Robert,
Dit roept vragen bij mij op. Het toestel heeft als productcode 0586550 zoals je ook kan zien. Deze site heb ik ook bij een bevriende NSP gezien, want de NSP had problemen om hem up te daten met de app Phoenix. En deze wilde het toestel controleren.
Via de applicatie Phoenix had de NSP de nokia uitgelezen en deze gaf aan dat de productcode 0570816 was.
*Slaat voor z'n kop dat er geen printscreen gemaakt is*
Dit was volgens mij gedaan door de internetwinkel tevens óók NSP want toen ik afgelopen maandag mijn toestel ging omruilen bij de internetwinkel wilde ze dat eerst niet doen en paste ze het productcode aan naar 0579050 (handig als je ook NSP bent). Want met die productcode kan je gewoon updaten en volgens hun was mijn probleem zo opgelost.
Zoals ik in de PM al had beschreven was het een branded TIM toestel met een QWERTY-keyboard waar softwarematische AZERTY was ingesteld. Dit kan alleen gewijzigd worden met de juiste productiecode. (zie ook handleiding) Gelukkig sta ik best wel sterk in me schoenen en heb ik mijn toestel gewoon om laten ruilen voor een non-branded N97.
Dus... Als dit de enige manier is van Nokia om te zien of productcode's zijn gewijzigd dan kunnen ze blijkbaar toch niet zien als je zelf een productcode wijzigt.
Graag jouw mening hierover.
[
Voor 0% gewijzigd door
N97 op 18-08-2009 23:16
. Reden: duidelijkere tijdslijn. ]