Nokia N97 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 ... 37 Laatste
Acties:
  • 389.481 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NetAmp
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 14:59

NetAmp

"for indoor use only"

En Weg schreef op maandag 20 juli 2009 @ 20:22:
Doet bij iemand MSN Messenger het? Als ik inlog krijg ik. Cannot allow login :S
Versie 5.002.1001.en
Niet direct antwoord op je vraag, maar misschien een interessant alternatief:
www.nimbuzz.nl

Al je vrienden van MSN, Hyves, Skype, ICQ, Google Talk en veel meer bij elkaar. Éen keer inloggen, één contactlijst voor al je accounts.

(nee ik heb geen aandelen :P maar ben zelf een tevreden gebruiker - overgestapt nadat ik een melding kreeg, dat ik moest gaan betalen voor MSN/Live Messenger, op mijn N73)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkwakman
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17:02
Verwijderd schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 09:42:
Nadat ik mijn nokia geupdate hebt met maps 3.1 moest ik de kaart die ik op mijn mobiel had staan verwijderen. Vervolgens kan ik deze kaart er niet meer opzetten met behulp van het pc programm maploader (v2.0) wat onderdeel maakt van Nokia PC Suite. Ik kan alleen maar voices toevoegen maar de kaarten zijn niet aanweizig. Heeft iemand een oplossing hiervoor?
Voor maps 3.0/3.1 moet je ook de nieuwe maploader v3.0 gebruiken, deze is te downloaden op url http://europe.nokia.com/e.../download-maps/map-loader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mensen iemand gaf me deze site per privébericht en zei dat je daar gratis gsm's kan winnen
http://www.disney.com
is dat echt zo?
Hij zei dat als je u aanmeld dat je dan eenmaal een geschenk kan kiezen en nokia n97 staat er eigenlijk op zie ik, klopt dit?

[ Voor 3% gewijzigd door Ginz op 21-07-2009 15:53 . Reden: Referrer weggehaald. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 16:06
Verwijderd schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 15:30:
mensen iemand gaf me deze site per privébericht en zei dat je daar gratis gsm's kan winnen
http://www.xpango.com?ref=1337
is dat echt zo?
Hij zei dat als je u aanmeld dat je dan eenmaal een geschenk kan kiezen en nokia n97 staat er eigenlijk op zie ik, klopt dit?
Als je maar genoeg referrers binnenhaalt he :+Wij tweakers, wij niet trappen in referrers. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dus het is fake?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marquiss
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 02-08 08:57
edit sorry foutje

[ Voor 96% gewijzigd door marquiss op 21-07-2009 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marquiss
  • Laatst online: 02-08 08:57
NetAmp schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 13:07:
[...]

Niet direct antwoord op je vraag, maar misschien een interessant alternatief:
www.nimbuzz.nl

Al je vrienden van MSN, Hyves, Skype, ICQ, Google Talk en veel meer bij elkaar. Éen keer inloggen, één contactlijst voor al je accounts.

(nee ik heb geen aandelen :P maar ben zelf een tevreden gebruiker - overgestapt nadat ik een melding kreeg, dat ik moest gaan betalen voor MSN/Live Messenger, op mijn N73)
je kunt in de ovi store ook IM downloaden die msn werkt perfekt zit ook yahoo en skype bij alles in 1 en hij GRATIS !!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:42
Verwijderd schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 11:30:
[...]

Kan je me dan misschien uitleggen hoe en waar je die proxy verwijdert?

Want dan werkt je msn wel?

Thanks! :)
Ik kan niet garanderen dat MSN werkt als je de proxy verwijderd. Ga naar instellingen->connectiviteit->bestemmingen en daar staan als het goed is je toegangspunten. Selecteer de toegangspunt van je provider en kies voor opties->bewerken en nogmaals voor opties->geavanceerde instellingen.

Daar staan de proxyserveradres en proxypoortnummer, hoe je die moet instellen hangt van de provider af en of het werky zonder proxy weet ik niet(voor andere providers dan Telfort). Ik heb er staan (voor Telfort)

IP-adres telefoon : automatisch
DNS-adressen : automatisch
proxyserveradres : GEEN
proxypoortnummer : 0

tevens weet ik ook niet of er extra kosten verrrekend kunnen worden indien je niet over de proxy gaat. Dat valt allemaal wel te googlen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hacula
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 18-08 22:42
Als ik in het menu van mijn video's klik op 'Alle videoclips' dan blijft hij hangen. Direct via realplayer werkt wel, maar dat is natuurlijk niet de oplossing. Erg irritant dit, weet iemand misschien hoe dit kan komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mensen die problemen hebben met msn, installeer gewoon een oudere versie.had de zelfde probleeem(can not allow login) overschakelen naar oudere versie en het werkte :).

WindowsLive_S60_3_1_v_1_5_1229_signed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind nergens msn? Waar kan je msn downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pkwakman schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 13:29:
[...]

Voor maps 3.0/3.1 moet je ook de nieuwe maploader v3.0 gebruiken, deze is te downloaden op url http://europe.nokia.com/e.../download-maps/map-loader
Dank! Nokia kan nog een boel leren van Apple, daar gaan de updates allemaal synchroon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 20:25
dcell schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 10:11:
[...]

De verschillende toegangspunten van de verschillende providers kunnen ook proxies bevatten. Al het verkeer loopt dan via de desbetreffende proxy van die provider. Dit om bijvoorbeeld de snelheid te bevorderen. Ik heb zelf Telfort maar heb de proxy verwijderd.
Ik weet niet waar je die informatie vandaan hebt, maar hoe kan iets nou sneller gaan wanneer je via een omweg gaat? Sneller dan je internetverbinding kan het toch nooit gaan? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks voor de antwoorden mbt IM

Ik moet wel eerlijk zeggen, begin mn E71 steeds meer te missen :( Daar draaide alles perfect op, wat nu constant vastzit op mn N97

MSN (bij mij staat hij nl niet in de OVI store en vind nergens een oude versie :S ) Edit: gevonden via google hit en draait nu super netjes
Facebook
Met 1 toets de tijd kunnen zien
Agenda die gewoon de gebeurtenisen vd volgende dag laat zien
......

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2009 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gekkegert
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-12-2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:29

robertwebbe

Robert Webbe

Phoolie schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 19:56:
[...]
Ik weet niet waar je die informatie vandaan hebt, maar hoe kan iets nou sneller gaan wanneer je via een omweg gaat? Sneller dan je internetverbinding kan het toch nooit gaan? :?
Wat dacht van je van het comprimeren van plaatjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saninl
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:26

Saninl

Ik heb de N97 ook gekocht.

Nu maar eens lekker gaan instellen ed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste tweakers,

ik heb de N97 al een tijdje en zit met het volgende:
- vorige week in het buitenland gezeten en daardoor de mail opgehaald en op internet geweest middels WIFI. Dit ging goed. Nu terug in NL alles weer ingesteld op Vodafone. Echter als ik het toestel nu aanzet, vraagt hij me iedere keer om een verbinding. Ik heb alles op automatisch verbinden staan. Erg vreemd. Iemand een oplossing voor het automatisch verbinden voor bijvoorbeeld accuweather bij het opstarten?

- Kan het "nokia" geluid bij het opstarten worden uitgeschakeld? Alleen als profiel op trillen of stil staat, laat hij een subtiel biepje horen.

- na de update van v11, laadt hij de N97 niet meer via USB op. Hebben hier meer mensen last van?

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pkwakman schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 13:29:
[...]

Ik had met maploader 3.0 ook dat ik alleen maar voices kon downloaden.

Ik heb toen (ondanks dat er geen kaarten meer opstonden) op delete-old-maps (of iets
wat daar op lijkt) gedrukt, en daarna kreeg ik ineens een tab met de kaarten in de
maploader te zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robertwebbe schreef op maandag 20 juli 2009 @ 22:31:
[...]

[...]

Inderdaad, bij operator versies duurt het altijd langer dan de open-markt versies omdat de betreffende operator nog de goedkeuring moet verlenen. Soms gaat dat heel snel, soms heel langzaam, soms helemaal nooit.
Als het echt lang duurt en de problemen zijn echt irritant dan zijn de meeste Nokia Service Points wel bereid om de open-markt software erin te zetten. Officieel mag het niet maar het zijn ook mensen en ze begrijpen wel dat jij graag van je probleem af wil.

Er zijn twee mogelijkheden om dat te doen als NSP, met en zonder productcode wijziging. Als je de productcode wijzigt dan blijft de nieuwe productcode ook in de toekomst van toepassing. Normaliter krijg je dan ook een nieuwe sticker in je toestel.
De andere methode is dat ze er dan nieuwe software inzetten (de productcode wordt dan bij die betreffende flash genegeerd) maar de productcode blijft origineel. Als je dan in de toekomst zelf wilt updaten, dan wordt er gewoon weer naar die code gekeken.
Ok bedankt voor de info Robert. Dan ga ik miss toch maar even naar een NSP, ik moet straks 3 weken op vakantie dan heb ik toch liever de nieuwe firmware er op staan.

Raak ik niet mijn garantie kwijt als de productcode wordt verandert?

[ Voor 0% gewijzigd door een moderator op 21-07-2009 21:06 . Reden: Groeten is niet nodig op GoT ;) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:29

robertwebbe

Robert Webbe

Als het bij een NSP gebeurd raak je je garantie niet kwijt.

[ Voor 85% gewijzigd door robertwebbe op 21-07-2009 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 16:17

Sharky

Skamn Dippy!

Eindelijk ook vandaag m'n telefoon binnen gekregen. Werkt perfect en ben nog helemaal niet de problemen tegengekomen die ik hier allemaal lees. Bediening is wel wennen want dit is m'n eerste touchscreentelefoon. Moet zeggen dat het op alle vlakken een vooruitgang op mijn N95 is, en dat vond ik al een bijzonder goede telefoon...

This too shall pass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
robertwebbe schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 20:05:
[...]

Wat dacht van je van het comprimeren van plaatjes?
Ja, maar daar gaat de snelheid van je verbinding niet mee omhoog. Ok, de sites worden sneller getoond, maar dit gaat dus ten koste van de kwalliteit van de plaatjes, wat op zich vaak nauwelijks zichtbaar is op een mobiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phoolie schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 22:23:
[...]
wat op zich vaak nauwelijks zichtbaar is op een mobiel.
Dus dat...plaatjes van 2MB hoeven niet in die grootte naar je telefoon, en de meeste proxies voor mobiel
internet halen ook allerlei (onnodige) java en andere scripts er voor je uit.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2009 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

aeroxtaxi schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 12:45:
[...]

Moet je op het usb icoontje drukken links boven op het opstartscherm. Dan kom je in het connectiviteit menu van usb. Daar kan je de usb modus instellen.
Heb hier alle usb modes geprobeert, maar Nokia Music verdomd het om de N97 te herkennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
Verwijderd schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 23:05:
[...]

Dus dat...plaatjes van 2MB hoeven niet in die grootte naar je telefoon, en de meeste proxies voor mobiel
internet halen ook allerlei (onnodige) java en andere scripts er voor je uit.
Dat zal wel, maar een proxy versnelt echt niet hoor, het optimaliseert misschien, dat wel, maar versnellen kan een proxy niet, een internet proxy voor een mobiel is hetzelfde als internet proxy voor een pc. Het is zelfs zo dat je door een proxy sowieso iets snelheid verliest, vergelijk het met een auto, van A naar B is sneller dan van A naar B via C, ook heb je vaak allerlei beperkingen door een proxy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aeroxtaxi schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 17:21:
[...]

Bekend probleem inmiddels bij veel gebruikers. Komt door het blauwe kussentje van de cameracover. Vuil komt onder het kussentje en wordt bij het dicht doen van de cover over de lens gedrukt met als gevolg dat er een kras ontstaat. Onbegrijpelijk dat tijdens het ontwerp hier geen rekening mee is gehouden. Had het kussentje weg gegelaten en er was niets aan de hand. :(
Na al deze berichten over krassen op de lens, ben ik in de 8 dagen dat ik mijn N97 nu heb, zeeeeer voorzichtig omgegaan met het schuifje voor de lens, steeds grondig bestudeerd alvorens dicht te schuiven of er geen zandkorreltje onder zat, maar tot mijn grote schok zag ik vanmiddag dat ik toch ook opeens 2 krassen op dat lensglaasje heb |:( . Wat een Kl... constructie zeg. Weet iemand of dit onder garantie gaat vallen? want ik vrees dat ik in die twee jaar zeker meer krassen erop ga krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus ik laat het schuifje maar dicht :-)
Sleep mijn p & s Nikontje wel mee.
Heb de N97 nu een week maar ga niet elke dag kijken of er al krassen zitten, wel jammer van het slechte
design.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 16:17

Sharky

Skamn Dippy!

Ik zit me echt helemaal rot te zoeken op mijn telefoon en op google naar de zoekfunctie. Dus niet gewoon bestanden zoeken maar net als ik op mijn N95 had, dat je in berichten en bijvoorbeeld op het internet kunt zoeken vanaf de desktop. Zit dat er wel op?

This too shall pass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand nog suggeties of tips voor:

Facebook
9292OV
NOS Mobiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is de witte en zwarte versie door elkaar heen te verkrijgen? of heeft de ene operator de witte niet en v.v...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
Phoolie schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 23:42:
[...]
Dat zal wel, maar een proxy versnelt echt niet hoor, het optimaliseert misschien, dat wel, maar versnellen kan een proxy niet, een internet proxy voor een mobiel is hetzelfde als internet proxy voor een pc. Het is zelfs zo dat je door een proxy sowieso iets snelheid verliest, vergelijk het met een auto, van A naar B is sneller dan van A naar B via C, ook heb je vaak allerlei beperkingen door een proxy.
Je moet "versnellen" ook niet geheel letterlijk nemen. Het is versnellen in de zin van, de pagina wordt sneller geladen (omdat de inhoud qua bytes kleiner is door het comprimeren e.d.). En dat ligt ook in dezelfde context :) je merkt als gebruiker dat het surfen sneller gaat. Fysiek kan de verbinding niet sneller dan dat het al is, daar heb je gelijk in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• minesweepah
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 30-12-2021
Ik moest net mijn telefoon even herstarten en na de reboot krijg ik ineens 12 smsjes binnen van de afgelopen 3 dagen die ik nooit heb ontvangen. Is dit een probleem van de N97 of van T-Mobile? Hoop niet dat het vaker gebeurd, want dit is best wel irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

minesweepah schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 10:50:
Ik moest net mijn telefoon even herstarten en na de reboot krijg ik ineens 12 smsjes binnen van de afgelopen 3 dagen die ik nooit heb ontvangen. Is dit een probleem van de N97 of van T-Mobile? Hoop niet dat het vaker gebeurd, want dit is best wel irritant.
t-mobile had gisteravond een tijdelijke storing ivm onweer, weet niet of het daar aan kan liggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• minesweepah
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 30-12-2021
Verwijderd schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 10:54:
[...]

t-mobile had gisteravond een tijdelijke storing ivm onweer, weet niet of het daar aan kan liggen
Lijkt me niet, ik kreeg ook ineens sms binnen van de 19e.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aeroxtaxi
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 08-10-2024
Ik heb vandaag mijn hoesje binnen gekregen uit het verre oosten.

Afbeeldingslocatie: http://i31.tinypic.com/33bd9nr.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i26.tinypic.com/dljdwl.jpg

Ziet er goed uit, echt nokia dus :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedemiddag,

waar kan ik een tasje (zoasl hierboven) bestellen of kopen...
In Groningen niet te koop op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsve
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 03-09 16:19
Verwijderd schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 12:43:
Goedemiddag,

Uuuhh...
aeroxtaxi schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 11:58:
Ik neem niet aan dat hij Enschede bedoeld... try e-bay

Be reasonable.... do it my way

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaJitsu
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 09:35

RaJitsu

B.S.U.R.

Dat er Nokia op staat wil niet zeggen dat het ècht Nokia is natuurlijk.... Of doelde je daar al op met de smiley?

Ik verwacht de mijne binnen een paar dagen. Alleen weet ik niet of ik wel een hoesje wil. Het is altijd zo'n gedoe e het makt hetgeen je in je za hebt zitten een stuk dikker. Voor mijn E71 gebruik ik de sleeve ook nooit. Ik denk dat ik gewoon voor een Invicible Shiled ga.

B.S.U.R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saninl

Saninl

RaJitsu schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 13:25:
[...]

Dat er Nokia op staat wil niet zeggen dat het ècht Nokia is natuurlijk.... Of doelde je daar al op met de smiley?

Ik verwacht de mijne binnen een paar dagen. Alleen weet ik niet of ik wel een hoesje wil. Het is altijd zo'n gedoe e het makt hetgeen je in je za hebt zitten een stuk dikker. Voor mijn E71 gebruik ik de sleeve ook nooit. Ik denk dat ik gewoon voor een Invicible Shiled ga.
Ik zou gewoon een verzekering nemen, dat heb ik ook. Per maand 6,-. En als er iets mee gebeurd (ook eigen schuld). Al is het ding 3x in de was geweest, krijg je voor 30,- een nieuwe N97 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liffey
  • Laatst online: 30-11-2021
Sharky schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 09:23:
Ik zit me echt helemaal rot te zoeken op mijn telefoon en op google naar de zoekfunctie. Dus niet gewoon bestanden zoeken maar net als ik op mijn N95 had, dat je in berichten en bijvoorbeeld op het internet kunt zoeken vanaf de desktop. Zit dat er wel op?
Toepassingen--> zoekopdracht (symbooltje van een wereldbolletje met een vergrootglas. kun je je hele telefoon mee doorzoeken.

Iets anders, hoe is het met de ontvangst gesteld bij jullie?
Ik heb nog een nokia hier (3 jaar oud...) en die heeft binnenshuis 5 steepjes ontvangst, terwijl mijn n97 knippert en op en neer gaat van 0 naar 4 streepjes. verbinding valt ook vaak weg...
Wat is jullie ervaring (en welicht een oplossing)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• friendlyfiend
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-12-2020
Sharky schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 09:23:
Ja dat zit er op. De zoekfunctie zit gewoon in Toepassingen en dan Zoekopdr.
Verwijderd schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 18:11:
mensen die problemen hebben met msn, installeer gewoon een oudere versie.had de zelfde probleeem(can not allow login) overschakelen naar oudere versie en het werkte :).

WindowsLive_S60_3_1_v_1_5_1229_signed
Hoe heb je dit gedaan dan? Bij mij kan ik hem installeren, maar wanneer ik op het icoontje klik, gebeurt er niks. Heb je dan eerst ook Nokia internet services geinstalleerd? (Bij mij geeft ie aan dat dat niet kan omdat het er al opstaat ,standaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleem met Noka Messaging. Ik kan daarmee wel mail ontvangen, maar niet versturen.
Dan krijg ik een Mail Delivery Status Notification 550.

Als ik het in de N97 ingebouwde mail gebeuren gebruik werkt het wel.

Op mijn N95 gebruikte ik Nokia Messaging ook, ook hier werkte het perfect.

Ik heb het programma al een aantal keren opnieuw geinstalleerd en ook verschillende instellingen geprobeerd. Niks lijkt te helpen.

Ik heb software 11 op mijn N97 en deNokia Messaging is versie 1.2 build 10.0.1.16

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Dj-sannieboy schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 23:28:
[...]

Heb hier alle usb modes geprobeert, maar Nokia Music verdomd het om de N97 te herkennen.
Zulke problemen hoor ik wel vaker en ben ik ook tegen gekomen.

1. De-installeer alle nokia spullen van je pc ( tot aan connectivity cables enz. )
2. Restart pc
3. Installeer Ovi Suite + alles wat je wilt hebben.
4. Zodra de installatie klaar is sluit je je N97 aan.
5. Windows haalt alle drivers op via Ovi en het zou moeten werken.

Tevens over krassen op de lens, ik heb hem nu 4 weken.. en nog geen enkel krasje o.i.d. Gewoon een kwestie van even een doekje overheen als je hem hebt gebruikt. Valt volgens mij gewoon onder onderhoud. maar goed :) tis niet een beste oplossing van Nokia, maar niet alleen de schuld van Nokia :)

Tevens zijn mijn bevindingen met deze telefoon erg goed, toetsenbord reageert goed en tikt lekker weg, en zelfs de response van het apparaat vind ik bijzonder goed. Hoe dan ook.. ben erg blij met mijn aankoop en zal hier zeker nog ERG lang van genieten!

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlisterAMG
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-09 16:13
Toch ben ik benieuwd hoeveel mensen daadwerkelijk last hebben van krassen op de lens van de camera. Ik heb het van één persoon hier gelezen en zag ook dat er een speciaal topic ergens was hierover, met veelvuldige problemen hierover. Twee jaar lang gebruik van zo'n telefoon zou dan tot vele krassen moeten leiden. En garantie of verzekering of niet, het is gewoon vervelend (als je de telefoon terug zou sturen)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aeroxtaxi
RaJitsu schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 13:25:
[...]

Dit hoesje zat bij de asiatische markt standaad in de doos. Ze schijnen daar meer van hoesjes te houden ;) Ik heb expres gekozen voor dit hoesje omdat het niet zo dik is. De telefoon wordt er niet veel dikker van, maar is wel beschermd voor in je broekzak. Er word trouwens ook een screencover meegeleverd die verdacht veel op de brando lijkt :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razor109
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-09 15:24
AjaxArena schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 17:43:
Toch ben ik benieuwd hoeveel mensen daadwerkelijk last hebben van krassen op de lens van de camera. Ik heb het van één persoon hier gelezen en zag ook dat er een speciaal topic ergens was hierover, met veelvuldige problemen hierover. Twee jaar lang gebruik van zo'n telefoon zou dan tot vele krassen moeten leiden. En garantie of verzekering of niet, het is gewoon vervelend (als je de telefoon terug zou sturen)...
volgens mij is het een probleem dat iedereen zal treffen.. las ergens dat iemand zijn kussentje had verwijderd. Misschien kan deze duidelijk omschrijven hoe hij dit heeft gedaan? dat zou handig zijn!

Amber 95 Warmtepomp; Solax x3 5040Wp Z, Hoymiles 5520Wp O-W, Hoymiles 5040Wp O-W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 23:59

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Leuk die widgets, maar als dit ooit succesvol wil worden zullen ze toch echt een centrale plaats voor alleen de widgets moeten maken. Misschien in de Ovi store een aparte sectie voor de widgets. Als ik google op n97 widgets dan zie ik dat veel meer mensen opzoek zijn naar een centrale plaats voor alle widgets. Nu is het zoeken op verschillende websites naar widgets, niet echt gebruiksvriendelijk zeg maar.

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liffey
Razor109 schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 18:02:
[...]

volgens mij is het een probleem dat iedereen zal treffen.. las ergens dat iemand zijn kussentje had verwijderd. Misschien kan deze duidelijk omschrijven hoe hij dit heeft gedaan? dat zou handig zijn!
Verwijderd is een groot woord.
Wat ik heb gedaan is het mechanisme eens van dichtbij bekeken :)
Je kunt het schuivende klepje eraf flippen (of wat voor woord er ook voor is... 8)7 ) Net als de achterkant zeg maar, eruit forceren.
LET OP: DIT HEEFT EEN GROOT NADEEL:
De veer die voor de spanning zorgt ontspant en krijg je nooit meer terug!
Als je dan het klepje terug klikt dan schuift het volledig zonder weerstand heen en weer. Al blazend kun je hem bewegen. Nadeel is dan dus dat hij steeds op cameramodus gaat terwijl je dit niet wilt.... :(

Hoe heb ik dit opgelost? Het klepje er weer uit gehaald. Met zwart tape precies tot aan de censor 2 lagen geplankt en er weer op geklikt. Voordeel: Het schuifje zit nu een mm boven de lens, geen kans op krassen. Nadeel: plakband op je toestel van 600 euro...
Camera werkt perfect en kans op beschadiging is sterk verkleind.

Ik zeg niet dat ik het aanraad. :?
Ik raad aan dat Nokia andere schuifjes aanbied met een kussentje ipv hard plastic of iets anders wat GOED GETEST is. |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aan alle N97 bezitters met Hi als provider.

Weet iemand hoe je je N97 moet syncen met je telefoonboek op My Hi. Bij mij geeft hij een systeemfout als ik het 'profiel' wil updaten.

Wat doe ik fout en hoe kan ik dit oplossen?

Gr. Linkshalf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jos_M
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-09 12:17

Jos_M

aka jos_jalla aka josti

Ik heb een vraag mbt Nokia Maps.

Ik heb met Nokia Map Loader een aantal kaarten van Europa op mijn telefoon geladen. Nu is het echter zo dat wanneer ik wil navigeren, hij toch nog een internetverbinding vraagt en niet alleen op de GPS kan werken. Nu ga ik komende week op vakantie naar Italie, en ik wil de navigatiefunctie wel kunnen gebruiken zonder dataverbruik. Weet iemand hoe ik dit kan veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[afbeelding]
[afbeelding]

Waar heb je die besteld? vind het wel een mooi hoesje.

Gr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Laatst online: 21:29
liffey schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 20:25:
[...]

Verwijderd is een groot woord.
Wat ik heb gedaan is het mechanisme eens van dichtbij bekeken :)
Je kunt het schuivende klepje eraf flippen (of wat voor woord er ook voor is... 8)7 ) Net als de achterkant zeg maar, eruit forceren.
LET OP: DIT HEEFT EEN GROOT NADEEL:
De veer die voor de spanning zorgt ontspant en krijg je nooit meer terug!
Als je dan het klepje terug klikt dan schuift het volledig zonder weerstand heen en weer. Al blazend kun je hem bewegen. Nadeel is dan dus dat hij steeds op cameramodus gaat terwijl je dit niet wilt.... :(

Hoe heb ik dit opgelost? Het klepje er weer uit gehaald. Met zwart tape precies tot aan de censor 2 lagen geplankt en er weer op geklikt. Voordeel: Het schuifje zit nu een mm boven de lens, geen kans op krassen. Nadeel: plakband op je toestel van 600 euro...
Camera werkt perfect en kans op beschadiging is sterk verkleind.

Ik zeg niet dat ik het aanraad. :?
Ik raad aan dat Nokia andere schuifjes aanbied met een kussentje ipv hard plastic of iets anders wat GOED GETEST is. |:( |:(
Ik heb hem er ook af gehaald. Je kan hem er ook weer opzetten zodat de veer weer werkt. Lukte mij ook pas naar 3 keer. Het puntje van de veer moet in het zwarte rondje op het klepje (is piel werk maar het kan) ;)

Er zit bij mij een kras tussen flits en lens :(

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hacula
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 18-08 22:42
Over krasjes gesproken, heb de mijne vandaag een week: heb ook al een krasje, gelukkig tussen de lens en de flitser in. Volg de thread al sinds het begin dus wist dat ik voorzichtig moest zijn. Steeds schoongemaakt en geblazen, maar helaas.

Ik had laatst met maps dat hij een adres niet kon vinden op de stad, maar wel op de postcode. Nadat maps weer uit en aan was geweest kon hij helemaal niks meer vinden, postcode noch op stad. En de dag erna spontaan weer wel :S
Iemand iets soortgelijks meegemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Een vriend van me heeft op zn iPhone een applicatie waarmee die via de Mic muziek kan laten checken in een database.
Dus hij hoort een deuntje, en dan vind die daar een nummer bij, titel, artiest, album, youtube linkjes enzo.

Ik zag het laatst ook op Windows Mobile.
Is dit ook beschikbaar voor Symbian/N97?
Iemand :).
Thanks

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het probleem met de krassen op de lens voorgelegd aan Nokia. Antwoord: U kunt naar een NSP gaan, daar hoort u dan hoelang u het toestel kwijt ben.... zucht... Hier heb ik geen zin in, 2-4 weken zonder toestel en dan weer na een week misschien nieuwe krassen erop. Weer opsturen... Dit is toch geen oplossing.
Anderzijds als nieman hem terugbrengt wordt er misschien ook niks gedaan door Nokia met dat probleem.

Dat plakbandje en los zwabberend klepje zie ik toch ook niet echt zitten. Zou er helemaal gestoord van worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kecin schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 00:47:
Een vriend van me heeft op zn iPhone een applicatie waarmee die via de Mic muziek kan laten checken in een database.
Dus hij hoort een deuntje, en dan vind die daar een nummer bij, titel, artiest, album, youtube linkjes enzo.

Ik zag het laatst ook op Windows Mobile.
Is dit ook beschikbaar voor Symbian/N97?
Iemand :).
Thanks
Dit programma heet Shazam ik heb het werkend op mijn N96 ik weet niet of het ook draait op deN97. Ik zit op mijn telefoon te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:41

Amiet01

Master_A

Ja Shazam is ook beschikbaar voor de 5800 XM en N97. Heb het zelf ook werkend en is echt een geweldig progje :).

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Thanks, heb het net even geinstalled. Live nummers herkent die niet helaas, maar wel Doe Maar, dus jeej!

Thanks all :)
*weg* dubieuze site

[ Voor 29% gewijzigd door pven op 18-09-2009 11:40 ]

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mstevy78
  • Laatst online: 03-06-2024
Verwijderd schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 12:43:
Goedemiddag,

Ik weet niet als het dezelfde is maar ik heb er één besteld via gsmweb.nl samen met mijn nokia.
Krijg hem vandaag binnen ben reuze benieuwd :*)

(vandaar dat ik ook zo vroeg uit bed ben in mijn vakantie 8)7 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Verwijderd schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 00:49:
Dat plakbandje en los zwabberend klepje zie ik toch ook niet echt zitten. Zou er helemaal gestoord van worden.
Zoals als ik al eerder poste, dat is nergens voor nodig. Je kunt het klepje er weer goed op krijgen! Er zit op het klepje een zwart rondje, daar moet het pinnetje van het veertje in als je het klepje er weer op klikt. Bij mij zat er een zand (o.i.d.) korreltje onder wat de kras maakte (vraag me niet hoe het er gekomen is!). Nu geen problemen meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 23:59

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

mstevy78 schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 05:53:
[...]

Ik weet niet als het dezelfde is maar ik heb er één besteld via gsmweb.nl samen met mijn nokia.

Ik neem aan dat jij deze van gsmweb.nl bedoelt?
Afbeeldingslocatie: http://www.gsmweb.nl/images_access/nok/cp323/20.gif

Ziet er niet echt uit als deze:
Afbeeldingslocatie: http://i31.tinypic.com/33bd9nr.jpg
Ik zou ook wel weten waar aeroxtaxi hem gehaald heeft...

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aeroxtaxi
Ik heb hem hier gekocht. Niet de goedkoopste die er te vinden is, maar hij geeft niet af en je krijgt er een screenprotector bij. Leveringstijd was bij mij 10 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook hier een dikke vette diepe kras op de rand van mijn camera lens.... *zucht*

Erger me met de dag meer aan alle niet werkende shit op de N97, niemand die ook een oplossing heeft. Dit zal ook een kwestie van tijd zijn, dat snap ik ook wel... :) Toch frustrerend met zo'n duur toestel. Zit te denken om 3 mnd mn E71 weer te gaan gebruiken...

Mis nu echt goed werkende proggies als:

MSN die alle mensen die online zijn WEL laat zien :s
Facebook
9292OV
NOS Mobiel
Hotmail die gewoon als inbox in je menu zit ipv inloggen via MSN Messenger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik had ook bij GSMWeb besteld met hoesje. Wel telefoon, geen hoesje geleverd. Heb jij je telefoon én hoesje geleverd gekregen? Ik kan er nog wel één bestellen bij GSMweb maar dan betaal ik wel verzendkosten... LLaat maar, nu bij Bol.com besteld voor 15€ incl.
En ja, ik heb ook een krasje voor de lens... Domme constructie. :(
mstevy78 schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 05:53:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een hele simpele, maar niet voor mij...

Waar kan ik mijn gedownloade kaarten vinden, ik kan ze niet vinden bij 'Kaarten', misschien dat ik er overheen heb gelezen.

Wie o wie kan mij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:41

Amiet01

Master_A

Verwijderd schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 10:32:
Ook hier een dikke vette diepe kras op de rand van mijn camera lens.... *zucht*

Erger me met de dag meer aan alle niet werkende shit op de N97, niemand die ook een oplossing heeft. Dit zal ook een kwestie van tijd zijn, dat snap ik ook wel... :) Toch frustrerend met zo'n duur toestel. Zit te denken om 3 mnd mn E71 weer te gaan gebruiken...

Mis nu echt goed werkende proggies als:

MSN die alle mensen die online zijn WEL laat zien :s
Facebook
9292OV
NOS Mobiel
Hotmail die gewoon als inbox in je menu zit ipv inloggen via MSN Messenger
- MSN: Hier zijn zat progjes voor te vinden (één van ze is Nimbuzz die ik overigens nog niet uitgeprobeerd heb)
- Facebook app staat er al op de N97 en vind ik goed werken
- 9292OV heeft volgens mij geen app maar de mobiele site werkt ook heel goed naar mijn mening
- NOS mobiel is idd nog geen app voor maar denk wel dat het niet lang zal duren voordat er eentje komt (5800 XM is namelijk al langer uit)
- Met één druk de tijd kunnen zien kan door een app genaamd KeyLockClock van DrJukka te installeren. Je moet hem wel eerst signen
- Van de agenda weet ik het niet. Mss in een update?
- Hotmail kan je gewoon instellen als mailbox in de geïntegreerde mail app. Ik gebruik nu Nokia Messaging wat er veel beter uit ziet, maar nadeel is wel dat ik geen HTML mails kan weergeven (wat eigenlijk wel zou moeten kunnen)

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saninl

Saninl

Amiet01 schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 13:30:
[...]

- MSN: Hier zijn zat progjes voor te vinden (één van ze is Nimbuzz die ik overigens nog niet uitgeprobeerd heb)
- Facebook app staat er al op de N97 en vind ik goed werken
- 9292OV heeft volgens mij geen app maar de mobiele site werkt ook heel goed naar mijn mening
- NOS mobiel is idd nog geen app voor maar denk wel dat het niet lang zal duren voordat er eentje komt (5800 XM is namelijk al langer uit)
- Met één druk de tijd kunnen zien kan door een app genaamd KeyLockClock van DrJukka te installeren. Je moet hem wel eerst signen
- Van de agenda weet ik het niet. Mss in een update?
- Hotmail kan je gewoon instellen als mailbox in de geïntegreerde mail app. Ik gebruik nu Nokia Messaging wat er veel beter uit ziet, maar nadeel is wel dat ik geen HTML mails kan weergeven (wat eigenlijk wel zou moeten kunnen)
Zeg maar eens dan,, ik heb er wel een. Maar die geeft de foutmelding dat ik niet kan inloggen.

Overigens zoek ik ook nog een Hyves app, dit evt incl widget. Ik heb er nu ook wel een, maar die doet het niet + die vraagt bij het opstarten dat bluetooth aan moet staan 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalua
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17:08
Verwijderd schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 10:32:
bla bla..

bla bla..
Dit kan nu toch ook... unlock het toestel en je ziet de tijd, daarna weer locken en klaar.

is dan 2 toetsen, maar lijkt me niet echt een probleem 8)7

Als dat al teveel werk is kun je volgens mij beter een horloge kopen.

[ Voor 10% gewijzigd door Kalua op 23-07-2009 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kecin schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 04:15:
Thanks, heb het net even geinstalled. Live nummers herkent die niet helaas, maar wel Doe Maar, dus jeej!

Thanks all :)
*weg* dubieuze site
Super bedankt , hier was ik naar op zoek.
Na de installatie had ik een licentie tot 2019 :) :)

[ Voor 14% gewijzigd door pven op 18-09-2009 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]aeroxtaxi schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 09:12:
Ik heb hem hier gekocht.

Niet de goedkoopste die er te vinden is, maar hij geeft niet af en je krijgt er een screenprotector bij. Leveringstijd was bij mij 10 dag

Is het een goede screenprotector? of dan toch maar brando bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aeroxtaxi
Verwijderd schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 15:45:
[quote]aeroxtaxi schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 09:12:
Ik heb hem hier gekocht.

Niet de goedkoopste die er te vinden is, maar hij geeft niet af en je krijgt er een screenprotector bij. Leveringstijd was bij mij 10 dag

Is het een goede screenprotector? of dan toch maar brando bestellen?
Wat ik al eerder schreef, het lijkt sprekend op de brando. Ben je toch niet tevreden dan kan je als nog de brando bestellen lijkt mij. Scheelt weer 10 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liffey
Amiet01 schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 13:30:
[...]

één druk de tijd kunnen zien kan door een app genaamd KeyLockClock van DrJukka te installeren. Je moet hem wel eerst signen
Dat zelf signen is dusdanig ingewikkeld dat ik daar niet aan ga beginnen. 3 pogingen gewaagd maar allen gestrand...
Begrijp ook echt niet waarom dat nodig is. Dit soort applicaties moeten toch gewoon te downloaden zijn. Belachelijk dat deze telefoon niet gewoon de tijd als screensaver heeft, met gemiste oproepen en envelopje erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N97
  • Laatst online: 20-06 14:06

N97

Beste Tweakers,
Na jaren leesgenot is het nu tijd geworden om ook maar een GoT accountje aan te maken.
Nog 2 dagen voordat mijn N97 door de brievenbus word gepropt... yay!
Maar ik lees hier en op de rest van het internets over krassen op de camera/flitser glas die worden veroorzaak door het klepje/kussentje. Wat duidelijk een productiefout is en aangezien ik veelvuldig foto's maak is de kans zeer hoog dat ik binnenkort exact dezelfde problemen heb.

Ik heb een mailtje gestuurd naar Nokia Nederland met de vraag of ik niet langs een Nokia Care Point kan gaan om het kussentje van het klepje vakkundig af te slopen.

Reactie van Nokia.
Geachte Heer, Mevrouw,
Bedankt voor het contacteren van Nokia Dienst Na Verkoop
Deze problemen zijn ondertussen opgelost in de volgende productielijnen , mocht desondanks u een toestel ontvangen van de eerste productielijn dan kan u terecht bij een van onze Nokia Care Points in uw buurt, zij kunnen de klep ter plaatse vervangen .
Met vriendelijke groeten,
Marieke
Nokia Dienst Na Verkoop Nederland
0900/202,60,55,
Nokiacare.backofficeNL@nokia.com
[THREAD ID:1-3H4JQRZ]

Mail Reactie van een Nokia Care Point in Den Haag:
Indien de drukte het toelaat en het onderdeel is op voorraad is de reparatie dezelfde dag klaar.

Dus trotse pioneers van de N97, als de wiedeweer naar je Nokia Care Point om het klepje te vervangen. 8)

[ Voor 0% gewijzigd door N97 op 23-07-2009 17:54 . Reden: spelfaut ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mstevy78
  • Laatst online: 03-06-2024
Ik heb inderdaad alles compleet gekregen vandaag.
Druk aan het werk geweest met mijn N97 black.
En ik moet zeggen dat die aan al mijn verwachting voldoet...en meer.
Instellen van gmail ging erg makkelijk en de rest ook.
Nu nog wachten toch hyves klaar is met het maken van hun software en ik kan er helemaal tegenaan.
Verwijderd schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 11:34:
ik had ook bij GSMWeb besteld met hoesje. Wel telefoon, geen hoesje geleverd. Heb jij je telefoon én hoesje geleverd gekregen? Ik kan er nog wel één bestellen bij GSMweb maar dan betaal ik wel verzendkosten... LLaat maar, nu bij Bol.com besteld voor 15€ incl.
En ja, ik heb ook een krasje voor de lens... Domme constructie. :(
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aeroxtaxi
N97 schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 17:53:
Beste Tweakers,
Na jaren leesgenot is het nu tijd geworden om ook maar een GoT accountje aan te maken.
Maar ik lees hier en op de rest van het internets over krassen op de camera/flitser glas die worden veroorzaak door het klepje/kussentje. Wat duidelijk een productiefout is en aangezien ik veelvuldig foto's maak is de kans zeer hoog dat ik binnenkort exact dezelfde problemen heb.

Ik heb een mailtje gestuurd naar Nokia Nederland met de vraag of ik niet langs een Nokia Care Point kan gaan om het kussentje van het klepje vakkundig af te slopen.

Reactie van Nokia.
Geachte Heer, Mevrouw,
Deze problemen zijn ondertussen opgelost in de volgende productielijnen , mocht desondanks u een toestel ontvangen van de eerste productielijn dan kan u terecht bij een van onze Nokia Care Points in uw buurt, zij kunnen de klep ter plaatse vervangen .
Marieke
0900/202,60,55,

Indien de drukte het toelaat en het onderdeel is op voorraad is de reparatie dezelfde dag klaar.

Dus trotse pioneers van de N97, als de wiedeweer naar je Nokia Care Point om het klepje te vervangen. 8)
kijk dat zijn betere berichten. Weet iemand hoe je een NCP bij je in de buurt kan vinden? via http://www.nokia.nl/nokia-in-je-buurt-o3 schijn je te kunnen zoeken, maar bij mij loopt de site continu vast.

edit: ik heb een lijstje gevonden. Ik heb een mail gestuurd naar een service center bij mij in de buurt om dit 'gerucht' te bevestigen.

[ Voor 4% gewijzigd door aeroxtaxi op 23-07-2009 19:30 . Reden: gevonden ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor diegene die hun stylus willen mee nemen is hier een mooi leder hoesje zelfs in oranje te verkrijgen.Ik persoonlijk heb gekozen voor de gewone met een klepje boven het scherm ,daar ik de stylus niet gebruik.Zit zeer goed rond mijn n97.Voor de n95 heb ik deze 2 jaar nu en die is nog steeds zo goed als nieuw.Een beetje duur 46€ met verzend kosten maar een prima lederen hoes.Google even en zoek Norêve Saint-Tropez

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
liffey schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 16:41:
[...]

Dat zelf signen is dusdanig ingewikkeld dat ik daar niet aan ga beginnen. 3 pogingen gewaagd maar allen gestrand...
Begrijp ook echt niet waarom dat nodig is. Dit soort applicaties moeten toch gewoon te downloaden zijn. Belachelijk dat deze telefoon niet gewoon de tijd als screensaver heeft, met gemiste oproepen en envelopje erbij.
Elke idioot kan signen!

https://www.symbiansigned.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

URL=http://img32.imageshack.us/i/nokian97tccase.jpg/]Afbeeldingslocatie: http://img32.imageshack.us/img32/3290/nokian97tccase.jpg[/URL]Afbeeldingslocatie: http://img32.imageshack.us/img32/nokian97tccase.jpg/1/w600.png

[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2009 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liffey
Dat lijkt inmiddels geblokkeerd en alleen beschikbaar voor ontwikkelaars. ik zie nergens de mogelijk om te uploaden, dit was 1 van mijn 3 mogelijkheden, welke optie in het rechtermenu zie ik over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liffey
Ik krijg zojuist een sms binnen.
Deze kan niet worden geopend: bericht: geheugen vol, sluit enkele applicaties af en probeer opnieuw.
Alle applicaties afgeloten, zelfde verhaal. Opnieuw opgestart (gechecked dat er niks op de achtergrond draaide) en nog steeds hetzelfde verhaal..

Ik had 3 smsjes op mijn sim staan. en 10 in het andere gehuegen.
Dit soort meldingen had ik geregeld met mijn n73 maar zou nu toch verleden tijd moeten zijn. Mijn n82 had nergens last van
Iemand een oplossing?

Wel erg blij met de mogelijke oplossing van het camera schuifje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
liffey schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 20:56:
[...]

Dat lijkt inmiddels geblokkeerd en alleen beschikbaar voor ontwikkelaars. ik zie nergens de mogelijk om te uploaden, dit was 1 van mijn 3 mogelijkheden, welke optie in het rechtermenu zie ik over het hoofd?
Iets duidelijker link:
https://www.symbiansigned...ublic/openSignedOnline.do

(je moest namelijk onderaan de pagina voor open signed kiezen ;) )

Gewoon IMEI (*#06#)en email adres invoeren, daarna het bestandje wat je gesigned wil hebben uploaden. Je krijgt dan een email met bevestigings link. Na een tijdje krijg je email met download link voor gesigned app.

echt waar elke idioot kan het.....zelfs ik!

Op mijn n97 heb ik tevens het progje freesigner staan (makelijk als je bestandjes op je n97 hebt gedownload die nog gesigned moeten worden. Deze werkt alleen niet altijd goed, 90% ongeveer bij mij).

[ Voor 32% gewijzigd door Golf2vr6 op 23-07-2009 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
Goed om te horen dat Nokia de problemen erkend en er ook wat aan doet. Ik zal binnenkort maar eens de NSP hier om de hoek bezoeken. Ik heb gelukkig nog geen krassen, sinds ik het heb gelezen ben ik er ook extra voorzichtig mee. Ik verwacht niet dat ze nu al onderdelen hebben, misschien over een weekje.

[ Voor 18% gewijzigd door dcell op 23-07-2009 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
liffey schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 20:56:
[...]

Je hebt ondertussen antwoord gekregen, maar is het nou echt zo moeilijk om voortaan zelf even iets op te zoeken, zo moeilijk is dat toch niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sonsan
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:51
N97 schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 17:53:
Beste Tweakers,

Reactie van Nokia.
Geachte Heer, Mevrouw,
Marieke
0900/202,60,55,

Hoe kan ik zien of ik een toestel uit de eerste productielijn heb of een latere versie? Ik heb dan nog wel geen krassen maar wil daar eigenlijk ook niet op wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:49
Ik heb een vraagje m.b.t N97 met navigatie en zonder navigatie. Ik zie bij sommige webshop dat hun Nokia N97 Music-Navigation Pack White verkopen. Wat is nou precies het verschil in?(verschil dat ik zie is €50 meer betalen) Ik heb mijn N97 online bij Tfortelecom gekocht. En heb voor 1 jaar gratis een licentie voor navigatie gekregen.

[ Voor 6% gewijzigd door pinokkia op 24-07-2009 01:23 ]

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
100euro gratis (lees voor 50 euries) muziek bij nokia downloaden i.p.v. 10 euri

1 jaar gratis nav. zit er altijd bij, maar dat wist je al want je had hier de threads gelezen of de zoekfunktie gebruikt....toch O-)

[ Voor 46% gewijzigd door Golf2vr6 op 24-07-2009 08:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franciscusm
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18-11-2023
wanneer ik shazam in de auto wil gebruiken heb ik een probleem. Mijn N97 is dan namelijk gekoppeld aan m'n carkit, een CK7W, waardoor de radio op mute gaat. Echter pas op het moment dat ik op "Tag Now" druk. Zo kan ik dus niet opnemen wat er op de radio speelt. Is wel te omzeilen door eerst bluetooth uit te zetten en na gebruik van shazam weer aan te zetten, maar dat is nogal omslachtig. Ik vermoed dat op het moment dat de microfoon aan gaat de mute geactiveerd wordt maar weet het niet zeker. De toetsenbordtonen heb ik trouwens uit staan dus dat kan ook niet het probleem zijn.

Iemand die hier een oplossing voor kent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tweakers,

Als ik mijn N97 aan het updaten ben valt de telefoon na ongeveer een minuut uit. De verbinding met de nokia software updater verbreekt en ik kan weer opnieuw beginnen.

Zijn er meer mensen met dit probleem...? zoja hoe kom je ervanaf.

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Golf2vr6 schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 08:34:
100euro gratis (lees voor 50 euries) muziek bij nokia downloaden i.p.v. 10 euri

1 jaar gratis nav. zit er altijd bij, maar dat wist je al want je had hier de threads gelezen of de zoekfunktie gebruikt....toch O-)
1 jaar navigatie zit niet per definitie bij elke N97. Zo heeft Vodafone geen 1 jaar licentie maar 3 maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalua
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17:08
Verwijderd schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 10:10:
Tweakers,

Als ik mijn N97 aan het updaten ben valt de telefoon na ongeveer een minuut uit. De verbinding met de nokia software updater verbreekt en ik kan weer opnieuw beginnen.

Zijn er meer mensen met dit probleem...? zoja hoe kom je ervanaf.

Thanks!
Ga bij een NSP langs, die zetten het er zo op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hier nog niet bijzonder veel mensen over gehoord, maar mijn wekker gaat altijd later af dan dat ik instel, is hier al iets aan te doen? Hebben meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is allang bekend en staat ook in dit topic. Enige wat je kan doen is je wekker eerder zetten.
Verwijderd schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 10:57:
Ik heb hier nog niet bijzonder veel mensen over gehoord, maar mijn wekker gaat altijd later af dan dat ik instel, is hier al iets aan te doen? Hebben meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N97

N97

sonsan schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 00:09:
[...]

Hoe kan ik zien of ik een toestel uit de eerste productielijn heb of een latere versie? Ik heb dan nog wel geen krassen maar wil daar eigenlijk ook niet op wachten.
Die vraag heb ik ook aan Nokia gesteld.
Tevens stelde ik de vraag wie bepaalt of dit ter plekke gerepareerd word. Is dat de Nokia care point of Nokia Nederland. De reden van deze vraag is dat een Nokia Care Point altijd kan zeggen dat de telefoon ingenomen moet worden en dat hij binnen enkele werkdagen klaar is :X .
Dit was de reactie van Nokia Nederland:

Dit kan een Nokia Care Point nakijken volgens het serienummer en de productiedatum .U kan ons altijd het serienummer doormailen .
Indien dit een bekend probleem is , hebben onze Care Points hier informatie over ontvangen van Nokia Finland .

Update @ 15:15:
Reactie van Nokia op mijn vraag welke informatie de Nokia Care Point's hebben gekregen van Nokia Finland:

Normaal gezien kunnen zij ter plaatse deze zaken repareren of vervangen , echter is het mogelijk dat zij het toestel moeten doorsturen naar de externe repairdienst in opdracht van Nokia Finland om een compleet overzicht te hebben , hier heb ik geen informatie over :? , maar aangezien het een gewone cover is vermoed ik dat het ter plaatse kan gebeuren

Dus ik zou van te voren mailen of ze het klepje op voorraad hebben en of ze het gelijk kunnen vervangen. 8)

[ Voor 19% gewijzigd door N97 op 24-07-2009 15:21 . Reden: Update @ 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brando screenprotector installed, lijkt mij een goede aankoop, alleen jammer dat je de vingervetvlekken goed ziet, maar ja, dat haal je er met een doekje er zo weer vanaf.

Iemand die net als ik Hi heeft als provider en mij kan helpen met synchroniseren van de contacten? Bij mij geeft hij een systeemfout aan als ik wil synchroniseren.

Ook de instructies die Hi aangeeft zijn niet helemaal in orde. Toepassingen die in andere mappen staan bijvoorbeeld.

Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sonsan
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:51
Toch heeft een UK versie ook zo zijn voordelen... ! Hier een bericht van NokiaCare n.a.v. de krassen op het lensglaasje:

Geachte Heer , Mevrouw ,

Het toestel is geproduceerd op 23.6.2009 en is voor de Engelse markt bestemd , de eerste toestellen zijn in April Mei 2009 op de markt gekomen , dus uw toestel is niet van de eerste productielijn en hier zijn alle bekende problemen reeds in opgelost

Groetjes,
NokiaCare.BackofficeNL@nokia.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N97

N97

sonsan schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 14:13:
Toch heeft een UK versie ook zo zijn voordelen... ! Hier een bericht van NokiaCare n.a.v. de krassen op het lensglaasje:

Geachte Heer , Mevrouw ,

Het toestel is geproduceerd op 23.6.2009 en is voor de Engelse markt bestemd , de eerste toestellen zijn in April Mei 2009 op de markt gekomen , dus uw toestel is niet van de eerste productielijn en hier zijn alle bekende problemen reeds in opgelost

Groetjes,
NokiaCare.BackofficeNL@nokia.com
Dan ben ik nieuwsgierig van welke productielijn de N97 afkomt die de mede-tweakers hebben met krassen op hun camera/flitser glas. Grappig dat je niets uit India hoort over krassen op het camera/flister glas aangezien zijn de N97 als eerste hebben gekregen. 8)7

[ Voor 0% gewijzigd door N97 op 24-07-2009 15:30 . Reden: De internets kent maar 1 nationaliteit ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N97

N97

Mochten er nog mensen zijn die dat irritante camera geluid op zijn Nokia uit willen zetten. Om wat voor reden dan ook... O-) En het uitschakelen van waarschuwingstonen werkt niet.
Dan kan je via de onderstaande link een patch downloaden.
http://thesymbianblog.com...mera-sound-on-your-nokia/

Op de website staat ook een nette handleiding hoe je bestanden kan signen, hoewel je dat net als mijn overgrootoma van 108 dat ook via google kan opzoeken... >:)
Hoe krijg ik een Certificaat: (nog niet zelf getest!!!)
http://thesymbianblog.com...o-sign-unsigned-s60-apps/
Hoe sign ik met mijn S60 3rd Edition or 5th Edition mobieltje
http://thesymbianblog.com...th-edition-device-itself/
Simpele alternatief
https://www.symbiansigned...ublic/openSignedOnline.do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aeroxtaxi
Zouden de NL toestelen ook uit de tweede productielijn komen? Ik heb namelijk al wel krassen.

Ik heb contact opgenomen met een care point en ik kreeg als reactie dat ze geen onderdelen van het toestel op voorraad hebben en ze ook niet bestellen omdat het niet rendabel voor hun is :s |:( Alternatief is het opsturen van het toestel en dan ben ik hem 15 dagen kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N97

N97

aeroxtaxi schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 15:21:
.....
Ik heb contact opgenomen met een care point en ik kreeg als reactie dat ze geen onderdelen van het toestel op voorraad hebben en ze ook niet bestellen omdat het niet rendabel voor hun is :s |:( Alternatief is het opsturen van het toestel en dan ben ik hem 15 dagen kwijt.
Als ik jouw was zou ik het mailtje doorsturen naar je Nokiacare.backofficeNL@nokia.com waar in je aangeeft dat dit reactie is van je officieele Nokia Care Point en dat je het daar niet echt mee eens bent. Misschien dat zij een andere oplossing voor je hebben. Hadden ze maar geen Nokia Care Point moeten worden als het vervangen van onderdelen "niet rendabel" is :( . Tevens kan je gelijk aan hun vragen van welke productielijn je toestel is.
Ik weet niet waar je woont maar er zijn vaak meerdere Nokia care point in je omgeving.
Pagina: 1 ... 12 ... 37 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Toon eigen initiatief als je een vraag plaatst.