¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL
Ik ga morgen op vakantie, dus ik denk; goh laat ik ff lekker veel muziek erop plempen..
Maar mijn telefoongeheugen zit vol... maar ik kan in nokia music nergens kiezen waar de muziek moet komen?? (op dat massageheugen moet het dus).
en ik kan via bestandsbeheer nergens muziek bestanden, of andere bestanden die groot zijn vinden
wat is de nieuwste firmware die nu uit is?Golf2vr6 schreef op zondag 16 augustus 2009 @ 23:08:
Iemand al een changelog voor firmware v12 gevonden/gezien?
Bij mij zit er in:
Softwareversie: V 11.0..021 (15-06-2009)
Aangepaste versie: 11.0.021.251.01 (19-06-2009)
wat wil trouwens het type zeggen? RM-505
Poll: Ik heb een N97 gekocht en ...
• Ik ben er super blij mee! Beste telefoon ooit!
• Ik ben er blij mee, leuk ding.
• Het is een leuk dingetje, meer niet..
• Ik weet niet nog niet zo 1-2-3
• Ik ben er niet zo blij mee
• Het is niet wat ik er van verwacht had.
• Ik vind het een onding en een teleurstelling!
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Dit is niet dezelfde poll als op fok, mocht je beide topics volgen
Verwijderd
Ik gooi het altijd via massa opslag erop in het mapje music>digital. Daarna wel je muziekbibliotheek bijwerken op je toestel anders staat er niets in je playlistSaninl schreef op zondag 16 augustus 2009 @ 23:37:
Huh,, wtf?!
Ik ga morgen op vakantie, dus ik denk; goh laat ik ff lekker veel muziek erop plempen..
Maar mijn telefoongeheugen zit vol... maar ik kan in nokia music nergens kiezen waar de muziek moet komen?? (op dat massageheugen moet het dus).
en ik kan via bestandsbeheer nergens muziek bestanden, of andere bestanden die groot zijn vinden
Maps in het telefoongeheugen is 1,55 gb ??Saninl schreef op zondag 16 augustus 2009 @ 23:37:
Huh,, wtf?!
[ Voor 77% gewijzigd door Saninl op 17-08-2009 01:42 ]
Wil je zeggen dat je de ruim 29gb die je tot je beschikking had al vol hebt?
Als dat het geval is, zou ik eerst eens kijken wat je kan missen bij de muziek/films die je zedlf erop hebt gezet.
Wel de bestanden op de e: schijf op slaan he (waarscijnlijk doe je dit ook, maar ik kan me bijna niet voorstellen dat je hem al helemaal vol hebt)
Nee, het gaat om het telefoongeheugen (C)Golf2vr6 schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 08:42:
Het is niet verfboden om de edxit toets te gebruiken.
Wil je zeggen dat je de ruim 29gb die je tot je beschikking had al vol hebt?
Als dat het geval is, zou ik eerst eens kijken wat je kan missen bij de muziek/films die je zedlf erop hebt gezet.
Wel de bestanden op de e: schijf op slaan he (waarscijnlijk doe je dit ook, maar ik kan me bijna niet voorstellen dat je hem al helemaal vol hebt)
Een album met 3 nummers kost 10 euro, elk van die nummers los; 1 euro

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)
Op de toepassing drukken die je wil sluiten, ingedrukt houden en dan komen er twee opties waar je uit sluiten kunt kiezenbasvanhees schreef op zondag 16 augustus 2009 @ 21:49:
en als laatst ik weet dat je met de menu knop ingedrukt al je programs ziet die open staan maar hoe sluit je een programa met de n96 deed je dat met de c knop dansloot ie hem af
of
de backspace knop op het toetsenbord
Knap, die is maar 256MB waarvan je zelf amper 50MB kunt gebruiken
Waarschijnlijk bedoel je het interne massageheugen (E:) van 32GB.
Nee, ik bedoel wel het telefoongeheugen, alleen klopte de grootte ervan niet (die 1,5gb).BastiaanN schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 09:44:
[...]
Knap, die is maar 256MB waarvan je zelf amper 50MB kunt gebruiken![]()
Waarschijnlijk bedoel je het interne massageheugen (E:) van 32GB.
Maar ik heb nu vanalles al verwijderd, en als ik mijn telefoon aansluit op de pc staat er bij die schijf meer dan de helft leeg (in windows zeg maar).
En als ik dat check op mijn telefoon zelf staat er maar 11 mb vrij ofzo
Je moet ok niet je telefoon geheagen (c:) voor muziek gebruiken (het beste is daar helemaal niks in te plaatsen ivm snelheid telefoon), daar heb je een dikke 29GB grote (e:) schijf voor!!!Saninl schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 09:57:
[...]
Nee, ik bedoel wel het telefoongeheugen, alleen klopte de grootte ervan niet (die 1,5gb).
Maar ik heb nu vanalles al verwijderd, en als ik mijn telefoon aansluit op de pc staat er bij die schijf meer dan de helft leeg (in windows zeg maar).
En als ik dat check op mijn telefoon zelf staat er maar 11 mb vrij ofzo
Of snap ik je vraag/verhaal nu helemaal niet?

[ Voor 8% gewijzigd door Golf2vr6 op 17-08-2009 10:17 ]
Ik heb er niets op gezet (dus muziek oid), maar er sluipt gewoon geheugen in
(ik ga btw zo op vakantie, dus ik denk dat ik het maar moet blijven doen met het waarschuwingsschermpje " uw geheugen op C is vol, verwijderd u uw bestanden"
Verwijderd
net zo duur als itunes dus. hoezo marktwerkingBastiaanN schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 09:12:
hehe, die Nokia Music Store is ook geweldig.
Een album met 3 nummers kost 10 euro, elk van die nummers los; 1 euro
Master_A
idk, maarja, ik ga nu op vakantie. helaas.Golf2vr6 schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 10:31:
Wat heb je dan wel op c: ginstalleerd/opgeslagen dat het vol is?
Zonder web browser 28mb vrij
Fijne vakantie iig
[ Voor 10% gewijzigd door Golf2vr6 op 17-08-2009 10:52 ]
Cool, wist ik nog niet.The_Fes schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 09:25:
[...]
Op de toepassing drukken die je wil sluiten, ingedrukt houden en dan komen er twee opties waar je uit sluiten kunt kiezen
of
de backspace knop op het toetsenbord
Bedankt voor de info.
E-mail ingesteld? e-mail vind het ook leuk om alles op de C: op te slaan (kan je wel wijzigen) maar dan loopt je geheugen ook langzaam vol, vooral als je veel bijlages hebt.Saninl schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 10:37:
[...]
idk, maarja, ik ga nu op vakantie. helaas.
Filmpjes van youtube etc doet hij wel gewoon..
of moet je nog java opzetten of een andere versie van flashplayer?
Verwijderd
Als je even had teruggekeken in dit topic had je kunnen zien dat ik exact hetzelfde probleem heb gehad.Hairyfriend schreef op zondag 16 augustus 2009 @ 14:01:
Beste Tweakers, mede lezers op dit Forum. Sinds 24 juni jl. ben ik in het bezit van de N97, zover ik weet, van Engelse afkomst. Toen ik het toestel net had, dacht ik dat ik het toestel volledig op moest laden (zoals dit vroeger in manuals stond) maar in de N97 manual stond dat dit nieuw type batterij gelijk gebruikt kon worden. Eigenwijs genoeg heb ik m toen toch maar een uurtje of 2,5 aan mijn ouder lader met verloopje die erbij zit opgeladen. (er zit immers een Engelse stekker/oplader bij) Toen heb ik enthousiast mijn sim erin gedaan en getracht het toestel aan te zetten. Na een hoop keer proberen ging die eindelijk aan... Sindsdien is ie niet meer uitgeweest. Ik was er ook al achter dat opladen via USB sneller gaat en het verloopje naar de oplader ook niet je-van-het werkt. (ik las hier dat er meer last van hebben) Maar goed, gisteravond onderweg had ik nog maar 1 batterijstreepje en melding: Batterij bijna leeg.. thuisgekomen heb ik m aan de lader met verloopje gedaan.. Pc staat uit en onzin om deze op te starten om een telefoon aan op te laden. Vanmorgen kom ik beneden, lampje aan de zijkant (opladen) brand en Nokia logo met oplaadstreepjes zichtbaar... Toen aanzetten.. Pincode, dooft..toestel gaat uit.. ?? Dan weer aan lader, aanzetten, Pincode, dooft, uit. Sindsdien gaat ie niet meer aan. Heb m nu 2 uur aan de pc hangen, oplaadlampje brand en probeer ik m een aan te zetten, geen kick of tril, niks. Even later, een hoog piepje - PC Suite meldt dat het toestel is aangesloten in een niet compatibele USB modus. Oplaadstreepjes gaan weer lopen, stopt even later weer, laag piepje, 1 batterij streepje, verbinding met PC suite verbroken en toestel blijft dood. Reageert niet op aan/uit knopje. Batterij er in en uitgehaald, geen reactie. Zo heeft ie nu al 5-6x gedaan. Zowizo ga ik een AC-6E adapter bestellen. Kortom: Help! Gezocht inmiddels op: aanzetten, batterij, opstartproblemen N97
Ik had ook de telefoon niet volledig opgeladen wat resulteerde in hetzelfde probleem als jij.
Ben naar een NSP geweest en men vertelde me dat de accu dood was door dit "onjuist" opladen. Heb een nieuwe accu gekregen en nu werkt alles weer prima.
dit heb ik dus ok. heb een recent toestel, en er zit ook precies een blauw stukje doek of vilt ofzo aan de onderkant van men lenskapje, dus nokia heeft dit probleem al wel opgelost in de productie.tajvdz schreef op zondag 16 augustus 2009 @ 19:58:
[...]
ik heb een hele nieuwe en lijkt wel of er een blauwe zachte beschermlaag aan de onderkant van het schuifje zit.
goed werk zou ik zo zeggen...
en idd de 5800heeft mijn vriendin en die werk stukken sneller enzo.
maar voor een goede vergelijking te maken moet je wachten tot wij ook op firmware 20.0... zitten
ik heb wel clonedvd mobile maar die onstersteund nog geen n97, een n95 etc staat er wel tussen, of is dit op een andere manier te doen?
[ Voor 83% gewijzigd door RoD op 17-08-2009 13:20 ]
Dat blauwe stukje doek heeft er altijd al gezeten, dus denk helaas nog geen oplossing in de productie..XstarzZ schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 12:57:
[...]
dit heb ik dus ok. heb een recent toestel, en er zit ook precies een blauw stukje doek of vilt ofzo aan de onderkant van men lenskapje, dus nokia heeft dit probleem al wel opgelost in de productie.
goed werk zou ik zo zeggen...
maar voor een goede vergelijking te maken moet je wachten tot wij ook op firmware 20.0... zitten
http://www.flickr.com/photos/sendar/ - www.sanderhendriks.eu - www.twomendesign.nl
Volgens de spec's van de N97 (ik heb 'm nog niet) wordt o.a. mp4 video ondersteund. Je kunt ontsleutelde dvd content in de VIDEO_TS map van je harde schijf met Handbrake (freeware, voor Mac OS X en Windows) omzetten naar DivX of mp4.GabrielZ schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 13:14:
is er ook een programma om films om te zetten naar n97 formaat?
ik heb wel clonedvd mobile maar die onstersteund nog geen n97, een n95 etc staat er wel tussen, of is dit op een andere manier te doen?
Handbrake kan geen versleutelde dvd's verwerken, gebruik daarvoor DVD Fab HD Decrypter (gratis, alleen voor Windows)...
[ Voor 0% gewijzigd door vtpeters op 17-08-2009 13:39 . Reden: typo ]
Maar je hoort geen krassende geluiden etc?? Of andere geluidjes??XstarzZ schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 12:57:
[...]
dit heb ik dus ok. heb een recent toestel, en er zit ook precies een blauw stukje doek of vilt ofzo aan de onderkant van men lenskapje, dus nokia heeft dit probleem al wel opgelost in de productie.goed werk zou ik zo zeggen...
Ik niet nee, heb ook een recent toestel.Ladykiller007 schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 13:46:
[...]
Maar je hoort geen krassende geluiden etc?? Of andere geluidjes??
Ik gebruik AVS Video Converter 6, werkt perfect. Heb zelfs al een paar geript waarvan de bron een blu-ray was...GabrielZ schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 13:14:
En had ik al verteld hoe fucking handig de FM-zender was? Aanzetten, autoradio(of welke andere radio dan ook) afstemmen en je speelt zo je mp3's draadloos af. Echt een superspec!
Kan iemand me wel vertellen hoe de copy+paste functie werkt? Ik weet hoe ik iets naar klembord kan kopieren, maar hoe past ik t vervolgens in een app zoals de Ovi Store? Je kan daar recommendations sturen via sms naar vrienden. Ik copy die dus uit me telefoonboek, maar hoe paste ik die dan in een app??
[ Voor 20% gewijzigd door Techno Overlord op 17-08-2009 14:11 ]
Forever raver!
Specs: Workstation Server
Wel even goed opletten dat je het veertje in het gaatje hebt voordat je hem weer in klikt anders heb je een lam klepje.
Mbt de filmpjes op sommige sites. Dit zijn filmpjes die flash player nodig hebben zoals op een pc. Waarschijnlijk komt eind dit jaar (november) een mobile versie uit.
[ Voor 78% gewijzigd door Golf2vr6 op 17-08-2009 14:32 ]
en dan selecteerd je naar mp4?CaptainM schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 14:06:
[...]
Ik gebruik AVS Video Converter 6, werkt perfect. Heb zelfs al een paar geript waarvan de bron een blu-ray was...
want daar staat het juiste beeldformaat niet bij?
hoe doe jij het precies?
[ Voor 40% gewijzigd door GabrielZ op 17-08-2009 14:34 ]
Forever raver!
Specs: Workstation Server
Ook super die 2 dingen zijn gelukt alleen programa`s afsluiten nog niet als ik de menu knop ingedrukt houd dan komen de program`s naar voren die ik open heb staan. daarboven staat open toepassingGolf2vr6 schreef op zondag 16 augustus 2009 @ 22:03:
[...]
bestandbeheer zit onder toepassingen - kantoor - bestands beheer (x-plode is hier een beter programma voor als je het mij vraagt)
toepassingen verwijderen op de juiste manier:
instellingen - tepass. beheer - geinst. toepassingen
(sommige standaard toepassingen zijn niet te verwijderen, bijvoorbeeld biongo)
en om toepassingen te sluiten in de task manager, gewoon eens op opties drukken. Dit kan trowens net zo goed niet kloppen want de gewone taskmanager gebruik ik niet meer, niet effectief genoeg.
(hier zijn ook betere programma's voor te installeren zoals Jbak TaskMan)
met de N96 drukte je op de c toets en sloot ie ze af alleen nu kan ik kiezen tussen links selecteren en rechts anuleren dus afsluiten geen iedee moet toch kunnen lijkt mij?..
Jbak TaskMan is deze al voor de N97 dan?.
x-plode zag ik niet voor de N97 staan
version 12 FW available now for some variants of N97 via NSU. Highly recommended.
Het zou gaan om: N97 V12.0.24, Non changelog. It seems that this version only fixes minor bugs.
[ Voor 21% gewijzigd door Sendar op 17-08-2009 14:58 ]
http://www.flickr.com/photos/sendar/ - www.sanderhendriks.eu - www.twomendesign.nl
Als je die open apps ziet; moet je lang het 'logotje' indrukken van het programma dat je wilt sluiten.. Dan krijg je de mogelijkheid om te sluiten.. Anders via programma zelf.basvanhees schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 14:50:
[...]
met de N96 drukte je op de c toets en sloot ie ze af alleen nu kan ik kiezen tussen links selecteren en rechts anuleren dus afsluiten geen iedee moet toch kunnen lijkt mij?..
dat was hem!!! super bedankt man!!!!Sendar schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 15:00:
[...]
Als je die open apps ziet; moet je lang het 'logotje' indrukken van het programma dat je wilt sluiten.. Dan krijg je de mogelijkheid om te sluiten.. Anders via programma zelf.
ze zijn er allebei. Jbak taskman gratis en x-ploRe (met een r geen d ook) als je weet waar je moet zoeken.basvanhees schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 14:50:
[...]
Ook super die 2 dingen zijn gelukt alleen programa`s afsluiten nog niet als ik de menu knop ingedrukt houd dan komen de program`s naar voren die ik open heb staan. daarboven staat open toepassing
Jbak TaskMan is deze al voor de N97 dan?.
x-plode zag ik niet voor de N97 staan
Verwijderd
Zou gaan om de 505, welke wij allemaal hebben denk ik. Ergo, ik zie in de NSU nog niets verschijnen.Sendar schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 14:52:
Volgens @PhoneDaz is er nieuwe firmware:
version 12 FW available now for some variants of N97 via NSU. Highly recommended.
Het zou gaan om: N97 V12.0.24, Non changelog. It seems that this version only fixes minor bugs.
Hmm oke mooi zo....denk dat ik em nu maar eens ga halen. Op dat ging ik wachten....BastiaanN schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 13:55:
[...]
Ik niet nee, heb ook een recent toestel.
Mag ik vragen waar je je tel hebt gehaald?
Verwijderd
bij de meeste belcompany's hebben ze vorige week nieuwe binnen gekregen. Daar staat al meteen de nieuwste firmware op. Recent gebouwd dusLadykiller007 schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 16:16:
[...]
Hmm oke mooi zo....denk dat ik em nu maar eens ga halen. Op dat ging ik wachten....
edit: kut...hij geeft aan dat er een probleem is opgetreden... kutzooi.
verder had ik eerder vandaag een probleem met het kopieren van films naar mn tel. hij geeft dan aan dat er een cyclische redundantiefout is ofzo...wat is dat dan weer voor iets?
BelCompanyLadykiller007 schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 16:16:
[...]
Hmm oke mooi zo....denk dat ik em nu maar eens ga halen. Op dat ging ik wachten....
Beschadigd bestand of schijf.Jos_M schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 16:26:
verder had ik eerder vandaag een probleem met het kopieren van films naar mn tel. hij geeft dan aan dat er een cyclische redundantiefout is ofzo...wat is dat dan weer voor iets?
Wikipedia: Cyclic redundancy check
[ Voor 34% gewijzigd door BastiaanN op 17-08-2009 16:41 ]
Hmmm mooi zo....thnx voor je reacties...ik ga deze week ff langs in Den HaagBastiaanN schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 16:28:
[...]
BelCompanyik heb het toestel daar op 7 augustus gehaald. In Venlo om precies te zijn. Toestel kwam ook al geleverd met de 11.x versie van de firmware.
Heb ik net de update gedaan....wil mn telefoon niet meer van toetsblokkering
Wat is dit voor een klotebende zeg...straks is mn telefoon naar de vaantjes....
Edit: Gelukkig...hij schiet er nu eindelijk vanaf, na 3x opnieuw opstarten. Was wel ff schrikken zeg.
[ Voor 22% gewijzigd door Jos_M op 17-08-2009 16:39 ]
Verwijderd
een cyclische redundantie (check) CRC is een controle of een kopie-bestand exact gelijk is aan het bronbestand. Als er afwijkingen zijn krijg je die melding.Jos_M schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 16:26:
mijn tel is al aan het updaten. hij vindt m gewoon met nokia software updater. hyet is een update van 141mb. verder weet ik nog niks.
edit: kut...hij geeft aan dat er een probleem is opgetreden... kutzooi.
Verwijderd
Ik heb Divx files omgezet naar MP4, en ben best een tijdje bezig geweest om een goede converter+instellingen te krijgen maar met de volgende player en instellingen heb ik mooi beeld en is de ondertiteling goed te lezen.GabrielZ schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 13:14:
Ik gebruik de volgende converter:
OJOsoft Total Video Converter 2.5.1.1125 Deze is niet gratis,maar er zijn altijd manieren.
Vervolgens kies je het tabblad MP4 en kies je "Apple iphone highest available quality"
Als je dit gedaan klik je het tabblad advanced en rechts edit.
Frame size: 640x360
video compression: MPEG-4
Bitrate: 2300
Frequency: 44100 Hz.
De rest laat je onveranderd. De instellingen zal die ook onthouden als je later een nieuwe film gaat converteren.
Hij converteerd nu films van circa 700 mb naar bestanden van tussen de 1 en 2GB
Maar als je ze er eenmaal op heb staan heb je wel mooie kwaliteit.
Huh?? Kan dat dan?? Dat is echt geniaal!Techno Overlord schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 14:06:
[...]
had ik al verteld hoe fucking handig de FM-zender was? Aanzetten, autoradio(of welke andere radio dan ook) afstemmen en je speelt zo je mp3's draadloos af. Echt een superspec!
-Heb ik nog een andere vraag, gmail instellingen zitten erin, maar mails verzenden doet hij niet... hij blijft maar connecten met gmail. Email App heb ik ook, zelfde probleem... Iemand een idee?
Verwijderd
lol toch geen zooi hee?wacht maar af hij word beter en beter.Alleen een beetje geduld hebben.Nokia N97 is THE BEST A MEN CAN GET.Jos_M schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 16:36:
TERINGZOOI!
Heb ik net de update gedaan....wil mn telefoon niet meer van toetsblokkering![]()
Wat is dit voor een klotebende zeg...straks is mn telefoon naar de vaantjes....
Edit: Gelukkig...hij schiet er nu eindelijk vanaf, na 3x opnieuw opstarten. Was wel ff schrikken zeg.
Eeehh... ik hoop dat je dit cynisch bedoeld... je weet toch wel welke specs je telefoon heeft als je die koopt?kaydecop schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 18:46:
Huh?? Kan dat dan?? Dat is echt geniaal!
Lees anders dit topic even door... dan kom je nog wat te weten over je telefoon
Ik zit ook nog op de update te wachten... UK zal nog wel weer 2 weken wachten zijn...
Be reasonable.... do it my way
Verwijderd
Ik heb dit nog niet geprobeerd maar doet hij dat niet automatische als je een filmpje naar je massa store zet?de mp3 converteerd hij gewoon.Verwijderd schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 18:40:
[...]
Ik heb Divx files omgezet naar MP4, en ben best een tijdje bezig geweest om een goede converter+instellingen te krijgen maar met de volgende player en instellingen heb ik mooi beeld en is de ondertiteling goed te lezen.
Ik gebruik de volgende converter:
OJOsoft Total Video Converter 2.5.1.1125 Deze is niet gratis,maar er zijn altijd manieren.
Vervolgens kies je het tabblad MP4 en kies je "Apple iphone highest available quality"
Als je dit gedaan klik je het tabblad advanced en rechts edit.
Frame size: 640x360
video compression: MPEG-4
Bitrate: 2300
Frequency: 44100 Hz.
De rest laat je onveranderd. De instellingen zal die ook onthouden als je later een nieuwe film gaat converteren.
Hij converteerd nu films van circa 700 mb naar bestanden van tussen de 1 en 2GB
Maar als je ze er eenmaal op heb staan heb je wel mooie kwaliteit.
maar ik heb geen flauw idee waar ik die widget moet installeren?.... Als ik hem naar de Ovi sleep, op de pc, dan herkent ie het bestand niet...
Verwijderd
gewoon kopieren naar je schijf op de nokia en van daaruit runnen.friendlyfiend schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 19:41:
Weet iemand hoe je een widget of wgz. bestand op je mobiel krijgt? Ik vond nl een leuke Iflickr widget
maar ik heb geen flauw idee waar ik die widget moet installeren?.... Als ik hem naar de Ovi sleep, op de pc, dan herkent ie het bestand niet...
Ok! ja, 't werkt. Tis dus niet een widget voor op de homescreen maar een programma versie van het internet....Verwijderd schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 19:51:
[...]
gewoon kopieren naar je schijf op de nokia en van daaruit runnen.
helaas
Vreemd..ik begrijp er niks van waarom dit nou weer gebeurt. Ik heb al zó vaak bestanden van en naar mijn schijf gezet, en nu krijg ik plotseling die foutmelding. Ook wanneer ik ze kopieer naar een SD kaart. Terwijl er met die kaart echt niks mis is. Weet iemand misschien wat ik er aan kan doen?Verwijderd schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 16:39:
[...]
een cyclische redundantie (check) CRC is een controle of een kopie-bestand exact gelijk is aan het bronbestand. Als er afwijkingen zijn krijg je die melding.
Verwijderd
Heb jij ooit je gsm met een paswoord beveiligd?Of heb je je gegevens encypted?Jos_M schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 20:17:
Echt vreemd
[...]
Vreemd..ik begrijp er niks van waarom dit nou weer gebeurt. Ik heb al zó vaak bestanden van en naar mijn schijf gezet, en nu krijg ik plotseling die foutmelding. Ook wanneer ik ze kopieer naar een SD kaart. Terwijl er met die kaart echt niks mis is. Weet iemand misschien wat ik er aan kan doen?
Verwijderd
En is het een major update of slechts wat bug fixes?Verwijderd schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 22:06:
Als je je n97 hebt gedebrand naar de euro1 kode vindt nsu de update direct, moest wel de deathgrip toepassen na de update op de n97 van mijn vriendin, deze bleef nadat de update klaar was maar rebooten, nu werken ze alle 2 perfect.
Verwijderd
Dat eerste sowieso niet, gewoon alleen met een pincode...zoals alle mobiele telefoons. En dat tweede denk ik ook niet: ik zou niet weten hoe ik dat zou moeten doenVerwijderd schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 21:56:
[...]
Heb jij ooit je gsm met een paswoord beveiligd?Of heb je je gegevens encypted?
Ik had wat Divx jes gedownload, en geconverteerd naar mp4 bestanden. Die bestanden kon ik dus niet kopieren naar de telefoon. Ik ga nog maar eens opnieuw proberen die films opnieuw te converten. Misschien helpt dat..
nou, ehm, sorry, maar dit is toch echt iets waar ik compleet over heen gelezen heb...maar goed dat overkomt de beste...fsve schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 18:55:
[...]
Eeehh... ik hoop dat je dit cynisch bedoeld... je weet toch wel welke specs je telefoon heeft als je die koopt?
Lees anders dit topic even door... dan kom je nog wat te weten over je telefoon
Hier ook nog geen update beschikbaar..BastiaanN schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 18:27:
Mijn RM-505 heeft ook nog geen update. Dit is een recente NL versie van het toestel.
Verwijderd
Nee, want je N97 ondersteunt bijvoorbeeld geen AVI bestanden, en om ze af te spelen zal je je films moeten converteren naar mp4 bestanden die de N97 wel afspeelt.Verwijderd schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 18:56:
[...]
Ik heb dit nog niet geprobeerd maar doet hij dat niet automatische als je een filmpje naar je massa store zet?de mp3 converteerd hij gewoon.
Mm ook nog geen update te vinden voor me Nederlandse N97 helaas
[ Voor 18% gewijzigd door Razer op 18-08-2009 03:17 ]
Verwijderd
" Geachte heer/mevrouw,
In de loop van deze week ontvangt u de nieuwe oplader van ons.
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd."
hier ook nog geen update overigens....we wachten vrolijk af...
Die wisselende wekker tijden blijven toch vervelend....

Ennn welke lader moet er nou bij zitten?
[ Voor 28% gewijzigd door Ladykiller007 op 18-08-2009 08:55 ]
Ik heb als ik mijn toestel van de toetsenblokkering haal dat meestal de eerste keer dat ik het doe mijn schermverlichting niet aangaat. De 2e keer doet hij het meestal wel. Hebben meer mensen daar last van? Of moet ik daar iets voor instellen op de N97?
Mijn wekker ging de eerste 2 keer op de verkeerde tijd af, nu niet meer..Ladykiller007 schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 08:36:
Ow ja....wie heeft er allemaal problemen met de wekker?
Er hoort een AC-10E bij te zitten, maar goed, dat hebben we nu al wel een keer of 47 kunnen lezen. Verder mag je alleen de AC-4 of AC-5 met het verloopstukje gebruiken.
Wil je voortaan eerst zelf even je best doen om je vragen te beantwoorden voordat je ze hier stelt? Dat verwachten we hier wel namelijk.Ladykiller007 schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 08:36:
Ow ja....wie heeft er allemaal problemen met de wekker?
ben bang dat de post hierboven ook voor jou bedoelt is. Is namelijk al 50 keer voorbij gekomen.esveldt86 schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 09:05:
Hoi,
Ik heb als ik mijn toestel van de toetsenblokkering haal dat meestal de eerste keer dat ik het doe mijn schermverlichting niet aangaat. De 2e keer doet hij het meestal wel. Hebben meer mensen daar last van? Of moet ik daar iets voor instellen op de N97?
Dit probleem moet vanaf v11 opgelost zijn. Welke firmware heb je? Geen v11 of hoger.... Updaten!
Ik heb versie 10:Golf2vr6 schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 09:20:
[...]
ben bang dat de post hierboven ook voor jou bedoelt is. Is namelijk al 50 keer voorbij gekomen.
Dit probleem moet vanaf v11 opgelost zijn. Welke firmware heb je? Geen v11 of hoger.... Updaten!
Maar als ik wil updaten via *#0000# ga ik zoeken naar updates. Dan zegt hij geen updates beschikbaar. Moet ik het dan via een andere manier doen?
Verwijderd
Dit probleem had ik ook maar heb nu een nieuw toestel gekregen van Vodafone en nu is het probleem opgelost ondanks versie 10. Dus als je nog binnen de 2 weken zit zou ik je telefoon maar gaan omruilen.The_Fes schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 09:10:
[...]
Mijn wekker ging de eerste 2 keer op de verkeerde tijd af, nu niet meer..
Er hoort een AC-10E bij te zitten, maar goed, dat hebben we nu al wel een keer of 47 kunnen lezen. Verder mag je alleen de AC-4 of AC-5 met het verloopstukje gebruiken.
Via de Nokia Software Updater op je pcesveldt86 schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 09:46:
[...]
Ik heb versie 10:
Maar als ik wil updaten via *#0000# ga ik zoeken naar updates. Dan zegt hij geen updates beschikbaar. Moet ik het dan via een andere manier doen?
Okay thnx. Kan dat via de ovi-store of moet ik nokia pc suite downloaden. Moet namelijk eerst een backup maken!Ladykiller007 schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 09:56:
[...]
Via de Nokia Software Updater op je pc
Je hebt pc suite nodig....daarmee kan je back ups maken en volgens mij zit nsu ook in dat 'pakket'esveldt86 schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 09:57:
[...]
Okay thnx. Kan dat via de ovi-store of moet ik nokia pc suite downloaden. Moet namelijk eerst een backup maken!
En wie heeft de gps mod (die met het kopere draadje) uitgeprobeerd, heeft dat iets opgeleverd?
heb de mod zelf ook geprobeerd, alleen was mijn draadje niet van koper (wat het wel was weet ik niet, was zilverachtig van kleur), het heeft echter niets opgeleverd. Moet nog kijken of ik ergens een dun koperdraadje gevonde krijg misschien dat het dan wel werkt. De software update moet ik nog doen, wacht totdat deze voor mijn toestel ook beschikbaar ik (heb nu v11. ) als de update echter verbetering laat zien wacht ik nog even met de mod.
Verwijderd
ik heb ook de RM 505 maar het lukt nog nietFranciscusm schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 10:29:
Heeft iemand de software update al uitgevoerd en getest of er verbeteringen zijn met betrekking tot de gps?
En wie heeft de gps mod (die met het kopere draadje) uitgeprobeerd, heeft dat iets opgeleverd?
heb de mod zelf ook geprobeerd, alleen was mijn draadje niet van koper (wat het wel was weet ik niet, was zilverachtig van kleur), het heeft echter niets opgeleverd. Moet nog kijken of ik ergens een dun koperdraadje gevonde krijg misschien dat het dan wel werkt. De software update moet ik nog doen, wacht totdat deze voor mijn toestel ook beschikbaar ik (heb nu v11. ) als de update echter verbetering laat zien wacht ik nog even met de mod.
Iemand een idee om dit probleem op te lossen?
[ Voor 5% gewijzigd door esveldt86 op 18-08-2009 11:47 ]
Gebruik hiervoor de backspace toets van het qwerty toetsenbord,die werkt hetzelfde als de c toets.basvanhees schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 14:50:
[...]
Ook super die 2 dingen zijn gelukt alleen programa`s afsluiten nog niet als ik de menu knop ingedrukt houd dan komen de program`s naar voren die ik open heb staan. daarboven staat open toepassing
Of op het touchscreen het programma aanklikken en even vasthouden. dan komt er vanzelf een klein menu waar afsluiten tussen staatHacula schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 11:56:
[...]
Gebruik hiervoor de backspace toets van het qwerty toetsenbord,die werkt hetzelfde als de c toets.
Verwijderd
Hopelijk fixen ze ook meteen problemen met de wekker (niet of te laat afgaan van de alarmklok), berichtenmenu (beginscherm verschijnt niet en vervolgens weer wel als je scrollt).
Verder een mooi toestel (jammer dat de batterijduur m.i. niet lang is als je een beetje intensief er mee speelt, ik houd er geen dag mee uit, iemand tips voor energiebeheer).
Helderheid van het scherm wat lager zetten doet wonderen als je veel bezig bent.Verwijderd schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 12:11:
Verder een mooi toestel (jammer dat de batterijduur m.i. niet lang is als je een beetje intensief er mee speelt, ik houd er geen dag mee uit, iemand tips voor energiebeheer).
op welke site halen jullie de meeste en beste free aplicaties vandaan?
Ik kreeg ook vaak de melding dat er iets niet geschikt was maar wel door kon gaan. Sommige zaken bleken het dan wel nog te doen (maar niet geweldig) maar de meeste niet.basvanhees schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 13:39:
Kan je met de N97 alleen s60 V5 aplicatie draaien of werkt V3 ook op de N97 probeerde het net gaf ie wel aan dat het niet voor de tel. geschikt is maar je kan wel door gaan!
op welke site halen jullie de meeste en beste free aplicaties vandaan?
En de site's staan gewoon op pagina 1..... (daar staat al heel veel op en bij)
Ik zit nog aan versie 10 af en probeer dus constant naar updates te zoeken en hij vind niks iemand een idee om mij verder te kunnen helpen?
"That's what I do. I drink and I know things."
"That's what I do. I drink and I know things."
[ Voor 82% gewijzigd door RoD op 18-08-2009 16:23 ]
Verwijderd
Als ik bijv nimbuzz open heb staan, de internetbrowser en ik scroll een beetje door de telefoonmenu dan sluit nimbuzz zichzelf soms af. Heeft dit te maken met het beperkte geheugen die de n97 heeft? Of is dit gewoon een bug? En soms werkt de camera ook niet. Wanneer ik dan het klepje open dan staat er. Onbekende fout, start de camera opnieuw op.
Dit is allemaal met firmware V12.
En jij weet niet hoe je moet zoeken?Ladykiller007 schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 09:23:
Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan hehehe....ff 80 pages doorspitte dus nie he

Dit topic is gesloten.
Toon eigen initiatief als je een vraag plaatst.