Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DBreda
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07-09 19:40
Ik heb ook een 40Z5500. Wat me opvalt zijn die pixels bij voetballers, iemand die snapt wat ik bedoel? Ligt dit aan mn instellingen of aan iets anders. Ik ben sowieso nog opzoek naar de beste instellingen, iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

letsa schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 20:35:
Ik heb sinds kort een Sony Bravia KDL-40Z5500 (ter vervanging van m'n oude CRT bak). Nu valt me op dat er een vertraging zit in het geluid, ten opzichte van de bron.

In mijn opstelling output ik mijn signaal van mijn PC naar de TV. Dit probeerde ik zowel via SCART als via HDMI, in beide gevallen komt het geluid iets later aan.

Diverse sites melden dat het syncen van audio en geluid op LCD TV's nog wel een probleem kan zijn, doch vooral indien er een externe versterker wordt gebruikt. Daar ik geen aparte versterker heb aangesloten, en ik met dezelfde opstelling via mijn vorige TV (SCART) geen sync problemen had, vroeg ik me af of hier iets aan te doen is?
In veel versterkers en digitale tv ontvangers is de lip-sync in te stellen. Ik weet niet hoe dat met een pc zit, maar misschien is er ergens een instelling van je geluidskaart waar dit is in te stellen.
DBreda schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 22:55:
Ik heb ook een 40Z5500. Wat me opvalt zijn die pixels bij voetballers, iemand die snapt wat ik bedoel? Ligt dit aan mn instellingen of aan iets anders. Ik ben sowieso nog opzoek naar de beste instellingen, iemand?
Wat voor signaal gebruik je? Digitenne, analoge kabel, digtale kabel, waarmee ontvang je dat (interne of externe tuner). Bij Digitenne zijn die pixels normaal, maar bij bijvoorbeeld digitale kabel zou het denk ik niet voor moeten komen.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2009 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12:47

sphere

Debian abuser

Uiteindelijk kwam er nog wat bij voor bezorgkosten en verwijderingsbijdrage. Ik moest denk ik 752 betalen incl. verwijderingsbijdrage en bezorgkosten. Op kieskeurig zijn er makkelijk 10 bedrijven die hem onder de 800 euro bij je thuis komen brengen. Dus zoveel scheelt het nu ook weer niet.

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16-08 20:25
Ik heb sinds kort een Sony Bravia KDL-40Z5500 (ter vervanging van m'n oude CRT bak). Nu valt me op dat er een vertraging zit in het geluid, ten opzichte van de bron.

In mijn opstelling output ik mijn signaal van mijn PC naar de TV. Dit probeerde ik zowel via SCART als via HDMI, in beide gevallen komt het geluid iets later aan.
Zet ook eventueel de beeldbewerkings-instellingen eens uit? Motionflow, etc. Dat soort dingen. Is hij dan wél gelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letsa
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-09 10:20
Verwijderd schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 23:33:
In veel versterkers en digitale tv ontvangers is de lip-sync in te stellen. Ik weet niet hoe dat met een pc zit, maar misschien is er ergens een instelling van je geluidskaart waar dit is in te stellen.
Voor de duidelijkheid: het beeld en geluid op de Z550 loopt op de TV volledig synchroon. Als ik naast de TV-out echter op de PC ook de boxen aanzet, wordt duidelijk dat er een delay is tussen de output van de PC (eerder), en de output op de TV (later). Hierdoor krijg je een soort echo-effect.

Het uitschakelen van de beeldbewerkingsinstellingen heeft geen invloed. Een beetje jammer dat bij introductie van een vervangende TV extra eisen gesteld worden aan de AV-bron.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

Probeer als scene-selectie 'Spel' ofwel Game-mode. Die heeft de minste last van 'input-lag' zoals dat heet. Met die instelling moet je er het minste last van hebben.

... en oranje! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik merk zelf dat er nogal wat resonantie is bij lage tot middellage tonen. Het plastic van de TV trilt (zoemt) dan mee met bijvoorbeeld stemmen in een film.

Zijn er meer mensen die dit ondervinden? Ik heb zelf de 40W5500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11-09 11:10

Maduth

Probeersel

Jaaaaaaaaaaa....46W5500 staat er........nu alle movies van de disk halen en gaan. Tot nu toe; mooi beeld alhoewel aan de zijkanten bij donkere scenes wat wittig (?), handleiding easy, instellen easy en over het algemeen heel gebruiksvriendelijk. Maar wat een beeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij is de ZX5 aangekondigd ?

mrc16 in "[LCD TV] Sony BRAVIA (alle series) topic..."
Als ik de geschatte prijzen moet geloven gaan de 46" en 52" respectievelijk $5000 en $7000 kosten (introductieprijzen), maar ook als het iets daalt is dat nog ver boven het budget.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:56
Ik wilde jullie toch even om advies vragen..

Ben opzoek naar een nieuwe lcd, heb nu deze staan KDL 32P2520.

Afbeeldingslocatie: http://ii.alatest.se/product/600x400/3/2/Sony-KDL-26P-BRAVIA-LCD-26-0.jpg

En wil nu gaan voor de KDL-40W5500, mijn budget is 1000 euro en ik gebruik hem alleen puur voor gaming met de ps3.

Alleen lees ik wel bij veel reviews dat deze wat last heeft van ghosting kwa ms respons. Zal ik dit merken in vergelijking met mijn oude tv. Ik vind de prijs / kwaliteit verhouding gewoon perfect!

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 08:57

DDX

Verwijderd schreef op maandag 30 november 2009 @ 17:08:
[...]

Als ik de geschatte prijzen moet geloven gaan de 46" en 52" respectievelijk $5000 en $7000 kosten (introductieprijzen), maar ook als het iets daalt is dat nog ver boven het budget.
Tja adviesprijzen zeggen 0,0 maar het zal meer gaan kosten dan de zx1 denk ik ja.

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRanatic
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 30-06 15:53
Na een korte zoektocht kom ik hier met een vraag.

Ik heb een 32P2520 en vraag me af of de firmware van deze tv kan worden ge-update.

Als ik het goed heb gelezen kan het toestel controleren of er updates beschikbaar zijn en deze downloaden via het dvb-t signaal (en daarna natuurlijk installeren).
Aangezien ik geen gebruik maak van dvb-t, is dit dus geen optie voor mij. De vraag is dus of dit ook anders kan en zo ja, hoe.

En daarnaast, de oorsprong van mijn vraag, kan via een eventuele firmware update de ingebouwde tuner naast (of in plaats van) dvb-t ook dvb-c gaan ondersteunen of geeft de hardware hier beperkingen ?

Thanks !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beter koop je gewoon een w5500, dan ben je daar meteen vanaf ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil jullie graag om enig advies vragen.

Ik twijfel op dit moment tussen 2 (117 cm) Sony schermen, namelijk:

De KDL-46WE5W
- Bravia Engine 3
- Contrast: 100.000 : 1
- 8 Bits paneel

of KDL-46Z4500
- Bravia Engine 2
- Contrast: 80.000 : 1
- 10 Bits paneel

Op het eerste "oog" lijkt de KDL-46WE5W qua specs beter, maar toch lees ik ook veel dat een 10 bits paneel toch wel de voorkeur heeft.

De tv zal eigenlijk alleen gebruikt worden voor films en tv :) Gamen doe ik op een andere tv.

Ik kom er niet echt uit, graag jullie deskundige mening.

Alvast bedankt!

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2009 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wirehub
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 08:05

Wirehub

Blaat

Verwijderd schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 21:47:

De KDL-46WE5W
- Bravia Engine 3
- Contrast: 100.000 : 1
- 8 Bits paneel

of KDL-46Z4500
- Bravia Engine 2
- Contrast: 80.000 : 1
- 10 Bits paneel

Op het eerste "oog" lijkt de KDL-46WE5W qua specs beter, maar toch lees ik ook veel dat een 10 bits paneel toch wel de voorkeur heeft.

De tv zal eigenlijk alleen gebruikt worden voor films en tv :) Gamen doe ik op een andere tv.

Alvast bedankt!
check dan even de KDL-46Z5500 want de 4500 heeft geen CI+

Xiaomi - Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ OnePlus One 64GB / Mi5 64GB / Mi Pad 2 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 128GB / Mi pad 4 / Mi 10 / Xiaomi 12 / Xiaomi 14 Pro / Redmi pad pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben van plan een KDL-40W5500 aan te gaan schaffen, maar ben een behoorlijk HD-leek. Aangezien ik een NAS vol met xvid encoded films heb vraag ik me af; zien dat soort beelden er nog wel een beetje acceptabel uit op zo'n 40inch HD scherm?

EDIT: En ook; ik heb digitale tv van Ziggo (geen HD) ga ik daar nog verbetering in merken als ik een CI+ module gebruik i.p.v. de RGB scart decoder die ik nu heb? (Humax IR-FOX)

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2009 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 02 december 2009 @ 18:08:
EDIT: En ook; ik heb digitale tv van Ziggo (geen HD) ga ik daar nog verbetering in merken als ik een CI+ module gebruik i.p.v. de RGB scart decoder die ik nu heb? (Humax IR-FOX)
Ja met CI+ scherper beeld met minder ruis. Misschien dat dit verschil met hele dure scart-kabels minder groot of niet aanwezig is, maar dat heb ik nooit getest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 14:10
Verwijderd schreef op woensdag 02 december 2009 @ 18:08:
Ik ben van plan een KDL-40W5500 aan te gaan schaffen, maar ben een behoorlijk HD-leek. Aangezien ik een NAS vol met xvid encoded films heb vraag ik me af; zien dat soort beelden er nog wel een beetje acceptabel uit op zo'n 40inch HD scherm?

Zou zeker de CI+ nemen, ik heb dezelfde decoder en krijg op geen manier echt een superbeeld uit de STB.
Als ik switch tussen freeview zender NL1 en hetzelfde beeld via de STB vind ik het beeld via de TV zelf beter en rustiger.

Daarnaast kijk ik regelmatig film met mijn mediacenter waar ook nog oude DVD-rips tussen zitten en die schalen heel redelijk op.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• labius_caesar
  • Laatst online: 06-10-2019

Diverse sites melden dat het syncen van audio en geluid op LCD TV's nog wel een probleem kan zijn, doch vooral indien er een externe versterker wordt gebruikt. Daar ik geen aparte versterker heb aangesloten, en ik met dezelfde opstelling via mijn vorige TV (SCART) geen sync problemen had, vroeg ik me af of hier iets aan te doen is?
Hoi, ik wil binnenkort ook deze LCD aanschaffen...ik wil m aansluiten op mijn computer (alleen beeld). Heb je nog steeds last van de vertraagde lip-sync en heb je hhier al een oplossing voor?

Alvast bedankt en ik hoor het graag van je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DopdeDouwer
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

DopdeDouwer

Roffel

labius_caesar schreef op woensdag 02 december 2009 @ 19:41:
[...]

Hoi, ik wil binnenkort ook deze LCD aanschaffen...ik wil m aansluiten op mijn computer (alleen beeld). Heb je nog steeds last van de vertraagde lip-sync en heb je hhier al een oplossing voor?

Alvast bedankt en ik hoor het graag van je.
Alleen als je het geluid via je PC-boxjes wil laten horen. Op je PC kun je eenvoudig het geluid vertragen. Dus dan is het probleem verholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• labius_caesar
  • Laatst online: 06-10-2019
dus als je je desktop aansluit op de TV, heb je altijd een vertraging in je beeld....hoe zit het met gamen?

en heb je toevallig enig idee als je je iMac er op aan sluit?
DopdeDouwer schreef op woensdag 02 december 2009 @ 20:08:
[...]

Alleen als je het geluid via je PC-boxjes wil laten horen. Op je PC kun je eenvoudig het geluid vertragen. Dus dan is het probleem verholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scidd0w
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-09 13:33
Verwijderd schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 21:47:
De KDL-46WE5W
[...]
of KDL-46Z4500
[...]
Alvast bedankt!
10bit paneel schijnt grotendeels marketing praat te zijn. Heb op verschillende plekken gelezen dat er geen enkele bron is die 10bit kleuren uitstuurd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Hoe zijn de ervaringen met de ps3 slim en bravia link en ondersteunt de W5500 dit?

[ Voor 96% gewijzigd door Ronwiel op 03-12-2009 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pingu007
  • Laatst online: 03-09 10:07
Pff.. Zit te wachten totdat de prijs van de 40E5520 onder de 900,- zakt, stijgt die ineens weer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scidd0w
Ik heb hem anderhalve maand geleden voor 970,- gekocht bij de plasmadiscounter. Vond het toen al te lang duren... ;)
Sindsdien heeft caiway trouwens >7 HD kanalen aan het basispakket toegoevoegd in mijn gebied. Heb niks te klagen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste allen,

Sinds de aanschaf (2 weken) geleden van mijn 40V5500 vind ik dat de tv hapert bij snelle beelden. Het lijkt of er bepaalde gedeelten niet zo snel weer kunnen worden gegeven (vertraging). Dit is niet het gehele beeld ook doet de tv dit niet altijd.
Ik kijk momenteel nog middels een standaard humax kastje (ziggo), overigens is de cam module onderweg

Hebben jullie deze ervaring ook, of beter nog: is dit op te lossen of is de tv niet goed? Kan mij niet voorstellen dat dit lcd eigen is........ :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Zo, vandaag m'n 40W5500 binnengekregen en ik ben er helemaal happy mee! Het is alleen wel een goeie sales-tool voor HD televisie: je ziet op zo'n groot scherm (had hiervoor 'gewoon' een CRT) toch wel dat het analoge signaal te wensen overlaat :)

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaGroove
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-02-2024
Ik heb, mede dankzij dit forum, een maand geleden een 46Z5500 gekocht bij de Plasma Discounter. En ik ben erg tevreden over deze TV! :) Erg mooi beeld en veel functionaliteiten (nog niet allemaal geprobeerd).

Mijn computer staat een kamer verder en die heb ik aangesloten op mijn TV via een DVI naar HDMI kabel. Geluid wordt optisch verstuurd via S/PDIF over een TOSLINK verbinding naar mijn Audio-receiver (onkyo), deze verdeeld het signaal naar mijn 5.1 Jamo geluids-set. Ook heb ik een draadloos muis en toetsenbord, zodat ik kan gamen op de tv.

MAAR.

Ik heb toch een aantal vragen over de tv die me niet lekker zitten.

1.
Zo is er een "film mode" optie op de tv die je op "auto 1" of op "auto 2" kan zetten. Ik vraag me af wat deze opties betekenen. Hebben deze te maken met de 24p ondersteuning van de tv? Wanneer ik "auto 1" kies en ik zet motionflow op high dan krijg ik een BIZAR vloeiend beeld, eigenlijk vindt ik het dan té vloeiend... (of ik moet er gewoon aan wennen :/ )

2.
Ik ben benieuwd of de PIP/PAP (Picture in Picture / Picture and Picture) opties aan te passen zijn. Ik krijg het namelijk niet voor elkaar om de bronnen om te draaien. Zo is de bron van het kleine scherm bij mij altijd de TV-input en het grote scherm de HDMI-input. Maar ik wil dit dus graag omgedraaid krijgen. Ook vraag ik me af of formaten van de schermen aan te passen zijn (misschien bij een nieuwere versie van de software?).

Verder ben ik zeer te spreken over de tv en werkt mijn Ziggo Ci+ Cam module als een jekko...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheus_at_work
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-10-2024
Morgen de 37W5500 ophalen + ziggo Ci+ module, kijken of het in 1x lukt werkend te krijgen.

iets met lenzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alles installeren, niet de cam erin stoppen.
Wizard doorlopen, alle zenders zoeken.
NLD1 opzetten.
NLD2 opzetten, wachten op melding: gecodeerd kanaal.
Cam (met smartcard) erin drukken.
Authentication doorlopen.
Done. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil binnenkort een KDL-40Z5500 aanschaffen, zit in alle TVs nu de nieuwste firmware (1.600EA) die ze momenteel verkopen?. Ik wil namelijk ook een Ziggo CI+ pakket erbij kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DopdeDouwer
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

DopdeDouwer

Roffel

ronwiel schreef op donderdag 03 december 2009 @ 13:42:
Hoe zijn de ervaringen met de ps3 slim en bravia link en ondersteunt de W5500 dit?
Op mijn 40W5500 bevalt dat erg goed. Had eerst een PS3-fat, dat werkte niet met bravia link.
Ik kan nu door het PS3 menu gaan met de pijltjestoets en het dvd menu besturen met de playknoppen bovenaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
Verwijderd schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 20:08:
NLD1 opzetten.
Heeft die Ziggo module ook HD zenders of is het gewoon digitaal...

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheus_at_work
_VooDooMen_ schreef op zondag 06 december 2009 @ 18:50:
[...]

Heeft die Ziggo module ook HD zenders of is het gewoon digitaal...
NED 1 HD
NED 2 HD
NED 3 HD
DISCOVERY HD
NGC HD
HISTORY HD
EUROSPORT HD
FILM 1 HD

iets met lenzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheus_at_work
Verwijderd schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 20:08:
NLD1 opzetten.
Helemaal gelukt, gelukkig las ik in het topic dat je niet de handleiding moest volgen voor het insteken van de smartcard in ci module. kreeg eerst fijne 06-04 meldingen, daarna na het omdraaien de E16 melding, paar minuten later zat ik berg zenders te bekijken

iets met lenzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheus_at_work
Verwijderd schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 23:22:
Ik wil binnenkort een KDL-40Z5500 aanschaffen, zit in alle TVs nu de nieuwste firmware (1.600EA) die ze momenteel verkopen?. Ik wil namelijk ook een Ziggo CI+ pakket erbij kopen.
Die ik vandaag kocht had een firmware 1.600EA. dus geen handmatige sortering van zenders meer

iets met lenzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11-09 23:07
Verwijderd schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 23:22:
Kleine tip, de Z5500 is zaterdag bij Media Markt Utrecht in prijs verlaagd naar 999,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-09 11:00
Op mijn KDL-37U4000 zit ik op dit moment met het volgende. Sinds een week of twee ben ik in het bezit van een PS3, het eerste apparaat dat ik er via HDMI op aansluit.
Echter, elke keer als ik een spel start of op een andere manier van scherm verander blijft de TV enkele seconden wachten op input (zo lijkt het). Links bovenin knippert dan de output reso van de PS3, maar hij pikt hem niet meteen op. Dit is overigens onafhankelijk van de reso die ik kies (720p/1080i/1080p). Geen groot probleem, maar wel zeer irritant vaak.
Op de bewuste momenten weet ik gewoon dat de PS3 wel output geeft, maar de TV lijkt te wachten met het te weergeven. Dit merk ik onder andere bij het starten (ik kom halverwege tijdens de opstart-tune in het menu).

Ik heb de PS3 een dag of twee via component aangesloten gehad en herinner me niet dat dit toen voorkwam. Ik kan in de instellingen van de TV niets vinden (ik zou haast denken dat het daar aan ligt) en ik zou niet weten hoe ik hem een full reset kan geven.

Over het model is op internet overigens niet erg veel te vinden, de Sony-site heeft er ook nog geen SW-update voor uitgegeven.

Iemand een idee wat hier aan de hand is? :(

EDIT: het enige dat ik heb kunnen vinden is een standaard user manual op de Sony site, maar daar krijg ik dit issue niet mee opgelost. De probleem oplosser op de site heeft voor deze specifieke TV ook geen antwoorden.. :S

[ Voor 8% gewijzigd door speek1984 op 06-12-2009 21:58 ]

"It's about time you showed up Fox!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
Ik zit echt giga te twijvelen tussen twee schermen. De KDL-40W5500 en de KDL-40Z5500.

Game vrij veel met een ps3 maar heb ik dan wel wat aan die 200hz. zal ik verschil merken tussen deze twee schermen met spelen. Voor de rest kijk ik tv en soms een film. Vind het prijs verschil gewoon zo groot tussen de twee... Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheus_at_work
_VooDooMen_ schreef op zondag 06 december 2009 @ 22:15:
Ik zit echt giga te twijvelen tussen twee schermen. De KDL-40W5500 en de KDL-40Z5500.

Game vrij veel met een ps3 maar heb ik dan wel wat aan die 200hz. zal ik verschil merken tussen deze twee schermen met spelen. Voor de rest kijk ik tv en soms een film. Vind het prijs verschil gewoon zo groot tussen de twee... Alvast bedankt
Heb ze vandaag beide naast elkaar gezien met een snelle blueray film qua beelden en zag 0,0 verschil.

iets met lenzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zag ze van de week in de MM naast elkaar. HEEL groot verschil. Welke ik t beste vond weet ik niet meer. Ik dacht de goedkoopste. Kwa kijkhoek ook veel verschil, kijk hier eens naar. 100Hz of 100Hz kunt je vergeten, is niet boeiund. BE2 of 3 bv mss wel. En kijkhoek voor mij ook... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 06 december 2009 @ 22:56:
[...]

Zag ze van de week in de MM naast elkaar. HEEL groot verschil. Welke ik t beste vond weet ik niet meer. Ik dacht de goedkoopste. Kwa kijkhoek ook veel verschil, kijk hier eens naar. 100Hz of 100Hz kunt je vergeten, is niet boeiund. BE2 of 3 bv mss wel. En kijkhoek voor mij ook... ;)
Kijk dit vind ik nou intressant, kun je er nog achter komen welke het echt was? zit ook nog steeds te dubben tussen de W en de Z.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RCRD73
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-06-2010
Ik ga toch zeker voor de Sony KDL-46Z5800. De ingebouwde DVB-S2 tuner geeft de doorslag aangezien ik in Belgie woon en een schotel aan het dak heb hangen. Dat scheelt weer een kastje en kabels. Jammer alleen dat deze nog nergens in winkels te vinden is. En hij staat overigens fout in de Pricewatch. Na doorklikken bij prijzen kom je uit bij de KDL46V5800.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op maandag 07 december 2009 @ 00:04:
Kijk dit vind ik nou intressant, kun je er nog achter komen welke het echt was? zit ook nog steeds te dubben tussen de W en de Z.. 8)7
Heb ze zelf naast elkaar gezien en geen verschil kunnen ontdekken. Ben dus ook gewoon voor de W gegaan. Gisteravond trouwens voor 't eerst echt een film gekeken en da's toch wel een heel stuk relaxter dan op m'n oude CRT :D

Me happy ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted038
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 11-09 22:43
Hey "Experts"!

Twijfel tussen de 52V5500 en de 52W5500, maar zie zelf niet zo snel wat de extra's op de W-versie zijn , op dynamisch contrast na dan (vergeleken via kieskeurig), en dat voor een meerprijs van ± 80 euro, is dat dan dat geld waard ?

Ojah, kan nu via via de 52V5500 kopen, op de w5500 moet ik waarschijnlijk langer wachten .... (uiteraard beiden wel tegen gereduceerde prijs, maar wel in zelfde verhouding als adviesprijs tot elkaar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
Ted038 schreef op maandag 07 december 2009 @ 11:48:
Hey "Experts"!

Twijfel tussen de 52V5500 en de 52W5500, maar zie zelf niet zo snel wat de extra's op de W-versie zijn , op dynamisch contrast na dan (vergeleken via kieskeurig), en dat voor een meerprijs van ± 80 euro, is dat dan dat geld waard ?

Ojah, kan nu via via de 52V5500 kopen, op de w5500 moet ik waarschijnlijk langer wachten .... (uiteraard beiden wel tegen gereduceerde prijs, maar wel in zelfde verhouding als adviesprijs tot elkaar)
De W5500 is een 100Hz toestel. Op 52inch zou dat voor mij zeker een must zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartmaniac
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10-09 20:38
nog enkele verschillen tussen het Z en het W model:
Z = zwart; verbruik van 166; heeft WCG-CCFL scherm
W=Pianozwart; verbruik van 172; CCFL-scherm

is de meerprijs van het Z-model dat waard?

Zie je echt een verschil tussen WCG-CCFL en CCFL scherm? Los van wat je met de tv van plan bent te gaan doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraag voor de kenner: Ik heb een Sony w5500 gekocht onlangs. Alles ok, en tevreden, maar:
Heel af en toe als ik een spelletje speel (of iets dergelijks) op de PS3 gaat het TV scherm even op zwart en geeft de TV daarna weer het beeld met de input indicatie die je krijgt als je net bijvoorbeeld HDMI input kiest, met 720 indicatie, etc.

Dus hij kiest eigenlijk opnieuw de HDMI output en dat laat ie zien.
Hij heeft dit nu twee keer gedaan in pak hem beet een week licht gebruik. (zeg uur of 5 a 6)

Ideeen hoe dit is op te lossen / voorkomen?
Er zit een vrij goedkoop HDMI snoertje tussen de PS3 en de TV, wellicht een oorzaak?
(ter info: Het snoertje geeft overigens perfect beeld en geluid)

Alvast dank voor alle hulp en informatie in deze thread!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scidd0w

Same here. Ik heb zelf de 100Hz functie altijd uit staan en weet bijna zeker dat ik dat bij 200Hz ook zou doen. Tevens is het in winkels altijd moeilijk vergelijken aangezien ze allemaal anders ingesteld staan. Volgens mij hoef je met jouw gebruik niet voor de 'veel' duurdere Z versie te gaan.

[ Voor 63% gewijzigd door Scidd0w op 07-12-2009 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JantjeKoud
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-09 13:06
Verwijderd schreef op maandag 07 december 2009 @ 15:44:
Vraag voor de kenner: Ik heb een Sony w5500 gekocht onlangs. Alles ok, en tevreden, maar:
Heel af en toe als ik een spelletje speel (of iets dergelijks) op de PS3 gaat het TV scherm even op zwart en geeft de TV daarna weer het beeld met de input indicatie die je krijgt als je net bijvoorbeeld HDMI input kiest, met 720 indicatie, etc.

Dus hij kiest eigenlijk opnieuw de HDMI output en dat laat ie zien.
Hij heeft dit nu twee keer gedaan in pak hem beet een week licht gebruik. (zeg uur of 5 a 6)

Ideeen hoe dit is op te lossen / voorkomen?
Er zit een vrij goedkoop HDMI snoertje tussen de PS3 en de TV, wellicht een oorzaak?
(ter info: Het snoertje geeft overigens perfect beeld en geluid)

Alvast dank voor alle hulp en informatie in deze thread!
Dacht eerst ook mooi goedkoop uit te zijn met een kabeltje van de Aktion. Maar wanneer ik mijn WDtv Live aanzette (is een mediaspelertje, gaaf dingetje) verdwenen de zenders RTL4 t/m 8. Raar maar waar. Nee, echt, zweer het! Na het uittrekken van de HDMI kabel kwamen ze weer terug. Heb ook nog een dvd-speler met hdmi aansluiting op de tv, dus de kabels verwisseld. Na de kabels omgewisseld te hebben was het goed en de zenders bleven. De hdmi kabel welke wel goed werkte had van die ronde verdikkingen aan de uiteinden (Spoel met ferriet kern?) en die wilde ik weer hebben. In de gewone winkel, echt, niet normaal, waanzinnig, wat een prijzen. Dan maar van internet (kabeltje punt kom) de HQSS5550-1.0 besteld. Tot nu toe... klop, klop, klop, alles goed. De moraal van dit verhaal? Van goedkoop kan je tv raar doen! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JantjeKoud
Oeps, o sorry, vergeten te vermelden. Kijk naar een Sony 40w5500. zie verder verhaal hierboven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
JantjeKoud schreef op maandag 07 december 2009 @ 17:30:
Van goedkoop kan je tv raar doen! ;)
Laat dat nu precies de angst zijn waar die kabelhandelaren handig gebruik van maken. Angst (je wil je beeld niet verpesten met eeen goedkope kabel) en contrast (bij een TV van 800E+ maakt een kabel van 60E weinig uit toch?).

Afgezien van slechte connectoren: het is een digitaal signaal. Daar een dure kabel voor gebruiken is net zo absurd als een puur gouden CAT5 kabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JantjeKoud
Hydra schreef op maandag 07 december 2009 @ 17:42:
[...]

Laat dat nu precies de angst zijn waar die kabelhandelaren handig gebruik van maken. Angst (je wil je beeld niet verpesten met eeen goedkope kabel) en contrast (bij een TV van 800E+ maakt een kabel van 60E weinig uit toch?).

Afgezien van slechte connectoren: het is een digitaal signaal. Daar een dure kabel voor gebruiken is net zo absurd als een puur gouden CAT5 kabel.
Aan de ene kant geef ik je groot gelijk. Had niet voor niets een goedkoop kabeltje gekocht. Maar ik had wel rare zaken. Technisch gezien is het digitale signaal erg hoog in frequentie. Hoog genoeg denk ik om, als je kabel niet goed is afgeschermd, uit te stralen (radio) en zo voor onheil te zorgen???? (wat weet ik, hahaha) Deze theorie zou je moeten laten testen door iemand met verstand van zaken. Feit is wel dat de goedkope kabel problemen veroorzaakte. Trouwens 12+verz kost.=19 euro valt ook nog wel mee. Zoals gezegt was de goedkoopste in de winkel dacht ik 25, en dat zag er net zo uit als die van de genoemde goedkope winkel. Waar de hoge winsten zitten, kun je dan zelf bedenken. Ben het dus helemaal met je eens, behalve dat je ook TE goedkoop kan gaan zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted038
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 11-09 22:43
Scidd0w schreef op maandag 07 december 2009 @ 16:01:
[...]
Same here. Ik heb zelf de 100Hz functie altijd uit staan en weet bijna zeker dat ik dat bij 200Hz ook zou doen.
Scidd0w, was benieuwd waarom je dit deed ? (heb dus nu zelf de keuze tussen een 50 en 100 herz tv (zie paar reacties eerder)

Of weten anderen dit, Waarom men het toch liever op 50 herz zet, terwijl de tv ook 100 herz aankan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe
  • Nu online

iNSaNe-oNe

Ted038 schreef op maandag 07 december 2009 @ 18:17:
[...]

Scidd0w, was benieuwd waarom je dit deed ? (heb dus nu zelf de keuze tussen een 50 en 100 herz tv (zie paar reacties eerder)

Of weten anderen dit, Waarom men het toch liever op 50 herz zet, terwijl de tv ook 100 herz aankan ?
Heel makkelijk: het is zijn persoonlijke keuze om dat te doen, omdat hij dat fijn vindt. Om dezelfde reden zou zelf je naar de winkel kunnen gaan, zelf kijken naar wat je het fijnst vindt, en dan zelf beoordelen wat jouw persoonlijke keuze zou zijn: 50 of 100Hz. Dat kunnen wij niet voor je doen, omdat de keuze dan niet meer jouw persoonlijke is.

Dat het niet gebruikelijk is dat hij zo'n feature uit zet, daar zullen meningen over verschillen. Waarom heb je dan die feature op die TV gekocht, zul je jezelf afvragen. Dat kan alleen hij vertellen, maar wij kunnen dat niet voor hem doen.

Tot zover dit vage verhaal. Maak zelf een keuze wat je ervan vindt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marsupilamioo7
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-08 19:24
Deze week in de media markt Middelburg : 40W5500 699,-

Iemand met deze tv en een xbox 360, last van ghosting o.i.d.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
He jongens, kom net van de mediamarkt af.. Even de 40 W met de 40 Z vergeleken.. Sjees wat een mooi ding zie Z serie :9 Maar de W zag er ook goed uit hoor. Maar nu zei de verkoper dat de W serie geen HD zenders kon ontvangen ''DVB-C'' met de ziggo module, is dit waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe
  • Nu online

iNSaNe-oNe

_VooDooMen_ schreef op maandag 07 december 2009 @ 20:03:
He jongens, kom net van de mediamarkt af.. Even de 40 W met de 40 Z vergeleken.. Sjees wat een mooi ding zie Z serie :9 Maar de W zag er ook goed uit hoor. Maar nu zei de verkoper dat de W serie geen HD zenders kon ontvangen ''DVB-C'' met de ziggo module, is dit waar?
Onzin, de W5500 ontvangt prima HD-materiaal, net zoals de Z5500, middels de Ziggo CI+ module.

[ Voor 3% gewijzigd door iNSaNe-oNe op 07-12-2009 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MkGrnd
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15-08-2023
Inderdaad onzin, ik heb hier de 40W5500 staan die hier prima HD ontvangt, overigens de 40V5500 die van mijn ouders is ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheus_at_work
Die verkoper wilde je gewoon de Z verkopen, W verhaal is complete onzin.

iets met lenzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-09 20:57
marsupilamioo7 schreef op maandag 07 december 2009 @ 20:01:
Deze week in de media markt Middelburg : 40W5500 699,-

Iemand met deze tv en een xbox 360, last van ghosting o.i.d.?
Is dit een landelijke prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

goosche schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 00:37:
[...]

Idd! Das toch een behoorlijk mooie prijs! Doet de 37" ook mee aan die verlaging?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
goosche schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 00:37:
[...]

Nope, in utrecht is ie gisteren in prijs verlaagd naar 719,- voor de 40W5500 en de 40Z5500 naar 999,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
mrc16 schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 11:05:
Nope, in utrecht is ie gisteren in prijs verlaagd naar 719,- voor de 40W5500 en de 40Z5500 naar 999,-
4 dagen nadat ik 'em gekocht heb ook, bastards! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niemand een idee of de 37" ook in prijs verlaagd is @ MM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-09 20:57
Ik loop er vanmiddag wel even langs. Ik wil namelijk de 46 inch hebben. Eens kijken hoe de prijs van deze is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pingu007
Wilde eigenlijk de 40E5520 gaan kopen, maar zie nu dat de 40ex1 op dezelfde prijs zit ongeveer.
Weet niet of het draadloos voor mij echte meerwaarde heeft.
Enige echt duidelijke verschil is de Bravia Engine 2 (40ex1) en Bravia Engine 3(40E5520), maar is dat merkbaar?

Wat is de betere keus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
Hydra schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 11:29:
[...]

4 dagen nadat ik 'em gekocht heb ook, bastards! :D
Als je even meld op de KTV afdeling met de bon, dan krijg je het verschil terug. Ik denk dat je m besteld heb. De W is niet leverbaar de Z wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
mrc16 schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 12:32:
Als je even meld op de KTV afdeling met de bon, dan krijg je het verschil terug. Ik denk dat je m besteld heb. De W is niet leverbaar de Z wel.
Heb 'em niet bij de MM maar bij de Saturn gehaald afgelopen vrijdag, daar hadden ze er nog 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi Allemaal,

Onlangs de W5500 aangeschaft, de digitale ontvanger van cisco aangesloten via hdmi. Op de AB van de tv staat analoog en digitaal. Heb geprobeerd via de instellingen het digitale signaal in te stellen, maar de tv herkent geen signaal. Ik moet nu iedere keer als ik de tv aanzet hdmi2 kiezen om tv te kunnen kijken en gebruik de ab van de ciscodecoder. Kan dit anders of kan dit alleen voorkomen worden door de CI-module aan te schaffen?
Alvast bedankt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 19:28
Ik zit op dit moment nog even te twijfelen of ik een 32 of 40W5500 neem.. of een Samsung met / zonder DLNA.
Ik heb geen PS3.. dus ben ff aan het kijken hoe ik eventueel via m'n server (W2k3) kan streamen.

Iemand enig advies?
Ik struikelde net over : http://www.twonkyvision.de/index.html
Iemand daar al ervaringen mee?

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 13:23:
Hi Allemaal,

Onlangs de W5500 aangeschaft, de digitale ontvanger van cisco aangesloten via hdmi. Op de AB van de tv staat analoog en digitaal. Heb geprobeerd via de instellingen het digitale signaal in te stellen, maar de tv herkent geen signaal. Ik moet nu iedere keer als ik de tv aanzet hdmi2 kiezen om tv te kunnen kijken en gebruik de ab van de ciscodecoder. Kan dit anders of kan dit alleen voorkomen worden door de CI-module aan te schaffen?
Alvast bedankt!!
HDMI is (in princiepe) eenrichtingsverkeer. De TV kan dus geen signalen terug sturen naar de ontvanger, en dus kun je niet via je TV afstandsbediening de ontvanger aansturen. Om via je TV zenders te kunnen kiezen moet je dus zo'n CI+ module aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marsupilamioo7
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-08 19:24
Stel ik koop de 40w5500, wat is de minimale kijkafstand , ik zit er ongeveer 2-3 meter vanaf, is dit wel te doen?

8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pingu007
Maakt het uit als je een Sony in Duitsland koopt? Zijn de tv's hetzelfde qua specs en doet hij het ook in NL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
Hydra schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 12:56:
[...]

Heb 'em niet bij de MM maar bij de Saturn gehaald afgelopen vrijdag, daar hadden ze er nog 5.
Hint:

Afbeeldingslocatie: http://www.saturn.nl/service/images/Service_pagina_LaagstePrijs_small.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

goosche schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 11:54:
Ik loop er vanmiddag wel even langs. Ik wil namelijk de 46 inch hebben. Eens kijken hoe de prijs van deze is.
und?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeWaanzin
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07:22

DeWaanzin

Ja dat zeggen ze allemaal

Verwijderd schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 11:30:
Niemand een idee of de 37" ook in prijs verlaagd is @ MM?
Ik heb vanavond de 40w5500 gekocht bij de MM in Middelburg voor 699 euri. Aardig gek als je dan de 37w5500 voor een dikke 800 euro te koop ziet staan.

XBL: theArthurrrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Das wel heel apart inderdaad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mhp
  • Laatst online: 10-09 07:21

Mhp

Vraag: wat geeft beter beeld? Digitale TV via Cisco 8455 of rechtsreeks op mijn W5500 middels CI+?

Thx,

Marco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JantjeKoud schreef op maandag 07 december 2009 @ 17:30:
[...]
De hdmi kabel welke wel goed werkte had van die ronde verdikkingen aan de uiteinden (Spoel met ferriet kern?) en die wilde ik weer hebben. In de gewone winkel, echt, niet normaal, waanzinnig, wat een prijzen. Dan maar van internet (kabeltje punt kom) de HQSS5550-1.0 besteld. Tot nu toe... klop, klop, klop, alles goed. De moraal van dit verhaal? Van goedkoop kan je tv raar doen! ;)
JantjeKoud: dank voor je reactie. Ik neem aan dat de TV zelf niet een bugje heeft (hij doet het weinig) dus dacht ik inderdaad aan die kabel. Die kabel die je noemt ziet er inderdaad goed uit, en best redelijk betaalbaar. Ik ga hem gewoon proberen. Mocht het niet helpen, een extra hdmi kabeltje zal vermoedelijk toch niet lang ongebruikt blijven. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mhp schreef op woensdag 09 december 2009 @ 09:52:
Vraag: wat geeft beter beeld? Digitale TV via Cisco 8455 of rechtsreeks op mijn W5500 middels CI+?
Marco, ik heb zelf een CI+ module bij de w5500 tv gekocht. Ondanks berichten over wisselende kwaliteit (tv´s die vastlopen, storingen e.d.) heb ik nergens last van gehad en werkt een en ander prima, met een goede kwaliteit van HD als ook SD zenders. Sommige SD uitzendingen zien er zo goed uit dat ik haast vermoed dat het HD is.

Echter hou ik er wel rekening mee dat ik over een jaartje of wat *toch* weer een extra kastje kan kopen voor interactieve televisie, pay per view, digitale video recorders, of weet ik waar ziggo in 2010 nog mee gaat komen - wat vermoedelijk dan toch weer niet met de ingebouwde CI+ kan.

Maar ik vind het eigenlijk best gemakkelijk gewoon op de 1 knop op de tv afstandbediening kan duwen, en gewoon meteen Ned 1 HD in beeld heb. Los van alle mogelijke kastje op/naast/bij de tv. Dus voor mij de aankoop wel waard.

Edit: los daarvan, die cisco is toch een pvr? Opnemen gaat de w5500 met CI+ niet voor je doen.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2009 10:41 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mhp
  • Laatst online: 10-09 07:21

Mhp

Verwijderd schreef op woensdag 09 december 2009 @ 10:36:
Edit: los daarvan, die cisco is toch een pvr? Opnemen gaat de w5500 met CI+ niet voor je doen.
Die Cisco gebruik ik nu en ik weet dat de tv niet voor mij gaat opnemen. Echter, ik heb het idee dat de Cisco af en toe slecht upscaled of slecht decodeerd. Bij snelle beelden (niet de HD zenders), wordt het soms wat korrelig. Kabels, signaalsterkte en signaalkwaliteit zijn allemaal ok. Om uit te sluiten dat het aan de tv ligt (denk het niet, want bij DVD's en Blu-Rays geen probleem) hoop ik dat iemand dit al eens getest heeft. Ik weet niet of de tv nog iets met het signaal van de Cisco doet. De Cisco is ingesteld op 1080i over HDMI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightMare
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 19:12
Zo.. gezien de Mediamarkt prijs van 699 euro in Middelburg ben ik vandaag toch maar een KDL40-W5500 voor 674 euro bij de BCC hier in Eindhoven gaan halen !! Mooi prijsje, prachtige tv _/-\o_ _/-\o_

799 standaard prijs bij BCC. Verschil is dus 100 euro. Je krijgt echter een extra korting van 25% over die 100 euro en dan kom je uit op 674 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NightMare schreef op woensdag 09 december 2009 @ 22:32:
Zo.. gezien de Mediamarkt prijs van 699 euro in Middelburg ben ik vandaag toch maar een KDL40-W5500 voor 674 euro bij de BCC hier in Eindhoven gaan halen !! Mooi prijsje, prachtige tv _/-\o_ _/-\o_

799 standaard prijs bij BCC. Verschil is dus 100 euro. Je krijgt echter een extra korting van 25% over die 100 euro en dan kom je uit op 674 euro.
Hoe zit het met de 37 inch model dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daarvoor hoeft de winkel waar het goedkoper is dus niet in de buurt te zijn? M.A.W, werkt het ook als ik in in Groningen woon en de MediaMarkt in Middelburg de aanbieding heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffa
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12:29

Zo dan heb je goed mazzel gehad want die regeling bij BCC geldt alleen als de tv ook daadwerkelijk op voorraad is bij Middelburg en dat is ie de hele dag al niet meer (en komt ie ook niet meer tot volgende week en dan zal MM de prijs weer omhoog gooien). Oftewel: mazzel dat ze bij jouw BCC blijkbaar niet hebben gebeld naar Middelburg om de leverbaarheid te verifieren.

• NightMare
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 19:12
Het zou best kunnen dat die regeling alleen geld als de tv bij de betreffende zaak op voorraad is. Het enige wat ze in mijn geval deden was de website checken en daar stond ie voor 699 op.

En het maakt inderdaad ook niet uit in welke plaats het concurrerend bedrijf zich bevind. Dus BCC in Groningen en MM in Middelburg is geen probleem :)

Me very happy >:)
Stoffa schreef op woensdag 09 december 2009 @ 23:36:
[...]

Zo dan heb je goed mazzel gehad want die regeling bij BCC geldt alleen als de tv ook daadwerkelijk op voorraad is bij Middelburg en dat is ie de hele dag al niet meer (en komt ie ook niet meer tot volgende week en dan zal MM de prijs weer omhoog gooien). Oftewel: mazzel dat ze bij jouw BCC blijkbaar niet hebben gebeld naar Middelburg om de leverbaarheid te verifieren.

[ Voor 5% gewijzigd door NightMare op 10-12-2009 09:26 ]

• DeWaanzin
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07:22

DeWaanzin

Ja dat zeggen ze allemaal

Zo dan heb je goed mazzel gehad want die regeling bij BCC geldt alleen als de tv ook daadwerkelijk op voorraad is bij Middelburg en dat is ie de hele dag al niet meer
Ik had de een-na-laatste.
Maar mooie deal bij de BCC heb je dan, als ik dat had geweten had ik eerst even naar de BCC gegaan (net aan de andere kant van de weg vd MM).

XBL: theArthurrrr

• Pingu007
In januari komen er nieuwe modellen op de markt begreep ik via een webshop. De 40e5520 is wordt in Nl bv. niet meer geleverd aan de winkels. Weet iemand hier al iets van?

• niekbaars
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18-05 15:15
Sinds 2 maanden Sony Bravia KDL-40Z5500 in bezit. Gekocht voor EUR 1129 bij Foka Rotterdam. Was toen bij MM EUR 1599 !!
Zeer tevreden over deze TV.

Ben nu op zoek naar een 2e TV voor de slaapkamer. Dacht in 1e instantie aan KDL-40W5500. Zie op dit forum prijzen van EUR 699 bij BCC voorbij komen.
Gisteren in een huis aan huis blad stond een Corect Rotterdam advertentie: KDL-40Z5500 voor EUR 999

What to do, what to do?
KLD-40W5500 voor EUR 699 of KDL-40Z5500 voor EUR 999

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

niekbaars schreef op donderdag 10 december 2009 @ 19:43:
Gisteren in een huis aan huis blad stond een Corect Rotterdam advertentie: KDL-40Z5500 voor EUR 999
WOW bedankt voor de tip! Ik ga morgen in mijn pauze dus mooi ff naar Correct! Thnx! Dit is de voordeligste KDL40Z5500 die ik tot nu toe ben tegen gekomen! Super!

Hoe zit dat nu eigenlijk precies met die everyday low pricing van de BCC? Als ik nu naar de BCC ga en hem daar koop voor 1199 (waar die daar voor staat) krijg ik dan het verschil (= 200 euro) + 25% = 50 euro dus in totaal 250 euro korting op hun prijs? Toch leuk een KDL-40Z5500 voor € 949,- :9

[ Voor 28% gewijzigd door PaT op 10-12-2009 22:23 ]

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

• _VooDooMen_
ppaddo schreef op donderdag 10 december 2009 @ 22:15:
[...]

WOW bedankt voor de tip! Ik ga morgen in mijn pauze dus mooi ff naar Correct! Thnx! Dit is de voordeligste KDL40Z5500 die ik tot nu toe ben tegen gekomen! Super!

Hoe zit dat nu eigenlijk precies met die everyday low pricing van de BCC? Als ik nu naar de BCC ga en hem daar koop voor 1199 (waar die daar voor staat) krijg ik dan het verschil (= 200 euro) + 25% = 50 euro dus in totaal 250 euro korting op hun prijs? Toch leuk een KDL-40Z5500 voor € 949,- :9
Is dit niet de KDL40Z4500.. Kan deze aanbieding namelijk niet vinden op de site van correct?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffa
NightMare schreef op donderdag 10 december 2009 @ 09:25:
Het zou best kunnen dat die regeling alleen geld als de tv bij de betreffende zaak op voorraad is. Het enige wat ze in mijn geval deden was de website checken en daar stond ie voor 699 op.

En het maakt inderdaad ook niet uit in welke plaats het concurrerend bedrijf zich bevind. Dus BCC in Groningen en MM in Middelburg is geen probleem :)

Me very happy >:)
[...]
Ik dacht al dat ze t bij jou niet de voorraad van de MM hadden gechecked anders had je namelijk bot gevangen gezien je eerdere posttijd. Dus zoals ik al zei: jij hebt echt geluk gehad! Als je op de BCC-site kijkt zie je ook dat de vergelijkende aanbieder wel voorraad moet hebben. Mensen op dit forum moeten dus niet denken en masse naar BCC te kunnen voor ultra cheap tvs ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeWaanzin schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 23:12:
[...]

Ik heb vanavond de 40w5500 gekocht bij de MM in Middelburg voor 699 euri. Aardig gek als je dan de 37w5500 voor een dikke 800 euro te koop ziet staan.
Ik heb ook op 8 december een Sony LCD TV (40Z5500) a 999 € gekocht by MediaMarkt uttrecht. Zaterdag komen ze hem brengen ;) 8) :+ . Ik hoop ook dat ik binnenkort mijn CI+ ziggo module krijg, aangezien ciPlus.nl een beetje achter loopt (druk) met hun bestellingen.
:'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

_VooDooMen_ schreef op donderdag 10 december 2009 @ 23:34:
[...]

Is dit niet de KDL40Z4500.. Kan deze aanbieding namelijk niet vinden op de site van correct?
Zo, bedankt voor je post. Ik was zo euforisch dat ik dus compleet over de typebenaming heb gelezen... De aanbieding betreft inderdaad de Z4500.... sjongejonge, binnenkort moet ik maar weer eens langs de opticien... |:(

Ik heb zojuist toch maar even gebeld met Correct, de 40Z5500 is daar "gewoon" € 1199,-

Toch maar even langs de MM vandaag dus...

[ Voor 12% gewijzigd door PaT op 11-12-2009 09:18 ]

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LameDog
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-02 15:57
Bij de MM Rotterdam Alexandrium hadden ze, als ik t me goed herinner, de 40Z5500 ook voor 999 begin deze week. Ik weet t niet helemaal zeker, ben zelf uiteindelijk voor de W5500 gegaan, maar probeer eens een telefoontje zou ik zeggen...

[ Voor 6% gewijzigd door LameDog op 11-12-2009 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffa
Mocht er iemand nog een KDL40W5500 willen voor 699...ik heb een vrijblijvende bestelling gedaan bij MM middelburg (tv is daar inmiddels al een paar dagen uitverkocht) en op de een of andere manier staat deze bestelling al voor me klaar. Ik ben echter al voorzien dus als iemand anders hem wil geef maar een gil!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stoffa schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 15:29:
Mocht er iemand nog een KDL40W5500 willen voor 699...ik heb een vrijblijvende bestelling gedaan bij MM middelburg (tv is daar inmiddels al een paar dagen uitverkocht) en op de een of andere manier staat deze bestelling al voor me klaar. Ik ben echter al voorzien dus als iemand anders hem wil geef maar een gil!
Als ik in de buurt zou wonen was ik je man, helaasch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niekbaars
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18-05 15:15
_VooDooMen_ schreef op donderdag 10 december 2009 @ 23:34:
[...]

Sorry, je hebt gelijk het is de KDL-40Z4500
Ook best een aardige prijs (slechts een enkele internet aanbieder is goedkoper) maar niet zo scherp als € 999 voor een KDL-40Z5500
Ik heb hem trouwens wel gekocht voor de slaapkamer. Volgens mij is een KDL-40Z4500 toch net iets beter qua beeld en geluid dan de KDL-40W5500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
niekbaars schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 18:17:
[...]

Sorry, je hebt gelijk het is de KDL-40Z4500
Ook best een aardige prijs (slechts een enkele internet aanbieder is goedkoper) maar niet zo scherp als € 999 voor een KDL-40Z5500
Ik heb hem trouwens wel gekocht voor de slaapkamer. Volgens mij is een KDL-40Z4500 toch net iets beter qua beeld en geluid dan de KDL-40W5500
De Z4500 heeft een zeer goed geluid ten op zichte van andere series. Ook veel reviews hebben het erover. Alleen jammer dat ze dat niet terug hebben laten komen in de Z5500.
Pagina: 1 ... 11 ... 19 Laatste

Dit topic is gesloten.