Nokia N97 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 24 ... 37 Laatste
Acties:
  • 389.492 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aeroxtaxi
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 08-10-2024
Verwijderd schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 18:06:
Bedankt voor de tips, Youtube draait en ik ben nu bezig om een programma te downloaden om mijn productcode aan te passen.

Heeft iemand ervaring met Phoenix?

Iemand nog een goede suggestie voor een productcode t.b.v. N97 black

Dat 2x sliden om backlight te krijgen is mijn echte frustratie dus ik hoop dat het met de FW 12 opgelost is.
Ja, dat is opgelost ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand een aplicatie om live tv te zien? Op mijn N96 kon ik via vodafone live tv kijken,nu geeft hij daar geen mogelijkheid voor bij de N97.(helemaal geen link). En Nos aplicatie is ook nog niet toegevoegd vandaar kon je naar uitzending gemist.Hier baal ik wel van de duurste nokia en nog geen tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14-09 03:09
Mijn nokia N97 kan ik nog steeds niet updaten naar firmware 12. Ik heb productcode: 0587246: N97 Netherlands (NL) CV W Ik heb via fota en via pc suite (v1.7.3np) geprobeerd. Wat doe ik eventueel fout? PS: mijn nokia 5800 update tie ook niet naar versie 30 nog wat.

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 20:25
Verwijderd schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 23:02:
Weet iemand een aplicatie om live tv te zien? Op mijn N96 kon ik via vodafone live tv kijken,nu geeft hij daar geen mogelijkheid voor bij de N97.(helemaal geen link). En Nos aplicatie is ook nog niet toegevoegd vandaar kon je naar uitzending gemist.Hier baal ik wel van de duurste nokia en nog geen tv.
Die tv applicatie bestaat niet meer, vodafone is daar mee gestopt (als je precies wilt weten hoe het zit moet je even zoeken in dit topic, Robert Webbe heeft dit aangegeven). Die Nos applicatie komt nog wel, toen de N95 net uit was, was die applicatie ook nog niet beschikbaar, dat is nou eenmaal het nadeel als je een vrij nieuw toestel aanschaft.

De N97 is trouwens niet de duurste Nokia, de 8800 is nog een stukje duurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pinokkia schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 23:17:
Mijn nokia N97 kan ik nog steeds niet updaten naar firmware 12. Ik heb productcode: 0587246: N97 Netherlands (NL) CV W Ik heb via fota en via pc suite (v1.7.3np) geprobeerd. Wat doe ik eventueel fout? PS: mijn nokia 5800 update tie ook niet naar versie 30 nog wat.
Even zoeken op de benelux code

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phoolie schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 23:27:
[...]
Die tv applicatie bestaat niet meer, vodafone is daar mee gestopt (als je precies wilt weten hoe het zit moet je even zoeken in dit topic, Robert Webbe heeft dit aangegeven). Die Nos applicatie komt nog wel, toen de N95 net uit was, was die applicatie ook nog niet beschikbaar, dat is nou eenmaal het nadeel als je een vrij nieuw toestel aanschaft.

De N97 is trouwens niet de duurste Nokia, de 8800 is nog een stukje duurder.
Ja dat was ik vergeten die was volgens mij gedeeltelijk goud? of titanium.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14-09 03:09
Verwijderd schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 23:30:
[...]

Ja dat was ik vergeten die was volgens mij gedeeltelijk goud? of titanium.
Hoe bedoel je?

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sporedd
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23:21
even een snel vraag je (hoop ik)

Zijn er verschillen tussen de N97 White en de N97 White EU?
ga heb namelijk binnenkort bestellen maar ik kan tussen deze 2 kiezen.

Groetjes

Don't trust an atom, they make up everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Sporedd schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 00:14:

Groetjes
Ipv "snelle vraagjes" zien we liever dat je even de zoekfunctie / Google gebruikt. Dit is namelijk gemakkelijk zelf op te zoeken, en GoT is geen helpdesk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sporedd
heb ik gedaan krijg alleen maar sites die me er 1 willen verkopen

toch maar weer aan het zoeken geweest nu staat er bij http://www.anymobile.nl/n...97/advertentie-51552.html http://www.anymobile.nl/ bij kleur:
KLEUR - White EU

is dat het enige verschil?

[ Voor 63% gewijzigd door Sporedd op 24-08-2009 00:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja.

De "white" zal overigens een UK model zijn. Als je per sé een NL model wilt moet je bij een "echte" shop bestellen (kan ook online). Is wel ietsjes duurder.

NL > UK > EU voor updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sporedd
Wilde heb hier bestellen http://www.studentmobiel....ternet=11#bestelformulier.

zoals je kan zie scheelt het ook in de prijs vandaar dat ik d8 dat er verschillen waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

studentmobiel en gsmwijzer en vast nog een aantal andere sites zijn van dezelfde aanbieder (of bieden precies dezelfde dingen aan). je treft er dus ook alleen uk of eu modellen aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-09 19:27
Verwijderd schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 23:02:
Dat ligt meer aan jou dan die dure nokia. Waarom wil jij allemaal aparte apps op je dure nokia terwijl het gewoon allemaal via browser kan??

Ik heb al eerder in deze topic aangegeven dat NOS mobiel en uitzending gemist gewoon via browser gebruikt kunnen worden.

http://m.nos.nl
http://m.uitzendinggemist.nl

Vodafone TV is ook gewoon via vodafone live te kiezen (live.vodafone.nl).

Het is toch jamer dat mensen deze topic niet "lezen" of "doorzoeken". Klagen dat het zo'n groot topic is slaat ook nergens op, want met de zoek funktie kun je gericht zoeken binnen dit topic. Daarbij wordt het topic ook nutteloos groot door alle posts met vragen waarvan de antwoorden gewoon in de topic te vinden zijn.

jammer!

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand een _andere_ goede hoes voor de N97 dan de CP-323? Die werd hier steeds aangeraden maar ik vind hem echt drie keer niks. Hij is helemaal open aan een kant en aan de andere kant zijn de hoeken open, dus ik kan hem nog steeds niet in mijn zak met sleutels doen. Voor de rest is hij net lang genoeg, waardoor hij best strak zit eenmaal in de hoes. Erin schuiven gaat wel makkelijk, maar eruithalen is onmogelijk ofzo. Je hebt nergens om tegen te duwen, van de andere kant kan je niet ver genoeg duwen om hem zelf weer te kunnen trekken. Ook heb je nergens een plek om de N97 eruit te kunnen trekken. Het is dus echt priegelwerk om hem eruit te krijgen. Ook is er geen gaatje bij de 3.5mm plug dus kan je niet in hoes muziek luisteren.

Ik zoek dus eentje die hem volledig bedekt, liefst ook de schoonmakende stof hebben die de CP-323 ook heeft vanbinnen, een gaatje heeft boven bij de 3.5mm plug en makkelijk eruit te halen is.

Ook had ik 10x LCD protector erbij gekocht voor bijna niets, alleen heb ik alle 10 gebruikt in de poging de originele te vervangen omdat er steeds stof op kwam nadat ik de beschermlaag had gebruikt. Als ik zo'n dure neem, is er dan weer hetzelfde probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 08:15:
Heeft iemand een _andere_ goede hoes voor de N97 dan de CP-323? Die werd hier steeds aangeraden maar ik vind hem echt drie keer niks. Hij is helemaal open aan een kant en ...knip]
Misschien hier eens kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hitmixer
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:19
Heeft iemand een _andere_ goede hoes voor de N97 dan de CP-323? Die werd hier steeds aangeraden maar ik vind hem echt drie keer niks.....
Ik heb bij Amazon.co.uk een CP-382 besteld (is nog niet in Nederland te krijgen). Is een erg simpele hoes maar voldoet perfect aan alles wat ik wil (hoofdtelefoon gewoon te gebruiken en toestel wordt bijna niet dikker). Voor 14E laten bezorgen. Hier nog een vergelijking tussen 323 en 382

[ Voor 10% gewijzigd door Hitmixer op 24-08-2009 09:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:21
Sporedd schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 01:02:
Wilde heb hier bestellen http://www.studentmobiel....ternet=11#bestelformulier.

zoals je kan zie scheelt het ook in de prijs vandaar dat ik d8 dat er verschillen waren.
Let op, de EU versie heeft een QWERTZ toetsenbord (staat er bij als je doorklikt op specificaties ofzo)
Ook had ik 10x LCD protector erbij gekocht voor bijna niets, alleen heb ik alle 10 gebruikt in de poging de originele te vervangen omdat er steeds stof op kwam nadat ik de beschermlaag had gebruikt. Als ik zo'n dure neem, is er dan weer hetzelfde probleem?
Tip voor aanbrengen screenprotector:
Ga naar de badkamer, laat de douche even op zijn warmst aanstaan. Je krijgt dan stoom. Als je dat weer laat neerdalen is vrijwel al het stof uit de lucht en kon je zonder stof risico je protector aanbrengen.

[ Voor 38% gewijzigd door TheFes op 24-08-2009 09:56 ]

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sporedd schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 00:14:

Groetjes
Je weet heel zeker dat je een witte wilt? Ik kom een hoop reviews en reacties op diverse fora tegen waar mensen toch spijt blijken te hebben van de witte omdat deze langzaamaan toch zwart wordt en omdat letters op het keypad onder bepaalde omstandigheden slecht te lezen zouden zij. Ik kan dit zelf niet beoordelen omdat ik een zwarte heb, maar lees even goed zou ik zeggen... Ik kan zelf zo snel de vergelijkingsreview even niet meer vinden maar ik zal hem posten als ik hem gevonden heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Ikzelf heb nu twee maanden een wittte en herken niks in de post hierboven. Ikzelf ga totaal niet voorzichtig om met mijn toestel. Het is een gebruiksvoorwerp. Hij is gewoon nog helemaal wit zonder gebruik van hoesjes ed. Hij zit ook altijd gewoon in mijn spijkerbroekzak e.d.. Toetsenbord is altijd leesbaar en ik gebruik hem overal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Golf2vr6 schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 10:34:
Ikzelf heb nu twee maanden een wittte en herken niks in de post hierboven. Ikzelf ga totaal niet voorzichtig om met mijn toestel. Het is een gebruiksvoorwerp. Hij is gewoon nog helemaal wit zonder gebruik van hoesjes ed. Hij zit ook altijd gewoon in mijn spijkerbroekzak e.d.. Toetsenbord is altijd leesbaar en ik gebruik hem overal.
ik deel die mening. wordt niks zwart en goed leesbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

j.tol41 schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 18:38:
[...]

Ik heb ook de AC-10X ontvangen van GSMweb. Keurig geleverd met stekkeradapter. Werkt prima!!
ik heb ook een AC-10X lader ontvangen van GSMweb... Snap niet dat ze geen NL AC-10E kunnen sturen! Wat een lomp ding met de verloopstekker...

al met al, eigenlijk nog een beetje ontevreden dus....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlisterAMG
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-09 16:13
Hitmixer schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 09:00:
[...]

Ik heb bij Amazon.co.uk een CP-382 besteld (is nog niet in Nederland te krijgen). Is een erg simpele hoes maar voldoet perfect aan alles wat ik wil (hoofdtelefoon gewoon te gebruiken en toestel wordt bijna niet dikker). Voor 14E laten bezorgen. Hier nog een vergelijking tussen 323 en 382
Dat is een rubber-achtige staat in de review. Hoe 'presteert' deze dan bij warmte? Ik kan me voorstellen dat als het heel warm is (in de broek of gewoon bij warm weer), dat de telefoon er aan vast gaat plakken? Of is de binnenkant anders dan de buitenkant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hitmixer
  • Laatst online: 23:19
Binnenkant is NIET van rubber maar van een soort stof... De buitenkant, tja... Wordt niet warm & geen last van plakken... Wat ik al zei, ben er erg tevreden mee. Daarnaast was het een gok van 14E... Dus, dat valt nog te overzien :9

Het enige negatieve wat ik kan bedenken is dat hij de eerste dag erg goedkoop leek. Het was gewoon een envelop voor m'n telefoon. Na een dag had de hoes zich gevormd en leek alles super :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GabrielZ
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-09 13:07
Verwijderd schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 15:52:
[...]

Ik bekijk mijn films op fullscreen landscape mode. Ik gebruik hiervoor OJOsoft total video converter met een zelf aangemaakt profiel waarbij ik mijn avi files crop en converteer naar 16:9 .mp4 files met behoud van subtitles etc.
lukt dat ook met complete dvd files dus video_ts bestanden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
GabrielZ schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 14:04:
[...]

lukt dat ook met complete dvd files dus video_ts bestanden?
DVD's kunnen ook gewoon geconvert worden ja. Hoe dat moet --> Google ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GabrielZ
  • Laatst online: 13-09 13:07
RoD schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 14:06:
[...]

DVD's kunnen ook gewoon geconvert worden ja. Hoe dat moet --> Google ;)
ja datw eet ik, maar ik bedoel of dat ook met dat programma lukte die hij gebruikte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkwakman
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 17:02
Toen ik daarnet de software update applicatie opstartte, verscheen ineens een update genaamd "Install before Phone Software 0.1". Het installeren hiervan heeft bij mij geen merkbaar effect. Hebben meer mensen deze update voorbij zien komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb deze software-update ook ontvangen. Nog niet uitgevoerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit hier met een probleem wat ik ongeveer vanaf het begin al heb. Het logboek, ofwel belgeschiedenis van mijn N97 hangt meteen vast als ik deze wil bekijken.

Ik heb het idee dat het ligt aan een of andere applicatie die ik destijds heb geïnstalleerd, maar heb geen idee welke dit zou kunnen zijn.

Aangezien ik er op Google niks over kon vinden, vroeg ik me af of er meerdere mensen waren met ditzelfde probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Golf2vr6 schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 08:04:
[...]

Dat ligt meer aan jou dan die dure nokia. Waarom wil jij allemaal aparte apps op je dure nokia terwijl het gewoon allemaal via browser kan??

Ik heb al eerder in deze topic aangegeven dat NOS mobiel en uitzending gemist gewoon via browser gebruikt kunnen worden.

http://m.nos.nl
http://m.uitzendinggemist.nl

Vodafone TV is ook gewoon via vodafone live te kiezen (live.vodafone.nl).

Het is toch jamer dat mensen deze topic niet "lezen" of "doorzoeken". Klagen dat het zo'n groot topic is slaat ook nergens op, want met de zoek funktie kun je gericht zoeken binnen dit topic. Daarbij wordt het topic ook nutteloos groot door alle posts met vragen waarvan de antwoorden gewoon in de topic te vinden zijn.

jammer!
misschien dat je zelf even het topic moet doorlezen dan zie je dat vodafone live tv niet meer bestaat dus geen tv zie bericht robbert webbe. En inderdaad de site van nos mobiel heb ik ook maar geen tv via aplicatie uitzending gemist bestaat nog niet voor de n97. Dus als ji dan wel weet hoe ik tv krijg meld dit dan ipv deze onzin weg te schrijven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v1co
  • Laatst online: 10-06-2022
Heb volgens mij dit probleem eerder gepost maar zal em nogmaals posten.

Als ik mijn telefoon aansluit via PCsuite mode dan verbreekt de verbinding na ongeveer 10 seconden. Als ik em als massa opslag kies dan blijft mijn telefoon wel verbonden.. :\
Dit is heel erg vervelend want ik wil dus mijn firmware updaten, maar zo gaat dat niet lukken.
Ik heb Firmware versie 10.
Heb PC suite gedeinstalleerd en opnieuw geinstalleerd.
Heb het al op een andere PC geprobeerd: Zelfde probleem.
Telefoon via het menu naar fabrieks instellingen gezet: Hielp ook niet..

Iemand die mij hiermee kan helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

v1co schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 16:24:
Heb volgens mij dit probleem eerder gepost maar zal em nogmaals posten.

Als ik mijn telefoon aansluit via PCsuite mode dan verbreekt de verbinding na ongeveer 10 seconden. Als ik em als massa opslag kies dan blijft mijn telefoon wel verbonden.. :\
Dit is heel erg vervelend want ik wil dus mijn firmware updaten, maar zo gaat dat niet lukken.
Ik heb Firmware versie 10.
Heb PC suite gedeinstalleerd en opnieuw geinstalleerd.
Heb het al op een andere PC geprobeerd: Zelfde probleem.
Telefoon via het menu naar fabrieks instellingen gezet: Hielp ook niet..

Iemand die mij hiermee kan helpen?
Ik heb ook problemen met PC SUITE als ik een backup wil maken blijft hij ook telkens hangen. Het lijkt wel of hij de telefoon niet goed herkent. Bij mij blijft hij elke keer hangen bij backup maken van een specifiek model. Ik zou even kijken of je het bij een nsp kunt laten doen. Dat is beter dan dat nje straks een telefoon hebt die dood is,is mij ook al een keer gebeurd sucses,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Verwijderd schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 15:30:
[...]
misschien dat je zelf even het topic moet doorlezen dan zie je dat vodafone live tv niet meer bestaat dus geen tv zie bericht robbert webbe. En inderdaad de site van nos mobiel heb ik ook maar geen tv via aplicatie uitzending gemist bestaat nog niet voor de n97. Dus als ji dan wel weet hoe ik tv krijg meld dit dan ipv deze onzin weg te schrijven
Sorry ik denk dat ik het dan niet snap:
http://www.vodafone.nl/pr...le_tv_en_video/wat_is_het

via http://live.vodafone.com kan ik naar Fun catogorieen: vodafone tv
http://mobile.vadfone.nl/videoaudio < als ik dit rechtstreeks in browser invoer kom ik er ook

Nu heb ik pas sinds 1 week vodafone, dus ik weet niet of het anders geweest is, maar dat is toch tv en via vodafone...???

Kun je me gelijk even het verschil uitleggen met de applicatie uitzending gemist en de site link die ik gaf (http://m.uitzendinggemist.nl) dit ook voor NOS mobiel a.u.b. (http://m.nos.nl)?

Uitzending Gemist is ook via de webbrowser van je mobiele toestel te bezoeken. Deze website kan als alternatief dienen als je liever geen applicatie op je telefoon wilt installeren.
Het adres van de mobiele website is http://m.uitzendinggemist.nl.

edit:
De NOS Mobiel website is te vinden op http://m.nos.nl. Deze website kan als alternatief dienen indien u liever geen applicatie op uw telefoon wilt installeren. De site bevat (net als de applicatie) nieuws, sportnieuws, video, weer, verkeer. De live televisiekanalen en de teletekstservice ontbreken echter. 8)7 |:(

[ Voor 17% gewijzigd door Golf2vr6 op 24-08-2009 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v1co
Verwijderd schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 16:53:
[...]

Ik heb ook problemen met PC SUITE als ik een backup wil maken blijft hij ook telkens hangen. Het lijkt wel of hij de telefoon niet goed herkent. Bij mij blijft hij elke keer hangen bij backup maken van een specifiek model. Ik zou even kijken of je het bij een nsp kunt laten doen. Dat is beter dan dat nje straks een telefoon hebt die dood is,is mij ook al een keer gebeurd sucses,
De problemen die ik had hadden betrekking op de OVI SUITE. De PC suite heb ik nog niet geprobeerd. Zag tevens dat er ook een nieuwe BETA versie van OVI SUITE uit is dus die ga ik maar beide eens installeren.

Als dat nog niet lukt zal ik maar even bij de nsp langs gaan ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amazon.co.uk een CP-382 besteld (is nog niet in Nederland te krijgen
Bedankt voor de tip - hij is overigens wel in NL te koop hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dewaterweg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02-09 15:20
Verwijderd schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 09:59:
[...]

Je weet heel zeker dat je een witte wilt? Ik kom een hoop reviews en reacties op diverse fora tegen waar mensen toch spijt blijken te hebben van de witte omdat deze langzaamaan toch zwart wordt en omdat letters op het keypad onder bepaalde omstandigheden slecht te lezen zouden zij. Ik kan dit zelf niet beoordelen omdat ik een zwarte heb, maar lees even goed zou ik zeggen... Ik kan zelf zo snel de vergelijkingsreview even niet meer vinden maar ik zal hem posten als ik hem gevonden heb.
Ik kan je meedelen dat dit niet waar is. Ik ben zelf denk ik een van de mensen die totaal niet zuinig is met zijn spullen!
Me N97 is nog steeds wit en de letters zijn altijd goed te lezen!

Ik ben trouwens aangenam verrast door de ingebouwde GPS. Ik heb ook de N95,96 en N85 maar als ik ze vergelijk dan werkt de N97 veruit het beste!

Na het debacle van de N96 ben ik blij dat ik nu de N97 wat een fijn toestel integenstelling tot de N96

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Golf2vr6 schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 16:58:
[...]

Sorry ik denk dat ik het dan niet snap:
http://www.vodafone.nl/pr...le_tv_en_video/wat_is_het

via http://live.vodafone.com kan ik naar Fun catogorieen: vodafone tv
http://mobile.vadfone.nl/videoaudio < als ik dit rechtstreeks in browser invoer kom ik er ook

Nu heb ik pas sinds 1 week vodafone, dus ik weet niet of het anders geweest is, maar dat is toch tv en via vodafone...???

Kun je me gelijk even het verschil uitleggen met de applicatie uitzending gemist en de site link die ik gaf (http://m.uitzendinggemist.nl) dit ook voor NOS mobiel a.u.b. (http://m.nos.nl)?

Uitzending Gemist is ook via de webbrowser van je mobiele toestel te bezoeken. Deze website kan als alternatief dienen als je liever geen applicatie op je telefoon wilt installeren.
Het adres van de mobiele website is http://m.uitzendinggemist.nl.

edit:
De NOS Mobiel website is te vinden op http://m.nos.nl. Deze website kan als alternatief dienen indien u liever geen applicatie op uw telefoon wilt installeren. De site bevat (net als de applicatie) nieuws, sportnieuws, video, weer, verkeer. De live televisiekanalen en de teletekstservice ontbreken echter. 8)7 |:(
okay geen probleem ik leg even uit wat ik weet. Paar weken geleden toen ik mijn n96 nog had ging ik naar de site van vodafone live. Je kon dan een abonnement nemen op live tv van vodafone de reguliere zenders maar er was 1 zender gratis te bekijken ned1. Dus ik dacht paar weken later en een n97 rijker even ned1 te bekijken maar wat blijkt heel de aplicatie van tv is gewoon weg. En bij de aplicatie van uitzending gemist kon ik alle programmas bekijken. Maar ik begrijp van andere mensen op het forum dat deze aplicatie in de maak is bij de n96 werkte het prima. Ik kom nu niet verder dan deze site is niet geschikt voor u telefoon. De site van de nos is verder wel gewoon te bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droathoah
  • Laatst online: 12-03-2019
Ik kreeg de melding Geheugen vol sluit toepassingen blabla. Had niks openstaan, maar oké. Toen heb ik me geheugen op Massa gezet (had ik eerder moeten doen) en de rest laten kopieren. Zijn die berichten nu verwijderd van mijn telefoongeheugen ofniet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even 2 vraagjes sinds de installatie van mijn nieuwe firmware 12.024 ben ik mijn themas kwijt in toepassings beheer. Hoe vind ik die trug? Kan de Y browser hier iets mee?. En als ik taskman open na het starten geeft hij aan 53 ram geheugen maar na een uurtje als ik weer kijk staat hij op 34 ram is dat normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er bestaat bij hubo brede plakband van tesa die je heel makkelijk kan verscheuren plak deze op je scherm en plak deze op de protector.Dan doe je de protector op je scherm terwijl je stapvoets weer de plakband van de protector en van het scherm verwijdert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sonsan
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:08
Bij de N95 was het raadzaam om deze zo vaak mogelijk aan de lader te hangen. Onafhankelijk hoe de toestand van de accu was. Een test gaf aan dat dan de accu het best in vorm bleef. Daar werden toen meerdere topics aan besteed. Hoe zit dat eigenlijk met de N97? Iemand al in verdiept?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droathoah
sonsan schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 19:01:
Bij de N95 was het raadzaam om deze zo vaak mogelijk aan de lader te hangen. Onafhankelijk hoe de toestand van de accu was. Een test gaf aan dat dan de accu het best in vorm bleef. Daar werden toen meerdere topics aan besteed. Hoe zit dat eigenlijk met de N97? Iemand al in verdiept?
Probeer hem juist zo min mogelijk op te laden, maar een avond weggaan met 2 streepjes is niet aan te raden.
Ben benieuwd. Ik vind het ook zo jammer dat die met USB automatisch gaat opladen. Lijkt me ook niet fijn voor zo'n accu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Niet online
Droathoah schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 19:18:
[...]

Probeer hem juist zo min mogelijk op te laden, maar een avond weggaan met 2 streepjes is niet aan te raden.
Ben benieuwd. Ik vind het ook zo jammer dat die met USB automatisch gaat opladen. Lijkt me ook niet fijn voor zo'n accu.
Volgens een NSP waar ik ben geweest (rijssen) is de aanbeveling hetzelfde als die van de N82 en N95. het type accu is hetzelfde alleen met meer capaciteit. Als je hem half-leeg aan de accu prikt is niet erg want het is een Lithium-ion batterij, die heeft geen last van het memory-effect :)

Het is in elk geval wel slecht om hem helemaal leeg te laten lopen en altijd aan de lader laten hangen terwijl die vol is is ook niet aanbevolen :)

[ Voor 10% gewijzigd door BastiaanN op 24-08-2009 19:42 ]

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droathoah
BastiaanN schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 19:40:
[...]

Volgens een NSP waar ik ben geweest (rijssen) is de aanbeveling hetzelfde als die van de N82 en N95. het type accu is hetzelfde alleen met meer capaciteit. Als je hem half-leeg aan de accu prikt is niet erg want het is een Lithium-ion batterij, die heeft geen last van het memory-effect :)

Het is in elk geval wel slecht om hem helemaal leeg te laten lopen en altijd aan de lader laten hangen terwijl die vol is is ook niet aanbevolen :)
Oke, bedankt voor de tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droathoah
Zit er verschil in de release van de update via je toestel zelf en de update van de Nokia Software Updater?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
Verwijderd schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 18:36:
[...]

okay geen probleem ik leg even uit wat ik weet. Paar weken geleden toen ik mijn n96 nog had ging ik naar de site van vodafone live. Je kon dan een abonnement nemen op live tv van vodafone de reguliere zenders maar er was 1 zender gratis te bekijken ned1. Dus ik dacht paar weken later en een n97 rijker even ned1 te bekijken maar wat blijkt heel de aplicatie van tv is gewoon weg. En bij de aplicatie van uitzending gemist kon ik alle programmas bekijken. Maar ik begrijp van andere mensen op het forum dat deze aplicatie in de maak is bij de n96 werkte het prima. Ik kom nu niet verder dan deze site is niet geschikt voor u telefoon. De site van de nos is verder wel gewoon te bekijken.
Lees die posts van Robert Webbe nog eens goed door, Vodafone is gestopt me de ondersteuning van die applicatie. Via de mobiele site kan ik overigens nog steeds gratis naar nederland 1 kijken via de N95. Als dat via de N97 niet kan dan komt dat door Nokia en niet door Vodafone. Dit zelfde geld voor de NOS en uitzendinggemis applicatie. Beetje krom dus om dan te klagen dat het op zo'n duur toestel niet werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Verwijderd schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 18:36:
[...]

Ik kan met mijn n97 gewoon ned1 kijken via de links die ik gaf van vodafone, dus niet met applicatie maar gewoon via browser en realplayer stream. Je moet dan wel verbinden met vodafone, wlan e.d. werkt niet.
De link naar uitzending gemist werkt ook gewoon via mijn browser op de n97. Vandaar dat ik niet goed begrijp dat jij zegt dat het niet kan en niet meer bestaat.

Wat betreft de nos applicatie heb je gelijk, die is uitgebreider dan mobile nos site. Was dit ook het geval van uitzending gemist dan?

Sammenvattend:
Ik kan wel ned 1 kijken via vodafone live webpage (zie links in mijn vorige post), jij niet.
Ik kan wel uitzending gemist kijken via browser (zie link in mijn vorige post), jij niet.

:?

Kan iemand met vodafone abo dan ff testen hoe het bij hem werkt, alvast bedankt.

edit:
Phoolie schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 20:39:
[...]
Lees die posts van Robert Webbe nog eens goed door, Vodafone is gestopt me de ondersteuning van die applicatie. Via de mobiele site kan ik overigens nog steeds gratis naar nederland 1 kijken via de N95.
Lijkt erop dat ik dus niet volkomen onzin aan het uitkramen was. Jij wil het alleen via applicatie doen, terwijl het via browser kan.

Dan denk ik dat uitzending gemist het bij jou ook zou moeten doen zonder opplicatie maar gewoon in je browser.

[ Voor 17% gewijzigd door Golf2vr6 op 24-08-2009 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
Golf2vr6 schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 21:05:
[...]

Wat betreft de nos applicatie heb je gelijk, die is uitgebreider dan mobile nos site.
[...]
Dat is waar, maar teletekst kan je ook gewoon bekijken via http://teletekst.nos.nl dat deed ik eerst ook altijd op mijn N95 toen die applicatie er nog niet was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vtpeters
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 12-09 16:54
Tipje voor mensen die hun Nokia opdaten naar v12.x ...

Mijn N97 wilde na de update niet meer opstarten. Alle tips online ten spijt bleef-ie hangen in een soort loop bij het starten. De oplossing die wel werkte: een harde reset. Ik was helaas al mijn contacten, de agenda en mijn home scherm kwijt, maar ik had tenminste weer een werkend toestel.

Lees er meer over hoe de N97 hard te resetten:
http://mynokiablog.com/20...ard-reset-your-nokia-n97/

Doe er je voordeel mee ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
vtpeters schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 21:10:

Mijn N97 wilde na de update niet meer opstarten. Alle tips online ten spijt bleef-ie hangen in een soort loop bij het starten. De oplossing die wel werkte: een harde reset. Ik was helaas al mijn contacten, de agenda en mijn home scherm kwijt, maar ik had tenminste weer een werkend toestel.

Bedankt voor je hulp, maar zoek voortaan eerst even of iets niet al een keer eerder gemeld is.
naNs schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 01:03:
[...]

Je telefoon probeert waarschijnlijk de gebruikersgegevens van de oude firmware toe te passen op de nieuwe firmware, wat uiteraard niet lukt... Je moet dan een hard reset uitvoeren door tijdens het opstarten: shift, spatie en backspace ingedrukt te houden. (hoop wel dat je een backup hebt gemaakt, want bij zo'n harde reset gaat al je informatie verloren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

klik

Heb hem hier besteld. Ik laat wel even weten wat ik van het tasje vind als hij binnen is (hoop over 1/2 dagen)

Gr.

Edit: Dit is hem. klik

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2009 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droathoah
Me N97 simlockvrij bij de Belcompany gehaald, maar geen update nog :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vtpeters schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 21:10:

is het dan niet veel handiger om voordat je gaat updaten middels *#7370# een hard reset te geven en na de update een backup terug zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ik kan met mijn n97 gewoon ned1 kijken via de links die ik gaf van vodafone, dus niet met applicatie maar gewoon via browser en realplayer stream. Je moet dan wel verbinden met vodafone, wlan e.d. werkt niet.
De link naar uitzending gemist werkt ook gewoon via mijn browser op de n97. Vandaar dat ik niet goed begrijp dat jij zegt dat het niet kan en niet meer bestaat.

Wat betreft de nos applicatie heb je gelijk, die is uitgebreider dan mobile nos site. Was dit ook het geval van uitzending gemist dan?

Sammenvattend:
Ik kan wel ned 1 kijken via vodafone live webpage (zie links in mijn vorige post), jij niet.
Ik kan wel uitzending gemist kijken via browser (zie link in mijn vorige post), jij niet.

Kan iemand met vodafone abo dan ff testen hoe het bij hem werkt, alvast bedankt.

edit:

[...]

Lijkt erop dat ik dus niet volkomen onzin aan het uitkramen was. Jij wil het alleen via applicatie doen, terwijl het via browser kan.

Dan denk ik dat uitzending gemist het bij jou ook zou moeten doen zonder opplicatie maar gewoon in je browser.
Ik ga het eens even proberen bedankt voor je tip,ik snap het nu onderhand zelf niet meer thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Verwijderd schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 22:38:
[...]

is het dan niet veel handiger om voordat je gaat updaten middels *#7370# een hard reset te geven en na de update een backup terug zetten
Dat is linksom of rechts om naar hetzelfde doel toe.... toch???

Wat is daar precies het voordeel aan?

Een backup voor een update is standaard procedure lijkt me.
Verwijderd schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 23:16:
[...]

Ik ga het eens even proberen bedankt voor je tip,ik snap het nu onderhand zelf niet meer thanks
lol, ik dacht dat je dat onderhand al wel gedaan had.... :X
Ik ben benieuwd....

[ Voor 69% gewijzigd door Golf2vr6 op 24-08-2009 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Sammenvattend:

edit:

[...]

Hoi jongens jullie hebben helemaal gelijk via de site vodafone werkt ned1 gewoon.
Ik had de verbinding gelegd via mijn draadloos netwerk dat gaat niet lukken. Nu ga ik nog even die uitzending gemist bekijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Ook interessant:
De reviewer wist ook te melden dat de N97 mini over kinetic scrolling beschikt. Kinetic scrolling is het zelfde wat veel mensen van een iPhone kennen waardoor scrollen een stuk makkelijker en vooral intuïtiever gaat. Volgens de bron zal kinetic scrolling ook naar de normale N97 gaan komen tijdens een update die in september zal worden vrijgegeven door Nokia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 23:30:
[...]

Hoi jongens jullie hebben helemaal gelijk via de site vodafone werkt ned1 gewoon.
Ik had de verbinding gelegd via mijn draadloos netwerk dat gaat niet lukken. Nu ga ik nog even die uitzending gemist bekijken
En uitzending gemist is ook gelukt via vodafone live.Ik moet wel zeggen dat de kwaliteit via vodafone live bagger is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistermo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-09 16:37
Gisteravond met behulp van NSS de product code veranderd en eindelijke de nieuwe firmware kunnen updaten.
Moet zeggen dat ik gelijk van de bugs af was die in het toestel zaten.

Het enige wat nog steeds niet werkt is het versturen van een MMS.
Via de site van vodafone is het downloaden van je instellingen 'tijdelijke niet mogenlijk'. Daar wordt je dus ook niet veel wijzer van.

Lukt het iemand om MMS te versturen (met vodafone natuurlijk), wat zijn daarvoor de juiste instellingen.
Ik kon ergens al wel terug lezen dat de bestanden niet groter mogen zijn dan 300kb. maar ook dit mocht niet baten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droathoah
Mistermo schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 08:35:
Gisteravond met behulp van NSS de product code veranderd en eindelijke de nieuwe firmware kunnen updaten.
Moet zeggen dat ik gelijk van de bugs af was die in het toestel zaten.

Het enige wat nog steeds niet werkt is het versturen van een MMS.
Via de site van vodafone is het downloaden van je instellingen 'tijdelijke niet mogenlijk'. Daar wordt je dus ook niet veel wijzer van.

Lukt het iemand om MMS te versturen (met vodafone natuurlijk), wat zijn daarvoor de juiste instellingen.
Ik kon ergens al wel terug lezen dat de bestanden niet groter mogen zijn dan 300kb. maar ook dit mocht niet baten.
Zet jij je productcode daarna weer terug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vtpeters
Verwijderd schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 22:38:
[...]

Als ik dit vooraf had geweten ...

Het 'gemak' van het Update programma van Nokia (helaas alleen voor PC) is juist dat je vooraf (voor de zekerheid) een backup maakt via de PC Suite en met de Software Update utility je firmware bijwerkt. Daarna zou de telefoon gewoon weer moeten werken, zet eventueel verloren gegane content weer terug op je telefoon en presto!

Maar met een telefoon die na de update niet meer aan wil gaan en verbinden met de computer kun je moeilijk de backup op terug zetten.

Overigens (en misschien heeft dat er mee te maken hoewel het bij een eerdere update van 10.x naar 11.x wél goed ging) draai ik de Nokia PC Suite en de Update utility onder een gevirtualiseerde Windows XP in VMware Fusion 2 op een iMac met Mac OS X 10.5.x.

Maar goed, de telefoon doet 't weer, ben nu alleen wat app's die bij de reset zijn verwijderd weer aan het installeren via de OVI Store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Niet online
Droathoah schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 10:16:
[...]

Zet jij je productcode daarna weer terug?
Dat boeit niet, ze kunnen je updategeschiedenis toch wel bekijken bij een NSP. hier worden alle productcode changes ook netjes weergegeven. Zie de post van robertwebbe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:37

icecreamfarmer

en het is

het belangrijkste nieuws van heel die preview is trouwens het feit dat hij al 4!! nieuwe nog onbekende touchscreen telefoons in handen heeft gehad van nokia

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Sammenvattend:

edit:

[...]

Hier exact hetzelfde hoor met vodafone, kan gratis ned 1 kijken, wil ik ook andere zenders zien moet ik daar 5 euro voor betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v1co
vtpeters schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 10:26:
[...]

Maar met een telefoon die na de update niet meer aan wil gaan en verbinden met de computer kun je moeilijk de backup op terug zetten.
Dat probleem heb ik nu dus.. En dan heb ik niet eens FW versie 11. Zodra mijn telefoon wil syncen met PC suite verbreekt de verbinding. Dus ik kan uberhaupt de FW niet upgraden..

Ben nu wel op een bestand gekomen die je registry opschoont:
Nokia_PC_Suite_Cleaner_7_1_1.exe

Ga dat vanavond maar even proberen.

[ Voor 3% gewijzigd door v1co op 25-08-2009 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Door de zoekfunctie te gebruiken, zie ik dat meer mensen problemen hebben met de wekker / alarm op het toestel. schijnt een bug te zijn? alleen denk ik dat ik andere problemen heb. Hij gaat gewoon niét af in de ochtend...

Software versie V11.0.021
Aangepaste versie. V11.0.021.251.01

Heeft dat dan iets te maken met lader?

Bij mij lijkt het erop dat deze gewoon niet afgaat wanneer de telefoon aan de lader (AC-10E) hangt. :s

Hij gaat namelijk wél gewoon af als ik hem aansluit op de computer, en dan geen optie selecteer, zodat hij via de USB oplaad.. (net getest)
Hij gaat wél af als hij word opgeladen via de AC-5E met verloop
en hij gaat wél gewoon af als hij niet word opgeladen of aangesloten is.. (net getest)

(deze testen zijn wel gedaan met een alarm wat over 2 minuten af moet gaan en niet over een X-aantal uur)

Ik heb me nu al 2x verslapen voor mijn werk... heel vervelend :D

Maar bij een bug zou hij er altijd last van moeten hebben, ongeacht de oplader? of niet.

annyways, alvast bedankt voor het antwoord.. als iemand er een antwoord op heeft.

Mvg,

Roel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heel veer meer duidelijke info kon ik over internet uitschakelen niet vinden.. onderstaande quote geeft namelijk aan dat hij altijd wel verbinding zou kunnen maken...
[b]

De enige manier om te voorkomen dat er data verbruikt wordt, is de toegangspunten te verwijderen voor de duur dat je in het buitenland bent.
Ik wil geen data ontvangen en verzenden als ik in het buitenland ben. aangezien ik elke week wel een keer een paar dagen in het buitenland zit; word dit wel erg lastig..

nu kan ik het toegangspunt wel telkens verwijderen handmatig, maar kent het toestel geen instelling zodat je internet offline kan zetten ? zoals je ook je simkaart offline kan zetten (voor bijvoorbeeld een vliegtuigmodus?)

en anders. hoe krijg ik weer de toegangspunten ingeschakeld, of weer actief.. moet ik dan alles weer opnieuw
? alle info weer opnieuw ingeven??

Mvg

Roel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 12:11:
heel veer meer duidelijke info kon ik over internet uitschakelen niet vinden.. onderstaande quote geeft namelijk aan dat hij altijd wel verbinding zou kunnen maken...

[...]

Ik wil geen data ontvangen en verzenden als ik in het buitenland ben. aangezien ik elke week wel een keer een paar dagen in het buitenland zit; word dit wel erg lastig..

nu kan ik het toegangspunt wel telkens verwijderen handmatig, maar kent het toestel geen instelling zodat je internet offline kan zetten ? zoals je ook je simkaart offline kan zetten (voor bijvoorbeeld een vliegtuigmodus?)

en anders. hoe krijg ik weer de toegangspunten ingeschakeld, of weer actief.. moet ik dan alles weer opnieuw

Mvg

Roel
wat dacht je van kort op de aan/uit knop te drukken en dan offline te kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-09 08:28

racoon

mooowwww

opties en dan startscherm offline kiezen, dan is internet/gprs en dergelijke uitgeschakeld.

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vtpeters
Verwijderd schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 12:11:

[...]

...

Zag te laat de post hierboven. Thanks, want hier was ik ook naar op zoek. Vond de manier waarop dat op de iPhone is geregeld ook er makkelijk ...

[ Voor 40% gewijzigd door vtpeters op 25-08-2009 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Niet online
racoon schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 13:39:
opties en dan startscherm offline kiezen, dan is internet/gprs en dergelijke uitgeschakeld.
Ja maar dan ontvang je ook geen oproepen/sms/mms meer... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee precies... toestel moet wel gewoon kunnen bellen en smsen.. niet geheel offline, maar het internet gedeelte wel!

Mvg Roel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij vertellen hoe ik mijn themas kan verwijderen? Ik zie ze namelijk niet meer staan in mijn installatie folder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gisteren sw versie 12 op mijn N97 gezet. Allereerst heb ik d.m.v. Nemesis 1.0.38.15 mijn code aangepasrt van 0587245 naar 0570817 en ging daarna updaten.
Tijdens het opnieuw opstarten na de update bleef inderdaad ook mijn N97 hangen en door een harde reset kreeg ik 'm weer aan de praat.
Maar nu werkt ie weer.
Ik wil alleen de code weer terugzetten via Nemesis en krijg ik een lees-error en kan het programma het toestel niet uitlezen. Weet iemand een oplossing of moet ik naar een servicepunt en wordt daar de orginele code dan automatisch teruggeschreven met een update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:21
Verwijderd schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 15:02:
Ik heb gisteren sw versie 12 op mijn N97 gezet. Allereerst heb ik d.m.v. Nemesis 1.0.38.15 mijn code aangepasrt van 0587245 naar 0570817 en ging daarna updaten.
Tijdens het opnieuw opstarten na de update bleef inderdaad ook mijn N97 hangen en door een harde reset kreeg ik 'm weer aan de praat.
Maar nu werkt ie weer.
Ik wil alleen de code weer terugzetten via Nemesis en krijg ik een lees-error en kan het programma het toestel niet uitlezen. Weet iemand een oplossing of moet ik naar een servicepunt en wordt daar de orginele code dan automatisch teruggeschreven met een update?
Als ie het nu toch doet is het toch prima, waarom terug gaan naar een NSP? Ik snap niet helemaal waarom je die code zo graag weer terug wil hebben, ze kunnen toch wel zien dat hij veranderd is.

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The_Fes schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 16:04:
[...]

Als ie het nu toch doet is het toch prima, waarom terug gaan naar een NSP? Ik snap niet helemaal waarom je die code zo graag weer terug wil hebben, ze kunnen toch wel zien dat hij veranderd is.
Omdat ik denk dat ik in een later stadium misschien wat Nederlandse applicaties ga missen die er dan automatisch met de update bij op komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer je de rode ophangtoets ingedrukt houdd, krijg je de vraag of je je connectie met het interwebs wil verbreken. Kan handig zijn voor de mensen die niet teveel data willen verstoken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andries.t.net
  • Laatst online: 13-09-2020
is er mischien iemand die van de 5800 overstapte naar de N97?
zo ja, crasht de N97 duidelijk minder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droathoah
BastiaanN schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 10:51:
[...]

Dat boeit niet, ze kunnen je updategeschiedenis toch wel bekijken bij een NSP. hier worden alle productcode changes ook netjes weergegeven. Zie de post van robertwebbe :)
Heb je dan nog wel garantie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
andries.t.net schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 18:14:
is er mischien iemand die van de 5800 overstapte naar de N97?
zo ja, crasht de N97 duidelijk minder?
Ik heb ze allebei. De N97 is bij mij nog nooit gecrashed, de 5800 sinds de laatste update ook niet meer :)

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andries.t.net
  • Laatst online: 13-09-2020
PinokkioTV schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 19:12:
[...]

Ik heb ze allebei. De N97 is bij mij nog nooit gecrashed, de 5800 sinds de laatste update ook niet meer :)
de 5800 crasht bij mij sinds de laatste update nog steeds vaak, zit nu te twijfelen:
N97 of HTC hero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• friendlyfiend
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-12-2020
Ik gebruikte op mijn N95 altijd al het progje Mobbler. Heerlijk programma en werkte goed. In samenwerking met een Hi abonnement en natuurlijk eindeloos online.

Nu heb ik het ook op mijn N97 en het ziet er gelikt uit, maar het laden van een nummer duurt zo tergend lang. 40 seconden tussen nummers en soms een minuut. Dit met het zelfde abonnement van Hi.

Speel ik echter via wifi thuis, dan laadt de muziek wel weer snel. Dus ik dan denk ik weer: aan het toestel ligt het niet. Maar er is ook niets verandert aan het internetabonnement. Ik heb de instellingen al meerdere keren verandert, zoals de bitrate (op 64kbps nu) en de buffer grote. Maar niets helpt.

Iemand dezelfde problemen? en misschien oplossingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Met mijn n95 werd het slider probleem gewoon bij nsp opgelsoft na productcode wissel. Ik weet niet of ze dit beleid nogsteeds hanteren, of dat ze er op controleren?

Ik weet ook niet of ze bij nsp kunnen zien of het door hun gedaan is of door eigenaar.

Als je met een toestel naar nsp gaat met problemen en hij heeft een niet updatebare productcode willen ze daar meestal wel de code veranderen en updaten. Als je bijvoorbeeld nu een vodafone n97 hebt met v10 dan veranderen ze de productcode ook bij de nsp om te updaten.

Zouden ze het verschil kunnen zien tussen eigenaar productcode verandering of nsp productcode verandering, dat is de vraag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk het wel, of ze geven er niks om. Ik heb een Vodafone N97 en heb hem laten updaten naar v11. Nu heb ik hem pas zelf naar v12 geupdate dus ze hebben de code niet terug gezet ofzo.

Gr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Droathoah schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 20:30:
Zit er verschil in de release van de update via je toestel zelf en de update van de Nokia Software Updater?
Ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen die nog steeds op zoek zijn naar een lader.... Mijn kat had mijn originele doorgebeten; op zoek naar een nieuwe dus. Zondag besteld vanmiddag in huis.

Afbeeldingslocatie: http://www.mobielbereikbaar.nl/afbeeldingen/producten/TB27909806_0.jpg

mobielbereikbaar.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Golf2vr6 schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 19:38:
Met mijn n95 werd het slider probleem gewoon bij nsp opgelsoft na productcode wissel. Ik weet niet of ze dit beleid nogsteeds hanteren, of dat ze er op controleren?

Ik weet ook niet of ze bij nsp kunnen zien of het door hun gedaan is of door eigenaar.

Als je met een toestel naar nsp gaat met problemen en hij heeft een niet updatebare productcode willen ze daar meestal wel de code veranderen en updaten. Als je bijvoorbeeld nu een vodafone n97 hebt met v10 dan veranderen ze de productcode ook bij de nsp om te updaten.

Zouden ze het verschil kunnen zien tussen eigenaar productcode verandering of nsp productcode verandering, dat is de vraag!
Bij mijn N95 hele scherm vervangen na gehacked te hebben, mods er op gehad te hebben, prod.code veranderd te hebben... Zelfde verhaal dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
Golf2vr6 schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 19:38:

Ik kan het zo snel even niet vinden, maar volgens mij heeft Robert Webbe een keer aangegeven dat het wel te zien is wanneer dit op de niet officiele manier is gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Niet online
Droathoah schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 18:33:
[...]

Heb je dan nog wel garantie?
In de praktijk doen ze er over het algemeen niet zo moeilijk over :)
Phoolie schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 21:54:
[...]
Ik kan het zo snel even niet vinden, maar volgens mij heeft Robert Webbe een keer aangegeven dat het wel te zien is wanneer dit op de niet officiele manier is gedaan.
robertwebbe in "Nokia N97 - Deel 2" ;)

[ Voor 24% gewijzigd door BastiaanN op 25-08-2009 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BastiaanN schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 21:58:
[...]

In de praktijk doen ze er over het algemeen niet zo moeilijk over :)

[...]

robertwebbe in "Nokia N97 - Deel 2" ;)
Mjah, maar daar is nog steeds niet te zien of de productcode verandering gedaan is door de consument zelf of met dezelfde software bij een NSP. Of zie ik nu iets over het hoofd? Anyway, ik maak er verder geen zorgen om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Verwijderd schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 22:16:
[...]

Mjah, maar daar is nog steeds niet te zien of de productcode verandering gedaan is door de consument zelf of met dezelfde software bij een NSP. Of zie ik nu iets over het hoofd? Anyway, ik maak er verder geen zorgen om.
Dat kan ik er dus ook niet uithalen. Er is alleen te zien dat de productcode een keer gewijzigd is...maar door wie?

Ik heb ook nog nooit gehoord dat ze er moeilijk over deden, dus....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Staan ze in die Nokia reclame een beetje leuk te wezen en
met een N97 dat ImageExchange 'te doen'............blijkt die
hele applicatie niet eens op een N97 te draaien :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaydecop
  • Laatst online: 04-09 13:42
Als je met het touchgedeelte een bericht typt, is de T9 functie er. Maar weet iemand hoe je bij het wisselen van een symbool, door middel van het hekje, een symbooltje terug kan in het rijtje? Dit omdat ik nog wel eens te snel doortik... (en dat er een qwerty toetsenbord aanwezig is weet ik wel, maar ik wil ook gewoon zo kunnen typen, hehehe)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Voor de mini lovers:

http://www.mobilecowboys.nl/toestellen/10387

veel foto's

Valt me op dat er een andere lens op zit een tessar 2.8/5.2 ipv tessar 2.8/5.4 bij zijn grote broer.
Toetsenbord lijkt me heel onhandig!
Verwijderd schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 23:06:
Staan ze in die Nokia reclame een beetje leuk te wezen en
met een N97 dat ImageExchange 'te doen'............blijkt die
hele applicatie niet eens op een N97 te draaien :) :)
Voor de mensen die niet weten wat dat is:
http://imageexchange.nokia.com

[ Voor 45% gewijzigd door Golf2vr6 op 25-08-2009 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
Golf2vr6 schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 22:46:
[...]

Dat kan ik er dus ook niet uithalen. Er is alleen te zien dat de productcode een keer gewijzigd is...maar door wie?

Ik heb ook nog nooit gehoord dat ze er moeilijk over deden, dus....
Ze doen er (meestal) niet moeilijk over, maar in dat voorbeeld kan je dus zien dat het niet op de officiele manier is gedaan, vandaar dat die code er dus in het rood achterstaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• esveldt86
  • Laatst online: 30-04-2023
Hoi,

Ik krijg de melding als ik bijv een ftp of http wil openen via de brower: En dan wil inloggen. Dan krijg ik "Autorisatie mislukt"
Ik heb hem ook geprobeerd te openen via opera mini. Werkt helaas ook niet
Iemand een idee om dit probleem op te lossen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droathoah
esveldt86 schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 23:30:
Hoi,

Ik krijg de melding als ik bijv een ftp of http wil openen via de brower: En dan wil inloggen. Dan krijg ik "Autorisatie mislukt"
Ik heb hem ook geprobeerd te openen via opera mini. Werkt helaas ook niet
Iemand een idee om dit probleem op te lossen
Kan een foutje in het netwerk zitten. Probeer je simkaart ff in een ander toestel? Instelling opnieuw opvragen bij de provider? Anders ff de klantenservice bellen.

Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Force
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-09 15:21
liffey schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 20:52:
[...]

werkt inderdaad uitstekend! :9
Heb niet alles gelezen maar Nokia Internet Radio werkt misschien ook wel
http://www.nokia.nl/kies-...oofdpagina/internet-radio
Pagina: 1 ... 24 ... 37 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Toon eigen initiatief als je een vraag plaatst.