Beste mensen,
Top, dit topic over de N97! Al heel veel aan gehad. Mijn vrouw en ik hebben sinds enkele dagen ook ieder 'n N97. We hebben wat vragen:
1) Firmware:
Vandaag de firmware vernieuwd. Bij mijn vrouw krijg ik V12.0.024 erop maar op de mijne slechts V11.0.021. Wat zoeken op de Nokia site leverde op dat eea had te maken met verschillende productcodes, respectievelijk 0570817 voor mijn vrouw en voor de mijne 0585162. De 2 toestellen zijn tegelijkertijd geleverd via dezelfde tussenpersoon. Doosjes en inhoud zijn gelijk maar het viel me wel op dat de toestellen elk een andere lader hadden. De ene heeft een AC-6E (is met mini usb connector) en de andere heeft een AC-3E (is met N95 ronde connector + verloopstekkertje). Zou eea kunnen betekenen dat mijn toestel wat ouder is?
2) Irritant knipperend envelopje op mijn toestel:
Ik krijg 't niet weg! Alle berichten verwijderd. SIM kaart geleegd (omdat als ik op 't envelopje klik de melding krijg dat m'n SIM kaart vol is). Accu eruit gehaald en weer erin. Het knipperend envelopje blijft. Iemand enig idee?
3) Indeling van de shortcuts op het bureaublad:
Op mijn N95 kon ik zelf mijn meestgebruikte shortcuts bepalen op het bureaublad. Al het uitpluiswerk ten spijt, zelfs of lees: juist in bed

ben ik er nog niet achter gekomen hoe ik de meestgebruikte shortcuts op het bureaublad krijg. Heb de meestgebruikte wel in de hoofdmap kunnen krijgen, is nog slechts 1 klik verwijderd (mbv de chromen menuknop) van het bureaublad, maar nog een niveau hoger lukt me (nog) niet. Iemand enig idee hoe dit te doen?
4) Onscreen toetsenbord:
Ik dacht dat er ook een onscreen QWERTY toetsenbord op zat maar heb tot nu toe alleen nog maar een nummeriek bord kunnen vinden. Iemand enig idee of dat er wel op zit? Indien niet, ook geen ramp, want ik merk dat ik toch vrnl op het fysieke toetsenbord werk.
Alvast hartelijk dank voor de reacties.
Charliefox