Nokia N97 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 20 ... 37 Laatste
Acties:
  • 389.497 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12:38
Iemand al een changelog voor firmware v12 gevonden/gezien?

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saninl
  • Laatst online: 14-09 22:14

Saninl

Huh,, wtf?!

Ik ga morgen op vakantie, dus ik denk; goh laat ik ff lekker veel muziek erop plempen..

Maar mijn telefoongeheugen zit vol... maar ik kan in nokia music nergens kiezen waar de muziek moet komen?? (op dat massageheugen moet het dus).

en ik kan via bestandsbeheer nergens muziek bestanden, of andere bestanden die groot zijn vinden :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tajvdz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 31-03 00:43
Golf2vr6 schreef op zondag 16 augustus 2009 @ 23:08:
Iemand al een changelog voor firmware v12 gevonden/gezien?
wat is de nieuwste firmware die nu uit is?

Bij mij zit er in:
Softwareversie: V 11.0..021 (15-06-2009)
Aangepaste versie: 11.0.021.251.01 (19-06-2009)

wat wil trouwens het type zeggen? RM-505

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:03
Ik wil even peilen

Poll: Ik heb een N97 gekocht en ...
Ik ben er super blij mee! Beste telefoon ooit!
Ik ben er blij mee, leuk ding.
Het is een leuk dingetje, meer niet..
Ik weet niet nog niet zo 1-2-3
Ik ben er niet zo blij mee
Het is niet wat ik er van verwacht had.
Ik vind het een onding en een teleurstelling!
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=341157&layout=1&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Dit is niet dezelfde poll als op fok, mocht je beide topics volgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Saninl schreef op zondag 16 augustus 2009 @ 23:37:
Huh,, wtf?!

Ik ga morgen op vakantie, dus ik denk; goh laat ik ff lekker veel muziek erop plempen..

Maar mijn telefoongeheugen zit vol... maar ik kan in nokia music nergens kiezen waar de muziek moet komen?? (op dat massageheugen moet het dus).

en ik kan via bestandsbeheer nergens muziek bestanden, of andere bestanden die groot zijn vinden :S
Ik gooi het altijd via massa opslag erop in het mapje music>digital. Daarna wel je muziekbibliotheek bijwerken op je toestel anders staat er niets in je playlist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saninl

Saninl

Saninl schreef op zondag 16 augustus 2009 @ 23:37:
Huh,, wtf?!

Maps in het telefoongeheugen is 1,55 gb ?? :? wat kan daarvan weg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saninl

Saninl

Ik zie nu dat de map " drive" 1,5gb is. En dan vooral de map: windowsmobile. Wat kan ik eruit gooien?

[ Voor 77% gewijzigd door Saninl op 17-08-2009 01:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Het is niet verfboden om de edxit toets te gebruiken.

Wil je zeggen dat je de ruim 29gb die je tot je beschikking had al vol hebt?

Als dat het geval is, zou ik eerst eens kijken wat je kan missen bij de muziek/films die je zedlf erop hebt gezet.

Wel de bestanden op de e: schijf op slaan he (waarscijnlijk doe je dit ook, maar ik kan me bijna niet voorstellen dat je hem al helemaal vol hebt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saninl

Saninl

Golf2vr6 schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 08:42:
Het is niet verfboden om de edxit toets te gebruiken.

Wil je zeggen dat je de ruim 29gb die je tot je beschikking had al vol hebt?

Als dat het geval is, zou ik eerst eens kijken wat je kan missen bij de muziek/films die je zedlf erop hebt gezet.

Wel de bestanden op de e: schijf op slaan he (waarscijnlijk doe je dit ook, maar ik kan me bijna niet voorstellen dat je hem al helemaal vol hebt)
Nee, het gaat om het telefoongeheugen (C)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
hehe, die Nokia Music Store is ook geweldig.

Een album met 3 nummers kost 10 euro, elk van die nummers los; 1 euro 8)7

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:56
basvanhees schreef op zondag 16 augustus 2009 @ 21:49:
en als laatst ik weet dat je met de menu knop ingedrukt al je programs ziet die open staan maar hoe sluit je een programa met de n96 deed je dat met de c knop dansloot ie hem af
Op de toepassing drukken die je wil sluiten, ingedrukt houden en dan komen er twee opties waar je uit sluiten kunt kiezen

of

de backspace knop op het toetsenbord

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Niet online
Saninl schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 09:11:
[...]

Nee, het gaat om het telefoongeheugen (C)
Knap, die is maar 256MB waarvan je zelf amper 50MB kunt gebruiken :)
Waarschijnlijk bedoel je het interne massageheugen (E:) van 32GB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saninl

Saninl

BastiaanN schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 09:44:
[...]

Knap, die is maar 256MB waarvan je zelf amper 50MB kunt gebruiken :)
Waarschijnlijk bedoel je het interne massageheugen (E:) van 32GB.
Nee, ik bedoel wel het telefoongeheugen, alleen klopte de grootte ervan niet (die 1,5gb).

Maar ik heb nu vanalles al verwijderd, en als ik mijn telefoon aansluit op de pc staat er bij die schijf meer dan de helft leeg (in windows zeg maar).

En als ik dat check op mijn telefoon zelf staat er maar 11 mb vrij ofzo :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Saninl schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 09:57:
[...]

Nee, ik bedoel wel het telefoongeheugen, alleen klopte de grootte ervan niet (die 1,5gb).

Maar ik heb nu vanalles al verwijderd, en als ik mijn telefoon aansluit op de pc staat er bij die schijf meer dan de helft leeg (in windows zeg maar).

En als ik dat check op mijn telefoon zelf staat er maar 11 mb vrij ofzo :S
Je moet ok niet je telefoon geheagen (c:) voor muziek gebruiken (het beste is daar helemaal niks in te plaatsen ivm snelheid telefoon), daar heb je een dikke 29GB grote (e:) schijf voor!!!

Of snap ik je vraag/verhaal nu helemaal niet? 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door Golf2vr6 op 17-08-2009 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saninl

Saninl

Nouja, helemaal niet snappen (A):

Ik heb er niets op gezet (dus muziek oid), maar er sluipt gewoon geheugen in :S

(ik ga btw zo op vakantie, dus ik denk dat ik het maar moet blijven doen met het waarschuwingsschermpje " uw geheugen op C is vol, verwijderd u uw bestanden" :()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Wat heb je dan wel op c: ginstalleerd/opgeslagen dat het vol is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BastiaanN schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 09:12:
hehe, die Nokia Music Store is ook geweldig.

Een album met 3 nummers kost 10 euro, elk van die nummers los; 1 euro 8)7
net zo duur als itunes dus. hoezo marktwerking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10:00

Amiet01

Master_A

Zoals al eerder aangegeven moet je je muziek op de e schijf opslaan . Jou musicstore heeft al je muziek waarschijnlijk op de c schijf opgeslagen. Probeer ook de cache van je internet browser eens te wissen. Dat scheelt echt een hoop. Fijne vakantie!

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saninl

Saninl

Golf2vr6 schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 10:31:
Wat heb je dan wel op c: ginstalleerd/opgeslagen dat het vol is?
idk, maarja, ik ga nu op vakantie. helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Ik heb verschillendwe mod's draaien (die moeten op c:) en 13mb vrij en nog nooit een melding van geheugen gehad.

Zonder web browser 28mb vrij

Fijne vakantie iig

[ Voor 10% gewijzigd door Golf2vr6 op 17-08-2009 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-10-2024

GKW

The_Fes schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 09:25:
[...]

Op de toepassing drukken die je wil sluiten, ingedrukt houden en dan komen er twee opties waar je uit sluiten kunt kiezen

of

de backspace knop op het toetsenbord
Cool, wist ik nog niet.
Bedankt voor de info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Niet online
Saninl schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 10:37:
[...]

idk, maarja, ik ga nu op vakantie. helaas.
E-mail ingesteld? e-mail vind het ook leuk om alles op de C: op te slaan (kan je wel wijzigen) maar dan loopt je geheugen ook langzaam vol, vooral als je veel bijlages hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GabrielZ
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-09 13:07
ik heb ook sinds kort een n97 en als ik sommige filpmjes op internet wil kijken zegt hij: zorg dat je flash geinstaleerd hebt (sites als insidegamer etc).. terwijl dat er toch standaard opzit?
Filmpjes van youtube etc doet hij wel gewoon..

of moet je nog java opzetten of een andere versie van flashplayer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hairyfriend schreef op zondag 16 augustus 2009 @ 14:01:
Beste Tweakers, mede lezers op dit Forum. Sinds 24 juni jl. ben ik in het bezit van de N97, zover ik weet, van Engelse afkomst. Toen ik het toestel net had, dacht ik dat ik het toestel volledig op moest laden (zoals dit vroeger in manuals stond) maar in de N97 manual stond dat dit nieuw type batterij gelijk gebruikt kon worden. Eigenwijs genoeg heb ik m toen toch maar een uurtje of 2,5 aan mijn ouder lader met verloopje die erbij zit opgeladen. (er zit immers een Engelse stekker/oplader bij) Toen heb ik enthousiast mijn sim erin gedaan en getracht het toestel aan te zetten. Na een hoop keer proberen ging die eindelijk aan... Sindsdien is ie niet meer uitgeweest. Ik was er ook al achter dat opladen via USB sneller gaat en het verloopje naar de oplader ook niet je-van-het werkt. (ik las hier dat er meer last van hebben) Maar goed, gisteravond onderweg had ik nog maar 1 batterijstreepje en melding: Batterij bijna leeg.. thuisgekomen heb ik m aan de lader met verloopje gedaan.. Pc staat uit en onzin om deze op te starten om een telefoon aan op te laden. Vanmorgen kom ik beneden, lampje aan de zijkant (opladen) brand en Nokia logo met oplaadstreepjes zichtbaar... Toen aanzetten.. Pincode, dooft..toestel gaat uit.. ?? Dan weer aan lader, aanzetten, Pincode, dooft, uit. Sindsdien gaat ie niet meer aan. Heb m nu 2 uur aan de pc hangen, oplaadlampje brand en probeer ik m een aan te zetten, geen kick of tril, niks. Even later, een hoog piepje - PC Suite meldt dat het toestel is aangesloten in een niet compatibele USB modus. Oplaadstreepjes gaan weer lopen, stopt even later weer, laag piepje, 1 batterij streepje, verbinding met PC suite verbroken en toestel blijft dood. Reageert niet op aan/uit knopje. Batterij er in en uitgehaald, geen reactie. Zo heeft ie nu al 5-6x gedaan. Zowizo ga ik een AC-6E adapter bestellen. Kortom: Help! Gezocht inmiddels op: aanzetten, batterij, opstartproblemen N97
Als je even had teruggekeken in dit topic had je kunnen zien dat ik exact hetzelfde probleem heb gehad.
Ik had ook de telefoon niet volledig opgeladen wat resulteerde in hetzelfde probleem als jij.

Ben naar een NSP geweest en men vertelde me dat de accu dood was door dit "onjuist" opladen. Heb een nieuwe accu gekregen en nu werkt alles weer prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XstarzZ
  • Laatst online: 09-10-2022
tajvdz schreef op zondag 16 augustus 2009 @ 19:58:
[...]

ik heb een hele nieuwe en lijkt wel of er een blauwe zachte beschermlaag aan de onderkant van het schuifje zit.
dit heb ik dus ok. heb een recent toestel, en er zit ook precies een blauw stukje doek of vilt ofzo aan de onderkant van men lenskapje, dus nokia heeft dit probleem al wel opgelost in de productie.
goed werk zou ik zo zeggen...
en idd de 5800heeft mijn vriendin en die werk stukken sneller enzo.
maar voor een goede vergelijking te maken moet je wachten tot wij ook op firmware 20.0... zitten
8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GabrielZ
is er ook een programma om films om te zetten naar n97 formaat?
ik heb wel clonedvd mobile maar die onstersteund nog geen n97, een n95 etc staat er wel tussen, of is dit op een andere manier te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladykiller007
  • Laatst online: 10-09 21:38
Dit topic is om de telefoon te bespreken, en niet om winkels te bespreken.

[ Voor 83% gewijzigd door RoD op 17-08-2009 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sendar
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:26
XstarzZ schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 12:57:
[...]

dit heb ik dus ok. heb een recent toestel, en er zit ook precies een blauw stukje doek of vilt ofzo aan de onderkant van men lenskapje, dus nokia heeft dit probleem al wel opgelost in de productie.
goed werk zou ik zo zeggen...
maar voor een goede vergelijking te maken moet je wachten tot wij ook op firmware 20.0... zitten
8)
Dat blauwe stukje doek heeft er altijd al gezeten, dus denk helaas nog geen oplossing in de productie..

http://www.flickr.com/photos/sendar/ - www.sanderhendriks.eu - www.twomendesign.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladykiller007
Wanneer komt de nieuwe grote update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vtpeters
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08:57
GabrielZ schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 13:14:
ik heb wel clonedvd mobile maar die onstersteund nog geen n97, een n95 etc staat er wel tussen, of is dit op een andere manier te doen?
Volgens de spec's van de N97 (ik heb 'm nog niet) wordt o.a. mp4 video ondersteund. Je kunt ontsleutelde dvd content in de VIDEO_TS map van je harde schijf met Handbrake (freeware, voor Mac OS X en Windows) omzetten naar DivX of mp4.

Handbrake kan geen versleutelde dvd's verwerken, gebruik daarvoor DVD Fab HD Decrypter (gratis, alleen voor Windows)...

[ Voor 0% gewijzigd door vtpeters op 17-08-2009 13:39 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladykiller007
XstarzZ schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 12:57:
[...]

dit heb ik dus ok. heb een recent toestel, en er zit ook precies een blauw stukje doek of vilt ofzo aan de onderkant van men lenskapje, dus nokia heeft dit probleem al wel opgelost in de productie.goed werk zou ik zo zeggen...
8)
Maar je hoort geen krassende geluiden etc?? Of andere geluidjes??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Niet online
Ladykiller007 schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 13:46:
[...]

Maar je hoort geen krassende geluiden etc?? Of andere geluidjes??
Ik niet nee, heb ook een recent toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14-09 18:11

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Ik gebruik AVS Video Converter 6, werkt perfect. Heb zelfs al een paar geript waarvan de bron een blu-ray was...

En had ik al verteld hoe fucking handig de FM-zender was? Aanzetten, autoradio(of welke andere radio dan ook) afstemmen en je speelt zo je mp3's draadloos af. Echt een superspec!

Kan iemand me wel vertellen hoe de copy+paste functie werkt? Ik weet hoe ik iets naar klembord kan kopieren, maar hoe past ik t vervolgens in een app zoals de Ovi Store? Je kan daar recommendations sturen via sms naar vrienden. Ik copy die dus uit me telefoonboek, maar hoe paste ik die dan in een app??

[ Voor 20% gewijzigd door Techno Overlord op 17-08-2009 14:11 ]

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Dat blauw is ook gewoon plastic. Haal het klepje er maar eens af ;)

Wel even goed opletten dat je het veertje in het gaatje hebt voordat je hem weer in klikt anders heb je een lam klepje.

Mbt de filmpjes op sommige sites. Dit zijn filmpjes die flash player nodig hebben zoals op een pc. Waarschijnlijk komt eind dit jaar (november) een mobile versie uit.

[ Voor 78% gewijzigd door Golf2vr6 op 17-08-2009 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GabrielZ
CaptainM schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 14:06:
[...]

Ik gebruik AVS Video Converter 6, werkt perfect. Heb zelfs al een paar geript waarvan de bron een blu-ray was...
en dan selecteerd je naar mp4?
want daar staat het juiste beeldformaat niet bij?
hoe doe jij het precies?

[ Voor 40% gewijzigd door GabrielZ op 17-08-2009 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14-09 18:11

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Ik stel de Video Codec in op MPEG4, op 320x240 met 96kbps geluid. De rest standaard... Zo kun je de subtitels ook nog eens normaal lezen.... Maargoed, dit alles stond hier al, alleen een paar pagina's terug natuurlijk...

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvanhees
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 23-03 15:51
Golf2vr6 schreef op zondag 16 augustus 2009 @ 22:03:
[...]

bestandbeheer zit onder toepassingen - kantoor - bestands beheer (x-plode is hier een beter programma voor als je het mij vraagt)

toepassingen verwijderen op de juiste manier:
instellingen - tepass. beheer - geinst. toepassingen
(sommige standaard toepassingen zijn niet te verwijderen, bijvoorbeeld biongo)

en om toepassingen te sluiten in de task manager, gewoon eens op opties drukken. Dit kan trowens net zo goed niet kloppen want de gewone taskmanager gebruik ik niet meer, niet effectief genoeg.
(hier zijn ook betere programma's voor te installeren zoals Jbak TaskMan)
Ook super die 2 dingen zijn gelukt alleen programa`s afsluiten nog niet als ik de menu knop ingedrukt houd dan komen de program`s naar voren die ik open heb staan. daarboven staat open toepassing

met de N96 drukte je op de c toets en sloot ie ze af alleen nu kan ik kiezen tussen links selecteren en rechts anuleren dus afsluiten geen iedee moet toch kunnen lijkt mij?..

Jbak TaskMan is deze al voor de N97 dan?.
x-plode zag ik niet voor de N97 staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sendar
Volgens @PhoneDaz is er nieuwe firmware:

version 12 FW available now for some variants of N97 via NSU. Highly recommended.

Het zou gaan om: N97 V12.0.24, Non changelog. It seems that this version only fixes minor bugs.

[ Voor 21% gewijzigd door Sendar op 17-08-2009 14:58 ]

http://www.flickr.com/photos/sendar/ - www.sanderhendriks.eu - www.twomendesign.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sendar
basvanhees schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 14:50:
[...]

met de N96 drukte je op de c toets en sloot ie ze af alleen nu kan ik kiezen tussen links selecteren en rechts anuleren dus afsluiten geen iedee moet toch kunnen lijkt mij?..
Als je die open apps ziet; moet je lang het 'logotje' indrukken van het programma dat je wilt sluiten.. Dan krijg je de mogelijkheid om te sluiten.. Anders via programma zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvanhees
Sendar schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 15:00:
[...]

Als je die open apps ziet; moet je lang het 'logotje' indrukken van het programma dat je wilt sluiten.. Dan krijg je de mogelijkheid om te sluiten.. Anders via programma zelf.
dat was hem!!! super bedankt man!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
[...]

Ook super die 2 dingen zijn gelukt alleen programa`s afsluiten nog niet als ik de menu knop ingedrukt houd dan komen de program`s naar voren die ik open heb staan. daarboven staat open toepassing

Jbak TaskMan is deze al voor de N97 dan?.
x-plode zag ik niet voor de N97 staan
ze zijn er allebei. Jbak taskman gratis en x-ploRe (met een r geen d ook) als je weet waar je moet zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sendar schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 14:52:
Volgens @PhoneDaz is er nieuwe firmware:

version 12 FW available now for some variants of N97 via NSU. Highly recommended.

Het zou gaan om: N97 V12.0.24, Non changelog. It seems that this version only fixes minor bugs.
Zou gaan om de 505, welke wij allemaal hebben denk ik. Ergo, ik zie in de NSU nog niets verschijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sendar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladykiller007
BastiaanN schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 13:55:
[...]

Ik niet nee, heb ook een recent toestel.
Hmm oke mooi zo....denk dat ik em nu maar eens ga halen. Op dat ging ik wachten....

Mag ik vragen waar je je tel hebt gehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ladykiller007 schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 16:16:
[...]

Hmm oke mooi zo....denk dat ik em nu maar eens ga halen. Op dat ging ik wachten....

bij de meeste belcompany's hebben ze vorige week nieuwe binnen gekregen. Daar staat al meteen de nieuwste firmware op. Recent gebouwd dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jos_M
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-09 09:14

Jos_M

aka jos_jalla aka josti

mijn tel is al aan het updaten. hij vindt m gewoon met nokia software updater. hyet is een update van 141mb. verder weet ik nog niks.

edit: kut...hij geeft aan dat er een probleem is opgetreden... kutzooi.

verder had ik eerder vandaag een probleem met het kopieren van films naar mn tel. hij geeft dan aan dat er een cyclische redundantiefout is ofzo...wat is dat dan weer voor iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Niet online
Ladykiller007 schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 16:16:
[...]

BelCompany :) ik heb het toestel daar op 7 augustus gehaald. In Venlo om precies te zijn. Toestel kwam ook al geleverd met de 11.x versie van de firmware.
Jos_M schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 16:26:
verder had ik eerder vandaag een probleem met het kopieren van films naar mn tel. hij geeft dan aan dat er een cyclische redundantiefout is ofzo...wat is dat dan weer voor iets?
Beschadigd bestand of schijf.
Wikipedia: Cyclic redundancy check

[ Voor 34% gewijzigd door BastiaanN op 17-08-2009 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladykiller007
BastiaanN schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 16:28:
[...]

BelCompany :) ik heb het toestel daar op 7 augustus gehaald. In Venlo om precies te zijn. Toestel kwam ook al geleverd met de 11.x versie van de firmware.
Hmmm mooi zo....thnx voor je reacties...ik ga deze week ff langs in Den Haag :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jos_M

Jos_M

aka jos_jalla aka josti

TERINGZOOI!

Heb ik net de update gedaan....wil mn telefoon niet meer van toetsblokkering :@

Wat is dit voor een klotebende zeg...straks is mn telefoon naar de vaantjes.... :(

Edit: Gelukkig...hij schiet er nu eindelijk vanaf, na 3x opnieuw opstarten. Was wel ff schrikken zeg.

[ Voor 22% gewijzigd door Jos_M op 17-08-2009 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jos_M schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 16:26:
mijn tel is al aan het updaten. hij vindt m gewoon met nokia software updater. hyet is een update van 141mb. verder weet ik nog niks.

edit: kut...hij geeft aan dat er een probleem is opgetreden... kutzooi.

een cyclische redundantie (check) CRC is een controle of een kopie-bestand exact gelijk is aan het bronbestand. Als er afwijkingen zijn krijg je die melding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijmeng
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-09 21:54

tijmeng

Panasonic 7J

geen update voor UK versie.. zucht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Niet online
Mijn RM-505 heeft ook nog geen update. Dit is een recente NL versie van het toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb Divx files omgezet naar MP4, en ben best een tijdje bezig geweest om een goede converter+instellingen te krijgen maar met de volgende player en instellingen heb ik mooi beeld en is de ondertiteling goed te lezen.

Ik gebruik de volgende converter:

OJOsoft Total Video Converter 2.5.1.1125 Deze is niet gratis,maar er zijn altijd manieren.

Vervolgens kies je het tabblad MP4 en kies je "Apple iphone highest available quality"
Als je dit gedaan klik je het tabblad advanced en rechts edit.

Frame size: 640x360
video compression: MPEG-4
Bitrate: 2300
Frequency: 44100 Hz.

De rest laat je onveranderd. De instellingen zal die ook onthouden als je later een nieuwe film gaat converteren.
Hij converteerd nu films van circa 700 mb naar bestanden van tussen de 1 en 2GB

Maar als je ze er eenmaal op heb staan heb je wel mooie kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaydecop
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 04-09 13:42
Techno Overlord schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 14:06:
[...]

had ik al verteld hoe fucking handig de FM-zender was? Aanzetten, autoradio(of welke andere radio dan ook) afstemmen en je speelt zo je mp3's draadloos af. Echt een superspec!
Huh?? Kan dat dan?? Dat is echt geniaal!

-Heb ik nog een andere vraag, gmail instellingen zitten erin, maar mails verzenden doet hij niet... hij blijft maar connecten met gmail. Email App heb ik ook, zelfde probleem... Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jos_M schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 16:36:
TERINGZOOI!

Heb ik net de update gedaan....wil mn telefoon niet meer van toetsblokkering :@

Wat is dit voor een klotebende zeg...straks is mn telefoon naar de vaantjes.... :(

Edit: Gelukkig...hij schiet er nu eindelijk vanaf, na 3x opnieuw opstarten. Was wel ff schrikken zeg.
lol toch geen zooi hee?wacht maar af hij word beter en beter.Alleen een beetje geduld hebben.Nokia N97 is THE BEST A MEN CAN GET.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsve
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 03-09 16:19
kaydecop schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 18:46:
Huh?? Kan dat dan?? Dat is echt geniaal!
Eeehh... ik hoop dat je dit cynisch bedoeld... je weet toch wel welke specs je telefoon heeft als je die koopt?
Lees anders dit topic even door... dan kom je nog wat te weten over je telefoon ;)

Ik zit ook nog op de update te wachten... UK zal nog wel weer 2 weken wachten zijn...

Be reasonable.... do it my way

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 18:40:
[...]

Ik heb Divx files omgezet naar MP4, en ben best een tijdje bezig geweest om een goede converter+instellingen te krijgen maar met de volgende player en instellingen heb ik mooi beeld en is de ondertiteling goed te lezen.

Ik gebruik de volgende converter:

OJOsoft Total Video Converter 2.5.1.1125 Deze is niet gratis,maar er zijn altijd manieren.

Vervolgens kies je het tabblad MP4 en kies je "Apple iphone highest available quality"
Als je dit gedaan klik je het tabblad advanced en rechts edit.

Frame size: 640x360
video compression: MPEG-4
Bitrate: 2300
Frequency: 44100 Hz.

De rest laat je onveranderd. De instellingen zal die ook onthouden als je later een nieuwe film gaat converteren.
Hij converteerd nu films van circa 700 mb naar bestanden van tussen de 1 en 2GB

Maar als je ze er eenmaal op heb staan heb je wel mooie kwaliteit.
Ik heb dit nog niet geprobeerd maar doet hij dat niet automatische als je een filmpje naar je massa store zet?de mp3 converteerd hij gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• friendlyfiend
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-12-2020
Weet iemand hoe je een widget of wgz. bestand op je mobiel krijgt? Ik vond nl een leuke Iflickr widget
maar ik heb geen flauw idee waar ik die widget moet installeren?.... Als ik hem naar de Ovi sleep, op de pc, dan herkent ie het bestand niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

friendlyfiend schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 19:41:
Weet iemand hoe je een widget of wgz. bestand op je mobiel krijgt? Ik vond nl een leuke Iflickr widget
maar ik heb geen flauw idee waar ik die widget moet installeren?.... Als ik hem naar de Ovi sleep, op de pc, dan herkent ie het bestand niet...
gewoon kopieren naar je schijf op de nokia en van daaruit runnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• friendlyfiend
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-12-2020
Verwijderd schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 19:51:
[...]

gewoon kopieren naar je schijf op de nokia en van daaruit runnen.
Ok! ja, 't werkt. Tis dus niet een widget voor op de homescreen maar een programma versie van het internet....

helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jos_M

Jos_M

aka jos_jalla aka josti

Echt vreemd
Verwijderd schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 16:39:
[...]

een cyclische redundantie (check) CRC is een controle of een kopie-bestand exact gelijk is aan het bronbestand. Als er afwijkingen zijn krijg je die melding.
Vreemd..ik begrijp er niks van waarom dit nou weer gebeurt. Ik heb al zó vaak bestanden van en naar mijn schijf gezet, en nu krijg ik plotseling die foutmelding. Ook wanneer ik ze kopieer naar een SD kaart. Terwijl er met die kaart echt niks mis is. Weet iemand misschien wat ik er aan kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jos_M schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 20:17:
Echt vreemd
[...]

Vreemd..ik begrijp er niks van waarom dit nou weer gebeurt. Ik heb al zó vaak bestanden van en naar mijn schijf gezet, en nu krijg ik plotseling die foutmelding. Ook wanneer ik ze kopieer naar een SD kaart. Terwijl er met die kaart echt niks mis is. Weet iemand misschien wat ik er aan kan doen?
Heb jij ooit je gsm met een paswoord beveiligd?Of heb je je gegevens encypted?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je je n97 hebt gedebrand naar de euro1 kode vindt nsu de update direct, moest wel de deathgrip toepassen na de update op de n97 van mijn vriendin, deze bleef nadat de update klaar was maar rebooten, nu werken ze alle 2 perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liffey
  • Laatst online: 30-11-2021
Verwijderd schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 22:06:
Als je je n97 hebt gedebrand naar de euro1 kode vindt nsu de update direct, moest wel de deathgrip toepassen na de update op de n97 van mijn vriendin, deze bleef nadat de update klaar was maar rebooten, nu werken ze alle 2 perfect.
En is het een major update of slechts wat bug fixes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijmeng
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-09 21:54

tijmeng

Panasonic 7J

t schijnen een paar bugfixes te zijn. helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zit met een probleem met nokia email. Ik kan nokia email alleen op het c geheugen installeren. Nu download hij ook alle mailtjes en bijlagen op de c schijf wat resulteert in een volle c schijf. Weet iemand hoe ik dit kan veranderen naar het massageheugen? Het is overigens ook niet mogelijk om nokia email op het massageheugen te installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jos_M

Jos_M

aka jos_jalla aka josti

Verwijderd schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 21:56:
[...]

Heb jij ooit je gsm met een paswoord beveiligd?Of heb je je gegevens encypted?
Dat eerste sowieso niet, gewoon alleen met een pincode...zoals alle mobiele telefoons. En dat tweede denk ik ook niet: ik zou niet weten hoe ik dat zou moeten doen ;)

Ik had wat Divx jes gedownload, en geconverteerd naar mp4 bestanden. Die bestanden kon ik dus niet kopieren naar de telefoon. Ik ga nog maar eens opnieuw proberen die films opnieuw te converten. Misschien helpt dat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaydecop
  • Laatst online: 04-09 13:42
fsve schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 18:55:
[...]

Eeehh... ik hoop dat je dit cynisch bedoeld... je weet toch wel welke specs je telefoon heeft als je die koopt?
Lees anders dit topic even door... dan kom je nog wat te weten over je telefoon ;)
nou, ehm, sorry, maar dit is toch echt iets waar ik compleet over heen gelezen heb...maar goed dat overkomt de beste...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

BastiaanN schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 18:27:
Mijn RM-505 heeft ook nog geen update. Dit is een recente NL versie van het toestel.
Hier ook nog geen update beschikbaar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 18:56:
[...]

Ik heb dit nog niet geprobeerd maar doet hij dat niet automatische als je een filmpje naar je massa store zet?de mp3 converteerd hij gewoon.
Nee, want je N97 ondersteunt bijvoorbeeld geen AVI bestanden, en om ze af te spelen zal je je films moeten converteren naar mp4 bestanden die de N97 wel afspeelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:52
Even een vraag, ik heb de SMSjes op het massageheugen staan, dit heb ik aangegeven bij de berichtopties. Als ik nu update, zijn me smsjes daarna nog aanwezig?

Mm ook nog geen update te vinden voor me Nederlandse N97 helaas :(

[ Voor 18% gewijzigd door Razer op 18-08-2009 03:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reactie van GSMweb: Ik krijg gelukkig een nieuwe oplader!! Die AC-3 is toch echt een ramp!! :*)

" Geachte heer/mevrouw,

In de loop van deze week ontvangt u de nieuwe oplader van ons.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd."

hier ook nog geen update overigens....we wachten vrolijk af...

Die wisselende wekker tijden blijven toch vervelend.... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladykiller007
Ow ja....wie heeft er allemaal problemen met de wekker?

Ennn welke lader moet er nou bij zitten?

[ Voor 28% gewijzigd door Ladykiller007 op 18-08-2009 08:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• esveldt86
  • Laatst online: 30-04-2023
Hoi,

Ik heb als ik mijn toestel van de toetsenblokkering haal dat meestal de eerste keer dat ik het doe mijn schermverlichting niet aangaat. De 2e keer doet hij het meestal wel. Hebben meer mensen daar last van? Of moet ik daar iets voor instellen op de N97?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:56
Ladykiller007 schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 08:36:

Mijn wekker ging de eerste 2 keer op de verkeerde tijd af, nu niet meer..

Er hoort een AC-10E bij te zitten, maar goed, dat hebben we nu al wel een keer of 47 kunnen lezen. Verder mag je alleen de AC-4 of AC-5 met het verloopstukje gebruiken.

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ladykiller007 schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 08:36:

Wil je voortaan eerst zelf even je best doen om je vragen te beantwoorden voordat je ze hier stelt? Dat verwachten we hier wel namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
esveldt86 schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 09:05:
Hoi,

Ik heb als ik mijn toestel van de toetsenblokkering haal dat meestal de eerste keer dat ik het doe mijn schermverlichting niet aangaat. De 2e keer doet hij het meestal wel. Hebben meer mensen daar last van? Of moet ik daar iets voor instellen op de N97?
ben bang dat de post hierboven ook voor jou bedoelt is. Is namelijk al 50 keer voorbij gekomen.
Dit probleem moet vanaf v11 opgelost zijn. Welke firmware heb je? Geen v11 of hoger.... Updaten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladykiller007
Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan hehehe....ff 80 pages doorspitte dus nie he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• esveldt86
Golf2vr6 schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 09:20:
[...]

ben bang dat de post hierboven ook voor jou bedoelt is. Is namelijk al 50 keer voorbij gekomen.
Dit probleem moet vanaf v11 opgelost zijn. Welke firmware heb je? Geen v11 of hoger.... Updaten!
Ik heb versie 10:
Maar als ik wil updaten via *#0000# ga ik zoeken naar updates. Dan zegt hij geen updates beschikbaar. Moet ik het dan via een andere manier doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The_Fes schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 09:10:
[...]

Mijn wekker ging de eerste 2 keer op de verkeerde tijd af, nu niet meer..

Er hoort een AC-10E bij te zitten, maar goed, dat hebben we nu al wel een keer of 47 kunnen lezen. Verder mag je alleen de AC-4 of AC-5 met het verloopstukje gebruiken.
Dit probleem had ik ook maar heb nu een nieuw toestel gekregen van Vodafone en nu is het probleem opgelost ondanks versie 10. Dus als je nog binnen de 2 weken zit zou ik je telefoon maar gaan omruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladykiller007
esveldt86 schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 09:46:
[...]

Ik heb versie 10:
Maar als ik wil updaten via *#0000# ga ik zoeken naar updates. Dan zegt hij geen updates beschikbaar. Moet ik het dan via een andere manier doen?
Via de Nokia Software Updater op je pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• esveldt86
Ladykiller007 schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 09:56:
[...]

Via de Nokia Software Updater op je pc
Okay thnx. Kan dat via de ovi-store of moet ik nokia pc suite downloaden. Moet namelijk eerst een backup maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladykiller007
esveldt86 schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 09:57:
[...]

Okay thnx. Kan dat via de ovi-store of moet ik nokia pc suite downloaden. Moet namelijk eerst een backup maken!
Je hebt pc suite nodig....daarmee kan je back ups maken en volgens mij zit nsu ook in dat 'pakket'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lijkt wel basiscursus nokia hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franciscusm
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18-11-2023
Heeft iemand de software update al uitgevoerd en getest of er verbeteringen zijn met betrekking tot de gps?
En wie heeft de gps mod (die met het kopere draadje) uitgeprobeerd, heeft dat iets opgeleverd?

heb de mod zelf ook geprobeerd, alleen was mijn draadje niet van koper (wat het wel was weet ik niet, was zilverachtig van kleur), het heeft echter niets opgeleverd. Moet nog kijken of ik ergens een dun koperdraadje gevonde krijg misschien dat het dan wel werkt. De software update moet ik nog doen, wacht totdat deze voor mijn toestel ook beschikbaar ik (heb nu v11. ) als de update echter verbetering laat zien wacht ik nog even met de mod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Franciscusm schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 10:29:
Heeft iemand de software update al uitgevoerd en getest of er verbeteringen zijn met betrekking tot de gps?
En wie heeft de gps mod (die met het kopere draadje) uitgeprobeerd, heeft dat iets opgeleverd?

heb de mod zelf ook geprobeerd, alleen was mijn draadje niet van koper (wat het wel was weet ik niet, was zilverachtig van kleur), het heeft echter niets opgeleverd. Moet nog kijken of ik ergens een dun koperdraadje gevonde krijg misschien dat het dan wel werkt. De software update moet ik nog doen, wacht totdat deze voor mijn toestel ook beschikbaar ik (heb nu v11. ) als de update echter verbetering laat zien wacht ik nog even met de mod.
ik heb ook de RM 505 maar het lukt nog niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• esveldt86
Ik krijg de melding als ik bijv een fttp of http wil openen via het web: "Autorisatie mislukt?"
Iemand een idee om dit probleem op te lossen?

[ Voor 5% gewijzigd door esveldt86 op 18-08-2009 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hacula
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 18-08 22:42
[...]

Gebruik hiervoor de backspace toets van het qwerty toetsenbord,die werkt hetzelfde als de c toets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Niet online
Hacula schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 11:56:
[...]

Gebruik hiervoor de backspace toets van het qwerty toetsenbord,die werkt hetzelfde als de c toets.
Of op het touchscreen het programma aanklikken en even vasthouden. dan komt er vanzelf een klein menu waar afsluiten tussen staat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een idee hoe ik het probleem 'laden via USB kabel' kan oplossen aangezien deze optie niet werkt bij mij. Laden via de standaard oplader lukt zonder problemen. Vreemd genoeg kan ik mij herinneren dat ik bij FW 10. etc. wel kon opladen via de USB kabel. Google geeft niet veel helderheid of moet ik gewoon wachten op de nieuwe FW update?

Hopelijk fixen ze ook meteen problemen met de wekker (niet of te laat afgaan van de alarmklok), berichtenmenu (beginscherm verschijnt niet en vervolgens weer wel als je scrollt).

Verder een mooi toestel (jammer dat de batterijduur m.i. niet lang is als je een beetje intensief er mee speelt, ik houd er geen dag mee uit, iemand tips voor energiebeheer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hacula
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 18-08 22:42
Verwijderd schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 12:11:
Verder een mooi toestel (jammer dat de batterijduur m.i. niet lang is als je een beetje intensief er mee speelt, ik houd er geen dag mee uit, iemand tips voor energiebeheer).
Helderheid van het scherm wat lager zetten doet wonderen als je veel bezig bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvanhees
Kan je met de N97 alleen s60 V5 aplicatie draaien of werkt V3 ook op de N97 probeerde het net gaf ie wel aan dat het niet voor de tel. geschikt is maar je kan wel door gaan!

op welke site halen jullie de meeste en beste free aplicaties vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• etienne100
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07-09 20:27
basvanhees schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 13:39:
Kan je met de N97 alleen s60 V5 aplicatie draaien of werkt V3 ook op de N97 probeerde het net gaf ie wel aan dat het niet voor de tel. geschikt is maar je kan wel door gaan!

op welke site halen jullie de meeste en beste free aplicaties vandaan?
Ik kreeg ook vaak de melding dat er iets niet geschikt was maar wel door kon gaan. Sommige zaken bleken het dan wel nog te doen (maar niet geweldig) maar de meeste niet.

En de site's staan gewoon op pagina 1..... (daar staat al heel veel op en bij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozenhands
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07-11-2024
Goed, ik beschik nu dus al een aantal weken de N97 via Vodafone Branded. Momenteel maak ik nog gebruik van het Tele2 netwerk omdat pas ergens in oktober mijn abbo wordt omgezet.

Ik zit nog aan versie 10 af en probeer dus constant naar updates te zoeken en hij vind niks iemand een idee om mij verder te kunnen helpen?

"That's what I do. I drink and I know things."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*knip* te dubieus, doe maar niet

[ Voor 91% gewijzigd door pven op 18-08-2009 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozenhands
Ik dank u zeer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozenhands
Gelukt, bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvanhees
Dit topic is om de telefoon te bespreken. Dit hoort hier dus niet.

[ Voor 82% gewijzigd door RoD op 18-08-2009 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer ik veel applicaties, nouja veel, enkele open heb staan dan sluiten sommige zichzelf af.
Als ik bijv nimbuzz open heb staan, de internetbrowser en ik scroll een beetje door de telefoonmenu dan sluit nimbuzz zichzelf soms af. Heeft dit te maken met het beperkte geheugen die de n97 heeft? Of is dit gewoon een bug? En soms werkt de camera ook niet. Wanneer ik dan het klepje open dan staat er. Onbekende fout, start de camera opnieuw op.
Dit is allemaal met firmware V12.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 20:25
Ladykiller007 schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 09:23:
Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan hehehe....ff 80 pages doorspitte dus nie he
En jij weet niet hoe je moet zoeken? 8)7
Pagina: 1 ... 20 ... 37 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Toon eigen initiatief als je een vraag plaatst.