Nokia N97 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 15 ... 37 Laatste
Acties:
  • 389.542 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Na toch nog even getwijfeld te hebben, heb ik gister toch maar mijn bestelling (vf abbo + n97) geannuleerd. Ik voelde me er niet lekker bij dat je zo'n duur toestel aanschaft, en dan nog te maken hebt met foutjes als de krassen op de camera lens etc. Misschien dat ik nu toch maar voor de TP2 ga.. Volgende keer beter Nokia!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• etienne100
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-10 20:04
Vanmiddag bij de "gsmhop" in Nijmegen naar binnen gelopen. Zitten daar al een aantal jaren fysiek (naast de internet shop) maar wist niet dat ze ook een nokia service point waren. Ik liet het toestel aan de medewerkster zien die daar meteen driftig in begon te kijken; "oude software" volgens haar. Dat het een Vf toestel was maakte niets uit. Terwijl het toestel aan de laptop hing werd er een formulier ingevuld en verwerkt.
15 minuten later de winkel uit met de nieuwste nokia software erop :9 (en geen Vf meer)
Was gratis/service en volgens haar helemaal geen probleem mbt garantie e.d. Volgens haar heeft Vf weinig tot geen update's voor de toestellen en wordt iedereen naar een NSP gestuurd.

Van het lens probleem had ze nog niet gehoord. Maar volgens haar zat er een kapje op en moest je het gewoon schoonhouden... :?
Nu zijn trouwens alle contacten ed weg van de telefoon. Heb wel een backup gemaakt via ovi. Maar kan iemand mij vertellen of ik gewoon alles weer terug kan zetten? Niet dat ik dan weer die Vf meuk erop terug krijg.

Edit@ ik heb alles weer terug gezet maar krijg steeds de melding dat hij niet kan verbinden met het internet. Na de update in de winkel had ik ook een digitale klok in beeld maar nu is die analoge weer terug. Kan wel sms versturen ed maar niet naar maps en niet het internet op. Iemand enig idee hoe dit op te lossen?

[ Voor 24% gewijzigd door etienne100 op 01-08-2009 19:18 . Reden: aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-10-2024

GKW

Razr schreef op zaterdag 01 augustus 2009 @ 13:49:
Na toch nog even getwijfeld te hebben, heb ik gister toch maar mijn bestelling (vf abbo + n97) geannuleerd. Ik voelde me er niet lekker bij dat je zo'n duur toestel aanschaft, en dan nog te maken hebt met foutjes als de krassen op de camera lens etc. Misschien dat ik nu toch maar voor de TP2 ga.. Volgende keer beter Nokia!
Uuuhhhhh... die heb ik gehad maar snel weer de deur uit gedaan.
Is niet mijn toestel. De N97 steekt hier met kop en schouders bovenuit.
Maar goed, het is natuurlijk jou beslissing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de HTC TP2 ook gehad , 1 week en heeeeel snel weggedaan.
Wat een ellende met dat ding.
De N97 bevalt me toch heel wat beter.
En blijft lekker snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisV1984
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 28-09 11:44
Lens krassen in al honderd keer gemeld, dat probleem is niet meer bestaand!

En de krassen van de stylus is ook geleuter, met DE ORIGINELE screenprotector krijg je flink veel krassen IN DE ZACHTE PLASTIC SCREENPROTECTEOR, ik heb echter een screenprotector van 75 ct per 2 op de rommeltje markt gekocht, en die zijn van dik stugger plastik, en die krassen NIET!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• etienne100
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-10 20:04
ik ga m dadelijk in de prullenbak gooien denk ik :( Was blij met de nieuwe software maar na het terugzetten van de back up geen internet meer. Wat ik ook doe ik kom er niet op. Steeds het bericht "verbinding niet beschikbaar". Voorheen had ik steeds het 3g links bovenin staan maar dat is verdwenen. Ik heb handmachtig bvoor umts gekozen waardoor het weer is verschenen alleen staan er dan geen blokjes meer bij en is de tekst "vodafone" verdwenen.

Edit;
proxy verwijderd maar helpt ook niets. kan nog snel zien dat hij via gprs probeert het web op te gaan maar meteen de foutmelding. in de balk van het huidige profiel zie ik ook steeds het regio netnummer steeds even verschijnen.

[ Voor 20% gewijzigd door etienne100 op 01-08-2009 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij alstublieft helpen, ik had eerst de avs converter maar nu krijg ik steeds zo'n balk in het midden van de film. Ik heb al 5 converters gebruikt, maar steeds weer reclame in de film.

Ik ga morgen op vakantie en zou heel graag nog een film erop willen zetten.
Dus welke converter werkt voor de N97 en komen er geen tekstbalken in beeld te staan?

Hartelijk dank wie mij helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb sinds kort in een impulsieve beweging een n97 gekocht,ik heb dan ook het startscherm met de widgets.bij mijn e71 ging het maken van verbinding met de wifi netwerken vanzelf...de n97 doet dit duidelijk niet,of kan ik da ergens instellen?want nu ligt die facebook app altijd te nirken datg hij geen verbinding heeft en dat terwijl er gewoon wifi is en natuurlijk ook nog mobile data.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 01 augustus 2009 @ 22:03:
Kan iemand mij alstublieft helpen, ik had eerst de avs converter maar nu krijg ik steeds zo'n balk in het midden van de film. Ik heb al 5 converters gebruikt, maar steeds weer reclame in de film.

Dus welke converter werkt voor de N97 en komen er geen tekstbalken in beeld te staan?

http://mediacoder.sourceforge.net/device/3gp.htm :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dankje

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2009 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi mede N97 gebruikers

Ik zou graag van jullie weten hoe snel jullie een fix hebben met dit mooie toestel.
Mij lukt het nl. niet echt om een goede fix te krijgen...
A-Gps staat natuurlijk uit... om kosten in het BL te voorkomen...
op zolder krijg ik een goede fix, maar als ik gewoon in de tuin ga zitten wordt t niks...

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem ingesteld op 320 x240. Maar het programma is wel ontzettend langzaam...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01-10 16:26
DennisV1984 schreef op zaterdag 01 augustus 2009 @ 20:41:
Lens krassen in al honderd keer gemeld, dat probleem is niet meer bestaand!

En de krassen van de stylus is ook geleuter, met DE ORIGINELE screenprotector krijg je flink veel krassen IN DE ZACHTE PLASTIC SCREENPROTECTEOR, ik heb echter een screenprotector van 75 ct per 2 op de rommeltje markt gekocht, en die zijn van dik stugger plastik, en die krassen NIET!
euh, de krasjes zitten echt op het scherm niet op een protector...had ik de originele er maar op gelaten. Met het spel peggle moet je steeds op eenzelfde plek op het scherm tikken om een balletje weg te schieten. Op deze plek is het scherm beschadigd (met orginele stylus). Op het paard/eenhoorn/ezel in deze screenshot om precies te zijn:
Afbeeldingslocatie: http://4.bp.blogspot.com/_I4D-2UIKgXc/SmPVtPXGosI/AAAAAAAAEH4/FkO_1Wv5-Nw/s400/Peggle%281%292.jpg

Een van de replies bij het bekende youtube filmpje met de munt en sleutel:
quote: youtube
haha..

im on my 5th handset form vodaphone because the stylus wrecks the screen. once ive sent this one back im putting a invisible shield on and if that doesnt work i'll swap it for a different phone.
En hier nog een thread met problemen:
http://www.nokiausers.net...ratched-using-stylus.html

Mensen die nog geen screenprotector hebben, schaf er een aan voordat het te laat is zoals bij mij 8)7

[ Voor 27% gewijzigd door Golf2vr6 op 02-08-2009 00:00 ]

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 01-10 16:14
Golf2vr6 schreef op zaterdag 01 augustus 2009 @ 23:41:
[...]
Mensen die nog geen screenprotector hebben, schaf er een aan voordat het te laat is zoals bij mij 8)7
Of gebruik gewoon je vinger in plaats van je stylus, lijkt me sterk dat je vinger krassen maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 01 augustus 2009 @ 22:03:

Ik ben best een tijdje bezig geweest om een goede converter+instellingen te krijgen maar met de volgende player en instellingen heb ik mooi beeld en is de ondertiteling goed te lezen.

Ik gebruik de volgende converter:

OJOsoft Total Video Converter 2.5.1.1125 Deze is niet gratis,maar er zijn altijd manieren.

Vervolgens kies je het tabblad MP4 en kies je "Apple iphone highest available quality"
Als je dit gedaan klik je het tabblad advanced en rechts edit.

Frame size: 640x360
video compression: MPEG-4
Bitrate: 2300
Frequency: 44100 Hz.

De rest laat je onveranderd. De instellingen zal die ook onthouden als je later een nieuwe film gaat converteren.
Hij converteerd nu films van circa 700 mb (avi bestanden) naar bestanden van tussen de 1 en 2GB

Maar als je ze er eenmaal op heb staan heb je wel mooie kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Phoolie schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 00:14:
[...]

Of gebruik gewoon je vinger in plaats van je stylus, lijkt me sterk dat je vinger krassen maakt.
Dat spelletje is niet met je vingers te spelen. Niet precies genoeg en zo zijn er nog wat programma's die niet met vinger te bedienen zijn. En in de thread die ik poste en al eerder in deze thread zijn er mensen geweest die met de vinger een kras op het scherm hebben gekregen.

Een oud gezegde: Een gewaarschuwd mens telt voor 2 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

etienne100 schreef op zaterdag 01 augustus 2009 @ 21:58:
ik ga m dadelijk in de prullenbak gooien denk ik :( Was blij met de nieuwe software maar na het terugzetten van de back up geen internet meer. Wat ik ook doe ik kom er niet op. Steeds het bericht "verbinding niet beschikbaar". Voorheen had ik steeds het 3g links bovenin staan maar dat is verdwenen. Ik heb handmachtig bvoor umts gekozen waardoor het weer is verschenen alleen staan er dan geen blokjes meer bij en is de tekst "vodafone" verdwenen.

Edit;
proxy verwijderd maar helpt ook niets. kan nog snel zien dat hij via gprs probeert het web op te gaan maar meteen de foutmelding. in de balk van het huidige profiel zie ik ook steeds het regio netnummer steeds even verschijnen.
Stuur maar naar mijn adres is beter dan in de vuilbak.En er zit werkelijk nog de screenprotector op dus daar krijg je wel krassen op.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2009 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb pas een hoesje gekocht bij the phone house, van het merk valento. Ze hebben een soort waar de N97 in past. Deze heeft echter een magneet sluiting, wat niet aan te raden is.

Door de magneet sluiting, denkt de telefoon steeds dat de camera geactiveerd wordt en activeert dus de camera terwijl die in het hoesje zit. Ik ga nu een officiele nokia hoes bestellen om en in te doen. Het is dus niet aan te bevelen om een case te nemen met magneetsluiting ter hoogte van de camera, maakt niet uit of het aan de voor- of achterkant van de telefoon is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo mede N97 bezitters.
Na een paar dagen komen er toch nog wat vragen boven.Zo kan je in je startscherm vier personen (evt met foto)plaatsen om snel te kunnen bellen ,nu zou ik graag daar vier bij plaatsen ...iemand een idee hoe dat lukt ?

Verder heb ik een gmail account,en gistere een opdate via telefoon gedaan (nokia messaging 10.0).
Nu geeft de telefoon wel een pieptoon zodra een mail binnen komt maar er komt geen tekstbericht op mijn startscherm,en dit vind ik vrij lastig ..zeker als je telefoon op dat moment op stil staat.hopelijk weten jullie een oplossing.

Ook heb ik Ovi op mijn computer gezet maar het onderdeel update wil maar niet lukken want dan komt hij met de foutmelding (netwerk fout)..meer mensen die hier last van hebben ?

Alvast bedankt !!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Verwijderd schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 09:10:
[...]

Stuur maar naar mijn adres is beter dan in de vuilbak.En er zit werkelijk nog de screenprotector op dus daar krijg je wel krassen op.
Ja en ik ben leipe leo.... ik heb er geen screenprotector op!!! Krassen zitten op het scherm!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisV1984
Ja daar heb ik ook last van, ik krijg steeds netwerk fout te zien als ik ovi installeer, en als ik in ovi update, het gaat dan om de Nokia SoftwareUpdater, als je deze gewoon van de nokiasite download is het probleem opgelost!

Ik krijg ook nog een andere foutmelding op de website http://store.ovi.com
Ik klik dan een paar keer op het pijltje boven in het scherm, tot ik mijn telefoon in beeld heb, dan wordt er gevraagt om te registreren, maar ik heb al een account, dus klik ik op sign in.

Dan komt er een internetexplorer download venstertje in beeld, met daar overheen een error: "Kan flash-carousel van store.ovi.com niet downloaden. De gevraagde website is niet beschikbaar of kan niet worden gevonden. Probeer het later opnieuw." Deze foutmelding krijg ik dus al weken!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
Golf2vr6 schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 13:46:
[...]

Ja en ik ben leipe leo.... ik heb er geen screenprotector op!!! Krassen zitten op het scherm!!!
Hij bedoelde dat op die foto's die er in die link stonden screenpotectors zichtbaar waren. Jij hebt toch geen foto van jouw toestel geplaatst, dus daar kan hij niet over oordelen ;)

Maar mijn broertje was net hier, daar dacht ik ook krasjes te ontdekken, de screenprotector zag ik niet zitten, je moet best goed kijken om die te zien en die zit er gewoon out of the box al op. Dus vandaar dat er waarschijnlijk vanuit gegaan word dat jij ook een screenprotector hebt. Het scherm van de N97 is namelijk van dezelfde kwalliteit als die van de N95 en daar moet je ook aardig je best doen om er krasjes op te krijgen. Het is mij na 2 jaar wel gelukt trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sonsan
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11:22
Verwijderd schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 09:28:
Ik heb pas een hoesje gekocht bij the phone house, van het merk valento. Ze hebben een soort waar de N97 in past. Deze heeft echter een magneet sluiting, wat niet aan te raden is.

Door de magneet sluiting, denkt de telefoon steeds dat de camera geactiveerd wordt en activeert dus de camera terwijl die in het hoesje zit. Ik ga nu een officiele nokia hoes bestellen om en in te doen. Het is dus niet aan te bevelen om een case te nemen met magneetsluiting ter hoogte van de camera, maakt niet uit of het aan de voor- of achterkant van de telefoon is.
Prima tip! Sta je niet zo bij stil, maar zo zie je hoe een eenvoudig hoesje voor problemen kan zorgen. Ik heb een universele Nokia tas die perfect past:
http://www.nokia.nl/ontde...okia-carrying-case-cp-150

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu zelf ook de officiele Nokia stoffen case besteld. Bijna nergens op voorraad, gewoon even goed zoeken en dan vind je em wel (bijvoorbeeld bij telecomtelecom.nl) de CP-323 in het zwart..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hier nog een .SWF bestand van een andere nokiankan ik dit via één of andere app installen als svreensaver?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiemen19
  • Laatst online: 04-10 23:07
Maar wat doen jullie dan allemaal met jullie toestel? Ik heb bijvoorbeeld nu ruim een jaar een iPod Touch in mijn bezit. Deze is het afgelopen jaar meerdere malen meegeweest op vakantie en heb hem elke dag gebruikt in de trein e.d. Daarbij het toestel nooit in 1 zak gedaan samen met los geld of sleutels. Geen screenprotector erop en nooit gehad ook, net nog even gekeken maar echt geen kras op het scherm te bekennen. Wel een hoesje van iSkin erom en op de achterkant zijn daardoor wel krassen ontstaan van zand dat ertussen gekomen is, dus dat doe ik ook niet meer.

Ik heb overigens meer vergelijkingsmateriaal, op mijn Nokia 6300 zitten wel krassen (Deze is ook meerdere keren gevallen en heeft in zakken met sleutels e.d. gezeten) Nu reeds 1.5 jaar in gebruik. Mijn pa heeft zijn N95 nu reeds een jaar in bezit en doet precies wat ik ook doe met mijn Touch. Niet in zakken doen met muntjes en sleutels. Daar zit geen hoesje omheen en ook geen enkel krasje te bekennen.

De krassen met de stylus zijn duidelijk dus, dat ding niet of nauwelijks gebruiken. Maar voor de rest heb je, als je normaal omgaat met je telefoon (Of dat nu een N97 is of een 3110 classic) toch geen problemen? Of is de N97 krasgevoeliger dan bijv een N95 of een 6300? Lijkt me toch niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Golf2vr6 schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 13:46:
[...]

Ik heb daarom ook 2 brandos besteld 12€ in uk.En ook de noreve hoes .Een zeer mooi hoes met riemklepje ,de n97 past er perfect in en kan makkelijk open geklapt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sonsan schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 14:41:
[...]

Prima tip! Sta je niet zo bij stil, maar zo zie je hoe een eenvoudig hoesje voor problemen kan zorgen. Ik heb een universele Nokia tas die perfect past:
http://www.nokia.nl/ontde...okia-carrying-case-cp-150
Ja en die magneet kan er ook voor zorgen dat als je een parkeer kaartje koopt de chip onleesbaar word zodat je niet meer kan betalen via de automaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW

GKW

Verwijderd schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 18:04:
[...]

Ik heb daarom ook 2 brandos besteld 12€ in uk.En ook de noreve hoes .Een zeer mooi hoes met riemklepje ,de n97 past er perfect in en kan makkelijk open geklapt worden.
Ik heb veel reviews gelezen over cases en wat vaak naar boven komt als nadeel van een noreve case is dat er in de achterkant aluminium zit en dus slechtere ontvangst, zowel GPS als telefoonbereik.

Zou jij jou bevindingen hierover willen posten? Zit er namelijk over na te denken om deze aan te schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sonsan
Iemand ervaring met Y-Browser? Er zijn twee versies te downen, eentje die je moet signen en een die gesigned is maar dan installeer je Adtronic (?) erbij. Ik weet niet wat wijsheid is, of zijn er betere browsers>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sonsan schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 18:33:
Iemand ervaring met Y-Browser? Er zijn twee versies te downen, eentje die je moet signen en een die gesigned is maar dan installeer je Adtronic (?) erbij. Ik weet niet wat wijsheid is, of zijn er betere browsers>
Adtronic zou ik niet doen, ik kreeg 'm er haast niet meer af. Je hebt daar geen 'Touch-buttons' of 'exit' etc.
Beter X-plore...

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2009 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 18:11:

Ja en die magneet kan er ook voor zorgen dat als je een parkeer kaartje koopt de chip onleesbaar word
Nee hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RV
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-09 22:09

RV

®

Ruud schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 13:54:
[...]

Ja, het viel mij opzich niet tegen. Wel ging er een hoop volume verloren. Normaal gesproken luister ik gewoon naar de radio/CD met het volume tussen de 25 en 31. Nu had ik mijn N97 verbonden via de FM-transmitter en moest ik met de N97 op maximaal volume de radio op 38 zetten om een vergelijkbaar niveau te halen.
Wat betreft ruis, die was er wel, maar niet heel erg storend. Vooral in zachte stukjes van een liedje is het goed hoorbaar, maar aangezien ik altijd lompe en harde muziek draai heb ik daar geen last van.
Het geluid was in ieder geval beter dan zo'n crappy FM-transmitter van 15,- van de Dixons die ik een tijdje terug heb gekocht.
Spraak heb ik niet uitgeprobeerd, maar dat moet qua geluid wel goed zijn vermoed ik. Het is alleen de vraag of de andere persoon jou kan horen als je je telefoon niet aan je oor hebt.
Ik heb dit alles geprobeerd met de N97 liggend op de passagiersstoel.

(edit: foutje, post is van MJFM, niet van Ruud, maar die stond hier nog ingelogd)
Waarom gebruik je niet gewoon bluetooth ipv een fm-transmitter bij je radio?? Dat werkt veel beter en is ook nog eens helderder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sonsan
The_ReVenger schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 19:54:
[...]

Waarom gebruik je niet gewoon bluetooth ipv een fm-transmitter bij je radio?? Dat werkt veel beter en is ook nog eens helderder.
Dan moet je wel een bluetooth autoradio hebben.... Voor al die mensen die dit niet hebben is de fm-transmitter een leuke optie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wil mij ASTUBLIEFT iemand helpen???

Ik was even aan het expirimenteren met m'n widgets en nu ik drukte op de widget waar diverse snelkoppelingen instonden zoals, bluetooth, kaarten, web en sms schrijven. Hou ik verd..... mn vinger te lang op die widget en druk met mn domme kop op verwijderen dus nu heb ik 'n leeg vlakje. Kan mij asjeblief iemand zeggen hoe ik dat vlakje weer gevuld krijg met die makkelijke snelkoppelingen, zoals het standaard stond ingesteld????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 22:33:

Ik was even aan het expirimenteren met m'n widgets en nu ik drukte op de widget waar diverse snelkoppelingen instonden zoals, bluetooth, kaarten, web en sms schrijven. Hou ik verd..... mn vinger te lang op die widget en druk met mn domme kop op verwijderen dus nu heb ik 'n leeg vlakje. Kan mij asjeblief iemand zeggen hoe ik dat vlakje weer gevuld krijg met die makkelijke snelkoppelingen, zoals het standaard stond ingesteld????
Nog een keer drukken op de lege plaats en dan kiezen voor inhoud toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sonsan
Verwijderd schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 22:33:

Druk op Opties (links onder), Inhoud toevoegen, Snelkoppeling kiezen en zie hier, je hebt je snelkoppelingen weer terug!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey guys, kan iemand vertellen of de N97 ook voice-recording toelaat, zodat je de gsm kan gebruiken als dictafoon om meetings op te nemen? (en ook of dit mogelijk is in silent/hidden mode) En kan je er ook gesprekken mee opnemen?

Indien niet bestaat er hier een appje voor?

Thanks guys!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sonsan schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 22:37:
[...]

Druk op Opties (links onder), Inhoud toevoegen, Snelkoppeling kiezen en zie hier, je hebt je snelkoppelingen weer terug!
Je hebt me helemaal gelukkig gemaakt, ik vindt het zo'n supertelefoon maar ben steeds weer bang dat ik iets in de vernieling breng. Harstikke bedankt!!!! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sonsan
Verwijderd schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 22:56:
[...]
Je hebt me helemaal gelukkig gemaakt, ik vindt het zo'n supertelefoon maar ben steeds weer bang dat ik iets in de vernieling breng. Harstikke bedankt!!!! :*)
Maak even een back-up op een geheugenkaartje (als je die erin hebt zitten). Kan je de instellingen zo weer terugzetten als je de boel 'verprutst' hebt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GKW schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 18:26:
[...]

Ik heb veel reviews gelezen over cases en wat vaak naar boven komt als nadeel van een noreve case is dat er in de achterkant aluminium zit en dus slechtere ontvangst, zowel GPS als telefoonbereik.

Zou jij jou bevindingen hierover willen posten? Zit er namelijk over na te denken om deze aan te schaffen.
Ik heb er geen last van.Gps ontvangst sneller dan mijn nokia n95 waar ook een noreve hoes om zat.Dan waar we onder onze pauze zitten te eten had ik met mijn nokia n95 geen ontvangst dit heb ik met mijn n97 niet dus vind ik persoonlijk dat de noreve geen nadelen heeft.Let op noreve heeft 2 hoesjes voor de n97 eentje met stylus en eentje zonder. Ik heb die zonder stylus gewoon openklikken en het bovenste gedeelte van de nokia kan gewoon opengeschoven worden.terwijl je met de stylus de n97 er volledig uit moet halen. Ik ben er zeer tevreden over het enigste maar dat stoort me niet is dat het in zijn geheel een beetje zwaarder is dan de nokia n95. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 02:23:
[...]

Ik ben best een tijdje bezig geweest om een goede converter+instellingen te krijgen maar met de volgende player en instellingen heb ik mooi beeld en is de ondertiteling goed te lezen.

Ik gebruik de volgende converter:

OJOsoft Total Video Converter 2.5.1.1125 Deze is niet gratis,maar er zijn altijd manieren.

Vervolgens kies je het tabblad MP4 en kies je "Apple iphone highest available quality"
Als je dit gedaan klik je het tabblad advanced en rechts edit.

Frame size: 640x360
video compression: MPEG-4
Bitrate: 2300
Frequency: 44100 Hz.

De rest laat je onveranderd. De instellingen zal die ook onthouden als je later een nieuwe film gaat converteren.
Hij converteerd nu films van circa 700 mb (avi bestanden) naar bestanden van tussen de 1 en 2GB

Maar als je ze er eenmaal op heb staan heb je wel mooie kwaliteit.
Hoi Erasmus
Dank je voor je optie.
Ik heb de convertor net aangeschaft en het werkt perfect.
Heb even een concert van Tiesto gedaan met de convertor grandioos.
Dank je voor de tip. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 25-09 16:31
Verwijderd schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 22:42:
Hey guys, kan iemand vertellen of de N97 ook voice-recording toelaat, zodat je de gsm kan gebruiken als dictafoon om meetings op te nemen? (en ook of dit mogelijk is in silent/hidden mode) En kan je er ook gesprekken mee opnemen?

Indien niet bestaat er hier een appje voor?

Thanks guys!
Of de N97 het kan weet ik niet maar mijn i8910HD in ieder geval wel zonder exta app.
Maar als het niet kan op je N97 is dit mss iets dat je kan gebruiken.
Mijn ervaring met de Samsung Application Store zijn in ieder geval heel goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

catt4u schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 00:53:
[...]

Of de N97 het kan weet ik niet maar mijn i8910HD in ieder geval wel zonder exta app.
Maar als het niet kan op je N97 is dit mss iets dat je kan gebruiken.
Mijn ervaring met de Samsung Application Store zijn in ieder geval heel goed ;)
De n97 heeft ook een recorder, staat er standaard op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog even 'n vraagje.
Vanaf gisteren de originele Hyves-applicatie geinstalleerd op m'n N97, werkt perfect maar ik vraag me af waarom mijn bluetooth daarvoor aan moet blijven staan. Weet iemand hier een antwoord op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sonsan schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 23:16:
[...]

Maak even een back-up op een geheugenkaartje (als je die erin hebt zitten). Kan je de instellingen zo weer terugzetten als je de boel 'verprutst' hebt....
Ik heb een backup gemaakt naar m'n geheugenkaart maar hij heeft niets van m'n geheugen(kaartje) verbruikt of is dat zo weinig. Ik had bij backup maken "alles" laten staan en geschreven naar het gehugenkaartje maar kan via toepassingen, bestandsbeheer, geheugenkaart, nergens zien waar hij die backup nou onder heeft gezet of is dat niet te zien? Thanx voor je antwoorden, _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal,

ik heb afgelopen zaterdag mijn N97 binnen gekregen maar helaas is mijn accu nu al naar de hemel.... Heeft iemand soortgelijke ervaringen en is er een andere mogelijkheid dan alles retour te sturen voor reparatie? Of is dit ook softwarematig op te lossen?

Bedankt voor jullie input....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW

GKW

Verwijderd schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 11:09:
Hallo allemaal,

ik heb afgelopen zaterdag mijn N97 binnen gekregen maar helaas is mijn accu nu al naar de hemel.... Heeft iemand soortgelijke ervaringen en is er een andere mogelijkheid dan alles retour te sturen voor reparatie? Of is dit ook softwarematig op te lossen?

Bedankt voor jullie input....
Weet je zeker dat hij wel goed opgeladen wordt? Er zijn hier wel problemen genoemd met laders. Zie je de witte LED naast de micro-USB aansluiting oplichten als je de lader aansluit? Ook al geprobeerd om via USB aan de computer de N97 op te laden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GKW schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 11:24:
[...]

Weet je zeker dat hij wel goed opgeladen wordt? Er zijn hier wel problemen genoemd met laders. Zie je de witte LED naast de micro-USB aansluiting oplichten als je de lader aansluit? Ook al geprobeerd om via USB aan de computer de N97 op te laden?
ik heb hem opgeladen... ik zag het beeld wit oplichten met teskt (Nokia) en ook geprobeerd met ander lader. Hij start niet meer op. Zal het maar melden DOA....

ps. moet dat lampje blijven branden of knipperen?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2009 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hahahaha, had niet lang hoeven duuuuren !:P.
De nokia N97 Clone

DE NOKLA 8) hahahha

http://www.youtube.com/watch?v=meuWjhNhLDg de functie's 8)
http://www.youtube.com/wa...LpLR0hmJc&feature=related de uitpak party 8)

http://junglecell.com/ite...uch-screen-bes/lid=660551 en hier kan je hem bestellen voor 149.99 dollar :P hahaha

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2009 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW

GKW

Verwijderd schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 11:43:
[...]

ik heb hem opgeladen... ik zag het beeld wit oplichten met teskt (Nokia) en ook geprobeerd met ander lader. Hij start niet meer op. Zal het maar melden DOA....

ps. moet dat lampje blijven branden of knipperen?
Ik dacht het wel maar weet het niet zeker..... Iemand anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, eindelijk telefoon besteld via telecomlink en gelijk al mailtje gekregen dat hij verzonden is, dus ben benieuwd. Heb schijnbaar wel de laatste gekregen, aangezien bij voorraad op de site nu een kruisje staat. Ben benieuwd hoe hij gaat bevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er hier iemand ook het probleem dat 1 op de 30 foto's
die je automatisch naar flickr.com stuurt een keer of 20
achter mekaar worden upgeload? Als je het niet in de gaten
hebt ben je dus zo door je upload limiet heen :(
(Lijkt wel of flickr geen 'bestand ontvangen commando' terugstuurt
ofzo. Had er met de N95 nooit last van)

Tevens ben ik er gisteren achter gekomen dat de voicerorder
geen pauze-optie meer heeft :( :( :( Echt lastig als je daar nogal
eens gebruik van maakte....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Instatic
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-10-2023

Instatic

To Be Or Not To Be

Verwijderd schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 08:32:
Vanaf gisteren de originele Hyves-applicatie geinstalleerd op m'n N97, werkt perfect maar ik vraag me af waarom mijn bluetooth daarvoor aan moet blijven staan. Weet iemand hier een antwoord op?
Omdat hij waarschijnlijk gebruik wilt maken van een externe bluetooth gps adapter.

That Is The Question

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

N97 anti-diefstal kit: http://www.twitvid.com/3A57E :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 11:59:
Hahahaha, had niet lang hoeven duuuuren !:P.
De nokia N97 Clone

DE NOKLA 8) hahahha

http://www.youtube.com/watch?v=meuWjhNhLDg de functie's 8)
http://www.youtube.com/wa...LpLR0hmJc&feature=related de uitpak party 8)

http://junglecell.com/ite...uch-screen-bes/lid=660551 en hier kan je hem bestellen voor 149.99 dollar :P hahaha
Ik snap niet dat er mensen zijn die dit kopen. Oke als dit ding nou < $50 kostte dan kon ik nog begrijpen dat je dit ding kocht bij gebrek aan financiën voor een echte n97. Maar voor $150?? :?
Dan koop je toch liever een simpelere telefoon die écht is. Wel vet dat hij dual sim heeft :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds kort een heel raar probleem :

ik start mijn kalendar applicatie steeds op door op de datum uiterst
rechtsboven te klikken. Sinds vandaag herstart mijn kalender app zich
indien ik de kalendar afsluit via 'Afsluiten'. Enkel indien ik via de rode
knop de kalender afsluit, blijft 'em afgesloten.

Ook iemand last van ? Weet er iemand of er een lijst van openstaande bugs
staan voor S60v5 ? Kan ikzelf nieuwe bugreports ergens invoeren ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan iemand mij helpen aan de applicatie "key lock clock" voor de n97 zonder dat ik moet signen want ik weet totaal niet hoedat moet maar t lijkt me wel n handige applicatie. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verwijderd schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 20:21:
kan iemand mij helpen aan de applicatie "key lock clock" voor de n97 zonder dat ik moet signen want ik weet totaal niet hoedat moet maar t lijkt me wel n handige applicatie. 8)
GoT is geen helpdesk, en die topicwaarschuwing staat er niet voor niets. Wat leverde Google op en wat werkt er specifiek niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 20:27:
[...]

GoT is geen helpdesk, en die topicwaarschuwing staat er niet voor niets. Wat leverde Google op en wat werkt er specifiek niet?
sorry hoor, het was maar 'n vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sansar
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-01-2024
Verwijderd schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 20:31:
[...]

sorry hoor, het was maar 'n vraag
Je moet de Moderator niet verkeerd begrijpen hoor, het is zijn/haar taak om het forum in goede banen te leiden en zo te houden. Voor het signen van Symbian apps zijn genoeg informatie- en how-to sites te vinden. Dat bedoelde hij/zij.

Probeer eens iets zelf te signen aan de hand van die informatie en als er iets dan niet lukt, post dat dan hier. Kijk, dan kunnen we je hopelijk gerichter helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

people who have problems with low memory on C drive
go with Xplore to C:\PRIVATE\1000484b\mail2
delete some messages in the submaps
i had only 1,5MB left and when i delete some messages i had 23MB
then i removed a file call reserved from
C:\PRIVATE\102072C4 and then i had 27MB
Good luck but becareful

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sonsan
Verwijderd schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 21:26:
people who have problems with low memory on C drive
go with Xplore to C:\PRIVATE\1000484b\mail2
delete some messages in the submaps
i had only 1,5MB left and when i delete some messages i had 23MB
then i removed a file call reserved from
C:\PRIVATE\102072C4 and then i had 27MB
Good luck but becareful
Ik heb geen Private onder C staan.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xplore heb je bij instellingen aangegeven dat die alles moet weergeven?Pas op ik heb dit ook maar van een ander forum geplukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sonsan
Verwijderd schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 22:18:
Xplore heb je bij instellingen aangegeven dat die alles moet weergeven?Pas op ik heb dit ook maar van een ander forum geplukt.
Nee had ik inderdaad niet.... Nu wel, maar mijn Private map is leeg.
Edit: ik heb nu alles aangevinkt en nu zie ik wel een goed gevulde Private map!

[ Voor 11% gewijzigd door sonsan op 03-08-2009 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RV

RV

®

Phoolie schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 20:49:
[...]
Ik hoop dat ik hier toch nog even uitleg over mag geven, het feit dat die VF dingen er nog steeds inzitten betekent dus dat je nog steeds de VF firmware hebt. Deze firmware komt altijd later uit, vaak wel gewoon goed hoor, alleen slopen ze er nog wel eens wat dingen (VOIP bijvoorbeeld) uit.

Ik denk dat het branded verhaal zo wel duidelijk moet zijn voor iedereen. Mochten er nu toch nog vragen over zijn, stel die dan in het juiste topic.
Die uitleg die ik gaf dekte volgens mij toch echt de lading hoor. Als ik jou goed begrijp, zeg je dat ik nog steeds de Vodafone-firmware op mijn telefoon zet, als ik ga updaten? Maar ik haal de firmware direct van de Nokia site af. Dus hoe kan ik dan de latere firmware van Vodafone gebruiken, die volgens jou door hun is aangepast, terwijl ik de originele Nokia firmware erop zet? Of mis ik iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een mooie mp3 player is deze voeg er de red bij in de skins.
MobiFactor PowerMp3 v1.17 S60v3 S60v5 SymbianOS9.x Unsigned Cracked-DiL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The_ReVenger schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 23:31:
[...]

Die uitleg die ik gaf dekte volgens mij toch echt de lading hoor. Als ik jou goed begrijp, zeg je dat ik nog steeds de Vodafone-firmware op mijn telefoon zet, als ik ga updaten? Maar ik haal de firmware direct van de Nokia site af. Dus hoe kan ik dan de latere firmware van Vodafone gebruiken, die volgens jou door hun is aangepast, terwijl ik de originele Nokia firmware erop zet? Of mis ik iets?
ik heb nog niet mijn nokia n97 en heb geen ervaring met nokia firmware updates. Maar ik kan wel spreken uit ervaring met Sony ericsson updates.
Ik had een branded SE c902 en die updates verliepen ook gewoon via de SE pc suite. Vodafone en elke andere provider stelt zijn firmware gewoon beschibaar via SE. Dus als je update dan merk je niet dat het een Vodafone firmware is, maar het is wel zo. Als je een branded toestel hebt, dan zal je uiteindelijk alleen met een branded firmware kunnen updaten. Het is niet zo dat je oppeens een unbraded firmware kan downloaden. Tenzij je de telefoon code verandert, zodat de software de telefoon aanziet als een unbranded telefoon en een unbranded firmware naar je telefoon stuurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
The_ReVenger schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 23:31:
[...]

Je geeft aan dat je de firmware van de Nokia site afhaalt, ik neem aan dat je daarmee bedoelt dat je je toestel update via Nokia PC Suite? Het maakt inderdaad niet uit of je een branded of non branded firmware hebt, updaten gaat altijd via Nokia (PC Suite of welke software dan ook), VF past die firmware aan en zodra die klaar is komt die bij Nokia te staan, daarom duurt het ook altijd langer tot de VF firmware uit is.

Zoals The Dragon dus ook al aangaf.

[ Voor 2% gewijzigd door Phoolie op 04-08-2009 00:27 . Reden: The Dragon was net iets eerder ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sonsan
Verwijderd schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 00:23:
[...]

ik heb nog niet mijn nokia n97 en heb geen ervaring met nokia firmware updates. Maar ik kan wel spreken uit ervaring met Sony ericsson updates.
Ik had een branded SE c902 en die updates verliepen ook gewoon via de SE pc suite. Vodafone en elke andere provider stelt zijn firmware gewoon beschibaar via SE. Dus als je update dan merk je niet dat het een Vodafone firmware is, maar het is wel zo. Als je een branded toestel hebt, dan zal je uiteindelijk alleen met een branded firmware kunnen updaten. Het is niet zo dat je oppeens een unbraded firmware kan downloaden. Tenzij je de telefoon code verandert, zodat de software de telefoon aanziet als een unbranded telefoon en een unbranded firmware naar je telefoon stuurt.
Inderdaad, goed uitgelegd! Zo werkt het ook met Nokia. Ik heb ervaring met zowel branded als un-branded modellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RealRico
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12-01-2010
sonsan schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 22:26:
[...]

Nee had ik inderdaad niet.... Nu wel, maar mijn Private map is leeg.
Edit: ik heb nu alles aangevinkt en nu zie ik wel een goed gevulde Private map!
Ik heb bij XPlore toch ook alles aangevinkt bij de opties, maar mijn PRIVATE map op de C:\ is nog steeds leeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsve
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 26-09 10:17
RealRico schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 01:57:
Ik heb bij XPlore toch ook alles aangevinkt bij de opties, maar mijn PRIVATE map op de C:\ is nog steeds leeg...
Hoeveel geheugen heb je nog vrij dan? Misschien heb jij het zelf wel in 1x goed gedaan en al je berichten naar E:\ weg laten schrijven. Ik heb het nu al een paar keer gehad dat ik m'n berichten opsla op E: en als je dan verbind met je PC (en vooral als type massaopslag) en je een mailtje binnen krijgt dan zet hij automagisch de berichten weer op C:
Als ik dan weer ga kijken zie ik allemaal oude mailtjes, switch ik weer terug naar E: dan zie ik m'n laatste mailtjes. Dus misschien als je alles gelijk goed hebt gedaan, dan staat er helemaal geen mail in je Pirvate map.

Be reasonable.... do it my way

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13:31
RealRico schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 01:57:
[...]

als ik me niet vergis kan je pas in de map PRIVATE kijken als je telefoon gehacked is. De map zie je zelf wel maar wordt als "leeg" aangegeven. Als je telefoon gehacked is kan je er wel in want dan wordt hij als "gevuld" aangegeven in X-plore.

[ Voor 11% gewijzigd door dcell op 04-08-2009 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsve
Verwijderd schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 08:32:
Zelf ook even gedownload en geïnstalleerd. De rede dat je BT aan staat is dat er een "Zoek hyvers via BT" functie zit ingebouwd. Via: menu- zoeken- zoeken naar BT hyvers
gaat de app zoeken naar andere hyvers in de buurt. Daarom staat je BT dus aan als je de hyves app start.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naresh
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 30-09-2020
Ik heb al een paar keer de Hyves applicatie proberen te installeren maar mijn N97 crasht steeds op een of andere rare manier

360 BLOG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RV

RV

®

Phoolie schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 00:25:
[...]
Je geeft aan dat je de firmware van de Nokia site afhaalt, ik neem aan dat je daarmee bedoelt dat je je toestel update via Nokia PC Suite? Het maakt inderdaad niet uit of je een branded of non branded firmware hebt, updaten gaat altijd via Nokia (PC Suite of welke software dan ook), VF past die firmware aan en zodra die klaar is komt die bij Nokia te staan, daarom duurt het ook altijd langer tot de VF firmware uit is.

Zoals The Dragon dus ook al aangaf.
Maar ik krijg hem dus meteen zodra die beschikbaar is in het algemeen en niet via Vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsve
Naresh schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 12:36:
Ik heb al een paar keer de Hyves applicatie proberen te installeren maar mijn N97 crasht steeds op een of andere rare manier
Doe je hem installeren dmv het smsje of heb je een install file?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En bedankt Nokia: Daar zit je dan met uit de kluiten gebakken N97. Early Adaptors bij Nokia zijn altijd de klos. Zijn het geen bugs, dan zijn het wel productiefouten, zijn het geen productiefouten, is het wel een toestel terwijl de oude pas een maand op de markt is.

Afbeeldingslocatie: http://www.unwiredview.com/wp-content/uploads/2009/08/Nokia-N97-mini.jpg

http://www.unwiredview.co...nd-weve-got-some-details/

Je bent straks niet meer zo hip met je grote N97 naast de meer compactere N97 mini. Want dan heb jij een oud model. Hij's ook 100 euro goedkoper, dus mensen zullen dan liever voor gaan een nieuwe N97 mini dan een 2e hands gebruikte N97.

[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2009 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naresh
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 30-09-2020
fsve schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 14:18:
[...]

Doe je hem installeren dmv het smsje of heb je een install file?
Ik heb t via de sms gedaan. Dan krijg je dus een link toegestuurd en dan klik je op n97 etc. Dan begint ie met installeren echter blijft het balkje op de helft hangen.... Als ik daarna op bv. op anulleren klik loopt het balkje terug en dan is mijn Browser gecrasht dan moet ik me toestel weer uit en aan doen.

360 BLOG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
Verwijderd schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 14:24:
En bedankt Nokia: Daar zit je dan met uit de kluiten gebakken N97. Early Adaptors bij Nokia zijn altijd de klos. Zijn het geen bugs, dan zijn het wel productiefouten, zijn het geen productiefouten, is het wel een toestel terwijl de oude pas een maand op de markt is.

[afbeelding]

Je bent straks niet meer zo hip met je grote N97 naast de meer compactere N97 mini. Want dan heb jij een oud model. Hij's ook 100 euro goedkoper, dus mensen zullen dan liever voor gaan een nieuwe N97 mini dan een 2e hands gebruikte N97.
Niet iedereen geeft een voorkeur aan compactheid. Persoonlijk vind de huidige N97 niet te groot en ik heb liever een groot scherm. Ik lees vaker dat de 0.3 inch grotere scherm van de N97 t.o.v. de Nokia 5800XM veel beter is wat betreft het touchgebeuren (knoppen en weblinks raken). En zo te zien gaat het scherm volgens dat artikel nog kleiner worden dan die van de Nokia 5800XM. Bovendien zal hij waarschijnlijk minder massageheugen bevatten (ik geef wel eerlijk toe dat ik de 32GB niet vol krijg) dus ja behalve de compactheid zie ik persoonlijk in de "Mini" geen enkel voordeel en aangezien ik niet geef om de grootte van de huidige N97 is dat voordeel ook irrelevant geworden voor mij. Ja, de Mini wordt waarschijnlijk goedkoper maar daar lever je ook wat voor in. Dus wat is hip, het biedt juist een mogelijkheid voor degenen die twijfelen. Zij hebben meer keus. Ik ben het wel met je eens dat de early adopters "genaaid" zijn. Die hebben niet de keus gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:00

[afbeelding]

Opzich kan dit bericht prima kloppen als je de uitgelekte releaselijst van een half-jaar terug erbij zou houden(dat is die lijst met code-namen, kan deze alleen even niet zo gauw vinden). Er is toen spraken geweest van twee modellen met een fysieke keyboard. Zelf vermoede ik toen eerst dat het zou gaan om een update van de E90 maar dit zou ook prima in dat straatje passen.

Persoonlijk is dit helaas wel weer een typische Nokia stunt door zeer kort na elkaar "bijna" gelijkwaardige toestellen te lanceren. Vroeger had men er een handje van om er een (i) bij te zetten maar ik ben benieuwd wat het nu zal gaan worden, de term mini lijkt me wat onwaarschijnlijk. Concurent Apple gebruikt deze term al en ik vraag me af of dit zomaar gebruikt mag worden voor soortgelijke producten(smartphones). Er zijn in Amerika rechtzaken geweest over mindere product termen overéénkomsten dus wie weet...
Hopelijk blijft Nokia de N97 nog steeds als flagship zien want dat toestel heeft nog wel de nodige bugfixes te ondergaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RV

RV

®

Miki schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 15:04:
[...]

Opzich kan dit bericht prima kloppen als je de uitgelekte releaselijst van een half-jaar terug erbij zou houden(dat is die lijst met code-namen, kan deze alleen even niet zo gauw vinden). Er is toen spraken geweest van twee modellen met een fysieke keyboard. Zelf vermoede ik toen eerst dat het zou gaan om een update van de E90 maar dit zou ook prima in dat straatje passen.

Persoonlijk is dit helaas wel weer een typische Nokia stunt door zeer kort na elkaar "bijna" gelijkwaardige toestellen te lanceren. Vroeger had men er een handje van om er een (i) bij te zetten maar ik ben benieuwd wat het nu zal gaan worden, de term mini lijkt me wat onwaarschijnlijk. Concurent Apple gebruikt deze term al en ik vraag me af of dit zomaar gebruikt mag worden voor soortgelijke producten(smartphones). Er zijn in Amerika rechtzaken geweest over mindere product termen overéénkomsten dus wie weet...
Hopelijk blijft Nokia de N97 nog steeds als flagship zien want dat toestel heeft nog wel de nodige bugfixes te ondergaan.
De 'i' versies van Nokia werden vaak pas na een aantal maanden / jaren gelanceerd, als er nog steeds veel vraag naar was maar het wel nodig was om het toestel een hardware-matige update te geven. Dit is bij de N97 anders nog lang niet het geval. Bovendien geloof ik niet dat je met een kleiner scherm de telefoon positief beïnvloedt...
Verwijderd schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 00:23:
[...]

Ik weet niet of ik op de Vodafone firmware moet wachten aangezien ik altijd meteen de nieuwste kan krijgen als deze is gereleased door Nokia, maar goed ik heb er verder ook niet echt veel last van. Als ik echt zo lang zou moeten wachten tussen de officiële release en de Vodafone release zou ik wel gek worden. Dat is nog niet gebeurd gelukkig.

[ Voor 28% gewijzigd door RV op 04-08-2009 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoNoS
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2023
Ik probeer al enige tijd mijn N97 met Exchange te syncen.
Echter krijg ik telkens de melding: "System error. Try again later".

Ik gebruik Mail for Exchange versie 2.09(158).

Is er iemand met hetzelfde probleem, of weet iemand hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod

[afbeelding]

Och, ik denk niet dat iedereen blij wordt van minimaal de helft minder geheugen en een stuk kleiner scherm. Schijnt dat de mini een 2,9" scherm heeft, en persoonlijk vind ik dat voor een smartphone te klein. Als ik dan moest kiezen, zou ik de grote nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
De mini heeft ook geen navigatie toets op het toetsenbord.... een heel gemis als je het mij vraagt.

Het is zover ik het zie meer een budget N97

[ Voor 20% gewijzigd door Golf2vr6 op 04-08-2009 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan iemand mij helpen of een link geven hoe ik Sygic McGuider 7.71 moet instaleren op me Nokia ?

ik krijg het gewoon niet voor elkaaar :(

alvast bedankt :)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW

GKW

Verwijderd schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 17:03:
kan iemand mij helpen of een link geven hoe ik Sygic McGuider 7.71 moet instaleren op me Nokia ?

ik krijg het gewoon niet voor elkaaar :(

alvast bedankt :)!
dat kan je beter hier vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:13
Golf2vr6 schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 16:51:
De mini heeft ook geen navigatie toets op het toetsenbord.... een heel gemis als je het mij vraagt.

Het is zover ik het zie meer een budget N97
Er zitten pijltjes op in de hoek rechtsonder.

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben sinds gisteren de foto's in mijn start scherm kwijt voor de "favoriete contacten". Ik heb ze verwijderd en opnieuw toegvoegd en van alles geprobeerd, maar de foto's krijg ik niet terug. Is er iemand die weet hoe ik ze terug krijg ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sonsan
dcell schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 09:13:
[...]

als ik me niet vergis kan je pas in de map PRIVATE kijken als je telefoon gehacked is. De map zie je zelf wel maar wordt als "leeg" aangegeven. Als je telefoon gehacked is kan je er wel in want dan wordt hij als "gevuld" aangegeven in X-plore.
mijn N97 is net twee weken oud en zeer zeker niet gehacked!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de nokia n97 vandaag binnengekregen. Mooi ding. Loop alleen al gelijk tegen een vervelend probleem aan. nu.nl ziet er heel erg raar uit, zowel bij opera als de nokia browser. Iemand de oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisV1984
Sluit je N97 eens aan als "massaoplsag" en verander dan in verkenner de optie "verborgen bestanden weergeven" en "systeem bestanden verborgen", dan zie je alles in de map private, op die manier is het ook mogelijk om een backup te maken van de content die bij de N97 geleverd is, zoals guitar rock star...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
DennisV1984 schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 23:35:
[...]

Sluit je N97 eens aan als "massaoplsag" en verander dan in verkenner de optie "verborgen bestanden weergeven" en "systeem bestanden verborgen", dan zie je alles in de map private, op die manier is het ook mogelijk om een backup te maken van de content die bij de N97 geleverd is, zoals guitar rock star...
Het gaat om de C-schijf (telefoongeheugen), dat lukt dus niet met massa-opslag aangezien die alleen je 32Gb schijf toont en je eventuele geheugenkaartje .... maar als je die 2 schijven wil browsen op die mappen dan is dat inderdaad de truuk, voor het telefoongeheugen werkt dat helaas niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheez50
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03-10 17:07
Verwijderd schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 23:27:
Heb de nokia n97 vandaag binnengekregen. Mooi ding. Loop alleen al gelijk tegen een vervelend probleem aan. nu.nl ziet er heel erg raar uit, zowel bij opera als de nokia browser. Iemand de oplossing?
Welkom bij de mobiele site van nu.nl. Nu.nl besluit aan de hand van je browserinfo dat je de mobiele versie moet krijgen. En de volgende keer weer. En weer.

Mobiel surfen werkt prima, als ik maar ergens kan laten vasthouden dat ik de gewone site wil zien. Ik begin een bloedhekel aan 'mobiele' sites te ontwikkelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 03-10 16:06

Sharky

Skamn Dippy!

Ja irritant inderdaad. Nu.nl deed het op mijn n95 perfect, maar nu opeens niet meer.

This too shall pass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 03-10 16:06

Sharky

Skamn Dippy!

Woepsie, dubbel. :|

[ Voor 90% gewijzigd door Sharky op 05-08-2009 08:50 ]

This too shall pass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsve
Over het Nu.nl probleem, ze zijn er nog steeds mee bezig...
zie fsve in "Nokia N97 - Deel 2"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Momenteel ben ik nu een week in bezit van een N97. Toestel werkt prima ben hem nog steeds aan het ontdekken omdat ik van WM 6.5 naar Symbian overstap. Prima toestel!

Vanavond proberen de nieuwe Sygic er op te zetten en kijken als ie dan werkt. Bij een oudere versie kreeg ik een "Disk Error" verschillende dingen geprobeerd om hem aan de praat te krijgen maar geen succes. Hopelijk gaat het met de nieuwe versie beter :)

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2009 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisV1984
Het gaat om de C-schijf (telefoongeheugen), dat lukt dus niet met massa-opslag aangezien die alleen je 32Gb schijf toont en je eventuele geheugenkaartje .... maar als je die 2 schijven wil browsen op die mappen dan is dat inderdaad de truuk, voor het telefoongeheugen werkt dat helaas niet.
Sorry dat had ik niet begrepen, gaat het niet met y-browser of x-explorer?
Ik heb het zelf niet geprobeerd, maar zou moeten gaan opzich...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisV1984
Weet iemand wat het verschil is tussen de 2 Officiele non-branded Firmware?

Er is een BENELUX NL versie en een NETHERLANDS NL versie!

De één heeft als toevoeging CV en de ander QW
Pagina: 1 ... 15 ... 37 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Toon eigen initiatief als je een vraag plaatst.