Nokia N97 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 25 ... 37 Laatste
Acties:
  • 389.490 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:27
Phoolie schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 23:19:
[...]
Ze doen er (meestal) niet moeilijk over, maar in dat voorbeeld kan je dus zien dat het niet op de officiele manier is gedaan, vandaar dat die code er dus in het rood achterstaat.
Op de officiele manier zou het een andere kleur moeten hebben?
Robbert kan jij dit bevestigen.

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Topicstarter
esveldt86 schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 23:30:
Hoi,

Ik krijg de melding als ik bijv een ftp of http wil openen via de brower: En dan wil inloggen. Dan krijg ik "Autorisatie mislukt"
Ik heb hem ook geprobeerd te openen via opera mini. Werkt helaas ook niet
Iemand een idee om dit probleem op te lossen
De proxy van mobiel internet eruit gooien? Of is dit via wifi?

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Djambo schreef op zondag 12 juli 2009 @ 08:43:
een vraagje,ik hoop dat iemand mij ermee kan helpen..

Zit een youtube filmpje te kijken over hoe de Nokia n97 werkt. Bij het roteren van het scherm en als je het menu aanklikt dan zitten er mooie effecten in. Ik wil dat ook maar kan het nergens instellen. Bij themes kan ik wel effecten aanklikken maar dat gebeurd niet zoals in het filmpje. hier de link van het filmpje wat ik bedoel. Waar zou je dit kunne instellen?? weet iemand dat.

http://www.youtube.com/watch?v=-WiFD91SSqQ
Gister was de nieuwe commercial van de nokia n97 op tv. Ook daar laten ze van die roterende effecten zien. In de changelog versie 12 wordt iets van theme effect genoemd. Is dit nu aanwzig in de nieuwe firmware of kan je dit ergens downloaden? Heb zelf nog versie 11 en theme effect op "on", waar je overigens niet zoveel van merkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Veel mensen klagen hier over de slechte GPS fix ( ik ook ).
Gisteren is mijn nieuw abonnement ingegaan incl mobiel internet en moet zeggen dat ik nu binnen 5 sec een fix heb. BIZAR!!

Tis toch te gek voor woorden dat het alleen icm een i-net abonnement navigatie fatsoenlijk mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Als je een gehackte telefoon hebt kun je theme fx mod draaien. Dan heb allerlei roterende effecten e.d. tot je beschikking. Het toestel kan het makkelijk aan dus het is te hopen dat nokia het in een volgende firmware stopt. Wat wel een voordeel van mods is, is dat je je eigen effecten kunt kiezen.

Voor meer info moet je www.symbian-freak.com bezoeken. Registreren voor forum en topic mods kiezen.

Ps: zoek op youtube eens op "swanky dscobsct" bijvoorbeeld. Dan krijg je een idee wat er mogelijk is met mods.

[ Voor 13% gewijzigd door Golf2vr6 op 26-08-2009 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liffey
  • Laatst online: 30-11-2021
Golf2vr6 schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 08:54:

Ps: zoek op youtube eens op swanky theme fx bijvoorbeeld. Dan krijg je een idee wat er mogelijk is met mods.
geen enkele video te vinden met die zoekterm... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Is er inmiddels al wat nieuws over de V12 firmware voor de RM505?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• esveldt86
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 30-04-2023
Hooglander1 schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 07:02:
[...]

De proxy van mobiel internet eruit gooien? Of is dit via wifi?
Het is via wifi en via vodafone....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dj-sannieboy schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 11:02:
Is er inmiddels al wat nieuws over de V12 firmware voor de RM505?
Nieuws? Wat voor nieuws? Draait prima...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
hij bedoelt met rm505 de vrsie met nl productcode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
liffey schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 11:00:
[...]

geen enkele video te vinden met die zoekterm... :|
Je hebt helemaal gelijk. Ik heb de goede zoekterm in de post gezet.
Goede zoek term is "dscobsct swanky". Dit filmpje is met 5800 maar het werkt ook op n97.
Voor meer info moet je maar eens op symbian freak forum kijken.

/edit: even edit met excuus dat ik geen edit gebruikt heb.... }:O

[ Voor 8% gewijzigd door Golf2vr6 op 26-08-2009 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-09 11:04

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Sinds vandaag mijn nieuwe N97 binnengekregen. Alleen heeft vodafone mijn abbonement nog niet omgezet, zodat ik nu nog even op mijn oude sim only abbo zit zonder internet.

Nu wil ik dus mijn internet uitzetten maar wel verbinding kunnen maken met mijn WLAN verbinding hier in huis. Dit zou toch wel mogelijk moeten zijn? 8)7. Krijg het tot nu toe nog niet voor elkaar namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:21
Tortelli schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 12:39:
Sinds vandaag mijn nieuwe N97 binnengekregen. Alleen heeft vodafone mijn abbonement nog niet omgezet, zodat ik nu nog even op mijn oude sim only abbo zit zonder internet.

Nu wil ik dus mijn internet uitzetten maar wel verbinding kunnen maken met mijn WLAN verbinding hier in huis. Dit zou toch wel mogelijk moeten zijn? 8)7. Krijg het tot nu toe nog niet voor elkaar namelijk.
in dat geval zou ik gewoon het vodafone live toegangspunt verwijderen uit de lijst met toegangspunten

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Force
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-09 15:21
Misschien rare vraag, maar kan de N97 gewoon in je broekzak of geeft dat veel problemen?
Ik heb nu N95 en dat gaat prima in je broekzak, maar wellicht is de N97 daar net te groot voor (met zitten enzo).
De "touwjes" in de phonesops zijn te kort om dat eens te testen zelf.
Dus wellicht zijn er hier tweakers die de N97 altijd in hun broekzak hebben en hun bevindingen hier kunnen laten weten

Mijn N95 is an vervanging toe. Liefts de N97, maar als die dus niet in je broekzak kan wordt het de N86 denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droathoah
  • Laatst online: 12-03-2019
The-Force schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 12:59:
Misschien rare vraag, maar kan de N97 gewoon in je broekzak of geeft dat veel problemen?
Ik heb nu N95 en dat gaat prima in je broekzak, maar wellicht is de N97 daar net te groot voor (met zitten enzo).
De "touwjes" in de phonesops zijn te kort om dat eens te testen zelf.
Dus wellicht zijn er hier tweakers die de N97 altijd in hun broekzak hebben en hun bevindingen hier kunnen laten weten

Mijn N95 is an vervanging toe. Liefts de N97, maar als die dus niet in je broekzak kan wordt het de N86 denk ik.
Werkt prima, nergens last van. Wel raadzaam om hem dan te dragen met het scherm tegen je been voor als je wilt dat je beeldscherm niet snel barst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Golf2vr6 schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 12:07:
hij bedoelt met rm505 de vrsie met nl productcode.
inderdaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jos_M
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-09 09:14

Jos_M

aka jos_jalla aka josti

Weet iemand of het mogelijk is om die trial versie van Adobe PDF reader van de N97 te verwijderen? En hoe dat dan moet? Ik wil daar graag vanaf, want de trial periode is toch al voorbij, en nu wil ik een andere versie van het programma installeren maar dat werkt niet.

Kun je bijvoorbeeld Z:/System/install/adobereader_stub.sis verwijderen? of heeft dat geen zin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vtpeters
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 12-09 16:54
Jos_M schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 14:23:
Weet iemand of het mogelijk is om die trial versie van Adobe PDF reader van de N97 te verwijderen? En hoe dat dan moet? Ik wil daar graag vanaf, want de trial periode is toch al voorbij, en nu wil ik een andere versie van het programma installeren maar dat werkt niet.

Kun je bijvoorbeeld Z:/System/install/adobereader_stub.sis verwijderen? of heeft dat geen zin?
In aanvulling op bovenstaande vraag:
Zijn er goede gratis alternatieven voor deze reader?

Ik snap niet dat de Adobe Reader voor (bijna?) alle andere platformen gratis is, maar dat de versie voor Symbian, die door de producent van QuickOffice wordt onderhouden/gedistribueerd, betaald moet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi zijn er meer mensen die aplicaties niet meer terug kunnen vinden onder bestandsbeheer? Sinds de nieuwe firmware 12.024 kan ik o.a themas niet meer vinden. Zijn er meer mensen met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hitmixer
  • Laatst online: 23:19
The-Force schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 12:59:
Geen probleem, kan prima (zeker zonder hoes). Als je het met een hoes wilt doen raad ik de CP-382 aan; die past incl. N97 prima in een (spijker)broekzak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Force
@Droathoah en Hitmixer
Thanx voor de input...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droathoah
The-Force schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 15:05:
@Droathoah en Hitmixer
Thanx voor de input...
YW.

Je voelt m niet meer als een andere telefoon ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@All...

Waarom krijg ik op de nokia site te zien dat de laatste update V11.... te zien, ipv V12....

Heeft iemand misschien een goede link voor mij voor het downloaden van V12?

Thanks alvast!

Bossiewossie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Changelog van v12:
- Fix for browser cache consuming more than specified in C drive
- Battery indictor showing wrong status (2/3bars) when charging completes
- Firmware over the air (OTA) setting correction
- User interaction to device while OTA may cause need for user to power on/off
- Fix for calendar entry lost
- Fix for mail that may get duplicated
- Fix to resolve GPRS access point selection even if WLAN access point is available
- Fix to not to ask user to do new profile while there is already one available
- Fix to display messaging application correctly when theme effect is set to ON
- Fix for Ovi Store client may not properly installed if user has a client already installed earlier version

Ook nog maar even een intressante quote een weblog:
Tijdens de 'soft-launch' van de Nokia N97, begin Juli, was al bekend dat het toestel nog niet beschikte over de definitieve software. Die zou eind Augustus pas uitgebracht worden. In de tussentijd zijn wel al twee nieuwe firmware versies uitgerold (11.0.021 en 12.0.024), maar dat waren nog steeds 'kleine updates'.

Vandaag kreeg ik van Nokia het bericht door dat de 'definitieve software versie' van de N97 tijdens Nokia World gepresenteerd gaat worden.

Wat die update precies in zal houden wordt nog niet gezegd, maar iedereen die al een N97 heeft kan wel een paar dingen bedenken die (dringend) aangepast mogen worden, toch? Overigens wil 'definitief' natuurlijk niet zeggen dat je daarna nooit meer een firmware update voor de N97 nodig zult hebben. Dat zou weliswaar mooi zijn maar is natuurlijk ondenkbaar. 'Definitief betekent hier dat het toestel dan (eindelijk) voorzien is van de software zoals Nokia hem bedoeld had.

En dan ook nog maar een officiele persfoto van de mini:
Afbeeldingslocatie: http://www.symbian-freak.com/images/news/09/08/n97_mini__01.jpg
Verwijderd schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 15:46:
@All...

Waarom krijg ik op de nokia site te zien dat de laatste update V11.... te zien, ipv V12....

Heeft iemand misschien een goede link voor mij voor het downloaden van V12?

Thanks alvast!

Bossiewossie
Misschien eerst eens beginnen met de topic te lezen?
Als jij v12 niet te zien krijgt, heb je een toestel dat een productcode heeft dat geen toegang tot v12 geeft.
Je hebt 2 keuzes:
- wachten...
- productcode wijzigen

Alle info is hier in het topic te vinden...meerdere keren ....

[ Voor 58% gewijzigd door Golf2vr6 op 26-08-2009 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli

Tortelli

The_Fes schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 12:43:
[...]

in dat geval zou ik gewoon het vodafone live toegangspunt verwijderen uit de lijst met toegangspunten
Is er geen normale manier om de internet verbinding tijdelijk uit te zetten, als je b.v. even door duitsland rij oid?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droathoah
Tortelli schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 16:15:
[...]

Is er geen normale manier om de internet verbinding tijdelijk uit te zetten, als je b.v. even door duitsland rij oid?.
Offline staan, maarja, dan kan je ook niet bellen.. Zou wel een tip zijn iig voor de fabrikanten. Een optie om data verkeer helemaal af te kunnen sluiten met een instelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 08:18:
[...]

Gister was de nieuwe commercial van de nokia n97 op tv. Ook daar laten ze van die roterende effecten zien. In de changelog versie 12 wordt iets van theme effect genoemd. Is dit nu aanwzig in de nieuwe firmware of kan je dit ergens downloaden? Heb zelf nog versie 11 en theme effect op "on", waar je overigens niet zoveel van merkt.
Ik heb nooit die effecten aan gehad maar nu ik v12 heb toch maar eens geprobeerd. Er verandert eigenlijk heel weinig, alleen als je op het begin scherm al je wigets we schuift dan gaat dat leuker. Verder heb ik nog niks ontdekt, ik post het hier wel even als ik iets bijzonders tegen kom ;).

Gr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 22:16:
[...]

klik

Heb hem hier besteld. Ik laat wel even weten wat ik van het tasje vind als hij binnen is (hoop over 1/2 dagen)

Gr.

Edit: Dit is hem. klik
Heb nu net binnen, mooi dingetje. Maar... hij zit wel erg strak, ik hoop dat dit allemaal nog een beetje oprekt want nu gaat het allemaal best zwaar. Mensen die het tasje al langer hebben?

Gr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 18:12:
[...]

Heb nu net binnen, mooi dingetje. Maar... hij zit wel erg strak, ik hoop dat dit allemaal nog een beetje oprekt want nu gaat het allemaal best zwaar. Mensen die het tasje al langer hebben?

Gr.
Ik heb hem ook net binnen en de zelfde ervaring ... Ook werd mijne ge-unlocked toen ik hem erin wilde doen, had dus allemaal foto's van de binnekant :-) Anyway, heb al eerder in dit topic gelezen dat het een dag ofzo duurt voor hij wat uitrekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droathoah
Voor de "echte" msn moet je betalen he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droathoah
Verwijderd schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 17:51:
[...]

Ik heb nooit die effecten aan gehad maar nu ik v12 heb toch maar eens geprobeerd. Er verandert eigenlijk heel weinig, alleen als je op het begin scherm al je wigets we schuift dan gaat dat leuker. Verder heb ik nog niks ontdekt, ik post het hier wel even als ik iets bijzonders tegen kom ;).

Gr.
Kun je die ook aanpassen in V11?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liffey
Droathoah schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 18:59:
[...]

Kun je die ook aanpassen in V11?
Wat wil je precies aanpassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liffey
Verwijderd schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 18:12:
[...]

Gr.
Same here,
op basis van jou posting heb ik er gisteren ook maar 1 besteld, en hij zit strak, maar dingen gaan nooit vast zitten (schroefjes) dus dit hoesje rekt vast wel wat op.
geen last met unlocken trouwens. Verder een prima hoesje, enig minpuntje (kritisch moet je blijven) is dat het oplaadgat half afgedekt zit. Of helemaal of helemaal niet wat mij betreft. Maar goed dat zal wel met beschikbaarheid voor meerdere modellen te maken hebben of zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook geen last van het unlocken hoor (tot nu toe dan). Misschien kan je hem er ook maar beter uit halen als je oplaad, anders wordt hij een beetje warm denk ik.

Ik kan de theme effecten niet aanpassen hoor, alleen aan/uit. Misschien kan je straks wel verschillende dingen downloaden.

Gr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

basvanhees schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 19:39:
[...]

ik heb deze nu 3 dagen eropzitten

http://www.pdashop.nl/pro...ltra-clear-nokia-n97.html

ik vindt hem super!! is mooi helder dus je ziet hem eigenlijk niet!!
Ik heb mijn Brando-N97 protector vandaag binnen gehad! Allemachtig!! Wat een Topper!
Hiervoor had mijn originele Nokia protector er nog op laten zitten. Erop plaatsen gaat ook vrij makkelijk, eerst wel goed stofvrij maken, dit doe ik buiten, met rustig weer natuurlijk, en je kunt het ALTIJD beter zien, als onder een lamp!

Absolute aanrader, die Brando!!!! Zo,ik ben dr echt blij mee!!! _/-\o_

Bedankt voor de link jongens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaeastwood
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18:54
Nou na een week of 6 wachten en klagen bij Nokia was ik het zat. Heb nu zelf maar een ander scherm besteld (mijne was in broekzak gebroken). Heb bij http://www.d2onderdelen.n...nokia-n97-onderdelen.html voor 69 euro een nieuwe topcover + touchscreen besteld. Morgen word het bezorgd. Dan vrijdag even bij NSP om laten bouwen en ik heb eindelijk weer een goedwerkend toestel.

Maar wat is de klantenservice bij Nokia slecht zeg. Ze wisten zelf niet wanneer de onderdelen naar de NSP's verstuurd werden. Ja zei de ene dat staat in de nieuwsbrief die we sturen naar de NSP's. Dus jullie (nokia) zeggen dat de nsp's eerder weten wanneer jullie de onderdelen versturen??? De volgende wist helemaal niks. Toen was ik er wel klaar mee en heb zelf maar eens scherm besteld op het internet pffff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jos_M

Jos_M

aka jos_jalla aka josti

Jos_M schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 14:23:

vtpeters schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 14:33:
[...]

In aanvulling op bovenstaande vraag:
Zijn er goede gratis alternatieven voor deze reader?

Ik snap niet dat de Adobe Reader voor (bijna?) alle andere platformen gratis is, maar dat de versie voor Symbian, die door de producent van QuickOffice wordt onderhouden/gedistribueerd, betaald moet worden.
Niemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je vraag is van een paar uur geleden. Geduld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 19:34:
[...]

Ik heb mijn Brando-N97 protector vandaag binnen gehad! Allemachtig!! Wat een Topper!
Hiervoor had mijn originele Nokia protector er nog op laten zitten. Erop plaatsen gaat ook vrij makkelijk, eerst wel goed stofvrij maken, dit doe ik buiten, met rustig weer natuurlijk, en je kunt het ALTIJD beter zien, als onder een lamp!

Die heb ik er ook opzitten. Enkel besteld bij http://www.screenprotector.nl/ daar is die 7 euro goedkoper :)

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droathoah
liffey schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 19:10:
[...]

Wat wil je precies aanpassen?
De theme effecten, wat houdt dat precies in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 19:21:
Ik heb ook geen last van het unlocken hoor (tot nu toe dan). Misschien kan je hem er ook maar beter uit halen als je oplaad, anders wordt hij een beetje warm denk ik.

Ik kan de theme effecten niet aanpassen hoor, alleen aan/uit. Misschien kan je straks wel verschillende dingen downloaden.

Gr.
Wat gebruiken jullie als de voorkant ? de kant waar dat streepje op zit toch ? (zilver kleurige kunststof streepje) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli

Tortelli

BastiaanN schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 21:05:
[...]

Die heb ik er ook opzitten. Enkel besteld bij http://www.screenprotector.nl/ daar is die 7 euro goedkoper :)
Welk type gebruiken jullie?. Nadeel van die ultra clear lijkt me dat hij enorm zal spiegelen?.
Dat doet het scherm nu zonder protectie ook namelijk. Ik ben alleen als de dood dat ik er krasjes op maak :P.

Is het trouwens echt niet mogelijk mp3 mappen zo te copy pasten naar de telefoon inplaats dat domme nokia suite te gebruiken (die een eeuw bezig is mijn mp3 collectie te scannen en daarna een lijst met muziek geeft waar je echt niet meer uitkom :D).
Had het een en ander aan mappen gecopy/past maar de telefoon leek deze helemaal niet te herkennen. Zelfde verhaal met mp4 filmpjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, ik wel. Maar je kan hem er ook gewoon andersom in doen volgens mij hoor. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 17:51:
[...]

Gr.
Zoek FX iboe en ja zelfs dit kan
I did this

1. I downloaded 101F8763.txt file + N97 sound file posted by NokiaVista here
http://www.ipmart-forum.com/showpost...26&postcount=1

2. Applied OPEN4ALL patch and moved the file 101F8763.txt to C:/private/10202be9

3 Moved Wakeup tone.aac to E:/sounds/

4. Edited file 101f8763.txt file and changed the Drive location of startup.mbm loc from Z to C

5. Copied Startup.mif ,Startup.r01 File(language related) for my phone From Rom drive z:Resource/apps

6. Copied the startup.mbm modified file,like the ones posted above in c:resource/apps

7 Restarted phone and the nokia handshake is replaced.

There was no need for editing r01 on N86.

inplaats van de handjes die naar elkaar toe gaan krijg je dan handjes die elkaar loslaten ..zeer mooi.

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2009 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 19:34:
[...]

Kun je ms eens wat fotos posten want op de site zelf zie ik geen fotos van een n97 met de protector.Ik heb nu nog het orginele nokia folietje en mijn schoonbroer heeft vandaag een 2ehands toestel gekocht en ik merkte dadelijk dat hij veel aanraakgevoelig was dan de mijne,ik is zijn toestel sneller,is er iets wat ik kan doen om mijn toestel ook sneller te krijgen?Ik had nochthans meer vrij telefoongeheugen.....of zou het aan het theme liggen?ik heb dat theme van s3ven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 22:35:
[...]

Kun je ms eens wat fotos posten want op de site zelf zie ik geen fotos van een n97 met de protector.Ik heb nu nog het orginele nokia folietje en mijn schoonbroer heeft vandaag een 2ehands toestel gekocht en ik merkte dadelijk dat hij veel aanraakgevoelig was dan de mijne,ik is zijn toestel sneller,is er iets wat ik kan doen om mijn toestel ook sneller te krijgen?Ik had nochthans meer vrij telefoongeheugen.....of zou het aan het theme liggen?ik heb dat theme van s3ven?
Firmware? Hij heeft 12 en jij 11 of 10?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul404
  • Laatst online: 07-09-2021
tjonge , fijn reclamefilmpje van nokia . ziet er echt gelikt uit die n97. wil ik ook wel.
de mijne met fw 11 loopt lang niet zo lekker met die effecten.(loopt eigenlijk helemaal niet met effecten)
dit is toch haast misleidend . maar afgezien daarvan is het toch een heerlijk toestel....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tortelli schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 22:03:
[...]

Is het trouwens echt niet mogelijk mp3 mappen zo te copy pasten naar de telefoon inplaats dat domme nokia suite te gebruiken (die een eeuw bezig is mijn mp3 collectie te scannen en daarna een lijst met muziek geeft waar je echt niet meer uitkom :D).
Had het een en ander aan mappen gecopy/past maar de telefoon leek deze helemaal niet te herkennen. Zelfde verhaal met mp4 filmpjes.
Met het programma 'folder play' kun je muziek gewoon vanuit folders afspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 22:36:
[...]

Firmware? Hij heeft 12 en jij 11 of 10?
Nope beiden 11.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 20:25
Verwijderd schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 14:44:
Hoi zijn er meer mensen die aplicaties niet meer terug kunnen vinden onder bestandsbeheer? Sinds de nieuwe firmware 12.024 kan ik o.a themas niet meer vinden. Zijn er meer mensen met dit probleem?
Je bedoelt de standaard thema's? Die moeten er nog gewoon in zitten, de rest ben je waarschijnlijk wel kwijt, aangezien je een hard reset hebt gedaan na het updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tortelli schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 22:03:
[...]

Welk type gebruiken jullie?. Nadeel van die ultra clear lijkt me dat hij enorm zal spiegelen?.
Dat doet het scherm nu zonder protectie ook namelijk. Ik ben alleen als de dood dat ik er krasjes op maak :P.

Spiegelt absoluut niet, er is wel een brando screen protector die spiegelt, maar die heet dan ook Brando Mirror Screen Guarder voor Nokia N97!

Ik zelf heb de gewone heb deze en die is echt heel erg goed:

http://www.screenprotecto...20Screenprotector&catid=2

Ronald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phoolie schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 23:12:
[...]
Je bedoelt de standaard thema's? Die moeten er nog gewoon in zitten, de rest ben je waarschijnlijk wel kwijt, aangezien je een hard reset hebt gedaan na het updaten.
Nee zal even uitleggen ik had zelf thema's gedownload ongeveer 10 stuks nu wil ik er paar verwijderen maar ik kan ze echt nergens meer vinden ook niet met de Y browser. Die files moeten toch ergens zijn? Dit is gebeurd na de update van 11 naar versie 12 De thema's zijn er maar de files zijn pleite.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2009 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlisterAMG
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-09 16:13
Verwijderd schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 23:04:
[...]

Met het programma 'folder play' kun je muziek gewoon vanuit folders afspelen.
Serieus? Kan ik niet gewoon 20gb aan muziekmapjes op het massageheugen gooien waarin het "gewoon" wordt herkend? Mijn muziek is in principe goed getagged met alles, maar het handigst is gewoon alles op de schijf gooien, muziekbibliotheek scannen en luisteren maar... of denk ik nu verkeerd.

Nu we het toch daar over hebben. Bij mijn sony ericsson heb ik ook een geheugenkaartje vol staan met muziek, incl. covers in die mapjes. Deze covers laat ie echter ook zien in de fotogallery. Gebeurt dat bij de N97 ook?

Grrrr, kan nog steeds niet kiezen tussen de N97, HTC Hero of Nokia E72 straks... :(

[ Voor 5% gewijzigd door BlisterAMG op 26-08-2009 23:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kiezen is toch ni moeilijk ga gewoon voor de n97........daar beleef je plezier aan.Zeker de nieuwe updates die er steeds komen en uitgevonden worden door mensen zoals jij en ik kijk maar eens naar de fx die nu uitkomen en de nieuwe themes voor de n97 ze zijn zeer mooi.

Verwijderd

Ik zag net een leuke nieuwe widget. hier de link werkt super. :)

http://www.symbian-freak....lendar_widget_for_n97.htm

• Phoolie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 20:25
Super, die gaan we maar eens proberen.

Verwijderd

hallo

Ik ben sinds kort in bezit van een Nokia N97 met productcode 0585162: N97 UK CV B.
Ik wil mijn productcode veranderen met NSS naar productcode 0579050.
Maar ik heb een probleem met NSS. Als ik op phone info en dan scan klik begint NSS met scannen en staat onder in het venster: scan for product...en busy en na een paar sec. staat er Error! en ready. Ik krijg geen gegevens in het venster. Ik heb mijn toestel gewoon aangesloten met mijn usb kabel en gebruik
NSS V1.0.38.15.
Heeft iemand enig idee wat er fout gaat?

thanks

[ Voor 188% gewijzigd door een moderator op 27-08-2009 14:10 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 00:20:
hallo

Ik ben sinds kort in bezit van een Nokia N97 met productcode 0585162: N97 UK CV B.
Maar ik heb een probleem met NSS. Als ik op phone info en dan scan klik begint NSS met scannen en staat onder in het venster: scan for product...en busy en na een paar sec. staat er Error! en ready. Ik krijg geen gegevens in het venster. Ik heb mijn toestel gewoon aangesloten met mijn usb kabel en gebruik
NSS V1.0.38.15.

thanks
Kies je voor PC Suite op je telefoon wanneer je 'm aansluit?

Verwijderd

Phoolie schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 00:17:
[...]
Super, die gaan we maar eens proberen.
Ps had je mijn antwoord nog gezien wat betreft die files die ik niet meer kan vinden?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 00:20:
hallo

NSS V1.0.38.15.

thanks
Heb ik ook gehad maar na ongeveer 10 x proberen deed hij het ineens wel,dus probeer opnieuw wel telkens van voor af aan suces

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 00:38:
[...]

Kies je voor PC Suite op je telefoon wanneer je 'm aansluit?
Ja, ik kies voor PC Suite als ik hem aansluit.
Verwijderd schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 00:39:
[...]

Heb ik ook gehad maar na ongeveer 10 x proberen deed hij het ineens wel,dus probeer opnieuw wel telkens van voor af aan suces
Ja heb het al een aantal keer geprobeert maar verder geen succes. NSS kan niks vinden.

Met mijn nokia E71 ook dezelfde NSS gebruikt en daar ging het wel in 1 keer goed.
Dus snap niet waar de fout zit.
Iemand nog oplossingen?

• Ladykiller007
  • Laatst online: 10-09 21:38
Hoi allemaal

Even een vraagje...het lukt me niet om een back up terug te zetten omdat ik dan een melding te zien krijg dat de telefoon geheugen niet groot genoeg is. Hoe kan ik dit dan op het massageheugen zetten?

Heb de zoekfunctie gebruikt maar niks gevonden of ik heb niet goed genoeg gezocht

Thnx

Verwijderd

Golf2vr6 schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 08:54:
Als je een gehackte telefoon hebt kun je theme fx mod draaien. Dan heb allerlei roterende effecten e.d. tot je beschikking. Het toestel kan het makkelijk aan dus het is te hopen dat nokia het in een volgende firmware stopt. Wat wel een voordeel van mods is, is dat je je eigen effecten kunt kiezen.

Voor meer info moet je www.symbian-freak.com bezoeken. Registreren voor forum en topic mods kiezen.

Ps: zoek op youtube eens op "swanky dscobsct" bijvoorbeeld. Dan krijg je een idee wat er mogelijk is met mods.
Wat ik kan concluderen uit jouw reactie en die van Promise, is dat Nokia voor hun commercial een gehackte telefoon hebben gebruikt. Die roterende effecten zitten er niet standaard op wat het wel zo doet vermoeden voor een onwetende. Zeer flauw en eigenlijk misleidend. Ik zal me eens gaan verdiepen in dat "hacken" en Nokia eens om opheldering vragen.

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:19
Verwijderd schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 07:59:
[...]

Wat ik kan concluderen uit jouw reactie en die van Promise, is dat Nokia voor hun commercial een gehackte telefoon hebben gebruikt. Die roterende effecten zitten er niet standaard op wat het wel zo doet vermoeden voor een onwetende. Zeer flauw en eigenlijk misleidend. Ik zal me eens gaan verdiepen in dat "hacken" en Nokia eens om opheldering vragen.
gehackte telefoon 8)7 die effecten waren al aanwezig in de beta-firmwares op de demo-modellen. Denk je dat een bedrijf als Nokia niet in staat is dergelijke effecten toe te voegen aan hun eigen toestellen ? Dat het misleidend is ben ik wel met je eens.

de effecten zijn waarschijnlijk niet in de huidige commerciele firmwares toegevoegd omdat het de telefoon vertraagd, hopelijk worden ze wel toegevoegd in FW20. Zoals eerder gepost zal FW20 pas alle functionaliteit bevatten zoals Nokia dat vooraf had beoogd.

Verwijderd

AjaxArena schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 23:42:
[...]

Serieus? Kan ik niet gewoon 20gb aan muziekmapjes op het massageheugen gooien waarin het "gewoon" wordt herkend? Mijn muziek is in principe goed getagged met alles, maar het handigst is gewoon alles op de schijf gooien, muziekbibliotheek scannen en luisteren maar... of denk ik nu verkeerd.

Nu we het toch daar over hebben. Bij mijn sony ericsson heb ik ook een geheugenkaartje vol staan met muziek, incl. covers in die mapjes. Deze covers laat ie echter ook zien in de fotogallery. Gebeurt dat bij de N97 ook?

Grrrr, kan nog steeds niet kiezen tussen de N97, HTC Hero of Nokia E72 straks... :(
Als je de telefoon via usb op je computer aansluit in de massa-opslag modus dan kun je zo vrij snel alle muziek verplaatsen. Wanneer je daarna de musicplayer de bibliotheek laat updaten verschijnen al je nieuwe nummers.

• trueKAMi
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
Golf2vr6 schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 15:46:
Changelog van v12:
[...]

Ook nog maar even een intressante quote een weblog:
Tijdens de 'soft-launch' van de Nokia N97, begin Juli, was al bekend dat het toestel nog niet beschikte over de definitieve software. Die zou eind Augustus pas uitgebracht worden. In de tussentijd zijn wel al twee nieuwe firmware versies uitgerold (11.0.021 en 12.0.024), maar dat waren nog steeds 'kleine updates'.

Vandaag kreeg ik van Nokia het bericht door dat de 'definitieve software versie' van de N97 tijdens Nokia World gepresenteerd gaat worden.

Wat die update precies in zal houden wordt nog niet gezegd, maar iedereen die al een N97 heeft kan wel een paar dingen bedenken die (dringend) aangepast mogen worden, toch? Overigens wil 'definitief' natuurlijk niet zeggen dat je daarna nooit meer een firmware update voor de N97 nodig zult hebben. Dat zou weliswaar mooi zijn maar is natuurlijk ondenkbaar. 'Definitief betekent hier dat het toestel dan (eindelijk) voorzien is van de software zoals Nokia hem bedoeld had.

En dan ook nog maar een officiele persfoto van de mini:
[plaatje]

[...]
Vinden niet meer mensen het bijzonder toevallig dat de releasedatum van "De grote nieuwe firmware voor de N97" wel erg dicht bij de voltooingsdatum van Symbian^2 ligt? Zou dat inderdaad het nieuwe OS voor de N97 worden of zijn ze op een zijspoor nog iets heel anders aan het ontwikkelen? (Lijkt me onlogisch en verspilling van mankracht bij Nokia, m.i.)

"With a hammer like this, every problem looks like a nail!"

• aeroxtaxi
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 08-10-2024
Ik heb nu toch iets vreemds. Als ik de telefoon koppel aan m'n pc via pc suite veranderd het thema van de telefoon. Haal ik de usb er weer uit, dan schakelt de telefoon weer terug naar het door mij ingestelde thema.

• tijmeng
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-09 21:54

tijmeng

Panasonic 7J

Ik heb het helemaal gehad met mn N97. Kom bij de E90 vandaan en daar werkte alles gewoon. De N97 is prima maar op berichtenvlak een regelrecht drama. Het interne C: geheugen is te klein om mn mailbox aan te kunnen, dus zet ik alles op de E schijf. Dat werkt opzich ok behalve als ik mn telefoon aan de pc heb gehangen is alles weg. De E: is dan in gebruik geweest en niet meer toegankelijk. Kortom ik kan alles weer gaan instellen en moet mn foon herstarten. Ik wacht nog ff op Symbian ^2, als dat geen verbetering biedt dan gaat mn N97 mooi op marktplaats. Er zitten gewoon nog teveel knullige dingetjes is als je de telefoon erg veel gebruikt. Het is leuk voor muziek en af en toe wat internet maar als poweruser is de N97 een beetje onbruikbaar.

Verwijderd

aeroxtaxi schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 11:40:
Ik heb nu toch iets vreemds. Als ik de telefoon koppel aan m'n pc via pc suite veranderd het thema van de telefoon. Haal ik de usb er weer uit, dan schakelt de telefoon weer terug naar het door mij ingestelde thema.
volgens mij gebeurt dat als je een thema hebt opgeslagen op de E-schijf die dan wordt gezien als extra schijf voor de pc en even niet toegankelijk voor de N97 zodat hij het thema niet ziet

• Morpheusk
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01:52
Verwijderd schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 12:22:
[...]

volgens mij gebeurt dat als je een thema hebt opgeslagen op de E-schijf die dan wordt gezien als extra schijf voor de pc en even niet toegankelijk voor de N97 zodat hij het thema niet ziet
Ja dit klopt, bij mij verdwijnen er ook bepaalde toepassing van het het widgetscherm en zet hij ook helaas de instelling voor sms/email weer op het interne geheugen ipv de E-schijf 32gb geheugen. Dit zet hij daarna ook niet terug, wat erg vervelend is..

Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 08:50:
Veel mensen klagen hier over de slechte GPS fix ( ik ook ).
Gisteren is mijn nieuw abonnement ingegaan incl mobiel internet en moet zeggen dat ik nu binnen 5 sec een fix heb. BIZAR!!

Tis toch te gek voor woorden dat het alleen icm een i-net abonnement navigatie fatsoenlijk mogelijk is.
Zijn er meerdere mensen bij wie dit het geval is ??

Verwijderd

alles werkt naar behoren,op mijn n97.alleen adobe flash player niet.waar kan ik die downloaden zodat alles wordt afgespeeld.

• Mar10us
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-07 20:56
Ik kan nergens vinden of de N97 CLASS6 microSD-kaartjes ondersteund. Weet iemand dit?

--

• TheFes
Verwijderd schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 12:22:
[...]

Klopt, is ook met widgets op het startscherm, deze verdwijnen ook als je de N97 aan de pc aansluit, of zelfs met snelkoppelingen in de snelkieswidget. Je massageheugen is niet beschikbaar voor de telefoon zodra hij aangesloten is aan je pc.

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 11:14:
Hoi, hier sinds een aantal dagen ook de trotse bezitter van een N97! Niets anders dan lof en in tegenstelling tot een hoop negatief commentaar heb ik al deze minimale minpuntjes terzijde gelegd en ze (nog) helemaal niet als negatief ervaren. Ik heb de overstap vanaf een N95-1 gemaakt.

Nadat ik hem binnen heb gekregen (via vodafone) nog niets geinstalleerd en meteen maar naar een update gezocht. Die bleek er niet te zijn voor mijn productcode (0587371). Ik zie die productcode trouwens helemaal nergens terug in de lijsten. Tja, wat doe je dan als fanaat, veranderen dus. Dat bleek niet helemaal goed gegaan te zijn want de telefoon deed (op een rood/groen en wit knipperend scherm na) helemaal niets meer.

Na een uurtje zoeken op Inet alle benodigde programmaatjes bij elkaar gezocht en de telefoon van scratch geflashed, dus rechtstreeks de nieuwe firmware er op gezet. Nu weet ik alleen even niet welke de meest gangbare voor telefoons in Nederland is. Ik heb nu 0570817: RM-505_EMEA_EURO_QW1 Black er op gezet maar vraag me af of ik niet beter
0579050: RM-505_EMEA_Benelux_NL_QW Black er op had kunnen zetten... Misschien kan iemand hier zijn mening over geven?

Telefoon draait helemaal top en heb tot nog te zelf niets als negatief ervaren!
Hallo, krijg hier het zelfde probleem zoals je hierboven beschrijft.
Via NSS prod.code gewijzigd van Vodafon 0587371in 0579050 en firmware update gedaan van V10 naa V12.
Zag op scherm na voltooiing nog wel 'Local Mode' met Firmware V12 maar daarna viel die uit en krijg nu bij opstarten alleen maar een flikkeren scherm met wit blauw rood enof groene strepen.

Kun je me vertellen wat je precies gedaan hebt om 'm weer aan de praat te krijgen?
many thnx!

• TheFes
Verwijderd schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 13:31:
[...]

Via NSS prod.code gewijzigd van Vodafon 0587371in 0579050 en firmware update gedaan van V10 naa V12.
Zag op scherm na voltooiing nog wel 'Local Mode' met Firmware V12 maar daarna viel die uit en krijg nu bij opstarten alleen maar een flikkeren scherm met wit blauw rood enof groene strepen.

Kun je me vertellen wat je precies gedaan hebt om 'm weer aan de praat te krijgen?
many thnx!
Ik zie in de post die jij quote, niet echt hetzelfde probleem staan als jij hebt. Nu moet ik zeggen dat het probleem we wel bekend voor komt, en het antwoord is ook al gegeven in dit topic. Al een hard reset geprobeerd :P

Verwijderd

Dat flikkeren kreeg ik ook, maar heb ik op kunnen lossen met een reset tijds het opstarten.
http://nokia.nigelcoldwell.co.uk/n97reset.htm

Verwijderd

The_Fes schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 13:48:
[...]

Ik zie in de post die jij quote, niet echt hetzelfde probleem staan als jij hebt. Nu moet ik zeggen dat het probleem we wel bekend voor komt, en het antwoord is ook al gegeven in dit topic. Al een hard reset geprobeerd :P
Had ik al geprobeerd maar helpt niet 8)7

Verwijderd

Toen ik het probeerde kreeg ik het uiteindelijk ook een beetje warm, maar na een aantal pogingen lukte het gelukkig toch. Dus blijven proberen.

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 22:11
Hoe installeer ik deze widget?

Laat maar, bestandje naar telefoon gemailt en kon hem zo installeren ipv met Ovi suite...

[ Voor 11% gewijzigd door Razer op 27-08-2009 14:52 ]

• The-Force
Ik ben er uit, het wordt de N97 maar nu het luxe probleem, zwart of wit...

Mijn vraag aan de tweakers met een witte, wordt hij niet gauw vuil? Maw zie je dat snel of valt het wel mee?
Ook lijkt wit me misschien wat minder contrastrijk en minder rustig met kijken naar het scherm dan de zwarte. Heeft iemand toevallig ervaring met beide misscihen?
In de bellshops ben ik alleen nog maar de zwarte tegengekomen dus heb het zelf helaas niet met eigen ogen kunnen zien....

• Da-WiZZy0n
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-06 22:48
Verwijderd schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 11:48:
[...]

ik heb ook een AC-10X lader ontvangen van GSMweb... Snap niet dat ze geen NL AC-10E kunnen sturen! Wat een lomp ding met de verloopstekker...

al met al, eigenlijk nog een beetje ontevreden dus....
Raar, ik heb van gsmweb wel gewoon netjes een NL lader ontvangen terwijl het een UK toestel is..

• Ladykiller007
Beste mensen...een vraagje...hoe kan ik back up terug zetten op het massageheugen?? Kan het niet vinden....heb deze topic al doorgezocht...

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14-09 03:09
The-Force schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 14:47:
Ik ben er uit, het wordt de N97 maar nu het luxe probleem, zwart of wit...

Mijn vraag aan de tweakers met een witte, wordt hij niet gauw vuil? Maw zie je dat snel of valt het wel mee?
Ook lijkt wit me misschien wat minder contrastrijk en minder rustig met kijken naar het scherm dan de zwarte. Heeft iemand toevallig ervaring met beide misscihen?
In de bellshops ben ik alleen nog maar de zwarte tegengekomen dus heb het zelf helaas niet met eigen ogen kunnen zien....
Ik heb de witte versie van de N97. Persoonlijk vind ik de witte mooier dan de zwarte (heb beide vergelijken in de BC.) De mijne is nog spierwit. Ik vind wit juist rustig met kijken dan de zwarte.
Ladykiller007 schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 15:28:
Beste mensen...een vraagje...hoe kan ik back up terug zetten op het massageheugen?? Kan het niet vinden....heb deze topic al doorgezocht...
Ik maak mijn back up door alles te kopieeren en plakken. (dus niet via pc suite)

[ Voor 18% gewijzigd door pinokkia op 27-08-2009 15:46 ]

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Verwijderd

[...]

many thnx!
Je moet ff een hard reset doen, dan start je gsm wel weer op!
Via de volgende link staat precies hoe je dit moet doen!

http://mynokiablog.com/20...ard-reset-your-nokia-n97/

Ronald

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 14:28:
Toen ik het probeerde kreeg ik het uiteindelijk ook een beetje warm, maar na een aantal pogingen lukte het gelukkig toch. Dus blijven proberen.
JAAA, gelukt na een zoveelste harde reset! Gelukkig wel een backuppie gemaakt voor firmware update.
Geeft nu zelfs ook aan dat nieuwe firmware erop staat! :+

Verwijderd

mensen ik word helemaal gek!!
ik heb foto;s geimporteerd van mn pc naar telefoon
op meerdere manieren al
maar ik kan ze in mn telefon nergens terugvinden.
niet onder t kopje foto's iig
iemand tips?

• Ladykiller007
[b][message=32479201,noline]pinokkia schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 15:44[/message
Ik maak mijn back up door alles te kopieeren en plakken. (dus niet via pc suite)
Hoe doe je dat dan met je berichten(smsjes) die op je tel geheugen staat??

En mijn tel is al sinds half 2 ongeveer aan het opladen??? Is dat normaal of??

Sorry voor de overlast...

[ Voor 12% gewijzigd door Ladykiller007 op 27-08-2009 16:09 ]

• Jos_M

Jos_M

aka jos_jalla aka josti

• Sendar
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-09 10:31
Mooie app, maar heb het idee dat mijn telefoon er super traag van wordt :S

http://www.flickr.com/photos/sendar/ - www.sanderhendriks.eu - www.twomendesign.nl

• TheFes
Verwijderd schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 16:03:
op meerdere manieren al
iemand tips?
Menu -> Foto's -> Downloads
Daar zouden ze moeten staan als het goed is
Sendar schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 16:42:
[...]

Mooie app, maar heb het idee dat mijn telefoon er super traag van wordt :S
Had ik inderdaad ook last van, heb de widget weer uit gezet. Ik wacht nog wel wat updates af..

[ Voor 27% gewijzigd door TheFes op 27-08-2009 16:49 ]

• Sendar
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-09 10:31
Verwijderd schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 16:03:
op meerdere manieren al
iemand tips?
Zelfde probleem, worden niet weer gegeven door fotoviewer, maar wel door http://betalabs.nokia.com/betas/view/nokia-photo-browser

http://www.flickr.com/photos/sendar/ - www.sanderhendriks.eu - www.twomendesign.nl

• Mistermo
  • Laatst online: 04-09 16:37
Forumleden,

Nu hebben ik en mijn vriendin allebij een n97. van de week heb ik die van mih geupdate naar V12 via nss en nsu.
Niks aan hand alles verliep prima en de telefoon functioneerd stukken beter.

Toen ik hetzelfde gedaan had met de telefoon van mijn vriendin leek het ook allemaal vlekkeloos te verlopen.
Echter is er nu een probleem. Haar contactpersonen die op de telefoon staan worden niet meer weer geven.
Ik heb alle contacten van sim naar tel. gekopieerd als je dan naar 'details geheugen' gaat dan staat er ook gewoon 135 contacten, 0 groepen, 67kB Gebruikt.
Als ik via 'Instellingen' de 'contacten weergeven' alleen op telefoongeheugen zet dan worden er helemaal geen contacten weergeven. de lijst met contacten blijft leeg.
Ik vind dit heel erg vreemd gedrag. Ik hoop dat een van jullie een oplossing heeft.
Is hard reset een oplossing? of kan het ook op een andere manier??

Alvast bedankt voor het delen van jullie kennis,
Mark

Verwijderd

Als je een strakkere en soepelere bediening wilt van je toestel en je touchscreen is het raadzaam om het volstrekt overbodige 'trillen-bij-aanraken' uit te zetten.

Vervang het bv door 'touch-tonen niveau 1'

-- -- Bedoeld als tip, ik zelf ondervond het als een flinke prestatie-verbetering ;) -- --

• Xmasjos
  • Laatst online: 20-09-2023
Verwijderd schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 20:32:
Als je een strakkere en soepelere bediening wilt van je toestel en je touchscreen is het raadzaam om het volstrekt overbodige 'trillen-bij-aanraken' uit te zetten.

-- -- Bedoeld als tip, ik zelf ondervond het als een flinke prestatie-verbetering ;) -- --
Bedankt!! Dat werkt idd een stuk beter :)

• BastiaanN
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 20:32:

Nouja. Ik vind de haptic-feedback juist handig! dan "voel" je het meteen wanneer er iets niet goed gaat :)

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

Verwijderd

BastiaanN schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 20:54:
[...]

Nouja. Ik vind de haptic-feedback juist handig! dan "voel" je het meteen wanneer er iets niet goed gaat :)
Alleen bloedirritant bij het scrollen in de browser.

Verwijderd

[...]

many thnx!
Begrijp ik uit de rest van je berichten dat je probleem opgelost is? Want mijn oplossing was toch wel iets omslachtiger dan een reset! Haha, dat ik daar niet eens aan gedacht heb...

Ik heb met Navifirm een nieuwe firmware gedownload behorende bij een bepaalde productcode. Vervolgens met JAF de telefoon geflashed en de nieuwe firmware geinstalleerd.

Verwijderd

tijmeng schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 11:57:
Ik heb het helemaal gehad met mn N97. Kom bij de E90 vandaan en daar werkte alles gewoon. De N97 is prima maar op berichtenvlak een regelrecht drama. Het interne C: geheugen is te klein om mn mailbox aan te kunnen, dus zet ik alles op de E schijf. Dat werkt opzich ok behalve als ik mn telefoon aan de pc heb gehangen is alles weg. De E: is dan in gebruik geweest en niet meer toegankelijk. Kortom ik kan alles weer gaan instellen en moet mn foon herstarten. Ik wacht nog ff op Symbian ^2, als dat geen verbetering biedt dan gaat mn N97 mooi op marktplaats. Er zitten gewoon nog teveel knullige dingetjes is als je de telefoon erg veel gebruikt. Het is leuk voor muziek en af en toe wat internet maar als poweruser is de N97 een beetje onbruikbaar.
Ik ben een behoorlijke poweruser. Ik deel jouw mening absoluut niet! Prima toestel en ik kom niks van jouw `knullige dingetjes` tegen.

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 25-05 11:27
Was hier ergens in de topic al eerder om gevraagd, maar toch nog eens proberen. Als ik ga typen met de toetsenbord dan gaat toetsenbord verlichting soms uit of op een lagere licht stand. Wat ik heel irritant vind, want ik dat ie gewoon de hele tijd vol verlicht is. Heb inmiddels de nieuwste firmware maar het mocht niet baten. Weet iemand hier iets meer over?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Pagina: 1 ... 25 ... 37 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Toon eigen initiatief als je een vraag plaatst.