Nokia N97 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 27 ... 37 Laatste
Acties:
  • 389.486 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvanhees
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 23-03 15:51
YaNightmare schreef op zondag 30 augustus 2009 @ 01:59:
[...]

Heb ik nu net gedaan, stom dat ik daar niet zelf op gekomen ben....

Nokia Maps geeft dezelfde melding, maar ik denk dat dat een standaard melding is.

Voor nu is hij nog niet vastgelopen (2 min geleden de update gedaan).

Ik ga het nog even aankijken en veel klikken en klooien, dan zien we het vanzelf...

Thnx iig !!
kan iedereen al update dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaNightmare
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-09 15:12
Volgens mij niet, ik heb de product key veranderd naar Euro 1, vandaar dat voor mij de update reeds beschikbaar is.

Sidenote: werkt nog steeds ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvanhees
YaNightmare schreef op zondag 30 augustus 2009 @ 02:53:
[...]

Volgens mij niet, ik heb de product key veranderd naar Euro 1, vandaar dat voor mij de update reeds beschikbaar is.

Sidenote: werkt nog steeds ;-)
wat bedoel je met sidenote?
oke ik heb productcode 0587245

en probeer die te weizige met nss naar 0579050
als ik dat doe krijg ik een wit scherm met nokia over dwars en V 11 er op en iets van test mode wat doe ik verkeerd?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-10-2024

GKW

tajvdz schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 22:40:
[quote]Golf2vr6 schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 06:26:
[...]

Nokia is iets eerder begonnen met het ontwikkelen en produceren van het toestel.

[...]

ja maar wat is nu de nieuwe standaard die gebruikt gaat worden?
dat van de N97 of de bekende minu USB?
De nieuwe standaard is micro USB. Dit zit op de N97

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YaNightmare schreef op zondag 30 augustus 2009 @ 01:59:
[...]

Heb ik nu net gedaan, stom dat ik daar niet zelf op gekomen ben....

Nokia Maps geeft dezelfde melding, maar ik denk dat dat een standaard melding is.

Voor nu is hij nog niet vastgelopen (2 min geleden de update gedaan).

Ik ga het nog even aankijken en veel klikken en klooien, dan zien we het vanzelf...

Thnx iig !!
Graag gedaan,daarom zijn we hier hè

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik de schermprotectie van MCA, bij o.a. Belcompany verkrijgbaar.Ben er bijzonder tevreden over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

basvanhees schreef op zondag 30 augustus 2009 @ 03:04:
[...]

als ik dat doe krijg ik een wit scherm met nokia over dwars en V 11 er op en iets van test mode wat doe ik verkeerd?.
Jij hebt een zwarte ms?ik heb 244 vanachter en ook nog geen update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:27
Hier in het topic staat een link naar een site van nokia waar je aan de hand van productcode kan controleren of er een update is.

Zoniet dan heb je 2 keuzes:
1) wachten...... (en dan aub niet elke pagina een post met 'firmware is nog niet beschikbaar'.Post maar als hij wel beschikbaar is, dat heeft meerwaarde).
2) je productcode wijzigen (zelf of via nsp).

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timgeelen
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-08 14:36
Verwijderd schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 08:52:
[...]

Hallo,

Ik krijg mijn telefoon niet verbonden met NSU.
De andere programma's vinden de telefoon wel gewoon.
Ik heb NSU al een keer opnieuw geinstalleerd, maar dit werkt ook niet?

Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen??
Iemand die me hiermee kan helpen???

[ Voor 47% gewijzigd door timgeelen op 30-08-2009 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaNightmare
basvanhees schreef op zondag 30 augustus 2009 @ 03:04:
[...]

Met sidenote bedoelde ik mijn vorige probleem qua vastlopers, dat is nog niet voorgekomen na de reinstall van de firmware.

Ik kreeg hetzelfde scherm al wat jij krijgt wanneer ik update dit is normaal, ik neem aan dat het gebeurt tijdens de installatie van de firmware, niet tijdens het wisselen van de product code ?

ruwe stappen moeten zijn:
- Prod key wisselen naar xxxxx
- NSU draaien (tel disconnect eerst een paar keer, dan installeerd hij een andere driver, word je scherm wit, dan als hij bijna klaar is word je scherm wit en overdwars staat iets van test mode en nokia.
- Wachten, zodra NSU klaar is op ok klikken en wachten tot de telefoon klaar is, Ik disconnect hem hier altijd omdat hij anders blijft opladen ipv opstarten.
- Dan is het booten en klaar. (mits hij opnieuw blijft opstarten, dan moet je de vulcan death grip doen (hard reset)).
timgeelen schreef op zondag 30 augustus 2009 @ 11:42:
[...]

Iemand die me hiermee kan helpen???
Ik zou alles er even afhalen, PC suite, PC connectivity drivers en de Nokia software updater (3 losse programma's dus).
Je kan evt van nokia.nl de PC suite remover halen, die haalt alles goed weg.
Dan even opnieuw installeren, eerst de laatste PC suite en dan de NSU (pc connectivity drivers gaan vanzelf met PC suite mee).
Verwijderd schreef op zondag 30 augustus 2009 @ 10:03:
[...]

Graag gedaan,daarom zijn we hier hè
:) Hehe, thnx, ik zat er even doorheen, hopelijk blijft hij het nu goed doen, anders ga ik wel langs een NSP.

[ Voor 23% gewijzigd door YaNightmare op 30-08-2009 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvanhees
YaNightmare schreef op zondag 30 augustus 2009 @ 12:01:
[...]

Met sidenote bedoelde ik mijn vorige probleem qua vastlopers, dat is nog niet voorgekomen na de reinstall van de firmware.

Ik kreeg hetzelfde scherm al wat jij krijgt wanneer ik update dit is normaal, ik neem aan dat het gebeurt tijdens de installatie van de firmware, niet tijdens het wisselen van de product code ?

ruwe stappen moeten zijn:
- Prod key wisselen naar xxxxx
- NSU draaien (tel disconnect eerst een paar keer, dan installeerd hij een andere driver, word je scherm wit, dan als hij bijna klaar is word je scherm wit en overdwars staat iets van test mode en nokia.
- Wachten, zodra NSU klaar is op ok klikken en wachten tot de telefoon klaar is, Ik disconnect hem hier altijd omdat hij anders blijft opladen ipv opstarten.
- Dan is het booten en klaar. (mits hij opnieuw blijft opstarten, dan moet je de vulcan death grip doen (hard reset)).

[...]

Ik zou alles er even afhalen, PC suite, PC connectivity drivers en de Nokia software updater (3 losse programma's dus).
Je kan evt van nokia.nl de PC suite remover halen, die haalt alles goed weg.
Dan even opnieuw installeren, eerst de laatste PC suite en dan de NSU (pc connectivity drivers gaan vanzelf met PC suite mee).

[...]

:) Hehe, thnx, ik zat er even doorheen, hopelijk blijft hij het nu goed doen, anders ga ik wel langs een NSP.
ja ik kreeg het na wisselen van productcode ook is me niet echt duidelijk welke ik dan moet gebruiken om wel te kunnen update ik heb zelf productcode 0587245

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mfpower
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:28

Mfpower

In dubio

basvanhees schreef op zondag 30 augustus 2009 @ 12:29:
[...]

ja ik kreeg het na wisselen van productcode ook is me niet echt duidelijk welke ik dan moet gebruiken om wel te kunnen update ik heb zelf productcode 0587245
Wat ik een heel handige tool vind is navifirm (google zelf maar). Hierin vind je een overzicht van alle uitgebrachte nokia firmwares voor alle telefoons,alle hardware versies en product codes. Je kunt de firmwares ook meteen downloaden en daarmee ook een andere tool gebruiken dan NSU om te flashen (op eigen risico natuurlijk). In elk geval kun je hiermee zien voor welke product codes welke firmware gereleased zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

basvanhees schreef op zondag 30 augustus 2009 @ 12:29:
[...]

0570817: RM-505_EMEA_EURO_QW1 Black
0576350: RM-505_EMEA_EURO_QW1 White

Met bovenstaande kodes zit je goed en kun je direct updaten via pc suite zodra er nieuwe firmware beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaNightmare
Mijn probleem met het MassaGeheugen is iig nog niet opgelost helaas :-( reinstall mocht niet baten, ik heb het probleem nog steeds.

Ik kan het reproduceren door mijn berichten en mail op de E: schijf op te gaan slaan, wanneer ik hem wissel van de C naar de E hangt de telefoon ongeveer een minuut tot 2 minuten en vervolgens krijg ik de melding "Schijffout - blablalblablab"

Als ik dan op opnieuw proberen druk gaat het wel goed maar kopieerd hij mijn emails en smsjes niet over, wissel ik hem dan weer terug naar C en doe ik het opnieuw gaat het weer fout.

Ik denk dat ik maandag maar de vodafone moet bellen om te vragen of ze hem komen omruilen (zag achterop de leverbon staan dat je ze dan moet bellen en hun beslissen dan of het ok is, zo ja dan komen ze hem omruilen. Heeft iemand hier al ervaring mee ? gezien ik mijn productcode heb veranderd, denken jullie dat ik hier problemen mee krijg ?

PS, mocht iemand nog een idee hebben hoor ik het graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
  • Laatst online: 20-09-2023
YaNightmare schreef op zondag 30 augustus 2009 @ 13:06:
Mijn probleem met het MassaGeheugen is iig nog niet opgelost helaas :-( reinstall mocht niet baten, ik heb het probleem nog steeds.

Ik kan het reproduceren door mijn berichten en mail op de E: schijf op te gaan slaan, wanneer ik hem wissel van de C naar de E hangt de telefoon ongeveer een minuut tot 2 minuten en vervolgens krijg ik de melding "Schijffout - blablalblablab"

Als ik dan op opnieuw proberen druk gaat het wel goed maar kopieerd hij mijn emails en smsjes niet over, wissel ik hem dan weer terug naar C en doe ik het opnieuw gaat het weer fout.

Ik denk dat ik maandag maar de vodafone moet bellen om te vragen of ze hem komen omruilen (zag achterop de leverbon staan dat je ze dan moet bellen en hun beslissen dan of het ok is, zo ja dan komen ze hem omruilen. Heeft iemand hier al ervaring mee ? gezien ik mijn productcode heb veranderd, denken jullie dat ik hier problemen mee krijg ?

PS, mocht iemand nog een idee hebben hoor ik het graag :)
Dat is gewoon inderdaad een schijffout, dus waarschijnlijk een kadukke schijf... Omruilen die handel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn hier al mensen die het stukje camerabehuizing hebben laten vervangen bij een NSP?

Dit ivm krassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb gisteren de nokia n97 gekocht nou blijkt het de uk-n97 versie te zijn. weet iemand of ik het ook kan omzetten naar de benelux versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 30 augustus 2009 @ 16:48:
ik heb gisteren de nokia n97 gekocht nou blijkt het de uk-n97 versie te zijn. weet iemand of ik het ook kan omzetten naar de benelux versie?
Ja, zoek in dit topic. Is nog geen dag geleden voor de zoveelste keer besproken. Zoeken op produktcode/productcode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op de tv-spot van de nokia n97 zie ik de hyves widget staan,

weet iemand deze hyveswidget te vinden, en eventueel de msn widget..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb net me productiecode verandert en geupdat maar er is iets niet goed gegaan als ik hem aan doe knippert hij wit wie kan me helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kever678
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10-09 20:37
Zoeken in dit topic. Harde reset tijdens opstarten van de telefoon.. zeker 30x voorbij gekomen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladykiller007
  • Laatst online: 10-09 21:38
Hallo

Een vraagje...met welke programma kan je zien hoeveel geheugen je tel verbruikt terwijl je apps hebt open staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• etienne100
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07-09 20:27
Ik heb nog steeds wat "eenvoudige gebruikers probleempjes" waar ik tegenaan loop.
Soms als ik een nieuw bericht wil maken moet ik echt tig keer drukken op "aan" vvordat hij de lijst laat zien. En dan kan ik soms ook niet zoeken in de telefoonlijst (hij lijkt dan niet te reageren op aanraken)
Verder vaak type fouten terwijl ik voor mijn idee toch echt wel op de juiste toets druk (toestel vindt kennelijk van niet en neemt de toets ernaast) En heel snel twee keer dezelfde toets indrukken werkt ook niet altijd goed.
Lijkt alles bij elkaar wel of het scherm wat aan de trage kant is.

Verder kan ik ook de functie "vorige" niet vinden als je bij een woord net een woord te ver hebt gedrukt. Moet ik steeds de laatste letter weghalen en weer opnieuw het woord afmaken.

Wat ik ook wel vervelend vindt is dat als ik iemand vanuit het telefoonboek gebeld hebt hij het telefoonboek als toepassing open laat staan (en logboek vaak ook)

Misschien nog wat software problemen die nog verholpen worden maar qua sms-en valt i me dus wat tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
etienne100 schreef op zondag 30 augustus 2009 @ 21:00:
Ik heb nog steeds wat "eenvoudige gebruikers probleempjes" waar ik tegenaan loop.
Soms als ik een nieuw bericht wil maken moet ik echt tig keer drukken op "aan" vvordat hij de lijst laat zien. En dan kan ik soms ook niet zoeken in de telefoonlijst (hij lijkt dan niet te reageren op aanraken)
[...]
Tip: begin een SMS in je adresboek. Kies je contact en gebruik de functie bericht maken (het envelopje). even wennen, maar gaat veel sneller :)

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
PinokkioTV schreef op zondag 30 augustus 2009 @ 21:13:
[...]

Tip: begin een SMS in je adresboek. Kies je contact en gebruik de functie bericht maken (het envelopje). even wennen, maar gaat veel sneller :)
Tip2: in het invoervak achter "aan" kan je ook gewoon in alfabetische modus het begin van de naam typen.
Wanneer je bijvoorbeeld "tam" invult en je drukt op verzenden dan laat je telefoon alle contactpersonen zien die "tam" in hun naam hebben. wanneer het maar één contactpersoon is dan wordt de sms gelijk verzonden.

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaydecop
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 04-09 13:42
kaydecop schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 23:07:
Als je met het touchgedeelte een bericht typt, is de T9 functie er. Maar weet iemand hoe je bij het wisselen van een symbool, door middel van het hekje, een symbooltje terug kan in het rijtje? Dit omdat ik nog wel eens te snel doortik... (en dat er een qwerty toetsenbord aanwezig is weet ik wel, maar ik wil ook gewoon zo kunnen typen, hehehe)
Iemand? Heb het namelijk nog steeds niet gevonden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tajvdz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 31-03 00:43
GKW schreef op zondag 30 augustus 2009 @ 07:37:
[...]

De nieuwe standaard is micro USB. Dit zit op de N97
nou dan is het echt raar dat er wat nieuws is ontwikkeld terwijl er dan net zo goed mini usb gebruikt had kunnen worden wat al op veel apparaten voorkomt.

verder snap ik niet dat iedereen zijn productcode loopt te veranderen om maar te kunnen updaten.
denk je dan echt dat van zo´n minimale update je telefoon zoveel beter wordt?

wacht ff een maand en update naar wat er dan is... schiet echt niet op op deze manier.
mijn n97 werkt in alles beter dan mijn vorige telefoon, n80 (naar mijn mening de slechtste Nokia telefoon aller tijden) dus de rest komt vanzelf wel. (gps bijvoorbeeld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kreeg net een mailtje van de maker van de coming next widget. (vervanger van de nokia kalender widget) Heb hem net nogmaals geinstalleerd en draait prima. Ik heb niet het idee dat deze de telefoon nog vertraagd.
Hi there!
It's been updated a few times already! Most (if not all) bugs have been fixed, and more updates are coming too.
Direct Download: http://boardmod.org/stuff/comingNext_v1.15.zip
Look for future updates at www.symbian-freak.com forums: http://www.symbian-freak....0&postorder=asc&start=165

Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tajvdz schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 00:13:
[...]

verder snap ik niet dat iedereen zijn productcode loopt te veranderen om maar te kunnen updaten.
denk je dan echt dat van zo´n minimale update je telefoon zoveel beter wordt?
Ja... Heb het zelf ervaren. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smack talk hebben wij die ook voor de n97?? Ik vond dat een van de leukste apps op de iphone maar kan het gewoon niet terugvinden voor de n97....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zie toch dat veel mensen problemen hebben sinds ze slim hebben willen doen door de productkey te wijzigen om zo naar firmwire 12 te updaten.

Ik wacht wel braaf tot ie uit is op mijn foon :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Veel mensen? Problemen?

Volgens mij was zijn toestel al defect en had hij de hoop dat het aan de firmware lag. Als je met een vodafone branded toestel langs nsp gaat veranderen ze daar ook gewoon je productcode en updaten ze de firmware.

Ik verwacht dan ook dat ze niet echt moeilijk gaan doen. Als het via vodafone niet lukt dan waarschijnlijk wel via nsp.

)dacht dat hij vodafone branded had)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-09 22:29

robertwebbe

Robert Webbe

Ik zie dat bij bijna alle Nokia's problemen ontstaan na updates via de Firmware-Update-Over-The-Air methode. Het zijn alllerlei verschillende zaken zoals databases die corrupt raken, icoonen die er ineens anders uit zien en dergelijke. Ik adviseer eigenlijk om de FOTA methode alleen toe te passen bij nieuwe (maagdelijk schone) toestellen, bijvoorbeeld na aankoop in de winkel. Zodra er gebruikersinformatie op staat adviseer ik het via de Nokia Software Updater te doen, daar zie ik veel minder problemen mee.

Als je dan nog problemen houdt, dan is een harde reset vaak de methode om het op te lossen. Het restoren van een backup kan ook nog problemen mee terug brengen, in dat geval zou je weer moeten resetten en dan stuk voor stuk de item van de backup restoren, testen en zien welk onderdeel er voor zorgt dat het probleem veroorzaakt. Gelukkig is dat meestal niet in het telefoonboek maar wel in de agenda of berichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liffey
  • Laatst online: 30-11-2021
Ik heb problemen met google maps. versie 3.02 geinstalleerd en bij het opstarten krijg ik de foutmelding dat er geen netwerkverbinding te maken valt. Ik kan nergens in het programma de juiste verbinding selecteren.
Ik heb firmware versie 12.
Overige applicaties gebruiken de t-mobile internetverbinding zonder problemen (nokia maps, web, mail,) Iemand een idee of betere ervatingen met google maps applicatie?

edit: standaard internet verbinding werkt bij mij niet. Nu wap als standaard neergezet en die doet het prima. Gaat toch allemaal via t-mobile internet, dus dat zal wel neit uitmaken.
Maps en lattitude doen het nu goed. >:)

[ Voor 21% gewijzigd door liffey op 31-08-2009 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polo306
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11-09 13:04
Als je ota fw 12 installeert en daarna een wit nokia scherm krijgt en niets meer reageert en de enige optie de batterij loshalen werkt is dan de fw 12 wel gelukt?
Hij staat wel in mn info scherm.
Kan je als de ota niet helemaal gelukt is nog wel via de kabel updaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Force
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-09 15:21
robertwebbe schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 09:34:
Ik zie dat bij bijna alle Nokia's problemen ontstaan na updates via de Firmware-Update-Over-The-Air methode. Het zijn alllerlei verschillende zaken zoals databases die corrupt raken, icoonen die er ineens anders uit zien en dergelijke. Ik adviseer eigenlijk om de FOTA methode alleen toe te passen bij nieuwe (maagdelijk schone) toestellen, bijvoorbeeld na aankoop in de winkel. Zodra er gebruikersinformatie op staat adviseer ik het via de Nokia Software Updater te doen, daar zie ik veel minder problemen mee.
Wat is het voordeel van FOTA dan ten opzichte van NSU?
Ik heb zoiets, beter gewoon updaten via usb kabel (en dus NSU). Draadloos altijd meer kans dat het foutgaat lijkt mij.

Ik krijg morgen of overmorgne mijn N97 van gsmweb. Zal mij benieuwen welke productcode hij heeft.
Denk dat ik meteen update met NSU, ook al is het dus een maagdelijke telefoon.
Meer vertrouwen in het kabeltje dan draadloos.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe

robertwebbe

Robert Webbe

Het geheugen is opgedeeld in meerdere gebieden, de firmware staat in een ander gedeelte dan de usercontent en -settings.

Bij FOTA worden alleen gewijzigde systeembestanden overschreven door nieuwe versies.
Bij NSU worden alle systeembestanden gewist en opnieuw beschreven.
Bij een NSP wordt het hele geheugen geformateerd en alles wordt opnieuw beschreven.

Bij de eerste twee blijven de gebruikersinstellingen en content bewaard (=User Data Preservation = UDP) omdat dit stukje geheugen ongemoeid blijft. Bij de laatste wordt ook die gewist.
polo306 schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 09:59:
[...]
Kan je als de ota niet helemaal gelukt is nog wel via de kabel updaten?
In de meeste gevallen wel, het ligt aan de productcode. Nokia kan per productcode instellen of dat je een herinstallatie mag doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verder vaak type fouten terwijl ik voor mijn idee toch echt wel op de juiste toets druk (toestel vindt kennelijk van niet en neemt de toets ernaast) En heel snel twee keer dezelfde toets indrukken werkt ook niet altijd goed.

Verder kan ik ook de functie "vorige" niet vinden als je bij een woord net een woord te ver hebt gedrukt. Moet ik steeds de laatste letter weghalen en weer opnieuw het woord afmaken.

Wat ik ook wel vervelend vindt is dat als ik iemand vanuit het telefoonboek gebeld hebt hij het telefoonboek als toepassing open laat staan (en logboek vaak ook)

Misschien nog wat software problemen die nog verholpen worden maar qua sms-en valt i me dus wat tegen.
Je weet dat er een toetsenbord op zit? Die kan best handig zijn!

Maar die problemen verdwijnen wel met updates. Ik lees wereldwijd hetzelfde, ook op de forums van Nokia, dus Nokia zal dit wel oppikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos

Al een keer een schermkalibratie geprobeerd?
Instellingen => Telefoon => Aanraakinvoer => Kalibratie aanraakscherm (stom dat ze dat soort dingen vertalen... Is gewoon een touchscreen, geen aanraakscherm :S)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 08:48:
ik zie toch dat veel mensen problemen hebben sinds ze slim hebben willen doen door de productkey te wijzigen om zo naar firmwire 12 te updaten.

Ik wacht wel braaf tot ie uit is op mijn foon :D
welke problemen bedoel je ? Ik heb er geen hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robertwebbe schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 09:34:

Als je dan nog problemen houdt, dan is een harde reset vaak de methode om het op te lossen. Het restoren van een backup kan ook nog problemen mee terug brengen, in dat geval zou je weer moeten resetten en dan stuk voor stuk de item van de backup restoren, testen en zien welk onderdeel er voor zorgt dat het probleem veroorzaakt. Gelukkig is dat meestal niet in het telefoonboek maar wel in de agenda of berichten.
Hoi Robert kun ji mij vertellen waarom ik bestanden niet terug kan vinden in mijn installatie folder ? Sinds de laatste firnware kan ik themas die ik wil verwijderen niet meer terug vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Heb ja al geprobeerd ze nog eens/opnieuw te instaleren en dan verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denan
  • Laatst online: 12-09 17:24
Na ongeveer 2 weken de n97 in mijn bezit te hebben ben ik redelijk tevreden met het toestel. Ik blijf echter wel zitten met twee "minor" issues:

- Om de een of andere reden laat de n97 geen thumbnails zien van de foto's in het 32gb mem. Ook de 'browse foto" functionaliteit laat 9 van de 10 keer geen foto's zien maar het bekende witte vlakje met de bergjes erop. Tot op heden heb ik hiervoor nog geen oplossing gevonden.

- Via pc suite enterprise kan ik niet syncen met de n97. Via "help->update pc suite on phone" krijg ik de melding dat de laatste versie al op de n97 staat. Probeer ik dan een sync via pc suite dan krijg ik de melding dat de aangesloten telefoon niet supported is. Ovi installeren is geen optie aangezien bedrijfspolicy is dat alleen pc suite enterprise op de laptops geïnstalleerd mag worden.

Na lang zoeken op de supportsites heb ik ook geen oplossingen gevonden voor het tweede probleem.. vandaar deze vraag op tweakers. Heeft er iemand een workaround? (een zoekopdrachtje in dit topic bood ook al geen soelaas) (ovi contacts zijn al verwijderd btw.. de pc suite enterprise versie is geupdate naar de laatste versie: 6.86.13.0)

[ Voor 5% gewijzigd door denan op 31-08-2009 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
Zijn de foto's in het massageheugen gemaakt met de n97? Dan moet je gewoon even geduld hebben, want hij laadt ze wel, maar dat duurt soms een hele tijd ;) Daar heeft nokia al heel lang last van (wordt niks aan gedaan :().

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denan
  • Laatst online: 12-09 17:24
Xmasjos schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 15:36:
Zijn de foto's in het massageheugen gemaakt met de n97? Dan moet je gewoon even geduld hebben, want hij laadt ze wel, maar dat duurt soms een hele tijd ;) Daar heeft nokia al heel lang last van (wordt niks aan gedaan :().
Handig.. het lijkt nu net of het niet werkt nl :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18:11

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Net mijn N97 geüpdate van v10 naar v12. Daarvoor had ik 'm al gehackt met HelloX2. Nu zie ik dat de apps die ik al geïnstalleerd er nog steeds op staan, ondanks het feit dat ik een hard reset heb uitgevoerd Ik heb alleen HelloX2 en ROMpatcher opnieuw moeten installeren. Nu zie ik bij ROMpatcher niet meer Installserver_FP2 staan maar ChangeSWIpolicyPath. open4all staat er wel nog.

Mijn vraag is of ik C:, het telefoongeheugen dus, niet helemaal kan formatteren? Ik wil dus helemaal nix nakkas nada erop. Ik wil helemaal opnieuw beginnen met het installeren van alle apps enzo. Iemand een idee hoe ik dit kan bewerkstelligen??

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xmasjos schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 11:58:
[...]

Al een keer een schermkalibratie geprobeerd?
Instellingen => Telefoon => Aanraakinvoer => Kalibratie aanraakscherm (stom dat ze dat soort dingen vertalen... Is gewoon een touchscreen, geen aanraakscherm :S)
Dankje ;). Ik had al een tijde het idee dat als ik in de hoeken van het scherm druk dat hij dan niks "voelt" na het kalibreren doet hij het een stuk beter.

Gr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaydecop
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 04-09 13:42
@ the promise:

Weet jij al hoe het met dat T9 verhaal zit als je een tekentje of een woord te ver gedrukt hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij helpen? ik heb een probleem met de mail. De N97 ontvangt de bijlage wel, maar geeft aan winmail.dat. de PDF of foto is vervolgens niet te openen? wat gaat er mis?? Alvast bedankt!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

O... de vraag was naar mij gericht? :P

Ik typ altijd me het QWERTY toetsenbord, maar ben het even voor je gaan proberen. Ik denk dat er niks anders op zit dan gewoon nog een keer heel het rijtje af te gaan, zo moet heb bij veel telefoons.

Gr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:21
Verwijderd schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 19:22:
O... de vraag was naar mij gericht? :P

Ik typ altijd me het QWERTY toetsenbord, maar ben het even voor je gaan proberen. Ik denk dat er niks anders op zit dan gewoon nog een keer heel het rijtje af te gaan, zo moet heb bij veel telefoons.

Gr.
Het rijtje nog een langs gaan hoeft niet, zodra je helemaal rond bent geeft hij een lijst met alle woorden die je al gehad hebt

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• general_p
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 04-08 00:00
Het is mij nu al een paar keer overkomen dat mn telefoon helemaal uit is. hij zit dan in mn broekzak of ligt op het bureau ofzo. Maar hij gaat dus zomaar uit. de accu is dan nog bijna helemaal vol.
Zijn er meer mensen met dit probleem? vandaag nog gekeken maar ik heb de laatste firmware versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14-09 03:09
general_p schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 19:59:
Het is mij nu al een paar keer overkomen dat mn telefoon helemaal uit is. hij zit dan in mn broekzak of ligt op het bureau ofzo. Maar hij gaat dus zomaar uit. de accu is dan nog bijna helemaal vol.
Zijn er meer mensen met dit probleem? vandaag nog gekeken maar ik heb de laatste firmware versie.
Ik heb de mijne dag en nacht aanstaan. Ik bel ongeveer 10 min per dag met deze gsm. Mijn N97 (White) is nog nooit spontaan uitgegaan. Heb firmware 11. nog iets.

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulltje
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Nog meer mensen problemen met hun bluetooth headset? Hiervoor gebruikte ik hem zonder problemen met m'n N82, met m'n N97 is het geluid erg matig, soms haperig.. Zit nog op versie 11.0.021, misschien dat dit in v12 is opgelost? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:41

Amiet01

Master_A

Voor de mensen die het nog niet wisten: er is een (beta) Hyves applicatie voor de N97 beschikbaar! Het enige wat je hoeft te doen is een sms sturen naar 4983 met als tekst Hyves. Je krijgt vervolgens een link om de N97 versie te downloaden. Het enige dat ik wel jammer vind is dat er (nog) geen homescreen widget is. Ik neem aan dat daar binnenkort verandering in zal komen.

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 20:25
Amiet01 schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 21:21:
Voor de mensen die het nog niet wisten: er is een (beta) Hyves applicatie voor de N97 beschikbaar! Het enige wat je hoeft te doen is een sms sturen naar 4983 met als tekst Hyves. Je krijgt vervolgens een link om de N97 versie te downloaden. Het enige dat ik wel jammer vind is dat er (nog) geen homescreen widget is. Ik neem aan dat daar binnenkort verandering in zal komen.
Is dat niet gewoon de applicatie die je kan downloaden als je op de mobiele site van hyves inlogt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou heb ik voor het eerst sinds vijfhonderd-jaar nokia last van
echo's tijdens sommige telefoongesprekken (in die zin dat ik
mezelf hoor en soms hoort 'de overkant' ook een echo).

Nu ben ik tegelijkertijd met de N97 overgegaan van hi
naar t-mobile. Kan natuurlijk mijn ouwe N95 even gaan
gebruiken om er achter te komen of het aan de nokia
of aan t-mobile ligt, maar vroeg me af of jullie ook wel
eens een echo-gesprek hebben (gehad)?

Bij de N95 kan ik me niet herinneren dat ooit gehad
te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik merk dat de verbinding met mijn Parrot niet optimaal verloopt. Als ik bel de werkt de microfoon niet. De gebelde hoort mij niet andersom wel. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eBait
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-09 21:22
Even iets heel anders, ik had de Zagg InvisibleShield besteld als protector, voor de hele telefoon.
Mijns inziens hadden ze alleen geen pakket voor de hele telefoon moeten maken, maar gewoon alleen de screenprotector. De zijkanten waren allemaal kleine plakkertjes en het zag er niet uit, en de achterkant was zeeer lastig aan te brengen. Dit was voor mij meer een experiment, om eens te kijken hoe goed dat spul nou is, en als alleen (front) screenprotector is het echt een aanrader, maar de rest hoef je er niet bij te bestellen (ligt hier in de prullenbak).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bulltje schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 20:16:
Nog meer mensen problemen met hun bluetooth headset? Hiervoor gebruikte ik hem zonder problemen met m'n N82, met m'n N97 is het geluid erg matig, soms haperig.. Zit nog op versie 11.0.021, misschien dat dit in v12 is opgelost? :)
Nope - geen enkel probleem mee. Zit ook op V11.bla.bla ... Heb trouwens de BH-103 van Nokia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaRaPenT
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 03-09 20:48
Verwijderd schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 21:27:
Ik merk dat de verbinding met mijn Parrot niet optimaal verloopt. Als ik bel de werkt de microfoon niet. De gebelde hoort mij niet andersom wel. Iemand een idee?
Ik heb laatst nieuwe firmware op de parrot gezet en toen was ik van al mijn verbindings problemen af.

[ Voor 0% gewijzigd door PaRaPenT op 31-08-2009 22:44 . Reden: spelvout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 21:41:
[...]

Nope - geen enkel probleem mee. Zit ook op V11.bla.bla ... Heb trouwens de BH-103 van Nokia.
Ik heb ook behooelijk veel problemen met de N97 in combinatie met TomTom 940 live, als ik die als carkit gebruik.
De bluetooth verbinding valt regelmatig weg. Dit probleem heb ik met V11 dat is de reden dat ik hem zojuist geupgrade heb na V12. Ik hoop dat het nu opgelost is.
Iemand anders vergelijkbare problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01

Amiet01

Master_A

Phoolie schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 21:22:
[...]
Is dat niet gewoon de applicatie die je kan downloaden als je op de mobiele site van hyves inlogt?
Ik heb geen idee. Ik heb nog nooit ergens iets gezien op de mobiele site van hyves over het downloaden van een app.

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Golf2vr6 schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 13:40:
Heb ja al geprobeerd ze nog eens/opnieuw te instaleren en dan verwijderen?
Dank je voor de oplossing ik heb thema opnieuw geinstalleerd en daarna verwijderd,is gelukt.
Maar blijft toch raar dat het zo nergens terug te vinden is. Ik heb gekeken me de Y browser.
Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tajvdz
ik heb het al verschillende malen gevraagd,,,
maar wat is verschil tussen Nokia Ovi suite en PC Suite?
kunnen ze naast elkaar gebruikt worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tajvdz schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 23:29:
ik heb het al verschillende malen gevraagd,,,
maar wat is verschil tussen Nokia Ovi suite en PC Suite?
kunnen ze naast elkaar gebruikt worden?
Ovi suite is een site waar je veel aplicaties kunt vinden en downloaden voor je nokia n97. Verder lijkt het wel op Pc Suite.
En Pc Suite dowload je op je computer en daar beheer je jou telefoon mee. O.a Back ups van je telefoon maken muziek en video overbrengen je kalender beheren,softwareupdates uitvoeren afbeeldingen opslaan berichten beheren en sturen,en eventueel een draadloze verbinding maken tussen je computer en telefoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tajvdz
Verwijderd schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 00:10:
[...]

Ovi suite is een site waar je veel aplicaties kunt vinden en downloaden voor je nokia n97. Verder lijkt het wel op Pc Suite.
En Pc Suite dowload je op je computer en daar beheer je jou telefoon mee. O.a Back ups van je telefoon maken muziek en video overbrengen je kalender beheren,softwareupdates uitvoeren afbeeldingen opslaan berichten beheren en sturen,en eventueel een draadloze verbinding maken tussen je computer en telefoon
ik denk dat het anders zit. heel veel kan je oök met de Ovi Suite. Onder het knopje instellingen zit ook update etc. volgens mij is de ovi suite een vervanger voor pc suite want waarom staat die dan niet op de cd en ovi wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tajvdz schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 00:18:
[...]

ik denk dat het anders zit. heel veel kan je oök met de Ovi Suite. Onder het knopje instellingen zit ook update etc. volgens mij is de ovi suite een vervanger voor pc suite want waarom staat die dan niet op de cd en ovi wel?
Geen idee ik werk al jaren met Pc Suitte en dat bevalt mij prima.Maar je zou Ovi eens kunnen proberen en dan je ervaring hier even posten. Succes ermee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Hierzo:

www.hyves.nl/mini

Directe link naar de JAD

http://dmz.hyves-mobile.n...23/Nokia-N73-nl-Hyves.jad

Jar staat op de zelfde locatie.

Ik had zo geen andere useragent bij de hand, maar een Symbian versie bestaat volgens mij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PaRaPenT schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 22:12:
[...]

Ik heb laatst nieuwe firmware op de parrot gezet en toen was ik van al mijn verbindings problemen af.
Welke firmware draai je dan op de parrot. Volgens mijn parrot en de site heb ik de nieuwste firmware 4.19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01

Amiet01

Master_A

W00fer schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 00:59:
Hierzo:

www.hyves.nl/mini

Directe link naar de JAD

Ik had zo geen andere useragent bij de hand, maar een Symbian versie bestaat volgens mij niet.
Volgens mij is dat niet die versie die ik heb. Die hyves app van mij is echt specifiek voor de N97 en is fullscreen in landscape.

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
tajvdz schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 00:18:
[...]

De ovi-suite is inderdaad de nieuwe versie van de pc-suite. Nokia heeft bijna al haar services omgedoopt naar Ovi, waaronder dus ook deze suite. Hiermee zou je dus ook alles moeten kunnen doen wat er met de pc-suite kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsve
  • Laatst online: 03-09 16:19
W00fer schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 00:59:
Hierzo:

www.hyves.nl/mini

Directe link naar de JAD

Is is een veel mooiere touchscreen hyves app speciaal voor de N97. Volledig landscape fullscreen en alles dmv touch. Ik heb hem geïnstalleerd door een sms te sturen naar 4983 met als tekst "Hyves" en kreeg een installatie link terug. Normaal sms tarief, niets geks.
Werkt perfect.

Be reasonable.... do it my way

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-09 08:28

racoon

mooowwww

fsve schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 09:40:
[...]

Is is een veel mooiere touchscreen hyves app speciaal voor de N97. Volledig landscape fullscreen en alles dmv touch. Ik heb hem geïnstalleerd door een sms te sturen naar 4983 met als tekst "Hyves" en kreeg een installatie link terug. Normaal sms tarief, niets geks.
Werkt perfect.
Net ook geinstalleerd, bluetooth staat uit, echter roept hij steeds dat hyves niet kan werken omdat bluetooth uit moet staan en steeds op nee moet klikken om hem niet in te schakelen, hoe zet ik deze melding uit?

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdc_2
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-03-2022
Is de telefoon een beetje te gebruiken zonder een internet abbo?
Met name ook de GPS, werkt deze een beetje als internetverbinding niet open staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sonsan
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:08
pdc_2 schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 09:59:
Met name ook de GPS, werkt deze een beetje als internetverbinding niet open staat?
Uiteraard werkt het toestel zonder internet, maar erg veel functie's zijn wel gebaseerd op internet. Dus eigenlijk hoort hier wel een onbeperkt internetbundel bij. GPS werkt ook zonder internet, alleen de fix met de sattelieten duurt dan langer. En als je Nokia Maps wilt gebruiken zal je eerst de kaarten moeten downloaden naar je mobiel anders moet je toch met internet gaan werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
De n97 is gemaakt om te gebruiken met internet. Ik snap niet dat mensen dit toestel willen kopen zonder inet. Maarja ik ben dan ook het type dat zijn n97 vooral met inet gebruikt. Ik heb een 150 minuten belbundel waar ik eigenlijk al teveel aan heb.

[ Voor 68% gewijzigd door Golf2vr6 op 01-09-2009 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsve
racoon schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 09:49:
Net ook geinstalleerd, bluetooth staat uit, echter roept hij steeds dat hyves niet kan werken omdat bluetooth uit moet staan en steeds op nee moet klikken om hem niet in te schakelen, hoe zet ik deze melding uit?
Bluetooth moet juist aan staan. Is eerder ook al gemeld. Deze app heeft een functie dat je hyvers in de buurt kan zoeken dmv bluetooth. Mijn bluetooth staat toch altijd aan voor het syncen met pc/laptop en automatisch verbinden met m'n carkit. Maar van wat ik begrepen heb moet je bluetooth juist aan staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-09 08:28

racoon

mooowwww

fsve schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 12:28:
[...]

Bluetooth moet juist aan staan. Is eerder ook al gemeld. Deze app heeft een functie dat je hyvers in de buurt kan zoeken dmv bluetooth. Mijn bluetooth staat toch altijd aan voor het syncen met pc/laptop en automatisch verbinden met m'n carkit. Maar van wat ik begrepen heb moet je bluetooth juist aan staan.
TNX

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de hyves applicatie gedownload en geinstalleerd, maar hij blijft zeggen: "Kon geen verbinding maken, controleer of de internet instellingen kloppen en of je goede netwerkdekking hebt. Bezig met opzetten verbinding...."

Ik heb volle ontvangst en al mijn andere internetapps. doen het gewoon goed.
Hebben er meer mensen last van en/of hoe kan dit opgelost worden?
Ik heb het toestel al opnieuw opgestart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsve
Verwijderd schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 14:14:
Ik heb de hyves applicatie gedownload en geinstalleerd, maar hij blijft zeggen: "Kon geen verbinding maken, controleer of de internet instellingen kloppen en of je goede netwerkdekking hebt. Bezig met opzetten verbinding...."

Ik heb volle ontvangst en al mijn andere internetapps. doen het gewoon goed.
Hebben er meer mensen last van en/of hoe kan dit opgelost worden?
Ik heb het toestel al opnieuw opgestart.
Ik heb hem net nog even voor je getest. Als ik de app opstart vraagt hij of hij verbinding mag maken (automatisch mijn t-mobile AP, geen vraag om Wi-Fi zoals bij de browser). Hierna start de app gewoon op en krijg ik mijn hyves pagina te zien... hier werkt hij dus gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdc_2
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-03-2022
sonsan schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 10:56:
[...]

Uiteraard werkt het toestel zonder internet, maar erg veel functie's zijn wel gebaseerd op internet. Dus eigenlijk hoort hier wel een onbeperkt internetbundel bij. GPS werkt ook zonder internet, alleen de fix met de sattelieten duurt dan langer. En als je Nokia Maps wilt gebruiken zal je eerst de kaarten moeten downloaden naar je mobiel anders moet je toch met internet gaan werken.
Ik zal wel goed in de gaten moeten houden dat hij geen verbinding maakt. Ik vind het een mooie telefoon, daarom wil ik hem hebben. Maar het internet gebruik ik nooit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiller
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 05-09 23:14
Wow, mijn UK generic wacht nog steeds op een update en de GPS is dramatisch dus ik ging hier in Amsterdam langs NSP, update uit laten voeren loop ik naar buiten zie ik nog steeds v11!
Terug naar binnen aan die kerel vragen wat de *#(*$ zegt ie dat Nokia productcodes veranderen niet financiert dus dat ik 25é mag aftikken voor een firmware upgrade van niks...
Boos weggelopen
Omdat ik m'n garantie niet wil verprutsen en die GPS echt belabberd vaak de weg kwijt is wil ik zelf niet aan m'n productcode zitten maar wie weet er of je daadwerkelijk garantieweigering krijgt door eigen verandering?

Ioniq 5 P45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spiller schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 16:16:
Wow, mijn UK generic wacht nog steeds op een update en de GPS is dramatisch dus ik ging hier in Amsterdam langs NSP, update uit laten voeren loop ik naar buiten zie ik nog steeds v11!
Terug naar binnen aan die kerel vragen wat de *#(*$ zegt ie dat Nokia productcodes veranderen niet financiert dus dat ik 25é mag aftikken voor een firmware upgrade van niks...
Boos weggelopen
Omdat ik m'n garantie niet wil verprutsen en die GPS echt belabberd vaak de weg kwijt is wil ik zelf niet aan m'n productcode zitten maar wie weet er of je daadwerkelijk garantieweigering krijgt door eigen verandering?
Wat een lompe en absurde reactie zeg, heb zelf bij het nsp in rijssen zowel mijn eigen als de n97 van mijn vriendin laten updaten van vodafone branded v10 naar een firmware v11. Heb daarna thuis gewoon via nsu kunnen updaten naar firmware v12. En de desbetreffende medewerker zei dat dit gewoon service van hun was, gratis gedaan dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
pdc_2 schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 15:58:
[...]

Ik zal wel goed in de gaten moeten houden dat hij geen verbinding maakt. Ik vind het een mooie telefoon, daarom wil ik hem hebben. Maar het internet gebruik ik nooit..
jawel ze bestaan nog, mensen die zonder internet kunnen. Laten we heel zuinig op hem zijn....het is een uitstervend soort.

Voor mij is een n97 kopen zonder inet, hetzelfde als een cabrio kopen maar nooit het dak eraf gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-05 09:12

Tha

gaat hard

zijn er meer mensen die sinds een uurtje of 2 problemen hebben met hi eindeloos online?
ik krijg continu de melding dat er een tijdelijk netwerk probleem is.

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
Tha schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 16:54:
zijn er meer mensen die sinds een uurtje of 2 problemen hebben met hi eindeloos online?
ik krijg continu de melding dat er een tijdelijk netwerk probleem is.
Misschien dat het handiger is om een dergelijke vraag in een topic in ABO te plaatsen. Dit heeft natuurlijk weinig met de N97 te maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pdc_2 schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 09:59:
Natuurlijk is de N97 ook te gebruiken zonder Internet. Je kan er nl ook nog mee bellen... Maar... Ik zou het niet doen! Dat is hetzelfde als een fietsendrager voor je auto kopen terwijl je geen fiets hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 17:29:
[...]

Natuurlijk is de N97 ook te gebruiken zonder Internet. Je kan er nl ook nog mee bellen... Maar... Ik zou het niet doen! Dat is hetzelfde als een fietsendrager voor je auto kopen terwijl je geen fiets hebt.
Of niet eens een auto heb :P

Ik heb al een tijdje een hyves app, vind hem niet zo handig. De meeste pictogrammen zijn een beetje klein enzo. Ik ga nu die andere ff downloaden kijken of dat beter is.

Gr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fsve schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 14:57:
[...]

Ik heb hem net nog even voor je getest. Als ik de app opstart vraagt hij of hij verbinding mag maken (automatisch mijn t-mobile AP, geen vraag om Wi-Fi zoals bij de browser). Hierna start de app gewoon op en krijg ik mijn hyves pagina te zien... hier werkt hij dus gewoon.
Helaas ik heb de hyves applacatie opnieuw geinstalleerd en er gebeurt helemaal niet, hij blijft zeggen adt ik geen goeie dekking heb, terwijl ik maximale ontvangst heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Voor het eerst dat ik dit zie.
Mijn telefoon liet een schermpje zien:
Aanbevolen update beschikbaar...

Netjes.

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Yep, kaarten 3.1 update beschikbaar.

Hadden we die al niet gehad!? Of was dat 3.0.

[ Voor 40% gewijzigd door Golf2vr6 op 01-09-2009 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe

robertwebbe

Robert Webbe

pdc_2 schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 15:58:
[...]
Mag ik dan vragen waarom je juist de N97 hebt genomen? Wat was er zo mooi aan dat je deze wou?
En wat doe je er dan allemaal mee? Alleen bellen en SMS?

Begrijp me niet verkeerd, ik stel deze vraag niet met de bedoeling om te zeiken maar uit pure nieuwsgierigheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo mensen , ik heb het hele forum al doorgespit , maar heb het nog niet gevonden ( of heb er over heen gelezen)

vandaag ook de n97 aangeschaft met de volgende firmware versie 10.0.012

softwareupdater gedownload en hij zegt dat ik de nieuweste versie heb , echter lees ik hier dat versie 12 al uit is , hoe krijg ik dit geinstalleerd?

alvast bedankt voor de antwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
Je hebt vodafone als provider? Dan ligt het daaraan... Je hebt branded software, dus je zult moeten wachten tot vodafone een update uitbrengt, net als ik...

Je kunt ook je produktcode veranderen, maar dan vervalt je garantie officieel gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Verwijderd schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 21:29:
hallo mensen , ik heb het hele forum al doorgespit , maar heb het nog niet gevonden ( of heb er over heen gelezen)

softwareupdater gedownload en hij zegt dat ik de nieuweste versie heb , echter lees ik hier dat versie 12 al uit is , hoe krijg ik dit geinstalleerd?

Niet gevonden..???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaszCore
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-08 12:17
Verwijderd schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 21:29:

Als je iets naar boven scrolt kan je het antwoord al vinden, maar er staat genoeg over in het topic :) Maar je kan geduldig afwachten tot er een update beschikbaar komt voor je N97, naar een NSP (Nokia Service Point) gaan of je productcode van je telefoon veranderen zodat je de update ook kan installeren.

Lol zie dat me al enkele voor waren! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 20:25
Verwijderd schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 16:23:
[...]

Wat een lompe en absurde reactie zeg, heb zelf bij het nsp in rijssen zowel mijn eigen als de n97 van mijn vriendin laten updaten van vodafone branded v10 naar een firmware v11. Heb daarna thuis gewoon via nsu kunnen updaten naar firmware v12. En de desbetreffende medewerker zei dat dit gewoon service van hun was, gratis gedaan dus!
Hier hetzelfde verhaal bij Reitsma telecom in Amersfoort, ook gewoon als service gedaan, niks geen kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb al een paar weken mijn Nokia N97 en ik ben over het algemeen zeer tevreden. Nu is er wel iets waar ik me aan irriteer en ik vraag me af of meer mensen hier last van hebben..

Bij plaatjes of grafische dingen als zelfs bijvoorbeeld het eigen thema waar kleuren in elkaar overvloeien zie ik dat niet zo vloeiend op mijn telefoon. Dus als menu items bijvoorbeeld van zwart naar wit overvloeien in een balk, zie ik allemaal kleine balkjes met allemaal een lichtere kleur.

Meer mensen die dit zo hebben? Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou heb ik nog steeds geen oplossing voor het geheugen probleem.
Hij zegt steeds dat mijn telefoongeheugen vol is. Wat moet ik nu doen?
Pagina: 1 ... 27 ... 37 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Toon eigen initiatief als je een vraag plaatst.