Verwijderd schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 21:00:
En die update voor de Benelux laat wel heel lang op zich wachten. Nu 2 dagen na de release nog niets..
Waarom niet gewoon een wereldwijde uitrol in één keer zoals bij Apple. Ik vind dat met m'n iPhone echt een voordeel, zeker wanneer je je doodergert aan bugs en een update nogal welkom is.
Wat is je productcode. Want mijn N97 (0579050: RM-505_EMEA_Benelux_NL_QW Black) heb ik afgelopen dinsdag al kunnen updaten.
Of je hebt geen Benelux toestel of je doet iets fout.
And oh lordie lord please quit whining.
Wat betreft de Lenscover, Ik ben gister door Nokia gebeld. Ja, het is een wereldwijd probleem. En Ja, ook in de nieuwe productielijnen zijn er issue's. Nokia gaat alle gekraste lenscovers vervangen onder de garantie.
Mááááár... Nokia heeft gewoon niet zoveel lenscovertjes. Wanneer Nokia deze binnen heeft word alles gedistrubieerd naar de NSP.
In de tussen tijd moet telefonisch of per mail contact opnemen met Nokia. Je komt dat in een Excelsheet

te staan en wordt je teruggebeld wanneer de lenscovers eindelijk binnen zijn.
Waarom aanmelden? Zodat ze weten hoeveel nokia's in NL of Vlaanderen dit probleem hebben. Kunnen ze rekening houden met de bestelling. Dus iedereen met dit probleem, aanmelden bij Nokia en je NSP stalken.
Ik vind het behoorlijk nep dat ze dit niet officieel in de pers willen bevestigen maar dat je moet mailen en bellen
Nokia Care klantendienst
contactcentre.europe@nokia.com
0900 202 60 55 NL ( aan lokaal tarief)