Heb je al eens geprobeerd je firmware van je toestel te upgraden? Zo nee : http://support.sony-europ...37W5500&f=FW_Bravia1600EAAdagio schreef op zondag 27 december 2009 @ 20:32:
Ik moet helaas melden dat ik toch nog wat issues heb met mijn 37w5500. Ten eerste krijg ik het niet voor elkaar om de w5500 via Bravia Sync te laten communiceren met mijn HTP-BD36SS (bestaande uit een BDP-S360 blurayspeler en een HT-SS360 receiver).
Opstelling: Blurayspeler (hierna: bd) via hdmi aan de receiver, receiver vervolgens op hdmi1 van tv. Verder zit er nog een dvd-recordertje van Philips op de scart1 en een Wii op de component-aansluiting. Amp zit ook met optische audiokabel aan de tv vast. In dit geval vindt de tv geen bravia-sync compatibele apparaten. TV, amp en bd staan alledrie op hdmi-control on.
Als ik de receiver nu afkoppel en de bd rechtstreeks op de tv aansluit, dan vindt de tv de blurayspeler wél. Ik wil echter graag dat het volledige trio gaat samenwerken. Sony Nederland snapt het iig niet en gaat mijn komende dinsdag terugbellen...
Daarnaast begrijp ik de av-list op de tv niet. In de av-list die ik op de tv oproep, verschijnen er blauwe icoontjes achter scart1 (de dvd-recorder), hdmi1 (de blurayspeler), component (de wii) en de pc-aansluiting (dat is: als ik mijn laptop erop aansluit). Er staat echter ook chronisch een icoontje achter de scart2. Daar zit echter helemaal geen apparaat op aangesloten. Verwijderen van de dvd-recorder zorgt er ook niet voor dat het icoontje achter scart1 verdwijnt. Wat is hier aan de hand?
Verder detecteert SCART niet of er wel of niet iets aan gesloten zit. Dit is bij mij ook het geval. Op AV2 zit niets, maar wel een bolletje.