Nokia N97 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 26 ... 37 Laatste
Acties:
  • 389.487 views

Verwijderd

AjaxArena schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 23:42:
[...]

Serieus? Kan ik niet gewoon 20gb aan muziekmapjes op het massageheugen gooien waarin het "gewoon" wordt herkend? Mijn muziek is in principe goed getagged met alles, maar het handigst is gewoon alles op de schijf gooien, muziekbibliotheek scannen en luisteren maar... of denk ik nu verkeerd.

Nu we het toch daar over hebben. Bij mijn sony ericsson heb ik ook een geheugenkaartje vol staan met muziek, incl. covers in die mapjes. Deze covers laat ie echter ook zien in de fotogallery. Gebeurt dat bij de N97 ook?

Grrrr, kan nog steeds niet kiezen tussen de N97, HTC Hero of Nokia E72 straks... :(
Is je `probleem` inmiddels opgelost?

Moet eerlijk zeggen dat ik helemaal geen probleem zie maar dat zou in jouw geval natuurlijk anders kunnen zijn. Wanneer je je N97 op je computer aansluit zou je pc ongeacht of je kiest voor massa-opslag of pc-suite deze gewoon moeten herkennen als een extern apparaat. Dus een nieuwe (autoplay) folder openen met daarin 3 drives (als je er ook een micro-sd kaartje in hebt gestopt).

Ga via "mijn computer" naar de drive waar je je muziek op wilt hebben. Knip en plak of kopieer (wat jij wilt) je muziek in de drive waar jij het wilt (kaartje of massa-opslag) in de folder "music". Kind kan de was doen!

Verwijderd

An1mA schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 21:28:
Was hier ergens in de topic al eerder om gevraagd, maar toch nog eens proberen. Als ik ga typen met de toetsenbord dan gaat toetsenbord verlichting soms uit of op een lagere licht stand. Wat ik heel irritant vind, want ik dat ie gewoon de hele tijd vol verlicht is. Heb inmiddels de nieuwste firmware maar het mocht niet baten. Weet iemand hier iets meer over?
Als de sensor (te veel) licht opvangt, schakelt deze de toetsenbord verlichting uit ja.

• metallicattim
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07 08:44
Hey mensen,

Ik heb vandaag ook een N97 aangeschaft en hij bevalt zeer goed tot nu toe!

Alleen valt me op dat niet al mijn muziek die ik erop zet geaccepteerd word.
Als ik de MP3 in de musicplayer selecteer springt ie gewoon over naar de volgende MP3, totdat ie er 1 wel kan afspelen.
Meer mensen dit probleem en iemand een idee waar dit door komt?

Ik kan zelf zo 1 2 3 niks raars vinden aan de MP3's, op de pc doen ze het wel gewoon.

Thx alvast.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 19:34:
[...]

Ik heb mijn Brando-N97 protector vandaag binnen gehad! Allemachtig!! Wat een Topper!
Hiervoor had mijn originele Nokia protector er nog op laten zitten. Erop plaatsen gaat ook vrij makkelijk, eerst wel goed stofvrij maken, dit doe ik buiten, met rustig weer natuurlijk, en je kunt het ALTIJD beter zien, als onder een lamp!

Absolute aanrader, die Brando!!!! Zo,ik ben dr echt blij mee!!! _/-\o_

Bedankt voor de link jongens!
Kan je eens een foto posten aub?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 22:12:
[...]

Heb ook brando erop zitten, wat voor foto bedoel je?

Verwijderd

Sendar schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 16:42:
[...]

Mooie app, maar heb het idee dat mijn telefoon er super traag van wordt :S
Idem hier... Jammer! Want de standaard calender widget sucks.

Heb de maker van deze widgets een email gestuurd. Houd jullie op de hoogte.

Verwijderd

Waw alweer een ipod ontploft leuk hee als je zoiets gekocht hebt.love my n97 zonder bommetje erin.

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:27
Verwijderd schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 22:12:
[...]

Afbeeldingslocatie: http://kiwi.insead.edu.sg/files/phones/brando-n97-2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://slett.net/misc/images/n97/IMG_4062.JPG

10 sec googlen ....

ps. lekker ontvangst daar met AT&T :+

[ Voor 29% gewijzigd door Golf2vr6 op 27-08-2009 23:11 ]

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

• fritsr
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 05-08-2024
Er is inmiddels een betere versie van die calender widget. Kijk voor meer info op: http://www.symbian-freak.com/forum/viewtopic.php?t=38045&postdays=0&postorder=asc&start=90

• Tiemen19
  • Laatst online: 13-09 07:37
Iemand tips voor goeie oordoppen voor de N97? Heb mijn iPod doppen erin gedaan maar die storen behoorlijk, er hoeft geen FM ontvanger op want ik gebruik toch internetradio :) De standaard Nokia doppen zijn ruk. Met die afstandsbediening is het draad irritant lang en zonder de afstandbediening is het draad te kort.

Verwijderd

OVI

Ik krijg al 2 weken achter elkaar de melding dat het aanmeldingssysteem uit de lucht is op zowel mijn mobiel als op de desktopversie van de site. In de applicatie OVI store krijg ik de melding "unknown error". Meer mensen die dit ervaren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er meer mensen waarbij het internet zomaar uitvalt af en toe op de N97? Dit werkt behoorlijk irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 22:24:
[...]

Heb ook brando erop zitten, wat voor foto bedoel je?
Gewoon een foto van een toestel waar de brando opzit,ik wil gewoon eens zien of de brando mooi uitgesneden is...iedereen stoeft er zo over,daarmee ben ik zo benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tajvdz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 31-03 00:43
Tiemen19 schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 23:13:
Iemand tips voor goeie oordoppen voor de N97? Heb mijn iPod doppen erin gedaan maar die storen behoorlijk, er hoeft geen FM ontvanger op want ik gebruik toch internetradio :) De standaard Nokia doppen zijn ruk. Met die afstandsbediening is het draad irritant lang en zonder de afstandbediening is het draad te kort.
ik gebruik een in ear hoofdtelefoon die bij een sony walkman zat. die betond ook uit 2 gedeelten en is net zo lang als de originele. ik gebruik het eerste stuk met afstandsbediening gewoon van Nokia met daarop de oordoppen van sony.

Ik gebruik wel radio en merk dan met de nokia afstandsbediening een betere ontvangst.
wat ik iritant vind aan de afstandsbediening is dat je die kan uitschakelen maar dat dan wel de grote knop om op te nemen blijft werken. Naar mijn mening had met de schakelaar ook die toets geblokkeert moeten worden. je stoot er heel makkelijk tegen en bij radio en muziekspeler dient die knop voor volgende.
verder handig ding maar dat blijf ik raar vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Golf2vr6 schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 23:06:
[...]

[afbeelding]

[afbeelding]

10 sec googlen ....

ps. lekker ontvangst daar met AT&T :+
Das wel heel vet ja....dan zal ik er ook maar eens bestellen...is het aanbrengen een beetje te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tajvdz
ik had de vraag al vaker gesteld, maar wat is nou het verschil tussen de pc suite en de nokia ovi suite?
ik heb momenteel alleen de ovi suite geinstalleerd. heb de pc suite wel gedownload maar heeft het nog zin om te intsalleren? en kunnen ze samen wel geinstalleerd worden op dezelfde pc?
heeft het ene programma nog voordelen ten opzichte van de andere?

verder erger ik me dus aan de inhoud van de nokia music store. waarom zit er toch verschil in aanbod als je omschakalt van nederlands naar united kingdom. ik kan in de engelse veel meer van mijn smaak vinden. moet ik dan daar apart voor aanmelden? en kan dat wel?

weet iemand een Nederlands adres waar je de CP-382 hoes en de Brando protector kan kopen? dit lijkt mij de ideale combinatie om mijn telefoon te beschermen.
vind alleen de oplossing met de stylus wat minder.. had die graag aan de onderkant bevestigd gehouden.

iemand trouwens nog ervaring met deze?
http://www.mobilefun.co.uk/toughguard-shell-for-nokia-n97-p19887.htm

[ Voor 26% gewijzigd door tajvdz op 28-08-2009 00:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 00:13:
Zijn er meer mensen waarbij het internet zomaar uitvalt af en toe op de N97? Dit werkt behoorlijk irritant.
Geen ervaring mee. En wat bedoel je met internet? Je WIFI connectie? Die werkt hier echt prima...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tiemen19 schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 23:13:
Ik heb Nokia BH-103 binnen sinds gisteren. Bevalt erg goed en is bluetooth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistermo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-09 16:37
Mistermo schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 20:09:
Forumleden,

Nu hebben ik en mijn vriendin allebij een n97. van de week heb ik die van mih geupdate naar V12 via nss en nsu.
Niks aan hand alles verliep prima en de telefoon functioneerd stukken beter.

Toen ik hetzelfde gedaan had met de telefoon van mijn vriendin leek het ook allemaal vlekkeloos te verlopen.
Echter is er nu een probleem. Haar contactpersonen die op de telefoon staan worden niet meer weer geven.
Ik heb alle contacten van sim naar tel. gekopieerd als je dan naar 'details geheugen' gaat dan staat er ook gewoon 135 contacten, 0 groepen, 67kB Gebruikt.
Als ik via 'Instellingen' de 'contacten weergeven' alleen op telefoongeheugen zet dan worden er helemaal geen contacten weergeven. de lijst met contacten blijft leeg.
Ik vind dit heel erg vreemd gedrag. Ik hoop dat een van jullie een oplossing heeft.
Is hard reset een oplossing? of kan het ook op een andere manier??

Alvast bedankt voor het delen van jullie kennis,
Mark
Iemand een idee???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee als ik aan het internetten ben valt de browser opeens weg. De verbinding is prima!
Verwijderd schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 00:24:
[...]

Geen ervaring mee. En wat bedoel je met internet? Je WIFI connectie? Die werkt hier echt prima...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18:11

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Verwijderd schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 00:13:
Bij mij dus ook, zowel via WiFi als via Vodafone Live. Sowieso crasht de mijne heel vaak, widgets (zoals AccuWeather die ik niet meer gestart krijg via startscherm), random reboots. Echt heel erg irritant.

Dit is volgens mij bij mij te wijten aan de *(^#%@ firmware van Vodafone(versie 10.x.x.x). Wat een idiote actie is t om je (nieuwe) klanten zolang te laten wachten op nieuwe firmware. Kijk, dat het een maandje langer duurt ok, maar dit is echt niet normaal. Ik zit hier met een N97 die ik heel graag tot zijn recht wil laten komen maar op deze manier lukt het maar voor de helft. Vodafone geef eens gas!

Ik weet dat ik m zelf kan updaten maar hacken vind ik meer dan genoeg....

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Techno Overlord schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 09:55:
[...]

Bij mij dus ook, zowel via WiFi als via Vodafone Live. Sowieso crasht de mijne heel vaak, widgets (zoals AccuWeather die ik niet meer gestart krijg via startscherm), random reboots. Echt heel erg irritant.

Dit is volgens mij bij mij te wijten aan de *(^#%@ firmware van Vodafone(versie 10.x.x.x). Wat een idiote actie is t om je (nieuwe) klanten zolang te laten wachten op nieuwe firmware. Kijk, dat het een maandje langer duurt ok, maar dit is echt niet normaal. Ik zit hier met een N97 die ik heel graag tot zijn recht wil laten komen maar op deze manier lukt het maar voor de helft. Vodafone geef eens gas!

Het wijzigen van de productcode is een kleinere ingreep dan het hacken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozenhands
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07-11-2024
Techno Overlord schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 09:55:
[...]

Als je even het topic doorloopt of een search er op uitvoert kom je een instructie tegen voor het debranden van je telefoon.

Maar omdat ik in een goede bui ben hier is de link: http://nokian97forum.nl/index.php?topic=171.0

"That's what I do. I drink and I know things."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XstarzZ
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09-10-2022
straks komt normaal ook men brando screenprotector toe,
iemand goede tips voor vlekkeloos te plaatsen?

edit: enja ik weet dat er hier al gesproken is over dat in de douche doen.
maar mij is er altijd geleert dat het slecht is je toestel meenemen in de badkamer dus dit vindt ik een beetje omslachtig

[ Voor 49% gewijzigd door XstarzZ op 28-08-2009 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je langs Nokia service point gaat als je een branded telefoon heb ,kan je hem daar normaal de nieuwe Firmware updaten.

Heb ze net gebeld Nokia service point Amersfoort

Groet adrie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

XstarzZ schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 12:36:
straks komt normaal ook men brando screenprotector toe,
iemand goede tips voor vlekkeloos te plaatsen?

edit: enja ik weet dat er hier al gesproken is over dat in de douche doen.
maar mij is er altijd geleert dat het slecht is je toestel meenemen in de badkamer dus dit vindt ik een beetje omslachtig
Ik heb wel ff zitten zwoegen, maar dat kwam ook omdat ik niet gelijk in de badkamer ben begonnen. :P Gevolg was dat hij er een aantal keren scheef op zat en hij op een gegeven moment is gevallen. Hele protector dus smerig. Gelukkig kun je ze wassen, dit heb ik dan ook gedaan, onder de kraan. Vervolgens met goed tape al het stof verwijderd. (werkt echt!) en toch maar in de badkamer met de douche aan gaan plakken. Resultaat mag er wezen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Verwijderd schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 10:19:
[...]

Het wijzigen van de productcode is een kleinere ingreep dan het hacken.
:?

Ben bang dat jij dan niet weet hoe de hack werkt. 1 harde reset en weg hack....niks meer van te zien. (installserver.exe en rompatcher verwijderen is zelfs al voldoende volgens mij)
Productcode wijzigen is altijd te zien.

Productcode veranderen en updaten kan ook gewoon "legaal" bij nsp zoals eerder al aangegeven.

[ Voor 8% gewijzigd door Golf2vr6 op 28-08-2009 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar10us
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-07 20:56
Wie weet of de N97 CLASS6 microSD-kaartjes ondersteund? Ik kan nergens vinden op dit forum en google is hierover te vaag...

--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droathoah
  • Laatst online: 12-03-2019
Dj-sannieboy schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 14:24:
[...]

Ik heb wel ff zitten zwoegen, maar dat kwam ook omdat ik niet gelijk in de badkamer ben begonnen. :P Gevolg was dat hij er een aantal keren scheef op zat en hij op een gegeven moment is gevallen. Hele protector dus smerig. Gelukkig kun je ze wassen, dit heb ik dan ook gedaan, onder de kraan. Vervolgens met goed tape al het stof verwijderd. (werkt echt!) en toch maar in de badkamer met de douche aan gaan plakken. Resultaat mag er wezen!
Ik werk nog steeds met die screenprotector die er vanaf het begin opzat, haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XstarzZ
Dj-sannieboy schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 14:24:
[...]

oke dan ga ik dit proberen, hoelang laat je het water dan op het heetst staan? tot het echt een sauna is ofzo? :P
thx voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XstarzZ schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 15:13:
[...]

oke dan ga ik dit proberen, hoelang laat je het water dan op het heetst staan? tot het echt een sauna is ofzo? :P
thx voor de tip!
Dat het gewoon lekker dampt en je de muur niet meer kan zien!
DAN neem je je Nokia die je tijdens het opdampen keurig hebt
schoongemaakt pas mee naar binnen en breng je de protector aan.

Je haalt de helft van het kleeflaagbeschermingsstrookje :) weg
en brengt de protector millimeter voor millimeter aan waarbij je
met je vinger de eventuele luchtbelletjes wegwrijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Golf2vr6 schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 14:55:
[...]

:?

Ben bang dat jij dan niet weet hoe de hack werkt. 1 harde reset en weg hack....niks meer van te zien. (installserver.exe en rompatcher verwijderen is zelfs al voldoende volgens mij)
Productcode wijzigen is altijd te zien.

Productcode veranderen en updaten kan ook gewoon "legaal" bij nsp zoals eerder al aangegeven.
Ik weet heel goed hoe het werkt. Heb het niet over het resultaat, maar de handelingen. Maar dat is mijn ervaring :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlisterAMG
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-09 16:13
Verwijderd schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 21:32:
[...]

Is je `probleem` inmiddels opgelost?

Moet eerlijk zeggen dat ik helemaal geen probleem zie maar dat zou in jouw geval natuurlijk anders kunnen zijn. Wanneer je je N97 op je computer aansluit zou je pc ongeacht of je kiest voor massa-opslag of pc-suite deze gewoon moeten herkennen als een extern apparaat. Dus een nieuwe (autoplay) folder openen met daarin 3 drives (als je er ook een micro-sd kaartje in hebt gestopt).

Ga via "mijn computer" naar de drive waar je je muziek op wilt hebben. Knip en plak of kopieer (wat jij wilt) je muziek in de drive waar jij het wilt (kaartje of massa-opslag) in de folder "music". Kind kan de was doen!
Heb 'em nog niet, vandaar ook de vraag, maar dit verheldert het een beetje :p

Ziet iemand hier nog een meerwaarde in Nokia Maps of kan je net zo goed één bestellen zonder die licentie? Een medewerker van gsmweb gaf aan dat zij de licentie NIET leveren (ze wezen op Route66, dacht het niet...). En bij 2call kan je de versie zonder de licentie bij een 35abbo voor 4 euro krijgen... Dit is weliswaar een abbo-gerelateerd bericht, maar het gaat mij om de nokia maps app en de meerwaarde ervan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Golf2vr6 schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 20:09:
TunInFM_S60_30_v1_20.sis

Hier staat hij ook gewoon bij:
http://w3.tunin.fm/toestellen.html

die heb ik gebruikt en werkt gewoon (geeft wel de melding maar die kun je gewoon negeren)
Bij werkt hij niet goed. Ik kan het volume namelijk niet aanpassen. Er gebeurt niets als ik op de volumeknoppen druk van me telefoon. In het programma zelf is er ook geen mogelijkheid om het volume aan te passen.
Werkt dit bij jou wel dan? Ik zit op FW v.12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Verwijderd schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 15:39:
[...]

Ik weet heel goed hoe het werkt. Heb het niet over het resultaat, maar de handelingen. Maar dat is mijn ervaring :>
Welke handelingen?

How to use it?

Install to your phone, just run it after install. All steps run automatic, just wait and see.

Niet echt een ingrijpende handeling....

What HelloOX2 does?

1. Map drive
2. Unpack Hacking files to the virtual drive
3. Activate the file system
7. Unmap virtual drive
4. Install root certificate
5. Optional Install ROMPatcher (by Zorn, leftup)
6. Optional Install Modo (a full system files access file manager by leftup)
8. Done!

Ook geen ingrijpende handeling.....

Wat vind jij dan een ingrijpende handeling? (puur uit nieuwschierigheid dat ik het vraag).

ps:
RomPatcher+ v0.9 Beta update
*** Change-Log BETA 0.9 ***
+ Fixed: was not compatible with some devices (eg. E63). The error message "patcher.ldd not found" was shown always also after a reboot.
+ Fixed: some patches were not applied due to additional spaces in the .rmp... Now additional spaces should be handled correcly.
+ Fixed: crash when trying to patch an executable that was missing in the device.
+ Improved: better parsing of the patch file. Both windows and unix text should be handled properly, with unicode/utf8/ascii encoding.
+ New: added LoadPatch/CheckPatch/ApplyPatch logs to the Engine, to check the correct patch parsing... <-- I know these popups are really annoying, but in order to release the final verion I need to be sure that (almost) ALL the RP patches will work correctly on RP+ also.
+ Removed: autostart correctly works, so popups have been removed (however, other popups have been added to the Engine, so you'll see popups for each patch you put in autostart)

The final release will be freely available on 29 August.

[ Voor 40% gewijzigd door Golf2vr6 op 28-08-2009 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rambie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-06 21:20
Hallo mensen,

heb sinds een tijdje ook de n97 in bezit en ben best tevreden.. veel opties en mogelijkheden en dat was nu juist hetgeen ik zocht.

Wel zelf een aantal bugs gevonden;

Als ik naar mijn berichten wil gaan blijft het beeld vaak hangen en moet ik met de cursor naar beneden gaan om de volgende opties in beeld te krijgen..

Daarnaast heb ik een probleem met nokia maps; Ik had eerst de 2.0 erop staan en die werkte goed! Nu gaf (toen ik mijn n97 ging syncen) ovi aan dat ik nokia maps 3.0 kon downloaden.. dit dus gedaan! Duurde erg lang.. maar uiteindelijk stond hij erop.. Nu moet ik zeggen dat het nokia maps 3.0 er goed uit ziet maar dat mijn gps iedere keer weg valt en flink afwijkt.. zo erg zelfs dat ik hem dus niet meer fatsoendelijk als navigatie systeem kan gebruiken.. erg balen dus.

Misschien zijn er al mensen die dit probleem ook hebben sinds de 3,0 versie en hier een oplossing voor hebben gevonden.

Oh ja en ook ik heb een krasje op mijn lens maar wel gelukkig tussen de lens en de flitser in.. Hoop dat hier nog een oplossing voor komt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 15:46:
[...]

Bij werkt hij niet goed. Ik kan het volume namelijk niet aanpassen. Er gebeurt niets als ik op de volumeknoppen druk van me telefoon. In het programma zelf is er ook geen mogelijkheid om het volume aan te passen.
Je moet je qwerty toetsenbord ff losschuiven, dan kun je wel het volume wijzigen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
http://www.youtube.com/watch?v=RP5R-5NX1BE

N900 vanaf vierde kwartaal 2009 leverbaar voor ongeveer 600 euries.

- ARM Cortex-A8 600MHz Processor
- 1GB werkgeheugen (256MB RAM + 768MB virtual memory)
- 32GB intern opslag geheugen
- microSD geheugenkaart optie (max. 16GB)
- 3.5 inch WVGA (800x480) touchscreen display
- WiFi
- HSPA
- Quad-band GSM
- GPS / A-GPS
- 5 Megapixel camera met Carl Zeiss objectief
- MPEG4 WVGA video opname (800 x 480)
- Bluetooth 2.1 met A2DP support
- FM zender
- microUSB aansluiting (o.a. voor de lader)
- 3.5mm Audio (headset) aasluiting
- Nokia BL-5J 1320mAh accu
- Afmetingen: 110.9x59.8x18mm (hxbxd)
- Gewicht: 181 gram

Voel jij je nu ook een beetje bekocht met je vlaggenschip van Nokia :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 20:25
Verwijderd schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 00:38:
[...]

Ps had je mijn antwoord nog gezien wat betreft die files die ik niet meer kan vinden?
Ja, ik had het gezien, maar mijn N97 is momenteel nog even helemaal leeg, moet nog even langs het nokia service point gaan voor de nieuwste firmware. Maar durf je niet te zeggen wat het dan zou kunnen zijn, maar zodra ik de nieuwe firmware heb zal ik eens kijken voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jos_M
  • Laatst online: 14-09 09:14

Jos_M

aka jos_jalla aka josti

Golf2vr6 schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 16:40:

- WiFi
- HSPA
- Quad-band GSM
- GPS / A-GPS
- FM zender

Best wel. Ik overweeg om mijn N97 te verkopen zodra die N900 te koop is. Ik kijk eerst even hoe de reacties zijn over de N900. En aangezien ik mijn n97 toch gewonnen heb, kost het me niet veel geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• friendlyfiend
  • Laatst online: 09-12-2020
Jos_M schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 17:05:
[...]

Best wel. Ik overweeg om mijn N97 te verkopen zodra die N900 te koop is. Ik kijk eerst even hoe de reacties zijn over de N900. En aangezien ik mijn n97 toch gewonnen heb, kost het me niet veel geld.
Moet nog zien hoor, dat ie dit jaar uitkomt.

Ik heb ook van december vorig jaar tot juli dit jaar de ene datum na de andere voorbij horen komen over de N97.

Als ik eerlijk ben denk ik lente volgend jaar.

Dan hebben we de N97 ook al weer bijna een jaar. :X Tijd voor wat nieuws :D

PS: en het hele grote verschil met nu is, dat ik nu de N97 heb (waar ik nog niet mee uitgespeeld ben). En toen al 2.5 jaar de N95. Daar raak je op uitgekeken. Dus ik hou het wel een jaartje vol. (waar hebben we het eigenlijk over... ;) )

[ Voor 16% gewijzigd door friendlyfiend op 28-08-2009 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mwah, niet echt... Ik vind de N97 qua design een stuk mooier. Ook de hardware betreffende het scharnieren van het display vind ik op de N97 een stuk mooier. Wat de specs betreft ben ik wel jaloers op de 1GB werkgeheugen. Wat er aan software in het filmpje te zien is zou net zo goed weer eens een modificatie kunnen zijn en niet de originele software.

In het kort; neuh voor die 1 GB werkgeheugen geen reden om me minder te voelen over mijn N97. En buiten dat, ik heb een 2 jaar abbo, over 2 jaar is er weer iets veel mooiers als de N97 maar ook vele malen mooier als de N900...

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2009 17:37 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Jullie vergeten de processor, dat hij op maemo draait, resolutie scherm 800x480

De n900 wordt toch echt volgend kwartaal verwacht.
http://www.nieuwemobiel.nl/Nokia-N900/

Nokia presenteert de N900 op 2 september op Nokia World in Stuttgart (Duitsland).

Maemo 5
Maemo 5 is het nieuwe besturingsysteem van Nokia, dat we voor het eerst op de Nokia N900 zien. Het toestel is volledig aangepast om dit systeem zo goed mogelijk tot uiting te laten komen. Dat zien we allereerste in het 3,5 inch touchscreen display, dat diverse homescreens ondersteunt. Het panoramisch homescreen van de N900 kan aan al je wensen worden aangepast.

Eén van de kernwoorden van Maemo 5 is multitasking, wat op dit homescreen geen probleem is. Het zogenaamde dashboard vervangt de alt-tab functie van je PC. Zo kun je snel schakelen tussen verschillend homescreens, waar je diverse applicaties gewoon nog steeds open hebt staan. Wanneer je webbrowser in het ene scherm iets aan het downloaden is, kun je ondertussen via je andere homescreen je muziek aanzetten om de tijd te doden.

Maemo 5 moet volgens Nokia de PC en de mobiele telefoon samensmelten:
"With Linux software, Mozilla-based browser technology and now also with cellular connectivity, the Nokia N900 delivers a powerful mobile experience," says Anssi Vanjoki, Executive Vice President, Markets, Nokia. "The Nokia N900 shows where we are going with Maemo and we'll continue to work with the community to push the software forward. What we have with Maemo is something that is fusing the power of the computer, the internet and the mobile phone, and it is great to see that it is evolving in exciting ways."

meer ifo: http://maemo.nokia.com/n900/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik voel me niet bekocht, de N900 vind ik er lomp uitzien.
Geef me de N97 maar. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:41

Amiet01

Master_A

Vandaag naar de NSP in Den Haag geweest (GSM Shop) om mijn UK N97 om te zetten naar een Nederlandse versie. Moet ik verdomme 25 euro betalen om dat te laten doen. Het enige wat hij deed was nieuwe software erop zetten en dat valt volgens die gast buiten de garantie. Nog iemand die dit heeft gedaan en heeft moeten betalen?
En alsof dat niet genoeg was is mijn telefoon nu softwarematig veranderd in een AZERTY keyboard, terwijl dat QWERTY hoort te zijn. Morgen maar weer ff terug.

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Lol, nog nooit gehoord. Die 25 eurie zal wel in zijn eigen zak gegaan zijn. En dan zet die prutser er ook nog de verkeerde firmware op.

Sorry voor jou natuurlijk niet lol

[ Voor 20% gewijzigd door Golf2vr6 op 28-08-2009 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jos_M
  • Laatst online: 14-09 09:14

Jos_M

aka jos_jalla aka josti

Nee knap lullig idd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje, ben bezig met mijn N97, wil nu een foto afdrukken met mijn draadloze netwerkprinter. Dit ging prima met de N95, maar kan de optie niet meer terug vinden? Is dit een van die dingen die verdwenen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amiet01 schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 18:34:
Vandaag naar de NSP in Den Haag geweest (GSM Shop) om mijn UK N97 om te zetten naar een Nederlandse versie. Moet ik verdomme 25 euro betalen om dat te laten doen. Het enige wat hij deed was nieuwe software erop zetten en dat valt volgens die gast buiten de garantie. Nog iemand die dit heeft gedaan en heeft moeten betalen?
En alsof dat niet genoeg was is mijn telefoon nu softwarematig veranderd in een AZERTY keyboard, terwijl dat QWERTY hoort te zijn. Morgen maar weer ff terug.
Nope heb bij de nss in rijssen zowel die van mijzelf als die van mijn vriendin van de originele vodafone firmware versie 10 laten updaten naar firmware v11, kon nadien thuis na enekele dagen al weer zelf updaten naar firmware v12. Allemaal gratis, hoorde bij de nokia service volgens de desbetreffende medewerker! Denk dat je mooi te pakken bent genomen daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje waarom kan ik nou niet gewoon de telefoon opnemen als ik wordt gebeld.

Ik loop altijd te klote om hem eerst van zijn vergrendeling af te halen voordat ik kan opnemen, toetschreen werkt op de 1 of andere manier niet.

Hebben jullie hier ook last van.

Gr, Bornfree

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Verwijderd schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 21:12:
Even een vraagje waarom kan ik nou niet gewoon de telefoon opnemen als ik wordt gebeld.

Ik loop altijd te klote om hem eerst van zijn vergrendeling af te halen voordat ik kan opnemen, toetschreen werkt op de 1 of andere manier niet.

Hebben jullie hier ook last van.

Gr, Bornfree
Sliden met vinger over scherm in richting van pijl.

Had je gewoon op kunnen zoeken hier in dit topic want is pas 10 (schatting zal wel meer zijn) keer voorbij gekomen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 25-05 11:27
Haha, dit had ik zojuist ook. Word ik gebeld weet ik niet hoe ik op moet nemen best knullig.

Ontopic: Ik heb gister msn 5.5 mobile op geïnstalleerd en het werd perfect, alleen ik kan er geen widget van maken? Zodat ik nadat de telefoon op start gewoon dubbelklik en msn start, want nu moet ik eerst menu > toepassing > msn. Eenmaal opgestart dan hoef ik ook niks te doen,

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rambie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-06 21:20
nog meer mensen met het gps probleem bij nokia maps 3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rambie schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 22:03:
nog meer mensen met het gps probleem bij nokia maps 3?
Ik krijg helemaal geen gps-fix.
heb alle instellingen vaak geprobeerd.
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phoolie schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 16:42:
[...]
Ja, ik had het gezien, maar mijn N97 is momenteel nog even helemaal leeg, moet nog even langs het nokia service point gaan voor de nieuwste firmware. Maar durf je niet te zeggen wat het dan zou kunnen zijn, maar zodra ik de nieuwe firmware heb zal ik eens kijken voor je.
Okay ik heb alles doorgespit it's very strange. Maar even wachten op de nieuwe firmware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Google Maps doet het niet bij mij (sluit gelijk weer af na het opstarten). Weet iemand hoe je dit oplost? Er werd ergens in dit topic al gezegd deinstalleren en weer installeren maar dat heeft bij geen effect. Misschien iemand die een link heeft naar een oudere versie van Google Maps.

Wel vreemd dat dit nog niet is verholpen, die nieuwe versie is al even uit dacht ik.

Alvast bedankt,

Gr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Instatic
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-10-2023

Instatic

To Be Or Not To Be

Ik heb een lastig probleem . Ik heb een autoradio die ik als bluetooth carkit kan gebruiken hij ondersteund ook a2dp dus dat ik gewoon muziek van mijn telefoon via de speakers kan laten lopen. Als ik nu de n97 verbind met de autoradio via bt dan werkt dit gewoon goed ik kan muziek luisteren gesprekken ontvangen etc etc. Alleen de microfoon van de radio is echt slecht.

Wat ik dus wil is de microfoon van de n97 gewoon gebruiken en het geluid via bluetooth laten lopen. Ik kon alleen geen knop ofzo vinden van use phone microphone ofzo. ik zie wel de knop activate handset maar dan gaat hij gewoon volledig over op de telefoon.

weet iemand hier een oplossing voor?
misschien iets van een advanced bluetooth geval voor symbian waarbij ik kan instellen dat hij de autoradio als a2dp device moet zien en niet als bluetooth carkit zodat hij de phone microphone gebruikt

That Is The Question

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tajvdz
is deze usb aansluiting nu de nieuwe standaard die er gaat komen?
ik dacht eerst dat het mini usb was maar is iets afwijkend en blijkt micro usb te zijn!
ik vind het idioot. wat is het verschil tussen mini en micro afgezien van de vorm?
als er verder geen verschil is dan vind ik het echt idioot dat er een nieuwe standaard komt voor aansluitingen en dat er dan niet gekozen is voor mini usb wat al op veel apparaten voor kwam!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor iedereen die nog de oude software (11xxx) vanaf vandaag is 12.024 officieel.zie link.
http://www.symbian-freak...._official_debut_today.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
tajvdz schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 00:45:
is deze usb aansluiting nu de nieuwe standaard die er gaat komen?
ik dacht eerst dat het mini usb was maar is iets afwijkend en blijkt micro usb te zijn!
ik vind het idioot. wat is het verschil tussen mini en micro afgezien van de vorm?
als er verder geen verschil is dan vind ik het echt idioot dat er een nieuwe standaard komt voor aansluitingen en dat er dan niet gekozen is voor mini usb wat al op veel apparaten voor kwam!
Nokia is iets eerder begonnen met het ontwikkelen en produceren van het toestel.
Verwijderd schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 00:09:
Google Maps doet het niet bij mij (sluit gelijk weer af na het opstarten). Weet iemand hoe je dit oplost? Er werd ergens in dit topic al gezegd deinstalleren en weer installeren maar dat heeft bij geen effect. Misschien iemand die een link heeft naar een oudere versie van Google Maps.

Wel vreemd dat dit nog niet is verholpen, die nieuwe versie is al even uit dacht ik.

Alvast bedankt,

Gr.
Google maps doet het hier gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
Ik had de oude versie er nog op staan, deze stond vanmorgen nog op gisteren :? Zijn dit soort foutjes in de nieuwe opgelost? Ik heb nu de "normale" agenda-widget er weer op staan, maar dat is niet echt je-van-het ...

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timgeelen
  • Laatst online: 08-08 14:36
Hallo,

Ik krijg mijn telefoon niet verbonden met NSU.
De andere programma's vinden de telefoon wel gewoon.
Ik heb NSU al een keer opnieuw geinstalleerd, maar dit werkt ook niet?

Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 01:17:
Voor iedereen die nog de oude software (11xxx) vanaf vandaag is 12.024 officieel.zie link.
Leuk bericht, maar kennelijk toch iets te voorbarig!

Bij productcode 0587245 [N97 Netherlands (NL) CV B] geeft NSU namelijk nog steeds v11.0.0.21 als meest actuele firmware aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
  • Laatst online: 20-09-2023
Die N900 verschilt weinig van de N97... Het is eigenlijk net zoiets als het verschil tussen 2 pc's die een jaar na elkaar zijn uitgebracht. De N900 heeft alleen een nieuw besturingssysteem die wel heel erg mooi is. Verder het geheugen van 1GB en een leuke processor. De rest is amper verschillend...

Zelfs de meeste dingen van hun nieuwe besturingssysteem zijn nog hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Force
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-09 15:21
Verwijderd schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 15:46:
[...]

Waarom niet gewoon Nokia Internet Radio?
http://www.nokia.nl/kies-...oofdpagina/internet-radio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omdat volgens mij de nokia n97 nog niet wordt ondersteunt. Dus daar moet nokia even mee opschieten.

Gr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Xmasjos schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 10:22:
Die N900 verschilt weinig van de N97... Het is eigenlijk net zoiets als het verschil tussen 2 pc's die een jaar na elkaar zijn uitgebracht. De N900 heeft alleen een nieuw besturingssysteem die wel heel erg mooi is. Verder het geheugen van 1GB en een leuke processor. De rest is amper verschillend...

Deze 2 komen niet 1 jaar naar elkaar uit, maar een paar maanden. Die weinige verschillen zijn wel heel belangrijke verschillen. Zeer bepalend voor toestel. Begrijp me niet verkeerd, ik ben heel tevreden met de n97. Maar nog maar een paar weken geleden werd de n97 als het topmodel van nokia in demarkt gezet. Sinds een paar dagen maken ze er pas reclame voor en hebben ze laten weten dat de 'final' firmware (lees firmware zoals hij bedoelt was) in september beschikbaar komt. Het komt erop neer dat dit topmodel over een paar weken alweer topmodel af is.

Stel je koopt vandaag een bmw m3 (het topmodel van bmw in de 3 serie) omdat je graag de beste snelste etc 3 serie bmw wilt hebben. Tada een paar weken later komt bmw met een m3+ met veel betere motor, meer opties, mooiere accessoires e.d. voor dezelfde prijs. Zou je dat dan niet jamer vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is een beetje hoe je het bekijkt. Dan kan je ook zeggen dat er weinig verschil zit tussen een N95 en een N97 (de 1 heeft een touchscreen en een qwerty tobo, maar dat is het dan wel). Ik denk dat de meeste mensen hier het daar niet mee eens zijn, ik niet in ieder geval.
De N900 is echt heel veel sneller dan de N97, en Maemo is een totaal ander operating system dan Symbian dat is. Nokia heeft er bewust voor gekozen om het uiterlijk en de icoontjes van S60 met Maemo af te stemmen, zodat het een beetje herkenbaar overkomt. Maar dat moet je vergelijken met een Mac OSX theme op een Windows PC : Het lijkt er in eerste instantie een beetje op, maar in gebruik is het nog steeds zeer verschillend.

Een veel snellere processor, twee keer zoveel RAM en een (bijna) volwaardige linux distro als OS, maken de N900 heel erg verschillend van de N97 (naar mijn mening: een totaal andere gebruikers ervaring ).
De N97 heeft wel een aantal voordelen trouwens. Volgens mij heeft de N900 geen compas en de N97 wel, en ik vermoed dat de batterij van de N97 langer mee zal gaan. Hoe goed Meamo is als telefoon OS moet ook nog worden bezien. Het zou mij niets verbazen als je met de N97 fijner kan bellen/SMS-en, maar de N900 zal zeker beter zijn als internet browser/email apparaat. Maar dit zullen we zien wanneer de N900 uit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liffey
  • Laatst online: 30-11-2021
Verwijderd schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 22:43:
[...]

Ook hier al weken veel problemen met de gps. Opvallend dat het niet lukt om dezelfde kwaliteit gps neer te zetten als de n82 had. Ik heb alle instellingen en variaties ook gehad en dit helpt allemaal weinig. Dus een oplossing lijkt op dit moment niet voor handen.
Hopelijk wordt dit met de firmware update in september opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar10us
Mar10us schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 15:01:
Wie weet of de N97 CLASS6 microSD-kaartjes ondersteund? Ik kan nergens vinden op dit forum en google is hierover te vaag...
Herpost

--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Waarom zou het niet ondersteund worden? Class 6 kan simpelweg hogere snelheden aan dan de lagere classes. Verder is het kaartje gelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar10us
RoD schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 12:37:
Waarom zou het niet ondersteund worden? Class 6 kan simpelweg hogere snelheden aan dan de lagere classes. Verder is het kaartje gelijk...
Laat ik mijn vraag dan anders stellen.
Wordt de volledige snelheid benut van een class6 kaartje door de N97 of kan ik net zo goed een class4 kopen?

--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Lezen is ook wel moeilijk hé :P er staat:
made its official debut today and is supposed to be available for all generic product codes from EMEA and APAC region immediately,while NAM and branded devices are expected to be supported shortly.

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BastiaanN schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 13:35:
[...]

Lezen is ook wel moeilijk hé :P er staat:

[...]
Sorry ik ben ms een noob maar wat houd dat in?Ik heb deze morgen mijn nokia software updater moeten updaten,maar er was nog geen nieuwe firmware...ik heb een belgisch toestel met AZERTY tobo...productcode weet ik niet echt te vinden,product type: RM-505

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polo306
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11-09 13:04
Net Sygic Mobile geinstalleerd en dat werkt ook mooi zeg!
wilde je een p.m sturen maar kan m niet vinden.
Wil je mij een pm sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

- WiFi
- HSPA
- Quad-band GSM
- GPS / A-GPS
- FM zender

ziet er kicken uit eff afwachten wat de prestaties etc zijn, misscien toch overstappen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 22:43:
[...]

Heb je een internet bundel? Zo niet raad ik je er een te nemen. Bij mij floept ie gelijk aan de GPS op het moment mijn nieuwe abionnement inging icl. i-net abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 15:13:
[...]

Sorry ik ben ms een noob maar wat houd dat in?Ik heb deze morgen mijn nokia software updater moeten updaten,maar er was nog geen nieuwe firmware...ik heb een belgisch toestel met AZERTY tobo...productcode weet ik niet echt te vinden,product type: RM-505
Dat de firmware er nog niet is voor telefoons die gesimlocked zijn of die bijv. maar in 1 land zijn uitgebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

--

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2009 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 15:46:
[...]

Heb je een internet bundel? Zo niet raad ik je er een te nemen. Bij mij floept ie gelijk aan de GPS op het moment mijn nieuwe abionnement inging icl. i-net abonnement.
Ja ik heb onbeperkt internet maar ook dat veranderd niets?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BastiaanN schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 17:54:
[...]

Dat de firmware er nog niet is voor telefoons die gesimlocked zijn of die bijv. maar in 1 land zijn uitgebracht.
Het AZERTY model dus wsl? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XstarzZ
Verwijderd schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 15:31:
[...]

Dat het gewoon lekker dampt en je de muur niet meer kan zien!
DAN neem je je Nokia die je tijdens het opdampen keurig hebt
schoongemaakt pas mee naar binnen en breng je de protector aan.

Je haalt de helft van het kleeflaagbeschermingsstrookje :) weg
en brengt de protector millimeter voor millimeter aan waarbij je
met je vinger de eventuele luchtbelletjes wegwrijft.
thx, is perfeckt geluk hangt er gewoon prachtig op :P .
heb nu wel een beetje korrelig beeld nu, maar stoort me niet, heb geen last meer van vette vingers op men scherm >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
azerty qwerty ... maakt allemaal niks uit productcode is waar het om draait. Staat onder de batterij in je toestel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan al 2,5 week niet op http://store.ovi.com Ik krijg steeds de volgende melding:

We're sorry.
The Nokia Account authentication system is currently down. Please try again later. We apologize for the inconvenience.

Wanneer ik via de applicatie op de telefoon probeer in te loggen krijg ik "Operation could not be completed due to an error"

Komt iemand dit bekend voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die werkt niet op de N97 voor zover ik weet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XstarzZ
Verwijderd schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 15:45:
[...]

ziet er kicken uit eff afwachten wat de prestaties etc zijn, misscien toch overstappen :D
voor mij is er toch niet genoeg reden om overtestappen.
maar toch spijtig, dat nokia ook zo rap een nieuw vlaggeschip uitbrengt.
kben bij nokia omdat als je daar de nieuwste nserie koopt je daar toch een tijdje goed mee bent.
maar nu blijkbaar niet meer, belachelijk gewoon hoe rap de n900 al uitkomt.
wel mooiere voordelen kwa specs,
maar geef toe, de n97 is toch pak mooier dan de n900?
men persoonlijke mening toch :9
ben nog altijd blij met men n97..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 19:16:
Ik kan al 2,5 week niet op http://store.ovi.com Ik krijg steeds de volgende melding:

We're sorry.
The Nokia Account authentication system is currently down. Please try again later. We apologize for the inconvenience.

Wanneer ik via de applicatie op de telefoon probeer in te loggen krijg ik "Operation could not be completed due to an error"

Komt iemand dit bekend voor?
dat eerste niet, heb er nog een paar keer opgezeten. Dat laatste wel, maar ik denk dat je de verkeerde internetinstelling hebt. Met een standaard wap kreeg ik die meldingen ook. omgezet naar mail&java (van kpn) liep het als een trein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XstarzZ schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 19:09:
[...]

heb geen last meer van vette vingers op men scherm >:)
Ehh....niet op je scherm meer nee, maar Brando is GEK op vingervet :)

(Of ben ik de enige meut die minstens 1x per dag staat te zuchten en
poetsen op zijn nokia?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 20:51:
[...]

Ehh....niet op je scherm meer nee, maar Brando is GEK op vingervet :)

(Of ben ik de enige meut die minstens 1x per dag staat te zuchten en
poetsen op zijn nokia?)
Nee hoor, idem :P
Maar liever vingervet op mijn brando dan krassen op mijn nokia ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polo306
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11-09 13:04
Het python runtime gebeuren op de n97 is bij mij nog niet gelukt.iemand anders wel?

Ps: hoe groot mag/kan dit topic worden voordat deel 3 begint?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
BastiaanN schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 22:01:
[...]

Nee hoor, idem :P
Maar liever vingervet op mijn brando dan krassen op mijn nokia ;)
yep idem hier + liever krassen op mijn brando dan op mijn scherm (helaas kwam ik hier iets te laat achter, al zijn het gelukkig kleine krasjes en bijna niet te zien)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand hoe ik afbeeldingen kan toevoegen aan mijn email?
Ik gebruik nokia messaging en wanneer ik een attachement probeer toe te voegen dan verschijnt de filebrowser.
Alleen zie ik dan de afbeeldingen er niet in staan. Ook als ik via de photo browser op opties klik en dan verzenden via email kies dan start nokia messaging op maar is de afbeelding niet toegevoegd als attachement.
Daarnaast dacht ik ook dat nokia messagin html weergave ondersteunde, echter worden mij emails gewoon als plain text weergegeven, dus zonder afbeeldingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tajvdz
[quote]Golf2vr6 schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 06:26:
[...]

Nokia is iets eerder begonnen met het ontwikkelen en produceren van het toestel.

[...]

ja maar wat is nu de nieuwe standaard die gebruikt gaat worden?
dat van de N97 of de bekende minu USB?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaNightmare
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-09 15:12
Dag Medetweakers,

Ik heb een vraag waarvan ik op internet (zowel google als tweakers) niets kan vinden.

Ik heb vandaag mijn N97 binnen gehad en een behoorlijk probleem ondervonden, ik heb direct de product key aangepast en de update naar 12. uitgevoerd (eerste keer opstarten duurde al erg lang en liep allemaal niet helemaal lekker voor de update).

Nadat ik de update had uitgevoerd ben ik uiteraard gaan spelen met het toestel, helaas had ik continue vastlopers (na een minuut of 2 tot 5 liep de telefoon weer). Ik heb toen gekeken naar het massageheugen en daar stond "geheugen in gebruik" en deze kon ik niet openen.

Na een harde reset kon ik er wel bij (als ik er meteen in ging) en daarna was hij weer "gelocked". De widgets op de homepage wouden ook niet laden. Uiteindelijk ben ik erachter gekomen dat wanneer ik deze 2 widgets verwijder ik wel bij het mass memory kon komen.

Eind goed al goed dacht ik. Echter blijkt dit niet zo te zijn. Ik heb nu regelmatig schrijffouten naar het mass memory (soms zie je ze en kan je op "opnieuw proberen" klikken soms zie je niets maar duurt het gewoon lang).

Voorbeelden:
- Foto maken, dan vervolgens 22 seconden kijken naar de test "opslaan". volgende foto gaat opeens snel.
- Mail openen (staat op mass memory). telefoon hangen, dan na een minuut of 2 doet hij het pas.
- Foto's bekijken, geen thumbnails, thumbnail aanklikken = hangen.
- Mass memory openen en vervolgens lang moeten wachten, dan een read error krijgen, op opnieuw drukken om vervolgens te kunnen kijken.

Huidige "oplossingen"
- Hard reset (vulcan death grip)
- Mass memory gereset

Graag hoor ik van iemand of dit "bekende" problemen zijn of dat mijn mass memory misschien corrupt is (of iets dergelijks).

Ik lees veel over memory problemen, maar ik kan vrij weinig vinden over mass memory problemen, ik heb wel een forum gevonden waarop gemeld werd dat er een paar mensen waren met corrupted memory, echter hun problemen waren dat alle data weg was of dat de telefoon echt de melding gaf "corrupted".

Voor dit een heel verhaal word 8)7 laat aub weten of jullie meer informatie willen.

Thnx voor de tijd hierin.

PS, vind het een heerlijk telefoontje, maar dit is wel een behoorlijke domper momenteel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
probeer mass eens te formateren (je raakt wel alles kwijt, maar dat wist je al...ga ik vanuit, maar voor de zekerheid)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaNightmare
Thnx, maar dit heb ik al gedaan, zie dat ik het hierboven heb neergezet als "mass memory gereset" maar ik bedoel formatteren ;-)

Edit:

Nog een voorbeeld, probeer nu een programma te downloaden met Ovi op de telefoon zelf:

"Schijffout - kan schrijven niet voltooien Probeer het opnieuw, anders gaan er gegevens verloren"

Let wel, er staat Schijffout, niet SchRijffout

Edit 2:

Nu na 4x op opnieuw drukken, toen een keer op cancel, 5 min wachten en toen weer download klikken heeft hij hem eindelijk opgehaald.

Dit is zeker weten niet normaal, iemand nog een tip of idee ? Is het mogelijk de firmware weer opnieuw te laden ? maw, geen factory reset maar gewoon een firmware "upgrade" naar dezelfde versie ofzo ?

Edit 3:

Ik blijf bezig :) sorry hoor, beste bedoelingen, wil zoveel mogelijk info posten gezien ik geen flauw idee meer heb en ik ten einde raad ben.

Ik start zojuist de maps op (van nokia zelf), en toen kreeg ik de melding dat hij de C schijf niet kon lezen en de E schijf ging gebruiken, misschien is dit een standaard melding, maar misschien is het juist mijn C geheugen waarom hij zo raar doet, tevens gebeurde het redelijk vaak dat bij het gebruik van maps hij af en toen hangt (display en touch screen) en na een seconde of 20 a 30 weer verder gaat.

Het hangen gebeurt trouwens bij zo goed als alle programma's.

[ Voor 109% gewijzigd door YaNightmare op 29-08-2009 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of er een mogelijkheid is om fax te ontvangen?
Google levert alleen maar oude software op voor de S60 Symbian series.
Zal wel omdat de N97 redelijk nieuw is, op nokia staat er in ieder geval niks over vermeld.
Heb momenteel een Nokia 9300 en fax ontvangen is gewoon een vereiste voor me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YaNightmare schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 23:01:
Thnx, maar dit heb ik al gedaan, zie dat ik het hierboven heb neergezet als "mass memory gereset" maar ik bedoel formatteren ;-)

Edit:

Nog een voorbeeld, probeer nu een programma te downloaden met Ovi op de telefoon zelf:

"Schijffout - kan schrijven niet voltooien Probeer het opnieuw, anders gaan er gegevens verloren"

Let wel, er staat Schijffout, niet SchRijffout

Edit 2:

Nu na 4x op opnieuw drukken, toen een keer op cancel, 5 min wachten en toen weer download klikken heeft hij hem eindelijk opgehaald.

Dit is zeker weten niet normaal, iemand nog een tip of idee ? Is het mogelijk de firmware weer opnieuw te laden ? maw, geen factory reset maar gewoon een firmware "upgrade" naar dezelfde versie ofzo ?

Edit 3:

Ik blijf bezig :) sorry hoor, beste bedoelingen, wil zoveel mogelijk info posten gezien ik geen flauw idee meer heb en ik ten einde raad ben.

Ik start zojuist de maps op (van nokia zelf), en toen kreeg ik de melding dat hij de C schijf niet kon lezen en de E schijf ging gebruiken, misschien is dit een standaard melding, maar misschien is het juist mijn C geheugen waarom hij zo raar doet, tevens gebeurde het redelijk vaak dat bij het gebruik van maps hij af en toen hangt (display en touch screen) en na een seconde of 20 a 30 weer verder gaat.

Het hangen gebeurt trouwens bij zo goed als alle programma's.
Hang hem aan de software updater en instaleer gewoon de 12. nog eens.Veel succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvanhees
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 23-03 15:51
de mijn vindt nog geen update helaas ik heb hi meestal kan die heel snel hoe kan dat ga morgen op vakantie dus d8 nog ff snel update!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaNightmare
Verwijderd schreef op zondag 30 augustus 2009 @ 00:51:
[...]

Hang hem aan de software updater en instaleer gewoon de 12. nog eens.Veel succes.
Heb ik nu net gedaan, stom dat ik daar niet zelf op gekomen ben....

Nokia Maps geeft dezelfde melding, maar ik denk dat dat een standaard melding is.

Voor nu is hij nog niet vastgelopen (2 min geleden de update gedaan).

Ik ga het nog even aankijken en veel klikken en klooien, dan zien we het vanzelf...

Thnx iig !!
Pagina: 1 ... 26 ... 37 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Toon eigen initiatief als je een vraag plaatst.