Nokia N97 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 30 ... 37 Laatste
Acties:
  • 389.478 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij zag je ook donkerrode vlekken. Dit zul je ook dus ook wel zien op de zwarte maar dan minder. Maarja al heb je een zwarte of witte, voor zo'n telefoon koop je een goed hoesje. Aangezien dat leren hoesje al snel begint te slijten en bij mijn na 2 maanden al aan vervanging toe was.
Xmasjos schreef op zondag 06 september 2009 @ 13:48:
[...]

Dan is dat ding dus geverfd... Dat gebeurt best vaak. Dan heb je er waarschijnlijk geen problemen mee als je een zwarte hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 06 september 2009 @ 15:15:
Voor diegene waarbij de e-mail functie niet werkt.
Ik ben zelf ook erg lang aan het kloten geweest met de e-mail functie bij berichten.
Hierbij krijg ik het niet voor elkaar om alleen de nieuwste +/- 50 berichten te laten downloaden.
Er is gelukkig wel een ander programma wat wel goed werkt. Dit was er ook al voor mijn n82.
Het is nu vernieuwd. Je kunt je hiervoor aanmelden op de site http://email.nokia.com/account/home.action
Succes ermee!
werkt goed voor ontvangen van emails, alleen verzenden (via bv mijn @home mailbox) werkt niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liffey
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 30-11-2021
thaeastwood schreef op zondag 06 september 2009 @ 13:11:
Ik snap niet dat jullie allemaal problemen hebben met GPS. Ik heb maps 3.0 en zodra ik die aanzet heb ik bijna meteen een fix. Heb een UK N97 met versie 11.

Mijn c-schijf loopt ook vol. Hoe kan je die idd het beste opschonen?
Vandaag weer eens een uurtje door Nederland gereden, met maps 3.0 een snelle fix maar geen gesproken aanwijzingen.
Met mc guider (met kop en schouders het beste navigatieprogramma voor deze mobiel) een langzame fix die steeds weg lijkt te waaien, valt uit, pakt weer positie, zit er net naast en geeft weer een aanwijzing.... zucht.
Het lijkt dat er geen goede koppeling met de assisted gps gemaakt wordt.... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liffey
Amiet01 schreef op zondag 06 september 2009 @ 14:23:
[...]

Het probleem bij mij is ook niet het snel verkrijgen van een fix, maar meer het (accuraat) behouden van de fix tijdens navigeren. Af en toe is die fix namelijk zo inaccuraat dat hij denkt dat je één of twee straten ernaast aan het rijden bent, wat voor je programma betekent dat hij een nieuwe route gaat uitrekenen. Eén seconde later heeft hij weer een goeie fix en moet hij weer opnieuw uitrekenen. Of wat ik ook nog heb is dat de telefoon nog steeds denkt dat hij 500 meter terug zit, terwijl ik al 500 meter verder ben gereden.
exact! ik heb dus precies dezelfde ervaring! Maakt niet uit met welke firmware, 10,11 en nu ook met 12.
Hopelijk opgelost met 20 (slaat ie er mooi 8 over!) haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liffey
Verwijderd schreef op zondag 06 september 2009 @ 16:01:
[...]

werkt goed voor ontvangen van emails, alleen verzenden (via bv mijn @home mailbox) werkt niet
Werkt bij mij perfect met gmail. 2 accounts worden continue in de gaten gehouden. Verzenden en ontvangen, fotootje toevoegen ook geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
liffey schreef op zondag 06 september 2009 @ 16:17:
[...]

exact! ik heb dus precies dezelfde ervaring! Maakt niet uit met welke firmware, 10,11 en nu ook met 12.
Hopelijk opgelost met 20 (slaat ie er mooi 8 over!) haha.
Ik heb dit dus ook, ik gebruik Sygic Mobile Maps 7.71 built 5529. Ik ben wel benieuwd of mensen die Maps gebruiken, deze problemen niet hebben. Dan zou het namelijk aan Sygic (of de combinatie) kunnen liggen ...

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:41

Amiet01

Master_A

Ik ga dan even kijken of er alternatieven zijn voor Sygic aangezien ik precies dezelfde versie gebruik als hierboven genoemd. Heeft iemand een goed alternatief voor mij die ook erg goed is zoals TomTom ofzo?

Voor de mensen over email. Er is een nieuwe versie van Nokia Messaging uitgekomen welke HTML ondersteund!! Je hoeft alleen maar met je telefoon naar email.nokia.com te gaan en dan downloaden. Na het herstarten van je telefoon zullen de mails die je vanaf dan binnen krijgt (mits in HTML format) in HTML weergegeven worden in het programma zelf (dus niet via de browser zoals bij de ingebouwde).

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

liffey schreef op zondag 06 september 2009 @ 16:19:
[...]

Werkt bij mij perfect met gmail. 2 accounts worden continue in de gaten gehouden. Verzenden en ontvangen, fotootje toevoegen ook geen probleem.
Ik gebruik hier inderdaad ook gmail en hotmail. Werkt helemaal prima. Maar nu ik toch bezig ben met onder andere de mail en je ook gmail hebt. Ben ik ook bezig geweest met het synchroniseren van contacten en agenda met mijn gmail en mijn n97. Dit kreeg ik eerder ook niet voor elkaar. Hiervoor is ook een extra programmatje nodig. Dit is het programma mail for exchange: http://symbianworld.org/w...xchange2737_s60_5_02.sisx
Verder moet je dit instellen volgens dit filmpje op youtube http://www.youtube.com/watch?v=82GfdHnYggk
Het programma is later terug te vinden in de map MFE in de map toepassingen.
Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amiet01 schreef op zondag 06 september 2009 @ 16:50:
Ik ga dan even kijken of er alternatieven zijn voor Sygic aangezien ik precies dezelfde versie gebruik als hierboven genoemd. Heeft iemand een goed alternatief voor mij die ook erg goed is zoals TomTom ofzo?

Voor de mensen over email. Er is een nieuwe versie van Nokia Messaging uitgekomen welke HTML ondersteund!! Je hoeft alleen maar met je telefoon naar email.nokia.com te gaan en dan downloaden. Na het herstarten van je telefoon zullen de mails die je vanaf dan binnen krijgt (mits in HTML format) in HTML weergegeven worden in het programma zelf (dus niet via de browser zoals bij de ingebouwde).
Dat is het gene wat ik hierboven beschreven heb... om 15.15 u

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV

[...]
Ik hoop op een oplossing van het Sygic-GPS stabiliteitsprobleem. Op m'n 5800 werkt dezelfde Sygic-versie heel goed. Snelle fix ook zonder A-GPS en hij weet steeds waar ik ben. Kan dus niet echt heel ingewikkeld zijn om dit op de N97 te verbeteren ...

Een alternatief (voor zover je daar over kunt spreken) is Nokia Maps of Garmin. Ik wacht wel op Sygic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de tip ! Jammer dat dat niet automatisch gaat of op een andere manier aangegeven wordt ... thank god voor tweakers _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ik de enige waarbij de standaardnummers niet werken? Ik heb hier namelijk nog niets over gelezen.
Indien ik naar contacten ga, dan een contact persoon selecteer (open) dan op opties druk en naar standaardnummers ga, kom ik weer terug in het contacten menu. M.a.w. ik kan dus niets invoeren of veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
Verwijderd schreef op zondag 06 september 2009 @ 18:01:
Ben ik de enige waarbij de standaardnummers niet werken? Ik heb hier namelijk nog niets over gelezen.
Indien ik naar contacten ga, dan een contact persoon selecteer (open) dan op opties druk en naar standaardnummers ga, kom ik weer terug in het contacten menu. M.a.w. ik kan dus niets invoeren of veranderen.
Bij mij doet 'ie dat wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 20:25
Laatst vroeg er iemand om een VNC client voor de N97, die heb ik nog niet kunnen vinden, maar met onderstaand programma kan je je pc ook bedienen.

http://www.symbian-freak.com/forum/viewtopic.php?t=34504

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En ja hoor, ook ik heb nu een kras op mijn lens cover, foto's worden nu 'versierd' met een lichte veeg van licht, ik vind dit echt een zware tegenvaller. De lenscover hoort dat glaasje te beschermen maar heeft in mijn ogen een averechts effect.

Heeft Nokia al nieuwe informatie gegeven hoe zij dit mankement gaan oplossen? Ik hoor verhalen over reparatie onder garantie, maar het zou in theorie natuurlijk kunnen dat wanneer je het toestel terugkrijgt opnieuw een lenscover kan krijgen met krassen na gebruik aangezien men de symptomen aan het bestrijden is en niet de oorzaak. Verder is het aardig stil aan Nokiazijde rondom deze prolematiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een best wel groot probleem, ik zet mijn liedjes via ovi suit op het massageheugen maar als ik naar de muziekmap ga zie ik geen een track ?, Als ik dan bij toepassingen de zoekopdr. gebruik en naar mijn muziek ga via daar vindt ik wel de liedjes, ook staan de liedjes bij bestandbeheer in massa geheugen -> geluidsbestanden(dragmap1,2,3,4). Ik heb gelezen dat je de muziekbib moet refreshen maar bij opties staat geen refreshen bij de muziekbib .. Nja ik wil persé die liedjes in mijn muziekmap bij tracks, albums etc etc... Help iemand ?! ik ben radeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01

Amiet01

Master_A

Verwijderd schreef op zondag 06 september 2009 @ 19:25:
ik heb een best wel groot probleem, ik zet mijn liedjes via ovi suit op het massageheugen maar als ik naar de muziekmap ga zie ik geen een track ?, Als ik dan bij toepassingen de zoekopdr. gebruik en naar mijn muziek ga via daar vindt ik wel de liedjes, ook staan de liedjes bij bestandbeheer in massa geheugen -> geluidsbestanden(dragmap1,2,3,4). Ik heb gelezen dat je de muziekbib moet refreshen maar bij opties staat geen refreshen bij de muziekbib .. Nja ik wil persé die liedjes in mijn muziekmap bij tracks, albums etc etc... Help iemand ?! ik ben radeloos.
Welke map zet je het in het massageheugen? Wat ik altijd doe is mijn muziek plaatsen op het massageheugen via de verkenner in \Sounds\Digital. Na het loskoppelen van mijn telefoon vernieuwd hij meestal zelf op de achtergrond, maar af en toe moet het ook handmatig. Dat doe je als volgt: bij muziek dubbelklikken op muziekbibliotheek, vervolgens drukken op opties en drukken op Biblioth. vernieuwen.

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had een tijdje Handy Taskman maar dat bleek een trail versie te zijn. Zijn er ook gratis versies? (ja ik weet het alles is gratis op internet) Zo ja waar kan ik die vinden?

Alvast bedankt,

Gr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Laatst online: 13:27
Gratis versie is warez :)

jbaktaskman is wel gratis (en beter imho).
Zoek hier in dit topic voor link.

[ Voor 19% gewijzigd door Golf2vr6 op 06-09-2009 20:24 ]

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb er een geinstalleerd maar het klop niet helemaal hoor. Hij zij weer dat het niet zou werken met mijn telefoon. Hij doet het wel.

Kan je een foto laten zie hoe het er bij jou uit ziet? En miss een link naar de goede versie. Ik heb Firmware v12

Alvast bedankt,

Gr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amiet01 schreef op zondag 06 september 2009 @ 19:49:
[...]

Welke map zet je het in het massageheugen? Wat ik altijd doe is mijn muziek plaatsen op het massageheugen via de verkenner in \Sounds\Digital. Na het loskoppelen van mijn telefoon vernieuwd hij meestal zelf op de achtergrond, maar af en toe moet het ook handmatig. Dat doe je als volgt: bij muziek dubbelklikken op muziekbibliotheek, vervolgens drukken op opties en drukken op Biblioth. vernieuwen.
Via ovi suit sleep ik het liedje gewoon naar overdrachtlogboek.. ik kan vanboven kiezen als ik het bij apparaatgeheugen zet of massageheugen dus ik selecteer massageheugen en daarnaa sleep ik het liedje

onder bij het scherm waar je liedje naar je gsm wordt overgebracht. daarna staat het op de nokia97 bij massageheugen in map ' geluidsbestanden". maar bedankt ik heb nu dubbelklik gedaan en er stond bib vernieuwen(alweer iets bijgeleerd), nu voegt het de bestanden toe. Ik heb nog een probleempje maar dat gaat dan weer over de fotos, ik heb (waarschijnlijk) op ovi suit een foto verwijderd die dus op mijn gsm stond, maar nu staat die foto er nog steeds en als ik die wil verwijderen via de nokia staat er ' algemeen: systeemfout " enige oplossing voor dit ?alvast hartelijk bedankt voor de muziekoplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-09 08:28

racoon

mooowwww

Ik heb een spelletje via ovi store geinstalleerd, waar kan ik deze weer deleten?

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

racoon schreef op zondag 06 september 2009 @ 20:57:
Ik heb een spelletje via ovi store geinstalleerd, waar kan ik deze weer deleten?
Settings / Application mgr / Installed apps -> dan je app selecteren -> Options / Uninstall

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saninl
  • Laatst online: 10:36

Saninl

Xmasjos schreef op zondag 06 september 2009 @ 13:17:
[...]

Het ligt meestal aan de cache van je browser. Die kun je gewoon verwijderen in je browser (opties -> privacy.. -> cache/alles).
Verder kan het ook aan je berichten/e-mail's liggen. Als je de standaard e-mailzooi van nokia gebruikt (gewoon in 'berichten') dan wordt alles meestal ook op je c-schijf opgeslagen. Dit kan je veranderen door in de bericht-instellingen bij 'overige' het 'gebruikt geheugen' op E: te zetten. Nadeel is dus dat dit elke keer na verbinden met de pc weer terug op C: wordt gezet :@
@Phoolie, sorry. Wel opgezocht. Maar het eerste stuk (ik zocht op wikipedia) vond ik al rare taal, met die Cache 1,2,3. Daarna ben ik gestopt met lezen. Maargoed.

Ik heb nu een aantal internet programmas voorbij zien komen in dit topic, maar bij bijvoorbeeld operamini is het menubalkje erg minimaal, en bij de gewone browser kosten bijvoorbeeld bladwijzers heel veel tijd. Welke Heeft wel gewoon grote knoppen + is gemakkelijk in gebruik? Toch Skyfire?

En ik kan op vodafone.nl mijn originele browser instellingen niet opvragen, dan geeft hij een fout aan als ik het type (N97) wil kiezen. Ik wil dit hebben omdat ik aan mijn huidige (standaard die eropstond) instellingen wat heb geprutst (oa met die proxy, die ik ook weer wil herstellen).

[ Voor 34% gewijzigd door Saninl op 06-09-2009 22:48 . Reden: Stomme vraag, uitgebreider nu. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
Saninl schreef op zondag 06 september 2009 @ 22:15:
[...]

Hoi, ik wil ook graag meer ruimte, maar wat is precies de Cache? Zijn dat ook opgeslagen wachtwoorden enzo?
Uhm, je wilt zeggen dat je dit niet hebt kunnen vinden? Dan zou ik eerst maar eens leren zoeken.

http://www.google.nl/sear...hp&q=cache&meta=&aq=f&oq=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WolterRF
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-09 00:31
hmm heb mijn n97 sinds de launchdag, ben er erg zuinig op.
Maar zonet zou ik mijn telefoon ontgrendelen, knapt dat schuifje ineens af :S het is ook een waardeloze constructie en ik snap niet dat nokia bezuinigd op zo'n belangrijk onderdeel.
Ik kan hem nog wel unlocken door 'm open te klappen, maar locken gaat dus niet meer, wat tot gevolg heeft dat ik elke keer 2 minuten moet wachten totdat ik 'm in mijn zak kan doen. Ik heb geen verzekering bij vodafone afgesloten, maar ik neem aan dat ik dit gewoon gratis kan laten repareren bij een Nokia Service Point? een telefoon van dit kaliber met bijpassend prijskaartje mag in zo'n korte tijd niet op zo'n manier kapot gaan vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Force
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-09 15:21
Op mijn N95 gebruikte ik Roadsync voor Echange, omdat ik met geen enkel ander programma ook goed submappen kon syncen. Hij is ook geschikt voor de N97.
http://www.dataviz.com/pr.../index.html?device_id=571

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet niet of hij al geplaats was,maar hier nog een voorproefje van de nieuwe software die in oktober komt.
:)

http://www.allaboutsymbia..._firmware_v20_preview.php

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2009 01:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Golf2vr6 schreef op zondag 06 september 2009 @ 08:28:
[...]

Dat geeft hij toch aan, dat hij dat al doet! Alleen als hij zijn telefoon aan pc hangt via usb kabel verandert de instelling weer naar c: en moet die weer handmatig teruggezet worden.
Sorry niet goed gelezen blijkbaar.... maar goed elke keer als ik mijn phone restart raakt ie de instelling van de E: ook kwijt en schakelt ie weer over naar de C:....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon

racoon

mooowwww

Verwijderd schreef op zondag 06 september 2009 @ 21:19:
[...]

Settings / Application mgr / Installed apps -> dan je app selecteren -> Options / Uninstall
Tnx, dat spelletje wat ik niet snapte is weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oh ja heeft nog iemand problemen met het aanpassen van de contacts: ik ben van SE overgestapt naar nokia en heb een groot aantal contacts aangepast via de pc suite... als ik dan bijv. Mark GSM invoer en dan "Mark GSM" zoek bij contacts staat er "Mark Mark GSM". hij verdubbeld dus de voornaam...echt irritant...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WolterRF schreef op maandag 07 september 2009 @ 00:23:
Maar zonet zou ik mijn telefoon ontgrendelen, knapt dat schuifje ineens af :S het is ook een waardeloze constructie en ik snap niet dat nokia bezuinigd op zo'n belangrijk onderdeel.
Ik kan hem nog wel unlocken door 'm open te klappen, maar locken gaat dus niet meer, wat tot gevolg heeft dat ik elke keer 2 minuten moet wachten totdat ik 'm in mijn zak kan doen. Ik heb geen verzekering bij vodafone afgesloten, maar ik neem aan dat ik dit gewoon gratis kan laten repareren bij een Nokia Service Point? een telefoon van dit kaliber met bijpassend prijskaartje mag in zo'n korte tijd niet op zo'n manier kapot gaan vind ik.
Hi, wellicht een tijdelijke oplossing:
Menu -> Instellingen -> Telefoon -> Telefoonbeheer -> Instellingen telefoonklep -> Toetsen blokkeren bij sluiten: Aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JointFillah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12-09 08:42

JointFillah

Techno Addict

Verwijderd schreef op maandag 07 september 2009 @ 07:56:
oh ja heeft nog iemand problemen met het aanpassen van de contacts: ik ben van SE overgestapt naar nokia en heb een groot aantal contacts aangepast via de pc suite... als ik dan bijv. Mark GSM invoer en dan "Mark GSM" zoek bij contacts staat er "Mark Mark GSM". hij verdubbeld dus de voornaam...echt irritant...
Same here ook komend van een SE.

Eerst had ik gekopieerd vanaf sim, toen kreeg 'Naam/1'. Alles weer weggehaald.
Toen alles via de online sync van ZYB.com. Toen kreeg ik ook 'Naam Naam'. Lijkt verdubbeld, maar als je kijkt is dat meestal dat hij de voornaam ook bij achternaam heeft gezet.
Ligt dus aan de n97/sync-functie zelf?

ZYB.com is trouwens best een aardige (gratis) service. Ik krijg de sync van agenda-items met ZYB.com nog niet goed voorelkaar op de n97, maar contacts syncen gaat als de brandweer!

~* Peace, Love & XTC *~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik navigeer met Sygic (als ik wel gps heb) dan heb ik geen geluid wanneer ik bluetooth aan heb staan omdat hij het dan naar mijn Burry stuurt.
Iemand hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trunks81
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-08-2022
Ik heb precies het zelfde probleem, En word er helemaal gek van.
Had dus bij al mijn contacten dit in de telefoon weer goed gezet, Maarja zodra in je Pc Suite een contact bewerkt, Maakt hij er dus weer bv Mark Mark GSm van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterBunny
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-08 08:18
ja dat valt in mijn ogen gewoon onder garantie en dus gratis te repareren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trunks81 schreef op maandag 07 september 2009 @ 11:51:
Ik heb precies het zelfde probleem, En word er helemaal gek van.
Had dus bij al mijn contacten dit in de telefoon weer goed gezet, Maarja zodra in je Pc Suite een contact bewerkt, Maakt hij er dus weer bv Mark Mark GSm van.
ja ik snap er helemaal niks van... ik ga echt niet handmatig alle contacts omzetten.... hoop dat het word opgelost...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __R__
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18:50
Verwijderd schreef op maandag 07 september 2009 @ 11:51:
Als ik navigeer met Sygic (als ik wel gps heb) dan heb ik geen geluid wanneer ik bluetooth aan heb staan omdat hij het dan naar mijn Burry stuurt.
Iemand hier een oplossing voor?
Same here. Al het geluid gaat dan gelijk naar mijn autoradio die dan op b.v. een cd staat waardoor ik geen gesproken aanwijzigingen krijg. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RV
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-09 14:30

RV

®

Je kunt ook nog altijd op de bovenste schouderknop drukken, dit is de knop waar je profielen kan kiezen. Hier kan je ook voor 'Scherm/toetsen vergrendelen' kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-05 09:12

Tha

gaat hard

JointFillah schreef op maandag 07 september 2009 @ 11:37:
[...]

Same here ook komend van een SE.

Eerst had ik gekopieerd vanaf sim, toen kreeg 'Naam/1'. Alles weer weggehaald.
Toen alles via de online sync van ZYB.com. Toen kreeg ik ook 'Naam Naam'. Lijkt verdubbeld, maar als je kijkt is dat meestal dat hij de voornaam ook bij achternaam heeft gezet.
Ligt dus aan de n97/sync-functie zelf?

ZYB.com is trouwens best een aardige (gratis) service. Ik krijg de sync van agenda-items met ZYB.com nog niet goed voorelkaar op de n97, maar contacts syncen gaat als de brandweer!
Same here, namen allemaal aangepast via pc suite zelf,
alle 489 contacten zijn nu Naam Naam Achternaam.... hoeriger dan dit had ik het niet kunnen wensen :)

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

__R__ schreef op maandag 07 september 2009 @ 13:12:
[...]

Same here. Al het geluid gaat dan gelijk naar mijn autoradio die dan op b.v. een cd staat waardoor ik geen gesproken aanwijzigingen krijg. :(
Als ik navigeer en m'n autoradio aan heb staan met bluetooth, schakelt de radio (of cd) uit op het moment dat er een gesproken aanwijzing doorkomt... Denk dus dat dit eerder aan je randapparatuur ligt dan aan je N97.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Update Nokia Messaging (10.1.0.13):

http://www.allaboutsymbia...saging_gets_HTML_on_5.php

Update Nokia Maps (3.3)

http://www.allaboutsymbia...updated_again_to_3035.php

Update Coming Next Widget (1.20)

http://sourceforge.net/projects/comingnext/

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2009 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01

Amiet01

Master_A

Weet iemand hoe je de instelling voor "berichten verwijderen na 3 dagen" in de nieuwe Nokia Messaging kunt wijzigen. Bij de vorige versie had ik hem namelijk op 1 maand staan. 3 dagen is wel erg weinig.

Heeft iemand overigens een oplossing voor het niet vernieuwen van toegevoegde video's in "Video's en Tv"?

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XstarzZ
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09-10-2022
hey, kheb een vraag zon brando screenprotector kan je die echt aftrekken wassen en dan herplakken?
kzie juist dat ik een stofje eronder heb en dit kan ik niet hebben. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sonsan
  • Nu online
XstarzZ schreef op maandag 07 september 2009 @ 19:14:
hey, kheb een vraag zon brando screenprotector kan je die echt aftrekken wassen en dan herplakken?
kzie juist dat ik een stofje eronder heb en dit kan ik niet hebben. :P
Ik zou het niet doen. Ik heb al vaker gelezen dat het na het wassen er helemaal niet meer uit ziet. Ik zou proberen in een vochtige badruimte ( met stomende douche) voorzichtig de protector los te peuteren en dan met een stukje plakband het stofje weg te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XstarzZ
sonsan schreef op maandag 07 september 2009 @ 19:47:
[...]

Ik zou het niet doen. Ik heb al vaker gelezen dat het na het wassen er helemaal niet meer uit ziet. Ik zou proberen in een vochtige badruimte ( met stomende douche) voorzichtig de protector los te peuteren en dan met een stukje plakband het stofje weg te halen.
oke, dan ga ik dit proberen, had daarvoor expres de brando gekocht omdat hij herbruikbaar was op deze manier.
maarja reclame mag je nooit geloven |:(
thx voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een foto verwijderd op ovi suit (waarschijnlijk, niet zeker) wat dus op mijn gsm stond, deze staat dus nogsteeds in mijn nokia bij foto's( de foto wordt niet weergeven gwn plaatje wat doormidden is) als ik dit dan wil verwijderen via opties krijg ik de melding ' Algemeen : Systeemfout ' iemand een oplossing voor dit probleem ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XstarzZ schreef op maandag 07 september 2009 @ 19:59:
[...]

oke, dan ga ik dit proberen, had daarvoor expres de brando gekocht omdat hij herbruikbaar was op deze manier.
maarja reclame mag je nooit geloven |:(
thx voor de tip!
Je KAN hem wassen, maar ik weet uit ervaring dat 'ie er meestal niet beter van wordt,
maar hey!......je hebt wel een Brando! Interesseert jouw die 15 euro als je de beste
screenprotector van de planeet hebt! :-)

(Nee geen aandelen, betrokkenheid......)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sonsan
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 07 september 2009 @ 21:04:
[...]

Je KAN hem wassen, maar ik weet uit ervaring dat 'ie er meestal niet beter van wordt,
maar hey!......je hebt wel een Brando! Interesseert jouw die 15 euro als je de beste
screenprotector van de planeet hebt! :-)

(Nee geen aandelen, betrokkenheid......)
Ik had dus wel "wasschade"..... Even een mailtje naar Brando (HongKong) in mijn beste Engels :-) en een week later kwam een nieuwe protector (aangetekend, jawel) binnen. Gratis en voor noppes! Hoezo service!
Ook geen aandelen, wel verbaasd.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaydecop
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 04-09 13:42
is het eigenlijk mogelijk om de scrollbalk, rechts op je scherm, naar links te verplaatsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denan
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 17:24
ik heb nu al 6 verschillende versies van MailForExchange geinstalleerd op mijn n97 (fw 12) en om de een of andere reden krijg ik het niet goed werkend (probeer hem te laten syncen met de google agenda aangezien PCsync de N97 niet support). Tijdens het configuratieproces voor een nieuwe exchange map krijg ik nooit de vraag of ik exchange wil gebruiken en kan ik alleen voor pop/imap of sync kiezen. Kies ik voor sync dan kan ik nergens een losse exchange server opgeven (alleen email add/pwd en domein). Ik heb het ook geprobeerd via de mailconfiguratie maar dan kom ik uiteindelijk in het zelfde scherm uit. Vul ik bij domein m.google.com in dan gaat de n97 een minuut of 5 zoeken en vervolgens gebeurt er niets.

Iemand tips?

add:
Als ik mijn n97 via usb aansluit verdwijnen alle widgets van mijn hoofdscherm en moet ik ze handmatig toevoegen of de telefoon herstarten. Ik neem aan dat dit komt doordat ze op het massageheugen staan.. vies bugje?

[ Voor 13% gewijzigd door denan op 07-09-2009 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18:53

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Net die nieuwe Nokia Messaging‏ tool geinstalleerd. Blijkt dat je na een bepaalde periode moet gaan betalen? 8)7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tortelli schreef op maandag 07 september 2009 @ 22:44:
Net die nieuwe Nokia Messaging‏ tool geinstalleerd. Blijkt dat je na een bepaalde periode moet gaan betalen? 8)7.
Volgens mij niet hoor... Hier was in het begin wel sprake van maar volgens mij is Nokia daar geheel van afgestapt.

http://email.nokia.com/account/faq.action

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18:53

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Kreeg net nadat ik het een en ander ingesteld had een email van nokia met de volgende tekst:
Bedankt dat u Nokia Messaging hebt uitgeprobeerd. Dit e-mailbericht bevat belangrijke informatie over de dienst.

Kosten

Tijdens de proefperiode zijn er geen kosten verbonden aan de dienst Nokia Messaging zelf. Gegevensoverdrachtskosten worden echter berekend volgens uw huidige abonnement voor diensten en zijn mogelijk niet opgenomen in het vaste tarief. Neem contact op met uw provider voor informatie.

De nieuwste client downloaden

Werk de software bij als u zich vanaf uw telefoon hebt aangemeld voor Nokia Messaging. Met de nieuwe versie kunt u e-mails in HTML-indeling weergeven en meerdere e-mailadressen instellen. Deze versie is ook veel sneller en ondersteunt Windows Live Hotmail.

Ga met uw telefoonbrowser naar http://netac15.vie.hosting.nokia.com en klik op de downloadknop.

Opmerking: E75-, E72- en E55-telefoons hebben geen update nodig.

Wat gebeurt er na de proefperiode?

Als de proefperiode bijna afloopt, ontvangt u een herinnering. Als u geen abonnement wilt, laat u de proefperiode eindigen. We informeren u wanneer de proefperiode eindigt en beëindigen uw Nokia Messaging-account. Er worden geen kosten berekend voor de dienst en u hoeft niets te doen.

Veel plezier met uw mobiele e-mail!

Met vriendelijke groet,
Het team van Nokia Messaging
Vandaar mijn reactie ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hacula
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 18-08 22:42
Die nieuwe maps werkt echt een stuk fijner! Hij werkt ook veel soepeler als je de kaart aan het verkennen bent door te slepen met je vingers en ook met inzoomen.
Die widget is ook super, zo had de agenda eigenlijk gewoon moeten zijn. Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01

Amiet01

Master_A

Net mijn eerste kras op midden op mijn scherm. Het is waarschijnlijk tijdens het scrollen gebeurd met mijn nagel ofzo. Weet iemand of ik de bovenste schermlaag op den duur bij een NSP kan laten vervangen (evt met bijbetaling)? Je ziet em in landscape namelijk erg duidelijk zitten.

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanduurrrr
  • Laatst online: 31-10-2024
Het klinkt misschien heel raar maar dit is mijn verhaal:

Vorige week heb ik mijn Nokia N97 ontvangen. Ik was heel blij en heb het hele toestel uitgebreid getest. GPS deed het gewoon hartstikke goed. Binnen 3 seconden een fix.

Op aanraden update v12 geinstalleerd, waarna mijn GPS op geen enkele mogelijkheid meer tot een fix gedwongen kon worden

Nokia gebeld, die zeiden dat ze er op het moment weinig aan kunnen doen.

Vandaag dus een harde reset gedaan. Eerst back-up gemaakt van de telefoon(alleen contacten en telefooninstellingen).
Toen het toestel was gereset, heb ik gekeken of de GPS een fix kreeg. Deze had wonderbaarlijk genoeg binnen 10 sec een fix!!
Glory zou je zeggen, maar helaas.... Toen ik mijn contacten en instellingen terug had gezet, kon de GPS ineens geen fix meer krijgen

Nu heb ik dus weer een harde reset uitgevoerd en ik laat het maar even zo. Nu heb ik dus wél GPS maar geen contacten e.d.

Zou iemand misschien een oplossing weten? Ik snap er niks meer van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denan
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 17:24
Sanduurrrr schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 11:02:
Toen het toestel was gereset, heb ik gekeken of de GPS een fix kreeg. Deze had wonderbaarlijk genoeg binnen 10 sec een fix!!
Glory zou je zeggen, maar helaas.... Toen ik mijn contacten en instellingen terug had gezet, kon de GPS ineens geen fix meer krijgen
Waarschijnlijk komt er iets mee met de telefooninstellingen. Probeer eens alleen je contacten terug te zetten. Mijn ervaring is dat de telefoon instabiel kan worden naarmate je meer terugzet.(instellingen/software). Na elke software upgrade is het eerste wat ik doe een hardreset uitvoeren en daarna installeer ik alles handmatig opnieuw.

[ Voor 9% gewijzigd door denan op 08-09-2009 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanduurrrr
  • Laatst online: 31-10-2024
Ik heb dus net zitten zoeken. Met A-GPS zoekt de telefoon waar de sateliet zich bevind. Na 6 uur moet hij overschakelen? of zoiets en daardoor is de telefoon de sateliet kwijt waardoor het eeuwen duurt voor hij hem weer gevonden heeft.
Daardoor is het ook zo dat als je na een lange tijd een eerste fix hebt, hij daarna heel snel een fix heeft doordat hij weet waar de sateliet zich bevindt.
Wie kan dit bevestigen? Ik weet niet meer wat ik moet geloven. Het hoort iig niet zo traag te zijn!
Mocht dit verhaal waar zijn dan ligt het dus aan de hardware neem ik aan?

Kan het niet zo zijn dat als je hem reset, hij het eerst wel doet maar na 6 uur niet meer omdat hij de satelet kwijt is? Aangezien de GPS nu weer super traag is... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 07 september 2009 @ 18:43:
[...]

Als ik navigeer en m'n autoradio aan heb staan met bluetooth, schakelt de radio (of cd) uit op het moment dat er een gesproken aanwijzing doorkomt... Denk dus dat dit eerder aan je randapparatuur ligt dan aan je N97.
Bij mij werkt het ook zo, misschien een stomme vraag, maar hoe zet je het geluid van de gesproken stem van de navigatie zachter als het over de carkit komt (ik heb een Parrot MKI-9200), ik heb al vanalles geprobeerd, maar ben er nog niet achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterBunny
  • Laatst online: 10-08 08:18
Amiet01 schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 10:35:
Net mijn eerste kras op midden op mijn scherm. Het is waarschijnlijk tijdens het scrollen gebeurd met mijn nagel ofzo. Weet iemand of ik de bovenste schermlaag op den duur bij een NSP kan laten vervangen (evt met bijbetaling)? Je ziet em in landscape namelijk erg duidelijk zitten.
Als er een kras op zit moet de frontcover vervangen worden, dit zal waarschijnlijk iets duurder zijn dan een normale cover omdat het touch gedeelte hierin zit verwerkt. Maar het mooiste is natuurlijk als het onder garantie gebeurd :P Een kras valt meestal onder gebruikerschade.
Verwijderd schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 12:46:
[...]

Bij mij werkt het ook zo, misschien een stomme vraag, maar hoe zet je het geluid van de gesproken stem van de navigatie zachter als het over de carkit komt (ik heb een Parrot MKI-9200), ik heb al vanalles geprobeerd, maar ben er nog niet achter.
op je telefoon de volume knop down gebruiken?

[ Voor 23% gewijzigd door masterBunny op 08-09-2009 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Amiet01 schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 10:35:
Jij bent dus net als ik door schade wijzer geworden. De meeste denken dat het scherm niet kan beschadigen ddor allerlei filmpjes op youtube. Mensen wees gewaarschuwd en schaf een screenprotector aan. Dat tientje kan je een hoop frustatie schelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acroach
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12-09 15:22
[...]

Dan moet je je parrot wat zachter zetten (heb ook de MKI-9200), ideaal toch dat het geluid rechtstreeks gestreamed wordt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Uitgangsvolume van je telefoon of in de instelling van je navigatieprogramma zachter zetten...

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2009 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01

Amiet01

Master_A

Is het dan niet zo dat wanneer je een screenprotector op de telefoon plaatst, de touch gevoeligheid achteruit gaat? Of merk je hier niets van?

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amiet01 schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 15:57:
Is het dan niet zo dat wanneer je een screenprotector op de telefoon plaatst, de touch gevoeligheid achteruit gaat? Of merk je hier niets van?
absoluut niet, heb zelf die van brando en je merkt geeneens dat die erop zit, is echt een aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds een week nu mijn N97, nu heb ik het probleem dat ik geen melding krijg als er een sms gestuurd wordt. Dit probleem wordt verholpen als ik de telefoon uitschakel, maar na een tijdje komt dit probleem weer naar voren. Zijn er andere die dit probleem ook hebben of gehad hebben? En weet iemand hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saninl
  • Laatst online: 10:36

Saninl

Nogmaals
Saninl schreef op zondag 06 september 2009 @ 22:15:
[...]

Ik heb nu een aantal internet programmas voorbij zien komen in dit topic, maar bij bijvoorbeeld operamini is het menubalkje erg minimaal, en bij de gewone browser kosten bijvoorbeeld bladwijzers heel veel tijd. Welke Heeft wel gewoon grote knoppen + is gemakkelijk in gebruik? Toch Skyfire?

En ik kan op vodafone.nl mijn originele browser instellingen niet opvragen, dan geeft hij een fout aan als ik het type (N97) wil kiezen. Ik wil dit hebben omdat ik aan mijn huidige (standaard die eropstond) instellingen wat heb geprutst (oa met die proxy, die ik ook weer wil herstellen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
digiaweb of zoiets is een andere browser die hier in het topic voorbij gekomen is. Vodafone instellingen kun je gewoon op de site van vodafone vinden.

http://www.vodafone.nl/pr...el_instellen/instellingen

http://www.digia.com/C2256FEF0043E9C1/0/405001847

antwoorden zijn gewoon via google te vinden!

[ Voor 25% gewijzigd door Golf2vr6 op 08-09-2009 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
Golf2vr6 schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 19:26:
[...]

digiaweb of zoiets is een andere browser die hier in het topic voorbij gekomen is. Vodafone instellingen kun je gewoon op de site van vodafone vinden.

http://www.vodafone.nl/pr...el_instellen/instellingen

[...]
Ja en volgens mij gaf hij dus aan dat daar iets fout ging ;)

Maar op de site die je geeft staat onderaan een link, waar de instellingen allemaal opstaan:
http://www.vodafone.nl/pr...len/Algemene_instellingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
De link die ik gaf werkt perfect. Instellingen aanvragen via sms werkt niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XstarzZ
heb vandaag even de witte vastgehad, nu heb ik wel een beetje spijt dat ik de zwarte genomen heb.
vindt de witte toch mooier, maarja moest hem als eerste hebben en dat was de zwarte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
Golf2vr6 schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 20:47:
De link die ik gaf werkt perfect. Instellingen aanvragen via sms werkt niet!
O ok, dat kon ik niet opmaken uit zijn tekst, vandaar dat ik dacht dat het via die site niet goed werkt.
XstarzZ schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 20:54:
heb vandaag even de witte vastgehad, nu heb ik wel een beetje spijt dat ik de zwarte genomen heb.
vindt de witte toch mooier, maarja moest hem als eerste hebben en dat was de zwarte.
Als je hem als eerste wou hebben moet ik je toch teleurstellen, ik had hem al eerder en voor mij waren er nog vele ;)

Maar leuk dat je ook een N97 hebt gekocht, maar lees voortaan even de regels voordat je weer wat neerzet hier, dat je het toestel gekocht hebt zet je maar op je hyves profiel ofzo, maar daar is dit topic niet voor bedoeld, je kan hier vragen stellen over het toestel of dingen plaatsen die je gevonden hebt voor het toestel, let daarbij wel even op dat je eerst even kijkt of iets al besproken is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trunks81
  • Laatst online: 04-08-2022
Het probleem van de dubbele voornamen bij contacten is opgelost door gebruik te maken van Ovi Suite 2.0 Beta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XstarzZ
Phoolie schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 21:10:
[...]
O ok, dat kon ik niet opmaken uit zijn tekst, vandaar dat ik dacht dat het via die site niet goed werkt.

[...]
Als je hem als eerste wou hebben moet ik je toch teleurstellen, ik had hem al eerder en voor mij waren er nog vele ;)

Maar leuk dat je ook een N97 hebt gekocht, maar lees voortaan even de regels voordat je weer wat neerzet hier, dat je het toestel gekocht hebt zet je maar op je hyves profiel ofzo, maar daar is dit topic niet voor bedoeld, je kan hier vragen stellen over het toestel of dingen plaatsen die je gevonden hebt voor het toestel, let daarbij wel even op dat je eerst even kijkt of iets al besproken is.
oke, mijn excuses hiervoor dan.
is er al on datum bekend van firmware 20.....?
of nog steeds gewoon oktober?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liffey
Phoolie schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 21:10:
[...]

[...]
je kan hier vragen stellen over het toestel of dingen plaatsen die je gevonden hebt voor het toestel, let daarbij wel even op dat je eerst even kijkt of iets al besproken is.
Hé! Dat is een goede tip! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De nieuwe update klinkt veelbelovend!

Nokia N97 2.0 software update
The fellas that own a Nokia N97 aren't quite as lucky as the guys who joined the Samsung camp, as they will need to wait for another month until their update is released. However it seems that Nokia are about to throw some really nice stuff in their direction so it's probably worth it.

The most notable change brought by the new firmware will be the system-wide kinetic scrolling. The QWERTY keyboard typing experience will also be improved as it now displays the alternative character when a key is pressed-and-held. Next, the Music player will be receiving a facelift and will display more album art and information.

The changelog of the N97 2.0 firmware is completed by new widgets by CNN, MySpace, ESPN, Elle etc., support for VoIP and a new version of Ovi maps. And if you thought that all those new features will get your memory full, you are wrong. Due to the new memory allocation the amount of free space in the handset's memory will even increase.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefklep
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-09 16:26

stefklep

((Stefklepje))

Heeft iemand misschien al een goede widget gevonden om rss feeds op je hoofd scherm te zetten ? Ik heb namelijk nu dat hij gewoon geen 1 rrs feed kan laden, ik zag dat er meer mensen last van hadden maar was erg benieuwd of iemand misschien een trucje voor heeft gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stefklep schreef op woensdag 09 september 2009 @ 11:06:
Heeft iemand misschien al een goede widget gevonden om rss feeds op je hoofd scherm te zetten ? Ik heb namelijk nu dat hij gewoon geen 1 rrs feed kan laden, ik zag dat er meer mensen last van hadden maar was erg benieuwd of iemand misschien een trucje voor heeft gevonden.
rss feeds kun je gewoon toevoegen aan he home-screen. Heb er 3 opstaan en deze werken perfekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WolterRF
even een vervolg op mijn post een aantal pagina's terug (vergrendelknopje afgebroken).

Ik ben naar de NSP in drachten (Belcompany) geweest, daar hebben ze kosteloos het vergrendelknopje vervangen, ze hebben er een nieuwe lenscover opgezet, en de firmware is geupgrade (was een Vodafone toestel). Ik ben op een terrasje gaan zitten en na een half uur was hij weer klaar, prima service van nokia!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sonsan
  • Nu online
WolterRF schreef op woensdag 09 september 2009 @ 13:03:
even een vervolg op mijn post een aantal pagina's terug (vergrendelknopje afgebroken).

Ik ben naar de NSP in drachten (Belcompany) geweest, daar hebben ze kosteloos het vergrendelknopje vervangen, ze hebben er een nieuwe lenscover opgezet, en de firmware is geupgrade (was een Vodafone toestel). Ik ben op een terrasje gaan zitten en na een half uur was hij weer klaar, prima service van nokia!
Inderdaad een goede service! Ik vraag me ook af hoelang dat vergrendelknopje nog meegaat. Dat ding is wel erg zwak uitgevoerd naar mijn mening. Voor iets dat je zo vaak per dag gebruikt had ik wel een wat degelijkere uitvoering verwacht.
Hebben ze een nieuw type lenscover vervangen of gewoon dezelfde als die er al op zat, maar dan zonder krassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XstarzZ
sonsan schreef op woensdag 09 september 2009 @ 13:30:
[...]

Inderdaad een goede service! Ik vraag me ook af hoelang dat vergrendelknopje nog meegaat. Dat ding is wel erg zwak uitgevoerd naar mijn mening. Voor iets dat je zo vaak per dag gebruikt had ik wel een wat degelijkere uitvoering verwacht.
Hebben ze een nieuw type lenscover vervangen of gewoon dezelfde als die er al op zat, maar dan zonder krassen?
nieuw type is nog niet uit, dus zal gewoon terug de zelfde zijn.
nokia heeft tot nu toe nog niets nieuw gedaan imv krassen op de lens gewoon vervangen doen ze.
maarja is dan maar verloop van tijd voor er terug krassen opstaan.

edit: idd mooie service van nokia dan wel, dit kan niet van elk bedrijf gezegt worden.

[ Voor 6% gewijzigd door XstarzZ op 09-09-2009 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sonsan schreef op woensdag 09 september 2009 @ 13:30:
[...]

het is overigens de eerste keer dat ik lees over een defekt vergrendelknopje dus zo vaak komt dat niet voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 14:55

MrN

Heb iets heel erg vreemds, mijn alarm doet het niet meer goed.

gaat de hele tijd 5 minuten later af als de ingestelde tijd.

dus 6:30 instellen is 6:35 afgaan.

Iemand bekent met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon

racoon

mooowwww

nee is nog geen oplossing voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN

MrN

hoe bedoel je ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon

racoon

mooowwww

Dat het alarm dat later afloopt niet op te lossen is, maar ik heb het net getest alarm op 16:50 gezet en netjes op 16:50 loopt hij af, geen minuut te laat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN

MrN

ja bij mij loopt hij dus fout, en dit deed hij eerder niet..

is sinds kort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalua
  • Laatst online: 17:08
WolterRF schreef op woensdag 09 september 2009 @ 13:03:

De NSP in Drachten is een Phonehouse }:| !!

Ik werk daar namelijk... Ik heb jou toestel ook gerepareerd :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Baggerzoooitje zeg, nog steeds geen update voor mijn toestel.
Ik durf het niet aan om de productkey om te zetten, call me chicken maar ik neem het risico niet voor de V12.
De V20 is apart verhaal :D

Heeft onderhand iedereen hier al de nieuwe V12 op zijn toestel draaiende en wat zijn de voordelen / verbeteringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WolterRF
kalua85 schreef op woensdag 09 september 2009 @ 17:11:
[...]

De NSP in Drachten is een Phonehouse }:| !!

Ik werk daar namelijk... Ik heb jou toestel ook gerepareerd :Y
haha excuses! :P

't zijn 2 winkels waar ik tot voor nu nog nooit was geweest omdat ik altijd bij de Vodafone winkel kwam aangezien vodafone mijn provider is.

nog bedankt voor de klasse reparatie :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droathoah
  • Laatst online: 12-03-2019
Verwijderd schreef op woensdag 09 september 2009 @ 17:34:
Baggerzoooitje zeg, nog steeds geen update voor mijn toestel.
Ik durf het niet aan om de productkey om te zetten, call me chicken maar ik neem het risico niet voor de V12.
De V20 is apart verhaal :D

Heeft onderhand iedereen hier al de nieuwe V12 op zijn toestel draaiende en wat zijn de voordelen / verbeteringen?
Is de Alarmbug opgelost met V12? Anders wel met 2.0 wat wel een hele lekkere review is :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CharlieFox
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23-04 05:56
Beste mensen,

Top, dit topic over de N97! Al heel veel aan gehad. Mijn vrouw en ik hebben sinds enkele dagen ook ieder 'n N97. We hebben wat vragen:

1) Firmware:
Vandaag de firmware vernieuwd. Bij mijn vrouw krijg ik V12.0.024 erop maar op de mijne slechts V11.0.021. Wat zoeken op de Nokia site leverde op dat eea had te maken met verschillende productcodes, respectievelijk 0570817 voor mijn vrouw en voor de mijne 0585162. De 2 toestellen zijn tegelijkertijd geleverd via dezelfde tussenpersoon. Doosjes en inhoud zijn gelijk maar het viel me wel op dat de toestellen elk een andere lader hadden. De ene heeft een AC-6E (is met mini usb connector) en de andere heeft een AC-3E (is met N95 ronde connector + verloopstekkertje). Zou eea kunnen betekenen dat mijn toestel wat ouder is?

2) Irritant knipperend envelopje op mijn toestel:
Ik krijg 't niet weg! Alle berichten verwijderd. SIM kaart geleegd (omdat als ik op 't envelopje klik de melding krijg dat m'n SIM kaart vol is). Accu eruit gehaald en weer erin. Het knipperend envelopje blijft. Iemand enig idee?

3) Indeling van de shortcuts op het bureaublad:
Op mijn N95 kon ik zelf mijn meestgebruikte shortcuts bepalen op het bureaublad. Al het uitpluiswerk ten spijt, zelfs of lees: juist in bed ;) ben ik er nog niet achter gekomen hoe ik de meestgebruikte shortcuts op het bureaublad krijg. Heb de meestgebruikte wel in de hoofdmap kunnen krijgen, is nog slechts 1 klik verwijderd (mbv de chromen menuknop) van het bureaublad, maar nog een niveau hoger lukt me (nog) niet. Iemand enig idee hoe dit te doen?

4) Onscreen toetsenbord:
Ik dacht dat er ook een onscreen QWERTY toetsenbord op zat maar heb tot nu toe alleen nog maar een nummeriek bord kunnen vinden. Iemand enig idee of dat er wel op zit? Indien niet, ook geen ramp, want ik merk dat ik toch vrnl op het fysieke toetsenbord werk.

Alvast hartelijk dank voor de reacties.

Charliefox

Alvast hartelijk dank voor de replies!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiemen19
  • Laatst online: 07:37
Iemand een fatsoenlijke applicatie om de beurs een beetje bij te houden? Die bloomberg rommel is crap. Ik heb google afgezocht maar kon weinig vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CharlieFox schreef op woensdag 09 september 2009 @ 22:06:
Beste mensen,

Top, dit topic over de N97! Al heel veel aan gehad. Mijn vrouw en ik hebben sinds enkele dagen ook ieder 'n N97. We hebben wat vragen:

1) Firmware:
Vandaag de firmware vernieuwd. Bij mijn vrouw krijg ik V12.0.024 erop maar op de mijne slechts V11.0.021. Wat zoeken op de Nokia site leverde op dat eea had te maken met verschillende productcodes, respectievelijk 0570817 voor mijn vrouw en voor de mijne 0585162. De 2 toestellen zijn tegelijkertijd geleverd via dezelfde tussenpersoon. Doosjes en inhoud zijn gelijk maar het viel me wel op dat de toestellen elk een andere lader hadden. De ene heeft een AC-6E (is met mini usb connector) en de andere heeft een AC-3E (is met N95 ronde connector + verloopstekkertje). Zou eea kunnen betekenen dat mijn toestel wat ouder is?
Je vrouw heeft de juiste lader gekregen en jij bent lichtelijk genaaid. Niets te maken met of het toestel ouder zou zijn of niet...
3) Indeling van de shortcuts op het bureaublad:
Op mijn N95 kon ik zelf mijn meestgebruikte shortcuts bepalen op het bureaublad. Al het uitpluiswerk ten spijt, zelfs of lees: juist in bed ;) ben ik er nog niet achter gekomen hoe ik de meestgebruikte shortcuts op het bureaublad krijg. Heb de meestgebruikte wel in de hoofdmap kunnen krijgen, is nog slechts 1 klik verwijderd (mbv de chromen menuknop) van het bureaublad, maar nog een niveau hoger lukt me (nog) niet. Iemand enig idee hoe dit te doen?
homescreen: opties -> inhoud toevoegen - > snelkoppelingen. En die kan je vervolgens naar hartelust bewerken. Je kunt 2 snelkoppelingen widgets aktief hebben.

[/quote]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
CharlieFox schreef op woensdag 09 september 2009 @ 22:06:
Beste mensen,

1) Firmware:

[...]
Jouw code is een UK versie, dat vermoedde had ik al toen ik zag dat je een "N95" lader met verloopje hebt. Dat heeft overigens niks met ouder zijn te maken, de ene versie heeft de nieuwe firmware sneller dan de andere.

• CharlieFox
Mijn topic http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/32551514

Dank zover voor de reacties. Wist niet dat 3 zo eenvoudig was!

Punt 2 heb ik inmiddels zelf gevonden. Mijn SIM kaart was idd vol maar niet met contacts (die had ik geleegd) maar met sms berichten! Nadat ik die verwijderd had was het knipperende envelopje weg.

Vraag:
Weet iemand hoe je de standaard tekst wijzigt "Verzonden vanaf mijn mobiele apparaat"? Die tekst krijgt de ontvanger te zien in 'n mailtje verzonden vanaf mijn N97. Ik vind 't zelf 'n vrij knullige txt en wil 'm graag aanpassen naar wat anders ...

• fsve
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 03-09 16:19
CharlieFox schreef op donderdag 10 september 2009 @ 09:00:
Vraag:
Weet iemand hoe je de standaard tekst wijzigt "Verzonden vanaf mijn mobiele apparaat"? Die tekst krijgt de ontvanger te zien in 'n mailtje verzonden vanaf mijn N97. Ik vind 't zelf 'n vrij knullige txt en wil 'm graag aanpassen naar wat anders ...
Kijk eens of hier iets staat:

Berichten (dus bij email, sms, nieuw bericht e.d.) - opties - instellingen - email - mailboxen - $mailboxnaam - gebruikersinstellingen - Handtekening opnemen -Nee.

Ik heb het direct uit gezet toen ik m'n telefioon kreeg, maar ik dacht dat het daar stond. Succes en als het er niet staat, laat het even weten... dan zoeken we nog even verder ;)

Be reasonable.... do it my way

• CharlieFox
Nou, nou ... dat is behoorlijk "diep" in het menu. Helaas de txt (nog) niet gevonden. In het betreffende venster staat [Nee] onder "Handtekening opnemen". Staat dus uit maar een handtekening wordt dus op de een of andere manier toch verzonden. Ik zoek ook nog ff verder. Kijken wie het eerst is? ;)

Pagina: 1 ... 30 ... 37 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Toon eigen initiatief als je een vraag plaatst.