic blijft, dan denk ik dat je heel veel nuttige tips en discussies over een bepaalde functionaliteit krijgt.

Wat vinden de heren moderators er van? Ik plaats gelijk maar een vraagje ...

Zie: N97: Hoe nummers in te toetsen tijdens bellen als tst “dicht” is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Alle kleine vraagjes in een apart topic wordt ook wat overzichtelijk. Probleemvragen mogen echter wel in een apart topic, aangezien daar vaak een hele discussie uit voort komt. Zie ook Invulling en behandeling Grote Topics aangepast. Verdere opmerkingen over dit onderwerp graag in het feedbacktopic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb me toch iets leips gehad gisteren. Mijn telefoon was uit... D8 dat de baterrij op was..kan gewoon. Om te checken of et echt zo was probeerde ik em aan te zetten maar hij deed niks. Het was voor dus bevestigd dat de accu leeg was. En paar uur later zag ik uit me ooghoeken dat ie weer aansprong. Ik had nog meer dan de helft over van de accu...wat vaaaaaaaaaag. Nog meer mensen dit wel eens gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nokia n97 deel3 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulltje
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Soms als ik een nieuwe vergadering in m'n agenda zet, dan ben ik halverwege met invullen van de gegevens, en dan sluit de notitie zich ineens vanzelf af. Meer mensen last van toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn de kinderziektes al verholpen inmiddels?
Ben wel geïnteresseerd in dit toestel maar als nokia er nog steeds niets aan heeft gedaan word het een iphone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sansar
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-01-2024
Bulltje schreef op zondag 13 september 2009 @ 17:15:
Soms als ik een nieuwe vergadering in m'n agenda zet, dan ben ik halverwege met invullen van de gegevens, en dan sluit de notitie zich ineens vanzelf af. Meer mensen last van toevallig?
Yep, soms ook als ik een URL intik in de browser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul404
  • Laatst online: 07-09-2021
Dit heb ik nou al 2 keer gehad ! gister en vanmorgen. telefoon gewoon uit, kan hem wel weer aanzetten . moet dan tijd en datum weer goedzetten en verder werkt alles wel gewoon en andere instellingen blijven ook gewoon intact. heb vanmorgen de fw11 eens opnieuw geinstalleerd omdat fw12 voor mij nog niet beschikbaar is . ik ben eens benieuwd ....

[ Voor 44% gewijzigd door paul404 op 13-09-2009 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 13 september 2009 @ 18:16:
Zijn de kinderziektes al verholpen inmiddels?
Ben wel geïnteresseerd in dit toestel maar als nokia er nog steeds niets aan heeft gedaan word het een iphone.
Nee, er zijn er nog wel wat. Hopelijk worden vrijwel de meeste opgelost in de V20 firmware die geplanned staat voor eind oktober :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlisterAMG
Weet er iemand hier trouwens een makkelijke/goede manier om de verjaardagen van contactpersonen in de kalender te krijgen? Ik zoek me suf hier en kan niks er op vinden, op wat betaalde apps na. Lijkt me toch dat dit gewoon moet kunnen, dit ging zelfs automatisch met Symbian UIQ3...

Edit: Nog een aantal minpuntjes die ik gewend was bij mijn vorige telefoon. Het call-id is erg traag. Meestal heb je de telefoon al opgenomen voor de foto verschijnt, althans hier. Daarnaast verschijnt er geen foto als je een smsje van een persoon hebt ontvangen (waarvoor je de foto hebt ingesteld uiteraard)

Edit 2: Nog iets waar ik me zwaar aan erger: album art! Dit zou moeten werken, maar waarschijnlijk niet op de manier waarop winamp dit doet. Voor winamp hoef je slechts 1 album cover in de map van het album te hebben staan (met als filename de naam van het album en dan neemt deze het perfect over). Maar met de N97 bleek dit niet te werken. Moet ik deze renamen of moet ik de covers echt gaan opnemen in de mp3 zelf? Dat is wel erg veel werk bij 2500+ nummers... En heb nu ook nog eens tig aantal album covers in mijn afbeeldingen map staan :/

[ Voor 66% gewijzigd door BlisterAMG op 13-09-2009 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Niet online
AjaxArena schreef op zondag 13 september 2009 @ 21:02:
Weet er iemand hier trouwens een makkelijke/goede manier om de verjaardagen van contactpersonen in de kalender te krijgen? Ik zoek me suf hier en kan niks er op vinden, op wat betaalde apps na. Lijkt me toch dat dit gewoon moet kunnen, dit ging zelfs automatisch met Symbian UIQ3...

Edit: Nog een aantal minpuntjes die ik gewend was bij mijn vorige telefoon. Het call-id is erg traag. Meestal heb je de telefoon al opgenomen voor de foto verschijnt, althans hier. Daarnaast verschijnt er geen foto als je een smsje van een persoon hebt ontvangen (waarvoor je de foto hebt ingesteld uiteraard)

Edit 2: Nog iets waar ik me zwaar aan erger: album art! Dit zou moeten werken, maar waarschijnlijk niet op de manier waarop winamp dit doet. Voor winamp hoef je slechts 1 album cover in de map van het album te hebben staan (met als filename de naam van het album en dan neemt deze het perfect over). Maar met de N97 bleek dit niet te werken. Moet ik deze renamen of moet ik de covers echt gaan opnemen in de mp3 zelf? Dat is wel erg veel werk bij 2500+ nummers... En heb nu ook nog eens tig aantal album covers in mijn afbeeldingen map staan :/
Je kan in de muziekspeler wanneer je de albumlijst hebt een album selecteren en kiezen voor albumart toevoegen o.i.d. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mayhem
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-09 16:57

mayhem

Verwijderd schreef op zondag 13 september 2009 @ 15:38:
ik heb me toch iets leips gehad gisteren. Mijn telefoon was uit... D8 dat de baterrij op was..kan gewoon. Om te checken of et echt zo was probeerde ik em aan te zetten maar hij deed niks. Het was voor dus bevestigd dat de accu leeg was. En paar uur later zag ik uit me ooghoeken dat ie weer aansprong. Ik had nog meer dan de helft over van de accu...wat vaaaaaaaaaag. Nog meer mensen dit wel eens gehad?
Ha, ik had vandaag dat ik hem van de autolader afhaalde, en dat het batterij icoontje op de "ik-ben-aan-het-opladen" status bleef staan. Telefoon even uit en aan gezet en het was weer ok. Toch weer een bugje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saninl
  • Laatst online: 10:36

Saninl

als ik een telefoongesprek beeindig komt er te staan:

packet gegevens verbinding actief, wat is dat?

Het is al vanaf dat ik het toestel heb aangeschaft :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlisterAMG
BastiaanN schreef op zondag 13 september 2009 @ 22:21:
[...]

Je kan in de muziekspeler wanneer je de albumlijst hebt een album selecteren en kiezen voor albumart toevoegen o.i.d. :)
Mja dat is met vele albums en een grote galerie aan afbeelding (o.a. die van Sygic staan ook in de lijst) een onmogelijk karwei. Beetje jammer dat dit niet automatisch gepakt wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 20:25
mayhem schreef op zondag 13 september 2009 @ 22:54:
[...]

Ha, ik had vandaag dat ik hem van de autolader afhaalde, en dat het batterij icoontje op de "ik-ben-aan-het-opladen" status bleef staan. Telefoon even uit en aan gezet en het was weer ok. Toch weer een bugje...
Ik had vorige week dat het toestel ineens zomaar aangaf dat ie aan het laden was, ook het lampje naast de usb poort brande, net alsof het toestel aan het laden was. Telefoon uit en weer aan en alles was weer in orde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AjaxArena schreef op zondag 13 september 2009 @ 23:35:
[...]

Mja dat is met vele albums en een grote galerie aan afbeelding (o.a. die van Sygic staan ook in de lijst) een onmogelijk karwei. Beetje jammer dat dit niet automatisch gepakt wordt...
Ik heb alles via Nokia music gedaan en het werkt perfect ... ik heb de album art dus ook in Nokia Music toegevoegd.
Pagina: 1 ... 31 ... 37 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Toon eigen initiatief als je een vraag plaatst.