Nokia N97 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 23 ... 37 Laatste
Acties:
  • 389.493 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:41

Amiet01

Master_A

Waar kan je die Tunin downen dan? Via de officiele site gaat nl niet omdat de n97 nog niet ondersteund word.

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sonsan
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:08
Verwijderd schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 19:30:
Hallo allemaal,
Ik heb vorige week ook de N97 ontvangen, ik heb de originele folie er nog op zitten.
Morgen ga ik zeker voor een screen protector in de stad kijken.
Maar "welk merk" is echt een succes, en welke past goed.Ik heb overal gezocht op dit forum maar word er niet veel wijzer van.

Bedankt zover....
Neem maar een Brando. Als je deze rechtreeks bij Brando besteld in HongKong en het gaat fout (beschadigen of zo) krijg je van hun gratis een vervanger! (zelf ervaren) Super kwaliteit en past perfect!
Ook voordelig hier te krijgen:http://www.screenprotector.nl/?gclid=CJSirPGrtZwCFYEI3godbT-hoQ

[ Voor 7% gewijzigd door sonsan op 21-08-2009 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08:20
TunInFM_S60_30_v1_20.sis

Hier staat hij ook gewoon bij:
http://w3.tunin.fm/toestellen.html

die heb ik gebruikt en werkt gewoon (geeft wel de melding maar die kun je gewoon negeren)
sonsan schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 20:06:
[...]

Neem maar een Brando. Als je deze rechtreeks bij Brando besteld in HongKong en het gaat fout (beschadigen of zo) krijg je van hun gratis een vervanger! (zelf ervaren) Super kwaliteit en past perfect!
Ook voordelig hier te krijgen:http://www.screenprotector.nl/?gclid=CJSirPGrtZwCFYEI3godbT-hoQ
ik heb hem ook via screenprotector. snel geleverd en super protector

[ Voor 131% gewijzigd door Golf2vr6 op 21-08-2009 20:38 ]

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liffey
  • Laatst online: 30-11-2021
Golf2vr6 schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 20:09:
TunInFM_S60_30_v1_20.sis

Hier staat hij ook gewoon bij:
http://w3.tunin.fm/toestellen.html

die heb ik gebruikt en werkt gewoon (geeft wel de melding maar die kun je gewoon negeren)
werkt inderdaad uitstekend! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Voor de liefhebbers van JbakTaskMan:

http://kongshare.com/Down...-JbakTaskMan9-100-R16.zip

Unsigned!

Je kan bij kong share ook je telefoonnummer invullen dan krijg je een sms met direct download link. Werkt super goed!

[ Voor 32% gewijzigd door Golf2vr6 op 21-08-2009 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jos_M
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-09 09:14

Jos_M

aka jos_jalla aka josti

@ Golf2vr6

Zou je misschien die XML file voor Tunin.FM in muziekmenu kunnen uploaden? Zou echt relaxt zijn.

TNX alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
yep zal ff kijken zit nu toch achter pc

/edit: http://kongshare.com/Down...vK-music-matrix-items.xml

[ Voor 52% gewijzigd door Golf2vr6 op 21-08-2009 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jos_M

Jos_M

aka jos_jalla aka josti

Mooi man, en in welk pad moet ik m dan precies plaatsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liffey
Ik lees steeds meer over mods, maar begrijp dit geloof ik niet helemaal.
kan iemand mij simpel uitleggen wat een mod is en hoe dat werkt?

greets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liffey
Golf2vr6 schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 20:53:
Voor de liefhebbers van JbakTaskMan:

http://kongshare.com/Down...-JbakTaskMan9-100-R16.zip

Unsigned!

Je kan bij kong share ook je telefoonnummer invullen dan krijg je een sms met direct download link. Werkt super goed!
thx voor de link, maar bij installeren komt er direct een certificaat fout. of doe ik iets mis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Ga eens naar www.symbian-freak.com en registreer je op het forum. Daar kun je in de mod sectie precies lezen waar alles over gaat.

Het komt erop neer dat je je telefoon meer aan je eigen smaak aanpast. Je telefoon moet wel gehacked zijn ;)
liffey schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 21:13:
[...]

thx voor de link, maar bij installeren komt er direct een certificaat fout. of doe ik iets mis?
Je moet het bestand eerst signen of je telefoon hacken.
Jos_M schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 21:08:
Mooi man, en in welk pad moet ik m dan precies plaatsen?
Je moet die andere vervangen (internet radio app verdwijnt dus uit je menu, ervoor in de plaats komt dan tuninfm)
C:/private/101f4cd2/suites/musicsuite

[ Voor 60% gewijzigd door Golf2vr6 op 21-08-2009 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zou het nu toch zitten met de nieuwe firmware? die 12...moet nu toch wel zo langzamerhand beschikbaar zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jos_M

Jos_M

aka jos_jalla aka josti

Je moet die andere vervangen (internet radio app verdwijnt dus uit je menu, ervoor in de plaats komt dan tuninfm)
C:/private/101f4cd2/suites/musicsuite
Dat heb ik gedaan, maar nu zie ik in het muziekmenu wel TuninFM staan, alleen niet met dat groene mannetje ernaast, maar zo'n grijs/rood puzzelstukje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Dat zal aan je theme liggen denk ik. Had ik namelijk eerst ook. Gebruik nu se7en team (link staat hier in topic paar pagina's terug) met icons en heb nu wel een groen mannetje.

Waar je dit aan zou kunnen passen bij standaard theme's weet ik niet precies...sorry
Verwijderd schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 21:44:
Hoe zou het nu toch zitten met de nieuwe firmware? die 12...moet nu toch wel zo langzamerhand beschikbaar zijn
geduld hebben... geen geduld dan zul je productcode moeten wijzigen!

Bij v11 duurde het 2 weken voordat uk versie aan de beurt was bijvoorbeeld

[ Voor 41% gewijzigd door Golf2vr6 op 21-08-2009 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Golf2vr6 schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 21:51:
Dat zal aan je theme liggen denk ik. Had ik namelijk eerst ook. Gebruik nu se7en team (link staat hier in topic paar pagina's terug) met icons en heb nu wel een groen mannetje.

Waar je dit aan zou kunnen passen bij standaard theme's weet ik niet precies...sorry

[...]

geduld hebben... geen geduld dan zul je productcode moeten wijzigen!

Bij v11 duurde het 2 weken voordat uk versie aan de beurt was bijvoorbeeld
Daar kan het volgens mij niet aan liggen ik heb productcode al verranderd voor de update van 10 naar 11...
en zoals ik eerder gelezen heb hoeft dat toch maar 1 x?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Als je hem toen naar nl productcode hebt gewijzigd zit je nu in de wacht. Voor nl productcodes is er nog geen update.
Als je nu wilt updaten moet je benelux code nemen. Codes staan hier ergens in de topic of anders ff googlen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Golf2vr6 schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 22:22:
Als je hem toen naar nl productcode hebt gewijzigd zit je nu in de wacht. Voor nl productcodes is er nog geen update.
Als je nu wilt updaten moet je benelux code nemen. Codes staan hier ergens in de topic of anders ff googlen.
Okay dank je voor je snelle reactie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M.b.t. de firmware update, ik mag toch aannemen dat de 'grote' update die het toestel 'klaar voor de markt' zou maken nog steeds op de rol staat voor eind augustus? Ik las zoiets bij de collega's van Mobile Cowboys... Kan iemand dit confirmen? En wat mij betreft mogen ze die flitser ook vervangen, is echt onvoldoende in vergelijking met de Xenon Flash van de N82. Iemand een idee hoe ik soms de waas aan de linkerkant van een foto kan voorkomen tijdens het schieten van foto's met de flitser in het donker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 22:58:
M.b.t. de firmware update, ik mag toch aannemen dat de 'grote' update die het toestel 'klaar voor de markt' zou maken nog steeds op de rol staat voor eind augustus? Ik las zoiets bij de collega's van Mobile Cowboys... Kan iemand dit confirmen? En wat mij betreft mogen ze die flitser ook vervangen, is echt onvoldoende in vergelijking met de Xenon Flash van de N82. Iemand een idee hoe ik soms de waas aan de linkerkant van een foto kan voorkomen tijdens het schieten van foto's met de flitser in het donker?
Dan heb ik precies hetzelfde als jou. Overdag schitterende foto's. Maar s'avonds oei oei een vette witte waas ook aan de linkerkant. Ik dacht al dat ik de enige was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 20:25
Verwijderd schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 22:58:
Als je ff terug zoekt, er is iemand die heeft iets gedaan met zijn flitser (geloof met een stift er een zwart lijntje er op gezet) en dat verhelpt het probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jos_M

Jos_M

aka jos_jalla aka josti

Ja, je moet ff met een dunne zwarte stift (of een heel scherpgeslepen grijs potlood) het randje van de flitser zwart maken aan de kant van de lens...dat werkt dus echt! Fotos zijn gelijk stukken beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey wordt echt steeds gekker met de GPS, vanmiddag van zeeland naar rotterdam gereden en constant laten zoeken naar een signaal, maar niks heel de weg niks alleen een knipperend geel streepje. Bij FW v10 was het goed v11 was al slechter v12 hebben ze het gewoon helemaal naar de klote geholpen. Ik was tevreden over de telefoon heb hem deels gekocht voor de gps en dan nu dit, beter dat ze het snel fiksen.

gebruikt iemand andere progjes (bv. cygic of google maps?) wat wel werkt.

Gr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phoolie schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 23:10:
[...]
Als je ff terug zoekt, er is iemand die heeft iets gedaan met zijn flitser (geloof met een stift er een zwart lijntje er op gezet) en dat verhelpt het probleem.
Ik ga dit eens even proberen,maar dit moet toch niet kunnen voor een toestel wat zo duur is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 20:25
Verwijderd schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 23:29:
[...]

Ik ga dit eens even proberen,maar dit moet toch niet kunnen voor een toestel wat zo duur is.
Je zou voor dat geld verwachten dat het al goed is, maar nieuwe Nokia modellen hebben wel vaker wat problemen in het begin.

Maar goed, uiteindelijk bevallen de toestellen toch zo goed (vaak na wat firmware updates) dat de meeste toch weer een Nokia kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Golf2vr6 schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 22:22:
De euro1 kode heb je echt wel de firmware 12 update en nederlands!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Verwijderd schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 23:48:
[...]

De euro1 kode heb je echt wel de firmware 12 update en nederlands!
Niet voor nl toestel met nl product code. lees anders de topic ff door. Er staat een link naar nokia site waar je kan checken of er voor een bepaalde product code al een update is. De 2 NL codes (black en white) staan ook in dit topic. Je kunt dan zelf zien dat je wat dingen door elkaar haalt. Niet elk toestel met NL taal is ook persee voledig NL toestel maar bijv.

was opzoek naar beneluxcode voor mezelf dus gelijk maar ff copy paste voor meer duidelijkheid:
0587245: N97 Netherlands (NL) CV B
0587246: N97 Netherlands (NL) CV W

0579050: RM-505_EMEA_Benelux_NL_QW Black
0579054: RM-505_EMEA_Benelux_NL_QW White

0570817: RM-505_EMEA_EURO_QW1 Black
0576350: RM-505_EMEA_EURO_QW1 White

en de link naar nokiasite om te checken

probeer maar eens uit.

[ Voor 98% gewijzigd door Golf2vr6 op 22-08-2009 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Waarschuwing: voor de mensen die keylockclock hebben. Dit leuke progje kan er voor zorgen dat je toestel volledig vast slaat bij herstarten van toestel. Het enige wat dan nog werkt is harde reset!

Hoe ik dat weet.... het is me net gebeurt!!!
en na het raadplegen van internet de boosdoener gevonden.

Nu dus gelijk maar alles formateren, productcode wijzigen naar benelux, updaten naar v12 en van voor af aanbeginnen.

Freddy (heineken) is mijn vriend de aankomende uurtjes!

ps.. dat formatteren van e: duurt lang... :z

[ Voor 10% gewijzigd door Golf2vr6 op 22-08-2009 00:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aeroxtaxi
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 08-10-2024
grootste voordeel van v12 wat mij betreft is dat displaylicht na 1 keer duwen aan de schermbeveiligingschakelaar oplicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Help heb net nieuwe firmware op mijn n97 gezet de 12.. hij gaf netjes aan op het scherm dat de 12.024 er op moet staan. Nu zet ik mijn telefoon opnieuw aan en foute boel. ik zie het witte scherm daarna zowel links als rechts een dunne verticale streep en daarna niets meer.Elke keer als ik hem aanzet voel ik wel die trilling,maar het lijkt net of hij niet wil doorstarten.Is er iemand die raad weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naNs
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08-09 15:23
Verwijderd schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 00:40:
Help heb net nieuwe firmware op mijn n97 gezet de 12.. hij gaf netjes aan op het scherm dat de 12.024 er op moet staan. Nu zet ik mijn telefoon opnieuw aan en foute boel. ik zie het witte scherm daarna zowel links als rechts een dunne verticale streep en daarna niets meer.Elke keer als ik hem aanzet voel ik wel die trilling,maar het lijkt net of hij niet wil doorstarten.Is er iemand die raad weet?
Je telefoon probeert waarschijnlijk de gebruikersgegevens van de oude firmware toe te passen op de nieuwe firmware, wat uiteraard niet lukt... Je moet dan een hard reset uitvoeren door tijdens het opstarten: shift, spatie en backspace ingedrukt te houden. (hoop wel dat je een backup hebt gemaakt, want bij zo'n harde reset gaat al je informatie verloren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

naNs schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 01:03:
[...]

Je telefoon probeert waarschijnlijk de gebruikersgegevens van de oude firmware toe te passen op de nieuwe firmware, wat uiteraard niet lukt... Je moet dan een hard reset uitvoeren door tijdens het opstarten: shift, spatie en backspace ingedrukt te houden. (hoop wel dat je een backup hebt gemaakt, want bij zo'n harde reset gaat al je informatie verloren)
Bij deze wil ik je hartelijk bedanken ik dacht al dat het weer een rit zou worden naar een nokia sevice punt. Nogmaals hartelijk dank voor je goede raad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RealRico
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12-01-2010
Verwijderd schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 23:20:
Hey wordt echt steeds gekker met de GPS, vanmiddag van zeeland naar rotterdam gereden en constant laten zoeken naar een signaal, maar niks heel de weg niks alleen een knipperend geel streepje. Bij FW v10 was het goed v11 was al slechter v12 hebben ze het gewoon helemaal naar de klote geholpen. Ik was tevreden over de telefoon heb hem deels gekocht voor de gps en dan nu dit, beter dat ze het snel fiksen.

gebruikt iemand andere progjes (bv. cygic of google maps?) wat wel werkt.

Gr.
Wat bij mij heeft geholpen is dat je via GPRS even verbinding moet laten maken om zo de positie te bepalen waar je je bevindt. Zo kan er veel sneller verbinding worden gemaakt met satalieten (GPS).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

basvanhees schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 19:39:
[...]

ik heb deze nu 3 dagen eropzitten

http://www.pdashop.nl/pro...ltra-clear-nokia-n97.html

ik vindt hem super!! is mooi helder dus je ziet hem eigenlijk niet!!
Ok! Super! Dankjewel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RealRico schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 08:54:
[...]

Wat bij mij heeft geholpen is dat je via GPRS even verbinding moet laten maken om zo de positie te bepalen waar je je bevindt. Zo kan er veel sneller verbinding worden gemaakt met satalieten (GPS).
Ik snap niet helemaal wat je bedoelt, zodra ik maps opstart gaat hij toch gewoon op alle mogelijke manieren GPS zoeken? Leg het anders even iets beter uit.

Alvast bedankt,

Gr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraag over een Nokia-software-update met de N97: Gaat je maps licentie verloren, als je een software-update uitvoerd, of blijf je je licentie dagen houden??
Hiervoor had ik een Nokia N95 8GB, met Spiderman film, na de update.....sleutel en film verwijderd!
Dat is balen. Ik hoop dat het niet zo is met je GPS-maps...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een vraagje over sygic mc guider 7.71

als ik sygic heb geinstaleerd dan werkt hij wel maar het vreemde is dat hij geen tekst laat zien,
dus wel alle pictogrammen, maar geen tekst, heb al van alles geprobeerd maar messchien toch een instelling van de telefoon zelf, telefoon is simlockvrij maar laat wel met het opstarten een logo zien van vodafoon, messchien dat hier iemand een oplossing voor heefd _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Golf2vr6 schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 23:59:
Waarschuwing: voor de mensen die keylockclock hebben. Dit leuke progje kan er voor zorgen dat je toestel volledig vast slaat bij herstarten van toestel. Het enige wat dan nog werkt is harde reset!

Hoe ik dat weet.... het is me net gebeurt!!!
en na het raadplegen van internet de boosdoener gevonden.

Nu dus gelijk maar alles formateren, productcode wijzigen naar benelux, updaten naar v12 en van voor af aanbeginnen.

Freddy (heineken) is mijn vriend de aankomende uurtjes!

ps.. dat formatteren van e: duurt lang... :z
Yo N97 whizzkid,

Kheb een vraagje aan jou. Ik heb beetje de boel hier gevolgt en zie dat jij een gehackte foon hebt met allerlei mods op. Vraag me af hé, kan er bij het modden wel eens wat fout gaan? Dat je hem bijv brickt zoals bij de psp? En over garantie hoef ik zkrs niets te vragen...die vervalt neem ik aan?

Thnx 4 all the tips in ieder geval tot nu toe _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog even een vraagje over onderhoud. Ik ben nu lekker aan het klote met die telefoon en alles aan het testen, dus ook progjes er op zetten er weer af halen app. downloaden enz. Hij wordt natuurlijk gewoon een keer langzaam, is het dan verstandig om een backup te maken en een harde reset te doen of kan dit ook op andere manieren?

Ik heb eerlijk gezegd ook niet meer zo goed een overzicht wat en waar ik nu alles heb geïnstalleerd.

Weet iemand al meer over een nieuw design van het camera klepje?

Alvast bedankt,

Gr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch-gabber
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 04-07 20:35
Zijn er nog meer mensen met internet problemen?
Iedere keer als ik op internet ga, vraagt ie toestemming van T-mobile, maar ik zit hier thuis met wifi.
Volgens mij gebruikt ie mijn wifi dus niet :s
Iemand tips ofzo?

edit:
En mijn wachtwoord wordt ook niet opgeslagen, nogal onhandig..

[ Voor 14% gewijzigd door Dutch-gabber op 22-08-2009 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-09 08:28

racoon

mooowwww

Iemand die mij kan vertellen hoe ik de weergave van ontvangen e-mail kan aanpassen, als ik nu nieuwe mail krijg staat er rechtsbovenin een klein icoontje, kan ik dit anders laten weergeven?

Kon het via de search niet vinden.

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch-gabber
Na nog wat klungelen heb ik nu mijn Wifi als standaard gekregen, maar als ik nu op internet ga, zegt hij:"Web: Geen reactie van Gateway"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v1co
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-06-2022
Heb op dit moment problemen met het connecten via USB.
Als ik bijvoorbeeld mijn telefoon wil updaten dan plug ik de kabel in me telefoon, kies voor de PC suit modus en wanneer die dan even connectie heeft, gaat de verbinding ineens verloren.

Heb het ook op een andere PC geprobeerd en daar precies hetzelfde verhaal.
PC suit opnieuw geinstalleerd, nog steeds hetzelfde probleem. Ook na een fabrieks reset van de Nokia blijft het probleem.
Heb firmware versie 10 en wou deze op zn minst even upgraden naar 11 maar dat gaat zo niet lukken ben ik bang...

Iemand die tips heeft?

(vind zowieso dat hele muziek programma van Nokia zwaar onoverzichtelijk. Als ik me muziek via mass storage wil kopieeren dan krijg ik 1 grote lijst met mp3tjes te zien in me telefoon. Ik zocht daarom ook naar een programma waarmee je iig playlists kan maken.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch-gabber
(vind zowieso dat hele muziek programma van Nokia zwaar onoverzichtelijk. Als ik me muziek via mass storage wil kopieeren dan krijg ik 1 grote lijst met mp3tjes te zien in me telefoon. Ik zocht daarom ook naar een programma waarmee je iig playlists kan maken.)
Als je bijvoorbeeld een map "top 40 week x" op je pc hebt staan, dan selecteer je al die liedjes, rechtermuis eigenschappen, dan kan je daar ergens de album naam invullen. Als je ze dan op je telefoon zet krijg je mooi de albums te staan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvanhees
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 23-03 15:51
basvanhees schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 19:17:
weet iemand waar (in welk mapje) je tel je smsjes opslaat hij staat ingesteld op massa geheugen maar welk mapje is dat eigenlijk die wil ik kopieren lijkt me dta de tel het ergens opslaat toch?.
misschien iemand die dit weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pb_floris
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20-10-2024
Hallo,

Ik heb een N97 en gebruik deze eigenlijk met veel plezier. Alleen ik heb echt ruzie met gps. Als ik mijn positie wil bepalen met de bijgeleverde software en alleen GPS gebruik, krijg in nooit een positie. Hij "ziet" sattelieten maar de balkjes worden blijven grijs en lopen nooit geheel vol. Ik dacht eerst ik wacht wel op de volgende software update maar ik lees hier dat anderen wel gewoon GPS kunnen gebruiken.
Ik heb het op 3 plaatsen geprobeerd, o.a. binnen, tuin en op het strand.

Is mijn toestel kapot of is het herkenbaar voor anderen.

(ik draai software v. 11)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tajvdz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 31-03 00:43
pb_floris schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 15:48:
Hallo,

Ik heb een N97 en gebruik deze eigenlijk met veel plezier. Alleen ik heb echt ruzie met gps. Als ik mijn positie wil bepalen met de bijgeleverde software en alleen GPS gebruik, krijg in nooit een positie. Hij "ziet" sattelieten maar de balkjes worden blijven grijs en lopen nooit geheel vol. Ik dacht eerst ik wacht wel op de volgende software update maar ik lees hier dat anderen wel gewoon GPS kunnen gebruiken.
Ik heb het op 3 plaatsen geprobeerd, o.a. binnen, tuin en op het strand.

Is mijn toestel kapot of is het herkenbaar voor anderen.

(ik draai software v. 11)
is bij mij precies hetzelfde. heb het ook al meerdere keren aangegeven hier. heel af en toe worden de balkjes wel groen en dan werkt het goed.
zoals ik eerder ook al zei gaat het de ene keer wel maar vaker niet goed als ik het op dezelfde plek probeer. of ik er dan een data verbinding bij zet om positie via mobiel netwerk te bepalen maakt geen verschil.
ik hoor dat het bij software versie 12 nog slechter gaat. lijkt mij ook een software probleem omdat hij niet wil connecten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Golf2vr6 schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 23:51:
[...]

Niet voor nl toestel met nl product code. lees anders de topic ff door. Er staat een link naar nokia site waar je kan checken of er voor een bepaalde product code al een update is. De 2 NL codes (black en white) staan ook in dit topic. Je kunt dan zelf zien dat je wat dingen door elkaar haalt. Niet elk toestel met NL taal is ook persee voledig NL toestel maar bijv.

was opzoek naar beneluxcode voor mezelf dus gelijk maar ff copy paste voor meer duidelijkheid:
0587245: N97 Netherlands (NL) CV B
0587246: N97 Netherlands (NL) CV W

0579050: RM-505_EMEA_Benelux_NL_QW Black
0579054: RM-505_EMEA_Benelux_NL_QW White

0570817: RM-505_EMEA_EURO_QW1 Black
0576350: RM-505_EMEA_EURO_QW1 White

en de link naar nokiasite om te checken

probeer maar eens uit.
Ik heb de 0570817 kode en firmware versie 12 en nederlands! hoe kan dat dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 16:27:
[...]

da's gewoon een toestel waar alle europese talen inzitten, waaronder Nederlands. Er zullen wel wat verschillen inzitten die in het hedendaags leven niet zoveel uit maken.

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helaas, mijn N97 die overigens voor de rest perfect werkt.. heeft ook krasen op de lens.. Snif Snif.

Het hele gebeuren gebeuren gemeld bij the phone house, en kreeg de volgende melding van nokia via the phone house terug:

Dit probleem komt enkel voor indien de klant vuil of een korreltje zand onder de kuislens krijgt en hierbij al drukkend de slide beweegt.

We kennen de oplossing tot het probleem en nu is men aan het bekijken naar de beste manier van uitvoering zonder het product conceptueel te moeten veranderen.

Normaal tegen eind van deze week hebben we de feedback hoe dit zou kunnen lopen.
Momenteel heeft het zeker geen zin om deze toestellen te laten opsturen voor herstelling.
Graag dan ook geen enkele statement te maken naar de klant.
En melden dat we hier een onderzoek begonnen zijn.
Het enige advies bij gebruik is niet drukkend de slide te bewegen maar gewoon aan de rand trekken om de slide te sluiten en te openen dan vermijd je een kras effect als er vuil onder zit.

Het meeste mooie vind ik het advies wat Nokia geeft, iedereen die een N97 heeft zal vast wel tot de meeste brilliante conclusie zijn gekomen dat dit geen optie is. Of je moet een touwtje aan je klepje binden. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hacula
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 18-08 22:42
Hoe komt het eigenlijk dat de telefoon 24/7 verbonden is met internet, terwijl er geen applicaties openstaan? Of ben ik de enige die dit heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze gaan me bij Nokia, een NSP of de winkel waar ik m'n telefoon vandaan heb, echt niet afschepen met een verhaal over korreltjes zand.

M'n N97 hoor je al vanaf dag 1 over de lens krassen.

Moest btw hardop lachen om bovenstaande stuk en dat dat dat stuk over niet op de cover drukken, maar er aan trekken. Hoe? :') Haha :')

En men heeft wereldwijd problemen, dus Nokia, zet 'm op en roep de kapotte terug :*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hacula schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 18:23:
Hoe komt het eigenlijk dat de telefoon 24/7 verbonden is met internet, terwijl er geen applicaties openstaan? Of ben ik de enige die dit heeft?
Anno 2009 is alles verbonden met het internet. Als je een bundel hebt, zou ik me geen zorgen maken. Heb je die niet, gooi dan alle internetprofielen uit je telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook nog een probleempje met de emails,ik heb bij de instellingen van de berichten duidelijk aan staan dat hij de berichten op het massageheugen moet zetten,maar toch zie ik aan het telefoongeheugen dat hij de mails wel degelijk op het telefoongeheugen zet.Hoe kan dit opgelost worden?En ook moet ik een toegangspunt opgeven voor de mails op te halen,bij mijn E90 kan je dat gewoon instellen dat hij moest vragen welke verbinding hij moest gebruiken.Iemand een idee om te helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hacula schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 18:23:
Je 'startscherm'' staat online, d.w.z. je widgets die je hebt draaien, maken contact met het Internet t.b.v. updaten van informatie. Schakel je dit uit, dan heb je automatisch ook geen verbinding meer en zie je dat het verbindingslogo (antenne) verdwijnt. Dit kan je doen bij het menu 'Opties' linksonder in je 'Homescreen'.

....Althans dit is, denk ik, de oplossing voor jouw probleem. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phoolie schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 23:10:
[...]
Dit trucje ken ik, heb het gelezen, maar kom op, dat je zo'n huis, tuin en keuken trucje moet uithalen om een probleem van een toestel van bijna 700 euro op te lossen?

Die gasten van Nokia mogen zich wel achter hun oren krabben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-10-2024

GKW

Verwijderd schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 18:49:
[...]

Dit trucje ken ik, heb het gelezen, maar kom op, dat je zo'n huis, tuin en keuken trucje moet uithalen om een probleem van een toestel van bijna 700 euro op te lossen?

Die gasten van Nokia mogen zich wel achter hun oren krabben...
Ja, je hebt gelijk maar het wordt er niet beter van als je hier komt klagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14-09 21:37

icecreamfarmer

en het is

is het ook mogelijk n97 apps op andere symbian telefoons te draaien zoals bv navigatie op een toestel van samsung of de SE satio

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je slim bent zet je je N97 snel te koop en zoek je iets anders uit.
Ik ben blij dat ik er van af ben.
Mijn 5800XM bevalt superrrrr.
Verwijderd schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 17:35:
Helaas, mijn N97 die overigens voor de rest perfect werkt.. heeft ook krasen op de lens.. Snif Snif.

Het hele gebeuren gebeuren gemeld bij the phone house, en kreeg de volgende melding van nokia via the phone house terug:

Dit probleem komt enkel voor indien de klant vuil of een korreltje zand onder de kuislens krijgt en hierbij al drukkend de slide beweegt.

We kennen de oplossing tot het probleem en nu is men aan het bekijken naar de beste manier van uitvoering zonder het product conceptueel te moeten veranderen.

Normaal tegen eind van deze week hebben we de feedback hoe dit zou kunnen lopen.
Momenteel heeft het zeker geen zin om deze toestellen te laten opsturen voor herstelling.
Graag dan ook geen enkele statement te maken naar de klant.
En melden dat we hier een onderzoek begonnen zijn.
Het enige advies bij gebruik is niet drukkend de slide te bewegen maar gewoon aan de rand trekken om de slide te sluiten en te openen dan vermijd je een kras effect als er vuil onder zit.

Het meeste mooie vind ik het advies wat Nokia geeft, iedereen die een N97 heeft zal vast wel tot de meeste brilliante conclusie zijn gekomen dat dit geen optie is. Of je moet een touwtje aan je klepje binden. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen is internet bij jullie ook zo sloom? Of ligt het misschien aan mijn bereik of provider? (vodafone) Ik heb nog geen een keer een video kunnen openen. Als je op youtube gaat bijvoorbeeld blijft dat stream dingetje in het midden draaien maar speelt het nooit af. Is dat bij jullie ook zo? En is streamen trowuens wel gratis? Of verschilt dat ook per provider?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-09 08:28

racoon

mooowwww

racoon schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 13:28:
Iemand die mij kan vertellen hoe ik de weergave van ontvangen e-mail kan aanpassen, als ik nu nieuwe mail krijg staat er rechtsbovenin een klein icoontje, kan ik dit anders laten weergeven?

Kon het via de search niet vinden.
Niemand??

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 20:20:

[...]
Ja, want de 5800 is superieur aan de N97. Zijn toch echt 2 verschillende toestellen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-10-2024

GKW

[...]
Ga dat lekker in een ander topic posten....

[ Voor 6% gewijzigd door GKW op 22-08-2009 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6

[...]
Ik zou niet wten waarom ik hem te koop zou moeten zetten, hij bevalt namelijk superrrrrr (en dat is toch altijd met meer 'r' dan de 5800XM 8)7
Verwijderd schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 16:27:
[...]

Koop een bril of lees het nog eens goed door! Ik ben bang dat je er niks van begrijpt en alles door elkaar haalt.

Jij hebt geen NL productcode (lees nu aub niet geen nl toestel). Je hebt waarschijnlijk ook niet bij de link gekeken die ik gepost had e.d.

Jammer, als je iemand wat wil uitleggen |:(
Verwijderd schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 10:55:
[...]

Yo N97 whizzkid,

Kheb een vraagje aan jou. Ik heb beetje de boel hier gevolgt en zie dat jij een gehackte foon hebt met allerlei mods op. Vraag me af hé, kan er bij het modden wel eens wat fout gaan? Dat je hem bijv brickt zoals bij de psp? En over garantie hoef ik zkrs niets te vragen...die vervalt neem ik aan?

Thnx 4 all the tips in ieder geval tot nu toe _/-\o_
whizzkid.... ??? Ik piel ook maar wat aan en ben dan nog eerder een whizz35plusser.

Je kunt altijd een harde reset geven (shift+spatie+backspace+aan/uit knop). Echt bricken is er niet bij. Je geeft jezelf eigenlijk alleen maar toegang tot afgelsoten gebieden in je telefoon geheugen.

de hack is ook te verwijderen, voor als je hem voor reparatie weg zou moeten brengen. Maar volgens mij is het niet echt illegaal.

[ Voor 71% gewijzigd door Golf2vr6 op 22-08-2009 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Golf2vr6 schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 21:57:
[...]

Ik zou niet wten waarom ik hem te koop zou moeten zetten, hij bevalt namelijk superrrrrr (en dat is toch altijd met meer 'r' dan de 5800XM 8)7
+1 ik heb er alle vertrouwen in dat nokia alle problemen met het toestel naar behoren oplost. Het is nog veel te vroeg om conclusies te trekken :)

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

BastiaanN schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 22:03:
[...]

+1 ik heb er alle vertrouwen in dat nokia alle problemen met het toestel naar behoren oplost. Het is nog veel te vroeg om conclusies te trekken :)
Dat kan kloppen maar dan nog zijn er dingen die al tijdens de testfase opgelost zouden moeten zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GKW schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 19:15:
[...]

Ja, je hebt gelijk maar het wordt er niet beter van als je hier komt klagen.
Het wordt er niet beter van, maar het lucht wel op en daarnaast gedeelde smart is halve smart...

Goed, een andere vraag dan. Hoe kan ik de bezienswaardigheden van een stad in 3D (bijv. het Paleis op de Dam in Amsterdam) bekijken op je tel in Nokia Maps of je de kaartweergave in nachtmodus (Nightowl) veranderen?

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Het grooste probleem wat ik heb met mijn n97 is een kras tussen lens en flitser (niet echt een probleem, maar wel erg balen). Ik ben ervan overtuigt dat nokia dit in de toekomst gaat oplossen net zoals het slider probleem met de n95 (dat was voor mij echt een probleem, van dat geklepper werd je echt gek).

Afbeeldingslocatie: http://www.allaboutphones.nl/photos/12507601257726/Nokia-N97-mini.jpg

camera van de mini iss ook anders na van de gewone n97(cz tessar 2.8/5.4 af 5mp

En heel erg veel mini is ie ook niet:
Afbeeldingslocatie: http://www.mobilecowboys.nl/images/upload/Nokia-N97-vs-N97-Mini.jpg

[ Voor 34% gewijzigd door Golf2vr6 op 22-08-2009 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

icecreamfarmer schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 22:07:
[...]

Dat kan kloppen maar dan nog zijn er dingen die al tijdens de testfase opgelost zouden moeten zijn
Ach, ik kan zo 50 toestellen opnoemen waarbij de vroege kopers de sjaak waren. Moek ze opsommen of geloof je het wel?

We beginnen met de Nokia N95 (slindingmechanisme met speling), de LG viewty met loslatende schermen, de Nokia 5800 (eerste lichting) waarbij de speakers het uit de doos al niet deden of binnen een week kapot gingen, de iPhone met een binnen een paar weken stervende home-knop, niet werkende volumetoetsen en afbrekende mute-knop..

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2009 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

Verwijderd schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 22:20:
[...]

Ach, ik kan zo 50 toestellen opnoemen waarbij de vroege kopers de sjaak waren. Moek ze opsommen of geloof je het wel?

We beginnen met de Nokia N95 (slindingmechanisme met speling), de LG viewty met loslatende schermen, de Nokia 5800 (eerste lichting) waarbij de speakers het uit de doos al niet deden of binnen een week kapot gingen..
Dat maakt het niet minder belachelijk, zeker wanneer het een topmodel is met ditto prijskaartje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 21:24:
[...]

Ja, want de 5800 is superieur aan de N97. Zijn toch echt 2 verschillende toestellen :')
Hier wil ik toch even op replyen,ik heb de n97 en ga hier niet liggen stoefen dat het een goede telefoon is omdat ik 600€ lichter ben,de meeste zijn niet objectief omdat ze dus 600€ hebben uitgegeven.Nu heb ik voor prive gebruik de iPhone(zware macfan :p)en ben heel tevreden van het toestel,maar toch wil ik voor het werk iets anders en dat zal altijd wel een Nokia zijn denk ik,en ik heb heel veel toestellen hier in de kast liggen;6110,710,E65,E66;E71,E90,5800 xpressmusic en nu dus ook de N97.

De Xpress music heb ik 2 dagen gebruikt,en ben toen de N97 gaan halen,de Xpress werkt idd heel goed,maar vergeet niet dat die al redelijk wat updates verder staat en dat hij in het begin ook niet zo super was.De n97 gaat dezelfde weg op,maar dan wel sneller en met een groter scherm en ik heb er vertrouwen in dat Nokia de N97 optimaal krijgt,ik las hier ergens een reply dat de bugs er in de testperiode al hadden moeten uitgehaald geweest zijn,ik ben het daar mee eens,maar het is tegenwoordig een algemene kwaal,games voor de ps3 krijgen updates,zelfs een BMW heeft bugs en worden er via updates uitgehaald.

Maar kortom de N97 kan je niet vergelijken met een iPhone of een xpress music,net zo min dat je een renault espace niet met een golfje kan vergelijken alles heeft zijn voordeel en nadeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

icecreamfarmer schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 22:22:
[...]

Dat maakt het niet minder belachelijk, zeker wanneer het een topmodel is met ditto prijskaartje
Heb net in m'n verhaal de iPhone toegevoegd. Dit om een toestel te pakken met een ongeveer zelfde waarde.

Maar goed, die dingen gebeuren. Het mag niet, maar het komt voor. Ook in de wereld van de TV's, auto's etc etc. Bedoel, er worden ook weleens auto's van 80.000 euro teruggeroepen omdat er iets mis kan gaan met een onderdeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet hoe het ongeveer gaat bij mensen die een 5800 hebben gekocht nadat ze hun N97 verkocht hebben.

Eigenaar laat N97 vallen, krasjes, is z'n lievelingsspeeltje niet meer, boehoe. Verkoopt N97 voor een prijs waarbij je de 5800 krap aan kunt aanschaffen. Nieuw speeltje *O*

Gaat dan in topics lopen roepen hoe tof de 5800 wel niet is (als ik die had willen hebben, kocht ik 'm wel), maar vergeet gemakshalve dat de 5800 een kleiner scherm heeft, net zo groot is (scheelt een paar cc inhoud), geen tobo heeft, mindere camera, geen Maps licentie etc etc.

Nogmaals, als ik een 5800 wil, dan koop ik die wel. Hoef ik niet voor te sparen, die koop ik zo, even op een maandagmiddag tussendoor alsof het een half brood is.

Mensen hier hebben een N97, die hebben ze vroeg gekocht, kent bugs en een hardware-faal-eerste-klas. Boeiend, komt wel goed, maar blijf weg hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Ik denk dat ik zo maar eens in het iphone forum ga posten dat ze hun iphone moeten verkopen omdat die ontploffen....

Nutteloos, 5800 en iphone zijn allebei hele mooie toestellen. Maar zoals hier al eerder aangegeven, als ik die had willen hebben had ik die gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd,

Even nog een vraagje,als ik een app instaleer op de f schijf (sd)is het dan normaal dat ik toch een beetje van het telefoongeheugen zie verdwijnen?
Ik had 41,1 vrij op het telefoongeheugen en na het installen van een app (één of andere klok) zit ik nog maar aan 39,6,is dit normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vorige keer voor de vakantie geen antwoord gekregen, dus nu nog een keer.

Na het bij elkaar verzamelen van mijn favo liedjes uit allerlei verzamelmappen en releases en daarna alles te retaggen zodat alleen artiest, titel, album, jaar en genre overblijven, heb ik bijna 4000 liedjes op mijn N97 gezet. Alleen worden ongeveer 400+ liedjes verkeerd weergegeven in de muziekbibliotheek. Er zitten spaties tussen elke letter en voor de titel staan vage tekens, soms ook nummers of enkele letters. Dit is zo bij ongeveer 400 titels, maar ook bij veel artiesten- en albumnamen, ook bij liedjes waarvan de titel wel in orde is (dus waardes zijn apart fout). Wat kan ik hieraan doen? Opnieuw doen helpt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Verwijderd schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 00:37:
Idd,

Even nog een vraagje,als ik een app instaleer op de f schijf (sd)is het dan normaal dat ik toch een beetje van het telefoongeheugen zie verdwijnen?
Ik had 41,1 vrij op het telefoongeheugen en na het installen van een app (één of andere klok) zit ik nog maar aan 39,6,is dit normaal?
Ja is normaal, sommige apps zetten ook wat op c:.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 00:50:
Vorige keer voor de vakantie geen antwoord gekregen, dus nu nog een keer.

Na het bij elkaar verzamelen van mijn favo liedjes uit allerlei verzamelmappen en releases en daarna alles te retaggen zodat alleen artiest, titel, album, jaar en genre overblijven, heb ik bijna 4000 liedjes op mijn N97 gezet. Alleen worden ongeveer 400+ liedjes verkeerd weergegeven in de muziekbibliotheek. Er zitten spaties tussen elke letter en voor de titel staan vage tekens, soms ook nummers of enkele letters. Dit is zo bij ongeveer 400 titels, maar ook bij veel artiesten- en albumnamen, ook bij liedjes waarvan de titel wel in orde is (dus waardes zijn apart fout). Wat kan ik hieraan doen? Opnieuw doen helpt niet.
Ms oude IDtags???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aaahh, hellup.. Al mijn video's van mijn N95 8GB overgezet naar mijn N97, maar hij speelt de helft niet af! Ongeldige clip! Ik heb destijds een aantal video's geconverteert met Super, met de instellingen van het tweakers forum over de N95 8GB, maar nu herkent de N97 ze niet? Wat doe ik verkeerd en wat kan ik hieraan doen? Ik heb geprobeerd ze opnieuw in super te converteren, maar ook die herkent ze nu niet meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor degene die boingo van de Nokia N97 willen verwijderen.
Dit bestand installeren:
Sluit je nokia aan op de computer.
Ga naar de site: http://labs.boingo.com/blog/?p=310
Installeer “Boingo IAP Remover,” op je computer zodat je hem makkelijk terug kan vinden (buroblad)
Open het bestand (zorg dat je mobiel op de pc is aangesloten) en weg is boigo.
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien een hele simpele maar doeltreffende oplossing... Als nu eens iedereen (waaronder ik dus ook) die nog geen krasjes op de lens heeft, de cover nu openschuift en hem gewoonweg niet meer dicht doet?! :P

Qua design is het gedeelte van de lens volgens mij het item waar het minst over nagedacht is. Krassen op de lens en buiten dat is het ook nog eens een aantrekker van stof, zand, suiker, vuil.. Neuh, dan vond ik het ronde shuifje op mijn N95 toch net iets meer doordacht.

Verder prima toestel, niks anders dan lof en ik denk dat een hoop mensen die problemen hebben in dit topic toch eens iets beter moeten gaan lezen. En dan doel ik met name op mensen die zeveren over productcodes, installeren van mods, en software die je op het boze internet kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 11:39:
Dit bestand installeren:
Installeer “Boingo IAP Remover,” op je computer zodat je hem makkelijk terug kan vinden (buroblad)
_/-\o_
Bij mij staat ook na een herstart van het toestel nog vrolijk Boingo tussen de toepassingen...

/edit
Ah... Ik zie het al. Hij verwijdert niet de applicatie maar een reeds aangemaakt Boingo acces point.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2009 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn N97 black nu een week of 3 en ondanks de problemen die ik ervaar ben ik heel blij met mijn keuze.

Ik moest mijn zakelijke Vodafone abonnement in Mei verlengen maar toen was de N97 nog niet gereleased dus stapte ik noodgedwongen van mijn N95 8Gig over op de N96, al gauw geconstateerd dat de FW op dat toestel via Vodafone ingebakken zat dus een hoop gekl@#$ om toch V30 er op te krijgen. Nog was ik niet tevreden over dit toestel, hij hangt vaak en geluid sucks dus heb ik alsnog de N97 gekocht.

Nu staat er op mijn N97 RM 505 FW 10.0.012.257.02 en ik begrijp dat er voor dit type wel al een FW 11 release is geweest maar bij mijn updater word er gezegd dat ik de recenste FW heb draaien :? . Kunnen jullie mij vertellen hoe ik dit kan oplossen want dan ben ik miss van de volgende probleempjes af.

2x unlocken om backlight te krijgen (heel vervelend :( )
USB probleem met accu laden
Youtube films niet kunnen streamen
Google maps niet kunnen gebruiken (word na opstarten gelijk afgesloten)

De ervaring leert dat Nokia er alles aan doet om hun producten zo optimaal mogelijk te laten werken dus ben ik niet bang dat dit blijvende problemen zijn. Nu maar hopen dat Vodafone ook mee gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b][
[...]

Koop een bril of lees het nog eens goed door! Ik ben bang dat je er niks van begrijpt en alles door elkaar haalt.

Jij hebt geen NL productcode (lees nu aub niet geen nl toestel). Je hebt waarschijnlijk ook niet bij de link gekeken die ik gepost had e.d.

Jammer, als je iemand wat wil uitleggen |:(
Dat is dan ook precies de reden waarom ik vraag hoe dat kan, inderdaad snap ik dat niet met al die produktkodes, hoopte dat je me dat uit kon leggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v1co
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-06-2022
Er schijnt dus een filmpje te zijn die laat zien hoe je die lens cover er af kan slopen.
Iemand die daar ervaring mee heeft? (beter voorkomen dan ervaren...? :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 12:38:
Ik heb mijn N97 black nu een week of 3 en ondanks de problemen die ik ervaar ben ik heel blij met mijn keuze.

Ik moest mijn zakelijke Vodafone abonnement in Mei verlengen maar toen was de N97 nog niet gereleased dus stapte ik noodgedwongen van mijn N95 8Gig over op de N96, al gauw geconstateerd dat de FW op dat toestel via Vodafone ingebakken zat dus een hoop gekl@#$ om toch V30 er op te krijgen. Nog was ik niet tevreden over dit toestel, hij hangt vaak en geluid sucks dus heb ik alsnog de N97 gekocht.

Nu staat er op mijn N97 RM 505 FW 10.0.012.257.02 en ik begrijp dat er voor dit type wel al een FW 11 release is geweest maar bij mijn updater word er gezegd dat ik de recenste FW heb draaien :? . Kunnen jullie mij vertellen hoe ik dit kan oplossen want dan ben ik miss van de volgende probleempjes af.

2x unlocken om backlight te krijgen (heel vervelend :( )
USB probleem met accu laden
Google maps niet kunnen gebruiken (word na opstarten gelijk afgesloten)

De ervaring leert dat Nokia er alles aan doet om hun producten zo optimaal mogelijk te laten werken dus ben ik niet bang dat dit blijvende problemen zijn. Nu maar hopen dat Vodafone ook mee gaat.
2 keer unlocken komt heel soms voor en is een bekende bug.
USB probleem niet ervaren nog.
Dat met YouTube komt door Voda. In dit topic is te vinden hoe op te lossen.
Google Maps een keer deinstalleren en opnieuw installeren.

Inmiddels zitten we op FW 12. Wanneer je een Voda branded hebt, kun je wachten tot je een ons weegt op updates. Voda is wat dat betreft zo traag als dikke stront door een trechter.

Je zou de productcode kunnen aanpassen, zodat je kunt updaten naar de nieuwste FW en steeds wanneer er een nieuwe is, als eerste weer updaten. In dit topic is terug te vinden hoe en wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

v1co schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 12:53:
Er schijnt dus een filmpje te zijn die laat zien hoe je die lens cover er af kan slopen.
Iemand die daar ervaring mee heeft? (beter voorkomen dan ervaren...? :) )
http://www.youtube.com/watch?v=RuthiJ-lkK0

Denk dat je beter kunt wachten op wat Nokia gaat doen qua oplossen. Kerel in bovenstaande filmpje gaat tekeer als een bouwvakker. Ik wacht wel even.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2009 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hacula
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 18-08 22:42
Verwijderd schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 18:27:
[...]

Anno 2009 is alles verbonden met het internet. Als je een bundel hebt, zou ik me geen zorgen maken. Heb je die niet, gooi dan alle internetprofielen uit je telefoon.
Ik heb wel een bundel, maar steeds verbonden zijn scheelt gewoon een hoop accuduur.
Verwijderd schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 18:43:
[...]

Je 'startscherm'' staat online, d.w.z. je widgets die je hebt draaien, maken contact met het Internet t.b.v. updaten van informatie. Schakel je dit uit, dan heb je automatisch ook geen verbinding meer en zie je dat het verbindingslogo (antenne) verdwijnt. Dit kan je doen bij het menu 'Opties' linksonder in je 'Homescreen'.

....Althans dit is, denk ik, de oplossing voor jouw probleem. ;)
Ik heb dus geen enkele widget draaien die iets zou moeten doen, heb alleen agenda, contacten, muziekspeler enz. In het menu 'opties' die je bedoelt, kan ik alleen instellen welke widgets ik heb, niet dat ze in offline stand moeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 12:38:
Proxyserver adres verwijderen uit de internettoegang die je gebruikt om de filmpjes te bekijken.

Menu - connectiviteit - bestemmingen

Dan je toegangspunt selecteren

menu - bewerken - menu - geavanceerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraag over een Nokia-software-update met de N97: Gaat je maps licentie verloren, als je een software-update uitvoerd, of blijf je je licentie dagen houden??
Hiervoor had ik een Nokia N95 8GB, met Spiderman film, na de update.....sleutel en film verwijderd!
Dat is balen. Ik hoop dat het niet zo is met je GPS-maps...

Ik hoop dat iemand mij meer kan vertellen........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sindskort de N97 ontvangen:
enkele vragen:
- Is er een navigatie software voor te krijgen...? (Op m'n oude N95 had ik een gecrackt route 66 zitten, werkte prima!). Is er een TomTo versie voor die met interne GPS reciever werkt?
- In welk formaat kun je video's bekijken op de N97, Ik download normaal altijd avi met NL ondertitel erbij, hoe dit te converteren voor N97 (software, welke?)?
bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 15:15:
Ik heb sindskort de N97 ontvangen:
enkele vragen:
- Is er een navigatie software voor te krijgen...? (Op m'n oude N95 had ik een gecrackt route 66 zitten, werkte prima!). Is er een TomTo versie voor die met interne GPS reciever werkt?
- In welk formaat kun je video's bekijken op de N97, Ik download normaal altijd avi met NL ondertitel erbij, hoe dit te converteren voor N97 (software, welke?)?
bvd
Ja, genoeg navigatie voor de N97 te krijgen... Sygic McGuider vind ik persoonlijk de fijnste. Verder hier al Navigon en Garmin mobile er op gehad. Ben nooit zo een liefhebber van Route66 geweest. Had hem op mijn N95 ook een tijdje totdat ik kennis maakt met Sygic. Of er een TomTom versie is die werkt met de interne GPS weet ik niet. Zal wel zo'n zelfde verhaal zijn als op de N95.

Ik bekijk mijn films op fullscreen landscape mode. Ik gebruik hiervoor OJOsoft total video converter met een zelf aangemaakt profiel waarbij ik mijn avi files crop en converteer naar 16:9 .mp4 files met behoud van subtitles etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Verwijderd schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 11:39:
Dit bestand installeren:
_/-\o_
Is al gepost. Verwijderd toepassing niet!! Alleen toegangspunt
Verwijderd schreef op zaterdag 15 augustus 2009 @ 16:42:
Hallo iedereen,

Ik heb en programa gevonden waarmee Boingo verwijdert kan worden. Het werk simpel en perfect heb het zelf getest.

Remove Boingo

[ Voor 24% gewijzigd door Golf2vr6 op 23-08-2009 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijdens het updaten naar v12 is de N97 overleden...Bij een NSP geweest en de N97 is gereanimeerd.Alles draait weer en ik heb de nieuwste software erop namelijk versie 12.

Alleen zit ik met een probleem.Ik krijg met geen mogelijkheid het email ophalen aan de praat.
Heb een mailbox aangemaakt...
alle instellingen ingevoerd...
ook voor automatisch ophalen en dergelijke...
alleen komt er niks automatisch binnen.

Ga i k handmatig met de mailbox verbinden,haalt ie alleen oude mails op...van zeg 01-07....maar de nieuwere niet.
Ook met Nokia messaging lukt het niet.

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thanks

Iemand die weet hoe de N97 als 'dongle' te gebruiken is...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 17:31:
thanks

Iemand die weet hoe de N97 als 'dongle' te gebruiken is...?
Via Nokia PC suite / "verbinding maken met het internet"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Golf2vr6 schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 16:56:
[...]

Is al gepost. Verwijderd toepassing niet!! Alleen toegangspunt

[...]
[/quote
gewoon een mapje met de naam (troep) aanmaken en daar in zetten. Nooit geen omkijken meer naar ;) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de tips, Youtube draait en ik ben nu bezig om een programma te downloaden om mijn productcode aan te passen.

Heeft iemand ervaring met Phoenix?

Iemand nog een goede suggestie voor een productcode t.b.v. N97 black

Dat 2x sliden om backlight te krijgen is mijn echte frustratie dus ik hoop dat het met de FW 12 opgelost is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleem met een back up maken elke keer blijft hij hangen in pc suite bij de regel backup maken van een specifiek toestel.Zou ik misschien pc suite opnieuw moeten installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 18:06:

Dat 2x sliden om backlight te krijgen is mijn echte frustratie dus ik hoop dat het met de FW 12 opgelost is.
Heb je al eens geprobeerd de unlock-knop wat langer beet te houden tot je 2x bzzzz bzzzz voelt??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 18:06:
Heeft iemand ervaring met Phoenix?

Iemand nog een goede suggestie voor een productcode t.b.v. N97 black
1) Nope, niet met phoenix. Wel met NSS, JAF en navifirm.

2) RM-505_EMEA_Benelux_NL_QW Black_579050 - is wat ik er op gezet heb na de productcode en de firmware van een vodafone versie er afgehaald te hebben.
Pagina: 1 ... 23 ... 37 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Toon eigen initiatief als je een vraag plaatst.