Nokia N97 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 18 ... 37 Laatste
Acties:
  • 389.542 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Golf2vr6 schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 12:06:
Eind deze maand staat er trouwens weer een grote firmware update gepland.

Ik hoop dat nokia ook een beetje naar de mods gekeken heeft. Camera van het toestel is beter met mod dan met orginele firmware bijvoorbeeld. Theme effects zoals je die zag in de eerste demo filmpje op inet werken met mod goed. Waarom heeft nokia die eruit gelaten? enz. enz
en Internet Radio!

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlisterAMG
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 30-09 14:37
Golf2vr6 schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 12:06:
Eind deze maand staat er trouwens weer een grote firmware update gepland.

Ik hoop dat nokia ook een beetje naar de mods gekeken heeft. Camera van het toestel is beter met mod dan met orginele firmware bijvoorbeeld. Theme effects zoals je die zag in de eerste demo filmpje op inet werken met mod goed. Waarom heeft nokia die eruit gelaten? enz. enz
En wellicht het kinetic scrollen door alle menu's heen, wat gesuggereerd wordt op andere sites. Zoals het op de 5530 geloof ik ook het geval is/zal zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mischien is het ook leuk om een onderwerp te beginnen over jou top 5 of top 10 beste apps die je gebruikt op je N97. kan iedereen met elkaar delen welke app hij het beste vind.

Of bestaat zoiets al :$:$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Niet online
AjaxArena schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 12:20:
[...]

En wellicht het kinetic scrollen door alle menu's heen, wat gesuggereerd wordt op andere sites. Zoals het op de 5530 geloof ik ook het geval is/zal zijn
Wat me inderdaad meer stoort is de inconsistentie die in het touch gedeelte zit, in de browser en de ovi store is het kinetisch, op de ene plek in het menu moet je dubbel klikken en weer ergens anders is één klik voldoende :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1: Waar zit die functie dan? Ik kan het werkelijk nergens vinden.( of is het een losse ( niet nokia) app)?

2: Ik heb het hier al vaker gepost, en gegoogled maar ik zit nog steeds met het update probleem: Ik heb de telefoon software via de pc geupdate, en dat is prima gelukt, maar de melding dat er een telefoonsoftware update beschikbaar is blijft in mn toestel staan.
Telefoon software kan volgens mijn toestel alleen via de pc geupdated worden, waneer ik dat doe komt de melding van mn pc dat er geen update beschikbaar is ( wat overigens klopt. Ik heb namelijk al V11.X ).
Iemand een id?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen hoe erg moet een telefoon kapot zijn dat ze hem opsturen terug naar het buitenland.?
Want ik heb mijn toestel bijna 4 weken geleden laten opsturen door Belcompany en heb zelf het toestel net 2 weken gehad toen ik hem moest opsturen omdat ik hem niet meer kon opladen of aansluiten op de computer.
En ze zeiden toen tegen mij 2 tot 3 weken en ben hem nu al bijna 4 weken kwijt en heb net gebeld zochten ze het op in hun systeem en toen kregen ze te zien dat mijn N97 terug naar nokia in het buitenland was gestuurd :S. Had geen idee dat het zo erg was hebben jullie enig idee wat het zou kunnen zijn want denk niet dat het zo erg zal zijn dat mijn toestel niet meer oplade dat ze dat zo zouden moete kunnen maken maar blijkbaar niet dus.

Ik baal hier heel erg van.
Ik zit er aan te denken om morgen gewoon naar BC te gaan en gewoon proberen om een nieuw toestel te krijgen want vindt het wel erg dat ik van de 6 weken geleden dat ik hem heb gekocht nog maar 2 weken in mijn eigen bezit heb gehad. Hoe denken jullie hierover zouden jullie ook een nieuw toestel eisen.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 13:48:
[...]

1: Waar zit die functie dan? Ik kan het werkelijk nergens vinden.( of is het een losse ( niet nokia) app)?
Het ontbreekt nu dus juist. Eerder was het altijd een losse app van nokia die ik ook altijd op mijn N82 gebruikt heb. Echter wordt deze app (nog) niet ondersteund op een touchscreen toestel... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 14:01:
Mensen hoe erg moet een telefoon kapot zijn dat ze hem opsturen terug naar het buitenland.?
Want ik heb mijn toestel bijna 4 weken geleden laten opsturen door Belcompany en heb zelf het toestel net 2 weken gehad toen ik hem moest opsturen omdat ik hem niet meer kon opladen of aansluiten op de computer.
En ze zeiden toen tegen mij 2 tot 3 weken en ben hem nu al bijna 4 weken kwijt en heb net gebeld zochten ze het op in hun systeem en toen kregen ze te zien dat mijn N97 terug naar nokia in het buitenland was gestuurd :S. Had geen idee dat het zo erg was hebben jullie enig idee wat het zou kunnen zijn want denk niet dat het zo erg zal zijn dat mijn toestel niet meer oplade dat ze dat zo zouden moete kunnen maken maar blijkbaar niet dus.

Ik baal hier heel erg van.
Ik zit er aan te denken om morgen gewoon naar BC te gaan en gewoon proberen om een nieuw toestel te krijgen want vindt het wel erg dat ik van de 6 weken geleden dat ik hem heb gekocht nog maar 2 weken in mijn eigen bezit heb gehad. Hoe denken jullie hierover zouden jullie ook een nieuw toestel eisen.?
Mijne heb ik ook moete late opsturen omdat hij niet meer oplade, ben naar nokia point gegaan en daar zijde ze dat het 2 a 3 weken duurde.. dus nu hoop ik niet dat het ook zo lang gaat duren zoals jij het zegt want ik had hem nog nie eens 1 week :/ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie ook geprobeerd de accu er even 30 seconden uit te halen hem er daarna weer terug in te doen en goed te checken zodat de accu goed contact maakt en alles?

Ik zal eerst echt zoveel gaan testen en onderzoeken voordat ik mijn telefoon überhaupt zou terug brengen (niet dat de mijne stuk is verre van haha).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvanhees
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 23-03 15:51
Zo ik vroeg me af kun je de n97 ook als en soort i phone gebruiken dus met het touch screen bellen en smsjes typen enz.. dus dat je je tel niet hoeft open te klappen of moet dat wel of kan het allebij?..

moet je dat ergens instellen ofzo want tel dichtgeklapt en dan smsen en nummers in toetsen met bellen lijkt me wel handig! anders moet je hem elke keer open klappen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 29-09 19:46

racoon

mooowwww

je kan inderdaad bellen smsjes typen terwijl hij dicht is, als je een smsje hebt en je klikt op de regel waar je tekst moet komen te staan dan komt er een nieuw schermpje waar je toetsenbord zit,als je belt en je klikt op bellen dan komt er ook een numeriek toetsenbord tevoorschijn.

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 15:27:
Hebben jullie ook geprobeerd de accu er even 30 seconden uit te halen hem er daarna weer terug in te doen en goed te checken zodat de accu goed contact maakt en alles?

Ik zal eerst echt zoveel gaan testen en onderzoeken voordat ik mijn telefoon überhaupt zou terug brengen (niet dat de mijne stuk is verre van haha).
dat heb ik sowisow gedaan heb vanalles geprobeert, hij laaide gewoon nie meer op deed niks meer.. accu voor uur er uit gehaalt nog geen reactie oplade deed die ook niet via de pc niet. hard reset deed die nog niks hij gaf geen kick..
telefoon accu voor deel op gemaakt kijke of die daarna wel deed.. nog geen reactie..
Bij nokia service point geweest daar kreeg die ook geen reactie..

daar konde ze hem ook niet maken omdat die gewoon nog te nieuw was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01-10 16:26
BastiaanN schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 14:06:
[...]

Het ontbreekt nu dus juist. Eerder was het altijd een losse app van nokia die ik ook altijd op mijn N82 gebruikt heb. Echter wordt deze app (nog) niet ondersteund op een touchscreen toestel... :)
Ik heb al 2 applicaties hier gepost die je kunt gebruiken, namelijk tuninfm (TunInFM_S60_30_v1_20.sis, geeft melding dat n97 niet geschikt is maar werkt wel) en internet radio in combi met mod voor muziek menu (de app kun je ook zonder mod gebruiken via toepassingen) ;)

Neemt niet weg dat ik hem ook graag in de volgende firmware update zou willen zien.

ps info over internet radio app:
http://opensource.nokia.c...rnetradio/ClientPage.html

[ Voor 15% gewijzigd door Golf2vr6 op 12-08-2009 17:30 ]

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Verwijderd schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 12:59:
Mischien is het ook leuk om een onderwerp te beginnen over jou top 5 of top 10 beste apps die je gebruikt op je N97. kan iedereen met elkaar delen welke app hij het beste vind.

Of bestaat zoiets al :$:$
1. HelloOX2 Hack + RomPatcher
2. X-plore
3. JbakTaskMan
4. FreeUnRAR
5. FreeSigner
6. TunIn.FM
7. Sygic MOBILE
8. Key Lock Clock
9. KMS 8.0
10. PopCap Peggle

Volgorde wisseld nog al.

Geen app. maar 2 mods die ik niet zou willen missen:
- DM's N97 Camera Mod
- Swanky Theme XF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polo306
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11-09 13:04
wie heeft de n97 met telfort surf en mail?
in mijn logboek staat er dat ik gprs gebruik..terwijl mijn e71 gewoon in het logboek aangaf: telfort spot.

heb ik iets fout gedaan??
trouwens de standaard browser is voor mij echt bagger!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
wat is er bagger aan?

Misschien vind je dit wat: Digia@web (http://www.digia.com/C2256FEF0043E9C1/0/405001847)

[ Voor 84% gewijzigd door Golf2vr6 op 12-08-2009 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thanks voor reacties op me vragen
ben nu software aan t updaten!!!

iemand ervaring met opnemen van een oproep als ie op toetsenblok staat?
ik krijg dan gewoon de oproep niet opgenomen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon

racoon

mooowwww

Verwijderd schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 18:32:
thanks voor reacties op me vragen
ben nu software aan t updaten!!!

iemand ervaring met opnemen van een oproep als ie op toetsenblok staat?
ik krijg dan gewoon de oproep niet opgenomen!!
Ja, je moet dat groene balkje naar rechts schuiven dan neemt ie op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaming247
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-09 13:51
Golf2vr6 schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 17:40:
Geen app. maar 2 mods die ik niet zou willen missen:
- DM's N97 Camera Mod
- Swanky Theme XF
Foto's voor en na de mod door een duitse gebruiker:
http://i28.tinypic.com/2ewfmn6.jpg met mod
http://i26.tinypic.com/2rwrc5k.jpg zonder mod

Er zat natuurlijk enige tijd tussen de foto's, door het installeren van de mod, maar toch valt mij weinig dingen op die beter zijn bij deze foto's? waar merk jij verschil in/ heb jij een beter voorbeeld?

[Updated spec's]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polo306
ik zat in de music store en ik kon de letters niet eens lezen zo klein..
maar ik mis voornamelijk de back/vorige button,
Misschien ben ik een verwente opera mini gebruiker..
die digia@web heb ik ook vandaag geprobeerd maar die interface ligt me niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon

racoon

mooowwww

weet er iemand hoe ik op internet naar de vorige pagina kan gaan :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvanhees
racoon schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 15:32:
je kan inderdaad bellen smsjes typen terwijl hij dicht is, als je een smsje hebt en je klikt op de regel waar je tekst moet komen te staan dan komt er een nieuw schermpje waar je toetsenbord zit,als je belt en je klikt op bellen dan komt er ook een numeriek toetsenbord tevoorschijn.
thanks man is gelukt!! super die n97

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon

racoon

mooowwww

basvanhees schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 18:48:
[...]

thanks man is gelukt!! super die n97
Moet het zelf nog uitzoeken maar zag hij bij een maat van me , je kan ook handgeschreven berichten maken dus dat jezelf de letters maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
racoon schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 18:47:
Uhhhh ... met de knop "terug" :?

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvanhees
zat te denken als je er nou een 2 gig sd kaartje in doet en daar al je programa`s. op instaleerd hou je je telefoon geheugen beetje schoon! zou dat werken?. zo lijft ie misschien wat sneller?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazyfrog
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03-10 11:28
iemand al geatags aan gemaakte fotos gekregen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Gaming247 schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 18:43:
[...]

Foto's voor en na de mod door een duitse gebruiker:
http://i28.tinypic.com/2ewfmn6.jpg met mod
http://i26.tinypic.com/2rwrc5k.jpg zonder mod

Er zat natuurlijk enige tijd tussen de foto's, door het installeren van de mod, maar toch valt mij weinig dingen op die beter zijn bij deze foto's? waar merk jij verschil in/ heb jij een beter voorbeeld?
Ik zie duidelijk verschil. Zoom die 2 foto's maar eens in. Bijvoorbeeld bij blauwe auto links onderin het nummerbord. Bij simpele foto's zul je niet snel verschil zien, maar wel bij close-up en een foto waar veel kleuren en dieptes in zitten.

http://img19.imageshack.us/img19/2442/dmp039.jpg
(he er liggen haartjes op)

mod:
http://i121.photobucket.c...iain_2007/09082009031.jpg
zonder mod:
http://i121.photobucket.c...iain_2007/09082009032.jpg

ps Als je browser staat ingesteld op het passent maken van de image in je scherm, dan moet je inzomen.

[ Voor 6% gewijzigd door Golf2vr6 op 12-08-2009 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand ook last van dat wanneer je kaarten 3.1 en N97 C: Update telefoongeheugen via Software-update installeerd na een tijdje weer terugkomen in je software-update pogramma? Dit is vooral irritant omdat het je geinstalleerde kaarten en voices wist. Ze zijn trouwens ook niet meer in me geinstalleeerde toepassingen te vinden. Dat betekend dat ik ze om de week weer opnieuw moet installeren. Beetje vreemd lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

racoon schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 18:47:
Met de knop vorige pagina links boven op je scherm ( of je moet van die mega handige knopjes op je muis hebben ). :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
basvanhees schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 18:53:
zat te denken als je er nou een 2 gig sd kaartje in doet en daar al je programa`s. op instaleerd hou je je telefoon geheugen beetje schoon! zou dat werken?. zo lijft ie misschien wat sneller?
die 32 GB is "opslag"geheugen, dus gooi maar vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvanhees
Golf2vr6 schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 19:06:
[...]

die 32 GB is "opslag"geheugen, dus gooi maar vol.
dat kan ook maar die wil ik voor me foto`s films en muziek houden dus ik kies voor de sd kaart

weet iemand of er ook een Battery checker is voor de N97 dat je makelijk kaan zien hoe vol je tel nog is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon

racoon

mooowwww

Verwijderd schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 19:04:
[...]

Met de knop vorige pagina links boven op je scherm ( of je moet van die mega handige knopjes op je muis hebben ). :)
Heb de knop vorige niet linksboven zitten, moet ik die ergens instellen, enige die ik heb zijn 2 aanelkaar vastzittende pijltjes rechtsonderin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:29
racoon schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 19:20:
[...]

Heb de knop vorige niet linksboven zitten, moet ik die ergens instellen, enige die ik heb zijn 2 aanelkaar vastzittende pijltjes rechtsonderin
Als je daar nou eens op tikt, dan krijg je een menu, met als bovenste knop (in landscape modus) "terug"

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Niet online
racoon schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 19:20:
[...]

Daar klik je op, dan komt onderaan het menu tevoorschijn. Vervolgens klik je dan op "Terug" dan krijg je een geschiedenislijst waar je de vorige pagina kan aanklikken (of wanneer je de "geschiedenislijst" uitschakeld ga je naar de vorige pagina)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon

racoon

mooowwww

tnx dat werkt inderdaad ik moet dan selecteren welke pagina ik wil en dan klik ik op sellecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
je sig zegt genoeg ;-) .... proost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Niet online
racoon schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 19:41:
tnx dat werkt inderdaad ik moet dan selecteren welke pagina ik wil en dan klik ik op sellecteren.
Dat staat dus ook allemaal in 't boekje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

basvanhees schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 19:11:
weet iemand of er ook een Battery checker is voor de N97 dat je makelijk kaan zien hoe vol je tel nog is ?
Ik gebruik hier Device info voor. Deze geeft naast accu percentage ook vrije schijfruimte aan, macadress van wifi en nog meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
JBakTaskMan geeft heel veel info en werkt beter dan orginele task manager (menu toets ingedrukt houden(een soort alt-tab van windows zeg maar)). Als je het mij vraagt de beste taskmanager die er voor de n97 te krijgen is. Er zijn grafisch mooiere, alleen mdie geven minder info.

Bij tools-systeem info kun je o.a. je battery level zien.

De hierboven genoemde deviceinfo widget (ik heb de link al eens gepost hier in de thread) werkt ook goed, alleen krijg je hier veel minder info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit nog wel met een vraag:

Ik heb twee e-mail accounts lopen via de berichten afdeling en een van die twee via de nieuwe Nokia Message app. Nu valt het mij echter op, dat het ophalen nooit goed gaat. Hij zou minimaal 1x per uur op moeten halen, maar dit gebeurt met grote regelmaat niet, ook al laat ik de nieuwe nokia message app aan staan middels verbergen. Start ik thuis de laptop en outlook op en komen er 10 mailtjes binnen rollen. Ga ik naar de nokia tool, klik op verz/ontv, en komen ze daar ook.

Waarom werkt dit nu niet goed automatisch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Golf2vr6 schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 20:18:
JBakTaskMan geeft heel veel info en werkt beter dan orginele task manager (menu toets ingedrukt houden(een soort alt-tab van windows zeg maar)). Als je het mij vraagt de beste taskmanager die er voor de n97 te krijgen is. Er zijn grafisch mooiere, alleen mdie geven minder info.

Bij tools-systeem info kun je o.a. je battery level zien.

De hierboven genoemde deviceinfo widget (ik heb de link al eens gepost hier in de thread) werkt ook goed, alleen krijg je hier veel minder info.
Plus het is niet echt een widget maar een app. Je ziet het niet op je homepage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Gebruik aub de edit-knop als het laatste bericht van jou is. :)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Will try

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Verwijderd schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 20:25:
[...]

Plus het is niet echt een widget maar een app. Je ziet het niet op je homepage.
Afbeeldingslocatie: http://dailymobile.se/wp-content/uploads/2009/07/deviceinfolead.jpg

widget :+ :9

over widget gesproken, bedacht me net dat dit misschien wel een intressante is voor sommige hier.

witte accu weather widget voor bezitters van witte n97:
Afbeeldingslocatie: http://i27.tinypic.com/rcii6s.jpg

http://rapidshare.com/files/256604715/AccuWeather_White.rar

[ Voor 30% gewijzigd door Golf2vr6 op 12-08-2009 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er nog die problemen hebben met de beltonen?Ik heb een mp3 als beltoon ingesteld en soms speelt hij de standaard nokiatune en andere momenten speelt hij de mp3,ik heb bij verschillende mensen verschillende beltonen,ik heb het dus bij alle beltonen en niet enkel bij 1 mp3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
geeft je telefoon op het moment dat je de nokia tune hoort wel de naam van je contact weer

[ Voor 162% gewijzigd door Golf2vr6 op 12-08-2009 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
Verwijderd schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 21:50:
Zijn er nog die problemen hebben met de beltonen?Ik heb een mp3 als beltoon ingesteld en soms speelt hij de standaard nokiatune en andere momenten speelt hij de mp3,ik heb bij verschillende mensen verschillende beltonen,ik heb het dus bij alle beltonen en niet enkel bij 1 mp3.
Da's grappig, dat heb ik af en toe met m'n 5800 :)
En dan zie ik wel de naam van de beller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Golf2vr6 schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 22:10:
geeft je telefoon op het moment dat je de nokia tune hoort wel de naam van je contact weer
Ja dat wel,de naam komt er wel op te staan.Dus de 5800 heeft er ook last van?dat is raar.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2009 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 19:03:
Heeft iemand ook last van dat wanneer je kaarten 3.1 en N97 C: Update telefoongeheugen via Software-update installeerd na een tijdje weer terugkomen in je software-update pogramma? Dit is vooral irritant omdat het je geinstalleerde kaarten en voices wist. Ze zijn trouwens ook niet meer in me geinstalleeerde toepassingen te vinden. Dat betekend dat ik ze om de week weer opnieuw moet installeren. Beetje vreemd lijkt me.
Ja dat probleem heb ik dus ook!!! Ik wilde het ook al voorleggen hier op het forum, maar jij bent me al voor...! :)

Helaas heb ik geen oplossing voor je, mocht er iemand anders een oplossing hebben dan hoor ik het ook graag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Golf2vr6 schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 21:41:
[...]

[afbeelding]

widget :+ :9

over widget gesproken, bedacht me net dat dit misschien wel een intressante is voor sommige hier.

witte accu weather widget voor bezitters van witte n97:
[afbeelding]

http://rapidshare.com/files/256604715/AccuWeather_White.rar
mooi progje, dat deviceinfo maar ik krijg het alleen als programma/toepassing, niet als widget

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 23:08:
[...]

mooi progje, dat deviceinfo maar ik krijg het alleen als programma/toepassing, niet als widget
Een widget is niet 'een dingetje wat op je homescherm verschijnt'
http://www.forum.nokia.co...Technologies/Web_Runtime/

Sommige widgets hebben dus een home-screen 'display' maar sommige
widgets hebben dat dus niet.....

Verwijderd

Ik heb beide topics gevolgd en heb er een hoop nuttige informatie uit gekregen, maar ik heb een ding niet kunnen vinden.

Mijn toestel runt nu nog op versie 10.0.012, maar ik zag dat versie 11.x al vanaf begin juli uit is.

Mijn telefoon en de Nokia Software Updater geven namelijk niet aan dat er een nieuwe firmware versie beschikbaar is (versie 11.x). Ligt het er nu aan dat mijn toestel branded is door Vodafone en ik moet wachten tot de update is vrijgegeven (als dat al niet gebeurd is), of is er iets mis met mijn telefoon zelf?

Ik hoop dat een van jullie me hier duidelijkheid over kan geven, alvast bedankt!

• DennisV1984
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:58
Nee, het ligt niet aan je toestel, maar aan vodafone.

Mocht je toch willen updaten, kwestie van NSS daarna NSU.

Verwijderd

Ik heb nog een raar "foutje" van mijn N97 wat behoorlijk vervelend kan zijn... De wekker gaat niet exact op het geplande tijdstip af...soms 1 soms 2 soms 4 minuten later. Daarbovenop gaat de snooze functie ook fout met 1 af 4 minuten afwijking...

komt iemand dit bekend voor?

• Golf2vr6
Als je de thread gelezen had, had je het antwoord geweten. Is al veeel vaker gemeld. Is een bug

/ik vragen me af hoe vaak we de vraag nog krijgen:
- me wekker loopt 2 minuten later af, hoe kan dit!
- hoe kan ik met scherm-lock me telefoon opnemen, want ik druk me gek op het pijltje
- etc

btw sommige mensen gaan wel heel ver:
http://www.symbian-freak...._n97_gps_antenna_hack.htm

[ Voor 67% gewijzigd door Golf2vr6 op 13-08-2009 08:45 ]

Verwijderd

Golf2vr6 schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 08:35:
Als je de thread gelezen had, had je het antwoord geweten. Is al veeel vaker gemeld. Is een bug

/ik vragen me af hoe vaak we de vraag nog krijgen:
- me wekker loopt 2 minuten later af, hoe kan dit!
- hoe kan ik met scherm-lock me telefoon opnemen, want ik druk me gek op het pijltje
- etc

btw sommige mensen gaan wel heel ver:
http://www.symbian-freak...._n97_gps_antenna_hack.htm
sow sow lekker negatief..... }:O
zoals je kan zien heb ik al vaker in deze thread gepost en kun je er dus vanuit gaan dat ik het dus wel gelezen heb! Ik zal er wel overheen gekeken hebben.... |:(

• Golf2vr6
Sorry dat ik antwoord gaf op je vraag en daarbij de behoefte had om te melden dat je het antwoord zelf had geweten als je de thread had gelezen omdat het al zeker 3 keer voorbij gekomen is.

[ Voor 13% gewijzigd door Golf2vr6 op 13-08-2009 09:04 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 23:29:
[...]

Een widget is niet 'een dingetje wat op je homescherm verschijnt'
http://www.forum.nokia.co...Technologies/Web_Runtime/

Sommige widgets hebben dus een home-screen 'display' maar sommige
widgets hebben dat dus niet.....
ok, dat verklaart het

• esveldt86
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 30-04-2023
Ik heb problemen om mijn email in te stellen:

Ik heb hotmail:
Ingesteld met de volgende gegevens:

POP-server: pop3.live.com
SMTP: smtp.live.com
Zet wel de beveiligde verbinding aan (poort: 995).

Maar het werkt niet. Doe ik iets verkeerd? Heeft iemand een tip?

Verwijderd

Ach het is maar wat je ver vind gaan... :)

Ik heb het even zitten bekijken en ik vind het wel een aardige en vrij simpele oplossing om je gps te "upgraden"...

Ik denk wel dat ik het een keer ga proberen.

Iemand verder nog ideeen over een goed GPS-fix programmaatje? Ik heb er tot nu toe maar 1 voorbij zien komen hier op het forum. Ik zou graag wat meer keuze wil hebben... ;)

• basvanhees
Vraagje met de N96 kon je met de C toets ingedruikt progr. zien die ja had draaien hoe doe je dat met de N97 ?. want bijv me msn staat open maar zie hem nergens staat!

• BastiaanN
  • Niet online
basvanhees schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 10:49:
Vraagje met de N96 kon je met de C toets ingedruikt progr. zien die ja had draaien hoe doe je dat met de N97 ?. want bijv me msn staat open maar zie hem nergens staat!
Zoek in het boekje ;)
Ik ben zo vrij geweest om even de digitale versie van de handleiding voor je op te zoeken; http://nds1.nokia.com/pho...des/Nokia_N97-1_UG_nl.pdf

Pagina 160: "V: Hoe sluit ik een toepassing die niet reageert?'

Verwijderd

Even het volgende:
1: Als ik het goed heb gaat je telefoon na het blokeren pas na een paar minuten in "rust". Als je binnen deze tijd de cameraklep opent ontgrendeld het scherm gewoon( en start de camera functie op ), na deze tijd doet hij dat niet meer. Ben ik de enigste met deze bug?

2: Bij software versie 10.x ging het ontgrendelen, in "rust", van het scherm niet altijd goed ( scherm bleef donker ). Bij software versie 11.x is dit aanzienlijk minder maar bij mij doet het toestel nog het nog wel een enkele keer.
Ik ben erachter gekomen dat dit aan de tijd ligt dat je de ontgrendelschuif naar beneden houd. Als je de schuif direct weer laat terugschieten is de kans namelijk groot dat je toestel wel trilt maar niet ontgrendeld. Waneer je de schuif naar benenden houd en wacht tot het scherm tevoorschijn komt werkt het altijd naar behoren.( dit wou ik alleen maar ff melden ).

• basvanhees
BastiaanN schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 10:54:
[...]

Zoek in het boekje ;)
Ik ben zo vrij geweest om even de digitale versie van de handleiding voor je op te zoeken; http://nds1.nokia.com/pho...des/Nokia_N97-1_UG_nl.pdf

Pagina 160: "V: Hoe sluit ik een toepassing die niet reageert?'
Sorry was idd ff te gemalijke van me! thanks voor het uit zoeken heb ff gekeken en het werkt thanks man!!

• thaeastwood
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-10 18:51
Volgens Nokia zijn er inderdaad leveringsproblemen met displays voor de N97. Onderstaande reactie kreeg ik van Nokia Customer care:

Geachte Heer, Mevrouw,

Bedankt voor het contacteren van Nokia Dienst Na Verkoop

Er zijn momenteel inderdaad leveringsproblemen met dit onderdeel, de reden hiervan is dat er een paar aanpassingen moeten gebeuren in de productielijn , zodra deze geleverd zijn zullen de toestellen met voorrang behandeld worden .

Met vriendelijke groeten,

Marieke

Nokia Dienst Na Verkoop Nederland
Nokiacare.backofficeNL@nokia.com

Verwijderd

Ik heb sinds een paar dagen dat m'n scherm hapert en schokt als ik van liggend naar staand scherm wissel en andersom. Dat deed 'ie voorheen niet.
Weet iemand iets? Tel. geh. is leeg genoeg en ik heb de accu er al een tijdje uitgehad, helpt niet...
Gr. Kris

Verwijderd

Sinds een paar dagen kan ik niet meer bellen of gebeld worden....(op het moment dat dit gebeurd gaat mijn telefoon op zwart en valt hij dus ook helemaal weg) Meer mensen met dit probleem? Verder kan ik gewoon alles doen sms internet muziek luisteren alles doet het behalve bellen en gebeld worden.....

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 25-09 16:31
Hard resetten en je bent er van af.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 13:14:
Sinds een paar dagen kan ik niet meer bellen of gebeld worden....(op het moment dat dit gebeurd gaat mijn telefoon op zwart en valt hij dus ook helemaal weg) Meer mensen met dit probleem? Verder kan ik gewoon alles doen sms internet muziek luisteren alles doet het behalve bellen en gebeld worden.....
Waneer het toestel wegvalt komt het daarna ook weer gewoon terug, of moet je rebooten?
Ik neem even aan dat je al een keer gereboot hebt mtb tot dit probleem....

Verwijderd

ik heb nu een nokia lader AC-10X dus geen E ? iemand hier ervaring mee

• racoon

racoon

mooowwww

esveldt86 schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 10:00:
Ik heb problemen om mijn email in te stellen:

Ik heb hotmail:
Ingesteld met de volgende gegevens:

POP-server: pop3.live.com
SMTP: smtp.live.com
Zet wel de beveiligde verbinding aan (poort: 995).

Maar het werkt niet. Doe ik iets verkeerd? Heeft iemand een tip?
Ik heb je ene dm gestuurd met uitleg.

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:29
Verwijderd schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 13:27:
ik heb nu een nokia lader AC-10X dus geen E ? iemand hier ervaring mee
Als ik even op internet zoek, lijkt de AC-10X de nokia lader voor micro-usb voor UK stopcontacten te zijn. Dus ik weet niet of je hem echt al hebt, maar dit is wel wat ik gegoogeld krijg.

Home Assistant configuratie

Verwijderd

Voor de mensen die hun telefoon bij gsmweb hebben besteld, ik heb een mail gestuurd en hieronder de reactie:

Geachte heer,

een aantal klanten heeft per abuis de verkeerde lader ontvangen bij de Nokia N97. Dit is zowel bij GSMweb als Nokia bekend. We zullen u een nieuwe lader toesturen. Onze excuses voor het ongemak.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Dus stuur een mail en je krijgt de juiste lader toegestuurd!

Verwijderd

The_Fes schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 13:36:
[...]

Als ik even op internet zoek, lijkt de AC-10X de nokia lader voor micro-usb voor UK stopcontacten te zijn. Dus ik weet niet of je hem echt al hebt, maar dit is wel wat ik gegoogeld krijg.
jah ik heb via internet besteld en het is een UK versie en nu hebbe ze me de lader op gestuurt met een verloop er tussen van UK- NL zodat die wel het stopcontact in kan.. voor de rest zou er geen verschil in moete zijn toch 8)7

niet dat de stoppen doorslaan en me telefoon in de vik vliegt hahaha :o

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2009 13:57 ]

Verwijderd

Ik heb problemen met het updaten van de firmware.
De telefoon geeft bij software update (onder applications) aan dat er een update is ik heb ook alle updates rechstreeks via me telefoon kunne downloaden en installeren.
Alleen als ik de firmware probeer te downloaden geeft ie alleen maar aan "als u uw telefoon wilt bijwerken via uw computer etc..." Met de computer updaten lukt ook al niet omdat Nokia software updater aangeeft dat ik achter een firewall zit of me verbinding te slecht is. Me firewall laat de updater toe dus dat kan het probleem niet zijn en ik heb op meerdere computers in huis gechecked en daar geeft ie hetzelfde aan (terwijl ze op verschillende netwerken zitten).
Iemand een idee hoe ik me telefoon dan kan updaten?

• basvanhees
Is het ook mogelijk om bij de N97 hem zo in te stellen dat met alles wat je doet wat een internet verbinding nodig hebt b.v mail internetten enz.. dat hij vraagt hoe wil je verbinden via w/lan of mobiel internet

nu gaat hij als ik ga internetten altijd via 3g maar als ik tguis zit wil gewoon via w/lan (is sneller)
heb overal lopen zoeken maar is me nog niet gelukt!! iemand?.

p/s ook voor op vakantie is het handig dat je altijd kan kiezen wat je wil want op vakantie gebruik je alleen indien mogelijk W/lan want mobiel internet is niet te belaten

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 13:53:
Ik heb problemen met het updaten van de firmware.
De telefoon geeft bij software update (onder applications) aan dat er een update is ik heb ook alle updates rechstreeks via me telefoon kunne downloaden en installeren.
Alleen als ik de firmware probeer te downloaden geeft ie alleen maar aan "als u uw telefoon wilt bijwerken via uw computer etc..." Met de computer updaten lukt ook al niet omdat Nokia software updater aangeeft dat ik achter een firewall zit of me verbinding te slecht is. Me firewall laat de updater toe dus dat kan het probleem niet zijn en ik heb op meerdere computers in huis gechecked en daar geeft ie hetzelfde aan (terwijl ze op verschillende netwerken zitten).
Iemand een idee hoe ik me telefoon dan kan updaten?
Googlen:
My PC firewall application gives me a warning during the PC update. Is this normal?
Firewall applications vary, but if prompted you should allow the following processes:

nsl_host_process.exe
nsu_ui_client.exe

Als het nu wel lukt wil je dan even kijken of je mijn probleem ook hebt:
2: Ik heb het hier al vaker gepost, en gegoogled maar ik zit nog steeds met het update probleem: Ik heb de telefoon software via de pc geupdate, en dat is prima gelukt, maar de melding dat er een telefoonsoftware update beschikbaar is blijft in mn toestel staan.
Telefoon software kan volgens mijn toestel alleen via de pc geupdated worden, waneer ik dat doe komt de melding van mn pc dat er geen update beschikbaar is ( wat overigens klopt. Ik heb namelijk al V11.X ).
Iemand een id?

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2009 14:06 ]

• Hacula
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 27-09 20:29
Verwijderd schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 21:50:
Dit had ik vooral heel vaak bij mijn N96. Het is ook al een paar keer voorgekomen bij mijn N97, waarschijnlijk omdat hij zo snel even je mp3 niet kan laden en daarom maar de nokia tune speelt.
Wellicht een idee te proberen je mp3 op het telefoongeheugen te zetten ipv massa?
Verwijderd schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 22:50:
[...]

Ja dat probleem heb ik dus ook!!! Ik wilde het ook al voorleggen hier op het forum, maar jij bent me al voor...! :)

Helaas heb ik geen oplossing voor je, mocht er iemand anders een oplossing hebben dan hoor ik het ook graag...
Ik heb het ook in ieder geval, blijf ze maar opnieuw installeren op deze manier.

• DennisV1984
Verwijderd schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 13:52:
[...]

jah ik heb via internet besteld en het is een UK versie en nu hebbe ze me de lader op gestuurt met een verloop er tussen van UK- NL zodat die wel het stopcontact in kan.. voor de rest zou er geen verschil in moete zijn toch 8)7

niet dat de stoppen doorslaan en me telefoon in de vik vliegt hahaha :o
Wat een kut oplossing!
Is zou hem wederom terug sturen!!!

Stel nou dat je opeens niet meer kan bellen, krijg je dan een Nokia 3210, alleen om te bellen, en internetten kan je dan nog gewoon op je N97?

Verloopje ertussen!!!
Hij is gek, dat heb je dus WEER de verkeerde lader, is het verloopje tenminste nog KEMA gekeurd? Mocht je huis afbranden, krijg je ook nog eens een keer geen moer vergoedt, omdat je een niet goedgekeurd verloopje gebruikt!

Verwijderd

Volgens mij is firmware 12 onderweg. Volgens mij is het een kwestie van uitrollen.

http://www.nokiausers.net...-screenshot-included.html

Afbeeldingslocatie: http://nokiapp.com/wp-content/uploads/2009/08/n97softwarevers12.jpg

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 13:44:
Voor de mensen die hun telefoon bij gsmweb hebben besteld, ik heb een mail gestuurd en hieronder de reactie:

Geachte heer,

een aantal klanten heeft per abuis de verkeerde lader ontvangen bij de Nokia N97. Dit is zowel bij GSMweb als Nokia bekend. We zullen u een nieuwe lader toesturen. Onze excuses voor het ongemak.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Dus stuur een mail en je krijgt de juiste lader toegestuurd!
Bedankt voor je bericht! Ik heb ze net gemaild! Even wachten op het antwoord....

Verwijderd

Is er niet toevallig een programma waarmee je alle internet verbindingen uit kan zetten, zodat je als je over de grens gaat gewoon alles uit zet behalve je telefoon.

Had namelijk ook zoiets op mij HTC touch. omdat ik geen abbo voor internet er bij had.

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:35

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

DennisV1984 schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 01:12:
Nee, het ligt niet aan je toestel, maar aan vodafone.

Mocht je toch willen updaten, kwestie van NSS daarna NSU.
Ik wil ook updaten omdat ik vandaag mijn N97 gekregen heb van Vodafone en er staat dus firmware versie 10.x.x op. Nu begrijp ik dat dit komt omdat ie branded is by Vodafone. Ik ben een noob ik weet maar wat is nu NSS en wat is NSU? :>

Forever raver!
Specs: Workstation Server

• Golf2vr6
Afbeeldingslocatie: http://www.allfreeportal.com/imghost/images/69863422587496.png

Als dit plaatje klopt (zou van nieuwe formware moeten zijn) dan gaat het RAM erop vooruit!

Verwijderd

DennisV1984 schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 14:16:
[...]

Wat een kut oplossing!
Is zou hem wederom terug sturen!!!

Stel nou dat je opeens niet meer kan bellen, krijg je dan een Nokia 3210, alleen om te bellen, en internetten kan je dan nog gewoon op je N97?

Verloopje ertussen!!!
Hij is gek, dat heb je dus WEER de verkeerde lader, is het verloopje tenminste nog KEMA gekeurd? Mocht je huis afbranden, krijg je ook nog eens een keer geen moer vergoedt, omdat je een niet goedgekeurd verloopje gebruikt!
Tsja een AC-10 lader is een AC-10 lader dus ze hebben theoretisch aan de voorwaarden voldaan. Tis precies wat er omschreven wordt in de handleiding.
Ik ben het er overigens niet helemaal mee eens trouwens.

Wat betreft KEMA-keur:
De meeste verzekeraars stellen alleen als eis dat dat de groepenkast KEMA gekeurd is, wat erachter hangt maakt geen donder uit.
KEMA keur is immers geen verplicht keurmerk.

PS: Een 3210 is wel een meister-toestel trouwens _/-\o_

• polo306
ik heb het progje boing geprobeerd maar dat is niet wat ik zoek.nu staat het niet in mn geinstalleerde bestanden maar WEL in mn toepassingen en in mn verbindingsbeheer als toegangs punt.
Ik kan het voor geen mogelijkheid verwijderen ivm "al in gebruik"
iemand een oplossing?
ik gebruik opera mini en als ik 5 minuten of langer internet dan gaat hij niet verder met verbinden.net alsof ie blijft hangen..
Weet ook iemand of telfort spot het zelfde is al telfort gprs ??

Verwijderd

Heb de N97 een ruime week nu, en over het algemeen bevalt ie prima. Wel al paar keer vastgelopen, maar ach, dat komt vast wel goed. Paar dingen vielen op:

- eerste keer totaal geen fix met de gps, zowel in kaarten als positiebepaling niet, en later bij sportstracker ook niet, zowel met als zonder a-gps. Keertje buiten half uur op tafel laten liggen op zoek naar satelieten en toen vond ie wel wat. De volgende keer vond ie wel sneller wat, maar echt lekker liep het niet. Na een paar succesvolle fixes lijkt het nu veel sneller te gaan, en ook binnenshuis werkt het nu. Vraag niet waarom, maar het lijkt dus steeds beter te gaan, zonder instellingen ofzo te wijzigen. Met de navigatie eigenlijk zelfde verhaal, vanochtend probleem met de navigatie naar mijn werk gereden, waar het voorgaande keren bedroevend slecht ging (zelfs in cabrio met dak open....).

- Kaarten 3.1 nu al paar keer gedownload, you never know of er toch iets veranderd is. Wat opvalt, is dat ze over 3.1 spreken, terwijl na download bij het programma nog steeds over versie 3.01 gesproken wordt....

- Sinds gister paar keer gehad, dat na het vergrendelen van de telefoon, de groene en rode lampjes blijven branden... Uit- en aanzetten lost dit wel op, maar waar het in eens vandaan komt...?

Kortom, kom maar snel door met de nieuwe update :)

Verder veel gehad aan het forum hier!

• DennisV1984
NSS staat voor NEMESIS SERVICE SUITE, meer kan ik er niet over zeggen op twekaers, NSU is gewoon NOKIA SOFWARE UPDATER.

Lees de voorwaarden van je verzekering er maar eens goed op na!
Indien de electrische installatie niet door een erkend installateur, of een daartoe aangewezen instantie gekeurd c.q. gecertificeerd is......blabla

eclectrische installatie: dat hebben ze dus lekker ruim ingedekt!

Ik denk ook niet dat je ook maar iets vergoed krijgt van de verzekeraar, als je b.v. een kroonsteentje aan je muur hebt hangen, en daar je t.v. op hebt aangesloten.
Of zoals "waarschijnlijk" in dit geval, een goedkope chinese verloopstekker die nooit ergens op gekeurd is.

Overigens stellen de meeste verzekeraars EEN keurmerk wel degelijk verpricht, alleen hoeft dit niet per sé een KEMA te zijn maat ook TÜV of CE worden erkend.

Wat betreft aan de eisen voldaan, dat vind ik niet, ik vind het nalatig!

Stel nou dat je een toestel met een qwertZ toetsenbord had gekregen, en je klaagt, en vervolgens ontvang je gratis en voor niets een bluetooth toetsenbord, zo probleem is opgelost. JA KLOPT probleem is opgelost. Maar dat is niet wat je hoort te krijgen! En er is nergens op de website melding gemaakt van het feit dat je een UK stekker met verloopje krijgt, noch is er in de correspondentie om een fiat gevraagt betreffende deze stekker in combinatie met verloop.

Ik had het niet gepikt, ik koop wat ik verwacht, indien het artikel, of bijgeleverde attributen hier niet aan voldoen, dan gaat de koop niet door, en zal ik de koop van rechtswege ook per directe ingang laten ontbinden!

Ook met het oog op een eventuele verkoop in een later stadium, een N97 met ORIGINELE lader, en door/oordopjes etc. leverd op de tweedehands markt al snel enkele tientjes meer op, dan één met een verloopje!

We hoeven het niet eens te worden, maar dit is mijn visie.

• j.tol41
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02-11-2022
Verwijderd schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 14:29:
[...]

Bedankt voor je bericht! Ik heb ze net gemaild! Even wachten op het antwoord....
Ik heb ze ook gemaild en mijn verzoek is doorgespeeld naar de afdeling Backoffice. Afwachten maar.

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01-10 20:15

icecreamfarmer

en het is

DennisV1984 schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 17:28:
NSS staat voor NEMESIS SERVICE SUITE, meer kan ik er niet over zeggen op twekaers, NSU is gewoon NOKIA SOFWARE UPDATER.

Indien de electrische installatie niet door een erkend installateur, of een daartoe aangewezen instantie gekeurd c.q. gecertificeerd is......blabla

Ik denk ook niet dat je ook maar iets vergoed krijgt van de verzekeraar, als je b.v. een kroonsteentje aan je muur hebt hangen, en daar je t.v. op hebt aangesloten.
Of zoals "waarschijnlijk" in dit geval, een goedkope chinese verloopstekker die nooit ergens op gekeurd is.

Overigens stellen de meeste verzekeraars EEN keurmerk wel degelijk verpricht, alleen hoeft dit niet per sé een KEMA te zijn maat ook TÜV of CE worden erkend.

Stel nou dat je een toestel met een qwertZ toetsenbord had gekregen, en je klaagt, en vervolgens ontvang je gratis en voor niets een bluetooth toetsenbord, zo probleem is opgelost. JA KLOPT probleem is opgelost. Maar dat is niet wat je hoort te krijgen! En er is nergens op de website melding gemaakt van het feit dat je een UK stekker met verloopje krijgt, noch is er in de correspondentie om een fiat gevraagt betreffende deze stekker in combinatie met verloop.

Ik had het niet gepikt, ik koop wat ik verwacht, indien het artikel, of bijgeleverde attributen hier niet aan voldoen, dan gaat de koop niet door, en zal ik de koop van rechtswege ook per directe ingang laten ontbinden!

Ook met het oog op een eventuele verkoop in een later stadium, een N97 met ORIGINELE lader, en door/oordopjes etc. leverd op de tweedehands markt al snel enkele tientjes meer op, dan één met een verloopje!

alles in de eu is CE gecertificeerd

ik zie ik zie wat jij niet ziet

• DennisV1984
Tja, tenzij het producten zijn die in china gemaakt worden, en met containerladingen tegelijk hier afgezet worden.

• Golf2vr6
polo306 schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 16:57:
ik heb het progje boing geprobeerd maar dat is niet wat ik zoek.nu staat het niet in mn geinstalleerde bestanden maar WEL in mn toepassingen en in mn verbindingsbeheer als toegangs punt.
Ik kan het voor geen mogelijkheid verwijderen ivm "al in gebruik"
iemand een oplossing?
ik gebruik opera mini en als ik 5 minuten of langer internet dan gaat hij niet verder met verbinden.net alsof ie blijft hangen..
Weet ook iemand of telfort spot het zelfde is al telfort gprs ??
google eens op biongo+n97 ..... yep, ellende!

Ik heb er niet aangezeten omdat ik al gelezen had wat een ellende het kan veroorzaken. Programma kan ook niet verwijdert worden want staat op z: (ingebakken in je n97). Toeganspunt onder aan je lijst zetten.

Ikzelf heb een mapje rotzooi in mijn toepassing menu gemaakt en daar biongo en qik e.d. in gedumpt. Kan ik er niet perongeluk op klikken.
http://www.hansanders.nl/ 8)7 :z O-)

of gewoon deze pagina nog eens goed lezen!

;)

[ Voor 17% gewijzigd door Golf2vr6 op 13-08-2009 18:22 ]

Verwijderd

DennisV1984 schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 17:28:

Ik kan u bij deze vertellen dat van mijn verzekering alleen de groepenkast een keurmerk moet hebben. Een lader valt bij geen enkele verzekering onder de elektrische instalatie trouwens. Dat heet elektrische apparatuur. Dus een ruim begrip is het echt niet.

Ik zei dat je in principe geen poot hebt om op te staan als je een UK lader krijgt, je hebt immers een AC-10 orginele lader.
Wat ik dus wil zeggen is: Ze hebben voldaan aan de voorwaarden. Of je daar mee akkoord gaat moet je zelf weten.

En idd een CE-markering is verplicht.

• DennisV1984
OEPS, dat denken meer mensen!!!!

Wikipedia: Elektrische installatie

Daar staat het DUIDELIJK in vermeld,

hoofdverdeelinrichting is de groepen kast, electrische installatie, is dus ALLES wat in een stopcontact zit, de leidingen in de muur/vloer/plavond, etc.de meter kast, de lamparmatuurtje, etc, etc. etc.

Overigens voldoen ze NIET aan de verplichting, omdat in Nederland de AC-10E geleverd dient te worden, en niet de AC-10X, daarin zijn ze dus in gebreke.

Verwijderd

DennisV1984 schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 19:06:
OEPS, dat denken meer mensen!!!!

Wikipedia: Elektrische installatie

Daar staat het DUIDELIJK in vermeld,

hoofdverdeelinrichting is de groepen kast, electrische installatie, is dus ALLES wat in een stopcontact zit, de leidingen in de muur/vloer/plavond, etc.de meter kast, de lamparmatuurtje, etc, etc. etc.

Overigens voldoen ze NIET aan de verplichting, omdat in Nederland de AC-10E geleverd dient te worden, en niet de AC-10X, daarin zijn ze dus in gebreke.
Als jij dat wil dan is dat zo. Ik zet mn diploma`s elektrotechniek wel op marktplaats bij deze, want ik weet er niets van.
Gelukkig is wikipedia een heel erg betrouwbare bron.

Op nokia.nl staat duidelijk dat er een AC-10 bij moet zitten en geen letter erbij of wat dan ook. Kijk zelf maar.

Weet je wat ik maak hier geen woorden meer aan vuil.
Beetje offtopic dit.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2009 19:24 ]

• DennisV1984
Ben blij dat je toch nog geslaagd bent voor je electrotechniek, wikipedia is maar 1 site waar het opstaat, je kan natuurlijk de NEN norm eropna slaan, maar daar staat exact hetzelfde in, gelukkig ben ik gezakt voor de electrotechniek, en mijn vader ook.... ;-) niet dus....

Ik kan een stekker ook een nummer geven, maar dan moet die stekker wel in dat land te gebruiken zijn, of er moet op de nokia site bijstaan, dat hij geleverd wordt met verloop, overigens gaat het er niet om wat Nokia in deze zegt, maar het gaat er om wat de nederlandse wet zegt.... en alle aparatuur dient voorzien te zijn van een deugdelijke gekeurde stekker, die ZONDER verloop te gebruiken is!

• basvanhees
basvanhees schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 14:04:
Is het ook mogelijk om bij de N97 hem zo in te stellen dat met alles wat je doet wat een internet verbinding nodig hebt b.v mail internetten enz.. dat hij vraagt hoe wil je verbinden via w/lan of mobiel internet

nu gaat hij als ik ga internetten altijd via 3g maar als ik tguis zit wil gewoon via w/lan (is sneller)
heb overal lopen zoeken maar is me nog niet gelukt!! iemand?.

p/s ook voor op vakantie is het handig dat je altijd kan kiezen wat je wil want op vakantie gebruik je alleen indien mogelijk W/lan want mobiel internet is niet te belaten
iemand?. ik blijf ook maar steeds boven me 3 g tekentje je zien met die streepjes eronder ik heb dus iets open staan maar wat!?

• PinokkioTV
DennisV1984 schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 20:27:
Ben blij dat je toch nog geslaagd bent voor je electrotechniek, wikipedia is maar 1 site waar het opstaat, je kan natuurlijk de NEN norm eropna slaan, maar daar staat exact hetzelfde in, gelukkig ben ik gezakt voor de electrotechniek, en mijn vader ook.... ;-) niet dus....

Ik kan een stekker ook een nummer geven, maar dan moet die stekker wel in dat land te gebruiken zijn, of er moet op de nokia site bijstaan, dat hij geleverd wordt met verloop, overigens gaat het er niet om wat Nokia in deze zegt, maar het gaat er om wat de nederlandse wet zegt.... en alle aparatuur dient voorzien te zijn van een deugdelijke gekeurde stekker, die ZONDER verloop te gebruiken is!
Waar zijn die verloopjes dan voor :?

• DennisV1984
Verloopjes:

Die zijn nodig om een engelse stekker met 3 pinnen aan te sluiten op het nederlandse stroomnetwerk, die heb je dus NIET nodig, als je een gewone N97 koopt, die bestemd is voor de Nederlandse markt.
Pagina: 1 ... 18 ... 37 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Toon eigen initiatief als je een vraag plaatst.